Lijkt erop dat het inderdaad de OINTB cammo is. Ik kom geen andere 'speciale' cammo's tegen die al benoemd worden.SpamLame schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:32:
[...]
Nice dat ze dat gedaan hebben.
Camo is kennelijk zo special dat ze niet hier te vinden is > http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Camouflage
Orange Is The New Black Camo?
Heb de notificatie nog eens gelezen en je hebt nog iets gemist, Season 2 van Clanbattles is aangekondigd.Joe_P schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:16:
PT 0.7.1
Eindelijk wordt er wat aan de high tier maps gedaan.
Sommige vinden dat belangrijk....Format is ongewijzigd 7v7, no cv, 1 bb max, TX.
Wel is er een extra League bijgekomen Hurricanne
[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2018 06:47 ]
PT geeft inderdaad nieuwe clanbattles. Lijkt er op dat het zo gaat worden in de toekomst: Ranked -> Clan Battles -> Ranked -> Clan battles?
Untappd: Louwke80
PSA: switching clans resets de "30 wins in highest league counter" voor de Stalingrad Flag reward.
Jammer dat CBs nog steeds tier X zijn. Nu heb ik wel mijn eerste tier X, dus kan ik mee doen met camo, maar vooralsnog heeft Fletcher voorkeur tov Gearing. Ik zou zeggen maak CBs tier 8-10, of gewoon helemaal vrij. Dan is meestal tier X alsnog de beste keuze, maar heb je wel meer vrijheid.
Als voornamelijk DD zie ik dan kans voor Kagero (HSF of niet) Yugomo, al dan niet met TRB.
Of de favoriet (naar het lijkt) in RBs, LoYang.
Of de favoriet (naar het lijkt) in RBs, LoYang.
Daarom ga voor de Z-52. imho de meest veelzijdige DD op tier 10. Eigenlijk nergens de beste in (muv cap verdedigen/dd hunten) maar gewoon overall bere sterk.
PSA: ARP en Dragon commanders binnenkort te dismissen
Handig voor diegene met weinig cmmdr reserves of die een hekel hebben aan de (dubbele) characters.
Handig voor diegene met weinig cmmdr reserves of die een hekel hebben aan de (dubbele) characters.
Na een paar keer random dit topic aan te klikken wilde ik het spel ook wel eens proberen, ben van het weekend begonnen en vind het spel best leuk.
Ik ben als eerst een beetje begonnen in de Japanse Destroyer lijn, maar dat was volstrekt willekeurig, wel leuk om te spelen.
Het lijkt me ook wel leuk om met Battleships te spelen, maar weet niet echt waar ik naar moet kijken om te zien welk schip nou echt goed is, welke tech tree ik moet kiezen, etc.
Weten jullie een leuk Battleship rond tier 5 waar ik naartoe kan grinden?
Ik ben als eerst een beetje begonnen in de Japanse Destroyer lijn, maar dat was volstrekt willekeurig, wel leuk om te spelen.
Het lijkt me ook wel leuk om met Battleships te spelen, maar weet niet echt waar ik naar moet kijken om te zien welk schip nou echt goed is, welke tech tree ik moet kiezen, etc.
LIgt er aan wat je een beetje leuk vind. Kort maar krachtig komt het hier op neer.
Destroyers: Stealthy en bewegelijk een fout kan je duur komen te staan. Hge risk reward zeg maar. Russians zijn erg vergevelijk dat dan weer wel
Cruisers: Manus van alles goede damage en snelheid alleen OUCH Battleships's doen pijn. Positie op de map is echt van belang.
Battleships: Langzaam vooral early, kunnen flink incasseren behalve torpedo's dan. Echter dat moet je er niet van weerhouden het gevecht in te gaan!
Even verder op de Battleships. Als je puur richt op rond T6 zou ik de German lijn aanbevelen. Goede brawlers dus je moet proberen dicht bij het gevecht te komen. Of mocht je iets wat anders willen spelen de Japanse lijn. Snelle battleschepen, weinig armor en goede guns. Hier kun je beter wat verder weg blijve, maar niet op de map edge het liefst! Zorgen dat je bij de cruisers blijft is een goede indicatie.
