Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik bezoek Tweakers elke dag, lees meestal de frontpage, bekijk de topics waar ik interesse in heb/in reageerde en meestal ook vlug eens de recente topicslijst.CosmoKramer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:20:
[...]
Even flauw doen: als je nou eerder had geweten dat er een nieuw logo kwam, wat dan?
Het hele project heeft 3 a 4 maanden gelopen en het forumtopic erover is 17 pagina's lang.
Ik had niks gezien over een nieuw logo. Ik kom trouwens nog mensen tegen die ik hier voorheen nog nooit 'gezien' had en als ik dan hun profiel bekijk, blijken ze 10.000 posts te hebben.
Als je wil dat iedereen het ziet, doe het dan via een banner bovenaan. Want blijkbaar gaat het wel om zulke banners te tonen als je vraagt om op de site van het jaar te stemmen
Trouwens over die steeksleutel: bedenk gewoon dat het nieuwe logo een zwarte kruis-schroevendraaier is op een groene achtergrond. Veel logischer en veel herkenbaarder dan die moersleutel.
En een schroevendraaier gebruik je om te sleutelen aan een pc, een moersleutel is voor autoforum.nl
[ Voor 15% gewijzigd door ? ? op 04-05-2015 21:15 ]
Top ideeTrouwens over die steeksleutel: bedenk gewoon dat het nieuwe logo een zwarte kruis-schroevendraaier is op een groene achtergrond
Ja, zo kan je wel bezig blijven. Heb op talloze manieren gekeken, maar wat ik er niet in zie is een schroevendraaier. Ja, heel in de verte lijkt het misschien een beetje op een zij-profiel, maar dat is wel erg ver gezocht.? ? schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:08:
[...]
Trouwens over die steeksleutel: bedenk gewoon dat het nieuwe logo een zwarte kruis-schroevendraaier is op een groene achtergrond. Veel logischer en veel herkenbaarder dan die moersleutel.![]()
En een schroevendraaier gebruik je om te sleutelen aan een pc, een moersleutel is voor autoforum.nl
Voor de rest, het logo is wat het is, deal with it. Veranderen gaat het voorlopig niet meer.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Yeahhh.oisyn schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:24:
Zeg je dat ook altijd tegen je dochter? Dat wat ze heeft getekend er niet uitziet?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Uh, gewoon bovenin naar het woord 'Tweakers'? Behalve als je scherm op een gegeven moment te smal wordt, dan staat alleen het woord 'Tweakers' er nog en gaat het logo zelf weg.yohan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:43:
Ik zie het nieuwe logo nergens (meer) staan op de frontpage?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Op mijn iPad Air, zowel portrait als landscape niet zichtbaar:Luuk1983 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:20:
[...]
Uh, gewoon bovenin naar het woord 'Tweakers'? Behalve als je scherm op een gegeven moment te smal wordt, dan staat alleen het woord 'Tweakers' er nog en gaat het logo zelf weg.

Idem op mijn Samsung Galaxy Alpha.
[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 12-05-2015 14:37 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 12-05-2015 14:41 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Ik vind de steeksleutel totaal niet herkenbaar in het logo. Het zwart overheerst het groen. Je ziet een T in zwart met een raar groen randje. Dat dit groene een 'steeksleutel' moet voorstellen zie je alleen wanneer je je focus verlegd. Je ziet het alleen wanneer je er naar gaat zoeken als het ware... of ben ik de enige die hier last van heeft?Steeksleutel beter herkenbaar doordat deze iets is gedraaid
Kennelijk ontbreekt het logo op mobiele devices al sinds de invoering van het responsive design.Cyphax schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:41:
Dat is in je browser (op je laptop/desktop) ook niet als je het scherm kleiner maakt dan een bepaalde breedte, probeer maar eens uit. Dat is al langer zo.
Best gek dat er hartstikke veel geld wordt gestoken in een marketingcampagne om het nieuwe logo bekendheid te geven, terwijl het voor het grootste gedeelte van de bezoekers op de site zelf helemaal niet zichtbaar is

