Untappd: Louwke80
Naice
Moet zelf nog iets van 400k free xp voor de Missy.voordat die verwijderd wordt uit de tech tree.
Nog een maandje denk ik, dus dat word nog stevig door grinden en waarschijnlijk nog wat Doubloons er tegen aan gooien.
Verder ook nog de nodige credits nodig. Heb een hoop tier 9/10 unlocked die ik nog moet halen.
Gearing, Donskoi, Baltimore, Ibuki, beide tier 9 Russian DD's en de Taiho.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
Missouri = real, gekocht, gaat weg volgende(?) patch.Louwke schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:47:
Niet gewacht op een mogelijk Krohnstad? Of hoop je snel weer een berg FreeXP op te bouwen?
Musashi = real, gekocht.
Krohnshtadt = wattes?
Nuff said
https://worldofwarships.eu/en/news/common/french-shiptease/
https://worldofwarships.e...mmon/vive-la-france-pt-1/
Morgen patchday: https://worldofwarships.eu/en/news/updates/update_071/
@fevo-1190Starting from Update 0.7.1 only the ships listed below can be purchased in the game client:
Alabama
Tirpitz
Perth
Kii
Duca d'Aosta
Lo Yang
Leningrad
Atago
de Grasse
Hood
Yubari
Sims
Molotov
Admiral Graf Spee
Blyskawica
Two new game graphics options were added to Settings – "Very Low" and "Maximum". These preset modes can be only set in the game client manually. The "Very low" preset disables most of the settings or sets them at the lowest level, which improves the game performance. The "Maximum" preset enables most of the functions and maximizes the picture saturation. However, this preset consumes the most video adapter resources.
[ Voor 61% gewijzigd door PcDealer op 07-02-2018 16:14 ]
Link naar de Kronshtadt, mogelijk een T9 Battlecruiser welke mogelijk een FreeXp schip wordt.
https://www.reddit.com/r/..._camo_has_second_pattern/
Nieuwe kleurschema beschikbaar voor de IJN schepen
Wat Erik denk ik bedoeld te zeggen is dat dePcDealer schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Missouri = real, gekocht, gaat weg (volgende?) patch.
Musashi = real, gekocht.
Krohnstad = wattes?
Nuff said
[...]
Kronshtadt is aangekondigd. En hoogstwaarschijnlijk als een free xp schip uit zal komen.
Aangezien de Musashi nogal ondermaats presteert en eigenlijk geen enkele nuttige gimick heeft (behalve overmatching guns) zijn er een hoop mensen die de free xp niet kapot slaan op een "gedowngrade Yamato" maar het bewaren voor een volgend fxp schip, of de bestaande lijnen afgrinden om zo de echte Yamato te unlocken.
neemt niet weg dat iedereen zelf die keuze kan/moet maken. Ik skip de Mushashi iig (:
gemist dat Erik zelf al dit bericht heeft beantwoord in de tussentijd
dat is ook de keuze die je zelf hebt en maakt (:PcDealer schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:02:
Ik ga nooit af of niet bevestigde stats om daarmee een schip al dan niet aan te schaffen. Ook niet op basis van meningen van Youtubers. Ik zie verder geen reden om te wachten op een mogelijk Free XP schip die niet officieel is aangekondigd terwijl een echte voor het oprapen ligt.
ik ga in ieder geval geen kapot generfde Yamato (zonder credit print mogelijkheid of andere interesante gimmick) aanschaffen voor free xp die ik ook kan besteden aan toekomstige nog niet aangekondigde free xp schepen, of betere schepen uit de reeds bestaande lijnen + het feit dat ik de Yamato al heb, en niet extreem enthausiast ben over dat schip.
Daarom snap ik niet dat je andermaal jouw mening over de Musashi hier verkondigd.GLR89 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:13:
[...]
dat is ook de keuze die je zelf hebt en maakt (:
Lijstje van schepen die blijven;
- Alabama
- Tirpitz
- Perth
- Kii
- Duca d'Aosta
- Lo Yang
- Leningrad
- Atago
- de Grasse
- Hood
- Yubari
- Sims
- Molotov
- Admiral Graf Spee
- Blyskawica
Ik snap jou opmerking hier niet.PcDealer schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:42:
[...]
Daarom snap ik niet dat je andermaal jouw mening over de Musashi hier verkondigd.
Ik onderbouw mijn mening met een aanvullend commentaar. Op dit moment voelt het alsof jij aan het bashen bent. Maar iig veel plezier met je Musashi
Huh Wat? Een mogelijkheid om zoveel fxp te grinden gemist?Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:26:
De Narai operation (eindigt vandaag) was erg goed qua XP/FXP opbrengst. Heb zo'n 250k FXP in 2 dagen gegrind, en een miljoen Elite XP gok ik.
