Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:08:
@Hiawatta
Kronshtadt (750k) -> uniek schip, zeer sterke gunboot en eigenlijk is het geen cruiser maar een Battleship. De guns schijnen beestachtig te zijn, maar tegelijkertijd is de dispersion af en toe om te huilen. Qua gameplay schijnt hij als een battleship/moskva te spelen.
# mijn persoonlijke mening: GO FOR IT. Mijn volgende free xp schip. aangezien hij uniek is (op dit moment) en erg leuk schijnt te spelen, mobiliteit van cruisers en de tank/gun capaciteit van een battleship.
Heb 'm als 1e fXP schip vrijgespeeld, en kan beamen dat het gewoon een heel leuk schip is om te spelen. Wel afhankelijk van het team wat betreft spotting/DD killing. Radar is leuk, maar effectief kan je niet meer dan 1 salvo afvuren op een gespotte DD voor die verdwenen is met je 305mm.

Cruiser cits zijn ook erg grappig met regelmatig salvo's van 20k.

Gezien de Stalingrad op t10 nu nagenoeg dezelfde stats en armor layout (25mm bowplating) krijgt is de Kronshtad zeker een interessant alternatief als je geen zin hebt om een shit-ton aan steel te grinden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Kronstadht (750k) -> uniek schip, zeer sterke gunboot en eigenlijk is het geen cruiser maar een Battleship. De guns schijnen beestachtig te zijn, maar tegelijkertijd is de dispersion af en toe om te huilen. Qua gameplay schijnt hij als een battleship/moskva te spelen.
# mijn persoonlijke mening: GO FOR IT. Mijn volgende free xp schip. aangezien hij uniek is (op dit moment) en erg leuk schijnt te spelen, mobiliteit van cruisers en de tank/gun capaciteit van een battleship.
Van wat ik ervan weet, zou ik ook in de Kron geen enkele zijkant laten zien aangezien dat makkelijk gepenned wordt van meerdere hoeken. M.i. zou je je met die schip moeten focussen op cruisers om ze af te straffen op hun broadside om vervolgens end game recht op lonely bb's af te varen en ze in hun zijkant te pennen. Ik was er in de Supertest niet consistent goed in. Dus hoe het na release is weet ik over ongeveer 150k Free XP.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
@Hiawatta
- wat heeft jou voorkeur qua speelstijl en tier?
- ben je bereid om door te sparen voor meer free xp
- Welke schepen die je op dit moment hebt vind je leuk/haat je?

als je deze vragen zou kunnen beantwoorden kunnen we je beter adviseren (:

info over de huidige FXP schepen:

Missouri (750k) -> niet meer aan te schaffen kopie van de Iowa. Enorme credit printer (1miljoen credits per game is geen unieke score) Verder is het een 1 op 1 kopie van de Iowa met de slechte en goede eigenschappen van dit schip.
# mijn persoonlijke mening. Geen fantastisch ship, de credit print mogelijkheid maakt hem interessant als je krap bij kas zit. De guns vind ik zelf nogal tegenvallen, je zult veel bouncers en overpens zien, waardoor ik hem nogal ruk vind spelen.

Musashi (750k) -> matige kopie van de Yamato. Long range sniper met mindere sigma (dispersion is best wel goed, maar de waaier van shells binnen de dispersion is nogal slecht) dit houdt in dat je groepjes shells behoorlijk uit elkaar landen maar de elipse waarbinnen ze vallen is best klein.
# mijn persoonlijke mening hierover: niet doen, de Yamato is een betere versie die bovendien "gratis" is door de lijn te grinden.

Nelson (375k) -> uniek schip, door zn gun layout een interessante boot, de dispersion schijnt redelijk goed te zijn, echter is het tank vermogen matig tot slecht. Door zn tier 7 positie zit in je in een breed bracket aan tiers (5 t/m 9) De superheal maakt het schip behoorlijk weerbaar, maar hij is enorm gevoelig voor fire en HE shells. Broadside geven in de Nelson wordt behoorlijk hard afgestraft omdat de armor dus matig is
# mijn persoonlijke mening: klinkt als een leuk schip, maar schijnt best een uitdaging te zijn om hem goed te kunnen spelen. De guns zijn lekker, en de unieke layout maakt hem behoorlijk uniek in WoWs.

Kronstadht (750k) -> uniek schip, zeer sterke gunboot en eigenlijk is het geen cruiser maar een Battleship. De guns schijnen beestachtig te zijn, maar tegelijkertijd is de dispersion af en toe om te huilen. Qua gameplay schijnt hij als een battleship/moskva te spelen.
Afgezien van CV's waar ik gewoon nog niet zo goed in ben, vind ik de andere 3 classes leuk om te spelen. Ik speel veel op m'n gearing, speelstijl wel ontzettend aanpassen nu met alle schepen die radar hebben, qua cruisers speel ik op dit moment de buffalo en roon, de des moines unlocked qua xp, maar credits is altijd een probleem. qua battleships zit ik op de friedrich german BB, kan er niet aan wennen. de bismarck is een uberschip, ben ook op tier8 japanese bb's beland, zijn meer snipers.
ik moet leren voorzichtiger te spelen, ben erg van het pushen (op alle classes), maar ik merk dat de algemene vanaf tier 9 speelstijl heel erg naar afwachten geswitched is.

Dat wordt dus hard doorsparen voor de kronstadt

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Heb de Nelson en Missouri.
Missouri is credits printen, Nelsen is best wel eens leuk zo tussendoor. Bow-in op een goed plekje gaan liggen (achter/naast een eiland) en brandjes stichten.

Als ik hier zo lees in de Kronstadt best te moeite, dus die zal ik morgen in mijn haven leggen (zit toch op > 1mil free xp).

Groetjes,

Yves

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Eve182 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:09:
Heb de Nelson en Missouri.
Missouri is credits printen, Nelsen is best wel eens leuk zo tussendoor. Bow-in op een goed plekje gaan liggen (achter/naast een eiland) en brandjes stichten.

Als ik hier zo lees in de Kronstadt best te moeite, dus die zal ik morgen in mijn haven leggen (zit toch op > 1mil free xp).