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij mis je mijn punt, ik heb helemaal geen kritiek op het feit dat er geïnvesteerd wordt in het logo en in marketing..oisyn schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:00:
Uhm, volgens mij is er nou al meerdere keren gezegd dat er meer tijd dan geld in heeft gezeten. En ondertussen kost het ontkrachten van de stelling dat het veel heeft gekocht al meer tijd dan het hele proces van ontwerp van het logo
[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 12-05-2015 15:06 ]
Precies, dat heb ik me ook weleens afgevraagd maar het is nu of het logo, of het hamburgermenu.yohan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Kennelijk ontbreekt het logo op mobiele devices al sinds de invoering van het responsive design.
Dat was bij de invoering van het vorige logo op zich een goede, maar aan de andere kant is de tekst "tweakers" zoals ie er staat ook niet gewoon in Arial/Verdana/Whatever maar is dat ook zo ontworpen. Ik mis in elk geval het logo niet op de responsive view.Best gek dat er hartstikke veel geld wordt gestoken in een marketingcampagne om het nieuwe logo bekendheid te geven, terwijl het voor het grootste gedeelte van de bezoekers op de site zelf helemaal niet zichtbaar is
Saved by the buoyancy of citrus
Het klopt zeker dat steeds meer mensen sites met mobiele apparaten bezoeken, maar 'het grootste gedeelte' is nogal schromelijk overdreven volgens de statistieken uit 2014: reviews: Gelukkig nieuwjaar! Tweakers blikt terug in cijfers. 70% van de bezoekers komt nog steeds via de desktop. Dat neemt niet weg dat het aantal mobiele bezoekers alleen maar zal toenemen, dat is zeker waar!yohan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:55:
Best gek dat er hartstikke veel geld wordt gestoken in een marketingcampagne om het nieuwe logo bekendheid te geven, terwijl het voor het grootste gedeelte van de bezoekers op de site zelf helemaal niet zichtbaar is
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
I stand corrected!Luuk1983 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:25:
[...]
Het klopt zeker dat steeds meer mensen sites met mobiele apparaten bezoeken, maar 'het grootste gedeelte' is nogal schromelijk overdreven volgens de statistieken uit 2014: reviews: Gelukkig nieuwjaar! Tweakers blikt terug in cijfers. 70% van de bezoekers komt nog steeds via de desktop. Dat neemt niet weg dat het aantal mobiele bezoekers alleen maar zal toenemen, dat is zeker waar!
Nope, de verhoudingen blijven me raar ogen. Maar ik let er niet meer op.Frozen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:15:
Zoals ik eerder al zei vind ik het nieuwe logo niet lelijk, maar ook niet mooi en was het even wennen. Nu ben ik er aan gewend en vind ik hem eigenlijk prima. Meer mensen die er zo over denken?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Het vreemde is vooral dat het logo nog niet bij de Best Buy is aangepast...Frozen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:15:
Zoals ik eerder al zei vind ik het nieuwe logo niet lelijk, maar ook niet mooi en was het even wennen. Nu ben ik er aan gewend en vind ik hem eigenlijk prima. Meer mensen die er zo over denken?
Certified Google Teacher.
Verwijderd
Ik vond het nieuwe logo al meteen mooier..Frozen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:15:
Nope, ik vind het nog steeds niks bijzonders.Frozen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:15:
We are shaping the future
^^ dat.Ethirty schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:29:
[...]
Nope, de verhoudingen blijven me raar ogen. Maar ik let er niet meer op.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Dat is nu niet echt handig natuurlijk.
Same, ik blijf het er 'verkeerd' en erg simpel uit vinden zien.Ethirty schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:29:
[...]
Nope, de verhoudingen blijven me raar ogen. Maar ik let er niet meer op.
[removed]
Verwijderd
Hop.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:05:
Word het favicon van het forum nog anders als die van de FP? Zoals het was zeg maar?
Dat is nu niet echt handig natuurlijk.
Ik citeer mezelf even:
Het logo in de header heeft een fletsere kleur groengeel dan het logo dat in het artikel getoond wordt. Welke kleur is nu de echte kleur?
Screenshot, Photoshop-eyedropper:
Logo header: #dce665, randen #fbff72
Logo artikel: #c6d401
(Gecalibreerd Dell-scherm, 1920x1200, Windows Firefox, IE en Chrome)
Verwijderd
Steekt nogal flets af tegenover de tabs...

