Nieuw Tweakers Logo. Mooi/niet mooi?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

CosmoKramer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Even flauw doen: als je nou eerder had geweten dat er een nieuw logo kwam, wat dan?

Het hele project heeft 3 a 4 maanden gelopen en het forumtopic erover is 17 pagina's lang.
Ik bezoek Tweakers elke dag, lees meestal de frontpage, bekijk de topics waar ik interesse in heb/in reageerde en meestal ook vlug eens de recente topicslijst.

Ik had niks gezien over een nieuw logo. Ik kom trouwens nog mensen tegen die ik hier voorheen nog nooit 'gezien' had en als ik dan hun profiel bekijk, blijken ze 10.000 posts te hebben. ;)

Als je wil dat iedereen het ziet, doe het dan via een banner bovenaan. Want blijkbaar gaat het wel om zulke banners te tonen als je vraagt om op de site van het jaar te stemmen ;)

Trouwens over die steeksleutel: bedenk gewoon dat het nieuwe logo een zwarte kruis-schroevendraaier is op een groene achtergrond. Veel logischer en veel herkenbaarder dan die moersleutel. :+
En een schroevendraaier gebruik je om te sleutelen aan een pc, een moersleutel is voor autoforum.nl

[ Voor 15% gewijzigd door ? ? op 04-05-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 20:28
Trouwens over die steeksleutel: bedenk gewoon dat het nieuwe logo een zwarte kruis-schroevendraaier is op een groene achtergrond
Top idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35

Ethirty

Who...me?

? ? schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Trouwens over die steeksleutel: bedenk gewoon dat het nieuwe logo een zwarte kruis-schroevendraaier is op een groene achtergrond. Veel logischer en veel herkenbaarder dan die moersleutel. :+
En een schroevendraaier gebruik je om te sleutelen aan een pc, een moersleutel is voor autoforum.nl
Ja, zo kan je wel bezig blijven. Heb op talloze manieren gekeken, maar wat ik er niet in zie is een schroevendraaier. Ja, heel in de verte lijkt het misschien een beetje op een zij-profiel, maar dat is wel erg ver gezocht.

Voor de rest, het logo is wat het is, deal with it. Veranderen gaat het voorlopig niet meer.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
Logo ziet er niet uit lijkt net of me dochter van 3 het heeft getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zeg je dat ook altijd tegen je dochter? Dat wat ze heeft getekend er niet uitziet?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:24:
Zeg je dat ook altijd tegen je dochter? Dat wat ze heeft getekend er niet uitziet?
Yeahhh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Ik zie het nieuwe logo nergens (meer) staan op de frontpage?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:19
yohan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:43:
Ik zie het nieuwe logo nergens (meer) staan op de frontpage?
Uh, gewoon bovenin naar het woord 'Tweakers'? Behalve als je scherm op een gegeven moment te smal wordt, dan staat alleen het woord 'Tweakers' er nog en gaat het logo zelf weg.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Luuk1983 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:20:
[...]

Uh, gewoon bovenin naar het woord 'Tweakers'? Behalve als je scherm op een gegeven moment te smal wordt, dan staat alleen het woord 'Tweakers' er nog en gaat het logo zelf weg.
Op mijn iPad Air, zowel portrait als landscape niet zichtbaar:
Ipad Air FP

Idem op mijn Samsung Galaxy Alpha.

[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 12-05-2015 14:37 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Cyphax

Moderator LNX
Dat is in je browser (op je laptop/desktop :P) ook niet als je het scherm kleiner maakt dan een bepaalde breedte, probeer maar eens uit. Dat is al langer zo.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 12-05-2015 14:41 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Steeksleutel beter herkenbaar doordat deze iets is gedraaid
Ik vind de steeksleutel totaal niet herkenbaar in het logo. Het zwart overheerst het groen. Je ziet een T in zwart met een raar groen randje. Dat dit groene een 'steeksleutel' moet voorstellen zie je alleen wanneer je je focus verlegd. Je ziet het alleen wanneer je er naar gaat zoeken als het ware... of ben ik de enige die hier last van heeft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Cyphax schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:41:
Dat is in je browser (op je laptop/desktop :P) ook niet als je het scherm kleiner maakt dan een bepaalde breedte, probeer maar eens uit. Dat is al langer zo.
Kennelijk ontbreekt het logo op mobiele devices al sinds de invoering van het responsive design.