Destroyers: Stealthy en bewegelijk een fout kan je duur komen te staan. Hge risk reward zeg maar. Russians zijn erg vergevelijk dat dan weer wel
Cruisers: Manus van alles goede damage en snelheid alleen OUCH Battleships's doen pijn. Positie op de map is echt van belang.
Battleships: Langzaam vooral early, kunnen flink incasseren behalve torpedo's dan. Echter dat moet je er niet van weerhouden het gevecht in te gaan!
Even verder op de Battleships. Als je puur richt op rond T6 zou ik de German lijn aanbevelen. Goede brawlers dus je moet proberen dicht bij het gevecht te komen. Of mocht je iets wat anders willen spelen de Japanse lijn. Snelle battleschepen, weinig armor en goede guns. Hier kun je beter wat verder weg blijve, maar niet op de map edge het liefst! Zorgen dat je bij de cruisers blijft is een goede indicatie.
Ik had de mail ook gehadVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:36:
Mensen die dit spel al een tijdje niet hebben gespeeld kunnen beter even hun e-mail checken
Your gifts:
150,000 Free XP. That’s enough to upgrade any Tier VII ship!
12,000,000 credits. Buy anything you want: ships, mods, etc.
Commander with 10 skill points. His skills will be a great help to your future victories.
100x: Zulu, Zulu Hotel, Papa Papa, India Bravo Terrathree, Equal Speed Charlie London. Get maximum profit with little effort.
Premium Tier VII battleship Ashataka and Tier VI cruiser Huanghe. They have everything needed to become your new favourites!
Jammer dat WoT niet zo'n zelfde mail had
Hmm die duitse Battleships klinken wel leuk, met gigantische artillerie toch midden in het gevecht zitten. En volgens de wiki armor die beter is als je dichter bij bent, klinkt raar. Betekent dat gewoon minder armor aan de bovenkant of zit er een gek idee achter?Louwke schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:31:
LIgt er aan wat je een beetje leuk vind. Kort maar krachtig komt het hier op neer.
Verwijderd
Ik zou de IJN BB lijn aanbevelen, T5 Kongo (goed), T6 Fuso (geweldig), T7 Nagato (erg goed), T8 Amagi (geweldig), en T10 Yamato (uberguns), die leert je goed te spelen. Dieptepunt is Myogi, maar daar grind je wel langs.Flamesz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:41:
De USN BBs zijn vooral traag in de laagste tiers en de KM BB's zijn goed, maar hebben matige dispersion en leren je mogelijk slechte gewoontes aan (turtleback vergeeft het laten zien van je broadside, waardoor je dit mogelijk niet afleert). De UK BB's zijn gewoon HE monsters, waar je weinig skill voor nodig hebt en niet leert aimen met AP.
Binnenkort de Franse BB's, weet nog niet wat die gaan brengen, zitten vanaf vandaag in de user testing.
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Battleships
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 13:45 ]
Je moet het zien als een turtleback armor. Sterke zij kant met daaro peen schuine plaat en dan het roof armor. Alle schoten van veraf vallen door het roof armor of bouncen door de impact angle op de zijkant. De schuine zijde zorgt er voor dat de schoten van dichtbij een richet geven op die schuine zijde. Erg effectief op kortere ranges dus. Let wel je pakt geen citadel damage maar wel penetration damage dus straffeloos is het niet helemaal!Flamesz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:40:
[...]
Hmm die duitse Battleships klinken wel leuk, met gigantische artillerie toch midden in het gevecht zitten. En volgens de wiki armor die beter is als je dichter bij bent, klinkt raar. Betekent dat gewoon minder armor aan de bovenkant of zit er een gek idee achter?
Ik speel het spel wel redelijk casual, krijg mijn vrienden moeilijk overtuigd om ook aan de World of * games te blijven en als ik het alleen speel dan steek ik er toch minder uren in.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Ik zou de IJN BB lijn aanbevelen, T5 Kongo (goed), T6 Fuso (geweldig), T7 Nagato (erg goed), T8 Amagi (geweldig), en T10 Yamato (uberguns), die leert je goed te spelen. Dieptepunt is Myogi, maar daar grind je wel langs.
