Chamberlain en Chris Ellis fout? Dat zijn alom de meest gerespecteerde schrijvers/onderzoekers in dat vakgebied.
Verwijderd
Je hebt het niet eens gelezen Kaap. Lees het even, dit getroll zo beu. Ik heb artikelen geschreven voor Jane's met Paul Jackson. Haal het bord voor je hoofd weg. En lees je samen met User even in over de "Pershing". Ik heb overigens 70.000 kisten op c/n. Ben dit gedoe beu. En hou op met e-penis. Even terug lezen waar het over ging.
Source please.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:15:
Ik heb artikelen geschreven voor Jane's met Paul Jackson.
Heh.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:15:
Je hebt het niet eens gelezen Kaap. Lees het even, dit getroll zo beu.Ik heb artikelen geschreven voor Jane's met Paul Jackson.. Haal het bord voor je hoofd weg. En lees je samen met User even in over de "Pershing". Ik heb overigens 70.000 kisten op c/n. Ben dit gedoe beu. En hou op met e-penis. Even terug lezen waar het over ging.
Ik heb die discussie over die Pershing en zijn classificering juist wel gelezen. En ik heb zelf diverse naslagwerken en encyclopedieën over tanks.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:15:
Je hebt het niet eens gelezen Kaap.
Een topicreport is voldoende.
[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 13:38 ]
Tijdens 5x XP weekenden schiet ik voor 90% gold. Elke hit telt dan 5 keer en dan wil ik dat toch wat minder af laten hangen aan de RNG goden.redwing schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:35:
[...]
Ik eigenlijk ook niet. Ik klaag eigenlijk alleen (ingame) als mensen het compleet onnodig gebruiken maar dat is vooral om een reaktie uit te lokkenIk gebruik het zelf ook zo'n beetje elk gevecht en vind het eerder dom als je het niet bij je hebt. Het kan af en toe toch erg handig zijn.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Waarom komt er geen 'let op' sectie in dit forum wanneer je gaat posten waarin staat:
"discussies met User verlies je, praat gewoon over je e-peen"
scheelt een hoop gezeik
scheelt een hoop gezeik
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
"Behalve als je wil bewijzen dat je e-peen groter is dan die van User"Fordox schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:59:
Waarom komt er geen 'let op' sectie in dit forum wanneer je gaat posten waarin staat:
scheelt een hoop gezeik
Btw.. TIL dat de Tetrarch een whopping 121mm pen heeft met APCR op tier 2 o.O
Heb eigenlijk nooit echt naar dit tankje gekeken totdat hij in mijn garage stond.
Heb eigenlijk nooit echt naar dit tankje gekeken totdat hij in mijn garage stond.
Vrijwel alle tier 2 premium tanks hebben een tier I of tier II kanon. Maar de Tetrarch heeft een tier IV kanon, en zelfs een tier VII radio waar de andere bij tier III of tier IV blijven steken.wsLy schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:30:
Btw.. TIL dat de Tetrarch een whopping 121mm pen heeft met APCR op tier 2 o.O

Na een week lang mijn wr in de IS7 flink zien zakken van 65% --> <50% nu een mooie pot neergezet met een Ace en 10k+ WN8 als resultaat.
Ik wou aan het einde echt winnen van de overgebleven T110E3 and de IS4, dus gold is used. Maar voel mij verder niet vies ofzo.
De afsluitende dance of the dead tussen de IS4 and mij was best wel spannend. Zat zelf met zweethandjes achter de keyboard en muis. 
http://wotreplays.com/sit...nter_himmelsdorf-mrj-is-7
Ik wou aan het einde echt winnen van de overgebleven T110E3 and de IS4, dus gold is used. Maar voel mij verder niet vies ofzo.
http://wotreplays.com/sit...nter_himmelsdorf-mrj-is-7

Godfather Bodybuilding topic reeks
Nou, hier "moet" ik toch even op reageren (natuurlijk heb ik even de posts nagelezen). User geeft bijzonder netjes een bron aan waar dit is aangegeven met twee "respectabele" auteurs. Het blijft een boek, geen wetenschappelijk artikel, dus iedereen mag aannemen of het waar of niet waar is, maar er is in ieder geval een poging gedaan om de statement van User te verklaren/gronden. Een tweede poster doet dit ook nog een keer met een "quote" stukje waar helaas niet de bron staat vermeld.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:15:
Je hebt het niet eens gelezen Kaap. Lees het even, dit getroll zo beu. Ik heb artikelen geschreven voor Jane's met Paul Jackson. Haal het bord voor je hoofd weg. En lees je samen met User even in over de "Pershing". Ik heb overigens 70.000 kisten op c/n. Ben dit gedoe beu. En hou op met e-penis. Even terug lezen waar het over ging.
Even aangenomen dat de gemiddelde lezer van dit forum jou niet herkent als wetenschappelijk en gerespecteerd auteur betreffende dit onderwerp en op het niveau voor de eerder genoemde auteurs (als dit al het geval is) vind ik je statement richting User/Kaap nogal wat. Verder geef je ook geen bronvermelding bij je eerdere statement betreffende de Pershing zelf.
Mocht je nou echt een enthousiasteling zijn en wel degelijk een "expert" op dit gebied, geef User/Kaap dan in ieder geval een kans om zich in te lezen in de door jou voorgestelde literatuur. Waarschijnlijk vinden zij en anderen het ook nog eens hartstikke leuk.
PS: Zelf weet ik echt geen donder wat betreft tanks en historie, maar genoeg over wetenschappelijk publiceren
Zeer Netjes gezegd pkregting, helemaal mee eens!
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Ik zie iemand die knalrood is met een bijna negatieve WN8 niet echt veel credits verdienen, laat staan genoeg om gold ammo te gaan spammen.
PS. In vervolg hoef je niet zo denigrerend te doen.
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 14-05-2015 15:39 ]
Oh, voor de 15 benodigde overwinningen had ik al 40 potjes nodig. (17 keer gewonnen, maar 2 keer met een te lage score.)SurfBoy schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:30:
[...]
70 potjes? Ik had hem zo binnen met die x5 potjes. Had daarvoor ook premium dagen gekocht, dus ging wel iets sneller, maar op vrijdag dat ik begon had ik 52 potjes gespeeld. Hiervan waren er iets van 45 nodig voor die 15 keer winnen.Ging dus niet zo lekker, maar de volgende dag had ik 2 potjes achter elkaar met meer dan 9k xp door die x5. Had hem toen wel redelijk snel! Volgensmij na 15 potjes ofzo.
En vervolgens werd het niet beter qua teams. Dus duurde het alsnog een eeuwigheid om die XP binnen te harken. Misschien moet ik in vervolg met dit soort "events" gewoon ver achter iedereen gaan schuilen om wat damage te farmen. De agressieve aanpak lijkt totaal niet te werken in rode teams
Je sprak niet over knalrode, maar in het algemeen, dus bedoelde je iedereen, dus ook niet-rode. Geel, groene, blauwen en paars.Dweebus schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 02:17:
[...]
Ik zie iemand die knalrood is met een bijna negatieve WN8 niet echt veel credits verdienen, laat staan genoeg om gold ammo te gaan spammen.
Om credits te verdienen hoef je echt geen goede wn8 ratings te behalen. Een premium tank, premium account, winst.
