Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Toen ik de laatste cruiser kapot schoot met m'n derde citadel kwam er een kruisje bij de missie te staan (er waren immers geen citadels meer aanwezig). Helaas ook achteraf niet completed. Er waren op Reddit ook al mensen die deze missie niet completed kregen met drie citadel hits, dus echt een bug. Niet zo'n ramp natuurlijk, maar ik was wel even verbaasd.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Mede GOTer bij flambass in het team.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:38
charmante rol ook ;)

Untappd: Louwke80

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:03
auroortje schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 22:24:
Mede GOTer bij flambass in het team.
[video]
;w

Iets met niet mijn beste game :| en een gigantisch gebrek aan support van de drie BB's die bij C achteruit aan het varen waren. ;w 8)7 :? |:(

• Joe_P
Haha wat een game. De vijandige cv die al z'n planes suicide, de eigen cv die zelf richting de tegenstander vaart. Die BB's bij C waren wel echt belabberd. Die zijn van hun eigen spawn bij C alleen maar weg aan het varen geweest richting de spawn bij A.

Wel bizar dat die carrier nog even 4 kills mee pakt terwijl hij gesmoked moet worden om te overleven. 8)7

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Joe_P schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:13:
Een stuk over de Nederlandse marine op de site van WoWs! O+

Naval Underdogs - Netherlands
Stiekem hoop ik dat ze deze schepen als Premium beschikbaar maken. Al is een DD met scout plane optie misschien wat apart.

En natuurlijk hoog op het wensen lijstje de Nederlandse WW2 BC:https://en.wikipedia.org/wiki/Design_1047_battlecruiser
Deze kan als tier6 BB aardig meekomen.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Argos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:07:
Deze kan als tier6 BB aardig meekomen.
T7, een schip wat beter zou zijn dan Scharnhorst past beter in T7 dan T6. Al zal er slim met de armor moeten worden omgegaan.

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Het is idd eigenlijk een Scharnhorst met 100mm minder main armor en 4 knots hardere top speed.

[ Voor 3% gewijzigd door Argos op 13-08-2018 14:50 ]

• Louwke
betere AA ivm Dual purpose bofors als secondaries :D

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Argos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:07:
[...]
En natuurlijk hoog op het wensen lijstje de Nederlandse WW2 BC:https://en.wikipedia.org/wiki/Design_1047_battlecruiser
Erg toch dat de EN versie op Wiki uitgebreider is dan de NL?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Louwke
@PcDealer Zie je eigenlijk met alle onderwerpen die je kunt vinden op Wikipedia

• Joe_P
De Akizuki bevalt steeds beter, net een nieuw pr voor xp neergezet ('slechts' 2905 base xp):

Afbeeldingslocatie: https://uk6pfa.am.files.1drv.com/y4mpdDGLg-LnWkhpec6vAQnwO50azDWPaE9jme_Yq8YPTBMBmm3E39MZF3_VCC2ReM_6E1IGQsJGE0tg0M9PhSq96NEUwimSZBDP17_23lLqu9U6xxvtZrVOt0vMmwRJeu8jPQ-TlcIX2uob3QQdYz_KahyrDGOj6fWT1IdfaAIeaElwIwGsGXlvnR9xlJ8Uov1RgWwV7jMtjesTlo06ZssMw?width=500&height=290&cropmode=none

Alle drie de caps solo gehaald en aardig wat schepen beschadigd met torpedo's en main guns. Het was nog best spannend aangezien onze BBs alleen richting de cap voeren die ik al had gehaald en onze cv niet bewoog en door de vijandelijke Ognevoi werd getorpedeerd.

Heeft er iemand ervaring met de Akizuki als volle gunboat, dus zonder CE en met AFT en BFT? Flamu speelt de nieuwe T9 en T10 opvolgers als echt gunboat, maar ik weet niet of dat voor de Akizuki ook al een handige keuze is.

• Louwke
Ik probeer het uit op het moment, mixed results. Concealment is 6.8km daardoor. Ding is echter aardig traag. Pakte daardoor wat ongelukkige torpedos. Maar de games waar in je support kunt geven dus niet te veel met cappen bezig gaat bijvoorbeeld. Kun je achterlijk veel damage doen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoe zijn zijn arcs? Akizuki heeft wel echt goede guns, zijn weinig DDs waarmee ik het tegen eentje wil opnemen (en staat ergens op mijn todo list om te unlocken), maar zijn de arcs vergelijkbaar met de russische? Anders ga je toch niks raken op afstand. Als ze vergelijkbaar zijn met de russische is weer de vraag waarom je nog die zou spelen, immers doet een Akuziki echt veel meer damage.

• Louwke
Arcs zijn op korte range erg plat, maar op range worden ze meer als de US lijn zeg maar :) Al met al niet verkeerd hoor. Alleen zijn de Russian shells toch anders hogere alpha damage bijvoorbeeld en ze behouden hun snelheid beter. Verder hebben de Russians meer torpedoes, een heal etc. Dus allemaal net wat anders.

