Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34
Eld0 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:04:
Heb me een nieuwe grafische kaart aangeschaft om dit spel te kunnen spelen met mijn 5 jaar oude pc :)

Wel zie ik nu dat op bepaalde mappen de helderheid veel te hoog is en heb al brightness op minste staan, hebben jullie dit ook? Heb de laatste geforce drivers voor mijn MSI GTX 960

Voor de rest wel leuk spel, heb ooit wel eens de eerste cod gespeeld heel lang geleden maar was vooral een rtcw fan op pc dus het is wennen :)
Het spel is aan de lichte kant ja. Misschien helpt het om de kleurinstellingen in het spel zelf op HDTV in plaats van RGB te zetten.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:03

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

CreativeSkills schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:33:
Klein vraagje over headsets.

Ben de laatste dagen aan het orienteren voor een nieuwe headset. (vooral Xbox One, maar soms ook PS4)

Ik wil vooral graag weten hoe belangrijk en groot het verschil is tussen stereo en surround.
Kan je tegenstanders om je heen beter horen met surround dan stereo? Prijsverschil waard?

Maximaal wil ik 100 euro uitegeven.
Mijn oog is nu gevallen op bv: Sony Gold wireless, Turtle Beach Ear Force PX24, Kingston Hyper X Cloud 2.
Ervaringen of ideeën?
Ik speel met de Sony headset (€90). Ben echt tevreden van het surround. Ik kan perfect horen van welke richting ze komen en in welke richting ze lopen. Als je bv met sniper speelt is het wel belangrijk om op tijd te kunnen horen wie zich waar bevind.
Ik twijfelde ook welke ik zou kopen maar ik kan je zeggen dat Sony alvast geen miskoop is!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

djmelvee schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:40:
[...]

Dyslexie heeft weinig met leestekens te maken hoor, zoals je in zijn sig ook ziet. Zal vast iets lastiger zijn, maar het totaal niet neerzetten van leestekens is gewoon laks. Ik weet hoe het is, beste vriend + zus hebben allebei ook zwaar dyslexie. 't Is ook geen aanval, maar meer een tip om ervoor te zorgen dat het verhaal wat hij wilt overbrengen wat prettiger te lezen is. :)
sorry maar wat onzin Dyslexie komt in heel veel van manier voor een heeft meer moeite daar mee en ander daar weer mee.

en zeggen dat ik laks ben zonder mijn te kennen en dan zeggen dat geen aanval is ? heb een dingen daar op zeggen ik ben blij voor dat je niet van mijn oog punt naar teks zit kijken.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:36:
Net trouwens voor het eerst een potje hardcore gespeeld. Conclusie na 1 game: iedereen speelt daar alles Dennis. Campen op de spawn voor het leven :).
HC Kill Confirmed rusht juist iedereen als een malloot. Zat gisterenavond dicht tegen de medal voor 30 gunstreak. In Core ben ik niet verder gekomen dan 15. :) (op Combine overigens.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Euhhmm... Teveel vrije tijd ofzo :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uQelbCM.jpg

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Moet je kijken wat voor level hij is in de leaderboards. Schijnt een glitch bij te zijn. Heb vandaag ook iemand van lvl 150 gezien die eigenlijk 'pas' 5de prestige is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 22:16
Zo weer 2 uurtjes lopen knallen.

HC Kill Confirmed... Combine, combine en nog eens combine.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Wat ook wel jammer is, is dat hip-firen best brak is in deze game. Willekeurige SMG met laser sight en maak nauwelijks kills als je hip-fire gebruikt. Hitmarker much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

gewoon meteen melding van maken. vandaag ook een gezien was ook lvl1000 maar in leaderboards was hij lvl35 met k/d 0.58 :9

op PS4 COD black ops 3 community zie je veel die dit verkopen voor 15 euro en zeggen bij dit is niet illegaal en je zal niet in probleem komen met zo iets heb wel te doen met dom kinderen die daar in geloven dat dit echt mag lol

[ Voor 25% gewijzigd door Motaro op 06-01-2016 01:20 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ari Gold schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:24:
Wat ook wel jammer is, is dat hip-firen best brak is in deze game. Willekeurige SMG met laser sight en maak nauwelijks kills als je hip-fire gebruikt. Hitmarker much.
Welke SMG? Ik had het gevoel dat dit best wel oké is. Met Vesper en Pharo dan toch! De anderen kan ik me al niet meer herinneren 8)7
HertogJack schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:10:
Zo weer 2 uurtjes lopen knallen.

HC Kill Confirmed... Combine, combine en nog eens combine.
Probeer dan maar eens Longshots te halen op je assault rifles!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
SoulsOnFire schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:47:
[...]
Probeer dan maar eens Longshots te halen op je assault rifles!
Weet er alles van, probeer al mn assaults momenteel goud te maken.

Op combine geef ik dat ook gewoon op, doe ik meestal op fringe.

Maar jammer dat combine zovaak langs komt, prima mapje maar dit is gewoon teveel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

HertogJack schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:50:
[...]

