[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
snowD schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:35:
Afaik hebben de duitse HT een buff gekregen.. nu gaat alleen je motor kapot... anders ging je direct in de fik als er op je LFP wordt geschoten.
Ja voorheen kon je fikken als de transmissie werd geraakt.... Echt absurd hoevaak duitse HT's aan het fikken waren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Had net een lekkere pot (tier 7) in de VK3002M. Direct daarna een tier 8 pot (zelfde tank) op Highway, noord spawn. Iemand tips om een dergelijke situatie aan te gaan? Stad in is kansloos, linksboven is (mijn ervaring tenminste) ook kansloos aangezien er _altijd_ een paar TD's staan op die richel in het midden die je compleet aan puin schieten zodra je iets wil proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Seraphin schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Op zich heb je gelijk dat "staat in de alg. voorwaarden" niet een 100% garantie geeft dat de betreffende partij er ook daadwerkelijk mee wegkomt.

Je eerdere statement "je koopt een product" is echter ook niet correct: je koopt een dienst. Specifieker; je koopt het recht gebruik te maken van bepaalde onderdelen van het spel (b.v. toegang tot het spelen met de Löwe). Dat betekent dat WG de eigenschappen prima aan kan passen, en dat ze er zeer hoogstwaarschijnlijk zelfs mee weg zouden komen als ze morgen besluiten om de Löwe (of alle premium tanks) geheel uit het spel te verwijderen. Dat wil zeggen: ze zouden er juridisch mee wegkomen. Misschien dat er andere overwegingen kunnen bestaan die dit soort besluiten vanuit pragmatisch oogpunt onwenselijk maken. ;)

"Ik heb er voor betaald" is wat dat betreft geen argument.
Hmmm.... klinkt eigenlijk best logisch... :)
Neemt niet weg dat het niet helemaal eerlijk is om na de aankoop een credit nerf in te voeren.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Cromwell B is echt geweldig, 3 keer gespeeld, 3 keer gewonnen, 3 keer masterbadge ace tanker.
komt nog eens bij dat je met die missie belachelijk veel crewxp haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:28
jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:26:
en Pref MM? niet sinds ik speel in iedergeval ( 6.7 )
Heb even gezocht. De Löwe zat 1 MM tier lager dan de overige tier 8 heavy tanks maar had ook 1 tier overlap met de tier 10 heavy tanks, overige tanks waren er toen nog niet in tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Vandaag was een dieptepunt met de teams die ik voorgeschoteld kreeg, ik ging zelf 1x als een retard af maar elke keer toen mijn platoon bovenaan de lijst stonden werden we nog voor noobs/retard/gold fags uitgescholden die niet genoeg deden om te winnen.... En dat zijn dan tier10 heavy spelers die 5min op dezelfde plek zitten te wachten (ik zal het maar niet campen noemen) tot er eens een target door iemand anders gespot word, ja leuke manier om je team te handicappen. 8)7

Hier nog wat leuke potjes van gisteren:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SAf2b3ALPng]

Sjonge jonge ik ga mijn verdriet wegdrinken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
TweakJerommeke schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:46:
Vandaag was een dieptepunt met de teams die ik voorgeschoteld kreeg, ik ging zelf 1x als een retard af maar elke keer toen mijn platoon bovenaan de lijst stonden werden we nog voor noobs/retard/gold fags uitgescholden die niet genoeg deden om te winnen.... En dat zijn dan tier10 heavy spelers die 5min op dezelfde plek zitten te wachten (ik zal het maar niet campen noemen) tot er eens een target door iemand anders gespot word, ja leuke manier om je team te handicappen. 8)7
Nadat jij was gestopt ben ik aan het einde van de battle ook gestopt. Ik ga overmorgen wel weer spelen ofzo, of misschien zondag.. als ik zin heb.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
De weekend acties staan op de site, x5 en alles (behalve equipment) in de aanbieding! Lekkah.

Lijkt me leuker dan die Tetrach die uit te grinden is. Maar die halen we wellicht vanzelf wel binnen door te de x5-jes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:23

jdh009

FP ProMod
Ik kijk al uit naar de x5jes! Wat zullende de teams weer smullen worden.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

0 toegevoegde waarde, maar wel geinig in de T-34-85 Rudy :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YQ9pkGH.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
lol p0st ^^
TweakJerommeke schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:46:
Vandaag was een dieptepunt met de teams die ik voorgeschoteld kreeg
QFT en idem dito. Hele bizarre avond gehad. Stond op een gegeven moment op 2 van de 10 wins. Werd steeds gefrusteerder door de bullshit teams en ging daardoor zelf ook steeds slechter spelen. Gelukkig kwam er toch nog een beetje een keerpunt en ben ik uiteindelijk op 45% WR geëindigd, lel.

Maarrrrrrr, er is één heel groot lichtpuntje deze avond:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/T6emMtqnDLtKiuGsl54MeyzA/thumb.jpg

Eindelijk de 3e MoE op de Conqueror :D *O*

1e potje van de avond in dat ding: 800 dmg, dikke loss. 0,75% eraf, stond ik onder de 94%. 2e potje 3,7K dmg, stond ik op 94,06% 3e potje was dit potje, weliswaar een loss, maar wel een echte monsterpot en ineens 1,2% erbij!

Hale fucking lujah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:03:

[afbeelding]
wat wel leuk is , is het geluid van de 6e sense.

WAF WAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:03:
Je hebt toch alle drie gekocht? Is het waard om het package te kopen :?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:44:

Same met type 59 is ook nooit generfd zover ik weet. Alleen aanpassing van de gun en wat andere zaken wat je niet gelijk een nerf kan noemen?

Ik snap soms echt die forumtopics ( op main forum ) hier ook niet over. Volgens mij is er bijna nog nooit een premium tank generfed.
Type 59 is zeker wel generfd alleen nooit echt openbaar gemaakt....
Heb de type 59 rond kerst 2011 opgehaald bij de dealer en het waren toen lekkere wendbare/bouncy machines beetje T-54 like.
Na een bepaalde patch was hij ineens niet meer vooruit te branden en verloor veel snelheid in bochten en heuvelop, het is soms echt huilen als je merkt dat je soms zelfs wordt ingehaald door heavytanks.
Ze hadden waarschijnlijk de groundresistance aangepast...ook een vorm van nerfen....
Nu met meerdere secondaryskills voelt hij weer een beetje zoals hij was bij aflevering....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:36:
lol p0st ^^

[...]

QFT en idem dito. Hele bizarre avond gehad. Stond op een gegeven moment op 2 van de 10 wins. Werd steeds gefrusteerder door de bullshit teams en ging daardoor zelf ook steeds slechter spelen. Gelukkig kwam er toch nog een beetje een keerpunt en ben ik uiteindelijk op 45% WR geëindigd, lel.

