Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:01
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Heb je Dark Matter inmiddels al gehaald?
Jazeker, begin december al ;)

Ook rond de kerst ergens Master Prestige gehaald, maar ben op het moment nogal druk in de weer met stageverslagen en dergelijke dus niet bijzonder veel meer gespeeld. Wel zin in de nieuwe map packs straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Ik probeer altijd op de minimap ook te kijken waar mijn teammates zijn en waar zij heen gaan, op die manier kan je meestal wel voorspellen waar je enemies vandaan zullen komen.

Daarnaast zijn er bepaalde hotzones waar je niet wilt blijven, omdat je te makkelijk in je rug geschoten kan worden. Denk aan de spawnpoints van beide teams of het midden van de map.

Sixth Sense is overigens een fantastische Perk om mensen te spotten. En in FFA is de combo van Dead Silence en Awareness ook fantastisch.

Het is overigens ook niet altijd zinvol om maar onzinnig te boost jumpen, je enemies zien dat op de minimap en daar moet je ook rekening mee houden. Zelf gebruik ik dat wel eens om enemies te lokken.
Ok, thanks voor je input.

Wat ik trouwens altijd doe voordat ik schiet, is aimen en nooit hipfire.
Zelfs niet als de combat enorm close is. :) Ik krijg dat er gewoon niet uit.
Ik speel zelf met de VMP.

Misschien 1 nadeel voor mijzelf is dat ik sensitivity niet hoger kan zetten dan 2.
Met hoger word ik kotsmisselijk.

En dan het allerlaatste wat ik nog wil opmerken, vergeef me het is mijn allereerste Call of Duty ;)
Ik heb soms het idee dat tegenstanders mij eerder kunnen zien dan ik hun. :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is hardcore trouwens een ongekende noob modus. Echt iedere gun is min of meer een 1 shot. Is er uberhaupt geen gun balancing in Hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:03

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:43:
Wat is hardcore trouwens een ongekende noob modus. Echt iedere gun is min of meer een 1 shot. Is er uberhaupt geen gun balancing in Hardcore?
Het is wel handig om shotguns snel uit te spelen _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:48:
[...]

Het is wel handig om shotguns snel uit te spelen _/-\o_
Ja oke, maar het is wel zo ontzettend noob dat alle guns praktisch een 1 shot zijn.

Ik had trouwens mijn stats terug gekeken in Theater modus en ik moet in TDM minstens 27 kills halen om het potje niet te verliezen. Iedere game waarin ik minder dan 27 kills haalde heb ik verloren (laatste 100 games). En games waarin ik 27-8 ga ofzo verlies ik meestal ook nog. Kan je nagaan wat voor aardappel teammates ik dan ieder potje met mij krijg....

Laatst bv een potje waarin 3 gasten 0-11 gingen of slechter en allemaal hadden ze geen enkele kill gehaald in het hele potje....

[ Voor 48% gewijzigd door xelfer op 12-01-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48

mvds

Totally awesome!

Het is zo'n beetje de enige gamemode waarin SMGs enige nut hebben. In softcore heb je een volle clip nodig om iemand om te leggen... Dan leg je het altijd af tegen een ander wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:18

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hardcore een noob modus noemen omdat iedere gun min of meer 1 shot is, is niet geheel terecht. Je hebt geen minimap, er is geen kill cam etc. Hardcore vind ik moeilijker juist omdat je weet dat 1 shot meestal een kill is. Je moet in hardcore in ieder geval meer moeite doen om juist niet dood te gaan.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

FREAKJAM schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:05:
[...]

Hardcore een noob modus noemen omdat iedere gun min of meer 1 shot is, is niet geheel terecht. Je hebt geen minimap, er is geen kill cam etc. Hardcore vind ik moeilijker juist omdat je weet dat 1 shot meestal een kill is. Je moet in hardcore in ieder geval meer moeite doen om juist niet dood te gaan.
Zo kan je het inderdaad ook zien. Waar je in softcore een "waarschuwing" krijgt als iemand je ziet, ben je in hardcore gewoon meteen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
mvds schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Het is zo'n beetje de enige gamemode waarin SMGs enige nut hebben. In softcore heb je een volle clip nodig om iemand om te leggen... Dan leg je het altijd af tegen een ander wapen.
SMG's doen het in softcore prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja in Hardcore kies je gewoon de beste gun uit om 1 bullet mee te hitten en je bent een god :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:18

FREAKJAM

"MAXIMUM"

xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:22:
Mja in Hardcore kies je gewoon de beste gun uit om 1 bullet mee te hitten en je bent een god :).
Dat is in principe alleen de Sheiva.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:48:
[...]

Dat is in principe alleen de Sheiva.
XR2 ook hoor :). Ik kreeg bij iedere hit in hardcore de 1 shot 1 kill medal. De XR2 schiet meerdere bullets per shot dus per saldo ben je gewoon overpowered omdat je niet echt hoeft te mikken.

De Sheiva is wel superieur qua accuracy, dat dan weer wel :).

