thanks, maar ik heb net van Rianata guesttoegang gekregeniTitus schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:15:
The_Zohan, als je op onze TS zit, poke me even dan geef ik je de rechten om op de platoonkanalen etc te komenof in game: ETitus
ts3.gatheringoftanks.nl
Dit is niet het AW topicsnowD schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:57:
[...]
Speciaal voor jou.
http://aw.my.com/us/developer-questions-answers-4
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ja en de nieuwe Unreal Tournament, TOXIKK en Reflex fps hebben geen RNG.snowD schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:48:
Armored warfare heeft minder rng +-10% voor AP en HE en +-15% voor HEAT, blijkt uit een Q/A van de devs
Maar dat maakt niet uit want dit is een topic over WoT.
Doet WN8 eigenlijk iets met spotting damage? Want ik had 4.5k spot damage op m'n AMX13 90, maar ik had zelf maar 600 damage gedaan. Terwijl ik wel de meeste exp van m'n team had, had ik 'maar' 970 WN8.
Spotting damage wordt niet meegenomen in de WN8 formule. Enige wat hij rekent is als je een enemy als eerste spot.TheBrut3 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:11:
Doet WN8 eigenlijk iets met spotting damage? Want ik had 4.5k spot damage op m'n AMX13 90, maar ik had zelf maar 600 damage gedaan. Terwijl ik wel de meeste exp van m'n team had, had ik 'maar' 970 WN8.
welke sinds 10 mei dit jaar bestaat..en dat ik dat niet in de gaten heb.. heb geen helderziendheid ofzo....wsLy schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:23:
[...]
Ja en de nieuwe Unreal Tournament, TOXIKK en Reflex fps hebben geen RNG.
Maar dat maakt niet uit want dit is een topic over WoT.
Ik heb nog een voucher over voor iemand die wilt, 11250 gold voor 25e
Ok.snowD schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:40:
[...]
welke sinds 10 mei dit jaar bestaat..en dat ik dat niet in de gaten heb.. heb geen helderziendheid ofzo....
invite of wat?Vedrano schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:20:
lol'd, vliegende KV-5 
http://gfycat.com/InbornDimwittedHyrax
http://gfycat.com/InbornDimwittedHyrax
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 18-05-2015 19:57 ]
computer aanzetten, inloggen, ach laat ik de t29 eens pakken en dan een lekkere pot waardoor ik weer weet waarom ik de t29 gewoon episch is (okay over mm mag ik niet klagen
)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Een ace tanker/ Masteryin mijn 10e battle met mijn bijna stock T25/2 (alleen radio en suspension upgraded)

Ook enigste hoogte puntje van de zondag avond. Dacht even 3x10 gold binnen te halen, maar daar waren 16 battles voor nodig Slecht 4 overwinningen waarbij ik in de 3e overwinning als 10e in het team eindigde en toch geen gold kreeg. Dus werd door harken

Ook enigste hoogte puntje van de zondag avond. Dacht even 3x10 gold binnen te halen, maar daar waren 16 battles voor nodig Slecht 4 overwinningen waarbij ik in de 3e overwinning als 10e in het team eindigde en toch geen gold kreeg. Dus werd door harken
Topavondje weer. 33% win en 0% survival. 
Echt zo'n avond dat je net zo goed gelijk je tank het water in kan rijden en verder kan gaan met de volgende pot, maar ja, niet alle mappen hebben water he.
Echt zo'n avond dat je net zo goed gelijk je tank het water in kan rijden en verder kan gaan met de volgende pot, maar ja, niet alle mappen hebben water he.
Zei iemand e-peen?

(de 10k wn8 pot was toen ik als enige tier 9 in de game zat, samen met 1 tegenstander. Ja dan doe je wel 6k damage en 6 kills
)
Owja, overall WN8 van mij is nu boven de 1900, op naar de 2000! Gaat zo wel lukken met die 2 tankjes
btw:
Not a single gold shell has been used.

(de 10k wn8 pot was toen ik als enige tier 9 in de game zat, samen met 1 tegenstander. Ja dan doe je wel 6k damage en 6 kills
Owja, overall WN8 van mij is nu boven de 1900, op naar de 2000! Gaat zo wel lukken met die 2 tankjes
btw:
Not a single gold shell has been used.
