beeld!
Hij rolt in ieder geval niet meer zoals bij IFT-3, dat is al 100% beter
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
De vorige keer zagen we plasma vanaf een hoogte van ongeveer 100 km dacht ik.
We passeren nu Madagascar weer. Heel cool om te zien.
Here it comes!
Poah die beelden zeg, ik vind het zo tof dat bijna alles gewoon live te volgen is en dan ook nog eens in HD...
per aspera ad astra
Kate is totally nerding out
Shoot, hele launch gemist, zat nog met de tijden van gister in mijn hoofd. Ik heb heel wat gemist zo te lezen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Is dat rook wat je ziet achter de flaps?
Denk het niet, is weinig te verbranden. Denk eerder superwarme lucht in aanraking met koude luhct3raser schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:41:
Is dat rook wat je ziet achter de flaps?
[ Voor 13% gewijzigd door ImNotnoa op 06-06-2024 15:42 ]
Try SCE to Aux
Je ziet nu af en toe ook wat vonken langs vliegen zo lijkt het.
Ik zag het ook inderdaad3raser schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:43:
per aspera ad astra
Plasma die kleine deeltjes verbrandt, dit is wel "nominal"3raser schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:43:
Try SCE to Aux
Het is geen rook, het is plasma wat je ziet.
Goed om te beseffen dat ze een bewust 2 tegels hebben weggelaten om te zien of starship re-entry nog overleefd dan. Bij deze punten (onderaan in starship) zijn extra sensoren geplaatst om te kijken hoe warm de RVS metalen delen worden.
Tot nu toe, damn wat vet!
Ohja, en nog steeds live-feed tijdens de re-entry!
Tot nu toe, damn wat vet!
Ohja, en nog steeds live-feed tijdens de re-entry!
[ Voor 9% gewijzigd door bakvis op 06-06-2024 15:45 ]
Prachtbeelden dit hoor, niet normaal
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
ZOOOO VET DIT! HAHA
CAPS ALERT!
CAPS ALERT!
Het lijkt wel alsof ik naar een CGI scene van *insert favoriete ruimtevaart film* kijk, hoe gaaf is dit!
per aspera ad astra
Bizar. Extreem vet. Toch het gevoel dat hier geschiedenis geschreven wordt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
vergelijk dat eens met jaren 80 Starliner van gisterenLAD93 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:46:
Het lijkt wel alsof ik naar een CGI scene van *insert favoriete ruimtevaart film* kijk, hoe gaaf is dit!
Die flap mount is aan het verbranden hoor!
Flap valt uit elkaar...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Dag flap
Er werd al verteld dat Starship enkele heatshield tiles verloren was.LAD93 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:47:
Oh boy, toch wel gaten in de vinnen nu
Weet je het nog steeds zeker?Spooksel schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:44:
Het is geen rook, het is plasma wat je ziet.
Heel vet hoor, echt live actie dankzij Starlink.
Zouden die camera's in-house gemaakt worden? Zou goeie marketing zijn voor een camera merk
per aspera ad astra
Wat een beest van een machine
Please, laat ze nog een camera hebben met goed beeld!
Denk het nietLAD93 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:50:
Zouden die camera's in-house gemaakt worden? Zou goeie marketing zijn voor een camera merk
Try SCE to Aux
Lijkt me sterkLAD93 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:51:
Weet iemand of er een drone hangt in het gebied van splash-down?
Try SCE to Aux
Midden in de oceaan. Ik denk van niet.LAD93 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:51:
Weet iemand of er een drone hangt in het gebied van splash-down?
Lijkt wel wat op die camera (gopro) van die exploderende raketmotor ooit, gaaf gewoon - en live
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
:fill(white):strip_exif()/f/image/iDJ4IFV6P62cKPXX4xPsuT7m.png?f=user_large)
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
camera lijkt 't nu wel begeven te hebben ja; maar gezien we nog steeds data krijgen denk ik dat de rest nog wel werkt
toch nog wel 'beeld' blijkbaar ;0
[ Voor 7% gewijzigd door rik86 op 06-06-2024 15:53 ]
Beeld is ook terugrik86 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:52:
[...]
camera lijkt 't nu wel begeven te hebben ja; maar gezien we nog steeds data krijgen denk ik dat de rest nog wel werkt
Try SCE to Aux
RUD van een flap en een cameralens
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Barst in de camera blijkbaar...
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
de flap werkt nog!
WAAAT
WAAAT
[ Voor 16% gewijzigd door bakvis op 06-06-2024 15:54 ]
OMG!
IT WORKED!!!
