Tier X
gun carriage: 60s reload, long aim time 2200 damage VS IS-8 : 1700hp 50km/h max speed
Tier VI
Bert : 280 hp 9s reload short aim time KV-85 820hp 34 max speed
Bert is dus veel sneller maar doet minder schade . Echter zal er op X wel een tank zijn met meer hitpoints & op Tier VI artillerie met meer damage .
Zoals ik hierboven al ergens zei "Buiten wat meer hitpoints ... Misschien daarom als je gewoon bent om treffer na treffer te incasseren kan dat hard aankomen ."
redwing schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:18:
[...]
Zo moeilijk zijn die niet uit te leggen hoor. De tanks (TD/heavy) zijn trager, groter en de arties doen meer damage. Oftewel als je geraakt wordt ben je dood, is het niet vanwege de hitpoints is het wel omdat al je modules er uit liggen. Er is geen enkele andere tank die dat op die tier kan.
Meer schade had ik ook al door zoals ik hierboven al zei, echter zie ik de snelheid voor de meeste tussen 50-60 km/h liggen. Toch niet echt traag?
En ja, als je dit spel casual speelt en er geen bal om geeft of je iets raakt of niet zul je je er inderdaad niet druk ommaken.
Zinloze opmerking het is niet omdat je tier ... bent dat je het meer of minder erg zou vinden.
Ten slotte als je toch niet onthoudt waar iedereen staat en daarmee regelmatig voor vijanden doorcrossed zul je het verschil niet merken tussen dood doordat je getracked wordt vlak voor wat vijanden of een schot van boven.
Als je echter wel de map in de gaten houdt en dus weet waar wel/geen vijanden staan kun je alsnog de helft van de map niet gebruiken omdat arty je daar kunt raken. En dan merk je plotseling hoe beperkend arty is.
ALs je weet wie wat en waar bezig is, moet je ook weten dat anderen al gespot zijn en je eventjes wat meer risico kan nemen, of als artillerie al uitgeschakeld is of ...
Dat is nu toch eenmaal het spel? Je kan net zo goed een blip geven elke keer als iemand schiet zodat je altijd van elkaar weet waar iedereen zit .
Dit is dan ook precies de reden waarom mensen die wat beter en serieuzer spelen arty bagger vinden en de average joe zich er weinig druk om maakt.
heel algemene uitspraak die als je wat commetns leest op fora niet correct is.
wvdveer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:14:
KV's / Cromwells moeten zich in het gevecht mengen om daadwerkelijk iets te kunnen doen. Dat is het hele punt wat betreft artillery momenteel. Een tomaat kan achterin de map staan en een speler in 1 schot wegvagen terwijl hij dat in een normale tank
nooit voor elkaar zou krijgen.
Dat zou kunnen echter hoeveel keer gebeurt dit?
- Betere crewskills; meer accuracy, snellere reloadtijden etc
Dit is gewoonweg niet juist of misleidend.
Reload tijden op lagere tiers zijn gewoonweg korter
- Betere player'skills'; spelers weten waar ze moeten gaan staan om achter dat ene rotsblok te kunnen schieten.
Net zoals de andere weten waar ze moeten staan om niet geraakt te worden.
- Autoloader; Bat.-Châtillon 155 58 heeft een 4 shell clip waarmee iedere 6 seconden geschoten kan worden.
Die veel minder schade doet, minder penetratie en 75+seconden neemt om te herladen eens leeg.
Je spreekt jezelf trouwens dan tegen. Je wil meer zoals AW waar het sneller is om te schieten en nauwkeuriger maar met minder schade en sneller opgemerkt en deze die dit dan bijna allemaal heeft is ook niet goed.
Ik zeg ook niet dat artillery helemaal geen plaats heeft in dit spel. Het moet alleen compleet anders geimplementeerd worden. Maak het meer skillbased en actiever, zoals nu in AW gedaan wordt. Gedwongen verplaatsing omdat je anders gespot wordt na x aantal schoten, geen 5+ modules/crew die om zeep geholpen worden door splashdamage en geen 2000 damage hits meer.
Dus meerdere keren per minuut kunnen vuren ipv nu 1 & 2 keer zal om iets te raken meer skill vragen?
En als ik zowat de evolutie zie is juist dat wat ze bij wot aan het doen zijn. Elke update word het onnauwkeuriger en minder schade.
[
Voor 82% gewijzigd door
k995 op 05-05-2015 11:26
]