Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:44

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:04:
Update 075 deze donderdag 31 mei.
Replacement rules en compensatie is ook uitgelegt, zie https://worldofwarships.e...pdates/american-cruisers/

Maar even gauw de Balti de FXPed, upgraded en gekocht.
Ja ik heb de Balti maar dan zonder enige upgrades. Heb wel voldoende FXP, maar wil dat gebruiken voor de Krohnstad die met 7.5 ook uitkomt. En dan nog heb ik niet voldoende credits om alle upgrades te halen nu :+ .

Heb daar wel zin in overigens... nog 110k fXP en dan ben ik er :) .

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Case_C schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Ja ik heb de Balti maar dan zonder enige upgrades. Heb wel voldoende FXP, maar wil dat gebruiken voor de Krohnstad die met 7.5 ook uitkomt. En dan nog heb ik niet voldoende credits om alle upgrades te halen nu :+ .

Heb daar wel zin in overigens... nog 110k fXP en dan ben ik er :) .
Ah ja de Krohnstad, ik ga ze iig (nog) niet halen.
Speel relatief weinig in de hogere tiers en daarbovenop relatief weinig RU schepen.
Beetje zonde m'n FXP daar nu aan te verdoen, wellicht later (of tegen de tijd dat ze verwijderd wordt?)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Ah ja de Krohnstad, ik ga ze iig (nog) niet halen.
Speel relatief weinig in de hogere tiers en daarbovenop relatief weinig RU schepen.
Beetje zonde m'n FXP daar nu aan te verdoen, wellicht later (of tegen de tijd dat ze verwijderd wordt?)
Mja heb heel lang gespaard :) , en de Missouri was al uit de game.

Als ik iets als de Musashi wil spelen kan ik ook de Yamato gaan grinden, maar de Krohnstad is toch iets anders als de Moskva. Meer HP, grotere guns en betere armor, daar staan wel wat logische minpunten tegenover, maar blijft een behoorlijk interessant schip daardoor.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
hus, if by the moment of Update 0.7.5 release you have VI Cleveland , VII Pensacola , VIII New Orleans and IX Baltimore with the top modules mounted and permanent camouflages purchased, then the total amount of credits you'll be given as a refund resulting from the transfer of the ships within the tech-tree will be equal to 31,950,000
Woohoo, ik word rijk :P. Nou ja, geen permanent camos, dus wel wat minder rijk. Maar ik vraag me beetje af of ik nog permanent camo voor Cleveland zal kopen, of niet. Kan wel goedkoop nu voor tier 8 krijgen, aan andere kant heb ik nu nog maar 1000 doubloons voor Gearing camo nodig.

• SpamLame
@Sissors Perma Camo voor een T6 schip is "maar" 1000 dblns (wiki)

Wellicht veel als je nu maar 4K dblns hebt, maar goed scheelt je een T8 perma camo aankopen.
Gaat alleen op als je dan ook daadwerkelijk de T8 Cleveland veel denkt/hoopt te gaan spelen.

Heb overal de top modules op zitten, maar alleen perma camo voor de Cleve.
Overige Perma camos ga ik niet kopen, omdat ik niet weet of ik die schepen genoeg ga spelen om dat te rechtvaardigen.

[ Voor 22% gewijzigd door SpamLame op 30-05-2018 17:33 ]

• Sissors
  • Niet online
Ja inderdaad, dus in principe goedkope manier om aan tier 8 camo te komen. Maar wat je zegt, als je op 4k zit, is 1k best veel :P. Vooral als ik nu nog 1k nodig heb voor Gearing, en anders nog 2k. Dus heb toch maar niet gedaan: Premium camo op tier 8 scheelt je 22500 per potje, en nog wat gerommel in de marge verder. Premium camo op een tier X scheelt heel veel meer.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:40:
Ja inderdaad, dus in principe goedkope manier om aan tier 8 camo te komen. Maar wat je zegt, als je op 4k zit, is 1k best veel :P. Vooral als ik nu nog 1k nodig heb voor Gearing, en anders nog 2k. Dus heb toch maar niet gedaan: Premium camo op tier 8 scheelt je 22500 per potje, en nog wat gerommel in de marge verder. Premium camo op een tier X scheelt heel veel meer.
Gewoon compenseren met dikke skills :+ . Maar nu je het erover hebt zou een prem. camo op de Mino wel een leuke toevoeging zijn... Aan de andere kant heb ik genoeg special camo's voor nog zo'n 300 games, en van mezelf moet ik die eerst maar eens gebruiken voor ik er doubloons aan uitgeef.

Doubloons zijn ook fijn om de kapiteins van tier 9 naar tier 10 over te zetten. Alles daarvoor is nog wel te doen met 200k credits en wat free-cap xp.

Gisteren was weer drama 33% win ratio, en PR score van 2400+ :'( . Vooral op lagere tiers heb je aardig kans om in het overwegend 'derpende' team terecht te komen. Zelfs met een kraken ga je dan nog niet winnen.

edit:
Had nog wel een grappig momentje in de Mahan. Zat lekker tussen de enemy's in smoke. Eilanden om me heen... zie ik een Pensacola op 6km, broadside.... Hij op mij schieten in de smoke... ik 1 salvo AP op hem. 4 citadels en z'n resterende HP weg :+ . Dat potje uiteindelijk met 131k damage en 3 kills verloren :'( .

De update is ook al live volgens wow-numbers? Iig de Balti is nu als oud aangestempeld.
'Baltimore (<31.05.2018)'

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 31-05-2018 08:56 ]

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:52:

De update is ook al live volgens wow-numbers? Iig de Balti is nu als oud aangestempeld.
'Baltimore (<31.05.2018)'
Volgens de aankondiging duurt het tot 1000CEST.
Als je mazzel hebt kan je al een game starten, kan het niet proberen wegens op werk :'(
Wbt wows-numbers, mogelijk dat de API's eerder feedback geven dan dat een gameclient zich kan aanmelden.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:57:
[...]

