[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Dan nog klopt er geen hout van, wat is het voor werk om 2 verschillende opzetjes te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:28
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:21:
Nieuwe Tonks zijn up in de Premium Shop! Bundel lijkt de beste deal, uiteraard zijn ze allemaal weer vergezeld van gold/premium voor strenk WG profit :')

[afbeelding]
Ligt het nou aan mij is is dat best duur?
2x tier 6 premium = €30
1x tier 7 premium = €25
7500 gold = €27,45

Jammer dat er niet meer van die echte klappers zijn. Ik weet nog dat er een tijd bundels waren met de tier 5 premiums (Churchill, T-25) voor 5 euro. Die heb ik toen een keer of 7 gekocht en toen kon ik de Löwe kopen (ja, die was toen nog best goed). :+ Jammer dat ze dergelijke bundels niet meer hebben.

Edit; Zijn de stats van die tanks ergens te zien? Ik zie ze niet op de Wiki staan.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 07-05-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:43:
P.s. die cromwell Berlin heeft "Ajax" op de zijkant staan. Misschien een reden voor sommigen om hem (niet) te kopen.... ;) :)
Screenie pls, ga echt niet met de concurrent rond sjeezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:33
Bigsexy3 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Screenie pls, ga echt niet met de concurrent rond sjeezen O-)
Vanavond. Heb pc net afgesloten omdat er nog een berg werk ligt te wachten.

Google:
Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/8lagh8rdz/Cromwell_Berlin_Supertest.jpg

Staat wel maar op een zijkant, dus wellicht kun je hem zo in de garage/ingame bekijken/besturen dat je het niet ziet. Haha, alleen maar compleet links van de map rijden of alleen tanks rechts van je beschieten ofzo; )

[ Voor 38% gewijzigd door JulesvH op 07-05-2015 09:53 . Reden: pic + speltip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
hoe zit het met die x5 missies, op RU staat dit erbij: five times for each account
maar bij ons geen restricties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ryack schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:30:
Zijn dat de premium tanks die je moet hebben om de nieuwe missies te kunnen doen?
Dat zal wel heel erg afgezaagd zijn :/ :F Verplichten om premiums te kopen om bepaalde missies te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gezien hoe leuk ik de cromwell nu vind spelen, ben ik geneigd me deze premium te gaan kopen... aargh maar waarom staat er Ajax op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:23

jdh009

FP ProMod
Wat maakt het uit wat er op de zijkant staat? Er zijn meer ajax'en dan alleen die ene voetbalclub.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Wat ik apart vind:

Ik ben nu al een tijdje bezig met de AMX AC48. Heb daar een winrate van tussen de 42 a 43. Ruk dus.
Gedeeltelijk kan het wel kloppen want de eerste paar potjes ( +/- 50 ) met de standaard gun waren niet veel soeps.

Inmiddels zit ik al even redelijk te knallen, al zeg ik het zelf. Meestal toch wel ruim 2x mijn eigen hitpoints. Veel portjes ertussen met rond de 3 a 4 k damage. Maar vaak verlies ik die potjes wel.

Met de heavies zit ik rond de 50 winrate. Sommige wat hoger anderen wat lager. Maar doe ik gemiddeld veel minder damage. Ik zit nog niet in tier 9 en 10 ook.

Om winrate geef ik geen ene ruk. Maar zou ik kunnen zeggen, dat ik als heavies meer dragend ben voor het team, ondanks dat ik minder damage uitdeel ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:04:
Wat maakt het uit wat er op de zijkant staat? Er zijn meer ajax'en dan alleen die ene voetbalclub.
Beetje vergelijkbaar met UPC klanten die overstappen nu het Ziggo is geworden, vanwege de sponsoring van bepaalde voetbalclubs. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:04:
Ja, ik vermoed ook dat wargaming refereert aan het schoonmaakmiddel. De tank heeft aan de achterkant ook een complete pannenset hangen . Wellicht is het de tank van een poetsvrouw/man....

Maar waarschijnlijk vernoemd naar Ajax de Kleine, de een-na-snelste God uit de Griekse mythologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
redwing schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:49:
Ik bedoel degenem die volkomen onderbouwd gaan roepen dat het wel/niet goed is.
Volkomen onderbouwd? De voornaamste commentaar was "je hebt daar nooit op gespeeld dus je weet/voelt het niet" op elke cijfer dat ik gaf.
Het maakt me weinig uit of je arty goed/niet goed vind, maar geef dan wel een onderbouwde reden waarom. En als die reden onderuit gehaald wordt roep dan niet nog een keer hetzelfde maar leg uit waarom de ander wel/geen gelijk heeft. Dat is ten slotte het dee van een discussie, maar iets dat bij sommige mensen mist.
Idd maar niet bij mij hoor, ik ben hier zowat de enige die effectief cijfers geeft als men zegt dat die veel schade aanbrengen of zoveel kills of dat vanaf tier 9 dat plots anders is of ... keer op keer weerlegt met cijfers waarna er niks meer over gezegd word.
Omdat de redenen waarom je goed bent veelal voor alle tanks van belang is. Je zult niet in elke tank even goed spelen, maar er zijn maar weinig spelers die alleen goed zijn in een bepaalde tank en er voor de rest niets van bakken :)
Ik denk dat veel mensen een bepaalde speelstijl hebben en die aangepast is aan de tank waarmee ze op dat moment veel spelen. Je moet ook een andere speelstijl hebben per type van tank. Wat je doet in een light of heavy is volledig verschillend. Zijn commentaar slaat dus nergens op.

