Sommige van die space camo's zien er wel tof uit! Maar om nou 8k doubloons neer te leggen voor een permanente, dat zijn toch wel veel knikkers (+/- €30,-). Voor 2 van die camo's heb je dus 3 permanente tier 10 camo's welke er minder mooi uit zien, maar wel dezelfde stats geven.
Ik ga dan ook 0 van die space camo's kopen.
Eigenlijk nog maar 1 permacamo gekocht en dat is voor de Cleveland en dan alleen gedaan voor de split.
Heb genoeg andere camo's (1000+) in stock, voor dat beetje extra credits/XP is het mij niet de moeite waard.
Eigenlijk nog maar 1 permacamo gekocht en dat is voor de Cleveland en dan alleen gedaan voor de split.
Heb genoeg andere camo's (1000+) in stock, voor dat beetje extra credits/XP is het mij niet de moeite waard.
[ Voor 27% gewijzigd door SpamLame op 30-03-2018 10:43 ]
No probs 100% win (over 2 battles).Lord Igor schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:18:
Zijn er ook anderen hier die enorme moeite hebben met die space battles? Niet dat ze bestaan of zoiets; het idee is erg grappig. Maar ik kan gewoon bijna geen afstanden meer schatten en raak te snel de draad kwijt met die 'alles is zwart' insteek.
heb er zelf geen moeite mee. Aimen vind ik persoonlijk niet anders dan in de normale modus, het enige is de richting van varen, die vind ik lastig in te schatten, komt waarschijnlijk door de rare vorm van de schepen. Maar mbv de minimap wil ook dat wel aardig.Lord Igor schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:18:
Zijn er ook anderen hier die enorme moeite hebben met die space battles? Niet dat ze bestaan of zoiets; het idee is erg grappig. Maar ik kan gewoon bijna geen afstanden meer schatten en raak te snel de draad kwijt met die 'alles is zwart' insteek.
Vind verder de opzet wel geinig, alleen de sound effecten zijn een ramp. Je wordt helemaal gestoord van de bliepjes, zoefjes, pling pling pling.... leuk om een paar games geprobeerd te hebben, maar ik ga weer terug naar de random's.
Hmm vanavond maar eens kijken hoe die space battles gaan dan.
Rewards zijn wel aardig, maar niet zaligmakend.
Rewards zijn wel aardig, maar niet zaligmakend.
zelf de space battles al even geprobeerd, is wel geinig. maar goed aimen idd gaat naar mijn mening toch ook iets minder vlot.
Verder wel leuk dat ik wat elite commander xp kan farmen, bij de gewone boten commanders nog maar max op lvl 11
Verder wel leuk dat ik wat elite commander xp kan farmen, bij de gewone boten commanders nog maar max op lvl 11
Beetje space battles gedaan, wel leuk, maar farmen valt erg tegen hoor, voor de rewards hoeft je het niet te doen. Zijn level 7 rewards en dat beetje extra commander xp zet ook niet echt zoden aan de dijk. Heb zelf nog niet een T10, dus wel aardig om even de verschillende scheepjes uit te proberen. Aiming was de eerste 1-2 potjes even wennen, maar daarna gaat het prima.
Kan niet zeggen dat ik nu zelf een super speler ben, maar wel erg veel spelers die duidelijk niet met T10 boten om kunnen gaan, vooral de enkele carrier die je tegenkomt zijn eigenlijk allemaal hopeloos. Dus anti-air spec-en van commander: vooral niet doen, totaal zinloos.
Heel veel spelen zoals gewoonlijk met battleship en groot aantal als cruiser, dus als je snel potje wil starten, pak een destroyer. Veel schepen die radar zouden kunnen hebben, maar ook weer omdat groot deel geen idee heeft hoe te gebruiken of niet eens erop gezet hebben, valt dat best mee hoeveel last je daarvan hebt.
Kan niet zeggen dat ik nu zelf een super speler ben, maar wel erg veel spelers die duidelijk niet met T10 boten om kunnen gaan, vooral de enkele carrier die je tegenkomt zijn eigenlijk allemaal hopeloos. Dus anti-air spec-en van commander: vooral niet doen, totaal zinloos.
Heel veel spelen zoals gewoonlijk met battleship en groot aantal als cruiser, dus als je snel potje wil starten, pak een destroyer. Veel schepen die radar zouden kunnen hebben, maar ook weer omdat groot deel geen idee heeft hoe te gebruiken of niet eens erop gezet hebben, valt dat best mee hoeveel last je daarvan hebt.
Compensation
From now until 7 May, all users who logged into the game in the period between updates 0.7.2 and 0.7.3 will be able to claim 3 days of Premium Account as compensation.
To claim it, all you have to do is:
Visit this page / https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
Click the red CHECK button
Click the CLAIM button!
The compensation should be delivered to your account in a few minutes but it may take up to one hour in extreme cases.
Succes ermee!
From now until 7 May, all users who logged into the game in the period between updates 0.7.2 and 0.7.3 will be able to claim 3 days of Premium Account as compensation.
To claim it, all you have to do is:
Visit this page / https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
Click the red CHECK button
Click the CLAIM button!
The compensation should be delivered to your account in a few minutes but it may take up to one hour in extreme cases.
Succes ermee!
Ik kreeg er ook nog 3 van elke combat SIgnals bij .
Terwijl ik helemaal niet zoveel last van de FPS drops had, gewoon elke uur spel even opnieuw opstarten
Terwijl ik helemaal niet zoveel last van de FPS drops had, gewoon elke uur spel even opnieuw opstarten
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Tip: Als weekendspelert: Doe het vrijdagavond!Yammie74 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:53:
Mwah met over een jaar aan premium tijd maakt het voor mij niet echt uit.
