Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Wat een TON aan data moeten ze hier wel niet door verkregen hebben
[ Voor 36% gewijzigd door Osiris op 09-12-2020 23:54 ]
Spectaculair einde ook.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
PSN: DutchTrickle PVoutput
"SN9 up next"
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Meer een test om te zien of de roeren en besturing goed werken en sturen met de raptors werkt.
Landing pad is toch een speciale plek?Erazzzer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
Ben benieuwd of de schade op het pad meevalt.
Beter als de jouwe?Playa del C. schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
Ik lag met mijn vriendin in bed te kijken. Wat een hoogtepunt.
Bensimpel
Positieve meneer
Jup, even alle logs bekijken, dingen aanpassen en weer testen. Landen gaat ze echt wel lukken en zo niet SN10 wel.Spooksel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
SN9 UP NEXT!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, maar op beeld leek het alsof er toch nog veel spul rond stond. Ik weet niet wat kapot mocht en wat beter heel had kunnen blijven.
Alles ging gewoon perfect, behalve de landing dan, maar de raket ging stabiel omhoog geen rare bewegingen. En toen die belly flip, fcking stabiel weer en toen de laatste flip zag er zo vet uit.
Dat wil je niet weten, maar klopt eerlijk waar vandaag.
High speed van tim toont toch een behoorlijke explosie.Spooksel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:55:
Gewoon GEEN vuur ook, volgens mij was zn brandstof gewoon hardstikke op
PSN: DutchTrickle PVoutput
Bensimpel
Positieve meneer
Volgens mij faalde 1 raptor inderdaad.Osiris schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:59:
Ligt het trouwens aan mij of waren er maar 2 Raptors aan tijdens de landingspoging? Degene het dichst bij de camera stond volgens mij uit en was sowieso niet aan het gimballing..
😆 - Denk ook eens om ;)
Steam: Grim
Ja, en helemaal als je bedenkt dat we gewoon gratis mogen meekijken in hun R&D knutsel-en-experimenteerhoek. Ze hadden ook alleen de achteraf-filmpjes kunnen postenBensimpel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:58:
Mooiste BOEM ever.
Denk dat @Spooksel naderhand op de pad bedoelt, maar misschien vergeet hij dat dit met methaan is i.p.v. RP-1 en dat methaan als vloeibaar gas waarschijnlijk naast een leuke explosie weinig brandbaars achter laatMaverick schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:59:
[...]
High speed van tim toont toch een behoorlijke explosie.
Ik ben toch wel benieuwd waarom die raptor motoren één voor één uitgingen. Was dat opzettelijk voor een gimbals test misschien?TrekDr0p schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:58:
Wow.. enige wat ik kan xeggen.. wow wat was dit gaaf.
Alles ging gewoon perfect, behalve de landing dan, maar de raket ging stabiel omhoog geen rare bewegingen. En toen die belly flip, fcking stabiel weer en toen de laatste flip zag er zo vet uit.
Misschien was 't wel by design? Ik zag verder niet iets lijkend op een opstart-poging volgens mij. Al denk ik dt 't met 3 Raptors misschien beter was gegaan
Dit!Osiris schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
Denk dat @Spooksel naderhand op de pad bedoelt, maar misschien vergeet hij dat dit met methaan is i.p.v. RP-1 en dat methaan als vloeibaar gas waarschijnlijk naast een leuke explosie weinig brandbaars achter laat
Is dat niet om het voordeel van off-center voortstuwing te hebben bij de overgang van verticale naar horizontale vlucht?XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
Ik ben toch wel benieuwd waarom die raptor motoren één voor één uitgingen. Was dat opzettelijk voor een gimbals test misschien?
Verder een boven verwachting goede belly flop en ook het roteren naar landing was buitengewoon. Alleen iets te hard geparkeerd. Toch die 3e motor die er aan ontbrak?
Weekje opruimen, S9 naar het pad en dan binnen een maand een nieuwe vlucht? Hopelijk niet teveel ongeplande schade...
Suicide burn was a little late, RIP SN8 pic.twitter.com/mQ5F2O2f2Y
— Scott Manley (@DJSnM) 9 december 2020
Eerst even een miljard brokstukjes bij elkaar vegenSpooksel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
SN9 UP NEXT!
Episch!
Weet iemand waarom die vlam zo groen was?