Het mag dan een gepasseerd station zijn, maar spijtig is het zeker...
Voor verschillende media zijn verschillende kleursystemen nodig. Voor print wordt over het algemeen CMYK gebruikt voor zover ik weet, terwijl het web RGB gebruikt. Ik denk dat het plaatje op de FP een versie is die voor print is gemaakt. Ze zijn dus beiden correct, alleen voor andere media. Op papier ziet die kleur er vast anders uit. Net zoals het oude logo trouwens, wat voor zover ik weet exact dezelfde kleuren gebruikte.SeismicCharge schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:09:
Ik vroeg me af of de kleuren nog uniform over de hele site worden.
Ik citeer mezelf even:
Het logo in de header heeft een fletsere kleur groengeel dan het logo dat in het artikel getoond wordt. Welke kleur is nu de echte kleur?
Ik weet niet waar de radiostilte vandaan komt bij de mensen die hier iets over te zeggen hebben, maar ik weet wel dat er deze iteratie wat tijd gestoken wordt in het afronden van het logo-project. Wat dat precies inhoudt weet ik niet, maar ik neem aan dat het favicon daar ook onder valt.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:10:
Wordt het favicon logo nog aangepast zodat het duidelijker wordt?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Soepvork.nl schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:42:
[...]
Bij deze het logo geheel egaal voor de mensen die het in de mod willen aanpassen:
[afbeelding]
Hier transparant:
[afbeelding]
Zou ik misschien jouw logo mogen gebruiken voor De officiële blog van Frozen: Tweakers Helpen Daar (Nis, Servië), alsjeblieft? Ik vind hem erg mooi en half doorzichtig op een rode achtergrond is hij echt prachtig.
[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 11-06-2015 22:20 ]
Volgende week gaan we wat iconische Tweakers items verloten. Dat wil je niet missen! #tweakers pic.twitter.com/zFoqjf1UCz
— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) July 7, 2015
Oud logo | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Welk item ga jij wel kiezen en waarom? Ben benieuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 07-07-2015 13:34 ]
Ik zou voor de glazen gaan. De kleding is niet zo'n mijn smaak, dat ga ik toch niet dragen en Tweakers kerstballen (ondanks heel cool) is het gewoon net nietzeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
Welk item ga jij kiezen en waarom? Ben benieuwd!
De lamp of de kopjes.zeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
Welk item ga jij kiezen en waarom? Ben benieuwd!
Kleren zijn voor mij altijd te groot en voor posters helaas geen plek meer.
Kerstballen ook niet. Die liggen het hele jaar in een doos.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Of natuurlijk de kleding. De rest is helaas te groot om ergens te bewaren.
[ Voor 2% gewijzigd door Kiwi op 07-07-2015 12:44 . Reden: #positiviteit ]
[ Voor 1% gewijzigd door Royenroy op 07-07-2015 20:56 . Reden: Een extra foto aan het album toegevoegd, toen klopte het nummer niet meer. ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 13:27 ]
[ Voor 36% gewijzigd door NeFoRcE op 07-07-2015 16:33 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Good taste is for people who can’t afford sapphires

