Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
1shot1kill schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:41:
[...]

.... maar pas na de CV rework.
Soon (tm)
PcDealer schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:35:
Ik heb de Belgische vlag gekozen, masr kan het niet vinden ingame. Weet iemand hoe het zit?
Ik moest op de website ook nog confirmen.

@Louwke
Ik heb momenteel 121 schepen in port, waarvan 6 tijdelijk.
Dan kom ik uit op
Collector of the III degree" - for the presence of 100 ships in Porto during the last 100 fights
En het komt er inderdaad aan:
https://forum.worldofwars...ndComment&comment=2493751

[ Voor 69% gewijzigd door PcDealer op 15-06-2018 23:19 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
*O* Weekend *O*

-O- 4/4 loss -O-

Tijd voor iets anders :|
Schijnt een *nieuwe* site te zijn waar je filmpjes kijken kan, joetjoep of zo..

[ Voor 37% gewijzigd door SpamLame op 16-06-2018 08:04 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:02:
*O* Weekend *O*

-O- 4/4 loss -O-

Tijd voor iets anders :|
Schijnt een *nieuwe* site te zijn waar je filmpjes kijken kan, joetjoep of zo..
Ik ken het gevoel...

Gelukkig vandaag volgens mij een 5 out of 9 win, dus toch nog een positieve dag, maar de rest is gewoon bout. Overigens speel ik nu echt nog de grind voor die Indianapolis (die je dan 1x speelt ofzo) en verder sparen aan free-cap-xp met det t10 boten.

Wie weet dat het nieuwe ranked seizoen het weer echt leuk gaat maken.. maar dat zal me benieuwen...

• SpamLame
Case_C schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:27:
[...]

Ik ken het gevoel...

Gelukkig vandaag volgens mij een 5 out of 9 win, dus toch nog een positieve dag, maar de rest is gewoon bout. Overigens speel ik nu echt nog de grind voor die Indianapolis (die je dan 1x speelt ofzo) en verder sparen aan free-cap-xp met det t10 boten.

Wie weet dat het nieuwe ranked seizoen het weer echt leuk gaat maken.. maar dat zal me benieuwen...
Heb WoWs niet meer aangeraakt sinds die post, Indy missies had ik al vrijdag binnen.
Lekker even wat andere games gedaan.

Eerst komt er weer CBs voordat je weer aan een seizoen Ranked mag denken ;)

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:50
Donderdag begon voor mij het weekend geloof ik. Drama game na drama game, RNG zat tegen niet normaal. In de Des Moines leek het wel of alle hits op me Citadels waren en alle fuckign torpedo's in de wereld wisten me te raken. Gelukkig was dat Vrijdag en Zaterdag avond voorbij en leek het juist weer andersom te zijn. Schepen die broadside bleven draaien voor me en de citadel hits vlogen bij hen om de oren.

Al met al heb ik wel het gevoel dat het echt minder wordt qua spel nivo over het algemeen. De 8 minuten games lijken eerder normaal te worden dan de uitzondering. Je zou bijna je team maten af gaan maken om nog wat XP weg te slepen uit de potjes.

Untappd: Louwke80

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:39:
[...]

Heb WoWs niet meer aangeraakt sinds die post, Indy missies had ik al vrijdag binnen.
Lekker even wat andere games gedaan.

Eerst komt er weer CBs.. voordat je weer aan een seizoen Ranked mag denken ;)
Die bedoelde ik! :D , CB's hopelijk heb ik dan een Des Moines.. dan heb ik eindelijk een cruiser die bruikbaar is in competitie :P .

Ben zelf weer een beetje AoE2 aan het leren :P , wie weet dat ik mijn avond-potjes WoW's verander naar AoE... :P

Ik heb nog wel wat doelen ingame, maar heb niet echt de motivatie om zoveel mogelijk schepen naar t10 te grinden. Behalve dan voor de Akizuki als die line uitkomt. (Wat ook betekend dat de Yugemo gewoon t9 gaat blijven voor een lange tijd :+ )

Des Moines (Haley), Groser Kurfurst, Harugumo (Yamamoto) is dan alles wat nog gehaald gaat worden voor t10. Dan alleen die commanders nog naar 19pt. en dan vind ik het wel mooi. Speel nu alleen gemiddeld wel meer tussen t9 en t10... en de credits blijven dan meestal gelijk :/ .

Des Moines wil ik proberen te halen voor het nieuwe CB seizoen iig :) als ik naar m'n rating kijk ben ik in de CA/CL boten toch beter dan met de BB's.

• SpamLame
Case_C schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:38:
[...]

Ben zelf weer een beetje AoE2 aan het leren :P , wie weet dat ik mijn avond-potjes WoW's verander naar AoE... :P
Age of Empires speel ik ook nog regelmatig. Lekker even hersenloos op een Giant map aan de slag tegen AI.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
Case_C schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:38:
[...]

Die bedoelde ik! :D , CB's hopelijk heb ik dan een Des Moines.. dan heb ik eindelijk een cruiser die bruikbaar is in competitie :P .

Ik heb nog wel wat doelen ingame, maar heb niet echt de motivatie om zoveel mogelijk schepen naar t10 te grinden. Behalve dan voor de Akizuki als die line uitkomt. (Wat ook betekend dat de Yugemo gewoon t9 gaat blijven voor een lange tijd :+ )

Des Moines (Haley), Groser Kurfurst, Harugumo (Yamamoto) is dan alles wat nog gehaald gaat worden voor t10. Dan alleen die commanders nog naar 19pt. en dan vind ik het wel mooi. Speel nu alleen gemiddeld wel meer tussen t9 en t10... en de credits blijven dan meestal gelijk :/ .

