Feedback [ADV] Wat is jouw ideale PC voor 999 euro?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/txdYkRB6ZozOnp7FeUUXKC2X/full.jpg

Actievoorwaarden
  • Alleen volledig ingevulde inzendingen dingen mee naar de prijs. Inzendingen worden tot en met 18 mei 2015 geaccepteerd,
  • Één inzending per persoon. Dus ook één post per persoon in dit topic
  • De afbeelding moet zichtbaar zijn in dit topic. Je bent zelf verantwoordelijk voor je image hosting. Tips? Zie Forum FAQ #images
  • De prijs is niet inwisselbaar tegen geld of een andere prijs.
  • Over de uitslag van de prijsvraag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Alleen inwoners van Nederland en België komen in aanmerking voor prijzen.
  • Medewerkers van Alternate, Tweakers en hun familie zijn uitgesloten van deelname.
  • De kansspelbelasting wordt door Alternate afgedragen.
  • Vragen en opmerkingen in het feedbacktopic.

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:38

Szwoar

En door

edit: Probleem is opgelost _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Szwoar op 04-05-2015 08:51 . Reden: Niet langer van toepassing ]

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Winnen!
Uit alle iznendingen wordt
^ even corrigeren :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:27

Case_C

[Team Carrack]

Top actie d:)b . Al druk aan het samenstellen :) , benieuwd wat ik voor dat bedrag in een behuizing kan krijgen.

Een vraagje:
'Één inzending per persoon.' Betekend dat dan ook dat we geen aanpassingen aan de geplaatste samenstelling mogen doen?
Verplaatst naar het feedback topic.

Samenstelling is klaar, nu nog een goede motivatie schrijven voor een systeem zonder grafische kaart :P .

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 04-05-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
wouterkn schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:18:
Het wordt tijd voor een nieuwe game PC. Misschien dat dit iets gaat worden:

[[url="C:\\Users\\w.kokshoorn\\Desktop\\knipsel.png"]afbeelding[/url]]
Het is nog vroeg zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

redbullet schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:30:
[...]

Het is nog vroeg zullen we maar zeggen :+
Forum FAQ #images :) Het valt inderdaad wel meteen op als er wat te halen is, dat iedereen even komt kijken. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

e_balk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:26:
Voor minder dan 1000 euro zou ik graag een PC hebben met een Core i7, SSD en minimaal 16GB opslag, deze PC heeft misschien niet de krachtigste videokaart, maar kan zeker een spelletje spelen, maar hij is vooral ideaal inzetbaar voor mijn gebruik van virtuele machines, op deze manier kan ik deze PC veelzijdig gebruiken voor ontwikkeling en labs.
Minimaal 16GB opslag, ja die eis heb ik ook inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-01 10:25
Tarabass schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:35:
[...]

Minimaal 16GB opslag, ja die eis heb ik ook inderdaad :P
Hahaha oeps.... Ik pas het aan, bedoelde natuurlijk werkgeheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-01 10:25
lewdo schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:27:
Mijn configuratie ziet er als volgt uit.
Mooie combinatie van snelle CPU, veel werkgeheugen en snel (op)starten van het Operating System en applicaties. Voor meer opslag sluit ik dan nog wel een externe disk aan.
[[url="c:\\temp\\Alternate.jpg"]afbeelding[/url]]
Je plaatje moet je even ergens uploaden en linken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Even mijn vraag in het juiste topic plaatsen.

'Één inzending per persoon.' Betekend dat dan ook dat we geen aanpassingen aan de geplaatste samenstelling mogen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Case_C schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:42:
Even mijn vraag in het juiste topic plaatsen.

Aanpassen mag zo vaak je wil, tot de sluitingstijd van het topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 09:29
Nog een vraag over de prijs, gaat dat over het moment dat je een screenshot maakt of de hele periode? De prijzen van de onderdelen stijgen dankzij de dollar koers en kan het zijn dat ik over bijv. 2 weken boven de 999,- kom, en ik het mogelijk vergeet na te kijken.

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Crazy4ever schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:18:
Nog een vraag over de prijs, gaat dat over het moment dat je een screenshot maakt of de hele periode? De prijzen van de onderdelen stijgen dankzij de dollar koers en kan het zijn dat ik over bijv. 2 weken boven de 999,- kom, en ik het mogelijk vergeet na te kijken.
Goede vraag, met die 50 cent speling die ik nu heb is de kans op overschrijden zeer groot.
edit:
Nou ik had er zojuist al last van.. het gekozen moederbord is nu 10 euro duurder dan even geleden. Dan maar extra beknibbelen op de SSD :P .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 04-05-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Crazy4ever schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:18:
De prijs van je screenshot is leidend. Stel, hij wordt duurder: geen probleem als je config op de screenshot 999 of minder is. Stel hij wordt goedkoper: Dan maak je tegen het einde een nieuwe screenshot van de gewijzigde setup. Of niet. Want op je screenshot zat je al op of onder de 999 euro. :)

Het meest doorslaggevend is je motivatie. Daar ga je uiteindelijk mee winnen, omdat de kans groot is dat de configuraties sterke overeenkomsten zullen hebben. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 09:29
zeef schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:23:
[...]