Maar jammer dat combine zovaak langs komt, prima mapje maar dit is gewoon teveel van het goede :)
Op Combine speel je best met SMG's. Die heb ik uiteraard al Diamond.
Als je geen Combine wil kan je best een andere game-mode spelen |:(

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu alweer een streak van 21 potjes op Combine op een rij..... kunnen ze die map niet gewoon uit de rotatie halen en alleen nog in de Chaos Moshpit toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is tijd voor Nuketown in de gewone playlist roulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:38:
Het is tijd voor Nuketown in de gewone playlist roulatie.
Alsjeblieft niet :o. Dan heb je helemaal de garantie dat je geen andere maps meer zal zien dan Combine en Noobtown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
HertogJack schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:50:
[...]

YouTube: Black Ops 3 In Depth: Varix Longshots! (Easy Way To Get Dark Matter Challenges)

Als je de Varix Sight gebruikt dan is de longshot range ongeveer 50% minder ;)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
Filmpje van een vriend van me.
YouTube: Nuke in combine lekker hoor !!!!!

zelf zou ik waarschijnlijk wel nooit een nuclear halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:48:
Alsjeblieft niet :o. Dan heb je helemaal de garantie dat je geen andere maps meer zal zien dan Combine en Noobtown.
Ik heb Nuketown in BOIII nog geen 1 keer gespeeld,
dus voor mij is dat welkom voor wat meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:14:
[...]

Same here, nuketown nog nooit gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn team en ik hadden laatst wel een epische comeback in Domination trouwens. Halverwege was het echt 41 tegen 100 voor de enemy team en op een gegeven moment stond het ook iets van 100 tegen 150, maar we wonnen toch met 200 tegen 198. In het begin van de game konden we de spawn amper uit lopen en na de eerste helft stond ik 12-3. Uiteindelijk heb ik er toch nog 55-6 van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
xelfer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:22:
Mijn team en ik hadden laatst wel een epische comeback in Domination trouwens. Halverwege was het echt 41 tegen 100 voor de enemy team en op een gegeven moment stond het ook iets van 100 tegen 150, maar we wonnen toch met 200 tegen 198. In het begin van de game konden we de spawn amper uit lopen en na de eerste helft stond ik 12-3. Uiteindelijk heb ik er toch nog 55-6 van kunnen maken.
Dat zijn de lekkerste potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net na precies 2 maanden prestige 5 ingegaan:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/S6dlcgONauWLjUfIncgF8eHH/full.jpg?nohitcount=1

Geweldig genoten in BOIII van de vele potjes HC SnD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de comeback video even op Youtube gezet:

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:14:
[...]

HertogJack schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:20:
[...]

Same here, nuketown nog nooit gedaan!
Noobtown zit in de Chaos Moshpit playlist en daar wordt hij 100% van de tijd gedraaid. Als je die map wilt spelen hoef je alleen maar die playlist in te gaan.

En het toevoegen van Noobtown in de map rotatie zal in geen enkel geval voor meer variatie zorgen. Het enige wat je dan krijgt is dat alleen Noobtown en af en toe Combine gespeeld zullen worden. Alle andere maps kan je dan afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:12
16 januari wordt toch Nuketown toegevoegd aan de normale playlist? Zal me niks verbazen dat ze dan meteen een verbeterde maproulatie toevoegen. Ideaal moment om meteen een patch live te zetten ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
xelfer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:53:
Heb de comeback video even op Youtube gezet:

En het toevoegen van Noobtown in de map rotatie zal in geen enkel geval voor meer variatie zorgen. Het enige wat je dan krijgt is dat alleen Noobtown en af en toe Combine gespeeld zullen worden. Alle andere maps kan je dan afschrijven.
Ze moeten het gewoon net zo doen als in de vorige COD's. Daarbij kon je slechts 1 keer een map nog een keer voten, nadat je die net had gespeeld. Veel beter systeem dan wat er nu gehanteerd wordt. Ik snap ook niet dat ze dat inet invoeren. Neem aan dat ze zelf ook wel zien dat combine 1.000.000 keer gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Pannekoek_NL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:02:
[...]

Ze moeten het gewoon net zo doen als in de vorige COD's. Daarbij kon je slechts 1 keer een map nog een keer voten, nadat je die net had gespeeld. Veel beter systeem dan wat er nu gehanteerd wordt. Ik snap ook niet dat ze dat inet invoeren. Neem aan dat ze zelf ook wel zien dat combine 1.000.000 keer gespeeld wordt.
Eigenlijk bevestigd dit de populariteit van dit soort mappen. Als voorbeeld neem ik mezelf. Ik ben niet zo heel goed en ik wil gewoon af en toe een potje knallen. Aangezien ik geen sterspeler ben vind ik nuketown en combine wel leuk om te spelen. Als een map zo vaak gespeeld wordt dan zullen meerdere mensen dit denken.

