WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
objekt 149/T15:

Op bodemplaat T14 Armata.
2S35 Koalitsiya-SV

Ik had pakweg 148 nieuwe kisten gehad.

Ontopic:
Object 148:

foto's (c)VitalyVK
Of voer ik hem nu op de verkeerde plek in?
Zit ff naar Circon z'n stream te kijken, die speelt ff op de testserver. Een aantal nieuwe dingen vallen op:
1. de hele nieuwe domination mode. Ziet er wel geinig uit, maar ik zie mezelf niet een hele speelsessie dat spelen. Meer voor ff tussendoor als je een uurtje zin hebt om te spelen imho. Maar goed, zit allemaal nog in de eerste testfase. Wel leuk dat er gewerkt wordt aan nieuwe game modes, houdt het spel fris tbh.
2. Die ribbons. Blijkbaar had WG the need om wat CoD elementen erin te gooien. Circon vindt het nogal leuk, maar zijn chat en ikzelf zijn minder enthousiast. Is leuk voor een paar potjes qua nieuwigheid, maar na een paar potjes gekeken te hebben irriteert het me al. Ja, ik heb zojuist een crit gedaan. Thanks voor the heads up game, dat had ik zelf ook wel gezien
3. Sommige missies zijn aangepast. Cap missies kunnen nu ook gehaald worden door te decappen bijvoorbeeld. En andere irritante missies worden aangepast om ze wat minder random te maken zo lijkt het. I like!!
[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 09-05-2015 18:00 ]
Ohh, dat is wat anders dan een Bonus code zie ik nu...TheBrut3 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:55:
Heb je een invite code gekocht...?

Ohh well, het was maar €1,39 (had met PayPal betaald)
ik dacht dat ze zouden wachten met de HD upgrade van artillery?
WG go home WG you are drunk
Reworked the following vehicles in HD quality: Wolverine, Type T-34, Leopard 1, Hummel, M4A3E2 Sherman Jumbo, M48A1 Patton, Type 58, SU-85, Cromwell, T26E4 SuperPershing, T32, Pershing, IS-3, AMX 50 120.
[ Voor 41% gewijzigd door snowD op 09-05-2015 18:04 ]
Helemaal aangezien er toch nog geregeld van die acties zijn waarmee je goud kunt verdienen ingame

Vandaag geprobeerd wat x5's te draaien, maar in mijn uppie blijft het lastig. Na bijna anderhalf ofzo weer gaan spelen moet je echt helemaal opnieuw beginnen.
De Hummel zit er tussen omdat deze "speciaal en historisch is," wat een slappe reden is als je het mij vraagt - er zijn meer artillerie die daar onder vallen maar nog niet HD worden gemaakt. Daarbij was de M12 een van de eerste tanks die ze in HD hebben gemaakt, deze was toen te zien samen met de IS-4, ISU-152 al meer dan een jaar geleden (bijna 2?). Maar die hebben ze nooit in het spel gestopt, en de huidige HD versie van de IS-4 lijkt niet op de eerdere versie - welke side skirts en allemaal gereedschap op de tank had. Wargaming logicsnowD schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:01:
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/development/
ik dacht dat ze zouden wachten met de HD upgrade van artillery?
WG go home WG you are drunk
Reworked the following vehicles in HD quality: Wolverine, Type T-34, Leopard 1, Hummel, M4A3E2 Sherman Jumbo, M48A1 Patton, Type 58, SU-85, Cromwell, T26E4 SuperPershing, T32, Pershing, IS-3, AMX 50 120.

Edit: Screenshot van HD M12 uit januari 2014
[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 09-05-2015 19:09 ]
Ziet er cool uit dat ding.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:48:
Ik hoorde er te zijn, maar was te laat met visum:
objekt 149/T15:
[afbeelding]
Op bodemplaat T14 Armata.
2S35 Koalitsiya-SV
[afbeelding]
Ik had pakweg 148 nieuwe kisten gehad.
