We hebben het hier alleen over schepen hé
Maar schepen zijn toch vrouwelijk? En als ik 't zo hoor wat je in je haven hebt.. ben je behoorlijk polygaam bezet dan
0.7.7
Containers met 1200 coal! Op die manier kan ik de Musashi binnen een maand halen
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 24-07-2018 15:34 ]
New Ships
The following ships were added for testing by developers and supertesters:
Tier II U.K. destroyer Medea;
Tier III U.K. destroyer Valkyrie;
Tier IV U.K. destroyer Wakeful;
Tier V U.K. destroyer Acasta;
Tier VI U.K. destroyer Icarus;
Tier VII U.K. destroyer Jervis;
Tier VIII U.K. destroyer Lightning;
Tier IX U.K. destroyer Jutland;
Tier X U.K. destroyer Daring;
Tier IX French battleship Jean Bart;
Tier VI German battleship Prinz Eitel Friedrich.
Untappd: Louwke80
Jean Bart T9 geworden? Dat zou dan een fXP kunnen worden? Of naar de Arsenal komen.
Benieuwd hoe ze die nu gebalanceerd hebben.
De Tirpitz (of Roma) had ik in ieder geval nog wel verwacht. Zou me verbazen als er morgen weer een BB komt. Maar goed het blijft Wargaming he.Louwke schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:36:
Niet echt verassend, 60% BB's deze sale.... Benieuwd wat de laatste gaat worden, Dunkerque?
Persoonlijk denk ik dat het morgen wel een DD zal zijn of ze moeten morgen met de Belfast/Kutuzov komen.
Jean Bart is een Richelieu-class BB die flink wat AA upgrades heeft gekregen ten opzichte van de Richelieu volgens mij.Case_C schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:26:
Jean Bart T9 geworden? Dat zou dan een fXP kunnen worden? Of naar de Arsenal komen.
Benieuwd hoe ze die nu gebalanceerd hebben.
Ben benieuwd hoe ze haar gaan balancen voor tier 9 inderdaad.
Er zijn geen tier 9 premiums die je kan kopen dus zal wel een reward/Free XP/Arsenal ship worden lijkt me.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Toch is er niets leukers dan in een smoke DD's radarenLouwke schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:12:
Belfast en Kutuzov kun je vergeten, die worden niet meer verkocht. Alleen in Supercontainers etc nog.
Nu met de radar-mino moet ik het zonder die smoke doen.. wel makkelijk als je gespot bent, is er direct een DD binnen schotbereik
Vanavond ook voor 't eerst met de Des Moines spelen, moet nog 5,5k xp dat moet lukken als de teams meezitten.
Dat zijden ze ooit ook van de E-25 in WoT.Louwke schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:12:
Belfast en Kutuzov kun je vergeten, die worden niet meer verkocht. Alleen in Supercontainers etc nog.
WoT ≠ WoWsCardinal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:59:
[...]
Dat zijden ze ooit ook van de E-25 in WoT.
[...]
![]()
In WoWs kan ik T10 games spelen zonder premium met een profit
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/9907/
BBs zijn wel oververtegenwoordigd in deze sale, 7/11 is BB.Louwke schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 07:15:
Jej alweer een BB. Waarom geen cruisers of dd
Waarom? Speelt het makkelijkst mss. Of BBs zijn meestal het duurst tier voor tier, dus dit is mss de beste deal??
Maakt mij niet uit overigens, heb nog geen schip uit de sale gekocht
Ik ook niet omdat ik geen BB's meer wilde kopenSpamLame schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 07:49:
[...]
BBs zijn wel oververtegenwoordigd in deze sale, 7/11 is BB.
Waarom? Speelt het makkelijkst mss. Of BBs zijn meestal het duurst tier voor tier, dus dit is mss de beste deal??
Maakt mij niet uit overigens, heb nog geen schip uit de sale gekocht
Met Premium Account en schepen zijn er leuke grind voordelen te behalen. Zie voor die informatie en andere op wiki.wargaming.net.
[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 26-07-2018 12:17 ]
niet lullig bedoeld, maar geef jij alleen geld uit aan iets waar jij geld voor terug krijgt?Mikoe schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:07:
Oke, nu heb ik misschien een stomme vraag. Maar waarom zou je 30 euro uitgeven aan dit spel (of misschien zelfs meerdere keren dit of een ander bedrag) terwijl je voor dat geld ook andere dingen kan doen? Ik bedoel dit niet negatief of in welke zin dan ook. Maar heb je bij dit spel dan ook een iets van kampienschappen ofzoiets net als bij E-sports? Of kan je het op één of andere manier terug verdienen of is het gewoon de kick? Ik weet nog niet veel van het spel en zie daarom ook hele rare termen voorbij komen en bootnamen die mij helemaal niks zeggen. Maar kan iemand mij uitleggen of een link of iets sturen van waar het grotendeels is uitgelegd hoe dit spel in elkaar zit en hoe het werkt? Het is wel een zeer leuk en afwisselend spel. Ben van Fortnite al een paar maanden afgestapt, omdat het te eentonig is en ik het nut niet zag van het "bouwen" van forts en misschien dat ik ook andere shooters gewend was.