Best gek dat er hartstikke veel geld wordt gestoken in een marketingcampagne om het nieuwe logo bekendheid te geven, terwijl het voor het grootste gedeelte van de bezoekers op de site zelf helemaal niet zichtbaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Uhm, volgens mij is er nou al meerdere keren gezegd dat er meer tijd dan geld in heeft gezeten. En ondertussen kost het ontkrachten van de stelling dat het veel heeft gekocht al meer tijd dan het hele proces van ontwerp van het logo :Z

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
.oisyn schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:00:
Uhm, volgens mij is er nou al meerdere keren gezegd dat er meer tijd dan geld in heeft gezeten. En ondertussen kost het ontkrachten van de stelling dat het veel heeft gekocht al meer tijd dan het hele proces van ontwerp van het logo :Z
Volgens mij mis je mijn punt, ik heb helemaal geen kritiek op het feit dat er geïnvesteerd wordt in het logo en in marketing.

[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 12-05-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Cyphax

Moderator LNX
yohan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Kennelijk ontbreekt het logo op mobiele devices al sinds de invoering van het responsive design.
Precies, dat heb ik me ook weleens afgevraagd maar het is nu of het logo, of het hamburgermenu.
Best gek dat er hartstikke veel geld wordt gestoken in een marketingcampagne om het nieuwe logo bekendheid te geven, terwijl het voor het grootste gedeelte van de bezoekers op de site zelf helemaal niet zichtbaar is :?
Dat was bij de invoering van het vorige logo op zich een goede, maar aan de andere kant is de tekst "tweakers" zoals ie er staat ook niet gewoon in Arial/Verdana/Whatever maar is dat ook zo ontworpen. Ik mis in elk geval het logo niet op de responsive view. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
yohan schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:55:
Het klopt zeker dat steeds meer mensen sites met mobiele apparaten bezoeken, maar 'het grootste gedeelte' is nogal schromelijk overdreven volgens de statistieken uit 2014: reviews: Gelukkig nieuwjaar! Tweakers blikt terug in cijfers. 70% van de bezoekers komt nog steeds via de desktop. Dat neemt niet weg dat het aantal mobiele bezoekers alleen maar zal toenemen, dat is zeker waar!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Luuk1983 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Het klopt zeker dat steeds meer mensen sites met mobiele apparaten bezoeken, maar 'het grootste gedeelte' is nogal schromelijk overdreven volgens de statistieken uit 2014: reviews: Gelukkig nieuwjaar! Tweakers blikt terug in cijfers. 70% van de bezoekers komt nog steeds via de desktop. Dat neemt niet weg dat het aantal mobiele bezoekers alleen maar zal toenemen, dat is zeker waar!
I stand corrected! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F55
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 22:04

F55

Ik vind het nieuwe Tweakers logo in de bladwijzerwerkbalk van Firefox erg klein en onopvallend ook wat kleur betreft niet iets wat er uitspringt, vroeger kon ik deze altijd zo aan klikken nu moet ik echt even kijken waar het staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Zoals ik eerder al zei vind ik het nieuwe logo niet lelijk, maar ook niet mooi en was het even wennen. Nu ben ik er aan gewend en vind ik hem eigenlijk prima. Meer mensen die er zo over denken? :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 22:35

Ethirty

Who...me?

Frozen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:15:
Zoals ik eerder al zei vind ik het nieuwe logo niet lelijk, maar ook niet mooi en was het even wennen. Nu ben ik er aan gewend en vind ik hem eigenlijk prima. Meer mensen die er zo over denken? :)
Nope, de verhoudingen blijven me raar ogen. Maar ik let er niet meer op.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

Het vreemde is vooral dat het logo nog niet bij de Best Buy is aangepast...

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het nieuwe logo al meteen mooier.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Nope, ik vind het nog steeds niks bijzonders.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ethirty schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:29:
[...]

^^ dat. :P Ik heb er geen last van maar ben persoonlijk wel blij met de merchandise die ik nog heb met het oude logo erop. :Y)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het favicon van het forum nog anders als die van de FP? Zoals het was zeg maar?

Dat is nu niet echt handig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:11
Ethirty schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:29:
[...]