Ontopic:
Object 148:
[afbeelding]
foto's (c)VitalyVK
http://test.tanks.gg/en/wot/missions
Mijn schuld, heb hem de laaste tijd heel weinig gespeeld. Btw 1140 damage is toch ruim 3 keer de eigen hitpool van de t67.Kaap schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:29:
1140 damage om ace tanker op T-67 te krijgen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat die requirements veel hoger zouden liggen.
Heb ik in het begin ook gedaan. Twee jaar later heb ik 35 Premiums.Dweebus schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:11:
Hmm, als ik sommige mensen zie met al hun premium en special tanks, baal ik soms wel een beetje dat ik mijn T7 Combat Car, mijn LTP en mijn T1E6 weggedaan heb om goedkoop garageslots vrij te krijgen.
Helemaal aangezien er toch nog geregeld van die acties zijn waarmee je goud kunt verdienen ingame
Ik vind het wel positieve veranderingen. Bij enkele missies worden de eisen wat verlaagd. Hopelijk gaat de geluksfactor minder mee spelen.wesley1980 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:15:
Bekijk hier de voorlopige veranderingen in de missie's voor patch 9.8
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
35 maar?PcDealer schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:21:
[...]
Heb ik in het begin ook gedaan. Twee jaar later heb ik 35 Premiums.
Waarschijnlijk meer dan die van de nederlandse spelers...TheBrut3 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:44:
Wat is eigenlijk de gemiddelde WN8 van een Pool? Kunnen die niet naar een oostblok server?
[ Voor 86% gewijzigd door Breezers op 09-05-2015 20:51 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik heb een lage pen en damage, met weinig fatsoenlijke armour, terwijl ik dacht dat het in het echt een heavy tanks was en in WoT een medium ?
Als je het een slechte tank vind past hij gewoon niet bij jouw speelstijl en is het misschien beter om een andere lijn te kiezen, aangezien de tier 9 en 10 in zekere maten het zelfde spelen als de Pershing.
Mmm, ik ga maar eens wat replays kijken om deze tank te spelen aangezien ik weing pen en snel kapot geschoten wordt.ThomasG schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:58:
De Pershing is altijd een medium geweest. Het was in het begin enkel en alleen op papier een heavy tank om het moraal van de tank bemanning hoog te houden na het fiasco van de Sherman tanks tegen de latere Duitse tanks. Het was het beste wat de Amerikanen konden maken, aangezien ze alles moesten verschepen naar Europa. Daarbij is de Pershing een van de beter, zo niet de beste, tier 8 medium tanks. De penetratie is meer dan genoeg, de gun mantel is magisch en het heeft uitstekende gun depression.
Als je het een slechte tank vind past hij gewoon niet bij jouw speelstijl en is het misschien beter om een andere lijn te kiezen, aangezien de tier 9 en 10 in zekere maten het zelfde spelen als de Pershing.
Het blijft vreemd dat ik als met deze tank 10-15 hits maak en alsnog met een gewonnen pot net aan quit speel aan credits met een heel klein plukje XP
Verhoudingsgewijs zijn er meer Nederlandse tomaten dan Polen.TheBrut3 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:44:
Wat is eigenlijk de gemiddelde WN8 van een Pool? Kunnen die niet naar een oostblok server?
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Je hebt XVM en er staat een slotje bij, unlock het.Orandajin schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:35:
Hmmm, ik heb een hoop free experience maar ik kan het niet gebruiken? Grey-ed out
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
No problem. Nu ga ik weer even verder genieten van mijn Erdinger.Orandajin schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:26:
Per ongeluk geactiveerd dus waaraschijnlijk...Bedankt voor de tip! m(_ _)m
MK8TV-7TE6W-FBGVK-CXH56-SX5KT
Live Oaks
AMX 50 B
Experience received:1.944 Credits received 97.914
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -23 730
Ammunition: -89 460
Total: -15 276 WN8: 14 966 (100)
Gelijk ook HT-15 gehaald van de stug, 7.8k damage gedaan en 2k received.