Maarrrrrrr, er is één heel groot lichtpuntje deze avond:

[afbeelding]

Eindelijk de 3e MoE op de Conqueror :D *O*

1e potje van de avond in dat ding: 800 dmg, dikke loss. 0,75% eraf, stond ik onder de 94%. 2e potje 3,7K dmg, stond ik op 94,06% 3e potje was dit potje, weliswaar een loss, maar wel een echte monsterpot en ineens 1,2% erbij!

Hale fucking lujah _/-\o_
Oh nice man, en die is dik verdiend! d:)b d:)b d:)b
Vorst8 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:00:
[...]

WAF WAF
Haha ja briljant!! En de 34-85 is sowieso al een leuke tank, dus deze ga ik zeker vaker spelen!
Orandajin schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:11:
[...]

Je hebt toch alle drie gekocht? Is het waard om het package te kopen :?
Jep aangezien het alle 3 tanks zijn die niet onderdoen voor of zelfs beter zijn dan hun soortgenoot (IS/IS-2, Cromwell/CromwellB, 34-85/Rudy) en toch wel bijzonder zijn ben ik voor alle 3 gegaan :)

En ja ik vind het 't waard, zijn stuk voor stuk prima tanks met meer credit income (vooral IS-2), dus ik vind het 't persoonlijk waard :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Van verschillende kanten hoorde ik dat je BIA op de crew van de Crommie krijgt? Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vorst8 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:00:
[...]

WAF WAF
Ik kom niet voorbij de WoTLauncher helaas... :'(
https://eu.wargaming.net/...cher-doesnt-work-properly helpt ook niet. Ik denk dat ik het spel maar opnieuw ga installeren.

[ Voor 30% gewijzigd door Frozen op 07-05-2015 23:42 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
JRacer schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:32:
Van verschillende kanten hoorde ik dat je BIA op de crew van de Crommie krijgt? Is dat zo?
yep, klopt, je begint meteen met de tweede skill

en als reactie op de klacht van Jingles over die ster achter op de cromwell:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LcSC6x5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vorst8 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:39:
[...]

yep, klopt, je begint meteen met de tweede skill

en als reactie op de klacht van Jingles over die ster achter op de cromwell:

[afbeelding]
"Dat is een illegale mod!" B)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

Frozen schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:42:
[...]

Dat is een illegale mod! B)
:9 dat (zelf)spot _/-\o_

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:29:
Jep aangezien het alle 3 tanks zijn die niet onderdoen voor of zelfs beter zijn dan hun soortgenoot (IS/IS-2, Cromwell/CromwellB, 34-85/Rudy) en toch wel bijzonder zijn ben ik voor alle 3 gegaan :)

En ja ik vind het 't waard, zijn stuk voor stuk prima tanks met meer credit income (vooral IS-2), dus ik vind het 't persoonlijk waard :Y
Hmmmm, WOT virus...Ik wil ze oooook |:( Maar ik heb al zoveel uit gegeven aan dit "gratis" spel de laatste 2 maanden :+ 8)7

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Gaius schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:35:
Had net een lekkere pot (tier 7) in de VK3002M. Direct daarna een tier 8 pot (zelfde tank) op Highway, noord spawn. Iemand tips om een dergelijke situatie aan te gaan? Stad in is kansloos, linksboven is (mijn ervaring tenminste) ook kansloos aangezien er _altijd_ een paar TD's staan op die richel in het midden die je compleet aan puin schieten zodra je iets wil proberen. :)
Ligt beetje aan je team. Je kunt best wel de heavies de stad in volgen. Er zijn daar genoeg manieren om dan alsnog de tegenstander koppijn te bezorgen door overal tussendoor te rijden. Afhankelijk van hoe de enemy zich positioneert, zou je nog langs het stadje en de bomen kunnen rijden om daar om de gebouwen te cirkelen. Alhoewel dit wel iets riskanter is en je in gaten moet houden of je team rugdekking geeft.

Ik ga zelf bijna nooit in het begin de rivier over. En als ik het wel doe, zorg ik dat ik niet voorop rijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
redwing schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Ik heb anders verschillend ander commentaar gegeven. Alleen is het wel gewoon zo dat je tanks in WoT echt gespeeld moet hebben om er iets van te kunnen zeggen.

Tja, het enige jammere is dat je de helft van de cijfers vergeet te vermelden (b.v. splash radius) en helaas heel veel cijfertjes weinig zeggen hoe een tank echt speelt. Er zijn heel veel tanks die op papier beter/slechter zouden moeten zijn maar in de praktijk juist slechter/beter zijn. En dat merk je alleen maar als je er echt zelf mee gespeelt hebt.
Als een tank slechter is dan zou die minder schade/kills moeten hebben. Heeft die dat niet dan is die niet slechter, zelf als jouw gevoel dat zegt van wel.

"vrachtwagens veroorzaken het meeste ongelukken" -> "statistieken tonen aan dat per afgelegde km die veel lager dan personenwagens zitten" -> "je moet met een vrachtwagen rijden voordat je commentaar kan geven" klopt niet.
Dit commentaar geeft (helaas voor jou) toch echt aan dat je nog te weinig ervaring hebt om te snappen wat het verschil is. Het verschil van RNG is bij een gewone tank nl. of je de weakspot net wel raakt of net niet. Bij een arty is het verschil in RNG echter of je een tank raakt of gewoon helemaal mist.
RNG werkt op beide het een is willekeurige variable die op een heel aantal acties meespeelt.

Maar net zoals bij artillerie zal RNG bij gewone tanks ervoor zorgen dat ze missen of niet. Het brengt een variabele afwijking in je shot waardoor zelf als was je perfect op die tank gericht je toch kan missen.

Het is als een soort van borstel die het verschil tussen betere en slechter speler vervaagt. Iets wat je juist wil als ik het goed heb: skill geen geluk. Wel dan moet je resoluut tegen RNG zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
gotfurrr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:59:
[...]

je spendeert anders wel veel tijd in het trollen van een forum over een spelletje, iets serieus nemen is in die context net zo zielig als tijd spenderen aan het trollen van diegenen die serieus zijn.
trollen?
Verder voeg je niets meer toe aan de discussie, sterker nog, zelf voeg ik ook niets meer toe omdat alles al is gezegd. Hou er gewoon over op, ga lekker met je T5 tank grinden en kom als je voor de eerste keer binnen 1 minuut ge1shot wordt door een T10 arty gezellig in het kampje anti-arty.
We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nogmaals 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ljXJQkW.png
k995 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:39:
[...]
Maar net zoals bij artillerie zal RNG bij gewone tanks ervoor zorgen dat ze missen of niet. Het brengt een variabele afwijking in je shot waardoor zelf als was je perfect op die tank gericht je toch kan missen.
Lees en verwonder jezelf :) http://wiki.wargaming.net...s#Accuracy_and_Dispersion