Same, ik blijf het er 'verkeerd' en erg simpel uit vinden zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:05:
Word het favicon van het forum nog anders als die van de FP? Zoals het was zeg maar?

Dat is nu niet echt handig natuurlijk.
Hop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeismicCharge
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 10:53
Ik vroeg me af of de kleuren nog uniform over de hele site worden.

Ik citeer mezelf even:
Het logo in de header heeft een fletsere kleur groengeel dan het logo dat in het artikel getoond wordt. Welke kleur is nu de echte kleur?

Screenshot, Photoshop-eyedropper:
Logo header: #dce665, randen #fbff72
Logo artikel: #c6d401

(Gecalibreerd Dell-scherm, 1920x1200, Windows Firefox, IE en Chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het favicon logo nog aangepast zodat het duidelijker wordt?

Steekt nogal flets af tegenover de tabs...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2aEtjB3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Ik heb het even de tijd gegeven, maar ik kan mij nog steeds niet vinden in het ontwerp van het nieuwe logo... sowieso gebaseerd op de reden van een grote herkenbaarheid, ik zie hier ook maar heel weinig in. Het oude logo blijf ik een stuk beter vinden, niet dat het herkenbaarder was als in dat je eraan kon zien wat Tweakers doet, maar het was zeker een stuk origineler en daardoor alleen al herkenbaarder.

Het mag dan een gepasseerd station zijn, maar spijtig is het zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SeismicCharge schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:09:
Ik vroeg me af of de kleuren nog uniform over de hele site worden.

Ik citeer mezelf even:
Het logo in de header heeft een fletsere kleur groengeel dan het logo dat in het artikel getoond wordt. Welke kleur is nu de echte kleur?
Voor verschillende media zijn verschillende kleursystemen nodig. Voor print wordt over het algemeen CMYK gebruikt voor zover ik weet, terwijl het web RGB gebruikt. Ik denk dat het plaatje op de FP een versie is die voor print is gemaakt. Ze zijn dus beiden correct, alleen voor andere media. Op papier ziet die kleur er vast anders uit. Net zoals het oude logo trouwens, wat voor zover ik weet exact dezelfde kleuren gebruikte. :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:10:
Wordt het favicon logo nog aangepast zodat het duidelijker wordt?
Ik weet niet waar de radiostilte vandaan komt bij de mensen die hier iets over te zeggen hebben, maar ik weet wel dat er deze iteratie wat tijd gestoken wordt in het afronden van het logo-project. Wat dat precies inhoudt weet ik niet, maar ik neem aan dat het favicon daar ook onder valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 09:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

Achja alles went... En nu ik de multilayer principe heb gezien van het logo, i'll give it a shot!
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/favicon.ico Meh! }:O

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Soepvork.nl schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:42:
[...]

Bij deze het logo geheel egaal voor de mensen die het in de mod willen aanpassen:
[afbeelding]

Hier transparant:
[afbeelding]
offtopic:
Zou ik misschien jouw logo mogen gebruiken voor De officiële blog van Frozen: Tweakers Helpen Daar (Nis, Servië), alsjeblieft? Ik vind hem erg mooi en half doorzichtig op een rode achtergrond is hij echt prachtig. O+

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 11-06-2015 22:20 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22

Oud logo
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/13vUHjCSPM25OT6nfI1pVppn/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/udJOlxfPX7Wpxmszm7k7YhWn/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IYG4pb3zm88pALNdNNGDM5rC/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4jV8a6WuioBDIlt0P0HJVJGP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gqjOqyAYKZg4v6eBkQGgDbco/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fvWPsHQc8hI1Qm6KCJNmnh2s/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sZHAWbMcYS6LGd9YE4YM2W8r/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MsVQh7zhQVRjCRuFmypwaxF4/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cmyj7WeuykBKnmcwVFFxoe0y/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NEV5UZpfj5HTJoBNUwbzUCKh/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lVdx0NHMhs5k2sDZpQildPny/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ilK1MBxhPPUmHYh0p7aM6Gkd/thumb.jpg