De USN BBs zijn vooral traag in de laagste tiers en de KM BB's zijn goed, maar hebben matige dispersion en leren je mogelijk slechte gewoontes aan (turtleback vergeeft het laten zien van je broadside, waardoor je dit mogelijk niet afleert). De UK BB's zijn gewoon HE monsters, waar je weinig skill voor nodig hebt en niet leert aimen met AP.
Binnenkort de Franse BB's, weet nog niet wat die gaan brengen, zitten vanaf vandaag in de user testing.
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Battleships
dus vandaar dat ik vroeg wat de goede Battleships zijn in de lage/middle tiers, rond 5 dus, dan heb ik een iets meer haalbaar doel.
World of Tanks vorig jaar een tijd gespeeld en toen heb ik het tot tier 5 à 6 wel veel gespeeld maar daarna kakte het wat in,
Wel fijn om te weten wat de USP van die verschillende naties BBs zijn, komt dit ook overeen met die naties icm de andere ship classes? Zal wel niet zo simpel zijn haha.
@Flamesz
Japan BB's, grotere range en hard hitting over het algemeen, mindere armor
German BB's, Brawlers en goede secondaries, slechte dispersion op main guns
US, goede AA en goede acurate guns. Echter traaaaaag tot en met Tier 7
Royal Navy, goede hard hitting HE guns, en ja de AP Is monsterlijk ook. Goede heal vanaf T9.
@Verwijderd Gebruik die AP op de RN ships en je praat anders. Ook die doet normale damage dus swappen levert zelfs meer op bij deze schepen. Niets is zo leuk om eerst een slavo HE te schieten en Cruiser te zien draaien en hem weg te schieten met AP omdat hij dacht dat je HE zou schieten
Japan BB's, grotere range en hard hitting over het algemeen, mindere armor
German BB's, Brawlers en goede secondaries, slechte dispersion op main guns
US, goede AA en goede acurate guns. Echter traaaaaag tot en met Tier 7
Royal Navy, goede hard hitting HE guns, en ja de AP Is monsterlijk ook. Goede heal vanaf T9.
@Verwijderd Gebruik die AP op de RN ships en je praat anders. Ook die doet normale damage dus swappen levert zelfs meer op bij deze schepen. Niets is zo leuk om eerst een slavo HE te schieten en Cruiser te zien draaien en hem weg te schieten met AP omdat hij dacht dat je HE zou schieten
[ Voor 30% gewijzigd door Louwke op 25-01-2018 13:59 ]
@Flamesz http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Battleships voor een overzicht van alle BBs (silver & premium/promo) clickable voor meer details
[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 25-01-2018 14:01 ]
Verwijderd
Trust me, ik gebruik AP, net de KGV gegrind, 60% WR met alleen AP op de QE. Massive games. Iedereen onderschat de UK AP idd.Louwke schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:57:
Wat bedoel je met user testing? Franse BB's zijn batllecruisers: dus snelheid.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Denk public testPcDealer schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Wat bedoel je met user testing? Franse BB's zijn batllecruisers: dus snelheid.
In deze iteratie niet beschikbaar, wel een collection: https://worldofwarships.e...ublic-test/frenchy-pt071/
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 25-01-2018 16:53 ]
Zou kunnen ben gestopt met PT, desondanks staat in de aankondiging bij de rewards dat je 1 day premium krijgt bij 1 battle in een FR BB, wellicht round 2 dan.
Verwijderd
Je kunt volgens mij een missie verdienen in een container voor de Alsace. Dat zou de reward kunnen verklaren.SpamLame schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:55:
Zou kunnen ben gestopt met PT, desondanks staat in de aankondiging bij de rewards dat je 1 day premium krijgt bij 1 battle in een FR BB, wellicht round 2 dan.
Ik vraag me wel af waarom je die zou gebruiken? Natuurlijk er zijn vast situaties waar het beter is, als je een cruiser vol kan broadsiden ofzo. Maar het speciale aan de meeste UK BBs is hun HE. Laatste keer dat ik close range met gneissenau een UK BB probeerde te vernietigen heeft hij me dat heel snel laten zien hoe slecht dat idee was. Met vier fires permanent actief is het zo voorbij.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:07:
[...]
Trust me, ik gebruik AP, net de KGV gegrind, 60% WR met alleen AP op de QE. Massive games. Iedereen onderschat de UK AP idd.