Ik speel meestal chaos moshpit omdat je daar vaak de kleine mappen tegenkomt. Vooral safeguard vind ik leuk om te spelen op nuketown en combine. Misschien zou het prettig zijn om deze een eigen playlist te geven. Iets in de geest van 24/7 nuketown & combine. Volgens mij was deze playlist(24/7 nuketown) ook beschikbaar in bo2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoah, ik ben ook geen briljante speler maar achter elkaar dezelfde twee maps is gewoon duf en getuigt m.i. niet van een goed uitgedacht maproulatie systeem. Zoals al vaker gezegd hadden de vorige Cods een veel beter systeem waar je hooguit twee keer achter elkaar hetzelfde speelde.
Maargoed, dit is blijkbaar wat de massa wil. Snel, klein en tdm spelen. Ik hoop alleen wel dat ze dit gaan aanpakken. Want ik behoor niet tot die massa 😈

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Daarom is het misschien beter om dit te splitsen. In bf4 is dit ook. Je kunt kiezen voor kleine mappen en grote mappen. Iedereen kan zijn eigen keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Vibravis schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:23:
Daarom is het misschien beter om dit te splitsen. In bf4 is dit ook. Je kunt kiezen voor kleine mappen en grote mappen. Iedereen kan zijn eigen keuze maken.
Krijg je dan niet een te grote splitsing van het aantal spelers? Oftewel: het kan bij sommige playlist lastig zijn om een degelijke game te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Voor mijn gevoel loopt cod al jaren tegen het mappen probleem aan. Ik vind de manier hoe een volgende map wordt gekozen niet altijd lekker werken. Soms speel je een map echt super weinig, maar dit komt ook door de mensen in de sessie die dan weer fringe of combine opnieuw willen spelen. Ik zou meer mappen willen zien of een andere manier van keuze maken voor maps. Waarom zouden mensen in een sessie niet een map kunnen voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Pannekoek_NL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Krijg je dan niet een te grote splitsing van het aantal spelers? Oftewel: het kan bij sommige playlist lastig zijn om een degelijke game te vinden.
Ja dat zou je wel verwachten. Maar ik heb hier bij bf4 nooit last van gehad. Altijd genoeg spelers. Denk dat met name de cod's en bf's van deze wereld geen problemen zullen ondervinden hiervan aangezien dit soort spellen goed verkocht zal worden. Er zijn altijd wel genoeg spelers online.

Of dit systeem van map keuze goed is dat moet ieder voor zich bepalen maar fair is het wel. Iedereen kan een stem uitbrengen en de meeste stemmen gelden. Of iedereen hier blij mee is dat weet ik niet maar het is wel eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Een Exodus of Havoc kom ik ook heel weinig tegen. Metro is gewoon een draak van een map, die is echt verschrikkelijk.

Betere maps vind ik Stronghold, Breach, Combine (jawel) en Infection.

Aquarium vind ik de mooiste maps, maar ik vind verlaten pretpark in het algemeen heel vet, net zoals Carnival in MW2 haha. In de mappack van BO3 zit ook zo'n map, ziet er wel gaaf uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aDutchCow schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:00:
16 januari wordt toch Nuketown toegevoegd aan de normale playlist? Zal me niks verbazen dat ze dan meteen een verbeterde maproulatie toevoegen. Ideaal moment om meteen een patch live te zetten ;)
Meeeehhhh |:(

Ik mag hopen dat ze dan de map rotation aanpassen, anders wordt deze game echt saai.

Zelf zou ik graag zien dat je bepaalde maps gewoon kan blacklisten, zodat je ze niet hoeft te spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 06-01-2016 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:26

steel123

Cryman9

Ik snap ook echt niet dat Nuketown zo populair is. Ik vind het echt de slechtste CoD map ooit gemaakt. In BO2 ging ik altijd uit de lobby als deze gevote werd.
Het is vaak gewoon een grote spawntrap. Sowieso ben ik fan van de grotere maps.
chimera2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:14:
Filmpje van een vriend van me.
YouTube: Nuke in combine lekker hoor !!!!!

zelf zou ik waarschijnlijk wel nooit een nuclear halen
Godverdomme, kan hij niet nog harder campen. Serieus, zo is het toch niet leuk om Call of Duty te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:43:
Godverdomme, kan hij niet nog harder campen. Serieus, zo is het toch niet leuk om Call of Duty te spelen?
Zo speel ik ook Combine. Mijn doel is om mensen Combine zo te laten haten, dat ze die map niet meer voten de volgende keer dat hij als optie naar voren komt :).

Speciaal voor jou nog een keer mijn campfest 2015 op Combine:

(in mijn andere video's kan je zien dat ik ook wel normaal kan lopen, maar in Combine kies ik er specifiek voor om dat niet meer te doen)

Ik kwam deze game trouwens laatst nog tegen:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2q9i42a.jpg

Kennelijk was ik 'team retard' gejoined. Zelf ging ik overigens 2 keer dood om een Cerberus te slopen voor mijn camo challenge, maar het was wel gelukt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even iets anders: ik vind het wel jammer dat online en offline campaign zo gescheiden zijn. Alles wat je haalt en vrijspeelt in camo, recticle en cards in offline campaign kan je niet in mp gebruiken.

Wel jammer want ik ben nu te ver in offline campaign omnover te stappen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:28:
Even iets anders: ik vind het wel jammer dat online en offline campaign zo gescheiden zijn. Alles wat je haalt en vrijspeelt in camo, recticle en cards in offline campaign kan je niet in mp gebruiken.