[ Voor 53% gewijzigd door p0st op 08-05-2015 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Geen aandacht meer besteding aan tier 5 n44bjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:07:
Hebben wij het ooit gehad over dat arty te veel kills maakt of te veel damage schiet?
Wie zijn "we" en ja hierboven is dat meermaals gezegd, ook dat er enorme verschillen zijn tussen tier 8 & 9.
Nogmaals daar reageerde ik voornamelijk op.
Dit is het probleem nie van arty. Arty heeft de laagste effectieve DPM in T10 maakt de minste kills en heeft average ook minder damage dan een vergelijkbare T10 tank. Jij loopt jezelf heel de tijd dingen te vertellen zonder te lezen wat wij schrijven. Maar dit is ook niet wat arty zo vervelend maakt. Waar blijven je argumenten over onder andere splashdamage die al 100x is aangedragen? Ohja die vermijd je alleen maar, because obvious reasons. Waar blijft de correlatie tussen games winnen en arty ontwijken. Ohja horen we ook niets over.
ALs die enorm veel splashdamage zou maken zou dat terug te zien zijn in de cijfers, iets wat je hierboven zelf tegenspreekt (of niet belangrijk vind) . Buiten dat er ergens een raar mechanisme zit dat ik niet ken dat in die hoere tiers splashdamage minder zou meerekenen (als da zo is zeg het dan) zie ik niet in waarom enkel dit zo'n verschil geeft.
Dit is wat jij aangeeft over aanpassing van speelstijl. Ik heb elke tank gespeeld in elke class, net zoals vele andere hier. Ik denk niet dat hier het probleem in zit.
En speel je dan elke tank in dezelfde stijl?
Waarom is het hebben van geen ervaring in hogere tiers geen argument? Dat is hetzelfde als je ons gaat vertellen dat een Bugatti net zo slecht of goed rijdt als een volkswagen golf uit 1991 zonder maar in de Bugatti gereden te hebben.
Als iemand afkomt dat die Golf trager is, minde verbruikt en minder kost kan je da mooi weerleggen zonder ook maar in beide gezeten te hebben hoor.
User schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Edit: k995, hoe zal het toch komen dat mijn winrate hoger is dan de jouwe? Zal het zijn omdat ik hoge tier arty al duizenden potjes verkeerd inschat?

Oh wacht. ;(
Je hebt echt ergens de indruk dat ik mij dat aantrek?

[ Voor 8% gewijzigd door k995 op 08-05-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Dat bevestigd wat ik zei: RNG laat de shot willekeurig afwijken. Net zoals bij artillerie kan je dus missen.
Het gaat niet enkel of je meer of minder schade zal doen als je een tank ergens raakt.

" Het verschil van RNG is bij een gewone tank nl. of je de weakspot net wel raakt of net niet. Bij een arty is het verschil in RNG echter of je een tank raakt of gewoon helemaal mist.

Word daar echt nergens getoond hoor , door de afstand zal RNG waarschijnlijk meer effect hebben op artillerie echter je wil dat het om skill gaat en dus zou RNG weg moeten. Artillerie zal dan echter wel nauwkeuriger en dodelijker kunnen worden.

[ Voor 12% gewijzigd door k995 op 08-05-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Die K995 begint net zo'n pain in the *ss the worden als een ander P-ersoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Hij ziet ook gewoon nog steeds het hele punt niet. Zit alleen maar met een strakke plasser naar stats en het fenomeen RNG te kijken, maar mist totaal het punt waarom iedereen zon schijthekel aan arty heeft en het unbalanced is.

Maar ik denk dat we meer kans hebben om gelovigen te bekeren tot atheïst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
Kaap schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:24:
Hij ziet ook gewoon nog steeds het hele punt niet. Zit alleen maar met een strakke plasser naar stats en het fenomeen RNG te kijken, maar mist totaal het punt waarom iedereen zon schijthekel aan arty heeft en het unbalanced is.

Maar ik denk dat we meer kans hebben om gelovigen te bekeren tot atheïst.
De enige reden die ik kan verzinnen waarom men arty haat is omdat ze als ze in een verliezend team zitten zich zelf kapot schieten/verdrinken..

maar goed wie ben ik..

een arty speler :o WELKE NIET ZOIETS DOET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dweebus schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 02:33:
[...]

Ligt beetje aan je team. Je kunt best wel de heavies de stad in volgen. Er zijn daar genoeg manieren om dan alsnog de tegenstander koppijn te bezorgen door overal tussendoor te rijden. Afhankelijk van hoe de enemy zich positioneert, zou je nog langs het stadje en de bomen kunnen rijden om daar om de gebouwen te cirkelen. Alhoewel dit wel iets riskanter is en je in gaten moet houden of je team rugdekking geeft.

Ik ga zelf bijna nooit in het begin de rivier over. En als ik het wel doe, zorg ik dat ik niet voorop rijd :P
Thanks, ga ik dat 's proberen. Ik weet dat je moet proberen te flanken, en die map lijkt vrij open, maar je kunt bijna nergens veilig rijden in het begin. Rotmap vind ik het als ik bottom tier ben.
gotfurrr schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:59:
[...]
ga lekker met je T5 tank grinden en kom als je voor de eerste keer binnen 1 minuut ge1shot wordt door een T10 arty gezellig in het kampje anti-arty.
Daar hoef je niet op te wachten tot tier 10. Ben zelf pas bij tier 7 (na een jaar :') ), maar heb het genoegen geoneshot te worden toch al te vaak mogen meemaken. Wat hogere tier arty betreft, de uitspraak van PointyHairedJedi zegt w.m.b. genoeg: "Arty missed me again for 700 damage".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Arty, heb ik ook een schijt hekel aan, maar het zit in het spel.
Ik weet niet of jullie video's hebben gezien van Armored Warfare en daar de laatste interpretatie van?

Accuracy gewoon goed, weinig RNG invloed.
Consistente schade, niet meer dan je geraakt wordt door een andere tank. Ook hier weinig RNG invloed.
Herlaad tijd niet belachelijk hoog, maar ook niet ridicuul snel.
Shell travel time was redelijk.
Je wist wanneer arty op je mikte. Soort extra sixth sense (<--- dat zouden ze in moeten voeren bij world of tanks. Nieuwe skill die je waarschuwt wanneer arty op je mikt. Of als extra optie bij sixth sense gooien.)

Ik heb daar naar gekeken en het werkte gewoon goed.
Daar was het niet vervelend, als je dan geraakt werd door arty was het puur je eigen schuld.

Zou dit wat kunnen zijn?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
Gevalletje "Ik moet en zal het laatste woord hebben". Gewoon negeren en verder gaan met de gebruikelijke gang van zaken.

Cromwell B is best leuk! Wendbaarder / sneller dan een AMX 12t merkte ik in één van m'n potjes gister. 8)7 2x ace gehaald in m'n eerste 5 potjes a +/- 11k xp / potje. Crew skills gaan hard zo. :9

[ Voor 16% gewijzigd door wvdveer op 08-05-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Ik vind de argumentatie van K995 anders een stuk sterker dan pagina's lang "arty sucks omdat ik het zeg en ik een pro-gamer ben, STFU noob".

