[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.269 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
En Fordox doelde op

Afbeeldingslocatie: http://static3.trouw.nl/static/photo/2013/7/2/10/20130616212418/media_xl_1706530.jpg

Je snapt wat ik bedoel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

En jij bedoeld wat ik snap :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Net voor het weekend nog ff een nieuw speeltje gekocht...

In-game item Military Parade Tank: Cromwell was transferred to your account.

Your purchase has already been transferred to your account bigsexy3 and is available in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Het is tijd voor weekend. ;(

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe 'Overlord' map? Ik weet nog niet echt wat ik er van vind, de niet-strand zijde is wel erg pro hulldown tanks/tds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
wvdveer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:17:
Het is tijd voor weekend. ;(

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe 'Overlord' map? Ik weet nog niet echt wat ik er van vind, de niet-strand zijde is wel erg pro hulldown tanks/tds.
Op het strand hoef je eigenlijk niet te komen, voelt heel nutteloos aan. Meeste fighting is in center/ rechterkant. Ik heb het gevoel dat daar de games gewonnen worden momenteel. Tot nu toe zelf meeste in het midden gevochten. Map alleen nog maar met AMX 30 Proto en IS7 gehad.

Heb hem nu ik denk 3 gespeeld, dus heel veel zinnings blijft lastig, al wist ik na de 1ste game al dat strand nutteloos is ^^. rijden duurt veel te lang en je hebt geen enkel tactisch punt daar. Misschien endgame met grote flanks kan het handig zijn, doordat je unspotted blijft maar dat is het enige wat ik kan bedenken.

Map ziet er verder opzich wel mooi uit, lekker groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
hoe zit het trouwens met de camo van de parade tanks? is dat vergelijkbaar als met die amx13 van de WGL (unique camo welke in elke omgeving +5% geeft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
jantje 2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Map ziet er verder opzich wel mooi uit, lekker groen.
De map, na ruim 30 potjes, helaas nog niet tegengekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Nemm schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:30:
[...]

De map, na ruim 30 potjes, helaas nog niet tegengekomen :(
Ff een trainingsroom aanmaken met iemand. Dan kan je al een keer rondkijken zodat je je eerste keer in de map niet gelijk dood bent (en weer 50 potjes kan wachten op de volgende keer). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Wow dit lijkt op oud Nederlands en dat leest vrij irritant weg :p

Ik heb geen idee hoe dat zit met HE shells in detail maar volgens mij lijkt het daar wel op.
RNG heeft alleen invloed op de damage die je doet, de penetration die je hebt en waar je shell land. Hoeveel damage het doet is ±25% van je alpha. Hetzelfde is met penetration.
Waar je shell land is bijna volledig random, al heb je wel meer kans dat de shell in het midden van je aim cirkel komt.
Ook heb je een bepaald aantal % kans op het doen van module en crew schade maar dat systeem is brak bij HE shells imo. Je doet namelijk altijd module schade met die shells maar je kan niet mikken of van te voren weten wat je er uit schiet. RNG is trouwens bepaald op het moment dat je shell is afgeschoten, dan heeft deze bepaalde waarden, en wanneer het de tank raakt.

Dit systeem is echt een enorme zwarte doos die niemand begrijpt en geen lijn in kan trekken, en daarom is dit 1 van de game mechanics waar mensen pissig om worden. Je weet gewoon niet wat wanneer en hoe iets gebeurd met artillerie. Vooral niet als de alpha hoger wordt, daarbij word ±25% RNG opeens heel veel en lijkt het net alsof je altijd geraakt wordt door de grotere splash radius.

En ik blijf rustig omdat ik nu pas in de discussie stap :p
Black box valt mee:
http://wiki.wargaming.net...netration_(WoT)#HE_Shells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:01
snowD schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:26:
hoe zit het trouwens met de camo van de parade tanks? is dat vergelijkbaar als met die amx13 van de WGL (unique camo welke in elke omgeving +5% geeft)?
Voor zover ik begrepen heb, hebben ze geen extra cammo waarde. Je kunt er dus gewone cammo overheen gooien. (100% zeker dat dat kan) Wg vermeldt er wel expliciet bij dat je deze tanks niet kunt beletteren of andere logo's erop kunt plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

jdh009

FP ProMod
JulesvH schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:52:
[...]

Voor zover ik begrepen heb, hebben ze geen extra cammo waarde. Je kunt er dus gewone cammo overheen gooien. (100% zeker dat dat kan) Wg vermeldt er wel expliciet bij dat je deze tanks niet kunt beletteren of andere logo's erop kunt plakken.
Wat ik begreep kon je wel het vlaggetje/logo veranderen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

In de juist geplaatste 'The Good, The Bad and The Ugly 34' van Jingles zie je vanaf 9m33s een mooie faal van WG mbt de Overlord map. Hilarisch echt:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
Nog even @arty discussie, al die mensen die Arty zo haten en unballanced vinden he, hoeveel daarvan hebben eigenlijk tier 10 arties gegrind en gespeeld?