Groetjes,

Yves
Heb nu ook weer 100+ Ourobouros vlaggen, kan dus ook weer lekker freeXP printen :P . Onderhand weer op 67k, dus de Nelson zou nog een mogelijkheid zijn. Wellicht handig voor een toekomstige commander uit een UK Campaign? :)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:45
Ik heb de Missouri, Musashi en Nelson. De eerste 2 zijn best grappig, de 3e nog niet gespeeld.
Of ze nou echt die 750k FXP waard waren... Hmmz, dunno.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
@TheBrut3 Nelson is 375K. Of ze het waard zijn is voor een ieder anders.

Ik heb de Missouri bv, maar ze is voornamelijk portqueen, das niet echt 750K wel besteed IMO.
Als iemand haar gebruikt voor de dagelijkse win en creditprinting potentieel is zijn/haar menig wellicht anders.

Ik had die 750K wellicht beter kunnen besteeden aan het FXPen van de modules bv. Zit momenteel aan meerdere lijnen tegelijk te werken. In de laatste 14 dagen Hsienyang, Chapayev, Seattle, Dallas, Z-23, KGV & Yorck aangekocht bv.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:46
Ik heb alleen de missouri, maar die gaat regelmatig de haven uit. Ik vind het een leuk schip om lekker agressief te spelen. Met de radar en de accurate guns waarmee je goed DD's kunt pijnigen ben ik daar ook minder bang voor.

Credits is absoluut geen probleem meer. Ik zit nu continu tussen de 70 en 100 miljoen.

Musashi trekt me daarom ook niet zo, ik ben nu met de Izumo bezig dus toch al bijna bij de Yamato.
Krohnstadt kom ik af en toe wel tegen maar zie ik meer als hp pinata (ligt misschien aan de spelers die ik tegenkom :) )
Nelson trekt me ook ziet zo,

Ik zit te wachten op een Tier 9, FreeXp Destroyer, bijvoorbeeld een Fletcher class :P

• SpamLame
JPvdB schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:05:

Ik zit te wachten op een Tier 9, FreeXp Destroyer, bijvoorbeeld een Fletcher class :P
Dan waarom niet de Fletcher zelf spelen, schijnt een goed bootje te zijn, kan jij die FXP inzetten voor de volgende FXP boot of skippen van stock modules.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
@JPvdB koop de Black uit het Arsenal :)

Missouri is ook een Port Queen hier, die guns krijg ik nooit werkend voor me. Alles lijkt te bouncen of the overpennen.

Een ding nog waarom is de Montana nog steeds niet generfed? Dat ding slaat werkelijk alles. Hyper accurate guns, niet te citadellen en 12 guns ook nog eens. Mensen klagen over de Conq, Khaba maar dit Overpowered retard proof schip is nog niet aangeraakt. Schijnt normaal te zijn dat je cruisers en dd's op 22km in een salvo uit de game schiet.

Untappd: Louwke80

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:46
Ja dat is ook zo, ik ben ook best wel fan van de US destroyers, Gearing was mijn eerste Tier X. En ik heb de Sims, Benson, Fletcher en Gearing in de haven liggen :p

Ik speel geen Clan wars, ik heb maar tijd voor 2 of 3 potjes per dag op het moment. Dus veel steel zal ik niet krijgen. :+

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
ja zonder steel wordt het een uitdaging ze te pakken te krijgen. (:

vwb het kronstadht xp pinãta verhaal.... Dan kom je echt alleen maar druifjes tegen in dat schip. De armor is behoorlijk trollish (tenzij je full broadside ligt). De guns hebben zeer goede angle's dus je kunt met 9 guns op de vijand liggen en ook nog eens je sterkste armor tonen. Geen idee wat je daar fout aan kunt doen, maar we vergeten dat >50% (waarschijnlijk te laag geschat) van de WoWs playerbase nauwelijks een idee heeft van wat ze in de game doen 8)7

• Louwke
  • Nu online
@GLR89 Laatste game in dat ding: Bounce Bounce, Shatter Shatter, Overpen Overpen

• SpamLame
SpamLame schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 07:36:
In de laatste 14 dagen Hsienyang, Chapayev, Seattle, Dallas, Z-23, KGV & Yorck aangekocht bv.
En de Alsace, zorgde er bijna voor dat ik onder de 300M uitkwam ;) . Kostbare hobby dat schepen aankopen.

• GLR89
SpamLame schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:23:
[...]

En de Alsace, zorgde er bijna voor dat ik onder de 300M uitkwam ;) . Kostbare hobby dat schepen aankopen.
17 tier X schepen in de haven liggen + vele andere en 100miljoen credits *O*

• SpamLame
GLR89 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:51:
[...]

17 tier X schepen in de haven liggen + vele andere en 100miljoen credits *O*
Ik ga niet zo snel als jij naar de T10 (4 maar), wel veel 7/8/9 over verschillende lijnen/landen en vele anderen.

• PcDealer
TheBrut3 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:59:
Ik heb de Missouri, Musashi en Nelson. De eerste 2 zijn best grappig, de 3e nog niet gespeeld.
Ik heb ze ook alledrie. De Nelson gisteren nog overwogen, maar toch voor de Atlanta gegaan. Dat was volgens mij mijn eerste Premium na het Beta trio. Epic potje gespeeld met clangenoten Sloxxx en Ron2u :)
SpamLame schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 07:36:
@TheBrut3 Nelson is 375K. Of ze het waard zijn is voor een ieder anders.
:)
Ik had die 750K wellicht beter kunnen besteeden aan het FXPen van de modules bv.
Ik vind het zelf zonde om Free XP te besteden aan grind ships ook al heb ik geen succes met de Yorck.
Louwke schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:09:
@JPvdB koop de Black uit het Arsenal :)

Missouri is ook een Port Queen hier, die guns krijg ik nooit werkend voor me. Alles lijkt te bouncen of the overpennen.

Een ding nog waarom is de Montana nog steeds niet generfed?
Had de Monty niet buffs gehad een half jaar geleden?
Dat ding slaat werkelijk alles. Hyper accurate guns, niet te citadellen en 12 guns ook nog eens.
Echt wel!
Mensen klagen over de Conq, Khaba maar dit Overpowered retard proof schip is nog niet aangeraakt. Schijnt normaal te zijn dat je cruisers en dd's op 22km in een salvo uit de game schiet.
Oeh, dat wil ik ook! Wel heb ik regelmatig hits op 16 km op dd's in smoke, met willekeurig tier IX/X cruiser.
SpamLame schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:56:
[...]

