[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Mr_Size schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:52:
Net weer al rijdend met minstens 40 km/h ge one shot door een arty... In mijn 13 90.

Yup, arty is bijzonder inaccuraat en mist alles... behalve als ze op mij schieten ;w
De meeste arty's zijn niet zo accuraat ligt ook aan niveau van de crew merk ik wel

Als arty kan ik je echt alleen maar rijdend raken als ik het vermoeden heb welke richting je rijdt (dus hoe voorspelbaar je bent) en anders als ik een rijdende tank raak is dat gewoon dom geluk

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Dat verklaart een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
[b][message=44173714,noline]

Maar nu zie ik vooral de IS-6 en de T34. Zijn die een heel stuk beter en leuker om te spelen? Of is de T-34-3 een leuke gewaagde gok?
De T34 is een beest als je die hull down weet te krijgen. Met een super gun wanneer je die de tijd geeft om te aimen. Alleen de re-load tijd (~12.6 sec)...

De IS-6 is gewoon stronk russian armour... Al lijkt het niet zo als je zijn stats bekijkt. Het is gewoon een rot tank om te pennen. :) Alleen de gun.. 175mm pen op tier 8 houdt niet echt over.

De T34-3 heeft dezelfde type gun als de IS-6, dus 175mm pen. Ook is de re-load tijd lang voor een medium (~10 sec) Als je de chinese lijn gaat grinden is het natuurlijk een leuke money maker en crew trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Fordox schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:15:

Ja natuurlijk scheld je als je een lekkere hit ontvangt van zon kreng, maar dat doe je ook als een random scrub je ammorack de waarde geeft van een aardappel.
Nee, hoor. Schelden doe ik sowieso weinig. Zelfs niet op de belastingdienst die er vaak een potje van maakt.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:06

StarWing

Huh ?!?

/rant mode aan
Man man... ik word sinds de upgrade gewoon droog gepakt door de RNG... kan bijna niets meer pennen, Winchance gemiddeld 30%. Ongeloofelijke noobteams.. niet te doen.
1 shot kills, gespot op onmogelijke plaatsen, ...

Voor de upgrade zat ik gemiddeld WN~1600 Nu haal ik met moeite 1K ofzo
/rant modus uit

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Winchance. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:06

StarWing

Huh ?!?

I know, maar het valt gewoon heel hard op

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
User schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:59:
[...]
Dat verklaart een hoop.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Je spelervaring op tier viii ix en x bijvoorbeeld ;)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:19:
[...]

Dan moet je rekening houden waar die arty normaal zit en zorgen dat ze je heel moeilijk kunnen zaken.

Het is gewoon deel van het spel, al jaren.
Ja, en waar kunnen ze je moeilijk raken? Terwijl je lekker aan het campen bent achter huisjes, oh wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
Daar gaan we weer. "Als er artillerie is kan ik alleen maar achter een huisje staan, anders word ik geraakt." Dan heb je het spel totaal niet begrepen, en doe je gewoon iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Weer een nieuwe fuck up van Wargaming...

Gun en mantlet (hitbox) zijn blijkbaar naar achteren geschoven, waardoor een stuk met 0 armor nu ervoor ligt...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xB368Vd.png
De model ziet er wel goed uit, maar de hitbox is dus wel verkeerd...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QAZy1mO.jpg

GG Wargaming

Bron: http://forum.wotlabs.net/...-is-best-in-the-industry/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
p0st schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:11:
[...]

Je spelervaring op tier viii ix en x bijvoorbeeld ;)
Ik zie echt niet hoe anders tiers daarboven zouden zijn.
wvdveer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:35:
[...]

Ja, en waar kunnen ze je moeilijk raken? Terwijl je lekker aan het campen bent achter huisjes, oh wacht..
Waarom campen? Of is er plots maar 1 plaats waar ze je niet/moeilijk kunnen raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:44:
[...]

[...]

Waarom campen? Of is er plots maar 1 plaats waar ze je niet/moeilijk kunnen raken?
Probeer jij eens van cover naar cover te rijden in een tank die net 30-35km/h haalt.

En het verschil merk je vanzelf wel als je op die tiers komt.

[ Voor 8% gewijzigd door wvdveer op 04-05-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:44:
[...]

Ghehe okay dan ga ik niet verder op je posts reageren, als dat je uitgangspunt is d:)b 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pff heerlijk weer die matchmaking... 1 t7, 2 t8's, 2 t9's en dan alleen maar t10's. Got to love it...

Tevens teveel TD's... 8 minuten in battle en nog steeds: 1-2 als score.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wdxK1Or.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door wsLy op 04-05-2015 22:16 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
wvdveer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Probeer jij eens van cover naar cover te rijden in een tank die net 30-35km/h haalt.

En het verschil merk je vanzelf wel als je op die tiers komt.
Zoals de KV-1 die ik heb?

Nogmaals zeg wat zooo verschillend is op tier 9-10 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:25:
[...]

Player 'skill', crewmembers, gigantische splashdamage, autoloader, betere scouts.

Ga nou eerst maar eens spelen.

Net ook weer weggeklikt in m'n Bulldog notabene, terwijl ik reed. Twee artillery hits achter elkaar. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door wvdveer op 04-05-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
p0st schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:12:
[...]

Ghehe okay dan ga ik niet verder op je posts reageren, als dat je uitgangspunt is d:)b 7(8)7
Buiten wat meer hitpoints ... Misschien daarom als je gewoon bent om treffer na treffer te incasseren kan dat hard aankomen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:40:
[...]

Buiten wat meer hitpoints ... Misschien daarom als je gewoon bent om treffer na treffer te incasseren kan dat hard aankomen .
Troll lekker verder O+

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 04-05-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
wvdveer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Player 'skill', crewmembers, gigantische splashdamage, autoloader, betere scouts.

Ga nou eerst maar eens spelen.

Net ook weer weggeklikt in m'n Bulldog notabene, terwijl ik reed. Twee artillery hits achter elkaar. 8)7
Tja wie klaagt dat hij steeds te snel sterft?

Crewmembers/Autoloader

Player skillz & scouts gelden net zo goed voor artillerie.

Blijft splashdamage over. Wat meer van tank tot tank gaat en niet per tier .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Ja dat je emoticons kan posten had ik al door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:46:
[...]

Tja wie klaagt dat hij steeds te snel sterft?

Crewmembers/Autoloader

Player skillz & scouts gelden net zo goed voor artillerie.

Blijft splashdamage over. Wat meer van tank tot tank gaat en niet per tier .
Discussie is klaar. Succes met je tier 5 potjes, hopelijk kom je nog op tier 9 voordat ze artillery gaan aanpassen.

[ Voor 7% gewijzigd door wvdveer op 04-05-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
k995, stop met jezelf belachelijk te maken en wacht maar tot je zelf tier 10s hebt. Dan weet je waar wij over praten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
wvdveer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:49:
[...]

Discussie is klaar. Succes met je tier 5 potjes, hopelijk kom je nog op tier 9 voordat ze artillery gaan aanpassen.
Succes met die arty dan ;)
wsLy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:50:
k995, stop met jezelf belachelijk te maken en wacht maar tot je zelf tier 10s hebt. Dan weet je waar wij over praten.
Oei zenuw geraakt? Altijd leuk die zaken die je moet "voelen" omdat die onmogelijk uit te leggen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:59:
[...]

Succes met die arty dan ;)

[...]

Oei zenuw geraakt? Altijd leuk die zaken die je moet "voelen" omdat die onmogelijk uit te leggen zijn.
:F

Gelukkig weet je meer van dit spel dan mensen die het al jaren spelen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]
Ja, want autorijden kun je ook na 1 rijles, en vliegen ook na 1 vliegles, right? Iets met impliciete kennis en ervaring, maar dat zal je wel niet veel zeggen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Of de UK TD's en heavies die ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autorijden kun je pas na jaren na je rijbewijs.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

......