@Zertaxka Denk dat je die signals van iets (missie, challange, campaign, account lvl etc) anders hebt gekregen, evengoed altijd leuk te ontvangen
@Zertaxka Denk dat je die signals van iets (missie, challange, campaign, account lvl etc) anders hebt gekregen, evengoed altijd leuk te ontvangen
Inderdaad leuk voor het weekend, hoewel... ben dit weekend weg.. dus zou er dan niks aan hebben
.
Claim het volgende week wel ergens.
De Buffalo ziet er overigens aardig goed uit in dat laatste filmpje van Jingles. Zouden we die split al met 0.7.4 kunnen verwachten, of word het nog wat langer wachten.
Moet nog zo'n 65k xp grinden op de New Orleans... maar dat kan wel lukken voor de nieuwe update.
Claim het volgende week wel ergens.
De Buffalo ziet er overigens aardig goed uit in dat laatste filmpje van Jingles. Zouden we die split al met 0.7.4 kunnen verwachten, of word het nog wat langer wachten.
Moet nog zo'n 65k xp grinden op de New Orleans... maar dat kan wel lukken voor de nieuwe update.
[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 05-04-2018 12:26 ]
@Case_C in de laatste USN cruiser split "geruchten" thread op rddt
lijkt 074 onwaarschijnlijk omdat de testers nog niet alle schepen zouden hebben (kunnen testen), Light cruisers schijnen te missen.
Geen idee of dat klopt ben immers geen ST, ook niet geverifieerd met de patchnotes of iets anders overigens.
Indien bovenstaande wel klopt en de Lights met 074 aan de testers gegeven worden, is 075 de eerst mogelijke release geworden.
Release 076 is ook gesuggereerd omdat die, volgens zeggen, in de buurt van Independency Day ligt.
lijkt 074 onwaarschijnlijk omdat de testers nog niet alle schepen zouden hebben (kunnen testen), Light cruisers schijnen te missen.
Geen idee of dat klopt ben immers geen ST, ook niet geverifieerd met de patchnotes of iets anders overigens.
Indien bovenstaande wel klopt en de Lights met 074 aan de testers gegeven worden, is 075 de eerst mogelijke release geworden.
Release 076 is ook gesuggereerd omdat die, volgens zeggen, in de buurt van Independency Day ligt.
Ik heb een Buffalo.
[q]The following ships were added for testing by developers and supertesters:
• Kronshtadt
• Varyag
• Columbia (formerly, VI Cleveland)
• Pittsburgh (formerly, IX Baltimore)
• Astoria (formerly, VIII New Orleans)
• Salt Lake City (formerly, VII Pensacola)
• Buffalo
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/update_073/
https://www.facebook.com/...751120729/?type=3&theater
Er missen dus een paar schepen.
[q]The following ships were added for testing by developers and supertesters:
• Kronshtadt
• Varyag
• Columbia (formerly, VI Cleveland)
• Pittsburgh (formerly, IX Baltimore)
• Astoria (formerly, VIII New Orleans)
• Salt Lake City (formerly, VII Pensacola)
• Buffalo
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/update_073/
https://www.facebook.com/...751120729/?type=3&theater
Er missen dus een paar schepen.
Zou kunnen maar alle bootjes lagen in de havenSpamLame schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:07:
Denk dat je die signals van iets (missie, challange, campaign, account lvl etc) anders hebt gekregen, evengoed altijd leuk te ontvangen
Voor mensen met Twitch Prime : Je krijgt nu een gratis Texas, port slot, 15 Twitch camo, Twitch Vlag en een Personal Mission met wat kleine rewards en als eind reward een speciale Perma camo voor je Texas.

Even op het kroontje klikken rechts bovenin en dan claimen.
Zegt niks, ik logde vanmiddag in en FNFL flag (of hoe ze ook heet) in het honor to heroes overzichtZertaxka schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:48:
[...]
Zou kunnen maar alle bootjes lagen in de haven
WG is best genereus op zijn tijd maar geeft niet meer dan dat ze zegt dat ze gaat geven.
Ik had al Amazon Prime (vanwege Prime Video en The Grand Tour), blijkt Twitch Prime daarbij inbegrepen te zijn. Dus ik hoefde alleen nog een Twitch account aan te maken, de hele meuk te koppelen en voila! Een 'gratis' TexasZertaxka schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:48:
[...]
Voor mensen met Twitch Prime : Je krijgt nu een gratis Texas, port slot, 15 Twitch camo, Twitch Vlag en een Personal Mission met wat kleine rewards en als eind reward een speciale Perma camo voor je Texas.
Altijd leuk om bekenden tegen te komen.
Ik heb redelijk wat geld in WoWs gestoken maar voorlopig besloten geen euro meer uit te geven.
Eerst zien hoe de Asashio en Graf Zeppelin uit gaan pakken en wat ze verder van plan zijn.Met deze 2 schepen laten ze wat mij betreft zien dat ze compleet de weg kwijt zijn.
Zijn ze al met de huidige staat van CVs maar die kom je gelukkig weinig tegen.
Ondertussen de Kiev aan het levelen, dat gaat _hard_. Ding is een beest
Het is mijn op 2 na beste DD, achter de Yueyang en Gearing en voor de Shima zelfs.
Kwa winrate wint the Kagero het, 68% over 179 battles.
Ik heb redelijk wat geld in WoWs gestoken maar voorlopig besloten geen euro meer uit te geven.
Eerst zien hoe de Asashio en Graf Zeppelin uit gaan pakken en wat ze verder van plan zijn.Met deze 2 schepen laten ze wat mij betreft zien dat ze compleet de weg kwijt zijn.
