En dan ook nog eens 45k voor de tier 10 gun.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:56:
Die BatChat lijn ben je wel even zoet mee
200k voor de Lorraine en 200k voor de BatChat zelf.
You are missing the Bromwell 
Nee, meds zijn super viable, het zal me niet verbazen als we full Bromwell setups gaan tegen komen soon.
Nee, meds zijn super viable, het zal me niet verbazen als we full Bromwell setups gaan tegen komen soon.
Free XP, ik kon het kanon van de Lorraine echt niet meer uitstaan.
Dit staat er bij vents in de wiki: "Adds 5% to role and non-role specific skills training level percentages for all crew members. This improves most of the operating parameters of your tank, but note it will be by less than 5%. Refer to Battle Mechanics for details."iTitus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Nou het is meer dat er wel staat met vents dat je crew main skill 5% omhoog gaat, (van 100 naar 105 voor commander en van 110 naar 115 voor rest van de crew zonder bia). Maar er staat nergens dat je ook 105% snapshot krijgt en 105% clutchbreaking of offroad driving zegmaar. Vandaar dat het "hidden mechanix" lijken.
Het is dus voor alle skills, alleen door de berekening is het effectief geen 5% (maar iets meer dan 2%):

Omdat het op alle skills is heb ik op de meeste tanks ook wel vents zitten. Alleen op een paar tanks heb ik voor iets anders gekozen (bijvoorbeeld optics op een paar meds).
KV2 blijft ook een schatje 
Victory!
Redshire
KV-2
Experience received:4.272 ( x2) 54.730
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -4 507
Ammunition: -8 910
Total: 41 313 WN8: 11 924 (100)
4 van de 6 kills waren een 1-shot
Victory!
Redshire
KV-2
Experience received:4.272 ( x2) 54.730
Repairs: -4 507
Ammunition: -8 910
Total: 41 313 WN8: 11 924 (100)
4 van de 6 kills waren een 1-shot
Wij gebruiken eigenlijk wel veel de cromwell en cromwell B.JRacer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:57:
Als ik mij niet vergis dan zijn de meest gebruikte tanks voor Tier 6 SH's:
Lights:
- T37
- Type-64
Meds:
Niet echt.. :-)
Misschien de:
- Cromwell
- T-34-85
- M4A3E8
Heavies:
- KV-85
- T-150
- M6
- VK36.01H
TD's:
- M18 Hellcat
Ik heb de strongholds zelf altijd gedaan met of de KV85 of met de Hellcat idd.
Cromwell is nog een tank die ik zowiezo wel graag wil hebben.
Zit te overwegen om de premium te kopen, dan heb ik ook nog een beetje een creditmaker
Cromwell is nog een tank die ik zowiezo wel graag wil hebben.
Zit te overwegen om de premium te kopen, dan heb ik ook nog een beetje een creditmaker
Noobmeter WoT: Froekie
Oke, de laatste keer (Maart) dat ik met GOT2 meedeed met een Tier 6 SH reden we alleen met de genoemde heavies, twee Hellcats en ik met een T37. Misschien dat de tactieken de laatste maand verandert zijn of dat de opinies van de FC anders waren. Bij mij was dat toen Noil.SurfBoy schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:51:
[...]
Wij gebruiken eigenlijk wel veel de cromwell en cromwell B.
Heb ook maar even een Bromwell aangeschaft.
Gisteren namen we eigenlijk 1 kv-2, 2 t-150 en 3 Cromwell b mee. Ging over het algemeen goedJRacer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:56:
[...]
Oke, de laatste keer (Maart) dat ik met GOT2 meedeed met een Tier 6 SH reden we alleen met de genoemde heavies, twee Hellcats en ik met een T37. Misschien dat de tactieken de laatste maand verandert zijn of dat de opinies van de FC anders waren. Bij mij was dat toen Noil.
Heb ook maar even een Bromwell aangeschaft.
Ik moet het voorlopig nog even doen met de stock gun. Maar ik heb het idee dat de speelstijl mij wel bevalt. Net m'n eerste potje gehad, krap an qua damage, wel 3 kills. Heuvel op gaat het niet zo hard, maar heuvel af rijdt ie prima door. En dan hopen op een vijandelijke light of medium onderaan de heuvel.Harmen schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:40:
[...]
Fijne tank hé? vind het altijd een genot om met deze tank te spelen.
Vind de topgun er ook super uitzien, vrij lange loop.
Op de E50 heb ik nu ook een T9 gun erop gezet, ook een lang loop.
KV-2 FTWJRacer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:57:
Als ik mij niet vergis dan zijn de meest gebruikte tanks voor Tier 6 SH's:
Lights:
- T37
- Type-64
Meds:
Niet echt.. :-)
Misschien de:
- Cromwell
- T-34-85
- M4A3E8
Heavies:
- KV-85
- T-150
- M6
- VK36.01H
TD's:
- M18 Hellcat
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
De ghost shells zijn real: 2x op rij zie ik m'n shell in de onderplaat van een JP E100 verdwijnen. 2x registreert de game niets. Zal er wel mee te maken hebben dat ik in de E5 zat en niet in de IS-7. Die tank is echt belachelijk: op Prokhorovka werkelijk elk snapshot van >400m gaat precies waar ik hem hebben wil. Zelfs een snapshot op de onderplaat van een Foch 155 die 450m ver weg stond ging precies zijn onderplaat in.
Ik begin die Russian bias steeds meer te geloven eerlijk gezegd, dat potje met die IS-7 was echt belachelijk. Hilarisch, dat dan weer wel
Ik begin die Russian bias steeds meer te geloven eerlijk gezegd, dat potje met die IS-7 was echt belachelijk. Hilarisch, dat dan weer wel
Yes eindelijk de T-32 binnen. Nu nog even free xp verzamelen zodat ik niet met de standaard gun en turret hoef te rijden.
Ik heb regelmatig dat er een shell op mijn tank land die vervolgens niet geregistreerd wordt door de hit counter. De volgende shell die bijv. bounced wordt dan wel geregistreerd. RNG waarschijnlijk.Mr_Size schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:23:
De ghost shells zijn real: 2x op rij zie ik m'n shell in de onderplaat van een JP E100 verdwijnen. 2x registreert de game niets. Zal er wel mee te maken hebben dat ik in de E5 zat en niet in de IS-7. Die tank is echt belachelijk: op Prokhorovka werkelijk elk snapshot van >400m gaat precies waar ik hem hebben wil. Zelfs een snapshot op de onderplaat van een Foch 155 die 450m ver weg stond ging precies zijn onderplaat in.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
De tering wat een zalige sessie net. 10 potten met 2900 wn8 gemiddeld, 7x gewonnen en in een aantal potten echt het verschil kunnen maken tussen winst of verlies. En nog een mastery pot met de Comet, had ik m'n M al op gehaald, maar toch lekker om het nog 's over te doen. 