Daarbij spreekt hij zichzelf compleet tegen. Artillerie zou geluk zijn en andere tanks ervaring/skill. En daar is dit plots niet meer opgaand. Tja ...
Het is niet enkel en alleen geluk, een goede arty speler is echt wel beter dan een slechte. Het is alleen wel zo dat de RNG bij arty veel meer meespeelt dan bij andere tanks. Een slechte speler hoeft maar een paar keer geluk te hebben en hij heeft een goed potje gespeeld en een goede speler kan de RNG tegen hebben en alles missen. Bij bijna alle andere tanks speet dat veel minder mee.
Dat kan ik idd geloven maar dat kan net zo goed gebeuren bij "gewone" tanks. Dat is dan eerder een pleidooi tegen RNG dan tegen die klasse .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Kaap schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:54:
[...]

Ben jij anders dan? Stampvoeten dat arty prima is, iedereen die tegen is, is n44b, en vervolgens vingers in je oren en laaalaaalaaaalaaaalaaaa schreeuwen.
Ik denk dat ik nog nooit gezegd heb dat "arty algeheel prima is" er kan gerust aan veranderd worden net aan vele andere zaken in WOT . Zeker nog nooit iemand voor n44b en reageer op alles wat men tegen mij zegt.

ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
JulesvH schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Ja, ik vermoed ook dat wargaming refereert aan het schoonmaakmiddel. De tank heeft aan de achterkant ook een complete pannenset hangen . Wellicht is het de tank van een poetsvrouw/man....

Maar waarschijnlijk vernoemd naar Ajax de Kleine, de een-na-snelste God uit de Griekse mythologie.
Idd of zijn vader ook Ajax, zou raar moest een wit russische studio een tank vernoemen naar een obscuur nederlands voetbalploegje . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Echt geen idee wat jij niet begrijpt K995 en telkens kom jij ook met het zelfde verhaal aanhangen. Arty shots zijn RNG, dit in vergelijking met een andere tank is een stuk minder. ( al is dit naar mijn mening nog veel te erg maar dat is een ander verhaal.

Arty op higher tiers is heel anders dan lower tiers. Onder andere doordat de splash radius groter is. een T5 kan recht naast een vijandelijke tank schieten en 0 damage doen. Als een T10 arty net naast je schiet ben je 50% van je hp kwijt. ( een splash doet ongeveer 800-1000 schade naast je ) en als hij bijvoorbeeld 4-10 meter mist doet hij waarschijnlijk nog 300-500 schade inclusief het killen van crew. Dit kan een T5 arty niet.

Een direct penetrating hit is wezenlijk niet anders op T5 of op T10. Als ik door een T5 wordt geraakt kost het met 900hp en op tier 10 2k hp. Daar heb je gelijk in. Maar het gaat daarnaast ook om de ongelooflijke splash range. Maar door de lagere pen op lower tiers zal je minder vaak gepenned worden. In T10 kunnen zelfs T8 arties T10 pennen en daar 2k damage doen. Dit is onmogelijk voor welke andere T8 dan ook.

Wel grappig dat je over je spel stijl aanpassen praat. Weet je wat het is, als ik 3 arties in één game zie is heel mijn speelstijl aangepast om maar zo min mogelijk geraakt te kunnen worden door arty. Maar hier komt het dilemma, wat wil je? Wil je winnen of 15 minuten in base hangen en niet geraakt worden. Precies als je wil winnen moet je soms wel door een gebied waar arty je kan raken. Arty is niet te vermijden als je witl winnen. Iets wat jij niet wilt begrijpen.

Daarnaast is het natuurlijk logisch dat je doet alsof je één of andere WoT goeroe ben die alleen maar low tiers tanks speelt en ons even gaat vertellen hoe alles werkt. Je moet toch kunnen begrijpen dat, dat heel erg ongeloofwaardig klinkt of zijn wij nu zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
k995 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:21:
[...]

Volkomen onderbouwd? De voornaamste commentaar was "je hebt daar nooit op gespeeld dus je weet/voelt het niet" op elke cijfer dat ik gaf.
Als je met alle geweld nummertjes erbij wil halen, zal ik je nogmaals wijzen op een bepaald cijfertje: Splash radius. Maar gezien je die keer op keer negeert, zal je dat deze keer ook wel weer doen. Een paar andere interessante cijfertjes: HE pen, acceleratievermogen, draaisnelheid, terrain resistance, lengte, breedte, hoogte.

De 'cijfertjes' die jij erbij haalt zijn praktisch niet relevant. Bijvoorbeeld KPG. Artillerie is een ondersteuningswapen en het is niet bedoeld om kills mee te maken. En dan nog, hoe wil je tig kills maken als je reloadtijd tien keer zo hoog is als die van een medium? DPM? Niet relevant. Of klik jij direct, ongeacht de omstandigheden, als je arty herladen is?

En het commentaar: "Je hebt het nooit ervaren, dus kan je er geen onderbouwd oordeel over geven" is een prima opmerking. Het doet je tere zieltje alleen een beetje pijn als je op die manier terecht gezet wordt. Dus vlucht je maar naar je geliefde cijfertjes.

Hier zijn nog twee cijfertjes voor jou:
Jouw winrate.
Mijn winrate.
[...]

Idd maar niet bij mij hoor, ik ben hier zowat de enige die effectief cijfers geeft als men zegt dat die veel schade aanbrengen of zoveel kills of dat vanaf tier 9 dat plots anders is of ... keer op keer weerlegt met cijfers waarna er niks meer over gezegd word.
Jij weerlegt helemaal niks, het enige wat jij doet is dingen negeren als het jou uitkomt. Ik heb je meerdere keren tegengesproken, zelfs met behulp van je eigen cijfertjes, maar dat negeerde je lekker omdat het jou niet uitkwam.
Gast, kap eens met dubbel-, triple-, whatever posten. Je kan meerdere citaten in een post zetten en er is een edit knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een ophef over een tank die ze Ajax hebben genoemd. Schande dat de Britten tijdens WW2 geen rekening hebben gehouden met de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Niet alleen Feyenoord hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Bigsexy3 op 07-05-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
TheBrut3 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:40:
Wat een ophef over een tank die ze Ajax hebben genoemd. Schande dat de Britten tijdens WW2 geen rekening hebben gehouden met de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord.
Mij maakt het niets uit. Mocht iemand deze tank willen kopen en het ligt wel gevoelig voor diegene dan weet je er in ieder geval van. Ik hoop dat ik met mijn opmerking ook niet een eindeloze discussie tussen verschillende voetbalclub-aanhangers ontketen. Het is gewoon een feit dat dit erop staat. Laten we er verder maar geen woorden neer aan spenderen.