Wel jammer want ik ben nu te ver in offline campaign omnover te stappen.
Volgens mij heb je in Multiplayer toch echt wel een optie per gun om campaign camo's te kiezen of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

als campaign speeld zonder iemand anders kan je wel camos en recticle en cards vrijspelen voor MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

steel123 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:43:

[...]

dat viel nog mee ik ben nog vaak nog erger ik speel 99% van tijd met mijn 48 dradge en samen met nomad H.I.V.E zoek ik al tijd smal pekken of plek waar ik van veraf veel kan zien en dan is niks leuker als gasten die vaak als kip zonder kop rond rennen neer te maaien pas nog 6 achter elkaar de heel team ging via een gang |:( en dan verplaats ik weer op zoek naar nog meer kip zonder kop gasten

en ik zet vaak vallen neer met H.I.V.E

maar campen heel tijd op een plek en nog zelf op grond gaan liggen dat doe ik ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Dat filmpje van die gast die Nuclear haalt kan daar ook echt alleen doordat niemand die tags oppakt en niemand mag de kills voor hem wegpakken want dan wordt hij boos, niet zo'n tof filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
MarceldeV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:17:
Dat filmpje van die gast die Nuclear haalt kan daar ook echt alleen doordat niemand die tags oppakt en niemand mag de kills voor hem wegpakken want dan wordt hij boos, niet zo'n tof filmpje.
dat valt ook wel mee. Als je zulke retards hebt waarom zou je dan het potje snel afmaken? Ik zat zelf ook in dat potje en ging ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

chimera2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:21:
[...]

dat valt ook wel mee. Als je zulke retards hebt waarom zou je dan het potje snel afmaken? Ik zat zelf ook in dat potje en ging ook lekker.
Is dan ook een vorm van boosten in mijn ogen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
waar slaat dat dan weer op? Dus het is verplicht om het potje zo snel mogelijk af te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:57:
[...]

Volgens mij heb je in Multiplayer toch echt wel een optie per gun om campaign camo's te kiezen of heb ik wat gemist?
Ja dat klopt. Echter, dat werkt alleen als je de campaign ook via multiplayer hebt gespeeld (wat ook solo kan). Misschien dat ik later alsnog de campaign doe in mp solo op easy om de collectibles te pakken.
Als je de campaign doet, kies dan voor een lmg met thermal. Veel ammo en je ziet al je vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
chimera2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:21:
[...]

Mm ja daar zit misschien ook wel wat in. Vond het in ieder geval niet zo'n tof filmpje om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Ik begrijp het wel. Je zit ergens rond de 20-25 kills en je wilt graag die nuke. Snap opzich wel dat je dan je partymembers vraagt ff rustig te doen.

Kan er zelf alleen maar van dromen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
NiQo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:42:
Ik begrijp het wel. Je zit ergens rond de 20-25 kills en je wilt graag die nuke. Snap opzich wel dat je dan je partymembers vraagt ff rustig te doen.

Het ging gister dan ook wel belachelijk slecht volgens mij. Nuclear komt vast nog wel, je moet het ook treffen met je tegenstanders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
NiQo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:42:

Zat vd week toevallig met je in een game denk ik.. Je zat bij de tegenpartij :)

Ging best aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
MarceldeV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:13:
[...]

Het ging gister dan ook wel belachelijk slecht volgens mij. Nuclear komt vast nog wel, je moet het ook treffen met je tegenstanders natuurlijk.
Gisteravond ging het alweer een stuk beter. Haal nu toch meestal wel +/- 30 kills en een kd tussen de 1,8-2 na de tip iets rustiger aan te doen. (Op combine dan) Voelt soms een beetje campy maargoed.
HertogJack schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:00:
[...]

Zat vd week toevallig met je in een game denk ik.. Je zat bij de tegenpartij :)

Ging best aardig!
Toch goed gezien dus maar aan het eind was je er niet meer. Gekickt zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik kan op pc geen spel in komen? Hij blijft zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Vrijdag schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Ja dat klopt. Echter, dat werkt alleen als je de campaign ook via multiplayer hebt gespeeld (wat ook solo kan). Misschien dat ik later alsnog de campaign doe in mp solo op easy om de collectibles te pakken.
Als je de campaign doet, kies dan voor een lmg met thermal. Veel ammo en je ziet al je vijanden.
zelf heb ik alles op hardened gedaan met 48 dredge en BOA3 echt fijn ding ook in MP zelf. je ziet veel en geef ook snel aan als iemand zit verstopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Volgens mij heeft die UAV echt een bug o.i.d. Elke keer Enemy UAV, maar zie niks in de lucht. En dat als je ze zo graag de lucht uit wilt knallen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ari Gold schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 02:33:
Volgens mij heeft die UAV echt een bug o.i.d. Elke keer Enemy UAV, maar zie niks in de lucht. En dat als je ze zo graag de lucht uit wilt knallen. :')
Je kan ook horen waar iets vliegt (met headset zeker).
Soms gaat het echter wel snel, ik switch direct naar mijn 'rpg' wanneer ik het hoor maar ben soms nog te laat.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
NiQo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:44:
[...]

Toch goed gezien dus maar aan het eind was je er niet meer. Gekickt zeker :9
Haha nee dat denk ik niet, was gewoon gestopt.