persoonlijk geef ik ergens geld uit als ik er (veel) lol aan heb, het de moeite of noodzaak waard vind of de ontwikkelaars wil steunen. (net als een etentje of bios bezoek)
In WoWs (world of warships) heb ik vele uren zitten (en ook wat €'s) omdat ik me er zeer goed mee vermaak en vermaakt heb. Aangezien de game constant ontwikkeld wordt, aangevuld met nieuwe maps en schepen en er een actief ontwikkel beleid gevoerd wordt met public tests en feedback. Vind ik het niet meer dan logisch dat de ontwikkelaar geld vraagt voor de game. Het spel zelf is gratis, maar wil jij meer kunnen doen in de game of andere schepen dan de standaard boten spelen dan kun je besluiten er geld aan uit te geven. Dat is het verdien model van WG (wargaming = uitgever/ontwikkelaar van deze game)
De mogelijkheden waar jij geld aan uit kunt geven zijn:
- doubloons (ingame premium currency)
- Premium time (ingame tijd om bepaalde boost mogelijkheden te hebben)
- Premium schepen (tegenhangers of unieke boten die niet via de normale weg te verkrijgen zijn)
- kistjes/loot boxen (kistjes waar bovengenoemde zaken in kunnen zitten)
Economy
Met doubloons kun je ingame zaken aanschaffen zoals schepen en premium tijd. Ook kun je het gebruiken om overtollige xp om te zetten in free xp, hiermee kun je het onderzoeken van nieuwe techtree schepen en scheeps modules flink boosten, ook kun je er captains mee trainen.
Doubloons moet je niet verwarren met de ingame currency credits, dit is een non premium betaal middel in de game om schepen, modules en overige zaken aan te schaffen.
voor overige informatie kan ik je de wiki website aanraden. Hier kun je allerhande informatie vinden. Verder leer je veel in het spel zelf, en ik kan je de Gathering of Warships discord aanraden als je meer vragen hebt of eens met andere spelers in contact wil komen!
mocht je meer willen weten, er zijn diverse spelers die op Y-tube en Twitch hun games en uitleg plaatsen.
voorbeelden zijn:
YouTube: Flambass
YouTube: The Sailing Robin
YouTube: Flamu
YouTube: Notser
YouTube: Aerroon
YouTube: farazelleth
als je meer wilt weten vraag gerust, ik mag mijzelf denk ik wel een redelijke kenner noemen met 6,2k games
Wel jammer dat in 7.7 de japanse DD gunboats nog achterwege blijven
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=A0olNPKa3_4]
Aardige uitleg van 't event
Tot wel 8 containers per dag! Bovenop de 3 bestaande. Gok dat je aardig wat coal kan hoarden met dit event. Zo ~45k als je tegen de 3k per dag weet te halen
Vraag me ook wel af hoe makkelijk het gaat worden om in de top 1000 van de server te komen qua punten
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 26-07-2018 14:09 ]
Hè shit, geen Roma. Had ik bijna gelijk, T8 BB was goedSpamLame schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 07:09:
Het is de Kii geworden voor vandaag. €32.37 en ze is van jou.
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/9907/
Waarom zou je frisdrank kopen als er water uit de kraan komt?Mikoe schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:07:
Oke, nu heb ik misschien een stomme vraag. Maar waarom zou je 30 euro uitgeven aan dit spel (of misschien zelfs meerdere keren dit of een ander bedrag) terwijl je voor dat geld ook andere dingen kan doen?
Waarom zou je een auto kopen als alles met de fiets/ov kan?
Waarom zou je een motor kopen als je een auto hebt?
Waarom zou je kinderen maken?
Waarom zou je huisdieren aanschaffen?
Terwijl je voor al dat geld ook andere dingen kan doen.
Dus eerlijk is eerlijk; een vraag is niet snel stom, maar deze vind ik best stom
Mensen hebben gewoon prioriteiten in het leven en iedereen heeft een ander inkomen. Ik snap dat een jongen welke de folderwijk doet á €30,- in de maand andere prioriteiten heeft dan Jan Modaal á €3k in de maand of meneer de directeur á €300k in de maand.
[ Voor 12% gewijzigd door TheBrut3 op 26-07-2018 15:01 ]
En ik vroeg me gewoon af waarom iemand dat zou uitgeven en ik heb hier duidelijk antwoord gekregen. En ik speel dit spel sinds afgelopen weekend en ik heb ook alleen tijd int weekend om games te spelen, want ik werk 70 uur van ma. t/m vr. Maar ik ga me dit weekend meer verdiepen hoe het spel in elkaar zit, want het is een best wel uitgebreid spel zoals ik lees hier. En ik zit trouwens ook al in de discord.