Meer van dat soort sessies aub.
oh ja, en nog een mooie. Platoonmaat waarschuwt me voor een WZ-131 die hard aan komt scheuren. Ik had 'm in m'n vizier, dus dat ging goedkomen. Rijdt ie frontaal op me... In m'n Tiger I. En ik zat net bij die HT-missie dat ik een tank kapot moest rammen.
Ik vraag me met dat soort dingen toch echt af wat ie nou dacht dat er ging gebeuren. Nou ja, het is een stijlvolle afsluiting van een sessie waarin ik ook al 2x een kamikaze-medal pakte.
Meer van dat soort sessies aub.
oh ja, en nog een mooie. Platoonmaat waarschuwt me voor een WZ-131 die hard aan komt scheuren. Ik had 'm in m'n vizier, dus dat ging goedkomen. Rijdt ie frontaal op me... In m'n Tiger I. En ik zat net bij die HT-missie dat ik een tank kapot moest rammen.

[ Voor 41% gewijzigd door Gaius op 15-05-2015 22:26 ]
Een Mastery is niet zo moeilijk. Je bedoelt Ace?Gaius schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:11:
En nog een mastery pot met de Comet, had ik m'n M al op gehaald, maar toch lekker om het nog 's over te doen.
j86 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:07:
Sinds ik WoT speel lees ik ook dit topic (+- begin 2013) maar heb ik nog zo goed als niets gepost. Zojuist las ik de discussie betreft gold/premium-ammo, dat iedereen dit op zijn tijd wel gebruikt.
Inmiddels heb ik bijna 15k potjes gespeeld, is mijn gemiddelde WN8 boven de 1500 gekomen en laatste 1000 potjes heb ik een WN8 van 2200. Dit is allemaal behaald zonder ooit premium ammo, consumables of account te kopen, voornamelijk omdat ik graag winst maak (credits/silver) en verwacht dit minder snel te behalen bij het gebruik van premium ammo/consumables.
Nu twijfel ik of dit wel de juiste manier is, zou het misschien niet slimmer voor me zijn om enkele premium shells in bepaalde tanks te plaatsen om daardoor gemiddelde hogere winrate te halen (53.43% momenteel) en daardoor gemiddeld meer credits over te houden?
Ik speel van alles wel wat (behalve China, Japan en arty), van de pz1c tm de bt25.
http://www.noobmeter.com/player/eu/jos86w/
Verder speel ik voornamelijk voor de lol, niet voor een zo hoog mogelijk WN8 of winrate. De tanks welke hoog in de lijst staan op noobmeter zijn al een lange tijd niet gebruikt of verkocht ivm nerf (KV-1S / Hellcat bv).
Die ja. De Ace die een M (van Mastery denk ik) als icoon heeft.PcDealer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:57:
[...]
Een Mastery is niet zo moeilijk. Je bedoelt Ace?
Als je weet wat je kunt doen met welke tanks, weet je ook wanneer je een grote kans loopt op een bounce. Als de kans met premium ammo wel groot is om er doorheen te schieten kun je beter naar premium ammo overschakelen. Naar mijn idee is het dus altijd verstandig om minimaal een aantal premium-shells bij te hebben.
[removed]
Iemand gevraagd om een snapshot? Hier krijg je het dan ook! http://wotreplays.com/sit...ss-windsurfboy1999-su-152
Even versnellen naar de tijd dat ik rond H3, H4 ben.
Er is ook nog een 900+ dmg hit op een t54e1
Even versnellen naar de tijd dat ik rond H3, H4 ben.
Er is ook nog een 900+ dmg hit op een t54e1
Een paar adviezen welke je zeker gaan helpen om je performance iets te verhogen, voornamelijk gericht op langer te overleven in battles (je survival rate is 32%, extreem laag en brengt veel kosten met zich mee):
- Zet op alle tanks tier8 en hoger een premium fire extinguisher (koop het liefst deze in een 50% discount weekend). Dit lijkt veel te kosten, maar de kosten voor het branden van een tank zijn behoorlijk. Verder verlaagt het ook de kans op brand
- Zet op tier 8 scouts premium repair kits (tenzij je alleen maar passief scout). Dit verlaagt de kans op een detrack, of een engine kill, enz. Een detrack met een scout is vrijwel in ieder geval game over (ook het geval met de batchat). 1 clip met prem ammo op de 1390 is aan te raden, de rest van de tier8 scouts hebben dat niet echt nodig
- Geen premium ammo gebruiken op tier 10 meds. Geheel onnnodig om naar heat te gaan. Mocht je heat nodig hebben op tier10, dan speel je de tank frontaal op een heavy/td, dus je staat niet in de goede positie
- Je IS-8 heeft een hele goede gun, geen premium nodig, in de IS-7 zou ik 5 premium shells gooien, just in case je ze echt nodig hebt en jij bent de beslissende factor aan het einde van een game.
- Je TD lijnen, premium shells volledig onnodig. Bij de Rhm en hogere tiers, kun je denken aan premium repair/med kits, vanwege de gevoeligheid voor module/crew damage
Welke tier 9 zou ik als eerste kopen? De is-8 of M103. Deze staan al een tijdje voor de koop en ik heb nu genoeg credits. Alleen ik ben ook best wel in de buurt van de Foch 155 en amx 30. De batchat komt er ook aan. Wat een moeilijke keuzes allemaal!
Ik moet ook maar eens iets defensiever gaan spelen. Average survival rate van 22%, 27% over de laatste 1000 battles. 
You only #yolo once.

You only #yolo once.
[ Voor 9% gewijzigd door wvdveer op 16-05-2015 10:14 ]
Ach die van mijn is lager. Daarnaast is een pot overleven niet per se noodzakelijk om een hoge netto credit over te houden. Andere zaken zoals dmg doen en vangen, spotten doen volgens mij veel meer dan slechts overleven. Nee, je moet niet instadood gaan, maar tot ver in de battle overleven en desnoods een yolo kill doen om de kans op een win te vergroten is veel belangrijker.pkregting schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:57:
[...]