Volgende keer stuur ik wel een party invite :) HC KC is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Motaro schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:14:
[...]
dat viel nog mee ik ben nog vaak nog erger ik speel 99% van tijd met mijn 48 dradge en samen met nomad H.I.V.E zoek ik al tijd smal pekken of plek waar ik van veraf veel kan zien en dan is niks leuker als gasten die vaak als kip zonder kop rond rennen neer te maaien pas nog 6 achter elkaar de heel team ging via een gang |:( en dan verplaats ik weer op zoek naar nog meer kip zonder kop gasten

en ik zet vaak vallen neer met H.I.V.E

maar campen heel tijd op een plek en nog zelf op grond gaan liggen dat doe ik ook weer niet
Hmm, ik speel geen TDM dus daar kan ik niet over oordelen.
Maar ik ben echt een objective speler en als ik niet de hoogste score van de lobby heb baal ik. En het liefst ook nog met een KD rate van 2 anders baal ik evengoed. Al snap ik verder niet dat mensen iets geven om hun KD rate. SPM daar gaat het om, dat is het belangrijkste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Laatst nog een lekker potje op Hunted.
zit alleen een kleine loop in.

YouTube: BO3 hunted dominatie

[ Voor 11% gewijzigd door chimera2 op 07-01-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow

Niet de beste score, maar hopelijk kunnen jullie dit meer waarderen dan de laatste gameplay video's haha :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
aDutchCow schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:01:
[video]

Niet de beste score, maar hopelijk kunnen jullie dit meer waarderen dan de laatste gameplay video's haha :X
Jou laatste gameplay of de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
De gameplay waarin als een debiel wordt gecamped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
aDutchCow schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:01:
[video]

De VMP vind ik persoonlijk heerlijk spelen zonder red-dot. Is het een idee deze in te wisselen voor een andere attachment of equipment? Probeer het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Maar ik ben echt een objective speler en als ik niet de hoogste score van de lobby heb baal ik. En het liefst ook nog met een KD rate van 2 anders baal ik evengoed. Al snap ik verder niet dat mensen iets geven om hun KD rate. SPM daar gaat het om, dat is het belangrijkste!
Zelf speel ik voornamelijk voor de challenges. Dat vind ik nog wel leuk om te doen. Dingen als SPM en Winrate enzo boeien mij minder. Ik zit toch altijd bij de 5 meest gehandicapte aardappel teammates van de lobby, dus een winrate van boven de 50% is eigenlijk niet te doen voor mij. Mijn winrate in Domination is maar 23% en in TDM is dat 92% (omdat ik veel games gewoon solo win)....

[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 07-01-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Zelf speel ik voornamelijk voor de challenges. Dat vind ik nog wel leuk om te doen. Dingen als SPM en Winrate enzo boeien mij minder. Ik zit toch altijd bij de 5 meest gehandicapte aardappel teammates van de lobby, dus een winrate van boven de 50% is eigenlijk niet te doen voor mij. Mijn winrate in Domination is maar 23% en in TDM is dat 92% (omdat ik veel games gewoon solo win)....
Beetje een self fulfilling prophecy, niet? Het ligt altijd maar aan je team in het negatieve en in het positieve aan jezelf?
Ik speel in Domination ook niet altijd objective, dat ligt echt puur aan mijn team. Rush vaak ipv naar C of A naar B aangezien tegenstanders dat ook doen waardoor je meteen wat kills kunt pakken. Als ik merk dat mijn team totaal geen objective speelt, doe ik dat ook niet. Dat is dweilen met de kraan open. Er zijn echter vaak gewoon teammaten die ook meehelpen met het capturen, krijg je toch veel xp voor. Mijn Domination W/L score is dan ook rond de 1.0.

FFA vind ik nog het makkelijkst, daar zitten de meeste noobs. Sta daar rank 72 van de wereld met 3 potjes gespeeld :+ . Is alleen geen leuke gamemode imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
chimera2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:20:
[...]

Jou laatste gameplay of de mijne ;)
Die waarvan werd gezegd dat die niet tof was haha, ik heb er zelf niet zo veel op tegen hoor :).
Ik wilde gewoon graag mijn speelstijl laten zien, gaan voor de objective maar toch ook proberen mijn challenges te halen. Insteek is wel altijd dat ik wil winnen.

Soms zie je me in de video punt B overslaan terwijl ik die gewoon kan capturen, maar dat doe ik omdat ik weet dat wanneer ik daar in mijn eentje sta, ik het nooit win. Zeker niet op Nuketown.
Sephirus schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:23:
[...]

De VMP vind ik persoonlijk heerlijk spelen zonder red-dot. Is het een idee deze in te wisselen voor een andere attachment of equipment? Probeer het eens :)
Klopt! Op de een of andere manier speelt dat gewoon fijner haha, maar ik heb het nu nodig voor die challenge ;)

[ Voor 24% gewijzigd door aDutchCow op 07-01-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batiatus schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:33:
[...]

Beetje een self fulfilling prophecy, niet? Het ligt altijd maar aan je team in het negatieve en in het positieve aan jezelf?
Ik speel in Domination ook niet altijd objective, dat ligt echt puur aan mijn team. Rush vaak ipv naar C of A naar B aangezien tegenstanders dat ook doen waardoor je meteen wat kills kunt pakken. Als ik merk dat mijn team totaal geen objective speelt, doe ik dat ook niet. Dat is dweilen met de kraan open. Er zijn echter vaak gewoon teammaten die ook meehelpen met het capturen, krijg je toch veel xp voor. Mijn Domination W/L score is dan ook rond de 1.0.

FFA vind ik nog het makkelijkst, daar zitten de meeste noobs. Sta daar rank 72 van de wereld met 3 potjes gespeeld :+ . Is alleen geen leuke gamemode imo.
Mja, als ik in TDM 100 potjes speel, dan sta ik er minstens 95 bovenaan :). En dan bedoel ik het netto aantal kills, niet dat ik 24-22 ga ofzo.

