TWCRay schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:45:
[...]
Leuk! Het eerste boek staat hier ook in de kast, een van de favorieten van mijn 3-jarige zoon, naast boer Boris
Tweede boek lijkt me ook leuk..blijkbaar heeft zoonlief die ook al in zijn handjes gehad hoor ik net

Beide boeken worden respectievelijk nummer 4 en 5 in mijn collectie van DK Publishing. Zoals ik eerder zei, de fotografie in deze boeken is heel goed, itt de standaard Lego fotografie van tegenwoordig

.
Opmerkelijk is wel het prijsverschil voor die boeken. Dat tweede boek met 365 ideeën zag ik verleden week nog liggen in twee verschillende lokale winkels voor een prijs tussen 18 en 20 euro. Op Amazon UK staat het boek voor 8 pond

Weliswaar heb je dan een Engelse versie, maar als 'volwassene' deert me dat niet
Uit nieuwsgierigheid, een vraagje voor mensen met kinderen. Zou een Engelse versie van zo'n bouw/idee boek een bezwaar zijn voor jullie (jonge) kinderen? Kijken ze vooral naar de plaatjes, of proberen ze ook te lezen? Op onderstaande voorbeeldpagina zie je een kasteelscene. Kijken ze dan alleen naar de foto om die proberen na te bouwen, of gaan ze ook dat beetje tekst lezen?
Ik kan mij voorstellen dat de volgende voorbeeldpagina wel wat moeilijker is.

Terwijl hier die ketting van de mech walker alles visueel bindt.
[
Voor 4% gewijzigd door
Kapoen op 21-01-2017 10:06
]