SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Iets met niet mijn beste game
Wel bizar dat die carrier nog even 4 kills mee pakt terwijl hij gesmoked moet worden om te overleven.
Stiekem hoop ik dat ze deze schepen als Premium beschikbaar maken. Al is een DD met scout plane optie misschien wat apart.Joe_P schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:13:
Een stuk over de Nederlandse marine op de site van WoWs!![]()
Naval Underdogs - Netherlands
En natuurlijk hoog op het wensen lijstje de Nederlandse WW2 BC:https://en.wikipedia.org/wiki/Design_1047_battlecruiser
Deze kan als tier6 BB aardig meekomen.
T7, een schip wat beter zou zijn dan Scharnhorst past beter in T7 dan T6. Al zal er slim met de armor moeten worden omgegaan.Argos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:07:
Deze kan als tier6 BB aardig meekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Argos op 13-08-2018 14:50 ]
Erg toch dat de EN versie op Wiki uitgebreider is dan de NL?Argos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:07:
[...]
En natuurlijk hoog op het wensen lijstje de Nederlandse WW2 BC:https://en.wikipedia.org/wiki/Design_1047_battlecruiser
Untappd: Louwke80
Alle drie de caps solo gehaald en aardig wat schepen beschadigd met torpedo's en main guns. Het was nog best spannend aangezien onze BBs alleen richting de cap voeren die ik al had gehaald en onze cv niet bewoog en door de vijandelijke Ognevoi werd getorpedeerd.
Heeft er iemand ervaring met de Akizuki als volle gunboat, dus zonder CE en met AFT en BFT? Flamu speelt de nieuwe T9 en T10 opvolgers als echt gunboat, maar ik weet niet of dat voor de Akizuki ook al een handige keuze is.
De arcs zijn op korte tot middellange afstand erg goed en op lange afstand goed genoeg om BBs te raken. Het grote voordeel van de Akizuki en opvolgers is dat ze (sinds een recente patch) met IFHE ook 32mm armor kunnen penetraten. Hierdoor krijg je op de hogere tiers veel minder shatters en doe je veel constanter damage. Hierdoor ben je minder afhankelijk van RNG en fires.Sissors schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:31:
[...] Als ze vergelijkbaar zijn met de russische is weer de vraag waarom je nog die zou spelen, immers doet een Akuziki echt veel meer damage.
Het enige voordeel van de Russische DDs boven deze nieuwe schepen is dat ze een stuk sneller en wendbaarder zijn waardoor je makkelijker kan flanken. Ook kan je kiezen voor een pure gunboat build met heal. Maar eerlijk gezegd denk ik dat deze nieuwe schepen in bijna alle gevallen meer bijdragen aan het winnen van games (nu 90% win rate met m'n Akizuki na 10 potjes
Kreeg het filmpje aangeboden op YT, dus even gekeken. Maaruh... Awareness? Die BBs speelde dom, eens. Maar je had C nog kunnen ontvluchten. Geniaal hoe Flambass het nog probeerde te redden, bijna gelukt ook nog.Bobbje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:33:
Iets met niet mijn beste gameen een gigantisch gebrek aan support van de drie BB's die bij C achteruit aan het varen waren.
![]()
![]()
![]()
Ik wou vluchten maar ik was spotted door een radar. Aangezien de tegenstanders eraankomen met de grotere guns, besloot ik dat niet te doen. Moet een drijvende citadel zou dat bijna gegarandeerde dood zijn. Daarom ging ik island huggen en proberen om mijzelf te verstoppen.TheBrut3 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:58:
[...]
Kreeg het filmpje aangeboden op YT, dus even gekeken. Maaruh... Awareness? Die BBs speelde dom, eens. Maar je had C nog kunnen ontvluchten. Geniaal hoe Flambass het nog probeerde te redden, bijna gelukt ook nog.
Admiral pack 1 (met name XP signals) 38 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10104/
Admiral pack 2 (premium consumables) 38 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10105/
Commander pack 29 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10103/
Zonder poespas 21 Euro
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/10102/
[ Voor 19% gewijzigd door Louwke op 17-08-2018 07:46 ]
PS T-61 in the pocket.
1. Permacamo voor Worcestor
2. Permacamo voor Des Moines
3. Omzetten naar containers, 40 container = 18K coal, 200 economic flags en 40 dragon flags of camo.
4. Niets, want dan ontvang ik 50K per token bij patch 0.7.8
Tijdens het spel let ik nooit op de camo c.q. uiterlijk van een schip, of mijn schip.Sissors schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:46:
...