Welk item ga jij wel kiezen en waarom? Ben benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 07-07-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
zeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
Welk item ga jij kiezen en waarom? Ben benieuwd!
Ik zou voor de glazen gaan. De kleding is niet zo'n mijn smaak, dat ga ik toch niet dragen en Tweakers kerstballen (ondanks heel cool) is het gewoon net niet ;) En ik denk ook dat ik daar bij de vrouw niet mee hoef aan te komen ;) Maar een beker/mok/glas is een subtiele manier om Tweakers te supporten - ookal is het met het oude logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 12:18
zeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
Welk item ga jij kiezen en waarom? Ben benieuwd!
De lamp of de kopjes.
Kleren zijn voor mij altijd te groot en voor posters helaas geen plek meer.
Kerstballen ook niet. Die liggen het hele jaar in een doos.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:29

Kiwi

Gadgetfreak

De kerstballen Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/buqrAcG.gif
Of natuurlijk de kleding. De rest is helaas te groot om ergens te bewaren.

[ Voor 2% gewijzigd door Kiwi op 07-07-2015 12:44 . Reden: #positiviteit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Het (oude) Tweakers logo om aan de muur te hangen, zoals in foto 4. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Royenroy op 07-07-2015 20:56 . Reden: Een extra foto aan het album toegevoegd, toen klopte het nummer niet meer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wat je niet kiest hoef je niet te vertellen. #Positiviteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een T-Shirt maat XXL natuurlijk :9 omdat het een zeer gaaf exemplaar en een collectors item is !

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik ga voor de kerstballen! Ik vind ze echt súpergaaf! (nee, niet sarcastisch). Ben een kerstliefhebber, daarnaast ben ik onlangs gaan samenwonen. De kerstballen passen dus volledig in mijn straatje, en zullen zeer goed staan bij onze ietwat industriële uitstraling van de woonkamer! :)

[ Voor 36% gewijzigd door NeFoRcE op 07-07-2015 16:33 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De hoodie! Vooral omdat ik net 33 zijnde haren verlies als zeventien gecastreerde katers in de rui.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:26
Leuke items! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
<------ Ik blijf het oude logo mooier vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/udJOlxfPX7Wpxmszm7k7YhWn/full.jpg

De 2e van links, ter herinnering dat ik nog altijd geen SSD's in mijn pc's heb :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4jV8a6WuioBDIlt0P0HJVJGP/full.jpg
Alhoewel, iets voor aan de muur is ook wel een idee :)

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 07-07-2015 13:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18

InFamous

excommunicado

Die hoodie zou ik heel graag willen, die probeer ik al een jaar te bemachtigen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zo'n hoodie zou me vast goed staan ;) Jammer dat ik je gemist heb zeef tijdens mijn rondleiding op HQ. Wellicht is dat grote tweakers logo van het desk wel iets voor een Casemodder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:26
rikoos schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:34:
<------ Ik blijf het oude logo mooier vinden ;-)
Dan zul je deze goodies juist mooi vinden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

InFamous schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:44:
Die hoodie zou ik heel graag willen, die probeer ik al een jaar te bemachtigen.
Grrrrrrr, back off. Behalve als je geen L bent :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

F_J_K schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:55:
[...]

Grrrrrrr, back off. Behalve als je geen L bent :P
Ik heb L en ik wil hem ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:09

BaRF

bijna kerst

Glazen! :D En indien de hoodie xl is die ook :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Doet U mij maar de polo wanneer deze in S beschikbaar is! Ik draag enkel en alleen polo's dus deze kan mooi bij de collectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
[b]zeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:10:
Welk item ga jij wel kiezen en waarom? Ben benieuwd!
Een glas! aangezien mijn vorige echt mooie bierglas gesneuveld is, ben ik wel toe aan een nieuwe :-(

Of uiteraard de kerstballen, want het is altijd kerst bij mij in hu-.. laat maar, dat kan ik niet zeggen zonder te lachen. De kerstballen omdat ze awesome zijn :D

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 07-07-2015 14:34 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28

BoAC

Memento mori

Uiteraad een glas want die gebruik je als techneut het meest! Je spoelt em ff om en je kunt er weer uit drinken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon voor alles :Y)
#spreidjekansen :P

Of die doos, kan gebakken lucht in zitten of.. :+

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:06
Tweakers-lichtlogo-voor-aan-de-muur-ding of de koffiekop.