[ Voor 27% gewijzigd door xelfer op 12-01-2016 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:22:
lol, jij speelt niet vaak HC he? :D

net als dat erg puberale "n00b / übermensch" taalgebruik (ik parafraseer een beetje) waar jij zo in uitblinkt, is je insteek ook een beetje krom.
jij verwacht namelijk dat iedereen hetzelfde speelt als jij en dezelfde dingen belangrijk of leuk vindt.

newsflash: dat is niet zo. ;)

hele volksstammen spelen liever CoD op een iets lager tempo en voor hun gevoel mss wat tactischer.
of mensen vinden het niet tof of mss zelfs ietwat onrealistisch om telkens hele clips in een tegenstander te moeten schieten eer ze omvallen.
lag issues worden ietsjes minder belangrijk in HC omdat de TTK korter is....zeker in CoD een belangrijk argument om vooral HC te spelen, iig voor mezelf.
en nu in BO3 met al die nieuwe movement mechanics, is HC ook een mode waar je dat nog een enigszins kunt ontvluchten.

zat redenen dus waardoor sommige mensen de voorkeur aan HC boven Core geven.
maar om ze nu telkens weer voor n00bs uit te maken..... :') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf speel ik vrijwel alleen core idd, alleen er wordt mij van alle kanten aangeraden om HC te gaan doen voor de headshots (= makkelijker hoor ik). Ik vind het alleen lame om iemand te 1 shot pistollen.

Ik vind het gewoon echt heel vreemd dat er geen gun normalisatie in zit in Hardcore. De guns doen praktisch gelijke damage maar de andere stats ogen hetzelfde. In principe horen guns balanced te zijn (in Core iig): de ene gun doet weer meer damage, de ander schiet wat sneller, burst guns, semi auto, automatic guns etc.

Het feit dat een XR2 net zo veel damage doet als een Sheiva voelt voor mij heel gek aan. De XR2 schiet veel meer bullets en ik zou daardoor verwachten dat die gun geen 1 shot zou zijn.

Zelf zou ik liever een game modus spelen waarin je geen minimap hebt etc, maar waarin er wel gun normalisatie zou zitten.

Ik snap overigens wel dat mensen liever wat campy spelen en wat minder boost movement in hun games terug willen zien hoor.

Overigens heb je ook wel echt nadeel van lag in HC, omdat je TTK idd lager is. De kans op een comeback in een gunfight is daardoor nagenoeg 0.

[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 12-01-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Eerste game (2e ronde) van Prestige 4 in Hardcore Domination. Toch een heel erg fijne gamemode hoor! :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1X85DzsYZdw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een comeback in een gunfight in HC zit er natuurlijk al niet in met of zonder lag. Alles is in max twee kogels neer.

De Shieva vind ik brak in HC. Ik schiet liever vol automatisch zodat een sproei de kill kan pakken. Met de Shieva ben ik te lang aan het aimen. In Core vind ik de Shieva weer top omdat hij je dwingt om trager en daarom slimmer te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
mvds schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Dan raad ik je aan om even je aim te gaan oefenen. Met een VMP heb ik met max 8-10 kogels iemand dood die dichtbij tot normale afstand staat, is het ver weg dan heb je vaak wel 20 kogels of iets nodig maar die sproeien met een ongelovenlijke snelheid eruit dus ook niet echt een probleem.

Het betere aan soft is gewoon dat je nog een kans hebt wanneer iemand van achteren of zijkant komt, zeker wanneer je het jumpen een beetje onder de knie hebt.
Het enige nadeel vind ik dat ik vaak op een of andere manier luister naar hitmarkers. Bij een bepaald aantal, afhankelijk van het wapen wat ik ervoor had, draai ik al weg met vaak een reload. Als je ervoor een AR had en nu SMG js dat nog wel eens te vroeg :+

Waar hebben jullie sensitivity opstaan? Ik nu 6/6 (wat best laag is ivm andere CoD) maar hoor overal dat mensen juist rond 5 of 6 blijven?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:37
dennisk. schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:04:
Denk dat het vooral als doel heeft om cryptokeys te verdienen zonder dat je aanwezig bent. Voorbeeldje:

's Ochtends sta je op, Black Ops III aan op S&D en vervolgens je ding doen. In de middag weer eens terugkomen en vervolgens veel cryptokeys hebben.

Tenminste, zo denk ik dat het gaat.
Maar op een gegeven moment is het potje toch voorbij? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:51:
[...]

Laatst bv een potje waarin 3 gasten 0-11 gingen of slechter en allemaal hadden ze geen enkele kill gehaald in het hele potje....
Ik begrijp zelfs niet waarom ze blijven spelen met zulke scores |:(

Verder begrijp ik wel waarom jij HC haat en anderen dan weer net niet.
Bij mij hangt het er van af welk wapen ik moet vrijspelen.
De M8 was zo slecht in mijn ogen dat ik voor de eerste keer HC ben gaan spelen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:53:
[...]

[...]

Helaas heeft iedere gun zijn zwakte en ik pas mijn speelstijl en class setup aan op basis van de voor- en nadelen van de gun die ik gebruik. Als ik met een SMG speel dan zoek ik juist close quarters combat plekken op, terwijl ik met Assault Rifles meer op zoek ben naar bv. Headglitches om achter vandaan te schieten.

Youtuber Drift0r heeft uitstekende videos per gun waarin hij de stats van een gun toont en daarbij gelijk de sterke en zwakke punten.

Ik heb de Razorback overigens een beetje aan de praat gekregen door de volgende attachments erop te zetten:
- Rapid Fire;
- Stock;
- Grip.

De gun blijft slecht, maar met Rapid Fire en pre-aimen i.c.m. Stock win ik in ieder geval iets meer gunfights op korte en midden afstanden.
haha vuile headglitcher! zo irritant dat! :9 :9
Maar thanks, ik ga eens kijken naar die youtuber!
Wat gebruik jij als SMG dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
Eerste game (2e ronde) van Prestige 4 in Hardcore Domination. Toch een heel erg fijne gamemode hoor! :D

[video]
Dat filmpje geeft precies mijn afkeer tegen HC weer :). Een Kuda met Sheiva achtige damage alleen dan full automatic.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:48:
Een comeback in een gunfight in HC zit er natuurlijk al niet in met of zonder lag. Alles is in max twee kogels neer.