Verwijderd
Wel met alle vlaggen en camo's, maar inderdaad, dit was een perfecte aangelegenheid. Ik had het nog even aangestipt eerder in dit topicTheBrut3 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:26:
Huh Wat? Een mogelijkheid om zoveel fxp te grinden gemist?
Ik wist ook niet dat dit mogelijk was in Operations, eerlijk gezegd.
jep operations kunnen een waar grindfest zijn (:Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:30:
[...]
Wel met alle vlaggen en camo's, maar inderdaad, dit was een perfecte aangelegenheid. Ik had het nog even aangestipt eerder in dit topic. Met zo'n 6-10k FXP, en 25-40k commander XP per potje (in een Belfast, Atlanta), heb ik besloten maar 2 avonden op te offeren eraan
.
Ik wist ook niet dat dit mogelijk was in Operations, eerlijk gezegd.
met een goede set aan vlaggen en camo's kun je je free xp output behoorlijk maximaliseren
check deze link maar eens.
Voorbeeld:
je haalt in een game 1600 base xp en je gebruikt diverse signals zoals:
type 59 camo = +200% xp
Equal speed Charlie London signal = +50% xp
Red Dragon signal = +100% xp
Hydra signal = +50% xp
dan levert bovenstaande base xp pot je 8000xp op (1600 +400% = 8000xp)
over die 8000 xp wordt de free xp berekend a 5% van je verdiende xp is free xp in dit geval dus 400 free xp
daar gaan de free xp bonusen overheen
Papa Papa signal = +300% free xp
Ouroboros signal = +777% free xp
Hydra signal = +250% free xp
dan levert deze game je icm met bovengenoemde signals 5308 free xp op (400 +1327% = 5308freexp)
Aangezien operations vrij makkelijk en voorspelbaar zijn kun je dus zeer eenvoudig een hele hoge base xp halen. Premium account levert nog meer xp per game op, premium schepen idem en als je de daily win bonus ook mee rekent worden genoemde resultaten dus nog hoger (:
[ Voor 38% gewijzigd door GLR89 op 07-02-2018 15:46 ]
Zekers! Als je er ook nog doubloons tegenaan smijt om xp op elite en premium schepen om te zetten naar free xp schiet het enorm op. Mijn Atlanta is een ware goudmijn in operations. Voorspelbare patronen voor de tegenpartij en daardoor heel veel hits scoren, vliegtuigen neerhalen etc.GLR89 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:33:
[...]
jep operations kunnen een waar grindfest zijn (:
Ik heb dankzij die operations erg snel de Nelson vrij kunnen spelen. Tof ding, ik heb hem vooral gehaald vanwege het apart uiterlijk en opzet van de main battery.
Ik geef aan dat ik de Musashi heb gekocht.GLR89 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:15:
[...]
Ik snap jou opmerking hier niet.
Ik onderbouw mijn mening met een aanvullend commentaar. Op dit moment voelt het alsof jij aan het bashen bent. Maar iig veel plezier met je Musashi
Daar ben jij verbaasd over aangezien het "nogal ondermaats presteert en eigenlijk geen enkele nuttige gimmick heeft" en verder "er een hoop mensen die de free xp niet kapot slaan op een "gedowngrade Yamato".
Andermaal geef je af op de Musashi. Dat voegt allemaal weinig toe aangezien ik het reeds in mijn bezit heb.
Dus ik denk eerder dat jij aan het bashen bent.
Verwijderd
Haha, klopt, maar er is geen betere manier om ze te besteden dan in die operations volgens mij.TheBrut3 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 17:03:
Mijn speciale signals raken zo wel snel opEr is zeker geen manier om die bij te krijgen/kopen?
Als volgende week The Ultimate Frontier ook nog eens langskomt.....
Met 7 in een div ben je dan ook niet eens afhankelijk van rndm teammates.
Ik twijfelde al een tijdje over de Scharnhorst. Deze post was net het zetje dat ik nodig had (ik houd het Wargaming nieuws te slecht in de gaten kennelijk). Gisteren er maar een hoop doubloons tegenaan gesmeten. Ik ga niet omrekenen wat dat schip me exact gekost heeft (veel), maar heb er geen spijt van. Heerlijke cruiser-killer en goede kansen tegen zowel BBs als DDs zolang je respectievelijk maar dichtbij genoeg komt als voldoende afstand houdt. Die reload en turret traverse zijn zooooo jummieSpamLame schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:14:
PSA: tot morgen ochtend 0600 heb je nog de tijd Premium schepen uit de techtree/shop te kopen die verdwijnen.
Lijstje van schepen die blijven;Staat diegene die je graag wilt er nu niet tussen dan moet je snel zijn of wachten totdat ie weer eens in de shop voorbijkomt.