[ Voor 28% gewijzigd door Fordox op 18-05-2015 22:20 ]
Lekker Fordox
Ik heb nu ook de T54E1 full ops, maar ben er niet zo goed en consistent mee als jij. Ik ben sowieso niet zo'n autolader speler, vind het nog steeds lastig om mijn HP te behouden en tegelijkertijd veel dmg uit te delen. En wat ik ook veel ervaar, net als in de T69, is dat d eerste shell uit je clip vrijwel standaard als een blok beton je kanon uitknalt en dus direct in de grond slaat zonder dmg te doen. Heb jij daar geen last van?
Ik speel bijna alleen maar autoloaders hé 
Mn eerste schot:
Ik zorg er vaak voor dat ik in een bosje sta te wachten tot ik een mooie zijkant zie. Knal ik met mn eerste schot de camo van het bosje weg en dan unloaden en wegrennen en zoeken naar eenzame tanks die je mooi kan flanken.
Hoe je autoloaders het beste speelt, is om te kijken wanneer een tegenstander een fout maakt. Namelijk wanneer hij aan het reloaden is, of even zijn turret de verkeerde kant op heeft staan.
Straf ze voor hun fouten! Mwuahahahaha
Owja: zoek voornamelijk low-armored tanks uit. Elke shell uit je clip moet pennen
En For gods sake, sta nooit alleen of voor op.
En in random battles, speel dan redelijk egoïstisch
als je aan het reloaden bent, moet je koste wat kost in cover komen. niet aan te raden in groepsverband, omdat je dan je hp moet delen en shells voor elkaar moet vangen.
Mn eerste schot:
Ik zorg er vaak voor dat ik in een bosje sta te wachten tot ik een mooie zijkant zie. Knal ik met mn eerste schot de camo van het bosje weg en dan unloaden en wegrennen en zoeken naar eenzame tanks die je mooi kan flanken.
Hoe je autoloaders het beste speelt, is om te kijken wanneer een tegenstander een fout maakt. Namelijk wanneer hij aan het reloaden is, of even zijn turret de verkeerde kant op heeft staan.
Owja: zoek voornamelijk low-armored tanks uit. Elke shell uit je clip moet pennen
En in random battles, speel dan redelijk egoïstisch
[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 18-05-2015 23:57 ]
Wat kan je doen als je in een PZ I C zit en als enige (samen met vorst) een tier 3 bent, en de rest hoger is?
Precies: cappen
http://wotreplays.eu/site/1889542
* Frozen geeft een hint: Je hebt geen modjes nodig om deze replay te bekijken.
Precies: cappen
http://wotreplays.eu/site/1889542
* Frozen geeft een hint: Je hebt geen modjes nodig om deze replay te bekijken.
[ Voor 22% gewijzigd door Frozen op 19-05-2015 00:18 ]
Oh, ik kan de boompjes zien vallen zonder mods?
[ Voor 6% gewijzigd door User op 19-05-2015 08:26 ]
Heb sinds gisteren ook een T54E1. Nog geen top gun er op dus maar iets meer "speciale" ammo meegenomen. Moet zeggen dat het tegen mijn verwachting in zeer goed ging. Deze ga ik zeker vaker spelen en niet alleen omdat ik op weg ben naar de T57 heavy.
net de bromwell gekocht voor de fun.1e indruk leuke tank lekker mobiel.
wat is volgens jullie de beste crew skill en gear loadout?
ik heb nu:
rammer, vents & optics.
large repair, large first aid en pudding
ik heb nu:
rammer, vents & optics.
als dat voor bestaande accounts is is het wel een interessant ietsVedrano schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:20:
Sharfer#2586
Ik vermoed dat dit om een Jagdtiger 8.8 gaat met 1250 bonus gold (dus in theorie 11250 gold, of als je de jt8.8 al hebt is het idd 11250 gold). Laatst 3 van deze codes gekocht voor €18 per stuk, ideaalSharfer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:45:
[...]
als dat voor bestaande accounts is is het wel een interessant iets
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Waar hebben jullie deze dan weer gekocht? Dit is dan weer interessant...
Alle vragen hebben een antwoord
Alsnog heel interessant, ik sta om het punt om 3 tier 7's naar tier 8 te gaan upgraden.. dus worden weer een hoop modules unlockenp0st schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:51:
[...]
Ik vermoed dat dit om een Jagdtiger 8.8 gaat met 1250 bonus gold (dus in theorie 11250 gold, of als je de jt8.8 al hebt is het idd 11250 gold). Laatst 3 van deze codes gekocht voor €18 per stuk, ideaal
Sharfer#2586
Beetje standaard, maar ik zou eerder voor een gld kiezen ipv de optics.grand admiral Mause schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:44:
net de bromwell gekocht voor de fun.1e indruk leuke tank lekker mobiel.
ik heb nu:
rammer, vents & optics.
