Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Mensen met een SR van 40+ geïndoctrineerd met mijn speelstijl?Fordox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:21:
[...]
Pak de playerbase van S3AL erbij, je noemt nu een stel lui op die geïndoctrineerd zijn met jou speelstijl
Ok.
IMPOSSIBRU!
Ik ken eigenlijk niet eens spelers die zo agressief als mij zijn.
British Sexton I
Soviet SU-85I
American RAM II
German Pz.Kpfw. IV Schmalturm
Ik welUser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:25:
[ Voor 64% gewijzigd door Bigsexy3 op 13-05-2015 14:27 ]
Tsja, je kunt die voorbeelden ook achterwege latenUser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:20:
...
[...]
Tsja, regel jij even een dataminer voor mij? Mijn beschikbare tijd is ook maar beperkt.
Zo snel even één analyse gevonden die iemand heeft gedaan. Het is weliswaar wotblitz, maar dat spel zit in essentie op dezelfde manier in elkaar: http://forum.wotblitz.com...-other-variables/#topmost
Ik heb even geen tijd om verder te zoeken, mijn tijd is ook beperkt
Met vlagen.User schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:25:
[...]
Mensen met een SR van 40+ geïndoctrineerd met mijn speelstijl?
Ok.
IMPOSSIBRU!
En dat noemen we dan ROFLSTRONK-ing
Grotere sample is altijd beter toch?Ilikebananas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:45:
[...]
Tsja, je kunt die voorbeelden ook achterwege laten
Alleen de meta is anders (geen arty*), dus niet vergelijkbaar.Zo snel even één analyse gevonden die iemand heeft gedaan. Het is weliswaar wotblitz, maar dat spel zit in essentie op dezelfde manier in elkaar: http://forum.wotblitz.com...-other-variables/#topmost
Misschien dat iemand op Wotlabs het heeft uitgezocht, even kijken.Ik heb even geen tijd om verder te zoeken, mijn tijd is ook beperkt
* JA, DAAR GAAN WE WEER
Fijn om te zien dat je wel kan spellen.User schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:59:
[...]
Peloton*.
Spatie is, zoals redwing al aangaf, gefixed in 9.8.
Peloton kan daar prima met hoofdletter.

Ik speel het spel weer sinds een week, maar ik moet zeggen dat het op één of andere manier een stuk beter gaat dan vroeger. Misschien heeft dat te maken met de rustigere speelstijl die ik nu heb.
http://www.noobmeter.com/player/eu/stef602/507894930/
Een stijgende lijn is altijd fijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Frozen op 13-05-2015 15:12 ]

ontopic:
I can live with thisRegarding the penetration test:
The numbers that were leaked were far from complete. The penetration nerf also includes some tier 8 and tier 9 tanks (below tier 8 it wasn't touched, tier 7 tank penetration will not be nerfed - it's possible only some lower tier gold ammo will be changed). The main idea is: penetration now is officially a balance value, there is no more need to argue with penetration historicity. The penetration values that leaked are NOT final (although the E-100 change apparently performed well and will likely stay).
The idea the developers got is the following:
- TD's are to have 240-250mm and above
- HT's are to have the second best penetratio between 232 and 250mm
- MT's are third with 202 to 240mm
- LT's would be the last with 175-220mm at max
Happy Maus driver comming through ^_^
"Back to the front! Comrade."
order 227?User schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:39:
Of een Russische politieke commissaris.
"Back to the front! Comrade."
The order also directed that each Army must create "blocking detachments" which would shoot "cowards" and fleeing panicked troops at the rear.
Ik heb het niet voor niets over "tomaten". Tomaten die ik koop zijn over het algemeen rood. Niet geel en groen, laat staan blauw en paars.Kaap schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 06:42:
[...]
Je sprak niet over knalrode, maar in het algemeen, dus bedoelde je iedereen, dus ook niet-rode. Geel, groene, blauwen en paars.
Om credits te verdienen hoef je echt geen goede wn8 ratings te behalen. Een premium tank, premium account, winst.
[ Voor 10% gewijzigd door Dweebus op 13-05-2015 15:52 ]
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 15:40 ]

