@
Hiawatta
- wat heeft jou voorkeur qua speelstijl en tier?
- ben je bereid om door te sparen voor meer free xp
- Welke schepen die je op dit moment hebt vind je leuk/haat je?
als je deze vragen zou kunnen beantwoorden kunnen we je beter adviseren (:
info over de huidige FXP schepen:
Missouri (750k) -> niet meer aan te schaffen kopie van de Iowa. Enorme credit printer (1miljoen credits per game is geen unieke score) Verder is het een 1 op 1 kopie van de Iowa met de slechte en goede eigenschappen van dit schip.
# mijn persoonlijke mening. Geen fantastisch ship, de credit print mogelijkheid maakt hem interessant als je krap bij kas zit. De guns vind ik zelf nogal tegenvallen, je zult veel bouncers en overpens zien, waardoor ik hem nogal ruk vind spelen.
Musashi (750k) -> matige kopie van de Yamato. Long range sniper met mindere sigma (dispersion is best wel goed, maar de waaier van shells binnen de dispersion is nogal slecht) dit houdt in dat je groepjes shells behoorlijk uit elkaar landen maar de elipse waarbinnen ze vallen is best klein.
# mijn persoonlijke mening hierover: niet doen, de Yamato is een betere versie die bovendien "gratis" is door de lijn te grinden.
Nelson (375k) -> uniek schip, door zn gun layout een interessante boot, de dispersion schijnt redelijk goed te zijn, echter is het tank vermogen matig tot slecht. Door zn tier 7 positie zit in je in een breed bracket aan tiers (5 t/m 9) De superheal maakt het schip behoorlijk weerbaar, maar hij is enorm gevoelig voor fire en HE shells. Broadside geven in de Nelson wordt behoorlijk hard afgestraft omdat de armor dus matig is
# mijn persoonlijke mening: klinkt als een leuk schip, maar schijnt best een uitdaging te zijn om hem goed te kunnen spelen. De guns zijn lekker, en de unieke layout maakt hem behoorlijk uniek in WoWs.
Kronstadht (750k) -> uniek schip, zeer sterke gunboot en eigenlijk is het geen cruiser maar een Battleship. De guns schijnen beestachtig te zijn, maar tegelijkertijd is de dispersion af en toe om te huilen. Qua gameplay schijnt hij als een battleship/moskva te spelen.
# mijn persoonlijke mening: GO FOR IT. Mijn volgende free xp schip. aangezien hij uniek is (op dit moment) en erg leuk schijnt te spelen, mobiliteit van cruisers en de tank/gun capaciteit van een battleship.
[
Voor 0% gewijzigd door
GLR89 op 11-07-2018 10:24
. Reden: n.a.v. melding correcte kosten ]