@ Kortingen: :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ dit wordt een mooi weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Rianata schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:11:
In de juist geplaatste 'The Good, The Bad and The Ugly 34' van Jingles zie je vanaf 9m33s een mooie faal van WG mbt de Overlord map. Hilarisch echt:
Stronk Russian physics!! GG WG!

Uiteraard is die map uitvoerig getest geweest hé :)
iTitus schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:24:
Oh HELL yeah! :) Maar wéér maar eens nefast voor mijn credits :+

[ Voor 26% gewijzigd door kreezjie op 08-05-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Rianata schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:11:

[video]
En dan de faal op 10:55. :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

Nog even @arty discussie, al die mensen die Arty zo haten en unballanced vinden he, hoeveel daarvan hebben eigenlijk tier 10 arties gegrind en gespeeld?
Niet doen, stoppen nu O-)

Nieuwe onderwerp is de Overlord map :+ Wat vinden jullie van deze map? Wie gaat er wel eens over het strand, of is dat gewoon een stukje map dat eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik vond de map al gaaf toen hij nog niet in het spel zat. De map design is gewoon super vet. Heb er inmiddels een paar potjes op gespeeld, maar er nog niet echt op kunnen shinen. Veel bottom tier geweest op die map. Maar het is wel duidelijk dat het midden van de map het belangrijkst is.

Maar wat een bug echt, bizar om te zien. :P Is mij gelukkig nog niet overkomen..

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 08-05-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:28
Ze moeten jullie maar gewoon laten kiezen tussen wel en geen arty maps. Kunnen ze gelijk Dragon Ridge terugzetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Rianata schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Niet doen, stoppen nu O-)

Nieuwe onderwerp is de Overlord map :+ Wat vinden jullie van deze map? Wie gaat er wel eens over het strand, of is dat gewoon een stukje map dat eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft?
Wil met mijn lights nog wel is over het strand gaan om daarna achter alle TD's uit te komen, dan kun je nog redelijk huishoden, zeker als ze geen turret hebben.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:29:
Ik vond de map al gaaf toen hij nog niet in het spel zat. De map design is gewoon super vet. Heb er inmiddels een paar potjes op gespeeld, maar er nog niet echt op kunnen shinen. Veel bottom tier geweest op die map. Maar het is wel duidelijk dat het midden van de map het belangrijkst is.

Maar wat een bug echt, bizar om te zien. :P Is mij gelukkig nog niet overkomen..
tot nog toe 2x gespeeld met de AT-15.. 1 keer ging goed onderste spawn en dan dat middenstuk met die verhoging..

andere keer ging ik richting de beach guns.. ging niet goed.. voornamelijk omdat ik tegen een amx 50 100 ging.. en dan ben je met 1 clip gewoon dood als je vanachter wordt aangevallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:29:
Ik ben er nog niet volledig uit wat ik er moet van vinden.

Wel is het inderdaad zo dat sterke turrets een groot voordeel hebben en die spotting position van die T37 in het filmpje is toch wel redelijk OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 11-09 19:21

Zelf 1 Tier X arty in garage, met daarnaast amerikaanse lijn in de grind en de Russische lijn. Op de testserver heb ik alle arties uitvoerig getest( 261, CQ, Bc58, T92 )

Ik heb beide kanten van het mes gezien en gevoeld. Dit argument wordt vaak aangedragen, wat wel grappig is, aangezien de meeste toch wel ervaring hebben met arty spelen.

@Overlord

World of tanks is momenteel vooral bezig met fuck bushes en introducing slopes everywhere. Weg met soft cover , meer hard cover en natuurlijke cover achter rigdes. Oftewel tanks met goede gun depression of turrets idd hebben het voordeel. en ook snelle tanks doordat deze makkelijk over het terrein kunnen rijden.

Ben er zelf niet echt een fan van, doordat het vaak moeilijk te zien is hoe het terrein loopt waardoor schoten maken soms echt vervelend is. Daarnaast blijft het ook lastig inschatten waar je nu wel en waar je niet door een bepaalde enemy geraakt kan worden.

[ Voor 34% gewijzigd door jantje 2 op 08-05-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik ben een paar dagen geleden gestart met WoT. Ik heb een vraag over focus.. Ik ben in T2 en T3 in rusland en amerika nu. En ik focus dan ook alleen op die twee. Is dat slim, of zou ik alle landen moeten ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
DeBers schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:39:
Ik ben een paar dagen geleden gestart met WoT. Ik heb een vraag over focus.. Ik ben in T2 en T3 in rusland en amerika nu. En ik focus dan ook alleen op die twee. Is dat slim, of zou ik alle landen moeten ontwikkelen?
maakt helemaal niets uit.., zijn er voertuigen die je graag wilt hebben?

btw

HD: KanonenJagdpzr + 50-120 + Fatton 48a1

http://ritastatusreport.b...amx-50-120-and-m48a1.html

[ Voor 15% gewijzigd door snowD op 08-05-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Rusland is naar mijn mening wat gemiddelder dan de overige naties. Iets vriendelijker voor beginners dan bijvoorbeeld de Japanse tanks.

