Splash radius. Iets waar je al vaker op gewezen bent, maar het is ook iets wat je al vaker genegeerd hebt.
ALs ik bijvoorbeeld kijk naar kill ratio :
Wespe:0.43
pz.fsl:0.65
grille:0.78
hummel:0.71
GW panther:0.77
GW tiger P:0.71
GW tiger :0.73
GW E100:0.81
Oh, de prestaties van de gemiddelde WoT speler zijn een indicator van hoe balanced of unbalanced een voertuigtype is? Denk je dat er een reden is dat veel spellenmakers progamers in dienst hebben om de spelbalans in de gaten te houden?
Kan ik toch moeilijk besluiten dat op tier 9-10 artillerie zo goed zou zijn. Er is altijd een duidelijk verschil tussen tier 2-5 maar eens daarboven lijken de kill en damage ratio's amper te verschillen.
Arty is helemaal niet goed, arty is
unbalanced.
[...]
Als na een patch de stats van bepaalde tanks veranderen lijkt me de ervaring van ervoor soms weinig relevant, hoe groter de verschillen hoe minder. Een tank van jaren geleden kon supergoed zijn en nu maar gemiddeld meer. Dat is gewoon de realiteit.
Noem een tank waarvan de speelstijl in 1 patch volledig veranderd werd.
[...]
En daar zit hem volgens mij het grootste deel van het probleem.
Geef mij enige vorm van bewijs dat de herinneringen van twee tot drie jaar geleden dominant zijn over de herinneringen van, I dunno, vorige week?
Confirmation bias best bias, amirite?
Een biased sample size van 46, in een poll drie dagen na de patch.
En gezien je schijnbaar graag met statistieken rondslingert, mag jij mij gaan vertellen waarom dat topic geen bewijs is.