Ik ben een nieuwe speler, zou graag willen beginnen, is er nog een invite code?
De HE van RN bbs heeft de 1/4e pen (zelfde als de duitse cruisers) hierdoor doet de HE veel schade. Tel daarbij op de hoge fire chance door het grote kaliber (wat voor alle grote kalibers geldt) hierdoor is de HE heel erg sterk. Maar niet perse de GO-TO. Alleen is HE heel erg “noob”friendly. Zelfs met matige treffers en slechte aim doe je schade, angle van de tegenstander maakt niet uit. En zefs met 1 of 2 hits is de kans op extra schade in de vorm van fire groot. Echter citadels maken met HE gaat je “bijna” niet lukken. Met AP red je dit wel. Dus de betere speler zal switchen van ammo, maar de mindere speler die HE blijft gebruiken wordt helaas niet benadeeld (hetzij met minder dmg) voor de zwakke keuze om maar HE te blijven spammenSissors schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:04:
[...]
Ik vraag me wel af waarom je die zou gebruiken? Natuurlijk er zijn vast situaties waar het beter is, als je een cruiser vol kan broadsiden ofzo. Maar het speciale aan de meeste UK BBs is hun HE. Laatste keer dat ik close range met gneissenau een UK BB probeerde te vernietigen heeft hij me dat heel snel laten zien hoe slecht dat idee was. Met vier fires permanent actief is het zo voorbij.
Helaas ik heb geen codes meer.Mrscruff schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:16:
Mss ander alhier, probeer anders even op got discord, link staat in de ts
Verwijderd
QE schijnt het beste te werken met AP/HE combo, de rest van de RN BB lijn is bijna puur met HE te doen. Ik denk dat ik zo'n 90/10 gebruikt heb.Sissors schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:04:
Ik vraag me wel af waarom je die zou gebruiken? Natuurlijk er zijn vast situaties waar het beter is, als je een cruiser vol kan broadsiden ofzo. Maar het speciale aan de meeste UK BBs is hun HE. Laatste keer dat ik close range met gneissenau een UK BB probeerde te vernietigen heeft hij me dat heel snel laten zien hoe slecht dat idee was. Met vier fires permanent actief is het zo voorbij.
Edit: heb inmiddels nog meer verhalen gelezen van mensen die de Elizabeth's AP lolpen bevestigen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 14:43 . Reden: kleine toevoeging ]
Genoeg tips in algemene zin. Maar naar wat voor tips ben je op zoek? Voor basis informatie lees even de world of warships wiki door. Verder staan er genoeg filmpjes op y-tube met goede en nuttige info en gameplay. Vwb actieve tips en evt “coaching” kun je je in het GOT discord kanaal melden. Daar zijn een hoop mensen die je kunnen en willen helpen (:Mrscruff schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:43:
Enige tips ?
Voor jou en andere, https://playtogether.worldofwarships.eu/invite/r5LppK0 (nog nooit gebruikt, dus 3 kunnen er gebruik van maken).Mrscruff schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:16:
Idem, mocht er nog iemand behoefte aan hebben: https://playtogether.worldofwarships.eu/invite/4GD6Qqq
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Probeer deze eens ->Mrscruff schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:16:
En anders mijn onderschrift.PcDealer schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:26:
Invite code voor WoWs (nieuwe accounts dus): GCWSGBB93VK2-ERY43
Laat het weten als het is gebruikt.
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 25-01-2018 21:09 ]
PSA: Net een mailtje binnen dat de Shipsmas 2017 flag aan m'n account is toegevoegd.
SpamLame schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:28:
PSA: Net een mailtje binnen dat de Shipsmas 2017 flag aan m'n account is toegevoegd.
English
Your Late Christmas Present Has Arrived!
Thanks for taking part in Santa Claus: Legion, it was our biggest and best yet! For buying a Santa container for yourself or a friend, we are crediting your account with a permanent 2017 Santa flag. So climb up on the mast and hang it high for all to see! Christmas is ONLY 11 months away, plenty of time to spread some festive glee!
Toch niet nog een keer die vis met muts? Had ik vorig jaar ook en dit jaar nog een keer door een keer met Kerst te spelen.