Maar voor de rest gewoon lekker spelen wat jij wilt. Als je graag Franse tanks wilt proberen gewoon doen.. Het zal uiteindelijk iets langer duren voordat je bij hogere tiers terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
T2 en T3 is natuurlijk wel heel algemeen. Je hebt straks verschillende klasses voor de verschillende naties en deze hebben grotendeels allemaal een andere speelstijl. Het is maar net wat je zelf leuk lijkt. Probeer lekker verschillende lijnen uit.

Wil je een supertroll worden, ga dan voor een T10 arty. Ik begrijp uit de laatste pagina's dat die zeer geliefd zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
TheBrut3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:48:
[...]
Wil je een supertroll worden, ga dan voor een T10 arty. Ik begrijp uit de laatste pagina's dat die zeer geliefd zijn :F
LOL, some serious stronk advice! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
TheBrut3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:48:
[...]

T2 en T3 is natuurlijk wel heel algemeen. Je hebt straks verschillende klasses voor de verschillende naties en deze hebben grotendeels allemaal een andere speelstijl. Het is maar net wat je zelf leuk lijkt. Probeer lekker verschillende lijnen uit.

Wil je een supertroll worden, ga dan voor een T10 arty KV-2 met 152MM howitzer
zo gefixed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 13-09 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:09:
[...]
Zo'n beetje.

Ik vind het op zich ook wel lachen dat bij ons de Leo 2 in museums staat, terwijl de Belgen nog met de Leo 1 rondrijden. :P Wat bij ons een museumstuk is, is bij hun hypermodern. :P
Even opkomen voor de Belgen. Wij rijden niet meer met de Leo 1, sinds vorig jaar is deze op rust gesteld. Belgie heeft nu geen actieve zware tanks (rupsen) meer. Enkele worden wel nog gebruikt als bergingstanks en brugslagtanks. Ter vervanging rekenen ze nu enkel nog op de Piranha 90 mm. (met plannen om deze ook al af te schaffen vanwege beperkt nut :X )

schaamteloze paste van artikel van vorig jaar:
http://www.hln.be/hln/nl/...id-van-Leopard-tank.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Die special is inderdaad wel lekker zeg:
  • 35 XP naar Free XP converteren voor 1 gold ipv de gebruikelijke 25. Komt goed uit, wilde nog 33K combat XP om gaan zetten om de grind naar de AMX 30 Prot. te versnellen. En dat kost me dit weekend dus minder goud :D
  • 50% discount op consumables. Er staat niet bij of het ook voor premium consumables geldt, maar zo ja (en meestal wel) dan ga ik daar zeker wat van in slaan.
  • 50% discount op Tier II-V voertuigen. Schaf ik maar de Leopard aan, die heb ik unlocked. Scheelt toch weer flink wat knaken.
  • 15% discount op Tier VIII-X voertuigen. 2 dagen geleden de T54E1 unlocked, dus komt ook prima uit.
  • x5 voor eerste overwinning. Tja, trekt ook nóg specialere teams aan, maar als je een lekkere pot te pakken hebt gaat het grinden weer ff wat sneller. Fingers crossed voor een paar super Lorraine 40t quintuples. :X
  • 15% discount op 180 en 360 dagen premium account. Ook wel verleidelijk om eerlijk te zijn...
Ach screw it, SHUT UP WG AND TAKE MY MONEY!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
ik heb nog een tetrach... eerste premium tank die ik kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:19:
  • 35 XP naar Free XP converteren ipv de gebruikelijke 25. Komt goed uit, wilde nog 33K combat XP om gaan zetten om de grind naar de AMX 30 Prot. te versnellen. En dat kost me dit weekend dus minder goud :D
  • 50% discount op consumables. Er staat niet bij of het ook voor premium consumables geldt, maar zo ja (en meestal wel) dan ga ik daar zeker wat van in slaan.
  • 50% discount op Tier II-V voertuigen. Schaf ik maar de Leopard aan, die heb ik unlocked. Scheelt toch weer flink wat knaken.
  • 15% discount op Tier VIII-X voertuigen. 2 dagen geleden de T54E1 unlocked, dus komt ook prima uit.
  • x5 voor eerste overwinning. Tja, trekt ook nóg specialere teams aan, maar als je een lekkere pot te pakken hebt gaat het grinden weer ff wat sneller. Fingers crossed voor een paar super Lorraine 40t quintuples. :X
  • 15% discount op 180 en 360 dagen premium account. Ook wel verleidelijk om eerlijk te zijn...
Is het eerste potje in m'n Cromwell dan x52? :9

