Bij mij staat hij ook in mn Steam, de CoD's die ik daar heb staan is MW2 en BO2. Dus ik denk dat als je Black Ops 2 hebt op de PC dat je de BO3 beta er nu gewoon bij krijgt.Rynji schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:10:
Beta staat randomly in m'n library, geen idee waar het vandaan gekomen is.
Laatste cods die ik gekocht heb zijn Black Ops 2 en AW.
Ik zie het, na het afsluiten staat er een melding:rolandos582 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
Is eerder al genoemd, als je een CoD hebt na Ghosts, en hij staat in je steamfolder. Dan kun je gratis meedoen met de beta van BO3.
"Thank you for playing Call of Duty on Steam
You now have access to the Black Ops 3 Beta"
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dat zie ik nu ook...thx, ik ga ook spelen nu!rolandos582 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
Is eerder al genoemd, als je een CoD hebt na Ghosts, en hij staat in je steamfolder. Dan kun je gratis meedoen met de beta van BO3.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
No problemo, succes ermee. Ik ga slapen en ben straks weer van de partij.Pedr0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:16:
[...]
Dat zie ik nu ook...thx, ik ga ook spelen nu!

Eens kijken of BO3 iets voor mij is. Ik zoek al een tijdje een leuke MP FPS.
Mocht iemand nog een code over hebben voor de PC beta dan hou ik me ook aanbevolen. Bij voorbaat dank.
Mocht iemand nog een code over hebben voor de PC beta dan hou ik me ook aanbevolen. Bij voorbaat dank.
Prima.
Er is een resolutie schaal genaamd scene resolution scale (eigenlijk super en under sampling) in de opties. Die op 1 zetten in plaats van de standaard 0.85.DaanBB schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:07:
[...]
daarom hoop ik dat dit beta graphics zijn
Kan me herinneren dat dit bij de TitanFall beta wel het geval was. Tuurlijk dit is een andere studio, maar toch.
Verder weer lekker dodelijk alles. Hellstorm is bijvoorbeeld gewoon een 'gratis' teamwipe zonder al te veel moeite af en toe (waarom niet gewoon de BO2 hellstorm gebruiken, die was gebalanceerd). En dan bijvoorbeeld Flak Jacket pas op lvl20 geven.

Ze zouden eigenlijk een soort van endless TDM moeten maken. Potjes die nooit stoppen, hoe langer je speelt, hoe meer kills je krijgt! Eindeloos 'noobs farmen'!
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 26-08-2015 11:27 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb me afgelopen weekend prima vermaakt op de PS4. Ik hoop dat treyarch de beta open gooit voor PC net als bij de PS4. Zo niet, dan maar op zoek naar een key voor de PC versie. Laatse CoD in m'n steam is black ops 1. Heb blops2 op de xb360 gespeeld. Alle andere cods overgeslagen. Nog wel het "gratis" weekend van blops 2 op pc gespeeld, daar rank 50 geworden, niet prestiged, maar toch best grappig dat mijn map kennis nog steeds bestond en ik in zo'n korte tijd 50 ben geworden. Ik weet daarom ook niet of ik de "thank you for playing on steam"-message heb, gezien ik nu op werk ben
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Blijkbaar had ik mijn steam download limiet op 10mb/s staan, laatste 10min nog snel met 20mb/s kunnen downloaden.falcon123 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:28:
[...]
Ja ik heb 120mbit verbinding en hij downloadde gemiddeld @ 14 MB/s
Ik lees op reddit btw dat iedereen die bo2, ghost of AW in z'n steam library heeft krijg de BO3 Beta ook gratis ofzo. not totally sure, zal nog ff kijken.
De beta draaid behoorlijk pauper op mijn PC, dikke muis lag terwijl ik boven de 60fps haal.
En het beeld lijkt alsof het op 30fps draaid ipv 60, heel apart.
[ Voor 14% gewijzigd door Signex op 26-08-2015 10:48 ]
Heeft iemand nog eventueel 2 PC beta code over ? 
