Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

SBBM moeten ze naar mijn mening ook niet mee verder doen. Al een geluk dat ik vaak samen speel met andere mensen met een slechter KD. Daarbij lijken de problemen ze groot niet meer.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:18:
Blijkbaar is Skillbased matchmaking toegevoegd aan Black Ops 3, want de hele Black ops 3 subreddit is er mee ontploft! Letterlijk de hele frontpage ervan gaat over SBBM https://www.reddit.com/r/blackops3/
[afbeelding]
Het maakt de game er in ieder geval niet leuker op. Alleen maar lag en disconnects. Als ze dit niet terug draaien dan gaat de game voor mij de kast in en komt hij er niet meer uit.
Gundogan schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:59:
Het grootste argument is niet dat je niet meer tegen (ook niet meer met, maar daar gaan we weer over huilen als het alleen lobby balanceren is) mindere tegenstanders kan spelen (wat een mentaliteit ook :')), maar dat matchmaking er langer over gaat doen of juist helemaal geen games meer gaat vinden. Zeker met de al enorme fragmentatie van verschillende gamemodes,verschillende playlists en straks ook verschillende mappacks.
Ik zat vanochtend 3 potjes te spelen, halve server had 1 streepje ping en een clantag als [RUS] of een naam als CroatianSlayer of iets dergelijks. Voorheen speelde ik de game normaal gesproken met een goede connectie tegen veelal NL spelers. Zelfs mensen uit dezelfde stad als ik.

Nu zit ik soms de halve wereld over te connecten, omdat er kennelijk in West-Europa geen mensen zijn met vergelijkbare stats als ik.

Wat mij betreft mogen ze dit terug draaien en tot die tijd raak ik het spel niet meer aan.

[ Voor 48% gewijzigd door xelfer op 19-12-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 10:01
Lijkt vooralsnog redelijk hit&miss te zijn. Net een aantal potjes tegen mensen met ongeveer zelfde SPM als mij gespeeld maar daar was de connectie nog goed te doen, maar ook een aantal lobbies gejoined waarin de lag comp niet te pruimen was. Elke hoek die ik omkwam instant gesmolten door een vesper/M8...

Je zou dan in ieder geval met SBMM nog denken dat je teamleden er wat op vooruit zijn gegaan maar support van teamleden was nog steeds ver te zoeken. Als dit serieus zo blijft zal ik erg snel uitgekeken zijn op BO3 vrees ik :( zonde, heb er zo van genoten tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johrivaneerd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:53:
Lijkt vooralsnog redelijk hit&miss te zijn. Net een aantal potjes tegen mensen met ongeveer zelfde SPM als mij gespeeld maar daar was de connectie nog goed te doen, maar ook een aantal lobbies gejoined waarin de lag comp niet te pruimen was. Elke hoek die ik omkwam instant gesmolten door een vesper/M8...

Je zou dan in ieder geval met SBMM nog denken dat je teamleden er wat op vooruit zijn gegaan maar support van teamleden was nog steeds ver te zoeken. Als dit serieus zo blijft zal ik erg snel uitgekeken zijn op BO3 vrees ik :( zonde, heb er zo van genoten tot dusver.
Ik heb de game in ieder geval maar in de ijskast gelegd. Heb het schijfje netjes uit mijn Playstation gehaald, in het doosje gedaan en terug in de kast gelegd.

Geen zin om me te frustreren vanwege het feit dat iedere game nu lagged of gewoon disconnect.
Ik speel toch liever met mensen in mijn omgeving qua connectie, dan met goede spelers aan de andere kant van Europa....

Toch maar even een Tweet naar David Vonderhaar gedaan, hopelijk draaien ze dit snel terug.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 19-12-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Laten ze die vreselijke lag compensation er maar uit halen.wordt het direct een stuk aangenamer om te spelen vermoed ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team balancing word ik ook een beetje moe van. Ik heb een 1,6 KD, niets om over op te scheppen, toch?

Als ik een potje TDM op de Xbox speel en de lobby leaderboards bekijk ben ik dan toch 90% van de potjes de speler met de hoogste KD.
Voor de gein kijk ik dan ook even naar de rest natuurlijk. En ALTIJD zie ik dat de game mij in een team plaatst met gasten die 0,5 KD of zelfs minder hebben.
Zo speel ik dus de meeste tijd tegen de 1.0 - 1.5 KD gasten met teammates die de hand-oog coördinatie hebben van een Lemming. Dus moet ik twee keer zo hard werken om een game te winnen.
Als je zelf 20-4 gaat en de rest gaat 5-14 of max 10-10 elke keer.. Tja..

De grootste klacht die mensen hebben met SBBM is dat de game niet alleen meer naar de laagste ping zoekt qua lobbies maar ook naar KD, SPM etc. Dit zorgt er bij sommige mensen ook voor dat ze in lobbies komen waar de connectie echt ruk is. Denk dat vooral Amerikanen hier last van zullen hebben ivm de grote afstanden.