De spellen van WG hebben ze ook zo proberen te maken dat de middelhoge tiers ook bevolkt blijven. Als je vanaf het begin één lijn naar level 10 probeert te rushen ga je gegarandeerd in de problemen komen met credits, zeker als je alleen tier 10 blijft spelen.
Mwah, of dat gierig is, ik vind het niet vreemd om te bedenken of een uitgave voor jou het waard is. Ik speel het nu al redelijk tijdje, nog nooit wat gekocht, en kan gewoon prima mee doen. Op een enkel schip na wat wel een nerf kan gebruiken is het niet dat spelers die betalen een significant voordeel hebben.Mikoe schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:49:
Ik snap wel dat sommige mensen het uitgeven aan een spel. Maar heb tot afgelopen jaar elk dubbeltje om moeten draaien en dat is gelukkig nu niet meer aan de orde. Maar denk dat het gierige er in is blijven zitten
En ik vroeg me gewoon af waarom iemand dat zou uitgeven en ik heb hier duidelijk antwoord gekregen. En ik speel dit spel sinds afgelopen weekend en ik heb ook alleen tijd int weekend om games te spelen, want ik werk 70 uur van ma. t/m vr. Maar ik ga me dit weekend meer verdiepen hoe het spel in elkaar zit, want het is een best wel uitgebreid spel zoals ik lees hier. En ik zit trouwens ook al in de discord.
Persoonlijk is mijn probleem dat ik de prijzen veel te hoog vind. Nu zullen ze vast zelf hebben bekeken wat ze het meeste inkomsten oplevert, maar €30 is wat je voor een AAA spel betaald een paar maanden na release, niet een enkel schip in een spel. Een TX camo zou ik €3-€5 redelijk voor vinden, uit mijn hoofd is het nu iets van €20 ofzo. Nu moet ik zeggen dat ik wel vaker vind dat ingame items te duur zijn, vroeger Eve Online gespeeld waar een ingame T-shirt serieus duurder was dan hetzelfde t-shirt in hun webwinkel te kopen. Maar onder de streep moet iedereen uiteraard zelf bepalen wat iets voor hem/haar waard is.
Wat dacht je van sommige CS:GO skins?Sissors schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:55:
Nu moet ik zeggen dat ik wel vaker vind dat ingame items te duur zijn, vroeger Eve Online gespeeld waar een ingame T-shirt serieus duurder was dan hetzelfde t-shirt in hun webwinkel te kopen. Maar onder de streep moet iedereen uiteraard zelf bepalen wat iets voor hem/haar waard is.
Volgens onderstaande site zijn er skins van $26k! En dan heb je alleen een skin....
http://csgopedia.com/most-expensive-cs-go-skins/
Ik ken mensen die er geen cent aan uitgegeven hebben maar ook mensen die er meer dan €1000 ingestoken hebben. Zelf zit ik ergens rond de helft schat ik zo, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Het houd het spel levend en iedereen heeft er plezier van op zijn eigen manier.
Zelf vind ik een auto de meest achterlijke uitgave die er is, ik heb er een omdat ik hem nodig heb, maar elke € die ik er aan uitgeef vind ik jammer. Een ander spendeert daar liever duizenden euros aan.
Gaat er toch om waar jij gelukkig en blij van wordt (:
Je kan ze ook "kaal" NdJ Boise krijgen of beide tesamen in 1 bundle.
Of je koopt ze gewoon niet.
Geen (summer) sale van de dag daar deze actie afgelopen is.
[ Voor 49% gewijzigd door SpamLame op 27-07-2018 07:19 ]
Credits verdienen is het probleem niet als je een beetje redelijk speelt. Dan kan je makkelijk zonder een premium account toe. Nee je kan dan niet elke boot bewaren, maar dat is ook echt maar bij een paar boten de moeite. (Bismarck, V-22 etc bijv.)
Verder kan je met events redelijk wat premium schepen bij elkaar spelen, wat het leuk houd. Als ik er geld in ga stoppen, word het een verplichting. Alleen de König Albert en Atago gekocht met korting, en 5 containers (met daarin 2 destroyers, welke niet mijn stijl zijn... dus dat viel tegen, koop dan ook geen containers meer met de kans op een schip)
Wel benieuwd hoe 't Go-Navy! event gaat spelen, gok wel dat de 'eagles' gaan winnen
Precies. En als je het voor jezelf maar verantwoord houdt. Voor de een is €100 een giga aanslag op het budget, en een ander kan makkelijk een paar duizend € kapot slaan zonder zich zorgen te hoeven maken.hopiconjo schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:49:
idd ieder zijn hobby. Ben met WOT begonnen en toen WOWS en kan je zeggen dat ik in die afgelopen jaren meer dan 2000 euro erin heb zitten. Maar ja vrienden van mij spelen Star Citizen en hebben een veelvoud aan schepen uitgegeven
Het lootbox-verslavings asspect is wel veneinig, hier moet WG niet te veel in mee gaan wmb. Kan me goed voorstellen dat mensen daar meer in kopen dan verstandig is omdat sommigen er zeer mooie rewards uit krijgen en een ander alleen maar overbodige “zooi” het nog 1tje dan gevoel begint bij mij dan altijd te kriebelen, ondanks dat ik weet dat de kans op een mooi of gewenst item minimaal is 🤪
BLOWTOTHEBROADSIDE
10x India Bravo Terrathree na het voltooien van de missie.hopiconjo schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:24:
BTW volgende code personal mission en wat vlaggetjes:
BLOWTOTHEBROADSIDE
Wanneer zijn die vlaggen generfed?? Voorheen was die reductie in kosten toch 10% van de India Bravo Terrathree vlaggen... Tenminste zo herinner ik het me... lees hier dat 't 5% is.