De prijs van je screenshot is leidend. Stel, hij wordt duurder: geen probleem als je config op de screenshot 999 of minder is. Stel hij wordt goedkoper: Dan maak je tegen het einde een nieuwe screenshot van de gewijzigde setup.

Het meest doorslaggevend is je motivatie. Daar ga je uiteindelijk mee winnen, omdat de kans groot is dat de configuraties sterke overeenkomsten zullen hebben. ;)
Bedankt voor de informatie. ;)

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Waarom is mijn reactie waarin ik mijn inzending wil zetten verplaatst naar het feedback forum? Heb er niet ingezet dat ik de post gereserveerd had, maar dat leek mij wel duidelijk.

Heb op mijn werk niet continue de tijd om aan zo'n mooie prijsvraag te werken. Stop er liever wat tijd in mijn motivatie, maar als het moet post ik wel direct mijn build.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 04-05-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Case_C schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:58:
Waarom is mijn reactie waarin ik mijn inzending wil zetten verplaatst naar het feedback forum? Heb er niet ingezet dat ik de post gereserveerd had, maar dat leek mij wel duidelijk.

Heb op mijn werk niet continue de tijd om aan zo'n mooie prijsvraag te werken. Stop er liever wat tijd in mijn motivatie, maar als het moet post ik wel direct mijn build.
Dat was niet duidelijk. Alle feedback zaken heb ik juist verplaatst om jullie te behoeden voor de gevreesde: "two posts, you'e out!" regel. ;) Maar dan maak je toch een nieuwe post? Waar je in het topic staat is niet belangrijk. Het is niet dat de eerste gaat winnen. Uiteindelijk is het met name je motivatie waarmee je gaat winnen. Dus neem gerust je tijd. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

zeef schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:10:
[...]

Dat was niet duidelijk. Alle feedback zaken heb ik juist verplaatst om jullie te behoeden voor de gevreesde: "two posts, you'e out!" regel. ;) Maar dan maak je toch een nieuwe post? Waar je in het topic staat is niet belangrijk. Het is niet dat de eerste gaat winnen. Uiteindelijk is het met name je motivatie waarmee je gaat winnen. Dus neem gerust je tijd. ;)
Will do! (maar dan staat die niet meer bovenaan :'( 'krokodillentranen' , )

Mijn build heeft inderdaad wel een sterke motivatie nodig :) .

edit:
Ik zie overigens dat er nog niets is gezegd over verzendkosten. Zitten die in de 999,-?

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 04-05-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:04

misterdjus

hoi2x

Nog even een opmerking over de pc builder tool:
Het valt mij op (als je mijn plaatje ziet) dat er staat dat ik 2x een videokaart heb gekozen. Ik kon niet helemaal vinden hoe dit kwam, maar ik gok dat het komt door de onboard videokaart van het moederboard. Kan iemand dit bevestigen?

Het viel mij ook op dat als je bij het bestel menu zit je niet heel makkelijk terug kunt. En als je de site opnieuw laad alles 2x in je mandje zit :P

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Hoef je geen rekening mee te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-07 17:00
Er staat: Je PC moet uit de doos te gebruiken zijn. Dus compleet met behuizing, moederbord, processor, geheugen. Operating system installeren en gaan!

Moet ik dan ook rekening houden met een OS van 100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

misterdjus schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:20:
Nog even een opmerking over de pc builder tool:
Het valt mij op (als je mijn plaatje ziet) dat er staat dat ik 2x een videokaart heb gekozen. Ik kon niet helemaal vinden hoe dit kwam, maar ik gok dat het komt door de onboard videokaart van het moederboard. Kan iemand dit bevestigen?

Het viel mij ook op dat als je bij het bestel menu zit je niet heel makkelijk terug kunt. En als je de site opnieuw laad alles 2x in je mandje zit :P
Je vermoeden klopt. De PC Builder houd rekening met onboard graphics :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449435

Gave actie! Ik zou graag meedoen (heb de build al klaarstaan :)), maar zou iemand me een makkelijke wijze van imagehosting kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 15:31
In je dropbox zetten en ernaar linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Is het niet mogelijk om 2 harde schijven te selecteren in de pc builder? Ik zie screenshots met 2 schijven maar geen optie om dit ook echt te doen :P.

Voor de rest is de PC builder echt wel verbeterd, heb het jaren geleden geprobeerd te gebruiken maar werkte toen voor geen meter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449435

Lambo LP670 SV schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:05:
In je dropbox zetten en ernaar linken?
Die had ik zelf ook bedacht, maar helaas:
"Een linkje naar imgur of dropbox is niet zichtbaar. "
Andere suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
Anoniem: 449435 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Die had ik zelf ook bedacht, maar helaas:
"Een linkje naar imgur of dropbox is niet zichtbaar. "
Andere suggesties? :)
http://nl.tinypic.com/
http://postimage.org/

Deze zouden het wel moeten doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
Is de totaalprijs van €999 inclusief verzendkosten? Er staat dat de assemblagekosten niet meegerekend hoeven te worden, maar ik zie geen opmerking over de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-07 18:43
Ik zie voldoende mensen met imgur linkjes tussen [img]-tags, en ik zie het gewoon als plaatjes. Is er een reden dat imgur specifiek wordt uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Mozy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:51:
Er staat: Je PC moet uit de doos te gebruiken zijn. Dus compleet met behuizing, moederbord, processor, geheugen. Operating system installeren en gaan!