Maar qua crew skills als eerste repairs/spot lampje en daarna BIA aangezien gewoon snel wil weg komen zonder een repair kit te gebruiken voor de tracks.
'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)
@MHINDRIK Heb het opgezocht voor je omdat ik het hier laatst voorbij heb zien komen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:06:
Er zijn weer (of nog steeds) bonuscodes met een Jagdtiger 8.8 + 1250gold + 7dgn premium voor minder dan €20.- verkrijgbaar.
http://fast2play.de/categ...-days-premium-bonus-code/
Als je al een Jagdtiger hebt (of je koopt gewoon 2 pakketjes), wacht dan met omztten van die 2e code totdat huidige weekendspecial voorbij is. Door de huidige korting krijg je momenteel 8500 gold, na het weekend is dat weer 10.000
Ik heb m 2x gekocht.....
Grove berekening: 1 Jagdtiger+14 dagen premium+12.500 gold voor circa €40,-
Als je nu in de premium shop kijkt, betaal je al meer dan €40,- voor 12.5k gold
GLD op een tank waar je bijna nooit (lang) mee stil staat? Naaaah.Speeder schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:58:
[...]
Beetje standaard, maar ik zou eerder voor een gld kiezen ipv de optics.
Als je de Bromwell nog is koopt krijg je dan wel de crew of echt alleen het gold? Ik wil nog een crew hebben met een skill en mijn gold is ook bijna op.
[ Voor 31% gewijzigd door jdh009 op 19-05-2015 10:03 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Volgens mij krijg je dan alleen het goud en niet de andere zaken.jdh009 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:02:
Als je de Bromwell nog is koopt krijg je dan wel de crew of echt alleen het gold? Ik wil nog een crew hebben met een skill en mijn gold is ook bijna op.
'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)
Mja, dat is een kwestie van speelstyle. Vind het altijd wel fijn als je toch soms even de tijd hebt om te aimen dat het wat sneller gaat. Sowieso is snapshot altijd handig als skill op dit soort tanks.User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:01:
[...]
GLD op een tank waar je bijna nooit (lang) mee stil staat? Naaaah.
Lol, dit is eigenlijk een heel goede vraag waar ik het antwoord ook wel wil op wetenjdh009 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:02:
Crew zit erbij met volledige bia skill op alle membersjdh009 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:02:
Kan je die nog krijgen dan? wij gebruiken veel cromwells voor skirmish enzo.. en ik speel nu bijna alleen de t37 daar.. maar als puur alleen een amerikaanse tank speler.. kan ik natuurlijk niet een cromwell gaan trainenBigsexy3 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:22:
[...]
Crew zit erbij met volledige bia skill op alle members. Ze tellen hem alleen niet als eerste skill maar als 0, dus je eerste skill gaat nog net zo hard als voorheen.
Sharfer#2586
Ik zie het, jammer dat het niet meer kan (al kon het dus in zijn geheel niet). Maar heb de Bromwell gelukkig al.User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:24:
Cromwell B is niet meer te koop.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ik hoor net dat die niet meer te koop is, ik beantwoorde alleen de vraag die gesteld werd.Sharfer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:23:
[...]
Kan je die nog krijgen dan? wij gebruiken veel cromwells voor skirmish enzo.. en ik speel nu bijna alleen de t37 daar.. maar als puur alleen een amerikaanse tank speler.. kan ik natuurlijk niet een cromwell gaan trainen
Wij gebruiken met tier 6 SH lights en meds. T37, Type 64, 59-16, Cromwell ( B ), T34-85M en A43.
Waarvan de laatste 2 het minste gebruikte worden
Ik heb hem vanmorgen toch ook nog maar gauw gekocht...2 minuten voor de verkoop stopte...[b]Net de bromwell gekocht voor de fun.1e indruk leuke tank lekker mobiel.
Wilde ik eigenlijk gisteren nog doen maar was er niet meer van gekomen

19 mei 2015 06:57:54 CEST In-game item Military Parade Tank: Cromwell was transferred to your account.

[ Voor 6% gewijzigd door Orandajin op 19-05-2015 10:51 ]
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
gisterenavond met quantor en bananas een winrate van 92% overgehouden. Het moet niet gekker worden met WOT.......
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wacht, gaan we nu ook al klagen als er veel gewonnen wordt?
SHUN EVERYBODY WHO ISN'T PERFECTLY AVERAGE!

SHUN EVERYBODY WHO ISN'T PERFECTLY AVERAGE!

WG pls
Y U do dis?
spoiler:
Oke, ik ga wel wat minderen met stats fappen...