https://worldofwarships.e...es/training-signal-flags/ Op de EU site is 't wel 10%, US zal wel 5% zijn dan?
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 27-07-2018 15:42 ]
Gelijk aan de NA shop https://na.wargaming.net/shop/wows/customizations/1867/
Ik zeg de wiki is fout
Wel of geen boot bewaren staat los van een Premium Account, wel of je genoeg port slots hebt. Ik vermoed dat je doelt op te weinig credits om het volgende schip te kopen.Case_C schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:49:
Dan kan je makkelijk zonder een premium account toe. Nee je kan dan niet elke boot bewaren, maar dat is ook echt maar bij een paar boten de moeite. (Bismarck, V-22 etc bijv.)
En toch is er ergens een relatie imo.PcDealer schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:58:
[...]
Wel of geen boot bewaren staat los van een Premium Account, wel of je genoeg port slots hebt. Ik vermoed dat je doelt op te weinig credits om het volgende schip te kopen.
Het hebben van premium tijd geeft je in inkomens boost in credits.
Hierdoor kan je ben je mogelijk minder snel genoodzaakt een schip te verkopen om de aankoop van een ander te faciliteren.
Portslots blijft een dingetje.
Die relatie maakt nog niet dat de stelling van @Case_C (altijd) correct is
Zoals je het zelf al aanvult:Nee je kan dan niet elke boot bewaren
Het hebben van premium tijd geeft je in inkomens boost in credits.
Hierdoor kan je ben je mogelijk minder snel genoodzaakt een schip te verkopen om de aankoop van een ander te faciliteren.
En dan heb je nog port-slots, maar ja als je echt alles wilt verzamelen.. dan moet je er wat voor overhebben
SpamLame schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:50:
@PcDealer het was niet mijn stelling, maar die van case_c. De nuance is dan wel weer van mij om jouw stelling te nuanceren. Je hebt gelijk wbt dat het aantal portslots gelijk staat aan max schepen, maar indirect speelt er meer mee.
Bij aankoop van de Boise (eender welk package) krijg je een combat mission om de Nueve de Julio te krijgen en v.v.
Dus koop de ene, krijg de ander er gratis bij.
Zoals gebruikelijk heb je het schip al, krijg je compensatie, in credits als je het schip dubbel krijgt via de missie, doubloons bij dubbele aankoop.
Ik Eagle ... Dasha's team, alleen lijkt het er op dat Sharks steeds winnen...
Hehe geluk in de " liefde" ongeluk in het spel toch3xNix schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:13:
Sharks of Eagles?
Ik Eagle ... Dasha's team, alleen lijkt het er op dat Sharks steeds winnen...
Zit in sharks sinds de start, komt alleen niet veel van spelen terecht.
Vakantiehuisje met helaas af en toe lagspikes los van de verminderde tijd want zwembad en speeltuin enzo.
Eagles hierSpamLame schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:23:
[...]
Zit in sharks sinds de start, komt alleen niet veel van spelen terecht.
Hier op Centerparcs prima KPN Hotspot verbinding net als voorgaande jaren.Vakantiehuisje met helaas af en toe lagspikes los van de verminderde tijd want zwembad en speeltuin enzo.
(maar eigenlijk is het kijken wie het verst kan pissen)
Gisteren met de Nicholas (Tier V) een kraken weten te behalen, wat voelt dat heerlijk - lekker het complete team carry-en
Nu de faragut unlocked. Betere guns, minder goede concealment - even wennen.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Heeft iemand ervaring met de Henry? Tot nu toe vind ik de Franse cruiser lijn wel sterk overkomen. Je kan er alleen niet zo goed mee pushen dus als je teamgenoten hebt die niet naar voren willen heb je weinig invloed op het verloop van de game.