Alleen de kast. Muis, toetsenbord, monitor en OS zijn optioneel. Mag wel, moet niet.
blueice85 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:04:
Is de totaalprijs van €999 inclusief verzendkosten? Er staat dat de assemblagekosten niet meegerekend hoeven te worden, maar ik zie geen opmerking over de verzendkosten.
Ex assemblage en ex verzendkosten. :)

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHappyKoalaBear
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-04 07:55
wouterkn schreef op maandag 04 mei 2015 @ 08:18:
Het wordt tijd voor een nieuwe game PC. Misschien dat dit iets gaat worden:

[[url="C:\\Users\\w.kokshoorn\\Desktop\\knipsel.png"]afbeelding[/url]]
de link gaat naar je eigen source van de afbeelding, je moet hem uploaden via Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

Mozy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:51:

Nee daar hoef je geen rekening mee te houden, zie minimale eisen verderop in de Openingspost. (het kan overigens wel verwarrend overkomen).

Goede actie dit! Ik zie wel dat veel mensen hun post niet meer nakijken of weten hoe ze van een plaatje een link kunnen maken. Dat wilt zeggen dat we meer kans maken :P

Overigens zijn afbeeldingen van Dropbox en Imgur gewoon te zien:
Dropbox en imgur voorbeelden.
knirfie244 in "[ADV] Wat is jouw ideale PC voor 999 euro?"
DjoekNoekum in "[ADV] Wat is jouw ideale PC voor 999 euro?"

Ik zou zeggen: Het zijn user failures ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Kiswum op 04-05-2015 12:53 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
Er zijn ook genoeg users die veel meer dan 300 woorden gebruiken in hun motivatie (heb ze gezien van 500-600) of die nog steeds naar hun C-drive linken voor afbeeldingen, dus goed lezen doen er veel sowieso niet.

Maar zoals je zegt meer kans voor de rest :P

[ Voor 5% gewijzigd door Qre8ive op 04-05-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Je kan ze rapporteren. Heb een tijdje PM's verzonden, maar blijf niet bezig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 23:49
Ik heb nog een toelichting per component.
Telt dat ook bij motivatie? Zo ja dan kom ik ook dik over de 300 woorden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
CheapTweak schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:00:
Naast je inzending horen we ook graag je motivatie over waarom je voor die configuratie hebt gekozen, met welk doel je het systeem hebt samengesteld en uiteraard waarom juist jij zou moeten winnen.
Ik denk het wel, er zit ook een limiet van 300 woorden aan zodat de jury straks niet een maand bezig is om alle posts te lezen :P
Royenroy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Ik zie voldoende mensen met imgur linkjes tussen [img]-tags, en ik zie het gewoon als plaatjes. Is er een reden dat imgur specifiek wordt uitgesloten?
Er staat dat er geen LINKJES naar imgur of dropbox geplaatst mogen worden. Kortom de afbeelding moet gewoon zichtbaar zijn (tussen [img] tags), een linkje naar externe website is niet geldig.

[ Voor 28% gewijzigd door Qre8ive op 04-05-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 23:49
Gezien de storm aan posts denk ik dat de jury minimaal een jaar nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 07:03
Misschien een idee om alleen users die voor 4 mei geregistreerd zijn mee te laten doen? Anders komt er een stormloop aan mensen die even een accountje aanmaken en hopen iets te winnen.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Qre8ive schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:07:
Er staat dat er geen LINKJES naar imgur of dropbox geplaatst mogen worden. Kortom de afbeelding moet gewoon zichtbaar zijn (tussen [img] tags), een linkje naar externe website is niet geldig.
Precies. De jury moet 'm kunnen zien. Sommige dropbox links zijn alleen zichtbaar voor de eigenaar. Dat schiet niet op. Heb de halve dag PM's verzonden om mensen te wijzen op niet zichtbare afbeeldingen. Maar om eerlijk te zijn heb ik wel iets beters te doen. :P Dus daar stop ik nu mee.
CheapTweak schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:00:
300 woorden max. Dat is een hard criterium, anders kunnen we inderdaad drie weken vooruit. :P
Mr. Jummy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:30:
Misschien een idee om alleen users die voor 4 mei geregistreerd zijn mee te laten doen? Anders komt er een stormloop aan mensen die even een accountje aanmaken en hopen iets te winnen.
Maak je geen zorgen, ook mensen met een account uit 2012 maken fouten. :+