Een paar adviezen welke je zeker gaan helpen om je performance iets te verhogen, voornamelijk gericht op langer te overleven in battles (je survival rate is 32%, extreem laag en brengt veel kosten met zich mee):
Waarom alleen in tier VIII of hoger? Zoiets nog nooit gehoord. Ik heb op alle tanks een Automatic Fire Extinguisher, Large First Aid Kit en Large Repair Kit. Behalve op de M12 heb ik als proef Case of Cola i.p.v. AFE.- Zet op alle tanks tier8 en hoger een premium fire extinguisher (koop het liefst deze in een 50% discount weekend). Dit lijkt veel te kosten, maar de kosten voor het branden van een tank zijn behoorlijk. Verder verlaagt het ook de kans op brand
Ook dit vind ik onzin. Elke kans die je hebt om te overleven moet je aanpakken. Daarnaast is het helemaal geen zekerheid dat je weggefocust wordt in een random.- Zet op tier 8 scouts premiumLarge repair kits (tenzij je alleen maar passief scout). Dit verlaagt de kans op een detrack, of een engine kill, enz. Een detrack met een scout is vrijwel in ieder geval game over (ook het geval met de batchat). 1 clip met prem ammo op de 1390 is aan te raden, de rest van de tier8 scouts hebben dat niet echt nodig
Op alle tanks kun je een bounce hebben. RNG weet je wel? Mijn advies (en ook van anderen hier): altijd een x aantal premium shells meenemen.- Geen premium ammo gebruiken op tier 10 meds. Geheel onnnodig om naar heat te gaan. Mocht je heat nodig hebben op tier10, dan speel je de tank frontaal op een heavy/td, dus je staat niet in de goede positie
- Je IS-8 heeft een hele goede gun, geen premium nodig, in de IS-7 zou ik 5 premium shells gooien, just in case je ze echt nodig hebt en jij bent de beslissende factor aan het einde van een game.
- Je TD lijnen, premium shells volledig onnodig. Bij de Rhm en hogere tiers, kun je denken aan premium repair/med kits, vanwege de gevoeligheid voor module/crew damage
In een scout ben je 9/10 keer wel dood zodra je getracked wordt. Voordat je weer genoeg snelheid hebt om effectief shells te ontwijken hebben ze wel herladen en heb je nog een shell in je kont.PcDealer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:42:
[...]
Ook dit vind ik onzin. Elke kans die je hebt om te overleven moet je aanpakken. Daarnaast is het helemaal geen zekerheid dat je weggefocust wordt in een random.
Laten we het houden op iedereen speelt en neemt mee wat hij wilt.pkregting schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:57:
[...]
- Zet op alle tanks tier8 en hoger een premium fire extinguisher (koop het liefst deze in een 50% discount weekend). Dit lijkt veel te kosten, maar de kosten voor het branden van een tank zijn behoorlijk. Verder verlaagt het ook de kans op brand
- Zet op tier 8 scouts premium repair kits (tenzij je alleen maar passief scout). Dit verlaagt de kans op een detrack, of een engine kill, enz. Een detrack met een scout is vrijwel in ieder geval game over (ook het geval met de batchat). 1 clip met prem ammo op de 1390 is aan te raden, de rest van de tier8 scouts hebben dat niet echt nodig
- Geen premium ammo gebruiken op tier 10 meds. Geheel onnnodig om naar heat te gaan. Mocht je heat nodig hebben op tier10, dan speel je de tank frontaal op een heavy/td, dus je staat niet in de goede positie
Dat zijn wijze woorden van Kepro!Kepro schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:22:
[...]
Laten we het houden op iedereen speelt en neemt mee wat hij wilt.
Hmmm gisteravond die special package van €19.99 gekocht, gold ontving ik meteen, maar die 30 dagen heb ik nooit gekregen.
Ticket gemaakt, hopen dat ze het fixen.
Ticket gemaakt, hopen dat ze het fixen.
YT doet weer gaar met die miniatuurweergaven, dus dan maar ff zo:
http://youtu.be/wMW1cZIvZRs
Nieuw filmpje!
http://youtu.be/wMW1cZIvZRs
Nieuw filmpje!
Echt... wat een dramateams weer... Net was mijn team aan het campen en nog weten ze gewoon dood te gaan zonder echt iets bij te dragen aan de battle.. Deze gasten in de screenshot konden NIET op tanks schieten die op hun af kwamen rijden op een open stuk.. Blijkbaar waren ze bang om op de vijand te schieten ofzo..
8 tanks die samen net iets meer dan 2500 damage hebben gedaan, ja daar win je de battle mee...
8 tanks die samen net iets meer dan 2500 damage hebben gedaan, ja daar win je de battle mee...

Hoe langer je in de game zit hoe meer je de game kan beinvloeden. Zoals jij het benoemt: "dmg doen en vangen, spotten". Iemand met zo'n een nog lager winratio claimen: "en desnoods een yolo kill doen om dekans op een win te vergroten is veel belangrijker" klinkt mij een beetje tegenstrijdig in de oren. Nogmaals, j86 vraagt om advies hoe hij gebalanceerd zijn winratio kan verhogen zonder al teveel in te leveren op credit.PcDealer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:42:
[...]
Ach die van mijn is lager. Daarnaast is een pot overleven niet per se noodzakelijk om een hoge netto credit over te houden. Andere zaken zoals dmg doen en vangen, spotten doen volgens mij veel meer dan slechts overleven. Nee, je moet niet instadood gaan, maar tot ver in de battle overleven en desnoods een yolo kill doen om de kans op een win te vergroten is veel belangrijker.
Zie eerdere opmerking over de balans als je speelt zonder premium account[...]
Waarom alleen in tier VIII of hoger? Zoiets nog nooit gehoord. Ik heb op alle tanks een Automatic Fire Extinguisher, Large First Aid Kit en Large Repair Kit. Behalve op de M12 heb ik als proef Case of Cola i.p.v. AFE.
Onzin is nogal een groot woord. Heb je verder wel naar j86 zijn noobmeter en profiel gekeken? Hij heeft relatief veel batlles op zijn scouts en lagere performance (dan zijn gemiddelde) hierop. Het gaat hier om 1 specifiek persoon die om advies vraagt.[...]
Ook dit vind ik onzin. Elke kans die je hebt om te overleven moet je aanpakken. Daarnaast is het helemaal geen zekerheid dat je weggefocust wordt in een random.
[...]
RNG weet je wel? En dat is precies datgene wat je zoveel mogelijk probeert te minimaliseren door zoveel mogelijk van de game en van anderen te leren. Maar ja, iedereen zijn eigen beleving, hopelijk kan j86 wel wat met de adviezen en weegt hij voor zichzelf af wat wel en niet voor hem werkt.Op alle tanks kun je een bounce hebben. RNG weet je wel? Mijn advies (en ook van anderen hier): altijd een x aantal premium shells meenemen.