Des Moines wil ik proberen te halen voor het nieuwe CB seizoen iig :) als ik naar m'n rating kijk ben ik in de CA/CL boten toch beter dan met de BB's.
AoE2 long long time ago. was wel geinig maar ik denk dat ik er nu geen zin meer in heb :+

vwb je DM verhaal, ik zie zelf dat de Hindenburg en Zao de "GO-TO" schepen zijn geworden in de competitieve meta. Een DM/Moskva is nice to have vanwege radar, maar nu de Yueyang ook radar heeft en eigenlijk de ogen is/zijn voor het team zie ik steeds minder games met een radar heavy setup. Smoke kwam ikzelf niet veel meer tegen in CBs afgelopen seizoen. dus de noodzaak van radar is minder. niet gespot worden en tanky schepen hebben de plek overgenomen.

waar wij veel tegen speelden in huricane:

Yueyang
Hinden
Hinden
Zao
Zao
Moskva/DesMoines (hiervoor in de plaats ook wel eens een extra dd (Gearing/Z-52) gezien)
Montana

waarbij een Zao - Hinden combi op elke flank lag, de radar naar een static point bewoog voor cap block en de dd vrij rond ging om te spotten/torpen. Montana beweegt vrij naar waar hij het meest zinvol is (lees waar een zwaargewicht roet in het eten mag komen gooien)

neemt niet weg dat de DesMoines een zeer leuk bootje is (:
zelf inmiddels alle huidige T10 schepen binnen. Laat de nieuwe toekomstige aanwinsten dus maar komen :P

Verwijderd

Offtopic;
Jemig, AOE2! Ik probeer al tijden mijn vrienden zover te krijgen om de (HD) game te kopen voor die goede ouderwetse lan parties die we een paar keer in het jaar doen. En daarna Campzone. (Maar Flatout 2 en gamecube werkt ook altijd nog goed).

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
Goede avond,

Ik heb WOWS 2 weken terug geinstalleerd en heb net een tier 4 battleship unlocked van usa.
eerder vandaag zat ik een youtube filmpje te kijken en zag dat mensen mods gebruikten..
heb gevonden dat dat wel word geaccepteerd tot op zekere hoogte, hebben jullie tips voor mij wat betreft wel mods handig/goed zijn om te gebruiken?

Groeten Khaelos

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• SpamLame
Howto DM according to Euro
Khaelos schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:26:
Goede avond,

Ik heb WOWS 2 weken terug geinstalleerd en heb net een tier 4 battleship unlocked van usa.
eerder vandaag zat ik een youtube filmpje te kijken en zag dat mensen mods gebruikten..
heb gevonden dat dat wel word geaccepteerd tot op zekere hoogte, hebben jullie tips voor mij wat betreft wel mods handig/goed zijn om te gebruiken?

Groeten Khaelos
Nope speel zonder mods.
Weet wel dat mods ;
-issue kunnen geven vlak na updates
-je kunnen flaggen als illegal mod user, krijg je bericht van van WG op je geregistreerd enailadres volgens een 3 strike you're out principe (lees je account wordt gebanned), dus blijf de lijst met acceptabel mods in de gaten houden.

[ Voor 112% gewijzigd door SpamLame op 21-06-2018 06:09 ]

• GLR89
Khaelos schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:26:
Goede avond,

Groeten Khaelos
Welkom (:

Zelf gebruik ik ook geen mods, de game heeft alle voor mij interesante toevoegingen zelf al in de game gebracht. Zelf vind ik mods niet nodig, ik heb genoeg aan de info die te halen valt uit de game zelf. Sommige mensen vinden meer info over het team/spelers interesant. Gegevens als aimassist, angle, vaarrichting ed zijn randgevallen of het toegestaan is of niet. Wat spamelame hierboven ook al zegt, hou heel goed in de gaten wat mag en wat niet want een ban is ook echt ajuus voor je account.

• Louwke
Ik gebruik op dit moment ook geen mods. Hoewel sommige wel handig zijn als diegene die de Badges weghaald. Enigste waar ik nog naar opzoek ben is die timer hoe lang het nog duurt voor je wint.

Een veilige optie is om Aslains mods te gebruiken,over het algemeen zijn deze OK om te gebruiken.
http://aslain.com/index.p...staller-wpicture-preview/

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
In WoWs nog nooit een mod gebruikt. Zou niet weten wat ik tekort kom.

• SpamLame
@Khaelos Om op Louwkes reactie in te haken >> https://forum.worldofwars...91894-modification-rules/ en gelinkte paginas is de WGs uitganspunt wbt mods.

• Louwke
Top @SpamLame kreeg die pagina dus niet gevonden. Van aslain wist ik dat deze meestal ok zijn namelijk

• SpamLame
@Louwke Graag gedaan , Aslain word idd gezien als "veilig", maar aangezien alleen nog "niet-mod" gebruikers hebben gereageerd kan @Khaelos wat betreft mod adviezen beter bij de bron gaan zoeken en daaruit zijn conclusies trekken.

Persoonlijk heb ik *helemaal* geen zin om WG's modpolicies regelmatig te checken op welke mods (waar vandaan dan ook) nog mogen (of niet). De vanilla client is dan wat overblijft.

• SpamLame
Wil je nog geld stuk slaan op premium
Thus, 31 ships are available in the Premium Shop, and we are not planning to remove them from the shelves.
31 schepen in de shop.
  • II Smith
  • III Vampire
  • III Campbeltown
  • V Okhotnik
  • VI Gallant
  • VI Anshan
  • VIII Kidd
  • II Mikasa
  • III König Albert
  • IV Ishizuchi
  • V Texas
  • V Giulio Cesare
  • VI Arizona
  • VI Mutsu
  • VI Warspite
  • VII Scharnhorst
  • VII Duke of York
  • VII Ashitaka
  • II Diana
  • II Albany
  • II Emden
  • III Aurora
  • III Katori
  • III Oleg
  • V Marblehead
  • V Murmansk
  • V Krasny Krym
  • VI Huanghe
  • VII Atlanta
  • VII Indianapolis
  • VIII Prinz Eugen

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:49

WhySoSerious

Be the change.

[GOT]Wrakje gespot, gelukkig zaten we in hetzelfde team d:)b

• SpamLame
Beetje mazzel gehad met die 30plns missie.

In de cruisers wilde het maar niet lukken, want geen CV op 1 game na.
Ben niet de beste CV speler, maar ja als ik die missie wil en er zijn geen CVs tja wat moet je dan.
Dus met 8 pln kills op de teller, T6 indy gepakt, maar 3 squadrons te managen, moet te doen zijn.
Eerste game defeat, maar 8 planes van een Ryujo te pakken gekregen.
Tweede game de mazzel dubbel CV T6 + T5, beide nog slechter dan mij.
44 Plane kills, 2 kills, top XP en missie klaar voor Indianapolis, teller staat daar op 14/21.