Zijn ze al met de huidige staat van CVs maar die kom je gelukkig weinig tegen.
Ondertussen de Kiev aan het levelen, dat gaat _hard_. Ding is een beest
Het is mijn op 2 na beste DD, achter de Yueyang en Gearing en voor de Shima zelfs.
Kwa winrate wint the Kagero het, 68% over 179 battles.
Sorry, had het niet aangekondigdVerwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:08:
Gisteravond kwamen we opeens [GOT] tegen in clan battles.![]()
Groetjes nog vanuit GEUS o/
Zertaxka schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:48:
[...] als eind reward een speciale Perma camo voor je Texas.
Ik heb met de Texas een record aantal van 33 vliegtuigen geswat op die tier
Interessante link lineup:
https://www.reddit.com/r/...of_the_usn_cruiser_split/
[ Voor 68% gewijzigd door PcDealer op 06-04-2018 22:30 ]
WG was mij deze week gunstig gezind
2x een coupon met 70% korting, oftewel er drijft nu een Scharnhorst en Atlanta in mijn dock
2x een coupon met 70% korting, oftewel er drijft nu een Scharnhorst en Atlanta in mijn dock
O nice, heb een recentelijk nog een 20% coupon gehad
Hoe krijgt men die coupons? Drops, of WG die randomly wat uitdeelt?Yammie74 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:59:
2x een coupon met 70% korting
WG die randomly wat uitdeeltLord Igor schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:17:
[...]
Hoe krijgt men die coupons? Drops, of WG die randomly wat uitdeelt?
Waar vind jij coupons?Yammie74 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:59:
WG was mij deze week gunstig gezind![]()
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Opeens in port in je gezicht. Ik had na een battle een 20% korting coupon.
^^ dat , je zou ook een mailtje moeten ontvangen op het geregistreerde adres en je vind het in je WG account terug als je in de store inlogtPcDealer schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:26:
[...]
Opeens in port in je gezicht. Ik had na een battle een 20% korting coupon.
Lord Igor schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:17:
[...]
Hoe krijgt men die coupons? Drops, of WG die randomly wat uitdeelt?
De eerste 70% hero bundle korting was bij #1 in Exp en de tweede bij #1 amount of damage.
Pop-up scherm ziet er ongeveer uit als in het volgende draadje: https://forum.worldofwars...-for-being-top-xp-earner/
Daarna vind je de coupons terug via: https://eu.wargaming.net/shop/coupons/
Dat zijn trouwens, naar mijn bescheiden mening, twee ontzettend toffe boten.Yammie74 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:59:
De Atlanta is wel een beetje frustie bij tijd en wijlen. De matchmaking vindt het heerlijk om je in matches tegenover teams zonder CVs en weinig DDs te zetten. En CAs en BBs jagen is in een Atlanta is ietwat tricky. Maar in operations of als het matchmaking-kwartje eens een keer goed valt
De Scharnie is juist weer zo lekker all-round, zolang je maar dichtbij weet te komen. Want Duitse guns en dispersion RNG is vaak behoorlijk
Dude WTF... Ik denk: "Yes! Eindelijk weer een SC!"
Ja hoor, 100x India X-Ray. Ik was blijer met mijn 750 FXP container
Ja hoor, 100x India X-Ray. Ik was blijer met mijn 750 FXP container
Verwijderd
Ik kwam laatst ook terug van battle met zo'n coupon popup in je scherm. Precies een paar battles nadat ik een paar space schip camo's kocht, natuurlijk. 
En ja, ik vind die space schip camo's geweldig! RIP 8000 doubloons voor space camo swag.
En ja, ik vind die space schip camo's geweldig! RIP 8000 doubloons voor space camo swag.
Jullie hebben geluk! Ik werd afgescheept met een 30%korting op aankopen in de premium store bonus boven de €30
(niet te gebruiken bij: aanbiedingen, aanschaf van doubloons of premium tijd, samengestelde pakketten)
Eigenlijk dus alleen maar geschikt voor de aankoop van een premium schip duurder dan €30.... jaja je kunt al raden dat ik hem bijna gebruikt had!
(niet te gebruiken bij: aanbiedingen, aanschaf van doubloons of premium tijd, samengestelde pakketten)
Eigenlijk dus alleen maar geschikt voor de aankoop van een premium schip duurder dan €30.... jaja je kunt al raden dat ik hem bijna gebruikt had!
Ik ben benieuwd of ik mijzelf tegen zou kunnen houdenGLR89 schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:48:
Beetje jammer dat je er geen Dubloons van kan kopen.
Geen idee of je doubloons nodig had, maar je had toch een premium schip die je al had kunnen kopen en dat in doubloons uitgekeert krijgen, tenzij dat niet meer werktGLR89 schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:48:
Jullie hebben geluk! Ik werd afgescheept met een 30%korting op aankopen in de premium store bonus boven de €30
Ach jij krijgt in ieder geval nog 30%. Ik kreeg 7 dagen geleden er eentje van 10% en gisteren weer 1 van 10% terwijl de vorige coupon nog niet verlopen wasGLR89 schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:48:
nou echt interessant is die aanbieding niet hoorZertaxka schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:44:
[...]
Ach jij krijgt in ieder geval nog 30%. Ik kreeg 7 dagen geleden er eentje van 10% en gisteren weer 1 van 10% terwijl de vorige coupon nog niet verlopen was. Met 30% zou ik er nog over nadenken, 70% is een no brainer. Zag dat er ook nog een coupon openstand van 10% voor de kleding en andere prullaria, nee dank je
van de huidige 16 aangeboden schepen in de shop vallen er maar 6 binnen de marge van de aanbieding. Van die mogelijke 6 schepen heb ik de Kii, LoYang, Atago en Tirpitz al (de laatste aan het begin van mijn carrière gekocht de andere 3 uit de kerst crates). Blijven over de Hood en de Alabama. De Hood lijkt me nog wel leuk, maar vind ik absoluut het geld niet waard. De Alabama is een veredelde North Carolina en daar heb ik een haat haat verhouding mee. Dus nee voor mij is die aanbieding totaal oninteressant.