Over laatste 1000 games
62.15% - 39.56%
Damn, hoe kom ik op zo'n hoge winrate laatste 1000 games? Veel platoons met unica of arty scumbag gespeeld misschien. Skill is iig niet helemaal verantwoordelijk

In de afgelopen 3-5 pagina's aan posts zie ik een heleboel over stats. Nou vind ik de enige belangrijke stat eigenlijk het winratio. Al het andere kun je redelijk loslaten. Losgelaten door welke factoren winratio allemaal wel niet beïnvloed wordt, is het uiteindelijke resultaat, een battle winnen, het doorslaggevende. Immers: verliezers krijgen "niets" (CW verliezen is geen gold, WGLonline verliezen is niet naar het offline event en het offline event verliezen is het verschil tussen 30k en 3k voor een team).
De reden waarom ik dit zo stellig neerzet is dat ik in het afgelopen jaar (voor het recruiten voor ESL/clan), telkens meer en meer "slechte unicums" tegenkom: Spelers met bijzonder hoge damage per tank, hoge wn8, maar matige winratio.
Wat vaak bij deze spelers het geval is dat de dmg bijzonder goed is, het aantal spots ook wel, de wn8 is over9000 en met het ego zit het ook wel goed. Analyseer ik (samen met iemand anders) tijdens het testen van spelers hun spel, dan wordt ik er vrij misselijk van. De makkelijkst te noemen voorbeelden zijn matig tot geen communicatie en geen diepe kennis van hoe het spel in elkaar zit (spotting system, weakspots, wanneer wel en wanneer niet premium ammo, welke tanks elkaar redelijk counteren, enz enz).
Kijk je dan naar de replays, dan zie je deze mensen vaak iets verder achter de linie staan en snipen ze als een malle. Dit gebeurd voornamelijk in de eerste paar minuten van de game (lees de eerste 2-3), waarna hierna vaker, dan wel niet gedwongen, dichter op de vijand wordt gespeeld. De eerste 2-3 minuten van de game betekend domweg gewoon de helft van de game, want de gemiddelde game duurt ongeveer 5-6 minuten. Het vervelende hieraan is dat er geen enkele controle over de map genomen wordt en het vijandelijke team dominantie hierdoor krijgt. Het gevolg hiervan is dan een lager winratio.
In CW falen deze spelers dan compleet (vergeleken met wel teamplay spelende mensen), omdat ze in randoms voornamelijk op stats/damage spelen. Het "schokkende" is, is dat 24 van de 25 recruits zo speelt. Zelf vind ik het enorm jammer dat deze verschuiving binnen WoT heeft opgetreden en ik zie hierom veel mensen stoppen met competitief spelen.
Maar ja, misschien ben ik wel een ouwe zeur op dit gebied en komt er een nieuwe generatie aan van spelers, waarin alleen damage/stats het belangrijkste zijn en teamplay iets is wat in de jaren '80 voorkwam
Edit: Even een makkelijk voorbeeld: mensen die +3k damage met een E100 doen, maar een damage received van ver onder de hp pool hebben.
Also, ik ben benieuwd wat je dan van mijn speelstijl vind.
Maar goed, dat werkt in randoms, uiteraard niet in CW/ESL.
Zojuist trouwens een apart geval meegemaakt. Is me nog niet eerder overkomen.
Ik had 100% gecapped, maar was de laatste tank die over was. Vlak voor het eindigen van de battle werd ik nog gekilled door een IS-7. De cap bleef op 100 staan, dus het was geen decap. Heb ook 100 cap punten gekregen voor de match. Maar het was dus een loss. Ergens wel logisch, aangezien zij nog 3 tanks over hadden en wij dus 0. Maar ja, ik had wel 100% gecapped. Blijkt dus geen fuck uit te maken als je niet overleeft.
Weer wat geleerd I guess