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:21
Ik had de mazzel dat ik op een moment speelde dat veel CV's ook bezig waren. Had pas een paar planes en toen won ik de Atlanta. Die ff de 18 punten capt van mijn DM en voila. Elke vliegtuig wat in de 7.2 km radiaal kwam was de lul hihihihhihi. Dus job done :)

• SpamLame
auroortje schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:44:
Ik had de mazzel dat ik op een moment speelde dat veel CV's ook bezig waren. Had pas een paar planes en toen won ik de Atlanta. Die ff de 18 punten capt van mijn DM en voila. Elke vliegtuig wat in de 7.2 km radiaal kwam was de lul hihihihhihi. Dus job done :)
LOLanta heb ik ook geprobeerd, uiteraard geen enkel CV in de match :( .
Maar eh gewonnen zeg je, congrats. Was het 1 van de standaard missie containers of een freedom container uit de shop (of een reguliere SC)?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
Louwke schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:23:
Ik gebruik op dit moment ook geen mods. Hoewel sommige wel handig zijn als diegene die de Badges weghaald. Enigste waar ik nog naar opzoek ben is die timer hoe lang het nog duurt voor je wint.

Een veilige optie is om Aslains mods te gebruiken,over het algemeen zijn deze OK om te gebruiken.
http://aslain.com/index.p...staller-wpicture-preview/
bedankt allemaal voor de reacties, ik zal die aslains eens bekijken! :)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• auroortje
SpamLame schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:01:
[...]

LOLanta heb ik ook geprobeerd, uiteraard geen enkel CV in de match :( .
Maar eh gewonnen zeg je, congrats. Was het 1 van de standaard missie containers of een freedom container uit de shop (of een reguliere SC)?
Was de finale container uit de missie Hit Hard Hit Fast. 1ste missie welteverstaan. Dus had daar mazzel mee.

• SpamLame
auroortje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Was de finale container uit de missie Hit Hard Hit Fast. 1ste missie welteverstaan. Dus had daar mazzel mee.
A nice, ben zelf nog niet gestart met die Campaign (of iig heb ik de eerste mission nog niet completed).

• SpamLame
076 patch deze donderdag

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Arsenal ziet er wel leuk uit, vraag me af hoe frequent die coal/steel drops worden. Gezien dat toch ipv vlaggen of andere crate drops gaat komen.

En dat de Stalingrad via het Arsenal te halen is... gaat wel lastig worden om dan te kiezen tussen de Kronshtad en Stalingrad. Maar gok dat je daar toch wel even voor mag grinden.

Wel benieuwd wat er tijdens 0.7.6 getest gaat worden... wellicht de Japanse gunboats :D .

• GLR89
Er komen 2 currencies voor het arsenal: “coal” en “steel” coal wordt wat algemener (free xp achtig) steel wordt exclusiever (rank 1 & clan battle reward) voor coal kunnen andere schepen gekocht worden dan voor steel. (Flint, Black, Stalingrad = Steel) (specifieke premiums, Salem = coal)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:30:
Er komen 2 currencies voor het arsenal: “coal” en “steel” coal wordt wat algemener (free xp achtig) steel wordt exclusiever (rank 1 & clan battle reward) voor coal kunnen andere schepen gekocht worden dan voor steel. (Flint, Black, Stalingrad = Steel) (specifieke premiums, Salem = coal)
Dus steel gaat niet in SC zitten? Of met een kleine hoeveelheid in een normale? Als ze 't nou zouden geven voor teamplay :P dat zou eens wat zijn :) .

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Heeft al iemand de Monaghan uit een kistje gekregen?
Ben benieuwt hoe die is.

Verwijderd

Ik heb m uit een kist gekregen. Ik vind m niet heel goed maar is een faragut zonder de achterste torens. Keuze uit korte range wat snellere torps of langzamer 9,2km torps. Kortom alleen de voorste 2 gunturrets heb je en dat is voor een amerikaanse destroyer niet fijn is ook niet stealthier als de faragut. Wel tier 6

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2018 11:55 . Reden: aanpassing tier ]

• SpamLame
@Vorst8 Helaas, wel een Cleveland en Kidd, ik hoop haar nog te krijgen uit de kistjes van de Iniadanapolis marathon en mogelijk daarna nog uit de Iniadanapolis Missies

• SpamLame
Operation Cherry Blossom is relatief EZ.
Snelle cruiser (Charles Martel met spoodbeest) voor de 2 myokos by de 2 regimenten in de buurt.
Op weg daarnaar toe de 4 DDs focussen.
Myokos afmaken.
DD daar in de buurt stuk maken terwijl je weer naar het midden gaat richting noordoosten.
Atago (keyship) zinken en de 2 airport (HE & secondairies).
Profit 5 stars.

Cleveland heb ik ook geprobeerd maar gebrek aan snelheid en range werkte niet lekker voor mij.

Kutuzov werkt mss ook nog niet geprobeerd., maar de 152 tov 203 hebben toch een flink minder punch als het om de aerodromes gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door SpamLame op 28-06-2018 20:26 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:27:
Snelle cruiser (Charles Martel met spoodbeest) voor de 2 myokos by de 2 regimenten in de buurt.
Myokos afmaken.
DD daar in de buurt stuk maken terwijl je weer naar het midden gaat richting noordoosten.
Profit 5 stars.

Cleveland heb ik ook geprobeerd maar gebrek aan snelheid en range werkte niet lekker voor mij.

Kutuzov werkt mss ook nog niet geprobeerd., maar de 152 tov 203 hebben toch een flink minder punch als het om de aerodromes gaat.
Cherry Blossom is wel leuk gelukkig, het hangt wel af van de skills van je team. Wel jammer van de krappe keus in schepen. Nu ik 't zo bedenk had ik idd de Franse cruiser moeten halen... die was dan wel stock, maar beter dan alle credits die ik nu heb stukgeslagen op de Cleveland :+ , maar goed die moet toch een upgrade krijgen zodat ik die line ook weer kan spelen.

Nog 32k free XP en dan is de Kronshtad ook eindelijk in port :) , geeft weer wat nieuwe gameplay voor mij. Momenteel CL, CA en BB met de Mino, Buffalo, Friedrich en Montana, komt er nog een BC bij :) . Nog even wachten op de japanse gunboats dan heb ik volgens mij elke gebalanceerde type van boot in port op t9 en t10 :+ .

Hopelijk vandaag eindelijk een missie uit die containers halen... nog maar 10 kansen. Straks wellicht weer in de laatste... en dan natuurlijk de Cleveland of Monaghohan of hoe dat ding ook heet...

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 29-06-2018 10:28 ]

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:24:
[...]