En dan nog, als je een tier 5/6 tank pakt en iemand met een premum account maakt zelfs een knalrode speler nog zonder problemen winst, zelfs als hij voor de helft gold gebruikt.Kaap schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 06:42:
[...]
Je sprak niet over knalrode, maar in het algemeen, dus bedoelde je iedereen, dus ook niet-rode. Geel, groene, blauwen en paars.
Om credits te verdienen hoef je echt geen goede wn8 ratings te behalen. Een premium tank, premium account, winst.
[removed]
Mijn ervaring is dat het juist de blauwe spelers zijn die goud ammo gebruiken. De meeste hebben volgens mij niet eens standaard ammo bij zich. Vooral de blauwe spelers met tussen de 0-6k matches gespeeld. Hun lijflied is "goud goud goud goud" gevolgd door de klassieker "goud goud goud goud" ze zouden zo mee kunnen doen in de Hobbit.
Over het algemeen zijn dat rerollers. Bij hen telt één ding; stats.Ryack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:27:
Mijn ervaring is dat het juist de blauwe spelers zijn die goud ammo gebruiken. De meeste hebben volgens mij niet eens standaard ammo bij zich. Vooral de blauwe spelers met tussen de 0-6k matches gespeeld. Hun lijflied is "goud goud goud goud" gevolgd door de klassieker "goud goud goud goud" ze zouden zo mee kunnen doen in de Hobbit.
Maarja ik ga mijn type 59 nu ook even met 5AP/29APCR spelen aangezien ik de damage nodig heb voor de 3e MoE.
En deze gun is te random om op de AP te vertrouwen.
En nog maak ik dan winst btw
Het is premium ammo, geen gold ammo. Je kunt ook met credits betalen, en das geen gold.Ryack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:27:
Mijn ervaring is dat het juist de blauwe spelers zijn die goud ammo gebruiken
Iedereen gebruikt premium ammo trouwens. Al mijn tanks hebben 10 premium shells bij, mijn E100 schiet trouwens alleen maar premium. Diegene die zeggen dat ze geen premium ammo gebruiken liegen in vrijwel de meeste gevallen.
Damn dat is pas cashen dan zegwsLy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:41:
[...]
Over het algemeen zijn dat rerollers. Bij hen telt één ding; stats.
Maarja ik ga mijn type 59 nu ook even met 5AP/29APCR spelen aangezien ik de damage nodig heb voor de 3e MoE.
En deze gun is te random om op de AP te vertrouwen.
En nog maak ik dan winst btwgisteren ook 24 APCR geschoten; 48k winst

Ik heb overigens in elke tank premium ammo erbij hoor, is gewoon een eerste levens behoefte om sommige tanks head-on te kunnen killen
GOLDNOOB!Kaap schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:56:
[...]
Het is premium ammo, geen gold ammo. Je kunt ook met credits betalen, en das geen gold.
Iedereen gebruikt premium ammo trouwens. Al mijn tanks hebben 10 premium shells bij, mijn E100 schiet trouwens alleen maar premium. Diegene die zeggen dat ze geen premium ammo gebruiken liegen in vrijwel de meeste gevallen.
Ontopic:
Wat maakt het uit wat iemand schiet? Hoe iemand zijn/haar geld/gold/credits uitgeeft is zijn/haar probleem. Snap niet dat mensen zich hier zo druk om maken. Ingame net zo, hoevaak ik al geen pm heb gekregen met een of andere doodsbedreiging om dat ik premium ammo schoot. Ik snap er geen snars vanhoe iemand zo bekrompen kan zijn om een functie die ingebakken zit in een game en niet snapt dat mensen daar van van gebruik kunnen maken.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
arti is ook ingebakken en daar klagen mensen ook overjdh009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:02:
[...]
GOLDNOOB!
Ontopic:
Wat maakt het uit wat iemand schiet? Hoe iemand zijn/haar geld/gold/credits uitgeeft is zijn/haar probleem. Snap niet dat mensen zich hier zo druk om maken. Ingame net zo, hoevaak ik al geen pm heb gekregen met een of andere doodsbedreiging om dat ik premium ammo schoot. Ik snap er geen snars vanhoe iemand zo bekrompen kan zijn om een functie die ingebakken zit in een game en niet snapt dat mensen daar van van gebruik kunnen maken.
Weet iemand op welke waarden de expected stats van de AMX 30 lijn is gebasseerd? De leo PTA/1 tanks?
Ja, maar arty is gewoon ziekelijk irritant en zwaar overpowered.snowD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:08:
[...]
arti is ook ingebakken en daar klagen mensen ook over
Zo, zaadje weer geplant
deel die popcorn eens kaap,
*sits down & watches*
*sits down & watches*
een FV183 (of die andere britse) die gold schiet niet ?Kaap schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:12:
[...]
Ja, maar arty is gewoon ziekelijk irritant en zwaar overpowered.
Zo, zaadje weer geplant
anyway ik weet zeker dat arti niet wordt verwijderd evenals gold/premium ammo
(mijn mening, vind ik)
[ Voor 3% gewijzigd door snowD op 13-05-2015 09:16 ]
Hmmm... Is een Cent 7 die HESH schiet ook OP?snowD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:16:
[...]
een FV183 (of die andere britse) die gold schiet niet ?
Jij bent OP #NerfUser
[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 13-05-2015 09:31 ]
Het is blijkbaar oke hier om rode spelers af te zeiken omdat ze goud ammo gebruiken, maar je moet vooral niet beginnen over blauwe spelers. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.Kaap schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:56:
[...]
Het is premium ammo, geen gold ammo. Je kunt ook met credits betalen, en das geen gold.
De naam "gold ammo" komt nog uit de tijd dat het alleen maar met goud kon worden gekocht. Het is een goed ingeburgerde naam, iedereen gebruikt het, de naam en de ammo. Behalve de personen die denken dat het gebruik van goud ammo om een of andere reden niet goed is, die gebruiken "premium ammo".
Ik heb nergens gesteld dat ik geen goud ammo gebruik. In tegendeel zelfs, ik heb het op bijna iedere tank bij mij. Net zoals dat ik altijd wel een aantal HE shells mee heb de arty en sommige TD's.
What about Arty die met goud schiet?
*popcorn time*
Nee, we noemen het allemaal goud, maar het kan ook gewoon "takkenveelzilver" heten, goud met goud betalen is echt zonde, kan je beter premium tank kopen en "takkenveelzilver" wegschieten.
*popcorn time*
Nee, we noemen het allemaal goud, maar het kan ook gewoon "takkenveelzilver" heten, goud met goud betalen is echt zonde, kan je beter premium tank kopen en "takkenveelzilver" wegschieten.
Hate the game not the players
*popcorn time*
*popcorn time*
[ Voor 23% gewijzigd door crusader1983 op 13-05-2015 10:12 ]
Ik denk dat ik nog eerder "premium" zou gaan gebruiken dan "takkenveelzilver" of "shitloadsofsilver". Het bekt gewoon niet lekker. Moet je die vertaling trouwens niet eerst door User laten controleren?

[ Voor 22% gewijzigd door Ryack op 13-05-2015 10:13 ]
Throw-wallet-at-screen-shells?