Ik zit nu bij de Sharks, maar ik heb me verder niet verdiept in het hele Go-Navy event.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
De HIV zoals ik haar oneerbiedig noem is een van mijn favo tier 10 cruisers aan het worden. Ligt qua speelstijl dicht tegen de Hindenburg aan. Lekker op de flank een beetje rond struinen en long range HE spammen, of met een mooie angle inparkeren en de vijand zoals een moskva bestoken. De shells hebben nogal de nijging te gaan zweven op langere afstand (geen rail guns) maar het grote kaliber (240mm) maakt dat ze een mooie fire chance hebben. Geven schepen je een broadside dan zeker je AP gebruiken, de 8-10k salvo's vliegen je om de oren. De torpedo's zijn een leuke bijkomstigheid maar echt veel heb je er niet aan.
Vind alleen "HIV" veel minder tanky dan Hindy. Vond de grind, vooral Saint-Lois, wel verschrikkelijk maar HIV maakt wel een hele hoop goedGLR89 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:51:
@Joe_P welkom terug (:
De HIV zoals ik haar oneerbiedig noem is een van mijn favo tier 10 cruisers aan het worden. Ligt qua speelstijl dicht tegen de Hindenburg aan. Lekker op de flank een beetje rond struinen en long range HE spammen, of met een mooie angle inparkeren en de vijand zoals een moskva bestoken. De shells hebben nogal de nijging te gaan zweven op langere afstand (geen rail guns) maar het grote kaliber (240mm) maakt dat ze een mooie fire chance hebben. Geven schepen je een broadside dan zeker je AP gebruiken, de 8-10k salvo's vliegen je om de oren. De torpedo's zijn een leuke bijkomstigheid maar echt veel heb je er niet aan.
Ik had gisteren een regular battle in de NC. Medespeler voer in de Alabama. Op een gegeven moment komen we een Belfast en een Atlanta tegen, samen in een capzone. Ik zie die gasten, teammate draait om en alleen ga ik niet op 2HE vlammenwerpers af. Dus, ik draai mee. Gaat goed, we varen dik 2 minuten van ze af. Ik had mazzel, want ze targetten beide de Alabama. Die is bijna dood, ik vaar express van hem af omdat ik het stokje niet van hem wilde overnemen.... Begon hij te huilen omdat ik niet genoeg zou doen?
Wat hadden jullie gedaan, langzamer varen om door hun getarget te worden?
Ik had flinke klappers uitgedeeld, dus ik probeerde hem echt wel te helpen, desondanks zou ik alles verkeerd hebben gedaan.... Benieuwd naar jullie mening.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Je deelde uit en ontving niet. Dus je leefde en kon dus je team nog van dienst zijn in plaats van roemloos kapot te gaan. Ligt ook aan de map en of er plekken waren waar je je kon verstoppen.Hammetje schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:53:
Ik had flinke klappers uitgedeeld, dus ik probeerde hem echt wel te helpen, desondanks zou ik alles verkeerd hebben gedaan.... Benieuwd naar jullie mening.
Maar wacht eens even, de Atlanta heeft een max range van 13,3 en van de Bellyupfast zal het niet veel verschillen. Dus hoe kan het dat die NC zo snel kapot ging? Eerste brandje meteen gerepareerd?
Ik zit in het @GLR89 en @Joe_P kamp. Sinds ik de Franse lijn vanaf tier VIII grind gaat mijn winstpercentage rap omhoog. Volgens mij rust ik ze uit met extra ruddershift, Adrenaline Rush en Adrenaline Rush.hopiconjo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:35:
[...]
Vond de grind, vooral Saint-Lois, wel verschrikkelijk maar HIV maakt wel een hele hoop goed
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 01-08-2018 12:07 ]
Blijkbaar hadden ze beide goede concealment upgrades, want binnen aantal sec na het schieten waren ze weer 'onzichtbaar'. Daarnaast voer achter hun (7 a km achter belfast en atlanta) een 2tal bb's, welke weet ik even niet). In ieder geval, wij waren zwaar de underdog en alhoewel ik niet snel opgeef, als hij terug draait ga ik niet in mijn eentje op die zooi af....PcDealer schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Je deelde uit en ontving niet. Dus je leefde en kon dus je team nog van dienst zijn in plaats van roemloos kapot te gaan. Ligt ook aan de map en of er plekken waren waar je je kon verstoppen.
Maar wacht eens even, de Atlanta heeft een max range van 13,3 en van de Bellyupfast zal het niet veel verschillen. Dus hoe kan het dat die NC zo snel kapot ging? Eerste brandje meteen gerepareerd?
[...]
Ik zit in het @GLR89 en @Joe_P kamp. Sinds ik de Franse lijn vanaf tier VIII grind gaat mijn winstpercentage rap omhoog. Volgens mij rust ik ze uit met extra ruddershift, Adrenaline Rush en Adrenaline Rush.
Ik had die atlanta nog een mooie citadel shot gegeven. Hij had inderdaad vrij vlot gerepareerd na aantal brandjes, dus hij had zelf ook een groot aandeel in zijn eigen ten ondergang.