Hopelijk vandaag eindelijk een missie uit die containers halen... nog maar 10 kansen. Straks wellicht weer in de laatste... en dan natuurlijk de Cleveland of Monaghohan of hoe dat ding ook heet...
Hoezo 10 kansen?
Als je de Indianapolis krijgt (op zijn vroegst kan dat op 6 juli) kan je ook nog elke 3 dagen een extra container uit de "2,600 Nautical Miles of Indianapolis" missies krijgen tot aan 25 juli.
Komt neer op 16 kansen in de meest optimale situatie.

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:27:
Myokos afmaken.
Profit 5 stars.
Ik won met 4 sterren in de eerste poging met Kutuzov. 7 bombers geplet, maar toch niet opgewassen tegen torps. Misschien te dicht bij de noordkust.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Hoezo 10 kansen?
Als je de Indianapolis krijgt (op zijn vroegst kan dat op 6 juli) kan je ook nog elke 3 dagen een extra container uit de "2,600 Nautical Miles of Indianapolis" missies krijgen tot aan 25 juli.
Komt neer op 16 kansen in de meest optimale situatie.
Oh ja die missie zie ik niet omdat ik het schip niet heb waarschijnlijk :) . Nou we blijven duimen voor die Atlanta.

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:37:
[...]

Ik won met 4 sterren in de eerste poging met Kutuzov. 7 bombers geplet, maar toch niet opgewassen tegen torps. Misschien te dicht bij de noordkust.
Ik prefereer de westkust ongeacht het schip
Nadat het regiment veilig is zet ik std onderscheppings koers naar de CVs.
Kan je nog mooi repairs krijgen, heb je extra AA van de CVs voor inkomende planes.
Vandaar uit ga ik na het kleine eiland links van de CVs aangezien daar de Atago langs gaat komen.
Nadat die dood is ga ik naar het noorden terwijl ik een airfield onder vuur heb.
Er is in de baai een klein eilandje waar je achter parkeren kan, en er toch overheen vuren kan, bereik hebt voor beide airfields en relatief veilig voor torps.

Plaatje er bij van mijn globale route, helaas niet snel een groter plaatje kunnen vinden.
route

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 29-06-2018 10:51 ]

• GLR89
Case_C schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:40:
[...]

Oh ja die missie zie ik niet omdat ik het schip niet heb waarschijnlijk :) . Nou we blijven duimen voor die Atlanta.
succes met de missie. inmiddels op 39 containers en exact 0 missies gehad ;)

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:40:
[...]

Nee die heb je nog niet, of zie je geen kans de Indianapolis uit de marathon te winnen?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:45:
[...]
Nee die heb je nog niet, of zie je geen kans de Indianapolis uit de marathon te winnen?
Die ga ik wel halen ja, de missies zijn allemaal heel goed te doen. Dus het is ook geen eens zo'n gigantisch grind. Gewoon elke dag een paar potjes als er een missie is. (En anders wel voor free (cap) XP. )

• SpamLame
PSA; lijkt erop dat de legendary modules als personal assignment vrij komen NA het spelen van het schip waar die module betrekking op heeft.

• PcDealer
Zo. 61 3-punten kapiteins verwijderd.

Met nieuwe schepen spelen. Euj, kijk eens hier! http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Ships_of_Pan-America

[ Voor 58% gewijzigd door PcDealer op 29-06-2018 17:19 ]

• SpamLame
:o 1750bXP gehaalt met de Richelieu in een TX game, die ik maar magertjes vond.
Iets onder de 90k dmg en 2 kills, geen caps of cap resets, slechtt gekozen positie.
Complete maar aangename verrassing, dacht dat ik daar nl de meeste moeite mee zou hebben.
Nu nog die 100 modules

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 18:07:
:o 1750bXP gehaalt met de Richelieu in een TX game, die ik maar magertjes vond.
Iets onder de 90k dmg en 2 kills, geen caps of cap resets, slechtt gekozen positie.
Complete maar aangename verrassing, dacht dat ik daar nl de meeste moeite mee zou hebben.
Nu nog die 100 modules
Ik had de missies geen eens gecheckt... eindig ik hiermee:
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/324120532314488834/462294993243996170/unknown.png?width=1290&height=540
2e potje... iets meer dan een kwart damage, wel minder base xp... American camo wins.
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/324120532314488834/462300313609568277/unknown.png?width=1290&height=540

Hoppa Kronshtad ligt in de haven! Even 35k free xp op een avondje gepakt met 5 potjes :+ . Even goed gebruik gemaakt van die Premium van de operation :) .

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 29-06-2018 19:44 ]

• SpamLame
@Case_C In het weekend no less :+

13K fXP verwijderd van de Kronstadt, geen idee of ik haar ga halen.

De Dallas werkt niet voor mij, of althans ik mag niet in haar winnen, wellicht eens proberen na, jawel, het weekend.
In ander nieuws, 18/21 missions voor de Indianapolis binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door SpamLame op 30-06-2018 08:14 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:13:

De Dallas werkt niet voor mij, of althans ik mag niet in haar winnen, wellicht eens proberen na, jawel, het weekend.
Aanradertje die Kronshtad. Heerlijk snel en die guns! Heerlijk om daar citadels mee te hebben, met 2 potjes al 7 stuks in de pocket. 2e potje had ik er 6 :+ , een dubbele met blind Fire op een Cleveland voor 27k damage.

Wel belangrijk om je angle in de gaten te houden.

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 18:44
SpamLame schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:13:

Verdwijnt de Kronstadt dan binnenkort?

• SpamLame
ktov schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:47:
[...]

Verdwijnt de Kronstadt dan binnenkort?
Verwacht het niet, ze is er pas net en zou ze verwijderd worden dan staat dat in de patchnotes of andere aankondiging zoals ook met de Missouri is gebeurd.

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 18:44
Ah dat leek me ook wel vreemd, ik heb je "of ik haar ga halen" dan verkeerd geïnterpreteerd.

Ik kreeg trouwens net een link om de Massachusetts al te kopen... geen idee of het wat is

• PcDealer
ktov schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:28:
Ah dat leek me ook wel vreemd, ik heb je "of ik haar ga halen" dan verkeerd geïnterpreteerd.

Ik kreeg trouwens net een link om de Massachusetts al te kopen... geen idee of het wat is
Railgun 2ndaries met een zieke rof en Tirpitz/Bismarck range? * PcDealer wants!

Vannacht in een div met iemand die 225k damage deed en 1 miljoen credits in een loss.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 30-06-2018 10:17 ]

• SpamLame
ktov schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:28:

Te duur. Wacht wel op de santa boxjes met kerst.
Geen garantie dat je haar dan krijgt, maar dat is me prima.

• Louwke
PcDealer schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:15:
[...]

