Tweakers feedback sessie 2015. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 15.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
NMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:10:
[...]

Nee, het gaat erom dat je alleen IRL een fatsoenlijke dialoog kan aangaan.
Vind ik wel wat ouderwets denken, de meeste bedrijven die vergaderen via teleconference, en ik zou niet weten waarom je niet een dialoog zo kan aangaan. Vergaderen met zoveel man heeft toch geen nut want je krijgt niets beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Megamind schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:16:
[...]

Vind ik wel wat ouderwets denken, de meeste bedrijven die vergaderen via teleconference, en ik zou niet weten waarom je niet een dialoog zo kan aangaan. Vergaderen met zoveel man heeft toch geen nut want je krijgt niets beslist.
Er zullen daar dan ook geen grote dingen besloten worden, lijkt me. Beslissingen worden genomen tijdens een (management)overleg, deze bijeenkomst is een manier om de ideeën voor die beslissingen te planten. Het is enerzijds van Tweakers uit een stukje voorlichting over waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt en anderzins een brainstormsessie over wat er op welke manier beter kan. Dat gaat juist prima met veel deelnemers en is bijna onmogelijk via een chatkanaal of op het forum... En met 100 man (video)bellen is ook lastiger dan IRL omdat het veel lastiger is om spreektijd te verdelen.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 16-03-2015 21:30 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:05

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Bij de mooie motivatie van Senaxx kan ik mij helemaal aansluiten. Pricewatch is een vertrekpunt voor mijn aankopen, ik haal bij fora de nodige informatie vandaan en ben door een medetweaker over het PC-bouw drempeltje geholpen. Als ik zie hoeveel Tweakers mij "levert" dan lijkt het mij niet meer dan redelijk om ook eens wat terug te leveren. It takes two to tango. Om die reden heb ik mijzelf ook vanmiddag aangemeld.

Nog even terug naar mijn server-bouw-mentor. Deze man was heel betrokken. Rond 2012 heeft hij Tweakers losgelaten. Daar kunnen natuurlijk allerlei redenen voor zijn, tweakers komen en gaan. Maar het voelt verkeerd, en zijn afwezigheid rijmt niet met zijn eerdere betrokkenheid. Tweakers heeft als site in die periode wat veranderingen doorlopen, die soms ook heftige (fora)discussies losmaakten.

Mede met het bovenstaande in het achterhoofd vind ik deze sessie een heel goed initiatief. Raak met elkaar in gesprek, en kijk wat eruit komt. Vanmorgen had ik een kort 10 minuten gesprek met een collega, en ging met 3 ingevingen verder waar ik aan bezig was, nadat ik in de drie kwartier ervoor in mijn eigen gedachtenlijntje niet zo ver was gekomen. Het uitwisselen van gedachten kan je op punten doen uitkomen waar je in eerste instantie nooit verwacht zou hebben te komen.

In eerste instantie had ik net als anderen iets van ehmmm, 50 man? Crash cursusje vergadertechniek en een snelle oefening wederzijds respect (zen). En natuurlijk de vergaderagenda..... Na wat langer overdenken, willen we een onverwacht perspectief krijgen, dan zouden we er juist meer open in moeten staan. Niet te per se ergens willen uitkomen kan helpen om juist iets te bereiken. Soms wordt na de sessie zelf pas duidelijk wat er werkelijk gebeurd is. Dus wat mij betreft, gewoon eens laten gebeuren en kijken waar we uitkomen.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:16

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik zie nog wat mensen onder het "niet gereageerd" kopje staan, even voor de duidelijkheid: naardat je het mailtje krijgt moet je nog wel je aanmelding bevestigen door de link in het mailtje te volgen en op het vinkje achter je naam te klikken. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door _David_ op 16-03-2015 22:09 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

NMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:10:
[...]

Nee, het gaat erom dat je alleen IRL een fatsoenlijke dialoog kan aangaan.
Dit ben ik totaal niet met je eens. Video Conference is tegenwoordig doorgaans nog productiever als IRL vergaderen.

Het probleem met IRL is dat je mensen gaat "Pleasen". Ik heb altijd geleerd: "Je praat niet slecht in een ander zijn huis". dus de kritiek zal dan doorgaans meer genuanceerd zijn dat op de interwebs. Het voordeel van Video Conference is dat je na kan denken over je woorden en zo sterker in een debat staan als je persoonlijk wat minder "overwicht" hebt.

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:05

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Thanks, dacht dat de tweede mail al een bevestiging was. Maar in deze tweede mail dus nog een vinkje...

Ik lees ook nauwelijks...

[ Voor 12% gewijzigd door teacup op 16-03-2015 22:24 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

_David_ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:09:
Ik zie nog wat mensen onder het "niet gereageerd" kopje staan, even voor de duidelijkheid: naardat je het mailtje krijgt moet je nog wel je aanmelding bevestigen door de link in het mailtje te volgen en op het vinkje achter je naam te klikken. ;)
Misschien met een reden voor sommigen? Datum onder voorbehoud aan hun kant?
flipkipse schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:22:
[...]

Dit ben ik totaal niet met je eens. Video Conference is tegenwoordig doorgaans nog productiever als IRL vergaderen.

Het probleem met IRL is dat je mensen gaat "Pleasen". Ik heb altijd geleerd: "Je praat niet slecht in een ander zijn huis". dus de kritiek zal dan doorgaans meer genuanceerd zijn dat op de interwebs. Het voordeel van Video Conference is dat je na kan denken over je woorden en zo sterker in een debat staan als je persoonlijk wat minder "overwicht" hebt.
Alleen mis je dan het echte community gevoel. Vroeger waren er redelijk veel meetings forumbreed. en discussies gingen daar ook vaak verhit aan toe, maar ik heb nooit gemerkt dat men genuanceerder is doordat er toevallig wat rooien bij waren :P

Overigens hoeft het één niet het ander uit te sluiten, alleen is dat wat meer georganiseer.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 16-03-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

Anoniem: 19894 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:28:
[...]

[...]

Alleen mis je dan het echte community gevoel. Vroeger waren er redelijk veel meetings forumbreed. en discussies gingen daar ook vaak verhit aan toe, maar ik heb nooit gemerkt dat men genuanceerder is doordat er toevallig wat rooien bij waren :P
Ik zie tweakers persoonlijk zelf als een studentenhuis. Waar een huurbaas is die winst wil maken en er bewoners zijn die er prettig willen wonen. En daar moet een goede afstemming in gevonden worden.

Zelf denk ik dat Tweakers net als de huurbaas even zijn plannen soms neer moet leggen op tafel en even op moet laten schieten. Als dit maar 5 minuten op de abonnementen gedaan was, kwam dat kleine punt van extra win kansen op tafel. Dan had hier in goede vrede een oplossing voor gevonden kunnen worden en was er niks aan het handje.

Maar wanneer je huurbaas aan je huis komt zonder even te overleggen dan ga je sowieso al vol in de ankers.

Ik ben zelf wel altijd genuanceerder. Was toevallig de dag na de abbo invoering op tweakers en ga dan niet volledig uit mijn plaat. Spreek genuanceerd mijn onvrede uit, wellicht op een mildere manier dan als ik dat op de interwebs zou doen.

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Anoniem: 19894 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:28:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar je kan ook makkelijk over dat vinkje heen kijken (zie teacup :P)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:49

Ardana

Moderator General Chat

Mens

AndreStarTrek schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:53:
En wat is jou belang dan? en is jou belang groter dan die van Tweakers?

Die van Tweakers is uiteindelijk beter verdiensten en voortbestaan, en Tuurlijk is dat ook in ons belang maar dan kan je dat ook gaan zeggen over Microsoft of BMW. Het is allemaal waar, maar er is altijd één partij die er meer belang bij heeft.
Mijn belang is dat ik de gelegenheid krijg om mijn favoriete site nog beter te maken. En of mijn belang groter is dan dat van Tweakers: dat ligt eraan van welk standpunt je het bekijkt. Ik heb er belang bij dat Tweakers leuk blijft, want een fatsoenlijk alternatief is er niet. De objectieve belangen van Fok! zullen, net als die van Tweakers, vast groter zijn dan mijn belang, maar als Fok! omvalt zou me dat niet kunnen boeien. Tweakers is echter een hobby van me en hobbies mogen geld kosten.

Of vind je dat voor alles een vergoeding gegeven moet worden?

Ik zit nog te dubben: heb 1) niet echt de indruk dat ik veel bij zou kunnen dragen (zit alleen nog maar in SG en heb de tech-kant echt al lang achter me gelaten) en 2) weet nog niet hoe ik zit agenda-gewijs. Maar 't lijkt me wel echt mega-leuk!

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Megamind schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:37:
[...]

Ok dus het gaat dus om het showen van Tweakers HQ en niet om de feedback? Daarnaast is 3 uur al niets om met 100 man dingen te gaan bespreken.
Ja, want ik kan jullie alleen IRL indoctrineren en hypnotiseren. }:|

En nu even serieus.

Het is juist belangrijk om fysiek bijelkaar te komen. We zien elkaar dag in dag uit online. In de loop der jaren heb ik heel wat meetings meegemaakt en die waren echt niet om te leasen. Dat ging er soms hard, maar fair aan toe.

Nou heb ik nog een hobby naast Tweakers en daarbij komen wel wat vergadertechnieken kijken. Dus ik denk dat het wel losloopt. We willen er een goede middag van maken, waar iedereen zijn of haar zegje kan doen. Het is voor ons feedback halen en luisteren naar jullie ideeën en laten zien hoe we werken, wat we doen en wat onze plannen zijn. Ik sta er in ieder geval open in.

[ Voor 48% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:49

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Tsk, dat moet prima via een video-chat kunnen :P

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:05:
[...]

Ja, want ik kan jullie alleen IRL indoctrineren en hypnotiseren. }:|
Ik wist het. Misschien kom ik toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben te eng voor de meesten :+

Oeps, geen HK :o
Op zich lijkt het mij wel interessant om te komen. Hopelijk heb ik dan een ander type vervoer.
Ik zie wel wat zaken die in de loop der jaren anders zijn gegroeid die mogelijk gepland zou zijn geweest (denk aan de gehele layout zaken, die nog veel voeten in de aarden had).

[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 16-03-2015 23:14 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellred666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:23
Ik zal zeker aanwezig zijn!

Misschien een idee om mensen samen te laten reizen die van ver weg moeten komen en niet het geld er voor over hebben om alleen die kant op te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zeef, heel erg goed dat jullie de kritiek oppakken en iig de discussie aangaan. Ik zal zien of ik erbij aanwezig kan zijn, ben dan toevallig in de buurt.
Mijn eigen vergaderervaring zegt me dat het goed is dit IRL te doen, en niet via een teleconf oid. Wel zal iedereen die komt zich moeten realiseren dat met 50 man iedereen per uur hooguit een minuut heeft om iets te zeggen, wanneer Tweakers zelf ook nog aan het woord wil komen. Nog meer mensen, en de spreektijd neemt verder af.
Ter overweging: splits een grote groep in kleinere focusgroepen met één gesprekleider van jullie (12-14 pers), zodat je meer onderlinge discussieruimte creëert. Kans groter dat de mensen die komen zich ook gehoord voelen. Just a thought.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eerst eens zien hoeveel mensen zich inschrijven en hoeveel er daarvan zich niet uiteindelijk afmelden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Appelsap schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:27:
Zeef, heel erg goed dat jullie de kritiek oppakken en iig de discussie aangaan. Ik zal zien of ik erbij aanwezig kan zijn, ben dan toevallig in de buurt.
Mijn eigen vergaderervaring zegt me dat het goed is dit IRL te doen, en niet via een teleconf oid. Wel zal iedereen die komt zich moeten realiseren dat met 50 man iedereen per uur hooguit een minuut heeft om iets te zeggen, wanneer Tweakers zelf ook nog aan het woord wil komen. Nog meer mensen, en de spreektijd neemt verder af.
Ter overweging: splits een grote groep in kleinere focusgroepen met één gesprekleider van jullie (12-14 pers), zodat je meer onderlinge discussieruimte creëert. Kans groter dat de mensen die komen zich ook gehoord voelen. Just a thought.
Als we over de 30-40 gaan, dan gaan we inderdaad groepen maken. Zover zijn we nog niet qua aanmeldingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Even inhakend op het chatroom/video conference discussie.
Ik ben juist voor een real-life meet, dat is ook omdat je wanneer je recht in iemand zijn/haar gezicht praat een probleem of mening beter over kan brengen dat via een toetsenbord.

Je kan in een chat proberen met CAPS te schrijven, maar dan is het al snel weer schreeuwen en wordt het niet serieus genomen terwijl je face to face duidelijker een mening kan uitdragen.

En daarnaas wie wil het Tweakers HQ nu niet in het eggie zien?

Nu heb ik wel de mazzel dat ik redelijk in de buurt woon en dus niet zo lastig ben qua reizen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:22
Zou er best bij willen zijn, maar ik werk gewoon vrijdag smiddags.

Vraag me af hoe anderen dat gaan doen, het lijkt me dat je hier geen vrij voor neemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-05 22:34
Goed om te zien dat hier vervolgstappen in worden gemaakt. Ik kan 15 mei niet aanwezig zijn omdat ik dan in Japan ben. Een paar tips over het vervolg van dit traject:
  • Zorg voor transparante en vlotte communicatie m.b.t. deze meeting(s) en eventuele besluiten;
  • Indien nodig maak/gebruik een .plan voor dit traject zodat alle informatie op één plek te vinden is;
  • Als Tweakers niet de lijn kiest die door een kritisch deel van de community wordt voorgesteld, zorg voor heldere argumentatie waaruit blijkt dat er WEL goed is geluisterd naar de community en NIET het advies wordt opgevolgd;
  • De geschiedenis van Tweakers en de marketing uitingen van Tweakers leunen zwaar op de community, verlies dit niet uit het oog.
Hopelijk zijn bovenstaande punten overbodig, maar omdat ik er niet bij kan zijn hoop ik zo toch iets bij te kunnen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
iaxe393 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:59:

Vraag me af hoe anderen dat gaan doen, het lijkt me dat je hier geen vrij voor neemt...
Persoonlijk ben ik er wel over na aan het denken om vrij te nemen die middag, maar weet het nog niet zeker.
Kan ook zomaar zijn dat ik dan op vakantie ben namelijk, dus dan is het sowieso niet mogelijk om te komen.

Had het zelf handiger gevonden als ze het vrijdagavond hadden gedaan, maar er zal een goede reden zijn geweest om dit niet te doen.

IMO kan je zo'n 75% van je werkende userbase vergeten op een meet in de middag tijdens een werkdag.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iaxe393 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:59:

De dag ervoor is hemelvaartsdag, wat een officiële vrije dag is. Een hoop mensen nemen de vrijdag erop vrij, voor een lang weekend.
Renquin schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:02:
[...]

...
Had het zelf handiger gevonden als ze het vrijdagavond hadden gedaan, maar er zal een goede reden zijn geweest om dit niet te doen.

...
Zoals de meeste kantoren zullen ze in de avond en in het weekend gewoon gesloten zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:10:
Zoals de meeste kantoren zullen ze in de avond en in het weekend gewoon gesloten zijn he.
Als je feedback wilt moet je er als bedrijf zelf ook iets voor over hebben IMO.
De mensen die langs gaan hebben dit namelijk ook en anders zou het wel erg van een kant komen, niet?
Elk gebouw is langer open te houden, als het uberhaupt al dicht gaat :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Renquin schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:19:
[...]

De mensen die langs gaan hebben dit namelijk ook en anders zou het wel erg van een kant komen, niet?
Tweakers is niet de enige in dat gebouw he, ze huren volgens mij alleen 1 etage. (IIRC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
_David_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:59:
[...]

Tweakers is niet de enige in dat gebouw he, ze huren volgens mij alleen 1 etage. (IIRC)
Dat kan prima, maar sluit tegelijkertijd nog steeds het andere niet uit :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens, tijdens het logogebeuren kon het wel in de avond, of was dat maar een uurtje max ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Renquin schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:19:
[...]

Gaat dicht en op alarm. Inderdaad zijn we niet de enige gebruiker van het gebouw.

De keuze van datum en tijd is arbitrair. Er is altijd wel iemand die dan net niet/wel kan. Doen we het op zaterdag, dan kunnen andere niet. Doen we het op dinsdagavond: idem dito. We kunnen het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Aangemeld.

Bevestiging regel ik vanavond thuis wel.

[ Voor 68% gewijzigd door Freee!! op 17-03-2015 14:42 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
zeef schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:34:
[...]

Gaat dicht en op alarm. Inderdaad zijn we niet de enige gebruiker van het gebouw.

De keuze van datum en tijd is arbitrair. Er is altijd wel iemand die dan net niet/wel kan. Doen we het op zaterdag, dan kunnen andere niet. Doen we het op dinsdagavond: idem dito. We kunnen het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Dat verklaard :)

Zoals je al aangeeft kan je het inderdaad niet iedereen naar de zin maken.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:21

jdh009

FP ProMod
Goed initiatief! Ik wil er graag bij zijn maar weet nog niet zeker of ik het kan regelen qua vervoer en een project op de uni. Ik heb me al wel aangemeld maar nog niet bevestigd. Neem aan dat andere dan mijn plaatsje nog zouden kunnen innemen die al wel zeker zijn van hun aanwezigheid.

Is er al een agenda bekend?

[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 17-03-2015 16:12 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daar zal iets meer over te zeggen zijn als zeef een ruwe schatting kan maken van hoeveel mensen er ongeveer komen en of dat betekent dat er in groepen gewerkt wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:54

LankHoar

Langharig tuig

Naar mijn eigen bruiloft op 15 mei, of naar de T.net feedback sessie...

Keuze, keuzes :P

[ Voor 11% gewijzigd door LankHoar op 17-03-2015 19:07 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bruiloft @t.net HQ!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

Geckoo

Good news, everyone!

zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:23:
[...]

In een hangout kan ik geen rondleiding over Tweakers HQ geven. Of een biertje en een bitterbal serveren. ;)
You had me at "biertje" O+

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik zal even kijken of ik de afspraak die ik heb kan verzetten :) lijkt me erg interessant om mee te doen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heel goed initiatief. Meteen aangemeld.

'k Heb geen DM gehad, maar ik reageer sowieso zelden op de FP, dus dat kan wel kloppen.
Fijn dat ik tegen dit topic aan loop en alsnog welkom ben. :)

Een aantal details van de release van Tweakers 7 bevallen mij nog steeds niet helemaal. Er werd toen gezegd dat de beslissingen die destijds genomen werden, zouden worden geevalueerd. Op 1 mei is die release (party) precies 2,5 jaar geleden, maar ik heb nog geen evaluatietopic gevonden. Is dat iets wat we zouden kunnen bespreken?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zoals het er nu uitziet ben ik er ook de 15e.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 18:41
Ik voel me vereerd dat ik een invite ontvangen heb, al weet ik niet meer zozeer waar mijn inbreng in het hele .plans over ging.

Ik heb besloten niet te gaan, ook omdat het wel een aardig lange reis is naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Ook maar even ingeschreven. :) ben er altijd wel voor in om een beetje te sparren met mensen over dingen die anders moeten in mijn ogen. Hoewel er ook al een boel goed gaat. (is er al meer bekend over wat de bedoeling precies is qua onderwerpen? Of is het maar waar de mensen die uitgekozen worden het over willen hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 483276 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:23:
Ook maar even ingeschreven. :) ben er altijd wel voor in om een beetje te sparren met mensen over dingen die anders moeten in mijn ogen. Hoewel er ook al een boel goed gaat. (is er al meer bekend over wat de bedoeling precies is qua onderwerpen? Of is het maar waar de mensen die uitgekozen worden het over willen hebben?)
Er komt een agenda, maar er zal ook voldoende ruimte zijn voor vrije discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Er komt een agenda, maar er zal ook voldoende ruimte zijn voor vrije discussie.
Top. :) hopen dat ik mag komen en er niks tussen komt dan. Dat soort informatie komt terzijnertijd vanzelf ga ik vanuit? :) (wie er echt mogen komen en dat soort dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De lijst met aanmeldingen t/m nu kunnen we makkelijk hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:38:
De lijst met aanmeldingen t/m nu kunnen we makkelijk hebben. :)
Aanmeldingen misschien, maar weet niet of jullie van plan zijn verder nog te filteren? (geen mensen met waarschuwingen of iets dergelijks? Of op basis van leeftijd of iets dergelijks? Daar zou ik mij iets bij kunnen voorstellen)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 22-03-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 483276 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Aanmeldingen misschien, maar weet niet of jullie van plan zijn verder nog te filteren? (geen mensen met waarschuwingen of iets dergelijks? Of op basis van leeftijd of iets dergelijks? Daar zou ik mij iets bij kunnen voorstellen)
Nope. Iedereen die wil komen is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:08:
[...]

Nope. Iedereen die wil komen is welkom.
Dat is goed om te horen. Helaas moet ik mij weer afmelden. :( was helemaal vergeten dat er voor het hemelvaartsweekend een familie weekend gepland staat. :( zodra ik in de buurt van een PC kom maar ff doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmardo
  • Laatst online: 14:51
NMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:11:
Ik denk dat velen van jullie onderschatten hoe nuttig je eigen mening kan zijn. :) Ik zeg niet dat je moet komen natuurlijk, maar als je die middag vrij kan en wil maken is het hele idee natuurlijk dat alle input welkom is. :P
Vooral door dit punt mij ook aangemeld, ik ben benieuwd naar de agenda :)
Ik hoop dat ik wat kan bijdragen aan de discussie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belal
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-03 16:38

belal

Ik heb geen DM gehad, ben daar niet rouwig om. Wel wil ik de redactie een positieve noot mee geven via deze reaktie.

Juist de video reviews ervaar ik als een heel verfrissende en handige manier om bij te blijven met tweakers nieuws. Dit geld in de breedste zin, dus ook de tweaker forum videos. De kwaliteit is goed, hoewel zeker in het begin de onwennigheid nog wel te zien was, maar dat mag.

Ik zou derhalve MEER video reviews etc willen zien. Ik denk dat Tweakers zich hierin goed kan onderscheiden van de meeste andere tech sites, zeker omdat dit gecombineert wordt met goede, inhoudelijke reviews zoals we die van tweakers gewend zijn.

PS. Ik ga niet op 15 mei mee kunnen doen, ik zit dan in duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Helaas moet ik me afmelden (had me nog niet aangemeld, maar toch) gezien ik de 15e mei op vakantie hoop te zijn.
@Crew: Mochten jullie alsnog willen sparren, kan dat altijd een keer via DM/Skype/Teamspeak/o.i.d. :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGenaaid
  • Laatst online: 21-01-2023
Toch net effe te ver weg, zit op 15 mei ongeveer 5446,75 kilometer uit de buurt (plus of min een paar meter :D )

Have fun op het terras, hoop dat het weer mee zit voor jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Aangemeld. Lijkt mij zowel gezellig als interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52

Ethirty

Who...me?

Bij deze wil ik ook vast een voorzichtige interesse melden. Kan op dit moment nog niet inschatten of ik die dag beschikbaar ben, maar zodra ik dat weet meld ik me aan/af.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
nieuws: Staat gaat niet in hoger beroep in zaak over bewaarplicht

Super onduidelijk of het hier gaat over de Belgische of de Nederlandse staat tot pas in de derde alinea.

Letten jullie graag nog eens op het feit dat ook veel Belgen dit magazine lezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anthony schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:03:
nieuws: Staat gaat niet in hoger beroep in zaak over bewaarplicht

Super onduidelijk of het hier gaat over de Belgische of de Nederlandse staat tot pas in de derde alinea.

Letten jullie graag nog eens op het feit dat ook veel Belgen dit magazine lezen? :)
Euh, verkeerde topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een maandje, is er al wat duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Volgende week krijgen de mensen die ingeschreven hebben een update per mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:59

Fordox

00101010

Edit

[ Voor 98% gewijzigd door Fordox op 22-04-2015 14:53 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Euh. Heb je voor de gein al eens gekeken waar dit topic over gaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:59

Fordox

00101010

Sorry, kom ik nu ook achter.. Ik dacht feedback qua bugs, ik had te weinig tijd genomen om te zoeken...

Sorry :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zeef schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:38:
Volgende week krijgen de mensen die ingeschreven hebben een update per mail. :)
We zijn nu een week verder, waar blijft de mail? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

Geckoo

Good news, everyone!

de week is nog niet om, hij heeft niet gezegd dat het op de dag zou lopen.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geckoo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:17:
de week is nog niet om, hij heeft niet gezegd dat het op de dag zou lopen.
Flauw, ik dacht juist dat zij zouden weten dat Tweakers erg punctueel zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

"Volgende week" != "binnen een week." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
MegaTronics schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:32:
[...]

Flauw, ik dacht juist dat zij zouden weten dat Tweakers erg punctueel zijn. :+
We zijn ook nog geen week verder duurt nog een paar uur hij heeft het bericht geplaatst om 23:38. :+

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zanbee schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:41:
[...]

We zijn ook nog geen week verder duurt nog een paar uur hij heeft het bericht geplaatst om 23:38. :+
Ik zat al op deze reactie te wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MegaTronics schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:16:
[...]

We zijn nu een week verder, waar blijft de mail? :+
Omdat MegaTronics nodeloos zit te zeuren neem ik wat extra tijd. Klachten hierover bij MegaTronics. }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zeef schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:10:
[...]

Omdat MegaTronics nodeloos zit te zeuren neem ik wat extra tijd. Klachten hierover bij MegaTronics. }) >:)
Hey! :(

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Az1AxTEXs2wGcJOTOEdI4l51/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/phW7A0rSm3wGBde5y3L7dZZ8/full.jpg

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds geen zeefmail. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En weer een dag erbij .....

Idee is om te verzamelen tussen 12:45 en 13:00 uur. Dan tussen 13 en 14 uur een algemene presentatie over Tweakers, de keuzes van nu en de koers voor de toekomst. Vervolgens een inventarisatie van punten die jullie willen bespreken, mede naar aanleiding van die presentaties.

Dan nemen we een break en maken een uitgebreide ronde over de afdeling. Tussen 14 en 14:45 uur. Met ruimte voor vragen etc. etc. bij de verschillende onderdelen. Daarna gaan we de punten bespreken uit de eerste sessie. We willen daar de tijd voor nemen, dus tot 17 uur. Afsluitend een hapje en een drankje in onze (koffie)bar of op een terras, afhankelijk van het weer.

Omdat het jullie sessie is willen we juist niet punten vooraf vastleggen vanuit Tweakers. We geven slechts de informatie voor die discussie.

Kunnen jullie daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zeef schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:41:
En weer een dag erbij .....

Idee is om te verzamelen tussen 12:45 en 13:00 uur. Dan tussen 13 en 14 uur een algemene presentatie over Tweakers, de keuzes van nu en de koers voor de toekomst. Vervolgens een inventarisatie van punten die jullie willen bespreken, mede naar aanleiding van die presentaties.

Dan nemen we een break en maken een uitgebreide ronde over de afdeling. Tussen 14 en 14:45 uur. Met ruimte voor vragen etc. etc. bij de verschillende onderdelen. Daarna gaan we de punten bespreken uit de eerste sessie. We willen daar de tijd voor nemen, dus tot 17 uur. Afsluitend een hapje en een drankje in onze (koffie)bar of op een terras, afhankelijk van het weer.

Omdat het jullie sessie is willen we juist niet punten vooraf vastleggen vanuit Tweakers. We geven slechts de informatie voor die discussie.

Kunnen jullie daar iets mee?
Ja.

Moeten we nog van te voren opgeven dat we met eigen vervoer komen, zodat er een parkeerplaats gereserveerd moet worden of is iedereen op vrijdag al vroeg weg en is er een zee van ruimte? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er is voldoende parkeerplaats. Al die details zal ik er ook bij vermelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt goed zeef, ook mooi dat er gewoon de tijd voor genomen word.

Ik kom lekker met het OV, het is toch bijna een thuiswedstrijd voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ook aangemeld nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-06 00:45

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ook maar aangemeld.. Handig als je werkgever het kantoor dichtgooit op z'n tussendag ;).

[flauw]Hadden jullie te weinig aanmeldingen en daarom maar zonder aankondiging het logo vernieuwd? })[/flauw]

Trouwens, Is het volgende al helemaal in kannen en kruiken?
Tegelijk met de introductie van ons nieuwe logo start namelijk een nieuwe marketingcampagne van Tweakers.
Zo niet dan zou de feedbacksessie misschien nog een mooie gelegenheid zijn om de uitingen nog eens op "de achterban" uit te testen voordat het allemaal live gaat

[ Voor 46% gewijzigd door Electrowolf op 29-04-2015 00:56 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mail naar deelnemers is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

mvds

Totally awesome!

Ik heb mezelf uitgenodigd :) En meteen maar even mijn wachtwoord gewijzigd, omdat ik op DP ingelogd werd maar hij vroeg email en naam, geen wachtwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wat denken jullie, naast dit topic en de ruim 1700 DM's ook nog een keer als .plan aandacht vragen voor deze bijeenkomst? We zitten nu op +/- 40 aanmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik zou zeggen: Ja, want anders krijg je weer het zelfde commentaar dat mensen geen LA lezen.

(40 aanmeldigen uit 1700 dm's naar mensen die +3 hebben gegeven op die 2 reacties vind ik trouwens wel wat zeggen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 17:19
_David_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:54:
(40 aanmeldigen uit 1700 dm's naar mensen die +3 hebben gegeven op die 2 reacties vind ik trouwens wel wat zeggen :X )
Ik zou niet onderschatten hoeveel mensen simpelweg niet kunnen tijdens een middagsessie op een doordeweekse dag en daarnaast ook de afstand. Als ik naar mijzelf kijk, is het voor mij is het 100+ kilometer naar Amsterdam EN ik moet werken op die dag en kan ook niet zomaar vrij krijgen. Ik vind het wel heel jammer.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
Het kan geen kwaad om via een .plan aandacht te vragen al zullen er dan ongetwijfeld weer mensen zijn die het niet lezen en niet in LA komen.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Idd, Amsterdam is een eind rijden, op een werkdag maar ben dan op vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Luuk1983 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:07:
[...]
Ik zou niet onderschatten hoeveel mensen simpelweg niet kunnen tijdens een middagsessie op een doordeweekse dag en daarnaast ook de afstand. Als ik naar mijzelf kijk, is het voor mij is het 100+ kilometer naar Amsterdam EN ik moet werken op die dag en kan ook niet zomaar vrij krijgen. Ik vind het wel heel jammer.
Ik heb ook vrij genomen die middag. Ondertussen ook de ochtend en de woensdag ervoor (vakantie iets langer gemaakt). Afstand was het probleem niet, ik werk in WTC Amsterdam, maar moet nu ook op tijd vanuit Rotterdam vertrekken. En de veertijden en de betrouwbaarheid van de NS (vooral ICD) in aanmerking nemend, wordt dat dus met de auto.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
zeef schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:52:
Wat denken jullie, naast dit topic en de ruim 1700 DM's ook nog een keer als .plan aandacht vragen voor deze bijeenkomst? We zitten nu op +/- 40 aanmeldingen.
Ik zou zeggen: Ja, want anders krijg je weer het zelfde commentaar dat mensen geen LA lezen.
Dit inderdaad, hoe breder je 'werft' hoe breder ook het aantal onderwerpen waarover men wat wil aandragen. Als je meer werving op het forum doet kan het zijn dat er verhoudingsgewijs veel besproken wordt over het forum terwijl de mensen die veel/alleen op de FP rondhangen niet naar de sessie komen en zodoende verbeterkansen over de FP blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Ik zou eigenlijk ook wel willen komen. Ik heb geen DM gekregen verder, maar ben met mn 9000+ berichten wel een redelijk vast bezoeker en ben gewoon benieuwd hoe het er bij jullie aan toe gaat op de vloer. (Heb al wel een keer voor het gebouw gestaan toen ik bij Discovery moest zijn :P)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zoals al aangegeven is het inderdaad niet voor iedereen mogelijk op naar een middagsessie te komen.
Persoonlijk had ik er graag bij geweest, maar zit ik ergens aan een zwembad op een warm eiland, dus moet ik overslaan.

Qua locatie valt te twisten, maar qua tijd is het verre van handig :) (@admins: geen sneer naar jullie, dit is een paar pagina's geleden al uitgesproken :> )

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
.plan g staat vandaag aan op de FP. :)

[ Voor 62% gewijzigd door zeef op 04-05-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Heel goed Zeef!

Is er eigenlijk al een overzicht van de door ons ingebrachte onderwerpen?

@Datumkeuze: het mag dan wel doordeweeks zijn, maar bij mij is het een aangewezen vrije dag omdat donderdag een vrije dag is. Snap dat dat niet overal zo is, maar scheelt waarschijnlijk wel weer wat in de aanmeldingen ;).

[ Voor 55% gewijzigd door Electrowolf op 04-05-2015 15:50 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:18

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

dit is precies de reden dat ik niet kan, anders had ik graag gekomen.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Via het .plan op de FP naar dit topic doorverwezen. Nu ik dit bijtijds nog gevonden heb wil ik er wel aan meedoen. Qua studierooster past het prima, maak ik er wel een dagje Amsterdam van. In de ochtend door het centrum en tussen de middag bij Tweakers HQ melden. Enig idee wanneer de agenda bekend gemaakt wordt qua onderwerpen die besproken gaan worden? Het is wel handig voor iedereen die komt om te weten welke onderwerpen sowieso besproken gaan worden, zodat je van te voren daar al een mening over gevormd kan hebben. Is toch een stuk makkelijker en voorbereid afreizen dan ter plekke er een mening over vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:07
spartacusNLD schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:49:
[...]

dit is precies de reden dat ik niet kan, anders had ik graag gekomen.
Het is tweede hemelvaartsdag, volgens mij zijn er dan best veel bedrijven gesloten. Hier in ieder geval wel, ik ga erover nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bretgrenz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-05 15:32
Misschien een aparte vraag, maar mag ik als bescheiden Tweaker ook aanwezig zijn? (sorry als het off-topic is of als het al een keer gevraagd is :\)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bretgrenz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:16:
Misschien een aparte vraag, maar mag ik als bescheiden Tweaker ook aanwezig zijn? (sorry als het off-topic is of als het al een keer gevraagd is :\)
Iedereen is even welkom. Dus ook jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:02

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Je mag de invloed van die dag ook niet overschatten. Toen enkele jaren terug het buildfest werd georganiseerd was de kritiek op het eerste fest ook dat het zo spijtig was dat deze op een weekdag werd georganiseerd. De tweede editie was dan ook op zaterdag, maar daarom nog niet succesvoller dan de eerste.

De lage interesse is een combinatie van factoren. Datum en afstand zijn zeker niet onbelangrijk, maar ook al vaak de gedachte dat de menzen zelf weinig invloed hebben zal zeker meespelen

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Nu het ook de homepage staat; hoeveel man verwachten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Vandaag heb ik nog even over suggesties voor onderwerpen nagedacht. Schiet er vooral lekker op, misschien zijn het wel slechte onderwerpen :+.
  • Tweakers.net onderscheid zich van andere websites doordat de bezoekers niet alleen "klanten" zijn, eigenlijk kan een deel worden beschouwd als medewerkers. Dit doordat zij o.a. input en content leveren die door andere klanten weer wordt geconsumeerd.

Hierdoor blijft communicatie met (en over!) deze "medewerkers" een interessant punt. Uiterlijke aanpassingen van de website of logo's die veranderen lijken vaak niet goed gecommuniceerd, ook al wordt dit zichtbaar wel geprobeerd T.net. Waarom gaat dit klaarblijkelijk toch mis?

In de aanstaande reclamecampagne (al heb ik hier al een tijdje niets meer over gehoord...) moet hier dan ook meer rekening mee worden gehouden: in deze campagne wordt (indirect/onbewust) een waardeoordeel over de huidige tweakers gegeven en ben je niet alleen maar bezig nieuwe klanten te winnen.

• Diversiteit, non-core activiteiten, meer is beter?

Op dit moment heeft T.net, kort door de bocht genomen, vooral nieuws en zo nu en dan een review of leuke actie op de website. De reputatie en het merk is sterk genoeg om meer verschillende dingen te doen buiten de comfort zone en deze tot een succes te maken. Deze gedachte werd bij mij vooral getriggerd door de documentaire over DWDD die afgelopen week te zien was. Hierbij zie je mooi hoe een sterk merk zijn reputatie, kennis en kunde gebruikt om te vernieuwen en totaal andere dingen te doen buiten hun kernactiviteit. Ik denk dat T.net dit ook kan. (leuke discussie... en kom maar eens met voorstellen over wat T.net dan moet doen!)

• Inhuren van mensen uit de community/gastredacteuren.

T.net heeft al veel kennis binnen het bedrijf, wat terug komt in de reviews en andere (technische) artikelen van eigen hand. Maar er zijn altijd mensen met meer kennis, andere kennis of die dingen weer op een frisse en nieuwe manier kunnen brengen. Om ruimte te maken voor dergelijke mensen zou het concept gastredacteur kunnen worden ingesteld die al ook betaald wordt voor zijn werk. Een dergelijke gastredacteur kan iemand uit de community zijn, maar dit hoeft natuurlijk niet. Denk ook aan academici, mensen uit het bedrijfsleven of totaal buiten de gebruikelijke T.net vijvers.

• Hoe ziet het MT (en hopelijk ook de rest van het bedrijf) T.net over 5 jaar voor zich?

Hier ben ik zelf erg naar benieuwd en geeft ook meteen een mooi referentiekader voor de rest van de discussie. Hopelijk zal die vooral op de toekomst gericht zijn en niet al te veel over het verleden gaan.

• Expertpanels.

Ooit zijn deze opgericht en er is een beginnetje gemaakt... maar gaat hier ooit nog meer mee gebeuren?
Dus, enjoy de 2 centen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Ik ga dan net naar de rollende keukens. Is ook wel in A'dam maar niet dicht bij Noord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Laatst online: 05-04 15:52
Beste Tweakers,

Ik las bij de project cars review dat jullie op de redactie geen VR headset beschikbaar hebben. Ik leen jullie met alle plezier mijn DK2 mochten jullie interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een aantal punten bedacht waarvan ik mij afvraag of ik uniek hier in ben:
  • Communicatie- Er valt hier veel te verbeteren; De eenzijdige veranderingen waar niemand op zat te wachten: We doen het zo en dit is ons standpunt.
  • Er zijn zeer veel vraagtekens rondom de nieuwe abo's, met name perks
  • Community gevoel*
  • Dat logo.
Is er dan niets wat ze goed doen? Ja! ze gaan de dialoog aan. Mooi man, en tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:15:
• Communicatie- Er valt hier veel te verbeteren; De eenzijdige veranderingen waar niemand op zat te wachten: We doen het zo en dit is ons standpunt.
Breng het vooral ter sprake vrijdag, maar de mate waarin dit gebeurt is al verdomd klein in vergelijking met een normaal bedrijf (zeg over het logo wat je wil maar er is input gevraagd) en tot op zekere hoogte zul je dit soort beslissingen altijd blijven houden. Als de community overal inspraak op zou hebben was er allang geen Tweakers meer geweest. Niet omdat "de community" nou zo'n slecht iets is, maar domweg vanwege het concept "te veel kapiteins op één schip." Of in datzelfde thema: de beste stuurlui staan aan wal. ;)

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De DM is verzonden naar mensen die bij een paar .plans (o.a. plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's en plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening) hebben gereageerd, of reacties daar een +3 hebben gegeven.

We willen hiermee aangeven dat het door ons serieus wordt opgevat. Eerdere sessies zijn allemaal afgeblazen vanwege te weinig interesse. Deze keer doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Vandaar de uitnodiging per DM

Uiteraard ben je ook van harte welkom als je geen DM hebt ontvangen!