Verder wel een prima tank. Iemand nog tips qua equipment/skills?

[ Voor 4% gewijzigd door JulesvH op 07-05-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:31
Gewoon voetbal permanent verbieden. De bonden zijn criminelen, de scheidsrechters corrupt, en de alle supporters hooligans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
JulesvH schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:44:
[...]

Mij maakt het niets uit. Mocht iemand deze tank willen kopen en het ligt wel gevoelig voor diegene dan weet je er in ieder geval van. Ik hoop dat ik met mijn opmerking ook niet een eindeloze discussie tussen verschillende voetbalclub-aanhangers ontketen. Het is gewoon een feit dat dit erop staat.

Verder wel een prima tank. Iemand nog tips qua equipment/skills?
Volgens mij speelde ik hem met rammer, vents, optics. Kan geen Vstab erop zetten helaas. Skills. het standaard verhaaltje. Camo, Repairs, Snap shot/ Smooth ride ( belangrijk klote dispersion ) en view range skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:36:
Echt geen idee wat jij niet begrijpt K995 en telkens kom jij ook met het zelfde verhaal aanhangen. Arty shots zijn RNG, dit in vergelijking met een andere tank is een stuk minder. ( al is dit naar mijn mening nog veel te erg maar dat is een ander verhaal.

Arty op higher tiers is heel anders dan lower tiers. Onder andere doordat de splash radius groter is. een T5 kan recht naast een vijandelijke tank schieten en 0 damage doen. Als een T10 arty net naast je schiet ben je 50% van je hp kwijt. ( een splash doet ongeveer 800-1000 schade naast je ) en als hij bijvoorbeeld 4-10 meter mist doet hij waarschijnlijk nog 300-500 schade inclusief het killen van crew. Dit kan een T5 arty niet.
Lagere tier tanks hebben ook veel minder HP's.

Nogmaals heb al kill ratio/schade ratio's gegeven en die zijn niet significant anders op de tiers onder 9/10 . Enkel als je heel laag gaat 2-3-4 is het idd zo dat artillerie veel zwakker word .
Wel grappig dat je over je spel stijl aanpassen praat. Weet je wat het is, als ik 3 arties in één game zie is heel mijn speelstijl aangepast om maar zo min mogelijk geraakt te kunnen worden door arty. Maar hier komt het dilemma, wat wil je? Wil je winnen of 15 minuten in base hangen en niet geraakt worden. Precies als je wil winnen moet je soms wel door een gebied waar arty je kan raken. Arty is niet te vermijden als je witl winnen. Iets wat jij niet wilt begrijpen.
Waar heb ik ooit gezegd dat je dit zo zou moeten doen?
Daarnaast is het natuurlijk logisch dat je doet alsof je één of andere WoT goeroe ben die alleen maar low tiers tanks speelt en ons even gaat vertellen hoe alles werkt. Je moet toch kunnen begrijpen dat, dat heel erg ongeloofwaardig klinkt of zijn wij nu zo gek?
Dat beweer ik ook nergens misschien verdergaan op wat ik effectief zeg? Je kan echter niet doen alsof iemand die al jaren heel gefrustreerd is door dit plots een rationele discussie hierover kan houden. Dat merk je duidelijk aan sommige comments.
User schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:38:
[...]
Als je met alle geweld nummertjes erbij wil halen, zal ik je nogmaals wijzen op een bepaald cijfertje: Splash radius. Maar gezien je die keer op keer negeert, zal je dat deze keer ook wel weer doen. Een paar andere interessante cijfertjes: HE pen, acceleratievermogen, draaisnelheid, terrain resistance, lengte, breedte, hoogte.

De 'cijfertjes' die jij erbij haalt zijn praktisch niet relevant. Bijvoorbeeld KPG. Artillerie is een ondersteuningswapen en het is niet bedoeld om kills mee te maken. En dan nog, hoe wil je tig kills maken als je reloadtijd tien keer zo hoog is als die van een medium? DPM? Niet relevant. Of klik jij direct, ongeacht de omstandigheden, als je arty herladen is?
De commentaar was toen dat artillerie veel kills maakte.

Voor damage is dit hetzelfde hoor gemiddelden verschillen ook niet veel als je afzet tegen HP gemiddeld "gewone" tanks op die tiers hebben.
En het commentaar: "Je hebt het nooit ervaren, dus kan je er geen onderbouwd oordeel over geven" is een prima opmerking. Het doet je tere zieltje alleen een beetje pijn als je op die manier terecht gezet wordt. Dus vlucht je maar naar je geliefde cijfertjes.
Dat maakt me echt niks uit hoor, het toont enkel aan dat iemand geen argumenten heeft.
Hier zijn nog twee cijfertjes voor jou:
Jouw winrate.
Mijn winrate.
Die zal bij jou ongetwijfeld stukken beter zijn, en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
:)

Niet zo serieus nemen blijft een spelletje hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Maar kan iemand mij de stats geven? Ik kan ze op de WoT site niet vinden en op de Wiki ook niet. Verder zal ik vandaag niet meer inloggen op WoT. Of zijn de stats gewoon hetzelfde als hun "normale" counterparts?

Verder de vraag of dit unieke premium zijn (en niet terug komen)? Zoals de Type 59 en E25.

Edit: En hebben ze pref matchmaking?

