Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 100 Laatste
Acties:
  • 860.608 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://ideas.lego.com/projects/160529
Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/projects/34f/e33/160529/2767860-o_1b3ngnjp210tocl75n31j219g77-full.jpg

de donner-kebab, ook wel leuke;

Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/projects/0a2/fb0/161142/2764719-o_1b3h8eoi21i65ken1qag1443fnh7-full.jpg

maar de 'mooiste' vind ik nog wel amsterdam
Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/projects/17a/968/122670/2189386-o_1a4dsnicj1p7atjc1jhcijqo9h-full.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 31-01-2017 08:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Zijn zeker mooie ideas, maar ik geloof dat dit bij voorbaat al gedoemd is te mislukken. Volgens mij doet Lego geen modulars uitbrengen in de Ideas serie.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind ze echt prachtig dat amsterdam - als niet te koop wordt, dan misschien zelf bouwen/knutselen (brickparts?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:53

Reinier

\o/

Dat huis van Van Houten is fraai zeg. Mooi clean zonder die enorme overdaad aan versiesels die alle modulars hebben.
Alleen dat steenkolen-Engels :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
Na twee weken geleden de Parisian Restaurant als eerste modular te hebben besteld heb ik gister van de overblijfselen van mijn verjaardag maar meteen Assembly Square besteld. Het plan was Palace Cinema, maar ik kon me niet inhouden om de grotere en veel gedetailleerdere te bestellen. Zin in hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
himlims_ schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:19:
vind ze echt prachtig dat amsterdam - als niet te koop wordt, dan misschien zelf bouwen/knutselen (brickparts?)
In verband met de kanaalhuis stijl vind je wel wat informatie en bouwplannen in deze boeken:
- LEGO Adventure Book, Vol. 3 (No Starch)
- LEGO Neighborhood Book (No Starch)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Roy Visser schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:27:
Ik persoonlijk vind het toffer om zoals een museum te werk te gaan, gewoon verschillende exposities houden en niet alles in één keer overal willen proppen. Zeker als je beperkte ruimte hebt ziet het er dan heel erg chaotisch uit. En als je minder hebt staan, kijk je automatisch vaker naar hetzelfde model en geniet je er meer van. Ben je het zat, zet je weer een ander neer. Op die manier geniet ik veel meer van de sets, en heb ik altijd wat te bouwen staan. Ik heb sowieso niet eens de ruimte om alles neer te zetten, maar met mijn andere verzameling heb ik hetzelfde probleem. En op deze manier bevalt het me eigenlijk wel heel erg prima. Het voelt altijd vers en nieuw aan, met als bijkomend voordeel dat ik zelfs als ik iedere maand wat nieuws neerzet, ik over 4 jaar nog steeds sets neer kan zetten die ik nog nooit gezien heb, en tegen die tijd heb ik er vast wel weer een hele zwik bij gespaard :P
Dat is wel een goed idee eigenlijk. Vorig jaar op mijn verjaardag heb ik van m'n verjaardagsgeld ( ;) ) de Parisian Restaurant gekocht en gebouwd. Prachtig model waar ik nog regelmatig genietend naar kijk. Maar ik heb geen ruimte om een hele straat van Modulars te bouwen. Het afbreken van PR en op die plek een andere Modular plaatsen is dan wel een prima idee. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

DukeBox

loves wheat smoothies

Met kerst heeft mijn vrouw ook lego ontdekt, had voor de kinderen het winter speelgoed huisje (10249) gekocht om met zijn allen in elkaar te zetten en mijn vrouw vond dat helemaal geweldig :)
Nu is zij binnenkort jarig en denk ik er aan om het disney kasteel te geven. Vind dat wel een enorm gaaf ding.
Uiteraard dan wel samen in elkaar zetten ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DukeBox schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:35:
Met kerst heeft mijn vrouw ook lego ontdekt, had voor de kinderen het winter speelgoed huisje (10249) gekocht om met zijn allen in elkaar te zetten en mijn vrouw vond dat helemaal geweldig :)
Nu is zij binnenkort jarig en denk ik er aan om het disney kasteel te geven. Vind dat wel een enorm gaaf ding.
Uiteraard dan wel samen in elkaar zetten ;)
je weet dat 40% van de prijs lucht is en voor disney betaald - prijs/brick wise is het een zwaaar dure set :X
assembly misschien ook leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:14:
[...]

je weet dat 40% van de prijs lucht is en voor disney betaald - prijs/brick wise is het een zwaaar dure set :X
assembly misschien ook leuk?
Het is ongeveer 8.6 ct per onderdeel, prijs/brick wise valt wel mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

himlims_ schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:14:
..prijs/brick wise is het een zwaaar dure set..
Zoals hierboven al wordt aangegeven valt dat wel mee, voornamelijk het in elkaar zetten en de speel factor wanneer deze in elkaar zit (voor de kids) spreken mij ook erg aan. Het is ook niet zo'n 'meisjes' kasteel gelukkig. De details per kamer en er omheen is iets dat mijn vrouw zeker op prijs zal stellen, dat vond ze met het winterhuisje ook al zo leuk.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 31-01-2017 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
Vandaag verschijnen er nieuwe foto's van Lego's zomeruitgaves: zusammengebaut en promobricks.de zijn aanwezig op de Nuremberg speelgoedbeurs.