★ What does that mean? ★
Bensimpel
Positieve meneer
SpaceX kennede is dat morgen weer netjescoelho schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:02:
Het leek alsof die eerste raptor ingepland stopte en dat er daarna ook iets van een brandje was. Er was een rookspoor dat niet van de andere twee kwam. Ook was de gimbal wel erg ongelijk.
Verder een boven verwachting goede belly flop en ook het roteren naar landing was buitengewoon. Alleen iets te hard geparkeerd. Toch die 3e motor die er aan ontbrak?
Weekje opruimen, S9 naar het pad en dan binnen een maand een nieuwe vlucht? Hopelijk niet teveel ongeplande schade...
😆 - Denk ook eens om ;)
Geen idee. Wat mij opviel was dat de eerste Raptor naar mijn idee bijna horizontaal leek te gaan toe ie uitging.XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
Ik ben toch wel benieuwd waarom die raptor motoren één voor één uitgingen. Was dat opzettelijk voor een gimbals test misschien?
Be yourself, no matter what they say ...
De ontsteek-vloeistof brandt met een groene vlamMrMonkE schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:02:
Vaak wordt dit woord gebruikt wanneer het niet van toepassing is maar hier past het.
Episch!
Weet iemand waarom die vlam zo groen was?
Successful ascent, switchover to header tanks & precise flap control to landing point! https://t.co/IIraiESg5M
— Elon Musk (@elonmusk) 9 december 2020
Hm, dat laatste is wel een goeie idd, als je dan toch op 12,5 km hoogte zit, dan kun je net zo goed even kijken of 't ook met 2 of met 1 nog werkt, al wisten ze dat laatste natuurlijk al door de hops.XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
Vergeet ook niet dat een raketmotor niet helemaal tot 0 % gethrottled kan worden, dus misschien was het ook wel simpelweg een kwestie van de Thrust to Weight-ratio die anders te groot werd, naar mate de methaan en LOX verbruikt werd.. Dan kun je op een gegeven moment beter een motor uitschakelen en je overige motoren nog in een fatsoenlijke throttle-range houden, i.p.v. alles minimaal.
Bensimpel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:03:
[...]
SpaceX kennede is dat morgen weer netjes
Ja, opruimen nadat alles naar de kloten geblazen is door een fikse explosie, daar weten ze ondertussen wel mee om te gaan
Die 1e landingspogingen op de droneships, hilarisch
Suicide burn was a little late, RIP SN8 pic.twitter.com/mQ5F2O2f2Y
— Scott Manley (@DJSnM) 9 december 2020
Er werd geland op 1 motor en die knalde waarschijnlijk op het eind ook nog uit elkaar (waardoor de vlam groen werd).
Fuel header tank pressure was low during landing burn, causing touchdown velocity to be high & RUD, but we got all the data we needed! Congrats SpaceX team hell yeah!!
Klinkt bijna alsof ze SN9 gewoon gaan landen
Dat is alleen bij Merlin zo. Raptor gebruikt spark ignition.APClll schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:03:
[...]
De ontsteek-vloeistof brandt met een groene vlam
Toch nog behoorlijk verkleurd lijkt het...
Mars, here we come!!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Koper geeft ook een groene flam.hostname schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:10:
[...]
Dat is alleen bij Merlin zo. Raptor gebruikt spark ignition.
Kan ook zijn dat een van de raptors kapot ging en het koper aan het opbranden was van de leidingen.
Waarschijnlijk krijg je een luier van de zaak of een nieuwe onderbroek na de landing. Met een leuke tekst eropTourniquet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:11:
Zelfs als ze de landing onder de knie hebben lijkt me die laatste flip en suicide burn als passagier toch best wel even billenknijpen.
[ Voor 36% gewijzigd door TrekDr0p op 10-12-2020 00:13 ]
Exact, de gangbare theorie is dat groene exhaust "engine rich" combustion is. Hebben we ook bij een van de eerdere hops gezien.TrekDr0p schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:11:
[...]
Koper geeft ook een groene flam.
Kan ook zijn dat een van de raptors kapot ging en het koper aan het opbranden was van de leidingen.
Vooral als je uitzicht hebt op de grond. Lijkt mij ook heftig, maar... op Mars zijn alle acties een stukje langzamer en rustiger door de lagere valversnelling.Tourniquet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:11:
Zelfs als ze de landing onder de knie hebben lijkt me die laatste flip en suicide burn als passagier toch best wel even billenknijpen.