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
wvdveer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:04:
[...]

:F

Gelukkig weet je meer van dit spel dan mensen die het al jaren spelen. ;w
Zei ik nergens ik vroeg enkel een logisch redenering. Blijkbaar is die heel moeilijk.
p0st schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:14:
[...]

Ja, want autorijden kun je ook na 1 rijles, en vliegen ook na 1 vliegles, right? Iets met impliciete kennis en ervaring, maar dat zal je wel niet veel zeggen ;w
1 les? Wel dan heb jij er 8 gehad en wvdveer 3 . Ach ja wat een ervaring.

Op deze manier gaat de discussie echt nergens heen hoor, je had al lang 10 keer kunnen in detail uitleggen wat nu echt het verschil is en waarom artillerie op tier 9/10 zo anders is.

http://www.noobmeter.com/player/eu/wvdveer/500911865/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
[...]
Zo moeilijk zijn die niet uit te leggen hoor. De tanks (TD/heavy) zijn trager, groter en de arties doen meer damage. Oftewel als je geraakt wordt ben je dood, is het niet vanwege de hitpoints is het wel omdat al je modules er uit liggen. Er is geen enkele andere tank die dat op die tier kan.

Punt is gewoon dat arty leuke skirmishes verknalt (letterlijk). Zit je lekker met een andere tank te vechten, is het boem dood door iemand die aan het andere eind van de map staat. Een andere optie is om lekker achter je rotsje te blijven hangen maar dat is ook nogal saai. Oftewel zodra je in een trage tank zit en er verschillende vijandelijke arties zijn kun je of campen (boring) of de aanval opzoeken en gecrippled worden.

En ja, als je dit spel casual speelt en er geen bal om geeft of je iets raakt of niet zul je je er inderdaad niet druk ommaken. Ten slotte als je toch niet onthoudt waar iedereen staat en daarmee regelmatig voor vijanden doorcrossed zul je het verschil niet merken tussen dood doordat je getracked wordt vlak voor wat vijanden of een schot van boven.
Als je echter wel de map in de gaten houdt en dus weet waar wel/geen vijanden staan kun je alsnog de helft van de map niet gebruiken omdat arty je daar kunt raken. En dan merk je plotseling hoe beperkend arty is. Dit is dan ook precies de reden waarom mensen die wat beter en serieuzer spelen arty bagger vinden en de average joe zich er weinig druk om maakt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 11:51
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:25:
[...]

Geraakt worden doort Bert in je KV85 of geraakt worden door een gun carrier in je (toekomstige?) is-8 is een wereld van verschil.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
redwing schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:18:
[...]

Punt is gewoon dat arty leuke skirmishes verknalt (letterlijk). Zit je lekker met een andere tank te vechten, is het boem dood door iemand die aan het andere eind van de map staat. Een andere optie is om lekker achter je rotsje te blijven hangen maar dat is ook nogal saai. Oftewel zodra je in een trage tank zit en er verschillende vijandelijke arties zijn kun je of campen (boring) of de aanval opzoeken en gecrippled worden.
Het doel is om gezamelijk de tegenstander te verslaan en niet om leuke gevechten te hebben , dus als ik met mijn arty een vijandelijke tank kan vertragen waardoor onze kant een betere kans heeft dan is dat prima .

Het is gewoon grote onzin dat ik met mijn arty een andere tank in een schot kan vernietigen behalve als die stommeling midden in een open veld gaat stilstaan { en dan ook gewoon nog eens blijft staan terwijl ik aan het reloaden ben }

Dat ik de hele map vanuit achter kan aanvallen is gewoon niet waar als ik 1 zone kies en er een tank aan de andere kant op duikt dan moet ik draaien , vaak reloaden en weer richten met als resultaat dat die tank alweer van mijn map weg is .

3 Arty is teveel denk ik in 1 battle maar nogmaals als er mensen zijn die er last van hebben van elke keer weer uitgeschakeld worden door arty dan moeten die eens gaan nadenken wat ze anders kunnen gaan doen , want de fout begint bij die mensen zelf !

Of moeten we een discussie beginnen alle KV of alle Cromwell eruit te halen omdat die ons elke keer uitschakelen ?

Trouwens valt me wel op dat er een aantal mensen hier op dit forum een behoorlijk haantjes gedrag tonen 8)7

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

leekers schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 06:20:

Trouwens valt me wel op dat er een aantal mensen hier op dit forum een behoorlijk haantjes gedrag tonen 8)7
Tja, heb al tijden niet meer in deze topicreeks rondgekeken, maar dat is altijd al zo geweest sinds ik deze wel eens bezocht toen ik nog in GoT zat en het spel speelde. :P

Alleen zijn het nu een paar anderen dan toen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
[...]
Het is gewoon grote onzin dat ik met mijn arty een andere tank in een schot kan vernietigen behalve als die stommeling midden in een open veld gaat stilstaan { en dan ook gewoon nog eens blijft staan terwijl ik aan het reloaden ben }
Hoe hard denk je dat een tier 10 TD/heavy gaat ? Als je daarmee ergens rijdt is het voor een arty niets meer of minder dan een stilstaand doel. Van cover naar cover rijden kan dus al teveel zijn.
Dat ik de hele map vanuit achter kan aanvallen is gewoon niet waar als ik 1 zone kies en er een tank aan de andere kant op duikt dan moet ik draaien , vaak reloaden en weer richten met als resultaat dat die tank alweer van mijn map weg is .
Je kunt toch binnen een halve minuut op de andere kant van de map mikken ? En die tank is echt niet weg, die komt binnen 10 seconden wel weer te voorschijn.
Mij is het nog nooit gelukt in enig andere tank om van de ene naar de andere kant van de map te gaan in een halve minuut :+
3 Arty is teveel denk ik in 1 battle maar nogmaals als er mensen zijn die er last van hebben van elke keer weer uitgeschakeld worden door arty dan moeten die eens gaan nadenken wat ze anders kunnen gaan doen , want de fout begint bij die mensen zelf !
Als je eens leest wat ik schrijf zul je er achter komen dat het probleem niet is dat ik (of van een van de andere anti-arty luitjes) elke keer weer uitgeschakeld wordt. Het probleem is dat ik doordat arty er is maar de helft van de map kan gebruiken omdat ik anders wordt uitgeschakeld. Arty is daarmee heel beperkend in de gameplay. Oftewel door arty raak je een groot gedeelte van de dynamiek kwijt en dat is fout. Kijk maar zodra er 3 of meer arties zijn, je zult zien dat in de meeste gevallen een groot deel van de tanks nu achter een muurtje gaat stilstaan.
Of moeten we een discussie beginnen alle KV of alle Cromwell eruit te halen omdat die ons elke keer uitschakelen ?
Die schieten altijd van dichtbij en daar kun je ook wat aan doen. Op het moment dat een KV/Cromwell me kan raken weet ik precies waar die staat en kan ik bedenken hoe ik hem uit kan schakelen en nog belangrijker, als hij mij kan raken kan ik hem raken. Bij arty weet ik ook waar hij ongeveer staat alleen helaas moet ik dan eerst een vijandelijk team uitschakelen voordat ik daar wat aan kan doen.
Wat mij opvalt is dat er hier een aantal mensen commentaar aan het geven zijn op tanks/tiers die ze zelf nog nooit gespeeld hebben maar het wel beter denken te weten :+ Als je al een discussie aangaat doe dat dan over tanks/tiers waar je ook echt ervaring mee hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Goed om te zien dat er nog steeds discussie rond gaat en dat het natuurlijk over arty gaat ;)

Van wat ik zie is arty een noodzakelijk kwaad in WoT. Zit het er wel in, dan heb je de kans om ge1shot te worden, of om de helft van je hp te verliezen met een boel modules er ook nog een keer uit. Erg vervelend. Resultaat: Je wordt beperkt in je spel en hoe je de map kunt spelen. Het spel wordt statischer. Verder hoor je constant dit in je gedachte te houden, want anders.... boom.....
Zit arty niet in het spel, dan krijg je een enorm voordeel in het campen van de map. Met andere woorden, spelers staan stil in zijn/haar TDtje en behouden zo het camo/viewrange voordeel. Daardoor gaat het eerste schot altijd in het voordeel van de verdediger. Ditzelfde gebeurd met het campen om het hoekje, zodat altijd het eerste schot naar de verdediger gaat. Met arty kun je dit breken en wordt dit redelijk tegengegaan. Het spel wordt dynamischer.