Wel grappig dat ADU mij 800 punten minder geeft dan wotlabs.net. Vreemd.
[ Voor 52% gewijzigd door Fordox op 19-05-2015 11:18 ]
En dan zeggen ze dat ik een statpadder en stathoer ben.
Ben je OOK
Survived 70%...Un-Fu**ing-believable...
Staat dus wel in verhouding met de winrate
Uiteraard, dat is wel duidelijk
Dank U!JulesvH schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:01:
[...]
@MHINDRIK Heb het opgezocht voor je omdat ik het hier laatst voorbij heb zien komen.
Alle vragen hebben een antwoord
Vandaag heb ik iets nieuws geleerd.
Ik heb iets nieuws geleerd over een speler genaamd Fordox.
Ik heb geleerd dat Fordox een vuile red line sniper is, de campernoob dat ie is met zijn survival rate.
Ik heb geleerd dat Fordox een vuile red line sniper is, de campernoob dat ie is met zijn survival rate.
Achter de arty sta je veilig was zijn motto toen die nog in GoT zat.User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:41:
Niet als ik in die arty zit.jdh009 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:45:
[...]
Achter de arty sta je veilig was zijn motto toen die nog in GoT zat.
Ze kunnen mn 13 90 nooit raken als ik naast een CGC sta
Dan zou je alleen nog de gold krijgen, volgens mij ook het garageslot maar niet de crew. Als je die JT8.8 2x doet krijg je ook niet 2x een crew en 1x een JT8.8. Het garageslot weet ik niet meer, daar heb ik niet goed op gelet.jdh009 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:02:
Wel jammer dat je de 5x + 5x crew missies niet meer kon pakken. Na 5x stond de crew gelijk op 70%. Ik hoop trouwens dat ze de gun stats niet gaan nerfen naar de daadwerkelijke stats die bij de naam van de gun horen. Dan zal de Bromwell gelijk wat minder worden.Orandajin schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:48:
Ik heb hem vanmorgen toch ook nog maar gauw gekocht...2 minuten voor de verkoop stopte...
Wilde ik eigenlijk gisteren nog doen maar was er niet meer van gekomen![]()
19 mei 2015 06:57:54 CEST In-game item Military Parade Tank: Cromwell was transferred to your account.
De Jagdtiger heeft dan ook geen speciale crew.TheBrut3 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:59:
[...]
Dan zou je alleen nog de gold krijgen, volgens mij ook het garageslot maar niet de crew. Als je die JT8.8 2x doet krijg je ook niet 2x een crew en 1x een JT8.8. Het garageslot weet ik niet meer, daar heb ik niet goed op gelet.
Heren,
Weten jullie welke mod deze heer gebruikt voor de crosshair en die enorm vette bar ernaast?
https://www.youtube.com/watch?v=ifwz5pd-vjE
Weten jullie welke mod deze heer gebruikt voor de crosshair en die enorm vette bar ernaast?
https://www.youtube.com/watch?v=ifwz5pd-vjE
Sharfer#2586
Iemand trouwens al die nieuwe battle preformance badges gezien, volgens mij willen ze de bots ook een badge gaan geven. Straks voelen de tomaat zich helemaal over de top als ze al voor dit een badge gaan krijgen
http://worldoftanks.eu/en...wser/46/ribbons-update98/
[ Voor 3% gewijzigd door Bigsexy3 op 19-05-2015 12:31 ]
Thanks man, gebruik nu via aslain die jimbo's.. maar deze ziet er toch wat vetter uit! houd ik wel van, beetje heads up display achtig ietsUser schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:25:
Deegie's sight.
Sharfer#2586
WoWS heeft zulke badges ook. Redelijk interessant voor in een battle, staat leuk in de after action report maar ze worden verder niet opgeslagen, voor zover ik weet.Bigsexy3 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:30:
Iemand trouwens al die nieuwe battle preformance badges gezien, volgens mij willen ze de bots ook een badge gaan geven. Straks voelen de tomaat zich helemaal over de top als ze al voor dit een badge gaan krijgen
Is dat niet al zo met al die fire for effect badges? Krijg er al redelijk wat iedere battle.Bigsexy3 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:30:
Iedereen weet toch al dat de batches aan de linker kant van de xp / credit geen moer waard zijn.. het zijn de batches aan de rechterkant die tellen ^^
Sharfer#2586
Rest in pieces, Ace Badges en Marks of Excellence.Sharfer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:55:
Iedereen weet toch al dat de batches aan de linker kant van de xp / credit geen moer waard zijn.. het zijn de batches aan de rechterkant die tellen ^^
De meeste badges aan die kant zeggen niets zolang er niet bij staat welke battle tier je hem gehaald hebt. Het is heel leuk om een high caliber te halen maar er is een groot verschil qua presentatie wanneer je dit op top of bottom tier doet.Sharfer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:55:
MoE voor de stabiel factor en ace voor de pieken.