[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
zeef schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Maak je geen zorgen, ook mensen met een account uit 2012 maken fouten. :+
Het gaat mij er voornamelijk om dat mensen die dit op de frontpage lezen, en gemakkelijk denken van "Goh, zal ik eens meedoen, misschien win ik iets", en dan later na nooit meer iets doen met hun tweakersaccount.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
Mr. Jummy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Het gaat mij er voornamelijk om dat mensen die dit op de frontpage lezen, en gemakkelijk denken van "Goh, zal ik eens meedoen, misschien win ik iets", en dan later na nooit meer iets doen met hun tweakersaccount.
Er zullen ook vast wel mensen zijn die al lange tijd Tweakers lezen maar nog nooit een account aangemaakt hebben omdat ze geen behoefte hebben om te discussieren. Het zou niet eerlijk zijn om hun uit te sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Qre8ive schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:05:
[...]

Er zullen ook vast wel mensen zijn die al lange tijd Tweakers lezen maar nog nooit een account aangemaakt hebben omdat ze geen behoefte hebben om te discussieren. Het zou niet eerlijk zijn om hun uit te sluiten :)
Maar het lijkt wel of iedereen in een keer uit zijn steen is gekropen om mee te doen met deze wedstrijd terwijl ze verder eigenlijk nooit actief zijn geweest op het forum.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/itPO3Vz.png

Dit heb ik dus even van 2 pagina's afgehaald in 3 minuten tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Hahahaa. Er zullen we de nodige wachtwoordresetjes aangevraagd zijn.
Ik zie in het forum trouwens genoeg mensen die wel imgur gebruiken voor hun plaatjes en die ook prima weergegeven kan worden. Wat is hier dan mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
Mr. Jummy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:11:
[...]

Maar het lijkt wel of iedereen in een keer uit zijn steen is gekropen om mee te doen met deze wedstrijd terwijl ze verder eigenlijk nooit actief zijn geweest op het forum.
Klopt maar je kan moeilijk controleren of iemand wel/niet al langer op tweakers aanwezig was. Dan is het dus OF iedereen toelaten of alleen degene die al een account hebben. Gezien het een promotie voor Alternate's PC Builder is en ze natuurlijk zoveel mogelijk promotie willen ontvangen, is het logisch dat ze gewoon iedereen toelaten.

@harydoo, zoals eerder gezegd bedoelen ze slechts dat de afbeelding zichtbaar moet zijn. Alleen een linkje toevoegen aan je tekst welke de afbeelding (van bijv imgur of dropbox) in een nieuw scherm opent is niet geldig.

[ Voor 14% gewijzigd door Qre8ive op 04-05-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19cent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-01 10:15
Sorry voor deze (vast) domme vraag, maar hoe zet je een screenshot in je bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@Qre8ive
Bij bijvoorbeeld Sinterklaasacties, mogen alleen mensen meedoen die lid waren voor de datum waarop het bericht was geplaatst.

Voorbeeld: Start Sinterklaas actie: 30 november 08.00 uur.
Iedereen die op 30 november 07:59 lid is geworden, mag meedoen en mag tevens een prijs opstrijken. Hiermee doe je iets met de huidige community. Als je mensen ook op 2 december me laat doen, dan heb je weliswaar meer leden, maar dit zou m.i. niet fair zijn voor de bestaande leden.

Dat iemand met een slapend account meedoet, dat boeit me eigenlijk niet. Ze waren immers al lid en over het algemeen heb je op Tweakers veel meer "slapende" accounts, dan actieve accounts. Dit zie je vooral met prijsvragen. 9-10 keer wint een user die minder dan 100 karma/10 posts heeft. Dat komt ook doordat zo'n 90-95% van de leden weinig plaatst en alleen maar aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
19cent schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:58:
Sorry voor deze (vast) domme vraag, maar hoe zet je een screenshot in je bericht?
Upload je screenshot naar een image host
BIjvoorbeeld:
www.tinypic.com
www.imgur.com

En plak dan de link van de afbeelding tussen

code:
1
[img]link[/img]

Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contrez
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-10-2024
19cent schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:58:
Op het "voeg een afbeelding toe" knopje (naast die van video) klikken en je link (van je image host) invoeren.
Of direct de image url kopieren, bijvoorbeeld bij Imgur, je hoeft hem alleen maar te kopieren en plakken in je reactie ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V0SHT7u.jpg

EDIT: Zie net dat ik op het zelfde moment als SmashingJummy heb gereageerd |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Contrez op 04-05-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:39
Is levertijd van belang? Oftewel, als iets bij Alternate niet (direct) leverbaar is, moet je dan een alternatief onderdeel nemen? Voor de duidelijkheid: het staat wel bij Alternate op de website maar de levertijd is onbekend.

En thumbnails gebruiken lijkt me juist de bedoeling toch? Voordat mensen straks gediskwalificeerd worden omdat het plaatje onleesbaar is.

[ Voor 50% gewijzigd door O88088 op 04-05-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19cent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-01 10:15
bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke ni
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 21:35
Ik kan verdorie niet uploaden (foto's) HELPPPP!!!