Die zakjes (plastic?) aan de rechterkant hebben even in brand gestaan:coelho schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:02:
Het leek alsof die eerste raptor ingepland stopte en dat er daarna ook iets van een brandje was. Er was een rookspoor dat niet van de andere twee kwam. Ook was de gimbal wel erg ongelijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XZAMZJNMhh7hW6Wv1mgeHxf4.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IHdqjeSn3yVsLe7pLxrU9qH5.png?f=user_large)
Na een reis naar Mars zit je luier toch al vol tot je nek- kan dat er ook nog wel bijTourniquet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:11:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Daarentegen is de afstand atmosfeer <> oppervlakte veel kleiner dan op aarde, dus je bent alsnog snel benedenPlaya del C. schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:14:
[...]
Vooral als je uitzicht hebt op de grond. Lijkt mij ook heftig, maar... op Mars zijn alle acties een stukje langzamer en rustiger door de lagere valversnelling.
Nee, dat maakt niks uit. De landing op Mars is een stuk rustiger en 'slomer' dan op aarde in ieder geval.XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:21:
[...]
Daarentegen is de afstand atmosfeer <> oppervlakte veel kleiner dan op aarde, dus je bent alsnog snel beneden
/f/image/qKtBdzwGyDqGSZaTaNFH8Il9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JpJprl4Dk7YRgXoCAvE87hXB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/h9V4BOkrOSvcD6ObdbM8sNZP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3i9Hvy7eTgebZfzPX2nAINbH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/egTiAYsBHPkaSRv1rayq35SZ.png?f=fotoalbum_large)
Paar screengrabs van de SpaceX stream.. (Wat lagere kwali zat het te kijken op me PI en te capturen met een HDMI ding).
[ Voor 12% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-12-2020 00:26 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ben benieuwd hoe snel ze SN9 gaan opstellen, want dat kan makkelijk terwijl er opgeruimd word.
Misschien nog een Kerst flight? Of zal dat echt te snel zijn?
Ja, maar Elon is volgens mij ook nog steeds suborbital vluchten op aarde van plan hiermee.Playa del C. schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:14:
[...]
Vooral als je uitzicht hebt op de grond. Lijkt mij ook heftig, maar... op Mars zijn alle acties een stukje langzamer en rustiger door de lagere valversnelling.
Ja, ik was het er al mee eens dat het op aarde op deze testmanier wel wat heftig isTourniquet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:26:
[...]
Ja, maar Elon is volgens mij ook nog steeds suborbital vluchten op aarde van plan hiermee.
Maar ook zonder RUD heftig. En ik neem aan dat ze met mensen aan boord de flip en landing burn soepeler kunnen laten gaan. Kost iets meer brandstof, maar je kunt passagiers niet getraumatiseerd en onder de kots van minstens drie inzittenden laten uitstappen alsof het normaal is.
Atmosfeer maakt wel uit, voor interplanetaire missies zelfs significant meer dan de valversnelling. Een lagere valversnelling zorgt alleen ervoor dat je er langer over doet om een hoge snelheid te bereiken, maar die hoge snelheid heb je toch al als je vanuit aarde komt. Een dunnere atmosfeer remt je minder snel af, dus zal je uiteindelijk een hogere snelheid hebben als je aan het oppervlakte komt dan je op aarde hebt.Playa del C. schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:23:
[...]
Nee, dat maakt niks uit. De landing op Mars is een stuk rustiger en 'slomer' dan op aarde in ieder geval.
De terminal velocity op Mars is dan ook ~5x zo hoog als op aarde.
[ Voor 8% gewijzigd door hostname op 10-12-2020 00:30 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ja uiteraard. Het ging alleen om het laatste stukje met de flip en landingburn. Daar kom je niet met een 5x aardse terminal velocity op af. Vooraf wordt er al flink geremd. De belly flip en landing burn zijn op Mars iets van drie keer trager. Dat lijkt mij goed te doen.hostname schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:29:
[...]
Atmosfeer maakt wel uit, voor interplanetaire missies zelfs significant meer dan de valversnelling. Een lagere valversnelling zorgt alleen ervoor dat je er langer over doet om een hoge snelheid te bereiken, maar die hoge snelheid heb je toch al als je vanuit aarde komt. Een dunnere atmosfeer remt je minder hard af, en dat merk je wel.
