iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zat er ook aan te denken, maar ik had alleen nog maar een split
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Crew Dragon heeft theoretisch ruimte voor 7 astronauten.AW_Bos schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:17:
Hoeveel mensen kunnen er normaal in zo'n capsule?
In de praktijk zijn er maar 4 stoelen geplaatst, omdat NASA maximaal 4 astronauten naar het ISS wil brengen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Vraag het aan Nasa, wrs iets door hun gemaakt.lasharor schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:17:
Iemand die weet wat voor horloge die gast aan de rechter kant draagt?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
YouTube: Crew Demo-2loekf2 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:19:
Loopt mijn Youtube stream nou achter of de tweakers klok voor ?
Onderste twee stages keren straks terug?
Niet, dat was woensdag. Vandaag wordt het nietsLA-384 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:20:
Hoe lang na lancering zouden we het hier buiten kunnen bekijken? Was dat 20 minuten?
Cogitationis poenam nemo patitur
Blus installatie denk ik.XWB schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:21:
Wtf, regen?
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ja, wat was die link ook alweer?Prutzertje schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:21:
Hoelaat komen ze over Europa heen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Half uurje ?Prutzertje schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:21:
Hoelaat komen ze over Europa heen?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ah damn, was er al bang voor. Het ISS draait niet elke dag hetzelfde rondje? Of is het te licht?Erazzzer schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:21:
[...]
Niet, dat was woensdag. Vandaag wordt het niets
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
BeideLA-384 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:22:
[...]
Ah damn, was er al bang voor. Het ISS draait niet elke dag hetzelfde rondje? Of is het te licht?
*beeeeep*
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dit is de Falcon 9 - er zijn geen zijboosters.Robbie T schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:30:
De twee zij boosters zijn er nu al af.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
edit: > 22000
bizar
[ Voor 25% gewijzigd door Megupe op 30-05-2020 21:31 ]
Het woord gaat dat die nog steeds zijn adem in houdFly-guy schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:27:
Volgens mij hoorde ik Musk hier zuchten van opluchting...
Falcon 9 heeft geen boosters.Robbie T schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:30:
De twee zij boosters zijn er nu al af. Maar de middelste raket, de fh zelf? Vliegt nu nog toch? Wat is het ronde met het aluminium folie waar ik naar kijk?
En dat ronde ding met "alu folie" is de motor van de 2e stage.
*beeeeep*
De eerste trap valt nu richting aarde en gaan ze, als het goed is, landen.Robbie T schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:30:
De twee zij boosters zijn er nu al af. Maar de middelste raket, de fh zelf? Vliegt nu nog toch? Wat is het ronde met het aluminium folie waar ik naar kijk?
Het andere beeld is waarschijnlijk de motor van de tweede trap die verder klimt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Is dat nou serieus de naam van dat drone schip?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
YepFastFred schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:33:
Ofcourse I still love you
Ja mooi gemonteerd. Ze hebben woensdag de opname al gemaakt met een booster op het schip... dat zag je aan de regenlasharor schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:33:
Ze houden ons voor de gek! Opeens doet de stream het niet op het moment dat die raket zijn landing moet maken.
Jep, en het andere drone ship heet "Just read the instructions"FastFred schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:33:
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Leeft Kubrick nog? Het is allemaal een complot..Binnetie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:34:
[...]
Ja mooi gemonteerd. Ze hebben woensdag de opname al gemaakt met een booster op het schip... dat zag je aan de regen
Klinkt als iets uit een Iain M Banks boek :-)FastFred schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:33:
Die zien we niet zo vaak.SambalBij schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:34:
[...]
Jep, en het andere drone ship heet "Just read the instructions"
Mach 26 nuMegupe schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:31:
Die snelheid, zo snel al > 15000 km/u
edit: > 22000
bizar
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ligt die niet aan de west kust?
*beeeeep*
Ik bedoel de 'boosters' zoals je hier op de zijkant ziet.;MewBie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:31:
[...]
Falcon 9 heeft geen boosters.![]()
En dat ronde ding met "alu folie" is de motor van de 2e stage.
Niet bij deze raket.Robbie T schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:36:
[...]
Ik bedoel de 'boosters' zoals je hier op de zijkant ziet.;
[Afbeelding]
Ja, je moet er maar op komenFastFred schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:33:
Waarom eigenlijk niet?
Niet nodig.
Er gaat minder gewicht naar boven, dus ook minder voortstuwing nodig.
(En dus minder kosten).