Hoe kan het dat ik me sommige tanks zonder enige moeite een winrate van 60+% haal en met andere tanks niet boven de 35% uitkom.
In een object 416 heb ik de afgelopen twee weken elke eerste pot een win, waarin ik zelf ook altijd bij de eerste 5 zit (exp). Met de Challenger heb ik de zelfde twee weken minstens 6 potjes nodig om te winnen omdat mijn team in 2 min op 0-4 staat en nog twee minuten laters is het 2-15. En dat pot na pot.
Ik weet het zijn andere tanks, vereisen een andere speelstijl, maar speelstijl heeft niks te maken met het zooitje ongeregeld waarin je gedropt wordt.
In een object 416 heb ik de afgelopen twee weken elke eerste pot een win, waarin ik zelf ook altijd bij de eerste 5 zit (exp). Met de Challenger heb ik de zelfde twee weken minstens 6 potjes nodig om te winnen omdat mijn team in 2 min op 0-4 staat en nog twee minuten laters is het 2-15. En dat pot na pot.
Ik weet het zijn andere tanks, vereisen een andere speelstijl, maar speelstijl heeft niks te maken met het zooitje ongeregeld waarin je gedropt wordt.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Carry harder
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Maar harder als diamant lukt me nog niet. Gelukkig is er nog de volhouder en iets met verliezen geloof ik.
Dat ga ik zeker doen, bedankt voor alle tips.pkregting schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:16:
...
RNG weet je wel? En dat is precies datgene wat je zoveel mogelijk probeert te minimaliseren door zoveel mogelijk van de game en van anderen te leren. Maar ja, iedereen zijn eigen beleving, hopelijk kan j86 wel wat met de adviezen en weegt hij voor zichzelf af wat wel en niet voor hem werkt.
Mijn gemiddelde survival rate is inderdaad wat aan de lage kant maar deze gaat de goede kant op (behalve met de huidige weekendteams). Bij verliezende rondjes offer ik mijn tank vaak op om toch nog net wat damage te doen of met geluk het spel om te draaien, dus dat ik 100% voor de credits speel klopt toch niet helemaal.
Dat een premium extinguisher op hoge tiers ook het verlies van credits kan verhelpen is iets waar ik nog niet over nagedacht heb, de kosten van een brand kunnen natuurlijk hoger uitvallen dan de prijs van een (discount) extinguisher. Nu is het wel zo dat ik op alle tanks een manual extinguisher heb en die meestal binnen 3 of 4 ticks activeer, maar de bonus van een premium extinguisher heb ik daarmee niet.
Dit geldt ook voor de repair kits op de scouts, maar hier gebruik ik enkel de pz1c/elc/t49 momenteel nog van, de 1390 gaat waarschijnlijk verkocht worden als de amx30 binnen is omdat ik die niet met een kale crew wil starten.
De meds welke ik onlangs heb gebruikt (40t/25t/t54e1) hebben inderdaad geen premium ammo nodig, ook al zeggen veel reviews over de 40t en de t54e1 dat deze dit wel nodig hebben. De t43 werkt ook nog redelijk zonder premium ammo, maar ik dien dan wel vaak te flanken.
De IS-lijn heb ik enkel gespeeld toen ik net met het spel was begonnen zonder er iets vanaf te weten dus de ratings hierbij laten dit ook zien (de eerste paar 1000 battles), ik verwacht deze ooit nog wel terug te kopen.
x5 en x2 en x1.5 en x1.1 en x1.25
En Russian bias weer confirmed.
Middag begon dramatisch, stond op 14% WR op een gegeven moment. Toen wat gaan platoonen, dat ging al beter. Aan het einde van de sessie wat Russische tanks gaan spelen. Hi-la-risch wat er dan allemaal voor onzichtbare hulpmiddelen worden ingeschakeld:
-Jij bent one shot in de IS-7? Ok, magic armor enabled. Bounce ik ineens 6 shells op rij van T10 meds, die voorheen van alle hoeken en gaten door me heen kwamen. Maar ja, toen stond ik niet op 130 HP. Zodra je one shot bent, wordt je zowat onkwetsbaar. Track ik een bat chat die mij komt yolo-en, bounced hij een shell op mij waarna hij ge artied wordt. Weer magisch overleefd
-Jij zit in een IS-6 zonder crew skills? Np, comrade, your shells will be guided by mighty comrade Stalin. De top van een arty raken die bijna niet zichtbaar is, zonder fully aimed te zijn? Sure, noooo problem
BAM, weg Hummel die nauwelijks te raken was. Autoaimen op een rijdende VK Leopard en raak schieten? Suuuure, why not comrade! 0.46 accuracy, right there 
Uiteindelijk geëindigd op 65% WR. Wát een spel is het toch ook af en toe
Middag begon dramatisch, stond op 14% WR op een gegeven moment. Toen wat gaan platoonen, dat ging al beter. Aan het einde van de sessie wat Russische tanks gaan spelen. Hi-la-risch wat er dan allemaal voor onzichtbare hulpmiddelen worden ingeschakeld:
-Jij bent one shot in de IS-7? Ok, magic armor enabled. Bounce ik ineens 6 shells op rij van T10 meds, die voorheen van alle hoeken en gaten door me heen kwamen. Maar ja, toen stond ik niet op 130 HP. Zodra je one shot bent, wordt je zowat onkwetsbaar. Track ik een bat chat die mij komt yolo-en, bounced hij een shell op mij waarna hij ge artied wordt. Weer magisch overleefd
-Jij zit in een IS-6 zonder crew skills? Np, comrade, your shells will be guided by mighty comrade Stalin. De top van een arty raken die bijna niet zichtbaar is, zonder fully aimed te zijn? Sure, noooo problem
Uiteindelijk geëindigd op 65% WR. Wát een spel is het toch ook af en toe
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 16-05-2015 18:00 ]
Kan iemand bevestigen dat dit echt zo is? Ik vind hier namelijk alleen maar over op de WoT Wiki:"While equipped, passively adds 10% to crew's field-repair speed. When used, the kit repairs all currently damaged modules until the end of battle when activated by the respective button. Repaired modules can still be damaged again after the repair, and the passive effect is lost once the kit is consumed.""pkregting schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:57:
[...]
User schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:59:
Het is bijna alsof er een confirmation bias is.