Al met al ben je voor een groot deel afhankelijk van je team en daar ligt nou het probleem. Kijk maar naar de pro scene (of naar CW/SH/TC). Daar nemen ze arty mee tot aan het hoogste niveau en daar zie je eigenlijk nooit dat het gamebreaking is. Echter wordt daar wel samen gespeelt, iets wat in randoms nogal vaak ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
redwing schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:54:

Wat mij opvalt is dat er hier een aantal mensen commentaar aan het geven zijn op tanks/tiers die ze zelf nog nooit gespeeld hebben maar het wel beter denken te weten :+ Als je al een discussie aangaat doe dat dan over tanks/tiers waar je ook echt ervaring mee hebt.
Dit bedoel ik dus niet luisteren of lezen maar botweg eigen mening aan anderen opdringen +

Ik weet genoeg zoek wel een ander forum heb geen enkele zin om in jullie eindeloze botte gezwam te verkeren

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

pkregting schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:22:
Goed om te zien dat er nog steeds discussie rond gaat en dat het natuurlijk over arty gaat ;)

Van wat ik zie is arty een noodzakelijk kwaad in WoT. Zit het er wel in, dan heb je de kans om ge1shot te worden, of om de helft van je hp te verliezen met een boel modules er ook nog een keer uit. Erg vervelend. Resultaat: Je wordt beperkt in je spel en hoe je de map kunt spelen. Het spel wordt statischer. Verder hoor je constant dit in je gedachte te houden, want anders.... boom.....
Zit arty niet in het spel, dan krijg je een enorm voordeel in het campen van de map. Met andere woorden, spelers staan stil in zijn/haar TDtje en behouden zo het camo/viewrange voordeel. Daardoor gaat het eerste schot altijd in het voordeel van de verdediger. Ditzelfde gebeurd met het campen om het hoekje, zodat altijd het eerste schot naar de verdediger gaat. Met arty kun je dit breken en wordt dit redelijk tegengegaan. Het spel wordt dynamischer.

Al met al ben je voor een groot deel afhankelijk van je team en daar ligt nou het probleem. Kijk maar naar de pro scene (of naar CW/SH/TC). Daar nemen ze arty mee tot aan het hoogste niveau en daar zie je eigenlijk nooit dat het gamebreaking is. Echter wordt daar wel samen gespeelt, iets wat in randoms nogal vaak ontbreekt.
Eindelijk een nuttige opmerking d:)b artillerie kan zeker helpen om stalemates te voorkomen, vooral op grote open maps. Het is gewoon het machteloze gevoel van "death from above" wat vaak een reactie oproept :Y)
leekers schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Dit bedoel ik dus niet luisteren of lezen maar botweg eigen mening aan anderen opdringen +

Ik weet genoeg zoek wel een ander forum heb geen enkele zin om in jullie eindeloze botte gezwam te verkeren
ok doei :w

[ Voor 9% gewijzigd door p0st op 05-05-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Zeker nuttig delert. Geeft ook mooi aan denk ik dat het niet alleen "voor" en "tegen" is, maar dat er ook mensen zijn die arty gewoon als gegeven accepteren en proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.

(Riep er iemand in het begin van de discussie om een goede speler die niet tegen arty is? :+))

[ Voor 21% gewijzigd door Ilikebananas op 05-05-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
[...]

KV's / Cromwells moeten zich in het gevecht mengen om daadwerkelijk iets te kunnen doen. Dat is het hele punt wat betreft artillery momenteel. Een tomaat kan achterin de map staan en een speler in 1 schot wegvagen terwijl hij dat in een normale tank nooit voor elkaar zou krijgen.
k995 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:54:
[...]

Zei ik nergens ik vroeg enkel een logisch redenering. Blijkbaar is die heel moeilijk.

[...]

Op deze manier gaat de discussie echt nergens heen hoor, je had al lang 10 keer kunnen in detail uitleggen wat nu echt het verschil is en waarom artillerie op tier 9/10 zo anders is.
Volgens mij heb je die uitleg zelf gequote en compleet de plank misgeslagen met begrijpend lezen. Hoge tier artillery heeft;

- Betere crewskills; meer accuracy, snellere reloadtijden etc
- Betere player'skills'; spelers weten waar ze moeten gaan staan om achter dat ene rotsblok te kunnen schieten.
- Splashdamage; T92 heeft 8m splashdamage, met HE zelfs 13m
- Autoloader; Bat.-Châtillon 155 58 heeft een 4 shell clip waarmee iedere 6 seconden geschoten kan worden.

Daarnaast zijn heavy tanks / tank destroyers erg traag en groot op tier 10. Van dekking naar dekking rijden is dus lastig als je gespot bent en er staat iemand gepreaimed op het gebouw waar je achter zit.
[...]

Ja, want we moeten luisteren naar iemand zijn mening over hoge tier artillery terwijl hij die nog nooit tegen is gekomen. :F

Ik zeg ook niet dat artillery helemaal geen plaats heeft in dit spel. Het moet alleen compleet anders geimplementeerd worden. Maak het meer skillbased en actiever, zoals nu in AW gedaan wordt. Gedwongen verplaatsing omdat je anders gespot wordt na x aantal schoten, geen 5+ modules/crew die om zeep geholpen worden door splashdamage en geen 2000 damage hits meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Tegenwoordig zie ik ook regelmatig T10 potjes, maar in mn eigen ervaring valt het nog redelijk mee. Wellicht ben ik zelf minder vaak een arty target omdat ik nog geel ben ipv groen of paars.

Wel heb ik een gezond respect voor hogere tier arty gekregen, er is zeker een significant verschil met arty op de lagere tiers.

Zeker bij potjes waarbij er meerdere T10 arties meespelen, kan ik me voorstellen dat het spelplezier van hun arme slachtoffers soms danig verziekt wordt. Denk echter niet dat het in de meerderheid van de potjes een issue is, maar iemand die vaak in paarse platoons HT speelt kan er goed anders over denken.

On another note: komend weekend is het WO2 victory day voor de Ruski's. Aan de ingame missies te zien mogen we op de EU server ook meesmullen, er valt zelfs een Tetrach te winnen. (leuk voor de heb maar wat moet je ermee, tenzij je ruski light speelt that is. Gok dat dit tankje in 2012 een stuk sterker was tov de concurrentie op t2/3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Kepro schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:47:
[...]

Geraakt worden doort Bert in je KV85 of geraakt worden door een gun carrier in je (toekomstige?) is-8 is een wereld van verschil.
Tier X
gun carriage: 60s reload, long aim time 2200 damage VS IS-8 : 1700hp 50km/h max speed

Tier VI
Bert : 280 hp 9s reload short aim time KV-85 820hp 34 max speed

Bert is dus veel sneller maar doet minder schade . Echter zal er op X wel een tank zijn met meer hitpoints & op Tier VI artillerie met meer damage .