De 2e van links, ter herinnering dat ik nog altijd geen SSD's in mijn pc's heb

Alhoewel, iets voor aan de muur is ook wel een idee
[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 07-07-2015 13:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Formerly known as Ragdoll
Dan zul je deze goodies juist mooi vinden!rikoos schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:34:
<------ Ik blijf het oude logo mooier vinden ;-)
Grrrrrrr, back off. Behalve als je geen L bentInFamous schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:44:
Die hoodie zou ik heel graag willen, die probeer ik al een jaar te bemachtigen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Een glas! aangezien mijn vorige echt mooie bierglas gesneuveld is, ben ik wel toe aan een nieuwe[b]zeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
Welk item ga jij wel kiezen en waarom? Ben benieuwd!
Of uiteraard de kerstballen, want het is altijd kerst bij mij in hu-.. laat maar, dat kan ik niet zeggen zonder te lachen. De kerstballen omdat ze awesome zijn
[ Voor 23% gewijzigd door corset op 07-07-2015 14:34 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
#spreidjekansen
Of die doos, kan gebakken lucht in zitten of..
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 14:30 ]
Het logo omdat ik het nog steeds erg mooi vindt en past bij in mijn thuiskantoor. De koffiekop om elke dag aan Tweakers te denken ook bij de organisatie waar ik voor werk
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
En zoonlief van nog geen maand moet van jongs af aan een stuk historisch besef krijgen van Tweakers voordat ik hem hier loslaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 07-07-2015 15:27 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Al vind ik het verlichte logo het gaafst, denk niet dat ik er de ruimte voor heb om dat mooi op te hangen.
Mocht ik zo'n shirt of hoody winnen geef ik die mee aan m'n pa, die moet over een maand naar 'Murica eens kijken wat ze daar op het vliegveld vinden van een Tweaker.
[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 07-07-2015 15:40 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ikzelf zou graag een leuk t-shirt in de kast willen hebben hangen, zodat ik me helemaal een Tweaker voel tijdens de aankomende Tweakers Express
Of anders een paar leuke glazen zodat ik lekker tijdens het developen hier thuis een lekker vertweakend drankje kan drinken
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Overige zaken zou ik ook wel willen winnen maar het lichtgevende logo is natuurlijk ultiem...
(PS de rode banner past ook best mooi in de mancave hoor
Bovendien pst het uitermate bij de dresscode op het werk!
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Yeahhh dat is een goede keuze natuurlijk ! En het worden collectors itemsKuuKe schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:49:
Nou, dan zou ik toch kiezen voor die hoodie of een zwarte polo. Past prima bij enkele andere wearables
Bovendien pst het uitermate bij de dresscode op het werk!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 21:13 . Reden: Typo ]
Commandline FTW | Tweakt met mate

You and I have memories longer than the road ahead
Show me your moves.

Verwijderd
Nog steeds DibsVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:51:
Vergeten te vragen, wat gaan jullie doen met het oude logo op de presentatiedesk? Verloten? Wil het wel hebben eigenlijk
Prima.
Verwijderd

Succes mensen!
☺
'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'?
Thanks.

twijfelde ik ook, maar volgens mij is het inderdaad 'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'.
[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 15-07-2015 11:59 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ThanksRaven schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:58:
Bij die
[afbeelding]
twijfelde ik ook, maar volgens mij is het inderdaad 'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'.
[ Voor 101% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
Nou ja, als ik in dit topic kijk en daarbij degene tel die het logo perfect vinden kom ik op een nog kleiner promille aantal uit dan degene die het niet perfect vinden. Oftewel volgens je eigen logica is er juist een brullende minderheid die het logo wel mooi vind......Slarioux schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Grapjas. Zelfs als elke respons in dit topic van een unieke user is heb je het over 0.0000 promille van de geregistreerde gebruikers. Elke view op dit topic is een miniscule marge van het bezoekersaantal. Het is een brullende minderheid.
Het echte punt is echter dat je dat simpelweg niet aan zo'n topic kan zien. Zou je een beter resultaat willen hebben zul je een pol op de frontpage moeten zetten omdat je dan pas een groot genoeg publiek krijgt die het invult. Aan de andere kant kun je niet ontkennen dat er verschillende heel goededingen zijn gegeven die in het huidige logo niet ok zijn.
En daar ben ik het wel mee eens[...]
Misschien moeten mensen eens kappen met verwachten dat een gratis community zoals Tweakers ze iets verschuldigd is, puur en alleen omdat die mensen er zelf op geheel vrijwillige basis allemaal tijd en energie in hebben zitten steken. Zo werkt het gewoon niet.
Edit: Oeps, dat was nog pagina 1
[removed]
Na enkele maanden stoor ik me echter nog steeds aan het logo, bijvoorbeeld als ik deze zie op het homescreen van mijn iPhone. Het is compleet niet in balans. Ik kan niet goed onder woorden brengen waarom, maar dit is door meerdere mensen voor mij al uitgebreid gedaan zo te zien.
Waarom plaats ik dit hier? Geen idee; dat logo zal toch niet meer veranderen voorlopig. Maar als community lid (die weinig typt maar wel meerdere keren per dag bezoekt) vind ik toch dat ik m'n stem moet laten horen.
Verwijderd