Op de Xbox heb ik niet de indruk dat ik last heb van lag compensation of slechte connecties, dat dan weer wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Reddit post vat het voor mij goed samen:
It is supposed to be like regular matchmaking except you just get matched with players of similar skill to yours (both on your team and the enemy team). SUPPOSEDLY connection is still top priority, which is pure bullshit if you even have a basic grasp of mathematics. Here's the problem- skill level is distributed on a bell curve. Meaning there will be a lot of players in the mid range, a small number of really shitty players at the bottom, and a small number of good players near the top. Now that skill level is a priority, you are automatically excluded from playing with people in other parts of the bell curve.
Voor mij is het vrij simpel: er zijn in mijn nabije omgeving te weinig COD spelers met vergelijkbare stats, waardoor de game gedwongen verder weg moet zoeken om mensen met vergelijkbare stats te vinden. Hierdoor kom ik met schreeuwende en laggende Russen in de game. In plaats van met mensen uit mijn nabije omgeving.

Resultaat: 1 streepje connectie, 100% frustratie, 0% van de komende tijd zal ik COD spelen als ze niet iets aan SBMM doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

xelfer schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:40:
Een Reddit post vat het voor mij goed samen:

[...]

Voor mij is het vrij simpel: er zijn in mijn nabije omgeving te weinig COD spelers met vergelijkbare stats, waardoor de game gedwongen verder weg moet zoeken om mensen met vergelijkbare stats te vinden. Hierdoor kom ik met schreeuwende en laggende Russen in de game. In plaats van met mensen uit mijn nabije omgeving.

Resultaat: 1 streepje connectie, 100% frustratie, 0% van de komende tijd zal ik COD spelen als ze niet iets aan SBMM doen.
Heb je al kunnen testen wat er gebeurt als je partied met mensen met een lagere KD, of eigenlijk SPM?
Wordt er dan naar zijn niveau gematcht, naar het gemiddelde of naar jouw niveau? Dat zou nog een oplossing kunnen bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:42:
[...]

Heb je al kunnen testen wat er gebeurt als je partied met mensen met een lagere KD, of eigenlijk SPM?
Wordt er dan naar zijn niveau gematcht, naar het gemiddelde of naar jouw niveau? Dat zou nog een oplossing kunnen bieden?
Geen flauw idee, maar ik denk dat het er tussen zal zitten. TDM games joinen en kijken naar de lobby leaderboards. Dat is inderdaad het enige wat ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azqi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:42:
[...]

Nog niet, ik had gelezen dat de game dan naar de stats van de party leader kijkt, maar ik heb geen idee of dat klopt. Ik wil de game af en toe gewoon solo kunnen spelen als ik daar zin in heb.

Nu ga ik Falllout 4 maar halen en Xenoblade Chronicles X uitspelen. Dat is een stuk leuker dan Blyat Suka spammende Russen in BO3 (voor de CS GO spelers onder ons :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Blops3 voor het eerst gespeeld. Is wel wennen na een jaar of drie niet echt gespeeld te hebben. Moet wel lachen om hoe de teams gemaakt worden. Ik werd om het potje tdm eerste in mijn team met iets als 25-10. Potje daarna met dezelfde mensen steeds 5-11. En daarna weer eerste met 25-10.

Klopt mijn gedachte dat Als ongeveer duizend keer beter zijn de andere type guns? Met de eerste AR speel ik I ieder geval lekkerder dan de rest (ben lvl9).

Eerste indruk is dat het fijner speelt dan AW maar ik ben niet wild enthousiast. We zullen zien of dit spel me van The Witcher en Forza Horizon 2 af kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk vrij weinig gemerkt van de nieuwe matchmaking gisteren. De ene keer gaat het beter en de andere keer waardeloos :P

Wel heb ik voor de XR-2 en de L-CAR 2 storm camo gekregen uit een kistje onlangs. Dat ziet er toch wel kek uit :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt erop alsof ze de SBMM terug gedraaid hebben. Ik heb zowaar een aantal potjes zonder lag kunnen spelen :o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Ik ben benieuwd want het was een hel. Blops gisteren gekocht en dacht een lekker avondje te gaan knallen op mijn ps4. Nou mooi niet. Lag, lag en nog eens lag. Van ellende begon ik aan mijn eigen glasvezel 500/500 te twijfelen maar diverse testen gewoon netjes een ping van 3ms.

We gaan het zien vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Dat ze het uberhaupt weer introduceren, AW ging er kapot aan. Ik kon AW alleen nog in party spelen met een maatje die een lagere K/D en SPM had omdat het niet meer te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:52
Ga het spel verkopen

Ben echt veel te verslaafd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Het is gewoon nog steeds k*t. Wat een rotzooi is dat zeg. Al dood voordat je kogel geschoten hebt. Na 1 dag weer de kast in met die handel en verder met bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Hier hetzelfde, gewoon 1 grote bagger bende. Gelukkig dat er free weekends zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Ik speel de laatste dagen veel SnD, moet zeggen dat ik dat een stuk leuker vind dan domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
David Vonderhaar op Twitter:
Let me get this out of the way so we can all go back to having fun.