Sowieso weer een berg consumables inslaan voor de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Works, been there done that. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

• 35 XP naar Free XP converteren voor 1 gold ipv de gebruikelijke 25. Komt goed uit, wilde nog 33K combat XP om gaan zetten om de grind naar de AMX 30 Prot. te versnellen. En dat kost me dit weekend dus minder goud :D
Heb ik net al de T54E1 en de 30 Proto al gekocht >_>

Klinkt verdomt veel als de WG verjaardagsspecial, ik dacht dat dat nog wel even duurde voor zon special van dit kaliber.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
nou.... het IS een speciale dag vandaag.... V-E Day..... reden genoeg om een wat specialere special te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
wvdveer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:24:
[...]
Is het eerste potje in m'n Cromwell dan x52? :9

Sowieso weer een berg consumables inslaan voor de komende weken.
x5 wordt geteld als + 400%, die dubbele keer 5 wordt dan dus +400%+400% oftewel x9

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
redwing schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:39:
[...]

x5 wordt geteld als + 400%, die dubbele keer 5 wordt dan dus +400%+400% oftewel x9
gelukkig helaas gaat die bonus van de parade tanks pas in als je je daily al hebt gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Geen discount op Tier VI-VII voertuigen? :'( Heb Cromwell, T34-85 en VK36.01H unlocked en wachtend op aanbieding en T25/2 mogelijk dit weekend unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
snowD schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:01:
[...]
gelukkig helaas gaat die bonus van de parade tanks pas in als je je daily al hebt gehad ;)
Aha, zover had ik nog niet gekeken. Ach, dan staat er hier iig weer een keer hoe het systeem van meerdere bonussen werkt :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

redwing schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Zodat je extra veel free xp hebt om om te zetten voor gold, nu de ratio dit weekend 1:35 is :+
Oh en natuurlijk extragratis veel crew xp, dat is dan wel weer nice!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.alltheragefaces.com/img/faces/jpg/happy-oh-stop-it-you.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
O_A_B schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:51:
[...]

Geen discount op Tier VI-VII voertuigen? :'( Heb Cromwell, T34-85 en VK36.01H unlocked en wachtend op aanbieding en T25/2 mogelijk dit weekend unlocked
Jawel. Heb vanmorgen nog een T-43 gekocht met 30% korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Gaius schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Jawel. Heb vanmorgen nog een T-43 gekocht met 30% korting. :)
Dat wordt vanavond dan lekker shoppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
eindelijk eens een leuk weekend! kan ik eindelijk mijn grind voor de conquerer versnellen, heb nu al zin in die tank :D
tevens wordt dit mijn eerste T9 tank die ik dan heb.. ben benieuwd hoe dat gaat aflopen :O
iemand een advies op de beste load out? ik denk gewoon rammers, vents??

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
Cromwell B aangeschaft. Scheelt me de grind naar de normale Cromwell :P .

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Wow dit lijkt op oud Nederlands en dat leest vrij irritant weg :p

Ik heb geen idee hoe dat zit met HE shells in detail maar volgens mij lijkt het daar wel op.
RNG heeft alleen invloed op de damage die je doet, de penetration die je hebt en waar je shell land. Hoeveel damage het doet is ±25% van je alpha. Hetzelfde is met penetration.
Waar je shell land is bijna volledig random, al heb je wel meer kans dat de shell in het midden van je aim cirkel komt.
Ook heb je een bepaald aantal % kans op het doen van module en crew schade maar dat systeem is brak bij HE shells imo. Je doet namelijk altijd module schade met die shells maar je kan niet mikken of van te voren weten wat je er uit schiet. RNG is trouwens bepaald op het moment dat je shell is afgeschoten, dan heeft deze bepaalde waarden, en wanneer het de tank raakt.

Dit systeem is echt een enorme zwarte doos die niemand begrijpt en geen lijn in kan trekken, en daarom is dit 1 van de game mechanics waar mensen pissig om worden. Je weet gewoon niet wat wanneer en hoe iets gebeurd met artillerie. Vooral niet als de alpha hoger wordt, daarbij word ±25% RNG opeens heel veel en lijkt het net alsof je altijd geraakt wordt door de grotere splash radius.
Idd dacht ik van in het begin ook mensen hebben er geen greep op en kunnen er amper niks tegen doen .
En ik blijf rustig omdat ik nu pas in de discussie stap :p
Ik denk dat sommige iets meer gefrustreerd zijn over die artillerie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Oeps, wat heb ik nu weer gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AEeb3BlI0HM0Esfme8mhfK5C/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/M7hyEWTpqmVFTqHiGxZChbnx/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/RtCsoMMzvpbev3MtYQaH3UBO/full.jpg

Daaaamn, WG really took my money :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 08-05-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:55:
Oeps, wat heb ik nu weer gedaan:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Daaaamn, WG really took my money :+
haha nice, die is6 kan echt een geweldige tank zijn. heb hem zelf ook, heb soms tegen higher tiers wel last van de 175mm pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Niet nodig dit in het topic te noemen, daarvoor kun je een topicreport indienen zodat de moderators er wat aan kunnen doen :)

On topic: heerlijk die discounts, ik heb de Sherman Jumbo en AT7 aangeschaft en hoop maandag de cash voor de JPII bij elkaar te schrapen. Dan heb ik eindelijk een tank waarmee ik TD15 (operation stugIV) kan halen.