*edit* hier is alvast een foto van 'fun at the beach' en een busstation set.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/16464584_252175651874664_359251830804316160_n.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Kapoen op 31-01-2017 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://zusammengebaut.com/wp-content/uploads/2017/01/Zusammengebaut18.jpg

Leeuw en Poema O+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Rudios schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:14:
Heb de afgelopen maand veel modulars gekocht, verslavend en ontzettend leuk om te doen/zien;

10218 - Pet Shop
10232 - Palace Cinema
10243 - Parisian Restaurant
10246 - Detective's Office
10251 - Brick Bank
10255 - Assembly Square

Echter, ga ik niet verder terug om te kopen, omdat de prijzen de pan uitreizen bij de oudere sets. Ik heb de oude sets ook gezien en zijn een stuk saaier om te zien, al helemaal binnen in - lees: helemaal niks te zien. Dus wellicht hou ik het hierbij en heel misschien toch nog ergens de 10224 - Town Hall op de kop tikken, dan heb ik de laatste 7 huisjes. En dan vanaf daar elk jaar de nieuw uitgegeven set kopen. Echter zit ik nu al in aan de krappe kant wat betreft het etaleren van de sets. Nemen aardig wat plek in beslag. Probleem is nu ook dat mijn Star Wars sets geen plek meer hebben. Mijn meeste Star Wars sets staan nu zielig weggeduwd op een hoge kast. ;w Hoe lossen jullie dat op wat 'plek technisch' betreft? Breken jullie sets af en dan rouleren met wat je opstelt?
Met uitzondering van 10251 en 10255 heb ik het bovenstaande rijtje modulars. Ik heb ook niet alle ruimte dus als de 10251 en 10255 komen dan breek ik er wel 1 of 2 af.
Rouleren en je hebt iedere keer weer alle lol om het weer op te bouwen. Zo doe ik het ook met de 10245 die alleen tijdens Sint en Kerstman weer opgebouwd gaat worden.

Wel een foto maken van alle modulars + 10245 als ze op een rijtje staan :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Ik zie wel twee soorten panters, maar een leeuw zie ik niet hoor. Of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Guardian1980 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:39:
[...]

Ik zie wel twee soorten panters, maar een leeuw zie ik niet hoor. Of ligt het aan mij?
Nee, ik ook niet..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Guardian1980 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:39:
[...]

Haha, ik moet vaker naar de dierentuin met zoonlief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Ik zie een zwarte panter en een jaguar. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:21
Dit vind ik nog wel een leuk idee van de nieuwe Technic sets als tribute aan de eerste "supercar" uit 1977:
Afbeeldingslocatie: http://zusammengebaut.com/wp-content/uploads/2017/01/lego-technic-legendaeres-modell-im-neuen-look-spielwarenesse-2017-zusammengebaut-andres-lehmann.jpg
Maar om daar nou die 3 sets voor te halen? Had dan toch liever een leuk doosje en boekje erbij gezien puur voor dit dingetje als echt jubileum setje. Maar goed, ze hadden ook niks kunnen doen, idee is leuk.

De 42068 is dus de 42051 die vorig jaar nog werd gecancelled. De 42069 weet ik niet precies wat ik er van moet vinden, met het B-Model van de 42038 in m'n achterhoofd, lijkt dit meer gewoon een variant daar op. Hoewel ik blij ben dat de Porsche panelen in andere kleuren komen vind ik het wel raar dat ze dan kiezen voor paars, waar Technic verder niks in heeft. En persoonlijk vind ik die kleurkeuze nog wat zuurder, want ik had veel liever de Porsche in die kleur gezien (ook 1 van de 4 hoofdkleuren voor de GT3 naast oranje).

De 42070, vond hem al stoer, vind hem nog steeds stoer :)
Leuk gearboxje er in om te switchen tussen 6 functies (speculatie van mijn kant):
sturen/rijden
outriggers/kraan draaien
kraan hoog of laag/winch

Maar waar is #42067??? Misschien toch nog een verrassing of toch weer 1 van Lego's rare sprongetjes in nummers?