Daar heb ik helaas ook last van (WW). Mja, dat is dan tevens ook 1 van de hoofdredenen dat ik geen gold koop (en dus ook geen premiums)
Speelt echt lekker dat ding, en bloody hell, die is snel
Nee, dit noemen ze een tikfoutjeFrozen schreef op zondag 10 mei 2015 @ 00:28:
[afbeelding]
Deze uitvinding heet "spatie" en peloton is niet met een hoofdletter.![]()
Die hoofdletters is trouwens een WG tikje, voorheen moesten we die net als in het Engels overnemen ondanks dat het in het Nederlands nergens op sloeg. Toevallig hebben we dit pas geleden aan mogen passen, dus na een volgende patch zijn de meeste daarvan verdwenen. Alleen specifieke termen staan dan nog met een hoofdletter ter verduidelijking.
Mocht je nog meer dingen tegenkomen horen ik of User het graag
[ Voor 34% gewijzigd door redwing op 10-05-2015 09:37 ]
[removed]
Wat heb je daarvoor moeten doen?Kaap schreef op zondag 10 mei 2015 @ 06:00:
Gisteravond de Cromwell B cadeau gehad van Usertmp
Speelt echt lekker dat ding, en bloody hell, die is snel
Gisteren met GOT2 Stronghold als een baas gespeeld. Ongeveer 40 potjes met een winrate van zo'n 75%. Alle gebouwen naar niveau IV.
[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 10-05-2015 09:51 ]
Komt die ace van de lorrain op Youtube? Heb zelf wel wat problemen om de ace te behalen.Mr_Size schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:33:
[video]
Vanavond lekker gespeeld. Ging in het begin niet erg lekker, vooral de T9 potjes niet. Van de eerste 6 potjes er 4 verloren. Toen keerde het tij echter ineens en wonnen we 14 potjes op rij
Met als absolute hoogtepunt:
[afbeelding]
Ace op de Lorry
Heb je een replay?iTitus schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:51:
Victory
Live Oaks
AMX 50 B
Experience received:1.944 Credits received 97.914
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -23 730
Ammunition: -89 460
Total: -15 276 WN8: 14 966 (100)
Gelijk ook HT-15 gehaald van de stug, 7.8k damage gedaan en 2k received.
75%? Dat kan beter. Weet niet wat voor setups jullie nemen? Op t6 pakken wij altijd gewoon random tanks, meestal Type 64's en wat ander snel grut, die battles zijn binnen 3 minuten gedaan... ook al heeft de vijand allemaal heavies en zijn ze aan het basecampen dan nog zijn ze zo dood.PcDealer schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:50:
[...]
Wat heb je daarvoor moeten doen?
Gisteren met GOT2 Stronghold als een baas gespeeld. Ongeveer 40 potjes met een winrate van zo'n 75%. Alle gebouwen naar niveau IV.
Op t8 worden meestal premium tanks meegenomen, FCM 50t, CDC, Type 59, en wat reguliere tanks. Maar op t8 kom je vaak wel de try-hards tegen, echt degelijke setups en dan campen als een malle... die battles duren soms meer dan 10 minuten en daar is geen bal aan... Paar dagen terug hadden wij 4 t6 battles gedaan terwijl ons andere SH team net 1 battle op t8 had gedaan.. door het campen...
Het enige aan SH dat ik serieus neem zijn de aanvallen en verdedigingen, voor de rest is het lekker money grinden en XP

http://eu.wargaming.net/clans/500034335/stronghold/
Gewoon, Kaap zijn
Nee, supertof van hem natuurlijk!

'Hello warriors,
on supertest, the shell penetration of some top tanks was nerfed. note - if you see wrong values than those in the game by one for example, it's just number rounding from averages. Also obviously this list might not be final, it's just supertest.