[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 19-05-2015 13:05 ]
Reapers for the win!
Killsteal.tmp
Killsteal.tmp
Mja oke, maar je snapt wel wat ik bedoel.. met z'n mark of excellence heb ik toch altijd dat ik die over het hoofd zie en op eens erachter kom tijdens het spelen ermee.User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:58:
[...]
Rest in pieces, Ace Badges en Marks of Excellence.
Maar jullie maken beiden een goed punt, kijk in het algemeen weinig naar badges en meer naar uiteindelijke score t.o.v mijn team en het enemy team.
Ik ben bijna in het bezit van de T49 ( uit mijn hoofd ) de light tank na de bulldog iig.
Ik hoop daarmee net zo veel lol te hebben als met mijn derpman M4..
Ook al, weet ik dat er een verschil tussen gaat zitten. Want met de bulldog zijn 4 K assisting damage potjes meer voorkomend dat niet.. en de derpman is toch wel de reden dat ik wot ben gaan spelen ( nou ja de M4 als tank dan )
Sharfer#2586
Haha, lekker in je autoloader kills farmen. Laatst nog een potje in m'n T54E1; 3 kills uit 1 clip.
T49 is een grappige tank. Wel een heel andere speelstijl dan de Bulldog. Ik vond hem vooral lekker spelen in een aantal city maps (Stalingrad bijvoorbeeld) of wanneer je de heuvel op komt in Lighthouse (vuige clicker ben je dan ineensSharfer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:09:
[...]
Ik ben bijna in het bezit van de T49 ( uit mijn hoofd ) de light tank na de bulldog iig.
Ik hoop daarmee net zo veel lol te hebben als met mijn derpman M4..
Ook al, weet ik dat er een verschil tussen gaat zitten. Want met de bulldog zijn 4 K assisting damage potjes meer voorkomend dat niet.. en de derpman is toch wel de reden dat ik wot ben gaan spelen ( nou ja de M4 als tank dan )
En natuurlijk RHM / WT Auf TD's jagen: https://gfycat.com/ForsakenRectangularHamadryad
[ Voor 68% gewijzigd door wvdveer op 19-05-2015 13:30 ]
camping like a bossUser schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:41:
En vast en zeker zijn platoonmaten in de steek laten zodat hij zelf overleefd
En welke low wn8 expected tank zou hij daarvoor gebruiken? Daar zal hij ook zeker bewust in kiezen
Hij kwam net al heel zenuwachtig bij me en vroeg heel schijnheilig of de expected stats van de AMX 30 Proto misschien nog aangepast gaan worden.Bean77 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:21:
[...]
camping like a boss![]()
En vast en zeker zijn platoonmaten in de steek laten zodat hij zelf overleefd![]()
En welke low wn8 expected tank zou hij daarvoor gebruiken? Daar zal hij ook zeker bewust in kiezen
Die Berlin trio expected stats zullen ze ook nog wel aanpassen, die zijn ridiculous laag waardoor het hele goede pad tanks zijn atm.
Als het goed zijn die al aangepast, en wel als volgt:iTitus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:31:
Die Berlin trio expected stats zullen ze ook nog wel aanpassen, die zijn ridiculous laag waardoor het hele goede pad tanks zijn atm.
IS-2 = IS-2
Rudy = T-34-85
Cromwell B = Cromwell
ISU-122S = SU-122-44
User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:24:
[...]
Hij kwam net al heel zenuwachtig bij me en vroeg heel schijnheilig of de expected stats van de AMX 30 Proto misschien nog aangepast gaan worden.
Ik ken geen schaamte.
[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 19-05-2015 14:31 ]
De rede dat het me sterk leek was omdat ik met gemak 3200 WN8 in die tanks haalde van het weekend. Dat doe ik niet zo maar even in andere tanks(ook de IS en Cromwell, al begin je die natuurlijk deels stock).User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:58:
[...]
Als het goed zijn die al aangepast, en wel als volgt:
IS-2 = IS-2
Rudy = T-34-85
Cromwell B = Cromwell
ISU-122S = SU-122-44
Welke site/mod gebruik je het om het te checken?iTitus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:34:
[...]
De rede dat het me sterk leek was omdat ik met gemak 3200 WN8 in die tanks haalde van het weekend. Dat doe ik niet zo maar even in andere tanks(ook de IS en Cromwell, al begin je die natuurlijk deels stock).