Als je vind dat arty je spelbeleving bederft; prima. Op het moment dat je stelt "arty is verkeerd gebalanced, en maakt het spel onmogelijk", dan verwacht ik dat je dat onderbouwt. Prat gaan op je eigen statistieken is elitist bullcrap.

De persoonlijke aanvallen die K995 te verduren krijgt zijn ronduit beschamend.

[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 08-05-2015 08:57 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Seraphin schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:57:
Ik vind de argumentatie van K995 anders een stuk sterker dan pagina's lang "arty sucks omdat ik het zeg en ik een pro-gamer ben, STFU noob".

Als je vind dat arty je spelbeleving bederft; prima. Op het moment dat je stelt "arty is verkeerd gebalanced, en maakt het spel onmogelijk", dan verwacht ik dat je dat onderbouwt. Prat gaan op je eigen statistieken is elitist bullcrap.

:F

We zijn x aantal pagina's de discussie normaal aangegaan, na verloop van tijd is het geduld wel op.

[ Voor 8% gewijzigd door wvdveer op 08-05-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Kaap schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:24:
maar mist totaal het punt waarom iedereen zon schijthekel aan arty heeft en het unbalanced is.
.
Sorry,. mijn mening is niet gevraagd, dus ik betwijfel je stelling dat iedereen arty haat.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:29

Dit.

Eens, K995 is erg aanhoudend, maar ik ben het niet helemaal met hem oneens.

Maar goed, ik heb zelf een schijthekel aan SPG spelen, juist omdat je geen enkel idee hebt of je iets raakt ja of nee. En tja, soms ben je in één keer dood.. Nouwja, als je ge-ammo-racked wordt door een light ben je ook in één keer dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
TheOmen schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:59:
[...]

Sorry,. mijn mening is niet gevraagd, dus ik betwijfel je stelling dat iedereen arty haat.
Ben ik dus niet de enige die de arty enquete heeft gemist... O-)
Jup, eensch...

Inderdaad.... Niet tweakers waardig..
wvdveer schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:58:
[...]

:F

We zijn x aantal pagina's de discussie normaal aangegaan, na verloop van tijd is het geduld wel op.
Want als iemand iets niet snapt, en je de persoon niet kan overtuigen van je gelijk, gaan we dus maar lullig doen met ze'n allen?

[ Voor 64% gewijzigd door ChojinZ op 08-05-2015 09:21 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wauw, gaan we echt weer opnieuw beginnen? Lees de pagina's terug en oordeel zelf, de plaat voor de kop is vrij bizar groot hoor. En de discussie ging overigens niet alleen maar over arty sucks of niet, maar vooral over het feit dat k995 praat over tier10 games terwijl hij zelf maximaal tier5 tanks heeft. En dat is, niet geheel onlogisch, tegen het zere been van ervaren spelers die wel weten hoe het er in tier10 aan toe gaat.

Overigens ben ik het eens met mhindrik dat WoT over zou moeten gaan op de AW implementatie van arty: dus een soort sixth sense systeem zodat je in ieder geval weet als iemand op je staat te klikken. Maar ik heb opgepikt dat WG serieus aan het nadenken is over het reworken van arty, dus we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:34:
Wauw, gaan we echt weer opnieuw beginnen? Lees de pagina's terug en oordeel zelf, de plaat voor de kop is vrij bizar groot hoor. En de discussie ging overigens niet alleen maar over arty sucks of niet, maar vooral over het feit dat k995 praat over tier10 games terwijl hij zelf maximaal tier5 tanks heeft. En dat is, niet geheel onlogisch, tegen het zere been van ervaren spelers die wel weten hoe het er in tier10 aan toe gaat.
Dat inderdaad, en als zo'n persoon dan door blijft hakken met een bord voor zijn kop dan gaan mensen een keer terug hakken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
De hele arty en stats discussie lijkt mij ook niet echt noodzakelijk. Dat arty veel hp in 1 keer weg kan schieten is een feit en daar moeten we het mee doen. Arty is de klasse waarin je dit als lagere tier ook tov hogere tiers kan en daar redelijk mee onderscheidend.

Elk nivo tier brengtzijn eigen speelstijl en team spel mee. Dus het is moeilijk over hogere tiers qua spel te oordelen indien je die niet gespeeld hebt. Dat is ook gewoon een feit.

Winrate is imo op lagere tiers (2-3-4) meer afhankelijk van de teams dan op hogere tiers (in mijn geval 5-6-7). Dus winratevergelijken heeft nou ook weer geen zin. Je hebt alleen meer invloed op de WN8, omdat dit iets zegt over hoe je gespeeld hebt al is dit ook niet zalig makend. Je kan heel goed je team supporten door als afleiding te fungeren. Indien je dan weinig dmg doe is je WN8 laag maar je aandeel in het team spel hoog.

Dus wat mij betrefdt mag het meer over de tanks als object cq bijbehorende speel tactieken gaan.

Welke lijn kan ik beter nemen T110E3 of T110E4? En waarom? Heb Jackson en Hellcat momenteel en speel ze redelijk identiek als sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

arty missed me again for 700 damage
Dit is de meest accurate beschrijving van tier 10 artillerie ooit :')
Dus wat mij betrefdt
kudt :D
De e4 word ik nooit ech bang van. Je blaast met elke shell door de voorkant van de turret reen, beetje jammer als je het mij vraagt.

De e3 daarin tegen. Lets go the other way, shall we?

[ Voor 52% gewijzigd door Fordox op 08-05-2015 09:52 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:34:
maar vooral over het feit dat k995 praat over tier10 games terwijl hij zelf maximaal tier5 tanks heeft. En dat is, niet geheel onlogisch, tegen het zere been van ervaren spelers die wel weten hoe het er in tier10 aan toe gaat.
Sorry, maar als dat hetgene is wat tegen het zere been van ervaren spelers schopt, dan zijn die ervaren spelers wel heel triest.

Lekker boeie als iemand een andere mening heeft die wellicht niet klopt. Als je merkt dat je iemand niet kan overtuigen, dan geef je toch op en laat je em links liggen. Dat de persoon in kwestie niet van mening gaat veranderen is wel duidelijk. Waarom er nog energie in steken?

Ik snap die drang niet om maar gelijk te MOETEN krijgen. Iedereen hier weet dat de deze specifieke discussie nergens toe leid en dat het alleen irritatie's op wekt.

Voor sommige misschien lastig, maar be the better man en sta er gewoon boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Deze houding werkt ook goed in het normale leven. Iedereen heeft de pas afgestudeerde betweter meegemaakt die wel even komt vertellen hoe het moet.