Jagdpanzer E-100: credit ammo from 299 to 279, gold ammo from 420 to 371
E50M: credit ammo from 271 to 240, gold ammo from 330 to 310
E-100 (buff): credit ammo from 235 to 243, gold ammo from 335 to 325
T95: credit ammo from 276 to 251, gold ammo from 320 to 300
T30: credit ammo from 276 to 251, gold ammo from 320 to 300
M48A1: credit ammo from 268 to 243, gold ammo from 330 to 310
WZ-120: credit ammo from 249 to 220, gold ammo from 340 to 331
113: credit ammo from 249 to 220, gold ammo from 340 to 331
Object 268:credit ammo from 303 to 287, gold ammo from 396 to 375
Object 140: credit ammo from 264 to 232, gold ammo from 331 to 311
Object 430: credit ammo from 264 to 232, gold ammo from 331 to 311
T-62A: credit ammo from 264 to 232, gold ammo from 331 to 311
IS-8: credit ammo from 259 to 240, gold ammo from 340 to 300
ST-I: credit ammo from 259 to 240, gold ammo from 340 to 300
IS-4: credit ammo from 259 to 240, gold ammo from 340 to 300'
Of courseSurfBoy schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:37:
Komt die ace van de lorraine op Youtube? Heb zelf wel wat problemen om de ace te behalen.
Het enige waar ik benieuwd naar ben: wordt de reload van de E50M dan gebuffed? Anders zou het wel een erg pijnlijke nerf zijn idd.Kepro schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:16:
Als deze nerf daadwerkelijk door gaat zal ik mijn E-50M maar in de garage weg zetten.
Op zich wel een goed teken hoor, dat T10 meds generfed worden. In de meeste situaties zijn T10 meds namelijk in het voordeel t.o.v. Heavies en TD's.
O, en de E100 AP shell buff is een hele fijne
Da's ook niet aardig.
Mix van mediums en heavies op tier VI.Weet niet wat voor setups jullie nemen? Op t6 pakken wij altijd gewoon random tanks, meestal Type 64's en wat ander snel grut, die battles zijn binnen 3 minuten gedaan... ook al heeft de vijand allemaal heavies en zijn ze aan het basecampen dan nog zijn ze zo dood.
Tier VIII zijn we nog niet al te goed in.Op t8 worden meestal premium tanks meegenomen, FCM 50t, CDC, Type 59, en wat reguliere tanks. Maar op t8 kom je vaak wel de try-hards tegen, echt degelijke setups en dan campen als een malle... die battles duren soms meer dan 10 minuten en daar is geen bal aan... Paar dagen terug hadden wij 4 t6 battles gedaan terwijl ons andere SH team net 1 battle op t8 had gedaan.. door het campen...
je moet zelf ook meedoen uiteraard.. en ja het heeft zeer zeker zin om in een clan te zittenTheBrut3 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:53:
Heeft het nut om in een clan te zitten om gewoon mee te profiteren van de Stronghold bonussen? Of moet je daarvoor zelf ook meedoen aan Strongholds?
Als je alleen wilt profiteren dan denk ik niet dat je dit zelf moet willen. Zal ook niet overal even goed in dank worden genomen.TheBrut3 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:53:
Heeft het nut om in een clan te zitten om gewoon mee te profiteren van de Stronghold bonussen? Of moet je daarvoor zelf ook meedoen aan Strongholds?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Om van de bonussen te kunnen profiteren (indien ingeschakeld), moet je in een clan zitten. Bij GOT wordt men niet gerecruit voor mensen die het voor het logo doen. Inzet is benodigd.TheBrut3 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:53:
Mooi gespeeld! Alleen jammer van die clip op die e75.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ja, maar die waren de hele tijd net niet door de trainwrecks heen enzo.SurfBoy schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:24:
[...]
Mooi gespeeld! Alleen jammer van die clip op die e75.
Met dank aan MrBlue voor coaching
[ Voor 7% gewijzigd door Titus op 10-05-2015 15:02 ]
[ Voor 27% gewijzigd door FSXnoob op 10-05-2015 19:01 ]
Ga er dan maar vanuit dat je gewoon potjes zal winnen. Die staats win ik namelijk alVedrano schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:48:
Ik win nog eerder de staatsloterij vanavond dan een potje vandaag, van de 20 potjes denk ik dat er 16 dikke fail waren
Verwijderd
Niet echt. M26 was de zwaarste heavy die aan Amerikaanse zijde gedient heeft in Wo2.ThomasG schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:58:
De Pershing is altijd een medium geweest.