First, I love you. I'll be as transparent as I can get away with. +
We did tune matchmaking. It was tweaked.

I said as much on Friday as I try to do whenever we hotfix the game. +
It did come with consequences we didn't understand in totality.

We also un-tweaked it the following day, until we can investigate. +
What we didn't do is "turn on" or implement anything new that would deliberately prioritize any criteria over connection.

And we won't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianFyzix
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-10-2021
Skill based gaat echt vervelend worden dan zal er voor bepaalde mensen geen enkele fun meer in zitten want ik persoonlijk heb variatie in mijn speel stijl soms speel ik enorm serieus en soms loop ik te k*tten. Waarom zal het niet zo blijven als het is. Ik vond het zelf een goed gebalanceerde game.
Connectie is eerder een issue dan skill naar mijn beleving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Persoonlijk vind ik het wel fijn om met mensen van ongeveer mijn niveau te spelen. Het is gewoon niet leuk meer als er een paar tussen zitten die 25:4 spelen en het andere team gewoon assrapen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Gisteren samen gespeeld met Johrivaneerd en dat ging wel goed vooruit. Als er nog Tweakers zijn die me willen toevoegen, stuur me gerust een privé bericht! Party-play = win _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
GerardReintke schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:37:
[...]

Klinkt een beetje of je vaak host bent en daardoor slachtoffer van lag compensation.heb hetzelfde verhaal hier,het loont niet meer om snel en goed internet te nebben.door de lag compensation ben je met je snelle verbinding heerlijk in het nadeel. :( :(
Bekend probleem. Ik ben voor mijn gevoel best een redelijke speler maar door mijn lage ping haal ik gewoon slechte scores. Ik zie iemand en die persoon (wordt gecompenseerd) en ziet mij een fractie eerder waardoor ik doodga. In de killcam zie je me gewoon 1 a 2 seconden niets doen....

Je merkt het pas op het moment dat ik een keer op een Amerikaanse server zit en ineens een hele hoge score heb en alles raakschiet.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
SoulsOnFire schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:35:
Gisteren samen gespeeld met Johrivaneerd en dat ging wel goed vooruit. Als er nog Tweakers zijn die me willen toevoegen, stuur me gerust een privé bericht! Party-play = win _/-\o_
Misschien handig om je platform even te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik werd gisteravond helemaal kapoet geschoten, hebben ze iets aangepast ?

skillbased matchmaking, het klinkt logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waturus
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
shakespeare schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:20:
ik werd gisteravond helemaal kapoet geschoten, hebben ze iets aangepast ?

skillbased matchmaking, het klinkt logisch?
Gisteravond een aantal potjes gespeeld op de PS4 (HC Domination, HC S&D), niks aan de hand, matchmaking prima, lage ping. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:12
De game in singleplayer is wel enorm makkelijk geworden door al die super powers. Je kan bijna iedereen doden door die in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:21
Voor de zekerheid: er zijn toch niet van die super powers in de multiplayer ofwel ?

3-4 jaar geleden dat'k nog een COD heb gespeeld, en dan niet online.. Zaterdagavond gespeeld en de reflexen van sommige spelers.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had net de unieke situatie dat al mijn 5 teammates geen enkele kill haalden in TDM :o. Letterlijk allemaal 0-12, 0-15 etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

jmignolet schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:19:
Voor de zekerheid: er zijn toch niet van die super powers in de multiplayer ofwel ?

3-4 jaar geleden dat'k nog een COD heb gespeeld, en dan niet online.. Zaterdagavond gespeeld en de reflexen van sommige spelers.. 8)7
Soort van special abilities zegmaar haha

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Gister een potje SnD waar het op een gegeven moment 1 tegen 6 was, en ze alle 6 af kunnen maken. Voelde goed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Ben ik de enige die vindt dat de vesper het meer unskillfull wapen is uit deze game, wordt helemaal gek van dat kut wapen van mensen die je binnen 2 seconden plat maaien en vervolgens 40 kogels lichter zijn.
Bedoel je hoeft er mee te sprayen en je maak kills.

Vindt trouwens dat de locus een boost mag hebben krijg veel te veel hitmarkers tegenwoordig met dat ding, en misschien dat ze iets van target assist krijgen net als alle andere wapens. ook als ik bijvoorbeeld een quad collateral kan hitten schiet die meestal de eerst 2 maar neer de rest van de kogel verdwijnt dan zegmaar ofzo..

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
SoulsOnFire schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:35:
Ging inderdaad lekker ja! Nadat je weg was waren de potjes ineens een stuk lastiger te winnen haha.
Sephirus schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:19:
[...]

Misschien handig om je platform even te noemen ;)
PS4 :)
Nicknamee schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:10:
Ben ik de enige die vindt dat de vesper het meer unskillfull wapen is uit deze game, wordt helemaal gek van dat kut wapen van mensen die je binnen 2 seconden plat maaien en vervolgens 40 kogels lichter zijn.