En de topics helpen niet

AUB iemand die wilt helpen
Alvast bedankt!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-07 17:37

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Hoe groot is de jury (dus uit hoe veel mensen bestaat deze)?

Kan me voorstellen dat het zowieso een tijdje duurt voor alles is bekeken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-07 18:27
ikke ni schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:45:
Ik kan verdorie niet uploaden (foto's) HELPPPP!!!

En de topics helpen niet

AUB iemand die wilt helpen
Alvast bedankt!!!!!!
Dan hoor je gewoon echt niet op Tweakers thuis. Het is hier al onmogelijk vaak uitgelegd :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:56
Daar gaat je kans om te winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contrez
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-10-2024
Jolke schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:58:
Daar gaat je kans om te winnen. :)
Ik wil het hem best uitleggen, maar als wij zonder dat meer kans maken vindt ik het best zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:19

D4NG3R

kiwi

:)

Even een vraag, worden Tweakers die zich in de actieperiode inschrijven ook meegenomen?

Neem bijvoorbeeld deze schreeuwlelijkerd: Anoniem: 671468 in "[ADV] Wat is jouw ideale PC voor 999 euro?"

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
-

[ Voor 100% gewijzigd door ShitHappens op 04-05-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:34
Mag je echt niet meer dan 300 woorden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Je hebt gezocht op het woord: Maximaal.

maxi·maal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
grootst mogelijk; het maximum bereikend; hoogstens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
ShitHappens schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:39:
Je hebt gezocht op het woord: Maximaal.

maxi·maal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
grootst mogelijk; het maximum bereikend; hoogstens
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus33
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-03-2022
Kan iemand mij vertellen hoe ik de foto kan uploaden als ik geen gebruik kan maken van tweakers foto album? ik dacht simpel pasten, maar dat wil niet echt.

een link naar dropbox wordt niet goedgekeurd volgens de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lees de regels nog eens goed. Een link naar dropbox is niet toegestaan, maar met gebruik van de [img] tags wel. Je kan je afbeelding gewoon in de public folder van je dropbox plakken en dan de public URL gebruiken om een link van te maken.

https://dl.dropboxusercon...ion%20images/kuttopic.gif

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18450577/Reaction%20images/kuttopic.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Mag je ook meerdere Pc's samenstellen, zolang je binnen de 999 Euro blijft natuurlijk. Zie nergens staan dat dit niet (of wel..) mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Ronald8 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:52:
Is levertijd van belang? Oftewel, als iets bij Alternate niet (direct) leverbaar is, moet je dan een alternatief onderdeel nemen? Voor de duidelijkheid: het staat wel bij Alternate op de website maar de levertijd is onbekend.

En thumbnails gebruiken lijkt me juist de bedoeling toch? Voordat mensen straks gediskwalificeerd worden omdat het plaatje onleesbaar is.
Staat het in de PC-Builder, dan mag je het onderdeel gebruiken. :)
Koennnnnn schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:16:
Mag je ook meerdere Pc's samenstellen, zolang je binnen de 999 Euro blijft natuurlijk. Zie nergens staan dat dit niet (of wel..) mag.
Als jij dat wil, dan doe je dat. Een post, een screenshot. Succes! :)

[ Voor 23% gewijzigd door zeef op 05-05-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik krijg het met de pc builder niet voor elkaar om 2 verschillende modules geheugen te installeren. ik wil 2x hyperx FURY Blue en 2x hyperx FURY Black.

Maar zodra ik èèn type heb geselecteerd kan ik alleen nog een extra module toevoegen, maar niet van een andere kleur. Ik grijg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ACsc4P8fynan4fG4Ibv0Kcm8/full.png

maar wil:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yaJ0hED13JNpjdxPajmawb1P/full.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-04 20:31

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Door mijn resolutie krijg ik niet alles volledig in mijn post, zijn 2 afbeeldingen toegestaan?

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Koninkje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:34:
Door mijn resolutie krijg ik niet alles volledig in mijn post, zijn 2 afbeeldingen toegestaan?
Plak ze in paint aan elkaar :+

Maar nu ben ik toch wel benieuwd hoe de winnaar word gekozen, is dit volkomen willekeurig, wordt er eerst gekeken naar de setup of motivatie. Als er willekeurig word gekozen, hoop ik natuurlijk niet dat een slimmerik als deze hem wint 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

Toch even voor de zekerheid: doe je ook legaal mee als je een adblocker gebruikt op Tweakers.net?

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreybbq13
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-02-2021
Mr. Jummy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Plak ze in paint aan elkaar :+

Maar nu ben ik toch wel benieuwd hoe de winnaar word gekozen, is dit volkomen willekeurig, wordt er eerst gekeken naar de setup of motivatie. Als er willekeurig word gekozen, hoop ik natuurlijk niet dat een slimmerik als deze hem wint 8)7
whaha 8)7 hij is gewoon uit op die videokaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

Nog iets; er word vooral gelet op de motivatie. Nu denk ik dan ook dat motivaties als "wil graag een nieuwe game pc of whatever" (zomaar, omdat het een prijsvraag is) niet in de prijzen gaan vallen. Het gaat denk ik vooral om de motivatie erachter. Wellicht een goed doel of zo. Denk dat dat soort motivasties veel eerder in aanmerking komen voor de prijs. Is dat zo of maakt dat niet uit ?