Godfather Bodybuilding topic reeks
Lekkere pot MrJ
Zelf niet echt consistent in de IS-7, of je snap shot alles wat los en vast zit of je mag niets raken terwijl zelfs T8 tanks door jou heen schieten. Nee geef mij maar de E5, die is stukken consistenter. IS-7 speel ik eigenlijk uitsluitend in platoon.
Goldn00b!!
Wel gefeliciteerd met een mooie pot hoor
Zo zat ik onlangs in een scout te spelen en het was redelijk end-game dus ik had gold/premium/lotsofcredits ammo geladen om een heavy te killen als er ineens een oneshot arty voorbij getufd komt (stronk arty tactic!).
Natuurlijk schiet ik die arty af met die gold/premium/lotsofcredits shell!
De rage daarna ingame was om te lachen
[ Voor 3% gewijzigd door kreezjie op 13-05-2015 10:26 ]
De E5.... Nog ff en dan heb ik die ook, gisteren potje in me M103 gedaan ik mikken op een FV215b en echt elke shell die ik op hem schoot ging of over of hij dropte als een malle, na 5 shells maar mee gestopt die gast had echt het geluk van de RNG goden op z'n schouder zitten.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de WN8 van de nieuwe premiums van de parade. Ik schiet in me nieuwe Cromwell gemiddeld 1000-1200 dmg en gisteren had ik een pot van over de 1700 dmg, mijn in-game session stats zij dat dat een pot van aardig wat WN8 was en daardoor kwam mijn gemiddelde ook weer aardig omhoog van de dag, maar nu kijk ik net op wotlabs en daar staat een totaal ander nummer dan dat ik in-game kreeg te zien. Iemand enig idee hoe dat zit? Snap er geen hout van
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de WN8 van de nieuwe premiums van de parade. Ik schiet in me nieuwe Cromwell gemiddeld 1000-1200 dmg en gisteren had ik een pot van over de 1700 dmg, mijn in-game session stats zij dat dat een pot van aardig wat WN8 was en daardoor kwam mijn gemiddelde ook weer aardig omhoog van de dag, maar nu kijk ik net op wotlabs en daar staat een totaal ander nummer dan dat ik in-game kreeg te zien. Iemand enig idee hoe dat zit? Snap er geen hout van

Er is nog niet echt een graadmeter voor de Cromwell B (en de andere nieuwe tanks), hierdoor slaan de stats nergens op en kan je er nog niets op baseren. Pas als alles genormaliseerd is en de WN8 tabel beschikbaar is kan je er iets nuttigs over zeggen.
Over het verschil in-game en op WoTlabs, dat komt waarschijnlijk omdat ze andere expected stats gebruiken. Kan best dat de ene het gemiddelde pakt van tier 6 en de andere bijvoorbeeld alleen van de tier 6 mediums.
Over het verschil in-game en op WoTlabs, dat komt waarschijnlijk omdat ze andere expected stats gebruiken. Kan best dat de ene het gemiddelde pakt van tier 6 en de andere bijvoorbeeld alleen van de tier 6 mediums.
Aha, nu snap ik het iets beter. Dus tegen de tijd dat z'n graadmeter er is, wordt de WN8 van iedereen die hem gespeelt heeft vanzelf weer aangepast neem ik aan?
Dan knal ik nog ff lekker door in me Cromwell B, dat ding is echt veels te OP. Ben blij dat ik hem heb aangeschaft, de rest trok me niet echt. Wel jammer dat er 1 z'n rare tekst op staat maar daar kijk ik dan maar niet naar
Dan knal ik nog ff lekker door in me Cromwell B, dat ding is echt veels te OP. Ben blij dat ik hem heb aangeschaft, de rest trok me niet echt. Wel jammer dat er 1 z'n rare tekst op staat maar daar kijk ik dan maar niet naar
Premium ammo altijd zo'n leuke discussie. In mijn ogen gebruik ik vaak premium ammo om RNG te counteren. Vaak bounce je de grootste bullshit die je gewoon met normale ammo hoort te pennen. Echter als RNG zegt nope, en je krijg alleen maar low pen rolls etc. ben ik er snel klaar mee.
in 9/10 gevallen wanneer je prem ammo schiet heb je het niet nodig maar gebruik je het om zeker te weten dat RNG je niet trollt. Vaak is dit in de +2 MM's waar je als bottom tier tank die schoten waar moet maken.
Wat ik niet begrijp is dat bijvoorbeeld een T9 full prem schiet in een game met 3 tier 9s en wanneer je alleen maar T7-8 aan het schieten bent. Premium ammo om RNG te counteren of heavy armor te schieten np. maar willekeurig spammen vindt ik ook een beetje triest. Vooral de Jagd E100's/ 268s etc. met heat is onzin. 400 pen... daar is niets tegen te doen ^^. Ze kunnen beter gewoon prem ammo van T10 tds verwijderen. of net als 263 maar + 30 pen geven.
BTW : wat zijn die tags naast de namen, iets nieuws?
in 9/10 gevallen wanneer je prem ammo schiet heb je het niet nodig maar gebruik je het om zeker te weten dat RNG je niet trollt. Vaak is dit in de +2 MM's waar je als bottom tier tank die schoten waar moet maken.
Wat ik niet begrijp is dat bijvoorbeeld een T9 full prem schiet in een game met 3 tier 9s en wanneer je alleen maar T7-8 aan het schieten bent. Premium ammo om RNG te counteren of heavy armor te schieten np. maar willekeurig spammen vindt ik ook een beetje triest. Vooral de Jagd E100's/ 268s etc. met heat is onzin. 400 pen... daar is niets tegen te doen ^^. Ze kunnen beter gewoon prem ammo van T10 tds verwijderen. of net als 263 maar + 30 pen geven.
Zo... ben net uit m'n huidige clan gestapt.
Vanaf vrijdag kan ik weer clan acties doen.
Zal dan eens applyen voor GoT2, was wel een gezellige bedoeling gisteren op TS.
Noobmeter WoT: Froekie
Ik zeik helemaal niemand af omdat ze premium ammo gebruiken. Ik generaliseer juist want iedereen, paars, blauw, rood of groen, schieten met premium. Misschien dat er in je string een gevoelige snaar zat waar jezelf op was gaan staanRyack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]
Het is blijkbaar oke hier om rode spelers af te zeiken omdat ze goud ammo gebruiken, maar je moet vooral niet beginnen over blauwe spelers. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.
Ik corrigeerde omdat iemand op de proppen kwam over real life geld, en daar het gewoon met credits betaald kan worden, gaat dat dus niet op. Vandaar dat de term "gold", verwijzende naar wat jij beschrijft, niet echt meer de juiste benaming is.Ryack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]
De naam "gold ammo" komt nog uit de tijd dat het alleen maar met goud kon worden gekocht. Het is een goed ingeburgerde naam, iedereen gebruikt het, de naam en de ammo.
Vreemd, de discussie begon namelijk omdat iemand liep te brullen als een dreumes dat er zoveel premium ammo gebruikt werd, en hij noemde het gold ammo. En ik ben voorstander van premium ammo, en noem het premium ammo.Ryack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]
Behalve de personen die denken dat het gebruik van goud ammo om een of andere reden niet goed is, die gebruiken "premium ammo".