Domination is gewoon in je 1tje niet te winnen. Verreweg de meeste spelers die ik tegenkom gaan niet voor de objective, en dan doe ik dat zelf ook niet. Ik ga mezelf niet eindeloos frustreren door als enige de point te cappen, om maar 5 killstreaks op mijn hoofd te krijgen (die mijn teammates vriendelijk weg gegeven hebben).

Als je zoals ik een lifetime KD van rond de 3.00 hebt en een redelijk hoge SPM, dan krijg je gewoon de slechtste spelers in je lobby in je team. Niet dat ik daar super mee zit, maar ik ga wel mijn eigen challenges halen, in plaats van het hele team op mijn rug proberen te nemen en dan maar met randoms proberen te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
steel123 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Maar ik ben echt een objective speler en als ik niet de hoogste score van de lobby heb baal ik.En het liefst ook nog met een KD rate van 2 anders baal ik evengoed. Al snap ik verder niet dat mensen iets geven om hun KD rate.. SPM daar gaat het om, dat is het belangrijkste!
:z
djmelvee schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:30:
De gameplay waarin als een debiel wordt gecamped.
Ik wil die gast zeker niet verdedigen, maar het is niet dat die steeds in 1 huisje zit. Hij is wel beweeglijker dan je average camper. Vergelijk het eens met een filmpje van Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:43:
[...]
Mja, als ik in TDM 100 potjes speel, dan sta ik er minstens 95 bovenaan :). En dan bedoel ik het netto aantal kills, niet dat ik 24-22 ga ofzo.

Domination is gewoon in je 1tje niet te winnen. Verreweg de meeste spelers die ik tegenkom gaan niet voor de objective, en dan doe ik dat zelf ook niet. Ik ga mezelf niet eindeloos frustreren door als enige de point te cappen, om maar 5 killstreaks op mijn hoofd te krijgen (die mijn teammates vriendelijk weg gegeven hebben).

Als je zoals ik een lifetime KD van rond de 3.00 hebt en een redelijk hoge SPM, dan krijg je gewoon de slechtste spelers in je lobby in je team. Niet dat ik daar super mee zit, maar ik ga wel mijn eigen challenges halen, in plaats van het hele team op mijn rug proberen te nemen en dan maar met randoms proberen te winnen.
De truc is dan ook vooral om B een stukje voorbij te lopen. Vijanden daar al op te vangen en zodra er een teammate B gaat cappen. Dan loop je snel terug en cap je het samen.
Hier houd ik me zelf ook niet altijd aan, maar dat is wel een zeer goede manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
steel123 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:51:
[...]

De truc is dan ook vooral om B een stukje voorbij te lopen. Vijanden daar al op te vangen en zodra er een teammate B gaat cappen. Dan loop je snel terug en cap je het samen.
Hier houd ik me zelf ook niet altijd aan, maar dat is wel een zeer goede manier.
Klopt. Veel spelers zijn te gehaast om B te pakken. Vooral hunted vind ik prachtig om te zien, daar zijn er altijd wel 1 of twee die naar de B vlag sprinten. Zijn makkelijk op te vangen. Dan alleen nog het geluk hebben dat je team backup er is om m zelf te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Batiatus schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Klopt. Veel spelers zijn te gehaast om B te pakken. Vooral hunted vind ik prachtig om te zien, daar zijn er altijd wel 1 of twee die naar de B vlag sprinten. Zijn makkelijk op te vangen. Dan alleen nog het geluk hebben dat je team backup er is om m zelf te cappen.
Vaak ben ik diegene die snel naar B loopt en hem ook capt, moet je wel in een party zitten om er zeker van te zijn dat alle kanten zijn gedekt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Ari Gold schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:14:
[...]

:z

[...]

Ik wil die gast zeker niet verdedigen, maar het is niet dat die steeds in 1 huisje zit. Hij is wel beweeglijker dan je average camper. Vergelijk het eens met een filmpje van Dennis.
Waarom betrekken we Dennis hier ineens bij? Niet zo nodig toch :') Ik gaf alleen een antwoord op z'n vraag he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
djmelvee schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:49:
[...]

Waarom betrekken we Dennis hier ineens bij? Niet zo nodig toch :') Ik gaf alleen een antwoord op z'n vraag he ;)
Tuurlijk wel nodig, dit is toch een perfecte vergelijking? Ik snap de frustratie van vele mensen wel tegen de speelstijl van o.a. Dennis. Als ik weer een keer gekilled wordt door iemand die in een hoekje zit te campen voor de helft van de tijd erger ik mij ook dood. In bovenstaande berichten ging het over een mate van campen. De gast die in zijn filmpje een nuke haalde door vooral achter objecten te gaan hangen camp ook wel deels. Maar in vergelijking met Dennis is het nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Er is een groot verschil tussen in een hoekje gaan zitten tussen de bosjes waar niemand je ziet zitten door je camp, of achter een ton blijven wachten omdat je vermoedt dat er iemand aan komt. Aan het eerste heb ik echt een pesthekel, het tweede is gewoon goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffuuu, ik speel nu voor het eerst met Heat Wave en die challenge van 2 kills rapidly met die specialist is ook wel om zuur van te worden. Die specialist is echt een stuk slechter dan een concussion grenade....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:28:
Pffuuu, ik speel nu voor het eerst met Heat Wave en die challenge van 2 kills rapidly met die specialist is ook wel om zuur van te worden. Die specialist is echt een stuk slechter dan een concussion grenade....
Tip: sluipen. Zeker op Combine rennen ze in bosjes door huizen. Laat er twee langs je lopen. Heat Wave en in de rug knallen. Ik had hem in 1 potje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
djmelvee schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:49:
[...]