Holy fuck
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Volgens mij wel. Maar niet op telemetrie. De snelheid was bijna 0 km/h.ImNotnoa schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:55:
Geen ontsteking
Yup, ik had de suicide burn veel eerder verwacht, maar blijkbaar wel3raser schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:56:
[...]
Volgens mij wel. Maar niet op telemetrie. De snelheid was bijna 0 km/h.
Try SCE to Aux
Wow!
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Lol @icegodd GOUD die gif!
Sterk spul, die star ship
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
wow, geweldig!
wat een bikkel-ship
toepasselijk:
YouTube: Hot Shots Topper Landing
lol @icegodd idd, zelfde gedachte
wat een bikkel-ship
toepasselijk:
YouTube: Hot Shots Topper Landing
lol @icegodd idd, zelfde gedachte
[ Voor 12% gewijzigd door P5ycho op 06-06-2024 15:59 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Die engineers worden employee of the month hoor. Dat halve ding was kapotgebrand. En wel gewoon doorwerken. Super om te zien.LAD93 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:54:
Hoooly moly die flap actuators werken gewoon nog
Dit waren toch niet de enige camera's op Starship?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Nee, zijn er plenty. maar external denk niet zo veelSebazzz schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:59:
Try SCE to Aux
Wel degene die ze live gebruiken. Maar voor research hebben ze er inderdaad nog tientallen.Sebazzz schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:59:
Komen ooit wel eens op youtube / x
I will survive 🎶 dus
De helft van die flap mist maar hij ging gewoon door! https://twitter.com/i/status/1798715615303151826
Tekenend voor de humor en enorme energie in dat team, al dat gejuich als een flap gaat smeulen, bizar.
Als dat nu nog gebeurd dan snappen ze er niets van...Gé Brander schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:48:
Ben benieuwd hoe snel er geroepen gaat worden door de media dat er weer een star ship verloren is gegaan en dat ze lancering mislukt is....
Was weer geweldig om dit live te kijken. Echt genoten van dit stukje wonder der techniek.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wat een show zeg. Ik moet nu alleen wel even douchen met mijn klotsende oksels, haha.
En minder spannend nieuws: Starliner is 'GO' voor rendevous met ISS
YouTube: BREAKING! Starliner Helium Leak In Orbit
Oh ja, dat was er ook nogSkyaero schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:02:
En minder spannend nieuws: Starliner is 'GO' voor rendevous met ISS
Voor de beste ervaring, kijk dit met geluid.
Super Heavy has splashed down in the Gulf of Mexico pic.twitter.com/hIY3Gkq57k
— SpaceX (@SpaceX) 6 juni 2024
De BBC doet het in ieder geval goed: klikGé Brander schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:48:
Ben benieuwd hoe snel er geroepen gaat worden door de media dat er weer een star ship verloren is gegaan en dat ze lancering mislukt is....
NOS is nog oblivious...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Mooiste vind ik ook nog wel dat de snelheid weer toeneemt als hij omvalt3raser schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:11:
Voor de beste ervaring, kijk dit met geluid.![]()
![]()
![]()
[Twitter]
per aspera ad astra
So to sum up my commentary on the Starship/Superheavy test launches:
— Scott Manley (@DJSnM) 6 juni 2024
IFT1 - 'Holy Shitballs! It's Moving!'
IFT2 - 'Holy Shitballs! It's staging!'
IFT3 - 'Holy Shitballs! It's burning up!'
IFT4 - 'Holy Shitballs! They landed!'
Hebben ze nog gepland om beide delen nog op te vissen om te onderzoeken? Met andere woorden: hebben ze mensen in de buurt om erheen te varen? Denk het niet eigenlijk, misschien voor de booster, maar Starship is best wel ver weg geland.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Er zijn geen recovery plannen. Mogelijk dat er wel wat geholpen moet worden met zinken hier en daar. We weten allemaal die Falcon 9 nog wel die ooit in het water terecht kwam en maar niet stuk ging
De navy gaat die wel controleren.mphilipp schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:20:
Hebben ze nog gepland om beide delen nog op te vissen om te onderzoeken? Met andere woorden: hebben ze mensen in de buurt om erheen te varen? Denk het niet eigenlijk, misschien voor de booster, maar Starship is best wel ver weg geland.
En selfdestruct zal ondertussen wel uitgevoerd zijn/of ontploffen doen ze door de navy
Ik dacht dat beide worden opgeblazen met de FTS na de landing. Maar kan even geen bron meer noemen voor die informatie.mphilipp schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:20:
Nog meer rommel in zee3raser schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:22:
[...]
Ik dacht dat beide worden opgeblazen met de FTS na de landing. Maar kan even geen bron meer noemen voor die informatie.

Let op:
Launch timer:
Geen launch
Launch timer:
Geen launch