[ Voor 36% gewijzigd door Mr_Size op 13-05-2015 18:13 ]
Toen ik nog in Zer0 zat en een tester was hebben we heel veel mensen afgewezen... Er waren een aantal simpele tests opgesteld en aan de hand van die tests werd besloten of je werd toegelaten of niet;pkregting schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:53:
De reden waarom ik dit zo stellig neerzet is dat ik in het afgelopen jaar (voor het recruiten voor ESL/clan), telkens meer en meer "slechte unicums" tegenkom: Spelers met bijzonder hoge damage per tank, hoge wn8, maar matige winratio.
Wat vaak bij deze spelers het geval is dat de dmg bijzonder goed is, het aantal spots ook wel, de wn8 is over9000 en met het ego zit het ook wel goed. Analyseer ik (samen met iemand anders) tijdens het testen van spelers hun spel, dan wordt ik er vrij misselijk van. De makkelijkst te noemen voorbeelden zijn matig tot geen communicatie en geen diepe kennis van hoe het spel in elkaar zit (spotting system, weakspots, wanneer wel en wanneer niet premium ammo, welke tanks elkaar redelijk counteren, enz enz).
In CW falen deze spelers dan compleet (vergeleken met wel teamplay spelende mensen), omdat ze in randoms voornamelijk op stats/damage spelen. Het "schokkende" is, is dat 24 van de 25 recruits zo speelt. Zelf vind ik het enorm jammer dat deze verschuiving binnen WoT heeft opgetreden en ik zie hierom veel mensen stoppen met competitief spelen.
- In je IS-7 (als je deze hebt) 1v1 tegen een medium op het plein in Himmelsdorf
- In je IS-7 1v1 tegen een andere IS-7 en kijken of je hem op close-combat kunt afmaken
- In je medium 1v1 tegen een E-100 op een map naar keuze en een positie naar keuze, de E-100 moest daar dan gaan staan en dan moest de recruit proberen om de E-100 af te maken (dit is niemand gelukt in alle tests
)
- Indien bovenstaande goed gingen dan werd er een platoon of Tank Company gestart om te kijken naar het samenspel
De game gaat nog een paar seconden door na de cap en dan nog eens een 5tal seconden voor iedere tank die in die extra tijd gekilled wordt.TheBrut3 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:17:
Volgens mij gaat de game nog 8 (?) seconden door na een full cap, maar die blijft altijd staan (ook na een teamkill). Als de tegenstanders dan de cap ook full maken krijg je een draw en als jou team in die tijd nog afgemaakt wordt, dan wint het andere team.
Volgens de wiki:
Once capture is complete, the round does not end immediately. There is a delay of at least 5 seconds before victory is yours (unless the battle timer runs out earlier). According to Overlord this delay gets extended each time a vehicle is destroyed. The following outcomes are possible:
All friendly vehicles are destroyed within the delay: Enemy team wins.
All vehicles of both teams are destroyed within the delay: Draw
Enemy completes base capture of their own within the delay: Draw.
All other cases: Your team wins
Ik voel platoons aankomenUser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:00:
Eensch, Delert. Ik vind WN8 wel interessant, maar: WR >> all.
Also, ik ben benieuwd wat je dan van mijn speelstijl vind.
binnenkort achter de plantjes in het ouwe zeurpietenhuis?pkregting schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:52:
[...]
Ik voel platoons aankomenMaar zonder te grappen, ik probeer telkens meer te spelen met mijn "oude" clanmaatjes, denk dat de overgang richting puur voor fun er aan zit te komen bij mij
Hier ben ik het niet mee eens. Tegenwoordig moet je onderhand wel de eerste paar minuten voorzichtig spelen zodat je naar het einde toe meer HP over hebt om nog iets te kunnen doen. De laatste jaar is het namelijk onmogelijk om aggresief te spelen als paars persoon. Ik speel erg vaak in platoon met 2 andere paarse spelers en als wij aggresief spelen werkt dat gewoon niet. Hoe vaak wij wel niet hebben dat we ergens heen gaan, gespot worden als eersten en dat dan opeens besluit de tegenstander met driekwart team een yolo te doen op ons. Vaak zien we zelfs op de minimap dat tanks in het midden van een veld omdraaien om naar onze flank te gaan zodra wij gespot worden. Tegenwoordig hangen wij vaak de eerste 2 minuten een stuk achter de front zodat de tegenstander zich eerst verspreid voordat ze ons spotten.pkregting schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:53:
Kijk je dan naar de replays, dan zie je deze mensen vaak iets verder achter de linie staan en snipen ze als een malle. Dit gebeurd voornamelijk in de eerste paar minuten van de game (lees de eerste 2-3), waarna hierna vaker, dan wel niet gedwongen, dichter op de vijand wordt gespeeld. De eerste 2-3 minuten van de game betekend domweg gewoon de helft van de game, want de gemiddelde game duurt ongeveer 5-6 minuten. Het vervelende hieraan is dat er geen enkele controle over de map genomen wordt en het vijandelijke team dominantie hierdoor krijgt. Het gevolg hiervan is dan een lager winratio.
Op deze manier speel ik al ruim twee jaar en zit nu op 64.66% winrate. Van tomaten moet je het niet hebben in de endgame van een potje. Dan zorg ik er liever voor dat ik nog leef omdat de winkansen dan flink omhoog gaan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als je solo speelt ben je toch echt op je eigen toegewezen. Hoge winrate zonder platoons te spelen is niet mogelijk. Veel teveel ongelijke teams.
Reken er maar op dat wontcatchme gelijk heeft en dat je als unicum als eerste op de korrel genomen word.
Kijk ook vooral naar welke tanks de speler met goede stats speelt.
Zag laatst nog een unicum met 14k potjes in een T67...
met een fullcap loopt een korte timer, volgens mij was het zo dat iedere kill zorgt voor een aantal s/ms extra voordat je wintMr_Size schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:10:
Ja, wie is het daar niet mee eens?Uiteraard is het winnen het belangrijkst, helemaal als je ESL speelt. Maar kom vaak zat idd dit soort spelers tegen. Ik probeer als het even kan altijd wel een kritieke plek op de map in te nemen en vandaar uit het gevecht aan te gaan. Kan niet altijd, waarna snipen ook goed kan werken. In het 2e deel van de match kan je dan naar voren om de kills te securen.
Maar goed, dat werkt in randoms, uiteraard niet in CW/ESL.
Zojuist trouwens een apart geval meegemaakt. Is me nog niet eerder overkomen.
Ik had 100% gecapped, maar was de laatste tank die over was. Vlak voor het eindigen van de battle werd ik nog gekilled door een IS-7. De cap bleef op 100 staan, dus het was geen decap. Heb ook 100 cap punten gekregen voor de match. Maar het was dus een loss. Ergens wel logisch, aangezien zij nog 3 tanks over hadden en wij dus 0. Maar ja, ik had wel 100% gecapped. Blijkt dus geen fuck uit te maken als je niet overleeft.
Weer wat geleerd I guess
Sure, stuur maar een keer een bericht als je wil spelen.pkregting schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:52:
[...]
Ik voel platoons aankomenMaar zonder te grappen, ik probeer telkens meer te spelen met mijn "oude" clanmaatjes, denk dat de overgang richting puur voor fun er aan zit te komen bij mij
Wontcachme, heb ik geen last van. Oke, ik heb geen unicum WN8, maar wel een S3AL tag achter de naam. Ik yolo meestal zo ver ik kan naar voren en werk vanaf daar verder. Ik probeer altijd zo veel mogelijk schade te doen voordat de vijanden uberhaupt bij hun posities zijn. Early damage best damage imo.
Ik merk dan ook wat hier al eerder is gezegd dat veel luitjes met een goede WN8 alleen maar voor de damage gaan maar compleet niet door hebben waar ze moeten gaan staan.
[removed]
Inmiddels heb ik bijna 15k potjes gespeeld, is mijn gemiddelde WN8 boven de 1500 gekomen en laatste 1000 potjes heb ik een WN8 van 2200. Dit is allemaal behaald zonder ooit premium ammo, consumables of account te kopen, voornamelijk omdat ik graag winst maak (credits/silver) en verwacht dit minder snel te behalen bij het gebruik van premium ammo/consumables.
Nu twijfel ik of dit wel de juiste manier is, zou het misschien niet slimmer voor me zijn om enkele premium shells in bepaalde tanks te plaatsen om daardoor gemiddelde hogere winrate te halen (53.43% momenteel) en daardoor gemiddeld meer credits over te houden?
Ik speel van alles wel wat (behalve China, Japan en arty), van de pz1c tm de bt25.
http://www.noobmeter.com/player/eu/jos86w/
Verder speel ik voornamelijk voor de lol, niet voor een zo hoog mogelijk WN8 of winrate. De tanks welke hoog in de lijst staan op noobmeter zijn al een lange tijd niet gebruikt of verkocht ivm nerf (KV-1S / Hellcat bv).
Geen idee wat het is, maar ik kom het ook steeds tegen. En al dat gezeur over een flank waar niemand staat. Een volgende keer sta ik daar wel en wordt ik gelijk afgeschoten en heb ik geen backup.redwing schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:01:
Waarom is het de laatste dagen zo dat ik iedere keer weer een flank aan het tegenhouden ben of alleen de basis aan het bewaken ? Mijn winrate is dan ook weer stijgend en mijn WN8 keldert weer lekker.....
Ik merk dan ook wat hier al eerder is gezegd dat veel luitjes met een goede WN8 alleen maar voor de damage gaan maar compleet niet door hebben waar ze moeten gaan staan.
Ja het gaat hier vandaag ook niet echt lekker...