Filmpje:

Zet voor de grap eens het filmpje op pauze bij 5 seconde en kijk naar 2003, dat is niet de 8455 backhoe, HET pneumatic powerhouse en 1 van de allerbeste sets ooit gemaakt, maar het slappe 2011 aftreksel set# 8069 met LA's. Foei Lego!

Filmpje zegt dus een adviesprijs van 250 euro voor de 42070. Dat is nog flink aan de prijs, maar goed, dat was ook de adviesprijs van de 42030 en daar heb ik er ook 2 van opgepikt voor 150 euro per stuk :)

[ Voor 20% gewijzigd door AppieNL op 31-01-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:39

McBoom

Broem

AppieNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:25:
De 42070, vond hem al stoer, vind hem nog steeds stoer :)
Leuk gearboxje er in om te switchen tussen 6 functies (speculatie van mijn kant):
sturen/rijden
outriggers/kraan draaien
kraan hoog of laag/winch
Ik vind 'm ook stoer en ook alleen al om zo'n detail als dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/p8KEKvfKQuMFuxhe39dGRLUm/full.png
_O_

Maar €250.... Ik zal de doos eerst maar eens in het echie moeten zien om een gevoel te krijgen of hij mij de prijs waard is. Het model spreekt mij in elk geval wel meer aan dan de BWE.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

AppieNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:25:
Dit vind ik nog wel een leuk idee van de nieuwe Technic sets als tribute aan de eerste "supercar" uit 1977:
Die op het plaatje is de 8860 uit 1980. De eerste chassis was uit 1977, maar dat is de 853.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Oh ja, my bad. Dus eigenlijk vieren ze het 40-jarige bestaan met een moderne versie van een auto van 37 jaar geleden. Logisch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Eigenlijk wel ja 😩.
Gelukkig heeft de 853 al een studless remake gekregen.
http://www.moc-pages.com/moc.php/426882

En de 8860 ook
http://rebrickable.com/bl...mpetition-winner-october/
En die is wel een behoorlijk tikkeltje mooier dan die nieuwe 'zusammengebaute 8860'

Het leuke nieuws is wel dat die bouwbeschrijving gratis wordt.

[ Voor 53% gewijzigd door GeeBee op 31-01-2017 23:22 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:17

Fiber

Beaches are for storming.

Een rode led achter dat raam zou het helemaal af maken... :>

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Fiber schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:57:
[...]

Een rode led achter dat raam zou het helemaal af maken... :>
hahah klinkt goed - nu nog de 'tekening' / 'partslist' zien te bemachtigen van de creatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
himlims_ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:51:
[...]

hahah klinkt goed - nu nog de 'tekening' / 'partslist' zien te bemachtigen van de creatie
Dat huisje ziet er nou niet echt complex uit van de buitenkant...dat kan je vast zelf wel in een middagje of 2 met LDD namaken. Dat is nog leuker ook, dan heb je nog een beetje het gevoel dat je het zelf hebt gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dat Amsterdam huisje komt zelfs bijna letterlijk uit een ideeënboek :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
aReaRe schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:38:
[...]

Met uitzondering van 10251 en 10255 heb ik het bovenstaande rijtje modulars. Ik heb ook niet alle ruimte dus als de 10251 en 10255 komen dan breek ik er wel 1 of 2 af.
Rouleren en je hebt iedere keer weer alle lol om het weer op te bouwen. Zo doe ik het ook met de 10245 die alleen tijdens Sint en Kerstman weer opgebouwd gaat worden.

Wel een foto maken van alle modulars + 10245 als ze op een rijtje staan :)
ik wil eigenlijk alle modulairs bouwen en naast elkaar hebben, en daarna pas 1 afbreken, echter mis ik de ruimte ervoor

ik kan het imperial flag ship uit elkaar halen, scheel wel plek voor 1 of 2 modulairs... maar ik kan het haast niet over m'n hart verkrijgen dat ding uit elkaar te halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Iemand interesse in een gouden Lego steen? "Heilige graal onder de Legosteentjes" gaat onder de hamer (bron deredactie.be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

1. Koop goud
2. Maak een mal van een brick
3. Vul met goud.
4. Verkoop met winst :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
Angeloonie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:07:
[...]

1. Koop goud
2. Maak een mal van een brick
3. Vul met goud.
4. Verkoop met winst :+
Dan heb je in feite een lepin brick van goud ;). Die winst kan je naar fluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door cbr600f4i op 01-02-2017 13:44 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

cbr600f4i schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:43:
[...]