Zoals al een paar keer gezegd is; zullen we er mee stoppen en het weer over tonks gaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
k995 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:56:
[...]

dat er enorme verschillen zijn tussen tier 8 & 9.
Moet ik, nogmaals, jouw eigen posts erbij halen om te bewijzen dat het om hoge tier versus lage tier gaat, en niet tier 8 vs tier 9?
[...]

Je hebt echt ergens de indruk dat ik mij dat aantrek?
Gezien je alle nummertjes die niet in je straatje passen negeert: Nee, ik had absoluut niet verwacht dat het je ook maar iets zou boeien.
Bigsexy3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:18:
Die K995 begint net zo'n pain in the *ss the worden als een ander P-ersoon...
...poderosoo?

:>

Ik kan je aanraden om de discussie nog een keer te lezen, maar deze keer goed. Het hoofdargument van k995 is/was dat lage tier arty exact hetzelfde is als hoge tier arty.

De hele argumentatie van k995 is gebaseerd op "Als ik deze nummertjes op mijn manier interpreteer past het precies in mijn straatje". Als ik en anderen ándere nummertjes noemen die het tegendeel bewijzen blijft het plotseling heel erg stil en worden onze nummertjes genegeerd. Als daarna de opmerking komt "Gast, doe eens normaal?", krijgen wij de opmerking "Maar mijn nummertjes zeggen ...! En daar kunnen jullie niks tegen doen!". JAWEL, DAT KUNNEN WE EN DAT HEBBEN WE OOK GEDAAN, MAAR DIE NUMMERS NEGEER JE.

De enige keer dat (afaik) persoonlijke stats (aka winrate) er satirisch/ironisch/sarcastisch/whatever bij werd gehaald was toen ik hem (nogmaals) bewees dat er ook nog andere nummertjes zijn. Die prompt weer door hem aan de kant werden geschoven.
ChojinZ schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:46:
Lekker boeie als iemand een andere mening heeft die wellicht niet klopt. Als je merkt dat je iemand niet kan overtuigen, dan geef je toch op en laat je em links liggen. Dat de persoon in kwestie niet van mening gaat veranderen is wel duidelijk. Waarom er nog energie in steken?

Ik snap die drang niet om maar gelijk te MOETEN krijgen. Iedereen hier weet dat de deze specifieke discussie nergens toe leid en dat het alleen irritatie's op wekt.
Iemand mag best een andere mening hebben. Maar ik mag hem ook proberen van die mening af te brengen als die mening al dan niet onjuist is. En als die persoon dan ook nog andere mensen van zijn al dan niet correcte mening probeert te overtuigen, mag ik hem al helemaal tegenspreken.
Of denk je dat WoT er belang bij heeft dat er nog meer spelers komen die overal de ballen verstand van hebben? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Vraagje, telt je wn8 die je haalt in Clanwars mee naar je overall wn8? Heb een discussie met een clanmaat van me
Bijna goed :+

[ Voor 39% gewijzigd door Bigsexy3 op 08-05-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:06

TTLCrazy

Listen to Frankie

ChojinZ schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:46:
[...]Ik snap die drang niet om maar gelijk te MOETEN krijgen. Iedereen hier weet dat de deze specifieke discussie nergens toe leid en dat het alleen irritatie's op wekt.

Voor sommige misschien lastig, maar be the better man en sta er gewoon boven. :)
Wat ChoijinZ zegt :)
O_A_B schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:45:
Welke lijn kan ik beter nemen T110E3 of T110E4? En waarom? Heb Jackson en Hellcat momenteel en speel ze redelijk identiek als sniper
Ik heb aleen de hellcat lijn gespeeld mede omdat ik echt een turret wilde op mijn TD. Ik vind de T110E4 wel aardig spelen, maar de frontal armor van een E3 is echt geweldig af en toe. Goed gepositioneerd kan je echt veel tegen houden.

[ Voor 26% gewijzigd door TTLCrazy op 08-05-2015 09:52 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben ook heel triest, dat is toch bekend?

@OAB: De E4 lijn is over het algemeen wel makkelijker te spelen. De T30 is een beest en ook de E4 is best een lekkere tank.
De E3 lijn heeft de T28 en de T95 die heul erg situationeel zijn, maar voornamelijk frustrerend om te spelen. De E3 is wel een lekkere tank natuurlijk, maar de grind is minder vergevingsgezind dan de E4 lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Bigsexy3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:50:
Vraagje, telt je wn8 die je haalt in Clanwars mee naar je overall wn8? Heb een discussie met een clanmaat van me
Nee, dit wordt niet meegenomen in de stats. Winrate ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ehhrm, juist wel hoor ;) CW telt wel mee voor je overall stats, Stronghold niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bigsexy3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:50:
Ja. Clan War potjes tellen mee voor je overall stats.

Kijk hoeveel potjes je in een CW tank hebt gedaan. Doe een CW in die tank. Check het aantal portjes nogmaals.
[...]

Bijna goed :+
...Post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Oh shit, ik dacht dat hij het over stronkhold had. My bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:52:
Ehhrm, juist wel hoor ;) CW telt wel mee voor je overall stats, Stronghold niet.
Dat dacht ik dus ook, teambattles ook niet.
Keep tryin :9

[ Voor 23% gewijzigd door Bigsexy3 op 08-05-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Woei, de korting is al ingegaan. Dus vanochtend de M4 (eigenlijk viel de M3 Lee nog wel mee, qua WN8 staat ie bij mij boven de T-34-85, Tiger I en T67 :+) gekocht met 50% korting en de T-43 met 30% korting. Nu nog even wachten tot er weer korting op crewtraining komt en dan kan ik ermee beginnen. :P

En de Cromwell B... wat een zalig tankje. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:51:

@OAB: De E4 lijn is over het algemeen wel makkelijker te spelen. De T30 is een beest en ook de E4 is best een lekkere tank.
De E3 lijn heeft de T28 en de T95 die heul erg situationeel zijn, maar voornamelijk frustrerend om te spelen. De E3 is wel een lekkere tank natuurlijk, maar de grind is minder vergevingsgezind dan de E4 lijn.
Voor leukere dingen moet je harder werken :)

En ja, cw battles worden meegenomen in je stats voor wn8 en winrate en individuele performance in die tank.
Alles dus.

maar die stats kunnen ook apart wirden aangeleverd op bijna alle stats trackers. Grote clans houden daar ook rekening mee met recruiting.

[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 08-05-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
k995 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:39:
[...]