[ Voor 72% gewijzigd door p0st op 16-05-2015 19:58 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Volgens mij heeft alleen de automatic fire extinguisher deze preventieve werking van de premium consumables.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Haha, uiteraard onthou je voornamelijk de dingen die lukken
Maar vraag maar aan Rianata, zowel gisteren als vandaag met hem geplatooned en de twee IS-7 potjes die ik had waren echt ridiculous. Met die tank kan ik dingen doen die ik met de E5 niet hoef te proberen, het is ook bijna niet voor te stellen. Wellicht maak ik wel een YT video van die shit, dan kunnen jullie het met eigen ogen zien
Idd, ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwenMr_Size schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:01:
Haha, uiteraard onthou je voornamelijk de dingen die lukkenMaar vraag maar aan Rianata, zowel gisteren als vandaag met hem geplatooned en de twee IS-7 potjes die ik had waren echt ridiculous. Met die tank kan ik dingen doen die ik met de E5 niet hoef te proberen, het is ook bijna niet voor te stellen. Wellicht maak ik wel een YT video van die shit, dan kunnen jullie het met eigen ogen zien

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Volgens mij zijn hier wel eerder zulke plaatjes voorbij gekomen, maar het doet altijd zeer wanneer meer dan de helft van je team niets doet... 

Tja bizar. Thanks for that btwRianata schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:04:
Idd, ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwenLeuk zo'n platoon met Mr_Size, blijkt dat ik een nog grotere arty magneet ben, waardoor hij hele platoonsessies geen arty shell op zijn dak heeft gehad...
ik daarentegen
![]()
En large first aid kit.Rianata schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:01:
Volgens mij heeft alleen de automatic fire extinguisher deze preventieve werking van de premium consumables.
lol Remmke, nog nooit gezien tbh. Wist niet eens dat dat kon, een Maus ammoracken
Je kan geen tank spelen zonder crew...iTitus schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:26:
Wat een fantastische tank is die Bromwell. Zelfs zonder crew, nu die eerst maar even trainen met de
x5 en x2 en x1.5 en x1.1 en x1.25
Heeft iemand al de common test HD geprobeerd?
Sry, dat krijg ik van tikken in de trein... mijn fout. Haalt idd 10% van de repair tijd af.p0st schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:56:
[...]
Kan iemand bevestigen dat dit echt zo is? Ik vind hier namelijk alleen maar over op de WoT Wiki:"While equipped, passively adds 10% to crew's field-repair speed. When used, the kit repairs all currently damaged modules until the end of battle when activated by the respective button. Repaired modules can still be damaged again after the repair, and the passive effect is lost once the kit is consumed.""
[...]
![]()
Mijn maus is ook een keer opgeblazen geweest met een ammorack. Toen gleed de turret er netjes vanaf. Vliegen doet ie niet met dat gewicht
WTF is er aan de hand met de IS7. Kom alleen maar IS7 platoons tegen en alles bounced op hun. Net een potje waar ik 14x op een IS7 heb geschoten en 3 pens... Op de lfp, zijkant, alles bounced. En hun rollen in met 50km/h en snapshotten alles. Ik speelde de 121 en op 450m kwamen hun aan en alle drie tegelijk schoten ze on the move. Alle 3 de shells vlogen in mijn commanderhatch.....
Sowieso lijkt er iets mis te zijn met de pens. Een potje eerder bouncde ik 3x op de lfp van een E100. Ik stond onder hem en schoot er recht op. Met een gun met 340mm pen.
En het ergste is nog dat ik vandaag de hoogste pen rate heb van de hele week spelen. Een whopping 63% pen rate en 71% hitrate. Lijkt wel of iedereen met een reflector shield rondrijdt.
Sowieso lijkt er iets mis te zijn met de pens. Een potje eerder bouncde ik 3x op de lfp van een E100. Ik stond onder hem en schoot er recht op. Met een gun met 340mm pen.
En het ergste is nog dat ik vandaag de hoogste pen rate heb van de hele week spelen. Een whopping 63% pen rate en 71% hitrate. Lijkt wel of iedereen met een reflector shield rondrijdt.
[ Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 17-05-2015 14:34 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit weekend ging het kwa accuraatheid niet best. Schoot gisteren ook overal overheen. Zelfs mn T67 en Panther hadden moeite vijanden te raken. Ze vlogens soms wel meter over terwijl ik volledig geaimed was.
Whatever.
De "HD"-versie is gewoon de normale versie, zoals World of Tanks nu is. Niets bijzonders aan. Het nieuwe is de SD-versie, welke gedownscalde graphics heeft.JRacer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:43:
Heeft iemand al de common test HD geprobeerd?
Voor aanvang van de battle:
'2crashandburn: Uhm 3 e25's is volgens mij niet echt optimaal.'

Ik voel me nog steeds een beetje smerig.....wsLy schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:30:
Voor aanvang van de battle:
[afbeelding]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Het was idd niet optimaal, want jullie hebben al mijn damage gejat. :3
En jij mijn kills...2crashandburn schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:32:
Het was idd niet optimaal, want jullie hebben al mijn damage gejat. :3
Ok, hoeveel premium shells zijn door die dunne loop naar buiten geperst?
Niet genoeg... ik maakte nog steeds winst.....Rianata schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:08:
[...]
Ok, hoeveel premium shells zijn door die dunne loop naar buiten geperst?
Het was vooral grappig omdat drie tier 7's van hun probeerde te cappen, terwijl wij als een minigun de cap aan het besproeien waren.
Ik heb nog nooit zo snel een T29 dood zien gaan...
Oeh, net vlug nog een lekker potje gehad op de IS-3. Ik ben bang dat straks de IS-8 alleen maar tegen kan vallen.
Victory!
Ensk
IS-3
Experience received:2.058 63.145
Repairs: -7 686
Ammunition: -18 125
Total: 37 334 WN8: 8 403 (100)
Victory!
Ensk
IS-3
Experience received:2.058 63.145
Repairs: -7 686
Ammunition: -18 125
Total: 37 334 WN8: 8 403 (100)
pffff....soms wil het echt niet......met de beste wil van de wereld ging alles gewoon mis vanavond....later deze week maar eens een wn8 van 350 proberen goed te maken....
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Deze maand heb ik alle tanks geunlocked, kan ik eindelijk weer eens wat daglicht zien >:D.
Daglicht? Dat is voor hippies 
Vandaag weer geprobeerd HT missie 15 te halen. Pot in een E100 ging erg lekker (5K dmg), alleen weigerde de enemy op mij te schieten. En wij rolden ze zo hard op dat meer dmg doen niet meer mogelijk was.