Dan heb je in feite een lepin brick van goud ;). Die winst kan je naar fluiten.
Hoe ga je het verschil zien? :P Goud = goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06
jammer inderdaad dat er geen lego op de studs staat.
Wel gaaf voor de heb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

almightyarjen

When does the hurting stop?

Pittie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:50:
[...]

jammer inderdaad dat er geen lego op de studs staat.
Wel gaaf voor de heb natuurlijk.
Ik vraag me af of dat zo'n mal met zulke fijne letters op de studs wel goed gaat met goud: zal goud niet te viscoos zijn waardoor het niet netjes de kleine uithollingen van de letters vult? :? Geen praktijk kennis op dit gebied :D

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

mschol schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:25:
[...]

ik kan het imperial flag ship uit elkaar halen, scheel wel plek voor 1 of 2 modulairs... maar ik kan het haast niet over m'n hart verkrijgen dat ding uit elkaar te halen 8)7
Gewoon doen, en over een tijdje weer opbouwen. Dubbel lol voor dezelfde prijs. Ik geniet er nu weer van om Satans Santa's workshop opnieuw op te bouwen :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
almightyarjen schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:07:
[...]

Ik vraag me af of dat zo'n mal met zulke fijne letters op de studs wel goed gaat met goud: zal goud niet te viscoos zijn waardoor het niet netjes de kleine uithollingen van de letters vult? :? Geen praktijk kennis op dit gebied :D
Ligt oa aan de soort mal die je hebt gemaakt, de snelheid waarmee het goud afkoelt (en dus krimpt) en de eventuele druk waaronder je het giet.

Je moet waarschijnlijk een overmaats Lego blokje hebben als negatief met meer uitgesproken letters om dit te kunnen maken met de tekst erop zoals op een kunststof blokje om 'near net size' te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Angeloonie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:43:
[...]

Hoe ga je het verschil zien? :P Goud = goud
Lego is lego, en toch is er een verschil in lepin en lego. Dus als het niet van de lego fabriek komt is het niet dezelfde kwaliteit of waarde als wanneer het van de lepin fabriek komt. Je houdt dan hooguit de waarde van het goud en niet de toegevoegde waarde van lego. Zelfde als wanneer ik een kopie maak van de Mona Lisa zeg maar.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980

Guardian1980

Lekker bezig

Op dit moment (ruim 5 uur voor einde veiling) staat ie op 10.400 euro. Kan je heel wat 2x4 bricks voor kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
cbr600f4i schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:16:
[...]

Lego is lego, en toch is er een verschil in lepin en lego. Dus als het niet van de lego fabriek komt is het niet dezelfde kwaliteit of waarde als wanneer het van de lepin fabriek komt. Je houdt dan hooguit de waarde van het goud en niet de toegevoegde waarde van lego. Zelfde als wanneer ik een kopie maak van de Mona Lisa zeg maar.
Maar een gouden LEGO steen != ABS LEGO. Ik denk dat een goede goud smid met een goede mal een heel eind kan komen, zeker als die echte gouden LEGO stenen uit 1980 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:25
Ik krijg net de verzendbevestiging dat mijn LEGO Chess set is verzonden. Ben erg benieuwd. Nu wachten tot mijn zoontje van 4 klaar is om er mee te spelen ;)

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 18:30
Leuk hebbeding die gouden steen :P

Zelf de laatste tijd wat minder actief met de Lego bezig, maar vlakbij huis zelf nog een leuk hebbeding kunnen ophalen (niet zo leuk als die gouden steen helaas :P). Even een time warp naar de jaren 80 toen ik vast ook zo over m'n nieuwe aanwinst uitkeek :+

Afbeeldingslocatie: http://home.caiway.nl/~robterpe/Photos/6480.jpg

Blijft zonde dat Lego al weer jaren gebruikt maakt van een simpele kartonnen doos.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980

Guardian1980

Lekker bezig

Zat net even op zusammengebaut te kijken, en het ziet er toch wel mooi uit. Persoonlijk vind ik de bus-set, fun at the beach en de Creator-huizen wel interessant. Nu nog even wachten op de prijzen (sommigen worden al op die website genoemd) om af te wachten of m'n enthousiasme niet omslaat in deceptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
[TAG]Speedy schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:07:

Zelf de laatste tijd wat minder actief met de Lego bezig, maar vlakbij huis zelf nog een leuk hebbeding kunnen ophalen (niet zo leuk als die gouden steen helaas :P). Even een time warp naar de jaren 80 toen ik vast ook zo over m'n nieuwe aanwinst uitkeek :+

[afbeelding]

Blijft zonde dat Lego al weer jaren gebruikt maakt van een simpele kartonnen doos.
Die doos heb ik ook ooit in mn handen gehad... om daarna open te trekken en op te bouwen :p Erg lang geleden.
Nadeel was alleen dat die pinnekes van die aanhangers de erg nare gewoonte hadden af te breken, als een van de weinige soorten legosteentjes die dat deden.

