Tweakers feedback sessie 2015. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 15.924 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 10:26
Volgende week krijgen de mensen die ingeschreven hebben een update per mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 14:33

Fordox

00101010

Edit

[ Voor 98% gewijzigd door Fordox op 22-04-2015 14:53 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Euh. Heb je voor de gein al eens gekeken waar dit topic over gaat? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 14:33

Fordox

00101010

Sorry, kom ik nu ook achter.. Ik dacht feedback qua bugs, ik had te weinig tijd genomen om te zoeken...

Sorry :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zeef schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:38:
Volgende week krijgen de mensen die ingeschreven hebben een update per mail. :)
We zijn nu een week verder, waar blijft de mail? :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Geckoo

Good news, everyone!

de week is nog niet om, hij heeft niet gezegd dat het op de dag zou lopen.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geckoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:17:
de week is nog niet om, hij heeft niet gezegd dat het op de dag zou lopen.
Flauw, ik dacht juist dat zij zouden weten dat Tweakers erg punctueel zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

"Volgende week" != "binnen een week." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
MegaTronics schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:32:
[...]

Flauw, ik dacht juist dat zij zouden weten dat Tweakers erg punctueel zijn. :+
We zijn ook nog geen week verder duurt nog een paar uur hij heeft het bericht geplaatst om 23:38. :+

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zanbee schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:41:
[...]

We zijn ook nog geen week verder duurt nog een paar uur hij heeft het bericht geplaatst om 23:38. :+
Ik zat al op deze reactie te wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MegaTronics schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:16:
[...]

We zijn nu een week verder, waar blijft de mail? :+
Omdat MegaTronics nodeloos zit te zeuren neem ik wat extra tijd. Klachten hierover bij MegaTronics. }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zeef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:10:
[...]

Omdat MegaTronics nodeloos zit te zeuren neem ik wat extra tijd. Klachten hierover bij MegaTronics. }) >:)
Hey! :(

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Az1AxTEXs2wGcJOTOEdI4l51/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/phW7A0rSm3wGBde5y3L7dZZ8/full.jpg

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds geen zeefmail. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En weer een dag erbij .....

Idee is om te verzamelen tussen 12:45 en 13:00 uur. Dan tussen 13 en 14 uur een algemene presentatie over Tweakers, de keuzes van nu en de koers voor de toekomst. Vervolgens een inventarisatie van punten die jullie willen bespreken, mede naar aanleiding van die presentaties.

Dan nemen we een break en maken een uitgebreide ronde over de afdeling. Tussen 14 en 14:45 uur. Met ruimte voor vragen etc. etc. bij de verschillende onderdelen. Daarna gaan we de punten bespreken uit de eerste sessie. We willen daar de tijd voor nemen, dus tot 17 uur. Afsluitend een hapje en een drankje in onze (koffie)bar of op een terras, afhankelijk van het weer.

Omdat het jullie sessie is willen we juist niet punten vooraf vastleggen vanuit Tweakers. We geven slechts de informatie voor die discussie.

Kunnen jullie daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zeef schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:41:
En weer een dag erbij .....

Idee is om te verzamelen tussen 12:45 en 13:00 uur. Dan tussen 13 en 14 uur een algemene presentatie over Tweakers, de keuzes van nu en de koers voor de toekomst. Vervolgens een inventarisatie van punten die jullie willen bespreken, mede naar aanleiding van die presentaties.

Dan nemen we een break en maken een uitgebreide ronde over de afdeling. Tussen 14 en 14:45 uur. Met ruimte voor vragen etc. etc. bij de verschillende onderdelen. Daarna gaan we de punten bespreken uit de eerste sessie. We willen daar de tijd voor nemen, dus tot 17 uur. Afsluitend een hapje en een drankje in onze (koffie)bar of op een terras, afhankelijk van het weer.

Omdat het jullie sessie is willen we juist niet punten vooraf vastleggen vanuit Tweakers. We geven slechts de informatie voor die discussie.

Kunnen jullie daar iets mee?
Ja.

Moeten we nog van te voren opgeven dat we met eigen vervoer komen, zodat er een parkeerplaats gereserveerd moet worden of is iedereen op vrijdag al vroeg weg en is er een zee van ruimte? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er is voldoende parkeerplaats. Al die details zal ik er ook bij vermelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt goed zeef, ook mooi dat er gewoon de tijd voor genomen word.

Ik kom lekker met het OV, het is toch bijna een thuiswedstrijd voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ook aangemeld nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-06 00:45

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ook maar aangemeld.. Handig als je werkgever het kantoor dichtgooit op z'n tussendag ;).

[flauw]Hadden jullie te weinig aanmeldingen en daarom maar zonder aankondiging het logo vernieuwd? })[/flauw]

Trouwens, Is het volgende al helemaal in kannen en kruiken?
Tegelijk met de introductie van ons nieuwe logo start namelijk een nieuwe marketingcampagne van Tweakers.
Zo niet dan zou de feedbacksessie misschien nog een mooie gelegenheid zijn om de uitingen nog eens op "de achterban" uit te testen voordat het allemaal live gaat

[ Voor 46% gewijzigd door Electrowolf op 29-04-2015 00:56 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mail naar deelnemers is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

mvds

Totally awesome!

Ik heb mezelf uitgenodigd :) En meteen maar even mijn wachtwoord gewijzigd, omdat ik op DP ingelogd werd maar hij vroeg email en naam, geen wachtwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wat denken jullie, naast dit topic en de ruim 1700 DM's ook nog een keer als .plan aandacht vragen voor deze bijeenkomst? We zitten nu op +/- 40 aanmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik zou zeggen: Ja, want anders krijg je weer het zelfde commentaar dat mensen geen LA lezen.