Als een tank slechter is dan zou die minder schade/kills moeten hebben. Heeft die dat niet dan is die niet slechter, zelf als jouw gevoel dat zegt van wel.
Jouw cijfers gingen over HP en de stats van de gun. Dat is iets heel anders dan de daadwerkelijke schade.
"vrachtwagens veroorzaken het meeste ongelukken" -> "statistieken tonen aan dat per afgelegde km die veel lager dan personenwagens zitten" -> "je moet met een vrachtwagen rijden voordat je commentaar kan geven" klopt niet.
Een AMX 40 kan op papier 50kph, in de praktijk is het een supertrage bak die niet vooruit te branden is -> "Je moet met de AMX 40 rijden voordat je commentaar kan geven" klopt dus helemaal wel. En dit geldt voor veel tanks, de specs zeggen niet alles.
[...]
RNG werkt op beide het een is willekeurige variable die op een heel aantal acties meespeelt.

Alleen zorgt dat bij de ene voor een klein verschil en bij de nader voor een groot. Oftewel bij de ene krijg je een extra (kleine) kans om te bouncen of op een andere plek schade te doen dan je eigenlijk wilde, bij de ander krijg je een extra (grote) kans om te missen. Ik kan dat toch wel een verschil noemen hoe de RNG uitpakt op verschillende type tanks ;)
Het is als een soort van borstel die het verschil tussen betere en slechter speler vervaagt. Iets wat je juist wil als ik het goed heb: skill geen geluk. Wel dan moet je resoluut tegen RNG zijn.
Yup, dat ben ik ook. De RNG waardes zijn veel te hoog in WoT, alleen om de gemiddelde spelers tevreden te houden laten ze het zo omdat het het veld wat gelijker maakt. Naar mijn idee zou er wel een RNG moeten zijn, alleen niet zo extreem als nu.
Misschien moet je dan eens de argumentatie lezen die al tig keer voorbij is gekomen. Want wat jij hier zegt heeft nog niemand gezegd. Ik heb al verschillende keren aangegeven waarom teveel arty niet goed is voor het spel. Er is ook al verschillende keren aangegeven waarom je de tier gespeeld moet hebben om er iets van te kunnen zeggen dus daar moet je ook naar kijken.

Als je daar overheen wilt lezen moet je dat zelf weten maar ga dan niet bashen dat er geen argumentatie is.
Dat heb ik (en User en nog verschillende anderen) al verschillende keren gedaan. Op die punten wordt echter niet ingegaan dus dan wordt de discussie erg lastig :)

[ Voor 22% gewijzigd door redwing op 08-05-2015 10:09 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:51:

Dan wordt het de E4 aangezien ik niet gefrusteerd wil spelen ;)

Heb je misschien ook wat lagere tier (5-6-7) replays die recent zijn? Bijv IS, Hellcat, Cromwell, T34-85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:50:
[...]

Iemand mag best een andere mening hebben. Maar ik mag hem ook proberen van die mening af te brengen als die mening al dan niet onjuist is. En als die persoon dan ook nog andere mensen van zijn al dan niet correcte mening probeert te overtuigen, mag ik hem al helemaal tegenspreken.
Of denk je dat WoT er belang bij heeft dat er nog meer spelers komen die overal de ballen verstand van hebben? :>
Ow, maar dat mag je zeker. Er is ook niets mis met een discussie. Is juist goed wat het kan nieuwe inzichten verschaffen. Maar sommige discussie's lopen gewoon vast en in dit geval willen beide partijen elkaar geen gelijk geven. Op een gegeven ogenblik is dan gewoon verstandiger om de discussie te staken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Quote van jingles:
"the AMX 40 goes 50 kp/h. Yeah... If you drop it off a cliff" *epic jingles lach*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

User schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:50:
Ik kan je aanraden om de discussie nog een keer te lezen, maar deze keer goed. Het hoofdargument van k995 is/was dat lage tier arty exact hetzelfde is als hoge tier arty.
Daar heb je dan wel weer een heel goed punt / tegenargument; in mijn beleving is arty op tier 8+ battles inderdaad een heel stuk vervelender dan op tier 6-, en ja dat is een statement dat zich vooral door beleving laat voeden en minder door statistieken.

Ik word ook redelijk sip als ik ergens goed denk te staan, en ik hoor opeens "WHAOOM" vlak naast me direct gevolgd door "The loader bought the farm! Engine on fire! Our ammunition's hit, we're lucky it didn't blow!" en een -50% hp. En ja, dat voelt anders dan wanneer je hetzelfde overkomt door een TD (die kun je immers ontwijken).

Daar staat dan ook weer tegenover dat ik bij iedere granaat die ik mist gniffelend aan de betreffende arty speler denk die weer minstens 30 seconden mag zitten wachten voordat 'ie weer aan het spelletje mee kan doen.

vwb de rest van je post; laten we het er op houden dat ik me voor kan stellen dat je geduld in de discussie op de proef wordt / is gesteld. Zie het echter als een debat; je argumenteert weliswaar met één persoon (K995 in dit geval), maar je argumenten worden door een groter publiek gewogen en al dan niet op waarde geschat.

[ Voor 3% gewijzigd door Seraphin op 08-05-2015 10:06 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
O_A_B schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:57:
[...]

Dan wordt het de E4 aangezien ik niet gefrusteerd wil spelen ;)

Heb je misschien ook wat lagere tier (5-6-7) replays die recent zijn? Bijv IS, Hellcat, Cromwell, T34-85?
Op mijn Youtube kanaal staat nog een vrij recente Hellcat replay ;)
Van de Cromwell heb ik 3 maanden geleden een replay gemaakt. Recent ook nog een VK 3001P replay gemaakt.

Dus ja, genoeg lage tiers op mijn YT kanaal. Browse er even lekker doorheen zou ik zeggen d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 08-05-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
mhindrik schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:49:
Arty, heb ik ook een schijt hekel aan, maar het zit in het spel.
Ik weet niet of jullie video's hebben gezien van Armored Warfare en daar de laatste interpretatie van?

Accuracy gewoon goed, weinig RNG invloed.
Consistente schade, niet meer dan je geraakt wordt door een andere tank. Ook hier weinig RNG invloed.
Herlaad tijd niet belachelijk hoog, maar ook niet ridicuul snel.
Shell travel time was redelijk.
Je wist wanneer arty op je mikte. Soort extra sixth sense (<--- dat zouden ze in moeten voeren bij world of tanks. Nieuwe skill die je waarschuwt wanneer arty op je mikt. Of als extra optie bij sixth sense gooien.)

Ik heb daar naar gekeken en het werkte gewoon goed.
Daar was het niet vervelend, als je dan geraakt werd door arty was het puur je eigen schuld.

Zou dit wat kunnen zijn?
Denk dat wel, indruk krijg ik dat het vooral gaat omdat ze niks eraan kunnen doen. De machteloosheid wekt ergernis op.

Denk wel dat de kaarten van AW groter en anders opgebouwd zijn, minder gangen waar de tanks doorgedwongen worden en waar artillerie op kan staan wahcten wetende dat er daar zekers tevoorschijn zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja goedzo, laat maar! Ik mis de wn8 e-peen competitie :'(

Ik heb trouwens nog geen woord gelezen over de nieuwe premium tanks (misschien dat ik er overheen lees dankzij de inhoudelijke discussie), iemand een mening over de Berlin serie? Het lijkt mij totaal overbodig met al die cloon tanks die alleen maar belachelijk veel geld kosten..

