Sissors schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:40:
Ja inderdaad, dus in principe goedkope manier om aan tier 8 camo te komen. Maar wat je zegt, als je op 4k zit, is 1k best veel

. Vooral als ik nu nog 1k nodig heb voor Gearing, en anders nog 2k. Dus heb toch maar niet gedaan: Premium camo op tier 8 scheelt je 22500 per potje, en nog wat gerommel in de marge verder. Premium camo op een tier X scheelt heel veel meer.
Gewoon compenseren met dikke skills

. Maar nu je het erover hebt zou een prem. camo op de Mino wel een leuke toevoeging zijn... Aan de andere kant heb ik genoeg special camo's voor nog zo'n 300 games, en van mezelf moet ik die eerst maar eens gebruiken voor ik er doubloons aan uitgeef.
Doubloons zijn ook fijn om de kapiteins van tier 9 naar tier 10 over te zetten. Alles daarvoor is nog wel te doen met 200k credits en wat free-cap xp.
Gisteren was weer drama 33% win ratio, en PR score van 2400+

. Vooral op lagere tiers heb je aardig kans om in het overwegend 'derpende' team terecht te komen. Zelfs met een kraken ga je dan nog niet winnen.
edit:
Had nog wel een grappig momentje in de Mahan. Zat lekker tussen de enemy's in smoke. Eilanden om me heen... zie ik een Pensacola op 6km, broadside.... Hij op mij schieten in de smoke... ik 1 salvo AP op hem. 4 citadels en z'n resterende HP weg

. Dat potje uiteindelijk met 131k damage en 3 kills verloren

.
De update is ook al live volgens wow-numbers? Iig de Balti is nu als oud aangestempeld.
'Baltimore (<31.05.2018)'
[
Voor 16% gewijzigd door
Case_C op 31-05-2018 08:56
]