De Shieva vind ik brak in HC. Ik schiet liever vol automatisch zodat een sproei de kill kan pakken. Met de Shieva ben ik te lang aan het aimen. In Core vind ik de Shieva weer top omdat hij je dwingt om trager en daarom slimmer te spelen.
Dat is zeker waar. Een Sheiva heeft het voordeel dat ie erg veel damage doet (1 tot 2 hit kill), maar alle guns in HC doen erg veel damage, waardoor het geen nut heeft om de Sheiva te gebruiken.

Dat laatste is overigens precies waarom ik Core fijner vind. Je wordt gedwongen om je speelstijl aan te passen aan de gun die je gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 12-01-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Dat filmpje geeft precies mijn afkeer tegen HC weer :). Een Kuda met Sheiva achtige damage alleen dan full automatic.

[...]

Dat is zeker waar. Een Sheiva heeft het voordeel dat ie erg veel damage doet (1 tot 2 hit kill), maar alle guns in HC doen erg veel damage, waardoor het geen nut heeft om de Sheiva te gebruiken.

Dat laatste is overigens precies waarom ik Core fijner vind. Je wordt gedwongen om je speelstijl aan te passen aan de gun die je gebruikt.
Hmm, ben ik niet met je eens. Waarom haalt dan niet iedereen zulke scores..? Geloof me, in Core speel ik precies hetzelfde haha, geef me elke gun en ik speel op deze manier.

't Is hier niet snel goed he, als je afwachtend speelt ben je een camper en zodra je rusht is dat de reden waarom iemand een afkeer ergens van heeft :p ..

Edit:

Zie hier een FFA in Core.. [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PN8BR7KSEAk]

[ Voor 5% gewijzigd door djmelvee op 12-01-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Hmm, ben ik niet met je eens. Waarom haalt dan niet iedereen zulke scores..? Geloof me, in Core speel ik precies hetzelfde haha, geef me elke gun en ik speel op deze manier.

't Is hier niet snel goed he, als je afwachtend speelt ben je een camper en zodra je rusht is dat de reden waarom iemand een afkeer ergens van heeft :p ..

Edit:

Zie hier een FFA in Core.. [video]
Het gaat niet om skill hier maar om de game design voor mij. Een goede speler zal het goed doen in HC en in Core. Don't hate the player, hate the game :). Mensen mogen van mij best campen, rushen of wat dan ook hoor.

Zelf blijf ik maar lekker uit de buurt van HC, ik kan de challenges ook prima halen in Core gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:47:
[...]

Het gaat niet om skill hier maar om de game design voor mij. Een goede speler zal het goed doen in HC en in Core. Don't hate the player, hate the game :). Mensen mogen van mij best campen, rushen of wat dan ook hoor.

Zelf blijf ik maar lekker uit de buurt van HC, ik kan de challenges ook prima halen in Core gelukkig.
Gaat mij hier ook niet om de challenges, maar ik vind dat achterlijke sponzengedoe in Core nergens over gaan. 6 kogels raak en nog niet dood? No thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:48:
[...]

Gaat mij hier ook niet om de challenges, maar ik vind dat achterlijke sponzengedoe in Core nergens over gaan. 6 kogels raak en nog niet dood? No thanks..
Daar heb ik dan gelukkig niet echt last van :).

Is trouwens al bekend of (en zo ja, wanneer) noobtown in de standaard rotatie komt? Zelf hoop ik dat die map lekker in de Chaos Moshpit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:12
Famous schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Dan raad ik je aan om even je aim te gaan oefenen. Met een VMP heb ik met max 8-10 kogels iemand dood die dichtbij tot normale afstand staat, is het ver weg dan heb je vaak wel 20 kogels of iets nodig maar die sproeien met een ongelovenlijke snelheid eruit dus ook niet echt een probleem.

Het betere aan soft is gewoon dat je nog een kans hebt wanneer iemand van achteren of zijkant komt, zeker wanneer je het jumpen een beetje onder de knie hebt.
Het enige nadeel vind ik dat ik vaak op een of andere manier luister naar hitmarkers. Bij een bepaald aantal, afhankelijk van het wapen wat ik ervoor had, draai ik al weg met vaak een reload. Als je ervoor een AR had en nu SMG js dat nog wel eens te vroeg :+

Waar hebben jullie sensitivity opstaan? Ik nu 6/6 (wat best laag is ivm andere CoD) maar hoor overal dat mensen juist rond 5 of 6 blijven?
Dat heb ik ook haha, dan denk ik; nu is ie dood en dan draai ik om, om vervolgens door dezelfde in m'n rug geknald te worden haha. Sensitivity staat hier op 8/8 :)
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Is trouwens al bekend of (en zo ja, wanneer) noobtown in de standaard rotatie komt? Zelf hoop ik dat die map lekker in de Chaos Moshpit blijft.
Op de een of andere manier heb ik 16 januari in mn kop, zal eens checken...

[ Voor 14% gewijzigd door aDutchCow op 12-01-2016 15:55 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Ik gok dat deze in de roulatie komt op het moment dat de eerste DLC uitkomt. Nuketown zal dan wel gratis worden voor iedereen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Famous schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Sensitivity heb ik op 10/10 staan. In mijn ogen hoe hoger hoe beter, zolang je ermee om kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aDutchCow schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:53:
[...]
Op de een of andere manier heb ik 16 januari in mn kop, zal eens checken...
Hmm ik ben benieuwd. Hopelijk voegen ze Nuketown nooit aan de standaard rotatie toe. Ik zou graag toch nog wel eens iets anders willen spelen dan Nuketown en Comebine.
djmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:56:
[...]