Fameuze beelden, wel een waarschuwing:
https://www.youtube.com/watch?v=NBI9d0-IfEM
En ik heb deze niet bekeken, oorspronkelijke beelden knalt eerst een Panther G een Sherman af, en mensen komen er zonder onderbeen af, die doodbloeden, erna knalt de M26 (een van de eerste in Europa) eerst door een muur, en erna rechtstreeks, Waarna de bemanning eruit springt en de helft neergemaait wordt.
Overigens heeft de betreffende Panther meer dan 12 uur gebrand, en zijn daar heel (sic) mooie foto's van.
[sorry voor geschiedenis]
Heb de commanderette situational awareness gegeven op de 13-90...foutje en daar heb je niks aan op de amx 30 serie...
[ Voor 32% gewijzigd door ShockWave op 10-05-2015 21:20 ]
Als je dan even m'n volledige bericht quote..Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:43:
[...]
Niet echt. M26 was de zwaarste heavy die aan Amerikaanse zijde gedient heeft in Wo2.
Fameuze beelden, wel een waarschuwing:
YouTube: Battle for Cologne - tank duel
En ik heb deze niet bekeken, oorspronkelijke beelden knalt eerst een Panther G een Sherman af, en mensen komen er zonder onderbeen af, die doodbloeden, erna knalt de M26 (een van de eerste in Europa) eerst door een muur, en erna rechtstreeks, Waarna de bemanning eruit springt en de helft neergemaait wordt.
Overigens heeft de betreffende Panther meer dan 12 uur gebrand, en zijn daar heel (sic) mooie foto's van.
[sorry voor geschiedenis]
Er was behoefte aan een zware tank, maar die konden ze onder andere door logistieke redenen niet naar Europa krijgen. Dus ondanks dat de Pershing onder de classificatie medium viel hebben ze er op papier een heavy van gemaakt. En daarbij zijn er maar een stuk of 6 Pershings die daadwerkelijk zijn ingezet tijdens WW2, de anderen waren allemaal a little too late.De Pershing is altijd een medium geweest. Het was in het begin enkel en alleen op papier een heavy tank om het moraal van de tank bemanning hoog te houden na het fiasco van de Sherman tanks tegen de latere Duitse tanks. Het was het beste wat de Amerikanen konden maken, aangezien ze alles moesten verschepen naar Europa. [...]
[ Voor 9% gewijzigd door ThomasG op 10-05-2015 21:53 ]
Ik verwacht dat wanneer je ze de skill bia sia hertraint ze die weer krijgen, dus i.p.v. bia.ShockWave schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:12:
Even een noobvraagje van mijn kant, heeft toevallig iemand al dames geretraind en zo ja houden ze dan ook de sisterhood of steel?
Heb de commanderette situational awareness gegeven op de 13-90...foutje en daar heb je niks aan op de amx 30 serie...
Volgens mij is SoS de 0e skill en zijn deze niet te hertrainen... maar kan nergens zo snel een bron vinden.PcDealer schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:25:
[...]
Ik verwacht dat wanneer je ze de skill bia sia hertraind ze die weer krijgen, dus i.p.v. bia.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Klopt, ik had gisteren per ongeluk een vrouwtje ge-retrained en toen was SiA idd default al gekozen. Werkt zoals al eerder gezegd ook niet samen met BiA, dus mixen van de nieuwe premium crews (IS2, Cromb en Rudy) kan maar dan werkt de BiA/SiA niet helaasRianata schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:31:
[...]
Volgens mij is SoS de 0e skill en zijn deze niet te hertrainen... maar kan nergens zo snel een bron vinden.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb ik ook last van, maar ik spot ze dan ook gewoon niet.wsLy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:26:
Iemand anders soms ook last ervan dat je 6th sense niet af gaat? Gisteren dit een aantal keren gehad, 6th sense ging niet af maar de shells vlogen me wel ineens om de oren... En verder stond er niemand in de buurt waar ze op konden schieten.
Ook een paar keer gehad ja. In eerste instantie dacht ik aan lucky blind-shots, maar het gebeurt de afgelopen dagen wel vaak.wsLy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:26:
Iemand anders soms ook last ervan dat je 6th sense niet af gaat? Gisteren dit een aantal keren gehad, 6th sense ging niet af maar de shells vlogen me wel ineens om de oren... En verder stond er niemand in de buurt waar ze op konden schieten.