Railgun 2ndaries met een zieke rof en Tirpitz/Bismarck range? * PcDealer wants!

Vannacht in een div met iemand die 225k damage deed en 1 miljoen credits in een loss.
Ehm rail gun secondaries? Je bedoeld de Atlanta guns die op je zij zitten? Ze gaan eerst naar de maan en komen dan terug. Weinig railguns wat dat betreft. Maar ze zien er wel leuk uit en erg effectief ook aangezien ze accuraat schieten. En schijnbaar nog redelijk goed kunnen voorspellen ook nog eens

• PcDealer
PcDealer schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 01:51:
[...]

Na 13 containers een Super Container!
100x November Echo Setteseven
Verder 75k credits en 1.500 Free XP. Momenteel op 341.198.

Nu spelen is fun. Elke cruiser geeft continu broadside :p
Goed voor de citadels missie.
Na 49 containers Try Your Luck en als laatste een More Credits een Super Container met 7 dagen Premium!
4.500 Free XP, nu 464.111 staan
75k credits, na aankoop Saint Louis nu 98.704.393 staan
12x nieuwe collection, 25/48 staan
18x duplications
2.700 coal, nu 59.050 staan, 0 steel

• auroortje
Had met onze USA campaign weer 2 containers.
1000 doubloons en andere had 50k free xp. :P

Met Indianapolis missie sta ik op 18/21. Niet dat ik hem wil want hij ligt al in de haven.Maar levert wel pingping op

[ Voor 40% gewijzigd door auroortje op 02-07-2018 12:42 ]

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
WOWSFACEBOOKUNITED

Code voor 5x Stars & Stripes camo

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Verwijderd

GLR89 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:44:
[...]

succes met de missie. inmiddels op 39 containers en exact 0 missies gehad ;)
30 en ik had er 4 waarvan ik 2 schepen al had. Monaghan en Atlanta bij kunnen schrijven.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb alle gratis missies en andere manieren tot nu toe om ze te krijgen tot nu toe gedaan, op eentje na (30 plane kills niet gehaald), en nog geen enkel schip erbij gehad.

• SpamLame
@Sissors Send more dissidents to gulag.

• Pyramiden
  • Laatst online: 10:31
Het spelen van carrier ging met tot en met tier 5 nog wel redelijk af, maar in tier 6 bak ik er helemaal niks van...
Natuurlijk moet ik met dat strafen en manual aim nog wat ervaring opdoen, maar ik kom de hele tijd tegen tier 8 schepen, en mijn vliegtuigen lijken wel karton... Ze verdampen op het moment dat ik ook maar in de buurt van een schip kom. Zelfs als ze die AA skill niet gebruiken... Maar eens wat guides opzoeken...

• GLR89
Pyramiden schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:00:
Het spelen van carrier ging met tot en met tier 5 nog wel redelijk af, maar in tier 6 bak ik er helemaal niks van...
Natuurlijk moet ik met dat strafen en manual aim nog wat ervaring opdoen, maar ik kom de hele tijd tegen tier 8 schepen, en mijn vliegtuigen lijken wel karton... Ze verdampen op het moment dat ik ook maar in de buurt van een schip kom. Zelfs als ze die AA skill niet gebruiken... Maar eens wat guides opzoeken...
heb zelf redelijk wat games met carrier gespeeld (alle tiers) en dit is en blijft een probleem. de AA powercreep is te achterlijk voor woorden. Ja CVs doen zelf heel veel damage zonder daar wat voor op te hoeven geven door range, maar met je planes in de buurt komen om een strike uit te voeren is al bijna een strategie game an sich geworden. Beste tip die ik je kan geven, wacht op de carrier rework en parkeer je cv in de haven. Er is geen reet aan om ze te spelen aangezien elk schip zulke sterke AA heeft dat je als je niet voorzichtig bent je na een halve game al zonder planes zit.

mocht je toch willen doorspelen met carriers. de minimap is je allerbeste vriend. blijf uit de buurt van sterke AA schepen (dit zijn ze ongeveer allemaal boven t6 m.u.v. IJN BBs en DDs) en volg Farazelleth

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:47
Nog een code net bij stream Flambass:

177514557196516

Schijnt Premium container for the Halsey campaign te zijn. sommigen hebben een Atlanta/Cleveland gekregen

• SpamLame
@hopiconjo Nice *O* , ik krijg er mijn 3de Cleveland uit -O- .
Ik dacht dat je geen dubbele missies kon trekken :?
Credits is ook leuk, niet nodig maar leuk, gegeven paard enzo.

In ander nieuws
Secret Instructions badge binnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cfVmiVdIcXjTB50qVKMMypYv/medium.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door SpamLame op 04-07-2018 18:36 ]

• PcDealer
Pyramiden schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:00:
Ze verdampen op het moment dat ik ook maar in de buurt van een schip kom. Zelfs als ze die AA skill niet gebruiken... Maar eens wat guides opzoeken...
Pre-battle eerst de stats van de vijandelijke schepen bekijken. Welke hebben prioriteit? Grote, langzame schepen met relatief slechte AA. Meestal de Japanse en Duitse battleships. De Amerikaanse laat je gewoonlijk, zeker in het begin, aan je voorbij gaan net als de USN cruisers. Je richt je bij voorkeur op lone rangers zodat de AA van andere schepen niet elkaar versterken. Jaag je vliegtuigen niet zomaar over bergen als je niet weet wat er achter zit. Ga er dan omheen.

Bij voorkeur val je een schip aan vanaf de zijkant met torpedo bombers en de drops vanaf de achterkant. Laat je vliegtuigen niet onnodig cirkelen bij de vijand. Maak een plan voor de route en val meteen aan. Merk je dat het schip AA consumable gebruikt, terugtrekken en later opnieuw proberen.

Combinatie van vuur een flooding is ideaal. Eerst een van de twee en wachten tot je dmg teller niet meer oploopt en dan met het andere aanvallen voor maximum dmg.

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 04-07-2018 19:33 ]

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:46
hopiconjo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:08:

177514557196516

Schijnt Premium container for the Halsey campaign te zijn. sommigen hebben een Atlanta/Cleveland gekregen
Super bedankt, 20 red dragon vlaggen en 2 duplicates :)

• Pyramiden

177514557196516

Ik heb Kidd eruit gekregen! Thanks!
Lijkt volgens de wiki wel een beetje een rare boot te zijn... Ik speel eigenlijk nooit destroyers, overigens...
Dat is dan wel een goede tip. Ik zou eventueel ook nog wel voor een setup met 3 fighters kunnen gaan om te spotten en de andere CV lam te leggen, maar dat speelt denk ik niet zo leuk.
Thanks voor de tips. Ik zal er allemaal wat scherper op zijn. Vooral dat droppen vanaf de achterkant heb ik nooit gedaan.