Omdat jij zei dat die gozer als een debiel zit te campen, wat in mijn ogen toch meeviel. En waarom ik Dennis erbij betrek is omdat zijn speelwijze pas grofweg campen is.

Niet aanvallend bedoeld, gewoon puur vergelijking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:32:
[...]

Tip: sluipen. Zeker op Combine rennen ze in bosjes door huizen. Laat er twee langs je lopen. Heat Wave en in de rug knallen. Ik had hem in 1 potje. :)
Het is me net al gelukt. Ik had ff de Vesper er bij gepakt, 36-5 met makkelijke Heat Waves op de noobmap Combine :). Nu kan ik eindelijk de daadwerkelijke hero armor vrij gaan spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 07-01-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:38:
[...]

Het is me net al gelukt. Ik had ff de Vesper er bij gepakt, 36-5 met makkelijke Heat Waves op de noobmap Combine :). Nu kan ik eindelijk de daadwerkelijke hero armor vrij gaan spelen.
Hoppa! Nu minimaal 1 dag niet zeuren op die map. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:04:
[...]

Hoppa! Nu minimaal 1 dag niet zeuren op die map. :)
Ik zou graag die map maar 1 x in de 4-5 potjes zien, dan is het geen probleem :).

Helaas is dit de realiteit:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/25zp6xx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Er schijnt nu een patch te zijn voor de hero challenges. Voorheen moest je de 6 kills in 1 ronde van domination halen, nu gaat het om de hele match. Een zeer goede update in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:11:
[...]

Ik zou graag die map maar 1 x in de 4-5 potjes zien, dan is het geen probleem :).

Helaas is dit de realiteit:

[afbeelding]
hoe kan je dat zien welken maps je heb gedaan ? ik speel zelf ook op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
MarceldeV schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:57:
Er schijnt nu een patch te zijn voor de hero challenges. Voorheen moest je de 6 kills in 1 ronde van domination halen, nu gaat het om de hele match. Een zeer goede update in mijn ogen.
Ik hoop het nu "moet" ik hardpoint spelen om hem te halen. Niet dat dat een probleem is maar Dominatie vind ik leuker.
Motaro schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:47:
[...]

hoe kan je dat zien welken maps je heb gedaan ? ik speel zelf ook op PS4
Dit staat bij je Theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Iemand tips om de Chameleon camo vrij te spelen op een SMG? Met mijn Vesper is het al gelukt, ik moet wil hem nu halen met mijn VMP om ook voor dit wapen de gouden camo vrij te spelen. Echter ben ik niet zo goed, dus duurt het vrij lang voor ik deze camo heb. Wellicht zijn er tips om deze wat makkelijker vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:23:
Iemand tips om de Chameleon camo vrij te spelen op een SMG? Met mijn Vesper is het al gelukt, ik moet wil hem nu halen met mijn VMP om ook voor dit wapen de gouden camo vrij te spelen. Echter ben ik niet zo goed, dus duurt het vrij lang voor ik deze camo heb. Wellicht zijn er tips om deze wat makkelijker vrij te spelen?
Chameleon is 5 keer een 5 gunstreak halen? Wellicht een beetje campen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
JST94 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:23:
Als je hardcore speelt heb je geen killcam dus weten ze ook niet waar je zit.
voor de rest hardwire en awareness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
xelfer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:33:
[...]

Chameleon is 5 keer een 5 gunstreak halen? Wellicht een beetje campen :).
Jep. Met Vesper was het gelukt, had een heel goed rondje waarin ik er 4 van de 5 had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had laatst eindelijk mijn gold camo voor de BlackCell gehaald. Het gemiddelde potje groepsverkrachting in Combine waar ik in terecht kwam had 2 Cerberus, 1 Wraith, 1 Talon, 1 RAPS deployship, 3 UAV en 2 Counter UAV tegelijkertijd tegen mij op (dit verzin ik niet!). Gelukkig had ik een set gemaakt waardoor de killstreaks mij niet targetten en na 5 keer doodgaan kon ik eindelijk een Cerberus slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Misschien ook een specialist kiezen die je hierbij helpt? Dus met Camo, Armor of Vision Pulse bijvoorbeeld?

Rejack helpt trouwens ook voor die challenge. Je krijgt geen Bloodthirsty maar hij telt je kills wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
xelfer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:32:
Ik had laatst eindelijk mijn gold camo voor de BlackCell gehaald. Het gemiddelde potje groepsverkrachting in Combine waar ik in terecht kwam had 2 Cerberus, 1 Wraith, 1 Talon, 1 RAPS deployship, 3 UAV en 2 Counter UAV tegelijkertijd tegen mij op (dit verzin ik niet!). Gelukkig had ik een set gemaakt waardoor de killstreaks mij niet targetten en na 5 keer doodgaan kon ik eindelijk een Cerberus slopen.
Ben blij dat ik die al diamond heb, haha.

