Ik had het niet beter kunnen verwoorden, dank. Met de toevoeging dat Tweakers wel een commercieel bedrijf is maar wordt gerund door meer vrijwilligers dan er mensen in dienst zijn.Luuk1983 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:51:
[...]
Feit blijft wel met zoveel gebruikers het onmogelijk is om iedereen tevreden te houden. Elk besluit dat je neemt zal ervoor zorgen dat er mensen niet tevreden zijn over die beslissing.
Maar ik vind dat je je een beetje aanstelt, of inderdaad in het verleden leeft. Als ik je post lees dan zie jij Tweakers volgens mij nog steeds als een leuk siteje dat vooral een een groepje enthousiastelingen in hun vrije tijd gerund wordt en een klein groepje gebruikers die samen 'Tweakers' zijn.
Helaas, Tweakers is een commerciaal bedrijf met een heleboel leden die je niet allemaal tevreden kan stellen en die je zeker niet allemaal kan raadplegen bij beslissingen. Maar er wordt een hoop moeite gedaan dit wel te doen door bijvoorbeeld topics te openen en mensen mee te laten beslissen, of het nou over het logo is of over de Best Buy Guide.
Over dat laatste gesproken, de BBG wordt altijd via een topic op het forum samengesteld met inspraak van mensen, maar als je vervolgens de reacties leest in de uiteindelijke Best Buy Guide, dan zijn er altijd een hoop mensen het oneens en zouden het anders doen. En dat illustreert meteen ook wat ik net zei: het is nooit voor iedereen goed, dus moet je keuzes maken.
Maar Tweakers gedoemd te falen? Nou nee, er zijn nog nooit zoveel leden, pageviews, pricewatch producten etc geweest als vandaag. Anders dan vroeger? Ja dat misschien wel.
Tweakers doet inmiddels 4 miljoen unieke sessies per maand. Wat Tweakers is, is voor al die mensen anders. Sommigen komen alleen voor het WoW-topic, anderen voor het nieuws etc. We proberen het beste te doen voor de site en voor al die mensen, soms lukt dat en soms niet. In dit geval vinden de mensen in dit topic (grotendeels) van niet, maar dat zorgt er niet voor dat we onze keuze gaan veranderen. Dat is echt een gepasseerd station.
[ Voor 3% gewijzigd door CosmoKramer op 01-05-2015 13:09 ]
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!