Gebruiken jullie manual aim bij torpedo's?

Bij lagere tiers was de tactiek meestal om eerst de bombers te doen. Drukt hij dan per ongeluk op repair kwamen daarna de torps voor flooding. Daar werkte het uitstekend.

[ Voor 28% gewijzigd door Pyramiden op 04-07-2018 23:29 ]

• SpamLame
Pyramiden schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:29:
[...]

Ik heb Kidd eruit gekregen! Thanks!
Lijkt volgens de wiki wel een beetje een rare boot te zijn... Ik speel eigenlijk nooit destroyers, overigens...
Kidd is ong gelijk aan een C-hull Benson -1 quad torpedelauncher en speelt ongeveer gelijk aan haar.
Overigens is het aan te raden ;
-alle types/landen te spelen, al was het alleen maar om de speelstijlen te ontdekken wat je weer helpen kan in je CV games
-Pas een bepaalde tier premium te spelen als je ook een aantal games hebt gedaan in een regulier schip hebt op de zelfde tier om de meta mee te hebben gemaakt.
Dat is dan wel een goede tip. Ik zou eventueel ook nog wel voor een setup met 3 fighters kunnen gaan om te spotten en de andere CV lam te leggen, maar dat speelt denk ik niet zo leuk.

[...]

Thanks voor de tips. Ik zal er allemaal wat scherper op zijn. Vooral dat droppen vanaf de achterkant heb ik nooit gedaan.

Gebruiken jullie manual aim bij torpedo's?
Manual drop bij alles, ben niet de beste cv speler, maar manual drop levert beter resultaten op indien goed uitgevoerd. Uiteraard zijn er uitzonderingen.
Bij lagere tiers was de tactiek meestal om eerst de bombers te doen. Drukt hij dan per ongeluk op repair kwamen daarna de torps voor flooding. Daar werkte het uitstekend.
Je zal in hogere tiers zien dat de meeste spelers 1 (soms 2) vuurtje laten branden. Flooding daarintegen wordt sneller gerepareerd. Beter dat je dus eerst je TBs gebruikt, hoopt op Flooding (gebruik signals om dat te boosten), hoopt dat ie de dmg control activeert, wacht jij even ~20 sec indien true (zie hier voor de precieze tijden) en dan pas met je DBs een run uitvoert en hoopt op een fikkie (of 2).

• Pyramiden
SpamLame schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 06:16:
[...]

Kidd is ong gelijk aan een C-hull Benson -1 quad torpedelauncher en speelt ongeveer gelijk aan haar.
Overigens is het aan te raden ;
-alle types/landen te spelen, al was het alleen maar om de speelstijlen te ontdekken wat je weer helpen kan in je CV games
-Pas een bepaalde tier premium te spelen als je ook een aantal games hebt gedaan in een regulier schip hebt op de zelfde tier om de meta mee te hebben gemaakt.
Hier ben ik inderdaad ook wel achter gekomen. Je snapt veel beter waarom andere schepen bepaalde acties doen. Door bijvoorbeeld CV te spelen wordt het als cruiser ook weer makkelijker om iets tegen vliegtuigen te doen.

Ik heb een start gemaakt in de Pan-Asia destroyer lijn. De Kidd vind ik echter behoorlijk anders spelen, in positieve zin. Ik las op internet dat je rollen vooral het spotten van schepen, counteren van andere destroyers en het leveren van AA support zijn, en dat ging mij een stuk beter af dan gebruik maken van de torpedo's. Eerste drie potjes dan ook redelijk makkelijk gewonnen met hoge scores, maar dat kan ook mazzel zijn.
Manual drop bij alles, ben niet de beste cv speler, maar manual drop levert beter resultaten op indien goed uitgevoerd. Uiteraard zijn er uitzonderingen.

[...]

Je zal in hogere tiers zien dat de meeste spelers 1 (soms 2) vuurtje laten branden. Flooding daarintegen wordt sneller gerepareerd. Beter dat je dus eerst je TBs gebruikt, hoopt op Flooding (gebruik signals om dat te boosten), hoopt dat ie de dmg control activeert, wacht jij even ~20 sec indien true (zie hier voor de precieze tijden) en dan pas met je DBs een run uitvoert en hoopt op een fikkie (of 2).
Ik zal er tijdens co-op eens op gaan oefenen! En thanks voor de tips.

• VulcanPyroman
  • Niet online
Atlanta gekregen uit dat gratis doosje, vanavond even xp binnenharken on vrij te spelen

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 14:12

177514557196516

Thanks ik heb hem ook geactiveerd maar ben nog maar tier 7. Ik zit wel bijna aan de baltimore dus dan kan ik beginnen met die campaign.

Wanneer krijg je die container dan?

Blijkbaar kan je hem onmiddellijk al openen. Ik heb er 20 signals uit gekregen die +333 free xp geven. :)

[ Voor 11% gewijzigd door glennvho op 05-07-2018 11:14 ]

Verwijderd

Inmiddels 40 containers geen nieuwe schepen meer erbij. Code geactiveerd vanavond eens kijken wat de inhoud is!

Overigens heb ik inmiddels 34 van de 48 zaken van de Amerikaanse Kruiser Collectie en 43 dubbele. Kortom ik heb er nog 6 nodig (5 dubbelen voor 1 die je nog niet hebt)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2018 12:18 . Reden: aanvulling ]

• SpamLame
Pyramiden schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:02:

Ik heb een start gemaakt in de Pan-Asia destroyer lijn. De Kidd vind ik echter behoorlijk anders spelen, in positieve zin. Ik las op internet dat je rollen vooral het spotten van schepen, counteren van andere destroyers en het leveren van AA support zijn, en dat ging mij een stuk beter af dan gebruik maken van de torpedo's. Eerste drie potjes dan ook redelijk makkelijk gewonnen met hoge scores, maar dat kan ook mazzel zijn.
USN dds zijn over het algemeen gunboats, de Kidd zelfs meer dan dat, vergeleken met de Benson (5 turrets + 2 quads though), gezien het missen van 1 quadlauncher. Daarvoor in de plaats kan ze DefAA consumable meenemen. Dus ja, je beschrijving klopt aardig, leuke boot voor AA fishing met een CV en nog een AA schip.
Ik zal er tijdens co-op eens op gaan oefenen! En thanks voor de tips.
Houd er wel rekening mee dat in COOP de bots over het algemeen makkelijker te raken zijn dan de reds in random. Daarnaast kan de game zo afgelopen zijn, kan je misschien net 3 keer je strike planes cyclen

• Pyramiden
SpamLame schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:28:
[...]