Same here, maar dat maakte ik al eerder duidelijk in mijn statement dat iedereen, paars, blauw, rood of groen, premium gebruikt. Maar blijkbaar vond je het gegeven dat ik op jouw reactie reageerde dusdanig vijandig dat je besloot al het bovenstaande er maar uit te gooien, terwijl we het eigenlijk volledig, met uitzondering van je afkeer van goede spelers, eens zijn met elkaar betreffende premium ammo.Ryack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]
Ik heb nergens gesteld dat ik geen goud ammo gebruik. In tegendeel zelfs, ik heb het op bijna iedere tank bij mij. Net zoals dat ik altijd wel een aantal HE shells mee heb de arty en sommige TD's.
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-05-2015 11:21 ]
Die tags zijn dit plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteemjantje 2 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:46:
Premium ammo altijd zo'n leuke discussie. In mijn ogen gebruik ik vaak premium ammo om RNG te counteren. Vaak bounce je de grootste bullshit die je gewoon met normale ammo hoort te pennen. Echter als RNG zegt nope, en je krijg alleen maar low pen rolls etc. ben ik er snel klaar mee.
Maar premium ammo van alle tier X TD's verwijderen is onzin, en als dat zo zou zijn dan wens ik je sterkte met de FV215B(183). Heb die een paar gespeeld, maar het verschil tussen normale en premium ammo ligt bij die tank wel erg hoog. En als je dan z'n lange reload hebt wil je echt wel zeker weten dat je raak schiet.
Goed idee!Phreak schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:03:
Zo... ben net uit m'n huidige clan gestapt.
Ik heb je gisteren echter niet tegengekomen denk ik? Of je bent niet in het Stronghold kanaal geweest misschien?
Zat wel in de general chatkreezjie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:19:
[...]
Goed idee!![]()
Ik heb je gisteren echter niet tegengekomen denk ik? Of je bent niet in het Stronghold kanaal geweest misschien?
Stronghold channel said no! geen permissies.
Maar het klopt, de meesten gingen snel naar een stronghold battle tier8.
Morgen ben ik denk ik wel weer online.
Noobmeter WoT: Froekie
Erg grappig dat je nu begint tegen degene die het juist niet over het verschil in kleuren van spelers heeft en juist stelt dat het door iedereen wordt gebruiktRyack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]
Het is blijkbaar oke hier om rode spelers af te zeiken omdat ze goud ammo gebruiken, maar je moet vooral niet beginnen over blauwe spelers. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.
[removed]
Als ik in tier 10 matches kom met mijn E1 word er standaard premium geladen.
183 voorbeeld snap ik niet helemaal. Standaard shell 1150 damage 310 pen. HESH shell 1750 damage 230 pen. en wat heeft raak schieten te maken met verwijderen van premium ammo. Ik zou juist blij zijn als de HESH van de 183 wordt verwijderd. Dat ding is zo onzinnig instagib. En met 310 pen zou je theoretisch alles wel moeten kunnen raken.Bigsexy3 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:18:
[...]
Die tags zijn dit plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem
Maar premium ammo van alle tier X TD's verwijderen is onzin, en als dat zo zou zijn dan wens ik je sterkte met de FV215B(183). Heb die een paar gespeeld, maar het verschil tussen normale en premium ammo ligt bij die tank wel erg hoog. En als je dan z'n lange reload hebt wil je echt wel zeker weten dat je raak schiet.
En waarom is het onzin? ik bedoel 300 pen is gelijk aan zowat elke premium shell in de game ( 330 is hoogste non td? ) Ik zou dan eerder zeggen geef premium ammo de increase naar de beste premium shell in de game. Want 400 pen is natuurlijk zwaar overkill. Daar valt niet tegen aan te anglen.
Niet dat premium ammo instant pen is natuurlijk, heel veel delen van tanks zijn gewoon niet te raken of te beschadigen met welke shell dan ook. Maar bijvoorbeeld zelfs UFP van E100 en Maus kan gepenned worden met 400 pen.
Met de Matilda IV in de endgame (3 tegen 2 of zo) schoot ik een heavy met premium kapot.
Tegenstander: "Um... that must have cost you a lot of credits!".
Ik: "Sure... but hey I really want to win this last game of the evening."
Tegenstander: "I see!"
Kijk zo kan het ook.
Kijk zo kan het ook.
Maar ik wil alle potjes winnen, niet alleen de laatste.Istrilyin schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:54:
Met de Matilda IV in de endgame (3 tegen 2 of zo) schoot ik een heavy met premium kapot.
Kijk zo kan het ook.
Ik neem aan dat JIJ best wel verdient op de gemiddelde game, ook met een behoorlijke hoeveelheid premium.User schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:56:
[...]
Maar ik wil alle potjes winnen, niet alleen de laatste.
Nee, hij trekt zn portemonnee 
Een volle dag spelen met een pz 2 j is pas verschrikkelijk
En het lukt mij ook om met vol premium te knallen in een valentine II om niks te verliezen over de gehele dag.
Zolang je premium shells maar raken en pennen, gaat er niks verkeerd met je geld inkomsten
Een volle dag spelen met een pz 2 j is pas verschrikkelijk
En het lukt mij ook om met vol premium te knallen in een valentine II om niks te verliezen over de gehele dag.
Zolang je premium shells maar raken en pennen, gaat er niks verkeerd met je geld inkomsten
Valt tegen hoor, ik heb op heel veel tanks food zitten en op een aantal ook premium repair en first aid. Dan kan het behoorlijk hard gaan met de credits. 60.000 alleen al voor de consumables.Istrilyin schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:58:
[...]
Ik neem aan dat JIJ best wel verdient op de gemiddelde game, ook met een behoorlijke hoeveelheid premium.
Met full gold en premium consumables op de Type 59 draai ik gemiddeld iets van 1k credits winst. Totdat iemand de creditbonus aanzet. Voila, 50k winst per pot.
En wat Fordox zegt, II J kost zo'n 50.000 tot 100.000 per pot.
http://ritastatusreport.b...ws-perks-penetration.html
The idea the developers got is the following:
- TD's are to have 240-250mm and above
- HT's are to have the second best penetratio between 232 and 250mm
- MT's are third with 202 to 240mm
- LT's would be the last with 175-220mm at max
- one of the ideas to rework artillery is to artificially prevent one-shot kills (not high damage shots, just kills) that are responsible for much anger. Basically the damage would be "cut" so the tank stays alive.
- one of the ideas to rework artillery is to artificially prevent one-shot kills (not high damage shots, just kills) that are responsible for much anger. Basically the damage would be "cut" so the tank stays alive.

[ Voor 25% gewijzigd door snowD op 13-05-2015 12:07 ]
Ik ben helaas niet zo goed, ik speel lekker maar mijn winstratio is laag en mijn gemiddelde scores zijn ook niet geweldig. Hoe hebben de toppers onder ons zoveel beter leren spelen?