Ik ga niet zo snel als jij naar de T10 (4 maar), wel veel 7/8/9 over verschillende lijnen/landen en vele anderen.
Ik heb laatst de Mino gekocht en nu nog 150k naar de Henri IV. Verder ben ik nog bij de Richelieu.

Weer met de Omaha bezig om wat XP bij elkaar te schrapen voor de Dallas. Met de dd's bij tier VI en ook geen haast mee. Met de Essex enige potjes gedaan. Cleveland ziet ook wat actie om naar de Seattle te grinden.

Hatsuharu in port met 35k ship XP. Aoba is zout aan het verzamelen net als de Nagato. Ryujo heb ik een tijd niet meer aangeraakt zoals de andere carriers, behalve Saipan voor een kill fighters missie laatst.

Gnevny en Gnevny heb ik in de haven, maar ziet geen actie net als Budyonny.

Bij de Duitsers ligt de Konig en de Bismarck stil met 0-10k XP. Ik heb de de Ernst Gaede gekocht een tijd geleden en verder niets mee gedaan.

Iron Duke heeft een stijve lip van het stil liggen. Met de Fushun nog niets gedaan

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 12-07-2018 21:00 ]

• SpamLame
Alsace (stock) wat een frustratie is dat, kan geen consistente hits krijgen met dat ding. :(

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:21:
Alsace (stock) wat een frustratie is dat, kan geen consistente hits krijgen met dat ding. :(
Erger dan de Friedrich der G? Dat ding moet het ook nog eens stellen met 66% van de guns. En 1m extra dispersion :'( .

Maar de Alsace gaat ook nog eens een 2sec. reload nerf krijgen. Dan schiet de F.dG wel 4 sec sneller :P .

• GLR89
De Alsace is een heerlijke brawler. Persoonlijk denk ik dat de nerf goed is, de Alsace is by far de best presterende t9 BB. De 2ndary guns zijn zeer goed maar hebben IFHE nodig om fatsoenlijke dmg te doen (100mm) Long range is de alsace een aanfluiting, net als de FDG, maar waar de fdg maar 4 guns naar voren kan schieten heeft de alsace er al 8.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
PcDealer schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 17:41:

[...]

Weer met de Omaha bezig om wat XP bij elkaar te schrapen voor de Dallas.
De Dallas heb ik gewoon gefree-XP'ed. Moest er niet aan denken om weer de Omaha te spelen, wat een bagger schip is dat zeg. Granted hij heeft redelijke range, maar toevallig gisteren potje in Dallas gedaan, waarbij ik aan einde nog 5k HP had, en Omaha andere kant op ging dan ik verwachtte: Hij kon twee volle salvo's op mijn broadside met AP vuren van <5km afstand. Dat kietelde wat tot mijn guns gedraaid waren en ik hem uit het water kon schieten. Ding heeft zelfs voor cruisers wel heel belabberde armor, en ook nog eens belabberde guns. Nu zijn de Dallas guns ook niet geweldig, maar alles is beter dan de Omaha.

• GLR89
1407B1ST7LL8D9Y

bonus code voor ....? geen idee eigenlijk. maar hij werkt wel (:

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 21:09
GLR89 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:30:
1407B1ST7LL8D9Y

https://twitter.com/flamuchz/status/1017746675891392513

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:43:
De Alsace is een heerlijke brawler. Persoonlijk denk ik dat de nerf goed is, de Alsace is by far de best presterende t9 BB. De 2ndary guns zijn zeer goed maar hebben IFHE nodig om fatsoenlijke dmg te doen (100mm) Long range is de alsace een aanfluiting, net als de FDG, maar waar de fdg maar 4 guns naar voren kan schieten heeft de alsace er al 8.
De Japanse 100mm zou overigens wel een gigantische buff krijgen wat betrefd de HE pen.

https://www.facebook.com/...435272259/?type=3&theater
"For the Japanese HE shells of 100 mm caliber (used on Akizuki, Kitakaze, Harugumo, Harekaze and secondaries of the Zao and Hakuryu), the armor penetration parameter was increased from 17 mm to 25 mm. This change will allow the HE shells to penetrate the armor of all destroyers, except for Khabarovsk."
Dat betekend dat met IFHE je nu dus bijna alle superstructure van elk schip kan bestoken :) . En ook bow en stern armor. Wat wel prettig gaat zijn.
GLR89 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:30:
1407B1ST7LL8D9Y
Danku :), 10 camo's dus... had er nog niet genoeg :+ .Ach op gaan ze toch wel :P .

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Je komt er ook aan via Bastille Day Mission (ingame).
Kwestie van missie accepteren.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Het duurde even, maar mijn port is nu ook voorzien deze shark bait >:)

• PcDealer
Zo. Nu 20 M rijker door het verkopen van modules uit de Inventory.

• VulcanPyroman
  • Niet online
Wat doen de meeste mensen met hun tier 9 schepen: bewaren of verkopen? En welke bewaren jullie? Mijn flechter zal ik niet snel verkopen, ookal met al die radar niet de powerhouse die hij daarvoor was. Maar over mijn Saint Louis twijfel ik, opzich wel leuk bootje, maar levert niet veel zilver op per potje, kan dan beter Charles martel pakken, en kan me ook niet erg voorstellen dat als ik de Henry heb hem nog veel zal spelen. Ze zijn ook niet voor ranked oid, en lijkt me onwaarschijnlijk dat er opeens ranked tier9 komt. Port slots heb ik zat, maar zilver dat vrij komt door verkopen is wel lekker.

• PcDealer
@VulcanPyroman aangezien ik niet verlegen zit om credits, port slots of reserve slots, bewaar ik alles sinds een jaar.

119 120 schepen in port, 58 vacant places en 21 port slots over.