[ Voor 10% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 01-02-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

cbr600f4i schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:16:
[...]

chrisO schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:21:
[...]

Maar een gouden LEGO steen != ABS LEGO. Ik denk dat een goede goud smid met een goede mal een heel eind kan komen, zeker als die echte gouden LEGO stenen uit 1980 komen.
Dat dus.. Het is niet zoals met Lego/Lepin dat de kwaliteit van het plastic of goud anders is. Met goud zou je dus een identieke kopie kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

[afbeelding]

Dat was echt een van mijn favorieten. Van mijn ouders gekregen in 1986, als cadeautje omdat we gingen verhuizen. Lag in m'n nieuwe kamer. Ik dacht dat ik hem van de oude bewoners had gekregen.

Urenlang heb ik me op de wc opgesloten om in het donker naar de blauwe zwaailichtjes te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Guardian1980 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:16:
[...]

Op dit moment (ruim 5 uur voor einde veiling) staat ie op 10.400 euro. Kan je heel wat 2x4 bricks voor kopen ;)
Hij is uiteindelijk verkocht voor de lieve som van €18.498,-. 8)7

Komt ook nog even 9% bij voor Catawiki, en verzendkosten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Snoz Lombardo schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:49:
[...]

Hij is uiteindelijk verkocht voor de lieve som van €18.498,-. 8)7

Komt ook nog even 9% bij voor Catawiki, en verzendkosten natuurlijk ;)
Maar is tie nou compatible met je gewone Lego...? O-)

Heb hem maar laten schieten... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Even een time warp naar de jaren 80 toen ik vast ook zo over m'n nieuwe aanwinst uitkeek :+

[afbeelding]

Recent heb ik die doos ook weer in elkaar gezet voor mijn zoontje. Alles werkte nog. Helaas is mijn vrouw wat minder gecharmeerd van het in haar oren irritant hoge geluid. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Angeloonie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:44:
[...]

[...]

Dat dus.. Het is niet zoals met Lego/Lepin dat de kwaliteit van het plastic of goud anders is. Met goud zou je dus een identieke kopie kunnen maken.
Je kan een exacte kopie maken maar daar houdt het volgens mij ook op. Dan heb je hooguit de waarde van goud en niet het originele blokje. Nu weet ik niet of ze een serienummer of certificaat hebben zodat je de echtheid kan controleren. Ik vergelijk het met gouden munten uit bepaalde jaren, die zijn ook meer waard dan een munt uit 2017 en die kan je ook namaken (of het gebeurt heb ik geen idee van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Fiber schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 00:44:
[...]

We bricklinken hem wel. >:) :Y)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
cbr600f4i schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:07:
[...]

Je kan een exacte kopie maken maar daar houdt het volgens mij ook op. Dan heb je hooguit de waarde van goud en niet het originele blokje. Nu weet ik niet of ze een serienummer of certificaat hebben zodat je de echtheid kan controleren. Ik vergelijk het met gouden munten uit bepaalde jaren, die zijn ook meer waard dan een munt uit 2017 en die kan je ook namaken (of het gebeurt heb ik geen idee van).
een certificaat zou wel op de foto hebben gestaan, stuwt de waarde.
een serienummer leek niet op het steentje zelf te staan.

enige waaraan je kon zie,n (iig zo van de foto's) dat het een origineel was, was door het doosje en zelfs die kan worden nagemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je moet je afvragen of je bij een relatiegeschenk uit begin jaren '80 wel dat soort dingen moet verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:26:
Je moet je afvragen of je bij een relatiegeschenk uit begin jaren '80 wel dat soort dingen moet verwachten...
denk het niet inderdaad

meegenomen vanuit het andere topic:
YouTube: Sariel visits LEGO: inside LEGO molding factory, LEGO vault & LE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:58
[...]

http://www.nu.nl/opmerkel...e-geveild-19000-euro.html :)
Het gouden blokje van 25,65 gram kan gewoon gebruikt worden met andere Lego-stenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Wat ruimte betreft - reacties op mijn post; vind ik het idd een goed idee om zo nu en dan een set ten toon te stellen en daarin te rouleren! Zo blijft het idd vernieuwd. Thx voor de tips!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

stud.io is de nieuwe brick-builder-tool? http://studio.bricklink.com/v2/build/studio.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Reinier schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:58:
[...]

Dat was echt een van mijn favorieten. Van mijn ouders gekregen in 1986, als cadeautje omdat we gingen verhuizen. Lag in m'n nieuwe kamer. Ik dacht dat ik hem van de oude bewoners had gekregen.