Het logo omdat ik het nog steeds erg mooi vindt en past bij in mijn thuiskantoor. De koffiekop om elke dag aan Tweakers te denken ook bij de organisatie waar ik voor werk :+

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
De logolamp natuurlijk! Over een paar weekjes wordt mijn ons nieuwe tuinhuisje geplaatst en dat zou een prachtig ornament zijn. 8) Moet ie natuurlijk wel IP44 zijn. ;), maar anders kan hij altijd nog in mijn mancave. Om te matchen zijn rond de feestdagen de bijbehorende kerstballen natuurlijk onontbeerlijk. :*)

En zoonlief van nog geen maand moet van jongs af aan een stuk historisch besef krijgen van Tweakers voordat ik hem hier loslaat. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 07-07-2015 15:27 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

De kerstballen of het logo plaatje, eigenlijk wil ik alles wel maar die zijn gewoon leuk om nog een keer op te hangen. 8)

Al vind ik het verlichte logo het gaafst, denk niet dat ik er de ruimte voor heb om dat mooi op te hangen. :')

Mocht ik zo'n shirt of hoody winnen geef ik die mee aan m'n pa, die moet over een maand naar 'Murica eens kijken wat ze daar op het vliegveld vinden van een Tweaker. :+

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 07-07-2015 15:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 21:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De hoodie heb ik al. De kerstballen zijn maar tijdelijk waardoor ik er niet lang van kan genieten :P
Ikzelf zou graag een leuk t-shirt in de kast willen hebben hangen, zodat ik me helemaal een Tweaker voel tijdens de aankomende Tweakers Express :P

Of anders een paar leuke glazen zodat ik lekker tijdens het developen hier thuis een lekker vertweakend drankje kan drinken :).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Is dat 5e plaatje een grote magneet? In mijn nieuwe studio heb ik een ontzettend lelijke deur omdat de vorige bewoner ooit heeft besloten er gaten in te boren en op te vullen met epoxy of een dergelijke substantie, daar zou ik dat logo mooi overheen plakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:14
Het grote doek met logo, perfect als behang van mijn DHZ-hoek :) Mooi rood is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:01
Het (verlichte) logo van de desk is natuurlijk het ultieme object voor in mn mancave, daar hoop ik echt op.

Overige zaken zou ik ook wel willen winnen maar het lichtgevende logo is natuurlijk ultiem...

(PS de rode banner past ook best mooi in de mancave hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Nou, dan zou ik toch kiezen voor die hoodie of een zwarte polo. Past prima bij enkele andere wearables :)
Bovendien pst het uitermate bij de dresscode op het werk!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KuuKe schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:49:
Nou, dan zou ik toch kiezen voor die hoodie of een zwarte polo. Past prima bij enkele andere wearables :)
Bovendien pst het uitermate bij de dresscode op het werk!
Yeahhh dat is een goede keuze natuurlijk ! En het worden collectors items :9

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 21:13 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbie71
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 18:17
Leuk, zo'n bierglas!! Mocht ik winnen, dan die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De polo en/of T-shirt. Maatje L. En waarom? Omdat het gewoon collectors editions zijn, mooi rood niet lelijk is en het prima past bij hoe ik mij profileer IRL.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 23:42
De hoodie in XXL, gewoon omdat het tweakers is :9 *O*

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Een hoodie XL ofcourse! Omdat de hoodies en de slagzin achterop iconisch zijn en ik graag zo'n nostalgisch en authentieks van Tweakers zou willen hebben!

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Een glas met logo. Want er gaat niks boven koffie/thee drinken uit een Tweakers mug terwijl je op Tweakers je favoriete topics en headlines aan het bij lezen bent.Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:51:
Vergeten te vragen, wat gaan jullie doen met het oude logo op de presentatiedesk? Verloten? Wil het wel hebben eigenlijk :+
Nog steeds Dibs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ergens deze week gaan we het studiologo en een stapel andere dingen verloten. Succes! :)

EDIT: vanaf vandaag dus! Win de laatste oud logo items hier!