De terminal velocity op Mars is dan ook ~5x zo hoog als op aarde.
We are targeting March 29, 2021 for our #Starliner's Orbital Flight Test-2.
— The Boeing Company (@Boeing) 9 december 2020
Learn more here: https://t.co/hnvGKwN9Gq pic.twitter.com/fklPrWffff
[ Voor 25% gewijzigd door Spooksel op 10-12-2020 00:32 ]
Elon gaf op twitter aan dat de druk in de headertank weg viel, als ze dat weten te fixen dan moet t de volgende keer gaan lukken. Ware het niet dat zo een beetje elk SN een nieuw type is, dus dat zal ook wel weer uitdagingen met zich mee brengen.Spooksel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:29:
Ik doe een wilde gok en ga ervoor dat dit aankomt op brandstof management en corrigeren van de timing van het eea. Als SN9 90% van de vlucht net zo doet als SN8 en dan de laatste 10% beter op basis van wat ze hier geleerd hebben... let's rock!
Had nooit verwacht dat het zo een soepele vlucht zou worden, wat gaaf zeg!
I am the great Cornholio!
Nou, er is wel meer aan de hand. Zo viel de druk in de header tank weg, en ging een raptor blijkbaar kapot waardoor de landing niet lukte.Spooksel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:29:
Ik doe een wilde gok en ga ervoor dat dit aankomt op brandstof management en corrigeren van de timing van het eea. Als SN9 90% van de vlucht net zo doet als SN8 en dan de laatste 10% beter op basis van wat ze hier geleerd hebben... let's rock!
Ik denk dat hij met brandstof management het feit dat de druk wegviel bedoelt. En dat er een raptor kapot ging weten we niet, dat kan gewoon gebrek aan brandstof zijn natuurlijk.XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:36:
[...]
Nou, er is wel meer aan de hand. Zo viel de druk in de header tank weg, en ging een raptor blijkbaar kapot waardoor de landing niet lukte.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Tegen die tijd heeft de Heavy booster al gevlogenSpooksel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:32:
En ondertussen wil iemand anders ook wat aandacht, lol...
[Twitter]
[Afbeelding]
En is Starlinerook gewoon niet meer nodig. Zonde van het geld dat ze erin steken.
Je wilt niet afhankelijk zijn van één leverancier. Stel dat er iets met de crew dragon gebeurd, dan gaat ie niet vliegen totdat op de bodem is uitgezocht wat er aan de hand is.TrekDr0p schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:41:
[...]
Tegen die tijd heeft de Heavy booster al gevlogen
En is Starlinerook gewoon niet meer nodig. Zonde van het geld dat ze erin steken.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik ga ook pitten, morgen de krantenkoppen checken:
"Ruimteschip SpaceX ontploft bij mislukte landing"
etc
Dat plaatje schreeuwt om een "Thunderbirds are go" edit
[ Voor 40% gewijzigd door XWB op 10-12-2020 00:56 ]
Nee die zijn niet uitgeklaptAPClll schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:56:
Heb ik er nu overheen gekeken, of klapte de landingspoten niet eens uit?
I am the great Cornholio!
Bijna goed!XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:52:
[...]
etc
NEW: Unmanned SpaceX Starship test flight explodes during landing. There was no one on board the ship. https://t.co/tagzR9e9CJ pic.twitter.com/mvdZvvD2dD
— ABC News (@ABC) 9 december 2020
Het lijkt dus feitelijk pas mis te gaan zodra de vlammen ook groen worden, ik gok dat dat het effect is van eninges met te weinig brandstof, al kan ik de groene kleur niet zo verklaren.
Al met al veel positiefs om mee aan de slag te gaan voor SpaceX
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Wat een falersSpooksel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:32:
En ondertussen wil iemand anders ook wat aandacht, lol...
[Twitter]
[Afbeelding]
Wat wilden ze nu met deze timing bereiken.
En ook echt langer dan 1 jaar, nadat SpaceX met de Demo-1 vlucht heeft gevlogen.
Felyrion schreef op donderdag 10 december 2020 @ 01:08:
Net nog even een herhaling zitten kijken, maar die engine die tijdens het opstijgen uitgaat is één van de engines de bij de landing weer aangeslingerd worden, dus die lijkt bewust te zijn uitgezet tijdens het opstijgen. De tweede en derde shutdown zijn ook vrij "gewelddadig" dus dat lijkt er min of meer bij te horen in dit stadium
Het lijkt dus feitelijk pas mis te gaan zodra de vlammen ook groen worden, ik gok dat dat het effect is van eninges met te weinig brandstof, al kan ik de groene kleur niet zo verklaren.
