Dit jaar begonnen met luisteren via storytel (is dat dan lezen?). Na veel thrillers gelezen hebben denk aan Eddie Flynn of Jana Berzelius. Na wat aandringen begonnen aan romans.
Al het blauw van de hemel, Melissa da Costa: In het begin dacht ik vooral dat een verhaal zonder clue zou worden. HEt duurde en duurde maar, het einde maakt echter heel veel goed. Toch wel een mooi verhaal om eerlijk te zijn
The Alchemist, Paulo Coelho: Als je een beetje into filosofie / spirituele dingen bent dan is dit een dikke aanrader. Ik heb het, mede door het kleine formaat, in een keer uitgelezen
De Vliegeraar, Khaled Hosseini: Dit was echt een heel zware pil. Het verhaal is niet leuk, wel mooi. Het geeft een inkijkje in de (persoonlijke) geschiedenis van Afghanistan.
Al het blauw van de hemel, Melissa da Costa: In het begin dacht ik vooral dat een verhaal zonder clue zou worden. HEt duurde en duurde maar, het einde maakt echter heel veel goed. Toch wel een mooi verhaal om eerlijk te zijn
The Alchemist, Paulo Coelho: Als je een beetje into filosofie / spirituele dingen bent dan is dit een dikke aanrader. Ik heb het, mede door het kleine formaat, in een keer uitgelezen
De Vliegeraar, Khaled Hosseini: Dit was echt een heel zware pil. Het verhaal is niet leuk, wel mooi. Het geeft een inkijkje in de (persoonlijke) geschiedenis van Afghanistan.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WQw0GCovF9YlAWd5L5EgqVk3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lojVwmTXifMra2zgpyaFNy7X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vRIxyjEtYCLwsnFCj3bzgvfZ.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/K2E6VfulGGqulABzmk6FqSfz.webp?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BRlgGxfssiyX1vjsHSdJ7BhS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/uzBoWv8U59X3SfNKEo6FHfny.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/J3LSNJJgQClwwwO6V70SSmlF.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M4dHhYUPGzC2jqbCnodsNcFN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/13hsU2ctinlltIb63lzLPSIY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mO37NabefLk1Qz1Q7rKo1goI.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/QqCVAaXNcjSEa03Zi99XvRZb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Arf5GrY4BDjNiZ2t7JFSECwh.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/YMHdKUpAucUHT39O58wVqEFA.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/pBcpM7TScaseVU0l7ZbU1Agi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gQO7IOzIDcj7HVMUVqiSx7f9.jpg?f=fotoalbum_large)