Volgens de aankondiging duurt het tot 1000CEST.
Als je mazzel hebt kan je al een game starten, kan het niet proberen wegens op werk :'(
Wbt wows-numbers, mogelijk dat de API's eerder feedback geven dan dat een gameclient zich kan aanmelden.
Gelijk die Amerikaanse campaign gaan grinden voor de containers natuurlijk :D . Yamamoto wacht nog wel wat langer :+ . Maar ik zit met hetzelfde probleempje dat ik nog geen game kan starten :p . Nog eventjes wachten dus.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:50
Straks als eerste even wat FreeXP uitgeven, heb een kleine 1M klaar staan voor de Krohnstadt. Dus laat maar komen.
Eindelijk ook weer wat content om voor te spelen totdat de US CL lijn uitkomt over 4 weken.

En helaas ook stuck at work zullen we maar zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Louwke op 31-05-2018 10:14 ]

Untappd: Louwke80

• SpamLame
Onderhoud is verlengt tot 1200CEST https://worldofwarships.eu/

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nou kom maar op met die doubloons ter compensatie... al die tijd die ik niet heb kunnen spelen :'( .
/s

[ Voor 0% gewijzigd door Case_C op 31-05-2018 11:46 . Reden: /s for clarity ]

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Nou kom maar op met die doubloons ter compensatie... al die tijd die ik niet heb kunnen spelen :'( .
Pfft, moet je WoT spelen, bij elk onderhoud krijg je compansatie mits je premium account hebt.

• SpamLame
@Case_C
gaat goed nu nog later ETA 1300CEST, ben blij dat ik hier geen vrij voor heb genomen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SpamLame op 31-05-2018 12:14 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:13:
[...]
@Case_C
gaat goed nu nog later ETA 1300CEST, ben blij dat ik hier geen vrij voor heb genomen ;)
Als ze 't voor 1800CEST geregeld hebben vind ik het helemaal prima. Dan vanavond de nieuwe Amerikaanse T9 proberen :) . En natuurlijk een potje met de Pepsiecola op t6 :p .

Gaat wel fijn zijn om een kapitein van 16 naar 19 punten te tillen :D .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 31-05-2018 12:43 ]

• SpamLame
Hee @Case_C goed nieuws, server blijkt up, ruim voor 1800.
Hopelijk kan ik zelf rond 1700 inloggen en eens rondkijken.

Overigens start morgen die Indianapolis Marathon, waarbij je over ~6 weken elke paar dagen (een) andere missie(s) voorgeschotelt krijgt.
Heb je 21 van de 26 missies behaalt dan krijg je (oa) de t7 Indianapolis USN cruiser.

Date Conditions
June 1–4 Over any number of battles, hit enemy ships 1,000 times with the main guns.
June 1–4 Hit enemy citadels 8 times over any number of battles.
June 4–6 Be among the top 3 XP earners on your team in a winning battle.
June 6–8 Over any number of battles, destroy 6 enemy ships.
June 8–11 Set 5 fires and cause 15,000 damage to enemy ships by fire in a winning battle.
June 8–11 Over any number of battles, take 10,000,000 HP of potential damage.
June 11–13 Destroy two enemy ships in a winning battle.
June 13–15 Over any number of battles, earn 7,500 base XP.
June 15–18 Cause 70,000 HP of damage to enemy ships in a winning battle.
June 15–18 Over any number of battles, earn 2 “Defended” ribbons and set 10 fires.
June 18–20 Destroy an enemy ship and survive in a winning battle.
June 20–22 Over any number of battles: cause 300,000 HP of damage to enemy ships.
June 22–25 Hit enemy ships 150 times with the main guns in a winning battle.
June 22–25 Over any number of battles, shoot down 30 enemy aircraft.
June 25–27 Be among the top 3 XP earners on your team and survive in a winning battle.
June 27–29 Over any number of battles, earn 500 ribbons.
June 29 ― July 2 Earn 1,750 base XP in a winning battle.
June 29 ― July 2 Over any number of battles, damage 100 modules.
July 2–4 Get 3 “Captured”, “Assisted”, or “Defended” ribbons in a winning battle.
July 4–6 Over any number of battles, earn 7,500 base XP.
July 6–9 Destroy a ship and hit a citadel in a winning battle.
July 6–9 Over any number of battles, deal 500,000 HP of damage to enemy ships.
July 9–11 Destroy a ship and damage 2 modules in a winning battle.
July 11–13 Win 6 battles.
July 13–16 Set 2 fires and hit enemy citadels 2 times in a winning battle.
July 13–16 Over any number of battles, earn 500 ribbons.

https://worldofwarships.e...ommon/june-missions-2018/

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

@SpamLame Ziet er goed uit voor komende maand.
Lijken allemaal makkelijk te halen missies :) , zal er vast wel een paar missen door omstandigheden. Maar die Indianapolis is zo goed als binnen dus!

+ Dan nog eens kans maken op een extra premium via die missies uit containers. Dan zou je zomaar 3 gratis premiums aan het eind van deze ronde kunnen hebben :D .

• SpamLame
@Case_C idd, leuke goodies te verkrijgen voor een paar potjes p/dag.
Maareh zoals ik het lees kan je max 5 premiums krijgen, 4 middels SpamLame in "[MMO] World of Warships" + de Indianapolis.
Moet je wel de mazzel hebben dat je alle bonus chance missies uit de containers trekt.

Of snap ik het nu verkeerd (en destijds dan mss ook).

Los daarvan moet ik WeeGee complimenteren op hoeveel ze de laatste tijd "weggeven" (soms in de vorm van kans op...)
-Aigle
-Touchybana Lima
-Indianapolis
-Sims, Atlanta, Kidd, Monaghan (ook dit is een kans op...middels personal assignment missions)
-Varyag
-Vampire
En dan heb je ook nog camo's (perma halloween bv) signals en weet ik het.

Kan het alleen maar toejuichen, enigste minpuntje is tijd (toch maar ziekmelden dan .... ;))

[ Voor 55% gewijzigd door SpamLame op 31-05-2018 14:05 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:53:
@Case_C idd, leuke goodies te verkrijgen voor een paar potjes p/dag.
Maareh zoals ik het lees kan je max 5 premiums krijgen, 4 middels SpamLame in "[MMO] World of Warships" + de Indianapolis.
Moet je wel de mazzel hebben dat je alle bonus chance missies uit de containers trekt.

Of snap ik het nu verkeerd
3 premiums is een voorzichtig optimistische schatting van mijn kant. Met die franse BB's kon je er ook 3 of 4 vrijspelen, en uiteindelijk had is pas met een van de laatste containers 1 missie.