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Mr. Jummy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:11:
Haha ik zag in eerste instantie niet wat er vreemd aan was, keek naar socket en moederbord en dacht dat wil toch wel. Kan er wel om lachen maar hoop wel dat dit soort deelnemer niet de winnaar word :)

Als alternate meeleest en feedback op prijs stelt, ik zou het op prijs stellen als de ad-takeover iets gerichter ter werk zou zijn. Ik gebruik in de browser vaak de functie om met de middelste knop naar 'scroll mode' te gaan, dit is op de Alternate site (en PC Builder) moeilijk te doen doordat de op het oog grote lege vlakken aan de zijkanten hyperlinks zijn.
Tijdens het configureren van mijn deelname had ik per ongeluk een flink aantal tabs geopened, de middlste muisknop op een link opent die namelijk in een nieuwe tab.

Wel leuk gedaan die PC-builder trouwens, ik had niet eens in de gaten dat mijn keuzes al deels gefilterd werden tijdens het gebruik ervan. Pas toen ik een voeding selecteerde en er slechts zes naar voren kwamen had ik het door (De kast die ik heb gekozen bied enkel ruimte aan de vrij zeldzame SFX variant). Verklaart meteen waarom ik de componenten die ik in gedachte had zo makkelijk kon vinden haha.

Wellicht ook leuk voor alternate om naar https://pcpartpicker.com/ te kijken? Ik zag dat NZXT een widget van die site om hun eigen site had staan om compatibaliteit te controleren. Ik weet niet of ze over meer informatie dan Alternate beschikken maar het zou wellicht van pas komen om de PC Builder nog verder te verbeteren.

Voor mijn medetweakers die ietwat handig zijn met bbcode en hun browser en op zoek zijn naar een imagehost kan ik imagebam aanraden. Als ik oude posts bekijk op diverse fora dan zijn de plaatjes van imgur, imageshack en dergelijke niet langer beschikbaar. lui.li heeft helaas de deuren gesloten wegens misbruik. Imagebam lijkt het eeuwige leven te hebben. Na het uploaden even met de rechtermuisknop op de thumbnail klikken en 'Koppelingslocatie kopieëren" aanklikken en tussen [img][/img] tags plaatsen

[ Voor 7% gewijzigd door Xthemes.us op 05-05-2015 17:24 ]

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
Jeffreybbq13 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:22:
[...]

whaha 8)7 hij is gewoon uit op die videokaart :P
Er zijn er meer die dat doen... een goeie video kaart selecter om vervolgens over te zetten voor sli/crossfire als ze winnen en dan de goedkope rest-pc voor een vriendin e.d.

Maar goed... een 600 euro video kaart selecteren en voor de rest het goedkoopste aan onderdelen wat je kan vinden puur om mee te doen aan de actie lijkt me niet de bedoeling van de PC builder :P

[ Voor 22% gewijzigd door Qre8ive op 05-05-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Qre8ive schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:22:
[...]

Er zijn er meer die dat doen... een goeie video kaart selecter om vervolgens over te zetten voor sli/crossfire als ze winnen en dan de goedkope rest-pc voor een vriendin e.d.
Ja, maar met een motivatie van "omg, ik wil super graag winnen pleeaasseee..." dan weet je al genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2econd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik lees net dat er maximaal 300 woorden aan de motivatie besteed mogen worden. Daarmee wordt alleen de motivatie (waarom je aan deze winactie meedoet) bedoeld toch, niet de uitleg van de gekozen componenten?

Want alle woorden bij elkaar genomen ga ik daar wel overheen ja (393). Maar ik besteed bijvoorbeeld 80 woorden aan twee componenten die ik helaas niet heb kunnen kiezen, maar ik benoem ze omdat ik graag het plaatje deel (letterlijk 'plaatje') dat ik voor ogen had na enkele uurtje Alternate doorzoeken ;)

- edit: ik heb het voor de zekerheid maar aangepast. Jammer, ik had graag mijn visie gedeeld maar het is het ook weer niet waard om te worden gediskwalificeerd.

[ Voor 13% gewijzigd door 2econd op 05-05-2015 20:13 ]

I'm thinking about getting metal legs. It's a risky operation, but it'll be worth it (J.P.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Waar kan ik feedback over de PC builder het beste plaatsen?

Ik heb gemerkt dat ik een bepaalde mITX kast niet kon kiezen als ik met het moederbord+geheugen was begonnen. Als ik met de kast start, dan lukt het wel. Wellicht is dit met meer producten niet in orde, maar het is wel jammer dat je keuze op deze manier wordt beperkt (als je hem echt voor jezelf zou willen samenstellen).