• Joe_P
Sissors schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:31:
[...] Als ze vergelijkbaar zijn met de russische is weer de vraag waarom je nog die zou spelen, immers doet een Akuziki echt veel meer damage.
De arcs zijn op korte tot middellange afstand erg goed en op lange afstand goed genoeg om BBs te raken. Het grote voordeel van de Akizuki en opvolgers is dat ze (sinds een recente patch) met IFHE ook 32mm armor kunnen penetraten. Hierdoor krijg je op de hogere tiers veel minder shatters en doe je veel constanter damage. Hierdoor ben je minder afhankelijk van RNG en fires.

Het enige voordeel van de Russische DDs boven deze nieuwe schepen is dat ze een stuk sneller en wendbaarder zijn waardoor je makkelijker kan flanken. Ook kan je kiezen voor een pure gunboat build met heal. Maar eerlijk gezegd denk ik dat deze nieuwe schepen in bijna alle gevallen meer bijdragen aan het winnen van games (nu 90% win rate met m'n Akizuki na 10 potjes :9~ ).

• TheBrut3
Bobbje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:33:
Iets met niet mijn beste game :| en een gigantisch gebrek aan support van de drie BB's die bij C achteruit aan het varen waren. ;w 8)7 :? |:(
Kreeg het filmpje aangeboden op YT, dus even gekeken. Maaruh... Awareness? Die BBs speelde dom, eens. Maar je had C nog kunnen ontvluchten. Geniaal hoe Flambass het nog probeerde te redden, bijna gelukt ook nog.

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:03
TheBrut3 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:58:
[...]

Kreeg het filmpje aangeboden op YT, dus even gekeken. Maaruh... Awareness? Die BBs speelde dom, eens. Maar je had C nog kunnen ontvluchten. Geniaal hoe Flambass het nog probeerde te redden, bijna gelukt ook nog.
Ik wou vluchten maar ik was spotted door een radar. Aangezien de tegenstanders eraankomen met de grotere guns, besloot ik dat niet te doen. Moet een drijvende citadel zou dat bijna gegarandeerde dood zijn. Daarom ging ik island huggen en proberen om mijzelf te verstoppen.

• Louwke
T-61 in de verkoop gegaan vandaag.

Admiral pack 1 (met name XP signals) 38 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10104/

Admiral pack 2 (premium consumables) 38 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10105/

Commander pack 29 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10103/

Zonder poespas 21 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10102/

[ Voor 19% gewijzigd door Louwke op 17-08-2018 07:46 ]

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 18:44
Heeft het eigenlijk zin om nog bij sharks of Eagles te blijven zodra je de 75 loyaliteit heb bereikt?

• Louwke
Alleen voor de containers dan. Je krijgt geen nieuwe tokens meer na het bereiken van max loyalty. Dus mocht je tokens willen dan swap je naar het andere team.

PS T-61 in the pocket.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
En, wat zijn jullie van plan met de behaalde tokens?
1. Permacamo voor Worcestor
2. Permacamo voor Des Moines
3. Omzetten naar containers, 40 container = 18K coal, 200 economic flags en 40 dragon flags of camo.
4. Niets, want dan ontvang ik 50K per token bij patch 0.7.8

• Louwke
Perms Camo voor de Wooster. Daarna alle tokens voor containers ivm coal. Credits heb ik niet meer nodig voorlopig zit op 300M+

• Sissors
  • Niet online
Zelfde voor mij, alleen ben een stuk armer. Perma camo voor Des Moines zou nuttiger voor mij zijn, echter, ik kan vast nog weleens Salem kopen en die heeft hem ook (al zien veel hem als een veel slechtere Des Moines, terwijl ik zou denken dat gegimpte radar lang niet altijd een groot probleem is, en super heal wel altijd handig). Belangrijker is echter dat die Des Moines perma camo zo lelijk is.

• Yammie74
Sissors schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:46:
...
Belangrijker is echter dat die Des Moines perma camo zo lelijk is.
Tijdens het spel let ik nooit op de camo c.q. uiterlijk van een schip, of mijn schip.
Aimen - shoot en doei schip hou ik mij meer mee bezig >:)

• Ds1997
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-10 14:14
zelf heb ik de Des Moines camo genomen en verder alle tokens naar containers omgezet

• PcDealer
Kronshtadt opgehaald :)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:46:
Zelfde voor mij, alleen ben een stuk armer. Perma camo voor Des Moines zou nuttiger voor mij zijn, echter, ik kan vast nog weleens Salem kopen en die heeft hem ook (al zien veel hem als een veel slechtere Des Moines, terwijl ik zou denken dat gegimpte radar lang niet altijd een groot probleem is, en super heal wel altijd handig). Belangrijker is echter dat die Des Moines perma camo zo lelijk is.
Mja ik heb die camo nu op de Baltimore, Cleveland en Des Moines. Dus lelijk of niet het is een leuk thema :P , ik vind 't wel een geinige camo. Heb nu wel tegen de 700 'speciale' camo's die ik op andere schepen kan steken :) . Dit event ook weer 70 nieuwe camo's opgedaan.