Belangrijker is echter dat die Des Moines perma camo zo lelijk is.
Aimen - shoot en doei schip hou ik mij meer mee bezig
Mja ik heb die camo nu op de Baltimore, Cleveland en Des Moines. Dus lelijk of niet het is een leuk themaSissors schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:46:
Zelfde voor mij, alleen ben een stuk armer. Perma camo voor Des Moines zou nuttiger voor mij zijn, echter, ik kan vast nog weleens Salem kopen en die heeft hem ook (al zien veel hem als een veel slechtere Des Moines, terwijl ik zou denken dat gegimpte radar lang niet altijd een groot probleem is, en super heal wel altijd handig). Belangrijker is echter dat die Des Moines perma camo zo lelijk is.
Dus ik was een beetje skeptisch over de Kiev. Immers de guns zijn identiek, tov de Minsk heb ik één gun extra, 5% betere fire rate (persoonlijk, omdat ik upgrade op Minsk had zitten die betere turret traverse geeft ten koste van fire rate), en ietsjes betere dispersie. Dus ja, wel een verbetering, maar niks schokkends. Hoe komt het dan dat in eerste potje met een stock Kiev (wel Minsk captain erop) ik direct 120k damage deed? Natuurlijk, dat is niet idioot veel, maar het is een heel behoorlijk getal voor een DD. Heb ik nou gewoon geluk gehad, of zit er toch onder de motorkap meer verschil tussen die guns?
In het ene potje worden alle brandjes die je sticht gelijk gedoofd, in het andere blijven ze wel branden.
Met een T8 schip is de kans groot dat je in een T10 battle terecht komt, is de hitpoint pool ook groter vergeleken met lagere tiers en kan je meer damage doen. (Zeker firedamage, die is %-based)
Kiev vond ik 1 van de leukste DDs om te spelen, was er ook zo "doorheen", Tashkent viel mij ook 100% mee.
Nu na 15x Try Your Luck en wat More Resources probeersels heb ik een Super Container met 100x November Echo Setteseven.PcDealer schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:58:
[...]
Na 82 containers eindelijk een Super Container!
25x Wyvern...
750 Free XP
75k credits
2.700 Coal
en signals
Ik heb sinds gisteren de 'Hunt on Bismarck' collectie compleet. Wat kan ik daar nu mee? Is dit gewoon voor de leuk?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Meeste collecties zijn voor de leuk. Maar Bismarck is toch degene die je permanente Bismarck camo geeft? Dat is wel redelijk nuttig, als je een Bismarck hebt
[edit] Na toelichting van WG blijkt het geen volledige tree te zijn (voorlopig), maar wel een samenstelling van landen waar ze losse Premium schepen aan gaan koppelen. Dus een aantal losse (voorlopig alleen premium) schepen onder één vlag en met verwisselbare kapiteins.
[ Voor 39% gewijzigd door Joe_P op 22-08-2018 14:19 ]
In eerste instantie maar een de Kitakaze halen, en kijken of die een beetje prettig speelt
En 3k steel als je rank 6 haalt met ranked... dat zou nog de moeite kunnen zijn om wat voor te grinden.
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 23-08-2018 11:16 ]
Nieuw schip en elke game is een steamroll voor de reds.
Lijkt wel weekend, vooralsnog allemaal steamrolls (loss en win), weinig plezier aan te beleven.
[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 23-08-2018 13:58 ]
Nog niet heel veel Stalingrads gezien tot m'n laatste potje net. Een 3-mansdivisie Stalingrads (gelukkig bij mij in het team).
[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 23-08-2018 15:12 ]
Stalingrad, balanced comradeJoe_P schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:11:
De Kitakaze is hier ook binnen, voorlopig de Akizuki ook nog maar gehouden als ik straks in T8 moet beginnen met ranked.
Nog niet heel veel Stalingrads gezien tot m'n laatste potje net. Een 3-mansdivisie Stalingrads (gelukkig bij mij in het team).Laat ik het er maar bij houden dat de steamroll eindigde in twee minuten all caps geschreeuw van het rode team.
Vanavond eerst de kitakaze maar eens unlocken. Upgraded akizuki kan nog wel eens leuk gaan worden!!