Nee: vlag heet Santa Claus Legion, is rood met een 5 puntige (speshullLouwke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:46:
Toch niet nog een keer die vis met muts? Had ik vorig jaar ook en dit jaar nog een keer door een keer met Kerst te spelen.
Te lui dat te include, besides vrij vertaalt staat er we hebben teveel aan jullie verdient en hopen dat we het volgend jaar nog meer aan julle te verdienen valt
[ Voor 31% gewijzigd door SpamLame op 26-01-2018 15:14 ]
?? verklaar u nader.PcDealer schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:31:
Ik zag Alsace toch in de PT.
In mijn team en in die van de vijand was een Alsace.
Maar hoezo toch?? In de note’s is aangegeven dat de Alsace in bepaalde gevallen (na persoonlijke missie) getest kan worden..
Vanwege PcDealer in "[MMO] World of Warships"GLR89 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:49:
Maar hoezo toch?
[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 26-01-2018 22:08 ]
Nog mensen die hem op de telefoon spelen?? Ik speel hem op de ipad en draait erg soepel!
Verwijderd
Ha, dat moet World of Warship Blitz zijn. Is het wat?fevo-1190 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:07:
Nog mensen die hem op de telefoon spelen?? Ik speel hem op de ipad en draait erg soepel!
Het is lang geleden dat ik sowieso wow gespeeld heb op pc, maar voor mijn gevoel haast identiek..Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Ha, dat moet World of Warship Blitz zijn. Is het wat?
Wat minder schepen voor het kiezen en voor m’n gevoel zijn de potjes minder lang.
Graphics zijn erg goed op de ipad air2 en speel erg vloeiend zonder drops.
Dit zal weleens me maingame kunnen worden.
[ Voor 27% gewijzigd door fevo-1190 op 30-01-2018 05:58 ]
Verwijderd
Ik ben eindellijk aan de Izumo grind begonnen richting Yamato, en ik vind het meevallen moet ik zeggen. Na alle horrorverhalen die ik gelezen heb. Izumo is compleet wat anders dan de geweldige Amagi, maar best wel ok. Rustig aan doen in het begin en hopen op een mooie broadside op 17-19 km als opening. Daarna word je wel gefocus fired, maar dat is nog te doen als je bow in gaat, hem in de achteruit zet af en toe, en tanken met een beetje anglen. Je kunt vrij goed een flank verdedigen op die manier. Op het einde schakel ik wat over naar een brawl modus, wat de meesten niet echt lijken te verwachten, en dan komen de kogels hard aan, bij bijv. Bismarck spelers.
De huidige Izumo is ook een stuk beter dan die van een jaar geleden. Hij heeft de nodige buffs gehad, gelukkig. Nu is het een prima boot.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:31:
Ik ben eindellijk aan de Izumo grind begonnen richting Yamato, en ik vind het meevallen moet ik zeggen. Na alle horrorverhalen die ik gelezen heb. Izumo is compleet wat anders dan de geweldige Amagi, maar best wel ok. Rustig aan doen in het begin en hopen op een mooie broadside op 17-19 km als opening. Daarna word je wel gefocus fired, maar dat is nog te doen als je bow in gaat, hem in de achteruit zet af en toe, en tanken met een beetje anglen. Je kunt vrij goed een flank verdedigen op die manier. Op het einde schakel ik wat over naar een brawl modus, wat de meesten niet echt lijken te verwachten, en dan komen de kogels hard aan, bij bijv. Bismarck spelers.
inderdaad, de izumo is zeker geen slecht schip. Het grootste probleem van de izumo is dat hij HUGE is, en hij heeft een nauwelijks goed te noemen pantser. De boeg en achtersteven zijn mega groot, en het pantser niet dik genoeg, 203mm HE komt er met groot gemak doorheen. Verder lijkt het dek geolied te zijn met benzine waardoor je eigenlijk permanent in de brand lijkt te staan.
De guns daarentegen zijn perfect. Erg accuraat en ze hebben een behoorlijke punch. Enige probleem is de 3e turret, die zit er naar mijn smaak voor de lol. Wil je een goede angle houden dan kun je hem nauwelijks gebruiken.
De guns daarentegen zijn perfect. Erg accuraat en ze hebben een behoorlijke punch. Enige probleem is de 3e turret, die zit er naar mijn smaak voor de lol. Wil je een goede angle houden dan kun je hem nauwelijks gebruiken.