Dus ik ga al blij zijn als ik er 1 premium uit ga halen, 2 zou helemaal fantastisch zijn. Maar meer dan dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk wat betreft die containers. Of je moet een hele berg geluk hebben, maar als ik naar m'n SC drops kijk afgelopen jaar verwacht ik er niet teveel van :p .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 31-05-2018 14:05 ]

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:04:
[...]

3 premiums is een voorzichtig optimistische schatting van mijn kant. Met die franse BB's kon je er ook 3 of 4 vrijspelen, en uiteindelijk had is pas met een van de laatste containers 1 missie.

Dus ik ga al blij zijn als ik er 1 premium uit ga halen, 2 zou helemaal fantastisch zijn. Maar meer dan dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk wat betreft die containers.
Fair enough.
Ik geloof dat ik met de Franse BBs alles behalve Richelieu trok, maar goed resultaten uit het verleden.....

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Pff ranked geraakt er maar niet blijf hangen tussen rank 5 & 6 met z-52 en mino. Misschien eens ytamato of henry proberen maar denk dat te laat is .

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:06:
[...]

Fair enough.
Ik geloof dat ik met de Franse BBs alles behalve Richelieu trok, maar goed resultaten uit het verleden.....
Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat ze de 'draw-chance' voor Premiums ietsje lager hebben staan als met een regulier schip? Kans dat je een Cleveland missie pakt zal groter zijn dan dat je een Atlanta missie krijgt. Toch hoop ik die op het eind wel te hebben :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 31-05-2018 14:15 ]

• Louwke
Gewoon de missies voor de Indianapolis ook nog kunnen doen geeft een 18 containers meer uiteindelijk :D

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
300 cruisers in que :X
Barst van de Cleveland's en Baltimore's :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• SpamLame
Zertaxka schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:39:
300 cruisers in que :X
Barst van de Cleveland's en Baltimore's :+
Gauw pak een BB

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Dan wel long-range sniping in de BB's of anders op de BBq :+ .

• Sissors
  • Niet online
Ik wil die ook spelen, maar misschien laat ik dat nog maar eventjes wachten :P.

En mijn Nelson moet ook eind komen. Is qua damage niet ideaal tegen cruisers, maar met zijn heal heb je weinig last van vuur :P.

• SpamLame
@Sissors idd UK BB met de print new ship button, EZ no?

• Louwke
Gisteren Alabama uitgelaten met al die Clevelands en New Orleans die rond varen is het wel Fireproof en citadel farming :)

• Sissors
  • Niet online
Las net dat je schijnbaar even random (of coop) potje met Pensa moet spelen, en je 190k elite commander XP krijgt.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:01:
Las net dat je schijnbaar even random (of coop) potje met Pensa moet spelen, en je 190k elite commander XP krijgt.
Can confirm, gisteren een potje coop gedaan. En in port krijg je dan een 190k addition :) .

Heb nu bijna genoeg om de Buffalo cap naar 19 punten te halen.

• SpamLame
Note: "eerdaags" krijg je nog een port slot erbij per combo van Cleveland+Pensacola, Pensacola+New Orleans en New Orleans+Baltimore. https://worldofwarships.e...merican-cruisers/#actions

• SpamLame
In ander nieuws,
Er komen meer premiums in de shop.
Vanaf 8 juni kan je de volgende schepen (16) verwachten;
DD
  • III Campbeltown
  • V Okhotnik
  • VI Anshan
BB
  • V Giulio Cesare
  • VI Arizona
  • VII Duke of York
  • VII Ashitaka
CA/CL
  • II Diana
  • II Albany
  • II Emden
  • III Aurora
  • III Katori
  • V Marblehead
  • VII Atlanta
  • VII Indianapolis
  • VIII Prinz Eugen
15 andere worden nog verwacht.

Leuk voor de verzamelaars onder ons, of als je net dat ene schip destijds wilde kopen en achter het net viste.
Hopelijk in losse verkoop en niet een achtelijke bundle van 16 schepen voor 1 miljoenmiljard.

[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 01-06-2018 14:35 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:05
Oeh, de Duke of York. Die lijkt mij best leuk! Iemand ervaring? :o

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
TheBrut3 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:48:
Oeh, de Duke of York. Die lijkt mij best leuk! Iemand ervaring? :o
Lijkt leuk maar vind hem behoorlijk teleurstellend. De KGV voelt net iets degelijker

• TheBrut3
Het gaat mij natuurlijk ook vooral om 10 barrels icm
Chance of Fire on Target Caused by HE Shell: 41%
Afbeeldingslocatie: https://www.unixstickers.com/image/cache/data/stickers/meme/troll/Troll-face.sh-340x340.png

• Zertaxka
  • Niet online
Duke is gewoon de King George V in een premium jasje. Dus als je de King leuk vindt, dan zal de Duke je ook wel bevallen. Heb de Duke en vind hem zelfs met AP wel leuk spelen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Speel 'm relatief vaker dan andere premium die ik heb. Met uitzondering van de Atago dan, maar daar heb ik dan ook zelf geld voor neergelegd. De hydro komt af en toe ook goed van pas, en voor vliegtuigen hoef je in het begin niet bang te zijn... tot je zelf wat brandjes hebt gehad.

Toch ondertussen aardige wat premiums in port:

(II) Tachibana Lima - uit een missie (marathon)
(II) Smith - uit een missie (marathon)
(III) Vampire - uit een missie (marathon)
(III) Varyag - uit een missie (marathon)
(III) König Albert - gekocht
(V) Okhotnik - uit een gekochte containerpack
(V) Oktyabrskaya Revolutsiya - uit een missie (marathon)
(VI) Aigle - uit een missie (marathon) (is dat nou een premium of niet?)
(VI) Admiral Graf Spee - uit een missie (marathon)
(VI) Anshan - uit een gekochte containerpack
(VII) Duke of York - uit een missie (marathon)
(VIII) Atago - gekocht

Hopelijk binnenkort deze patch?