Met z'n tweeën kun je uiteraard meer tanken dan alleen. Maar de vijand is natuurlijk ook niet dom en zal een van de schepen blijven focussen. Dan is het aan hem om op voldoende afstand van de vijand te blijven om onzichtbaar te kunnen worden en te stoppen met vuren zodat hij kon healen. Als ik hem was zou ik dus eerst maar de schuld bij z'n eigen map awareness zoeken voordat hij van iemand ander verlangt om zichzelf voor hem op te offeren.Hammetje schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:53:
[...]
Bij clan battles zie je vaak dat als er een paar schepen pushen ze op voldoende afstand blijven en de schepen om en om stoppen met vuren zodat je niet één schip continu kan focussen. Dat werkt met Zao's natuurlijk wel makkelijker dan met een Moskva of Henry, maar die kunnen dan gewoon wat achter de rest gaan varen.
[edit] De Henry is binnen! Eerste potje was nogal een steamroll dus kon 'm nog niet echt testen. Ik ben benieuwd naar de main armament reload booster die ze in 0.7.8 gaan toevoegen, dat geeft de Franse cruisers misschien wat meer mogelijkheden om 1-op-1 gevechten aan te gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Joe_P op 01-08-2018 14:54 ]
Dat kan bijna niet. Concealment verkort namelijk enkel de afstand, maar niet de tijd.Hammetje schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:13:
Blijkbaar hadden ze beide goede concealment upgrades, want binnen aantal sec na het schieten waren ze weer 'onzichtbaar'.
Als ik het verhaal lees lagen ze in smoke en werden jullie niet gespot door hun, maar door schepen er achter. Theoretisch gezien zouden jullie dus veilig weg moeten kunnen komen door gewoon niet te schieten en weg te varen. Maar dat is op basis van veel aannames. Als ze niet in smoke lagen moeten ze de hele tijd zichtbaar zijn geweest en dan moeten 18x 406MM AP shells makkelijk gehakt maken van beide bootjes.
Overigens logisch dat ze op de NC schieten. Als ze daar 2 fires starten en hij doen zijn repair, dan is het logisch dat ze hem zo snel mogelijk weer in brand willen zetten.
En verder zijn er nog de factoren skills, awareness, kennis van het spel enz enz
Maar als dat niet zo is en je jezelf wat terug laat zakken, en ze vervolgens niet op jouw gaan schieten, dan kan jij van relatief korte afstand hun schepen vernietigen.
Zonder replay/screenshots blijft het natuurlijk wel gokken. Maar in zijn algemeenheid is één van de taken van BBs om damage te tanken.
Of van achter bergen aan het schieten op die twee continu gespotte schepen waarvan een een noob is die gelijk repareert en dus goed kan blijven branden.TheBrut3 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:32:
[...]
Als ik het verhaal lees lagen ze in smoke en werden jullie niet gespot door hun, maar door schepen er achter.
Als ze alleen met zijn tweeën op die flank voeren en geen backup hadden, begrijp ik het wel om de hell outofthere te komen. Dan kun je tanken tot je dood bent, maar ben je niet van waarde voor het team. Dat is mijn speerpunt geweest: weten wanneer blijven hangen geen zin heeft en moven naar de andere kant zodat je niet alleen dmg vangt, maar ook kan uitdelen.Sissors schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:08:
Algemeen genomen vind ik overigens wel dat hij een punt heeft. Sowieso de keren dat ik een BB speel heb ik al te vaak dat ik tot 25% health ben geschoten, en ik toch weer als voorste moet liggen omdat de rest van de BBs ergens achteraan blijven hangen. Nu was dit meer een geval van allebei wegrennen: Als BB ben je een tank. Jouw taak is ook om damage op te vangen zodat je allies dat niet krijgen. Je wat laten afzakken om de focus te krijgen is dan ook in zijn algemeenheid een juiste beslissing, tenzij de tegenstander zo'n overmacht aan vuurkracht daar heeft dat het enige resultaat zou zijn dat jullie beide dood zijn.
Maar als dat niet zo is en je jezelf wat terug laat zakken, en ze vervolgens niet op jouw gaan schieten, dan kan jij van relatief korte afstand hun schepen vernietigen.
Als je bedoelt dat (ene in concealment gaat zodat) het more hp schip kan vuren en de focus krijgt, dan had dat in de situatie zoals ik het hier inschat weinig uitgemaakt.
True thatZonder replay/screenshots blijft het natuurlijk wel gokken. Maar in zijn algemeenheid is één van de taken van BBs om damage te tanken.
Bonus code voor een reeks Personal Missions.
Eerste Missie : gamescom 2018. Mission 1
Earn 5400 Base XP - German Ships of tier V and higher
5 Gamescom 2018 Camo's
-edit- oops voortaan eerst even de laatste posts doornemen
[ Voor 16% gewijzigd door Zertaxka op 02-08-2018 10:30 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dit event is behoorlijk unbalanced qua teams
Sinds de start, wasr zie je die multiplier voor eagles dan?Case_C schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:21:
Iedereen hier in Sharks onderhand?