Verder had ik de Caravan aangeschaft puur omdat ik de Black Prince met zn proppenschieter beu was, maar deze begint me toch steeds meer te bevallen. Ik lees hier positieve verhalen over de t9? Toch weer een Brit support tank zonder armor of alpha?

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
1e pot IS-6, met een 90% crew zonder enige crew skills:

Victory!
Sacred Valley
IS-6
Experience received:9.062 ( x5) 109.574
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "I Class"
Total credits: 93 609 WN8: 5 431 (100)

Easy mode was aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
ik snap trouwens nog altijd niet waarom wn8 nu zo belangrijk geacht wordt, en ik heb ook geen flauw benul wat voort wn8 nu goed is voor bijvoorbeeld een beginner? kan iemand hier een beetje een uitleg over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:22
Is een graadmeter voor hoe goed je bent. Als dat je niet boeit, moet je er geen aandacht aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Kaap schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:54:
Is een graadmeter voor hoe goed je bent hoeveel damage je doet. Als dat je niet boeit, moet je er geen aandacht aan besteden.
Fixed that!

[ Voor 29% gewijzigd door wvdveer op 08-05-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Pssst, dat is xTE. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Ze hadden het over WN8 toch? Ik zou willen dat spotting damage werd meegenomen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Hy6RnZv2a2LZ4FdaBMYOxNpE/thumb.jpg

Ace in de AMX M4 45. Ik had echt niet verwacht daar ooit een ace in te halen, de tank bevalt me helemaal niet. Er is maar 1 manier om het in deze tank goed te doen: snoeihard campen en niet gespot worden. Gelukkig is Malinovka top tier en geen arty daar uitermate geschikt voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zolang we middels gezelligheid, een flank in je eentje dichthouden, de basis bewaken of als shield voor een teammate dienen niets kunnen meten, houden we het bij WN8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 22:16:
[afbeelding]

Ace in de AMX M4 45. Ik had echt niet verwacht daar ooit een ace in te halen, de tank bevalt me helemaal niet. Er is maar 1 manier om het in deze tank goed te doen: snoeihard campen en niet gespot worden. Gelukkig is Malinovka top tier en geen arty daar uitermate geschikt voor :+
Nice man, if that is what it takes, then that is what it takes _/-\o_

/me p0st is everywhere >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Zelfs in Kharkov :P.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

:Y met je EFE platoon :)F :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Stronk trio in the garage.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

:P. En E100 heat shells :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 22:47:
[...]
Zolang we middels gezelligheid, een flank in je eentje dichthouden, de basis bewaken of als shield voor een teammate dienen niets kunnen meten, houden we het bij WN8.
Aangezien het nog altijd om het winnen van het potje gaat is de winrate eigenlijk nog veel beter ;) Het enige wat daar jammer aan is, is dat je het over heel veel battles moet meten om een goed idee te krijgen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Jeuj...
Ik denk net in mijn Panther 2 eindelijk de missie te voltooien waarin ik 2 mediums uit moet schakelen.
1 medium down en vervolgens face huggen met een CDC. Wil mijn laatste schot er in pompen en... *BOEM*. Jawel, het was niet de CDC die mijn ammorack raakte. Het was de Hummel in mijn eigen team die dacht een kill te pakken. In dit geval dus 2 kills :(

"lis2500" heet die persoon. Dus kijk uit als je die naam in je team ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Wat is de aan te raden gun van de Chinese 59-16? Heb net de tweede gun vrijgespeeld maar als ik de pen zo bekijk kan die niets uithalen.... 85 :( dat is niet om naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:27:
1e pot IS-6, met een 90% crew zonder enige crew skills:

Victory!
Sacred Valley
IS-6
Experience received:9.062 ( x5) 109.574
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "I Class"
Total credits: 93 609 WN8: 5 431 (100)

Easy mode was aan :+
IS6 stronk tank, maar het duurde bij mij heel lang voor we elkaar begrepen, dat is aan mn winrate ook duidelijk te zien. Ik kocht hem als redelijke n00b, met T7 als hoogste tier en nul ervaring met low pen, inaccurate guns (ben begonnen met Britten en Duitsers). De IS6 zou een idiot proof n00b tank moeten zijn, maar mij had een Lowe oid beter gepast.