Alabama vind ik erg duur. Hood wil ik nog wel proberen als er een korting is op ingame aankopen op Premium schepen.
~Net zo duur als de Tirpitz of Kii, in die zin vind ik het wel meevallen (achtergrond heb lange tijd geleden de Tirpitz gekocht voor het volle pond/euro).
Dat gezegt vind ik alle schepen momenteel te duur, steek dat geld dan liever in Santa Crates uitzondering zou mss de Ashasio zijn.
Geen idee wat de gimmick van de Alabama is ,anders dan de iets betere wendbaarheid verg. met de NC.
Kii al helemaal geen idee van.
Alabama uit een kerstkrat gekregen, 1 keer gevaren en verzamelt nu stof.
Dat gezegt vind ik alle schepen momenteel te duur, steek dat geld dan liever in Santa Crates uitzondering zou mss de Ashasio zijn.
Geen idee wat de gimmick van de Alabama is ,anders dan de iets betere wendbaarheid verg. met de NC.
Kii al helemaal geen idee van.
Alabama uit een kerstkrat gekregen, 1 keer gevaren en verzamelt nu stof.
Dat is het nadeel als je de Missouri hebt, voor de credits heb je geen premium schip meer nodig 
Voor captain training kom ik met vlaggen en camo's al erg ver. Zelf ook niet zo'n behoefte aan andere premium schepen.
Ik ben zelf nu bezig met de Roon, wat een beest van een schip is dat. Regelmatig potjes met 100+ K damage.
Voor de rest mijn handen vol aan al die verschillende missies die tegelijk lopen.
Voor captain training kom ik met vlaggen en camo's al erg ver. Zelf ook niet zo'n behoefte aan andere premium schepen.
Ik ben zelf nu bezig met de Roon, wat een beest van een schip is dat. Regelmatig potjes met 100+ K damage.
Voor de rest mijn handen vol aan al die verschillende missies die tegelijk lopen.
Mwah mijn Missouri heeft weliswaar meer battles dan de Alabama, maar vangt sinds lange tijd ook stof.JPvdB schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:07:
Dat is het nadeel als je de Missouri hebt, voor de credits heb je geen premium schip meer nodig
Is een gevolg van zeer ruim in de slappe credits was zitten (wat al het geval was voor dat ik de Missouri kocht).
Torpedo bulkhead. Die is 49% tegenover de 19% van de NC.SpamLame schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:27:
Geen idee wat de gimmick van de Alabama is ,anders dan de iets betere wendbaarheid verg.
Al gaan de Asashio torps nog steeds pijn doen, ondanks de 49% reduction.
Ik kan niet wachten tot die Asashio uit is en er is een potje met als DD's alleen Asashio's, 1 of 2 BB's per team en de rest CA/CL
Alleen heb je met 1/2 BBs niet veel aan je DW torps en TRB.
Die specifiek torps raken alleen BBs/CVs.
Die specifiek torps raken alleen BBs/CVs.
Ik heb wat Youtubes gezien van enorme damage met het zo snel mogelijk schieten op BBs die nog bij hun spawn liggen, maar eigenlijk begrijp ik nog niet hoe. Als in: Gearing torps op 16km is volgens mij 2 torps raken wel het maximum op een BB. Simpelweg vanwege de gigantische gaten tussen 2 torps op die afstand. Is die afstand niet net zo groot bij deze DD?
Verder lijkt mij toch dat het kwestie is van niet in een rechte lijn varen. Een BB op 7km torpen die niet recht door vaart is al irritant genoeg, denk dat BB spelers snel genoeg leren dat ze ook niet veilig zijn rond hun spawn, en soms een bochtje moeten maken.
Verder lijkt mij toch dat het kwestie is van niet in een rechte lijn varen. Een BB op 7km torpen die niet recht door vaart is al irritant genoeg, denk dat BB spelers snel genoeg leren dat ze ook niet veilig zijn rond hun spawn, en soms een bochtje moeten maken.
Hoe vaak komt het voor dat bb's gewoon rechtdoor varen? Vaak toch? Zeker op tier <VIII. Net een Franse bb afgefakkeld in mijn test cruiser om het naar mij toe voer en de guns op rechts waren. Mij niet in de gaten? Prima! In diezelfde pot ook een Cleveland naast een eiland, die ik flankte en HE toetjes gaf. Pot daarna in een dd op een New Mexico af gevaren die een ieland ging ronden. Ik wachte geduldig af met twee sets torps. 1 was voldoende voor full BLEP.Sissors schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:42:
Ik heb wat Youtubes gezien van enorme damage met het zo snel mogelijk schieten op BBs die nog bij hun spawn liggen, maar eigenlijk begrijp ik nog niet hoe. Als in: Gearing torps op 16km is volgens mij 2 torps raken wel het maximum op een BB. Simpelweg vanwege de gigantische gaten tussen 2 torps op die afstand. Is die afstand niet net zo groot bij deze DD?
Het probleem met de Asashio is niet de range maar gewoon dat het idioot snelle DW torps zijn die je simpelweg niet kan ontwijken, en dan ook nog eens 4 setjes (met gratis torp booster)
Elke BB die zodra de Asashio uit is nog in de buurt komt van een objective is gewoon de sjaak.
Ik dacht dat het weekend afgelopen was en ik wel weer een potje kon spelen. Binnen de 5 min. halve team dood zonder ook maar 1 enemy kill.