[ Voor 71% gewijzigd door Fordox op 08-05-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:20:

Ik heb trouwens nog geen woord gelezen over de nieuwe premium tanks (misschien dat ik er overheen lees dankzij de inhoudelijke discussie), iemand een mening over de Berlin serie? Het lijkt mij totaal overbodig met al die cloon tanks die alleen maar belachelijk veel geld kosten..
Ik heb gister de Cromwell B een paar potjes gespeeld. Het zijn geen pure clones, er zijn een aantal stats anders. Bij de Cromwell bv ground resistance en een beetje extra armor (lol) aan de zijkant. Daarnaast is het gewoon fijn om eindelijk een med crew trainer te hebben voor de britten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:20:
2558 WN8 schoon aan de haak, ~3400 recent. Wie biedt meer? :+
De enige worth noting in mijn ogen is de Cromwell B. Die tank heeft gewoon betere stats dan de Cromwell zelf 8)7 Wellicht dat ik die nog wel eens aanschaf, rest interesseert me niet zo. Hoewel de IS-2 misschien wel een leuke crew trainer kan zijn, heb nog een goede Russische heavy crew nodig als ik ooit verder wil met de IS-4 lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:05:
[...]
Dus ja, genoeg lage tiers op mijn YT kanaal. Browse er even lekker doorheen zou ik zeggen d:)b
Zal eens kijken welke ik gemist heb. Kijk meestal wel je hier gepost video's.

Is het ook mogelijk om eens een Tier 6 Stronghold replay te posten. Ik heb nu wel eens een T6 stronghold gespeeld, maar mis bij ons structuur. Dus kunnen waarschijnlijk van wat replays veel leren hoe meer als een team te spelen. Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

k995 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Nee dacht dat ik ergens ook een vergelijking gaf van schade gedaan tegen hoeveel gemiddelde HP een tank op die tier had.

Cijfers van een of andere tool geen idee hoe betrouwbaar die zijn.

[...]

Nee maar zeggen dat alle tanks op tier 10 super traag zijn tov de tiers eronder lijkt mij ook niet juist. Daar reageerde ik op.

[...]

Niet enkel bounce of andere plek raken, RNG zorgt er ook voor dat je compleet mist.

[...]

Idd spijtig genoeg zal WG daar tweemaal over nadenken omdat er ognetwijfeld veel inkomsten zijn van die minder goede spelers, constant je nieuwe aanwinst die je gekocht heb zien vernield worden in de eerste minuten zal ze minder geneigd maken opnieuw iets te kopen. Alhoewel misschien duwt ze dat wel naar dure ammunitie.
Je slaat de plank een beetje mis.

Als artillerie mist, doet deze nog steeds splash damage. En nog niet zo'n klein beetje ook. Op lagere tiers is dit een keer 4 meter met 50 damage, maar op tier 10 is dit 11 meter met 700 damage.
Dus al schiet een arty een shell mis maar wel bij je in de buurt, ben je nog steeds fucked. En het accuracy systeem laat je meer in de center van je aim cirkel schieten dan daarbuiten.

En ja, tier 10 tanks zijn misschien niet langzamer, maar de gameplay zeker wel. Elke match duurt langer omdat tanks vaker en langer stilstaan op een goede plek en niet yolo-rushen.

Statistisch gezien is de conquerer gun carrier 1 van de meest effectieve tanks in de game. Dat ding heeft ook de meest waardeloze accuracy in de game, en dat wordt generfed ook nog.
Waarom? Dankzij de splash met de gold shells en de enorm hoge alpha is het zeer moeilijk om een tank te missen en is het zeker mogelijk om betrouwbaar meerdere tanks te raken met hetzelfde schot.

Ah shit waarom wordt ik mee getrokken in deze discussie? :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 08-05-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
O_A_B schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:30:
Is het ook mogelijk om eens een Tier 6 Stronghold replay te posten. Ik heb nu wel eens een T6 stronghold gespeeld, maar mis bij ons structuur. Dus kunnen waarschijnlijk van wat replays veel leren hoe meer als een team te spelen. Bij voorbaat dank
Poeh wordt lastig, met GOT spelen wij eigenlijk uitsluitend Tier8 en Tier10 Stronghold battles. Maar wellicht heeft GOT2 (Bootje, Zimmer, PCDealer?) nog een epic replay voor me van een mooie Tier6 pot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Mr_Size schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Poeh wordt lastig, met GOT spelen wij eigenlijk uitsluitend Tier8 en Tier10 Stronghold battles. Maar wellicht heeft GOT2 (bootje, Zimmer, PCDealer?) nog een epic replay voor me van een mooie Tier6 pot?
Noil heeft waarschijnlijk nog wel iets liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
de Fatton48A1 krijgt een (nerf/buff) [doorhalen wat niet van toepassing is]

http://ritastatusreport.b...our-model-updated-88.html

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja weet ik echter ging het hier over RNG, die zal dus je shot dat normaal er pal op was doen afwijken en ernaast laten landen met idd nog splashdamage .

Net zoals bij gewone tanks je shot dat pal op een zwakke plek was doen afwijken met veel minder schade.
Dit is dus grappig, er valt hier geen lijn in te trekken met HE shells want deze penetreren 9 van de 10 keer gewoon niet.
En met splash damage op 10 meter afstand, blazen sowieso je track eraf en kan er een crew member een boerderij kopen. Precies hetzelfde als dat er gebeurd wanneer je de tank volop raakt maar niet penetreert.

Trouwens een leuk feitje, met een oanzer 4 derp kun je redelijk effectief een maus beschadigen. Hoe? Duur tussen zijn tracks op de grond te schieten. De onderste plaat tussen de tracks in, heeft namelijk geen bepantsering en vangt volle splash damage.
Raad eens wat artillerie raakt als hij je mist met splash damage? Juist, die plaat.
Schoten vol op de bepantsering kunnen dus zelfs minder damage doen dan een splash schot, maakt niet uit hoe weak de weakpoint is die je raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Dit nieuwtje is ook wel leuk: Wargaming gaat oude inactieve accounts hernoemen zodat nicknames vrijkomen. Dus al die 0 battle accounts die puur zijn aangemaakt voor de naam komen weer vrij.

http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/05/wargaming-renames-inactive-accounts.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nemm schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:08:
Dit nieuwtje is ook wel leuk: Wargaming gaat oude inactieve accounts hernoemen zodat nicknames vrijkomen. Dus al die 0 battle accounts die puur zijn aangemaakt voor de naam komen weer vrij.

http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/05/wargaming-renames-inactive-accounts.html
Goede zaak. Vraag me alleen af waarom ze dat niet eerder hebben gedaan. 3 jaar is best wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:15:
[...]