Ik zit nu met japans tech tree (vind ik erg fijn) tenryu tier3 zit ik momenteel.
Zijn er nog mensen die hem op de ipad of tel spelen?
Nee.fevo-1190 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:29:
...
Heb al veel ge-investeerd in de PC variant en niet genoeg tijd om te spelen en als ik tijd heb ben ik bij de PC.
Dan ga ik zeker niet beginnen in/aan de mobiele variant.
Nu als de mobiel en PC variant (beter?) ge-intergreerd waren zodat ik m'n huidige ships ook in de mobiel variant heb, misschien, maar ik zie dat eigenlijk niet gebeuren.
Ik speel al jaren niet meer op pc/laptop aangezien ik die puur zakelijk gekocht heb.
En alles op low spelen is niks voor mij.
En game graag op de bank dus is dit echt iets voor mij.
Hopelijk komen er meer tweakers op de ipad versie.
Er word nog aan gewerkt met rank potjes en campaign.
Er is nu alles pvp met team of solo match.
Verder kan je meer info op internet vinden met schepen.
Layout alles is gelijk aan pc versie.
Besturing en richten is ook erg goed gedaan dus ik zit er weer helemaal in!
En alles op low spelen is niks voor mij.
En game graag op de bank dus is dit echt iets voor mij.
Hopelijk komen er meer tweakers op de ipad versie.
Er word nog aan gewerkt met rank potjes en campaign.
Er is nu alles pvp met team of solo match.
Verder kan je meer info op internet vinden met schepen.
Layout alles is gelijk aan pc versie.
Besturing en richten is ook erg goed gedaan dus ik zit er weer helemaal in!
fevo-1190 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:07:
fevo-1190 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 05:54:
[...]
Het is lang geleden dat ik sowieso wow gespeeld heb op pc, maar voor mijn gevoel haast identiek..
Wat minder schepen voor het kiezen en voor m’n gevoel zijn de potjes minder lang.
Graphics zijn erg goed op de ipad air2 en speel erg vloeiend zonder drops.
Dit zal weleens me maingame kunnen worden.
Ik stel voor dat je het hier niet verwarrend gaat maken en een nieuw topic opent over WoWs Blitz (zoals [MMO] Het kleine World of Tanks: Blitz topic) aangezien het een compleet ander spel is met zelfs een ander platform en besturing.fevo-1190 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:29:
Ik zit nu met japans tech tree (vind ik erg fijn) tenryu tier3 zit ik momenteel.
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 31-01-2018 16:08 ]
manmanman, Operation (Narai) is al uitdagend genoeg met 1 DD, zit ik in een game met 3.
Heb nog geen Operation gezien (Dunkirk daargelaten) waar een DD echt toegevoegde waarde heeft.
Liefst zie (en speel) ik CA/L en BBs in Ops.
Heb nog geen Operation gezien (Dunkirk daargelaten) waar een DD echt toegevoegde waarde heeft.
Een enkele DD is soms handig voor een tijdige spot, maar dan moet'ie wel weten waar hij zijn moet. Carriers zijn wat ik gemerkt heb meestal nog een tikkeltje nuttelozer. Als die niet 100% weten waar ze heen moeten, heb je er een babysitopdracht bij. En als RNGesus bepaald heeft dat de AA van de tegenpartij vandaag een goede dag heeft, zijn de vliegtuigjes binnen een paar minuten al op.SpamLame schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:25:
Zeker aangezien elk schip tegenwoordig Defensive fire lijkt te hebben in de Operations. Waar dat volgens mij een paar patches geleden nog niet zo was.
CV eens, tijdige spot van een DD ligt aan de situatie.Lord Igor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:54:
[...]
Een enkele DD is soms handig voor een tijdige spot, maar dan moet'ie wel weten waar hij zijn moet. Carriers zijn wat ik gemerkt heb meestal nog een tikkeltje nuttelozer. Als die niet 100% weten waar ze heen moeten, heb je er een babysitopdracht bij. En als RNGesus bepaald heeft dat de AA van de tegenpartij vandaag een goede dag heeft, zijn de vliegtuigjes binnen een paar minuten al op.