Ik ben normaal niet bang om naar de APCR te grijpen, maar dat verpest juist de winstgevendheid waar je een T8 premium juist voor koopt. Inmiddels kan ik me prima redden met AP (en lekker wat HE af en toe) maar het heeft lang geduurd.

De IS3 is natuurlijk beter, maar de 6 heeft wel een kortere reload en betere armor (als je de geweldige sloping overal meerekent) en ziet nooit t10's.

De winrate die ik in mn AT-15A haal (lgekocht na de buff, liefde vanaf het begin, wat een ding als je die 226mm angled) gaat er echter nooit komen met de IS6. Laat staan die in mn B2 (feitelijk nog meer OP dan de crommy B ).
Harm30 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:30:
ik snap trouwens nog altijd niet waarom wn8 nu zo belangrijk geacht wordt, en ik heb ook geen flauw benul wat voort wn8 nu goed is voor bijvoorbeeld een beginner? kan iemand hier een beetje een uitleg over geven?
Als beginner niet op letten, kost vele duizenden potjes voor die op enig niveau is. Let eerder op de stijgende lijn, maar dan kan ook gewoon via je ingame rating. Zelf heb ik de XVM stats van anderen weer lekker uit staan, bevalt me toch het beste. Focus me nu weer op het spel ipv de groene en rode kleurtjes in de teams.

[ Voor 19% gewijzigd door _Anvil_ op 09-05-2015 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius: "yay, heb nog een uurtje voordat ik naar de kapper moet, kan ik mooi nog even de x5 op de VK3002M pakken"
WG: "nope! LOL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn weer (of nog steeds) bonuscodes met een Jagdtiger 8.8 + 1250gold + 7dgn premium voor minder dan €20.- verkrijgbaar.

http://fast2play.de/categ...-days-premium-bonus-code/

Als je al een Jagdtiger hebt (of je koopt gewoon 2 pakketjes), wacht dan met omztten van die 2e code totdat huidige weekendspecial voorbij is. Door de huidige korting krijg je momenteel 8500 gold, na het weekend is dat weer 10.000

Ik heb m 2x gekocht.....
Grove berekening: 1 Jagdtiger+14 dagen premium+12.500 gold voor circa €40,-
Als je nu in de premium shop kijkt, betaal je al meer dan €40,- voor 12.5k gold

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:06:
Er zijn weer (of nog steeds) bonuscodes met een Jagdtiger 8.8 + 1250gold + 7dgn premium voor minder dan €20.- verkrijgbaar.

Als je al een Jagdtiger hebt (of je koopt gewoon 2 pakketjes), wacht dan met omztten van die 2e code totdat huidige weekendspecial voorbij is. Door de huidige korting krijg je momenteel 8500 gold, na het weekend is dat weer 10.000

Ik heb m 2x gekocht.....
Voor het gold wat je er bij krijgt zou je nog een 2de tier 8 premium kunnen kopen. Die zijn allemaal of 12.5k gold of minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod

Ik heb m 2x gekocht.....
Hoe betrouwbaar is zo'n site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdh009 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Ik heb betaald met IDeal, binnen een minuut had ik een mail met de bonuscodes, die ingevoerd in de premium shop en in no time was alles bijgeschreven.
Is ook een topic op t WOT-forum en die site wordt vaker gebruikt, heb nooit klachten gelezen.
SurfBoy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Voor het gold wat je er bij krijgt zou je nog een 2de tier 8 premium kunnen kopen. Die zijn allemaal of 12.5k gold of minder. :)
Jawel, maar dan moet je die 2e code nu inwisselen dan krijg je maar 1500 gold minder voor je Jagdtiger ten opzichte van inwisselen op dinsdag

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Ik heb betaald met IDeal, binnen een minuut had ik een mail met de bonuscodes, die ingevoerd in de premium shop en in no time was alles bijgeschreven.
Is ook een topic op t WOT-forum en die site wordt vaker gebruikt, heb nooit klachten gelezen.

[...]

Jawel, maar dan moet je die 2e code nu inwisselen dan krijg je maar 1500 gold minder voor je Jagdtiger ten opzichte van inwisselen op dinsdag
Dan doe je het dinsdag, je krijgt dan die 12.5k en die tier 8 premium is ook gewoon die prijs. Alleen nu in de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Kan iemand de FV 215B aanraden? Ervaringen?

Is er al meer bekend over de nieuwe (EU lijn?)

[ Voor 46% gewijzigd door Kepro op 09-05-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kepro schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:20:
Kan iemand de FV 215B aanraden? Ervaringen?

Is er al meer bekend over de nieuwe (EU lijn?)
Uhm ja? Het is een fucking awesome tank met een super accurate gun die iedere 6.88 seconde een shell eruit kan gooien met gemiddeld 400 damage. Door deze vuursnelheid kun je makkelijk mediums aan en kun je andere tier 10's makkelijk blijven detracken.