Je kan wel cappen in de kitakaze, maar de concealment is slechter en minder mobiel dan de andere dd's. Dus ik zou inderdaad wat afwachtender/campier spelen.Joe_P schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:52:
Pfff, ik weet niet wat het is, maar de Kitakaze is weer zo'n schip waarbij er bij mij een magneet voor slechte spelers op zit. Van 70% winrate in de Akizuki naar 40% in de Kitakaze. Ik denk dat ik maar meer zelfzuchtig ga spelen want ik wordt er een beetje gek van om te proberen te cappen terwijl mijn team een beetje rondjes in de spawn aan het varen is.
Maar niet te afwachtend. Ik denk wel dat je moet opletten bij caps waar veel schepen naar lemmingen, want dan maakt het minder uit wat je zelf doet, en meer wie er het eerst wordt gespot. Maar alles wat ook maar enigszins in de buurt van een 1v1 DD fight komt zou een automatische win moeten zijn volgens mij. Onder de 10km is de vuurkracht van die dingen zo gigantisch. Tot nu toe durfde ik op de Khaba na wel elke 1v1 aan te gaan in mijn Gearing, en die heeft toch veel grotere detection. Natuurlijk tegen Z52, Yueyang en ook Groz is dat geen gegarandeerde win oid, maar het zit allemaal dicht genoeg bij elkaar in de buurt. Maar die nieuwe IJN DDs steken daar uit mijn ervaring echt ver bovenuit.PcDealer schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:54:
[...]
Je kan wel cappen in de kitakaze, maar de concealment is slechter en minder mobiel dan de andere dd's. Dus ik zou inderdaad wat afwachtender/campier spelen.
Klopt, gisteren 3 potjes gedaan. En 2 caps gepakt. De MM viel ook meePcDealer schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:54:
[...]
Je kan wel cappen in de kitakaze, maar de concealment is slechter en minder mobiel dan de andere dd's. Dus ik zou inderdaad wat afwachtender/campier spelen.
Alle 2 de keren gebruik kunnen maken van eilanden wat wel handig was. DD's zijn echt nog niet bewust wat de Kita precies is, een Maass dacht me wel even aan te kunnen. 5k damage met de eerste salvo's. De rest vanuit cover bow-tankend met 2 guns afgemaakt.
Ook aardig wat citadels kunnen doen op een Schors en Neptune, een erg leuke boot om te spelen. En dan moeten de upgrades nog komen
Jup, zat in een cap, en daar bleken dus van de vijand aardig wat schepen ook op mijn flank te zitten. En dan zat er maar 1 friendly 10km achter me... De rest lag meer op de andere flankenSissors schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:32:
[...]
Maar niet te afwachtend. Ik denk wel dat je moet opletten bij caps waar veel schepen naar lemmingen,
Maass
Schors
Neptune
Scharnhorst
Cleveland
Angles op de torps zijn niet geweldig, maar als een Missouri er 4 van de 6 eet, terwijl hij om een eiland vaart
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 24-08-2018 09:01 ]
Maar goed, ik moet helaas nog redelijk tijdje voor ik die DDs zelf heb, volgens mij zijn ze echt rete sterk. Wel trage torpedo reload, maar tegelijk kan je nog steeds met booster soms een hoop torpedos in het water krijgen.
Torps zijn heel sterk, maar echt een bijzaak. De guns continue laten vuren is een grotere uitdagingSissors schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:14:
Missouri blijft in DD één van gevaarlijkste tegenstanders. Ja lage fire rate, maar radar, kan niet geblepped worden door jouw team, en als hij je raakt met AP ben je zo de helft van je HP kwijt.
Maar goed, ik moet helaas nog redelijk tijdje voor ik die DDs zelf heb, volgens mij zijn ze echt rete sterk. Wel trage torpedo reload, maar tegelijk kan je nog steeds met booster soms een hoop torpedos in het water krijgen.
Geen idee wat je krijgt, maar code werkt wel 😊 thanksVorst8 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:24:
KEEPANCHORSREADY
Combat mission om de Alena patch te krijgen.ktov schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:16:
[...]
Geen idee wat je krijgt, maar code werkt wel 😊 thanks
Code was slechts 24 uur geldig (inmiddels verlopen!), hou daar rekening mee!!!SpamLame schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:16:
[...]
Combat mission om de Alena patch te krijgen.
Nieuwe code: AHANDTOTHEHELM
Yammie74 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:38:
[...]
Code was slechts 24 uur geldig (inmiddels verlopen!), hou daar rekening mee!!!