[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 07-05-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
k995 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:53:
[...]

je spendeert anders wel veel tijd in het trollen van een forum over een spelletje, iets serieus nemen is in die context net zo zielig als tijd spenderen aan het trollen van diegenen die serieus zijn.

Verder voeg je niets meer toe aan de discussie, sterker nog, zelf voeg ik ook niets meer toe omdat alles al is gezegd. Hou er gewoon over op, ga lekker met je T5 tank grinden en kom als je voor de eerste keer binnen 1 minuut ge1shot wordt door een T10 arty gezellig in het kampje anti-arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

Waarom is die Cromwell B zo goed trouwens ? Ik ben nu op het werk dus kan de wot forums e.d. niet op. Het is een light tank toch ? Ik kan wel een leuke premium gebruiken :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
k995 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:53:
[...]

Dit heeft niets met het spelletje te maken.

Er is je meerdere keren uitgelegd waarom de speelstijl op tier 9/10 anders is dan op lagere tiers. Het gaat niet alleen om de statistieken en pure damage output van artillery. Het gaat om de RNG factor en de dynamiek van hoge tier potjes. Dat is niet met cijfers uit te drukken en zul je inderdaad zelf moeten ondervinden door het daadwerkelijk te spelen.

Ik heb geen zin om er nog meer tijd aan te besteden, veel plezier met het denken dat je deze discussie 'gewonnen' hebt. Gelukkig is er een groot verschil tussen gelijk krijgen en gelijk hebben. :z ;w We zien je over een aantal maanden wel terug als je de eerste tier 9/10 artillery tegen bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

_Anvil_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:02:
Nog 1 keertje de vraag: gaan er mensen volgende maand naar Tankfest, of zijn ze eerder in Bovington geweest?

Ik heb al kaartjes, maar nu nog een hotel (inclusief leuke pub/stad/whatever in de buurt aub) voor 2 nachten. Gaan met eigen auto's, dus vervoer is geen issue. Any tips?
Ik ga met een collega op de zaterdag. We slapen 2 nachten in Weymouth (Graingers Guest House, een bnb).

Jingles is er ook zaterdag. :9

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
wat ik altijd het vervelendste van arties vind is dat wanneer je geraakt wordt meteen je tracks, je engine, je ammo rack kapot zijn. of iets anders, als een arty nu gewoon geen explosive rounds gebruikt maar standaard rounds zou die compartiment damage gewoon minder worden en is het je minder tot last.

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
k995 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:52:
[...]

Lagere tier tanks hebben ook veel minder HP's.

Nogmaals heb al kill ratio/schade ratio's gegeven en die zijn niet significant anders op de tiers onder 9/10 . Enkel als je heel laag gaat 2-3-4 is het idd zo dat artillerie veel zwakker word .
[quote]

Hebben wij het ooit gehad over dat arty te veel kills maakt of te veel damage schiet? Dit is het probleem nie van arty. Arty heeft de laagste effectieve DPM in T10 maakt de minste kills en heeft average ook minder damage dan een vergelijkbare T10 tank. Jij loopt jezelf heel de tijd dingen te vertellen zonder te lezen wat wij schrijven. Maar dit is ook niet wat arty zo vervelend maakt. Waar blijven je argumenten over onder andere splashdamage die al 100x is aangedragen? Ohja die vermijd je alleen maar, because obvious reasons. Waar blijft de correlatie tussen games winnen en arty ontwijken. Ohja horen we ook niets over.

Droog statistiekjes opnoemen, waar je telkens op terugvalt, heeft nog niets bijgedragen aan deze hele discussie omdat daar het probleem niet in zit.
[...]

Ik denk dat veel mensen een bepaalde speelstijl hebben en die aangepast is aan de tank waarmee ze op dat moment veel spelen. Je moet ook een andere speelstijl hebben per type van tank. Wat je doet in een light of heavy is volledig verschillend. Zijn commentaar slaat dus nergens op.

Daarbij spreekt hij zichzelf compleet tegen. Artillerie zou geluk zijn en andere tanks ervaring/skill. En daar is dit plots niet meer opgaand. Tja ...
Dit is wat jij aangeeft over aanpassing van speelstijl. Ik heb elke tank gespeeld in elke class, net zoals vele andere hier. Ik denk niet dat hier het probleem in zit.
k995 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:52:

Dat maakt me echt niks uit hoor, het toont enkel aan dat iemand geen argumenten heeft.
Waarom is het hebben van geen ervaring in hogere tiers geen argument? Dat is hetzelfde als je ons gaat vertellen dat een Bugatti net zo slecht of goed rijdt als een volkswagen golf uit 1991 zonder maar in de Bugatti gereden te hebben.

[ Voor 118% gewijzigd door jantje 2 op 07-05-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:07:
Edit : Ik ben de worst forum editer. Dus helaas quotes uit een andere post lukte mij niet>.<
In het scherm waar je het bericht edit kan je naar beneden scrollen om het topic te lezen. Bij elke post staat daar ook een quote-knop. Klik daar op en die post komt in de jouwe te staan. :)

Sidenote: Is het je al opgevallen dat Herr Ubersturmbannfuhrer k995 volcontinue splash damage negeert? :D

Edit: k995, hoe zal het toch komen dat mijn winrate hoger is dan de jouwe? Zal het zijn omdat ik hoge tier arty al duizenden potjes verkeerd inschat?

Oh wacht. ;(

[ Voor 14% gewijzigd door User op 07-05-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
User schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:18:
[...]
In het scherm waar je het bericht edit kan je naar beneden scrollen om het topic te lezen. Bij elke post staat daar ook een quote-knop. Klik daar op en die post komt in de jouwe te staan. :)

Sidenote: Is het je al opgevallen dat Herr Ubersturmbannfuhrer k995 volcontinue splash damage negeert? :D

Edit: k995, hoe zal het toch komen dat mijn winrate hoger is dan de jouwe? Zal het zijn omdat ik hoge tier arty al duizenden potjes verkeerd inschat?