Al met al veel positiefs om mee aan de slag te gaan voor SpaceX
Was that engine shutdown on ascent intentional? Did it reached planned apogee? Can’t believe how epic that was 🤯
— Everyday Astronaut (@Erdayastronaut) 9 december 2020
Yeah, engines did great!
Timing was nooit het sterke punt van Starlinerbottom line schreef op donderdag 10 december 2020 @ 01:23:
[...]
Wat een falers![]()
Wat wilden ze nu met deze timing bereiken.
En ook echt langer dan 1 jaar, nadat SpaceX met de Demo-1 vlucht heeft gevlogen.
Waarschijnlijk doordat de druk in de header tank weg viel , viel de motor uit en daardoor ging het ding te hard. En hadden de poten geen tijd / zin om uit te klappen.
Wat ik zo frappant aan vind is dat wanneer hij neer komt er voor een splitsecond niets aan de hand lijkt te zijn en dan BOEM. Dit gaat ze wel lukken. Ben ik niet bang voor. De techniek en de knowhow hoe ze dit moeten flikken hebben ze al het is alleen kijken waarom dat het hierbij afwijkt van de 'normaal'.
Mijn eerste vraag is hoeveel moeilijker is dit in vergelijking met de Falcon?
En de tweede is wat voor systemen er voor zorgen dat dit allemaal mogelijk is . Ik neem niet aan dat het een paar Arduino's zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 10-12-2020 07:08 ]
Werk jij bij de NOS?XWB schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:52:
[...]
etc
https://nos.nl/l/2360013
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Starship landing flip maneuver pic.twitter.com/QuD9HwZ9CX
— SpaceX (@SpaceX) 10 december 2020
Ook een vet plaatje.
Hoe hij bijna recht op de camera af komt.
Heel mooi ook te zien hoe één v/d twee Raptors uitgaat op 't laatste moment, zag ik in de eerdere beelden minder goed.TrekDr0p schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:38:
[Twitter]
Ook een vet plaatje.
Hoe hij bijna recht op de camera af komt.
Overigens vind ik bij de belly flop dat ze wel een beetje valsgespeeld hebben met de cold gas thrusters in de nose cone om hem horizontaal te drukken
Nou, ik denk dat SpaceX het we zag aankomen. Wij zien geen data in beeld, en je zag niet direct een grondreferentie. Toen die eenmaal in beeld kwam, zag ik ook wel dat ie veel en veel te hard ging. Dus ik denk dat zij het wel aan de data zagen. Een beetje als die Israëlische maanlander waar de telemetrie wegviel, maar de meter op een paar honderd kmh bleef staan, terwijl ie al zeg maar 25 meter boven het oppervlak was....dan heb je geen beeld meer nodig om te weten dat ie crashed.Webgnome schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:59:
Wat ik zo frappant aan vind is dat wanneer hij neer komt er voor een splitsecond niets aan de hand lijkt te zijn en dan BOEM.
Maar toffe vlucht. Elon zal wel laten weten wat er wel en niet hoorde tijdens die vlucht. Ik denk dat die motoren bewust zijn uitgezet, om 'm te laten afremmen op de juiste hoogte zodat de belly flop gedaan kon worden. Later kon de landing burn niet goed worden gedaan vanwege die druk waar Musk het al over had. Ze konden dan denk ik niet even volgas geven. Zal inderdaad allemaal wel te fixen zijn.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Er zijn andere krantekoppen die veel dichterbij komen hoorWho Am I? schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:29:
[...]
Werk jij bij de NOS?
https://nos.nl/l/2360013
Zeer indrukwekkend om zo'n groot gevaarte zo te zien bewegen. En dat allemaal voor de eerste keer.
Ondanks de rud een zeer geslaagde test.
De kwaliteit van de SpaceX stream was trouwens weer super! Die tracking camera had Starship de hele tijd goed in beeld.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Launch timer:
Geen launch.
/f/image/mhT5Jlck09DUkggbY4iofYrN.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/j83zaql8lZWNmX2wI7yZxORf.png?f=fotoalbum_large)