(40 aanmeldigen uit 1700 dm's naar mensen die +3 hebben gegeven op die 2 reacties vind ik trouwens wel wat zeggen :X )

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 19:06
(jarig!)
_David_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:54:
(40 aanmeldigen uit 1700 dm's naar mensen die +3 hebben gegeven op die 2 reacties vind ik trouwens wel wat zeggen :X )
Ik zou niet onderschatten hoeveel mensen simpelweg niet kunnen tijdens een middagsessie op een doordeweekse dag en daarnaast ook de afstand. Als ik naar mijzelf kijk, is het voor mij is het 100+ kilometer naar Amsterdam EN ik moet werken op die dag en kan ook niet zomaar vrij krijgen. Ik vind het wel heel jammer.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
Het kan geen kwaad om via een .plan aandacht te vragen al zullen er dan ongetwijfeld weer mensen zijn die het niet lezen en niet in LA komen.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Idd, Amsterdam is een eind rijden, op een werkdag maar ben dan op vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Luuk1983 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:07:
[...]
Ik zou niet onderschatten hoeveel mensen simpelweg niet kunnen tijdens een middagsessie op een doordeweekse dag en daarnaast ook de afstand. Als ik naar mijzelf kijk, is het voor mij is het 100+ kilometer naar Amsterdam EN ik moet werken op die dag en kan ook niet zomaar vrij krijgen. Ik vind het wel heel jammer.
Ik heb ook vrij genomen die middag. Ondertussen ook de ochtend en de woensdag ervoor (vakantie iets langer gemaakt). Afstand was het probleem niet, ik werk in WTC Amsterdam, maar moet nu ook op tijd vanuit Rotterdam vertrekken. En de veertijden en de betrouwbaarheid van de NS (vooral ICD) in aanmerking nemend, wordt dat dus met de auto.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:06
zeef schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:52:
Wat denken jullie, naast dit topic en de ruim 1700 DM's ook nog een keer als .plan aandacht vragen voor deze bijeenkomst? We zitten nu op +/- 40 aanmeldingen.
Ik zou zeggen: Ja, want anders krijg je weer het zelfde commentaar dat mensen geen LA lezen.
Dit inderdaad, hoe breder je 'werft' hoe breder ook het aantal onderwerpen waarover men wat wil aandragen. Als je meer werving op het forum doet kan het zijn dat er verhoudingsgewijs veel besproken wordt over het forum terwijl de mensen die veel/alleen op de FP rondhangen niet naar de sessie komen en zodoende verbeterkansen over de FP blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Ik zou eigenlijk ook wel willen komen. Ik heb geen DM gekregen verder, maar ben met mn 9000+ berichten wel een redelijk vast bezoeker en ben gewoon benieuwd hoe het er bij jullie aan toe gaat op de vloer. (Heb al wel een keer voor het gebouw gestaan toen ik bij Discovery moest zijn :P)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Zoals al aangegeven is het inderdaad niet voor iedereen mogelijk op naar een middagsessie te komen.
Persoonlijk had ik er graag bij geweest, maar zit ik ergens aan een zwembad op een warm eiland, dus moet ik overslaan.

Qua locatie valt te twisten, maar qua tijd is het verre van handig :) (@admins: geen sneer naar jullie, dit is een paar pagina's geleden al uitgesproken :> )

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
.plan g staat vandaag aan op de FP. :)

[ Voor 62% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Heel goed Zeef!

Is er eigenlijk al een overzicht van de door ons ingebrachte onderwerpen?

@Datumkeuze: het mag dan wel doordeweeks zijn, maar bij mij is het een aangewezen vrije dag omdat donderdag een vrije dag is. Snap dat dat niet overal zo is, maar scheelt waarschijnlijk wel weer wat in de aanmeldingen ;).

[ Voor 55% gewijzigd door Electrowolf op 04-05-2015 15:50 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 02-06 13:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

dit is precies de reden dat ik niet kan, anders had ik graag gekomen.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Via het .plan op de FP naar dit topic doorverwezen. Nu ik dit bijtijds nog gevonden heb wil ik er wel aan meedoen. Qua studierooster past het prima, maak ik er wel een dagje Amsterdam van. In de ochtend door het centrum en tussen de middag bij Tweakers HQ melden. Enig idee wanneer de agenda bekend gemaakt wordt qua onderwerpen die besproken gaan worden? Het is wel handig voor iedereen die komt om te weten welke onderwerpen sowieso besproken gaan worden, zodat je van te voren daar al een mening over gevormd kan hebben. Is toch een stuk makkelijker en voorbereid afreizen dan ter plekke er een mening over vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 18:05
spartacusNLD schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:49:
[...]

dit is precies de reden dat ik niet kan, anders had ik graag gekomen.
Het is tweede hemelvaartsdag, volgens mij zijn er dan best veel bedrijven gesloten. Hier in ieder geval wel, ik ga erover nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bretgrenz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-05 15:32
Misschien een aparte vraag, maar mag ik als bescheiden Tweaker ook aanwezig zijn? (sorry als het off-topic is of als het al een keer gevraagd is :\)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bretgrenz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:16:
Misschien een aparte vraag, maar mag ik als bescheiden Tweaker ook aanwezig zijn? (sorry als het off-topic is of als het al een keer gevraagd is :\)
Iedereen is even welkom. Dus ook jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Je mag de invloed van die dag ook niet overschatten. Toen enkele jaren terug het buildfest werd georganiseerd was de kritiek op het eerste fest ook dat het zo spijtig was dat deze op een weekdag werd georganiseerd. De tweede editie was dan ook op zaterdag, maar daarom nog niet succesvoller dan de eerste.

De lage interesse is een combinatie van factoren. Datum en afstand zijn zeker niet onbelangrijk, maar ook al vaak de gedachte dat de menzen zelf weinig invloed hebben zal zeker meespelen

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Nu het ook de homepage staat; hoeveel man verwachten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Vandaag heb ik nog even over suggesties voor onderwerpen nagedacht. Schiet er vooral lekker op, misschien zijn het wel slechte onderwerpen :+.
  • Tweakers.net onderscheid zich van andere websites doordat de bezoekers niet alleen "klanten" zijn, eigenlijk kan een deel worden beschouwd als medewerkers. Dit doordat zij o.a. input en content leveren die door andere klanten weer wordt geconsumeerd.

Hierdoor blijft communicatie met (en over!) deze "medewerkers" een interessant punt. Uiterlijke aanpassingen van de website of logo's die veranderen lijken vaak niet goed gecommuniceerd, ook al wordt dit zichtbaar wel geprobeerd T.net. Waarom gaat dit klaarblijkelijk toch mis?

In de aanstaande reclamecampagne (al heb ik hier al een tijdje niets meer over gehoord...) moet hier dan ook meer rekening mee worden gehouden: in deze campagne wordt (indirect/onbewust) een waardeoordeel over de huidige tweakers gegeven en ben je niet alleen maar bezig nieuwe klanten te winnen.

• Diversiteit, non-core activiteiten, meer is beter?