Dank u
Groetjes
Dank u
Groetjes
Misschien voor iedereen handig als iedereen die een code over heeft het meldt of die post en dat degene die er 1 willen daarop reageren in een DM ofzo in plaats van een request te posten. Houdt alles schoon. 
Zoals:
PC code
Zoals:
Members only: 250
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
PC code
[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 26-08-2015 12:00 ]
Voor diegene met een Xbox One:
Stap 1: Ga naar xbox.com
Stap 2: Verander jouw regio in Japan (helemaal linksonderin op "Nederland" klikken om van regio te wisselen)
Stap 3: Ga naar deze pagina: https://store.xbox.com/ja...3c-437a-a489-c49a7b068e84
Stap 4: Klik op het japanse woord voor "downloaden" (Google translate kan je daar bij helpen).
Stap 5: Profit! Gratis de BO3 beta zonder te hoeven pre-orderen!
Stap 2: Verander jouw regio in Japan (helemaal linksonderin op "Nederland" klikken om van regio te wisselen)
Stap 3: Ga naar deze pagina: https://store.xbox.com/ja...3c-437a-a489-c49a7b068e84
Stap 4: Klik op het japanse woord voor "downloaden" (Google translate kan je daar bij helpen).
Haha bedankt, werkt nog goed ookMagnetic_Man schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
hopen dat het downloaden beter gaat ipv die trage ps4 network waar ik 9 uur heb over moeten doen om te downloaden.
Ik heb de Beta ook maar even ge-download (pc), maar mijn muis voelt compleet in-direct aan. Heb de muis filtering allemaal uitstaan en voor de rest zijn er geen instellingen voor de muis.
Hebben jullie dat ook of kijk ik ergens overheen, op deze manier is het niet te spelen.
Hebben jullie dat ook of kijk ik ergens overheen, op deze manier is het niet te spelen.
Klopt, spel is ook onspeelbaar voor mij.RoaDHouse schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:33:
Ik heb de Beta ook maar even ge-download (pc), maar mijn muis voelt compleet in-direct aan. Heb de muis filtering allemaal uitstaan en voor de rest zijn er geen instellingen voor de muis.
Mouse lag/vage input en enorm hoge frametimes, stutter dus (alle effecten uit, alleen textures op high).
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Zin in vanavond op de xbox one, vanmorgen download vast aangezet zodat ik vanavond kan knallen.
zeer benieuwd.
zeer benieuwd.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
@lordfather: als je dns had verandert dan was die klaar in 30min ipv 9 uur.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Super bedankt, heb de beta al gespeeld op mn ps4 maar wilde nog even verder spelen op de xbox one.Magnetic_Man schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Deze manier werkt het is wel even omslachtig want je link werkte voor mij niet meer, dus heb het zelf opgezocht en laten vertalen.
Maar hij is nu aan het installeren!
Top erg bedankt
HELDMagnetic_Man schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Bedankt !!Magnetic_Man schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Downloaden gaat in ieder geval een stuk sneller dan op de PS4.
Zo maar eens even spelen..
Zo maar eens even spelen..
Die miste ik ook al. Geen (mouse)lag/stotters en ping is normaal dus nu nog niet echt nodig voor mij. Je kan in je BO3 folder -> players subfolder naar config.ini (voor de eerste keer geen tech3 engine config bestand HYPE!) zoeken en daar max_ping of cl_max_ping in toevoegen en kijken of dat werkt.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:02:
Heeft iemand al een max-ping in kunnen stellen? Kom regelmatig op laggy servers nu.
Bij het invoeren van mijn code in Steam kreeg ik ook een melding dat het spel al in mijn library stond, dus zou iemand deze code willen proberen en laten weten of hij het nog wel of niet doet?
Deze dus:
Deze dus:
HQKQT-XPCVC-2ARJD
[ Voor 11% gewijzigd door jeroenbv1 op 26-08-2015 14:39 ]
super, het werkt! BEdanktLordFather schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:18:
[...]
Haha bedankt, werkt nog goed ook![]()
hopen dat het downloaden beter gaat ipv die trage ps4 network waar ik 9 uur heb over moeten doen om te downloaden.