• Sissors
  • Niet online
Ik heb gisteren Kiev vrijgespeeld. En tenzij het gewoon toeval is, begrijp ik één ding niet. Minsk is heerlijk snel, maar ik vond zijn vuurkracht echt erg beperkt, potjes waarbij ik veel schade had gedaan had ik torps gebruikt (en nu heb ik potjes gehad waarbij ik drie tegenstanders met torps had gedood, over zijn algemeenheid is 4km torps op tier 7 niet heel zinvol).

Dus ik was een beetje skeptisch over de Kiev. Immers de guns zijn identiek, tov de Minsk heb ik één gun extra, 5% betere fire rate (persoonlijk, omdat ik upgrade op Minsk had zitten die betere turret traverse geeft ten koste van fire rate), en ietsjes betere dispersie. Dus ja, wel een verbetering, maar niks schokkends. Hoe komt het dan dat in eerste potje met een stock Kiev (wel Minsk captain erop) ik direct 120k damage deed? Natuurlijk, dat is niet idioot veel, maar het is een heel behoorlijk getal voor een DD. Heb ik nou gewoon geluk gehad, of zit er toch onder de motorkap meer verschil tussen die guns?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39
Na 1 potje kan je er natuurlijk nog niet veel van zeggen.
In het ene potje worden alle brandjes die je sticht gelijk gedoofd, in het andere blijven ze wel branden.

Met een T8 schip is de kans groot dat je in een T10 battle terecht komt, is de hitpoint pool ook groter vergeleken met lagere tiers en kan je meer damage doen. (Zeker firedamage, die is %-based)

Kiev vond ik 1 van de leukste DDs om te spelen, was er ook zo "doorheen", Tashkent viel mij ook 100% mee.

• Sissors
  • Niet online
Klopt, één potje is erg weinig, dus houd nog een behoorlijke slag om de arm. Maar ik had toch het idee dat ik veel meer damage deed op superstructure dan ik met de Minsk deed. We gaan het zien :)

• TheBrut3
Als jij inderdaad een Yamato in de fik zet die hem helemaal uit laat branden, dan heb je al erg veel damage binnen.

• PcDealer
PcDealer schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:58:
[...]
Na 82 containers eindelijk een Super Container!
25x Wyvern... :/
Nu na 15x Try Your Luck en wat More Resources probeersels heb ik een Super Container met 100x November Echo Setteseven.
750 Free XP
75k credits
2.700 Coal
en signals

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:44
Sinds gisteren de Edinburgh. Is toch wel ff slikken als je in potjes met Tier X wordt geRNG'd, voelt als een degradatie t.o.v. de Fiji :(.

Ik heb sinds gisteren de 'Hunt on Bismarck' collectie compleet. Wat kan ik daar nu mee? Is dit gewoon voor de leuk?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Sissors
  • Niet online
Ja Edinburgh heet wel wat voordelen tov Fiji, maar qua relatieve sterkte in je tier is het waarschijnlijk een downgrade. Maar dat is ook omdat Fiji gewoon erg goed is.

Meeste collecties zijn voor de leuk. Maar Bismarck is toch degene die je permanente Bismarck camo geeft? Dat is wel redelijk nuttig, als je een Bismarck hebt :P.

• Joe_P
Info from Gamescom, Pan-EU tree was confirmed with Netherlands, Poland and Austria-Hungary. Blyskawica will be moved to the Pan-EU tree

_/-\o_

[edit] Na toelichting van WG blijkt het geen volledige tree te zijn (voorlopig), maar wel een samenstelling van landen waar ze losse Premium schepen aan gaan koppelen. Dus een aantal losse (voorlopig alleen premium) schepen onder één vlag en met verwisselbare kapiteins.

[ Voor 39% gewijzigd door Joe_P op 22-08-2018 14:19 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Overigens, Clanbattles en Ranked gaat leuk worden, wanneer er een beetje onbalans zit in de Stalingrad verdeling :+ . Vanavond maar eens zien hoeveel van die schepen ik tegen ga komen.

In eerste instantie maar een de Kitakaze halen, en kijken of die een beetje prettig speelt :) .

En 3k steel als je rank 6 haalt met ranked... dat zou nog de moeite kunnen zijn om wat voor te grinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 23-08-2018 11:16 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Nah gaat weer lekker Kitakaze nog niet echt goed kunnen spelen.
Nieuw schip en elke game is een steamroll voor de reds.

Lijkt wel weekend, vooralsnog allemaal steamrolls (loss en win), weinig plezier aan te beleven.

[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 23-08-2018 13:58 ]

• Joe_P
De Kitakaze is hier ook binnen, voorlopig de Akizuki ook nog maar gehouden als ik straks in T8 moet beginnen met ranked.

Nog niet heel veel Stalingrads gezien tot m'n laatste potje net. Een 3-mansdivisie Stalingrads (gelukkig bij mij in het team). :+ Laat ik het er maar bij houden dat de steamroll eindigde in twee minuten all caps geschreeuw van het rode team.

