Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote Lego Topic - Deel 4 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 100 Laatste
Acties:
  • 861.042 views

Onderwerpen

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57

almightyarjen

When does the hurting stop?

AppieNL schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:39:
Dat park City is wel leuk gedaan, handige parts pack voor Arjen met zoveel minifigs :P
Leuk gedaan met die rolstoel en kinderwagen.
Klopt :D die gaat er zeker komen. De set lijkt wel wat op die minifig sets van vroeger. Dat Octan benzinestation is ook leuk idd, maar ik vind hem wat ielig. Heb nog zo'n Octan benzinestation van vroeger en die is veel groter, met baseplate. Dat mis ik wil een beetje bij de nieuwe sets.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 15:36
Zie net die Creator RV, ben benieuwd naar de komende Breaking Bad mods :D

Flickr | Lego collectie

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ja dat is wel een verschil met vroegah. Ik had toen zo'n parkeer garage met tankstation erbij; http://lego.wikia.com/wiki/6394_Metro_Park_%26_Service_Tower

Toch wel een flink verschil.

Maar daarentegen is een set als deze wat makkelijker in te zetten als je je eigen baseplates etc hebt.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:16
icemotion schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:56:
Ja dat is wel een verschil met vroegah. Ik had toen zo'n parkeer garage met tankstation erbij; http://lego.wikia.com/wiki/6394_Metro_Park_%26_Service_Tower

Toch wel een flink verschil.

Maar daarentegen is een set als deze wat makkelijker in te zetten als je je eigen baseplates etc hebt.
Ik denk dat het nieuwe pompstation meer lijkt op deze set uit 1986:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/6378-1.jpg
Maar dan zonder de baseplate uiteraard ;)

*edit* ik wist trouwens niet dat Exxon ook ooit een merk was in Legoland:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/6375-2.jpg
Deze set stamt uit 1980.

[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 27-01-2016 09:20 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• almightyarjen

almightyarjen

Ik heb nog een stel modulars (5 geloof ik) liggen welke ik nog een keer in elkaar moet gaan zetten. Ik heb ze ooit als investering gekocht, maar ik ben van gedachte veranderd (en nee, de eerste nu mega dure sets heb ik helaas niet). Ik wil boven mijn bureau op zolder een lange plank aan de muur maken (30cm diep op zo'n 2m hoogte) waarop ik de modulars kan uitstallen. Ik heb een hekel aan stof in/op mijn lego creaties dus ik wil die plank "overkappen" met een "kap" met een hoek van 90 graden erin. De overkapping moet (in delen) makkelijk te openen zijn, zodat ik de sets makkelijk kan pakken voor als ik ze als decor in mijn video's wil gebruiken. En de kap moet doorzichtig zijn, het oog wil ook wat :D Dan wordt het al gauw plexiglas, polycarbonaat, o.i.d. Hoe zouden jullie dit oplossen?

• Gregyor
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Gregyor

Monsieur Pecheur

Helemaal emotioneel nu.
Gewoon in deze link: http://lego.brickinstruct...90/Fire_Truck_with_Ladder mijn allereerste lego item (die ik me kan herinneren) teruggevonden.

Dit is een set die ik ga zoeken op ebay of ergens anders.

Gevonden en besteld... € 14,00, kan ik nog verantwoorden.

[ Voor 10% gewijzigd door Gregyor op 27-01-2016 13:33 ]

Eingelijk ben ik gewoon erg aardig

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30
Gregyor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:25:
Helemaal emotioneel nu.
Gewoon in deze link: http://lego.brickinstruct...90/Fire_Truck_with_Ladder mijn allereerste lego item (die ik me kan herinneren) teruggevonden.

Dit is een set die ik ga zoeken op ebay of ergens anders.

Gevonden en besteld... € 14,00, kan ik nog verantwoorden.
Ik had hetzelfde toen ik na mijn 'dark ages' een paar maanden geleden de 8880 Super Car tegenkwam. Dat was mijn eerste grote Technics set. Maar op MP gaan ze voor ~€80 en dat is me toch iets te gortig voor een set van +20 jaar oud.

Alhoewel ik de zwarte technics beams wel mooi zou kunnen gebruiken voor stands van mijn Star Wars lego :)...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:51
Lego is nou eenmaal behoorlijk waardevast, 80 euro is een goede prijs voor een 8880.

@Arjen ik heb 2 planken en daar tussen een plaat plexiglas, die ik er zo uit kan schuiven/klappen, verwijderbare stopjes voor het plexiglas gedaan zodat het normaal niet eruit dondert. En met "stopjes" bedoel ik gewoon een paar punaises :P

Even oude foto gezocht:
Afbeeldingslocatie: https://bucket.bluegartr.com/06803810d087a05c769e5bbc4a2ae87b.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 27-01-2016 15:24 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
almightyarjen schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:18:
Ik heb nog een stel modulars (5 geloof ik) liggen welke ik nog een keer in elkaar moet gaan zetten. Ik heb ze ooit als investering gekocht, maar ik ben van gedachte veranderd (en nee, de eerste nu mega dure sets heb ik helaas niet). Ik wil boven mijn bureau op zolder een lange plank aan de muur maken (30cm diep op zo'n 2m hoogte) waarop ik de modulars kan uitstallen. Ik heb een hekel aan stof in/op mijn lego creaties dus ik wil die plank "overkappen" met een "kap" met een hoek van 90 graden erin. De overkapping moet (in delen) makkelijk te openen zijn, zodat ik de sets makkelijk kan pakken voor als ik ze als decor in mijn video's wil gebruiken. En de kap moet doorzichtig zijn, het oog wil ook wat :D Dan wordt het al gauw plexiglas, polycarbonaat, o.i.d. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Bij een kunststof handel een plaat bestellen van 2 meter breed en deze 90 graden laten zetten naar de door jouw gewenste hoogte en diepte maat? Kan nooit duur zijn lijkt me. Scharnier eraan zodat hij open kan kantelen en klaar :) Of zoals hierboven inderdaad, 2 planken en een plaat er tussen. Misschien nog wel gemakkelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 27-01-2016 16:11 ]