(VII) Atlanta - uit een container
(VII) Indianapolis - uit een missie (marathon)
(VIII) Kidd - uit een container
(IX) Kronshtadt - free xp

• SpamLame
@Case_C geen arp schepen, kami R jij speelt toch al wat langer mee of vergis ik me nu

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:30:
@Case_C geen arp schepen, kami R jij speelt toch al wat langer mee of vergis ik me nu
Alle ARP's verkocht had alleen 3 kongo's daarvan. En met de Kamikaze R had ik niet de geschikte schepen om de missies makkelijk te halen.

• GLR89
Same here, de enige premium die ik nog echt graag wil hebben (kami) heb de missie niet gegrind en later met fire vs water event niet genoeg coins verzameld om hem te halen. Eerst volgende gelegenheid om hem te halen ga ik grinden als een gek.
Qua premiums inmiddels een mooie verzameling opgebouwd. Gekocht, uit gift boxes en natuurlijk door de diverse missies een aantal bemachtigd (:

• SpamLame
Aha, ik heb destijds alle ARP schepen binnen gehaalt.
Met name die klote missie voor de Nachi staat me nog goed bij en meer specifiek de 20 RU kills onderdeel dat ik ze nog niet weg wil doen.
Laatst nog de Nachi voor de lolz een operation in genomen

Zijn nog een aantal premiums die ik nog wel zou willen mocht het zo uitkomen dmv van missies of een crate.

Nog eens de missie opgezocht van project r, maar kan niet echt plaatsen wat nu aan het niet hebben van de juiste schepen het problem had moeten wezen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ez07tr9vj6tmMRsCxjr0bQfW/full.png

[ Voor 24% gewijzigd door SpamLame op 01-06-2018 19:49 ]

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als ik nu nog die Pensacola unlock, krijg ik dan alsnog die 190K Elite XP of had ik de Pensacola moeten hebben voor de overgang naar de nieuwe patch?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Tijgert schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:04:
Als ik nu nog die Pensacola unlock, krijg ik dan alsnog die 190K Elite XP of had ik de Pensacola moeten hebben voor de overgang naar de nieuwe patch?
When Update 0.7.5 hits the live servers, all players will have a chance to complete the following combat mission: Play one battle of any type with Tier VI cruiser Pensacola to get 190,000 Elite Commander XP.

Ik verwacht van wel.

• GLR89
@SpamLame het was niet een kwestie van niet de juiste schepen hebben, meer van het gewoon niet mee doen aan dat project R event.. Beetje dom maar ik zag het voordeel er toen niet van. kan me nu wel voor mn kop slaan |:(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
PcDealer schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:58:
Ook de Super Container die ik ontving 12 containers de vorige keer.
- Hydroacoustic Search Modification 1

Verder nog 2.250 Free XP en signals.
Na 13 containers een Super Container!
100x November Echo Setteseven
Verder 75k credits en 1.500 Free XP. Momeneel op 341.198.

Nu spelen is fun. Elke cruiser geeft continu broadside :p
Goed voor de citadels missie.

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 02-06-2018 02:03 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Yammie74 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:20:
[...]

When Update 0.7.5 hits the live servers, all players will have a chance to complete the following combat mission: Play one battle of any type with Tier VI cruiser Pensacola to get 190,000 Elite Commander XP.

Ik verwacht van wel.
Meh.. is ‘verwachten’ wel goed genoeg :/ Moet er bijna al mijn FXP voor stuk slaan om het te krijgen...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• SpamLame
@Tijgert vziw kan je FXP inzetten als vervanging van CXP, maar niet andersom.
Afhankelijk van hoeveel FXP je ervoor kwijt bent wellich niet de moeite waard

• SpamLame
PSA June 1 – 15. Nelson Commander. Azur Lane Marathon, wil je deze cmmdr dan moet je de missie accepteren via de button op deze pagina https://worldofwarships.e...ommon/june-missions-2018/ (moet je wel ingelogt zijn)

• Sissors
  • Niet online
Zao krijgt Shima torpedos, en Gearing kan kiezen voor Fletcher torpedos: https://www.facebook.com/.../2083725061953830/?type=3

Ik gebruik op mijn Gearing torpedo build (zonder acceleration), en dat wordt voor mij toch een lastige keuze: Fletcher torpedo reload die heerlijk is, maar met Gearing heb ik nog met enige regelmaat torpedo hits op grote afstand, en ook tegen vluchtende doelwitten kan je met 16km torps nog een kans maken, met 10.5km niet echt. In principe zou ik neigen naar 10.5km torps, maar dan kan ik ook net zo goed een Fletcher pakken (oké, die heeft slechtere guns).

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:26:
Zao krijgt Shima torpedos, en Gearing kan kiezen voor Fletcher torpedos: https://www.facebook.com/.../2083725061953830/?type=3

Ik gebruik op mijn Gearing torpedo build (zonder acceleration), en dat wordt voor mij toch een lastige keuze: Fletcher torpedo reload die heerlijk is, maar met Gearing heb ik nog met enige regelmaat torpedo hits op grote afstand, en ook tegen vluchtende doelwitten kan je met 16km torps nog een kans maken, met 10.5km niet echt. In principe zou ik neigen naar 10.5km torps, maar dan kan ik ook net zo goed een Fletcher pakken (oké, die heeft slechtere guns).
Wel prettig dat je meer keuze krijgt, op die manier krijg je wel meer diversiteit in speelstijl op T10 :) . Moet zelf nog 100k xp grinden voor ik uberhaubt bij de Benson zit, dus voor mij nog niet zo interessant :P .

Vanavond nog even 6 kills pakken voor de container van vandaag.

• Zertaxka
  • Niet online
Kan je dus de Fletcher verkopen. Niet eens zo een gekke buff, Fletcher was/is misschien wel beter dan de Gearing nu. Zelfde geld voor de Z-46 ten opzichte van de Z-52.

Zag gisteren ook dat de Grozovoi radar gaat krijgen om hem populairder te maken.
Ook gaat de armor van DD's van 19mm naar 13mm. Helpt tegen BB main guns, maar secondary en cruisers gaan je dan wel weer harder raken.

• Sissors
  • Niet online
Ik zag die ook ja, maar zag ook dat meeste mensen niet erg enthousiast erover zijn. Grozovoi hebben we weer smoke + radar combinatie, en ondanks dat het een beperkte radar is, is dat in het verleden niet echt populair geweest. En DD armor is wel beetje erg niet creatief. En sowieso blijven speciale armors intakt, Gearing bijvoorbeeld heeft ietsjes dikkere side armor, en die zou dan blijven, dus die blijft 10k damage krijgen van BB AP salvos.