Urenlang heb ik me op de wc opgesloten om in het donker naar de blauwe zwaailichtjes te kijken :D
Haha, ik ook. Ik had dan de politiewagen en de helicopter (ziekenhuis). Uren in het donker op mijn kamer :*)

deze 2:
https://www.rebrickable.com/sets/6450-1/mobile-police-truck/
https://www.rebrickable.com/sets/6482-1/rescue-helicopter/

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22

talin

ES-MA

Reinier schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:58:
[...]

bij de politie uitvoering zit toch ook een sirene?
mijn zoon speelt er nog wekelijks mee, tijdje geleden van z'n oom gekregen, ik heb hem schoongemaakt en wat contactpuntjes wat geschuurd.

doet het nog perfect!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik zag Lepin voorbij komen. Hebben mensen hier een Lepin setje? Mijn broer wil een setje kopen om te kijken wat voor kwaliteit het is en hij wil graag modulars hebben, maar heeft het geld niet om die dure sets van Lego te kopen. Ik weet het, het is vloeken in de kerk, maar wat is de bouw kwaliteit van de Lepin blokjes?

Niet alleen vloeken in de kerk, het staat ook gewoon in het rode 'let op' vlak:
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 03-02-2017 11:53 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:15
Vragen over Lepin mogen hier: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Waarschijnlijk kun je daar je antwoord ook al vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
fishman schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:47:
Vragen over Lepin mogen hier: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Waarschijnlijk kun je daar je antwoord ook al vinden.
Misschien kan deze link opgenomen worden in de Topic Warning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Done, dit soort dingen mogen ook via topicreports. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

talin schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:24:
[...]

bij de politie uitvoering zit toch ook een sirene?
Ja en bij de brandweer ook. Ruimterobot Roelof ook (die had m'n broer gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Reinier schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:01:
[...]

Ja en bij de brandweer ook. Ruimterobot Roelof ook (die had m'n broer gekregen).
Deze per toeval?
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/6750-1.jpg
Die had ik ook geloof ik. En de brandweer-, politieauto en helikopter met hetzelfde systeem >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ja die! Ik geloof dat hij Roelof heette in de catalogus. Maar het kan zijn dat ik die naam zelf heb bedacht :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
Reinier schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:13:
[...]

Ja die! Ik geloof dat hij Roelof heette in de catalogus. Maar het kan zijn dat ik die naam zelf heb bedacht :D
Je hebt het goed onthouden _/-\o_ , ik heb er even een oude catalogus (bron) op nageslagen:
Afbeeldingslocatie: http://www.brickfactory.info/scans/catalog/1986/003/020.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Later dit jaar staat er een trip naar Berlijn op het programma en tot mijn grote vreugde is daar een echte Lego store! Mijn vriendin en ik willen later dit jaar een aantal minifigures inlijsten en ik ben benieuwd of er wellicht een soort van PaB muur is voor minifigures. Daarnaast zijn er natuurlijk de CMF maar die kopen we wel een keer op een beurs zodat we ook direct leuke er tussenuit kunnen kiezen.

Buiten deze minifigures nog de vraag hoe ik mijn VIP membership ook op 'papier' kan krijgen zodat ik bij een eventuele aankoop ook VIP punten kan bemachtigen. Daarnaast hoop ik nog op een leuke lokale actie natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PaB, CMF, VIP ... zit er subsidie op afkortingen? vip snap ik nog wel, maar de inhoud van jouw bericht is voor mij niet heel duidelijk (zegt misschien meer over mij, dan over jouw bericht :+)

[ Voor 60% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
la_fusion schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:38:
Later dit jaar staat er een trip naar Berlijn op het programma en tot mijn grote vreugde is daar een echte Lego store! Mijn vriendin en ik willen later dit jaar een aantal minifigures inlijsten en ik ben benieuwd of er wellicht een soort van PaB muur is voor minifigures. Daarnaast zijn er natuurlijk de CMF maar die kopen we wel een keer op een beurs zodat we ook direct leuke er tussenuit kunnen kiezen.

Buiten deze minifigures nog de vraag hoe ik mijn VIP membership ook op 'papier' kan krijgen zodat ik bij een eventuele aankoop ook VIP punten kan bemachtigen. Daarnaast hoop ik nog op een leuke lokale actie natuurlijk :D
Kijk gerust al even rond in die winkel: Lego Store Berlin – Great (Re)Opening – 24.11.2016 Volgens mijn schatting is ie minstens even groot als de nieuwe winkel in London.

En ivm VIP: normaal gezien is je plastic VIP kaartje in elke Lego (flagship) store geldig. Ik heb allezinds geen problemen gehad met mijn (Belgische) kaart in Londen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:47:
[...]