Tijd om weer wat anders te doen, word zo moe van dit spel af en toe.
Elke BB die zodra de Asashio uit is nog in de buurt komt van een objective is gewoon de sjaak.
Ik dacht dat het weekend afgelopen was en ik wel weer een potje kon spelen. Binnen de 5 min. halve team dood zonder ook maar 1 enemy kill.
Tijd om weer wat anders te doen, word zo moe van dit spel af en toe.
Maar achterin blijven hangen heeft ook niet veel zin als BB.vassago schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:26:
Het probleem met de Asashio is niet de range maar gewoon dat het idioot snelle DW torps zijn die je simpelweg niet kan ontwijken, en dan ook nog eens 4 setjes (met gratis torp booster)
-je tankt niet
-je dispersion gaat tegen je werken
-20KM DW torps weten je ook daar te raken. (67knts ~21K dmg)
Hmm TA & TAE + CE +CSM1 ,geeft 16KM 72knts DW torps die idioot lage detectie hebben met een boot die 5.4KM detectie heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 10-04-2018 19:30 ]
Achterin hangen is wat ze nu ook al doen, of ze tanken of wat raken zal ze een zorg zijn.
en hoe verder weg je bent hoe meer kans je hebt dat de torps gespot worden en de spread wordt groter zodat je er minder tegelijk pakt en ook makkelijker kan ontwijken.
Alleen de BBs die daadwerkelijk pushen zijn de sjaak.
Samen met de GZ genoeg reden om het spel in de koelkast te zetten en te zien hoe het uitpakt.
Misschien dat ik de Akizuki uit het stof haal om Asashio te jagen
en hoe verder weg je bent hoe meer kans je hebt dat de torps gespot worden en de spread wordt groter zodat je er minder tegelijk pakt en ook makkelijker kan ontwijken.
Alleen de BBs die daadwerkelijk pushen zijn de sjaak.
Dat dus, de reaktietijd is korter dan je ruddershift.Hmm TA & TAE + CE +CSM1 ,geeft 16KM 72knts DW torps die idioot lage detectie hebben met een boot die 5.4KM detectie heeft.
Samen met de GZ genoeg reden om het spel in de koelkast te zetten en te zien hoe het uitpakt.
Misschien dat ik de Akizuki uit het stof haal om Asashio te jagen
GZ nog maar 1/2 keer gezien, Lexington met AP bomb te vaak gezien (aan het verkeerde eind).
Asashio mja ga het meemaken (of niet)
Ocean Liner skin binnen
Asashio mja ga het meemaken (of niet)
Ocean Liner skin binnen
[ Voor 15% gewijzigd door SpamLame op 11-04-2018 07:22 ]
Zag dit filmpje paar dagen geleden maar wilde dit toch even delen. wat een baas
[Video: https://www.twitch.tv/videos/247315858]
[Video: https://www.twitch.tv/videos/247315858]
@hopiconjo had hem ook al gezien via reddit, blijft een mooie clip
Ranked Season T8 & T10 gezien vanuit 074pts
https://forum.worldofwars...ic-test-074/?tab=commentsNew Season of Ranked Battles
Commanders! Ranked battles are on the horizon, and the new season will bring in something genuinely new! You’ll need Tier VIII ships for lower ranks—and your favorite “tier tens” for ranks ranging from 10 and above. If you're valiant enough to reach Rank 1, you will be able to make it to the League of Sea Wolves where battles will unfold between ships of Tier VII.
Practically the same standard season rules will apply. There is a total of 23 ranks and your achievements for the preceding season will be taken into account. Battles will take place in the 7v7 format. Team lineups are mirrored in terms of ship types and tiers. If you lose a battle, you won't lose a Star if you're the top XP earner on the team. Irrevocable ranks remain nearly the same: 23rd to 17th; 15th; 1st and 10th instead of 12th. This will let players stay in the First League without frustrating drops to the league below in case of a loss.
Krijgen we dan ook tier X schepen net als nu bij de clan battles?
Want anders kan ik maar tot rank 10 komen
Max Rank 10 voor jou dus.TheBrut3 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:50:
Moet zeggen dat ik vorig seizoen geen ranked gespeelt heb en dat bevalt zo goed dat ik dit seizoen ook maar oversla.
Maar vind de rewards in ranked toch wel lekker
Ik mag toch hopen van niet!TheBrut3 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:50:
Niet omdat ik het jou niet gun, maar het gehalte "dropjes" dat nu rondvaart in premium schepen zonder ook maar een beetje basale kennis baart mij zorgen. Tegen de tijd dat je een tier X schip hebt heb je toch al wel een behoorlijke bijdrage moeten leveren waardoor je in ieder geval een beetje bekendheid hebt met de schepen op die tier.
Op tier VIII kun je zonder ook maar een gespeelde game op het betreffende niveau een premium schip kopen, een Ranked game instappen (= competitief helaas snappen een hoop spelers niet wat dit betekend) en maar gewoon dom rond varen en een beetje schieten en de rest van het "team" frustreren waardoor iedereen uiteindelijk zijn ster verliest m.uv. de prutser die het laatste doodgaat en op miraculeuze wijze de meeste xp heeft verzamelt.
Lijkt me geen goed plan. Ik zou Ranked als een krachtmeting willen zien tussen de beste spelers op hun niveau, niet als een "Throw enough shit on the wall and eventualy some will stick" medium dat het nu is.
Spelers met rank 1 die daar 700 games voor nodig hebben zijn namelijk niet goed, maar hebben gewoon veel te veel tijd (en doorzettingsvermogen, dat moet ik ze wel na geven)...