[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 15-07-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:17
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/udJOlxfPX7Wpxmszm7k7YhWn/thumb.jpg

En dan het bord over smartphones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 19:17
Oh jee. Een mystery box. Als ik moet kiesen tussen een boot en een mystery box, kies ik voor de mystery box.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen voor het verrassingspakket :> Het desklogo is ietwat te groot enzo O-)

Succes mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal succes :) ik ga voor een polo XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Ik voor het spandoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
een hoodie xxl graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ga voor de beker/mok :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nice! Nou ik wil dat magnetische logo wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weet iemand toevallig welke optie is voor het grote T.net logo op de grijze achtergrond?
'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'?

Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij die
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumblarge/2000631919.jpeg
twijfelde ik ook, maar volgens mij is het inderdaad 'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'.

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 15-07-2015 11:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:58:
Bij die
[afbeelding]
twijfelde ik ook, maar volgens mij is het inderdaad 'Het Tweakers logo uit de presentatiedesk in de studio'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 101% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Ik vind 't nieuwe logo een stuk eenvoudiger en strakker. Zowel de kleur als de vorm, terwijl de kern van het oude logo er nog aardig in te herkennen is. d:)b

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Slarioux schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Grapjas. Zelfs als elke respons in dit topic van een unieke user is heb je het over 0.0000 promille van de geregistreerde gebruikers. Elke view op dit topic is een miniscule marge van het bezoekersaantal. Het is een brullende minderheid.
Nou ja, als ik in dit topic kijk en daarbij degene tel die het logo perfect vinden kom ik op een nog kleiner promille aantal uit dan degene die het niet perfect vinden. Oftewel volgens je eigen logica is er juist een brullende minderheid die het logo wel mooi vind......

Het echte punt is echter dat je dat simpelweg niet aan zo'n topic kan zien. Zou je een beter resultaat willen hebben zul je een pol op de frontpage moeten zetten omdat je dan pas een groot genoeg publiek krijgt die het invult. Aan de andere kant kun je niet ontkennen dat er verschillende heel goededingen zijn gegeven die in het huidige logo niet ok zijn.
[...]
Misschien moeten mensen eens kappen met verwachten dat een gratis community zoals Tweakers ze iets verschuldigd is, puur en alleen omdat die mensen er zelf op geheel vrijwillige basis allemaal tijd en energie in hebben zitten steken. Zo werkt het gewoon niet.

Edit: Oeps, dat was nog pagina 1 :+
En daar ben ik het wel mee eens :) Je kunt moeilijk dingen eisen en zeker niet de dingen die hier vaak gevraagd worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:32
Ik was een van de personen die bij de onthulling dacht: 'geef het wat tijd'. 'Aan de huidige website UI moest je ook wennen toen deze werd gereleased.' 'Wees niet resistant to change.'

Na enkele maanden stoor ik me echter nog steeds aan het logo, bijvoorbeeld als ik deze zie op het homescreen van mijn iPhone. Het is compleet niet in balans. Ik kan niet goed onder woorden brengen waarom, maar dit is door meerdere mensen voor mij al uitgebreid gedaan zo te zien.

Waarom plaats ik dit hier? Geen idee; dat logo zal toch niet meer veranderen voorlopig. Maar als community lid (die weinig typt maar wel meerdere keren per dag bezoekt) vind ik toch dat ik m'n stem moet laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik erger me nog altijd aan dat witte/lichte randje aan de binnenkant van de sleutel op de website. Moeilijk kan het toch niet zijn om dat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Tja daar wachten we al sinds pagina 1 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier went het nieuwe logo ook niet. Wellicht dat het op een of andere manier wel in het midden staat, maar op het oogt niet. Het zwarte loopt diagonaal, in dit vlak staat de letter "T" gewoon raar naar mijn mening.

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/3z1g2B0c3V0H253J2a02/Image%202015-07-15%20at%203.29.13%20pm.png

Door de ongewone vorm van het zwarte gedeelte van het logo, vraag ik me ook af hoe je dit voor het oog ideaal zou moeten centreren. M'n gevoel zegt ongeveer zo:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/0p213j0z3x0U02001b03/Image%202015-07-15%20at%203.49.43%20pm.png

Maar dat is nergens op gebaseerd verder. Al ziet het er mijn inziens wel stukken beter uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dorus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:38:
Tja daar wachten we al sinds pagina 1 op :)

[...]
We gaan het een keer fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst maar eens oude logo's scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En hopen dat die wél gefixed worden, wat bij de iteratie van gister niet is gebeurt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Laatst online: 01-10 10:02
Ik ga voor de tweakers-polo, maatje L!
Dit omdat het iets is wat je ook aan andere mensen kunt laten zien, wat vaak interesse opwekt. En het oude logo is een iconisch iets voor mij, het zou leuk zijn om daar nog een aandenken voor te hebben!