Nieuwe code: AHANDTOTHEHELM
Thank you
Wargaming code activated.
Ook op het tweede account @VulcanPyroman.
Nu na 4x Try Your Luck en een paar losse More Resources heb ik een Super Container met 15.000 Coal.PcDealer schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:39:
Nu na 15x Try Your Luck en wat losse Arsenal probeersels heb ik een Super Container met 100x November Echo Setteseven.
900 Coal.
Verder:
500 Free XP
100 k credits
en signals
[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 25-08-2018 17:08 ]
Derde patch is te kiezen op https://worldofwarships.eu/en/content/pinup-contest/ (wel ingelogt zijn, vrijspelen middels een missie
[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 25-08-2018 17:10 ]
Jammer alleen dat ie voor WoT is als ik http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qiMVf2nI7wQJ:rykoszet.info/+&cd=6&hl=nl&ct=clnk&gl=nl moet geloven (enige referentie die ik vooralsnog kon vinden).
Verwacht overigens niet dat ik er voldoende staal uit ga halen om met volgende clan-battles al de Flint te halen
Niet dat het voor mij iets uitmaakt maar schrijf GOT2 dan ook gelijk in vzvt.
Heb de hoop voor ranked maar opgeven
INUNIONTHEREISSTRENGTH
ALLFORONEANDONEFORALL
-edit-
2x 3 van de nieuwe super signals en 1x "3 years of WoWs" container dus
[ Voor 25% gewijzigd door Zertaxka op 30-08-2018 17:37 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
SpamLame schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Niet dat het voor mij iets uitmaakt maar schrijf GOT2 dan ook gelijk in vzvt.
Clan [GOT2] is recorded. We must wait until the war begins.
Supply Lines
Oftewel, op de Russische site (http://proships.ru/stat/eu/ow/) moet je zijn aangemeld (dat kan je zien rechts bovenin).Not only does the clan's Commander need to register their clan, but they must also inform all of their clan mates about the upcoming battle. All players from the participating clans will see a special button on the proships.ru website—Count battles toward rating. By clicking it, players agree to participate in the Supply Lines event and their battles count toward their rating and the result of their clan.
IMPORTANT! After you click the button, your next battle on i.e. IJN CA will be counted toward results of IJN CA missions and the number of attempts available will be reduced by 1. If you want to warm up before committing, don't click this button immediately, do it only when you're ready!
En pas op het moment dat je op de button 'Count battles toward rating' klikt gaat de teller lopen.
Momenteel weet ik nog niet of de teller ook weer uitgezet kan worden.
Edit: Teller kan niet worden uitgezet.
staat nu 7-0
[ Voor 16% gewijzigd door Vorst8 op 01-09-2018 13:46 ]
Het scherm update gelijk na de battle, dus als je je resultaten niet ziet terugkomen is het aanmelden wss niet goed gegaan. Vraag me af of onze tegenstander niet speelt, of dat de russische server niet goed z'n feedback geeft. Maar als je alle vakjes wint, dan heb je ~12k aan oil, bij verlies de helft. Dus is toch zo'n 30K aan oil wat we in die weekenden kunnen halen.
Yep, daarom meteen begonnen met spelen, is toch een mooi aantal wat je binnenhaalt en niet bepaald moeilijk om te doen.Case_C schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:47:
Het begint al aardig wat te worden, m'n 6e potje net gedaan. En tot nu toe elke keer de limiet gehaald. 1x spannend in een DD met maar 13k damage
, maar dat was genoeg
.
Het scherm update gelijk na de battle, dus als je je resultaten niet ziet terugkomen is het aanmelden wss niet goed gegaan. Vraag me af of onze tegenstander niet speelt, of dat de russische server niet goed z'n feedback geeft. Maar als je alle vakjes wint, dan heb je ~12k aan oil, bij verlies de helft. Dus is toch zo'n 30K aan oil wat we in die weekenden kunnen halen.
Spelen er mensen hier op de ipad/tablet wow?
Heb het een lange tijd niet meer gedaan, maar sinds gister weer even opgepakt en speel toch wel lekker.
Jammer dat rank nu niet kan “offseason”..? Geen idee wanneer er weer ranked gespeeld kan worden?
GREETINGS, CAPTAIN!
