Batiatus schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:33:
[...]
Beetje een self fulfilling prophecy, niet? Het ligt altijd maar aan je team in het negatieve en in het positieve aan jezelf?
Ik speel in Domination ook niet altijd objective, dat ligt echt puur aan mijn team. Rush vaak ipv naar C of A naar B aangezien tegenstanders dat ook doen waardoor je meteen wat kills kunt pakken. Als ik merk dat mijn team totaal geen objective speelt, doe ik dat ook niet. Dat is dweilen met de kraan open. Er zijn echter vaak gewoon teammaten die ook meehelpen met het capturen, krijg je toch veel xp voor. Mijn Domination W/L score is dan ook rond de 1.0.
FFA vind ik nog het makkelijkst, daar zitten de meeste noobs. Sta daar rank 72 van de wereld met 3 potjes gespeeld

. Is alleen geen leuke gamemode imo.
Mja, als ik in TDM 100 potjes speel, dan sta ik er minstens 95 bovenaan

. En dan bedoel ik het netto aantal kills, niet dat ik 24-22 ga ofzo.
Domination is gewoon in je 1tje niet te winnen. Verreweg de meeste spelers die ik tegenkom gaan niet voor de objective, en dan doe ik dat zelf ook niet. Ik ga mezelf niet eindeloos frustreren door als enige de point te cappen, om maar 5 killstreaks op mijn hoofd te krijgen (die mijn teammates vriendelijk weg gegeven hebben).
Als je zoals ik een lifetime KD van rond de 3.00 hebt en een redelijk hoge SPM, dan krijg je gewoon de slechtste spelers in je lobby in je team. Niet dat ik daar super mee zit, maar ik ga wel mijn eigen challenges halen, in plaats van het hele team op mijn rug proberen te nemen en dan maar met randoms proberen te winnen.