Ik heb een redelijke hekel aan enkele BB salvos die helft van mijn HP eraf schieten met AP. Of nou ja, als het nou de bedoeling was, dan kan je er mee leven, maar het hoort de bedoeling te zijn dat HE beter is. Maar ik betwijfel heel erg of ik beter wordt van minder armor. Volgens mij gaat dat vooral in eerste minuten van het spel, wanneer BBs te ver weg liggen voor nauwkeurig vuur en het vooral andere DDs en cruisers zijn die op je schieten, betekenen dat het sterftecijfer onder DDs gaat oplopen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:55:
Ik heb een redelijke hekel aan enkele BB salvos die helft van mijn HP eraf schieten met AP. Of nou ja, als het nou de bedoeling was, dan kan je er mee leven, maar het hoort de bedoeling te zijn dat HE beter is. Maar ik betwijfel heel erg of ik beter wordt van minder armor. Volgens mij gaat dat vooral in eerste minuten van het spel, wanneer BBs te ver weg liggen voor nauwkeurig vuur en het vooral andere DDs en cruisers zijn die op je schieten, betekenen dat het sterftecijfer onder DDs gaat oplopen.
Grappig eigenlijk dat ik weet dat een AP hit 4k damage is, maar een HE shell... geen idee hoeveel dat moet zijn in de Montana. Weet ook niet wat nu de beste optie gaat zijn om de DD's iets minder damage op te laten lopen door BB's. Aan de andere kant, ze hebben al geen citadel meer, en normaal gesproken zou een AP shell op de boiler toch echt een kapotte DD opleveren...

Je zou nog kunnen opteren dat alle shells boven ~300mm extra dispersion krijgen tegen DD's, zoals de camo's nu regelen. Maar het verschuiven van de pijn van BB's naar CA's lijkt me geen goede oplossing.

Is er hier al iemand die een missie uit de eerste 4 containers heeft weten te halen?

• GLR89
Case_C schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:01:
[...]

Grappig eigenlijk dat ik weet dat een AP hit 4k damage is, maar een HE shell... geen idee hoeveel dat moet zijn in de Montana. Weet ook niet wat nu de beste optie gaat zijn om de DD's iets minder damage op te laten lopen door BB's. Aan de andere kant, ze hebben al geen citadel meer, en normaal gesproken zou een AP shell op de boiler toch echt een kapotte DD opleveren...

Je zou nog kunnen opteren dat alle shells boven ~300mm extra dispersion krijgen tegen DD's, zoals de camo's nu regelen. Maar het verschuiven van de pijn van BB's naar CA's lijkt me geen goede oplossing.
precies dit, ik heb absoluut geen probleem met de damage die BB shells doen, ze zijn super lomp en je bootje is klein dus niet zo raar dat ze veel damage doen, echter de achterlijke dispersion is gewoon compleet naar de kl%ten. gisteren nog weer een mooi voorbeeld: 4-5 seconden gespot door een radar in mn Yueyang, een Montana schiet op me vanaf ~18 km en slaagt er in om me met 7 shells te raken. Dat 7 hits veel damage doen is nogal logisch, maar dat hij op die afstand uberhaubt 7 hits weet te plaatsen is gewoon compleet achterlijk. Fix de kapote dispersion die BB's doen op DD's
Is er hier al iemand die een missie uit de eerste 4 containers heeft weten te halen?
nope,

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:46
Ik had gelijk geluk bij de eerste kist, helaas de Atlanta missie en die heb ik al ;) , toch lekker weer wat silver op mo mighty berg silver die ik al had :9

Wel lekker al die US cruisers die overal rondvaren, gisteren met de Amagi begonnen, 160k damage door al die citadels in mijn eerste potje :*) Geeneens free xp nodig zo. Upgrades verdien ik zo heel snel bij elkaar. Isoroku Yamamoto heeft het goed naar zijn zin.

[ Voor 6% gewijzigd door JPvdB op 07-06-2018 09:36 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

JPvdB schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:31:
[...]
Ik had gelijk geluk bij de eerste kist, helaas de Atlanta missie en die heb ik al ;) , toch lekker weer wat silver op mo mighty berg silver die ik al had :9
Dan grinden we maar vrolijk verder in de hoop dat ik ook die missie tegen ga komen :P . Atlanta is de enige die ik echt boeiend vind om te krijgen. Verder nog maar ~80k freeXP grinden voor de Kronshtad :D , dus die komt ook in zicht... ga nog wel wat free-cap XP nodig hebben om daar een geschikte captain op te zetten..

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:01:
[...]

Nee.
Voor shits-n-giggles heb ik er wel 10 gekocht en daar vielen de Atlanta (heb ik al) en Kidd (had ik nog nietheb ik nu ook) uit.

Geen idee voor wat en hoe ik die nu gebruiken ga.
Verzameling premiums/reward schepen wordt wel erg groot, hopelijk haal ik de Indianapolis ook nog.

[ Voor 19% gewijzigd door SpamLame op 07-06-2018 18:05 ]

• SpamLame
En zoals eerder aangekondigd zijn er weer een aantal nieuwe oude premiums te koop.
Zoals bv de Gulio Cesare

• Louwke
10 crates met daarin 2 missies? Wtf @SpamLame Heb al een aantal crates gekregen omdat ik de Indianapolis heb. Maar geen geluk qua missies hier.

Weiger alleen om 5! Euro per kratje uit te geven waar je vaker 1 camo uit krijgt dan iets anders. Nee ze weten het aardig te verpesten qua prijzen op het moment. Heb misschien wel wat te veel uit gegeven in het verleden. Maar gezien de huidige prijzen gaat dat niet veel meer worden behalve af en toe een keer premium.

• TheBrut3
Louwke schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 07:59:
Weiger alleen om 5! Euro per kratje uit te geven waar je vaker 1 camo uit krijgt dan iets anders.
Je hebt jezelf duidelijk goed ingelezen :+

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

10 crates met daarin 2 missies? Wtf @SpamLame Heb al een aantal crates gekregen omdat ik de Indianapolis heb. Maar geen geluk qua missies hier.