Zoals ik hierboven al ergens zei "Buiten wat meer hitpoints ... Misschien daarom als je gewoon bent om treffer na treffer te incasseren kan dat hard aankomen ."
redwing schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:18:
[...]

Zo moeilijk zijn die niet uit te leggen hoor. De tanks (TD/heavy) zijn trager, groter en de arties doen meer damage. Oftewel als je geraakt wordt ben je dood, is het niet vanwege de hitpoints is het wel omdat al je modules er uit liggen. Er is geen enkele andere tank die dat op die tier kan.
Meer schade had ik ook al door zoals ik hierboven al zei, echter zie ik de snelheid voor de meeste tussen 50-60 km/h liggen. Toch niet echt traag?
En ja, als je dit spel casual speelt en er geen bal om geeft of je iets raakt of niet zul je je er inderdaad niet druk ommaken.
Zinloze opmerking het is niet omdat je tier ... bent dat je het meer of minder erg zou vinden.
Ten slotte als je toch niet onthoudt waar iedereen staat en daarmee regelmatig voor vijanden doorcrossed zul je het verschil niet merken tussen dood doordat je getracked wordt vlak voor wat vijanden of een schot van boven.
Als je echter wel de map in de gaten houdt en dus weet waar wel/geen vijanden staan kun je alsnog de helft van de map niet gebruiken omdat arty je daar kunt raken. En dan merk je plotseling hoe beperkend arty is.
ALs je weet wie wat en waar bezig is, moet je ook weten dat anderen al gespot zijn en je eventjes wat meer risico kan nemen, of als artillerie al uitgeschakeld is of ...

Dat is nu toch eenmaal het spel? Je kan net zo goed een blip geven elke keer als iemand schiet zodat je altijd van elkaar weet waar iedereen zit .
Dit is dan ook precies de reden waarom mensen die wat beter en serieuzer spelen arty bagger vinden en de average joe zich er weinig druk om maakt.
heel algemene uitspraak die als je wat commetns leest op fora niet correct is.
wvdveer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:14:
KV's / Cromwells moeten zich in het gevecht mengen om daadwerkelijk iets te kunnen doen. Dat is het hele punt wat betreft artillery momenteel. Een tomaat kan achterin de map staan en een speler in 1 schot wegvagen terwijl hij dat in een normale tank nooit voor elkaar zou krijgen.
Dat zou kunnen echter hoeveel keer gebeurt dit?
- Betere crewskills; meer accuracy, snellere reloadtijden etc
Dit is gewoonweg niet juist of misleidend.

Reload tijden op lagere tiers zijn gewoonweg korter
- Betere player'skills'; spelers weten waar ze moeten gaan staan om achter dat ene rotsblok te kunnen schieten.
Net zoals de andere weten waar ze moeten staan om niet geraakt te worden.
- Autoloader; Bat.-Châtillon 155 58 heeft een 4 shell clip waarmee iedere 6 seconden geschoten kan worden.
Die veel minder schade doet, minder penetratie en 75+seconden neemt om te herladen eens leeg.

Je spreekt jezelf trouwens dan tegen. Je wil meer zoals AW waar het sneller is om te schieten en nauwkeuriger maar met minder schade en sneller opgemerkt en deze die dit dan bijna allemaal heeft is ook niet goed.
Ik zeg ook niet dat artillery helemaal geen plaats heeft in dit spel. Het moet alleen compleet anders geimplementeerd worden. Maak het meer skillbased en actiever, zoals nu in AW gedaan wordt. Gedwongen verplaatsing omdat je anders gespot wordt na x aantal schoten, geen 5+ modules/crew die om zeep geholpen worden door splashdamage en geen 2000 damage hits meer.
Dus meerdere keren per minuut kunnen vuren ipv nu 1 & 2 keer zal om iets te raken meer skill vragen?

En als ik zowat de evolutie zie is juist dat wat ze bij wot aan het doen zijn. Elke update word het onnauwkeuriger en minder schade.

[ Voor 82% gewijzigd door k995 op 05-05-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Het is alsof je tegen een baksteen praat. |:( Dit is m'n laatste post en daarna wens ik je veel succes.
k995 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Dat zou kunnen echter hoeveel keer gebeurt dit?
Gisteravond een keer of 3 bij mijzelf.
[...]

Dit is gewoonweg niet juist of misleidend.

Reload tijden op lagere tiers zijn gewoonweg korter
Begrijpend lezen. Hogere crewskills, herlaadtijd/damage ratio?
[...]

Net zoals de andere weten waar ze moeten staan om niet geraakt te worden.
Al die andere hebben nog tegenstanders om rekening mee te houden die ze vanuit andere hoeken beschieten.
[...]

Die veel minder schade doet, minder penetratie en 75+seconden neemt om te herladen eens leeg.

Je spreekt jezelf trouwens dan tegen. Je wil meer zoals AW waar het sneller is om te schieten en nauwkeuriger maar met minder schade en sneller opgemerkt en deze die dit dan bijna allemaal heeft is ook niet goed.

[...]

Dus meerdere keren per minuut kunnen vuren ipv nu 1 & 2 keer zal om iets te raken meer skill vragen?

En als ik zowat de evolutie zie is juist dat wat ze bij wot aan het doen zijn. Elke update word het onnauwkeuriger en minder schade.
Wat is er moeilijk te begrijpen aan "compleet anders geïmplementeerd worden". |:( |:( Dit geeft aan dat je er geen reet van snapt en nu puur aan het discussiëren bent om te discussiëren. :F

Bij de aanpak van AW gaat het om counter arty, herpositionering, situational awareness ipv jezelf achter een bosje parkeren naast de basis en hoogstens een keer verplaatsen als er niets meer te raken valt. Dit houdt in dat artillery als klasse compleet anders opgezet moet worden. 1 van de mogelijkheden is zoals ze het in AW doen; minder damage, snellere herlaadtijd, nauwkeuriger, minder module/crew damage en mobieler.

Artillery krijgt na 3 schoten vanaf 1 locatie te zien waar vandaan geschoten wordt en kan dus effectief counter artillery spelen. Momenteel werkt dit nauwelijks in WoT gezien de herlaadtijden en beperkte informatie waaruit je kan afleiden waar artillery zich bevindt.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:33
Iemand een idee wat de toekomstige missies gaan inhouden? (Als je ingame klikt, zie je een drietal missies met in de hoofdrol de is-2, cromwell Berlin en die tv-show tank met een hond als crew-lid (t34-85 rudy)
Impliceert een beetje dat deze premiums binnen een paar dagen beschikbaar komen. Vandaar ook de aangekondigde micro-patch wellicht.

[ Voor 1% gewijzigd door JulesvH op 05-05-2015 11:46 . Reden: tv show tank naam opgezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
JulesvH schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:45:
Iemand een idee wat de toekomstige missies gaan inhouden? ...
Time: 8-12.5 2015
  • Challenge #1: Win 15 battles, be in top10 / exp
  • Challenge #2: Farm 50k exp be in top10 / exp
  • Reward: Win, be in top10 / exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@k995 wat is jouw WOT ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Kepro schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:05:
@k995 wat is jouw WOT ingame naam?

[ Voor 25% gewijzigd door kreezjie op 05-05-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
JulesvH schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:45:
Iemand een idee wat de toekomstige missies gaan inhouden? (Als je ingame klikt, zie je een drietal missies met in de hoofdrol de is-2, cromwell Berlin en die tv-show tank met een hond als crew-lid (t34-85 rudy)
Impliceert een beetje dat deze premiums binnen een paar dagen beschikbaar komen. Vandaar ook de aangekondigde micro-patch wellicht.
Die Cromwell wordt een instabuy als de geruchten waar zijn.