Ik gok dat deze in de roulatie komt op het moment dat de eerste DLC uitkomt. Nuketown zal dan wel gratis worden voor iedereen ook.
Hmm, ik ben benieuwd. Zelf ga ik de DLC in de huidige staat in ieder geval niet kopen. Ik speel nu toch meer dan 80% van de tijd Comebine, waardoor het weinig zin heeft om andere maps te kopen. Die maps worden toch niet gevote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij er aparte playlists gemaakt worden met alleen de dlc mappen. Dat was toch ook zo met de vorige cods? Had wel als voordeel dat je niet zomaar gekickt werd. Had weer als nadeel dat je als je die playlist speelde dat je meestal weinig matches had. Niet uit ervaring trouwens, ik koop nooit de dlc van CoD. Behalve dan elk jaar weer de nieuwe iteratie :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb zelf de Season Pass voor €30 kunnen kopen. Een bedrag wat ik er nog voor over had. Na de SP van AW waar ik overigens nooit op gespeeld heb, had ik nochtans gezworen geen meer te kopen. Ik hoop dat de DLC wel vaak met de gewone mappen gespeeld wordt. Ik herriner me dat je de DLC kon aanduiden bij vorige versies maar de gewone mappen nooit zag?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
xelfer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:14:
[...]

Hmm ik ben benieuwd. Hopelijk voegen ze Nuketown nooit aan de standaard rotatie toe. Ik zou graag toch nog wel eens iets anders willen spelen dan Nuketown en Comebine.

[...]

Hmm, ik ben benieuwd. Zelf ga ik de DLC in de huidige staat in ieder geval niet kopen. Ik speel nu toch meer dan 80% van de tijd Comebine, waardoor het weinig zijn heeft om andere maps te kopen. Die maps worden toch niet gevote.
In de volgende patch (niet hotfix) komt een nieuw vote systeem waardoor je max 2x dezelfde map achter elkaar speelt. Stuk beter wat mij betreft.

Heb zelf ook de season pass voor 30 euro gehaald (de game zelf overigens ook). Heb ik er nu al wel uit denk ik zo, ben iig benieuwd naar de nieuwe maps! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
MarceldeV schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Sensitivity heb ik op 10/10 staan. In mijn ogen hoe hoger hoe beter, zolang je ermee om kunt gaan.
Zo dacht ik normaal ook en zat dan meestal op 8 of 9.

Heb nu alleen wel vaak dat als er twee mensen lopen aim assist loopt te kutten.. Ik aim op persoon A, persoon B gaat lopen en aim assist volgt B. A ziet mij en schiet mij kapot :+ Denk als ik te hoog ga dat ik weer té 'lomp' naar persoon A wil en er voorbij aim. Eerst maar eens 7 proberen dan, snap eigenlijk ook niet waarom de pro's zo laag spelen. Als je kijkt naar Scumpi die is zo snel maar heeft hem ook op 6 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
disweb schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:38:
[...]

In de volgende patch (niet hotfix) komt een nieuw vote systeem waardoor je max 2x dezelfde map achter elkaar speelt. Stuk beter wat mij betreft.

Heb zelf ook de season pass voor 30 euro gehaald (de game zelf overigens ook). Heb ik er nu al wel uit denk ik zo, ben iig benieuwd naar de nieuwe maps! :)
Vind ik dus niet :+
Ik blijf Combine of Fringe een leuke snelle map vinden voor Domination en Kill Confirmed (enige wat ik speel) en vind het totaal geen probleem dat die zes keer achter elkaar komt, merendeel blijkbaar niet.
Je leert ook de mensen een beetje kennen dus je kan soms al goed inschatten waar ze zitten of wat ze gaan doen bij de start, altijd een goed voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
MarceldeV schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Hoe? Hij gaat tot 14 toch? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Er is trouwens een simpele glitch om alle camos op elk wapen te krijgen. Komt voor mii goed uit omdat ik altijd epic camps krijg voor wapens die ik nooit gebruik :)

YouTube: EQUIP ALL CAMOS For ANY GUN! Black Ops 3 Glitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
djmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Hoe? Hij gaat tot 14 toch? :')
Hoe bedoel je ''hoe''? Hij gaat inderdaad tot 14, misschien dat ik probeer hem nog iets te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
MarceldeV schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:56:
[...]

Hoe bedoel je ''hoe''? Hij gaat inderdaad tot 14, misschien dat ik probeer hem nog iets te verhogen.
10/10 kan dan niet toch? Dan is 't 10/14?

Oh nee wacht, in blops3 kan je vertical en horizontal natuurlijk doen.. Fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Haha, precies wat je zegt inderdaad. Ik reageerde op de anderen die het ook zo zeiden dus dacht laat ik hun voorbeeld maar volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
disweb schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:38:
[...]

Heb zelf ook de season pass voor 30 euro gehaald (de game zelf overigens ook).
speel je pc of console?
en waar heb je die dan voor 30 euries gescoord?

na het debacle met slechts twee mappacks kopen bij BO2 en het gebrek aan games en spelers als het gevolg daarvan, ben ik nu serieus aan't overwegen een season pass te kopen (grrrr! :( ) maar €50 vind ik eigenlijk net iets teveel vh goeie.

wss dat ik toch de lul ben maar als hij ergens tóch goedkoper voor de XB1 te krijgen is, dan wil ik dat graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
stinky1701 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:07:
[...]

speel je pc of console?

na het debacle met slechts twee mappacks kopen bij BO2 en het gebrek aan games en spelers als het gevolg daarvan, ben ik nu serieus aan't overwegen een season pass te kopen (grrrr! :( ) maar €50 vind ik eigenlijk net iets teveel vh goeie.

wss dat ik toch de lul ben maar als hij ergens tóch goedkoper voor de XB1 te krijgen is, dan wil ik dat graag weten.
PC. Zelf gekocht via allkeyshop (prijsvergelijker) en kinguin. Zie dat de season pass nu weer iets duurder is. Of ze die voor de Xbox one ergens verkopen vraag ik me af...
Famous schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:42:
[...]