Weiger alleen om 5! Euro per kratje uit te geven waar je vaker 1 camo uit krijgt dan iets anders. Nee ze weten het aardig te verpesten qua prijzen op het moment. Heb misschien wel wat te veel uit gegeven in het verleden. Maar gezien de huidige prijzen gaat dat niet veel meer worden behalve af en toe een keer premium.
De missie containers en gekochte containers droppen niet hetzelfde. De kans op een missie in een gekochte containers zal waarschijnlijk ook behoorlijk hoger zijn.

Maar daar zeggend ze dan weer niks over helaas... droprates in % zouden wel fijn zijn om te weten.

• SpamLame

Weiger alleen om ~5! Euro per kratje uit te geven waar je vaker 1 camo uit krijgt dan iets anders. Nee ze weten het aardig te verpesten qua prijzen op het moment. Heb misschien wel wat te veel uit gegeven in het verleden. Maar gezien de huidige prijzen gaat dat niet veel meer worden behalve af en toe een keer premium.
Prijs is idd hoog, of het de moeite waard was is afh. van hoe vaak de Kidd op stap gaat.
Maar wbt inhoud, zit je er naast, Freedom containers (daar waar ik het over had) geven 20 special signals + 2 items uit de collectie + kans op een missie.
Niet dat dat de prijs wat acceptabeler maakt ;)

• Louwke
Dan nog met 20 signals en 2 items 5 euro?! Die X-mas gifts waren rond dezelfde prijs en wat die geven is veel meer waard wat dat betreft. Nee wargaming slaat een beetje door wat dat betreft.

@SpamLame Kidd is een leuke boot wat dat betreft ga je veel plezier aan beleven mits je met een carrier speelt. Dat ding is echt een support bootje. Niet mee gaan cappen maar tussen de DD's en Cruisers blijven om te screenen.

[ Voor 37% gewijzigd door Louwke op 08-06-2018 08:37 ]

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
Yoyo, ff een snelle vraag. Moet je met de friedrich anders richten /schieten dan met de bismarck, ik vind die laatste een heerlijke boot, maar met de friedrich schiet ik gene deuk in een pakkie boter, je wordt ook vaker tegen tier X gematcht, maar ik heb het idee dat bijna alles ketst. Gisteren nog weer eens de bismarck gepakt en hop 75k damage en 3 kills, (tier 8/9 game), maar op de friedrich krijg ik het niet werkend. Zou het gewoon aan de betere spelers/beter anglen liggen?

• Louwke
Friedrich is gewoon een ruk schip. Grote guns zijn wel aardig wat dat betreft, maar anders richten hoeft niet echt, Wel is het zo dat wanneer je in brawling range komt het toch een stuk makkelijker gaat. Dit ding is niet gebouwd om op 20km te snipen in ieder geval. Zorg dat je dichtbij komt maar niet te dichtbij zodat je alleen ligt en iedereen je onder vuur neemt :)

• GLR89
Hiawatta schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:40:
Yoyo, ff een snelle vraag. Moet je met de friedrich anders richten /schieten dan met de bismarck, ik vind die laatste een heerlijke boot, maar met de friedrich schiet ik gene deuk in een pakkie boter, je wordt ook vaker tegen tier X gematcht, maar ik heb het idee dat bijna alles ketst. Gisteren nog weer eens de bismarck gepakt en hop 75k damage en 3 kills, (tier 8/9 game), maar op de friedrich krijg ik het niet werkend. Zou het gewoon aan de betere spelers/beter anglen liggen?
De Fdg heeft de keuze uit 406 of 420mm guns. Mijn ervaring was dat de 406 sneller bouncen maar consistenter dmg doen. Met de 420 ben je effectiever anti BB maar de overpens en dispersion is dramatisch. Daarom inderdaad short range gaan 8-12km is ideaal. Je armor is sterk, je secondary guns zijn HE spammers voor bonus damage. Verder heb je hydro om jezef te beschermen. Guns draaien snel en de eerder aangehaalde ruk dispersion maken long range snapshots een drama. Al met al is het een brawler.

Op de iowa/Missouri na mijn minst favo t9 bb

• Louwke
@GLR89 Izumo is je favoriet toch?

• GLR89
1 ) Alsace
2 ) Izumo
3 ) Lion
4 ) Fdg
5 ) .....
6 ) .....
7 ).....
8 ).....
9 ).....
10 ) Missouri (alleen maar vanwege de credits)
11 ).....
12 ).....
13 ).....
14 ).....
15 ).....
16 ).....
17 ).....
18 ).....

[....]

85767 ) Iowa (pure haat aan dit schip)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:46:
[...]

1 ) Alsace
2 ) Izumo
3 ) Lion
4 ) Fdg
5 ) .....
6 ) .....
7 ).....
8 ).....
9 ).....
11 ).....
12 ).....
13 ).....
14 ).....
15 ).....
16 ).....
17 ).....
18 ).....

[....]

Dus hoe meer skill nodig is voor de boot hoe minder je 'm vind :+ ?

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:08:
[...]

Shots fired :D

• GLR89
Case_C schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:08:
[...]

heeft weinig met skill te maken imho, probleem met de US bbs vind ik dat angle geen zak uitmaakt, alles en iedereen doet bizar veel damage op jou schip (geangled 17-20k dmg ontvangen, "hoezo armor????"). De dispersion trolt je tot waanzin, en als je al goede dispersion hebt krijg je alleen maar bouncers.

er zit geen fun in de US bbs, zelfs een "goede" pot voelt als een draak van een game. Nee ik vind er gewoon geen reet aan :P

[ Voor 5% gewijzigd door GLR89 op 08-06-2018 10:39 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

GLR89 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:37:
[...]
heeft weinig met skill te maken imho, probleem met de US bbs vind ik dat angle geen zak uitmaakt, alles en iedereen doet bizar veel damage op jou schip (geangled 17-20k dmg ontvangen, "hoezo armor????"). De dispersion trolt je tot waanzin, en als je al goede dispersion hebt krijg je alleen maar bouncers.

er zit geen fun in de US bbs, zelfs een "goede" pot voelt als een draak van een game. Nee ik vind er gewoon geen reet aan :P
Allemaal persoonlijk natuurlijk :) , persoonlijk vind ik de US BB's makkelijker om te tanken dan een German BB. Gewoon een kwestie van juiste angle, en shots baiten. De armor belt is dik genoeg om behoorlijk wat bounces uit te lokken.

