Nieuw Tweakers Logo. Mooi/niet mooi?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De polo en/of T-shirt. Maatje L. En waarom? Omdat het gewoon collectors editions zijn, mooi rood niet lelijk is en het prima past bij hoe ik mij profileer IRL.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
De hoodie in XXL, gewoon omdat het tweakers is :9 *O*

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Een hoodie XL ofcourse! Omdat de hoodies en de slagzin achterop iconisch zijn en ik graag zo'n nostalgisch en authentieks van Tweakers zou willen hebben!

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een glas met logo. Want er gaat niks boven koffie/thee drinken uit een Tweakers mug terwijl je op Tweakers je favoriete topics en headlines aan het bij lezen bent.Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:51:
Vergeten te vragen, wat gaan jullie doen met het oude logo op de presentatiedesk? Verloten? Wil het wel hebben eigenlijk :+
Nog steeds Dibs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55
Ergens deze week gaan we het studiologo en een stapel andere dingen verloten. Succes! :)

EDIT: vanaf vandaag dus! Win de laatste oud logo items hier!

[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 15-07-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:54
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/udJOlxfPX7Wpxmszm7k7YhWn/thumb.jpg

En dan het bord over smartphones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
Oh jee. Een mystery box. Als ik moet kiesen tussen een boot en een mystery box, kies ik voor de mystery box.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen voor het verrassingspakket :> Het desklogo is ietwat te groot enzo O-)

Succes mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal succes :) ik ga voor een polo XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Ik voor het spandoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
een hoodie xxl graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ga voor de beker/mok :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nice! Nou ik wil dat magnetische logo wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weet iemand toevallig welke optie is voor het grote T.net logo op de grijze achtergrond?
'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'?

Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij die
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumblarge/2000631919.jpeg
twijfelde ik ook, maar volgens mij is het inderdaad 'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'.

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 15-07-2015 11:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:58:
Bij die
[afbeelding]
twijfelde ik ook, maar volgens mij is het inderdaad 'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 101% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Ik vind 't nieuwe logo een stuk eenvoudiger en strakker. Zowel de kleur als de vorm, terwijl de kern van het oude logo er nog aardig in te herkennen is. d:)b

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Slarioux schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Grapjas. Zelfs als elke respons in dit topic van een unieke user is heb je het over 0.0000 promille van de geregistreerde gebruikers. Elke view op dit topic is een miniscule marge van het bezoekersaantal. Het is een brullende minderheid.
Nou ja, als ik in dit topic kijk en daarbij degene tel die het logo perfect vinden kom ik op een nog kleiner promille aantal uit dan degene die het niet perfect vinden. Oftewel volgens je eigen logica is er juist een brullende minderheid die het logo wel mooi vind......

Het echte punt is echter dat je dat simpelweg niet aan zo'n topic kan zien. Zou je een beter resultaat willen hebben zul je een pol op de frontpage moeten zetten omdat je dan pas een groot genoeg publiek krijgt die het invult. Aan de andere kant kun je niet ontkennen dat er verschillende heel goededingen zijn gegeven die in het huidige logo niet ok zijn.
[...]
Misschien moeten mensen eens kappen met verwachten dat een gratis community zoals Tweakers ze iets verschuldigd is, puur en alleen omdat die mensen er zelf op geheel vrijwillige basis allemaal tijd en energie in hebben zitten steken. Zo werkt het gewoon niet.

Edit: Oeps, dat was nog pagina 1 :+
En daar ben ik het wel mee eens :) Je kunt moeilijk dingen eisen en zeker niet de dingen die hier vaak gevraagd worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Ik was een van de personen die bij de onthulling dacht: 'geef het wat tijd'. 'Aan de huidige website UI moest je ook wennen toen deze werd gereleased.' 'Wees niet resistant to change.'

Na enkele maanden stoor ik me echter nog steeds aan het logo, bijvoorbeeld als ik deze zie op het homescreen van mijn iPhone. Het is compleet niet in balans. Ik kan niet goed onder woorden brengen waarom, maar dit is door meerdere mensen voor mij al uitgebreid gedaan zo te zien.

Waarom plaats ik dit hier? Geen idee; dat logo zal toch niet meer veranderen voorlopig. Maar als community lid (die weinig typt maar wel meerdere keren per dag bezoekt) vind ik toch dat ik m'n stem moet laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik erger me nog altijd aan dat witte/lichte randje aan de binnenkant van de sleutel op de website. Moeilijk kan het toch niet zijn om dat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Tja daar wachten we al sinds pagina 1 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier went het nieuwe logo ook niet. Wellicht dat het op een of andere manier wel in het midden staat, maar op het oogt niet. Het zwarte loopt diagonaal, in dit vlak staat de letter "T" gewoon raar naar mijn mening.