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11
Verwijderd
http://forum.worldoftanks...kills-pre-battle/#topmost
[ Voor 3% gewijzigd door Rianata op 13-05-2015 20:50 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:10:
Voor alle statpadders, hier een mooie instructievideo hoe je meer kills per battle kunt halen
Ik ga al zijn tips gebruiken, misschien haal ik dan ook 5 kills op m'n Tiger.
Dit is een heel verkeerd voorbeeld, lees svp de comment in het bijbehorende draadjeVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:10:
Voor alle statpadders, hier een mooie instructievideo hoe je meer kills per battle kunt halen

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Dat heb je als je team wilt cappen... Of bedoel je een andereFordox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:20:
lol dat E50 game
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 13-05-2015 21:21 ]
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Met platoon is statpadden alleen irritanter omdat je lui in je team hebt zitten die capabel genoeg zijn om damage te doen
*shudder*

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
En what is up met de TigerP? Die tank is echt koning bottom tier. Ik kom sinds afgelopen vrijdag eigenlijk standaard in T9 potten uit met die tank. Op zich kan je nog wel wat uitrichten vanwege de vrij goede gun, maar zoveel potjes achter elkaar is toch wel vervelend.
Maar goed, ik heb dus vandaag met terugwerkende kracht x5 teams gehad. Platoonen hielp ook niet echt om de WR nog wat op te krikken.
Uiteindelijk gingen we SH spelen, waarin we wel lekker flink wat potjes hebben kunnen spelen en ik lekker wat credits heb kunnen binnenharken. Dat is toch wel fijn aan SH hoor, als je zoveel wint dan maak je met gemak 40K winst per battle. In premium tanks zelfs het dubbele. Lekkel, lekkel. De daily op de FCM 50t maar in SH gehaald. 4 random potten was niet genoeg namelijk

Verwijderd
JohRianata schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:56:
[...]
Dit is een heel verkeerd voorbeeld, lees svp de comment in het bijbehorende draadje