Vindt trouwens dat de locus een boost mag hebben krijg veel te veel hitmarkers tegenwoordig met dat ding, en misschien dat ze iets van target assist krijgen net als alle andere wapens. ook als ik bijvoorbeeld een quad collateral kan hitten schiet die meestal de eerst 2 maar neer de rest van de kogel verdwijnt dan zegmaar ofzo..
Aan de andere kant word ik nog te veel geraakt door noscopes van snipers waardoor ik in 1 schot dood ben ;)

Het probleem met de Vesper is dat door de hoge RoF tegenstanders veel flinch krijgen, wat echt te sterk aanwezig is in dit spel imo.

Waarom speel je dan niet met de SVG-100 trouwens? Kreeg daar echt véél minder hitmarkers mee.

[ Voor 47% gewijzigd door Johlo op 21-12-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

[b]Johrivaneerd schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:14:[/b

[...]

Aan de andere kant word ik nog te veel geraakt door noscopes van snipers waardoor ik in 1 schot dood ben ;)

Het probleem met de Vesper is dat door de hoge RoF tegenstanders veel flinch krijgen, wat echt te sterk aanwezig is in dit spel imo.

Waarom speel je dan niet met de SVG-100 trouwens? Kreeg daar echt véél minder hitmarkers mee.
Voor mooie sniper feeds te krijgen schiet die net te langzaam gebruik hem alles als ik met sub en sniper ren!

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel je op de PS of Xbox? Als je op de console speelt dan zou ik niet een sniper gebruiken en dan klagen over SMGs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

xelfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:46:
[...]

Speel je op de PS of Xbox? Als je op de console speelt dan zou ik niet een sniper gebruiken en dan klagen over SMGs :D.
Xbox one maar serieus sweaty volk daar volgends mij ps4 wel makkelijker, ik gebruik alles maar speel op t moment voor sniper clips. maar als ik iemand challenge met mn m8 ofzo wordt ik vaak nog sneller gekild door zon vesper kiddos die random om de bocht gaan sprayen door sixth sense

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
Nicknamee schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:55:
[...]

Xbox one maar serieus sweaty volk daar volgends mij ps4 wel makkelijker, ik gebruik alles maar speel op t moment voor sniper clips. maar als ik iemand challenge met mn m8 ofzo wordt ik vaak nog sneller gekild door zon vesper kiddos die random om de bocht gaan sprayen door sixth sense
M.i. ligt het probleem daar meer bij Sixth Sense/Tracker dan bij de Vesper. Om hoekjes heen sprayen kan met elk wapen en awareness+headset, maar perks als Sixth Sense/Tracker gaan wel een stap te ver imo. Awareness moet je zelf in ieder geval nog op alert zijn...

Overigens weet ik niet of er zo'n groot verschil zit in niveau tussen PS4/Xbox One. Met mijn ervaringen (N=1) waren de spelers op Xbox One Ghosts/AW ongeveer van hetzelfde niveau als ik nu op de PS4 met BO3 tegenkom. Uitschieters aan beide kanten, maar dat zul je toch altijd wel houden.

Edit: Nu we het toch over verschil tussen platforms hebben, is de in-game voice chat codec op de Xbox One/PC ook zo slecht? Als ik PS4 party chat vergelijk met in-game voice chat dan zit daar echt bizar veel verschil tussen.

[ Voor 10% gewijzigd door Johlo op 21-12-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Als je steeds gekilled wordt door lui met Sixth Sense, zet dan Hard Wired aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Johrivaneerd schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:06:
[...]

M.i. ligt het probleem daar meer bij Sixth Sense/Tracker dan bij de Vesper. Om hoekjes heen sprayen kan met elk wapen en awareness+headset, maar perks als Sixth Sense/Tracker gaan wel een stap te ver imo. Awareness moet je zelf in ieder geval nog op alert zijn...

Overigens weet ik niet of er zo'n groot verschil zit in niveau tussen PS4/Xbox One. Met mijn ervaringen (N=1) waren de spelers op Xbox One Ghosts/AW ongeveer van hetzelfde niveau als ik nu op de PS4 met BO3 tegenkom. Uitschieters aan beide kanten, maar dat zul je toch altijd wel houden.

Edit: Nu we het toch over verschil tussen platforms hebben, is de in-game voice chat codec op de Xbox One/PC ook zo slecht? Als ik PS4 party chat vergelijk met in-game voice chat dan zit daar echt bizar veel verschil tussen.
Valt wel mee kwa mic betreft vindt het in de party vaak niet iets harder! maar ik spreek bijna niet in gamechat haha. En ik zie mensen op ps4 dan zegmaar spelen denk ik vaak als dit op de xbox was had dat nooit gekund omdat mensen altijd op plekken achterste voren kijken een plaats van de objective.
Nu het skillbased komt zal ik wel in voordeel zijn heb gelukkig maar laag kd

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Ik vind de vesper waardeloos, met een enkel magazijn kan je met geluk maximaal 2 man omleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Nicknamee schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:47:
[...]