Houd er wel rekening mee dat in COOP de bots over het algemeen makkelijker te raken zijn dan de reds in random. Daarnaast kan de game zo afgelopen zijn, kan je misschien net 3 keer je strike planes cyclen
Haha, ik zal er rekening mee houden :)
Maar als ik een fout maak met torpen in random battles kan het zomaar zijn dat de Bismarck die met volledige health aan het randje van de map campt dingen als "noob CV" en "L2P" begint te roepen :+

• SpamLame
Pyramiden schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:31:
[...]
dingen als "noob CV" en "L2P" begint te roepen :+
meh

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 14:12
Ik moet nog 2 miljoen credits verzamelen voor de baltimore, de XP heb ik al bijeen geharkt in de new orleans. Iemand tips zo snel mogelijk credits te verzamelen zonder echt geld uit te geven? Premium heb ik uiteraard al. ;)

• PcDealer
glennvho schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:09:
Ik moet nog 2 miljoen credits verzamelen voor de baltimore, de XP heb ik al bijeen geharkt in de new orleans. Iemand tips zo snel mogelijk credits te verzamelen zonder echt geld uit te geven? Premium heb ik uiteraard al. ;)
Signals gebruiken op een bij voorkeur Premium schip en winnen.

• SpamLame
glennvho schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:09:
Das toch niet zo moeilijk? Premium account in een premium schip waar jij het goed in doet met een camo voor meer $$$ met signals voor meer $$$ & minder postbattle cost?
Heb je de Missouri en doe je het daar goed in ? des te beter.
Verkoop schepen/modules die je niet meer gebruikt.
Verkoop camo die je niet gebruikt
Verkoop signals die je niet meer gebruikt.

2M is niks,4 decent games op t8 en je kan er al zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 05-07-2018 21:15 ]

• SpamLame
Woei, Indianapolis = binnen.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
35 containers verder, eindelijk weer eens een SC, met daarin 50.000 Free Exp.

De overige 34:

12 Juliet Charlie
8 Zulu Hotel
20 November Foxtrot
2250 Free Exp
8 Papa Papa
12 India X-ray
2 Halloween
4 Zulu
20 November Echo Seven
8 Juliet Whiskey Unaone
2 Ocean Soul
8 India Delta
4 Sierra Mike
4 Victor Lima

Op naar de volgende SC! :D

• Yammie74
Werd vorig weekend weggeroepen, dus ik moet nog 3 opdrachten volbrengen :/

• Ds1997
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-10 14:14
ik heb een aantal missies gemist waardoor ik er nu een tekort kom om de Indianapolis te halen

• Yammie74
Ds1997 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:25:
ik heb een aantal missies gemist waardoor ik er nu een tekort kom om de Indianapolis te halen
De missies op zich zijn niet moeilijk, maar wederom geldt: wie voldoende tijd heeft om te spelen wordt beloond.

• Yammie74
https://worldofwarships.eu/en/content/football2018/

Kan je nu 1 of 2 patches hebben? Want op bovenstaande site staat dat je er maar 1 kan hebben, terwijl ingame staat: "If you’ve already received a special football patch but now want to root for a different team – you can choose an extra one!"

Aangezien België heeft gewonnen wil ik onze clan-belg supporten :+ ;)

• Ds1997
Yammie74 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:18:
https://worldofwarships.eu/en/content/football2018/

Kan je nu 1 of 2 patches hebben? Want op bovenstaande site staat dat je er maar 1 kan hebben, terwijl ingame staat: "If you’ve already received a special football patch but now want to root for a different team – you can choose an extra one!"

Aangezien België heeft gewonnen wil ik onze clan-belg supporten :+ ;)
Je kan nu 2 patches hebben

• Louwke
990k credit per win in een clan battle game. Wel de Gamescon Camo er op en alle credit signals in de wereld. Gaat best snel op die manier

• VulcanPyroman
  • Niet online
Louwke schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 01:30:
990k credit per win in een clan battle game. Wel de Gamescon Camo er op en alle credit signals in de wereld. Gaat best snel op die manier
990k??? hoe krijg je dat voor elkaar :9 Je krijgt toch standaard 300k per win? Beetje opkrikken met vlaggen tot +80% ofzo, maar x3? Typo neem ik aan.

• Louwke
Credits

Hier de screenshot van de games gisteren

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:40
Louwke schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 01:30:
Heb je dan geen Missouri? Ik denk dat je dan gemiddeld hoger uit kan komen per battle.

• Louwke
Jawel maar dit was in Clan Battles en voor de mission met de Zao ;)

• SpamLame
Louwke schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:41:
[afbeelding]

Hier de screenshot van de games gisteren
Mss ook die van credit & xp posten zodat VulcanPyroman kan zien hoe het eea stackt.

• Louwke
Ja die had ik helaas dus niet. Maar zover ik weet was het Gamescon Camo, de regular 20% credit signal en de de special 50% signal. Alleen klopt mijn berekening ergens niet aangezien je 300k credits krijgt. Dus ik mis ergens nog iets. Of is die 300k credits zonder premium?

• SpamLame
Louwke schreef op zondag 8 juli 2018 @ 10:07:
Ja die had ik helaas dus niet. Maar zover ik weet was het Gamescon Camo, de regular 20% credit signal en de de special 50% signal. Alleen klopt mijn berekening ergens niet aangezien je 300k credits krijgt. Dus ik mis ergens nog iets. Of is die 300k credits zonder premium?
Win voor modifiers is 300K silver.
Komt dan nog bij (indien van toepassing):
-Premium account +50%
-Clan bonus -10% post battle service cost
-Camo bonus +50%
-Signal bonus +50% Wyvern
-Signal bonus -10% post battle service cost

• GLR89
Waarbij die premium bonus over de basis heen gaat 300+(300x50%)=450k
Over die 450k gaan de overige bonusen.

50% gamescom = 225k
50% flag = 225k
20% flag = 90k

450+225+225+90=990k

• PcDealer
Seizoen 3 is nu aan de gang en niet 2, daarbij US versus EU. Maakt dat verschil?