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 15:41 ]
Erg nette score SnowD.snowD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
aah.. AT 15 verander vooral niet..
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Gisteravond goede stronk pluton sessie gehad met Delert en Limbozero. Wasse nice, en bedankt voor de Allah Akbar mod Cold
Die mod maakt het spel toch een stuk leuker of nietKaap schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 06:50:
Mijn performance gaat eindelijk weer een beetje omhoog. Goed te merken hoor als je anderhalf jaar niet gespeeld hebt.
Gisteravond goede stronk pluton sessie gehad met Delert en Limbozero. Wasse nice, en bedankt voor de Allah Akbar mod Cold
Zelf ben ik bij de AT7 nu, maar mn premium AT-15a is zo'n beetje mn favo tank (en degene met mn 1 na hoogste WR, ding is wat OP met pref matchmaking denk ik)
Parallel daaraan had ik de AT2 (203mm op t5, de sweetspot in de lijn volgens Jingles) gehouden, maar recentelijk toch verkocht om plek te maken.
Andere AT lijn players hier? Ik heb op al mn (mid-high) tier tanks een auto fire ext., maar op mn AT-tanks heb ik deze vervangen door een 2e repair kit. soms nogal cruciaal zeg maar
Ja hilarischwsLy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:08:
[...]
Die mod maakt het spel toch een stuk leuker of niet?
Ik vond hem leuk voor een paar dagen. Daarna begon ik hem aardig zat te worden.
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 15:41 ]
[removed]
Of je hebt XVM geactiveerd/geupdated via de xvm site?jdh009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:05:
Kan het zijn dat XVM zijn WN8 anders brekend sinds een begin van deze middag. Ik ben opeens 25 WN8 gestegen ingame terwijl deze (snellere) stijging niet te zien is op de verschillende statswebsites.
Ik heb de AT7 en de AT15A_Anvil_ schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:42:
Andere AT lijn players hier? Ik heb op al mn (mid-high) tier tanks een auto fire ext., maar op mn AT-tanks heb ik deze vervangen door een 2e repair kit. soms nogal cruciaal zeg maar

Ik ben ondertussen bij de AT15, maar begin nu toch wel te merken dat de armor een beetje tekort begint te komen. Het blijven rollen en schieten kan niet goed meer omdat eigenlijk elke tank op tier 8 makkelijk door je heen schieten. Ik had meer plezier met de AT7 door de gun die aan 1 kant zit._Anvil_ schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:42:
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Damn, got tricked

Wat voor resolutie speel jijSurfBoy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:00:
Man man man, Doe je is een keertje weer 4.6k dmg in je lorrain 40t in een redelijk zware tier 10 pot. Doet de rest van je team dit:
[afbeelding]

21:9. Screenshot is gemaakt in 2560 x 1080, zo geupload, maar je kan maar een bepaalde grootte uploaden qua resolutie. Daarom maakt tweakers er deze rare resolutie van.
Speelt die resolutie wel fijn?SurfBoy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:48:
[...]
21:9. Screenshot is gemaakt in 2560 x 1080, zo geupload, maar je kan maar een bepaalde grootte uploaden qua resolutie. Daarom maakt tweakers er deze rare resolutie van.
Jahoor, heb FoV nu ook op max staan. Kost maar een klein beetje meer van je power, maar je hebt wel veel meer werkruimte.
Hier ook een review van de buren: http://nl.hardware.info/r...-interessante-219-dreumes
Ik heb die.
[ Voor 20% gewijzigd door SurfBoy op 14-05-2015 12:57 ]
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 15:42 ]
[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 15:45 ]
Ik kan me wel wat voorstellen hoor. Was dit met fog of war? Zo nee, yolo naar voren!wsLy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:46:
Lol'dHoe kan je dit verliezen met 15 man
[afbeelding]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Geen idee.. is van de US server. Heb dit van reddit geplukt omdat ik echt zoiets had van wtfjdh009 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:53:
[...]
Ik kan me wel wat voorstellen hoor. Was dit met fog of war? Zo nee, yolo naar voren!
Nog 4 tanks van ons over, tegenstander alleen maar langzame heavies/TD's (KV4, T34, ISU152 enz) vlak bij onze bases. Ipv cappen gaan ze gewoon wat rondjes rijden
http://wotreplays.com/site/1875545wsLy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:55:
[...]
Geen idee.. is van de US server. Heb dit van reddit geplukt omdat ik echt zoiets had van wtf
Voor de liefhebbers. Het is idd fog of war. Zal de tegenstander wel te weinig info hebben gehad om te ondekken dat ze met maar zo weinig waren of zoiets... Ben hem nu aan het kijken.
[ Voor 22% gewijzigd door jdh009 op 14-05-2015 16:26 ]
Dat zie je ook niet elke dag.jdh009 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:24:
[...]
http://wotreplays.com/site/1875545
Voor de liefhebbers.
Het team van de tegenstander zie je niet, iig niet tot ze gespot worden. Dus de tegenstander wist niet dat me maar met zo weinig man waren.Fordox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:28:
Dit is geen fog of war, je eigen team zie je altijd volledig.
Eerst maar even credits gaan grinden
is dit langs de ligt tank line of the medium tanks? of mogen allebij?iTitus schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:41:
Volgende top of the tree is de T57 Heavy, komt mooi uit want ik moet nog een T54E1 kopen.