Indianapolis binnen :)

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 14-07-2018 00:54 ]

• SpamLame
@VulcanPyroman
Ook ik bewaar de meeste schepen (147).
Op de hogere tiers wordt het moeilijker om een beetje leuk inkomen te krijgen.
Het kopen (met doubloons) van permacamo voor een t9/10 schip waar jij het goed in doet, kan het credit leed wat verzachten.
Heb je (er) geen doubloons (voor over), kijk dan eens naar de verschillende camo's die je als reward ontvangt. Ocean Soul, Gamescon & Revolutionary geven + X% credits bv.
Je kan ook de signals, Zulu, India Bravo Terrathree & Wyvern gebruiken als je nog voorraad hebt en plek op de mast.
Case_C schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:31:
[...]

De Japanse 100mm zou overigens wel een gigantische buff krijgen wat betrefd de HE pen.

https://www.facebook.com/...435272259/?type=3&theater
"For the Japanese HE shells of 100 mm caliber (used on Akizuki, Kitakaze, Harugumo, Harekaze and secondaries of the Zao and Hakuryu), the armor penetration parameter was increased from 17 mm to 25 mm. This change will allow the HE shells to penetrate the armor of all destroyers, except for Khabarovsk."
Dat betekend dat met IFHE je nu dus bijna alle superstructure van elk schip kan bestoken :) . En ook bow en stern armor. Wat wel prettig gaat zijn.
Hmm ondertussen gaat de detection en rudder shift omhoog en ik vond haar al zo traag reageren.

[ Voor 44% gewijzigd door SpamLame op 14-07-2018 06:57 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 06:46:
@VulcanPyroman

[...]

Hmm ondertussen gaat de detection en rudder shift omhoog en ik vond haar al zo traag reageren.
Maar dat geld alleen voor de Akizuki ;) , de T9 en T10 krijgen dus een behoorlijk buff. Om de lijn wat meer te laten kloppen. Had ook liever gezien dat ze de T9 en T10 tov de huidige Akizuki vlotter lieten spelen. Maar meer damage doen is ook niet verkeerd :P .

• SpamLame
Case_C schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 11:35:
[...]

Maar dat geld alleen voor de Akizuki ;) , de T9 en T10 krijgen dus een behoorlijk buff. Om de lijn wat meer te laten kloppen. Had ook liever gezien dat ze de T9 en T10 tov de huidige Akizuki vlotter lieten spelen. Maar meer damage doen is ook niet verkeerd :P .
Geen idee wat de stats van de t9/10 zijn/worden.
Gek genoeg vanochtend een mooie ronde met de aki. Niet veel dmg maar wel 4 kills.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op zondag 15 juli 2018 @ 15:08:
[...]

Geen idee wat de stats van de t9/10 zijn/worden.
Gek genoeg vanochtend een mooie ronde met de aki. Niet veel dmg maar wel 4 kills.

iChase heeft wel een aardig samenvatting :p

De schepen zijn gewoon totaal niet doordacht.. persoonlijk vind ik de daka daka wel mooi. Maar hopelijk is de boot wel speelbaar.

• PcDealer
Flamu had een veel evenwichtiger review (zeg ik als iemand die Flamu als flaming only cc zie):

Speelt ook beter in deze clip.

Flambass zegt "fun", maar vindt het niet consistent:

[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 15-07-2018 17:10 ]

• Sissors
  • Niet online
Case_C schreef op zondag 15 juli 2018 @ 15:20:
[...]

[video]
iChase heeft wel een aardig samenvatting :p

De schepen zijn gewoon totaal niet doordacht.. persoonlijk vind ik de daka daka wel mooi. Maar hopelijk is de boot wel speelbaar.
Verschrikkelijke boot dus, je kan er niks mee. Oh en hij doet er 130k damage mee in een potje. In een DD. Dan lijkt mij dat toch wel weer meevallen.

Ik ben ondertussen weer eens begonnen met russian DDs, die hebben tenminste geen last van radar. Nu bij tier 6, spelen leuk, al is zijn turret traverse wel echt heel slecht, je kan eigenlijk voor geen meter slalommen omdat je dan niet meer kan schieten.

[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 15-07-2018 17:59 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:58:
[...]
Verschrikkelijke boot dus, je kan er niks mee. Oh en hij doet er 130k damage mee in een potje. In een DD. Dan lijkt mij dat toch wel weer meevallen.
Dat was z'n beste potje met die boot :P , meestal laten die YT'ers het liefst een 200k+ potje zien als ze een boot goed/leuk vinden. Dit was dus maar méh. :P

Maar opzich is het wel te begrijpen, je zou op een AA DD toch def AA mogen verwachten oid? Zeker omdat het zo'n log ding is wat makkelijker te torpen gaat zijn dan een BB :+ .
Ik ben ondertussen weer eens begonnen met russian DDs, die hebben tenminste geen last van radar. Nu bij tier 6, spelen leuk, al is zijn turret traverse wel echt heel slecht, je kan eigenlijk voor geen meter slalommen omdat je dan niet meer kan schieten.
Dit weekend met Operations nog met de Aigle gespeeld, en dat viel ook totaal niet tegen. Dat is een erg leuke gunboat als je 'm toelegt op direct fire itt rainbow arc's :P .

• TheBrut3
Komende tijd elke dag een schip met 50% korting, vandaag de Warspite:
https://worldofwarships.e...mshop/steamy-summer-sail/

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

TheBrut3 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:14:
Komende tijd elke dag een schip met 50% korting, vandaag de Warspite:
https://worldofwarships.e...mshop/steamy-summer-sail/
Helaas met de nieuwe patch kan je die kortingen niet meer gebruiken voor cheap gold als je het schip al had, toch?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
@Tijgert Klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 16-07-2018 17:22 ]

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:43
Sinds gisteren weer WoWs opgepakt. Paar potjes gedaan in de Cleveland (voor het laatst toen ie nog T6 was) en de North Carolina. Heerlijke scheepjes :).

Ook aangemeld voor de GOT clan. Mocht er nog plekje zijn, graag accepteren :).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• PcDealer
Hammetje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 21:52:
Ook aangemeld voor de GOT clan. Mocht er nog plekje zijn, graag accepteren :).
Gezien. Bericht onderweg.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 16-07-2018 23:46 ]

• SpamLame
Blegh het is zeker vakantie nivo (ook het mijne) is :N

• PcDealer
Henri IV binnen :)

Nog 105 k Free XP voor de Kronshtadt.