- Alabama
- Tirpitz
- Perth
- Kii
- Duca d'Aosta
- Lo Yang
- Leningrad
- Atago
- de Grasse
- Hood
- Yubari
- Sims
- Molotov
- Admiral Graf Spee
- Blyskawica
Als ik het goed lees kan ik beter xp blijven sparen op mijn Cleveland(t6) i.p.v. op de Pepsicola(t7) zodat ik na de tech-tree split direct tier 9 kan kopen (omdat de Cleveland dan t8 wordt)GLR89 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:27:
Puur speculatief maar gebaseerd op eerdere line splits:
als je op dit moment in je bezit hebt ten tijde van de US cruiser tech tree split dan krijg je daarvoor terug na de split
OUDE SITUATIE NIEUWE SITUATIE Cleveland VI -> Cleveland VIII
Pensacola VI
Port slotPensacola VII -> Pensacola VI (2.950.000 credits)
New Orleans VII
Port slotNew Orleans VIII -> New Orleans VII (5.570.000 credits)
Baltimore VIII
Port slotBaltimore IX -> Baltimore VIII (8.900.000 credits)
Buffalo IX
Port slot
* waarbij ik de waarde in credits even van de huidige schepen op de betrefende tier genomen heb, kan het dus helemaal mis hebben
kleine slag om de arm. Over de split is dus nog helemaal niks bekend alleen welke schepen er op welke plek in de tier komen. Ook is nog niet aangekondigd wanneer de split gaat plaatsvinden, alleen is losgelaten dat het Q1 2018 zou moeten zijn. Echter zijn we ruim een maand onderweg in Q1 en is er nog geen aanvullende informatie geweest. Q2 of Q3 zou dus ook zomaar kunnen.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
nee, je krijgt de cleveland 8 hoogstwaarschijnlijk. Maar het is in feite een "nieuw" schip op t8. daardoor begin je op 0 qua xp grind.Drum schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:45:
[...]
Als ik het goed lees kan ik beter xp blijven sparen op mijn Cleveland(t6) i.p.v. op de Pepsicola(t7) zodat ik na de tech-tree split direct tier 9 kan kopen (omdat de Cleveland dan t8 wordt)
Je kunt dus beter de pensacola unlocken (je hebt nog tijd dus niet free xp kapot smijten) alle xp die je op de cleveland t6 verdient wordt overgezet naar de (na de us cruiser split update) dan geldende t6 op de huidige plek van de cleveland (pensacola dus waarschijnlijk)
[ Voor 23% gewijzigd door GLR89 op 08-02-2018 23:39 ]
De voorraad f.exp ga ik bewaren om direct de upgrades van tier 9 aan te schaffen, en zal voorlopig nog niet de New Orléans kopen (scheelt weer 9m credits).
In de tussentijd ga ik maar de Franse cruiser lijn verder unlocken, aangezien die schepen ook erg prettig spelen (torpedo's + eilanden = hinderlaag
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/
Verder ook nog de French Containers. 50 voor 81 Euro en 2.70 Euro per stuk
Behaal 18 van 26 (of 25) missions en ze is de jouwe, kost alleen tijd.
Voor sommige is tijd veel waard, in dat geval is kopen wellicht goedkoper
Er zijn genoeg clans die je vast graag willen hebben: https://forum.worldofwarships.eu/forum/507-clan-zone/TheBrut3 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:38:
Die clan battle missies kan je zeker niet doen zonder clan?Best jammer, dat je niet als random op kan geven ofzo.
[ Voor 32% gewijzigd door Sissors op 09-02-2018 16:07 ]
Dat hebben we in het verleden zeker ook gedaan. Echter was de animo laag, en degene die door wilden stromen hebben dit ook gedaan. Het is natuurlijk ook aan spelers zelf om dit aan te geven en gebruik te maken van mogelijkheden (:Sissors schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:06:
Overigens zag ik dat GoT ook behoorlijk wat open plaatsen heeft, wordt er weleens gekeken wie van GoT2 wil/kan doorstromen?
Gisteren een aantal benaderd.Sissors schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:06:
Overigens zag ik dat GoT ook behoorlijk wat open plaatsen heeft, wordt er weleens gekeken wie van GoT2 wil/kan doorstromen?
Een uur geleden kreeg ik een melding dat van server geswitchd zou worden vanwege onderhoud. Na een disconnect weer automatisch ingelogd en weer een aantal potjes kunnen spelen. Nu kan ik helemaal niet connecten.
Game Center heeft net een update afgerond. Gisteren ook al. Geen idee wat er allemaal moet gebeuren met een client starter/hub.
