Je blijft lachen met die Britse cruisers.
Gisteren in de Missouri varen er een Neptune en een Minotaur richting een eilandje, als ik dat zie is mijn interesse gewekt. Neptune wil eerst 100% stil liggen voor hij op smoke drukt --> Devastating strike.
Grappige is dat de shells van de Missouri zo traag zijn dat ze zich alweer veilig wanen in de rook.
Ondertussen is het de Minotaur wel gelukt zicht in zijn smokescreen te verstoppen, ik was weer undetected dus "all ahead flank" erheen, radar aan, Hallo broadside Minotaur. Helaas geen dev. strike, had misschien niet op TS moeten aankondigen te radaren
Totaal 10 cits, 217K damage, 4 kills en een cap.
Er wordt redelijk geklaagd dat de dispersion van de Missouri generfed zou zijn maar ik merk daar niets van.
Ben nu bezig de Russische DDs te levelen, ik wil een Khabarovsk. Ik heb de T6 en t7 maar grotendeels gefree-XPd. Wat een drama boten zijn dat.
Nu de Kiev en die bevalt dan weer wel, nog met de 4KM torpedo's en 7.9KM detection range. Voordeel is dan weer dat je veel minder last hebt van radar cruisers en dat AA permanent aan kan. Ben toch 24/7 gespot