Op dit moment heeft T.net, kort door de bocht genomen, vooral nieuws en zo nu en dan een review of leuke actie op de website. De reputatie en het merk is sterk genoeg om meer verschillende dingen te doen buiten de comfort zone en deze tot een succes te maken. Deze gedachte werd bij mij vooral getriggerd door de documentaire over DWDD die afgelopen week te zien was. Hierbij zie je mooi hoe een sterk merk zijn reputatie, kennis en kunde gebruikt om te vernieuwen en totaal andere dingen te doen buiten hun kernactiviteit. Ik denk dat T.net dit ook kan. (leuke discussie... en kom maar eens met voorstellen over wat T.net dan moet doen!)

• Inhuren van mensen uit de community/gastredacteuren.

T.net heeft al veel kennis binnen het bedrijf, wat terug komt in de reviews en andere (technische) artikelen van eigen hand. Maar er zijn altijd mensen met meer kennis, andere kennis of die dingen weer op een frisse en nieuwe manier kunnen brengen. Om ruimte te maken voor dergelijke mensen zou het concept gastredacteur kunnen worden ingesteld die al ook betaald wordt voor zijn werk. Een dergelijke gastredacteur kan iemand uit de community zijn, maar dit hoeft natuurlijk niet. Denk ook aan academici, mensen uit het bedrijfsleven of totaal buiten de gebruikelijke T.net vijvers.

• Hoe ziet het MT (en hopelijk ook de rest van het bedrijf) T.net over 5 jaar voor zich?

Hier ben ik zelf erg naar benieuwd en geeft ook meteen een mooi referentiekader voor de rest van de discussie. Hopelijk zal die vooral op de toekomst gericht zijn en niet al te veel over het verleden gaan.

• Expertpanels.

Ooit zijn deze opgericht en er is een beginnetje gemaakt... maar gaat hier ooit nog meer mee gebeuren?
Dus, enjoy de 2 centen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Ik ga dan net naar de rollende keukens. Is ook wel in A'dam maar niet dicht bij Noord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Laatst online: 05-04 15:52
Beste Tweakers,

Ik las bij de project cars review dat jullie op de redactie geen VR headset beschikbaar hebben. Ik leen jullie met alle plezier mijn DK2 mochten jullie interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een aantal punten bedacht waarvan ik mij afvraag of ik uniek hier in ben:
  • Communicatie- Er valt hier veel te verbeteren; De eenzijdige veranderingen waar niemand op zat te wachten: We doen het zo en dit is ons standpunt.
  • Er zijn zeer veel vraagtekens rondom de nieuwe abo's, met name perks
  • Community gevoel*
  • Dat logo.
Is er dan niets wat ze goed doen? Ja! ze gaan de dialoog aan. Mooi man, en tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:15:
• Communicatie- Er valt hier veel te verbeteren; De eenzijdige veranderingen waar niemand op zat te wachten: We doen het zo en dit is ons standpunt.
Breng het vooral ter sprake vrijdag, maar de mate waarin dit gebeurt is al verdomd klein in vergelijking met een normaal bedrijf (zeg over het logo wat je wil maar er is input gevraagd) en tot op zekere hoogte zul je dit soort beslissingen altijd blijven houden. Als de community overal inspraak op zou hebben was er allang geen Tweakers meer geweest. Niet omdat "de community" nou zo'n slecht iets is, maar domweg vanwege het concept "te veel kapiteins op één schip." Of in datzelfde thema: de beste stuurlui staan aan wal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben van mening dat als je je mond nooit opentrekt, er geen fatsoenlijk geluid uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:40:
Ik ben van mening dat als je je mond nooit opentrekt, er geen fatsoenlijk geluid uit komt.
En wij bieden graag die mogelijkheid. 24/7 365 dagen per jaar in Tweakers Feedback en a.s. vrijdag IRL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:15:
Ik heb een aantal punten bedacht waarvan ik mij afvraag of ik uniek hier in ben:
  • Er zijn zeer veel vraagtekens rondom de nieuwe abo's, met name perks
  • Community gevoel*
  • Dat logo.
Is er dan niets wat ze goed doen? Ja! ze gaan de dialoog aan. Mooi man, en tot vrijdag.
Communicatie & nieuwe abo's vind ik zeker het discussieren waard.

Community gevoel moet je uitleggen denk ik?
De HK is niet meer wat het pak 'm beet 8 jaar geleden was inderdaad, maar is dat zo erg?

Discussiewaarde omtrent het nieuwe logo zie ik niet echt.
Enerzijds omdat het uiterlijk ervan zo subjectief is als een mening en anderzijds omdat ze echt geen nieuw logo gaan aanmeten; zelfs niet als we straks alle 40 tegen zouden zijn. :>
Het enige wat je er over kunt zeggen is de manier waarop het is ingevoerd en hoe er beslissingen zijn genomen, maar ik ben daar zelf niet voldoende betrokken bij geweest.

Ik heb nog wel een beslissing omtrent een specifiek topic dat ik ter discussie wil stellen.
Misschien wel erg op microniveau en zou ik het eerst aan de lokale crew moeten voorleggen, maar aan de andere kant denk ik dat zeef en de zijnen een stem gehad hebben in die beslissing.
zeef schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:00:
[...]

En wij bieden graag die mogelijkheid. 24/7 365 dagen per jaar in Tweakers Feedback en a.s. vrijdag IRL. :)
Waarvoor dank, dat wordt zeker gewaardeerd! Ook als we dat niet dagelijks tegen elkaar zeggen. :>

[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 12-05-2015 10:23 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:40:
Daarom begon mijn post ook zoals hij begon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PromWarMachine schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Communicatie & nieuwe abo's vind ik zeker het discussieren waard.
wij ook.
Ik heb nog wel een beslissing omtrent een specifiek topic dat ik ter discussie wil stellen.
Misschien wel erg op microniveau en zou ik het eerst aan de lokale crew moeten voorleggen, maar aan de andere kant denk ik dat zeef en de zijnen een stem gehad hebben in die beslissing.
Die vind ik tricky. Individuele gevallen of topics bespreken, dat is te specifiek voor wat we vrijdag willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

PromWarMachine schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Discussiewaarde omtrent het nieuwe logo zie ik niet echt.
Enerzijds omdat het uiterlijk ervan zo subjectief is als een mening en anderzijds omdat ze echt geen nieuw logo gaan aanmeten; zelfs niet als we straks alle 40 tegen zouden zijn. :>
Het enige wat je er over kunt zeggen is de manier waarop het is ingevoerd en hoe er beslissingen zijn genomen, maar ik ben daar zelf niet voldoende betrokken bij geweest.

[...]
Het lijkt me vooral nuttig om de manier waarop door te nemen zodat dit de volgende keer beter kan. Ook haal je dan meteen een olifant uit de kamer, kan je het afsluiten en verder gaan. Een andere optie is misschien om het (de discussie of iets dergelijks) te gebruiken als "voorbeeld" van wat men vrijdag verder wil.. heeft ieder "nadeel" ook meteen ook weer een voordeel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Inschrijving is gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Zeer gave middag geweest :) Top!

Bedankt Tweakers en de aanwezige leden van de crew.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 15-05-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Was inderdaad een geslaagde middag. Ook leuk dat er nu gezichten bij de nicks zijn. :)

[ Voor 42% gewijzigd door MegaTronics op 15-05-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:18

Ethirty

Who...me?

We wachten geduldig tot de ins en outs bekend worden/mogen gemaakt. :)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor het openstellen en een kijkje in de keuken hebben gegeven, top! Ik hoop dat er met de grote hoeveelheid input iets gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

MegaTronics schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:31:
Was inderdaad een geslaagde middag. Ook leuk dat er nu gezichten bij de nicks zijn. :)
Hier sluit ik me bij aan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

+3 middag. Karma voor de hele crew \.o./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeten te vragen, wat gaan jullie doen met het oude logo op de presentatiedesk? Verloten? Wil het wel hebben eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-05 19:36

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Yo was gezellig mannen! :)
Ik hoop dat het voor Tweakers ook een constructieve middag is geweest, zag er in elk geval goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Wat vonden jullie er eigenlijk als Tweakers* van? Nieuwe dingen gehoord of bedacht of eigenlijk het gevoel dat het meer van hetzelfde was?

Mare, ik vond het in ieder geval leuk en inderdaad fijn om meer gezichten aan nicks te kunnen koppelen :D

edit: * Tweakers met een grote T, dus het bedrijf :+ niet tweakers als in de gebruikers :+

[ Voor 44% gewijzigd door David Mulder op 16-05-2015 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

David Mulder schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:17:
Wat vonden jullie er eigenlijk als Tweakers van? Nieuwe dingen gehoord of bedacht of eigenlijk het gevoel dat het meer van hetzelfde was?
...
Niet specifiek nieuwe dingen, maar verbeteringen. Oh een doomsday apparaat waar we niets over mogen zeggen of foto's van laten zien O-)

Voor zover ik antwoord kan en mag geven, vraag het maar. Er is teveel om het zomaar hier te dumpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 16-05-2015 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens is ook volgens mij een vraag gemist in de hardcore groep, wat is het plan met Karmafeatures, ik heb alle features for life- er was een idee voor een chat-optie, maar dat is al afgevangen door de DM functie (die wel wat updates mag gebruiken- edit en quote anyone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:51:
Vergeten te vragen, wat gaan jullie doen met het oude logo op de presentatiedesk? Verloten? Wil het wel hebben eigenlijk :+
+1

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Heren Tweakers en tweakers bedankt voor de geslaagde bijeenkomst en idd leuk om diverse mede-tweakers eens irl te ontmoeten ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
David Mulder schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:17:
Wat vonden jullie er eigenlijk als Tweakers* van? Nieuwe dingen gehoord of bedacht of eigenlijk het gevoel dat het meer van hetzelfde was?

Mare, ik vond het in ieder geval leuk en inderdaad fijn om meer gezichten aan nicks te kunnen koppelen :D

edit: * Tweakers met een grote T, dus het bedrijf :+ niet tweakers als in de gebruikers :+
Ten eerste vinden we het geweldig dat jullie allemaal de moeite hebben genomen om langs te komen! d:)b Zeker hebben we er dingen aan overgehouden. Nieuwe ideeën over hoe we keuzes moeten delen, hoe we de kracht van de community kunnen ontsluiten etc. etc. Maar ook een bevestiging van een paar dingen die we al doen of die we net hebben aangepast. Ik heb de flip-over's klaarliggen om van de week uit te werken.
Daarnaast hebben we met plezier jullie laten zien hoe we werken, wat we doen en met wie we Tweakers maken.

Kortom, wat ons betreft een inspirerende en leerzame middag die we zeker gaan herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vooral de commitment van rodebest, die gewoon 3,5 uur enkele reis op zijn scooter heeft gezeten om er bij te kunnen zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 14:01

De Dona

Wie anders?

Het ritje vanuit Eindhoven/Den Bosch is mij zeker de moeite waard geweest. Een leuke maar vooral een informatieve middag. Super om te zien dat Tweakers daadwerkelijk de moeite neemt om naar zijn community te luisteren. Bedankt voor deze middag Tweakers! d:)b
MegaTronics schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:16:
Vooral de commitment van rodebest, die gewoon 3,5 uur enkele reis op zijn scooter heeft gezeten om er bij te kunnen zijn. _/-\o_
Hulde aan deze 'wereldreiziger'! :+

[ Voor 39% gewijzigd door De Dona op 16-05-2015 10:28 . Reden: Quote MegaTronics ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

MegaTronics schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:16:
Idd HULDE!
Ik vond bijna 2 uur vanuit de achterhoek al pittig in een luxe auto, maar dit overtreft alles!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:54

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

"Innig tevreden lag hij in bed, het pas gekregen projectortje in zijn knuist. Het woord Tweakers knipperde aan en uit op het plafond van de slaapkamer. Het gaf een veilig gevoel. Het knipperen had ook een hypnotiserend effect. Tegen een uur of half vier 's nacht realiseerde hij zich dat de projectie hem associaties gaf met de Batman projectie, zoals dat in de films op gebouwen te zien was............"

Opeens werd hij wreed verstoord in zijn mijmeringen doordat de projector met een ferme tik uit zijn hand werd geslagen, en op de grond terecht kwam. "Hou je nu eens op met die onzin. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd, ik wil slapen". Voor mevrouw Teacup was blijkbaar een grens bereikt. Zo eindigde een mooie dag.

---/---/----

Jongens, gisteren heb ik als een hele leuke dag ervaren. Leuk om te horen welke kant Tweakers opgaat en wat hierachter de drijfveren zijn. De feedback (of brainstorm) vond plaats in een positieve sfeer en het feit dat ieder de site een warm hart toedraagt was hier zeker een basis voor. Niet in de laatste plaats vond ik gisteren bijzonder omdat ik eens wat gezichten aan namen kon koppelen. en dat is toch een heel ander contact dan online een dialoog hebben. Smaakt naar meer, wat mij betreft. In een of een andere vorm.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

teacup schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:55:
"Innig tevreden lag hij in bed, het pas gekregen projectortje in zijn knuist. Het woord Tweakers knipperde aan en uit op het plafond van de slaapkamer. Het gaf een veilig gevoel. Het knipperen had ook een hypnotiserend effect. Tegen een uur of half vier 's nacht realiseerde hij zich dat de projectie hem associaties gaf met de Batman projectie, zoals dat in de films op gebouwen te zien was............"

Opeens werd hij wreed verstoord in zijn mijmeringen doordat de projector met een ferme tik uit zijn hand werd geslagen, en op de grond terecht kwam. "Hou je nu eens op met die onzin. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd, ik wil slapen". Voor mevrouw Teacup was blijkbaar een grens bereikt. Zo eindigde een mooie dag.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

teacup schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:55:

Jongens, gisteren heb ik als een hele leuke dag ervaren. Leuk om te horen welke kant Tweakers opgaat en wat hierachter de drijfveren zijn. De feedback (of brainstorm) vond plaats in een positieve sfeer en het feit dat ieder de site een warm hart toedraagt was hier zeker een basis voor. Niet in de laatste plaats vond ik gisteren bijzonder omdat ik eens wat gezichten aan namen kon koppelen. en dat is toch een heel ander contact dan online een dialoog hebben. Smaakt naar meer, wat mij betreft. In een of een andere vorm.
Ik vond jou post werkelijk geweldig over het spiffy Tweakers ( batman) lampje. De dag zelf was natuurlijk grandioos !

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 16-05-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breunstorm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik post doorgaans eigenlijk nooit wat op dit forum maar laat ik zeggen dat ook ik gisteren een geslaagde dag was. Zeer gezellig en zeer interessant!

Medewerkers van Tweakers, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:54

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Anoniem: 372172 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:08:
[...]
het spiffy Tweakers ( batman) lampje.
Zo ongeveer ~:

"The Tweaker, bravely defending our technological little gems against mediocre and unjustified popular technology. When you see The Tweaker sign being projected somewhere, technology is about to get unmasked or being put in the spotlight."

Of kan het kernachtiger?

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ongeveer ~:

"The Tweaker, bravely defending our technological little gems against mediocre and unjustified popular technology. When you see The Tweaker sign being projected somewhere, technology is about to get unmasked or being put in the spotlight."

Of kan het kernachtiger?

_/-\o_ Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties dat het een erg geslaagde dag was, maar zoals gevraagd zijn er naar mijn inzicht ook nog wat verbeterpuntjes voor een volgende keer:
  • Roulatie over meerdere onderwerpen.

We hebben nu allemaal bij een onderwerp gezeten tijdens het groepjes gedeelte, wat erg goed is om de onderwerpen behapbaarder te maken. Downside hieraan was wel dat mensen die over meerdere gebieden ideeën hadden dit niet optimaal hebben kunnen delen. Met een roulatie/doordraai/ronde systeem waarbij je minimaal twee rondes hebt kan je nog meer nuttige inzichten uit de deelnemers halen.

• Meer tijd voor "het echte werk".

De rondleiding en de gezelligheid waren erg welkom, maar voor mijn gevoel waren we aan het einde van de dag pas net warmgedraait. Voor mijn gevoel kon er nog prima 1 a 2 uur, in een andere werkvorm, meer worden "gewerkt" ;).
  • En die directeur dan?

Misschien heb ik het helemaal gemist, maar klopt het dat de directeur van VNU uiteindelijk niet meer langs is gekomen? Ik had het nog wel leuk gevonden om ook nog wat uit zijn mond te horen, ook al was het maar 5 minuten.
Verder kijk ik er uit naar de resulaten die jullie halen met de geheime doos waar we niets over mogen zeggen O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Sander heeft de hele borrel meegemaakt en diverse mensen gesproken. Hij had geen formele rol met een praatje, dat klopt. Kennelijk heb je ' dan gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Aha, jammer maar helaas voor mij dus. Wel goed dat hij iig was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wilbert de Vries schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:20:
Sander heeft de hele borrel meegemaakt en diverse mensen gesproken. Hij had geen formele rol met een praatje, dat klopt. Kennelijk heb je ' dan gemist.
Ik had alleen maar oog voor die mooie dame die met hem stond te praten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor een volgende "ledenvergadering" heb ik wel een idee, begin eerst met de rondleiding (kan het algemene praatje ook korter gehouden worden, was redelijk dubbel- en heel veel vraag en antwoord wat gewoon in de groepssessies gedaan kan worden), daarna gezamelijk in de groep checken wat de onderwerpen zijn, opsplitsen en wat Electrowolf oppert: rouleren.

en gaat dat oude tweakers logo van de presentatiedesk nou verloot worden of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Anoniem: 19894 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 01:31:
en gaat dat oude tweakers logo van de presentatiedesk nou verloot worden of niet? :P
Ik hoorde zeef tegen rodebest zeggen dat ze er waarschijnlijk een actie voor gingen verzinnen waarbij je dat logo kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:54
Zelf vond ik het ook een zeer geslaagde dag. Heel erg leuk om eindelijk het hoofdkantoor van dichtbij te mogen bekijken en de mensen die Tweakers mogelijk maken te ontmoeten, maar zeker ook gezellig om wat gezichten achter de usernames te kunnen zien; hopelijk niet voor de laatste keer.

De uitgebreide rondleiding in combinatie met de photoshoot bij de presentatiedesk was geweldig. Ik ben het ermee eens dat er meer mogelijkheden hadden moeten zijn om feedback te geven, en een roulatie tussen de groepen was misschien handig geweest.

Het fijnste gedeelte van de sessie vond ik dat het nu voor mij duidelijk is geworden waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt die in eerste instantie tegen de belangen van de hardcore-tweakers in leken te gaan. Uiteindelijk blijken deze keuzes te zijn gemaakt om het voortbestaan van Tweakers te garanderen, en we willen natuurlijk wel dat Tweakers blijft bestaan.

Al met al dus een goede feedbacksessie, en ik hoop er in de toekomst nog meer te kunnen bijwonen. De volgende keer laad ik wel mijn telefoon bij Tweakers op, zodat ik op de terugweg ten minste nog routebeschrijving heb :')

[ Voor 0% gewijzigd door rodebest op 18-05-2015 00:21 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:00

Case_C

[Team Carrack]

Moet ook nog even kwijt dat het afgelopen vrijdag een geweldige ervaring is geweest :D . Erg mooi om een kijkje in de keuken van Tweakers te mogen nemen.

De rondvraag/discussiegroepen hebben ook een aardig inzicht gegeven in het reilen/zijlen en de doorontwikkeling van Tweakers als kennisplatform. Als mijn agenda het toelaat, hoop ik er volgende keer zeker weer bij te zijn :) .
rodebest schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:20:
Al met al dus een goede feedbacksessie, en ik hoop er in de toekomst nog meer te kunnen bijwonen. De volgende keer laad ik wel mijn telefoon bij Tweakers op, zodat ik op de terugweg ten minste nog routebeschrijving heb :')
Of we spreken de volgende keer af dat je carpoolt? Ik kom over de A29 richting Amsterdam, de detour voor Barendrecht is dan nog geen 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het was inderdaad een super middag! Het is heel fijn dat ze zoveel tijd hebben vrij gemaakt om naar ons te luisteren. Ook inhoudelijk ben ik zeer tevreden. Geen volledig geregisseerde middag, maar on the fly de middag vormgeven door thema's aan te laten dragen door de community.

Voor ons was het de eerste keer op HQ, maar voor Tweakers was het ook de eerste keer om dit soort feedbacksessies te houden. Van wat ik er van begrepen heb, hebben zij het ook ervaren als een waardevolle middag. Win-win dus. :)

Omdat er altijd ruimte voor verbetering is, hier wat dingen die wat mij betreft beter hadden gekund.

• Vragen hadden beter tijdens de sessie gekund, in plaats van tijdens de rondleiding.
Volgens mij zijn we de meeste tijd verloren met vragen tijdens de rondleiding.

• Drankjes serveren bij binnenkomst
Misschien een detail hoor, maar we waren de eerste 10/15 minuten bezig met het doorschuiven van blikjes. :+ Begrijp me niet verkeerd, het was heel fijn dat er drankjes waren, maar door het anders te organiseren, heb je meer tijd voor het belangrijke deel. :)

• Rouleren
Ervaring moet uitwijzen of rouleren goed werkt. Als het optioneel is, komt er misschien niet zoveel van. Wanneer verlaat je dan immers je huidige groepje? Als het verplicht is, kun je misschien weer niet genoeg de diepte in, omdat je bij 4 wissels maar een half uurtje per groepje hebt. Kun je dan je ei wel kwijt? Al met al kan ik niet op voorhand zeggen of dat een verbetering zou zijn. Misschien moet men hier intern eens over brainstormen.

Tot slot voor mijn beeldvorming: waar zit zeef eigenlijk in dat enorme kantoor?
Bij welke afdeling?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timelight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-05 12:27
Vond vrijdag zeker een leuke middag! Leuk om is een kijkje achter de schermen te mogen nemen en de mogelijkheid te krijgen om dingen in te brengen!

Bedankt voor de leuke en geslaagde middag! :)
Kevin

[ Voor 13% gewijzigd door Timelight op 18-05-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debugdevil
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

debugdevil

Master of Disaster

Zo als tijdens de borrel belooft, hierbij mijn jaarlijkse forum post ;-).
Het was een zeer interessante en educatieve middag. Blijft een fijn gevoel dat Tweakers.net toch goed naar haar leden luistert. Wel ben ik van mening na deze middag, dat de community (sommige leden dan) ook moet begrijpen dat Tweakers zonder de steun van de persgroep niet had kunnen worden wat het nu is.
Helaas zit daar een commercieel plaatje aan vast. De uitspraak "Tweakers is niet meer wat het vroeger was" klopt dan ook, echter zijn deze veranderingen niet altijd slecht.

Heren dank voor deze uniek blik in jullie keuken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Het is mij in ieder geval niet duidelijk waar Tweakers had gestaan zonder de Persgroep. En of ik dit als slechter had ervaren.

Misschien is het een idee om diezelfde toelichting hier dan ook te plaatsen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Case_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:11:
[...]
Of we spreken de volgende keer af dat je carpoolt? Ik kom over de A29 richting Amsterdam, de detour voor Barendrecht is dan nog geen 2 minuten.
Of je stalt je scooter bij mij (Rotterdam Zuid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik wil mijzelf via deze ook even verontschuldigen voor het niet aanwezig zijn zonder afmelding :X.

Er kwam bij mij op familie en studie gebied afgelopen woensdag nogal wat binnen waardoor ik alles opzij heb gegooid en hier al mijn aandacht aan gegeven heb, helaas is het afmelden voor de Tweakers feedback sessie hier ook onder gevallen.

Ik vindt het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar er zijn nu eenmaal dingen die eerst komen. Ik wacht de samenvatting af O-)

Oh en bij een mogelijke volgende feedback sessie ben ik wanneer kan gewoon van de partij.

[ Voor 8% gewijzigd door Rubman op 18-05-2015 16:00 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Hehe ik heb even tot na het weekend gewacht voordat ik ging reageren om het even te laten bezinken en om te vergelijken.

Ik vond het een geslaagde dag, alle medewerkers waren vrij open en eerlijk. Ik vond het ook sowieso erg goed dat ze eerlijk waren op sommige punten (altijd commercieel geweest, beter in het nieuws brengen ect) en men was ook open over dingen die Tweakers zelf het liefst wil veranderen maar dat simpelweg niet kan (advertentienetwerken bijvoorbeeld) Ook was er genoeg zelfkritiek (Tnet logo kuch kuch) wat ik ook wel op prijs stel :)

Eigenlijk vanaf dag 1 (min za/zon) zie je al een verandering bij het schrijven, een voorbeeld:

''Het liefst had Tweakers gezien dat we zo groot en machtig waren dat we eigenhandig nieuwe spelregels konden afdwingen in advertentieland, maar de realiteit is anders''

Met deze regel sla je toch al een andere toon aan terwijl je op de laatste regel eerlijk bent;

''Dat hebben we gedaan omdat bannerinkomsten echt heel belangrijk voor ons zijn en we het fair vinden om van bezoekers te vragen dat ze, in ruil voor het gratis gebruik van de site, onze advertenties bekijken. Voor wat, hoort wat''

Verder sluit ik me aan bij de gedeelde kritiek zoals de roulette. Ik denk dat door die roulette je veel meer feedback had kunnen krijgen.

Ook de feedback zelf had wat mij betreft een beetje beter gekund,Mijn standpunt was bijvoorbeeld; ''op welke manier kunnen we Tweakers belonen die veel doen voor de community'' Ik stelde voor om een soort Karma shop in te richten waardoor je bijvoorbeeld kleine dingen zoals abbo voordelen of andere voordelen kan kopen tot op het hoogste niveau een kortingskaart of zoiets,

Mede Tweakers waren ook erg vriendelijk, ik heb veel gelachen met onder andere Teacup. Maar ook de crew kon er natuurlijk ook wat van :)

Een geslaagde dag (het enige nadeel was dat ik werd ingemaakt door Jeroen met Tweak Battle grrr), mijn adfree abbo zal ik eens deze dagen aanschaffen. O-)

En natuurlijk zal ik mijn feedback-feedback afsluiten met de grootste kritiek punten; alleen maar Heineken bier en vol van verwachting voor TweakBattle 2 :+

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het heeft te lang op zicht laten wachten, maar beter laat dan nooit.

De feedbackmiddag. Voor ons en voor jullie een eerste keer op deze manier. Allereerst moet ik een woord van dank uitspreken voor alle aanwezigen. Want de tweakers die er waren hebben de tijd en de moeite willen nemen om naar HQ te komen. Dat waarderen we enorm en dat mag nog wel eens extra gezegd worden. De meeting past ook prima binnen wat wij “het jaar van de community” noemen. Meer aandacht voor de community van Tweakers. Niet alleen door features of acties, maar ook door nog beter te luisteren.

We zijn de middag begonnen met een praatje van (toenmalig) hoofdredacteur Wilbert. Om nog even toe te lichten waar Tweakers vandaan kwam, waar we nu staan en wat de plannen voor de toekomst waren. Ook is er een rondleiding geweest over de verdieping van Tweakers, waarbij ook al een en ander werd besproken met de aanwezige kantoorcrew.

Daarna hebben we geïnventariseerd waar we het over zouden moeten hebben. Iedereen kon ideeën opgeven en die werden vervolgens in subgroepjes besproken. Na de discussie kwamen de groepen weer bij elkaar en werden de resultaten/aanbevelingen gedeeld. We sloten af met een borrel. Er is heel veel besproken, de rode draad die er uit te distilleren viel was: “Neem je community serieus”. Dat werd vervolgens in een aantal thema’s toegelicht.

Informatie
Een van de meest genoemde zaken was informatie. De community wil graag op de hoogte worden gehouden van nieuwe plannen of belangrijke wijzigingen. Daarbij is het maken van een topic in LA niet voldoende. Niet iedereen leest LA of de .plans of gebruikt social media. Bij grote en ingrijpende wijzigingen is een combinatie nodig van topic in LA en een bericht op de frontpage. Ook de gele alarmbalk werd genoemd, maar de meningen daarover waren verschillend.

Veel genoemd werden de introductie van Tweakers 7 en de discussie rondom het nieuwe logo. Voor iedereen was duidelijk dat van de fouten van Tweakers 7 geleerd moest worden. Betrek mensen tijdig, test met een grotere groep en neem de feedback serieus. De topics in LA voor het nieuwe logo waren een stap op de goede weg, maar nog niet voldoende.
Actiepunt Tweakers: Gebruik zoveel mogelijk kanalen om de community te informeren bij zaken die de community aan het hart gaan.

Abonnementen, features, etc. etc.
De abonnementen waren voor een aantal mensen een open zenuw, maar de grootste groep vond het bestaan van abonnementen prima. Wel werd erop aangedrongen dat basiszaken altijd voor iedereen beschikbaar zouden moeten zijn. We hebben wat dingen die op de planning staan besproken, met name karmafeatures. Die worden de komende tijd verder geperfectioneerd en uitgerold.

Natuurlijk was er discussie over wat nou basisfunctionaliteit is en wat niet. Vanuit Tweakers hebben we uitgelegd waarom we hebben gekozen voor de diverse abonnementen en perks die erbij horen. Een iemand merkte op dat de feedbackmiddag met rondleiding en borrel leek op de eerste abo-dag en ik kon ‘m geen ongelijk geven. Actiepunt Tweakers: Zorg voor balans tussen abonnees en niet abonnees.

De poen
Die balans kwam ook ter sprake bij de commerciële kan van Tweakers. Ook hier lagen de meningen enigszins verdeeld en om eerlijk te zijn zien we dat binnen de grote community ook. De een stoort zich niet aan reclame en de ander vind bij wijze van spreke adwords al teveel. Dat Tweakers niet zonder de inkomsten van reclame kan, dat was snel duidelijk. De discussie over hoe die inkomsten verdiend zouden moeten worden was interessant. Iedereen vond de acties zoals testpanels en verlotingen goed. Wij overigens ook. Ook de Tweakers Express, Cybercrime Challenge en andere evenementen werden gewaardeerd.

Waar de schoen blijft wringen is de ‘bannering’. Daar werden verschillende creatieve oplossing voor genoemd. Laat de actieve community met karma de ‘banner free’ optie activeren. Maar ook: doe een vriendelijk beroep op mensen met een adblocker om Tweakers te whitelisten. Daarbij werden een aantal voorbeelden genoemd van sites met zo’n policy. Het terughoudende beleid van Tweakers met betrekking tot reclame over de content heen werd door jullie gezien als minimum optie. Liever zien jullie alleen kleine banners zonder animatie of geluid. Vanuit Tweakers hebben we uitgelegd dat dat er gewoonweg niet in zit. Een actiepunt is moeilijk te formuleren hier, we nemen jullie mening ook hier serieus. Maar we moeten linksom of rechtsom wel inkomsten genereren om te blijven bestaan.

Nog een keer?
Alles overziend was het voor ons een buitengewoon waardevolle middag. Daarbij meteen het voorstel om dit nog eens te doen. Sterker nog, de wens van Tweakers is m dit jaarlijks te doen. In de aanloop naar de eerste meeting was de afstand voor veel mensen een probleem. Daarom hieronder de vraag: moet een volgende bijeenkomst plaatsvinden op HQ of op een centralere plek zoals Utrecht? We horen graag wat jullie vinden.