Kijk gerust al even rond in die winkel: Lego Store Berlin – Great (Re)Opening – 24.11.2016 Volgens mijn schatting is ie minstens even groot als de nieuwe winkel in London.

En ivm VIP: normaal gezien is je plastic VIP kaartje in elke Lego (flagship) store geldig.
Een plastic VIP kaartje kun je in een betreffende LEGO store laten aanmaken met de digitale VIP gegevens die online in de Lego S@H gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22

talin

ES-MA

la_fusion schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:38:

ik ben er maandag nog langs gelopen, die PaB muur zag ik zo snel niet maar ik was aan het werk en moest ff boodschappen doen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:49:
[...]

Een plastic VIP kaartje kun je in een betreffende LEGO store laten aanmaken met de digitale VIP gegevens die online in de Lego S@H gebruikt wordt?
Inderdaad, ik heb een paar jaar geleden mijn kaart gekregen in de winkel te Antwerpen omdat ik mijn eerste (die via de post kwam) was kwijtgespeeld 8)7 Men trok er gewoon een lade open met kaarten en activeerden er één met mijn S@H gegevens.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2017 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:46:
PaB, CMF, VIP ... zit er subsidie op afkortingen? vip snap ik nog wel, maar de inhoud van jouw bericht is voor mij niet heel duidelijk (zegt misschien meer over mij, dan over jouw bericht :+)
Hier nog zo'n leek, maar een estimated guess:
PaB = Pick a Brick
CMF = Collectable Mini Figures

Hoe warm ben ik? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guardian1980

Guardian1980

Lekker bezig

Warmer kan niet d:)b
[...]Heb hem maar laten schieten... :z
Ik ook, maar mijn reden is dat ie niet past bij mijn andere sets. Hooguit in de safe van de Brick Bank :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb hem nog steeds :)

Gisteren de LEGO Technic RC rupsbandracer 42065 gehad, is best een leuk ding. Wel erg snel in elkaar maar hij rijdt vrij soepeltjes. De IR is wel wat laggy jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik eigenlijk ook, verspreid over... twee Curver kisten... tezamen met massa's andere sets.
*sorteer nachtmerrie!*

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Zo weer een mooie aanwinst gescoord :D de 10235 (winter Christmas market) voor 105 euro :) nog 1 grote set te gaan (de trein) en dan alle grote winter sets in de collectie. Dan nog alleen de kleine doosjes :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ik wilde hem net posten..

dan maar een paar plaatjes van vliegveld nurnberg:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Dl4UsKy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nLRGVWL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
Lekkere clickbait titel.

Een Legoland Discovery Center lijkt in niets op een Legoland pretpark.
Volwassenen worden er vaak niet alleen binnen gelaten, En als ze er dan binnenkomen met hun kinderen blijkt ook wel waarom.

Vraag mij dan ook af hoeveel subsidiegeld hier tegenaan gegooid wordt, En of de gemeente wel weet waar het aan begint.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Sircuri schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Haha, ik ook. Ik had dan de politiewagen en de helicopter (ziekenhuis). Uren in het donker op mijn kamer :*)

deze 2:
https://www.rebrickable.com/sets/6450-1/mobile-police-truck/
https://www.rebrickable.com/sets/6482-1/rescue-helicopter/
Ja deze wilde ik ook hebben vroeger. Ik kreeg alleen de https://rebrickable.com/s...n-crew-construction-1989/ aangezien mijn ouders lichte bezwaren hadden tegen speelgoed met geluid. Nu ik zelf kinderen heb begrijp ik volledig waarom :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:41
Het is alleen onduidelijk hoe LEGO bijdraagt aan "Minder stenen, meer groen, is het uitgangspunt voor de badplaats." :+

Edit: het uitgangspunt moet zijn: Meer stenen, alle kleuren!

[ Voor 8% gewijzigd door Houtkern op 03-02-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Sato schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Lekkere clickbait titel.

Een Legoland Discovery Center lijkt in niets op een Legoland pretpark.
Volwassenen worden er vaak niet alleen binnen gelaten, En als ze er dan binnenkomen met hun kinderen blijkt ook wel waarom.

Vraag mij dan ook af hoeveel subsidiegeld hier tegenaan gegooid wordt, En of de gemeente wel weet waar het aan begint.
Heeft elk LegoLand Discovery Center niet ook een LEGO Shop?!!?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
chrisO schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:00:
[...]