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Die Porsche lijkt me wel wat als Porsche liefhebber, maar wanneer zou die uitkomen en wat moet hij kosten, of is dat allemaal nog niet bekend?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:47
Het zijn de sets voor de 2e helft van 2016, en ik vind de prijs vrij pittig, volgens de geruchten €300+, zeker als de graafwielbagger zo rond de €250 zou moeten gaan kosten.

Dit zijn wel allemaal geruchten, dus voor definitieve prijzen ff wachten tot de tweede helft van dit jaar.

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Dat is wel vrij prijzig, maar goed we gaan het zien. Tnx.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• AppieNL
Gaan ook weer verhalen dat de 300 euro en 250 euro adviesprijsjes andersom zijn. Dus BWE voor 300 en Porsche 250. We zien het wel. Als ze gewoon in de winkel verschijnen kan je daar al snel 40 euro van af trekken :)

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:06
AppieNL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:58:
Gaan ook weer verhalen dat de 300 euro en 250 euro adviesprijsjes andersom zijn. Dus BWE voor 300 en Porsche 250. We zien het wel. Als ze gewoon in de winkel verschijnen kan je daar al snel 40 euro van af trekken :)
Er is veel kans dat de Porsche een Legostore exclusive wordt en dus aan de volle prijs dient aangekocht te worden. De geruchtenmolen plaatst trouwens de BWE voor 250 en de Porsche voor 300.

• AppieNL
Ja en ik zeg dus net dat die geruchtenmolen nu dus ook weer de andere kant op draait...
Volle prijs betaal ik sowieso niet voor de Porsche, zelfs met Lego store exclusive :P (en ja, hij wordt wel gekocht)

[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 27-01-2016 17:18 ]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-11 20:16
Die mustang blijft erg vet moet hem toch nog een keer aanschaffen/bouwen.
Wel mooi om hem nu naast de andere modellen te zien qua groot (en afwerkingsniveau)

(heb net ff de inventory lijst gedownload, Maar hoe kun je nou makkelijk zien welke shops het goedkoopste zijn en welke shops de meeste onderdelen op voorraad heeft ?)

[ Voor 19% gewijzigd door harley op 27-01-2016 17:31 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• AppieNL
Tja, op de plek van het robotje naast de Mustang staat nu m'n 41999, die gaat wellicht verhuizen voor de Porsche :P of de 8880 F1 wagen... ach nog een half jaar om over na te denken :)

[ Voor 23% gewijzigd door AppieNL op 27-01-2016 17:25 ]

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:03
Er is veel kans dat de Porsche een Legostore exclusive wordt en dus aan de volle prijs dient aangekocht te worden. De geruchtenmolen plaatst trouwens de BWE voor 250 en de Porsche voor 300.
de Porsche duurder dan de BWE ?? raar, de BWE ziet er 5 keer zo groot uit, veel meer parts. zelfs met licentie kosten zou ik dat toch raar vinden..

jammer, de Porsche leek me wel leuk, maar niet voor 300 E

• AppieNL
De BWE heeft alleen al zo'n 250 tracks er in zitten, laat staan de hoeveelheid pins. En je krijgt er ook steentjes bij voor "over de band". Die 4k tikken ze heel makkelijk aan met goedkope onderdelen. Aangezien de Arocs ook wel aaridg wat goedkope onderdelen had naast het dure spul (PF, Pneumatic, wielen, veel panels) waren dat ook 2800 onderdelen voor een adviesprijs van 200 euro. Dus eigenlijk vind ik 250 euro voor de BWE logischer dan 300 euro, zeker met maar 1 XL motor.

vs

Porsche op een schaal van 1:8 (ongeveer 8880 of Mustang) is naar schatting 2500-3500 parts, waarvan zo'n 50-60 panelen. De laatste serieuze supercar van Lego zelf was nog uit het half studless tijdperk (de 8448) en telde zo'n 1400 parts (en de 8448 had een behoorlijk "open" body), reken maar minimaal 1000 erbij voor full studless. Dan is een prijsje van 300 niet zo gek. Vooral niet met een license fee van Porsche (waar Porsche meer om geeft schijnbaar dan Mercedes of Volvo die Lego meer zien als reclame voor hun werkvoertuigen)

Edit: oh snap, porsche met de deuren open, goed zicht op het stuur

Ik moet wel zeggen dat ik die "flappy panel gearbox" (wat het hoogstwaarschijnlijk is tenminste) mooier had gevonden als het ding 3 studs meer in het dashboard zat. Nu lijkt het stuur best ver naar binnen, maar goed, zal wel geen ruimte hebben gehad bij de voorwielen.

[ Voor 38% gewijzigd door AppieNL op 27-01-2016 18:06 ]

• almightyarjen

almightyarjen

Joster schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:11:
[...]

