Neem de lezers van Tweakers wel serieus... Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ter consideratie:

reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt
Als je de tv uitzet met de knop op de tv is het verbruik zelfs 0W, maar dan reageert het toestel niet meer op de afstandsbediening en moet je ernaartoe lopen om hem aan te zetten.
De strekking van bovenstaande tekst, heeft een tamelijk hoog dûh gehalte en neemt de lezer niet erg serieus: alsof de meesten van ons zich niet zouden kunnen voorstellen dat het zo werkt :P

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
dutch666 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:27:
Ter consideratie:

reviews: Panasonic Viera AX900: de uhdtv die plasma naar de kroon steekt

[...]

De strekking van bovenstaande tekst, heeft een tamelijk hoog dûh gehalte en neemt de lezer niet erg serieus: alsof de meesten van ons zich niet zouden kunnen voorstellen dat het zo werkt :P
er zijn anders genoeg TV's/apparaten die als je het dmv de fysieke knop uitzet nog steeds stroom verbruiken hoor? En dan ook nog op de afstandsbediening reageren

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 05-11-2014 17:29 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Mijn TV reageert nog op de afstandsbediening als ik hem via de knop op de behuizing uitzet. Zo gek vind ik het niet om te vermelden

Het zal voor mij persoonlijk geen reden zijn om hem wel of niet aan te schaffen, maar dat het genoemd wordt vind ik niet vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Ik vind het persoonlijk wel vreemd. In 9/10 gevallen schakelt een hardwarematige aan/uitknop een product geheel uit. Wanneer je de 'uit' knop op de afstandsbediening gebruikt blijft deze (logischerwijze) in standby en is het verbruik >0W.

De zin heeft nogal een hoog "Je meent het.." gehalte.

Edit: Ik voeg hier wel aan toe, sommige TV's hebben zowel een standbyknop* (Die gewoon het zelfde doet als de uitknop op de afstandsbediening) als een wat minder makkelijk bereikbare knop die daadwerkelijk fysiek de boel ontkoppelt van het net. Veel heb ik dit nog niet gezien.

*Standby != uit. Al denken veel mensen hier anders over. :')

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 05-11-2014 18:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
En ik vind het persoonlijk niet vreemd. Ik heb nog geen LCD/Plasma scherm gehad dat je compleet uit kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

Er zijn tegenwoordig nog maar heel weinig televisies die je volledig kan uitschakelen vandaar dat ik het relevante informatie vindt. Op de AX900 is het overigens geen mechanische schakelaar zoals je vroeger op je crt-televisie had maar een modernere variant die met een relais werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:30
Volgens mij is het bij Panasonic vrij gebruikelijk dat deze volledig uit te schakelen zijn, m'n oude Plasma had het iig en m'n nieuwe LCD ook.
Pagina: 1