- -40% ground resistance
- preferred mm

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Zou me toch wel sterk verbazen dat die preferred MM gaat krijgen vermits WG juist alle preferred MM tanks aan het verwijderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
kreezjie schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Zou me toch wel sterk verbazen dat die preferred MM gaat krijgen vermits WG juist alle preferred MM tanks aan het verwijderen is.
Bedoelen ze niet met verwijderen, het verwijderen uit de Gift shop en tech tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
[...]

:?
Ik dring niemand iets op maar beargumenteer wat ik de fouten van arty vind. Als je daar niet tegen kunt is dat jammer, maar dat is wel hoe een discussie meestal werkt. Daarnaast vind ik ook dat je een discussie wel enigszins onderlegd in moet gaan en aangezien arty op tier 5 heel anders is dat op tier 10 lijkt het me logisch dat je minimaal wat potjes op tier 10 hebt gespeeld. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet al tevee gevraagd :)
Tja dat moet je zelf weten, maar bedenk wel dat dit een van de fora is waar mensen het normaalst met elkaar omgaan. Als je het al te ver vind gaan dat iemand het niet met je eens is zul je je op andere fora niet beter gaan voelen :) maar succes ermee :w
p0st schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:48:
[...]
Eindelijk een nuttige opmerking d:)b artillerie kan zeker helpen om stalemates te voorkomen, vooral op grote open maps. Het is gewoon het machteloze gevoel van "death from above" wat vaak een reactie oproept :Y)
Precies wat ik ook zeg, ik zie alleen zodra er meer dan 2 arty in het spel is het er juist voor zorgt dat menen meer gaan campen en wat pkregting zegt precies omgedraaid wordt. Het voordeel is dan voor de aanvallen. En dat is dan ook gelijk het probleem in randoms, want je lights/meds moeten wel aanvallen. Doen ze dat niet sta je met je TD/heavy vast en heb je een probleem waar je zelf niets aan kunt doen.

Naar mijn idee zou arty wat minder in 1 schot alles kapot moeten schieten, wat minder range te hebben, meer mobiliteit en een snellere reload zoals b.v. de FV304, bishop. Dat zijn eigenlijk gelijk ook de meest irritante arty maar wel degene waar je als je slim speelt iets aan kunt doen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De eerste IS-8 die binnen een redelijk tijdsbestek de 50 haalt moet ik nog tegenkomen.

Stomweg stats oplezen van een website is nutteloos. Diezelfde websites vertellen jou dat de AMX40 een topsnelheid van 50 heeft. Succes met het behalen daarvan.

Zolang je een tank niet zelf gespeeld hebt, of honderden keren bent tegengekomen kan je vrij weinig over een tank zeggen. Er zijn in dit spel genoeg tanks waar ik echt niks diepgaands over durf te zeggen. En dat terwijl ik één van de betere en ervarene Nederlandse spelers ben (bring on the hate, haters!). Zo weet ik dat de IS-7 een lange aimtijd heeft, maar hoe lang precies en waar hij mee vergelijkbaar is? Ik heb geen flauw idee.

Dat jij als net beginnende speler uitspraken over tier 10 denkt te kunnen doen is hilarisch. Dat je een beetje kan karten wil nog niet zeggen dat je F1 beter weet dan een F1 rijder. Er is een reden dat beginnelingen die direct een tier 8 tank kopen keihard falen op die tier.

Ik kan je trouwens ook met gemak laten zien dat arty ook op lage tiers retardedly overpowered is.
Poosje terug heb ik met een platoonmaat een experimentje gedaan over hoe OP lage tier arty kan zijn.
80% winrate, K/D ratio van 6.1, damage ratio van 9.3, KPG van 2 en DPG van 630 op een tier 4 arty. Wat overigens hoger is dan jouw KPG en DPG op je geliefde StuG III G.

Oh, en voordat ik het vergeet, mijn accuracy op die arty is hoger dan jouw accuracy op je hele account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
kreezjie schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Mij ook, maar op meerdere fora / blogs wordt er over gesproken. Wellicht verwijderen ze alleen preferred MM van tanks die standaard te koop zijn en niet van deze speciale acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wvdveer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:30:
[...]

Mij ook, maar op meerdere fora / blogs wordt er over gesproken. Wellicht verwijderen ze alleen preferred MM van tanks die standaard te koop zijn en niet van deze speciale acties?
T95E2 en Fury zeggen hallo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
User schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:36:
[...]
T95E2 en Fury zeggen hallo.
Precies! Een buffed cromwell met pref mm klinkt alleen een beetje erg OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

User schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:27:Dat jij als net beginnende speler uitspraken over tier 10 denkt te kunnen doen is hilarisch. Dat je een beetje kan karten wil nog niet zeggen dat je F1 beter weet dan een F1 rijder
Alsof je dat ook maar enigszins met elkaar met elkaar kan vergelijken, een fysieke sport en een online tank spelletje....

In tegenstelling wat de meesten hier denken ben ik van mening dat het verschil tussen tier 10 en 8 niet zo groot is. Alles wordt gewooon procentueel hoger: meer hp, hogere aim tijd (tank afhankelijk uiteraard). Maar ook in tier 10 rijden er voldoende idioten en statspadders en casual spelers. Accepteer gewoon dat iedereen anders in het spel staat als jij en blijf het als een spelletje zien, dan zijn er ook geen problemen :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
wvdveer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:14:
[...]
Een tomaat kan achterin de map staan en een speler in 1 schot wegvagen terwijl hij dat in een normale tank nooit voor elkaar zou krijgen.
[...]
Nooit? Iets met ammorack? Maar dat gebeurt zeker niet vaak genoeg om zo'n discussie over te voeren. Net als oneshots door arty trouwens.
Het punt is dat het een verdeling is tussen frequentie en amplitude. Ammo rack ontploffingen zijn altijd 100% fataal en gebeuren dus minder vaak. Arty oneshots zijn ook 100% fataal, maar gebeuren daarom ook minder vaak. Dat je damage oploopt door arty gebeurt wel vaker, en soms is het maar 10-20% maar het is wel irritant. Net als ge ammorack damaged worden trouwens, of any compartment/crew damage.

Je hebt overigens vaak de keuze om een heavy spall liner op je tank te zetten, krijg je minder damage door als de HE shell niet pent. Waarschijnlijk vind je het onzin om die er op te zetten omdat je dan iets anders eraf moet halen. Maar je kan er dus wel wat tegen doen maar je wil het niet doen...

Maar goed, arty krijgt een grote rework. Ben benieuwd. Heb in iedergeval zin in de 261, nu op de 212A. Lekker AP schieten met 360 pen en highest accuracy in game, whooping 0.42m/100m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

iTitus schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:43:
[...]Maar goed, arty krijgt een grote rework. Ben benieuwd. Heb in iedergeval zin in de 261, nu op de 212A. Lekker AP schieten met 360 pen en highest accuracy in game, whooping 0.42m/100m
Enig idee wat er met arty gaat gebeuren dan ? ik heb hier nog niets over gehoord.

Oh en de 261 vind ik een slechtere arty dan de 212A. In de 212A heb ik nog een master medaille gehaald. Met de 261 kom ik niet eens in de buurt...

[ Voor 16% gewijzigd door TTLCrazy op 05-05-2015 12:47 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Is nog niet bekend. Vlak nadat AW het implementeerde gaven ze in een devblog aan dat ze bezig zijn met 2 of 3 mogelijke implementaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
Het is in iedergeval niet lagere alpha met meer RoF, want de GWE100 vervanger heeft huge (splash) damage volgens Evily.

Waarschijnlijk iets met notification(zoals de 1 april modus, dat was misschien een test) en als compensatie lagere aim time ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
TTLCrazy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:42:
[...]

Alsof je dat ook maar enigszins met elkaar met elkaar kan vergelijken, een fysieke sport en een online tank spelletje....
Je mist mijn punt volledig.