Bij een kunststof handel een plaat bestellen van 2 meter breed en deze 90 graden laten zetten naar de door jouw gewenste hoogte en diepte maat? Kan nooit duur zijn lijkt me. Scharnier eraan zodat hij open kan kantelen en klaar :) Of zoals hierboven inderdaad, 2 planken en een plaat er tussen. Misschien nog wel gemakkelijker.
Heb een aanvraag uit staan bij een bedrijf die zoiets kan leveren. Als dat te prijzig wordt vind ik de oplossing van Appie ook wel wat hebben!

Hoe groot is die porsche, is die qua grootte te vergelijken met de mustang van sheepo?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Bij die Porsche zie je weer eens hoe ontzettend lelijk die blauwe pins zijn :)

• AppieNL
Ja, ietsje kleiner eigenlijk. Schaal Porsche is 1:8.3. Mustang 1:8. Dus net tussen de 8880 en Mustang in qua lengte.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:19

Wom

Op de doos staat dat de schaal 1:10 is. Of is dat een ruime afrondingsmaat?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• AppieNL
Klopt, staat op de doos, maar lijkt niet helemaal te kloppen.

• almightyarjen

almightyarjen

Reinier schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:31:
Bij die Porsche zie je weer eens hoe ontzettend lelijk die blauwe pins zijn :)
Ja die kleur heb ik nooit gesnapt. Ze zijn makkelijker te onderscheiden in een bak vol pins maar that's it: doet een beetje afbreuk aan het model

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

almightyarjen schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:37:
[...]

Ja die kleur heb ik nooit gesnapt. Ze zijn makkelijker te onderscheiden in een bak vol pins maar that's it: doet een beetje afbreuk aan het model
Mijn inziens met de grijze kleur voor oneven lengtes axle ook dan wel andere kleuren voor unieke onderdelen. En dan na te gaan dat er op elke pagina ook nog een 1:1 afbeelding van de betreffende lengte axle staat. Vroegah was gewoon alles zwart en zat je te meten met een lange Technic beam :P

Edit:
Pak ik net mijn 8448 op, zitten de wielen los in de as. Zijn de velgen deels gescheurd aan de binnenzijde. Eens zien of het te lijmen valt, vier wielen los doen al snel 20 - 30 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 27-01-2016 21:46 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• almightyarjen

almightyarjen

^^ouderdom en uitdroging?

• AppieNL
Ok... even mijn 8448 checken en meteen maar wat steuntjes eronder als ik het nog niet heb.

edit:
Niks aan het handje hier, maar wel even wat 2x2 blokjes achter de wielen gezet. Staat net niet van de grond met 2 blokjes en een plate.

edit 2:
Mister Bricks heeft alvast de BWE op hun site gezet voor 250 euro.. Dus toch geen gedraai met prijsjes blijkbaar.

[ Voor 74% gewijzigd door AppieNL op 27-01-2016 23:19 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/i2omqt.jpg

Vandaag mijn oude lego trein opgebouwd, werkt
Nog pperfect.

Wil deze gaan verkopen,iemand enig idee wat dit ongeveer waard is?

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:03

Knutselsmurf

LED's make things better

Mijn bankrekening is bang dat de Porsche, de BWE en de Claas instant-buys gaan worden.....

- This line is intentionally left blank -

• zezke
schumi1986 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:29:Vandaag mijn oude lego trein opgebouwd, werkt
Nog pperfect.

Het is niet echt de bedoeling van dit topic dat iedereen adviesprijzen gaat vragen voor zijn sets. Dat terzijde kan je meestal vrij eenvoudig een beeld krijgen van de huidige marktwaarde door gewoon even je set op te zoeken op Bricklink. Jij hebt bijvoorbeeld de 4564 uit 1994 (heb deze ook staan, leuk treintje).

• almightyarjen

almightyarjen

schumi1986 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:29:
[afbeelding]

Vandaag mijn oude lego trein opgebouwd, werkt
Nog pperfect.

Dit is de 4564. Staat nog op mijn verlanglijstje dus ik ga je nu een PM sturen met een bod dat je niet kan weigeren :+

Edit:
too slow :D

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-11 08:32

Mojo

The Power Within

almightyarjen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Dit is de 4564. Staat nog op mijn verlanglijstje dus ik ga je nu een PM sturen met een bod dat je niet kan weigeren :+

Edit:
too slow :D
Grappig, heb je die niet? En je hebt 10 miljoen treinen. :P

Ik heb hem ook, leuke trein! >:)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:26

bord4kop

maximaal 100KB!

Knutselsmurf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 01:27:
Mijn bankrekening is bang dat de Porsche, de BWE en de Claas instant-buys gaan worden.....
Dat en mijn zoon staat volledig achter me.. Als Claas fan, tevens Lego Fan en groot enthousiast bouwer.. Alleen jammer dat een 7-jarige nog niet echt goede discussies kan winnen :D

Maar ik heb thuis al gezegd dat ze op d'r kop kan gaan staan, maar die Porsche komt er! >:)

| Security Management |

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-11 18:29
In mijn jonge jaren uren en uren met lego gespeeld. De 8859-1 , 8843, 8860 zijn nog steeds in mijn bezit.
Was ook de eerste kennismaking met pneumatic. Nu als 40 jarige recent toch weer een beetje gepakt door het lego virus. Het afgelopen jaar heb ik me uitgeleefd op de 42043, 42025, 10220 en afgelopen weekend de 42043. Prachtig. Daarnaast voor mijn 6 jarige dochter hier en daar wat Lego Friends :-).