Dat laatste kan komen doordat iemand anders spot en degene die schiet achter een dubbel bosje staat.SurfBoy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:56:
[...]
Heb ik ook last van, maar ik spot ze dan ook gewoon niet.
Bleef ook steeds beschoten worden door arty in elke pot, in 1 pot zelfs 12x beschoten door arty zelfs toen ik in cover stond.
[ Voor 16% gewijzigd door solique op 11-05-2015 08:48 ]
Tegenwoordig moet je dat ook researchen net zoals de löwewsLy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:26:
De VS had gewoonweg geen zware tank.ThomasG schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:52:
Er was behoefte aan een zware tank, maar die konden ze onder andere door logistieke redenen niet naar Europa krijgen. Dus ondanks dat de Pershing onder de classificatie medium viel hebben ze er op papier een heavy van gemaakt. En daarbij zijn er maar een stuk of 6 Pershings die daadwerkelijk zijn ingezet tijdens WW2, de anderen waren allemaal a little too late.
VS doctrine was dat de gewone tanks ondersteuning waren voor infanterie, de tank destroyers moesten de andere tanks aanpakken, de M10 die ze daarvoor hadden was idd niet in staat duitse zware tanks op afstand uit te schakelen.
Mijn nieuwe Jagdpanther pakt toch minder goed uit dan gedacht, er zo snel mogelijke wat upgrades opkrijgen denk ik.
Als dit de changes zijn vind ik het een goede verbetering! Niet verplicht meer zijn om een platoon mee te nemen (al heeft dit natuurlijk nog steeds voordelenwesley1980 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:15:
Bekijk hier de voorlopige veranderingen in de missie's voor patch 9.8
Ik dacht dat het aan mij lag, maar gezien het commentaar hier hebben er meer mensen last van. Gisteren nl. verschillende keren gehad dat ik werd beschoten zonder dat mijn sixth sense af ging. Ik dacht eerst ook aan blind-shots omdat ik op een redelijk standaard plek stond, maar daarna gebeurde het ook een paar keer op een compleet random plek.wsLy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:26:
[removed]
Dit ^^wsLy schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:26:
Ik heb het enkele malen gehad dat ik zelfs begon te twijfelen of ik nu wel of niet sixth sense had! Na de games heb ik er echter niet meer naar gekeken maar nu dat ik dit lees denk ik er weer aan.
Blijkbaar moet er dan een bug zitten in de sixth sense! (leuk om weten btw)
Kan ik eindelijk langs mijn light platoon missies komen.florisprijt schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:30:
[...]
Als dit de changes zijn vind ik het een goede verbetering! Niet verplicht meer zijn om een platoon mee te nemen (al heeft dit natuurlijk nog steeds voordelen), maar ook bijv in lt-15 4k spotting + dmg totaal ipv alleen maar spotting. Hoop dat ze snel komen
Zit nog steeds vast op de eerste set missies. Probeer het wel iedere keer maar krijg nooit genoeg spotting damage. Laatst ook weer, twee arties in platoon, eind van de missie wel een aantal tanks gespot maar totale damage was 200. Yup beide arties schoten de andere kant op. Ze hadden een arty missie die niet goed overeenkwam met mijn spotting missie.
Dan platoon je toch met de verkeerde mensen hoor. Als zo ieder voor zich gaat spelen heeft het niet veel zin om te platoonen.Ryack schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:37:
[...]
Kan ik eindelijk langs mijn light platoon missies komen.
Zit nog steeds vast op de eerste set missies. Probeer het wel iedere keer maar krijg nooit genoeg spotting damage. Laatst ook weer, twee arties in platoon, eind van de missie wel een aantal tanks gespot maar totale damage was 200. Yup beide arties schoten de andere kant op. Ze hadden een arty missie die niet goed overeenkwam met mijn spotting missie.
Ik vind het dan eerder normaal dat je dan iemand helpt om zijn missie te voltooien en dan kunnen daarna de rollen omgedraaid worden.