Ben ik met je eens, maar heb camo, signals en credits for dayz, daar ga ik het dus niet voor doen.hopiconjo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:31:
Maar vind de rewards in ranked toch wel lekker
Flint en Black zijn mss leuk, maar ik ben (nog) niet goed genoeg (0 keer R1 gehaalt) dus ach.
Verder met GLR eens Ranked is competatief gelijk aan Clan Battles, alleen ben je nu van Randoms afhankelijk.
Lijk me een slecht plan T10 weg te geven ala CBs of te kopen via de store zoals met T8s.
Dat gezegt kan iederen met veel €€ en genoeg Elite XP dit omzetten naar FXP en op die manier een T10 kopen.
Verwijderd
Zo even uit nieuwsgierigheid, houden jullie in jullie vergelijking met ranked ook rekening met de bergen free exp die uit clanbattles gehaald wordt? Tuurlijk bied ranked leuke camo's, wat doubloons en een prestigieus vlaggetje. Maar hoe weegt dat op tegen een total scheepslijn die mij praktisch in free exp word gegeven per clanbattle seizoen?
Dankzij de repeatable XP train (?) missie krijg je al 250% extra free exp per clanbattle. Natuurlijk is het dus meer exp als je je battles vaak wint, maar met een +free vlaggetje of twee op je schip en een free exp camouflage, zit je dan al gauw op duizenden free exp. Per battle.
Hieronder een voorbeeld:
https://i.imgur.com/ELFgg51.jpg
Dankzij de repeatable XP train (?) missie krijg je al 250% extra free exp per clanbattle. Natuurlijk is het dus meer exp als je je battles vaak wint, maar met een +free vlaggetje of twee op je schip en een free exp camouflage, zit je dan al gauw op duizenden free exp. Per battle.
Hieronder een voorbeeld:
https://i.imgur.com/ELFgg51.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 18:05 ]
Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken of ie speelt of niet.
Lijkt me nogal logsichPcDealer schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:58:
Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken of ie speelt of niet.
Ik heb afgelopen seizoen geskipt en dat beviel me wel. Wellicht dat we met de clan met KotS gaan meedoen dus de focus ligt voor mij meer die kant op.
Uitbreiding van de de IJN DD gunboat line!!!
https://forum.worldofwars...r-two-new-ijn-destroyers/
Moet ik toch weer wat Akizuki gaan spelen, want die gaat toch ~160k xp kosten
. Maar daar zit ik toch al wel bijna tegenaan.
Blijk alweer 220k xp te hebben op die boot
, dan rest er alleen nog een partijtje wachten
.
https://forum.worldofwars...r-two-new-ijn-destroyers/
Moet ik toch weer wat Akizuki gaan spelen, want die gaat toch ~160k xp kosten
Blijk alweer 220k xp te hebben op die boot
[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 12-04-2018 19:16 ]
Yes!
Active Bots in the Training Room
https://worldofwarships.eu/en/news/public-test/PT074/
Varyag Marathon is gestart T3 cruiser van/voor Rusland
Ranked S9 start op 27 april https://worldofwarships.eu/en/news/common/ranked-battles-s9/
Als je geld wilt uitgeven voor ranked of omdat je gewoon de schepen graag wilt.
Een bundle van Alabama Harekaze en Eugen
Ook zijn de Space battles Camos te koop, voor elk schip afzonderlijk a €29.
Ranked S9 start op 27 april https://worldofwarships.eu/en/news/common/ranked-battles-s9/
Als je geld wilt uitgeven voor ranked of omdat je gewoon de schepen graag wilt.
Een bundle van Alabama Harekaze en Eugen
Ook zijn de Space battles Camos te koop, voor elk schip afzonderlijk a €29.
[ Voor 86% gewijzigd door SpamLame op 13-04-2018 14:02 ]
Hallo zeg, €29 voor een camo...
Ja, als je de dubloons (8500 toch?) los koopt ben je meer dan €30 kwijt. Maar als het er zo staat, dan is het wel erg veel centjes.
Conversie van XP naar FXP van 25 per dubloon naar 35 per dubloon is wel fijn.
Misschien ook eens nadenken over die bundle. Al heb ik de Alabama al, maar als ik mijzelf niet vergis krijg ik dan 12.200 (bijna €45) aan dubloons.
Ja, als je de dubloons (8500 toch?) los koopt ben je meer dan €30 kwijt. Maar als het er zo staat, dan is het wel erg veel centjes.
Conversie van XP naar FXP van 25 per dubloon naar 35 per dubloon is wel fijn.
Misschien ook eens nadenken over die bundle. Al heb ik de Alabama al, maar als ik mijzelf niet vergis krijg ik dan 12.200 (bijna €45) aan dubloons.
Voor diegene die dat nog niet weten of nog niet hebben gedaan.
1 potje WoT = 1 day free premium
Het jammere van die bundles is dat als je al 1 schip hebt het het al niet meer waard is
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Niet helemaal waar. Je krijgt de waarde van het schip in doubloons uitgekeerd zonder korting. Maar je koopt het schip met korting. Dus je krijgt ruwweg 15% meer doubloons dan dat je ze op de normale manier koopt. Bovendien krijg je er een port slot bij en een 10p captain.Tijgert schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:27:
Het jammere van die bundles is dat als je al 1 schip hebt het het al niet meer waard is
Eugen bijv kost je € 34,05 en levert je in het geval dat je het schip al hebt 11000 doubloons op (+captain & +port slot)
Voor €34,13 krijg je 9500 doubloons
Of voor 11000 doubloons betaal je €39,08
Dus ipv rechtstreeks doubloons te kopen een dubbel schip levert je meer op. (:
Oh? Je krijgt er doubloons voor.... ok, want juist die Eugen heb ik al. Ok dan.