Het is echt een heerlijke tank om te spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:58
[...]

Net ook gekocht, idd binnen een minuut de code binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:40:
[...]

Uhm ja? Het is een fucking awesome tank met een super accurate gun die iedere 6.88 seconde een shell eruit kan gooien met gemiddeld 400 damage. Door deze vuursnelheid kun je makkelijk mediums aan en kun je andere tier 10's makkelijk blijven detracken.

Het is echt een heerlijke tank om te spelen.
;)

Ik ben aan het kijken welke heavy lijn ik na de T-57 wil gaan volgen. IS-7 heb ik al.
Het is een beetje de keuze tussen de E-100, E5 of de FV :P

Edit: met die bonus op de Free xp word de obj 263/waffentrager e100 weer verleidelijk. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 09-05-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 08:35:
Gaius: "yay, heb nog een uurtje voordat ik naar de kapper moet, kan ik mooi nog even de x5 op de VK3002M pakken"
Ah, het vervolg na de kapper was precies zoals ik had verwacht. 2k xp uit de x5. :')
Nou ja, ben mezelf toch lekker arty-safe aan het spelen vandaag qua wn8, dus die past mooi in het rijtje. :+

edit:
Afgezien van de potten van vanmorgen waar ik een tikje cynisch van werd; gister met 2 vrienden een 3x Cromwell B platoon gedaan, das best geinig en winstgevend zeg. :D

[ Voor 16% gewijzigd door Gaius op 09-05-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

[...]

http://fast2play.de/category/15927/world-of-tanks/

Codes voor de Lef, code voor WOT Generals Beta... waar komen die dingen vandaan?

Update 8.9:
Also, we have a surprise announcement to make: soon we will be introducing a new vehicle to replace the German Tier IX Heavy Tank, the VK 45.02 (P) Ausf. B. The new tank is called Mäuschen, and we have really put a lot of effort into making its model exceptionally beautiful.
Mäuschen

Despite the fact this model existed only on paper, we aspire to depict the tank as if it made it off the drawing board, was driven and waged war. This is explicitly implied by the rusted metal, cosmetic damage, flakes, oil and fuel drips and dust.

There is always a focus on the metal the tank is made of, which is represented by textures. In this case, if you look at the textures, you can see that the tank is made of thick sheets of rolled armour, interspersed with a few cast and drop-forged parts. Among all of these specially crafted parts, the thing that really stands out is the milled gun barrel. When you create a tank it is important to know, or at least imagine, how it would or could have been made. Even though the draft of this tank was never realized, its manufacturing method would have been the same as that of typical German engineering. Hence, the widespread cuts of armour plating, welding imposed in several passes, milling line, as well as various casting defects.
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/public-test-98/

[ Voor 70% gewijzigd door PcDealer op 09-05-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds gisteravond heb ik last van microlags, meer mensen hier last van? Best wel lastig spelen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
PcDealer schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:21:
[...]

http://fast2play.de/category/15927/world-of-tanks/

Codes voor de Lef, code voor WOT Generals Beta... waar komen die dingen vandaan?

Update 8.9:

[...]
Vanochtend nog een Jagdtiger 8.8 gekocht daar, binnen paar minuten alles geregeld en ik kon gaan spelen.
Hier nog een code voor 3% korting: 3% RABATTCODE: F2P3RABATT bron: YouTube: Fast2Play Neue Rabattcodes Aktion[HD] [Deutsch]

19 euro voor 7 dagen premium, 1250 gold en een Jagdt 8.8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
Gaius schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 08:35:
Wat mij betreft kunnen ze die x5 weekenden beter afschaffen. Trekt veelste veel idioten aan die ook nog in tanks spelen die hun al minder liggen (als in: ff snel deze stock tank x5 halen). Echt elk team is dramatisch, spelers doen de domste/vreemdste dingen en wil je iets winnen moet je monster-carry's hebben. 15 games, 2700wn8 20% wr 8)7

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
poderosoo schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Wat mij betreft kunnen ze die x5 weekenden beter afschaffen. Trekt veelste veel idioten aan die ook nog in tanks spelen die hun al minder liggen (als in: ff snel deze stock tank x5 halen). Echt elk team is dramatisch, spelers doen de domste/vreemdste dingen en wil je iets winnen moet je monster-carry's hebben. 15 games, 2700wn8 20% wr 8)7
Sluit ik me volledig bij aan, het is echt niet normaal. Soms Net gewoon een peleton die naar voren rijdt, dood gaat, en vervolgens zegt dat het team voor hun even de x5 binnen moet slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat zou toch alles moeten levelen? Dan zou jij het verschil kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb ook maar de Cromwell B (via Wot) en die Jagdt 8.8 (via die Duitse site) gekocht, ben benieuwd!

Welke equipement hebben jullie op een Cromwell? Ik twijfel eigenlijk tussen een aantal dingen (vents, rammer, optics, GLD).