230-240 pen tegen E100's en IS7's is niet te doen, zelfs met de zijkanten ga je moeite hebben als ze maar iets angled zijn. Ik zie persoonlijk heel die nerf niet zitten en maakt het spel nog meer RNG based dan het al is. een low roll met 240 pen is bijvoorbeeld 180. Dan ga je zelfs moeite hebben met T8 tanks.snowD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:06:
http://ritastatusreport.b...ws-perks-penetration.html
De armor in de game is heel erg aanwezig en is een middel om goed te spelen door jezelf goed te plaatsen op de kaart of een goede manier van aanval te vinden. Als ik en IS7 pak bounce ik gemiddeld 2k met gemak. Met een Maus met gemak 3k average. Dit is al een verdubbeling van je hp per game. In mijn AMX 30b bounce ik niets.
Het lijkt we of WG wil dat een heavy gewoon door het open veld kan rijden zonder maar door niemand geraakt te worden. Als deze nerf daadwerkelijk doorgaat worden mediums in ieder geval nooit meer gespeeld.
Ik heb een sprong in mijn performance gemaakt door maar 1 tank te spelen die (bijna) altijd top tier is. In mijn geval was dat de E50M, maar het kan prima een andere comfortabele tier 10 of premium tank zijn.The_Zohan schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:10:
Ik ben helaas niet zo goed, ik speel lekker maar mijn winstratio is laag en mijn gemiddelde scores zijn ook niet geweldig. Hoe hebben de toppers onder ons zoveel beter leren spelen?
Het idee is dat je niet hoeft te focussen op de tank zelf (omdat je al weet hoe je moet rijden/staan/schieten/etc) zodat je kan focussen op wat je in vredesnaam aan het doen bent in het potje. Je kan dus vragen stellen, zoals: "Is het nog wel nodig dat ik hier sta?", "Waar rijden de vijanden heen?", "Waar rijden onze tanks heen?", "Wint deze flank het ook zonder mij?", "Moet ik de andere flank helpen?", etc. Je kan dus echt als een strategist naar het gevecht kijken, en niet als een tanksoldaat die alleen zijn eigen tank ziet.
Zodra je goed kan inspelen op wat de vijand gaat doen, zul je merken dat je veel meer wint.
Ik kan iedereen hier aanraden om "The Art of War" door Sun Tzu te lezen. Maarja, lezen, snappen en toepassen zijn drie verschillende dingen.
klopt 1 van de devs heeft gezegt:
These numbers might of course vary from the final product, it just demonstrates how the developers are thinking. There are some concerns that 230mm for mediums might be insufficient to even fire at the sides of a tank. One developer on penetration changes:
"A noob's dream is to drive the "perfect tank that can penetrate all its shots and bounce everyone else's", so its either up-armor everyone's tanks or reduce the penetration - obviously, the penetration change IS sekected for the sake of bringing armor into value again and because having an IS-7/IS-4 with 400mm armor would only make it ridiculous, driving top tier doesnt mean you have to penetrate every of your shots, that's why armor exists."
Bedankt voor de tip, ik ben alleen nog niet zo ver
heb nu 2 Tier 9 tanks, hoger nog niet. De IS-8 heb ik pas een paar potjes mee gespeeld maar bevalt me wel goed.
Ik vind het altijd lastig om te bepalen waar ik heen moet. Ik ken de kaarten natuurlijk ondertussen wel, maar vaak als ik de massa volg om een beetje hulp te hebben tegen enemies, rollen ze ons via de andere kant op, en als ik met de kleinere groep meega omdat ze het anders te moeilijk hebben word ik gesloopt door te weinig hulp
Ben nu begonnen met wat meer naar achteren te hangen ipv naar voren te stormen, dat maakt mijn overlevingskansen een stuk beter, maar doe ook een stuk minder damage
Ik vind het altijd lastig om te bepalen waar ik heen moet. Ik ken de kaarten natuurlijk ondertussen wel, maar vaak als ik de massa volg om een beetje hulp te hebben tegen enemies, rollen ze ons via de andere kant op, en als ik met de kleinere groep meega omdat ze het anders te moeilijk hebben word ik gesloopt door te weinig hulp
Ben nu begonnen met wat meer naar achteren te hangen ipv naar voren te stormen, dat maakt mijn overlevingskansen een stuk beter, maar doe ook een stuk minder damage
Ik had het inderdaad ook gelezen. Penetration nerf gaat niets oplossen. Daar zit het probleem niet. Laat ze eerst RNG verminderen naar 10-15%. Daar zit het probleem. Te grote randomness waardoor ik bijna elke avond quit met ALT + F4 lel.
Maar supporten is altijd goed. Dit doe je vaak door dicht bij je allies te staan. De tegenstander is vaak banger om te pushen als er twee tanks naast elkaar staan inplaats van 300 meter verder op.
Blijf niet te lang achterin de map hangen, dit is schadelijk voor je team, zeker als je top tier bent. Jij bent zeker in een heavy tank vaak diegene die de kar moet trekken. Dit betekent frontline of second line in de buurt van je ally heavies zodat je hun kan ondersteunen. Achterin de map staan met een heavy wekt alleen irritatie op en rage. Probeer geen engagements aan te gaan waarbij je meer hp verliest dan de tegenstander. En probeer altijd te zorgen dat je samen met je heavies speelt. Het is lastig om precies aan te geven wat je moet doen gezien elke situatie anders is.The_Zohan schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:25:
Maar supporten is altijd goed. Dit doe je vaak door dicht bij je allies te staan. De tegenstander is vaak banger om te pushen als er twee tanks naast elkaar staan inplaats van 300 meter verder op.
[ Voor 69% gewijzigd door jantje 2 op 13-05-2015 12:31 ]
Kijk niet naar survival rate. Ik heb bijvoorbeeld één van de laagste survival rates hier in dit topic. 
Als ik denk dat ik een potje kan winnen door in full retard mode naar voren te rushen, dan rush ik in full retard mode naar voren. Ik overleef het misschien niet, doe niet zo veel schade, maar ik win wél.
Als ik denk dat ik een potje kan winnen door in full retard mode naar voren te rushen, dan rush ik in full retard mode naar voren. Ik overleef het misschien niet, doe niet zo veel schade, maar ik win wél.
mja als je full retard mode doet, moet je wel kwijlend achter je toetsenbord zitten he.
Het afzeiken was meer over een aantal voorgaande posts dan over een specifieke post van jouw. Voor mijn eerste post vandaag werd er vooral gehakt op rode spelers met gold ammo. Daarom dus mijn post dat het "vooral" blauwe spelers zijn die het doen. Knuppel, hoenderhok en zo.Kaap schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:15:
[...]
Ik zeik helemaal niemand af omdat ze premium ammo gebruiken. Ik generaliseer juist want iedereen, paars, blauw, rood of groen, schieten met premium. Misschien dat er in je string een gevoelige snaar zat waar jezelf op was gaan staan
Ik had het idee dat je daarom iets gevoelig reageerde, maar het kan zijn dat ik te veel in jou reactie las. Mijn string is het in ieder geval niet, die heb ik vandaag niet aan.
Ik vind gold ammo gewoon veel lekkerder klinken. Ook omdat er mensen zijn die er gevoelig voor zijn. De keren dat ik in game en nu ook hier op het forum al te horen krijg dat het niet gold maar premium is. Entertaiment dat niet met goud te kopen is.[...]
Ik corrigeerde omdat iemand op de proppen kwam over real life geld, en daar het gewoon met credits betaald kan worden, gaat dat dus niet op. Vandaar dat de term "gold", verwijzende naar wat jij beschrijft, niet echt meer de juiste benaming is.