Valt wel mee kwa mic betreft vindt het in de party vaak niet iets harder! maar ik spreek bijna niet in gamechat haha. En ik zie mensen op ps4 dan zegmaar spelen denk ik vaak als dit op de xbox was had dat nooit gekund omdat mensen altijd op plekken achterste voren kijken een plaats van de objective.
Nu het skillbased komt zal ik wel in voordeel zijn heb gelukkig maar laag kd
Het is niet skillbased

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie nou de beste en slechtste maps in game?

Slechtste: Combine, Stronghold en Metro
Beste: Havoc en Hunted

Combine vind ik overigens wel by far de slechtste map in game. Die map schreeuwt gewoon slecht game design.

[ Voor 30% gewijzigd door xelfer op 21-12-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Havoc veruit de slechtste, beste vind ik moeilijk. Breach en Stronghold vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat tijd worden voor Nuketown in de gewone playlist roulatie.

Ik denk dat Nuketown er begin volgend jaar ingegooid gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
Hmm, kan me voorstellen dat mensen het niet tof vinden om zo veel Combine te spelen, maar voor mij is het nog steeds een van mijn favoriete maps.

Beste:
1) Hunted
2) Combine
3) Aquarium

Slechtste:
1) Nuk3town
2) Metro
3) Havoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:37:
Wat vinden jullie nou de beste en slechtste maps in game?

Slechtste: Combine, Stronghold en Metro
Beste: Havoc en Hunted

Combine vind ik overigens wel by far de slechtste map in game. Die map schreeuwt gewoon slecht game design.
Zijn er andere maps dan Combine en Fringe dan? Vanmiddag een potje of 8 gespeeld. Steeds in dezelfde lobby. Geen andere map gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

beste:
1 Combine (please don't hate me)
2 Fringe
3 aquarium

neutraal:
- Metro
- nuk3town

slechtste:
- havoc
- hunted

Die mappen zijn echt veel te groot en gemaakt voor campers.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem met combine is dat het de ultieme noob map is. Er is geen strategie nodig om die map normaal te kunnen spelen. Gewoon 1 gangetje, 1 muur en verder klonten in het midden.

Voor mij zou dat de map zijn die ik zou voten als ik een lage overall kd zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

xelfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:24:
Probleem met combine is dat het de ultieme noob map is. Er is geen strategie nodig om die map normaal te kunnen spelen. Gewoon 1 gangetje, 1 muur en verder klonten in het midden.

Voor mij zou dat de map zijn die ik zou voten als ik een lage overall kd zou hebben.
Combine is de ultieme map om je response te testen en vol voor de actie te gaan. Hip-fire doe ik dan ook alleen maar in Combine. Ik hoef geen mappen zoals Havoc en Hunted waar je om iedere hoek naar 10 verschillende plaatsen moet kijken (dus campen) om dan naar de volgende hoek te gaan. Als je daar niet om de x-aantal tijd pre-aim doet en rustig afwacht kan je minder snel goed streaken.
Mijn KD is overigens 1.97 (prestige 5 lvl 38) wat niet slecht is voor constant combine te spelen!

Achja, het is ieder zijn mening natuurlijk.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Combine haalt voor mij juist een belangrijk deel van een shooter weg: strategische movement. Bij Combine weet je altijd precies waar de enemy zit en weet hij altijd precies waar jij zit. Je kan vrijwel niet flanken, omdat er altijd wel iemand voor het gangetje waar jij vandaan komt staat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
xelfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:45:
Combine haalt voor mij juist een belangrijk deel van een shooter weg: strategische movement. Bij Combine weet je altijd precies waar de enemy zit en weet hij altijd precies waar jij zit. Je kan vrijwel niet flanken, omdat er altijd wel iemand voor het gangetje waar jij vandaan komt staat te wachten.
Dit staat echt haaks op mijn ervaringen met Combine, ik ben juist continu aan het flanken en omdat de map zo klein is kan ik binnen redelijke tijd mijn aanpak omgooien als ik merk dat ik tegen een grote groep aanloop. Dan is juist die flank sneller gemaakt. Genoeg strategie voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Johrivaneerd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:48:
[...]

Dit staat echt haaks op mijn ervaringen met Combine, ik ben juist continu aan het flanken en omdat de map zo klein is kan ik binnen redelijke tijd mijn aanpak omgooien als ik merk dat ik tegen een grote groep aanloop. Dan is juist die flank sneller gemaakt. Genoeg strategie voor mij :)
+1

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johrivaneerd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:48:
[...]

Je bedoelt dat je binnen 3 tellen op de enemy spawn kan staan :). Dat is iets anders dan flanken voor mij. Andere maps hebben meer uitvalswegen en zijn iets groter, waardoor je meer routes kan lopen en je op meer verschillende plekken in gun fights terecht kan komen. In Combine heb je ruwweg 3 looproutes: door het midden, via de wallrun en via de lange zijde. In Havoc heb je bv al 5 looproutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Elke map heeft zo zijn eigenschappen. Deze eigenschappen zorgen ervoor dat jij de map leuk of minder leuk vindt.