[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 23-08-2018 15:12 ]

• SpamLame
Joe_P schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:11:
De Kitakaze is hier ook binnen, voorlopig de Akizuki ook nog maar gehouden als ik straks in T8 moet beginnen met ranked.

Nog niet heel veel Stalingrads gezien tot m'n laatste potje net. Een 3-mansdivisie Stalingrads (gelukkig bij mij in het team). :+ Laat ik het er maar bij houden dat de steamroll eindigde in twee minuten all caps geschreeuw van het rode team.
Stalingrad, balanced comrade

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
Nog 2,5k steel nodig en dan heb ik hem ook binnen. Mag op r13 beginnen dus al een deel meteen binnen. Ben benieuwd (:
Vanavond eerst de kitakaze maar eens unlocken. Upgraded akizuki kan nog wel eens leuk gaan worden!!

• Joe_P
Pfff, ik weet niet wat het is, maar de Kitakaze is weer zo'n schip waarbij er bij mij een magneet voor slechte spelers op zit. Van 70% winrate in de Akizuki naar 40% in de Kitakaze. Ik denk dat ik maar meer zelfzuchtig ga spelen want ik wordt er een beetje gek van om te proberen te cappen terwijl mijn team een beetje rondjes in de spawn aan het varen is.

• PcDealer
Joe_P schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:52:
Pfff, ik weet niet wat het is, maar de Kitakaze is weer zo'n schip waarbij er bij mij een magneet voor slechte spelers op zit. Van 70% winrate in de Akizuki naar 40% in de Kitakaze. Ik denk dat ik maar meer zelfzuchtig ga spelen want ik wordt er een beetje gek van om te proberen te cappen terwijl mijn team een beetje rondjes in de spawn aan het varen is.
Je kan wel cappen in de kitakaze, maar de concealment is slechter en minder mobiel dan de andere dd's. Dus ik zou inderdaad wat afwachtender/campier spelen.

• VulcanPyroman
  • Niet online
Reload booster op Franse kruisers is erg lekker, was al fan, maar dit maakt er erg fijn om te punishen: broadside targets of dd's die foutje maken. Misschien een tandje sterk zelfs, maar ik klaag niet.

• Sissors
  • Niet online
PcDealer schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:54:
[...]

Je kan wel cappen in de kitakaze, maar de concealment is slechter en minder mobiel dan de andere dd's. Dus ik zou inderdaad wat afwachtender/campier spelen.
Maar niet te afwachtend. Ik denk wel dat je moet opletten bij caps waar veel schepen naar lemmingen, want dan maakt het minder uit wat je zelf doet, en meer wie er het eerst wordt gespot. Maar alles wat ook maar enigszins in de buurt van een 1v1 DD fight komt zou een automatische win moeten zijn volgens mij. Onder de 10km is de vuurkracht van die dingen zo gigantisch. Tot nu toe durfde ik op de Khaba na wel elke 1v1 aan te gaan in mijn Gearing, en die heeft toch veel grotere detection. Natuurlijk tegen Z52, Yueyang en ook Groz is dat geen gegarandeerde win oid, maar het zit allemaal dicht genoeg bij elkaar in de buurt. Maar die nieuwe IJN DDs steken daar uit mijn ervaring echt ver bovenuit.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

PcDealer schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:54:
[...]
Klopt, gisteren 3 potjes gedaan. En 2 caps gepakt. De MM viel ook mee :) , 2x top tier dus dat was wel lollig.

Alle 2 de keren gebruik kunnen maken van eilanden wat wel handig was. DD's zijn echt nog niet bewust wat de Kita precies is, een Maass dacht me wel even aan te kunnen. 5k damage met de eerste salvo's. De rest vanuit cover bow-tankend met 2 guns afgemaakt.

Ook aardig wat citadels kunnen doen op een Schors en Neptune, een erg leuke boot om te spelen. En dan moeten de upgrades nog komen :9 .

Sissors schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:32:
[...]
Maar niet te afwachtend. Ik denk wel dat je moet opletten bij caps waar veel schepen naar lemmingen,
Jup, zat in een cap, en daar bleken dus van de vijand aardig wat schepen ook op mijn flank te zitten. En dan zat er maar 1 friendly 10km achter me... De rest lag meer op de andere flanken :+ .
Maass
Schors
Neptune
Scharnhorst
Cleveland

Angles op de torps zijn niet geweldig, maar als een Missouri er 4 van de 6 eet, terwijl hij om een eiland vaart :) , dan vind ik het wel prima.

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 24-08-2018 09:01 ]

• Sissors
  • Niet online
Missouri blijft in DD één van gevaarlijkste tegenstanders. Ja lage fire rate, maar radar, kan niet geblepped worden door jouw team, en als hij je raakt met AP ben je zo de helft van je HP kwijt.