Verwijderd
Dat was 'm weer voor mij, lag, stuttering, BO3 proces wordt geforceerd op low priority gehouden, OP killstreaks en een niet al te beste lag compensation.
ok, dus weer helemaal kut op de pc?
Als je jaren op ps4 speelt en dan op pc, ik word er afgemaakt
Gaat iets beter met controller, kan precies niet overweg met die muis. Kan niet echt op mijn target blijven
Verwijderd
Op mijn systeem wel iig, sommige mensen schijnen minder problemen te hebben (W8 i5 7950)shakespeare schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:03:
ok, dus weer helemaal kut op de pc?
Ik probeer toegang tot de beta te krijgen. Ik heb mijn code (die ik kreeg na het pre-orderen van BO III voor de XBONE) ingevoerd op callofduty.com/beta en ik heb 3 tokens. Helaas krijg ik alleen maar errors als ik deze code invul bij redeem code op de XBONE en op xbox.com. Weet iemand hoe dit precies te werk gaat zodat ik ook de beta kan spelen?
zodra je die 3 tokens heb is het normaal gesproken de bedoeling dat je hem redeemed in de store.
maar mocht het niet werken, de gratis methode hierboven werkt ook.
maar mocht het niet werken, de gratis methode hierboven werkt ook.
XOne schijnt problemen te hebben:init schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:05:
Ik probeer toegang tot de beta te krijgen. Ik heb mijn code (die ik kreeg na het pre-orderen van BO III voor de XBONE) ingevoerd op callofduty.com/beta en ik heb 3 tokens. Helaas krijg ik alleen maar errors als ik deze code invul bij redeem code op de XBONE en op xbox.com. Weet iemand hoe dit precies te werk gaat zodat ik ook de beta kan spelen?
https://twitter.com/XboxSupport/status/636363108341018624
Verder hier op PC geen problemen zover. ~90fps op 1920x1080 met alles op laag, maar met een wat lagere resolutie haal ik de 120fps cap. Niet zo goed qua performance als BO2, maar het ziet er ook iets beter uit.
[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 26-08-2015 15:35 ]
Iemand een pc code over? Zou hem graag willen hebben.
Verwijderd
Iemand een xbox code over ? Ik wil best mijn account op japan zetten maar er staat dat ik maar eens in de 3 maanden van regio mag wisselen. Betekent dat dat ik 3 maanden lang met een japans dashboard zit ? of werkt dat anders ?
Ik hoop dat iemand zo lief wil zijn een code met mij te delen
Ik hoop dat iemand zo lief wil zijn een code met mij te delen
heeft er iemand een xbox code over?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Uhh, ik heb 4GB videoRAM. Ik speel alles op hoogst, en ik kan gewoon spelen terwijl hij 4,5 in neemt. Hoe kan dat?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Je bent gewend aan aim assist, zoals de meeste noobs. Lekker makkelijk, je aim volgt zijn target. Nu moet je de muis bewegen en het poppetje zelf volgen.KBE91 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:04:
Als je jaren op ps4 speelt en dan op pc, ik word er afgemaaktGaat iets beter met controller, kan precies niet overweg met die muis. Kan niet echt op mijn target blijven

Page file? Omgekeerde GTX970 waarbij je magisch 0.5GB erbij krijgt?Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:41:
Uhh, ik heb 4GB videoRAM. Ik speel alles op hoogst, en ik kan gewoon spelen terwijl hij 4,5 in neemt. Hoe kan dat?
Stabiliteit van de master server is een beetje wonky op dit moment (disconnects en kan er nauwelijks in). Prime time stress test faalt tot nu toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 26-08-2015 17:46 ]
De 970 heeft gewoon netjes 4gb hoor, geen 3,5..Gundogan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:46:
[...]
Page file? Omgekeerde GTX970 waarbij je magisch 0.5GB erbij krijgt?
3.5gb, 0.5gb is traag. Algemeen bekend.Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:47:
[...]
De 970 heeft gewoon netjes 4gb hoor, geen 3,5..
