Ik ben sinds jaren ook weer eens in Utrecht geweest met een cluppie platenvrienden. Het was erg geslaagd moet ik zeggen! De drukte vond ik meevallen, in mijn beleving was het 10 jaar terug, ook op een zaterdag, drukker. Heb flink wat aangeslagen.
Ik koop liever veel albums van een paar euro dan enkele voor veel geld. Gemiddelde prijs van het onderstaande is zo'n 3 à 4 euro. Maar goed, ik ben ook nog een beetje een collectie aan het opbouwen / aanpassen (ga ook best wat weg doen). Dat heeft geleid tot het volgende rijtje:
Hothouse flowers - People
Eric clapton chronicals (heerlijk, de hits op dezelfde volgorde als mijn CDtje

)
Golden earrings - Greatest hits (Tweemaal gekocht! Kwam 'm later in veel betere kwaliteit tegen)
Steely dan - Gold (limited edition met twee LP's)
Dave Stewart & The spiritual cowboys - Self titled
Phil collins - But seriously
Frank boeien groep - Onderweg (near mint kwalitiet voor 2 euro)
Billy joel - Greatest hit vol 1 & 2 (Speciaal voor m'n vrouw)
The police - Ghost in the machine
World party - Private revolution (Erg blij mee! Nu de twee vervolgalbums scoren...)
Yes - Drama (Heb al veel van Yes maar deze nog niet)
Jon Anderson - Olias of sunhillow (moet ik nog een beetje aan wennen...)
The nits - Hat
Dob dylan & The band - Before the flood (live)
XTC - English settlement (Had ik al, maar deze heeft de originele binnenhoes. Geluidskwaliteit is wel minder dus ik houd beiden)
Toen kwam ik bij de Excelsior kraam. Daar heb ik leuk aankopen gedaan, voor een tientje per stuk.
The Madd - Are pretty quick
The mysterons - Self titled (EP op, grappig, 45 toeren)
Daryll-ann - Don't stop
Tot slot nog een tientje gespendeerd aan twee gokjes:
Xit - plight of the redman (Indianen band, moet ik nog ontdekken. Tip van een vriend.)
Jenny Beeching - No more sad goodbyes