Karten is een racesport die je (over het algemeen) doet op weg naar de Formule 1 racesport.
Lage tier tanks zijn tanks die je (over het algemeen) speelt op weg naar tier 10 tanks.
Beide karten en lage tier tanks zijn niet te vergelijken met hun hogere tier broeders, Formule 1 en tier 10.

Sidenote: WoT doet mee aan ESL, Electronic Sports League. Ik moet me al heel sterk vergissen, maar volgens mij lees ik daar 'sports'. ;)
In tegenstelling wat de meesten hier denken ben ik van mening dat het verschil tussen tier 10 en 8 niet zo groot is. Alles wordt gewooon procentueel hoger: meer hp, hogere aim tijd (tank afhankelijk uiteraard). Maar ook in tier 10 rijden er voldoende idioten en statspadders en casual spelers. Accepteer gewoon dat iedereen anders in het spel staat als jij en blijf het als een spelletje zien, dan zijn er ook geen problemen :)
Het verschil tussen tier 8 en 10 is niet heul denderend groot, maar er is zeer zeker wel een verschil.

Onze grote vriend k995 heeft als hoogste tier een tier 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
User schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:55:
[...]
Het verschil tussen tier 8 en 10 is niet heul denderend groot, maar er is zeer zeker wel een verschil.

Onze grote vriend k995 heeft als hoogste tier een tier 5.
Dit dus. Tussen tier 1 en tier 5 zit een enorm verschil net als dat er tussen tier 5 en tier 10 een enorm verschil is. Als je alleen naar stats kijkt kom je inderdaad tot de conclusie dat het vooral om meer damage, meer HP, meer armour gaat, maar als je de tiers daadwerkelijk speelt merk je gewoon dat het verschil eigenlijk enorm is. Je kunt dus simpelweg geen discussie voeren over tanks die 5 tiers hoger zijn dan dat je ooit hebt gespeeld. Dat is hetzelfde als tier 1 spelen en dan tot de conclusie komen dat er weinig taktiek in het spel zit en het vooral rondcrossen en knallen is ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Blerg. Gister weer een paar potjes in de IS gespeeld. Ik kreeg gister flashbacks van de Pz 38 (t)nA, zo nutteloos voelde ik me in de IS. Ik kan niet met die gun overweg; matige gun en erbarmelijke accuracy, en het helpt dan ook niet dat ik constant open mappen krijg met die tank. :P

Gelukkig wel een lekkere pot in de VK3002M gehad. Lijkt me ook wel een leuke lijn eigenlijk om verder te grinden. Maar goed, wie weet voel ik me in de Panther straks net zo als nu in de IS. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Geweldige teams sinds gisteravond... Vandaag 4 van de 12 gewonnen met een wn8 van boven de 3k. Van de laatste 11 battles met mijn Panther II (gisteravond meegeteld) heb ik er welgeteld 1 gewonnen. Echt geweldig deze teams.. tier 9's en tier 10's die verdampen alsof het niks is. In totaal heb ik 2 battles gehad waarin ik top tier was, de rest alleen maar tier 10 games met max. 3 tier 8's...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
En WG dacht nog wel dat het weghalen van BT12 zo'n slim idee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
wsLy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:49:
Geweldige teams sinds gisteravond... Vandaag 4 van de 12 gewonnen met een wn8 van boven de 3k. Van de laatste 11 battles met mijn Panther II (gisteravond meegeteld) heb ik er welgeteld 1 gewonnen. Echt geweldig deze teams.. tier 9's en tier 10's die verdampen alsof het niks is. In totaal heb ik 2 battles gehad waarin ik top tier was, de rest alleen maar tier 10 games met max. 3 tier 8's...
Zo te horen mis ik niks :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:12
Ik zat net weer zo in m'n tank.
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/t4wh0z.jpg

1k damage op een STA-1 en het potje erna weer 2350 damage en vele modules kapot :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5PBtiw1SGVyQ94Kt1HbBlJSd/thumb.jpg

Battle voorbij binnen 4 minuten. Mijn oranje/rode team deed niets om te bewijzen dat ze die stats niet verdienen. Alle groene spelers zaten in het team van de tegenpartij. Rigged mm anyone? |:(

edit: ok, eerlijk is eerlijk: het potje erna zaten de goede spelers wél in mijn team. Dat potje duurde ook niet erg lang :+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TUUfds1jgZr903p7kTOYb7aR/thumb.jpg

Hun arty reed in een rechte lijn naar voren, was binnen 30 sec dood. Reported for bot 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 05-05-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt het aub ontopic, reacties als deze hebben geen toegevoegde waarde aan het topic.

[ Voor 109% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Maak aub in plaats van een reactie die eveneens niks toevoegt een Topic Report aan :)

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2015 16:17 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik krijg dat XVM gebeuren niet aan de gang :(
De tank classes hebben bij mij wel een kleur, maar de spelers niet :(
Ik heb van alles geprobeerd in die mod map van WoT, maar krijg het niet voor elkaar. Ik ben wel blij dat het spel zelf nog werkt na al dat gerommel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
TheBrut3 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:27:
Ik krijg dat XVM gebeuren niet aan de gang :(
De tank classes hebben bij mij wel een kleur, maar de spelers niet :(
Ik heb van alles geprobeerd in die mod map van WoT, maar krijg het niet voor elkaar. Ik ben wel blij dat het spel zelf nog werkt na al dat gerommel :+
Heb je dit geactiveerd op hun website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb dat bestand van hun site gedownload en wat zitten kopiëren en plakken, geen idee wat ik heb zitten doen. Het werkt niet, dat is zeker haha... Maar ik heb wel een aantal dingen die anders zijn (minimap, cursor, kan verder uitzoomen enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Maar je moet dus ook op die site inloggen (via je WG credentials) en in de settings moet je vervolgens die stats activeren. (Is eerder in deze thread trouwens al eens gepasseerd)

[ Voor 18% gewijzigd door kreezjie op 05-05-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gelukt :)
Net zat iemand in een game met meer dan 1k potjes en een WN8 van 28... Dat kan toch niet? (als in, een bot?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
TheBrut3 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:40:
Net zat iemand in een game met meer dan 1k potjes en een WN8 van 28... Dat kan toch niet? (als in, een bot?)
Ik vind het altijd knap hoe mensen dat voor elkaar krijgen, want zelfs wanneer je helemaal niets doet krijg je altijd nog 145 WN8. En toch kom je spelers tegen met 10k battles en 110 WN8 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
ThomasG schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:46:
[...]
Ik vind het altijd knap hoe mensen dat voor elkaar krijgen, want zelfs wanneer je helemaal niets doet krijg je altijd nog 145 WN8. En toch kom je spelers tegen met 10k battles en 110 WN8 8)7
Zie ook nog genoeg mensen die een WN8 van 100 hebben na bijvoorbeeld 20 of 30k games. Ik vraag me dan af wat er in hun hoofd omgaat. Lijkt mij dat je er dan geen plezier in hebt.
Mr_Size schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:00:
[afbeelding]

Battle voorbij binnen 4 minuten. Mijn oranje/rode team deed niets om te bewijzen dat ze die stats niet verdienen. Alle groene spelers zaten in het team van de tegenpartij. Rigged mm anyone? |:(

edit: ok, eerlijk is eerlijk: het potje erna zaten de goede spelers wél in mijn team. Dat potje duurde ook niet erg lang :+

[afbeelding]

Hun arty reed in een rechte lijn naar voren, was binnen 30 sec dood. Reported for bot 8)7
Was dit een Ace in de lorrain 40t?