Hoop wel dat de Groser Kurfust leuker speelt dan de Friedrich, want die went niet echt.

• TheBrut3
Zo te zien wordt dit een goed weekend om te kijken of ik van de Gneisenau een eind richting de Bismarck kan gaan.
Be among the top 3 XP earners on your team in a winning battle.
Reward: +250 to XP.

Play a battle.
Reward: +50% to XP.
Ships: VII Gneisenau, VII Scharnhorst, VIII Admiral Hipper.
Alleen de shop heeft niet echt leuke specials dit weekend, tenzij ze nog komen.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:35:
Zo te zien wordt dit een goed weekend om te kijken of ik van de Gneisenau een eind richting de Bismarck kan gaan.

[...]

Vergeet dan niet XP, FXP, CXP camo's + signals te equippen voor meer profit

Nee specials veranderen nu niet, wel zijn er weer nieuwe oude scheepjes beschikbaar (nu totaal 33 schepen)

[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 08-06-2018 12:41 ]

• TheBrut3
SpamLame schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:38:
Vergeet dan niet XP, FXP, CXP camo's + signals te equippen voor meer profit
Die vlaggen vergeet ik ook niet zomaar. Ik vergeet eerder de secondairy flags, wel handig op een secondairy captain :+
Nadeel is dat een BB sowieso al 3 flags (repair, fire duration, consumable reload) nodig heeft, als daar secondairy bij komt dan blijven er maar 4 plekjes over voor de boost vlaggen. Misschien inderdaad maar consumable reload en secondairys droppen voor die missies. En zorgen dat ik in de top 3 zit bij een overwinning. :+

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

[...]
Dat gaat uitvaren worden in de Hipper met speciale camo's en vlaggen :p . En dan duimen op een redelijk capabel team.

Zo'n mooie met 777% bonus voor XP. En dan 2k base xp halen :p . Of 400 met de nodige pech... :X
Moet nog zo'n 130k xp voor de Roon.

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 08-06-2018 12:45 ]

• Sissors
  • Niet online

[...]

Let op he, het is +250XP voor top 3, niet +250%. Oftewel gerommel in de marge.

https://forum.worldofwars...team-implementation-fail/

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
GLR89 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:51:
[...]

De Fdg heeft de keuze uit 406 of 420mm guns. Mijn ervaring was dat de 406 sneller bouncen maar consistenter dmg doen. Met de 420 ben je effectiever anti BB maar de overpens en dispersion is dramatisch. Daarom inderdaad short range gaan 8-12km is ideaal. Je armor is sterk, je secondary guns zijn HE spammers voor bonus damage. Verder heb je hydro om jezef te beschermen. Guns draaien snel en de eerder aangehaalde ruk dispersion maken long range snapshots een drama. Al met al is het een brawler.

Op de iowa/Missouri na mijn minst favo t9 bb
Thx, ik was al bij de 406 guns gebleven en idd op short range is de damage behoorlijk goed. Ook met deze flink brawlen dus, zal er ff ruddershift op gooien dan.

• Louwke
Kunt er twee kanten mee op.Of te wel een full seoncdary build wat erg leuk is. Of een full tanky build met Fire Prevention etc. Dus of je dan Ruddershift mod moet paken geen idee. Je geeft er de - fire en flood chance voor op toch?

• PcDealer
GLR89 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:46:
[...]

1 ) Alsace
2 ) Izumo
3 ) Lion
4 ) Fdg
5 ) .....
6 ) .....
7 ).....
8 ).....
9 ).....
11 ).....
12 ).....
13 ).....
14 ).....
15 ).....
16 ).....
17 ).....
18 ).....

[....]

En de Montana? :)
Sissors schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:08:
[...]

Let op he, het is +250XP voor top 3, niet +250%. Oftewel gerommel in de marge.

https://forum.worldofwars...team-implementation-fail/
Topic is foetsie?

[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 08-06-2018 19:15 ]

• SpamLame
Nope werkt prima hier.

• PcDealer
Oh, nu wel...

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Was gisteren nog vervelend om die Indianapolis container te halen. Elke keer losses in de Mino :/ , laatste potje pakte ik gelukkig de winning kill die het totaal op 2 bracht.

De potjes als HE-spamming cruiser daarna in de Buffalo, Hipper en Algerie gingen dan weer wel allemaal prima :P .

• SpamLame
Case_C schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:07:
Was gisteren nog vervelend om die Indianapolis container te halen. Elke keer losses in de Mino :/ , laatste potje pakte ik gelukkig de winning kill die het totaal op 2 bracht.

De potjes als HE-spamming cruiser daarna in de Buffalo, Hipper en Algerie gingen dan weer wel allemaal prima :P .
Das aardig op de valreep dan, maar fijn dat die missie binnen is.
Zelf had ik die missie maandag binnen na 4 potjes of zo.

Nu voor de 7500 bXP, maar goed dat is een kwestie van genoeg potjes doen.

• Sissors
  • Niet online
Kan die alleen morgen doen, maar 7500bXP moet wel lukken. Drie potjes toch ofzo :P.

Heb nu paar potjes gehad met Des Moines (met lvl 8 captain die over was na US cruiser split, heb in principe genoeg elite XP van missies om hem naar lvl 10 te doen, maar ach, niet zo kritisch als op DDs), en die speelt best lekker weg. Nog wel soms lastig wanneer AP en wanneer HE te gebruiken (al is het natuurlijk niet heel veel anders dan andere US heavy cruisers). Heb mensen gehad, inclusief divisie genoot, die vonden dat ik HE moest schieten, terwijl exclusief fires ik toch echt consistent meer damage deed met AP.

• Louwke
Captain skills niet zo kritisch als op een DD? Hmm die extra heal en concealment heeft me toch vaak gered in het verleden hoor.

• Sissors
  • Niet online
Extra heal heb ik al, want ik begon met lvl 8 :).

Concealment is wel zinvol, maar imo niet zo zinvol als op een DD. Hij helpt je in specifieke situaties, op een DD helpt hij altijd eigenlijk wel (granted op een Kaba maakt het ook minder uit, maar dat is omdat dat meer een light cruiser is).
Toevallig gisteren nog in mijn Z-23 gespeeld tegen Z-23 zonder CE (of gewoon concealment upgrade). Dat was prijsschieten voor mijn team.