Voorbeeldje:
reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2015

Deze is niet te bouwen doordat de Alternate builder zelf vind dat de Intel i5560 cpu niet i.c.m. de Silverstone SG13B-Q (of in mijn geval de SilverStone SG08B-Lite) kan werken.

Edit:
Ik heb een zeer goede/uitgebreide reactie gehad van Alternate.
De i4460 wordt dusdanig warm dat het niet wordt aangeraden om dit in een mITX kast te stoppen. Althans niet in een kast waar geen 2 koelers in kunnen voor de koele airflow.
Dit is de reden waarom ze deze niet in de configurator hebben geplaatst.

[ Voor 48% gewijzigd door Kiswum op 07-05-2015 21:06 . Reden: Voorbeeld van de Mini ITX Mei 2015 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
2econd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:55:
Ik lees net dat er maximaal 300 woorden aan de motivatie besteed mogen worden. Daarmee wordt alleen de motivatie (waarom je aan deze winactie meedoet) bedoeld toch, niet de uitleg van de gekozen componenten?

Want alle woorden bij elkaar genomen ga ik daar wel overheen ja (393). Maar ik besteed bijvoorbeeld 80 woorden aan twee componenten die ik helaas niet heb kunnen kiezen, maar ik benoem ze omdat ik graag het plaatje deel (letterlijk 'plaatje') dat ik voor ogen had na enkele uurtje Alternate doorzoeken ;)

- edit: ik heb het voor de zekerheid maar aangepast. Jammer, ik had graag mijn visie gedeeld maar het is het ook weer niet waard om te worden gediskwalificeerd.
Waarom je voor een bepaald onderdeel kiest lijkt me onderdeel van motivatie. Als je bijvoorbeeld 32 GB geheugen selecteerd omdat je veel virtualisatie wil doen, echter je huidige pc/laptop trekt dat niet, dan is dat ook een reden waarom je wil winnen.

Daarnaast zijn er nu al 1319 reacties. Dat zijn dus al bijna 400.000 woorden, kun je nagaan als iedereen naast die motivatie ook nog eens 300-500 woorden aan keuze uitleg gaat besteden en je dit allemaal als jury moet gaan lezen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Qre8ive op 05-05-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Als de motivatie echt zo belangrijk is om een winnaar te bepalen vind ik de 300 woorden limiet wel een beetje jammer. Aan de andere kant heb ik er wel begrip voor, anders wordt een winnaar kiezen echt onmogelijk.

Morgen mijn motivatie maar even inkorten :$

Om ook nog even in te haken op de slapende gebruikers, ik ben er kwa forumposts en reacties zelf ook een, maar kijk wel als gebruiker ELKE dag (meerdere keren soms) op Tweakers.

[ Voor 25% gewijzigd door DennisvantWel op 06-05-2015 00:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2econd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12-2024
Vraagje, de posts worden toch pas aan het einde gelezen?
Zo ja, dan zou ik graag een wijziging aanbrengen vanwege een gunstige prijsverandering bij Alternate :)

Winnen of niet, ik beleef veel plezier aan deze actie!

I'm thinking about getting metal legs. It's a risky operation, but it'll be worth it (J.P.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes-T
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-06 16:39
Hallo mod,

volgens word telt mijn epistel 297 woorden. net onder de 300 dus. Ik zou natuurlijk enorm gutted zijn moest tweakers een andere woordentelling gebruiken dan word waardoor ik boven de 300 uit kom, en daardoor afgekeurd wordt.

Zou het eventueel mogelijk zijn om dit reeds eens te checken voor mij, zodat ik indien nodig, aanpassingen kan maken?

al hartelijk bedankt!

http://gathering.tweakers...message/44182199#44182199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 09:04
zeef schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Alleen de kast. Muis, toetsenbord, monitor en OS zijn optioneel. Mag wel, moet niet.

[...]

Ex assemblage en ex verzendkosten. :)
De verzendkosten lijkt me een goeie aanvulling op de actievoorwaarden. Nu kun je dit pas weten na het bezoeken van dit topic :P

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
  • Laatst online: 09-04 13:18
Ik hoop dat jullie pas aan het einde van de actie beginnen met de winnaar uit te kiezen. Dit omdat ik de komende dagen nog wel een beetje zal blijven editten. Een actie zo goed als deze kom je natuurlijk niet vaak tegen, ik zal mijn uiterste best doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Jogai schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:43:
[...]

De verzendkosten lijkt me een goeie aanvulling op de actievoorwaarden. Nu kun je dit pas weten na het bezoeken van dit topic :P
Het is geen issue op dit moment bij het grote publiek. Nu de voorwaarden aanpassen gaat alleen maar voor onrust zorgen. We houden er bij de jurering rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
bartvinkurk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:52:
Een actie zo goed als deze kom je natuurlijk niet vaak tegen, ik zal mijn uiterste best doen. :)
Dan moet je Tweakers actief volgen, er zijn regelmatig leuke acties met serieuze prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
Qre8ive schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:51:
[...]