[ Voor 53% gewijzigd door PcDealer op 17-07-2018 01:35 ]

• Louwke
  • Nu online
Vandaag de Lo Yang in de aanbieding voor de liefhebbers van een DD, 30% korting

• Sissors
  • Niet online
Gisteren de Atlanta binnen gekregen uit een Indianapolis container, dat was wel één van degene waar ik primair op hoopte. Nu ben ik er wel achter dat het echt een schip is wat enorm veel captain skills nodig heeft, dus dat gaat nog wat levellen worden. (Vooral die standaard range van 11km is wel erg beperkt).

Overigens wat me wel beetje tegen valt, is de AA. Die is niet slecht, maar als je review van Atlanta leest is het een enorm AA beest. Echter default heeft zijn 5km envelop net wat meer dan 100dps, en de rest is helemaal weinig. Volgens mij deed de oude Cleveland het op tier 6 beter (wat natuurlijk ook wel heel goed AA schip was voor zijn tier). Het is niet dat de Atlanta AA slecht is, maar ik vind het ook niet enorm indrukwekkend. Wat lekker is, is dat het primair in zijn 5km envelop zit, en dat je toch AFT nodig hebt, waardoor je met upgrade op 7.2km zit. Dan kan je in principe manual fire control voor AA erop gooien, wat heel goed werkt met zijn DP mounts, en dan heb je een beest van een AA cruiser. Echter laten we wel wezen, de enige die daar captain skills aan kunnen verkloten zijn degene die alleen in divisies met CVs zitten zodat ze weten dat er een vijandelijke CV is. Want voor een normale speler is dat echt geen optie.

• SpamLame
Atlanta als AA, heeft echt baat bij AA guns mod2 & de cmmdr skills BFT/AFT en evnt Man. AA. Zonder de skills en module valt het idd tegen.
Zelf heb ik mijn Mahan cmmdr erop zitten zonder ManAA, niet dat ze vaak op pad gaat als ze gaat is dat over het algemeen solo, speel (nagenoeg) geen divs de laatste tijd.

• Louwke
  • Nu online
Atlanta als gunboat heeft IFHE nodig. Beetje de standaard build die je nu ook gebruikt bij US CL lijn. Ik heb daarop IFHE/CE/AFT als 4 points. Verder Super Intendent, Adrenaline Rush Expert Loader en die skill die aangeeft hoeveel man op je aimt

• Sissors
  • Niet online
Yep, IFHE en AFT zijn heel hard nodig. En eigenlijk wil je graag ook CE, maar dan zit je al op een 18 punt captain, terwijl bij de meeste schepen je na een punt of 10-14 wel de meeste verplichte hebt, en naar de nice-to-haves gaat.

Ik heb nu zelf niet voor SI gekozen maar voor DE. Volgende wordt denk ik eerst AFT: Ik wil wel graag IFHE, maar als alles buiten range is kan je ook met IFHE weinig. IFHE bij lvl 14, en dan moet ik de keuze gaan maken of ik CE skip, of niet. Ik wil hem niet skippen, maar BFT is ook wel lekker voor een Atlanta erbij, en zo slecht is zijn stock concealment niet, is alleen dat zijn range zuigt :P.
Ik zal overigens eerder Preventive Maintenance nemen ipv Exper Loader. Verder heb ik ook idd nu Adrenaline Rush en Priority Target.

Maar goed, dan ben ik nog wel een hele tijd bezig voor ik daar ben :P. Momenteel alle niet noodzakelijke signalen van mijn Gearing af, en vervangen door meer (captain) XP signalen. Hij is nu lvl 18, nog een 150k captain XP ofzo en ik kan voor het eerst elite commander XP gaan farmen :).

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 17-07-2018 14:43 ]

• GLR89
Als je eenmaal wat 19p captains hebt gaat het super hard merk ik zelf. Zeker icm met Clan battles en xp/free xp/ captain xp farmen. Inmiddels 19x een 19p captain en nr 20 staat om de hoek te wachten. In enkele dagen tijd 1mio captain xp gefarmed zeker in de CBs gaat het hard.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SpamLame schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:39:
Blegh het is zeker vakantie nivo (ook het mijne) is :N
Merkte het Maandag en gisteren ook al goed.
Vooral DD's die binnen 2 minuten dood zijn en daardoor je al een verloren potje speelt. Cruisers rennen dan de andere kant van de map op en dan kan je als BB (Alsace/Lion) alleen nog maar kiten. En als je dan als een van de laatste overblijft met 50%+ hp, krijg je de 44% (of die met verborgen stats :X ) backseat gamers over je heen omdat je niet net zoals de rest van je team naar je ondergang rushed.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• TheBrut3
Over de Atlanta gesproken, vandaag met 50% korting.
Gisteren helemaal vergeten de LoYang te kopen. :+

• SpamLame
TheBrut3 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:06:
Gisteren helemaal vergeten de LoYang te kopen. :+
Is niet erg, houd je meer €'s (20ish) in de beurs ;)

• TheBrut3
SpamLame schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:30:
Is niet erg, houd je meer €'s (20ish) in de beurs ;)
Dat ding is toch juist DE DD te go bij ranked?

• SpamLame
TheBrut3 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:41:
[...]

Dat ding is toch juist DE DD te go bij ranked?
O ze is best sterk in Ranked, alleen daar had ik het niet over.

Maar als je haar wilt voor Ranked, dan denk ik niet dat ze nomaals in de aanbieding komt, voordat het nieuwe seizoen begint.

• Louwke
  • Nu online
Lo Yang is by far de beste DD op T8. Dat ding in een cap kan er alleen uitgedrukt worden door een Radar of een Z-52. Verder heb je weinig te vrezen in dat ding :)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren WOW ingedoken en voelt leuk aan. Ik heb een jaartje WOT gespeeld en vond daarin (US) Artillery altijd het leukst (jaja, ik kom daar eerlijk voor uit ;)).