Mensen die willen knallen, hit me up : http://steamcommunity.com/id/Mr_Rolandos
Joh, dat bedoel ik ook. Ik ben niet degene die zegt dat hij geen 4gb heeft. Hij heeft WEL 4GB. Alleen is daarvan 500mb traag.rolandos582 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:48:
[...]
3.5gb, 0.5gb is traag. Algemeen bekend.
Mensen die willen knallen, hit me up : http://steamcommunity.com/id/Mr_Rolandos
Mag je al streamen tijdens het gamen of is er nog een soort van wazige NDA op de Beta?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
http://www.twitch.tv/dire...ty%3A%20Black%20Ops%20IIIMAX3400 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:57:
Mag je al streamen tijdens het gamen of is er nog een soort van wazige NDA op de Beta?
Lijkt me wel hé
Wat een onzin dat je moet pre orderen voordat je een beta mag spelen. Zijn ze bang dat het spel anders niet gekocht word of zo? Beta moet gewoon free to play zijn
gewoon bestellen en dan weer cancelen, of wachten tot het ook gratis wordt zoals bij de PS4.
sales op pc vallen volgens mij tegen. Is al jaren geen zaak meer om te ontwikkelen puur voor de pc zoals de eerste COD's. Lopen nu achteraan met de pc. Denk ook niet dat de beta gratis word. Volgens mij van AW was hij ook niet gratis? Wel weer andere ontwikkelaar natuurlijk.
Als je op Steam BO2, Ghosts of AW hebt, krijg je beta gratis trouwens. Misschien heb je wat aan deze infomike30 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:30:
Wat een onzin dat je moet pre orderen voordat je een beta mag spelen. Zijn ze bang dat het spel anders niet gekocht word of zo? Beta moet gewoon free to play zijn
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Net even gespeeld op de Xbox one de beta nadat ik vorige week de Ps4 versie heb gespeeld constant.
Dus ik kan vergelijken tussen de 2 versies. Ik moet zeggen dat bij mij de Xbox one versie al een aantal keer vastlopers heeft gehad dat het spel crasht. Ook de laadtijden zijn net iets langer
Dus ik kan vergelijken tussen de 2 versies. Ik moet zeggen dat bij mij de Xbox one versie al een aantal keer vastlopers heeft gehad dat het spel crasht. Ook de laadtijden zijn net iets langer
Wat is dat nu voor grote bullcrap? Bij geen enkele alpha of beta mag je gratis spelen zonder preorder. Dus bij CoD ook niet. Rare redenatiemike30 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:30:

Zo te zien zot BO3 nog slechter in elkaar dan AW. Spel pakt ongelofelijk veel geheugen. en dan zit ik nog in het main scherm. zlef alles op Low zetten helpt niet. kan nog geen eens 1 game vol maken.
en vaak sluit windows zelf Bo3 af omdat het te veel geheugen pakt.
Systeem heeft 16GB aan Ram en zit op main scherm op 80% van ram
BF4 en Witcher 3 heb ik nooit last van en heb daar alles op High of ultra
Heb jij ook dat als je een potje leaved, dat de game dan crashed? Ik speel het op hoogste settings (1080p).Gundogan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:46:
[...]
Stabiliteit van de master server is een beetje wonky op dit moment (disconnects en kan er nauwelijks in). Prime time stress test faalt tot nu toe.
Ik heb alle COD's vanaf MW2 op m'n steam maar kan de beta niet downloaden?Ankyou schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:17:
[...]
Als je op Steam BO2, Ghosts of AW hebt, krijg je beta gratis trouwens. Misschien heb je wat aan deze info
Daarom is het ook nog een beta denk ikroboreaper schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:32:
Zo te zien zot BO3 nog slechter in elkaar dan AW. Spel pakt ongelofelijk veel geheugen. en dan zit ik nog in het main scherm. zlef alles op Low zetten helpt niet. kan nog geen eens 1 game vol maken.
Nooit geen last van, heb 16gb en dit spel neemt 5.7gb in beslag op 1440proboreaper schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:32:
Zit niet te zeuren. Maak jij ervan. Met elke BF kon je de beta spelen zonder pre order dus weet het niet.rolandos582 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:22:
[...]