Vind ik dus niet :+
Ik blijf Combine of Fringe een leuke snelle map vinden voor Domination en Kill Confirmed (enige wat ik speel) en vind het totaal geen probleem dat die zes keer achter elkaar komt, merendeel blijkbaar niet.
Je leert ook de mensen een beetje kennen dus je kan soms al goed inschatten waar ze zitten of wat ze gaan doen bij de start, altijd een goed voordeel :)
Ik vind die maps ook leuk om te spelen hoor, en vote ze ook soms nog een keer, maar 2x is wel genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

stinky1701 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:07:
[...]

speel je pc of console?

ik zou anders gewoon per DLC kijken of je hem neemt (is volgens mij 15 euries).
Ben je uiteindelijk misschien wel 10 euro duurder uit maar die 15 mis je minder dan in 1 keer 50.

+ als je het spel ineems beu bent zit je niet vast aan de andere dlc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In BO1 flikkerde ik DLC eraf doordeweeks om het vrijdagmiddag weer te downloaden . Zo vond je altijd een potje. DLC verwijderen zorgde er ook voor dat je tegen Noobs kwam. Ook wel eens leuk toen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Na een tijdje niet gespeeld te hebben dacht ik eens een andere sniper te proberen, de P06. Helemaal in het begin wel eens geprobeerd maar kon er echt niet mee overweg, nooit meer aangeraakt. Wat een vergissing, na 1 potje wennen aan de "delay" tussen klik en schot is hij echt zo OP, niet normaal... Je kan bijna niet meer missen omdat je na de eerste klik nog rustig de tijd krijgt om je aim te verbeteren, en met 3 kogels hoef je maar ongeveer in de buurt van de vijand te vegen en hij is neer.

Dit was nog een leuk momentje in de laatste match. Ik heb wel eens double kills gehad maar nog nooit twee achter elkaar en ook niet zo midden in een pot (vaak is dat aan het begin waar je weet waar men spawnt, dit was puur toeval) :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EknpMzMf2uI&feature=youtu.be]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette kills!

Heb HC FFA wel ontdekt voor headshots. De ICR is zo brak in Core maar in HC knal je alles ermee overhoop. Haal nu een HS of acht per pot. Stukken sneller dan in Core iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:23

Acid_Burn

uhuh

Pfff. ik ben voorlopig even helemaal klaar met dit spel... er zijn mij gewoon teveel mensen die ineens veel te goed zijn.. ik heb het idee met popcorn te schieten ipv kogels.. teambalance is nergens te bekennen... meh

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Ik heb al verschillende mensen gehoord die negatief zijn over mijn lievelingsguns, de M8A7 en de ICR (en vesper). Snap niet hoe je daar niet mee overweg kan gaan. Die drie en de Pharo heb ik goud, launchers bijna op diamond. VMP, HVK ook bijna goud.
K/D ratio inmiddels gestegen naar 1.45, vanaf 1.20 ongeveer. Gaat steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Batiatus schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 03:37:
Ik heb al verschillende mensen gehoord die negatief zijn over mijn lievelingsguns, de M8A7 en de ICR (en vesper). Snap niet hoe je daar niet mee overweg kan gaan. Die drie en de Pharo heb ik goud, launchers bijna op diamond. VMP, HVK ook bijna goud.
K/D ratio inmiddels gestegen naar 1.45, vanaf 1.20 ongeveer. Gaat steeds beter.
De ICR, vesper, Pharo zijn allemaal fantastische wapens. Heb de M8 gold maar begrijp nog steeds niet waarom mensen daarmee willen spelen! Alles lijkt verkeerd te gaan. Al zou het in HC misschien wel beter geweest zijn.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
P-06 ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SoulsOnFire schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:31:
[...]

De ICR, vesper, Pharo zijn allemaal fantastische wapens. Heb de M8 gold maar begrijp nog steeds niet waarom mensen daarmee willen spelen! Alles lijkt verkeerd te gaan. Al zou het in HC misschien wel beter geweest zijn.
Met stock en rapid fire is de M8 erg goed, maar je moet wel kunnen mikken... ;)

Verder: M8 = 1 burst kill. Dat maakt 'm erg populair... Alleen is t wapen voor kleine maps als combine niet te gebruiken...

Ik vind zelf de Vesper niet heel fijn. De VMP vind ik veel fijner. Maar toch spelen alle try hards met de Vesper.

Dat maakt Hardcore trouwens wel heel fijn, want daar maakt de speler het verschil en niet het wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
SqueakyClean schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Verder: M8 = 1 burst kill. Dat maakt 'm erg populair... Alleen is t wapen voor kleine maps als combine niet te gebruiken...

Ik vind zelf de Vesper niet heel fijn. De VMP vind ik veel fijner. Maar toch spelen alle try hards met de Vesper.

Dat maakt Hardcore trouwens wel heel fijn, want daar maakt de speler het verschil en niet het wapen...
Ik heb de M8 met Rapid fire en ELO, vind de iron sight maar matig. Vesper is ook alleen maar te gebruiken met extended mags en eventueel fast mags erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
SqueakyClean schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:57:
[...]