Ik weet nu al dat ik de Claas, de heli en de Porsche ook wil bouwen. Mooi vooruitzicht voor 2016. De 42030 is inmiddels besteld.

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:35
Zo onze lego frenzy is weer even gesust. Oberhausen was een leuke ervaring. Mooi winkelcentrum ook.

Detective office voor 20 euro minder dan in NL is altijd meegenomen. Pick a Brick was idd 9,99 voor kleine beker en 17,99 voor grote beker.
Wij hebben uiteindelijk een grote beker gevuld met 360gram lego en ongeveer 570 stukjes.Verder konden we het niet laten om ons gezinnetje te maken in de Build your own Minifigure (we zijn met zijn 3en) :)
Allebei een klein doosje en wat mixels die in de aanbieding waren voor maar 2 euro/stuk (Echt goedkoop)

Super dag gehad dat gaan we vaker doen, als de portomonee het toelaat :)

- Squeeek !!!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-11 18:29
Oberhausen heeft inderdaad een leuke winkel. Dat 3D gebeuren met dat scherm is ook er grappig. Naast de Legowinkel is ook de 'eethoek' achterin dat centrum erg geslaagd :-).

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-11 23:49
Ik vind het grappig dat Tweakers ook echt een Lego topic heeft. Nou heb ik zelf een mooie verzameling van technisch lego, met name maak ik daar tanks van. Het mooiste is de uitdaging om een zo goed mogelijk vering systeem te maken voor de rupsbanden zodat de tank elk obstakel glad strijkt. Maar, zoals altijd met lego: Je hebt te weinig blokjes:(

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
almightyarjen schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:36:
Nieuwe technic modellen zien er mooi uit! Ik vraag me alleen af hoe groot de playability van de BWE zal zijn.

Ondertussen heb ik het eerste deel van de 2nd floor van het station af, ook daarin zit verlichting verwerkt. Er komt nog een laag tiles bovenop de 2nd floor, waardoor het doorschijnen niet meer zichtbaar is.

[afbeelding]

Ik heb het doorschijnen ook verholpen, door een dubbele laag ducktape tussen de LED's en de ronde tiles erboven te drukken. Paste net :)

[afbeelding]
Nice!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:48
almightyarjen schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:36:
Nieuwe technic modellen zien er mooi uit! Ik vraag me alleen af hoe groot de playability van de BWE zal zijn.

Ondertussen heb ik het eerste deel van de 2nd floor van het station af, ook daarin zit verlichting verwerkt. Er komt nog een laag tiles bovenop de 2nd floor, waardoor het doorschijnen niet meer zichtbaar is.

[afbeelding]

Ik heb het doorschijnen ook verholpen, door een dubbele laag ducktape tussen de LED's en de ronde tiles erboven te drukken. Paste net :)

[afbeelding]
Ziet er inderdaad mooi uit. Ging de voortgang van mijn stationsgebouw maar net zo voorspoedig als het station van jouw...zucht!

• zezke
Game_overrr schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:42:
Ik vind het grappig dat Tweakers ook echt een Lego topic heeft. Nou heb ik zelf een mooie verzameling van technisch lego, met name maak ik daar tanks van. Het mooiste is de uitdaging om een zo goed mogelijk vering systeem te maken voor de rupsbanden zodat de tank elk obstakel glad strijkt. Maar, zoals altijd met lego: Je hebt te weinig blokjes:(
Gebruik je een specifieke techniek voor je tracks? Het laatste model van Sariel had wel een indrukwekkende constructie die in de video ook nog eens bijzonder effectief leek te zijn.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:18
Ik vind die Porsche en de BWE wel heeeeul erg vet! Ik ben erg benieuwd wat die uiteindelijk qua prijs gaan doen.
De BWE vind ik wel leuk omdat het een keer een ander model is en waarschijnlijk wel goed om te bouwen is naar een PF model. Al wil ik wel eerst de partslist zien voordat ik die aanschaf, want er zitten een aantal interessante onderdelen tussen (zoals die enorme turntable), maar ik ben bang dat ik voor 95% al alle onderdelen heb. En dan koop ik liever voor €50 de ontbrekende onderdelen en dat ik hem dan vanuit m'n eigen voorraad ga bouwen.

En de Porsche is ook wel erg leuk, ben erg nieuwsgierig welke functies ze er allemaal in hebben gepropt. Ik heb nog nooit eerder een supercar gekocht dus dit lijkt mij nog wel een leuke kanshebber.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Pakketje van Lego met de nieuwe versie van de Wall•E-nek. Zojuist gemonteerd en het is zeker minder wobbly dan voorheen, maar helemaal vrij van speling is het hier niet. Maakt allemaal niets uit, want er wordt toch niet mee gespeeld. Op zich had ik net zo goed de gaffer tape om de as kunnen laten zitten. Maar nu had ik gratis Lego en vijf minuten bouwplezier :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• schumi1986
  • Nu online
zezke schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:57:
[...]

Het is niet echt de bedoeling van dit topic dat iedereen adviesprijzen gaat vragen voor zijn sets. Dat terzijde kan je meestal vrij eenvoudig een beeld krijgen van de huidige marktwaarde door gewoon even je set op te zoeken op Bricklink. Jij hebt bijvoorbeeld de 4564 uit 1994 (heb deze ook staan, leuk treintje).
bedankt voor de link, makkelijke website voor het bekijken van de waarde van sets :)

Trein is verkocht aan almightyarjen, nu krijgt deze trein toch nog een mooie toekomst! :+

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:24

Megalodon86

Enzyme X

Hoe bedoel jij? Hij crasht die dingen alleen maar :+

• schumi1986
  • Nu online
maakt niet uit er zitten goede buffers op >:)

heb bijna mijn VW T1 AF, dit is toch wel een erg geslaagd model!