Dit event is behoorlijk unbalanced qua teams, gisteren zat er al een multiplier van 100% op de Eagles... Gok dat ze het zelfs daarmee niet redden qua balance
. Maar goed, ik speel het toch alleen maar voor de Des Moines camo, voor de rest haal ik er wel camo's voor oid.
Eagles ftw.Case_C schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:21:
Iedereen hier in Sharks onderhand?
Na het inloggen in het keuzescherm hoover op het team of ingame klikken op de teamnaam en hoover over op het team. Momenteel 100%.SpamLame schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:02:
[...]
Sinds de start, waar zie je die multiplier voor eagles dan?
[ Voor 50% gewijzigd door PcDealer op 03-08-2018 19:26 ]
The coupon gives a one-time discount of 20% for any item in the Premium Shop. The coupon can be used for 7 days from the date of receiving.
What will it be, 360 dagen premium, of de tri-monthly supply, de T8 Massachusetts, of we negeren het 'lokkertje' ......
Of 25K doubloons kopen met korting, deze uitgeven in game (belangrijk) en je krijgt de T6 KM DD T61 erbij >> https://worldofwarships.eu/en/news/special/t-time/
Ook belangrijk klik op participate op de webpage
Geldt ook voor anderenEvent Starts: Tue. Aug. 07 02:00 CEST (UTC+2) / your local time: Tue. Aug. 07 02:00
Event Ends: Fri. Aug. 10 01:59 CEST (UTC+2) / your local time: Fri. Aug. 10 01:59
Ander puntje je krijgt rewards per tier doubloons spent, als 25K teveel is zijn er mss andere "rewards" extra's te krijgen.
25K doubloons is €83.40 volgens de any doubloons methode
360 dagen premium is 24000dbl + een extra week brengt je over de 25K (@Yammie74 iets voor jou wellicht?)
Voor mij zouden de volgende premiums kunnen.
Ashitaka 9.2K
Kii 12.9K
Aurora 2.25K
Eugen 11K
Hood 9.7K
Gascogne 12.4K
Abruzzi 8.6K
Roma 13.1K
Of 650025 XP voor 25001 of premium tijd of een mix of niks
Iemand suggesties/tips mbt de premium schepen?
[ Voor 69% gewijzigd door SpamLame op 06-08-2018 20:48 ]
25K Doubloons = € 83.40 - 20% = € 66.72
1x Alabama = 12.200 doubloon (Shop waarde = € 43.97)
1x Kii = 12.900 doubloon (Shop waarde = € 46.24)
Ervan uitgaande dat je geen 20% korting toepast op één of beide schepen, levert 25K aan doubloons € 23.50 aan voordeel op EN men krijgt nog een T6 Destroyer ter waarde van X euro.
Verleidelijk...
Yup als je toch al in de markt was voor de Bama & Kii dan zeker.Yammie74 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:07:
@SpamLame Je was ook al aan het rekenen geslagen zie ik![]()
25K Doubloons = € 83.40 - 20% = € 66.72
1x Alabama = 12.200 doubloon (Shop waarde = € 43.97)
1x Kii = 12.900 doubloon (Shop waarde = € 46.24)
Ervan uitgaande dat je geen 20% korting toepast op één of beide schepen, levert 25K aan doubloons € 23.50 aan voordeel op EN men krijgt nog een T6 Destroyer ter waarde van X euro.
Verleidelijk...
Zat een Atlanta achter een eiland HE te spammen, daar kon ik dus gewoon mooi bij komen met deze fijne gun arc. -3k salvo's gingen vrij vlot. Daarnaast is cruisers en DD's slachten bijna oneerlijk met deze reload snelheid.
Aan de andere kant is runnen voor BB's gewoon niet tof, vanuit elke hoek vliegen citadels je om de oren. Anyway, toch een fijn schip.
Ik ben wel benieuwd naar de T-61. Natuurlijk leuk dat het een origineel Nederlands schip is (helaas in game als Duits schip), maar ik heb de Z-52 al met een 19 punts captain dus eigenlijk geen premium schip nodig voor die lijn. Ook is T6 matchmaking niet echt ideaal tegenwoordig en heb ik al een aantal T7 premiums die meer geld opleveren.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
SpamLame in "[MMO] World of Warships"Tijgert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:12:
Waar is die T61 dan??
Not sure if commercial...
Maar iChase zegt hetzelfde:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=s0dgGOvWu4Q"]YouTube: World of Warships - T-61 Review - Best T6 Hybrid Destroyer[/video]
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 07-08-2018 22:31 ]
Daag 25K!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Oh myTijgert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:57:
Haha, in mijn jeugdig enthousiasme zag ik even over het hoofd dat het pas om 2 uur snachts begon.. DOH!
Daag 25K!