Toen de IS-7 geprobeerd, maar Stalin had een snipperdag vandaag denk ik
Wordt nog een hele toer, die missie. 10K is toch best wel veel. En potjes waarin er wel op mijn E-100 wordt geschoten schiet men full HEAT en bounce ik ook weer weinig tot niets. Je hebt er, net als bij LT missie 15, erg weinig invloed op. Ben nog niet 1x echt in de buurt geweest om eerlijk te zijn.
Vrees dat ik toch echt een Maus nodig ga hebben voor dat werk, al kan de VK B ook wel een goede kandidaat zijn. Heb vandaag de VK A unlocked en gekocht, dus die grind schiet aardig op.
Vandaag weer geprobeerd HT missie 15 te halen. Pot in een E100 ging erg lekker (5K dmg), alleen weigerde de enemy op mij te schieten. En wij rolden ze zo hard op dat meer dmg doen niet meer mogelijk was.
Toen de IS-7 geprobeerd, maar Stalin had een snipperdag vandaag denk ik
Wordt nog een hele toer, die missie. 10K is toch best wel veel. En potjes waarin er wel op mijn E-100 wordt geschoten schiet men full HEAT en bounce ik ook weer weinig tot niets. Je hebt er, net als bij LT missie 15, erg weinig invloed op. Ben nog niet 1x echt in de buurt geweest om eerlijk te zijn.
Vrees dat ik toch echt een Maus nodig ga hebben voor dat werk, al kan de VK B ook wel een goede kandidaat zijn. Heb vandaag de VK A unlocked en gekocht, dus die grind schiet aardig op.
[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 17-05-2015 23:02 ]
Ik heb een prima weekend gehad. Redelijke winrate en WN8, maar het belangrijkste ik heb mijn twee platoon missies voor mijn light kunnen doen. Zo lukken ze weken niet en zo in een keer twee matches achter elkaar en done.
Nu de rest nog dan heb ik eindelijk mijn stug.
Gisteren weer eens gespeeld na een lang weekend feesten
, en ik dacht na de CW nog even wat randoms mee te pakken. Nou dat heb ik na 4 potjes weer naast me neergelegd. Wat een drama teams zeg, was ik de dagen daar voor nog elke keer top player met pils drinken stond ik nu weer halverwege de lijst qua dmg
. Vanavond maar eens zonder alcohol in de aderen proberen
.

Bij mij ging het heerlijk dit weekend 
2 nieuwe tanks waart ik het belachelijk goed in doe imo, de T54E1 en de AMX 30 1er.
De T54E1, gemiddelde wn8 van ongeveer 2900 en de AMX 30 van ongeveer 3500
Ik kan niet klagen!
En onze clan, E-BAY, heeft nu ook hun clan logo in random batles voor XVM
2 nieuwe tanks waart ik het belachelijk goed in doe imo, de T54E1 en de AMX 30 1er.
De T54E1, gemiddelde wn8 van ongeveer 2900 en de AMX 30 van ongeveer 3500
Dan hoop ik maar dat jij niet zo bent als de rest van jouw clan. Elke keer als ik E-BAY tegen kom in random battles of stronghold dan lopen ze toch een partij te schelden met ziektes en weet ik niet wat nog meer.. Leuk visite kaartje voor een clan.Fordox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:29:
^ Vind ik altijd zo mooi zulke uitspraken. IRL scheer je dan ook groepen over 1 kam vanwege de daden van individuen?
Als ik 9 van de 10 keer dat ik pimpelpaarse marsmannetjes - om maar wat te noemen - tegen kom in elkaar geslagen wordt, dan loop ik de volgende keer dat ik er een tegen kom een blokje om. Of deze nu wel of niet kwade bedoelingen heb.Kaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:15:
^ Vind ik altijd zo mooi zulke uitspraken. IRL scheer je dan ook groepen over 1 kam vanwege de daden van individuen?
In vrijwel alle Random battles waar ik of spelers van mijn clan iemand van E-BAY tegen komen lopen mensen van E-BAY wel spelers verrot te schelden, al in het begin van de battle. Als wij ze tegen komen in Stronghold/Skirmish worden we in het begin, wellicht als grapje en hier heb ik ook geen probleem mee, uit gemaakt voor slechte spelers. Als we dan vervolgens winnen zijn we in hun ogen de grootste k$%%$ mongolen die er maar zijn. En dit zijn geen incidenten, maar eerder de reden.
Natuurlijk zijn dat maar individuele uit een clan, maar blijkbaar interesseert het de leiding van E-BAY helemaal niets. Als we er over klagen worden we bij wijze van spreken gewoon uitgelachen.
Geef nou eens antwoord op mijn vraag
Beoordeel jij een groep mensen op basis van de acties van individuen binnen die groep?
report > insult and provocation (of wat de Nederlandse versie is)> add to ignore list > done
Vaak wordt er wel gescholden op teamspeak, maar ingame houden ze zich best wel rustig zoals de 'gewone' wot speler. Iedereen heeft zo wel zijn uitschieters. Ik zelf ben daar totaal niet van en de lui waarmee ik platoon ook niet.
Volgens mij ben je dan net de 'bad appels' tegen gekomen en die ene keer staat je erger in het geheugen gegrift dan dat ze goede teamspelers zijn.
En onze leiderschap doet daar zeer zeker wel wat tegen als het te ver gaat. Als er 1 keer "fggt team" geroepen wordt, vind ik het niet gek dat onze leiderschap er niks tegen doet. Als je met ziektes ingame loopt te schreeuwen wordt je wel op het matje geroepen bij ons.
Volgens mij ben je dan net de 'bad appels' tegen gekomen en die ene keer staat je erger in het geheugen gegrift dan dat ze goede teamspelers zijn.
En onze leiderschap doet daar zeer zeker wel wat tegen als het te ver gaat. Als er 1 keer "fggt team" geroepen wordt, vind ik het niet gek dat onze leiderschap er niks tegen doet. Als je met ziektes ingame loopt te schreeuwen wordt je wel op het matje geroepen bij ons.
[ Voor 7% gewijzigd door Fordox op 18-05-2015 11:51 ]
het is vandaag wel heel erg met bot/inactieve spelers. Net 3 potjes op rij waarbij er 2 mensen uit ons team gewoon niet bewogen. Helaas waren dat onze top tiers
Daar had ik dit weekend ook veel last van. Ook veel figuren in top tier tanks gehad die eerst 5 minuten afk waren, vervolgen gingen ze wat doen. Niet geheel onverwacht verloor ons team door het ontbreken van onze top tiers. En het leuke van het hele verhaal? Wij waren de NOOBS! volgens die clowns....The_Zohan schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:59:
het is vandaag wel heel erg met bot/inactieve spelers. Net 3 potjes op rij waarbij er 2 mensen uit ons team gewoon niet bewogen. Helaas waren dat onze top tiers

Is dat niet iets wat iedereen doet. Een groep beoordelen op het gedrag van de leden van de groep.Kaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:30:
Geef nou eens antwoord op mijn vraagBeoordeel jij een groep mensen op basis van de acties van individuen binnen die groep?