[...]

p0stomorti_2_strenk_4_tomatoes :$ ?
Ja dat is hem _/-\o_ d:)b , de eeuwige roem is voor jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Niet pikkiebaby? Pilko_Kevin? The mighty Pringles?

[ Voor 54% gewijzigd door Fordox op 08-05-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ChojinZ schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:22:
[...]

Goede zaak. Vraag me alleen af waarom ze dat niet eerder hebben gedaan. 3 jaar is best wel lang.
EINDELIJK

Hopelijk jat niemand mijn naam voordat ik um kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Dit weekend Recruiter/Recruit dinges! En als je dan samen 1M XP pakt, dan krijg je een tier8 met 2-skill crew kado. Handig als je iemand kent die wil rerollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Right. De World of Tanks playerlist zegt dat mijn naam niet bestaat, Wotlabs zegt ook dat ie niet bestaat, namechange feature van Wargaming.net zegt dat ie wél bestaat.

Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:32:
Right. De World of Tanks playerlist zegt dat mijn naam niet bestaat, Wotlabs zegt ook dat ie niet bestaat, namechange feature van Wargaming.net zegt dat ie wél bestaat.

Ok.
Sync issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Lijkt er op, ff een ticket openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

k995 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Ja als ik het goed heb is het een sfeer vanuit war de shell kwam en kijkt hij binnen die sfeer waar het zwakste punt is en past daar de schade toe?
Maar het ging nog steeds over RNG dat enkel afwijkingen "in vlucht" aanbrengt of shells laat bouncen?

ps: dit is trouwens een uitleg waar je iets mee bent geen intresse om wat lessen te geven hier ? ;)
Wow dit lijkt op oud Nederlands en dat leest vrij irritant weg :p

Ik heb geen idee hoe dat zit met HE shells in detail maar volgens mij lijkt het daar wel op.
RNG heeft alleen invloed op de damage die je doet, de penetration die je hebt en waar je shell land. Hoeveel damage het doet is ±25% van je alpha. Hetzelfde is met penetration.
Waar je shell land is bijna volledig random, al heb je wel meer kans dat de shell in het midden van je aim cirkel komt.
Ook heb je een bepaald aantal % kans op het doen van module en crew schade maar dat systeem is brak bij HE shells imo. Je doet namelijk altijd module schade met die shells maar je kan niet mikken of van te voren weten wat je er uit schiet. RNG is trouwens bepaald op het moment dat je shell is afgeschoten, dan heeft deze bepaalde waarden, en wanneer het de tank raakt.

Dit systeem is echt een enorme zwarte doos die niemand begrijpt en geen lijn in kan trekken, en daarom is dit 1 van de game mechanics waar mensen pissig om worden. Je weet gewoon niet wat wanneer en hoe iets gebeurd met artillerie. Vooral niet als de alpha hoger wordt, daarbij word ±25% RNG opeens heel veel en lijkt het net alsof je altijd geraakt wordt door de grotere splash radius.

En ik blijf rustig omdat ik nu pas in de discussie stap :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:02:
Trouwens een leuk feitje, met een oanzer 4 derp kun je redelijk effectief een maus beschadigen. Hoe? Duur tussen zijn tracks op de grond te schieten. De onderste plaat tussen de tracks in, heeft namelijk geen bepantsering en vangt volle splash damage.
Raad eens wat artillerie raakt als hij je mist met splash damage? Juist, die plaat.
Schoten vol op de bepantsering kunnen dus zelfs minder damage doen dan een splash schot, maakt niet uit hoe weak de weakpoint is die je raakt.
Rielie? Dat wist ik niet! Best handige info.
Ik vind het best leuk om met de KV2 152 te spelen en op de VK28.01 heb ik ook de 10.5 gun. Maar als ik dan tegen een grote heavy kom kan ik met de KV2 beter net op de grond voor/achter hem mikken dan op de tank zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

TheBrut3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:46:
[...]

Rielie? Dat wist ik niet! Best handige info.
Ik vind het best leuk om met de KV2 152 te spelen en op de VK28.01 heb ik ook de 10.5 gun. Maar als ik dan tegen een grote heavy kom kan ik met de KV2 beter net op de grond voor/achter hem mikken dan op de tank zelf?
Exact :)
Nou eigenlijk de grond onder hem, tussen de tracks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

In het echte wereldje rijden tanks over landmijnen heen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
In het echte wereldje heeft Nederland geen eigen tanks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Staan in opslag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:56:
In het echte wereldje rijden tanks over landmijnen heen :p
of worden ze uitgeschakeld dmv anti tank raketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
TheBrut3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:57:
Nederland heeft nooit zonder tanks gezeten. De allereerste Leopard 2A7 oit?

Jup, das een Nederlander.

Voor 6 kilo springstof:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nomPAC8.png

Tijdens 6 kilo springstof:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CpnVoyU.png

Filmpje van de test is hier te vinden. Ik heb ook toegang tot de opnamen van een iets zwaardere test, maar die mag ik niet aan jullie laten zien. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
TheBrut3 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:57:
In de echte wereld heb je tegenwoordig drones.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En drones vervangen alle tanks? I think not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jongens, laten we die discussie nu een niet aangaan want die verliezen jullie gegarandeerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Fordox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:03:
En drones vervangen alle tanks? I think not
Dat zeg ik niet, maar het maakt een tank wel een stuk zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
snowD schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:00:
[...]

of worden ze uitgeschakeld dmv anti tank raketten
Afbeeldingslocatie: http://forums.pelicanparts.com/uploads23/Brrrrr1412889604.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
User schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Voor 6 kilo springstof:
[afbeelding]

Tijdens 6 kilo springstof:
[afbeelding]

Filmpje van de test is hier te vinden. Ik heb ook toegang tot de opnamen van een iets zwaardere test, maar die mag ik niet aan jullie laten zien. :>
needless to say heb je daarna wel giga koppijn van zowel die anderhalf meter de lucht in als de explosie (zit hier op werk dus kan niet met geluid afspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
[...]

Bedankt voor het filmpje, zeer interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
snowD schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:04:
[...]

needless to say heb je daarna wel giga koppijn van zowel die anderhalf meter de lucht in als de explosie (zit hier op werk dus kan niet met geluid afspelen)
Het bepalen van die 'giga koppijn' was dus het doel van de test. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
[...]

Dat was dan ook gelijk de laatste tank van Nederland ooit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Dat was dan ook gelijk de laatste tank van Nederland ooit? :9
Zo'n beetje.

Ik vind het op zich ook wel lachen dat bij ons de Leo 2 in museums staat, terwijl de Belgen nog met de Leo 1 rondrijden. :P Wat bij ons een museumstuk is, is bij hun hypermodern. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zij hebben iig nog iets om mee rond te rijden :')
En als het nog werkt, waarom vervangen? Het geld kun je (nu nog) beter aan wat anders besteden imo.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.