Zal dit betekenen dat ik in WOW uiteindelijk naar de Carriers zal gaan? En zo ja, is er een bepaald land aan te wijzen waarmee ik het beste kan beginnen?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• SpamLame
Ngangatar schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:48:
Gisteren WOW ingedoken en voelt leuk aan. Ik heb een jaartje WOT gespeeld en vond daarin (US) Artillery altijd het leukst (jaja, ik kom daar eerlijk voor uit ;)).
Welkom.
Zal dit betekenen dat ik in WOW uiteindelijk naar de Carriers zal gaan? En zo ja, is er een bepaald land aan te wijzen waarmee ik het beste kan beginnen?
Tja wie zal het zeggen.
Wbt CVs er zit een rework aan te komen. Aangezien CVs een redelijk steile leercurve hebben lijkt me nu daarmee starten niet handig. Dat gezegd niemand weet precies wanneer die rework er nu echt aankomt. Daarnaast zal toch eerst de T4's in de techtree van de USA & Japan (de enige landen met CV (negeer de Graf Zeppelin nu maar even)) moeten vrij spelen voordat je uberhaupt een CV kan unlocken.

Zoek je advies of iemand om mee in division te spelen, kom dan even op ingame channel "Gathering of Warships (open channel van Got_PcDealer)" of op discord (link in TS).

[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 19-07-2018 14:57 ]

• VulcanPyroman
  • Niet online
Carriers krijgen binnenkort (niet aangekondigd wanneer precies) een complete rework. Dus ik zeg niet dat je daar niet mee kunt beginnen als je dat erg leuk lijkt, maar het is daarom en omdat het erg anders speelt dan de rest niet de beste type om mee te starten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SpamLame schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:55:
[...]

Welkom.

[...]

Tja wie zal het zeggen.
Wbt CVs er zit een rework aan te komen. Aangezien CVs een redelijk steile leercurve hebben lijkt me nu daarmee starten niet handig. Dat gezegd niemand weet precies wanneer die rework er nu echt aankomt. Daarnaast zal toch eerst de T4's in de techtree van de USA & Japan (de enige landen met CV (negeer de Graf Zeppelin nu maar even)) moeten vrij spelen voordat je uberhaupt een CV kan unlocken.

Zoek je advies of iemand om mee in division te spelen, kom dan even op ingame channel "Gathering of Warships (open channel van Got_PcDealer)" of op discord (link in TS).
Ok, dus dan lekker starten in bijvoorbeeld Japan met de Cruiser en/of Battleships.

Ik heb een maatje welke al wat langer speelt maar wie weet kom ik binnenkort wel even buurten, kan altijd leuk zijn. Thanks!

• TheBrut3
Arty in WoT en CV in WoWs is echt niet te vergelijken.
Een arty lijkt inderdaad meer op een BB. Lekker aan de rand van de map hangen op max range en hopen dat je shells raken.

• Louwke
  • Nu online
Zoals je een BB dus niet hoort te spelen 😂

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Iemand een oordeel over de huidige dagdeal van WoW?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• SpamLame
Tijgert schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:17:
Iemand een oordeel over de huidige dagdeal van WoW?
Stock amagi op t7 ? Ik vind het niet echt de moeite, maar het blijft jouw keus.

• PcDealer
Squishy zijkant. Dispersion van heb ik jou daar. Zou volgens wiki een zeer zware broadside hebben, maar in toen ik het speelde raakte ik veel, maar pende weinig.

• SpamLame
Vandaag is de Scharnhorst met 50% korting
https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/9838/

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

VulcanPyroman schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:57:
Carriers krijgen binnenkort (niet aangekondigd wanneer precies) een complete rework. Dus ik zeg niet dat je daar niet mee kunt beginnen als je dat erg leuk lijkt, maar het is daarom en omdat het erg anders speelt dan de rest niet de beste type om mee te starten.
Heb zojuist een Japans Battleship tier 4 gekocht. Leek me een leuke tier om te oefenen en voor een fijn laag bedrag waardoor het niet slecht voelt. Eerst 3 battles gewonnen en speelt best fijn, heb het gevoel dat ik impact heb op de pot.

• Zertaxka
  • Niet online
Aanrader !
Eerste Premium ship die ik toen op aanraden van tweakers hier heb aangeschaft. Als Top tier een beest, alleen sinds de Lyon er is moet je daar nu echt geen broadside aan geven.
De reden dat mijn Lyon nog in de haven ligt, 15k+ volleys op Shineyhorses :9

• GLR89
Ngangatar schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:21:
[...]

Heb zojuist een Japans Battleship tier 4 gekocht. Leek me een leuke tier om te oefenen en voor een fijn laag bedrag waardoor het niet slecht voelt. Eerst 3 battles gewonnen en speelt best fijn, heb het gevoel dat ik impact heb op de pot.
Leuk dat het goed bevalt, mocht je er meer zin in krijgen, de t7 scharnhorst hierboven ook genoemd is zeer gunstig geprijsd en een absolute aanrader als je door wilt met deze game. Houd er wel rekening mee dat enige ervaring op hogere tiers een aanrader/vereiste is. Plompverloren een t7 schip kopen zonder enige kennis is vrij onhandig, maar vast aanschaffen voor de toekomst is een goed idee (:

Kleine aanvulling: speel je coop of randoms? Coop is tegen bots (computer gestuurde tegenstanders) Random is tegen andere spelers.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

GLR89 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:32:
[...]

Leuk dat het goed bevalt, mocht je er meer zin in krijgen, de t7 scharnhorst hierboven ook genoemd is zeer gunstig geprijsd en een absolute aanrader als je door wilt met deze game. Houd er wel rekening mee dat enige ervaring op hogere tiers een aanrader/vereiste is. Plompverloren een t7 schip kopen zonder enige kennis is vrij onhandig, maar vast aanschaffen voor de toekomst is een goed idee (:

Kleine aanvulling: speel je coop of randoms? Coop is tegen bots (computer gestuurde tegenstanders) Random is tegen andere spelers.
Tx voor de tip. Al zal ik nog geen tier 7 kopen, vind ik het tegen die tijd nog leuk geef ik wel een paar euro meer uit :). Het niveau daar is te hoog voor me vermoed ik. Eerst maar eens ondervinden hoe hits met verschillende types boten tegen welke delen van schepen echt goed werken. En andersom qua verdediging.