gametag: estruqiarixs
Moet nog 150.000 xp tot de t57. En credits? Die heb ik al helemaal niet.iTitus schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:41:
Volgende top of the tree is de T57 Heavy, komt mooi uit want ik moet nog een T54E1 kopen.
Ging fantastisch, was alleen een klein beetje paniek toen de waffle ging yolo'en.. :-)

Hier de replay
http://forum.worldoftanks...5115-ventilation-and-bia/
based on: http://wiki.wargaming.net/en/Equipment & http://wiki.wargaming.net/en/Consumables & http://wiki.wargaming.net/en/Crew
Dus vents heeft meer effect naar mate je meer skills hebt op je crew(niet perks, slechts skills).
Dat is wel iets wat voor vents zou pleiten op tanks met veel crew skills, dat ze niet alleen je major skills maar ook je (non)role specific skills buffen.
Ik kwam er op via dit filmpje volgens mij:
https://www.youtube.com/w...CxXdsXWxrJoO944nC&index=4
[ Voor 19% gewijzigd door Titus op 15-05-2015 02:50 ]
. Geloof dat mn m5 stuart dus dubbele crew xp bonus krijgt? Lekkah
Noem een huidig deputy commander van Gathering of Tanks
Ik kan het antwoord niet vinden in het Forum, maar ook niet op de World Of Tanks clan pagina.
Waar zou ik ergens het antwoord kunnen vinden?
Help!

Noobmeter WoT: Froekie
Aangezien ik altijd shells van Russische TD's aantrek heb ik daar niet zo'n moeite mee.User schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:38:
Gezien die nog niet te koop is op de EU server denk ik niet dat veel mensen hem hebben.
Ik liep daar destijds ook vastPhreak schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:15:
Ik probeer een account aan te maken op het clan forum, maar ik begrijp de volgende vraag niet:
Noem een huidig deputy commander van Gathering of Tanks
Ik kan het antwoord niet vinden in het Forum, maar ook niet op de World Of Tanks clan pagina.
Waar zou ik ergens het antwoord kunnen vinden?
Help!