Hmm ben ik die dreumes of bedoel je een andere dreumes? De discussie was namelijk al een tijdje aan de gang voor dat ik er in kwam. Ik kan niet zeggen dat ik mij herken in het beeld van een brullende dreumes.[...]
Vreemd, de discussie begon namelijk omdat iemand liep te brullen als een dreumes dat er zoveel premium ammo gebruikt werd, en hij noemde het gold ammo. En ik ben voorstander van premium ammo, en noem het premium ammo.
Behalve dan over goud ammo, ik denk niet dat we het daar over eens worden.[...]
Same here, maar dat maakte ik al eerder duidelijk in mijn statement dat iedereen, paars, blauw, rood of groen, premium gebruikt. Maar blijkbaar vond je het gegeven dat ik op jouw reactie reageerde dusdanig vijandig dat je besloot al het bovenstaande er maar uit te gooien, terwijl we het eigenlijk volledig, met uitzondering van je afkeer van goede spelers, eens zijn met elkaar betreffende premium ammo.
Ik vond trouwens niet dat je vijandig reageerde, meer een beetje geiriteerd. Wat eigenlijk precies was waar ik op hoopte met mijn eerste post. Niet dat ik specifiek op jou reactie zat te wachten, maar meer op een reactie.

Ja dat heb ik ook een tijdje geprobeerd, maar mijn winrate daalde steeds verderUser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:30:
Kijk niet naar survival rate. Ik heb bijvoorbeeld één van de laagste survival rates hier in dit topic.
ik vind de afweging hoe ver door te gaan een moeilijke. Voorop gaan zonder spotter voor me heb ik afgeleerd, dankzij een aantal snelle roemloze sterfgevallen. Maar het ondersteunen van teammaten door met ze mee te rijden pakt regelmatig ook slecht uit, dankzij dat zij vaak ook niet weten wat ze doen
Ik denk dat ik daarom me nu ook steeds meer richt op tankjagers, dan mag je beetje afwachtend achter blijven hangen om vuursupport te geven
heb veel leuke potjes gehad met de T25/2, maar de lage snelheid van zijn opvolger, de T28 Prot, lijkt me wat minder leuk spelen. Ben nou begonnen met beide Duitse TD lijnen, heb ze nu beide op tier 5 zitten, binnenkort tier 6.
Vanavond heb ik de zwaarste gun voor de IS-8, dat zal hopelijk ook nogal een verschil maken. De Conquerer (mijn andere tier 9) is voor mijn gevoel alleen goed als mobiele armor voor mijn teammaten, het kanon (eennalaatste) stelt erg weinig voor.
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om uitdaging 15 van de HT te halen? 8000 damage geblokkeerd door mijn armor is tot noch toe een droom die erg ver weg is
Even wachten op patch 9.8. Dan worden er vele missies gewijzigd waaronder HT15.
Niet helemaal eens met je standpunt over survival rate User. Mijn ervaring is juist: hoe langer ik leef, hoe groter de kans is dat mijn team het potje gaat winnen. Natuurlijk zijn er momenten dat een YOLO move jouw team kan inspireren om te pushen waardoor je het potje wint zonder dat jij overleeft, maar vaak zat blijft iedereen lekker zitten waar hij zit en is de YOLO move voor niets geweest. Nee, ik blijf liever zo lang mogelijk in leven en probeer zo min mogelijk te campen om dat te bereiken.
Nieuwe versie van Epic GOT platoon, starring ETitus, Kepro en mijzelf
Nieuwe versie van Epic GOT platoon, starring ETitus, Kepro en mijzelf
[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 13-05-2015 13:14 ]
Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?Mr_Size schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:12:
Niet helemaal eens met je standpunt over survival rate User. Mijn ervaring is juist: hoe langer ik leef, hoe groter de kans is dat mijn team het potje gaat winnen. Natuurlijk zijn er momenten dat een YOLO move jouw team kan inspireren om te pushen waardoor je het potje wint zonder dat jij overleeft, maar vaak zat blijft iedereen lekker zitten waar hij zit en is de YOLO move voor niets geweest. Nee, ik blijf liever zo lang mogelijk in leven en probeer zo min mogelijk te campen om dat te bereiken.
Survival rate zegt totaal niets over wanneer je aan puin wordt geschoten.
Betekent mijn lage survival rate dat ik elk potje direct naar voren yolo?
Nee*.
Betekent mijn lage survival rate dat ik aan het eind van elk potje van een klif af rij?
...Misschien.
* Eigenlijk wel.
Volgens mij is dit aantal verlaagt tot 6000 met de nieuwe missies. Wanneer deze komen weet ik echter niet precies. Je zou dus even kunnen wachten nog als het nu niet luktThe_Zohan schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:54:
[...]
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om uitdaging 15 van de HT te halen? 8000 damage geblokkeerd door mijn armor is tot noch toe een droom die erg ver weg is
Kijk anders dit filmpje van Mr_Size eens, geeft ie een mooie review van de conquerorThe_Zohan schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:54:
De Conquerer (mijn andere tier 9) is voor mijn gevoel alleen goed als mobiele armor voor mijn teammaten, het kanon (eennalaatste) stelt erg weinig voor.
Ik ben beter geworden door goed te luisteren naar betere spelers. En niet gelijk vol tier 10 spelen als je er 1 hebt, dat scheelde ook al heel veel bij mij. Eerst kijken of je rond tier 6 een flinke stempel kan drukken op je match en daarna rustig de tiers opbouwen.The_Zohan schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:10:
En veel filmpjes kijken op youtube, er zitten hier een paar goede video makers tussen (om er even een paar te noemen: MrSize, Rianata, Psychoclown en alle andere die ik nu vergeet). Daar heb ik ook veel van kunnen leren. De afgelopen paar maanden flink in WN8 gestegen en ik hoop zo door te gaan en steeds beter te worden. Het voordeel van in een wat betere clan te mogen spelen door wat connecties hier en daar helpt ook heel erg
In mijn ogen is er een verband tussen hoge survival rate en hoge WR. Uiteraard denk ik niet dat jij elk potje yolotUser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:16:
Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?
Survival rate zegt totaal niets over wanneer je aan puin wordt geschoten.
Betekent mijn lage survival rate dat ik elk potje direct naar voren yolo?
Nee*.
Betekent mijn lage survival rate dat ik aan het eind van elk potje van een klif af rij?
...Misschien.
* Eigenlijk wel.![]()
Over de laatste duizend potjes:Mr_Size schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:30:
[...]
In mijn ogen is er een verband tussen hoge survival rate en hoge WR. Uiteraard denk ik niet dat jij elk potje yolotMaar jij zegt: kijk niet naar survival rate. Ik zeg: mjah, kijk er toch maar wel naar
Een hogere survival rate draagt namelijk in de meeste gevallen bij aan een hogere WR.
(Winrate, survival rate)
User:
66.83% - 32.17%
Mr_Size:
65.19% - 46.12%
Coldzero:
67.23% - 48.21%
Neo:
62.38% - 40.22%
Deurmat:
59.41% - 49.6%
Peudereuseu:
61.91% - 42.31%
Kepro:
58.01% - 33.23%
Macamba:
56.69% - 42.22%
ZiCura:
58.03% - 43.45%
... welk verband?