Heeft elk LegoLand Discovery Center niet ook een LEGO Shop?!!?! :)
Niet hetzelfde als de echt Lego shop helaas. Je kan wel minifigs maken net zoals bij de shops :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
En volgens een thread op Brickset kan je in de Discovery winkels niet altijd terecht met je VIP kaart, dat hangt af van lokatie tot lokatie. Lego is blijbkaar niet de rechtstreekse eigenaar van deze centra. bron

[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Reinier schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:01:
[...]

De ruimte politie set had ook een schip met geluid. Die heb ik ook nog:

http://www.rebrickable.com/sets/6781-1/sp-striker/

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Kapoen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:20:
En volgens een thread op Brickset kan je in de Discovery winkels niet altijd terecht met je VIP kaart, dat hangt af van lokatie tot lokatie. Lego is blijbkaar niet de rechtstreekse eigenaar van deze centra. bron
uit het artikel op Omroep west begrijp ik dat die Discovery Centers eigendom zijn van Merlin Entertainment, dat voor 70% ook eigenaar is van de LegoLand parken: Wikipedia: Legoland

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://images0.tcdn.nl/binnenland/article27556985.ece/BINARY/original/HH-56828148

http://www.telegraaf.nl/b...-park_Scheveningen__.html

spuit11

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik hoop van harte dat dat allemaal doorgaat. Waar men daar namelijk heel erg tegenaan gaat lopen is parkeerruimte. Die is er in de buurt niet :+
Vitalizee zit aan het einde van de boulevard, daar is weinig parkeerruimte. Dichtstbijzijnde is de parking bij het circustheater, en anders die bij het zwarte pad of de grote er tussenin. Is minimaal 500 meter lopen allemaal en das best ver voor een dergelijke grote attractie.
Maar we gaan het zien :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Grappig wel, technisch directeur (Nederlander) van Walibi Holland (onderdeel van een andere attractie group) is onlangs overgestapt naar Lego dat onder Merlin Entertainment valt. Benieuwd of dat wat met het nieuws van vandaag te maken heeft.

In 2012 waren er al een keer geruchten dat Merlin Walibi zou willen overnemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Joster op 03-02-2017 21:25 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Nou project "Venator" krijgt langzaamaan vorm. Zie overzicht en de storage used tot nu toe =] Dus bijna 2200 parts on hand nu, nog een kleine 3200 te gaan...de kosten vallen mee opzich maar voorlopig weer ff sparen voor een paar nieuwe orders.

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/701/31858413414_ef8852d18d_b_d.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/647/31889076213_1389d1843f_o_d.jpg

Gelukkig heb ik nog genoeg te doen om de tijd te doden...

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/761/32579241821_23fe49facf_b_d.jpg

En omdat t kan, mn huidige UCS collectie...

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/389/31890921383_a34cfd5f0f_b_d.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/562/32662994486_f59de1c256_b_d.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Japser op 04-02-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
De Discovery Centres vallen echt zwaar tegen. Het zijn dik overpriced Monkeytowns met een paar bakken Lego. Echt het geld NIET waard.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 17-09 20:07
Het voornaamste dat ik interessant vind is dat hiermee een LEGO store naar Nederland lijkt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
RobvG schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:35:
Het voornaamste dat ik interessant vind is dat hiermee een LEGO store naar Nederland lijkt te komen.
Het is geen officiële Lego store. De acties zijn daar niet geldig. Ik hoop wel dat dit stap 1 is met als laatste stap (2) een officiële Lego store.

[ Voor 12% gewijzigd door Suli op 04-02-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
In Gouda zit toch een Lego store?

Is dus een playtoday..

[ Voor 33% gewijzigd door Cobb op 04-02-2017 18:26 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Suli schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:47:
[...]

Het is geen officiële Lego store. De acties zijn daar niet geldig. Ik hoop wel dat dit stap 1 is met als laatste stap (2) een officiële Lego store.
Wat zou eigenlijk een goede/praktische locatie zijn in Nederland om een eventuele echte Lego store te vestigen? Als Belgische buur wil ik wel op bezoek kunnen komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kapoen schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:53:
[...]

Wat zou eigenlijk een goede/praktische locatie zijn in Nederland om een eventuele echte Lego store te vestigen? Als Belgische buur wil ik wel op bezoek kunnen komen 8)
De voormalige V&D in Utrecht (Hoog Catharijne) zou wel mooi zijn maar die is al weer gevuld geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Utrecht idd, in de buurt voor heel Nederland en vooral voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Anders de V&D in R'dam. Is niet in midden NL, maar staat volgens mij nog leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Arunia schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:48:
Anders de V&D in R'dam. Is niet in midden NL, maar staat volgens mij nog leeg.
Die is inmiddels verhuurt d'r komt weer een warenhuis in

Burp

Pagina: 1 ... 88 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)