[ Voor 43% gewijzigd door schumi1986 op 28-01-2016 16:57 ]

• AppieNL
Afbeeldingslocatie: http://img11.hostingpics.net/pics/683227126072251020726872914819645501046n.jpg
Mooi totaal plaatje. Goed te zien hoe groot de Porsche is (haast net zo lang als de BWE).

B-Model van de BWE is wel leuk gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12647550_988154734575563_4265623204693114864_n.jpg?oh=389c5d17960c097d2be92bc41e9af638&oe=572CDF67
Kan de 1x1 stud blokjes scheiden van de rest. Koop er 2 en je kan dit achter je BWE zetten :P

Nog meer B-model shots:
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12573130_988154687908901_466431198686988859_n.jpg?oh=ce525031f4e3cbc3efdf7d80d032ffc8&oe=57496460
Lijkt best goed op de echte imo.

Claas gaat de Unimog kant op van "B-model":
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12644910_988154684575568_6648052021906888051_n.jpg?oh=6f4aadaffb265299690f0cfc31b35b05&oe=57300358
Toepasselijk, want net als de Unimog zal dit ding helemaal kapot geMOD gaan worden door de community met nieuwe attachements en functies.
Megalodon86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:48:
Hoe bedoel jij? Hij crasht die dingen alleen maar :+
Maar dan wel in het Valhalla voor treintjes ;)

[ Voor 91% gewijzigd door AppieNL op 28-01-2016 17:39 ]

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-10 19:24
leosand schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:42:
[...]
maar volgens mij kom je alleen in de winkel als je ook toegang koopt voor de DC.
Heb nog niet de tijd genomen om in DC Oberhausen te gaan en ben altijd van harte welkom in de winkel. Kaufhof heeft trouwens ook een aardige lego/speelgoed collectie.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 23:12

Remi

Moo!

Voor de liefhebbers. Ik zag gister nog enkele modellen staan van de Tumbler bij Bliek in Breda. Prijzen heb ik niet gezien (of naar gevraagd) maar misschien de moeite waard om te informeren.

• Wom

Wom

Kunnen we stoppen met het posten van de Porsche? Mijn budget laat een dergelijke aankoop echt niet toe. Maar des te meer foto's ik er van zie hoe meer ik overtuigt raak dat het een 'Must-have' is.

• The Eagle
  • Laatst online: 23:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Omdat je het zo lief vraagt:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/12525388_988154897908880_6609127166678743110_o.jpg
>:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• almightyarjen

almightyarjen

Afbeeldingslocatie: http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2016/01/Lego-Technic-Porsche-911.jpg >:)

• Wom

Wom

-O-

• AppieNL
Of vast een plaatje van een bekende bouwer die vast de flappy panel gearbox probeert te visualiseren?
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1563/24580336311_3683404630_c.jpg

Verwijderd

Brickshop.nl maakt al melding van de "BIG BEN" onder nummer 10253.
iemand meer info over deze exclusive set !

zal de opvolger moeten zijn van het sydney opera house, maar kan niets hier over vinden.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

e.looijenga schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:52:
Oberhausen heeft inderdaad een leuke winkel. Dat 3D gebeuren met dat scherm is ook er grappig. Naast de Legowinkel is ook de 'eethoek' achterin dat centrum erg geslaagd :-).
Aan de zijkant van het overdekte centrum liggen aan het riviertje ook een aantal restaurants. Zit er onder andere eentje bij welke een mooi voormaat snitsel voorschoteld :9~

200 fish found!

• la_fusion
  • Laatst online: 20:09
AppieNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:30:
[afbeelding]
Mooi totaal plaatje. Goed te zien hoe groot de Porsche is (haast net zo lang als de BWE).

B-Model van de BWE is wel leuk gedaan:
[afbeelding]
Kan de 1x1 stud blokjes scheiden van de rest. Koop er 2 en je kan dit achter je BWE zetten :P
Ouch.. dat zou betekenen dat je er eigenlijk 2 moet hebben, dan nog een aantal graafmachines en je kunt zelf naar goud gaan zoeken. Dat moet ook wel want je bent dan al een fortuin aan Lego kwijt :+

• Kapoen
En nog een zicht op de doos van de park scene:
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/large/60134-1.jpg?201601281016
Ik vraag mij af in welke prijsklasse we deze set mogen verwachten, op brickset.com staat een RRP van £35.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 29-01-2016 09:39 ]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-11 20:16
LAs je de 15 minifigs x3 euro doet kom je op 45 maar dat ik wel teveel vinden.
Dus denk dat het rond de 25/30 euro wordt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59
Ik weet niet of er hier nog interesse voor is (en of het überhaupt wel toegestaan is volgens de Tweakers regels), maar er is een Goed Doel Loterij ten behoeve van een basisschool in de VS, waarbij mooie retired LEGO sets verloot worden.

Mogelijk te winnen sets zijn:
- LEGO Star Wars Death Star #10188
- LEGO Star Wars R2-D2 #10225
- Verzegelde doos met LEGO Series 10 Minifigures #71001
- LEGO Monster Haunted House #10228
- LEGO Creator Town Hall #10224
- Combo van Grand Emporium & Parisian Restaurant
- Mystery Bundel met meer dan 5000 Lego blokjes
- en nog een paar opties.