Thanks!
Hoop dat die actie nog even geldt dan, moet even aan die arbeit
Thanks!
Hoop dat die actie nog even geldt dan, moet even aan die arbeit
[ Voor 28% gewijzigd door Tijgert op 14-04-2018 12:43 ]
Oh WoTYammie74 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:38:
Voor diegene die dat nog niet weten of nog niet hebben gedaan.
Dan wil ik weer wel eens 1.0 bekijken.
Goed genoegPcDealer schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:35:
[...]
Nee, alleen "World of..." : http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Economy#Premium_Account
Maar wat is de shop in WoT toch belachelijk geintegreerd... zat 2 sec in m'n hangar en je word al gelijk verleid om allerlij premiums te halen. Gelukkig is dat in WoW nog een beetje gescheiden.
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 14-04-2018 16:48 ]
Nee, alleen "World of..." : http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Economy#Premium_AccountCase_C schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:44:
Oh WoT, en dat draagt over op alle Wargaming Accounts?
Die ranked bundle maar gekocht, want... Why not?
En van de 12200 dubloons, omdat ik de Alabama al had, genoeg FXP kunnen krijgen voor de Musashi.
Op naar de Nelson nu!
En van de 12200 dubloons, omdat ik de Alabama al had, genoeg FXP kunnen krijgen voor de Musashi.
Op naar de Nelson nu!
Nelson of de nieuwe aankomende russische cruiser.TheBrut3 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:43:
genoeg FXP kunnen krijgen voor de Musashi. Op naar de Nelson nu!
Als ik zo de eerste filmpjes zie van de WG-CC mensen wordt het de Nelson.Cardinal schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:55:
Nelson of de nieuwe aankomende russische cruiser.
Bonus code 5000LIKES voor 5 Sierra Mikes
Free Humble Bundle goodies
https://www.humblebundle.com/games/strategy-bundle

Ik heb bij een bestaand account alleen de flag gekregen.
Denk dat je bij nieuwe account het geheel krijgt, zal voor de meeste nvt zijn.
Free Humble Bundle goodies
https://www.humblebundle.com/games/strategy-bundle

[ Voor 93% gewijzigd door SpamLame op 19-04-2018 10:23 ]
Na precies een maand en 72 Try your Luck containers, een Super Container!PcDealer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:29:
[...]
Na 11x Try your luck een Super Container!
1000 Doubloons
1000 Doubloons
Verder:
325k credits
9000 Free XP
8 duplicates
4 reserve captain places
1 slot
Not bèèd
De eerste container is een Super Container!
7 dagen Premium
[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 23-04-2018 14:46 ]
Staat ook gewoon in het plaatje.SpamLame schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:21:
Is die 1k Dubloons SC niet gewoon de reward van de Varjag quests? Ik had namelijk uit die SC ook 1k dubloons.
Nee, ik kreeg 100 Equal Speed Charlie London.TheBrut3 schreef op maandag 23 april 2018 @ 17:45:
Is die 1k Dubloons SC niet gewoon de reward van de Varjag quests? Ik had namelijk uit die SC ook 1k dubloons.
Je krijgt gewoon een standaard SC, met de regulier drops, voor de Varyag missies.
Dus als je doubloons hebt gehad is dat mooi meegenomen, het had net zo goed een schip, module of wat dan ook volgens deze lijst kunnen zijn
Dus als je doubloons hebt gehad is dat mooi meegenomen, het had net zo goed een schip, module of wat dan ook volgens deze lijst kunnen zijn
Update 074 26 april 07:00 - 09:30 CEST
Verkoop je ARP schepen en dismiss ARP commanders als je wilt.
Uiteraard is Ranked terug.
Spaceport blijft.
Aangepast penalty systeem.
Mirrored MM
En meer >> https://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-074/
Of gewoon naar Dasha kijken
Verkoop je ARP schepen en dismiss ARP commanders als je wilt.
Uiteraard is Ranked terug.
Spaceport blijft.
Aangepast penalty systeem.
Mirrored MM
En meer >> https://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-074/
Of gewoon naar Dasha kijken
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 24-04-2018 16:47 ]
Nieuwe IJN dd skepen?
Test Ships
We added the following new ships for testing by developers and supertesters:
Helena, Seattle, Worcester, Stalingrad, Cossack, Boise
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-074/
[ Voor 58% gewijzigd door PcDealer op 25-04-2018 21:47 ]
Die Boise word dat eens soort van Amerikaanse Mogami? 15x 152mm + 8x127mm gaat een aardige AA cruiser worden dan
En die Cossack is een Engelse DD op tier 7, weer een premium? Of zouden ze eindelijk die lijn uit gaan brengen... Wellicht dit jaar nog wel
Gok dat jij op t10 alleen maar in de Stalingrad te vinden gaat zijn?
Geen idee. 5.600 credits lijkt mij onzin: http://wiki.wargaming.net/en/Ship:CossackCase_C schreef op donderdag 26 april 2018 @ 08:32:
[...]
En die Cossack is een Engelse DD op tier 7, weer een premium? Of zouden ze eindelijk die lijn uit gaan brengen... Wellicht dit jaar nog wel.
Toch zeker 10 potjesGok dat jij op t10 alleen maar in de Stalingrad te vinden gaat zijn?
5600 gold doubloons klinkt al aannemelijker, kijkend naar de prijzen van andere T7 premium DDs.PcDealer schreef op donderdag 26 april 2018 @ 08:55:
[...]
Geen idee. 5.600 credits lijkt mij onzin: http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Cossack
@Case_C
Lijkt me ook aannamelijk dat het een premium gaat worden daar de meeste lijn toch op t2 beginnen voor DDs en een UK lijn niet bestaat.