Persoonlijk vind ik Hunted goed omdat je vanuit meerdere kanten kan flanken, je kan rushen maar ook 'campen'. Domination is imo perfect op Hunted.

Combine is naar mijn mening een nuketown v2. Maar zelfs op combine kan je tactiek toepassen ;)

Uiteindelijk heeft elke map zijn eigenschappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Combine is wel makkelijk punten scoren, dat wel. Heb er wel al een paar keer 70-80 kills gehaald. Het is daar wel heel makkelijk om enemies te spawncampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ik vind het allemaal maar beroerd. Een hoop hit & miss, lag en andere ongein. Een goede internetverbinding hebben is gewoon een straf. Iemand een oplossing hiervoor? Ik begin er bijna aan te denken om gewoon wat torrents van 100gb aan te zetten als ik ga spelen. Puur om de snelheid eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
xelfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:59:
[...]

Je bedoelt dat je binnen 3 tellen op de enemy spawn kan staan :). Dat is iets anders dan flanken voor mij. Andere maps hebben meer uitvalswegen en zijn iets groter, waardoor je meer routes kan lopen en je op meer verschillende plekken in gun fights terecht kan komen. In Combine heb je ruwweg 3 looproutes: door het midden, via de wallrun en via de lange zijde. In Havoc heb je bv al 5 looproutes.
Tja, ieder zijn ding zullen we maar zeggen :) op Combine kun je via wallruns te combineren ook verschillende looppaden doorbreken. Ik zal wel toegeven dat, mede door de grootte, het ontzettend lastig is om de B-vlag te veroveren als die eenmaal ingenomen is.

Voor mij is een map als Combine of Aquarium toch wel een soort van sweetspot voor 6v6. Als je de maps heel veel groter maakt dan worden het voor mij al snel potjes verstoppertje i.p.v. CoD. En op Ground War ben ik weer geen fan van Safeguard haha, maar goed, zo is overal wel iets tegen te vinden.

Uiteindelijk gaat het er om dat we allemaal lol hebben, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Vibravis schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:36:
Ik vind het allemaal maar beroerd. Een hoop hit & miss, lag en andere ongein. Een goede internetverbinding hebben is gewoon een straf. Iemand een oplossing hiervoor? Ik begin er bijna aan te denken om gewoon wat torrents van 100gb aan te zetten als ik ga spelen. Puur om de snelheid eruit te halen.
Merk ik ook in de ene game meer dan in de andere. Vooral als je in opeenvolgende games met hetzelfde wapen speelt. Eerst kan je perfect hit-marken waarna je bij de volgende game gewoon volledig de mist in gaat.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vibravis schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:36:
In shooters werd algemeen wel misbruik gemaakt van het hebben van een sub-optimale verbinding ja. Zeker vroeger in de tijd van CS 1.5 enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Call of Duty: Black Ops III's Awakening DLC comes to PS4 first on 2nd Feb. Watch new trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sephirus schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:37:
[...]

Ik vind de vesper waardeloos, met een enkel magazijn kan je met geluk maximaal 2 man omleggen.
Extended mag en fast mag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:22:
[...]

Extended mag en fast mag nemen.
Extended mag op de Vesper is wel staple idd. Daarmee kan je veel makkelijker 1v2 en 1v3 gunfights winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Fijne update weer op de pc... frame rates gezakt van 150+ naar 90 gemiddeld, en ik ben er van overtuigd dat het niet echt 90 is, stottert als een gek. Ben ik de enige die er last van heeft? Kan er nergens iets over vinden :( Is niet speelbaar zo als je 150+ gewend bent met 144Hz monitor...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 08:38
NickThissen schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:43:
Fijne update weer op de pc... frame rates gezakt van 150+ naar 90 gemiddeld, en ik ben er van overtuigd dat het niet echt 90 is, stottert als een gek. Ben ik de enige die er last van heeft? Kan er nergens iets over vinden :( Is niet speelbaar zo als je 150+ gewend bent met 144Hz monitor...
Toevallig ben ik daar ook naar op zoek... Miniupdate en fps dropt weer gigantisch. speel ook met 144 hz maar het is nu onspeelbaar

Edit: Ik zie op steam boards dat er heel veel mensen last van hebben.. typisch geval van dikke faal...

edit 2: weer een update had. nu speelt alles weer zoals het zou moeten

[ Voor 13% gewijzigd door Rumpelstiltskin op 21-12-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kan geen verbinding maken met het Steam netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sj44k13 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:07:
Kan geen verbinding maken met het Steam netwerk?
Same here, Steam heeft vaak onderhoud op dinsdag.

edit: inmiddels alweer online bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 22-12-2015 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Leuke map hoor Combine. Maar als je deze map 8 keer achter elkaar speelt wordt het toch iets teveel van het goede. Ik zie helaas maar weinig afwisseling met andere maps, of ik moet van lobby veranderen. Als ik de votes na elke ronde weer zie ben ik een uitzondering

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Beste maps zijn:
Fringe(studio feeling)
Breach
Combine
Hunted

Minste die gewoon echt bagger zijn:
Havoc
Metro

Iedereen natuurlijk zijn mening maar moet zeggen metro zit echt niet goed inelkaar. Hopen dat de dlc maps iets gaat worden en hoop stiekem dat ze ze bij de rolatie doen van de normale maps inplaats van dat ik iedere keer een aparte list moet gaan spelen met dezelfde 4 maps de heletijd.