Als je wint wordt je gewonnen set zonder extra kosten naar je opgestuurd.

Lijkt mij een leuke mogelijkheid om voor weinig inleg kans te maken op een mooie retired Lego set! :)

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:43:
Brickshop.nl maakt al melding van de "BIG BEN" onder nummer 10253.
iemand meer info over deze exclusive set !

zal de opvolger moeten zijn van het sydney opera house, maar kan niets hier over vinden.
Er is nog helemaal niets over bekend, alleen geruchten.
Dit topic in de gaten houden:
http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=116932

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:14
Haay schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:35:
Ik weet niet of er hier nog interesse voor is (en of het überhaupt wel toegestaan is volgens de Tweakers regels), maar er is een Goed Doel Loterij ten behoeve van een basisschool in de VS, waarbij mooie retired LEGO sets verloot worden.

Lijkt mij een leuke mogelijkheid om voor weinig inleg kans te maken op een mooie retired Lego set! :)
Bedankt voor het delen, ik heb wat tickets gekocht! :)

• almightyarjen

almightyarjen

Haay schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:35:

Leuke actie! :Y Nu bedenken hoe je het beste je tickets kan kopen. Ik schat dat het merendeel voor de death star gaat, dus die zou ik dan al niet kiezen :D

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:48
Beetje jammer dat je daar een credit card voor nodig hebt :-( Anders wilde ik ook nog wel een gokje wagen.

Latin capital letter y with diaeresis

• Haay
YdieresiS schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:18:
Beetje jammer dat je daar een credit card voor nodig hebt :-( Anders wilde ik ook nog wel een gokje wagen.
Helaas staan de voorwaarden van PayPal niet toe dat je via een PayPal betaling aan verlotingen mee doet.
Het is wel mogelijk om met de organisator te regelen dat je hem via PayPal betaalt, waarna hij je je tickets emailt. Dan moet je Ed Mack ff een berichtje sturen: http://community.brickpicker.com/profile/20-ed-mack/

---
Overigens, op hothbricks.com staan een paar foto's van de zomer 2016 Star Wars sets, voor de liefhebbers.

Ben wel te spreken over de 75150 - Darth Vader's Tie Advanced & A-Wing Fighter set ! :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 29-01-2016 15:28 ]

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Remi schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:23:
Voor de liefhebbers. Ik zag gister nog enkele modellen staan van de Tumbler bij Bliek in Breda. Prijzen heb ik niet gezien (of naar gevraagd) maar misschien de moeite waard om te informeren.
Volgens mij was hij al €300,- toen de Tumbler nog te koop was in de Lego store. Denk dat de prijs alleen maar is gaan stijgen nu hij retired is.

• AppieNL
la_fusion schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:58:
[...]

Ouch.. dat zou betekenen dat je er eigenlijk 2 moet hebben, dan nog een aantal graafmachines en je kunt zelf naar goud gaan zoeken. Dat moet ook wel want je bent dan al een fortuin aan Lego kwijt :+
Nou ik moet je eerlijk zeggen, dit is de eerste set waarbij ik zin heb om het B-model te bouwen (tot op heden geen enkele gemaakt sinds ik uit m'n dark ages ben), juist omdat die samen kan met het A-model. Lijkt me wel vet, maar ja dan moet ik er wel 2 kopen. Wat prijstechnisch wel mee zal vallen (250 euro adviesprijs, betekend met een beetje mazzel ergens net onder 200 euro per stuk kunnen scoren), maar wat moet ik daarna met al die parts? :D

• almightyarjen

almightyarjen

Volgens dit draadje op Eurobricks gaat er een gerucht dat er een christmas expert train gaat komen:
Normally I wouldn't give away Exclusive details, but I believe the train community deserves some good news for a change.

It's all but confirmed that there will be a Christmas train in Q4. It features lots and lots of presents/gifts and some minifigures. From what I could tell it's not a re-release of the 'previous' Christmas train, but that's all I know for now.

Please take this with a grain of salt, as plans can (and do) easily change throughout the year.
Ben benieuwd! :Y

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:55
Is deze hier al gepost?
Nieuwe Ford Mustang en Ford F-150, komen uit in Maart.. Met een beetje mazzel vind ik ze in de VS in April(ligt eraan waar ze het verkopen natuurlijk) en kan ik ze gelijk meenemen!

http://www.pocket-lint.co...-f-150-raptor-in-pictures

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Lego komt blijkbaar met een apart nieuw legofiguurtje.
Mooi gebaar :)
Lego maakt figuurtje in rolstoel

Afbeeldingslocatie: http://s4.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2016/01/29/8abaabe2-c67e-11e5-97be-1c03195dca0e_web_scale_0.3846154_0.3846154__.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&format=jpg
Het Deense speelgoedbedrijf Lego heeft iets nieuws op de markt gebracht. Nadat de fabrikant kritiek ontving van de campagnegroep #ToyLikeMe dat er geen kinderen met een handicap in de sets terug te vinden zijn, creëerde Lego voor de eerste keer een figuurtje met een beperking in een rolstoel.

Het ziet ernaar uit dat er in de speelgoedwereld een ware revolutie plaatsvindt: Barbie maakt nieuwe poppen met verschillende lichaamsvormen en Lego introduceert een figuurtje dat jongeren met een beperking representeert.