Yassenkrassen in game en ter verificatie wotstats.org
http://www.wotstats.org/stats/eu/etitus/
VBaddict comfirms:
http://www.vbaddict.net/t...b272201d5b52943c00891ca16
VBaddict comfirms:
[ Voor 33% gewijzigd door Titus op 19-05-2015 14:55 ]
Gefeliciteerd, je doet zo ongeveer 2 maal de expected stats van een Cromwell in de Cromwell B.iTitus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:50:
Yassenkrassen in game en ter verificatie wotstats.org
VBaddict comfirms:
Misschien zijn die expected stats niet te laag, maar speel je gewoon goed in die tanks.
Of je had gewoon een lucky streak en faal je eigenlijk keihard.
Nou ik heb pas 3 keer een tier 8 gezien in de Cromwell B, toen ik ging platoonen met andere Cromwel B's 
Ik dacht eerst dat hij inderdaad preferential MM had gekregen
Daar kan het ook aan liggen.
Maar ik merk sowieso dat mijn WN8 lager is als ik met andere mensen speel, die lopen al mijn damage weg te farmen, Ria, Size, Pode, Kepro, p0st, +alle mensen die ik vergeten ben die zich nu beledigd voelen
Ik dacht eerst dat hij inderdaad preferential MM had gekregen

Maar ik merk sowieso dat mijn WN8 lager is als ik met andere mensen speel, die lopen al mijn damage weg te farmen, Ria, Size, Pode, Kepro, p0st, +alle mensen die ik vergeten ben die zich nu beledigd voelen

[ Voor 17% gewijzigd door Titus op 19-05-2015 15:07 ]
Eerste 10 potjes in een nieuwe tank hebben speciale matchmaking. Ik weet niet precies hoe die matchmaking werkt, maar je kan bijna geen tier +2 tegenkomen in die eerste potjes.iTitus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:03:
Nou ik heb pas 3 keer een tier 8 gezien in de Cromwell B, toen ik ging platoonen met andere Cromwel B's
Ik dacht eerst dat hij inderdaad preferential MM had gekregenDaar kan het ook aan liggen.
Win >> damage.
Ah, normaal merk ik het nooit, maar nu was het inderdaad wel echt te merken ja! Holy shit nu je het zegt.
Ja klopt, maar mijn winrate is ook lekker hoog op die tanks, dus dat zit wel goed. Het belangrijkste is dat ze gewoon super leuk zijn om te spelen. IS-2, BLAF 400 damage in die E75, lekker crossen met een Bromwell. En die crews
Ze zijn nu bijna op het niveau van de oude(2 skills), dus dat wordt knallen.
Ja klopt, maar mijn winrate is ook lekker hoog op die tanks, dus dat zit wel goed. Het belangrijkste is dat ze gewoon super leuk zijn om te spelen. IS-2, BLAF 400 damage in die E75, lekker crossen met een Bromwell. En die crews
Maar daar krijg je enorm veel speelplezier en gezelligheid voor terug en wat is dan belangrijker!iTitus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:03:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
je wilt zeggen " je speelt net als fordox met zijn recent wn8?" ??User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:01:
[...]
Of je had gewoon een lucky streak en faal je eigenlijk keihard.
Inderdaad!Bean77 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:26:
[...]
je wilt zeggen " je speelt net als fordox met zijn recent wn8?" ??
Gezelligheid is voor n00bsRianata schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:21:
[...]
Maar daar krijg je enorm veel speelplezier en gezelligheid voor terug en wat is dan belangrijker!![]()
How how how nu ga je te ver...Bean77 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:26:
[...]
je wilt zeggen " je speelt net als fordox met zijn recent wn8?" ??
Het is Fordox met een hoofdletter F
Tja, moet je wel een map hebben met bosjes en/of flank mogelijkheden. Maps als Abbey, Mountain Pass, Pearl River zijn grotendeels corridor maps waar je, zeker in het begin van de battle, niet altijd goed kan flanken.Fordox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:54:
Mn eerste schot:
En in random battles, speel dan redelijk egoïstischals je aan het reloaden bent, moet je koste wat kost in cover komen. niet aan te raden in groepsverband, omdat je dan je hp moet delen en shells voor elkaar moet vangen.