Hoeveel mensen zouden nog meer die fout hebben gemaakt
Oh nee wacht, in mijn beduidend minder jeugdige stupiditeit heb ik gewoon NOG slechter gelezen dan ik eerder al lasTijgert schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:57:
Haha, in mijn jeugdig enthousiasme zag ik even over het hoofd dat het pas om 2 uur snachts begon.. DOH!
Daag 25K!
Dat krijg je he als je alles dolgraag Duitsch wilt hebben.
edit:
Apropos, anders dan zelf tellen, hoe weet ik of ik over die 25K heen ben? Ik denk het wel, maar stel je voor dat ik een port slot naast zat
[ Voor 12% gewijzigd door Tijgert op 08-08-2018 10:33 ]
De enige die dat weet ben jijzelf. Ik mag toch aannemen dat je vooraf hebt bepaald wat er nodig is om minimaal 25K uit te geven.Tijgert schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:31:
[...]
Apropos, anders dan zelf tellen, hoe weet ik of ik over die 25K heen ben? Ik denk het wel, maar stel je voor dat ik een port slot naast zat
Ik heb zojuist de Bama als Kii aangeschaft, ofwel 25.1K.
Nu wachten op vrijdag
Ja ik zat er gewoon naast met mijn calculator. Half jaar Premium, Molotov, Leningrad, wat port slots en de rest XP convert. 25001 Doubloons er doorheen gejast. Alle andere schepen van waarde heb ik helaas al of kosten echt geld.Yammie74 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:47:
[...]
De enige die dat weet ben jijzelf. Ik mag toch aannemen dat je vooraf hebt bepaald wat er nodig is om minimaal 25K uit te geven.
Ik heb zojuist de Bama als Kii aangeschaft, ofwel 25.1K.
Nu wachten op vrijdag
Waren de meeste van de Premium Euro schepen maar Doubloon schepen, dan wist ik het wel.
Oh ja, en die Germen Duo aangeschaft. Spee had ik al maar had toch Doubloons nodig en de Z39 had ik nog niet.
Vond hem in de test al squishy.Louwke schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:57:
Kii is het niet waard imo.
Oooooh Roma! Die wil ik welLeuk dat ik hem kreeg uit een Santa Container, maar verder is het niet veel. Denk dat de Roma een beter keuze geweest wat dat betreft IMO
13.1K doubloons en hij is van jouw, 11901 dbln extra en je hebt ook de T-61, alleen hoe wil je dat dan doen met de Gamescom sales (ifany).
Ben er zelf nog steeds niet uit.
Roma is leuk en aardig maar verder nog geen silver techtree.
Mss toch maar fXP omzetten..ow keuzes keuzes
Zelf ben ik vandaag, na het bekijken van de Haragumo preview van Flamu, maar eens begonnen aan de Akizuki (ik heb 'm hiervoor alleen op de PT server gespeeld). Met die nieuwe penetration berekening zijn ze een stuk sterker en ik had in m'n eerste game meteen 90k damage en 4 kills, met alleen de guns.
[ Voor 6% gewijzigd door Joe_P op 08-08-2018 17:25 ]
Ik wacht wel op een goede aanbiedingSpamLame schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:19:
[...]
13.1K doubloons en hij is van jou, 11901 dbln extra en je hebt ook de T-61, alleen hoe wil je dat dan doen met de Gamescom sales (if any).
Daar zit ik niet mee, zolang ik het een leuk schip vind.Roma is leuk en aardig maar verder nog geen silver techtree.
Dus dat maar gedaan +625025 fXP voor 25001dbl.SpamLame schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:19:
Mss toch maar fXP omzetten..ow keuzes keuzes
en ach gelijk maar de Nelson opgepikt omdat het kan.
[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 09-08-2018 08:35 ]
Na 82 containers eindelijk een Super Container!PcDealer schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:54:
[...]
Na 49 containers Try Your Luck en als laatste een More Credits een Super Container met 7 dagen Premium!
25x Wyvern...
Verder:
12.000 Free XP zodat ik nu 726.186 heb staan
15.300 Coal voor totaal 107.750 + 1.500 Steel en 90 Eagle Tokens
8x Cruiser Collection, 47x duplicates, 41/48 collected, 56 duplicates
325 k credits zodat het nu op 99.082.362 komt en 14.380 doubloons
en signals
Edit:
American Cruisers Collection compleet
99.397.362 credits
[ Voor 19% gewijzigd door PcDealer op 11-08-2018 18:12 ]
Er zit volgens mij een bug in de citadel missie, rechtsboven staan toch echt 3 citadels.
Is het misschien dat je 3 citadels moet hebben van een bepaald type schipJoe_P schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:35:
[afbeelding]
Er zit volgens mij een bug in de citadel missie, rechtsboven staan toch echt 3 citadels.
Viel me namelijk op met de 15 modules missie dat ik soms in eens na een tijdje niet geschoten te hebben ineens kreeg mission completed.