Nog steeds geen connectie te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 09-02-2018 20:59 ]
inmiddels werkt het weer
[ Voor 24% gewijzigd door Wognummer op 09-02-2018 21:31 ]
Jup. Moest van mijn vrouw toch naar boven zodat ze Netflix kon kijken.Wognummer schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:01:
klopt, helaas hier kan ik ook niet inloggen
inmiddels werkt het weer
https://worldofwarships.eu/en/news/special/aigle-eyed-sale/
https://www.reddit.com/r/.../comments/7wsq97/eu_down/
https://eu.wargaming.net/support/en/products/wows/
[ Voor 65% gewijzigd door SpamLame op 11-02-2018 14:28 ]
Start van Clan Battles, dan is het aanpassen van setups vrij veel voorkomend.TheBrut3 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:11:
Ik zie trouwens dat het demounten van upgrades op schepen gratis is dit weekend, maar ik kan zo snel nergens vinden vanuit welke special dit komt. Weet iemand dat?
Inderdaad wat Case_C ook aangeeft. Omdat met clanbattles geen er carriers en dus geen planes zijn wil iedereen zn commander anders gespecced hebben. Verder is Hydro erg handig. Dat is de reden dat het nu een paar dagen gratis is. Hoogstwaarschijnlijk is er aan het eind van de clan battles weer een gelegenheid om ze gratis te speccenTheBrut3 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:11:
Ik zie trouwens dat het demounten van upgrades op schepen gratis is dit weekend, maar ik kan zo snel nergens vinden vanuit welke special dit komt. Weet iemand dat?
Hier staat het: https://forum.worldofwars...pgrades-for-clan-battles/TheBrut3 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:11:
Was ff wennen met een nieuwe clan, maar het ging goed bijna in Typhoon nu. En genoeg geouwehoer op de TS server. Al met al lekker begin.
Clanbattles > https://worldofwarships.eu/en/news/common/clan-battles-s2/TheBrut3 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:11:
Demounts en Cmdr respec zijn gratis.
Ah, ik zag al Bretagnes in game, nu heb ik ook die missie (earn 10K baseXP, expires 13/04) getrokken uit de FR containers
[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 12-02-2018 07:28 ]
Vwb de franse schepen, inmiddels de Bretagne (t5) en de Normandie (t6) binnen. Over de 1e ben ik nog niet zo enthausiast, de 2e gisteren tijdens de allerlaatste game pas unlocked, dus nog geen tijd gehad om hem te testen/bekijken
Vraagje: de franse schepen die je nu wint/unlocked, zijn die permanent van jou? Of worden ze met de volgende update weer afgenomen en moet je ze grinden? Vind ze persoonlijk nogal eenvoudig te bemachtigen zo. (Niet dat ik klaag hoor, maar voor mijn gevoel zit er een addertje onder het gras)
[ Voor 31% gewijzigd door GLR89 op 12-02-2018 07:41 ]
Ze zijn early access, dus je houd ze, maar kan ze niet gebruiken om de volgende te unlocken, verder gewoon een silver ship https://worldofwarships.e...-la-france-pt-1/#missionsGLR89 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 07:39:
Vraagje: de franse schepen die je nu wint/unlocked, zijn die permanent van jou? Of worden ze met de volgende update weer afgenomen en moet je ze grinden? Vind ze persoonlijk nogal eenvoudig te bemachtigen zo. (Niet dat ik klaag hoor, maar voor mijn gevoel zit er een addertje onder het gras)
Welk addertje zou er moeten zijn? Met de RN BBs was er de mogelijkheid ze te verdienen middels Flags verkrijgbaar via missions.
De Franse zijn dan iets omslachtiger, want nu moet je missies spelen voor FR containers met een kans op een unlock missie die je dan wederom spelen moet voor oplopende baseXP.
[ Voor 23% gewijzigd door SpamLame op 12-02-2018 08:40 ]
Voordeel nu wel is dat je tussen de schepen je commander kunt op een neer gooien zonder penalty. Ze werken dus als zijnde een Premium schip op het moment.
@GLR89 Wat een mazzel dat je die missies al hebt gehad. Ik had 6 containers tot nu toe en nog geen missies. Of had je wat containers gekocht?
[ Voor 14% gewijzigd door Louwke op 12-02-2018 09:18 ]
Aangezien je de "missie" @ random krijgt uit een container, en je vervolgens maar 10k resp 12k xp hoeft te verdienen in elk willekeurig schip dat je maar speelt. Het schip zelf unlocken zou al een veelvoud moeten kosten aan xp.(een tier 6 New Mexico unlocken kost je al tenminste 110k xp)SpamLame schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:15:
[...]
Welk addertje zou er moeten zijn? Met de RN BBs was er de mogelijkheid ze te verdienen middels Flags verkrijgbaar via missions.