Oh wacht. ;(
En het besef dat ervaring / dynamiek meespeelt en niet alleen cijfertjes. Ik wil het A woord niet gebruiken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
TheBrut3 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:58:
Maar kan iemand mij de stats geven? Ik kan ze op de WoT site niet vinden en op de Wiki ook niet. Verder zal ik vandaag niet meer inloggen op WoT. Of zijn de stats gewoon hetzelfde als hun "normale" counterparts?

Verder de vraag of dit unieke premium zijn (en niet terug komen)? Zoals de Type 59 en E25.

Edit: En hebben ze pref matchmaking?
De Cromwell heeft zover ik kan vinden iig een andere matchmaking.

Edit, iets in mijn browser/internet ging mis. Had een heel verhaal getypt maar ben het kwijt.

[ Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 07-05-2015 11:24 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Oh wacht. ;(
Thanks voor de uitleg, heb alle quotes erin geplakt. Kan wel blijven quoten als we alles moeten behandelen inderdaad. Tjah Splash damage in T5 kom je niet tegen, geen wonder dat dit "vergeten" wordt :/

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 07-05-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
'vergeten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 20:05

p0st

Dutch Reefer

Maak aub in het vervolg een topicreport aan in plaats van je te laten te verleiden door er zelf op in te gaan.

knip, we hadden het nu over de nieuwe premium tanks, niet meer over de vermoeiende discussie over arty :Y

[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2015 16:47 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:33:
Knip, we hadden het nu over de nieuwe premium tanks, niet meer over de vermoeiende discussie over arty :Y
Ohja.
In-game item Military Parade Trio! was transferred to your account.

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:33:
Knip, we hadden het nu over de nieuwe premium tanks, niet meer over de vermoeiende discussie over arty :Y
Toch jammer dat er geen arty bij de nieuwe premium tanks zit. Maar even serieus, heeft iemand al wat potjes in die tanks gespeeld? Ben vooral benieuwd naar de ervaringen met de twee medium tanks.
Goed bezig, ga ze nu is snel testen!

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:27
kunnen we aub stoppen met die troll te feeden.... gewoon negeren verdwijnt vanzelf.

ontopic - wat is er gebeurd met de tier 7 premium US TD? ik dacht dat die in patch 9.7 zou zitten. vind het raar dat de US nog steeds geen premium TD heeft op dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:35:
[...]

Toch jammer dat er geen arty bij de nieuwe premium tanks zit. Maar heeft iemand al wat potjes in die tanks gespeeld? Ben vooral benieuwd naar de ervaring van de twee medium tanks.
Ik zou hem wel willen spelen maar ik zit momenteel in Mofrika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

In-game item Military Parade Trio! was transferred to your account.
Your purchase has already been transferred to your account p0st and is available in the game.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik zit even het officiële NL forum te lezen, maar wat een geklaag zeg over de bundels zeg. Het lijken wel Nederl-...

Oh. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Niet genoeg waarde voor je geld? Een betere versie van de Cromwell lijkt me anders behoorlijk mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer 1,5 jaar geleden WOT "definitief" verwijderd van PC, sinds een maand toch weer aan t spelen en alweer net zo verslaafd als destijds :-(
Mijn budget pc trekt t echter niet meer en crasht ook om allerlei andere redenen.
Zit eraan te denken om nieuwe pc aan te schaffen.....graag een paar korte tips waar ik op moet letten bij aanschaf van een aardige gamer pc. Met welke specs loopt WOT probleemloos zonder dat ik €2-3.000.- spendeer?

Ik weet dat er hele subfora zijn op Tweakers over pc advies. Ik hoef hier ook geen ellenlange discussies welke pc wel/niet. Graag gewoon een paar aandachtspunten, de rest vogel ik dan zelf wel uit. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:54:
Niet genoeg waarde voor je geld? Een betere versie van de Cromwell lijkt me anders behoorlijk mooi.
Denk dat User eerder bedoelt dat er altijd mensen klagen dat WG het in een bundel met wat extra's moet verkopen i.p.v. alleen de 3 tanks :9
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:55:
Ongeveer 1,5 jaar geleden WOT "definitief" verwijderd van PC, sinds een maand toch weer aan t spelen en alweer net zo verslaafd als destijds :-(
Mijn budget pc trekt t echter niet meer en crasht ook om allerlei andere redenen.
Zit eraan te denken om nieuwe pc aan te schaffen.....graag een paar korte tips waar ik op moet letten bij aanschaf van een aardige gamer pc. Met welke specs loopt WOT probleemloos zonder dat ik €2-3.000.- spendeer?

Ik weet dat er hele subfora zijn op Tweakers over pc advies. Ik hoef hier ook geen ellenlange discussies welke pc wel/niet. Graag gewoon een paar aandachtspunten, de rest vogel ik dan zelf wel uit. ;-)
Kijk hier eens reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2015

[ Voor 56% gewijzigd door Bigsexy3 op 07-05-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:54:
Kost allemaal te veel, ze willen de ISU-122S hebben, Russen betalen te weinig, etc etc.
Bigsexy3 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:56:
[...]
Denk dat User eerder bedoelt dat er altijd mensen klagen dat WG het in een bundel met wat extra's moet verkopen i.p.v. alleen de 3 tanks :9
En dat.

Op dit moment is een Intel CPU met hoge core clocksnelheid een aanrader. Mijn hexacore Sandy Bridge-E draait WoT niet significant beter dan een i5 met dezelfde clocksnelheid. Als GPU moet een mid-high end wel werken. Mijn WoT draaide altijd prima op een GTX 670.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03

Hangt er vanaf wat je eisen zijn.Maar Wot leunt erg op de CPU en een highend videokaart is vaak weggegooid geld.