Maar goede tips, ik had zelf al vastgesteld dat ik bijv. in de Lorraine te veel HP verlies in het begin van de battle, waardoor ik niet genoeg kan doen. Wil nog wel eens koste wat kost peeken om maar dmg te doen, terwijl ik dan beter kan wachten op een geschikter moment. Probeer er aan te werken, maar blijf het lastig vinden. Avg dmg op de Lorry ligt op 2,2K ofzo, niet heel slecht ofzo, maar ik moet beter kunnen. Op de T54E1 ligt het op 1,9K, maar ik heb de topgun pas net dus dat zal nog wel stijgen.
Waarom denk je dat we met jou spelen?iTitus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:03:
Over wn8 gesproken. Deze persoon slaat echt werkelijk alles, 323 gevechten, met een stuk of 6 premium tanks....

Je moet echt enorm spelen op je tegenstander en vertrouwen op je team. Leid zelf nooit een push tenzij je 3 tanks kan afknallen met 1 clip. Weet altijd zeker dat je meer shells uit kan delen dan dat je vangt.Mr_Size schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:12:
[...]
Tja, moet je wel een map hebben met bosjes en/of flank mogelijkheden. Maps als Abbey, Mountain Pass, Pearl River zijn grotendeels corridor maps waar je, zeker in het begin van de battle, niet altijd goed kan flanken.
Maar goede tips, ik had zelf al vastgesteld dat ik bijv. in de Lorraine te veel HP verlies in het begin van de battle, waardoor ik niet genoeg kan doen. Wil nog wel eens koste wat kost peeken om maar dmg te doen, terwijl ik dan beter kan wachten op een geschikter moment. Probeer er aan te werken, maar blijf het lastig vinden. Avg dmg op de Lorry ligt op 2,2K ofzo, niet heel slecht ofzo, maar ik moet beter kunnen. Op de T54E1 ligt het op 1,9K, maar ik heb de topgun pas net dus dat zal nog wel stijgen.
Juist corridor maps zijn leuk met autoloaders, je kan makkelijk unloaden en terug trekken in cover nadat iemand geschoten heeft. En je hebt zo je secundaire routes waar je altijd de yolo scouts met je eerste clip af kan schieten.
Bijvoorbeeld:
Abbey: vanaf de 2 lijn op de abbey schieten
Mountainpass: naar zuid-west rijden om naar het midden te schieten op de scouts die naar beneden rijden (vanaf H3). Als je vanaf de west kant spawnt, helemaal in het zuiden staan (K3) en op H3 of K5 schieten.
Pearl river: Via B7 naar D7 rijden en dan in het midden flanken.
Elke map heeft zo zijn truucjes
Vertouwen op je team, really? Sinds wanneer kan dat in WoT?
In de Lorry kan dat allemaal ja, maar in de T54E1 ben je daar te traag voor. Je komt niet op de 2 lijn om op Abbey te schieten, want je bent daar simpelweg niet snel genoeg. Die plek op Mountainpass is ook al ver rijden, maar met een goede spawn moet je daar kunnen komen. Er moet dan geen arty in het spel zitten en je moet backup krijgen, waar je dus lang niet altijd op kan rekenen, tenzij je in platoon zit.
Pearl River is idd wel een goede optie, doe ik ook vaak. Ook daar geldt echter: in de T54E1 kom je op B7 pas aan als de tegenstander daar al lang staat met snellere mediums. Je kan dus niet ongezien en ongestraft daar altijd maar makkelijk ff komen.
In mijn ogen zijn autoladers heel situationeel, wat dat betreft ben ik het met je eens dat je op je tegenstander moet spelen. Wat je moet doen hangt af van setup, spawn en wel/geen arty. Bij 'reguliere' tanks speelt dat ook wel, maar veel minder.
In de Lorry kan dat allemaal ja, maar in de T54E1 ben je daar te traag voor. Je komt niet op de 2 lijn om op Abbey te schieten, want je bent daar simpelweg niet snel genoeg. Die plek op Mountainpass is ook al ver rijden, maar met een goede spawn moet je daar kunnen komen. Er moet dan geen arty in het spel zitten en je moet backup krijgen, waar je dus lang niet altijd op kan rekenen, tenzij je in platoon zit.
Pearl River is idd wel een goede optie, doe ik ook vaak. Ook daar geldt echter: in de T54E1 kom je op B7 pas aan als de tegenstander daar al lang staat met snellere mediums. Je kan dus niet ongezien en ongestraft daar altijd maar makkelijk ff komen.
In mijn ogen zijn autoladers heel situationeel, wat dat betreft ben ik het met je eens dat je op je tegenstander moet spelen. Wat je moet doen hangt af van setup, spawn en wel/geen arty. Bij 'reguliere' tanks speelt dat ook wel, maar veel minder.