We have credited following ships (with commanders) to your account:
• Medea
• Valkyrie
• Wakeful
• Alaska
• Le Terrible
• Jean Bart
Ben benieuwd
Voorlopig geen tijd nog, golf heerst nu het nog lekker weer is
Eerste weekend supply lines is gewonnen door GOT, gezien de tegenstander 0 potjes heeft gespeeld. Nu de vraag wat de reward exact is qua hoeveelheid oil, want het is echt heel onduidelijk
Wij hebben ook supply lines gespeeld (RED1) tegenstander kwam ook niet opdagen.Case_C schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:
Fout in de mailing-list, schijnen een heleboel mensen een ST uitnodiging gehad te hebben.
Eerste weekend supply lines is gewonnen door GOT, gezien de tegenstander 0 potjes heeft gespeeld. Nu de vraag wat de reward exact is qua hoeveelheid oil, want het is echt heel onduidelijk.
Was een beetje onduidelijk je moest ook nog activeren voordat je ging spelen anders telde hij de games niet.
A victory brings you twice as much—800 Oil
every 10 stars collected, you'll receive 60 Oil
in jullie geval dus 800 oil en 4 x 60 oil.
edit: de olie is bij onze clan al toegevoegd dus.....
[ Voor 20% gewijzigd door fozzie op 03-09-2018 17:03 ]
Was er dan uberhaupt een GoT fleet? Je eigen topic is akelig leeg.fevo-1190 schreef op zondag 2 september 2018 @ 07:47:
Is er nog een blitz fleet van tweakers?
Spelen er mensen hier op de ipad/tablet wow?
Heb het een lange tijd niet meer gedaan, maar sinds gister weer even opgepakt en speel toch wel lekker.
Jammer dat rank nu niet kan “offseason”..? Geen idee wanneer er weer ranked gespeeld kan worden?
Zie verder ook weinig op de blitz site mbt tot (aankomende) events.
Terug naar de PC versie, CV rework tipje van de sluier in WGs stream vandaag om 1700 op https://www.twitch.tv/worldofwarships
Ik had ook de mail ontvangen, maar er dobbert niets nieuws in mijn haven.Case_C schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:
Fout in de mailing-list, schijnen een heleboel mensen een ST uitnodiging gehad te hebben.
Vergeet niet dat GOT2 ook heeft gewonnen en tegen een tegenstander die wel op kwam dagenCase_C schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:06:Eerste weekend supply lines is gewonnen door GOT, gezien de tegenstander 0 potjes heeft gespeeld. Nu de vraag wat de reward exact is qua hoeveelheid oil, want het is echt heel onduidelijk.
@PcDealer: Inmiddels is de registration periode weer gestart, weet niet of de clan weer aangemeld moet worden?
[ Voor 13% gewijzigd door Yammie74 op 03-09-2018 17:13 ]
Ik ook, maar dat leek mij logisch als STYammie74 schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:08:
[...]
Ik had ook de mail ontvangen, maar er dobbert niets nieuws in mijn haven.
Alleen [GoT2] en done.@PcDealer: Inmiddels is de registration periode weer gestart, weet niet of de clan weer aangemeld moet worden?
GoT2 spelers, graag iets actiever... ik heb in mijn eentje de battle gewonnen. Elke 10 sterren levert weer olie op.PcDealer schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:30:
[...]
Ik ook, maar dat leek mij logisch als ST
[...]
Alleen [GoT2] en done.
[ Voor 6% gewijzigd door Vorst8 op 04-09-2018 11:39 ]
Kan je beter op discord gooien, heb niet de indruk dat veel gotclanleden vaak in dit topic zijn.Vorst8 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:38:
[...]
GoT2 spelers, graag iets actiever... ik heb in mijn eentje de battle gewonnen. Elke 10 sterren levert weer olie op.
https://imgur.com/a/ySAfRKv
Voor een bootje die ik toen goedkoop in de Steam-Sale heb gekocht, beleef ik er erg veel plezier aan.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Bij de 15e container een SC met 50.000 Free XPPcDealer schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:08:
Nu na 4x Try Your Luck en een paar losse More Resources heb ik een Super Container met 15.000 Coal.
900 Coal.
Verder:
900 Coal
2.250 Free XP
3x duplicates
En wat signals.
Anshan is wellicht een van de sterkste DD's op T6. Russian DD guns en bruikbare torpedo's. Hoewel de Shinonome betere torps heeft en de T-61 betere spam heeft qua Torpedo's.Zertaxka schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:13:
Zo, net een redelijk leuke pot met de Anshan (VI) in een tier 8 match.
https://imgur.com/a/ySAfRKv
Voor een bootje die ik toen goedkoop in de Steam-Sale heb gekocht, beleef ik er erg veel plezier aan.