De container missies zijn vrij eenvoudig te halen, de daaropvolgende xp grind is helemaal makkelijk, omdat alle "base" xp die je verdient mee genomen wordt. Vanaf het moment van unlocken vd missie hoef je er dus eigenlijk niet meer aan te denken omdat het niet schip of tijd gebonden is.De Franse zijn dan iets omslachtiger, want nu moet je missies spelen voor FR containers met een kans op een unlock missie die je dan wederom spelen moet voor oplopende baseXP.
ik heb 1 container gekocht en daar had ik mazzel in met de Bretagne, gisteren toevallig de Normandie missie unlocked met een verdiende container. (op dit moment 12 containers verdiend, 13 in totaal dus)Louwke schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:17:
[...]
@GLR89 Wat een mazzel dat je die missies al hebt gehad. Ik had 6 containers tot nu toe en nog geen missies. Of had je wat containers gekocht?
[ Voor 58% gewijzigd door GLR89 op 12-02-2018 09:44 ]
De objectives zijn uiteraard anders en de schepen zijn direct beschikbaar itt de RN BBs.
En IMO nu was het met die RN BBs missions ook niet bijster moeilijk om de unlock flags te halen.
Van elke set missies van 5 hoefde je maar t/m de derde te komen voor de Flag.
Alleen het verkrijgen van de unlock missions is RNG based, want container drop (geen idee wat de droprate is trouwens).
Ik heb van Vive La France - Part 1 French Addition er 12 gekregen, 5 gekocht en 1 unlock missie voor de Bretagne.
Dan zou ik nog 51 containers moet krijgen om alle overige unlock missies te krijgen (slechte statistiek maar goed).
Uit French Progression kan ik er nogeens 13 halen, wat part 2 brengt is mij onbekend.
Zou ik de Agile kopen (geeft je een 1 container per dag voor een random battle) dan heb ik tot 2 maart dagelijks een extra kans op een unlock missie.
Wellicht is dat het enige addertje, WG probeert je aan te zetten tot het kopen van containers of de Agile zelf, je hebt immers tot aan 13 april voor de ship quest missies, Aigle & gekochte containers verhogen je kans op een unlock mission drop.
@Louwke
Hoe dan ook Tuccy heeft aangegeven dat je de geunlockte schepen houd.
https://worldofwarships.e...-la-france-pt-1/#missions
RAZ0RLIGHT6 days ago 14:10
do we keep the french ships we got through those quests after the whole line arrives literally skipping the T3/4?
Tuccy> RAZ0RLIGHT6 days ago 14:33
Yes, it is similar principle as with the British BBs, just shifted a bit higher (based among others ont he UK BB mission feedback)
Hoewel spelen zou er mijn FreeXp en CommanderXP tegen aan kunen gooien. Zit met een overschot! 94M credits, 950k CommanderXP en 840K FreeXp
Persoonlijk zou ik er ook niet zoveel geld aan uitgeven, dan koop ik liever de Aigle als ik dan toch ietsje meer kans wil maken.
Maar goed ik ga proberen de Aigle gratis te krijgen, verder hoop ik op meerdere unlock missies.
M'n FXP gaat waarschijnlijk op aan de USN cruiser split, zit nu weer op ~740K, CXP is ~450K en credits zijn al tijden geen issue.
Verwijderd
Missie zijn ook in mijn ogen goed te doen.
Eerlijkgezegt vind ik al die missies voor rewardships goed te doen.
Project R heeft mij de Kamikaze R gegeven.
Uit Santa's Convoys heb ik de Graf Spee overgehouden + wat silver schepen.
Bismarck uit de Campaign.
Duke of York uit de laatste Christmas Campaign + een silver ship.
Katori uit de GNB.
ARP collectie.
En zo vast nog wel wat meer.
Sommige waren (vast) een pita vanwege de tijdsdruk maar desondanks haalbaar.
De enige missie die mij is bijgebleven als supermoeilijk was (voor mij althans) was die voor ARP Nachi, waar als onderdeel, 20 RU schepen gezonken moeten worden in een T8(+) schip.
Er waren destijds zo weinig RU schepen in de MM dat dat echt een killstealing yolo hunt werd als ze in het enemy team zaten.
Destijds af en toe de Kutuzov gepakt, was ook een hele uitdaging om te blijven leven, nee niet in een hoekje van de map gaan zitten
Ik vaar een beetje rond met de Cleveland en na 3 min al 14 plane kills. Raakt een Fuso shell helemaal de achterkant van mijn schip, onder een hoek ook... BAM... Detonation
Overigens ergens op reddit gelezen dat ze fun and engaging willen aanpassen en pas gebeuren kan vanaf 75% HP en lager.