[ Voor 43% gewijzigd door SurfBoy op 05-05-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 19:15

_Z3

TheBrut3 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:40:
Ik zat net in een potje met iemand met een wn8 van 8... reed gelijk het water in... Het was een platoon dus lijkt me geen bot maar 2 kids die leuk vinden een beetje te crossen. De andere verzoop ook btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
SurfBoy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:56:
Was dit een Ace in de lorrain 40t?
Nope, 1st class ;) De ace ga ik ws niet halen, daarvoor moet je minimaal 6K dmg en 6 kills halen denk ik. Was wel m'n beste pot ooit in die tank qua dmg en xp :)

Verder een aardig lekkere middag gehad, 70%WR en 3,6K WN8. Buiten dat derp team in de M4 45 wel redelijke teams gehad. En een tijdje geplatooned met Wsly, dat helpt ook. Vangt hij alle arty shells namelijk en niet ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eindelijk. De laatste 2 dagen was het een bitch om de Panther II te grinden... Maar toch gelukt om de grind af te ronden.

Researched:
E 50 researched. Undistributed experience spent: 161790. Free Experience spent: 0.

Purchased:
'E 50' sucessfully purchased. Spent credits: 3.450.000.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gratz. Ik heb net de T28 Proto gekocht, wat was die 25/2 een hell voor zijn klasse zeg (qua gun).
Edit: Lol... De eerste 3 potjes gelijk met arty, deze tank speel ik liever zonder arty xD

[ Voor 31% gewijzigd door TheBrut3 op 05-05-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
wsLy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:59:
Eindelijk. De laatste 2 dagen was het een bitch om de Panther II te grinden... Maar toch gelukt om de grind af te ronden.

Researched:
E 50 researched. Undistributed experience spent: 161790. Free Experience spent: 0.

Purchased:
'E 50' sucessfully purchased. Spent credits: 3.450.000.
Serieus? Ik speel hem de laatste paar dagen met veel plezier.
Ik krijg helaas alleen niet de Ace voor elkaar. Kom niet verder dan de "2" :(
Genoeg damage potential, maar zit voortdurend in tier 9/10 games. Dan wordt het wel lastiger om veel damage te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dweebus schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:27:
[...]

Serieus? Ik speel hem de laatste paar dagen met veel plezier.
Ik krijg helaas alleen niet de Ace voor elkaar. Kom niet verder dan de "2" :(
Genoeg damage potential, maar zit voortdurend in tier 9/10 games. Dan wordt het wel lastiger om veel damage te doen ;)
Niet als je mijn teams hebt gehad.. 10 battles op rij ermee verloren... Continu bottom tier en bijna alleen maar t9's en t10's..

De E-50 is trouwens heerlijk om te spelen :9~

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
wvdveer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:42:
Het is alsof je tegen een baksteen praat. |:( Dit is m'n laatste post en daarna wens ik je veel succes.
Gisteravond een keer of 3 bij mijzelf.
Mai en je weet dat het allemaal klikkende tomaten zijn? Moet je kunnen.
Begrijpend lezen. Hogere crewskills, herlaadtijd/damage ratio?
Nogmaals lijkt me onzin.

VS :
Tier 10 : T-92 damage per minute: 2600
gemiddelde hitpoints 2000
Tier 6 :M44 damage per minute: 2000
gemiddelde hit points iets van een 700 .
Al die andere hebben nog tegenstanders om rekening mee te houden die ze vanuit andere hoeken beschieten.
Dat is just het spel, je kan je net zo goed beginnen klagen over die TD die ver achter bosjes zit en die op je schiet zonder dat je hem ziet .
Wat is er moeilijk te begrijpen aan "compleet anders geïmplementeerd worden". |:( |:( Dit geeft aan dat je er geen reet van snapt en nu puur aan het discussiëren bent om te discussiëren. :F

Bij de aanpak van AW gaat het om counter arty, herpositionering, situational awareness ipv jezelf achter een bosje parkeren naast de basis en hoogstens een keer verplaatsen als er niets meer te raken valt. Dit houdt in dat artillery als klasse compleet anders opgezet moet worden. 1 van de mogelijkheden is zoals ze het in AW doen; minder damage, snellere herlaadtijd, nauwkeuriger, minder module/crew damage en mobieler.
Zoals de FV403 dus die je ook afkraakte .
Artillery krijgt na 3 schoten vanaf 1 locatie te zien waar vandaan geschoten wordt en kan dus effectief counter artillery spelen. Momenteel werkt dit nauwelijks in WoT gezien de herlaadtijden en beperkte informatie waaruit je kan afleiden waar artillery zich bevindt.
Kan je net zo goed voor TD dan ook invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
User schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:27:
De eerste IS-8 die binnen een redelijk tijdsbestek de 50 haalt moet ik nog tegenkomen.
Het ging hem erover dat tier 5 alles snel rijd en tier 10 alles traag gewoonweg niet juist is.
Dat jij als net beginnende speler uitspraken over tier 10 denkt te kunnen doen is hilarisch. Dat je een beetje kan karten wil nog niet zeggen dat je F1 beter weet dan een F1 rijder. Er is een reden dat beginnelingen die direct een tier 8 tank kopen keihard falen op die tier.
Dat kan goed zijn maar als je niet kan uitleggen waarom iets zo is dan ken je er zelf ook weinig van hoelang je ook al speelt. Alsof iedereen zich niet kan vergissen en alsof mensen niet meer beinvloed worden doro slechte ervaringen van vroeger die misschien niet meer tellen nu na x aantal updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:21:
Echt wat een mongolen zitten er soms in die AMX'en van GOT2, Net ook weer een AMX die onze Hellcat en Jagdpanzer IV blockt in plaats van gewoon gaat spotten. Echt een idioot die Kreezje
Ik heb de replay gezien en ik kom tot de conclusie dat jullie die idioten zijn en wel om het volgende:
- jullie beuken de AMX terwijl die passive staat te spotten en daarom de binorange verliest
- blijven beuken totdat er damage ontstaat
- niet alleen beuken, maar ook vooruit duwen
- jullie winrate op de betreffende tanks onder de 48% is en van onze GOT2-ter 68%+
- jullie avg. winrate onder de 48/45% is
- jullie dmg in dat potje 143 en 507 is, oftwel 1 en 3 schoten raak

AMX berijder heeft een ongeloofelijke tot bijna in de oneindigheid rakend geduld en het pas verliest nadat jullie een shell in zijn kont duwen. AMX heeft het toch nog als tweede geschopt qua XP en 720 dmg gedaan in 5 schoten. Stel je voor dat hij zijn spel had kunnen spelen, misschien geen verlies gehad?

Ik hoop dat jullie geband worden en uit clan BE_NL gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
PcDealer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:47:
[...]

Ik heb de replay gezien en ik kom tot de conclusie dat jullie die idioten zijn en wel om het volgende:
- jullie beuken de AMX terwijl die passive staat te spotten en daarom de binorange verliest
- blijven beuken totdat er damage ontstaat
- niet alleen beuken, maar ook vooruit duwen
- jullie winrate op de betreffende tanks onder de 48% is en van onze GOT2-ter 68%+
- jullie avg. winrate onder de 48/45% is
- jullie dmg in dat potje 143 en 507 is, oftwel 1 en 3 schoten raak

AMX berijder heeft een ongeloofelijke tot bijna in de oneindigheid rakend geduld en het pas verliest nadat jullie een shell in zijn kont duwen. AMX heeft het toch nog als tweede geschopt qua XP en 720 dmg gedaan in 5 schoten. Stel je voor dat hij zijn spel had kunnen spelen, misschien geen verlies gehad?

Ik hoop dat jullie geband worden en uit clan BE_NL gezet.
Haha, altijd leuk als iemand toch nog een replay kan aanleveren :+

Afbeeldingslocatie: http://tgp.com.ph/blog/wp-content/uploads/2015/03/apply-cold-water-to-burned-area.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

wsLy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:49:
[...]