Maar goed, ik moet helaas nog redelijk tijdje voor ik die DDs zelf heb, volgens mij zijn ze echt rete sterk. Wel trage torpedo reload, maar tegelijk kan je nog steeds met booster soms een hoop torpedos in het water krijgen.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
KEEPANCHORSREADY

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:14:
Missouri blijft in DD één van gevaarlijkste tegenstanders. Ja lage fire rate, maar radar, kan niet geblepped worden door jouw team, en als hij je raakt met AP ben je zo de helft van je HP kwijt.

Maar goed, ik moet helaas nog redelijk tijdje voor ik die DDs zelf heb, volgens mij zijn ze echt rete sterk. Wel trage torpedo reload, maar tegelijk kan je nog steeds met booster soms een hoop torpedos in het water krijgen.
Torps zijn heel sterk, maar echt een bijzaak. De guns continue laten vuren is een grotere uitdaging :) . Overigens zie ik voor de Kita en Haru meer nut met de 8km torps. Die je als last-resort def kan gebruiken. 12 torps a 76knots die je dan op je enemy's kan vuren. Kleine kans dat er dan missen.

• ktov
Geen idee wat je krijgt, maar code werkt wel 😊 thanks

• SpamLame
ktov schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Geen idee wat je krijgt, maar code werkt wel 😊 thanks
Combat mission om de Alena patch te krijgen.

• Yammie74
SpamLame schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:16:
[...]

Combat mission om de Alena patch te krijgen.
Code was slechts 24 uur geldig (inmiddels verlopen!), hou daar rekening mee!!!

Nieuwe code: AHANDTOTHEHELM

• VulcanPyroman
  • Niet online
Het lukt mij niet om codes te activeren ik krijg continu: "Cannot redeem WG code due to technical issues." Gisteravond met die andere ook.

• PcDealer
Yammie74 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:38:
[...]

Code was slechts 24 uur geldig (inmiddels verlopen!), hou daar rekening mee!!!

Nieuwe code: AHANDTOTHEHELM
Thank you

Wargaming code activated.

Ook op het tweede account @VulcanPyroman.

PcDealer schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:39:
Nu na 15x Try Your Luck en wat losse Arsenal probeersels heb ik een Super Container met 100x November Echo Setteseven.
Nu na 4x Try Your Luck en een paar losse More Resources heb ik een Super Container met 15.000 Coal.
900 Coal.
Verder:
500 Free XP
100 k credits
en signals

[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 25-08-2018 17:08 ]

• SpamLame
@Yammie74 Die geeft je de combat mission om de Dasha patch te krijgen

• SpamLame
@PcDealer das kort en bondig, code activeert maar kan in de client niet terugvinden wat erbij gekomen zou moeten zijn.

Derde patch is te kiezen op https://worldofwarships.eu/en/content/pinup-contest/ (wel ingelogt zijn, vrijspelen middels een missie

[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 25-08-2018 17:10 ]

• SpamLame
Jammer alleen dat ie voor WoT is als ik http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qiMVf2nI7wQJ:rykoszet.info/+&cd=6&hl=nl&ct=clnk&gl=nl moet geloven (enige referentie die ik vooralsnog kon vinden).

• Sissors
  • Niet online
Ik merkte net van mezelf dat ik me bij WoWs een hoop meer opwind over mijn teamgenoten als bij andere spellen, wat natuurlijk niet de bedoeling is van een spelletje. Maar je vraagt je dan wel af hoe dat komt. Ik denk toch als ik het bijvoorbeeld met ene MOBA vergelijk, dat je daar weleens mensen hebt die slecht spelen, of gewoon een slechte dag hebben. En ja dat is als teamgenoot soms irritant, maar dat gebeurd. Onder de streep heeft daar de meerderheid echter nog steeds hetzelfde doel: Het potje winnen. Bij WoWs lijkt meer dat voor velen het doel is om primair niet dood te gaan, daarna om kills te krijgen, en of het potje al dan niet gewonnen wordt maakt een flink gedeelte geen drol uit.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Nu op rank 13 aangekomen, vanavond eens kijken of we door kunnen naar 12 zonder problemen. Probeer met elke t10 schip een win te pakken. Vooralsnog ook het geluk gehad, dat ik met de Mino elke keer meer dan 2 dd's tegen had. Merk wel dat je veel potjes hebt ook zonder DD's :/ , op zich niet erg in een Montana, maar met een DM of Mino wel jammer.

Verwacht overigens niet dat ik er voldoende staal uit ga halen om met volgende clan-battles al de Flint te halen :/ . Of ze moeten tussendoor met nog iets komen waar je staal mee haalt.

• TheBrut3
Dan hebben wij echt een andere ervaring @Sissors. Ik merk meer frustratie bij LoL (enige andere game die ik online speel) dan bij WoWs. Dat is niet allen bij mijzelf maar ook in het algemeen, LoL is veel meer toxic. Misschien dat daar ook het verschil is dat het daar 5 vs 5 is en WoWs is 12 vs 12, de impact van 1 speler is dus een stuk minder.