Maar goed mss breekt WeeGee met die traditie, wie weet
Tijd om weer eens de Akizuki af te stoffenPcDealer schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:22:
Nieuwe IJN dd skepen?
[ Voor 41% gewijzigd door SpamLame op 26-04-2018 10:54 ]
Eerlijk gezegd kan zo'n DD me niet zoveel interesseren. Zie dan liever die IJN DD gunboats.SpamLame schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:50:
[...]
5600 gold doubloons klinkt al aannemelijker, kijkend naar de prijzen van andere T7 premium DDs.
@Case_C
Lijkt me ook aannamelijk dat het een premium gaat worden daar de meeste lijn toch op t2 beginnen voor DDs en een UK lijn niet bestaat.
Maar goed mss breekt WeeGee met die traditie, wie weet
220k xp klaarstaan op die boot[...]
Tijd om weer eens de Akizuki af te stoffen
de Cossack was de voorganger van de N-klasse (Gadja Mahda) schijnt een ruk boot te zijn aangezien ze het slechte van de Gadja er in hebben zitten maar geen positieve puntjes..
Live potential en spotting dmg zien is tof 
100x Victor Lima.
9de container een Super Container!PcDealer schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:54:
De eerste container is een Super Container!
7 dagen Premium
100x Victor Lima.
[ Voor 72% gewijzigd door PcDealer op 27-04-2018 03:35 ]
Ik zie dat de perma camo's 50% korting hebben. Maar ik kan het nieuws item niet vinden, heeft iemand dat?
En is het ook mogelijk om een perma camo te kopen voor een schip dat je nog niet hebt?
Nevermind, het nieuws item is net op de site gekomen.
https://worldofwarships.eu/en/news/premshop/i-love-goooold/
En is het ook mogelijk om een perma camo te kopen voor een schip dat je nog niet hebt?
Nevermind, het nieuws item is net op de site gekomen.
https://worldofwarships.eu/en/news/premshop/i-love-goooold/
[ Voor 24% gewijzigd door TheBrut3 op 27-04-2018 15:14 ]
Dat is interessant, helaas exclusief tier X. Dan wordt het nu voor mij bedenken of ik wacht tot ik een keer een supercontainer met 1000 doubloons krijg, zodat ik gearing kan uitrusten met premium camo. Of dat nu de korting er is ik alvast koop voor Cleveland (en potentieel Fletcher / Baltimore). Scheelt wel behoorlijk natuurlijk, maar tegelijk is die premium camo wel veel significanter op een tier X.
Ik heb die voor de Fuso gekocht, Cleveland had ik al. Verder heb ik er geen.
Had gehoopt dat het ook geldt voor de alternatieve camo's, maar helaas.
Had gehoopt dat het ook geldt voor de alternatieve camo's, maar helaas.
Er zijn trouwens 3 redelijk goedkope personal packages te koop in de shop onder de naam "Steam DLC".
Als je de schepen al hebt krijg je er doubloons voor. Had zelf de Texas en Graf Spee al dus goedkoop aan doubloons gekomen, gelijk de Asia version met de Anshan maar gekocht.
Was ook nog een Starter pack met de Ishizuchi voor nog geen €5,- dus die ook maar gehaald.
Als je de schepen al hebt krijg je er doubloons voor. Had zelf de Texas en Graf Spee al dus goedkoop aan doubloons gekomen, gelijk de Asia version met de Anshan maar gekocht.
Was ook nog een Starter pack met de Ishizuchi voor nog geen €5,- dus die ook maar gehaald.
Vrijwel exact hetzelfde scenario hier. Ik had de Texas en Spee ook al, dus nu wat extra doubloons. En een tweetal destroyers en een battleship. Eigenlijk weer teveel zooi dusZertaxka schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:39:
Er zijn trouwens 3 redelijk goedkope personal packages te koop in de shop onder de naam "Steam DLC".
Asashio is beschikbaar in de shop
Ook de "steam" bundles gekocht want doubloons on the cheap
Ook de "steam" bundles gekocht want doubloons on the cheap
[ Voor 48% gewijzigd door SpamLame op 28-04-2018 09:34 ]
Zo dat is een tijd geleden dat ik op GoT gepost heb.
Even kort voorstellen ik ben Niels, in-game ikman0 en speel al een tijdje wows.
Meestal met dd’s of cl’s
Probeer meestal 2 a 3 keer in de week online te zijn.
Maar door werk lukt dat niet altijd.
Ik ben op zoek naar een clan om random/ranked te spelen.
Ben ondertussen ranked18 dus dat moet beter kunnen.
Filmpje erbij van mijn favoriet
YouTube: Center of attention in a Minotaur
Even kort voorstellen ik ben Niels, in-game ikman0 en speel al een tijdje wows.
Meestal met dd’s of cl’s
Probeer meestal 2 a 3 keer in de week online te zijn.
Maar door werk lukt dat niet altijd.
Ik ben op zoek naar een clan om random/ranked te spelen.
Ben ondertussen ranked18 dus dat moet beter kunnen.
Filmpje erbij van mijn favoriet
YouTube: Center of attention in a Minotaur
Welkom (terug),
Vanuit hier zijn er GOT en GOT2.
GEUS is er een waar je langs kan komen.
Verder heb je op de wows fora recruitment threads en kan je op Reddit ook nog iets vinden.
Het is maar net zoekt, competatief of juist niet, NL of anders talig, etc.
Vanuit hier zijn er GOT en GOT2.
GEUS is er een waar je langs kan komen.
Verder heb je op de wows fora recruitment threads en kan je op Reddit ook nog iets vinden.
Het is maar net zoekt, competatief of juist niet, NL of anders talig, etc.