Wat is dat nu voor grote bullcrap? Bij geen enkele alpha of beta mag je gratis spelen zonder preorder. Dus bij CoD ook niet. Rare redenatieBovendien kun je gratis de beta spelen via wat omwegen, en als je een eerdere CoD in je steam hebt staan krijg je hem ook. Dus niet zo zeuren man.
beta of niet. zelfs BF4 in de release week was nog geen eens zo slecht voor mijAnonymoussaurus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:35:
[...]
Daarom is het ook nog een beta denk ik.
Heb je geprobeerd Steam te herstarten? Dat was bij mij het probleem eerstmike30 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:34:
[...]
Ik heb alle COD's vanaf MW2 op m'n steam maar kan de beta niet downloaden?
Dat was hem blijkbaar. Vreemd want hij heeft geupdate vandaag en heb hem zelf ook al 2 x opnieuw gestart. Heel apart.Ankyou schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:48:
[...]
Heb je geprobeerd Steam te herstarten? Dat was bij mij het probleem eerst
Mooi dat het opgelost is. Wens je alvast veel pleziermike30 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:50:
[...]
Dat was hem blijkbaar. Vreemd want hij heeft geupdate vandaag en heb hem zelf ook al 2 x opnieuw gestart. Heel apart.
Ga hem zo eens proberen. Bedankt nog!Ankyou schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:53:
[...]
Mooi dat het opgelost is. Wens je alvast veel plezier
Dat niet, maar had een uurtje geleden dat ie er niet echt in wilde (connecten naar de masterserver dusAnonymoussaurus schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:34:
[...]
Heb jij ook dat als je een potje leaved, dat de game dan crashed? Ik speel het op hoogste settings (1080p).

En de Haymaker 12....
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 26-08-2015 20:16 ]
WAY beter als op de ps4.. dus voor fps shooters blijf ik 100% bij de pc.
niet te vergelijken.. speelt lekker weg! alleen die stutters?!? kan me niet voorstellen dat ik deze niet maximaal draai r9 290 alles op max...
als ze dit fixen is deze sowieso beter als advanced warfare!
ping/FOV.. alles zit erin!
niet te vergelijken.. speelt lekker weg! alleen die stutters?!? kan me niet voorstellen dat ik deze niet maximaal draai r9 290 alles op max...
als ze dit fixen is deze sowieso beter als advanced warfare!
ping/FOV.. alles zit erin!
Op mijn crappy MSI laptopje + 360 controller moet ik toch wel zeggen dat ik het leuk vind. ben net 11 om 6 gegaan
Zal wel aan de aim assist liggen
[url=http://http://puu.sh/jPrbs.jpg]
[/url]
[url=http://http://puu.sh/jPrbs.jpg]

ik heb nog 2 keys voor de liefhebber!
Meeste staat high hier en speelt prima weg op 8GB RAM. Ik vind het erg soepel draaien op high moet ik zeggen. Het valt mij mee, maar ik heb het vermoeden dat BO3 mij net zo snel gaat vervelen als BO2 en BO. Andere CoDs hadden een hogere drang om het weer te spelen. Het is echt BO2 met een upgradetje. Zo voelt de game wat mij betreft echt aan. AW bracht iets niets en dat is niet voor iedereen misschien, maar BO3 speelt voor mij, exact hetzelfde als BO2. Dat wordt geen preorder dit keer denk ik zo. Verder wel leuk om even de beta te spelen.roboreaper schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:32:
Ik heb de meeste CoD games en vind het niet erg dat het niet zo vernieuwend is, maar dit is wel heel erg BO2 voor mij. Ieder zn ding
Heb je een dm gestuurd.shakespeare schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:13:
ik heb nog 2 keys voor de liefhebber!
Verwijderd
Net even een beetje gespeeld op de PC, maar ik vind de muis zo laggy, meer mensen last van?
Klein beetje, kan je allemaal instellen bij opties. Hoe smooth hij moet gaan etc.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:31:
Net even een beetje gespeeld op de PC, maar ik vind de muis zo laggy, meer mensen last van?