Also, ik yolo dus wel elk potje. Full yolo best yolo.
[ Voor 7% gewijzigd door User op 13-05-2015 13:50 ]
Geniet er maar van (doe ik ook), ik weet bijna zeker dat dat ding een nerf gaat krijgen. Voor zover ik kan zien heeft dat ding de stats van een normale Cromwell met veel betere tracks. Terwijl, volgens mij, eigenlijk de tier V gun van de Cromwell op de Berlin hoort (kijk maar naar de naam). En ik denk daarom ook dat ze dat terug gaan herstellen, of ze passen de naam van de gun op de Cromwell B aan waardoor hij vrij OP blijft.Bigsexy3 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:38:
Ik schiet in me nieuwe Cromwell gemiddeld 1000-1200 dmg en gisteren had ik een pot van over de 1700 dmg, mijn in-game session stats zij dat dat een pot van aardig wat WN8 was en daardoor kwam mijn gemiddelde ook weer aardig omhoog van de dag, maar nu kijk ik net op wotlabs en daar staat een totaal ander nummer dan dat ik in-game kreeg te zien. Iemand enig idee hoe dat zit? Snap er geen hout van
Session stats heeft nog geen correcte expected values voor de 3 Berlijn tanks, Wotlabs wel.Bigsexy3 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:38:
User schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:51:
[...]
Session stats heeft nog geen correcte expected values voor de 3 Berlijn tanks, Wotlabs wel.
Ik heb nu m'n eerste matchen achter de rug met de KV-1. Zogezegd de meest noob-friendly heavy. Ik zie het niet moet ik eerlijk zeggen ...
Als ik in een tier 5 match kom ben ik de eerste om te gaan brawlen in de stad met een WN8 die ver in het paarse staat. Tier 6 en 7 games zijn heel wat minder, integendeel WN8 scores in het rood. Speel dan support? Ja tuurlijk, met een slakkegangetje zijn je opties wel héél erg beperkt.
Ik heb veel te leren vrees ik. Onlangs had ik nog een Sand River game en ik zat in het team dat moest aanvallen. Hoe begin je eraan? Misschien ben je als heavy te afhankelijk van je team? Je wordt verondersteld om als eerste aan te vallen (lees: schietschijf te spelen). Ik heb altijd gespeeld met TD's. Misschien is dat m'n probleem? Als TD ben je minder afhankelijk van je team om goede resultaten te halen. Jij zorgt tenslotte voor support. Maar er zelf op rekenenen ...
/end rant
Als ik in een tier 5 match kom ben ik de eerste om te gaan brawlen in de stad met een WN8 die ver in het paarse staat. Tier 6 en 7 games zijn heel wat minder, integendeel WN8 scores in het rood. Speel dan support? Ja tuurlijk, met een slakkegangetje zijn je opties wel héél erg beperkt.
Ik heb veel te leren vrees ik. Onlangs had ik nog een Sand River game en ik zat in het team dat moest aanvallen. Hoe begin je eraan? Misschien ben je als heavy te afhankelijk van je team? Je wordt verondersteld om als eerste aan te vallen (lees: schietschijf te spelen). Ik heb altijd gespeeld met TD's. Misschien is dat m'n probleem? Als TD ben je minder afhankelijk van je team om goede resultaten te halen. Jij zorgt tenslotte voor support. Maar er zelf op rekenenen ...
/end rant
http://www.wnefficiency.net/wnexpected/Bigsexy3 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:54:
[...]
Hoeveel dmg moet je dan wel niet schieten voor een beetje redelijke WN8 met die Cromwell, ik dacht dat 1.7K meer dan voldoende was

[ Voor 45% gewijzigd door Bigsexy3 op 13-05-2015 13:58 ]
Deze cijfers bevestigen dat verband toch? Jij (en Kepro) bent eigenlijk de enige die echt flink afwijkt, de rest heeft allemaal >40% survival rate en daarmee ook een WR die (veel) hoger is dan gemiddeld.User schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:45:
(Winrate, survival rate)
User:
66.83% - 32.17%
Mr_Size:
65.19% - 46.12%
Coldzero:
67.23% - 48.21%
Neo:
62.38% - 40.22%
Deurmat:
59.41% - 49.6%
Peudereuseu:
61.91% - 42.31%
Kepro:
58.01% - 33.23%
Macamba:
56.69% - 42.22%
ZiCura:
58.03% - 43.45%
... welk verband?
Also, ik yolo dus wel elk potje. Full yolo best yolo.
Hoe jij het doet weet ik ook niet, wellicht heb je WG omgekocht voor betere teammaten als jij dood bent
Jij wijkt flink af van dit statement, dus jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
En met full Yolo op zijn tijd is idd niets mis
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 13-05-2015 14:02 ]
Kijk daar heb ik ook last van: Ik speel stukken beter dan vroeger (Ik speelde echt als een kip zonder kop, pas na 10000 potjes maar wat strategischer te werk gegaan) maar ik moet zeggen dat de tips die er nu gegeven worden zeker zullen helpen mijn niveau te verhogen.The_Zohan schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:10:
Meestal ga ik trouwens de fout in door: De flank proberen te helpen die uiteindelijk te zwak blijkt te zijn...Of iemand anders helpen en dan afgeknald worden
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Usert statpad alleen maar low tiers om hoge winrate te halen... is'nt it Obvious ^^
Al scheelt deurmat met 59% winrate --. 50% survival met Coldzero ook flink67% winrate - 48% survival
Al scheelt deurmat met 59% winrate --. 50% survival met Coldzero ook flink67% winrate - 48% survival
Die fout maak ik ook nog wel eens probeer ik zon gemiddelde speler te helpen maar hij heeft geen flauw benul wat er gebeurt en wordt jij weg gefocussed. Vaak is je team helpen slechter voor jezelf dan voor je eigen team. Ik kan beter in leven blijven dan een gemiddelde speler laten overleven.Orandajin schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:03:
[...]
Meestal ga ik trouwens de fout in door: De flank proberen te helpen die uiteindelijk te zwak blijkt te zijn...Of iemand anders helpen en dan afgeknald worden
[ Voor 60% gewijzigd door jantje 2 op 13-05-2015 14:05 ]
Afaik is mijn winrate ook hoger dan gemiddeld.Mr_Size schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:01:
[...]
Deze cijfers bevestigen dat verband toch? Jij (en Kepro) bent eigenlijk de enige die echt flink afwijkt, de rest heeft allemaal >40% survival rate en daarmee ook een WR die (veel) hoger is dan gemiddeld.
Macamba, ZiCura en Deurmat hebben een hoge survival rate, maar een 'lage' winrate.
Ach, de ene keer word ik betaalt in WN8, een andere keer in gold en soms krijg ik wat WR.Hoe jij het doet weet ik ook niet, wellicht heb je WG omgekocht voor betere teammaten als jij dood bentMaar in mijn ogen bevestigen de cijfers die jij noemt mijn statement dat een hogere survival rate bijdraagt aan een hogere winrate.
Macamba, ZiCura en Deurmat wijken ook af. Zijn die dan ook uitzonderingen die de regel bevestigen?Jij wijkt flink af van dit statement, dus jij bent de uitzondering die de regel bevestigt
Jij hebt mij duidelijk nog nooit echt zien spelen.En met full Yolo op zijn tijd is idd niets mis
I knew it!!Ach, de ene keer word ik betaalt in WN8, een andere keer in gold en soms krijg ik wat WR.