Ik speel Random, je liet me even schrikken :).

• SpamLame
@Ngangatar Ishizuchi is een leuk schip, speel haar zelf af en toe.
Wbt de Scharnhorst kopen, consensus is dat je een premium op tier X pas koopt als je ook een techtree schip op die tier hebt.
De korting is leuk maar ze zal vast nog een keer met korting te kopen zijn.
Dat gezegd kan je het schip nu kopen en pas spelen als je een techtree t7 hebt.

• Sissors
  • Niet online
Gezien het toch een behoorlijk prijzige aankoop nog steeds is, zou ik eerst maar eens kijken of het spel je bevalt als je pas net begonnen bent. Sowieso speelt Scharnhorst redelijk anders als Japanse battleships, zou dus eerst een Gneissenau vrijspelen en kijken of dat type je bevalt, en dan overwegen of je een premium schip wil.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:23:
Gezien het toch een behoorlijk prijzige aankoop nog steeds is, zou ik eerst maar eens kijken of het spel je bevalt als je pas net begonnen bent. Sowieso speelt Scharnhorst redelijk anders als Japanse battleships, zou dus eerst een Gneissenau vrijspelen en kijken of dat type je bevalt, en dan overwegen of je een premium schip wil.
Inderdaad, vooralsnog zie ik niet echt een premium die ik 'moet' hebben. (Kamikaze R daargelaten :+ )

Heb momenteel 14 premiums in port waarvan ik er 2 gekocht heb, en 2 uit gekochte containers. Valt wel op dat ik met slechts 1 gekocht schip boven de 100k xp ben uitgekomen. Kronstad zit nu bijna over de 100k, het blijft gewoon gokken of je een schip ook daadwerkelijk gaat spelen als je het gekocht hebt.

't is weer weekend zeker? 4e loss met de Buffalo, normaal gaat het altijd heerlijk in dat schip... vanavond ook continue 70k+ damage, en lekker lang actief radarren.. maar 't team :F

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 20-07-2018 21:31 ]

• SpamLame
KamiR krijgen moet je mazzel mee hebben, heb haar gekregen als een eventship an AFAIK niet on sale gezien.
Haar zuster schepen Fujin & Kamikaze heb ik wel in de shop gezien en de Kamikaze zit ook in supercontainers.

Vandaag de Hood met 50% korting dus >>€ 17.89<<

Zit je op een berg doubloons en wilde je altijd de Hood al hebben?
Ingame heb je ook 50% korting ie voor 4850 doubloons is ze van jou.

[ Voor 37% gewijzigd door SpamLame op 21-07-2018 07:07 ]

• GLR89
Kamikaze is de enige premium die op
Mn lijstje staat. Alle andere nice to have maar niet heel speciaal. Belfast en kutuzov krijgen door hun toch wel unieke speelstijl een appart plaatsje, maar aangezien beide uitgefaseerd zijn innde premium shop niet echt relevant. Voor liefhebbers van dds blijft de loyang een super aanrader!! Dat ding is (mits goed gespeelt) enorm OP!! (:

• PcDealer
Hood gekocht met doubloons @SpamLame :)
Was goedloper per euro dan direct met geld.

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 21-07-2018 23:54 ]

• SpamLame
@PcDealer Hoe (be)doe(l) jij dat?
4850 doubloons is gelijk aan € 18.34 via de "any amount" optie in de prem shop.
Dus direct met geld kopen is goedkoper, tenzij je de doubloons eerder met korting hebt gekocht of hebt gekregen en je die korting "doorrekent".

Vandaag de Atago met 30% korting https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/9874/

[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 22-07-2018 07:06 ]

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-11 21:40
Gisteren dit spel geïnstalleerd en het is wel ff wennen. Moet alles nog onder de knie krijgen en weet nog niet goed hoe het hele spel werkt. Ik vind het wel een leuker spel als WoT. Je kan me toevoegen, maar ik ben nog niet echt goed haha. Mijn naam ingame is M1koe.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Mikoe schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:00:
Gisteren dit spel geïnstalleerd en het is wel ff wennen. Moet alles nog onder de knie krijgen en weet nog niet goed hoe het hele spel werkt. Ik vind het wel een leuker spel als WoT. Je kan me toevoegen, maar ik ben nog niet echt goed haha. Mijn naam ingame is M1koe.
Heb in het begin ook bijna een jaar WoT aan de kant geschoven voor WoWs, maar uiteindelijk ging het toch weer kriebelen. Speel ze nu beide.

Signature van nature

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-11 21:40
Wilde dat ook doen, alleen me schijfruimte was op |:( Dus moet binnenkort een 2de schijf dr bij zetten, want had niet verwacht dat ik dr veel games op zou zetten haha.

• PcDealer
SpamLame schreef op zondag 22 juli 2018 @ 06:40:
@PcDealer Hoe (be)doe(l) jij dat?
4850 doubloons is gelijk aan € 18.34 via de "any amount" optie in de prem shop.
Dus direct met geld kopen is goedkoper, tenzij je de doubloons eerder met korting hebt gekocht of hebt gekregen en je die korting "doorrekent".
Ik heb in elk geval niet de gratis port slot meegerekend van 300 Doubloons :(
Ik had ook niet verteld dat ik de Ultimate Treat had gekocht en met die Doobloons het schip (zonder port slot).

In bold wat ik had berekend en in het blauw wat ik had moeten berekenen:
ItemDoubloonwaardeBedragDoubloons/EUR
Hood 50% 4850EUR 19,79EUR 271,10
Schip + port slot 5150EUR 19,79EUR 287,87
Manual Doobloons4850EUR 18,34EUR 264,45
5500 Doobloons 5500EUR 19,99EUR 275,14
Ultimate Treat13500EUR 44,18EUR 305,57
13.500 + 30 dagen Premium16000EUR 44,18EUR 362,15

Toch uiteindelijk in mijn situatie goedkoper dan direct met geld het schip en ik houd nu over voor eventuele kortingen op schepen ingame.

Mikoe schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:00:
Sircuri schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:34:
[...]