Verwijderd
Ik heb de mouse acceleration en de mouse filtering allebei op 0 gezet, maar nog steeds laggy, vnl. in ADS.
Ja die stutters zijn super irritant.shakespeare schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:12:
Draai maximaal op 3440x1440 op een 295x2, maar ineens halverwege het potje krijg je van die stotteringen alsof je enorm lagt, alleen het is geen lag maar lijkt video gerelateerd.
Die sparrow is leuk om mee te spelen zeg
net een triple kill ermee
speelt erg lekker als je het mij vraagt... heb de settings nu goed staan bijna geen stutters meer.
alles max. 5.00 < filtering etc..
nogmaals.. console shooters is noob vergeleken bij pc.. kwa snelheid/graphics/gameplay.
Ik speel sinds cod 1 op pc.. maar dit gaat nooit veranderen als je het mij vraagt.
ps4 . the witcher / gta 5 / the last of us /batman
pc bf4/cod/unreal
alles max. 5.00 < filtering etc..
nogmaals.. console shooters is noob vergeleken bij pc.. kwa snelheid/graphics/gameplay.
Ik speel sinds cod 1 op pc.. maar dit gaat nooit veranderen als je het mij vraagt.
ps4 . the witcher / gta 5 / the last of us /batman
pc bf4/cod/unreal
Heb 2 rondjes gedaan nu maar lijkt alsof het niet zo heel lekker loopt ondanks de 130+ fps die het spel draait. Moet alles op max? Kan je vertellen wat je precies gedaan hebt? Loopt bij mij een beetje zoals een boot stuurt zeg maar.
Hier een PC-code voor de allereerste DM! Edit: voor Tiwazz
[ Voor 20% gewijzigd door objectief2 op 26-08-2015 21:39 ]
DM!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
M'n spel lijkt wel op 3d te staan terwijl ik dat helemaal niet heb. Vind hem trouwens ook niet echt super mooi. Alles lijkt veel te groot en wazig. Speel hem op 1920x1080 maar lijkt wel 640x480
[ Voor 13% gewijzigd door mike30 op 26-08-2015 21:40 ]
guys... je moet even spelen met je settings.. idd op 1.00 scr res rate etc...
hij ziet er bij mij nu strak uit.. geen stutters meer! hij moet nog wat gefinetuned worden.
en de maps die bij de release komen zijn ook groter!
hij ziet er bij mij nu strak uit.. geen stutters meer! hij moet nog wat gefinetuned worden.
en de maps die bij de release komen zijn ook groter!
nee screen rest staat standaard eigenlijk. Moet die op 1? Ik ga even kijken. Stond dat hij laag moest ivm oudere kaarten. Heb een 780ti dus weet niet in hoeverre dit opgaat
volgens mij hebben de stutters met de mouse sens te maken.. hier wat screens van mijn settings! draait als een speer!
i4770k
r9 290
http://s3.postimg.org/el022pof7/codbo3.jpg
http://s23.postimg.org/eld9iy3gr/codbo3_2.jpg
http://s2.postimg.org/by2o3kapl/codbo3_3.jpg
i4770k
r9 290
Die optie werkt als under en upsampling. Op 1 is het gelijk aan je resolutie, daaronder lijkt alsof je op een lagere resolutie speelt en hoger uiteraard alsof je op een hogere resolutie speelt. Met ook de perfomance winst of verlies.mike30 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:47:
nee screen rest staat standaard eigenlijk. Moet die op 1? Ik ga even kijken. Stond dat hij laag moest ivm oudere kaarten. Heb een 780ti dus weet niet in hoeverre dit opgaat
Moet zeggen, speelt lang niet gek met een I5 4690k en 2x 980. Wel lekker snelshakespeare schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:51:
volgens mij hebben de stutters met de mouse sens te maken.. hier wat screens van mijn settings! draait als een speer!
i4770k
r9 290
Heb die screeen res op 1.20 gezet. Speelt wel aardig op zich nu. Moet alleen die muis setting even nakijken. Die heb ik in cod eigenlijk sinds black ops 2 niet meer lekker gekregen. Heb een razer mamba die eigenlijk wel een beetje aan vervanging toe is.