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:02:
Captain skills niet zo kritisch als op een DD? Hmm die extra heal en concealment heeft me toch vaak gered in het verleden hoor.
Hmm als je doelt op
Heb nu paar potjes gehad met Des Moines (met lvl 8 captain die over was na US cruiser split, heb in principe genoeg elite XP van missies om hem naar lvl 10 te doen, maar ach, niet zo kritisch als op DDs),
Dan haal ik daaruit dat capt lvl op cruisers minder kritisch is vergeleken met de capt lvls op een DD.

Dan zegt ie toch precies waar jij ook op doelt of snap ik het verkeerd.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ja ik vraag me nu af wat handig is... een 17punten commander upgraden naar 19 punten.. of zo'n speciale commander van 15 punten naar 19 punten tillen. (Heb nog geen special commander... Yamamoto is de eerste die vrijkomt)

Kosten
17>19 =559k fXP
15>19= 970k fXP

Heb nu al ruim 660k staan, en tegen de tijd dat Yamamoto vrij gespeeld is kan dat wel richting de 900k zijn. Opzich lijkt het me wel prettig om die commanders gelijk met 19 punten te hebben, gezien ze toch een aardig voordeel hebben met die special skills.

De Amerikaanse commander Halsey z'n special skill lijkt mij wel iets beter te gebruiken. Omdat je toch vaker een Confederate hebt als een Kraken... En dan 20% snellere reload :P , dat is een genot om te hebben op de Des Moines heb ik wel gezien.

• Louwke
SpamLame schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:44:
[...]

Hmm als je doelt op

[...]

Dan haal ik daaruit dat capt lvl op cruisers minder kritisch is vergeleken met de capt lvls op een DD.

Dan zegt ie toch precies waar jij ook op doelt of snap ik het verkeerd.
Sissors bedoelde dat het minder kritisch was als op DD's, vandaar mijn vraagteken erachter omdat ik dat betwijfel ;) Heeft wel degelijk veel invloed op een Cruiser, hoewel CE een must is op DD's. Maar een Atlanta zonder IFHE is ook maar een flutboot bv

• SpamLame
Premium shop is weer aardig aangevult.

Tier Name Type
VI MUTSU BB
VI HUANGHE CL/A
VI GALLANT DD
VI WARSPITE BB
III VAMPIRE DD
III OLEG CL/A
VIII KIDD DD
II SMITH DD
III KÖNIG ALBERT BB
VIII KII BB
VIII TIRPITZ BB
VIII ALABAMA BB
VIII PRINZ EUGEN CL/A
VIII ATAGO CL/A
VII DUKE OF YORK BB
VII HOOD BB
VII ASHITAKA BB
VII ATLANTA CL/A
VIII LOYANG DD
VII INDIANAPOLIS CL/A
VI ARIZONA BB
VI DE GRASSE CL/A
VII LENINGRAD DD
VI DUNKERQUE BB
V GIULIO CESARE BB
VII SIMS DD
VI PERTH CL/A
VII BŁYSKAWICA DD
VI DUCA D'AOSTA CL/A
VI GRAF SPEE CL/A
VI MOLOTOV CL/A
VII SCHARNHORST BB
V TEXAS BB
VI ANSHAN DD
V MARBLEHEAD CL/A
V OKHOTNIK DD
V MURMANSK CL/A
V KRASNY KRYM CL/A
IV ISHIZUCHI BB
III AURORA CL/A
II MIKASA BB
III KATORI CL/A
IV YŪBARI CL/A
III CAMPBELTOWN DD
II DIANA CL/A
II ALBANY CL/A
II EMDEN CL/A
II TACHIBANA DD

• PcDealer
Nog steeds geen Grem :)

Ik heb de Belgische vlag gekozen, masr kan het niet vinden ingame. Weet iemand hoe het zit?

• Louwke
https://old.reddit.com/r/...lub_will_become_a_global/

Collector Club komt naar de EU. Staat er nog niet bij wanneer, maar we gaan het ooit krijgen! Zit nu op 100+ schepen dus laat die test schepen maar komen :D

• SpamLame
PSA premium schepen doubloon compensatie NU en in de toekomst

TLDR:
Vanaf 0.7.6 is formeel van kracht dat een discounted ship in de shop, haar discounted doubloon value compenseerd als je haar al had.
Aankopen van een discounted ship tussen 1 mei tot aan 0.7.6 die niet de originele doubloon waarde opleverde, wordt alsnog gecompenseerd
Louwke schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:12:
https://old.reddit.com/r/...lub_will_become_a_global/

Collector Club komt naar de EU. Staat er nog niet bij wanneer, maar we gaan het ooit krijgen! Zit nu op 100+ schepen dus laat die test schepen maar komen :D
Oooo zit op 140 schepen of daaromtrent, mss kan ik daar nieuwe goals in vinden

[ Voor 33% gewijzigd door SpamLame op 15-06-2018 12:28 ]

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 21:09
Developer Q&A gaande momenteel:

Missouri komt zeker niet terug in de nabije toekomst, mogelijk uiteindelijk wel met veranderingen of misschien in de Arsenal.

Het AA systeem gaat helemaal veranderd worden, details hebben ze niet gegeven.

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
1shot1kill schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:22:

Missouri komt zeker niet terug in de nabije toekomst, mogelijk uiteindelijk wel met veranderingen of misschien in de Arsenal.

gaan de carriers er uit ? >:)

• 1shot1kill
B-BRAIN schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:28:
[...]

gaan de carriers er uit ? >:)
Nee, de Graf Zeppelin komt terug...

.... maar pas na de CV rework.

• Sissors
  • Niet online
1shot1kill schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:22:

Net een potje met 5 missouris erin gespeeld. Dat hij niet meer verkocht wordt veranderd niet dat er heel veel van in het spel zijn.

• 1shot1kill
Sissors schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:59:
[...]

Net een potje met 5 missouris erin gespeeld. Dat hij niet meer verkocht wordt veranderd niet dat er heel veel van in het spel zijn.
Het worden er alleen niet nog meer. ;)
Pagina: 1 ... 91 ... 129 Laatste