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:50:
Hier went het nieuwe logo ook niet. Wellicht dat het op een of andere manier wel in het midden staat, maar op het oogt niet. Het zwarte loopt diagonaal, in dit vlak staat de letter "T" gewoon raar naar mijn mening.

[afbeelding]

Door de ongewone vorm van het zwarte gedeelte van het logo, vraag ik me ook af hoe je dit voor het oog ideaal zou moeten centreren. M'n gevoel zegt ongeveer zo:

[afbeelding]

Maar dat is nergens op gebaseerd verder. Al ziet het er mijn inziens wel stukken beter uit. :9
Helemaal mee eens, met die aanpassing is het logo tenminste correct. :)
Ben alleen bang dat het te laat is om nog te fixen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

redwing schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:23:
[...]

Nou ja, als ik in dit topic kijk en daarbij degene tel die het logo perfect vinden kom ik op een nog kleiner promille aantal uit dan degene die het niet perfect vinden. Oftewel volgens je eigen logica is er juist een brullende minderheid die het logo wel mooi vind......
Mensen die geen klachten hebben gaan over het algemeen niet op zoek naar een plek om erover te posten. Dus het feit dat er minder mensen positief zijn dan negatief in dit topic zegt heel weinig. En voordat er weer wordt geroepen dat ik het logo niet moet verdedigen herhaal ik mezelf maar even: ik heb zelf ook niks met het nieuwe logo en vond het oude ook mooier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
NMe schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:55:
[...]
Mensen die geen klachten hebben gaan over het algemeen niet op zoek naar een plek om erover te posten. Dus het feit dat er minder mensen positief zijn dan negatief in dit topic zegt heel weinig.
Vandaar de alinea erna ;) Je kunt gewoon niets zeggen aan de hand van de posts hier. Als je geen klachten hebt zoek je niet, maar als je het niet mooi vind ook niet. Je hebt hier dus alleen de mensen die er echt iets over willen zeggen, daarmee geen random doorsnede van de gemiddelde tweaker en daarmee zegt het totaal niets over wat er algemeen van het logo wordt gevonden. Lekker geen conclusies trekken is dus het simpelste :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Nu al 7K stemmen :w Worden de multipliers van abonnee's daar eigenlijk bij meegeteld, of komt dat er boven op?

Overigens, wat is de beste plek om een oud logo te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Laatst online: 05-08-2021
Echt waar, ik had eerst zo iets van 'het nieuwe logo is extreem slecht gedesigned, maar wie weet moet ik gewoon even wennen of is het een nieuwe trend die ik nog niet ken'. Ondertussen zijn we veel verder en blijf ik het nieuwe logo extreem slecht gedesigned vinden. En dat komt van iemand die meestal fan is van vernieuwing en nieuwe logos. Toegegeven, het oude logo paste niet in de huidige design trends, maar dit logo is gewoon slecht binnen welke design trend dan ook~. Hoop inderdaad ook erg nog wat oude tweakers merch te winnen, al betwijfel ik dat ik tussen de gelukkigen zal vallen xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrickbert
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 07:42
Slarioux schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Grapjas. Zelfs als elke respons in dit topic van een unieke user is heb je het over 0.0000 promille van de geregistreerde gebruikers. Elke view op dit topic is een miniscule marge van het bezoekersaantal. Het is een brullende minderheid.

[...]
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken. Dit topic was een van de plekken waar de discussie werd gevoerd, uiteraard trekt dit topic vooral de sterke meningen aan.

Op het frontpage artikel waren de reacties ook overweldigend negatief, terwijl er normaal gesproken toch een lading aan "Leuk", "het werdt wel eens tijd :P " en "Goed voor mekaar :*) " reacties verwacht kan worden. Vandaar dat ik de uitspraak durfde te doen dat ik vermoedde dat een meerderheid niet enthousiast was over het nieuwe logo.

[ Voor 7% gewijzigd door hendrickbert op 15-07-2015 23:30 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Win de laatste oud logo items hier!