Uiteraard kan dat.Mr_Size schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:35:
Vertouwen op je team, really? Sinds wanneer kan dat in WoT?
Ik vertrouw er namelijk op dat ze falen.
De T54E1 kan meer damage uitdelen in een kortere tijd, en heeft nog een beetje armor voor de willekeurige bounces. Als een lorrie een clip heeft geunload, kan het goed wezen dan de andere tank alweer gereload is en een shell in je gooit. Dat heb je met de T54E1 dus niet.
Het is inderdaad zeer gevoelsmatig, maar ik vond ze allebei geweldig
De snelheid moest ik inderdaad ook enorm aan wennen.. Net als de penetration.
Je kan erop vertrouwen dat ze fouten maken waardoor de tegenstanders continu in de reload zitten 
Wat User zegt
Het is inderdaad zeer gevoelsmatig, maar ik vond ze allebei geweldig
Daarmee bedoel ik: lekker hangen bij je teammates, laat hun de damage vangenVertouwen op je team, really? Sinds wanneer kan dat in WoT?
Wat User zegt
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 19-05-2015 16:42 ]
User schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:40:
Ik vertrouw er namelijk op dat ze falen.
Ok, dan zitten we weer op 1 lijnFordox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:41:
Daarmee bedoel ik: lekker hangen bij je teammates, laat hun de damage vangenJe kan erop vertrouwen dat ze fouten maken waardoor de tegenstanders continu in de reload zitten
Wat User zegt
Ach, na jouw eerste 2000 battles had je ook nog maar een WN8 van 515.JRacer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:14:
Over wn8 gesproken. Deze persoon slaat echt werkelijk alles, 323 gevechten, met een stuk of 6 premium tanks....
[afbeelding]
![]()
hey, dan ben ik al iets beter na 1.8K battles xD
Sharfer#2586
Ha! dan doe ik het nog best netjes met mijn WN8 van 716Kaap schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:19:
[...]
Ach, na jouw eerste 2000 battles had je ook nog maar een WN8 van 515.
gametag: estruqiarixs
Kun je nagaan wat ik nu had gehad als ik toen wist wat ik moest doen!Kaap schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:19:
[...]
Ach, na jouw eerste 2000 battles had je ook nog maar een WN8 van 515.
Van überN00B naar iets minder N00B!
Back on topic - Het wekte mijn interesse aangezien ik nog nooit een wn8 van 1 in een Tier 5 battle had gezien. Het zal redelijk uniek zijn denk ik.
ik weet niet wat ik doe vanavond, maar ik krijg steeds friendly damage op mij zonder dat ik zelfs maar de kans krijg om er een aanleiding voor te geven
Fordox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:54:
Mn eerste schot:
En in random battles, speel dan redelijk egoïstischals je aan het reloaden bent, moet je koste wat kost in cover komen. niet aan te raden in groepsverband, omdat je dan je hp moet delen en shells voor elkaar moet vangen.
Thx voor de tips, dankzij wat extra opletten en wat beter mijn targets te pikken gisteren een monster pot in me 50 100 gehad. Wel leuk om dan gelijk weer "camper" (was ffies geleden) om je oren te krijgen van de tegenstander als je na 3/4 van de battle met 1 clip 3 tegenstanders weg pomptFordox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:23:
[...]
Je moet echt enorm spelen op je tegenstander en vertrouwen op je team. Leid zelf nooit een push tenzij je 3 tanks kan afknallen met 1 clip. Weet altijd zeker dat je meer shells uit kan delen dan dat je vangt.
Goed om te horen 
Bij mij ging het gisteren daarintegen matig. Nog wel goed, maar niet zo goed als de afgrlopen week.
De winning streak moest ergens ophouden en artillerie moest me natuurlijk weer vinden
Bij mij ging het gisteren daarintegen matig. Nog wel goed, maar niet zo goed als de afgrlopen week.
De winning streak moest ergens ophouden en artillerie moest me natuurlijk weer vinden
Tja het kan niet altijd feest zijn (helaas
)
Achja, rare momenten ook. Sta je met een Encounter op himmelsdorf op de heuvel, samen met 8 andere teammates.
Focust iedereen op mij en rijd de rest van mn team met 100% health mooi door het vuur heen. Ik zag de enemy schoten vangen om mij te kunnen focussen. Raar volk, ze hebben vast nog nooit een AMX 30 gezien
Focust iedereen op mij en rijd de rest van mn team met 100% health mooi door het vuur heen. Ik zag de enemy schoten vangen om mij te kunnen focussen. Raar volk, ze hebben vast nog nooit een AMX 30 gezien
Dit topic is gesloten.