Dan moet je Tweakers actief volgen, er zijn regelmatig leuke acties met serieuze prijzen :P
Ik vind ook inderdaad de 'tweakers testen'-acties altijd erg leuk. Verder kijk elke dag met plezier op tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 09:04
zeef schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Het is geen issue op dit moment bij het grote publiek. Nu de voorwaarden aanpassen gaat alleen maar voor onrust zorgen. We houden er bi de jurering rekening mee.
Prima. Ik kwam op 998 euro uit oid, dus toen was het voor mij wel even een vraag :)

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:26

flipkipse

Google it

zeef schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Het is geen issue op dit moment bij het grote publiek. Nu de voorwaarden aanpassen gaat alleen maar voor onrust zorgen. We houden er bij de jurering rekening mee.
Maar Iedereen zit sowieso onder de 999 met of zonder verzendkosten.

het is toch niet zo dat je zo dicht mogelijk bij de 999 moet zitten?

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Nee hoor, dat is geen criterium. Als jouw droom PC tot 600 euro komt, dan is dat jouw droom PC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
Zeef, als ik op 999,49 uit kom, word ik dan gediskwalificeerd ?

[ Voor 25% gewijzigd door bartvinkurk op 06-05-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
bartvinkurk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:31:
Zeef, als ik op 999,49 uit kom, word ik dan gediskwalificeerd ?
Blijf alleen wel je portemonnee in de gaten houden, want je mag niet over de €999,- heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
oke, bedankt. beetje jammer voor me haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Kwestie van ander type geheugen of een ander kleur geheugen kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
Al gedaan en moet dan voor 4 bankjes geheugen kiezen, of consessies doen aan de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

bartvinkurk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:02:
Al gedaan en moet dan voor 4 bankjes geheugen kiezen, of consessies doen aan de snelheid.
Je kunt toch gewoon voor een kit kiezen met 2 of 4 geheugenreepjes erin?
Als de Latency hetzelfde blijft, dan kun je wellicht shoppen bij andere merken. Crucial ipv Kingston bijvoorbeeld. Verder kun je kritisch naar de snelheid kijken. Heb je 2600Mhz nodig, over ondersteund je moederbord toch maar 1600MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
Kiswum schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:05:
[...]

Je kunt toch gewoon voor een kit kiezen met 2 of 4 geheugenreepjes erin?
Als de Latency hetzelfde blijft, dan kun je wellicht shoppen bij andere merken. Crucial ipv Kingston bijvoorbeeld. Verder kun je kritisch naar de snelheid kijken. Heb je 2600Mhz nodig, over ondersteund je moederbord toch maar 1600MHz.
Ik denk dat ik de 4690k toch ga verwisselen met de 4670k, die is iets goedkoper en lijkt me enigzins vergelijkbaar presteren. Dan kan ik over een hele tijd misschien nog wel upgraden met een Broadwell CPU. Ik kijk al een paar dagen heel kritisch naar mijn build en weet zeker dat dit is wat ik wil. Overclocken, uitbreidbaarheid van het geheugen en mogelijkheid om in de toekomst voor een SLI te kiezen. Dat alles in een mooi jasje lijkt mij de ultieme tweakers-pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
Of je pakt een andere behuizing? :P Dat is iets waar je makkelijk wel een paar euro op kan besparen zonder er op achteruit te gaan qua hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
Qre8ive schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:14:
Of je pakt een andere behuizing? :P Dat is iets waar je makkelijk wel een paar euro op kan besparen zonder er op achteruit te gaan qua hardware :)
Ook een goeie, ga ik zeker naar kijken, maar ik ben zo verliefd op de Corsair Obsidian 450D. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
bartvinkurk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:15:
[...]

Ook een goeie, ga ik zeker naar kijken, maar ik ben zo verliefd op de Corsair Obsidian 450D. :P
Begrijpelijk :P zelf heb ik ooit veel waarde aan uiterlijk van een kast gehecht en ook veel qua modden gedaan... tegenwoordig mag het van mij allemaal gewoon simpel en strak zijn en maak ik liever mooie dingen digitaal :)

Eventueel andere optie is wellicht de voeding vervangen door iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
Nee, mijn voeding is er een van 550w en dat vind ik laag genoeg. Ik denk dat ik maar voor een andere kast kies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat is je huidige lijst dan? Mensen overschatten vaak wat voor voeding ze nodig zijn. Kwaliteit van de componenten is in 9/10 gevallen belangrijker dan de 'kwantiteit' van het aantal watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvinkurk
D4NG3R schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:28:
Wat is je huidige lijst dan? Mensen overschatten vaak wat voor voeding ze nodig zijn. Kwaliteit van de componenten is in 9/10 gevallen belangrijker dan de 'kwantiteit' van het aantal watt.
https://www.imageupload.co.uk/image/Zv3O

Het lage verbruik van de nieuwe Nvidia kaarten zorgt er idd voor dat je voeding iets kleiner mag zijn, maar zoals gezegd wil ik ruimte over hebben om te kunnen upgraden in de toekomst. Tips zijn altijd welkom natuurlijk. ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste