Tweakers feedback sessie 2015. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 15.927 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:17
Mede-auteur:
  • Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Beste Tweakers,

Het is tijd om eens met elkaar om de tafel te gaan zitten. Niet alleen voor de gezelligheid, maar ook om met elkaar van gedachten te wisselen over hoe het gaat met Tweakers en over de koers voor de komende jaren. Er leven bij jullie vast ideeën over hoe het gaat, hoe het anders en - wie weet - hoe het beter kan. Daarom willen we graag met jullie in gesprek.

Programma
Ons idee is om te verzamelen tussen 12:45 en 13:00 uur op ons kantoor. Mt. Lincolnweg 40 te Amsterdam. Dan houden we tussen 13 en 14 uur een (korte) algemene presentatie over Tweakers, de keuzes van nu en de koers die voor de toekomst is gekozen. Vervolgens houden we een inventarisatie van punten die jullie willen bespreken, mede naar aanleiding van die presentaties.

Dan nemen we een break en maken tussen 14 en 14:45 uur een uitgebreide ronde over de redactievloer van Tweakers. Daarbij is er voldoende ruimte voor vragen bij de verschillende afdelingen.

Daarna gaan we de punten bespreken die jullie hebben aangedragen en wat er nog meer ter tafel komt. We willen daar de tijd voor nemen, dus tot een uur of 17. Afsluitend een hapje en een drankje in onze (koffie)bar of op een terras, afhankelijk van het weer.

Wie zijn er?
Vanuit Tweakers nemen we dit serieus. Niet alleen zullen Wilbert en ik er zijn, ook zullen andere MT-leden aanwezig zijn, evenals de directeur van de Persgroep Online Services, Sander van den Hout. Geen onderwerp is taboe, alles kan en mag besproken worden. We zullen misschien niet alle concurrentiegevoelige informatie kunnen delen, maar we kunnen wel verder gaan dan openbaar maken in het forum.

Wij hebben die middag in onze agenda’s vrijgemaakt en hopen dat jullie in groten getale willen langskomen om met ons het kijken hoe we Tweakers nog beter kunnen maken dan het al is. We mikken op een groep van tussen de 40 en 80 personen. Schroom niet en meld je aan!

Inschrijven doe je hier Inschrijving is gesloten. Wil toch heel graag komen? Stuur me een DM.

Q&A

Wanneer: Vrijdag 15 mei 2015 's middags tussen 13 en 17 uur
Waar: Bij Tweakers op kantoor. (adres)
Wie: Iedereen die interesse heeft om met ons het gesprek aan te gaan.

Parkeren?: Kan gratis voor de deur. Aanmelden bij slagboom en je kan het terrein op
Bereikbaarheid via OV: Uitstekend. Neem vanaf Amsterdam CS de pont naar de NDSM werf. Van de pont is het 5 minuten lopen.

[ Voor 53% gewijzigd door zeef op 13-05-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-02 18:53
Ik ontving net jullie DM. Maar om vanuit Ieper naar Amsterdam te komen om een namiddag te spreken of de toekomst van m'n favoriete website vind ik het er net iets te ver voor ;-).
Alvast dank dat ik werd uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:20

Geckoo

Good news, everyone!

En is dit een mass invite of persoonlijk geselecteerd?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen en dat verbaasde mij nogal.
Er staat in dat ik actief heb deelgenomen aan een .plan discussie, maar kan me daar niet al te veel van herinneren! :P

Persoonlijk zie ik het nut niet om langs te komen, want ik denk dat ik geen opbouwende kritiek heb waar jullie iets met kunnen.

Wel vind ik het een goed initiatief, want er zijn vast genoeg mensen met een mening die wél opbouwende kritiek kunnen geven.

Veel plezier @ iedereen die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 15:14
Ook ik krijg net de pm.
ik zit te twijfelen want ook voor mij is dat bijna 2uur hier vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Geckoo schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:49:
En is dit een mass invite of persoonlijk geselecteerd?
Dit is een mass DM naar mensen die bij een paar .plans (o.a. plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's en plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening) hebben gereageerd of reacties daar een +3 hebben gegeven. We willen hiermee aangeven dat het door ons serieus wordt opgevat. Eerdere sessies zijn allemaal afgeblazen vanwege te weinig interesse. Deze keer doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Vandaar de uitnodiging per DM

Uiteraard ben je ook van harte welkom als je geen DM hebt ontvangen!

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welke .plans zijn dit precies? Ik krijg dit net ook binnen en ben vereerd maar ik kan me zelf niet direct herinneren wat mijn feedback is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
Ook ik was erg verrast met de invite. Ik ben benieuwd hoe jullie deze mensen geselecteerd heb. En ook hoeveel mensen jullie een invite gestuurd hebben.

Wel ga ik er even een weekje over nadenken. Ik moet zeggen dat ik het laatste jaar toch veel actiever geworden ben, en dan merk je toch dat er automatisch wat sneller ideetjes of opmerkingen komen. Ik heb ook nog wel realistische ideeën welke op grote schaal zijn en zeker de website kunnen verbeteren. Ik ga er over nadenken om deze bij jullie te komen verkondigen, of er een topic voor te starten (ik ben namelijk absoluut niet een sociaal aangelegd persoon en heb moeite met het woord nemen bij grote groepen)

[ Voor 8% gewijzigd door LoeWn op 16-03-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 09:07
Cartman! schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:53:
Welke .plans zijn dit precies? Ik krijg dit net ook binnen en ben vereerd maar ik kan me zelf niet direct herinneren wat mijn feedback is geweest :)
Zelfde geldt eigenlijk voor hier, zou niet weten waar ik heb gereageerd, maar krijg wel de pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Sandert98 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:54:
[...]

Zelfde geldt eigenlijk voor hier, zou niet weten waar ik heb gereageerd, maar krijg wel de pm :)
Ik was het niet eens met het feit dat Tweakers abonnementen een hogere kans op winnen hebben bij winacties. Waarschijnlijk daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:17
Daan87423 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:58:
[...]

Ik was het niet eens met het feit dat Tweakers abonnementen een hogere kans op winnen hebben bij winacties. Waarschijnlijk daardoor.
Zelfde hier. Dat is een van de weinige reacties waar ik een +3 op heb gegeven.
Voor de rest reageer ik wel eens op plans enzo, maar nooit echt schokkende reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

Nep hollanders :9 Gratis Drank en jullie slaan het af... -O-

Worden onderwerpen als "De keus van tweakers van het verwijderen van het topic dat het mogelijk maakte TV te kijken op je HTPC." ook besproken? Of gaat het puur en alleen om de abonnementen?

Daarnaast, is het een disucssie of uitleg van de keuzes?

"Op 15 mei 2015 willen we een middag inplannen om met jullie op Tweakers HQ te praten over het bedrijf, de mensen en de koers die we varen. Op die middag mag je ons vertellen hoe jij denkt dat het beter kan. We denken aan een middagsessie tussen 13 en 17 uur,"

Trekken we alleen scholieren aan? Of... Normaal werken mensen dan...

[ Voor 101% gewijzigd door flipkipse op 16-03-2015 11:08 ]

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 13:49
[...]

Ik denk ook dat het over bovenstaande gaat. Dit was ook waar ik de afgelopen tijd een +3 op heb gegeven op een reactie. En terecht.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:31
Ik voel me vereerd O-) dat ik ook geselecteerd ben. Alleen hoeveel mensen worden zijn er uitgenodigd en pas dat allemaal wel in jullie kantoor? :X

Ik ben wel benieuwd hoe jullie kantoor er uit ziet, dus mij kun je 15 mei verwachten ;). Natuurlijk snap ik ook wel de kansen die een dergelijke grote brainstormsessie beidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bedankt voor de DM maar ik moet dit echter overslaan, Amsterdam is toch echt te ver om even langs te schieten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ben er wel bij onder voorbehoud.

En kwa afstand is het maar 173KM :P Gelukkig bijna alleen maar de A1 dus is het wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Cartman! schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:53:
In het bericht onderaan het topic staat vermeld, over welke topics dit gaat:
De DM is verzonden naar mensen die bij een paar .plans (o.a. plan: plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's en plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening) hebben gereageerd, of reacties daar een +3 hebben gegeven.
Heb de PM inderdaad net ook ontvangen (zoals gezegd in de PM 2 keer). Vind de uitnodiging om mee te praten erg fijn en ook meteen een mooie gelegenheid om een keer naar het Tweakers HQ te kunnen komen.

Is er al een tijd bekent voor 15 mei?

Weet verder nog niet om ik langs kom, afhankelijk van de tijd zou ik er namelijk vrij voor moeten nemen en het is 2 uur enkele reis (met het OV)

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 16-03-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-05 16:50

Vickiieee

Kritische lezer.

zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:51:
[...]

Dit is een mass DM naar mensen die bij een paar .plans (o.a. plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's en plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening) hebben gereageerd of reacties daar een +3 hebben gegeven.
Dat zijn dan nogal aardig wat mensen aangezien Titan_Fox met zijn reactie 1260x een +3 heeft gekregen ;). Daar zullen ongetwijfeld Boosts tussen zitten, maar dat neemt niet weg dat dit meer dan voldoende personen zijn.
rens-br schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Is er al een tijd bekent voor 15 mei?

Weet verder nog niet om ik langs kom, afhankelijk van de tijd zou ik er namelijk vrij voor moeten nemen en het is 2 uur enkele reis (met het OV)
Meen je dit nu? De TS is voor het laatst aangepast om 10:10, jij reageert om 11:08..
p 15 mei 2015 willen we een middag inplannen om met jullie op Tweakers HQ te praten over het bedrijf, de mensen en de koers die we varen. Op die middag mag je ons vertellen hoe jij denkt dat het beter kan. We denken aan een middagsessie tussen 13 en 17 uur, met een biertje of frisje na op een terras in de buurt.

[ Voor 31% gewijzigd door Vickiieee op 16-03-2015 11:14 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

hoeveel mensen denken jullie te kunnen ontvangen? zo een mass invite kan wel is heel veel mensen aantrekken lijkt me.. al is het om gewoon is een keer bij tweakers.net binnen te komen..

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Vickiieee schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:10:
[...]

Dat zijn dan nogal aardig wat mensen aangezien Titan_Fox met zijn reactie 1260x een +3 heeft gekregen ;). Daar zullen ongetwijfeld Boosts tussen zitten, maar dat neemt niet weg dat dit meer dan voldoende personen zijn.
Dat klopt, we willen na twee keer afblazen wegens te weinig mensen met interesse nu wel een keer zo'n sessie houden. :)
spartacusNLD schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:13:
hoeveel mensen denken jullie te kunnen ontvangen? zo een mass invite kan wel is heel veel mensen aantrekken lijkt me.. al is het om gewoon is een keer bij tweakers.net binnen te komen..
Veel. Maar als het er meer dan 100 worden, dan houden we twee sessies of gaan we loten.

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
[...]

Daar dacht ik idd ook aan. Was ook vrij verrast door de invite. Gezien ik niet eens zo vaak reageer o.i.d. Misschien dat het daarom handiger is, iemand die actiever is op GoT en de reacties er heen te laten gaan.

Als er te weinig mensen zijn wil ik nog best wel komen.

[ Voor 0% gewijzigd door DanielsWrath op 16-03-2015 11:18 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:20

Geckoo

Good news, everyone!

flipkipse schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:00:
Nep hollanders :9 Gratis Drank en jullie slaan het af... -O-

Worden onderwerpen als "De keus van tweakers van het verwijderen van het topic dat het mogelijk maakte TV te kijken op je HTPC." ook besproken? Of gaat het puur en alleen om de abonnementen?

Daarnaast, is het een disucssie of uitleg van de keuzes?

"Op 15 mei 2015 willen we een middag inplannen om met jullie op Tweakers HQ te praten over het bedrijf, de mensen en de koers die we varen. Op die middag mag je ons vertellen hoe jij denkt dat het beter kan. We denken aan een middagsessie tussen 13 en 17 uur,"

Trekken we alleen scholieren aan? Of... Normaal werken mensen dan...
Zeer goed punt. Is het mogelijk om dit 's avonds te doen?

[edit]

Nog niet ingeschreven
Frederik Zevenbergen :+ 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Geckoo op 16-03-2015 11:18 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 14:01

De Dona

Wie anders?

spartacusNLD schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:13:
al is het om gewoon is een keer bij tweakers.net binnen te komen..
Hier moet men dus voor oppassen... Een dergelijk bezoek moet wel tot iets leiden. Wellicht verstandig om de genodigden e.e.a. voor te laten bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-05 16:50

Vickiieee

Kritische lezer.

zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:14:
[...]

Dat klopt, we willen na twee keer afblazen wegens te weinig mensen met interesse nu wel een keer zo'n sessie houden. :)

[...]

Veel. Maar als het er meer dan 100 worden, dan houden we twee sessies of gaan we loten.
Dat snap ik ;). Maar is het dan niet een idee om er wat meer werk van te maken? (No Offense).
Jullie hebben nu iedereen die in die twee .Plans actief was een DM gestuurd, evenals ALLE mensen die een +3 gegeven hebben. De reactie van Titan_Fox kreeg die lading +3's vanuit onderbuik gevoelens, want laten we wel wezen: een +3 reactie was het niet..

Bij deze hebben jullie dus een gigantische zooi DM's naar mensen gestuurd die een +3 uit de onderbuik gemoddereerd hebben, no offense voor de '+3'ers', maar ik kan me voorstellen dat dit niet de meest actieve leden zijn..
Effectiever was misschien geweest om uit te zoeken welke leden daadwerkelijk voor langere tijd actief zijn op Tweakers en input generen, zij het op FP artikelen met reacties of op GoT. Stel een lijst op van deze mensen en probeer een datum en tijd te prikken.

Kan me zo voorstellen dat dit een stuk effectiever zou zijn geweest. Desalniettemin wens ik jullie succes en hoop ik dat het benodigde aantal mensen er zal zijn! Zelf ben ik misschien aanwezig, tegen die tijd ben ik als het goed is afgestudeerd en zal ik in ieder geval wel tijd hebben :D ;).

InB4 het toch niet doorgaat i.v.m. bovengenoemde reden.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Vickiieee schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:19:
[...]

Dat snap ik ;). Maar is het dan niet een idee om er wat meer werk van te maken? (No Offense).
Ja, het kan ongetwijfeld beter. Maar het is nog geen 15 mei. We kunnen bij onvoldoende belangstelling alsnog meer mensen een uitnodiging sturen. We vonden de +2 en +3 stemmers in die .plans in ieder geval een goede basis. Bewust de meest kritische stem op Tweakers gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-05 09:59
Heb me ingeschreven! Voelde me wel enigzins vereerd dat ik mocht komen. Ben veel actief op Tweakers en kan overal wel mijn ongezouten mening over geven :+

Moet wel zeggen dat ik verder zelf niet met veel nieuwe ideeen kan komen door gebrek aan inspiratie maar actief participeren in discussies doe ik graag!

Goed initiatief om de community zo actief mee te laten denken! Complimenten!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
15 mei is de dag na Hemelvaart, veel mensen zijn die dag vrij of op vakantie. ;)

Op zich interessant, je moet denk ik alleen twee organen inleveren bij de parkeerautomaat? :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Ja, het kan ongetwijfeld beter. Maar het is nog geen 15 mei. We kunnen bij onvoldoende belangstelling alsnog meer mensen een uitnodiging sturen. We vonden de +2 en +3 stemmers in die .plans in ieder geval een goede basis. Bewust de meest kritische stem op Tweakers gekozen.
Mensen die een +2 of +3 hebben ontvangen op hun reactie in de .plans of diegene die dit hebben gevote? De reacties die informatief/spotlight waren lijkt me inderdaad een goede keuze, maar de groep voters klinkt wat raar ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

Señor Sjon schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:26:
15 mei is de dag na Hemelvaart, veel mensen zijn die dag vrij of op vakantie. ;)

Op zich interessant, je moet denk ik alleen twee organen inleveren bij de parkeerautomaat? :P
Nee je kan bij tweakers achter een slagboom gratis parkeren. Op de bel drukken en zeggen: "Goedemiddag" en ze doen de slagboom al los. Ik spreek uit ervaring :9

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:44

3DDude

I void warranty's

Ik zou niet weten of ik dan kan, dat moet ik nagaan...

Maar als ik eventueel wel zou gaan, wil ik wel een agenda hebben met onderwerpen waar het over gaat.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Kixtart schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Mensen die een +2 of +3 hebben ontvangen op hun reactie in de .plans of diegene die dit hebben gevote? De reacties die informatief/spotlight waren lijkt me inderdaad een goede keuze, maar de groep voters klinkt wat raar ;)
Beiden. Nogmaals: we zijn gewoon ergens begonnen en we kunnen altijd nog anderen een DM sturen.
3DDude schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:28:

Maar als ik eventueel wel zou gaan, wil ik wel een agenda hebben met onderwerpen waar het over gaat.
Zal ruim op tijd worden verspreid naar de aanwezigen via de datumprikker en natuurlijk ook worden gedeeld worden via dit topic.

[ Voor 31% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

OK, dit klinkt interessant, en ik ga kijken of ik dan kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:25
Zeef heeft al bericht gedaan waardoor deze reactie overbodig is.

[ Voor 81% gewijzigd door acemoo op 16-03-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:53

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dit klinkt erg boeiend inderdaad, en naast een kijkje in de keuken lijkt het me ook erg tof om mee te kunnen praten over het heden en de toekomst van Tweakers.

Mits mijn gezondheid het toe laat (en daar begint het wel op te lijken) ben ik er zeker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Alvast ingeschreven, altijd leuk zo'n feedbacksessie.

Maar een agenda met wat vaststaande onderwerpen zou wel handig/makkelijk zijn inderdaad.

Ah dat laatste komt eraan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 16-03-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:53

masauri

aka qwybyte

3DDude schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:28:

Ik zal je wel een paar punten opschrijven 8)

#start sarcasm
Is het mogelijk om hem aan de andere kant van de tafel te hebben zitten?
(In een andere ruimte mag ook :+ )
#end sarcasm

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:28:
[...]

Beiden. Nogmaals: we zijn gewoon ergens begonnen en we kunnen altijd nog anderen een DM sturen.

[...]

Zal ruim op tijd worden verspreid naar de aanwezigen via de datumprikker en natuurlijk ook worden gedeeld worden via dit topic.
Dan wacht ik nog even? (Organiseren doe je vooraf he ;) ).

Je houd een tweakers feedback sessie.. je organiseert hem niet achteraf :P

Suggestie:
Gooi er een poll in met onderwerpen die jullie uit de enquete hebben kunnen halen?

[ Voor 9% gewijzigd door 3DDude op 16-03-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:02

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Geen invite ontvangen (ondanks een +3 reactie) maar heb mijzelf alvast ingeschreven, leuk om een feedback sessie te geven en mee te maken.

Zoals al eerder gemeld zou een lijst met verschillende punten die sowieso langs komen wenselijk zijn. Daarnaast kunnen wij hier natuurlijk al met zijn allen punten noemen die besproken kunnen worden lijkt mij.

* Rubman gaat vast wat dingen op papier zetten voor discussie

[ Voor 20% gewijzigd door Rubman op 16-03-2015 11:35 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:07
Ik heb de invite ook ontvangen, en het is in elk geval erg interessant. Ik ga kijken of ik mijn agenda vrij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Wanneer sluiten de inschrijvingen? Ik wil wel komen maar ik moet even de planning induiken of het echt kan. Het lijkt een beetje tussen diverse buitenland trips te vallen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:53
Ten eerste: top dat jullie dit regelen. Dat is nog vrijwel niet gezegd, maar dat vind ik onterecht. Ik vind het top dat jullie de kritiek zo oppakken.

Ten tweede, Amsterdam is voor mij als Drenthenaar toch een eindje reizen, op een dag waarop gewoon gewerkt moet worden :P Sorry :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

masauri schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:31:
[...]

Ik zal je wel een paar punten opschrijven 8)

#start sarcasm
Is het mogelijk om hem aan de andere kant van de tafel te hebben zitten?
(In een andere ruimte mag ook :+ )
#end sarcasm
Yvan, ik heb ook wel een punt voor jou:
"Wanneer maak je die blog is af >:) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:47
Naja, Tweakers doet in ieder geval een poging om te luisteren naar de community. Het is immers het jaar van de community. Ik moet zelf nog even kijken of ik die dag vrij kan nemen.

Ik zou echter wel vooraf een agenda willen zien in plaats van 'blind' te discussie in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:55

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

[...]

Same here.

Was dat het? Ik heb me verder nergens mee bemoeid of commentaar op gegeven. En gezien de afstand en mijn andere verplichtingen (werken anyone?) zie ik niet in hoe ik dit combineren kan. Bovendien ben ik verder hartstikke tevreden met al het goede werk. d:)b

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ph4ge schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:34:
Wanneer sluiten de inschrijvingen? Ik wil wel komen maar ik moet even de planning induiken of het echt kan. Het lijkt een beetje tussen diverse buitenland trips te vallen.
Als we aan de 100 zitten vermoed ik. :)
Rubman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:33:
Heb mijzelf alvast ingeschreven, leuk om een feedback sessie te geven.

Zoals al eerder gemeld zou een lijst met verschillende punten die sowieso langs komen wenselijk zijn. Daarnaast kunnen wij hier natuurlijk al met zijn allen punten noemen die besproken kunnen worden lijkt mij.
Vooral dat laatste. Zeg maar wat jullie willen bespreken.

Wat ons betreft gaan we het hebben over de keuzes die wij hebben gemaakt voor de langere termijn. Verbreding van de doelgroep bijvoorbeeld. Daar kunnen dan ook zaken als de abo's, het doelgroep onderzoek etc. etc. onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritio
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 16:36
Was erg graag gekomen voor een leuke discussie, uiteraard ook om de gezichten achter tweakers in het echt te zien!
Helaas woon ik in Bonn en is het als student niet te betalen om richting Amsterdam te reizen.

Misschien is het een idee om een live-stream op te zetten van de meeting zodat mensen op afstand ook mee kunnen kijken/luisteren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik moest ook even 2 keer lezen bij de DM. Maar ik vindt het goed dat tweakers iets concreets nu gaat doen met de gedane feedback in de 2 .plans.

Zoals ik zelf ook aangegeven bij het onderzoek, Tweakers.net is zo'n beetje mijn startpagina voor nieuws, op het forum haal ik het meeste informatie voor mijn hobby's en Pricewatch is altijd mijn eerste to-go als ik informatie / review wil over een product.

Dan lijkt het me niet veel moeite om een middagje bij Tweakers.net aan te schuiven en hier een goede discussie over te kunnen voeren wat wij verwachten van Tweakers. 15 Mei is nog ver weg dus volgensmij moet iedereen dit nog wel redelijk in zijn agenda kunnen passen.

Ik vindt het in ieder geval (zoals het lijkt) een goede stap in de richting om meer feedback vanuit de community te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:37

Secsytime

Automagisch

Beetje jammer dat jullie het altijd op werkdagen plannen :P. Hierdoor beperk je je tot de mensen die niet werken of er vrij voor willen nemen.

Dit is net zo als verslaggevers die overdag mensen gaan interviewen in Oude Pekela of Groningen(stad). Natuurlijk krijg je dan een verkapt beeld, je praat wss alleen maar met werklozen of studenten :P.

My 2 cents, overigens denk ik dat ik wel een goed idee heb voor T.net en zal dit in DM naar Zeef sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Via een linkje (bedankt Zeef) hier terecht gekomen, lijkt me interessant om eens op T.net HQ rond te kijken, maar ik denk niet dat ik zoveel nuttigs bij kan dragen aan de discussie. Qua tijd zou het wel moeten kunnen (middag vrij nemen, zit al in 020).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat velen van jullie onderschatten hoe nuttig je eigen mening kan zijn. :) Ik zeg niet dat je moet komen natuurlijk, maar als je die middag vrij kan en wil maken is het hele idee natuurlijk dat alle input welkom is. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 16:55
Ik vind dit een top initiatief! Ik ga proberen om er bij te zijn, werk in de buurt dus qua reistijd etc. geen probleem. Ik zal enkel moeten zien of ik de middag vrij kan plannen.

Ik ga iig dit topic volgens en bijdragen aan eventuele punten die besproken zouden kunnen worden. Daar ga ik nu eens even goed over denken.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb dan vakantie, dus ik zal eens kijken of ik de trip naar Amsterdam ga maken.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Me maar ingeschreven maar zit ook mede op de mogelijkheden qua vervoer vast. Dag na hemelvaart bied zeker mogelijkheden, en eventueel een auto delen vanuit Twente lijkt me ook een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overdrive97
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:09
Helaas is het me iets te ver vanuit Twente om voor 4 uurtjes naar Amsterdam te gaan tijdens de examen periode, maar bedankt voor de uitnodiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:42
Allereerst bedankt voor de uitnodiging, fijn om te zien dat de leden hierbij betrokken worden :).

Ik moet er eens goed overna denken, lijkt me op zich wel leuk, alleen weet ik nu nog niet of dit ivm mijn studie haalbaar gaat zijn.

Aan de andere kant ben ik na eigen zeggen niet echt betrokken genoeg bij tweakers om hieraan deel te nemen. Ik lees artikelen regelmatig en plaats er ook wel eens comment, zo nu en dan ook een post op GoT, maar ik vind eerlijk gezegd dat ik niet actief genoeg ben om hier over mee te praten, ik denk dat de mensen die actiever zijn - met name binnen de community - hier meer over te zeggen moeten hebben en de mening van de community een stuk beter kennen/kunnen representeren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Het zal later denk ik nog wel ter sprake komen als alles iets meer concreet wordt. Maar ik rijd zelf vanuit Heerenveen -> Joure -> Emmeloord -> Almere -> Amsterdam (allemaal A6) En ik heb plek genoeg in de auto dus mocht je ergens op die route wonen laat dan vervoer je niet tegenhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zich een mooi iniatief, waar ik best graag bij had willen zijn.

Echter, het tijdstip is wel erg ongelukkig, half Nederland zit dan op zijn/haar werk/school... ik zie geen enkele mogelijkheid om voor 16:00 daar te zijn (en dan moet het al volkomen file-vrij zijn, anders wordt het nog later).

Waarom is er voor gekozen voor dit wat onhandige tijdstip ivp 's avonds of in het weekend, als meer mensen in de gelegenheid zouden zijn om te komen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06 14:27
Heb geen moeite om hier aan deel te nemen. Ik heb dat immers eerder aangeboden om dit te doen. Echter ik moet ten hoogte rottedam komen en vroeg me af hoe het zit met eventuele vergoeding. Het is natuurlijk hoofdzakelijk in jullie belang dat ik zou komen.

[ Voor 13% gewijzigd door AndreStarTrek op 16-03-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Leuk initiatief, ook leuk dat ik ben uitgenodigd. Helaas is Amsterdam me te ver om langs te komen. Als de datum mij beter uit was gekomen, was ik misschien wel langs gekomen. In ieder geval bedankt voor de kans!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wildhagen schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:42:
Waarom is er voor gekozen voor dit wat onhandige tijdstip ivp 's avonds of in het weekend, als meer mensen in de gelegenheid zouden zijn om te komen?
Als andere events een indicatie zijn: omdat het kantoor op zaterdag gesloten is en het vinden van een locatie geschikt voor dit aantal mensen anders redelijk lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604167

Uiteraard kan ik op 16 mei een uitgebreid verslag / notulen lezen over de gesprekken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 21:53

GB2

Laat ik eerst zeggen dat ik dit van Tweakers wel een teken van lef vind :), de meeste sites doen dit niet, kritische mensen zijn echter wel de basis voor je toekomst met alleen maar 'Ja Knikkers' kom je er echt niet.

En dat lef moet dan ook beloond worden, -vind ik althans- ik werk normaal op vrijdag maar omdat ik dit zeer waardeer neem ik er wel een middagje verlof voor op, goede besteding van mijn tijd voor tijd uren ook.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

De genoemde dag is de dag na Hemelvaartsdag, veel bedrijven en scholen/universiteiten zijn die dag dicht ;)

Lijkt me wel tof en ik denk dat ik ook zeker wat bij kan dragen, al vrees ik dat de commerciele belangen nogal tegenover de meningen van users zullen staan. Tevens zijn er zeer veel goede, constructieve opmerkingen en alternatieven / tegenvoorstellen al in de na bekendmaking ontstane shitstorm discussies naar boven gekomen.

Beetje jammer dat de DM niet linkte aan dit topic, hier staan precies die 2 zinnetjes meer in over hoe de dag er uit zal zien (tijden, parkeergelegenheid, etc).

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dona
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 14:01

De Dona

Wie anders?

Ik ben aanwezig onder voorbehoud (vakantiedata staat nog niet vast). Naast dat dit een uitgelezen kans is om eens op bezoek te gaan bij Tweakers (zeg nu zelf, zo vaak krijg je die kans niet), is dit een prachtig initiatief. Ik neem deze uitnodiging dan ook met beide handen aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DropjesLover schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:31:
...

Beetje jammer dat de DM niet linkte aan dit topic, hier staan precies die 2 zinnetjes meer in over hoe de dag er uit zal zien (tijden, parkeergelegenheid, etc).
:?
Meer informatie kun je vinden in het Tweakers feedback topic in Lieve Adjes. Daar kun je je ook aanmelden. Voel je overigens geenszins verplicht om te komen door deze DM. We wilden alleen zeker zijn dat de aankondiging niet over het hoofd zou worden gezien.
Dat stond er toch echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Anoniem: 19894 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:37:
[...]

:?

[...]

Dat stond er toch echt in.
Lezen blijft soms moeilijk voor me ja :')
Nam aan dat hier alleen de verdere discussie er over zou zijn.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
DropjesLover schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:31:
De genoemde dag is de dag na Hemelvaartsdag, veel bedrijven en scholen/universiteiten zijn die dag dicht ;)

Lijkt me wel tof en ik denk dat ik ook zeker wat bij kan dragen, al vrees ik dat de commerciele belangen nogal tegenover de meningen van users zullen staan. Tevens zijn er zeer veel goede, constructieve opmerkingen en alternatieven / tegenvoorstellen al in de na bekendmaking ontstane shitstorm discussies naar boven gekomen.
We luisteren graag naar jullie ideeën. :)
Niet lezen maar klikken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActaNonVerba
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 21:43
Ik ben aangemeld! Is er verder nog een opkomstverplichting na aanmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secondsight
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Ben ook vereerd met de invitatie maar voor mij wat ver om te komen, verder hoop ik uiteraard de uitkomst te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ChielBroere schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:06:
Ik ben aangemeld! Is er verder nog een opkomstverplichting na aanmelding?
Plicht: nee. Als je toch niet wil komen, geef dat even door. Dan weten we een beetje waar we aan toe zijn. :)
Anoniem: 604167 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:22:
Uiteraard kan ik op 16 mei een uitgebreid verslag / notulen lezen over de gesprekken???
Er zal ongetwijfeld een terugkoppeling komen, hoe en wanneer merk je vanzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-06 19:09

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Tenzij er wat tussenkomt ben ik er ook!

ben dan ook de jongste daar denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 16:07
Bedankt voor de uitnodiging. Goed dat T.net wil laten zien dat ze naar de community luistert.

Vanuit Limburg naar Amsterdam reizen hiervoor is me echter een beetje te ver. Anders was ik er zeker bij geweest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Laatst online: 02-06 19:09

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

als mensen zeggen dat ze niet gaan word de uitnodiging dan weer naar een ander gestuurd? dan heb je namelijk altijd genoeg mensen lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Ik keek ook even op toen ik deze uitnodiging zag. Vooral de keus voor een 16-jarige verbaasde ik mij over. :+
Dat maakt ook dat ik op het moment van bijeenkomst ik gewoon naar school moet. Daar kan natuurlijk een uitzondering op gemaakt worden. :P
Verder ben ik erg tevreden over Tweakers, ik vind dan ook dat ik weinig zinvols te melden zou hebben. Natuurlijk lijkt het mij een toffe ervaring om eens langs te komen, maar dat is niet de bedoeling hiervan.

Wellicht bedenk ik mij nog, maar ik moet deze uitnodiging helaas afslaan. Toch bedankt voor de mogelijkheid. _/-\o_

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-05 18:08
bedankt voor de uitnodiging, ik zal er bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben ook uitgenodigd, ben er waarschijnlijk ook wel bij. Weet niet hoe het er allemaal uit gaat zien, maar met een groep van 40 tot 80 man kan je niet gemakkelijk om de tafel gaan zitten... Goed, in ieder geval fijn dat er wel aandacht wordt besteed aan de kritiek, daarvoor +1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:34
Heb me ook aangemeld, lijkt me leuk. M'n wederhelft heeft ook een account, mag die eventueel ook mee ? Is niet echt actief maar ziet wel veel van Tweakers, én het is gezelliger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
Bedankt voor de uitnodiging, maar helaas ik kan niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carpento schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:34:
Heb me ook aangemeld, lijkt me leuk. M'n wederhelft heeft ook een account, mag die eventueel ook mee ? Is niet echt actief maar ziet wel veel van Tweakers, én het is gezelliger :P
zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:51:
:P

Al denk ik dat het een beetje lullig is als iemand die verder weinig input heeft meegaat wanneer er andere mensen uitgeloot moeten worden dus dat wil je misschien af laten hangen van hoe "vol" zeef het zaakje krijgt. :P

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 16-03-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:45
Worden reiskosten vergoed? Wil (en kan technisch gezien perfect komen), maar vliegtuigtickets zijn nu niet bepaald goedkoop als student :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Agenda gecheckt. Het geval wil dat ik op 15/5 toevallig een vakantiedag heb opgenomen, en dus niet hoef te werken, maar mijn vader is dan net 3 weken over uit de overzeese gebiedsdelen, dus ik denk dat ik mijn quality time daar niet voor ga gebruiken.

Dommage...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 22:50

Pathogen

Shoop Da Whoop

Leuk idee, de vraag wordt gewaardeerd, maar ivm lieve kleine dochter en gewoon werken zal het er waarschijnlijk niet van komen.
Mocht er een digitaal vervolg op worden gegeven, dan zal ik daar absoluut de moeite voor doen.
Bijvoorbeeld een gerichte, uitgebreide poll heb ik zo ingevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
*Wanneer: Vrijdag 15 mei 2015 's middags tussen 13 en 17 uur *.

Ok kortom de werkende mensen zijn niet welkom OF moeten eerder van hun werk weg, zo blijft er idd vrijwel niemand over om mee te doen hieraan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
AndreStarTrek schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:46:
Heb geen moeite om hier aan deel te nemen. Ik heb dat immers eerder aangeboden om dit te doen. Echter ik moet ten hoogte rottedam komen en vroeg me af hoe het zit met eventuele vergoeding. Het is natuurlijk hoofdzakelijk in jullie belang dat ik zou komen.
Reiskosten zijn voor eigen rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
mugenmarco schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:32:
*Wanneer: Vrijdag 15 mei 2015 's middags tussen 13 en 17 uur *.

Ok kortom de werkende mensen zijn niet welkom OF moeten eerder van hun werk weg, zo blijft er idd vrijwel niemand over om mee te doen hieraan.....
In het weekend zit de tent hier op slot, dus we moesten op zoek naar een alternatief. De vrijdag tussen Hemelvaart en weekend leek een goede keuze. Natuurlijk besef ik me dat we het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. Doen we het op zaterdag en huren we ergens een lokatie, dan zijn er naast kosten ook weer andere mensen die niet kunnen omdat de kinderen naar voetbal moeten etc. etc. Dus welke datum en tijd je ook kiest, er valt altijd wel iemand buiten de boot. Helaas ben jij dat nu, waarvoor mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:09:
[...]

In het weekend zit de tent hier op slot, dus we moesten op zoek naar een alternatief. De vrijdag tussen Hemelvaart en weekend leek een goede keuze. Natuurlijk besef ik me dat we het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. Doen we het op zaterdag en huren we ergens een lokatie, dan zijn er naast kosten ook weer andere mensen die niet kunnen omdat de kinderen naar voetbal moeten etc. etc. Dus welke datum en tijd je ook kiest, er valt altijd wel iemand buiten de boot. Helaas ben jij dat nu, waarvoor mijn excuses!
Tot wanneer kan men zich aanmelden? Ik kan namelijk nu nog niet goed inschatten of ik dan mijzelf vrij kan maken van werk of niet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:00:
[...]

Reiskosten zijn voor eigen rekening.
Jammer, dat maakt het voor mij toch meteen minder aanlokkelijk om te komen. 200 km rijden zeg zo 25-30 euro kwijt, het is natuurlijk geen berg geld. Maar wel een een bedrag waar ik wel leukere dingen mee kan verzinnen, terwijl het in jullie belang is dat ik zou komen.

Erg jammer ik denk dat ik wel een goed bijdragen had kunnen leveren. Maar op zo manier zie ik alleen maar nadelen voor mij zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmen1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
AndreStarTrek schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:38:
[...]

Jammer, dat maakt het voor mij toch meteen minder aanlokkelijk om te komen. 200 km rijden zeg zo 25-30 euro kwijt, het is natuurlijk geen berg geld. Maar wel een een bedrag waar ik wel leukere dingen mee kan verzinnen, terwijl het in jullie belang is dat ik zou komen.

Erg jammer ik denk dat ik wel een goed bijdragen had kunnen leveren. Maar op zo manier zie ik alleen maar nadelen voor mij zelf.
Jammer idd, maar het zou wel erg duur worden als Tweakers voor iedereen de reiskosten zouden moeten vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AndreStarTrek schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:38:
... terwijl het in jullie belang is dat ik zou komen.
...
Ik kom langs voornamelijk voor mijn eigen belang, ik denk dat de meesten zo wel denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
tijmen1 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:40:
[...]

Jammer idd, maar het zou wel erg duur worden als Tweakers voor iedereen de reiskosten zouden moeten vergoeden.
Dat begrijp ik ook wel, echter het is een bedrijf en dit soort dingen horen daar bij. Een magazijn moet soms geld uitgeven om een heftruck te vervangen omdat het kapot is, Tweakers heeft ons nodig om hun te helpen uitleggen waar het fout gaat. Je heb in ieder bedrijf onkosten om een bedrijf draaiende/gezond te maken. Ik ben zelfstandige en zal zo nu en dan ook geld moeten uitgeven om me klanten te kunnen bedienen.

Je kan feitelijk deze uitgaven zien als investering, want als wij Tweakers kunnen uitleggen waar het fout gaat dan betekend dat ze zich kunnen verbeteren en dat er meer geld in het laatje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Waarom moet het op lokatie gebeuren? Zeker voor Tweakers nogal ouderwets. Waarom geen online sessie met een chatbox? Wij hebben vaak conferences van 200-300 man en dat werkt prima. Ik wil er best bijzijn maar ga niet komen want is veel te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Anoniem: 19894 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:48:
[...]

Ik kom langs voornamelijk voor mijn eigen belang, ik denk dat de meesten zo wel denken.
En wat is jou belang dan? en is jou belang groter dan die van Tweakers?

Die van Tweakers is uiteindelijk beter verdiensten en voortbestaan, en Tuurlijk is dat ook in ons belang maar dan kan je dat ook gaan zeggen over Microsoft of BMW. Het is allemaal waar, maar er is altijd één partij die er meer belang bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Dank voor de uitnodiging, ik ga mijn best doen maar denk dat ik dan gewoon moet werken.
Helaas doen ziekenhuizen niet echt aan extra vrije dagen -.-

Laat het binnenkort nog even definitief weten :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Megamind schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:53:
Waarom moet het op lokatie gebeuren? Zeker voor Tweakers nogal ouderwets. Waarom geen online sessie met een chatbox? Wij hebben vaak conferences van 200-300 man en dat werkt prima. Ik wil er best bijzijn maar ga niet komen want is veel te ver.
Hangouts met 200 a 300 man is niet eens een slecht idee videofeed erbij en gaan met die banaan.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ShadowBumble schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:02:
[...]

Hangouts met 200 a 300 man is niet eens een slecht idee videofeed erbij en gaan met die banaan.
In een hangout kan ik geen rondleiding over Tweakers HQ geven. Of een biertje en een bitterbal serveren. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 19:30 . Reden: :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:23:
[...]

In een hangout kan ik geen rondleiding over Tweakers HQ geven. Of een biertje en een bitterbal serveren. ;)
Gewoon bij iedereen shoarma met een biertje thuis laten bezorgen O-)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Misschien te overwegen in chat-vorm, aangezien voor vele Tweakers de afstand een obstakel blijkt te zijn, zeker voor Tweakers in België of, zoals ondergetekende, in het verre buitenland (664km voor mijzelf) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
zeef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:23:
[...]

Ok dus het gaat dus om het showen van Tweakers HQ en niet om de feedback? Daarnaast is 3 uur al niets om met 100 man dingen te gaan bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Renquin schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:43:
[...]

Gewoon bij iedereen shoarma met een biertje thuis laten bezorgen O-)
Ik ben voor! :+
Bedankt voor de uitnodiging, ik had graag gekomen, maar even een trip naar Amsterdam is niet echt een optie. Die dag is ook de deadline voor een project bij ons op school, dat ga ik mijn teamleden niet aandoen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Megamind schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:37:
[...]

Ok dus het gaat dus om het showen van Tweakers HQ en niet om de feedback? Daarnaast is 3 uur al niets om met 100 man dingen te gaan bespreken.
Nee, het gaat erom dat je alleen IRL een fatsoenlijke dialoog kan aangaan.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De DM is verzonden naar mensen die bij een paar .plans (o.a. plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's en plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening) hebben gereageerd, of reacties daar een +3 hebben gegeven.

We willen hiermee aangeven dat het door ons serieus wordt opgevat. Eerdere sessies zijn allemaal afgeblazen vanwege te weinig interesse. Deze keer doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Vandaar de uitnodiging per DM