Heb in het begin ook bijna een jaar WoT aan de kant geschoven voor WoWs, maar uiteindelijk ging het toch weer kriebelen. Speel ze nu beide.
Ik heb ook een aantal jaren WoT fanatiek gespeeld met clan Gathering of Tanks. Maar op een gegeven moment waren de veranderingen zo dat m.i. alleen de supersnelle clickers konden winnen. De casual gamer als ik had te weinig kans. Hoogste tank die ik heb is de M103 en ik ben er mee gestopt op een verloren battle eens in de paar maanden na. Ik speel WoWp iets meer met bombers.

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 22-07-2018 20:36 ]

• SpamLame
Prinz Eugen in de shop met 30% korting (dus €28.04)

https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/9875/

• Louwke
  • Nu online
Eugen interessant, maar denk dat ik hem oversla aangezien ik de Kutuzov en Atago al heb. Schat ze beide hoger in wat dat betreft.

• PcDealer
Louwke schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:51:
Eugen interessant, maar denk dat ik hem oversla aangezien ik de Kutuzov en Atago al heb. Schat ze beide hoger in wat dat betreft.
Velen zullen haar al gratuit hebben gekregen via een missie, zoals ik :)

• Louwke
  • Nu online
Maar zonder Camo zullen we maar zeggen Takao is hetzelfde maar mist de camo die de Atago wel heeft en hem daardoor nog beter maakt ;)

• Zertaxka
  • Niet online
Zit er stiekem wel aan te twijfelen om de Prinz Eugen te halen. Vond de Hipper voor de buff al leuk om te spelen, dus een Premium versie ervan lijkt me wel leuk.

• PcDealer
Vo
Zertaxka schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:09:
Vond de Hipper voor de buff al leuk om te spelen, dus een Premium versie ervan lijkt me wel leuk.
Volgens mij zijn het totaal verschillende schepen.

• Louwke
  • Nu online
@PcDealer Niet echt verschillend. Hij is langer en zwaarder, dus meer hitpoints. Hij heeft een heal wat de Hipper niet heeft. verder zijn ze aardig gelijk op wat kleine stats na.

• PcDealer
Louwke schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:54:
@PcDealer Niet echt verschillend. Hij is langer en zwaarder, dus meer hitpoints. Hij heeft een heal wat de Hipper niet heeft. verder zijn ze aardig gelijk op wat kleine stats na.
Jup, ik was in de war met http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Admiral_Graf_Spee

• SpamLame
3078 zijn de nummers voor de Alabama, of meer bepaalt €30.78 nu ze met 30% korting te koop is
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/9905/

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Laatste paar dagen niet veel tijd gehad voor een potje, maar als je dan ingame gaat... Man man man blijkbaar is m'n team-RNG met de Buffalo op. Elk potje een dikke loss, en dan maakt het niet uit hoeveel DD's je eruit knalt of damage doet.

Hoop 'm toch met een paar wins af te kunnen sluiten, want moet nog ~17k xp, en dan gaat de DM er komen. Buffalo gaat dan in de verkoop, want heb de Balti en Cleveland van US cruisers die ik wel houdt. M'n port is helaas niet oneindig, de credits die ik ervoor krijg zijn een stuk handiger :P .

Nu nog de vraag of ik wacht op Halsey, of een reguliere captain erop zet...

• TheBrut3
SpamLame schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:05:
3078 zijn de nummers voor de Alabama, of meer bepaalt €30.78 nu ze met 30% korting te koop is
Gokje voor de laatste 2: Tirpitz en Roma (of Kutuzov).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SpamLame schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:05:
Ziet eruit als een prima schip als ik de fora moet geloven.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:43
Is gewoon een North Carolina toch? Ik begreep wel dat het een beest is met secondary's - is eerder al een filmpje over gepost in dit topic.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hammetje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:37:
Is gewoon een North Carolina toch? Ik begreep wel dat het een beest is met secondary's - is eerder al een filmpje over gepost in dit topic.
Deze is wel leuk om even te lezen. Ik zal in dit topic nog even neuzen dan.

https://forum.worldofwars...-alabama-worth-it/?page=2

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Hammetje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:37:
Dat is de Massachusetts, weet zo 123 niet wat bijzonder was aan de Alabama... gevonden.
The big things that set Alabama apart from North Carolina are her torpedo defense system — the best of any American battleship in the game — and her improved handling characteristics. With a two second faster rudder shift time and a 50 meter smaller turning circle radius, she is both better able to dodge incoming torpedoes and better able to withstand damage from any she is unable to avoid. While Alabama and North Carolina share the same bow armor scheme that enables them to better resist incoming fire when bow-on towards enemies, they also share the same citadel location; enemy battleships with broadside shots on Alabama can very easily strip off large amounts of her health, especially at longer ranges.
Dus betere handling en torp protection.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Case_C schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:43:

Dus betere handling en torp protection.
Ik ga het niet proberen, blijf wel weg van de torpedo's >:)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ngangatar schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:46:
[...]
Ik ga het niet proberen, blijf wel weg van de torpedo's >:)
Veel succes met de Asashio ingame :+ , al die DD's met long-range torps zijn soms wel vervelend. Nu heb ik daar met Cruisers gelukkig minder last van :) .

Speel de Montana bijna alleen met ranked momenteel, af en toe nog iets met de F.dG. Maar ben sinds de Mino wel over op Cruiser gameplay. Een radar-mino is ook belachelijk goed. Je word gespot.. radar aan.. DD op 8km, en dat is precies de range waarop je behoorlijk veel damage kan doen. Wel zorgen dat je direct gaat ontwijken van alle incomming shells :+ .

• Zertaxka
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:25:
Gokje voor de laatste 2: Tirpitz en Roma (of Kutuzov).
Verwacht niet dat er met vandaag een BB er nog 2 BB's zullen volgen.
Denk zelf dat er een DD komt (Sims/Kidd/Leningrad/Gallant/Z-39/Blys) en daarnaast nog een Cruiser/Tirpitz/Roma.

• PcDealer
Ik wil wel een Italiaan.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

ftfy

Wanneer zouden we daar eens een main line van gaan zien? Of zouden ze dat bij Premiums houden?
Pagina: 1 ... 93 ... 129 Laatste