Bij een clan werkt het gedrag van de individuele leden door in de reputatie van de clan. Als enkele leden zich misdragen en de leiding doet er niets aan dan is het logisch dat heel de clan er op wordt aangekeken. (Let wel ik heb het niet over een specifieke clan of specifieke spelers maar meer algemeen.)
Ik heb nooit in een clan in WoT gezeten, maar ik weet wel dan in mijn oude WoW gilde er heel serieus met dit soort zaken werd omgegaan. Meedere spelers is bij bewijsbaar slecht gedrag gevraagd het gilde te verlaten.
[ Voor 5% gewijzigd door Ryack op 18-05-2015 12:38 ]
bedankt btw voor de eerdere tips over de Conquerer, ik heb nu het zwaarste kanon, en loop regelmatig erg goede potjes te draaien
Ja of teams die in een lemmingtrain een kant opgaan, daar allemaal doodgaan en jij met je platoon de schuld krijgt omdat je de battle niet wintGJP80 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:34:
[...]
Daar had ik dit weekend ook veel last van. Ook veel figuren in top tier tanks gehad die eerst 5 minuten afk waren, vervolgen gingen ze wat doen. Niet geheel onverwacht verloor ons team door het ontbreken van onze top tiers. En het leuke van het hele verhaal? Wij waren de NOOBS! volgens die clowns....![]()
Edit// de conqueror is dan ook awesome met die gun. Op de FV215b heb ik nu 6,88 sec reload met die gun hehe.
[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 18-05-2015 13:05 ]
Dus alle moslims zijn slecht omdat IS etc. Alle Marokkanen zijn slecht omdat veel van de jeugd problemen veroorzaakt. Iedereen in de bijbelbelt is een grifo. Etc etc etc, je snapt wat ik bedoel.Ryack schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:36:
[...]
Is dat niet iets wat iedereen doet. Een groep beoordelen op het gedrag van de leden van de groep.
Waar ik op doel is dat we IRL altijd vinden dat je een hele groep niet mag veroordelen op basis van de acties van individuen, maar in een spelletje vinden we het opeens de normaalste zaak van de wereld. Sterker nog, we verwachten tevens dat de groep het individu aanpakt.
Die 2 maten waarmee gemeten wordt vind ik altijd zo opmerkelijk
dat is ook omdat de groepen kleiner zijn, en de groepen voor elkaar gekozen hebbenKaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Dus alle moslims zijn slecht omdat IS etc. Alle Marokkanen zijn slecht omdat veel van de jeugd problemen veroorzaakt. Iedereen in de bijbelbelt is een grifo. Etc etc etc, je snapt wat ik bedoel.
Waar ik op doel is dat we IRL altijd vinden dat je een hele groep niet mag veroordelen op basis van de acties van individuen, maar in een spelletje vinden we het opeens de normaalste zaak van de wereld. Sterker nog, we verwachten tevens dat de groep het individu aanpakt.
Een marokkaan kiest er niet voor om marokkaan te zijn, de clan leden kiezen er wel voor om die clan te joinen/beheren. Ook is het wat makkelijker om je verantwoordelijk te voelen in een groep van 100 man die elkaar regelmatig ziet en spreekt, dan in een groep van 800.000 man waarbij je een groot deel niet kent
Het zou wel goed zijn als deze problemen vanuit de groep/land worden opgelost. Daarmee zou een hoop negativiteit en vooroordelen (Over 1 kam scheren van een groep na aanleiding van acties door individuen) de kiem worden gesmoord volgens mij...
Nu toch echt de laatste dag aangebroken dat de Cromwell B aangeschaft kan worden...
Scheelt ie nu echt zoveel van de "Gewone" Cromwell? De meningen verschillen per review nogal namelijk...Hoe is het credit potentieel?
Nu toch echt de laatste dag aangebroken dat de Cromwell B aangeschaft kan worden...
Scheelt ie nu echt zoveel van de "Gewone" Cromwell? De meningen verschillen per review nogal namelijk...Hoe is het credit potentieel?
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat we ingame ander sociaal gedrag vertonen dat we IRL nooit zouden doen. Wat we IRL moreel afkeuren, vinden we ingame wel goed.The_Zohan schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:15:
[...]
dat is ook omdat de groepen kleiner zijn, en de groepen voor elkaar gekozen hebben
Een marokkaan kiest er niet voor om marokkaan te zijn, de clan leden kiezen er wel voor om die clan te joinen/beheren. Ook is het wat makkelijker om je verantwoordelijk te voelen in een groep van 100 man die elkaar regelmatig ziet en spreekt, dan in een groep van 800.000 man waarbij je een groot deel niet kent
Even de preview van Quickybaby kijken op youtube. De Cromwell B heeft aanzienlijk betere sidearmor, maar tevens een veel betere draaicirkel 50 g/s vs 36 g/s. De rest is vrijwel allemaal gelijk.Orandajin schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:18:
[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-05-2015 13:23 ]
Laten we het er maar op houden dan mensen online andere wezens zijn dan offlineKaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:21:
[...]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat we ingame ander sociaal gedrag vertonen dat we IRL nooit zouden doen. Wat we IRL moreel afkeuren, vinden we ingame wel goed.
Wat zijn de meningen over de T57 heavy? Hij lijkt mij uitermate sterk met een 4 schots magazijn, veel tanks schiet je er helemaal de tering mee in. Wat zijn de nadelen van de tank?
Mwah met 2000 Gold, 30 dagen premium en een garageslot kost ie uiteindelijk ongeveer 10€...
Gold en Premium koop ik uiteindelijk toch weer dus toch maar doen...Take my money...again...damnit WG...

Gold en Premium koop ik uiteindelijk toch weer dus toch maar doen...Take my money...again...damnit WG...
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
De gun is minder nauwkeurig dan bijv. de AMX 50B, dus geen sniper, ook de snelheid van de tank kan problematisch zijn, voelt op niet-harde ondergrond wat sluggish aan. Premium shell = HEAT, waar de 50B APCR heeft.The_Zohan schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:47:
[...]