En op voorhand een beetje afspreken helpt ook
welke light speel je? ik heb een 212A wil wel helpen met je missie als ik straks thuis ben van werk (rond 17/1800 uur)Ryack schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:37:
[...]
Kan ik eindelijk langs mijn light platoon missies komen.
Soms is het ook gewoon op een open gebied.Ilikebananas schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:21:
[...]
Ook een paar keer gehad ja. In eerste instantie dacht ik aan lucky blind-shots, maar het gebeurt de afgelopen dagen wel vaak.
[...]
Dat laatste kan komen doordat iemand anders spot en degene die schiet achter een dubbel bosje staat.
Als WG deze nerfs gaat uitvoeren ( dit zal waarschijnlijk voor elke T10 med etc gaan gelden ) is het simpel. Easy mode IS-7 spelen. Laatst die tank weer eens uit de kast gehaald om 3 marks te halen. Moet zeggen dat dit zo snel ging dat het geen enkele moeite kostte. IS-7 is zo noob-friendly qua armor dat je bijna overal door heen kan lollen. Waarschijnlijk is deze nerf wel een extreme om te kijken wat er gebeurd met deze tanks.Kepro schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:16:
Als deze nerf daadwerkelijk door gaat zal ik mijn E-50M maar in de garage weg zetten. Ligt nu al een laag stof over maar dan zal ik mijn eerste T10 vrijwel nooit meer aanraken denk ik. Ow wacht, ik zie de nerf van de Objects pas![]()
![]()
'Hello warriors,
on supertest, the shell penetration of some top tanks was nerfed. note - if you see wrong values than those in the game by one for example, it's just number rounding from averages. Also obviously this list might not be final, it's just supertest.
Jagdpanzer E-100: credit ammo from 299 to 279, gold ammo from 420 to 371
E50M: credit ammo from 271 to 240, gold ammo from 330 to 310
E-100 (buff): credit ammo from 235 to 243, gold ammo from 335 to 325
T95: credit ammo from 276 to 251, gold ammo from 320 to 300
T30: credit ammo from 276 to 251, gold ammo from 320 to 300
M48A1: credit ammo from 268 to 243, gold ammo from 330 to 310
WZ-120: credit ammo from 249 to 220, gold ammo from 340 to 331
113: credit ammo from 249 to 220, gold ammo from 340 to 331
Object 268:credit ammo from 303 to 287, gold ammo from 396 to 375
Object 140: credit ammo from 264 to 232, gold ammo from 331 to 311
Object 430: credit ammo from 264 to 232, gold ammo from 331 to 311
T-62A: credit ammo from 264 to 232, gold ammo from 331 to 311
IS-8: credit ammo from 259 to 240, gold ammo from 340 to 300
ST-I: credit ammo from 259 to 240, gold ammo from 340 to 300
IS-4: credit ammo from 259 to 240, gold ammo from 340 to 300'
Maar persoonlijk vind ik dat ze de tier 10 pen op meds/heavies niet moeten aanpassen. Naar mijn mening is armor nog heel erg aanwezig in dit spel. Gisteren KV-4 Met E-50m en ik in AMX 30B stuk of 10x gebounced( op cupola, op midplate, recht in side etc ) en dan pak je heat en dan gaat die wel ineens door zn unangled cupola heen. Ook nog 2x E4 cupola gebounced op 85m op gelijke vloer met AMX 30B.
Als je ziet hoeveel je bounced in één game dan is armor echt wel zodanig aanwezig dat er geen pen nerf hoeft te komen. Vaak zijn het ook zaken je die niet kan bouncen die annoying zijn. Maarja dat is waarschijnlijk de RNG die weer inkickt. Dat is eigenlijk ook het grootste probleem van WoT lel.
Deze meeste heavies in deze game zijn gewoon nog erg sterk en bouncen bijna altijd wel shots. Vaak is het probleem meer hoe ze gespeeld worden denk ik.
Verwijderd
Eerste potje in beide tanks.
Victory!
Westfield
T-34-85 Rudy
Experience received:6.158 ( x5) 51.009
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "III Class"
Repairs: -1 406
Ammunition: -35 200
Consumables: -10 000
Total: 4 403 WN8: 4 435 (100)
Victory!
