Mr. Jummy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:11:
Maar nu ben ik toch wel benieuwd hoe de winnaar word gekozen, is dit volkomen willekeurig, wordt er eerst gekeken naar de setup of motivatie. Als er willekeurig word gekozen, hoop ik natuurlijk niet dat een slimmerik als
deze hem wint

Haha ik zag in eerste instantie niet wat er vreemd aan was, keek naar socket en moederbord en dacht dat wil toch wel. Kan er wel om lachen maar hoop wel dat dit soort deelnemer niet de winnaar word
Als alternate meeleest en feedback op prijs stelt, ik zou het op prijs stellen als de ad-takeover iets gerichter ter werk zou zijn. Ik gebruik in de browser vaak de functie om met de middelste knop naar 'scroll mode' te gaan, dit is op de Alternate site (en PC Builder) moeilijk te doen doordat de op het oog grote lege vlakken aan de zijkanten hyperlinks zijn.
Tijdens het configureren van mijn deelname had ik per ongeluk een flink aantal tabs geopened, de middlste muisknop op een link opent die namelijk in een nieuwe tab.
Wel leuk gedaan die PC-builder trouwens, ik had niet eens in de gaten dat mijn keuzes al deels gefilterd werden tijdens het gebruik ervan. Pas toen ik een voeding selecteerde en er slechts zes naar voren kwamen had ik het door (De kast die ik heb gekozen bied enkel ruimte aan de vrij zeldzame SFX variant). Verklaart meteen waarom ik de componenten die ik in gedachte had zo makkelijk kon vinden haha.
Wellicht ook leuk voor alternate om naar
https://pcpartpicker.com/ te kijken? Ik zag dat NZXT een widget van die site om hun eigen site had staan om compatibaliteit te controleren. Ik weet niet of ze over meer informatie dan Alternate beschikken maar het zou wellicht van pas komen om de PC Builder nog verder te verbeteren.
Voor mijn medetweakers die ietwat handig zijn met bbcode en hun browser en op zoek zijn naar een imagehost kan ik
imagebam aanraden. Als ik oude posts bekijk op diverse fora dan zijn de plaatjes van imgur, imageshack en dergelijke niet langer beschikbaar.
lui.li heeft helaas de deuren gesloten wegens misbruik. Imagebam lijkt het eeuwige leven te hebben. Na het uploaden even met de rechtermuisknop op de thumbnail klikken en 'Koppelingslocatie kopieëren" aanklikken en tussen [img][/img] tags plaatsen
[
Voor 7% gewijzigd door
Xthemes.us op 05-05-2015 17:24
]