Heeft iemand een beta code voor mij voor op de pc? Ik heb overal gekeken maar helaas 
Zou het erg tof vinden!
EDIT: oh wtf laat maar? Ik kan hem gewoon installeren.. Wat raar dit.weet iemand waarom?
Zou het erg tof vinden!
EDIT: oh wtf laat maar? Ik kan hem gewoon installeren.. Wat raar dit.weet iemand waarom?

[ Voor 40% gewijzigd door piqueno11 op 26-08-2015 22:52 ]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Doet hij op de pc versie ook met controller hoor, kan gewoon niet overweg met de muis. Daarom dat ik met controller speel op pc, gaat al stukken beter voor me.rolandos582 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:45:
[...]
Je bent gewend aan aim assist, zoals de meeste noobs. Lekker makkelijk, je aim volgt zijn target. Nu moet je de muis bewegen en het poppetje zelf volgen.
Als je BO2 of later op je pc hebt, krijg je de beta gratis. Je hebt BO2. Dus krijg je hem gratis, super simpel.piqueno11 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:48:
Heeft iemand een beta code voor mij voor op de pc? Ik heb overal gekeken maar helaas
Zou het erg tof vinden!
EDIT: oh wtf laat maar? Ik kan hem gewoon installeren.. Wat raar dit.weet iemand waarom?![]()
[afbeelding]

Heeft er iemand nog een Xbox one code please?
Met een Radeon 5770 op 800x600 schokt het, maar dat mag geen verrassing heten met een GPU van 2010
Om er nou een nieuwe voor te gaan kopen voor wat ik gezien heb....geloof het niet
[ Voor 35% gewijzigd door objectief2 op 26-08-2015 23:28 ]
Ben toch wel benieuwd.. Als iemand nog een PC key over heeft?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik krijg BO3 niet gestart op mijn pc. Hij laadt een paar seconden en dan sluit hij zonder reden en zonder bericht. Iemand een idee?
Heb een core i7 920, amd 7950, 12 gb ram en windows 8 64 bit.
Heb een core i7 920, amd 7950, 12 gb ram en windows 8 64 bit.
[ Voor 19% gewijzigd door Cobiwan op 27-08-2015 00:28 ]
Moet zeggen, na het dagen lang spelen op de ps4 is het echt anders op de pc. Voelt niet zo lekker aan. Bewegingen enzo is iets minder fijn. Ik koop em zeker voor de ps4.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Hoe zijn de belastingen qua ram en cpu? Ik heb een i5 4670k niet overgeklokt en 8 gb 1600 Mhz ram. M'n CPU word constant 100% belast en ram gebruik is 6 gb ongeveer. Vind alleen die 100% belasting nogal veel. Spel lijkt meer op m'n CPU dan op m'n GPU te hangen.
heeft er iemand een xbox code?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Heb een 6600k + 980 ti, game start, blijft op een zwart beeld hangen en minimaliseert daarna, iemand enig idee voor een fix?.... Competibility mode etc werkt niet, - windowed in steam niet...
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
Win 8 of Win 10? Weet niet of WIN 10 drivers al geoptimaliseerd zijn mocht je daarop draaien?
Iemand nog een betacode voor de xbox over toevallig???? ;-)
Dat heb ik dus ook met een i7 920 en 7950 amd kaart. Ben hem nu opnieuw aan het installeren. Draai je ook windows 8 64bit?Crazy4ever schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:47:
Heb een 6600k + 980 ti, game start, blijft op een zwart beeld hangen en minimaliseert daarna, iemand enig idee voor een fix?.... Competibility mode etc werkt niet, - windowed in steam niet...
Hoe zet je compatibility mode enzo aan bij een steam game? Ik kon het niet vinden.
Je krijgt een pictogram op je bureaublad. Normaal is het rechtsklikken daarop en dan kan je hem instellen. Heb net gekeken maar bij mij krijg ik het niet te zien. Misschien omdat het de beta is?