• Sissors
  • Niet online
Normale games vallen daarbij mee ja, maar ranked is het probleem groter. Als eerste omdat je minder teamgenoten hebt, en daarbovenop omdat ze nog banger zijn om dood te gaan en dus geen enkele support leveren. Dat in random games BB beginnen met letterlijk 180 graden te draaien en weg te varen is irritant, maar dan heb je nog 10 andere medespelers. Maar dit heb ik zelfs in ranked zien gebeuren, in combinatie met weigeren te communiceren. En ja dan kan je net zo goed het potje direct verlaten want het is kansloos geworden.

• SpamLame
7K random matches mijlpaal.

• SpamLame
Niet dat het voor mij iets uitmaakt maar schrijf GOT2 dan ook gelijk in vzvt.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Gaat me benieuwen hoeveel oil we precies nodig hebben voor de upgrades. Je zou verwachten dat je met ~70k een aardig eind kan komen voor de eerste paar upgrades.

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
Als je ziet wat er in ranked rond vaart pfffff. 5 potjes gedaan . Meestal rond de 3 of zelfs meerdere personen met 44% win overall met gemiddeld 6k potjes. Nou die potjes kun je ook gewoon als een los beschouwen. Gewoon compleet broadside varen etc . En ergste is niet cappen terwijl enemy dd aan de andere kant van map is. Zeg je er iets van krijg je als antwoord dd is here

Heb de hoop voor ranked maar opgeven

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
2 bonus codes, geen idee wat ze geven. Hoorde iets van 6 special flags :

INUNIONTHEREISSTRENGTH
ALLFORONEANDONEFORALL

-edit-
2x 3 van de nieuwe super signals en 1x "3 years of WoWs" container dus

[ Voor 25% gewijzigd door Zertaxka op 30-08-2018 17:37 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Niet dat het voor mij iets uitmaakt maar schrijf GOT2 dan ook gelijk in vzvt.
Clan [GOT2] is recorded. We must wait until the war begins.

• Yammie74
https://worldofwarships.e...eneral-news/supply-lines/

Supply Lines
Not only does the clan's Commander need to register their clan, but they must also inform all of their clan mates about the upcoming battle. All players from the participating clans will see a special button on the proships.ru website—Count battles toward rating. By clicking it, players agree to participate in the Supply Lines event and their battles count toward their rating and the result of their clan.

IMPORTANT! After you click the button, your next battle on i.e. IJN CA will be counted toward results of IJN CA missions and the number of attempts available will be reduced by 1. If you want to warm up before committing, don't click this button immediately, do it only when you're ready!
Oftewel, op de Russische site (http://proships.ru/stat/eu/ow/) moet je zijn aangemeld (dat kan je zien rechts bovenin).
En pas op het moment dat je op de button 'Count battles toward rating' klikt gaat de teller lopen.

Momenteel weet ik nog niet of de teller ook weer uitgezet kan worden.
Edit: Teller kan niet worden uitgezet.

• Vorst8
heb alvast maar wat puntjes gehaald.
staat nu 7-0

[ Voor 16% gewijzigd door Vorst8 op 01-09-2018 13:46 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Het begint al aardig wat te worden :) , m'n 6e potje net gedaan. En tot nu toe elke keer de limiet gehaald. 1x spannend in een DD met maar 13k damage :/ , maar dat was genoeg :) .

Het scherm update gelijk na de battle, dus als je je resultaten niet ziet terugkomen is het aanmelden wss niet goed gegaan. Vraag me af of onze tegenstander niet speelt, of dat de russische server niet goed z'n feedback geeft. Maar als je alle vakjes wint, dan heb je ~12k aan oil, bij verlies de helft. Dus is toch zo'n 30K aan oil wat we in die weekenden kunnen halen.

• Vorst8
Case_C schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:47:
Het begint al aardig wat te worden :) , m'n 6e potje net gedaan. En tot nu toe elke keer de limiet gehaald. 1x spannend in een DD met maar 13k damage :/ , maar dat was genoeg :) .

Het scherm update gelijk na de battle, dus als je je resultaten niet ziet terugkomen is het aanmelden wss niet goed gegaan. Vraag me af of onze tegenstander niet speelt, of dat de russische server niet goed z'n feedback geeft. Maar als je alle vakjes wint, dan heb je ~12k aan oil, bij verlies de helft. Dus is toch zo'n 30K aan oil wat we in die weekenden kunnen halen.
Yep, daarom meteen begonnen met spelen, is toch een mooi aantal wat je binnenhaalt en niet bepaald moeilijk om te doen.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Is er nog een blitz fleet van tweakers?
Spelen er mensen hier op de ipad/tablet wow?
Heb het een lange tijd niet meer gedaan, maar sinds gister weer even opgepakt en speel toch wel lekker.
Jammer dat rank nu niet kan “offseason”..? Geen idee wanneer er weer ranked gespeeld kan worden?

• ktov
Iemand anders nog een email gekregen over test schepen?