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
komt er nog double xp met kerst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje.
Ik ben net begonnen met Black Ops 3 en speel dan in de Multiplayer.
Ik krijg nooit de kans om iemand uit te schakelen, ik ben bijna altijd te langzaam.
Ik zie dan als iemand op mij richt hij gelijk raak schiet en als ik op hem richt, ik dus niet raak schiet.
Waar ligt dat aan, moet ik iets met instellingen doen of komt het omdat ik pas level 8 ben en nog niet de juiste wapens heb????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:36:
Ik heb even een vraagje.
Ik krijg nooit de kans om iemand uit te schakelen, ik ben bijna altijd te langzaam.
Ik zie dan als iemand op mij richt hij gelijk raak schiet en als ik op hem richt, ik dus niet raak schiet.
Waar ligt dat aan, moet ik iets met instellingen doen of komt het omdat ik pas level 8 ben en nog niet de juiste wapens heb????
Ga eerst oefenen tegen bots of in de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bots? wat is dat?
Ok heb je nog meer tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Encryla schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:45:
Leuke map hoor Combine. Maar als je deze map 8 keer achter elkaar speelt wordt het toch iets teveel van het goede. Ik zie helaas maar weinig afwisseling met andere maps, of ik moet van lobby veranderen. Als ik de votes na elke ronde weer zie ben ik een uitzondering
Ik speel volgens mij 80% van de tijd Combine. Een map als Evac heb ik sinds de release misschien 3 keer gezien.

Mijn KD in Combine is volgens mij wel iets van 6.00 gemiddeld ofzo, dat dan weer wel :). Enemies spawntrappen met killstreaks is te makkelijk in die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:36:
Ik heb even een vraagje.
Wat is je class setup? Dus welk wapen/attachments/perks gebruik je?
probeer eens een wapen (bijvoorbeeld de kuda of vmp) met attachment 'quickdraw' en de perk fast hands. Hierdoor richt je sneller op de tegenstander en kan je dus sneller schieten ;)

Verder denk ik dat grip voor jou ook handig is wat betreft de recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens een wapen (bijvoorbeeld de kuda of vmp) met attachment 'quickdraw' en de perk fast hands. Hierdoor richt je sneller op de tegenstander en kan je dus sneller schieten ;)

class setup? hoe bedoel je?
wapen heb ik hvk 30 met optics reflex en en een attachments quickdraw.
ok kuda of vmp, die heb ik nog niet gebruikt en zijn beide nog op level .

Wat bedoel je met grip betreft de recoil?

bedankt voor je berichtje in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:57:
[...]

class setup? hoe bedoel je?
wapen heb ik hvk 30 met optics reflex en en een attachments quickdraw.
ok kuda of vmp, die heb ik nog niet gebruikt en zijn beide nog op level .

Wat bedoel je met grip betreft de recoil?

bedankt voor je berichtje in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
grip zorgt ervoor dat de recoil van je wapen vermindert. Zoek even op youtube wat recoil is.

Op hvk zou ik als beginner zeker de grip en quickdraw attachment gebruiken. Optics naar eigen behoefte.

Realiseer je dat een assault rifle (bijvoorbeeld hvk) beter presteert op mid-range en smg (bijvoorbeeld kuda of vmp) beter presteert op short-range. Dat wil dus ook zeggen dat je per map of speelstijl je wapen moet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:18:
grip zorgt ervoor dat de recoil van je wapen vermindert. Zoek even op youtube wat recoil is.

Op hvk zou ik als beginner zeker de grip en quickdraw attachment gebruiken. Optics naar eigen behoefte.

Realiseer je dat een assault rifle (bijvoorbeeld hvk) beter presteert op mid-range en smg (bijvoorbeeld kuda of vmp) beter presteert op short-range. Dat wil dus ook zeggen dat je per map of speelstijl je wapen moet selecteren.
Dank je ik ga ermee aan de slag.
Maar het is wel frustrerend als je altijd te laat bent met schieten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:27:
[...]

Dank je ik ga ermee aan de slag.
Maar het is wel frustrerend als je altijd te laat bent met schieten :-(
Geef het ook echt de tijd en vergeet je k/d. Ga gewoon puur zitten en elke kill die je maakt is er 1.
Zie alles als positief. Probeer ook een keer een langere tijd te zitten om mappen te leren kennen.
Je zal zien dat het na verloop van tijd beter gaat.