In core kan toch iedereen hetzelfde wapen kiezen, dan maakt alsnog de speler het verschil. En in Hardcore maakt het wapen alsnog verschil natuurlijk, lange afstand, nauwkeurigheid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Enige mensen hier ervaring met Gslide? ik probeerde het gisteravond meerdere malen te doen maar lukte me niet :P heb ook geen filmpjes opgezocht though hoe dit te doen maar zag het in een stream van nadeshot en twijfel of het ook op PC kan of alleen op console

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Ik pas de Gslide wel toe ja, vooral in het begin van een ronde om snel ergens te komen. Sprinten > springen > knop voor bukken inhouden > net voor je de grond raakt weer springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MarceldeV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:15:
Ik pas de Gslide wel toe ja, vooral in het begin van een ronde om snel ergens te komen. Sprinten > springen > knop voor bukken inhouden > net voor je de grond raakt weer springen.
Thanks, zal vanavond weer proberen .. doe je dat op console of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Thanks, zal vanavond weer proberen .. doe je dat op console of pc?
Hier voorbeeld van iemand die G-Slide doet op PC:
https://gfycat.com/LawfulDifferentAngora

Bijbehorende reddit post: https://www.reddit.com/r/...3/this_is_how_you_gslide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gisteren voor het eerst met de Vesper gespeeld (omdat ik Storm camo had gekregen), jezus wat een wapen :+

Eerste potje binnen no-time 13-0 in Fringe waarbij ik zelfs nog met twee Hellstorms niemand had. Hij is nu level 6 dacht ik, iemand nog leuke attachements ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Famous schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:30:
Gisteren voor het eerst met de Vesper gespeeld (omdat ik Storm camo had gekregen), jezus wat een wapen :+

Eerste potje binnen no-time 13-0 in Fringe waarbij ik zelfs nog met twee Hellstorms niemand had. Hij is nu level 6 dacht ik, iemand nog leuke attachements ervoor?
Extended Mag + Fast Mags. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thanks, had die post vanochtend gezien toevallig maar kan het filmpje niet kijken hier op me werk vandaar dat k dat nog niet gezien heb haha, maar goed om te weten dat k het moet proberen ..ga die manier proberen die hier boven gegeven is. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MarceldeV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:03:
[...]

In core kan toch iedereen hetzelfde wapen kiezen, dan maakt alsnog de speler het verschil. En in Hardcore maakt het wapen alsnog verschil natuurlijk, lange afstand, nauwkeurigheid etc.
En toch heb ik het idee dat de speler in HC meer het verschil maakt dan het wapen. In HC maakt het echt niet uit of je een M8 of een CR2 gebruikt. In Core weet je dat de M8 het een stuk beter doet. Ook vind ik campers op HC een stuk minder hinderlijk, doordat je momentum veel meer impact heeft op HC (doordat iedereen neer gaat na 1 kogel).
Ik vind HC ook relaxt voor LMG's en pistooltjes. En om één of andere reden is m'n SPM ook een stuk hoger op HC.

Ik vind HC iig erg tof, al speel ik ook veel Chaos...
MarceldeV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:15:
Ah, dus echt de bukken knop ingedruk blijven houden (R3 voor tactical spelers)? Dus de hele tijd of loslaten voor, gelijk of na je de spring knop indrukt?

Dat verklaart iig waarom t me niet lukt.

Ik hoop wel dat ze t er binnenkort uithalen. Wel zo fijn voor de mensen die het niet kunnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Zijn er mensen op de PS4, waar het vinden van een lobby met een volle party weer eens een drama is?
Wachten tot je iets vind is echt een drama weer. En als je eindelijk wat heb gevonden heb je 9 van de 10x 3 a 4 bars connection en belachelijk hoge Ping.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:01
Ricmaniac schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:12:
Enige mensen hier ervaring met Gslide? ik probeerde het gisteravond meerdere malen te doen maar lukte me niet :P heb ook geen filmpjes opgezocht though hoe dit te doen maar zag het in een stream van nadeshot en twijfel of het ook op PC kan of alleen op console
Yep, Gslide erg veel ondertussen :9

De manier waarop ik het zie, en die mij helpt om de bewegingen goed te timen:

Bij het springen maak je als het ware een boogje: grond -> hoogste punt -> grond
Halverwege de beweging grond -> hoogste punt druk je op de crouch knop en die houd je ingedrukt
Bij halverwege de hoogste punt -> grond beweging laat je crouch los

Dan op het moment dat je de grond raakt springen ingedrukt houden tot je boost leeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

JST94 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Extended Mag + Fast Mags. >:)
Idd :D Verder heb je niks nodig op de Vesper... Nou ja, misschien long barrel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvds schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:32:
[...]

Idd :D Verder heb je niks nodig op de Vesper... Nou ja, misschien long barrel :D
Scavenger aanbevolen. :)

Heb vanavond weer met de Shieva gespeeld. Bij goede connectie een bazending bij iets mindere connectie een enorm kloten geweer. Wisselde potjes van 25-8 af met 14-12. Speel nu wel meer met single shot en burst fire wapens. Voelen wel sterk aan. Zeker die eerste shotgun. Morgen de Argus maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Echt.... fuck theater :P |:( Waarom is het altijd zo als je een lekker potje hebt gespeeld en je hebt de match gebookmarked en wilt hem terug kijken dat die er niet tussen staat oftewel niet opgenomen ofzo. Als of ze het kunnen ruiken ok je hebt dus een lekker potje gespeeld. Weet je wat, we gaan het lekker niet opnemen voor je :X 8)7

edit: Weet het zeker dat theater het kan ruiken omdat het zojuist weer gebeurde :P :'(

[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 14-01-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Ik ging direct na een goed potje naar de theater mode.