South Coast
Cromwell B
Experience received:11.167 ( x5) 76.774
Battle achievements High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward:
Added: Coated Optics (x1)
Ammunition: -17 500
Consumables: -13 000
Total: 46 274 WN8: 7 601 (100)
Zelfs met gebruik van prem food en gold ammo gebruik wanneer het nodig is kun je prima credits maken zeker als je de cromwell wanneer het nodig is gebruikt als een scout kun je flink wat credits maken meer als ik eigenlijk had verwacht voor een tier 6 prem.
Koop je die of vervaardig je die zelf?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
In mijn "jonge" tijd heb ik veel aan modelbouw gedaan, maar nu heb ik er de tijd niet meer voor. Deze Object 704 komt van http://www.wot-models.com/. Het is zo'n gelimiteerde panzerstahl. Van die reeks is er ook een IS-7 en T-28. De prijs is redelijk.
Sweet, ik zie dat ze ook een KV-2 non-panzerstahl hebben...Catscratch schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:54:
[...]
In mijn "jonge" tijd heb ik veel aan modelbouw gedaan, maar nu heb ik er de tijd niet meer voor. Deze Object 704 komt van http://www.wot-models.com/. Het is zo'n gelimiteerde panzerstahl. Van die reeks is er ook een IS-7 en T-28. De prijs is redelijk.
Ik heb helaas nog geen T8 light. Maar op het moment dat ik er een heb met een fatsoenlijke crew dan doe ik hier nog wel een oproep. Als dat tegen de tijd nog nodig is natuurlijk, ik blijf hoop houden dat het ooit wel een keer lukt.snowD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:56:
[...]
welke light speel je? ik heb een 212A wil wel helpen met je missie als ik straks thuis ben van werk (rond 17/1800 uur)
niet erg.. als je een ELC of een 12T hebt werkt ook (of chaffee of iets anders dat snel is)Ryack schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:42:
[...]
Ik heb helaas nog geen T8 light. Maar op het moment dat ik er een heb met een fatsoenlijke crew dan doe ik hier nog wel een oproep. Als dat tegen de tijd nog nodig is natuurlijk, ik blijf hoop houden dat het ooit wel een keer lukt.
Victory!
Mines
Churchill III
Experience received:13.300 ( x5) 56.319 ( -541)
Battle achievements Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -649
Ammunition: -33 690
Total: 21 980 WN8: 5 561 (100)
7 uur 's morgens.HugoBoss1985 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:46:
Weet iemand hier hoe laat de bonus van de eerste overwinning gereset wordt in Nederland?
De Cromwell trekt me als Stronghold T6 tank, maar om hem alleen daarvoor te gebruiken. (speel weinig stongholds momenteel) laat me momenteel toch twijfelen.
Heb sinds het weekend ook de Comet dat is in alles een upgrade van de gromwel dus super leuk.O_A_B schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:00:
Hoe is de lijn qua spel en grind na de Cromwell? Kom zelf weinig Comet en Centurion mk1 tegen namelijk.
De Cromwell trekt me als Stronghold T6 tank, maar om hem alleen daarvoor te gebruiken. (speel weinig stongholds momenteel) laat me momenteel toch twijfelen.
Cent mk1 heb ik nog niet
Verwijderd
behalve de snelheid.. centurion is weer ietsje trager(volgens mij) maar overal goede mobiliteit en je krijgt een betere gun de 20pndr type Asneakeye schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Heb sinds het weekend ook de Comet dat is in alles een upgrade van de gromwel dus super leuk.
Cent mk1 heb ik nog niet
Bevalt het nog een beetje in ORZY, Photomato2statpad?
De gundepression op de comet is dan wel weer erg fijnsnowD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:10:
[...]
behalve de snelheid.. centurion is weer ietsje trager(volgens mij) maar overal goede mobiliteit en je krijgt een betere gun de 20pndr type A
En niet te vergeten de gunmantle kan troll zijn (niet betrouwbaar maar je kunt er mee bouncen.sneakeye schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:21:
[...]
De gundepression op de comet is dan wel weer erg fijn
Dit topic is gesloten.