Maar ik speel nog steeds met de Blackcell, puur omdat ik zelf niet met Ghost speel. Deze perk gebruikte ik in voorgaande COD's wel maar in deze vind ik die niet perse nodig. Ik gebruik liever flack jacket nu.

Cerberus slopen zonder dood gaan is ook nog redelijk goed om te doen. De perk engineer instellen , dan zie je direct of hij de andere kant op kijkt, schot lossen, weer even wegduiken en dat principe herhalen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pannekoek_NL op 08-01-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek_NL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:51:
[...]

Ben blij dat ik die al diamond heb, haha.

Maar ik speel nog steeds met de Blackcell, puur omdat ik zelf niet met Ghost speel. Deze perk gebruikte ik in voorgaande COD's wel maar in deze vind ik die niet perse nodig. Ik gebruik liever flack jacket nu.

Cerberus slopen zonder dood gaan is ook nog redelijk goed om te doen. De perk engineer instellen , dan zie je direct of hij de andere kant op kijkt, schot lossen, weer even wegduiken en dat principe herhalen :)
Ik moet nog 8 Turrets slopen (Guardian of Sentry) en 4 Cerberus/Talon's met de andere launcher :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
xelfer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:06:
[...]

Ik moet nog 8 Turrets slopen (Guardian of Sentry) en 4 Cerberus/Talon's met de andere launcher :(.
Maar het ligt er uiteraard ook aan of de tegenstanders veel killstreaks halen of niet. Wanneer dit niet het geval is zul je ze ook niet snel diamond halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Misschien helpt het om carepackages te kiezen en die aan de vijand te geven? Zo vergroot je in ieder geval de kans een beetje dat je die dingen kunt slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek_NL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:10:
[...]

Maar het ligt er uiteraard ook aan of de tegenstanders veel killstreaks halen of niet. Wanneer dit niet het geval is zul je ze ook niet snel diamond halen.
Jup. Meestal lukt het niet omdat mijn tegenstanders die streaks niet gebruiken of niet halen.
MarceldeV schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:12:
Misschien helpt het om carepackages te kiezen en die aan de vijand te geven? Zo vergroot je in ieder geval de kans een beetje dat je die dingen kunt slopen.
Dit probeer ik af en toe ook wel inderdaad. Vaak loont het niet zo, aangezien mijn teammates met zijn allen op die carepackages proberen te duiken, ook als ik ze in de enemy spawn neergooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer, cold blood, blind eye, evt hardwire en/of scavenger. Dan hckc (want meer punten dus eerder killstreaks) en je hebt de launchers zo op diamond 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
:Zojuist nog een match gewonnen waarin 3x wraight en 2x Raps werd gespawned in de tweede domination ronde. Ook nog met 1.5 k/d kunnen eindigen.. Kon ik niet van mn teammaten zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:06:
[...]

Voordeel van de eerste launcher Is dat die geen lock nodig heeft. Denk zeg het omdat ik dat gisteren in een potje dat bedacht. :) 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Nu in de avond wel opeens moeite met games vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:23:
[...]

Voordeel van de eerste launcher Is dat die geen lock nodig heeft. Denk zeg het omdat ik dat gisteren in een potje dat bedacht. :) 1
Klopt idd. 1 van de challenges is ook om 10 mensen te killen met je launcher.

Zelf ben ik zojuist Prestige 6 geworden en heb ik mijn eerste Hero Armor set gecomplete :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

xelfer schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Zelf ben ik zojuist Prestige 6 geworden en heb ik mijn eerste Hero Armor set gecomplete :).
6 en al Hero?
Ik ben bijna 7 en zal er waarschijnlijk nog een prestige voor nodig hebben :-(

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Heb je daarvoor tips? Heb inmiddels 40 kills met die launcher en maar 1 die meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:41:
[...]

6 en al Hero?
Ik ben bijna 7 en zal er waarschijnlijk nog een prestige voor nodig hebben :-(
Jup. Op lvl 55 van prestige 5 had ik mijn eerste char completed qua hero gear (de Reaper). Ik doe ze nu eigenlijk gewoon op volgorde van welke ik leuk vind.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Heb je daarvoor tips? Heb inmiddels 40 kills met die launcher en maar 1 die meetelt.
Hmm geen idee eigenlijk. Het zijn volgens mij direct hit kills. Zelf had ik het gevoelsmatig gewoon na 10 kills. Heb er niets speciaals voor gedaan. Uiteraard tellen de kills wel alleen pas nadat je de Policia camo hebt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:31:
[...]

Jup. Op lvl 55 van prestige 5 had ik mijn eerste char completed qua hero gear (de Reaper). Ik doe ze nu eigenlijk gewoon op volgorde van welke ik leuk vind.

[...]

Hmm geen idee eigenlijk. Het zijn volgens mij direct hit kills. Zelf had ik het gevoelsmatig gewoon na 10 kills. Heb er niets speciaals voor gedaan. Uiteraard tellen de kills wel alleen pas nadat je de Policia camo hebt unlocked.
Hmm. Vanavond maar weer verder er mee dan. Vind de RPG nood uithangen stiekem nog best leuk. Beetje springen, beetje gescheld horen. :)
Pagina: 1 ... 39 ... 68 Laatste