[ Voor 61% gewijzigd door SpamLame op 12-02-2018 15:08 ]
https://www.reddit.com/r/...z%C3%A9_also_with_hidden/
120218OUESTLESHIP
En meer! Ff lezen in thread dus
[ Voor 9% gewijzigd door Louwke op 12-02-2018 15:26 ]
230217VERYCOLDSHIP - personal mission for 10 ESCL flags
230817GUNSFORANYSHIP - personal mission for 10 Flesh Wound flags
160217GOTOUSSRSHIP - personal mission for 10 Papa Papa flags
050117BETWEENERSHIP - personal mission for 10 Papa Papa flags (again)
040117BETWEENSHIP - personal mission for 10 Zulu flags
150715NOTHSFSHIP - personal mission for 10 ESCL flags (again)
020316SUCHABUZZSHIP - personal mission for 10 Flesh Wound flags (again)
301116REVOLUSHIP - personal mission for 10 Cmd-XP flags
210815SUCHABIGSHIP - personal mission for 10 Zulu flags (again)
120218OUESTLESHIP - personal mission for 10 Cmd-XP flags (again)
Geen idee of ze wat opleveren in de client, kan pas rond zessen kijken
Voor diegene die zich afvragen hoe ze te vinden waren.
Ze staan in de captions van de film, staat std uit bij mij.
Als je dan de transcripts van de engelse caption opent, dan staat er bij bij het 0955 timestamp
YouTube: Naval Legends - Maillé-Brézé
wellicht handig voor een volgende keer
[ Voor 19% gewijzigd door SpamLame op 12-02-2018 16:06 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ps. Vreemd dat een upgrade niet al is unlocked wanneer je het op een ander schip hebt, zoals in WoT.
Als daar een tier 5 heavy tank dezelfde radio upgrade heeft als een tier 7 medium, dan is die radio alvast unlocked wanneer je die tier 7 medium koopt.
Ik überhaupt geenSpamLame schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:02:
Nah de Bretagne is binnen. Nog geen andere unlock missie mogen ontvangen
[ Voor 51% gewijzigd door TheBrut3 op 13-02-2018 21:30 ]
Just play 1 battle (Random/Coop/Clans/Operations) between Feb 14, 05:00 UTC - Feb 21, 05:00 UTC and you will get 20x Equal Speed Charlie London flags + 20x Zulu flags, giving you additional XP and credits!
Shipcollectors de Eastern Dragon (Myoko kloon) is in de shop voor 18 euro
En portslots zijn nu 150dbls (ingame aankoop aan het einde van de shipcarousel)
[ Voor 23% gewijzigd door SpamLame op 16-02-2018 07:11 ]
Bwuuuhhh nog een lelijke cloon van de myoko, heb er pas 5... incl 1 origineelSpamLame schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 06:43:
PSA
Shipcollectors de Eastern Dragon (Myoko kloon) is in de shop voor 18 euro
En portslots zijn nu 150dbls (ingame aankoop aan het einde van de shipcarousel)
Voordeel is dat je eindelijk de captains van de ARP, HSF en DRAGON schepen kunt ontslaan..
Vwb die portslots. Die kon je altijd toch al voor 150 doubs kopen??
Als ik haar kon verdienen, graag.GLR89 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:33:
[...]
Bwuuuhhh nog een lelijke cloon van de myoko, heb er pas 5... incl 1 origineel
Voordeel is dat je eindelijk de captains can de ARP, HSF en DRAGON schepen kunt ontslaan..
Kopen voor 18 nee dank je, mss voor een 10tje.
Nope 300 staat ook een mooi "% etiket" bijVwb die portslots. Die kon je altijd toch al voor 150 doubs kopen??
Ik lees op een nieuwsbericht:
https://worldofwarships.c...n/here-comes-the-rooster/It's a ship of its own "Dragon" nation, and can't be crewed by other commanders.
Maar op de wiki staat:
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Southern_DragonIt's a ship of its own "Dragon" nation, and can be crewed by other IJN commanders.
Dat is oud (begin 2017), patch 0.6.9 heeft dat veranderdTheBrut3 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:21:
Zijn die Dragon schepen nou wel of geen IJN commander trainers?
Ik lees op een nieuwsbericht:
[...]
https://worldofwarships.c...n/here-comes-the-rooster/
Dus dat is correct.
Echter zoals PCDealer meld, de schepen zijn niet echt premium, ze kunnen alleen cmmdrs (IJN/ARP & Dragon) krijgen zonder penalty en zijn dus in dat aspect te gebruiken als trainers, alle andere premium perks zijn niet van toepassing.
Tevens kunnen ARP & Dragon cmmdrs op IJN schepen gezet worden.
https://worldofwarships.e...remshop/all-hail-the-dog/TheBrut3 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:19:
Ik had er ook van The Hunt for Bismarck, terwijl die gewoon al lang compleet is.