Google is your friend.
Heb hem denk ik al gevonden, alleen nu maximum pogingen gebruikt.
* Phreak doet wachten
Hoezo ben je niet echt overtuigd? lijkt me vrij duidelijk allemaal.iTitus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 02:47:
Hmmm, ik ben ook niet echt overtuigd, maar dit topic lijkt te suggereren dat je crew skills(repair, cammo, firefighting) ook door BIA/Vents/Food worden gebuffed en vents bufft zelfs ook de skills zoals recon, mentor, snapshot, clutch breaking etc.
http://forum.worldoftanks...5115-ventilation-and-bia/
based on: http://wiki.wargaming.net/en/Equipment & http://wiki.wargaming.net/en/Consumables & http://wiki.wargaming.net/en/Crew
Dus vents heeft meer effect naar mate je meer skills hebt op je crew(niet perks, slechts skills).
Dat is wel iets wat voor vents zou pleiten op tanks met veel crew skills, dat ze niet alleen je major skills maar ook je (non)role specific skills buffen.
Ik kwam er op via dit filmpje volgens mij:
https://www.youtube.com/w...CxXdsXWxrJoO944nC&index=4
Leuke filmpjes trouwens! Met name de invloed van vents op de grootte van je aimcircle had ik niet verwacht.
Uiteindelijk een (voor mij) goed gemiddelde in de VK3002M kunnen neerzetten met 55% wr, 2k WN8 en 927 dmg per game. Helaas geen Ace erin gehaald. Wel m'n beste tier 6 medium tot nog toe. En een betere dmg per game dan de IS.
Fijne tank hé? vind het altijd een genot om met deze tank te spelen.Gaius schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:43:
Woei, volgende tier 7 tank is binnen; de Panther. Ik heb nog 6k free xp, dus nu nog even 10k xp binnenharken en dan kan ik de top gun erop zetten.
Uiteindelijk een (voor mij) goed gemiddelde in de VK3002M kunnen neerzetten met 55% wr, 2k WN8 en 927 dmg per game. Helaas geen Ace erin gehaald. Wel m'n beste tier 6 medium tot nog toe. En een betere dmg per game dan de IS.
Vind de topgun er ook super uitzien, vrij lange loop.
Op de E50 heb ik nu ook een T9 gun erop gezet, ook een lang loop.
@wsLy, heb nog niet genoeg xp voor de top gun. Btw, de E50 ramt ook wel lekker heb ik gemerkt, laatst een ob 430II geraimt. Zelf 180 schade, de 430 350.
[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 15-05-2015 12:57 ]
Whatever.
Heerlijke tank om te spelen
Nou het is meer dat er wel staat met vents dat je crew main skill 5% omhoog gaat, (van 100 naar 105 voor commander en van 110 naar 115 voor rest van de crew zonder bia). Maar er staat nergens dat je ook 105% snapshot krijgt en 105% clutchbreaking of offroad driving zegmaar. Vandaar dat het "hidden mechanix" lijken.Ilikebananas schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:22:
[...]
Hoezo ben je niet echt overtuigd? lijkt me vrij duidelijk allemaal.
Leuke filmpjes trouwens! Met name de invloed van vents op de grootte van je aimcircle had ik niet verwacht.
Nog even een paar uurtjes werken en dan 2 weken vakantie!
Wil een paar nieuwe lijnen starten voor tanks die ik in strongholds kan gebruiken.
Ik ben inmiddels begonnen met de batchat lijn, zit ook te denken aan de Cromwell voor Tier-6 battles.
Nog andere veel gebruikte voertuigen die ik zou kunnen starten?
De russische heavy lijn heb ik compleet
Voor strongholds gebruiken we bij GOT2 vooral mediums en scouts. Een aantal gaan ook wel is met t-150 en kv-2 voor de lol.Phreak schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:35:
Nou m'n aanvraag voor GoT2 is gedaan.
Nog even een paar uurtjes werken en dan 2 weken vakantie!
Wil een paar nieuwe lijnen starten voor tanks die ik in strongholds kan gebruiken.
Ik ben inmiddels begonnen met de batchat lijn, zit ook te denken aan de Cromwell voor Tier-6 battles.
Nog andere veel gebruikte voertuigen die ik zou kunnen starten?
De russische heavy lijn heb ik compleet
200k voor de Lorraine en 200k voor de BatChat zelf.
Lights:
- T37
- Type-64
Meds:
Niet echt.. :-)
Misschien de:
- Cromwell
- T-34-85
- M4A3E8
Heavies:
- KV-85
- T-150