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/3z1g2B0c3V0H253J2a02/Image%202015-07-15%20at%203.29.13%20pm.png

Door de ongewone vorm van het zwarte gedeelte van het logo, vraag ik me ook af hoe je dit voor het oog ideaal zou moeten centreren. M'n gevoel zegt ongeveer zo:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/0p213j0z3x0U02001b03/Image%202015-07-15%20at%203.49.43%20pm.png

Maar dat is nergens op gebaseerd verder. Al ziet het er mijn inziens wel stukken beter uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55
Dorus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:38:
Tja daar wachten we al sinds pagina 1 op :)

[...]
We gaan het een keer fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst maar eens oude logo's scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En hopen dat die wél gefixed worden, wat bij de iteratie van gister niet is gebeurt :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Laatst online: 26-08 20:02
Ik ga voor de tweakers-polo, maatje L!
Dit omdat het iets is wat je ook aan andere mensen kunt laten zien, wat vaak interesse opwekt. En het oude logo is een iconisch iets voor mij, het zou leuk zijn om daar nog een aandenken voor te hebben!

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:50:
Hier went het nieuwe logo ook niet. Wellicht dat het op een of andere manier wel in het midden staat, maar op het oogt niet. Het zwarte loopt diagonaal, in dit vlak staat de letter "T" gewoon raar naar mijn mening.

[afbeelding]

Door de ongewone vorm van het zwarte gedeelte van het logo, vraag ik me ook af hoe je dit voor het oog ideaal zou moeten centreren. M'n gevoel zegt ongeveer zo:

[afbeelding]

Maar dat is nergens op gebaseerd verder. Al ziet het er mijn inziens wel stukken beter uit. :9
Helemaal mee eens, met die aanpassing is het logo tenminste correct. :)
Ben alleen bang dat het te laat is om nog te fixen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

redwing schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:23:
[...]

Nou ja, als ik in dit topic kijk en daarbij degene tel die het logo perfect vinden kom ik op een nog kleiner promille aantal uit dan degene die het niet perfect vinden. Oftewel volgens je eigen logica is er juist een brullende minderheid die het logo wel mooi vind......
Mensen die geen klachten hebben gaan over het algemeen niet op zoek naar een plek om erover te posten. Dus het feit dat er minder mensen positief zijn dan negatief in dit topic zegt heel weinig. En voordat er weer wordt geroepen dat ik het logo niet moet verdedigen herhaal ik mezelf maar even: ik heb zelf ook niks met het nieuwe logo en vond het oude ook mooier. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
NMe schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:55:
[...]
Mensen die geen klachten hebben gaan over het algemeen niet op zoek naar een plek om erover te posten. Dus het feit dat er minder mensen positief zijn dan negatief in dit topic zegt heel weinig.
Vandaar de alinea erna ;) Je kunt gewoon niets zeggen aan de hand van de posts hier. Als je geen klachten hebt zoek je niet, maar als je het niet mooi vind ook niet. Je hebt hier dus alleen de mensen die er echt iets over willen zeggen, daarmee geen random doorsnede van de gemiddelde tweaker en daarmee zegt het totaal niets over wat er algemeen van het logo wordt gevonden. Lekker geen conclusies trekken is dus het simpelste :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:07

Kiwi

Gadgetfreak

Nu al 7K stemmen :w Worden de multipliers van abonnee's daar eigenlijk bij meegeteld, of komt dat er boven op?

Overigens, wat is de beste plek om een oud logo te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Echt waar, ik had eerst zo iets van 'het nieuwe logo is extreem slecht gedesigned, maar wie weet moet ik gewoon even wennen of is het een nieuwe trend die ik nog niet ken'. Ondertussen zijn we veel verder en blijf ik het nieuwe logo extreem slecht gedesigned vinden. En dat komt van iemand die meestal fan is van vernieuwing en nieuwe logos. Toegegeven, het oude logo paste niet in de huidige design trends, maar dit logo is gewoon slecht binnen welke design trend dan ook~. Hoop inderdaad ook erg nog wat oude tweakers merch te winnen, al betwijfel ik dat ik tussen de gelukkigen zal vallen xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrickbert
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:09
Slarioux schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Grapjas. Zelfs als elke respons in dit topic van een unieke user is heb je het over 0.0000 promille van de geregistreerde gebruikers. Elke view op dit topic is een miniscule marge van het bezoekersaantal. Het is een brullende minderheid.

[...]
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken. Dit topic was een van de plekken waar de discussie werd gevoerd, uiteraard trekt dit topic vooral de sterke meningen aan.

Op het frontpage artikel waren de reacties ook overweldigend negatief, terwijl er normaal gesproken toch een lading aan "Leuk", "het werdt wel eens tijd :P " en "Goed voor mekaar :*) " reacties verwacht kan worden. Vandaar dat ik de uitspraak durfde te doen dat ik vermoedde dat een meerderheid niet enthousiast was over het nieuwe logo.

[ Voor 7% gewijzigd door hendrickbert op 15-07-2015 23:30 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Win de laatste oud logo items hier!