[ Voor 24% gewijzigd door Fly-guy op 30-05-2020 21:38 ]
Dat is een Falcon Heavy.Robbie T schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:36:
[...]
Ik bedoel de 'boosters' zoals je hier op de zijkant ziet.;
[Afbeelding]
Deze lancering is met een Falcon 9, die heeft alleen het middelste deel.
*beeeeep*
Waarom dan niet nodig?
deze hoeft niet zoveel vracht mee te nemen als die je op de foto ziet toch?
Dragon is krachtig genoeg voor deze taak. Falcon Heavy is voor heel grote vracht.
@FastFred
Wikipedia: Autonomous spaceport drone shipBoth ships are named after two General Contact Units, spaceships commanded by autonomous artificial intelligences, that appear in The Player of Games, a Culture novel by Iain M. Banks.
FreeReef.nl
Worden al heel lang niet meer gebruikt. Meer info: Wikipedia: Quindar tonesloekf2 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:38:
Ik heb die piepjes gemist tijdens communicatie tussen mission control en de astronauten
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
*beeeeep*
Donderdag was er een mooie kaart, is die er nu ook?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bensimpel
Positieve meneer
Ze kunnen rond zweven, er zit ook een wc in, maar voor de rest is de stoel inderdaad waar ze moeten werken en slapenMegupe schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:38:
Zitten ze nou nog 19 uur lang op deze manier in de capsule?
😆 - Denk ook eens om ;)
JEP!Megupe schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:38:
Dank! Ik bedacht het mij ook na het posten. Had het immers gezien bij lancering.MewBie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:37:
[...]
Dat is een Falcon Heavy.
Deze lancering is met een Falcon 9, die heeft alleen het middelste deel.
Hij komt over een unit of vier over, maar het is te licht. De volgende pass is buiten het zicht, dus helaas, deze ga je niet zien.Richh schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:39:
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken... Kunnen we hem vanavond zelf nog spotten in de lucht? Hoe laat en hoe laag aan de lucht?
Falcon Heavy wordt alleen gebruikt voor zwaardere payloads, of hogere orbits.
En Falcon Heavy is niet human rated, dus Crew Dragon erop monteren is sowieso geen optie.
Ja, hoop dat ze vers vloeibaar voedsel mee hebben en niet de restanten uit de shuttle tijd.Megupe schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:38:
----Richh schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:39:
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken... Kunnen we hem vanavond zelf nog spotten in de lucht? Hoe laat en hoe laag aan de lucht?
Falcon Heavy schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:58:
Vast al langs gekomen maar de press kit:
https://www.nasa.gov/pdf/...cots2_presskit_051412.pdf
En de trajectory
https://sattrackcam.blogs...unch-crtew-dragon-on.html
[Afbeelding]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Huub Huub Barbatruc!
Balen! Jammer maar helaas.Fly-guy schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:39:
[...]
Hij komt over een unit of vier over, maar het is te licht. De volgende pass is buiten het zicht, dus helaas, deze ga je niet zien.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat was de zero G indicator.
*beeeeep*
Dat mag ook wel, Space Shuttle dateert uit de jaren 80!Basekid schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:40:
Net even wat foto's bekeken van een Soyuz en een Space Shuttle, dit is echt 10 generaties verder qua interface. man man man.
Ah, ik zag snel iets langskomen.
Het signaal is altijd weg. Volgens SpaceX komt dat door de storing van de raket. Maar het is natuurlijk ook om een andere reden: Het is enorm slechte reclame wanneer je booster ontploft. Of je missie nu lukt, of niet.Maarten_E schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:33:
De booster landt terwijl signaal weg is, geweldig.
Iedere keer dat een booster niet geland is, was het signaal weg, wisten ze "van niks" en werd dat ook pas een paar uur na de lancering bevestigd. Nu is de landing gelukt en laten ze het meteen zien.
Jammer dat hun dat weer niet zien..renegrunn schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:41:
[Afbeelding]
Gaaf moment wanneer de Falcon 9 booster landt: fist bump
Zweeft die nog rond in het ISS?Damic schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:41:
Ja de dino is de Zero gravity indicatorde vorige keer was dat een pluchie in aard vorm
Is bijna altijd het geval, tis een zee landing, het sataliet verkeer voor de videofeed wordt verstoort door de booster die na beneden komt. Wanneer de booster op land kan landen kan je met camera's op afstand hem zien landen
Zou het niet weten, kan goed zijn
Launch timer:
Geen launch.
/f/image/nblSg7Z03pZfkTP54rnrrJHT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l00zEoYZRKTq27CqMUx5esIM.jpg?f=fotoalbum_large)