[ Voor 22% gewijzigd door PcDealer op 09-07-2018 11:01 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:49:
[...]

Seizoen 3 is nu aan de gang en niet 32, daarbij US versus EU. Maakt dat verschil?
FTFY & nee maakt geen verschil, het was een page waar silver en xp (base income) stond ter referentie.
Ik had ook naar de wiki kunnen linken daar staat hetzelfde .

• PcDealer
:) @SpamLame

Nog 40k XP voor de Minotaur :)
Die zal ik vanavond dan wel in port hebben.

Mijn vierde tier X binnen :)

[ Voor 47% gewijzigd door PcDealer op 10-07-2018 01:44 ]

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
Snelle vraag, is de Nelson het waard om te halen, heb 380k Free XP en zag dat die 375k kost.

heb er ff snel naar gekeken en was niet heel er onder de indruk, maar wie weet hebben jullie er al mee gespeeld.

of zal ik maar gewoon doorsparen voor de tier 9 free xp schepen?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb hem wel. Vind hem lekker als 'rustig' schip om te spelen. Lekker tier 5 cruisers citadellen met HE enzo :P. Maar verder is het gewoon bow-in tanken. Je bent effectief immuum voor fire, je doet zelf een hoop fire damage, maar je armor tegen AP is wel wat zwak. Ik ben er wel tevreden mee dat ik hem heb gehaald en niet voor tier 9 door heb gespaard.

• GLR89
@Hiawatta
- wat heeft jou voorkeur qua speelstijl en tier?
- ben je bereid om door te sparen voor meer free xp
- Welke schepen die je op dit moment hebt vind je leuk/haat je?

als je deze vragen zou kunnen beantwoorden kunnen we je beter adviseren (:

info over de huidige FXP schepen:

Missouri (750k) -> niet meer aan te schaffen kopie van de Iowa. Enorme credit printer (1miljoen credits per game is geen unieke score) Verder is het een 1 op 1 kopie van de Iowa met de slechte en goede eigenschappen van dit schip.
# mijn persoonlijke mening. Geen fantastisch ship, de credit print mogelijkheid maakt hem interessant als je krap bij kas zit. De guns vind ik zelf nogal tegenvallen, je zult veel bouncers en overpens zien, waardoor ik hem nogal ruk vind spelen.

Musashi (750k) -> matige kopie van de Yamato. Long range sniper met mindere sigma (dispersion is best wel goed, maar de waaier van shells binnen de dispersion is nogal slecht) dit houdt in dat je groepjes shells behoorlijk uit elkaar landen maar de elipse waarbinnen ze vallen is best klein.
# mijn persoonlijke mening hierover: niet doen, de Yamato is een betere versie die bovendien "gratis" is door de lijn te grinden.

Nelson (375k) -> uniek schip, door zn gun layout een interessante boot, de dispersion schijnt redelijk goed te zijn, echter is het tank vermogen matig tot slecht. Door zn tier 7 positie zit in je in een breed bracket aan tiers (5 t/m 9) De superheal maakt het schip behoorlijk weerbaar, maar hij is enorm gevoelig voor fire en HE shells. Broadside geven in de Nelson wordt behoorlijk hard afgestraft omdat de armor dus matig is
# mijn persoonlijke mening: klinkt als een leuk schip, maar schijnt best een uitdaging te zijn om hem goed te kunnen spelen. De guns zijn lekker, en de unieke layout maakt hem behoorlijk uniek in WoWs.

Kronstadht (750k) -> uniek schip, zeer sterke gunboot en eigenlijk is het geen cruiser maar een Battleship. De guns schijnen beestachtig te zijn, maar tegelijkertijd is de dispersion af en toe om te huilen. Qua gameplay schijnt hij als een battleship/moskva te spelen.
# mijn persoonlijke mening: GO FOR IT. Mijn volgende free xp schip. aangezien hij uniek is (op dit moment) en erg leuk schijnt te spelen, mobiliteit van cruisers en de tank/gun capaciteit van een battleship.

[ Voor 0% gewijzigd door GLR89 op 11-07-2018 10:24 . Reden: n.a.v. melding correcte kosten ]

• Ds1997
GLR89 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:08:
info over de huidige FXP schepen:

Missouri (950k) -> niet meer aan te schaffen kopie van de Iowa. Enorme credit printer (1miljoen credits per game is geen unieke score) Verder is het een 1 op 1 kopie van de Iowa met de slechte en goede eigenschappen van dit schip.
# mijn persoonlijke mening. Geen fantastisch ship, de credit print mogelijkheid maakt hem interessant als je krap bij kas zit. De guns vind ik zelf nogal tegenvallen, je zult veel bouncers en overpens zien, waardoor ik hem nogal ruk vind spelen.

Musashi (950k) -> matige kopie van de Yamato. Long range sniper met mindere sigma (dispersion is best wel goed, maar de waaier van shells binnen de dispersion is nogal slecht) dit houdt in dat je groepjes shells behoorlijk uit elkaar landen maar de elipse waarbinnen ze vallen is best klein.
# mijn persoonlijke mening hierover: niet doen, de Yamato is een betere versie die bovendien "gratis" is door de lijn te grinden.

Nelson (375k) -> uniek schip, door zn gun layout een interessante boot, de dispersion schijnt redelijk goed te zijn, echter is het tank vermogen matig tot slecht. Door zn tier 7 positie zit in je in een breed bracket aan tiers (5 t/m 9) De superheal maakt het schip behoorlijk weerbaar, maar hij is enorm gevoelig voor fire en HE shells. Broadside geven in de Nelson wordt behoorlijk hard afgestraft omdat de armor dus matig is
# mijn persoonlijke mening: klinkt als een leuk schip, maar schijnt best een uitdaging te zijn om hem goed te kunnen spelen. De guns zijn lekker, en de unieke layout maakt hem behoorlijk uniek in WoWs.

Kronstadht (950k) -> uniek schip, zeer sterke gunboot en eigenlijk is het geen cruiser maar een Battleship. De guns schijnen beestachtig te zijn, maar tegelijkertijd is de dispersion af en toe om te huilen. Qua gameplay schijnt hij als een battleship/moskva te spelen.
# mijn persoonlijke mening: GO FOR IT. Mijn volgende free xp schip. aangezien hij uniek is (op dit moment) en erg leuk schijnt te spelen, mobiliteit van cruisers en de tank/gun capaciteit van een battleship.
de Missouri, Musashi en Kronstadht zijn 750K FXP
Pagina: 1 ... 92 ... 129 Laatste