Vergeet niet: sommige tegenstanders spelen CoD al jaren en misschien wel dagelijks dus logisch dat er een verschil is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op de console speelt dan helpt het ook om op een monitor te spelen ipv tv. Minder input lag en je zit er dichter op, waardoor je enemies sneller zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:47:
bots? wat is dat?
Ok heb je nog meer tips voor mij?
BOTS zijn CPU tegenstanders die je bijvoorbeeld in kan stellen als makkelijk.

Zo kun je de multiplayer tegen bots oefenen en een echt CoD beest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:52:
[...]

Geef het ook echt de tijd en vergeet je k/d. Ga gewoon puur zitten en elke kill die je maakt is er 1.
Zie alles als positief. Probeer ook een keer een langere tijd te zitten om mappen te leren kennen.
Je zal zien dat het na verloop van tijd beter gaat.

Vergeet niet: sommige tegenstanders spelen CoD al jaren en misschien wel dagelijks dus logisch dat er een verschil is
Bedankt.
Ja dat merk je wel, sommige zijn razendsnel en ja ik ben al blij als ik 1 of 2 kills heb in een game ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:12:
[...]

BOTS zijn CPU tegenstanders die je bijvoorbeeld in kan stellen als makkelijk.

Zo kun je de multiplayer tegen bots oefenen en een echt CoD beest worden.
Kan je mij vertellen hoe ik dat doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:24:
Kan je mij vertellen hoe ik dat doe?
Play Local, Multiplayer en dan kun je via setup game de bots, map, gamemode en andere dingen instellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De laatste 14 van de 16 games die ik gejoined was waren Combine...... Ik leave overigens iedere Combine game tegenwoordig. Dan maar een W/L rate van 0.01

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ORia4AV.png

[ Voor 52% gewijzigd door xelfer op 22-12-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:38:
[...]

Play Local, Multiplayer en dan kun je via setup game de bots, map, gamemode en andere dingen instellen.
Dank je.
Ik ga dat maar eens even spelen.
Want multiplayer is zo niet echt leuk spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:49:
[...]

Dank je.
Ik ga dat maar eens even spelen.
Want multiplayer is zo niet echt leuk spelen ;-)
En probeer ook in een party te spelen en niet alleen.
Met wat bekenden erbij is het A. gezelliger! B. makkelijker! (je kan elkaar helpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol, best wel grappig gedaan dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:22:
[...]

En probeer ook in een party te spelen en niet alleen.
Met wat bekenden erbij is het A. gezelliger! B. makkelijker! (je kan elkaar helpen).
Heb nog niet echt veel vrienden die Black ops 3 spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie eigenlijk de slechtste Specialist? Ik vind Rejack echt nutteloos. Waarom zou je 2 x dood willen gaan op dezelfde plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

xelfer schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:50:
Wat vinden jullie eigenlijk de slechtste Specialist? Ik vind Rejack echt nutteloos. Waarom zou je 2 x dood willen gaan op dezelfde plek?
H.I.V.E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Na wat oefenen, lukt multiplayer iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Ik vind HIVE best wel chill, wat van die dingen in deuropeningen schieten en gewoon verdergaan met je eigen gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarceldeV schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:01:
[...]

Ik vind HIVE best wel chill, wat van die dingen in deuropeningen schieten en gewoon verdergaan met je eigen gun.
Hive is gewoon schieten met een booby trap gun. Dat werkt perfect. Maar Rejack is gewoon echt heel erg dom:

1) het valt super op dat je kan rejacken dus je tegenstander zit er gewoon op te wachten
2) de eerste sec van rejack kan je nog niet schieten, maar wel geraakt worden, dus vaak ben je al voor een 2e keer dood voordat je wat kan doen

Ik ben nu de challenges voor de outfits aan het doen, vandaar dat ik gedwongen word om een tijdje met rejack te spelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn!
Goed bezig.
Ik heb echt elke keer problemen met het aanrichten op de vijand, vaak net te laat........... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Inderdaad, ik reageerde op iemand boven mij die de HIVE noemde als slechtste specialist. Ik ben blij dat ik gister eindelijk de double kills heb gehaald met rejack, wat een hel was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:20:
[...]

Damn!
Goed bezig.
Ik heb echt elke keer problemen met het aanrichten op de vijand, vaak net te laat........... :-(
Misschien je sensitivity wat verhogen? Als het een probleem is dat je met draaien steeds te laat bent in ieder geval. Of fast hand of quickdraw gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarceldeV schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:21:
[...]

Misschien je sensitivity wat verhogen? Als het een probleem is dat je met draaien steeds te laat bent in ieder geval. Of fast hand of quickdraw gebruiken.
Ik heb sensitivity beide op 5 staan, als ik hem hoger zet gaat het te snel..........
Ik moet denk ik nog wat oefenen maar wil wel mijn wapens upgraden dus moet de multiplayer wel spelen.
ik gebruik nu de HVK-30 met quickdraw en de grip.
Pagina: 1 ... 33 ... 68 Laatste