Ik speel nu zelf op een 2600k@ 4.4ghz met een GT630 en dat speelt geeneens zo slecht. Wel de settings wat lager gezet maar ik zit tussen de 40 en 60 frames op een 2560*1440 scherm. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:15

Ik zou gewoon voor iets gaan als een i5 4460 bijvoorbeeld. Heb ik zelf ook en run WoT rond de 50 tot 60 fps met de meest intensieve settings on MAX. Heb er dan nog wel een gtx 970 naast zitten (stock speeds)
Lijkt mij dat een gtx 960 of r9 270x moet volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
TTLCrazy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:02:
Waarom is die Cromwell B zo goed trouwens ? Ik ben nu op het werk dus kan de wot forums e.d. niet op. Het is een light tank toch ? Ik kan wel een leuke premium gebruiken :)
Cromwell berlin komt met 100% crew met als skill 0 BIA.
Weet eerlijk gezegd niet of ie speciale mm heeft. Het is overigens een medium tank en heeft een betere traverse speed dan de standaard cromwell.
Verdere stats ongeveer gelijk op een iets betere side-hull na.

http://tank-compare.com/e...32&T2=631I520I101I750I136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
holy crap 50 d/s tegen de standaard 36 d/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Op dit moment is het trouwens een skill 1 BIA, niet skill 0. Het is niet bekend of het een bug is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Die Rudy is ook wel aardig goed te doen.
Mijn eerste game:

Victory
Cliff
T-34-85 Rudy
Experience received:4.563 (x2 for the first victory each day) Credits received 66.900
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:49:
Die Rudy is ook wel aardig goed te doen.
Mijn eerste game:

Victory
Cliff
T-34-85 Rudy
Experience received:4.563 (x2 for the first victory each day) Credits received 66.900
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Niet echt denderende credits of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
snowD schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:48:
holy crap 50 d/s tegen de standaard 36 d/s
Misschien dat ze dat alsnog naar 40 zetten? 50 vs 36 is wel een héél groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
User schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:50:
[...]
Niet echt denderende credits of wel?
Het was een tier 6 max game, 7 kills en 2677 damage

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
hmm.. russische server heeft ipv de cromwell B de isu-122C

http://worldoftanks.ru/ru...wser/11/the_berlin_three/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Waarom nou verschil tussen EU & RU pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

sneakeye schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:14:
Waarom nou verschil tussen EU & RU pff.
Nou ik heb de SU-122-44 al (zelfde gun, beter platform) dus ik ben blij dat wij de Cromwell B krijgen, de nieuwe Tier VI Stronghold tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:16:
[...]

Nou ik heb de SU-122-44 al (zelfde gun, beter platform) dus ik ben blij dat wij de Cromwell B krijgen, de nieuwe Tier VI Stronghold tank!
Ja heb die ook maar ging mij er meer om dat ze onderscheidt maken komt niet fair over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
sneakeye schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Ja heb die ook maar ging mij er meer om dat ze onderscheidt maken komt niet fair over.
Ach, wees blij dat we niet samen met de russen hoeven te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
wvdveer schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Ach, wees blij dat we niet samen met de russen hoeven te spelen. :P
haha ja nu nog de siemka's toevoegen aan de RU servers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
sneakeye schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:26:
haha ja nu nog de siemka's toevoegen aan de RU servers 8)7
Dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:45

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Is dit een record ? Voor mij wel....1-15 nederlaag en 8 teammates met 0 damage....
(het was wel een tier 6 battle)

[ Voor 16% gewijzigd door garathane op 07-05-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
garathane schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:47:
Is dit een record ? Voor mij wel....1-15 nederlaag en 8 teammates met 0 damage....
welkom bij de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:45

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Nou, die 1-15 was niet zo uniek,maar 8x0 eigenlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

garathane schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:47:
Ach, je had mij gisteren moeten zien. Om 23.45 nog een 48%wr en 1800+wn8 even willen oppoetsen qua wr....

... Om 02.00 enorm boos en gefrustreerd naar bed. Man o man, wat een drama. ;( En als ik dan wat van een 3 mans platoon (15k+ games pp @ <500 wn8) zei werd ik door elk van hun in mijn back geschoten. Of een 3x IS3 platoon die alle 3 in Lakeville @ A6 zitten te campen. Of na 3x een <35% winkans pot (jaja, XVM is zeker niet zaligmakend) in ene in een 75% winkans pot zitten (mooi blauw en paars aan mijn kant) en dan alsnog he-le-maal het schip ingaan.

Vanavond herkansing. En dan stop ik echt uiterlijk om 0.00. Echt waar..... :+

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
MrJ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:01:
[...]

Ach, je had mij gisteren moeten zien. Om 23.45 nog een 48%wr en 1800+wn8 even willen oppoetsen qua wr....

... Om 02.00 enorm boos en gefrustreerd naar bed. Man o man, wat een drama. ;( En als ik dan wat van een 3 mans platoon (15k+ games pp @ <500 wn8) zei werd ik door elk van hun in mijn back geschoten. Of een 3x IS3 platoon die alle 3 in Lakeville @ A6 zitten te campen. Of na 3x een <35% winkans pot (jaja, XVM is zeker niet zaligmakend) in ene in een 75% winkans pot zitten (mooi blauw en paars aan mijn kant) en dan alsnog he-le-maal het schip ingaan.

Als je vanavond wilt platoonen (iets betere kans op wins) hoor ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Defeat
Map: El Halluf
Cromwell B

Battle achievements Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Total: 7 586 WN8: 15 817 (100)
Eerste potje wat ik speelde, helaas een verliespot maar wat een beest is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
MrJ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:01:
[...]

klinkt zo bekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Lol, die cromwell is ook echt niet OP:

Victory
Map: Siegfried Line
Cromwell B

Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Total: 27 017 WN8: 15 257 (100)

Ik neem aan dat ze deze niet zomaar mogen nerven?