Voor het eerst gespot op internationale speelgoedbeurzen, kreeg het figuurtje al snel de nodige aandacht op verschillende blogs. Later bevestigde Lego dat het mannetje deel uitmaakte van de nieuwe set die in juni zal uitkomen. Het nieuwste figuurtje is een jongen die een muts draagt, in een rolstoel zit en begeleid wordt door een hulphond.

Met de komst van dit figuurtje reageert Lego op een oproep van een online campagnegroep genaamd #ToyLikeMe. De campagnegroep had enkele speelgoedfabrikanten, waaronder Lego, gevraagd om meer figuurtjes en speelgoed te maken die de realiteit beter weergeven. Daar horen volgens hen ook jongeren met een beperking bij.

De groep startte een petitie. Ze verzamelden uiteindelijk meer dan 20.000 handtekeningen. ‘We willen dat beperkingen niet enkel geassocieerd worden met ziekenhuizen. We willen dat mensen ook plezier eraan kunnen koppelen’, klonk het.

Lego kon deze oproep blijkbaar niet negeren.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160129_02097360

Battle.net: NagaByrd#2844

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Die zit dus in de park scene.
Overigens heb ik nog nergens een officiële reactie van Lego gezien m.b.t. die petitie. Dus het hoeft daar geen reactie op te zijn ;)

• pixels66
Zojuist de Ecto-1 besteld, met daarbij een Frozen exclusive Polybag... Geen idee wat ik daarmee moet, maar extra's zijn altijd nice!!!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
Olaf setje valt wel tegen. Proefondervindelijk er ook achter gekomen dat 28 maanden te jong is voor lego. :p

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Señor Sjon schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:42:
Olaf setje valt wel tegen. Proefondervindelijk er ook achter gekomen dat 28 maanden te jong is voor lego. :p
Haha wij ook. Ze is helemaal gek van Frozen en omdat ze verder al genoeg heeft hadden wij voor sinterklaas bedacht het ijskasteel van Elza alvast te geven. De oudste bouwt het steeds op en zijn sloopt het binnen de kortste keren :D tevens een junior setje met een glijbaan erbij, wil ze steeds zelf af whaha.

• schumi1986
  • Nu online
Zal vast al vaak gevraagd zijn maar kan het zo snel niet vinden,

Hoelang duurt het meestal als je iets besteld wat op voorraad is bij lego.com
Voordat je het thuis hebt?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
Paar dagen, gaat meestal vrij snel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• pixels66
Mijn Ecto-1 is niet op voorraad, volgens de site leverbaar vanaf 4 februari.. ff geduld nog helaas..

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:42

muhda

Time & Space traveler

Laat a.u.b de Porsche IR bestuurbaar zijn, de laatste set met IR Remote is volgens mij de 42030.

• Wom

Wom

Mijn vrijdagavond ook goed besteed. Vriendin gaan sporten en ik op zolder eens zoeken wat ik nog in elkaar kan zetten. Kwam het volgende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yIYeqg63ya2GEcBqOYsGbuzF/full.jpg

Uiteindelijk dit van gemaakt. Bleek nog erg compleet te zijn, mis maar een paar erg generieke stenen. Vroeger erg veel mee gespeeld en heeft nog steeds niks van zijn charme ingeboet eigenlijk,

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Jm4kDHJiixLZqdfJ2kTLURiM/full.jpg

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Kapoen schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:39:
En nog een zicht op de doos van de park scene:
[afbeelding]
Ik vraag mij af in welke prijsklasse we deze set mogen verwachten, op brickset.com staat een RRP van £35.
Die ziet er wel heelanders uit als de afbeelding met de gele fiets en het standbeeld. Maar toch een must have :)

200 fish found!

• Kapoen
Zeehond schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 02:00:
[...]

Die ziet er wel heelanders uit als de afbeelding met de gele fiets en het standbeeld. Maar toch een must have :)
Dat setje met de gele fiets en standbeeld (40221) is volgens mij of een gratis polybag die we ergens in de komende maanden zullen krijgen bij onze bestellingen, of een seasonal vignette (zoals de Halloween/Thanksgiving/Kerstmis doosjes).

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 30-01-2016 05:41 ]

• pixels66
Is er op websites ook geschatte waarde van een set te vinden? Ik heb samen met mijn vader besloten zijn kelder leeg te gaan halen en daar komen straks heel veel complete sets uit. Van de opbrengst wil ik voor mijn vader wat leuks gaan kopen..

[ Voor 1% gewijzigd door pixels66 op 30-01-2016 10:23 . Reden: typo ]

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:17

Kraz

Saving the world

pixels66 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:20:
Is er op websites ook geschatte waarde van een set te vinden? Ik heb samen met mijn vader besloten zijn kelder leeg te gaan halen en daar komen straks heel veel complete sets uit. Van de opbrengst wil ik voor mijn vader wat leuks gaan kopen..
pixels66 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:20:
Www.brickset.com :)

• Kapoen
Op bricklink.com kan je nakijken wat andere mensen vragen voor een andere set.
Op brickpicker.com hebben ze een tool om de waarde van een set te schatten.

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:25

DYX

Reinier schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:46:
Die zit dus in de park scene.
Overigens heb ik nog nergens een officiële reactie van Lego gezien m.b.t. die petitie. Dus het hoeft daar geen reactie op te zijn ;)
Het zou goed zijn als Lego er helemaal geen aandacht aan besteed verder en gewoon doet alsof het normaal is en ze het niet alleen gedaan hebben om de petitie. Anders is het echt alleen maar PR. Ik heb ook gelezen dat mensen al heel erg lang vragen om 'normale' minifigs. Ze hebben wel genoeg bouwvakkers en politieagenten.