Ik drop hier mijn video gewoon nog een keer.

YouTube: Call of Duty®: Black Ops III Ultra Kill medal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

MarceldeV schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 00:44:

Netjes, maar je moet ook een beetje geluk hebben met je lobby denk ik. Als een situatie als dit zich bij mij voordoet en ik spring een enkele keer om reloadtijd te winnen, dan word ik direct 360 noscope uit de lucht geheadshot.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jemig, eindelijk 100 headshots gemaakt met de Sheiva. Nog een behoorlijke klus. Nu de pistolen nog...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Vrijdag schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:28:
Jemig, eindelijk 100 headshots gemaakt met de Sheiva. Nog een behoorlijke klus. Nu de pistolen nog...
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Laat ons weten hoe goed de pistolen gaan. Ik veronderstel dat die beter werken op HC

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Vrijdag schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:28:
Bezig met de camo? Lijkt me echt een 'onmogelijke' klus... weet wel dat je K/d eronder zal lijden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:12
Die M8A7 lijkt wel een stuk slechter geworden te zijn, heel zelden nog maar een one burst kill :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94

Wow. Zo goed ben ik niet, ik zal waarschijnlijk allang dood zijn geweest. Vooral als ik die enemy's zo snel achter elkaar tegenkom. Omdat het er gewoon teveel zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:36:
[...]

Wow. Zo goed ben ik niet, ik zal waarschijnlijk allang dood zijn geweest. Vooral als ik die enemy's zo snel achter elkaar tegenkom. Omdat het er gewoon teveel zijn. 8)7
Die tegenstanders waren ook wel een partij aardappels zeg, jeetje :o. Tegen de tijd dat ze doorhadden dat ze in hun spawn geknuppeld werden waren ze 3 deaths verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Haha ja je moet zeker geluk hebben met je tegenstanders. Ik dacht eerst dat je met 8 rapid kills ook direct je 6 en 7 rapid kills zou hebben gehaald maar dit is niet zo, nu dus wachten tot ik een keer per toeval 7 rapid kills maak.

Dit was trouwens in Safeguard, iedereen wil zo snel mogelijk weer naar de robot rennen waardoor ik ze in hun spawn zo makkelijk kon killen.

[ Voor 23% gewijzigd door MarceldeV op 14-01-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Wow netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Thanks, soms lukt het ineens wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Ben niet zo goed als sommige beesten hier maar hier ook een clipje. Eindelijk een dik potje met een smg. Ja ben lui nog steeds alleen de kuda gelvld :p merk wel dat ik echt long barell nodig heb anders bak ik er niks van.

Hier en daar wat domme acties maja, tips altijd welkom.
YouTube: Kuda time

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Jumpiefox schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:52:
Ben niet zo goed als sommige beesten hier maar hier ook een clipje. Eindelijk een dik potje met een smg. Ja ben lui nog steeds alleen de kuda gelvld :p merk wel dat ik echt long barell nodig heb anders bak ik er niks van.

Netjes!

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de clip op Youtube staat nadat ik m op mn PS4 heb geupload? Heb zojuist een van m'n hogere scores gehaald op combine domination. Hij staat alleen nog niet tussen mijn videos.

Edit: ah, dat ging niet helemaal goed. Ook nog eens in 360p.. Prehistorie :(

[ Voor 5% gewijzigd door Batiatus op 14-01-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Voor de mensen met ps4: aaaido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Batiatus schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:00:
[...]

Netjes!

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de clip op Youtube staat nadat ik m op mn PS4 heb geupload? Heb zojuist een van m'n hogere scores gehaald op combine domination. Hij staat alleen nog niet tussen mijn videos.

Edit: ah, dat ging niet helemaal goed. Ook nog eens in 360p.. Prehistorie :(
Ik neem aan dat dat grotendeels afhankelijk is van je eigen upload snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

falcon123 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:53:
[...]

Na het uploaden komt de laagste kwaliteit het eerste beschikbaar op Youtube. Een uur na uploaden zou 720P erbij moeten staan. PS4 footage is 720P, als je via de Share button captured.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij is Scavenger ook geen overbodige luxe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik zo een held ben hoor maar:

Rond 3:30 word je beschoten van boven. Je springt recht op hem af. Van beneden ne'er scythen die handel. Daarna schiet je er snel twee af. Kleine tip daar: schiet meteen op de dreiging IPV je Kill afmaken. Lekker rondje verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

mvds schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:41:
[...]

Volgens mij is Scavenger ook geen overbodige luxe :P
Haha merkte je het...toen ik dat burst wapen op pakte had ik heen idee dat het een burst wapen was dacht kut me batterij zeker leeg :+ daarom schoot ik ff op die berg om te checken :p
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:18:
[...]

Niet dat ik zo een held ben hoor maar:

Rond 3:30 word je beschoten van boven. Je springt recht op hem af. Van beneden ne'er scythen die handel. Daarna schiet je er snel twee af. Kleine tip daar: schiet meteen op de dreiging IPV je Kill afmaken. Lekker rondje verder. :)
Yeah dat was dom hehe, zag dat ik beschoten werd maar niet vanwaar probeerde juist cover te zoeken sprint ik zo met me gezicht tegen zijn kogels aan terwijl ik nog maar 1kill nodig had voor raps. Doe dat nog te vaak cover zoeken maar vergeet d'r te checken op de minimap waar het vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Vanaf morgenochtend dubbel cryptokey weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
falcon123 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:53:
[...]