Volgens mij zijn we het gewoon eens hoor
En hoe kom je erbij dat ik jou niet echt heb zien spelen?, we hebben toch zat geplatooned samen
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 13-05-2015 14:11 ]
De vrhouding winrate/survival rate ligt enorm aan je speelstijl, kun je imo niet met elkaar vergelijken.
Ik span de kroon denk ik wel:
58.5% winrate, 30.5% survival
Hoe ik dat doe? Ik speel als een idioot
No risc, no fun. amirite?
edit: Oke, ik ben maar een blauwe scrub... maartoch.
Ik denk eerder dat je survival rate mee omhoog gaat als je wint. Het verliezende team heeft vaak minder survivors dan het winnende team, for obvious reasons. En User wilt volgens mij in de eerste 2 minuten de battle al bepaald hebben i.p.v. dat hij rustig de battle uit wilt spelen.
Voor user zou het een logische speelstijl/denkwijzze zijn om zichzelf op te offeren als hij daar 3 tanks mee weg kan krijgen. De verhouding van 12vs14 wordt dan een stuk leuker in het begin van een battle.
En dan heb je de strategisten die in de meerderheid zijn. Zolang mogelijk overleven = zoveel mogelijk schoten kunnen doen = win
Hoe ik dat doe? Ik speel als een idioot
No risc, no fun. amirite?
edit: Oke, ik ben maar een blauwe scrub... maartoch.
Ik denk eerder dat je survival rate mee omhoog gaat als je wint. Het verliezende team heeft vaak minder survivors dan het winnende team, for obvious reasons. En User wilt volgens mij in de eerste 2 minuten de battle al bepaald hebben i.p.v. dat hij rustig de battle uit wilt spelen.
Voor user zou het een logische speelstijl/denkwijzze zijn om zichzelf op te offeren als hij daar 3 tanks mee weg kan krijgen. De verhouding van 12vs14 wordt dan een stuk leuker in het begin van een battle.
En dan heb je de strategisten die in de meerderheid zijn. Zolang mogelijk overleven = zoveel mogelijk schoten kunnen doen = win
[ Voor 63% gewijzigd door Fordox op 13-05-2015 14:16 ]
Ik denk dat je survival rate ook niet het hele plaatje laat zien, ik heb bij de afgelopen 1000 potjes bijvoorbeeld een winrate van 61.4% een maar een survival rate van 35.7%. Dit betekend dat ik vaker wordt afgeknald dan dat ik blijven leven, maar dit laat niet zien wanneer ik kapot wordt geknald.
Misschien was ik wel een flank aan het verdedigen en is er dankzij mijn inzet wel gewonnen zodat de andere flank kon doorstomen, misschien was ik wel de cap aan het verdedigen en won ik genoeg tijd om mijn team te laten cappen, misschien ging ik full yolo, etc. etc. Er zijn denk ik te veel verschillende scenario's om goed te kunnen bepalen of je survival rate nu echt laat zien of je dom weg full yolo gaat of zo lang mogelijk je team een voordeel probeert te geven
Misschien was ik wel een flank aan het verdedigen en is er dankzij mijn inzet wel gewonnen zodat de andere flank kon doorstomen, misschien was ik wel de cap aan het verdedigen en won ik genoeg tijd om mijn team te laten cappen, misschien ging ik full yolo, etc. etc. Er zijn denk ik te veel verschillende scenario's om goed te kunnen bepalen of je survival rate nu echt laat zien of je dom weg full yolo gaat of zo lang mogelijk je team een voordeel probeert te geven
Mooi representatief sample van de wot populatie ook! 9 datapunten, alle uit één uiteinde van het spectrum
Of door de laatst overgebleven arty wordt geshotgunned, of op die laatste tank in het water springt. Toch zeggen ze in verhouding wel iets. Anders zou iemand met 70% wirnate en 60% survival heel veel achterin de map campen maar toch bijna 2/3de winnen.Bigsexy3 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:14:
Ik denk dat je survival rate ook niet het hele plaatje laat zien, ik heb bij de afgelopen 1000 potjes bijvoorbeeld een winrate van 61.4% een maar een survival rate van 35.7%. Dit betekend dat ik vaker wordt afgeknald dan dat ik blijven leven, maar dit laat niet zien wanneer ik kapot wordt geknald.
59.90% winrate, 25.07% survival, laatste 1000 potjesFordox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:11:

http://www.noobmeter.com/player/eu/dogg3h/500933378/
Uiteraard laat je survival rate het hele plaatje niet zien en idd is de sample die hier wordt aangehaald erg klein. Mijn stelling en stellige overtuiging is echter: over het algemeen betekent een hogere survival rate een hogere WR. Er zijn echter spelers die anders spelen en alsnog een hoge WR hebben of vice versa.
Ik ben van mening dat dat juist het tegenovergestelde is.over het algemeen betekent een hogere survival rate een hogere WR
Een hoge winrate zorgt voor een hogere survival rate, niet anders om.
Volgens mij rijden jullie gewoon allemaal het water in als het 10-1 staat.
Ik rij van richeltjes van 3cm hoog wanneer ik minder dan 10 hp heb
Nee, we zijn het niet eens. Jij redeneert dat er een verband is tussen WR en SR omdat je spelers kent die een hoge WR en SR hebben. Ik probeer te bewijzen dat er geen (direct) verband bestaat tussen WR en SR door aan te geven dat er ook spelers zijn die een hoge WR en lage SR hebben, of juist andersom. Ik kan je zo nog wel een rijtje spelers geven die niet voldoen aan 'hoge SR = hoge WR'.Mr_Size schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:10:
Volgens mij zijn we het gewoon eens hoorJouw winrate is bizar hoog t.o.v. je survival rate, daarin zag ik de afwijking. De anderen die jij noemt hebben zowel een hoge (in ieder geval flink hoger dan gemiddeld, maar niet direct unicum waarden) winrate als een redelijk hoge survival rate.
Ik bedoel meer dat je het gevecht vanuit mijn gezichtspunt ziet. Ik durf te wedden dat je bij bijna al mijn acties zoiets hebt van "USER, DOE HET NIIIIEEEEEEEEEETTTT" en toch doet User het.En hoe kom je erbij dat ik jou niet echt heb zien spelen?, we hebben toch zat geplatooned samenIk ken jouw speelstijl, die is significant anders dan de mijne. Voor ons beiden werkt het, dus ik zou vooral niet veranderen daarin
If HP > 1 then yolo.
Tsja, regel jij even een dataminer voor mij? Mijn beschikbare tijd is ook maar beperkt.Ilikebananas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:14:
Mooi representatief sample van de wot populatie ook! 9 datapunten, alle uit één uiteinde van het spectrum
Ik zei ook niet dat het niet met elkaar in verhouding stondjantje 2 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:15:
[...]
Of door de laatst overgebleven arty wordt geshotgunned, of op die laatste tank in het water springt. Toch zeggen ze in verhouding wel iets. Anders zou iemand met 70% wirnate en 60% survival heel veel achterin de map campen maar toch bijna 2/3de winnen.
Dit topic is gesloten.