[ Voor 11% gewijzigd door jdh009 op 07-05-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:15
Die WN8 bij die cromwell B gaat volgensmij ook wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
SurfBoy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:24:
Die WN8 bij die cromwell B gaat volgensmij ook wel erg snel.
WN8 moet je bij nieuwe tanks niet zo heel erg serieus nemen, ze hebben nog niet echt een representatieve dataset om de waardes samen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:23:

Zeg dat maar tegen de Slowe.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
jdh009 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:23:
Ik geef het een week, hooguit.

Edit: Hier idd nog een Löwe slachtoffer, die was alleen wat duurder. :X

[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 07-05-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
Hmm, wou nog altijd naar de Cromwell grinden maar ik kan net zo goed de B variant dus kopen. Is net zo goed met meer credits inkomsten.

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 07-05-2015 14:36 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kepro schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:35:
Hmm, wou nog altijd naar de Cromwell grinden maar ik kan net de B variant dus kopen. Is net zo goed met meer credits inkomsten.
LOL dit dus, alleen zit ik ondertussen aan de crusader |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Je zal toch door de cromwell heen moeten om bij hogere tiers te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
wvdveer schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:38:
Je zal toch door de cromwell heen moeten om bij hogere tiers te komen.
Ja dat is ook waar maar die zijn blijkbaar niet meer zo goed..

Ach ja, dan heb ik maar een redelijke light crew voor UK hé, nu nog wachten op een light tree :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wvdveer schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Zeg dat maar tegen de Slowe.. ;(
Wat is er dan generfed aan de Lowe? Laatste keer is deze alleen maar gebuffed. Betere side armor, meer gun depression en meer shells ( yey ). En zover ik weet is nooit een nerf geweest.

Same met type 59 is ook nooit generfd zover ik weet. Alleen aanpassing van de gun en wat andere zaken wat je niet gelijk een nerf kan noemen?

Ik snap soms echt die forumtopics ( op main forum ) hier ook niet over. Volgens mij is er bijna nog nooit een premium tank generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
kreezjie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Ja dat is ook waar maar die zijn blijkbaar niet meer zo goed..

Ach ja, dan heb ik maar een redelijke light crew voor UK hé, nu nog wachten op een light tree :z
Het is een medium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Een Duitse toch ook? Of wel een UK tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:44:
[...]

Wat is er dan generfed aan de Lowe? Laatste keer is deze alleen maar gebuffed. Betere side armor, meer gun depression en meer shells ( yey ). En zover ik weet is nooit een nerf geweest.

Same met type 59 is ook nooit generfd zover ik weet. Alleen aanpassing van de gun en wat andere zaken wat je niet gelijk een nerf kan noemen?

Ik snap soms echt die forumtopics ( op main forum ) hier ook niet over. Volgens mij is er bijna nog nooit een premium tank generfed.
Volgens mij hebben de Super Pershing en KV5 beide een nerf gehad. Type 59 groter koepel en dus een grotere hitbox? (zoveel buffs/nerfs.... mijn geheugen laat mij even in de steek O-) )

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Maar ALLE tanks vóór de Cromwell zijn wel lights hé (die ik dus gedaan heb, maar heb de Cromwell dus nog niet)
p0st schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:46:
[...]
Een Duitse toch ook? Of wel een UK tank?
Is UK hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
ChojinZ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:53:
[...]

Volgens mij hebben de Super Pershing en KV5 beide een nerf gehad. Type 59 groter koepel en dus een grotere hitbox? (zoveel buffs/nerfs.... mijn geheugen laat mij even in de steek O-) )
True, Super Pershing is gedeeltelijk generfed, dit was vooral ufp als ik het goed herinner( waar toch niemand op schoot ) tank is nog steeds lastig te raken als je niet veel pen hebt. Maar dat heeft WG netjes gecompenseerd door de tank in te ruilen als je het niet eens was met de buffs.

Over de KV-5 kan ik me niets herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
kreezjie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Maar ALLE tanks vóór de Cromwell zijn wel lights hé (die ik dus gedaan heb, maar heb de Cromwell dus nog niet)
[...]

Is UK hoor..
Ja klopt ik had je verkeerd begrepen :)

De drie nieuwe premiums zijn 2 Russische tanks en 1 Britse tank post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
jantje 2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:56:
[...]

True, Super Pershing is gedeeltelijk generfed, dit was vooral ufp als ik het goed herinner( waar toch niemand op schoot ) tank is nog steeds lastig te raken als je niet veel pen hebt. Maar dat heeft WG netjes gecompenseerd door de tank in te ruilen als je het niet eens was met de buffs.

Over de KV-5 kan ik me niets herinneren.
Dacht lagere damage output en slechtere MM. Maar dat is alweer jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
De Löwe heeft ook dezelfde nerf gekregen die alle duits HT's useless maakte. En ik meen dat de Löwe ook pref MM had, dus tegen max tier 9 kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
TheBrut3 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:06:
De Löwe heeft ook dezelfde nerf gekregen die alle duits HT's useless maakte. En ik meen dat de Löwe ook pref MM had, dus tegen max tier 9 kon komen.
Heb me altijd afgevraagd of zoiets wel kan (juridisch gezien). Je koopt een product, en achteraf word dat aangepast.