Nee, het uploaden lukte wel, maar de video kwam niet in mijn lijst. Was gewoon te ongeduldig.

Maargoed, filmpje was een faal. Hij heeft vanalles opgenomen maar niet hetgene wat ik wilde 8)7 . Hoe doen jullie dat? Ik was naar theater gegaan en daarna de share functionaliteit van de PS4 gebruikt. Heeft daarmee ook het menu e.d. Opgenomen..
MarceldeV schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:03:
Vanaf morgenochtend dubbel cryptokey weekend.
Ben ik ff blij dat ik het weekend vrij ben en mn ps4 mee heb genomen naar t ouderlijk huis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik speel nu ook al even met de Kuda omdat ik de gold camo's wil unlocken. Iemand tips voor attachments oid? Ik gebruik zelf nu de Quickdraw en Fast Mags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
JST94 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:09:
Ik speel nu ook al even met de Kuda omdat ik de gold camo's wil unlocken. Iemand tips voor attachments oid? Ik gebruik zelf nu de Quickdraw en Fast Mags.
Ik gebruik zelf nu fast mags, grip en rapidfire en dat bevalt mij wel.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=52E_xy1jJCI]
Vanaf 1:16 speel ik met de Kuda(met bovenstaande attachments)

Btw, check ook mijn eerste kill met de Man o War, geen flauw idee hoe ik die kill heb gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik gebruik op al mijn wapens eigenlijk dezelfde. Grip, ELO (of hoe die laatste scope ook heet), Quickdraw. En dan scavenger erbij. Of silencer, grip en ELO als ik met Ghost wil spelen. Maar ik moet zeggen dat ik de Kuda de fijnste SMG vind. Ook al zijn er op papier betere.

Die Weevil is echt veruit de meest waardeloze gun in het spel trouwens... Doet amper schade en een ramp om headshots mee te maken. Voordat ik dark matter heb, is BO4 al uit denk ik :P

[ Voor 14% gewijzigd door mvds op 15-01-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

mvds schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:17:
[...]

Ik gebruik op al mijn wapens eigenlijk dezelfde. Grip, ELO (of hoe die laatste scope ook heet), Quickdraw. En dan scavenger erbij. Of silencer, grip en ELO als ik met Ghost wil spelen. Maar ik moet zeggen dat ik de Kuda de fijnste SMG vind. Ook al zijn er op papier betere.

Die Weevil is echt veruit de meest waardeloze gun in het spel trouwens... Doet amper schade en een ramp om headshots mee te maken. Voordat ik dark matter heb, is BO4 al uit denk ik :P
De weevil is super makkelijk had binnen een game of 10-15 100 headshots gewoon rapid fire en fast mags quickdraw erop en gewoon flink sprayen richting hoofd en zorgen dat je vaak achter enemies komt

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Dus wat je zegt is om headshots te halen moet je op het hoofd richten? Mind is blown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

MarceldeV schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:58:
Dus wat je zegt is om headshots te halen moet je op het hoofd richten? Mind is blown.
ik bedoel te zeggen dat je niet moet sprayen op lichaam

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Sprayen is cool, net als prefire en tripmines.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Headshots = HC FFA, easy game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Gister voor het eerst met deze game domination gedaan, alleen. Eerste potje vernederd (laatste ook). Tweede potje hoogste score en beste k/d en RAPS gehaald. Apart :P
4e potje moest ik nog 50 punten voor RAPS, ik hoor iemand om de hoek komen, dus ik wacht, ik schiet (man-o-war), ik raak met 2 kogels en hij heeft mij te pakken. Dit had ik vroeger met CoD (MW2/MW3) ook wel eens, op het moment dat je die ene kill nog moet voor je streak, red je het niet op 1 kogel na, dat doet echt zeer :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit weekend wordt de tdm score verhoogd naar 100. https://twitter.com/David...s/687796416245284864?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Oh nice, dat is een goede aanpassing, 75 is echt te weinig.

Ik zie dat het enkel voor dit weekend is, ik neem aan dat het dan een soort van test is. Denk dat ze het wel permanent mogen maken.

[ Voor 53% gewijzigd door MarceldeV op 15-01-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Ik gebruik altijd long barel met de kuda en quickdraw.

Gister eindelijk de vesper ff geprobeerd en damn dat ding is ziek. Extended mags en quick draw en dat ding is beest.

Als iemand nog zin heeft in wat team death op de ps4: the_moejahi3d ben vanavond weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:37:
[...]

Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Laat ons weten hoe goed de pistolen gaan. Ik veronderstel dat die beter werken op HC
Jamesl schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:15:
[...]

Bezig met de camo? Lijkt me echt een 'onmogelijke' klus... weet wel dat je K/d eronder zal lijden haha
Ik vind de Sheiva nog steeds geen fijn wapen, krijg er een lamme rechterwijsvinger van :P En ook met stock beweegt ie erg traag. De pistolen is ook nog een klus op zich. Het zal wel komen omdat ik weer wat ouder ben maar richten op het hoofd lukt nauwelijks meer. Ik doe dus maar spray & pray dat er een headshot tussen zit :P Wel op HC want anders leg ik het helemaal af met die pistolen, in elk geval wel met die eerste semiauto.

Ja, het is inderdaad niet bevorderlijk voor mijn k/d ratio maar dat interesseert mij toch niks :P Mijn SPM vind ik belangrijker, die zit nu zo rond de 320/350. Soms ga ik qua K/D echt abbyssmal slecht, 4-30 is dan geen uitzondering. Maar goed, je moet wat overhebben voor die Dark Matter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Je moet voor die headshots echt gewoon HC FFA spelen.
Pagina: 1 ... 41 ... 68 Laatste