Op brickset had iemand als reactie 'nu kan ik eindelijk mezelf maken!'. Dat is wel.mooi om te horen en triggerde mijn vriendin van 'ik wil ook mezelf bouwen!'. Dus met enige moeite (bij target) hebben we een Research Institude kunnen vinden (ze is een wetenschapper). Dus die staat op haar te wachten in amerika als we weer naar haar ouders gaan :)

• AppieNL
muhda schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:20:
Laat a.u.b de Porsche IR bestuurbaar zijn, de laatste set met IR Remote is volgens mij de 42030.
Liever niet eigenlijk en als het er dan per se in moet dan met schakelaar naar full manual.

M'n Sheepo Mustang weegt dik 3 kilo met de lading PF. En dat is een goede indicatie van wat deze auto zal wegen met PF, want het is al bevestigd dat de parts count rond de 3000 is voor de Porsche. De Mustang weet in z'n hoogste versnelling 3km/u te halen, dus verwacht hetzelfde voor de Porsche met PF. Zelfs als deze set op PF 2.0 loopt, verwacht ik niet dat de motors sterker worden. Kaliber buggy motor is voorbij, want is niet veilig voor kind en Lego (slijtage als een malle of kapotte gears). Dus nee, hou maar lekker manual. Is ook meer in de stijl van de oude Lego supercars.

• Maximus
  • Laatst online: 22:30

Maximus

There is no substitute

Ben geen grote fan van Porsche maar de nieuwe 42056 staat wel met stip bovenaan de lijst. Must have, nog liever dan de Star Wars sets!

PhD i.o.

• Haay
Ohhh, the Black Seas Barracuda ! Mooi man!

• Kapoen
Wom schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:36:
Mijn vrijdagavond ook goed besteed. Vriendin gaan sporten en ik op zolder eens zoeken wat ik nog in elkaar kan zetten. Kwam het volgende tegen:
"but why is the rum gone?"
Aan de onderdelen in het zakje te zien heb je ook nog een Forbidden Island in elkaar te steken? ;)
Afbeeldingslocatie: http://images.brickset.com/sets/images/6270-1.jpg

Nostalgie! _/-\o_

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-10 19:24
Ik wil de mini voorzien van besturing en aandrijving. Heeft iemand een tip waar ik een tekening kan vinden van een compacte stuurinrichting die past. Op youtube staan een paar filmpjes van het eindresultaat maar hoe je het kan bouwen.... :?

edit: toch gevonden [url]http://https://www.youtube.com/watch?v=MVReFApXH5U[/url] :X

[ Voor 15% gewijzigd door Houtkern op 30-01-2016 18:58 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
almightyarjen schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:46:
Volgens dit draadje op Eurobricks gaat er een gerucht dat er een christmas expert train gaat komen:

[...]

Ben benieuwd! :Y
Ik ook heb de andere nog niet gekocht. Dus als er echt een trein komt, dan koop ik die zeker wel.

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 18-11 15:28
Een neef van een kennis heeft deze ingediend.
Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/projects/431/90e/130055/2289854-o_1aa22bkhb1gbbffc15hk16791pkpe-full.jpg

https://ideas.lego.com/projects/130055

Meteen gesupport.:)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
PjotrStroganov schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:10:
Een neef van een kennis heeft deze ingediend.
[afbeelding]

https://ideas.lego.com/projects/130055

Meteen gesupport.:)
Ik had 'm paar dagen geleden al gedeeld op Facebook. Leuke set! Ik zou 'm zeker kopen als hij uitkomt.

Ik vind die Kleine huis op de prairie set die nu op Lego Ideas staat ook wel gaaf.

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 19:36
Als je ooit platte blokjes nodig hebt, dat is de set om te kopen dan

internix.be

• Wom

Wom

Kapoen schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:43:
[...]

"but why is the rum gone?"
Aan de onderdelen in het zakje te zien heb je ook nog een Forbidden Island in elkaar te steken? ;)
[afbeelding]

Nostalgie! _/-\o_
Scherp oog! Was in die tijd mijn favoriete thema. Veel uren mee gespeeld!

• Kapoen
Ik heb ook menig uur gespendeerd met de Black Seas Barracuda en dat eiland :)
Het was dan ook de grootste set die de Sint me ooit gebracht heeft tot aan mijn aankoop van de VW Camper enkele jaren geleden.

*edit* blijkbaar is dit de volgende ideas set die we rond april mogen verwachten:
Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/blogs/1/1926922-o_19md9mi7p1ip0p271vmh1eicina.png
770 blokjes en een prijs van rond de 70 dollar, dixit thebrickfan.com

[ Voor 39% gewijzigd door Kapoen op 31-01-2016 12:42 ]

• almightyarjen

almightyarjen

Terwijl ik moet wachten op parts voor het aangepaste design van de roltrappen in het station, heb ik ff de trein van Schumi gewassen (ontstoft), vergeelde onderdelen vervangen en lampjes ingebouwd :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z85jMrq.jpg

Verwijderd

Tot hoelang zal WALL-E ongeveer te koop zijn, dat was ook een idea set toch? Wil deze nog graag aanschaffen maar atm niet veel geld over

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 18-11 15:28
Gisteren de Ecto-1 in elkaar gezet en er meteen een videoprojectje van gemaakt.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• pixels66
Nice haha! Ik heb 'm ook besteld, kan niet wachten!
Pagina: 1 ... 35 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked. >:)