Nu snap ik dat sommige aanpassingen noodzakelijk zijn om het spel te balancen. Maar er zijn ook wat credit nerfs geweest en credits waren juist de rede voor mij om wat Premiums aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ja mag, staat volgens mij in de algemene voorwaarden. En nee, ik heb geen zin om dat op te zoeken.
EA trekt nu ook de stekker uit een aantal 'gratis' (Pay2Win) spellen, dat zou dan al helemaal niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
TheBrut3 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:16:
Ja mag, staat volgens mij in de algemene voorwaarden. En nee, ik heb geen zin om dat op te zoeken.
EA trekt nu ook de stekker uit een aantal 'gratis' (Pay2Win) spellen, dat zou dan al helemaal niet mogen.
Hoef je ook niet op te zoeken hoor... Ik geloof je op je blauwe ogen.. ;)

Maargoed, algemene voorwaarden alleen is natuurlijk nog geen goed richtlijn. Er zijn wel vaker algemene voorwaardes opgesteld die niet stroken met de wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dezelfde nerf die duitse HT's useless maakt? En welke nerf is dat? Ik bedoel een KT, Tiger en E75 zijn nou niet echt useless tanks. en Pref MM? niet sinds ik speel in iedergeval ( 6.7 )

Er zijn inderdaad wel eens wat credts wijzigingen geweest, zowel negatief als positief. Ik heb nooit het gevoel dat ik minder geld verdien als vroeger met premium tanks in iedergeval. Niet dat ik ze vaak spel, of heb maar toch.

Daarnaast hebben ze inderdaad het recht om zaken aan te passen, je leent als ware de tanks van WG en zij blijven altijd de rechten erover houden. Iig zo heb ik het begrepen ^^

Maar zover ik heb gelezen ben ik naast de Super Pershing nog geen prem nerfs tegengekomen?

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 07-05-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Afaik hebben de duitse HT een buff gekregen.. nu gaat alleen je motor kapot... anders ging je direct in de fik als er op je LFP wordt geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Lol, NA heeft alle vier tanks in de gift shop.

GG WG EU.

GG.

Edit: ISU is ook uit de banner gehaald.

[ Voor 24% gewijzigd door User op 07-05-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
User schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:36:
Lol, NA heeft alle vier tanks in de gift shop.

GG WG EU.

GG.

Edit: ISU is ook uit de banner gehaald.
Asia en Korea ook trouwens..

GG WG EU/RU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Voor zover ik weet heeft de lowe nooit preferential matchmaking gehad. En ik heb dat ding al een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Inderdaad speel best veel in de Löwe maar nog nooit prefential matchmaking gehad dat ding. Ik zelf vind hem geweldig om te spelen hij is toch iets anders als een Tiger II of een E75. Ik probeer met de Löwe zoveel mogelijl gebruik te maken van mijn koepel om te bouncen en dat lukt aardig gezien ik HT-15 van de Stug IV daarmee heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

ChojinZ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:21:
[...]

Hoef je ook niet op te zoeken hoor... Ik geloof je op je blauwe ogen.. ;)

Maargoed, algemene voorwaarden alleen is natuurlijk nog geen goed richtlijn. Er zijn wel vaker algemene voorwaardes opgesteld die niet stroken met de wetgeving.
Op zich heb je gelijk dat "staat in de alg. voorwaarden" niet een 100% garantie geeft dat de betreffende partij er ook daadwerkelijk mee wegkomt.

Je eerdere statement "je koopt een product" is echter ook niet correct: je koopt een dienst. Specifieker; je koopt het recht gebruik te maken van bepaalde onderdelen van het spel (b.v. toegang tot het spelen met de Löwe). Dat betekent dat WG de eigenschappen prima aan kan passen, en dat ze er zeer hoogstwaarschijnlijk zelfs mee weg zouden komen als ze morgen besluiten om de Löwe (of alle premium tanks) geheel uit het spel te verwijderen. Dat wil zeggen: ze zouden er juridisch mee wegkomen. Misschien dat er andere overwegingen kunnen bestaan die dit soort besluiten vanuit pragmatisch oogpunt onwenselijk maken. ;)

"Ik heb er voor betaald" is wat dat betreft geen argument.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Mojo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:02:
[...]

Ik ga met een collega op de zaterdag. We slapen 2 nachten in Weymouth (Graingers Guest House, een bnb).

Jingles is er ook zaterdag. :9
Meeste kleine plaatsen in de buurt zitten uiteraard vol, maar kijk toch al naar grotere plaatsen op ong. 30 min rijden. We willen op loopafstand ook kunnen uitgaan 's avonds. Poole of die plaats ten westen ervan overweeg ik ook.

Weymouth is een studentenstadje aan de kust geloof ik? Heb prima ervaringen met B&B's in Schotland, maar met dit zooitje ongeregeld heb ik liever een hotel :p (wel prijzig die engelse hotels btw)

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 07-05-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
[...]
Ik heb anders verschillend ander commentaar gegeven. Alleen is het wel gewoon zo dat je tanks in WoT echt gespeeld moet hebben om er iets van te kunnen zeggen.
[...]
Tja, het enige jammere is dat je de helft van de cijfers vergeet te vermelden (b.v. splash radius) en helaas heel veel cijfertjes weinig zeggen hoe een tank echt speelt. Er zijn heel veel tanks die op papier beter/slechter zouden moeten zijn maar in de praktijk juist slechter/beter zijn. En dat merk je alleen maar als je er echt zelf mee gespeelt hebt.
[...]
Ik denk dat de mensen die jou hier van commentaar voorzien precies weten hoe ze in welke tank moeten rijden en dat je misschien eens beter zou moeten lezen wat er gezegd wordt en waarom jouw commentaar de plank regelmatig mis slaat.
Zoals gezegd geeft dit vooral aan dat jij het verhaal niet snapt en niet dat het verhaal niet klopt :)
Dat kan ik idd geloven maar dat kan net zo goed gebeuren bij "gewone" tanks. Dat is dan eerder een pleidooi tegen RNG dan tegen die klasse .
Dit commentaar geeft (helaas voor jou) toch echt aan dat je nog te weinig ervaring hebt om te snappen wat het verschil is. Het verschil van RNG is bij een gewone tank nl. of je de weakspot net wel raakt of net niet. Bij een arty is het verschil in RNG echter of je een tank raakt of gewoon helemaal mist.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Oh, Jingles zegt dat de ISU-122S wel naar de EU server komt, maar pas later.
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.