Return of the collection, is Al een paar weekenden langs gekomen
Deze week verrassend genoeg 2 supercontainers gehad, éne (bijna) totaal nutteloos, andere 50k free XP. Dus de vraag, wat moet Sissors met zijn Free XP doen. Situatie: 330k free XP ofzo beschikbaar, en nog 180 papa papa vlaggen (+300% free XP), en nog paar +700% free XP vlaggen (maar niet zoveel). Het antwoord modules unlocken op schepen is geen juist antwoord, omdat ik meestal credits gelimiteerd ben.
Optie A: Gezien ik altijd zit te klagen dat ik arm ben (omdat ik arm ben) lekker doorsparen voor een Missouri. Nu las ik dat volgens sommige die gaat verdwijnen binnenkort, en Missouri is nog wel heeeel erg ver weg.
Optie B: Nelson kopen, moet ik nog wat sparen, maar is prima te doen. Zou meteen mijn hoogste tier premium schip al zijn.
Optie C: Volgende keer dat ik nieuwe captain nodig heb gewoon Free XP erin gooien om snel te levelen, dan is die voorraad ook zo weg. Nadeel wel dat als ik maar wat vlaggen en camos heb ik meestal wel redelijk snel tot lvl 10 kan komen, en commander points veel sneller binnen komen dan Free XP, dus het niet een hele goede exchange is. (Lvl 14 ofzo is mijn hoogste captain, dus ik heb nog lang niet elite commander XP).
Oftewel, advies?
Mijn keuze zou Mighty Mo zijn als je dat nog haalt. Al is de Musashi niet zo goed als de Missouri, volgens mij kan die ook best wat credits printen. Ik heb de Musashi niet, dus geen ervaring met de credits. Sowieso bewaar ik alle speciale camo's welke credits geven voor de Missouri, kan ook een tactiek zijn voor de Musashi.
Nelson heb ik geen ervaring mee en mezelf ook nog niet zo in verdiept.
Uitzoeken wanneer de Missouri verdwijnt. Uitrekenen hoeveel Free XP je nog nodig hebt. Uitrekenen hoeveel Free XP gemiddeld benodigd per dag en of je dat denkt te halen. Op die manier kun je een aantal opties wegstrepen.Sissors schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:25:
Een vraagje om advies:
Overigens heb je vermoedelijk nog tot 2 maart (0.7.2) obv het release schema van elke 3 week een patch.
(T7) operations met premium schepen + premium acount + *XP signals is een mooie "inkomstenbron".
Ter overweging, heb je elite schepen met XP, ja, ben je IRL ook arm, nee, vind je het spel leuk, ja, vind je het de moeite waard er wat dbls tegenaan te gooien voor, ja dan is dat ook een optie voor je.
Ik zie nu (oké had zelf meer kunnen onderzoeken
Bedankt voor de adviezen, conclusie is dat ik nu maar gewoon vlaggen erop gooi, maar vermoedelijk het een Nelson gaat worden.
https://forum.worldofwars...ximize-your-free-xp-gain/
Nog even wachten met je free-xp tot er meer bekend gaat worden over de Krohnstad? Zou leuk zijn als dat als free-xp cruiser op T9 gaat komen.Sissors schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:47:
Bedankt voor de adviezen, conclusie is dat ik nu maar gewoon vlaggen erop gooi, maar vermoedelijk het een Nelson gaat worden.
Zit zelf nu op de 456k freeXP, en het gaat niet hard inderdaad. Laatst wel nog een potje met de Neptune, met de nodige vlaggen en de 200%xp boost van dit weekend. Toen had ik 20k xp en 10k fxp
vwb de premium camo, als je een tier 10 hebt die je graag en vaak speelt is dit zeker het overwegen waard. De camo is behoorlijk prijzig, maar de bonussen zijn best wel goed.
- Gereduceerde repair/service kosten (-50%)
- meer credits
- overige interessante bonussen
WG strooit echter zo hard rond met camo's voor missies e.d. die soms nog betere bonussen hebben dan de premium variant. Bovendien zijn ze gratis, maar wel beperkt en je kunt er niet altijd van uitgaan dat je ze krijgt of hebt. Nadeel van de premium camo, deze is maar voor 1 schip. De andere camo's kun je op elk willekeurig schip gooien.