Tweakers Feedbacksessie 2016

Willen we die? Zo ja op Tweakers HQ of meer midden in het land?

Ja, op Tweakers HQ
51,4%
Ja, op een centrale plaats
29,7%
Nee, geen behoefte
18,9%

Aantal stemmen: 37. Deelname gesloten op 22-10-2015 11:47. Stemmen is niet meer mogelijk.

Nogmaals, de terugkoppeling is aan de late kant en daarvoor mijn nederige excuses. Tegelijkertijd zijn we al wel aan de slag met de genoemde zaken in ons dagelijks werk. Namens mijn collega’s op HQ nogmaals dank voor jullie moeite en inzet en ik hoop dat we volgend jaar met elkaar kunnen concluderen dat het een zinnige middag is geweest die ook echt iets heeft opgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Geckoo

Good news, everyone!

edit
offtopic:
wasdat poll ding? waar is poll.dezeserver.nl

[ Voor 84% gewijzigd door Geckoo op 01-10-2015 13:02 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
Pollfunctie op GoT is nieuw, alleen nog door crew aan te maken though. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In de pol mis ik de optie die ik zelf zou kiezen: "Feedback sessie zeker nuttig dus houden, echter zal zelf waarschijnlijk niet aanmelden"

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik vraag mij persoonlijk af of een face2face-meeting echt nodig is om de informatie boven water te krijgen die jullie nu hebben ontvangen en daar ook iets mee te gaan doen.

Pak een groep oudgedienden, geef die rechten tot een bepaald subforum en bespreek daarmee de plannen en veranderen (je gebruikers acceptatie gedeelte). Deze groep oudgedienden (en dan denk ik echt aan een man/vrouw van 100) kunnen prima voor de grote menigte commentaar geven.

Ik heb zelf totaal geen behoefte om naar een HQ te gaan van een online site. ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Falcon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:23:
Ik vraag mij persoonlijk af of een face2face-meeting echt nodig is om de informatie boven water te krijgen die jullie nu hebben ontvangen en daar ook iets mee te gaan doen.

Pak een groep oudgedienden, geef die rechten tot een bepaald subforum en bespreek daarmee de plannen en veranderen (je gebruikers acceptatie gedeelte). Deze groep oudgedienden (en dan denk ik echt aan een man/vrouw van 100) kunnen prima voor de grote menigte commentaar geven.

Ik heb zelf totaal geen behoefte om naar een HQ te gaan van een online site. ;)
Op zichzelf geeneens een heel gek idee (zegt een oudgediende O-) ) Echter, wat is een oudgediende en hoe weet je zo zeker dat die betere input geeft dan een nieuwe frisse geest.

Einstein was ook geen oudgediende in zijn miracle year.... :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Leuke pol, maar als ik op de stem-knop druk, krijg ik een foutmelding dat hij iets niet kan vinden op de tweakers-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 16:59

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Freee!! schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:52:
Leuke pol, maar als ik op de stem-knop druk, krijg ik een foutmelding dat hij iets niet kan vinden op de tweakers-server.
Volgens mij heb ik zelfs twee keer gestemd, vandaag en gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

IdieEasy schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Volgens mij heb ik zelfs twee keer gestemd, vandaag en gister :P
Ik krijg toch echt een scherm met:
404 Not Found
De pagina 'http://tweakers.net/ext/pollvote.dsp?PollID=1929' kon helaas niet gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nieuwe sessie komt deze week ook op de FP en staat al als nieuw topic in LA. Maar voor jullie vast een heads up.
Als tweakers hebben we altijd en overal een mening over. Dat niet alleen, die mening delen we ook graag met elkaar, in de reacties, op het forum of via een Tweakblog. Vorig jaar gingen we een stap verder en gingen op Tweakers HQ het gesprek met een aantal kritische lezers aan. Voor ons een waardevolle middag omdat we graag van jullie horen wat we beter kunnen doen. Dat willen we weer gaan doen dit jaar.

Daarom organiseren we op dinsdagavond 27 december de tweede feedbacksessie op het Tweakers HQ in Amsterdam. Op veler verzoek in de avond; zodat er geen vrije dag voor hoeft worden opgeofferd. Net als vorige keer openden we topics in LA en GR. Om ervoor te zorgen dat niemand deze uitnodiging mist, willen we de middag met deze .plan nog wat extra in de schijnwerpers zetten.

Geen onderwerp is taboe; alles kan en mag besproken worden. Warme woorden van aanmoediging zijn natuurlijk welkom, maar ook gefundeerde kritiek, suggesties en verbeterpunten horen we graag van jullie. We zullen misschien niet alle concurrentiegevoelige informatie kunnen delen, maar we zullen ons best doen om jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Onder andere Wout Funnekotter en zeef zullen er zijn namens het Tweakers MT, evenals een aantal andere collega's.

Wij hebben die avond in onze agenda’s vrijgemaakt en hopen dat jullie in groten getale willen langskomen om met ons te kijken hoe we Tweakers nog beter kunnen maken dan het al is. Schroom niet en meld je aan. Let op: aanmelden via eerdergenoemde link is verplicht, anders kunnen we geen schatting maken van de hoeveelheid mensen die komen.

Wanneer: 27 december, inloop vanaf 17:00 uur.
Programma: aanvang 18:30, einde uiterlijk 22 uur.
Waar: bij Tweakers op kantoor (adres)
Wie: iedereen die interesse heeft om met ons het gesprek aan te gaan.

Aanmelden doe je via dit formulier. Daar kun je ook aangeven welke onderwerpen jij belangrijk vond. Óók als je niet komt kun je daar aangeven wat je graag besproken wil zien. Uiteraard zullen we zorgen voor een voedzame maaltijd en een drankje achteraf.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De DM is verzonden naar mensen die bij een paar .plans (o.a. plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's en plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening) hebben gereageerd, of reacties daar een +3 hebben gegeven.

We willen hiermee aangeven dat het door ons serieus wordt opgevat. Eerdere sessies zijn allemaal afgeblazen vanwege te weinig interesse. Deze keer doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Vandaar de uitnodiging per DM

Uiteraard ben je ook van harte welkom als je geen DM hebt ontvangen!