Haha, altijd leuk als iemand toch nog een replay kan aanleveren :+

[afbeelding]
Je post is ongetwijfeld grappig bedoeld, maar ik mis je punt. Replaylink staat op ons het GOT forum.

[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 05-05-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
PcDealer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:59:
[...]

Je post is ongetwijfeld grappig bedoeld, maar ik mis je punt. Replaylink staat op ons het GOT forum.
Wat ik bedoel is dat hier de schuld bij kreezje werd gelegd, maar dat dat helemaal niet zo is en dat het is bewezen dmv een replay.
En dat bericht had ik al gezien op het GOT forum.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

wsLy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:03:
[...]

Wat ik bedoel is dat hier de schuld bij kreezje werd gelegd, maar dat dat helemaal niet zo is en dat het is bewezen dmv een replay.
En dat bericht had ik al gezien op het GOT forum.
Dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen. Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
k995 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:41:
[...]

Het ging hem erover dat tier 5 alles snel rijd en tier 10 alles traag gewoonweg niet juist is.
De gameplay op lagere tiers is vele malen sneller dan op tier 8/9/10. Zoek replays/filmpjes van de afgelopen campaign. Kan je perfect de verschillen tussen tier 6, 8 en 10 zien, qua snelheid.

En waar baseer jij de stelling op dat er geen verschil is tussen lage tiers en hoge tiers?
[...]

Dat kan goed zijn maar als je niet kan uitleggen waarom iets zo is dan ken je er zelf ook weinig van hoelang je ook al speelt.
Ik kan het prima uitleggen. De vraag is alleen of ik het wil uitleggen.
Alsof iedereen zich niet kan vergissen en alsof mensen niet meer beinvloed worden doro slechte ervaringen van vroeger die misschien niet meer tellen nu na x aantal updates.
Er is een verschil tussen vergissen en koppig een eigen mening blijven houden die nergens op gebaseerd is en ondertussen mensen en les proberen te lezen over iets waar zij wél verstand van hebben.
Dat ervaringen van X patches terug niet meer tellen is grote onzin. De laatste grote aanpassing was de accuracy change in 8.6, een patch uit juni 2013. Spoiler alert: Die patch veranderde niets aan de snelheid van het spel. Of toch wel, omdat arty toen een behoorlijke nerf kreeg. En guess what, het spel werd er beter door!
Een patch waarbij de physics aangepast werden? Patch 8.0. Uit augustus 2012.
Ik heb zo'n vermoeden dat mensen niet meer weten hoe het spel voor die patches speelde, uitzonderingen daargelaten.

Het argument dat ervaringen van X patches geleden niet telt, is met uitzondering van deze 2 genoemde patches moot. Er wordt in patches stomweg niet genoeg aangepast om de gameplay drastisch te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
User toch... Je kunt toch net zo goed tegen een muur praten volgens mij dat heeft misschien nog zin maar dit. :+

Ontopic: Het blijft bij die MT-25 ook echt alles of niets en het lukt me ook al niet door die panther te komen zit nog wel even te kijken hoe ik nu mijn 5 skilled crew van de Tiger II ga gebruiken gezien ik hem bijna niet meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
bobsquad schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:42:
User toch... Je kunt toch net zo goed tegen een muur praten volgens mij dat heeft misschien nog zin maar dit. :+

Ontopic: Het blijft bij die MT-25 ook echt alles of niets en het lukt me ook al niet door die panther te komen zit nog wel even te kijken hoe ik nu mijn 5 skilled crew van de Tiger II ga gebruiken gezien ik hem bijna niet meer speel.
Panther is best een leuke tank, je moet gebruik maken van je accuracy. Beetje achteraan blijven en zorgen dat je lekker kunt snipen. Ik moet zeggen dat het best een lekkere tank was om te grinden, maar je moet wel wennen aan de speelstijl ervan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Panther 1 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
bobsquad schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:42:
Ik kan altijd een poging wagen. Gelukkig ben ik heel goed in het tegen muren praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
User schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:53:
[...]
Ik kan altijd een poging wagen. Gelukkig ben ik heel goed in het tegen muren praten.
Hey, dan moeten wij eens een discussie aan gaan. Ik ben heel goed in tegen muren praten maar een muur zijn ben ik ook erg goed in :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
Nee, dan krijg je toch echt 0.. :-)
Je gebruikt zeker de YasenKrasen stats? Die geven het niet goed weer. 145 = 0... :)

Ik heb net even die replay van Kreezjie bekeken en ik vind het lovenswaardig hoe lang hij koel gebleven is! Niet echt een uithangbord voor de BE_NL clan... Ik ga volgen of hun clan er wat mee doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
User schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:21:
[...]
De gameplay op lagere tiers is vele malen sneller dan op tier 8/9/10. Zoek replays/filmpjes van de afgelopen campaign. Kan je perfect de verschillen tussen tier 6, 8 en 10 zien, qua snelheid.

En waar baseer jij de stelling op dat er geen verschil is tussen lage tiers en hoge tiers?
IK zeg nergens dat er geen verschil is, ik zie enkel niet het enorme verschil waardoor artillerie op tier 9-10 alles zou wegknallen en daaronder niet.

ALs ik bijvoorbeeld kijk naar kill ratio :
Wespe:0.43
pz.fsl:0.65
grille:0.78
hummel:0.71
GW panther:0.77
GW tiger P:0.71
GW tiger :0.73
GW E100:0.81

Kan ik toch moeilijk besluiten dat op tier 9-10 artillerie zo goed zou zijn. Er is altijd een duidelijk verschil tussen tier 2-5 maar eens daarboven lijken de kill en damage ratio's amper te verschillen.
Er is een verschil tussen vergissen en koppig een eigen mening blijven houden die nergens op gebaseerd is en ondertussen mensen en les proberen te lezen over iets waar zij wél verstand van hebben.
Dat ervaringen van X patches terug niet meer tellen is grote onzin.
Als na een patch de stats van bepaalde tanks veranderen lijkt me de ervaring van ervoor soms weinig relevant, hoe groter de verschillen hoe minder. Een tank van jaren geleden kon supergoed zijn en nu maar gemiddeld meer. Dat is gewoon de realiteit.
De laatste grote aanpassing was de accuracy change in 8.6, een patch uit juni 2013. Spoiler alert: Die patch veranderde niets aan de snelheid van het spel. Of toch wel, omdat arty toen een behoorlijke nerf kreeg. En guess what, het spel werd er beter door!
Een patch waarbij de physics aangepast werden? Patch 8.0. Uit augustus 2012.
Ik heb zo'n vermoeden dat mensen niet meer weten hoe het spel voor die patches speelde, uitzonderingen daargelaten.
En daar zit hem volgens mij het grootste deel van het probleem.
Het argument dat ervaringen van X patches geleden niet telt, is met uitzondering van deze 2 genoemde patches moot. Er wordt in patches stomweg niet genoeg aangepast om de gameplay drastisch te veranderen.
Beetje bij beetje

http://forum.worldoftanks...s-ability-to-hit-targets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
ThomasG schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:46:
[...]
Dit lijkt inderdaad in Yasenkraken zo, echter komt dit v.z.i.w. door de normalisatie van de mod. De mod rekent namelijk met een 50% winrate, of je nu gewonnen hebt of verloren. Dit omdat de invloed van de winrate op de WN8 anders groot is, aangezien je maar twee uitkomsten hebt (namelijk: winnen of verliezen (gelijk is ook verliezen, je winrate daalt immers)).

Dit zou betekenen als je wint heb je een 100% winrate met een WN8 van ongeveer 260 (uitgegaan van gemiddelde tank winrate van 50%). Als je verliest heb je een winrate van 0, wat neerkomt op een WN8 van 0. Het is dus zeker mogelijk om een WN8 dicht bij 0 te hebben.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.