Al met al ijzersterk bootje met een beetje support natuurlijk
Tja de vijand heeft natuurlijk net dezelfde spelers. laatste game gisteren avond gewoon een des moines gedelete in mijn Yamamoto die dacht ook eventjes broadside te tonen op 13km .B-BRAIN schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:30:
Als je ziet wat er in ranked rond vaart pfffff. 5 potjes gedaan . Meestal rond de 3 of zelfs meerdere personen met 44% win overall met gemiddeld 6k potjes. Nou die potjes kun je ook gewoon als een los beschouwen. Gewoon compleet broadside varen etc . En ergste is niet cappen terwijl enemy dd aan de andere kant van map is. Zeg je er iets van krijg je als antwoord dd is here
Heb de hoop voor ranked maar opgeven
Tot nu toe gaat lekker hier maar dat doet het meestal tot ik ergens op rank 5 kom en dan loop ik meestal vast.
Ditmaal tegen een actieve clan. Vorige week haalden zij 46*, net iets meer als wij hadden. We zullen dus een klein beetje meer moeten doen om ook deze te winnen.Yammie74 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:41:
Vergeet je niet aan te melden voor komend weekend: http://proships.ru/stat/eu/ow/clan/500137622
Momenteel staan we wel voor met 31-22, echter hebben zij nu pas 2 spelers actief. Kan dus nog tegen gaan vallen als ze morgen met nog wat spelers komen
Hoe werkt dat nu?Case_C schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:34:
[...]
Ditmaal tegen een actieve clan. Vorige week haalden zij 46*, net iets meer als wij hadden. We zullen dus een klein beetje meer moeten doen om ook deze te winnen.
Momenteel staan we wel voor met 31-22, echter hebben zij nu pas 2 spelers actief. Kan dus nog tegen gaan vallen als ze morgen met nog wat spelers komen.
Is het alleen morgenavond en van hoe laat tot hoe laat ?
Tell me more
Voor nu is het niet interessant meerauroortje schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:53:
[...]
Hoe werkt dat nu?
Is het alleen morgenavond en van hoe laat tot hoe laat ?
Tell me more
De clan word door de weeks aangemeld, en aanstaande zaterdag en zondag kan er weer gespeeld worden. Echter moeten je stats wel zichtbaar zijn als je je wilt aanmelden. Gewoon een kwestie van inloggen bij wargaming, en dan doorklikken naar die proships site. Dan krijg je zaterdag de optie 'count battles toward...' ofzoiets dergelijks, dat aanklikken, en dan heb je 15 kansen om de records in het venster te halen. Elk record wat je haalt is een sterretje waard, clan met de meeste aan het eind van het weekend wint
Na 8x Try Your Luck een SC met 25x WyvernPcDealer schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:39:
[...]
Bij de 15e container een SC met 50.000 Free XP
Verder:
900 Coal
1x duplicate
En wat signals.
Collection compleet inmiddels en nu Rank 6 m.b.v. Henri IV, Des Moines (dual spotters) en Montana.
Supply Lines weer aangezet voor beide clans. Jammer dat @Vorst8 in GoT2 de kar in zijn eentje moet trekken
[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 10-09-2018 13:37 ]
Supply Lines weer aangezet voor beide clans. Jammer dat @Vorst8 in GoT2 de kar in zijn eentje moet trekken
[/quote]
Ik speel zon 1 a 2 uur per dag WoW, kan ik daar GoT2 mee helpen? Zit nu niet bij een clan.
Dat kan zeker! Meld je aan ingame bij de clan.StugIII schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:44:
Ik speel zon 1 a 2 uur per dag WoW, kan ik daar GoT2 mee helpen? Zit nu niet bij een clan.
Doe mijn best, maar had weinig tijd dit week-end, maar een paar puntjes kunnen halen.PcDealer schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:34:
[...]
Na 8x Try Your Luck een SC met 25x Wyvern
Verder:
900 Coal
1x duplicate
En wat signals.
Collection compleet inmiddels en nu Rank 6 m.b.v. Henri IV, Des Moines (dual spotters) en Montana.
Terwijl de eerste punten belachelijk makelijk te halen zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Vorst8 op 10-09-2018 14:11 ]