En welke skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Laatst online: 08:36
Jagdt 8.8 vind ik erg tegenvallen. Hij is traag en log, en heeft geen geweldig kanon. Ik speel liever met de tier 7 IS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op de normale Cromwell heb ik rammer, optics en vents. Ik heb ook nog Clutch Braking en het draait als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:01
Yep, die set up heb ik ook op mijn Berlin gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Zohan schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:05:
Jagdt 8.8 vind ik erg tegenvallen. Hij is traag en log, en heeft geen geweldig kanon. Ik speel liever met de tier 7 IS..
Is toch ook een heel andere tank! 8)7
Dus anders in te zetten dan een IS.

En vwb traag en lomp: ik vind de IS traag en lomp (in vergelijking met een M41 Bulldog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
JPvdB schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:26:
Krijg je het goud om hem aan te schaffen of gewoon meteen een Jagdt 8.8 in je garage?
Falls Sie schon Jagdtiger 8.8 in Ihrer Garage haben, werden Sie erhalten:

1250 Gold + zusätzliche Menge an Gold, die dem Wert von Jagdtiger 8.8 gleich ist (durchschnittlich 10 000)
7 Tage Premium
m

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Orandajin schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:43:
[...]

Krijg je het goud om hem aan te schaffen of gewoon meteen een Jagdt 8.8 in je garage?
Falls Sie schon Jagdtiger 8.8 in Ihrer Garage haben, werden Sie erhalten:

1250 Gold + zusätzliche Menge an Gold, die dem Wert von Jagdtiger 8.8 gleich ist (durchschnittlich 10 000)
7 Tage Premium
m
Als je een premium tank al hebt en je koopt hem nog een keer krijg je gewoon het aantal gold van wat hij op dat moment in de tech tree kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
The_Zohan schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:05:
Ik vind Appels niet zo lekker. Peren zijn ook fruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Okay bedankt ;) Denk dat ik toch maar mijn geld ergens anders aan besteed...Zoveel keus momenteel :?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
nu ik een shittons aan free exp heb.. vraag ik me af welke tank ik zal unlocken.. ik twijfel tussen de conquerer en de centurion mk7/1. of zal ik toch de is3 pakken.. IK KAN NIET KIEZEN :S

en nog een vraagje.. hoe is de wz 132? een paar replays van gezien en het lijkt me een erg leuke tank.. :o

[ Voor 22% gewijzigd door Harm30 op 09-05-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Harm30 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:36:
nu ik een shittons aan free exp heb.. vraag ik me af welke tank ik zal unlocken.. ik twijfel tussen de conquerer en de centurion mk7/1. of zal ik toch de is3 pakken.. IK KAN NIET KIEZEN :S

en nog een vraagje.. hoe is de wz 132? een paar replays van gezien en het lijkt me een erg leuke tank.. :o
WZ 132 is echt een prima tank die ook nog behoorlijk wat damage kan uitdelen aan T8, 9 en sommige T10 tanks. Snelle tank, laag profiel en kan ook een paar tikken incasseren

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Onderschat nooit twee Obj tanks. (2 vs 8 gewonnen) _/-\o_ toch wel 1 van mijn beste potten in de Obj 140.

http://wotreplays.com/site/1861566

Eeuwige roem voor deze speler: Ledinho [EL_SQ] _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 09-05-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Met je 5K credit loss :+

Errug nice, helaas zelf nog steeds niet zo'n monsterpot mogen spelen in de 140..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik heb m 2x gekocht.....
JPvdB schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:26:
[...]

Vanochtend nog een Jagdtiger 8.8 gekocht daar, binnen paar minuten alles geregeld en ik kon gaan spelen.
Hier nog een code voor 3% korting: 3% RABATTCODE: F2P3RABATT bron: YouTube: Fast2Play Neue Rabattcodes Aktion[HD] [Deutsch]

T(h)anks voor de tip Ed! Een Jagdtiger 8.8, 20.750 gold en 21 dagen premium voor nog geen 6 tientjes!
En ook bedankt voor de kortingscode, dat scheelde ook weer een euro'tje of 2 :)

Tsja en ik had kunnen wachten tot dinsdag met redeemen, maar ik wilde weten of het werkte (3x kan dus) en kan nu wel wat gold gebruiken met die 35/1 XP conversie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
Breezers schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:44:
[...]

WZ 132 is echt een prima tank die ook nog behoorlijk wat damage kan uitdelen aan T8, 9 en sommige T10 tanks. Snelle tank, laag profiel en kan ook een paar tikken incasseren
dang.. nu kan ik nog moeilijker kiezen :S

iemand anders nog een advies? ik weet echt niet of de conquerer en de mk7/1 het waard zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conquerer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
De Conqueror is het waard, believe me ;) Check anders ff mijn Conqueror review op mijn YT kanaal en see for yoursefl!
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.