GREETINGS, CAPTAIN!
We have credited following ships (with commanders) to your account:
• Medea
• Valkyrie
• Wakeful
• Alaska
• Le Terrible
• Jean Bart

Ben benieuwd

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Yep, ook gekregen... geen idee wat het is.
Voorlopig geen tijd nog, golf heerst nu het nog lekker weer is :)

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Fout in de mailing-list :P , schijnen een heleboel mensen een ST uitnodiging gehad te hebben.

Eerste weekend supply lines is gewonnen door GOT, gezien de tegenstander 0 potjes heeft gespeeld. Nu de vraag wat de reward exact is qua hoeveelheid oil, want het is echt heel onduidelijk :/ .

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 14:53
Case_C schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:
Fout in de mailing-list :P , schijnen een heleboel mensen een ST uitnodiging gehad te hebben.

Eerste weekend supply lines is gewonnen door GOT, gezien de tegenstander 0 potjes heeft gespeeld. Nu de vraag wat de reward exact is qua hoeveelheid oil, want het is echt heel onduidelijk :/ .
Wij hebben ook supply lines gespeeld (RED1) tegenstander kwam ook niet opdagen.

Was een beetje onduidelijk je moest ook nog activeren voordat je ging spelen anders telde hij de games niet. 8)7

A victory brings you twice as much—800 Oil

every 10 stars collected, you'll receive 60 Oil

in jullie geval dus 800 oil en 4 x 60 oil.

edit: de olie is bij onze clan al toegevoegd dus.....

[ Voor 20% gewijzigd door fozzie op 03-09-2018 17:03 ]

• SpamLame
fevo-1190 schreef op zondag 2 september 2018 @ 07:47:
Is er nog een blitz fleet van tweakers?
Spelen er mensen hier op de ipad/tablet wow?
Heb het een lange tijd niet meer gedaan, maar sinds gister weer even opgepakt en speel toch wel lekker.
Jammer dat rank nu niet kan “offseason”..? Geen idee wanneer er weer ranked gespeeld kan worden?
Was er dan uberhaupt een GoT fleet? Je eigen topic is akelig leeg.
Zie verder ook weinig op de blitz site mbt tot (aankomende) events.

Terug naar de PC versie, CV rework tipje van de sluier in WGs stream vandaag om 1700 op https://www.twitch.tv/worldofwarships

• Yammie74
Case_C schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:
Ik had ook de mail ontvangen, maar er dobbert niets nieuws in mijn haven.
Case_C schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:Eerste weekend supply lines is gewonnen door GOT, gezien de tegenstander 0 potjes heeft gespeeld. Nu de vraag wat de reward exact is qua hoeveelheid oil, want het is echt heel onduidelijk :/ .
Vergeet niet dat GOT2 ook heeft gewonnen en tegen een tegenstander die wel op kwam dagen ;)

@PcDealer: Inmiddels is de registration periode weer gestart, weet niet of de clan weer aangemeld moet worden?

[ Voor 13% gewijzigd door Yammie74 op 03-09-2018 17:13 ]

• PcDealer
Yammie74 schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:08:
[...]

Ik had ook de mail ontvangen, maar er dobbert niets nieuws in mijn haven.
Ik ook, maar dat leek mij logisch als ST :)
@PcDealer: Inmiddels is de registration periode weer gestart, weet niet of de clan weer aangemeld moet worden?
Alleen [GoT2] en done.

• Vorst8
PcDealer schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:30:
[...]

Ik ook, maar dat leek mij logisch als ST :)

[...]

Alleen [GoT2] en done.
GoT2 spelers, graag iets actiever... ik heb in mijn eentje de battle gewonnen. Elke 10 sterren levert weer olie op.

[ Voor 6% gewijzigd door Vorst8 op 04-09-2018 11:39 ]

• SpamLame
Vorst8 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:38:
[...]

GoT2 spelers, graag iets actiever... ik heb in mijn eentje de battle gewonnen. Elke 10 sterren levert weer olie op.
Kan je beter op discord gooien, heb niet de indruk dat veel gotclanleden vaak in dit topic zijn.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zo, net een redelijk leuke pot met de Anshan (VI) in een tier 8 match.

https://imgur.com/a/ySAfRKv

Voor een bootje die ik toen goedkoop in de Steam-Sale heb gekocht, beleef ik er erg veel plezier aan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• PcDealer
PcDealer schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:08:
Nu na 4x Try Your Luck en een paar losse More Resources heb ik een Super Container met 15.000 Coal.
900 Coal.
Bij de 15e container een SC met 50.000 Free XP :p
Verder:
900 Coal
2.250 Free XP
3x duplicates
En wat signals.

• Louwke
Zertaxka schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:13:
Zo, net een redelijk leuke pot met de Anshan (VI) in een tier 8 match.

https://imgur.com/a/ySAfRKv

Voor een bootje die ik toen goedkoop in de Steam-Sale heb gekocht, beleef ik er erg veel plezier aan.
Anshan is wellicht een van de sterkste DD's op T6. Russian DD guns en bruikbare torpedo's. Hoewel de Shinonome betere torps heeft en de T-61 betere spam heeft qua Torpedo's.