Als ik je een advies mag geven: combineer xp en free xp vermeerderaars op een premium schip (Belfast of Atlanta zijn aanraders) en duik een operation in. Het is saai om zoiets 10-15x achter elkaar te doen, maar de missie is heel erg voorspelbaar, ze zijn vrij eenvoudig en de rewards (xp en credits) zijn erg goed. Een avondje operations grinden met goed veel xp vermeerderaars en je staat versteld van de hoeveelheid free xp die je binnen harkt. (7-10k free xp per game is mogelijk)
Wat betreft Free XP: Heb geen premium schepen hoger dan tier 5
Wachten op duidelijkheid over Krohnstad is ook wel een idee. Sowieso heb ik nog wat Free XP te gaan.
mocht je de tijd en zin hebben, de grind is het waard. Bovendien is het met de juiste middelen te doen.
vlaggen en camo's bewaren voor missies zou ik afraden, de missies zijn vrij eenvoudig normaal te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door GLR89 op 20-02-2018 09:33 ]
Mja ik heb zowieso weinig tijd om hard te grinden, en speel wel voor die Aigle missies. Wat ik daarmee haal, is dan leuk meegenomen.GLR89 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:32:
WG heeft ergens door laten schemeren dat de Missouri een "OEPSJE" was v.w.b. het credits verdienen. Nieuwe premium t9 schepen zullen dus niet meer economisch OP worden zoals de mighty MO op dit moment is. Dat zie je al met de Musashi, dit is offensief (guns) een heel sterk schip, maar qua credits een behoorlijke tegenvaller. Zelfde geldt voor de Nelson, ik verwacht dat de Krohnstad zeker een leuke free xp boot gaat worden, maar dat het ook een credit printer is lijkt me niet.
mocht je de tijd en zin hebben, de grind is het waard. Bovendien is het met de juiste middelen te doen.
vlaggen en camo's bewaren voor missies zou ik afraden, de missies zijn vrij eenvoudig normaal te doen.
Momenteel zit ik ook met een credit tekort, maar dat komt doordat ik teveel schepen vasthoud. Momenteel de volgende schepen zonder kapitein in de haven:
- New Mexico
- Farragut
- Cleveland (༼ つ ◕_◕ ༽つ gib US-cruiser split
)
- Pensacola (༼ つ ◕_◕ ༽つ gib US-cruiser split
)
- Edinburgh
- Iowa
- Yugemo (nog 5k xp)
- Friederich der Große
- Minotaur
Schepen die ik leuk vind, en als je ze verkoopt lever je toch weer x miljoen erop inTheBrut3 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:18:
Waarom zonder kapitein vasthouden? Die Cleveland en Pensacola snap ik voor de split (wie weet wanneer die echt komt), maar de rest?
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 20-02-2018 10:23 ]
Overigens echt grinden heb ik mezelf beloofd nooit meer te doen, en ik was niet van plan een uitzondering te maken voor de Missouri
US, UK of Franse schepen mogen alleen meedoen.
Ook gaaf die nieuwe weer-effecten
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 20-02-2018 10:40 ]
Hmm ik zie de relatie niet, heb ~110 schepen in port en 330M.Case_C schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:12:
[...]
Momenteel zit ik ook met een credit tekort, maar dat komt doordat ik teveel schepen vasthoud.
Grind niet intensief net als jij (lijnen uit).
@TheBrut3 In mijn geval,sinds een jaar genoeg portslots & credits, dus is de vraag waarom verkopen?
Verkopen heb ik weleens gedaan, m.n. tier 1,2,3, maar doe dat tegenwoordig niet echt meer.
Wil de keuze hebben m.n. voor missies, events & operations, hoewel T4 voor missies inmiddels is afgevallen heb ik deze ook nog steeds, soms met soms zonder cmmdr.
Hangt van heel wat factoren af natuurlijk, heb ook nog niet de helft van de potjes gespeeld die jij hebt gedaanSpamLame schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Hmm ik zie de relatie niet, heb ~110 schepen in port en 330M.
Grind niet intensief net als jij (lijnen uit).
Premium account, heb ik denk ik misschien 40 dagen gehad via containers en bij premium schepen.
Wel of geen Missouri, ook wel minstens 500k per potje winst natuurlijk. Die "mis" ik ook, maar vind 'm persoonlijk niet heel interessant.
Ben ook pas net aangekomen op T10, dus de meeste potjes wel van 5t/m8.SpamLame schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:17:
@Case_C
Daar zit wat in.
Heb idd een premium account, maar gebruik zelden actief de economy signals.
De Mo is niet mijn moneymaker, minder dan 40 games.
Aantal potjes kan een indicatie zijn, weet niet welke tiers jij speelt, maar ik ben veelal te vinden op 567.
Potjes zijn over het algemeen wat korter (denk ik) maar de verdiensten liggen ook lager.
Maar zonder premium moet je wel goed spelen op T10 om winst te maken
[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 20-02-2018 11:23 ]
Daar zit wat in.
Heb idd een premium account, maar gebruik zelden actief de economy signals.
De Mo is niet mijn moneymaker, minder dan 40 games.
Aantal potjes kan een indicatie zijn, weet niet welke tiers jij speelt, maar ik ben veelal te vinden op 567.
Potjes zijn over het algemeen wat korter (denk ik) maar de verdiensten liggen ook lager.