Laten we het er maar op houden dan mensen online andere wezens zijn dan offline
Wat zijn de meningen over de T57 heavy? Hij lijkt mij uitermate sterk met een 4 schots magazijn, veel tanks schiet je er helemaal de tering mee in. Wat zijn de nadelen van de tank?
hm oke, maar voor stadsgevechten is hij dan erg pro lijkt het (daar maakte die tank me een paar keer ook volledig af)
heeft er iemand interesse om eens een peletonnetje met me te spelen? Ik zit in een clannetje met wat vrienden wat wel leuk is, dus wil niet echt van clan wisselen. Maar zij zijn vaak niet zo ver qua tier, en ik zou graag eens zien hoe de pros spelen..
Mijn Conquerer lijkt meer potentie voor me te hebben dan wat ik er nu mee doe
Net redelijk potje in de Conquerer:
http://wotreplays.com/site/1887852#cliff-wouterst-conqueror
Het is niet bijzonder pro, maar dit zijn voor mij de betere potjes
heeft er iemand interesse om eens een peletonnetje met me te spelen? Ik zit in een clannetje met wat vrienden wat wel leuk is, dus wil niet echt van clan wisselen. Maar zij zijn vaak niet zo ver qua tier, en ik zou graag eens zien hoe de pros spelen..
Net redelijk potje in de Conquerer:
http://wotreplays.com/site/1887852#cliff-wouterst-conqueror
Het is niet bijzonder pro, maar dit zijn voor mij de betere potjes
[ Voor 15% gewijzigd door The_Zohan op 18-05-2015 13:58 ]
Log gewoon eens in op bijvoorbeeld de TeamSpeak server van GOT: ts3.gatheringoftanks.nl
Normaal gesproken word je snel uit de lobby opgepikt en krijg je Friends status (zodat je later zelf naar General chat of platoon kanalen kunt) als je je weet te gedragen
en kun je eens rondvragen of iemand met je wilt platonen.
Normaal gesproken word je snel uit de lobby opgepikt en krijg je Friends status (zodat je later zelf naar General chat of platoon kanalen kunt) als je je weet te gedragen
Dat is een veel gemaakte fout aangezien die 36 uit gaat van de stock motor, zie de tests:Kaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:21:
Even de preview van Quickybaby kijken op youtube. De Cromwell B heeft aanzienlijk betere sidearmor, maar tevens een veel betere draaicirkel 50 g/s vs 36 g/s. De rest is vrijwel allemaal gelijk.
https://youtu.be/Wc4NGyrNptU?t=132
Die tests wijzen overigens ook op het feit dat die ground resistance echt SUPER veel uit maakt in een normaal potje.
Hij is het wel echt waard

Over T57 vs 50B. De eerste heeft snellere reload en unload ook dacht ik, beter voor in stadsmaps, maar minder reliable op long range/penn door zijn heat als premium ammo
Ik snap precies wat je bedoelt. En hoewel mensen zeggen dat ze het niet doen denk ik dat het wel degelijk gebeurt. Binnen een bepaalde bevolkingsgroep komt bijvoorbeeld criminalteit onder de jeugd vaker voor dan gemiddeld. De groep zal daardoor als geheel vaker worden geassocieerd met criminaliteit.Kaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Dus alle moslims zijn slecht omdat IS etc. Alle Marokkanen zijn slecht omdat veel van de jeugd problemen veroorzaakt. Iedereen in de bijbelbelt is een grifo. Etc etc etc, je snapt wat ik bedoel.
Nu zijn clans naar mijn mening toch iets anders dan een hele bevolkingsgroep. De clans zijn veel kleiner en mensen kiezen er voor om in een clan te zitten. De acties van enkele leden in de clan zullen veel sneller worden opgevat als de mentaliteit van heel de clan.
Ik denk dat betere vergelijkingen beter zijn;
* zijn alle leden van IS slecht omdat enkele leden gevangen het hoofd af hebben gesneden, slaven houden en veel mensen hebben vermoord?
Of
* zijn alle leden van Pegida neo nazi's?
Ik denk dat het niet zo makkelijk is.Waar ik op doel is dat we IRL altijd vinden dat je een hele groep niet mag veroordelen op basis van de acties van individuen, maar in een spelletje vinden we het opeens de normaalste zaak van de wereld. Sterker nog, we verwachten tevens dat de groep het individu aanpakt.
Om weer on topic te gaan. Mijn premium gold account
[ Voor 3% gewijzigd door Ryack op 18-05-2015 14:13 ]
Na een paar jaar niet gespeeld te hebben heb ik de draad in dit spel weer eens opgepakt.
Ik heb me aangemeld op jullie forum, echter is mijn account nog steeds niet geactiveerd.
Username: Lynxx
Kan iemand daar naar kijken?
Ik heb me aangemeld op jullie forum, echter is mijn account nog steeds niet geactiveerd.
Ingame acht ik de kans groot dat als er een E-BAYer in het spel zit er wel weer geklaagd/gescholden gaat worden. Ik ga er niet standaard van uit maar IRL zou ik hetzelfde doen. Als ik problemen heb omdat bep. supporters van een bep. club ongein uithalen verwacht ik ook dat die club daar wat mee doet (sterker nog, als die tijdens een wedstrijd gebeurt wordt zelfs de club aangepakt met b.v. boetes terwijl het toch echt 'supporters' zijn die het doen. Schijnbaar is het ook IRL dus niet zo gek dat er verwacht wordt dat een groep zijn leden in de gaten houdt en er zelfs verantwoordelijk voor is.Kaap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:21:
[...]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat we ingame ander sociaal gedrag vertonen dat we IRL nooit zouden doen. Wat we IRL moreel afkeuren, vinden we ingame wel goed.
Maarre dit gaat wel erg offtopic
Van het weekend trouwens weer lekker mijn winrate omhoog en mijn WN8 omlaag gehaald...... Op de een of andere manier mag ik geregeld het potje in mijn eentje redden terwijl de rest alle kills maakt.... Maar ja, nog altijd beter dan het potje verliezen en geen kill hebben
[removed]
Bedoel je op het gatheringoftanks.nl forum? Is net geactiveerdFrank_P schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:58:
Na een paar jaar niet gespeeld te hebben heb ik de draad in dit spel weer eens opgepakt.
Armored warfare heeft minder rng +-10% voor AP en HE en +-15% voor HEAT, blijkt uit een Q/A van de devs
The_Zohan, als je op onze TS zit, poke me even dan geef ik je de rechten om op de platoonkanalen etc te komen
of in game: ETitus
ts3.gatheringoftanks.nl
ts3.gatheringoftanks.nl
Dit topic is gesloten.