Door de ongewone vorm van het zwarte gedeelte van het logo, vraag ik me ook af hoe je dit voor het oog ideaal zou moeten centreren. M'n gevoel zegt ongeveer zo:

Maar dat is nergens op gebaseerd verder. Al ziet het er mijn inziens wel stukken beter uit.
Oscar Wilde
Dit omdat het iets is wat je ook aan andere mensen kunt laten zien, wat vaak interesse opwekt. En het oude logo is een iconisch iets voor mij, het zou leuk zijn om daar nog een aandenken voor te hebben!
Eh?
Helemaal mee eens, met die aanpassing is het logo tenminste correct.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:50:
Hier went het nieuwe logo ook niet. Wellicht dat het op een of andere manier wel in het midden staat, maar op het oogt niet. Het zwarte loopt diagonaal, in dit vlak staat de letter "T" gewoon raar naar mijn mening.
[afbeelding]
Door de ongewone vorm van het zwarte gedeelte van het logo, vraag ik me ook af hoe je dit voor het oog ideaal zou moeten centreren. M'n gevoel zegt ongeveer zo:
[afbeelding]
Maar dat is nergens op gebaseerd verder. Al ziet het er mijn inziens wel stukken beter uit.
Ben alleen bang dat het te laat is om nog te fixen.
Mensen die geen klachten hebben gaan over het algemeen niet op zoek naar een plek om erover te posten. Dus het feit dat er minder mensen positief zijn dan negatief in dit topic zegt heel weinig. En voordat er weer wordt geroepen dat ik het logo niet moet verdedigen herhaal ik mezelf maar even: ik heb zelf ook niks met het nieuwe logo en vond het oude ook mooier.redwing schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:23:
[...]
Nou ja, als ik in dit topic kijk en daarbij degene tel die het logo perfect vinden kom ik op een nog kleiner promille aantal uit dan degene die het niet perfect vinden. Oftewel volgens je eigen logica is er juist een brullende minderheid die het logo wel mooi vind......
Vandaar de alinea ernaNMe schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:55:
[...]
Mensen die geen klachten hebben gaan over het algemeen niet op zoek naar een plek om erover te posten. Dus het feit dat er minder mensen positief zijn dan negatief in dit topic zegt heel weinig.
[removed]

Overigens, wat is de beste plek om een oud logo te melden?
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken. Dit topic was een van de plekken waar de discussie werd gevoerd, uiteraard trekt dit topic vooral de sterke meningen aan.Slarioux schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Grapjas. Zelfs als elke respons in dit topic van een unieke user is heb je het over 0.0000 promille van de geregistreerde gebruikers. Elke view op dit topic is een miniscule marge van het bezoekersaantal. Het is een brullende minderheid.
[...]
Op het frontpage artikel waren de reacties ook overweldigend negatief, terwijl er normaal gesproken toch een lading aan "Leuk", "het werdt wel eens tijd
[ Voor 7% gewijzigd door hendrickbert op 15-07-2015 23:30 ]
Win de laatste oud logo items hier!