Al met al ijzersterk bootje met een beetje support natuurlijk :)

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
B-BRAIN schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:30:
Als je ziet wat er in ranked rond vaart pfffff. 5 potjes gedaan . Meestal rond de 3 of zelfs meerdere personen met 44% win overall met gemiddeld 6k potjes. Nou die potjes kun je ook gewoon als een los beschouwen. Gewoon compleet broadside varen etc . En ergste is niet cappen terwijl enemy dd aan de andere kant van map is. Zeg je er iets van krijg je als antwoord dd is here

Heb de hoop voor ranked maar opgeven
Tja de vijand heeft natuurlijk net dezelfde spelers. laatste game gisteren avond gewoon een des moines gedelete in mijn Yamamoto die dacht ook eventjes broadside te tonen op 13km .

Tot nu toe gaat lekker hier maar dat doet het meestal tot ik ergens op rank 5 kom en dan loop ik meestal vast.

• PcDealer
Rank 8*** hier. Lineup: Montana, Henri IV en Des Moines. Minotaur ligt mij niet goed in Ranked evenals Shimakaze.

• Yammie74
Vergeet je niet aan te melden voor komend weekend: http://proships.ru/stat/eu/ow/clan/500137622

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Ditmaal tegen een actieve clan. Vorige week haalden zij 46*, net iets meer als wij hadden. We zullen dus een klein beetje meer moeten doen om ook deze te winnen.

Momenteel staan we wel voor met 31-22, echter hebben zij nu pas 2 spelers actief. Kan dus nog tegen gaan vallen als ze morgen met nog wat spelers komen :P .

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Case_C schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:34:
[...]

Ditmaal tegen een actieve clan. Vorige week haalden zij 46*, net iets meer als wij hadden. We zullen dus een klein beetje meer moeten doen om ook deze te winnen.

Momenteel staan we wel voor met 31-22, echter hebben zij nu pas 2 spelers actief. Kan dus nog tegen gaan vallen als ze morgen met nog wat spelers komen :P .
Hoe werkt dat nu?
Is het alleen morgenavond en van hoe laat tot hoe laat ?
Tell me more ;)

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

auroortje schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:53:
[...]

Hoe werkt dat nu?
Is het alleen morgenavond en van hoe laat tot hoe laat ?
Tell me more ;)
Voor nu is het niet interessant meer ;) , 75-47 staan we voor. Maar volgende week zullen we het waarschijnlijk dus opnemen tegen een clan die ook rond de 70 sterren heeft gehaald.

De clan word door de weeks aangemeld, en aanstaande zaterdag en zondag kan er weer gespeeld worden. Echter moeten je stats wel zichtbaar zijn als je je wilt aanmelden. Gewoon een kwestie van inloggen bij wargaming, en dan doorklikken naar die proships site. Dan krijg je zaterdag de optie 'count battles toward...' ofzoiets dergelijks, dat aanklikken, en dan heb je 15 kansen om de records in het venster te halen. Elk record wat je haalt is een sterretje waard, clan met de meeste aan het eind van het weekend wint :P .

• PcDealer
PcDealer schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:39:
[...]

Bij de 15e container een SC met 50.000 Free XP :p
Na 8x Try Your Luck een SC met 25x Wyvern :(
Verder:
900 Coal
1x duplicate
En wat signals.
Collection compleet inmiddels en nu Rank 6 m.b.v. Henri IV, Des Moines (dual spotters) en Montana.

Supply Lines weer aangezet voor beide clans. Jammer dat @Vorst8 in GoT2 de kar in zijn eentje moet trekken :'(

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 10-09-2018 13:37 ]

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11 14:37

Supply Lines weer aangezet voor beide clans. Jammer dat @Vorst8 in GoT2 de kar in zijn eentje moet trekken :'(
[/quote]

Ik speel zon 1 a 2 uur per dag WoW, kan ik daar GoT2 mee helpen? Zit nu niet bij een clan.

• PcDealer
StugIII schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:44:
Ik speel zon 1 a 2 uur per dag WoW, kan ik daar GoT2 mee helpen? Zit nu niet bij een clan.
Dat kan zeker! Meld je aan ingame bij de clan.

• StugIII
Dat zal ik vanavond doen.

• Vorst8
PcDealer schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:34:
[...]

Na 8x Try Your Luck een SC met 25x Wyvern :(
Verder:
900 Coal
1x duplicate
En wat signals.
Collection compleet inmiddels en nu Rank 6 m.b.v. Henri IV, Des Moines (dual spotters) en Montana.

Doe mijn best, maar had weinig tijd dit week-end, maar een paar puntjes kunnen halen.
Terwijl de eerste punten belachelijk makelijk te halen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Vorst8 op 10-09-2018 14:11 ]

• StugIII
Verzoek tot aanmelden GoT2 gedaan
Pagina: 1 ... 95 ... 129 Laatste