De meeste /alle operations hebben voorspelbare spawn point voor de (key) ships.
Als je dan tijdige in positie bent dan moet dat een niet al te moeilijke opgave zijn.
Dat gezegt het is wel afhankelijk van hoe goed je (medespelers) kennis van de operation is.
Jup, dd kiezen met een snelle torp reload zou ik zeggen.SpamLame schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:42:
[...]
CV eens, tijdige spot van een DD ligt aan de situatie.
De meeste /alle operations hebben voorspelbare spawn point voor de (key) ships.
Als je dan tijdige in positie bent dan moet dat een niet al te moeilijke opgave zijn.
Dat gezegt het is wel afhankelijk van hoe goed je (medespelers) kennis van de operation is.
Zit nu eindelijk op Tier 8 maar moet nog de credits farmen voor het schip:)
Je bedoelt je hebt de NC (USN BB t8) unlocked?runner83 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:08:
Zit nu eindelijk op Tier 8 maar moet nog de credits farmen voor het schip:)
Schijnt een leuk schip te wezen.
Zelf nog niet genoeg ervaring mee om daar iets nuttig over te zeggen.
Maar goed ~15M (incluis upgrade modules) moet toch niet zo'n probleem zijn?
Je beste spelende premium schip pakken (als je hebt) icm premium account + economy signals + economy camo en klaar
Toch geprobeerd op m’n laptop , maar alles op low kom ik niet boven 15/17 fps.
Jammer maar helaas.
Jammer maar helaas.
Prima te doen @fevo-1190. Ik zal eens kijken hoeveel ik haal op Celeron B830, 2+4 GB, hdd en IGP. Ik heb wel low customized.
Helaas nog geen premium schipSpamLame schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:15:
[...]
Je bedoelt je hebt de NC (USN BB t8) unlocked?
Schijnt een leuk schip te wezen.
Zelf nog niet genoeg ervaring mee om daar iets nuttig over te zeggen.
Maar goed ~15M (incluis upgrade modules) moet toch niet zo'n probleem zijn?
Je beste spelende premium schip pakken (als je hebt) icm premium account + economy signals + economy camo en klaar
Als je interesse hebt in een premium dan moet je er snel bij zijn.
Met update 072 zullen de meeste uit de shop in in-game techtree verdwijnen.
Klinkt meer als problemen met internet. Wat is je ping? De game draait namelijk best soepel met 10-15fps doordat het zo slow paced is
Er staat 15fps en 40ms heb je hier iets aan @GLR89
40ms is prima. Bij 300-400ms begin je “lagg” te merken dus dat even in de gaten houden. Ik ken mensen die op 15fps spelen en geen problemen ondervinden dus het is vreemd dat jij er wel last van hebt. Hoe is je processor belasting?
Zal zometeen eens even checken.GLR89 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:24:
40ms is prima. Bij 300-400ms begin je “lagg” te merken dus dat even in de gaten houden. Ik ken mensen die op 15fps spelen en geen problemen ondervinden dus het is vreemd dat jij er wel last van hebt. Hoe is je processor belasting?
Maar fps is wel stabiel volgens op rond 15.
13-25 hier met 30-51 ms (wifi).fevo-1190 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:11:
@PcDealer
Maar 15 fps speel wel “schokkerig”
En bij mij ook alles uit en op laagste settings.
Ja ik ook wifi, maar zelfs main menu (port) voel alles heel schokkerig aan.
Je muis reageer ook niet soepel zoals het hoort.
Ik ga morgen even kijken hoeveel die gebruikt van me cpu/gpu
Er was ook iets met directx 9 of 11 een tijdje terug.
Geen idee of dat nu nog steeds speelt, maar aanpassen en testen kan geen kwaad.
Je vind het terug in settings ideo, meen ik
Ik heb DirectX 11 staan. Bijna alle settings op uit of low.SpamLame schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 22:15:
Er was ook iets met directx 9 of 11 een tijdje terug.
Mijne staat op directx 9 haha .. denk dat als ik dit spel beetje vloeiend wil spelen dat ik toch wat betere laptop moet hebben.
Gezien ik arm ben neem ik altijd alleen credits containers, en nu voor het eerst in maanden een supercontainer weer eens. Oftewel, eens kijken welke zinloze signalen ik krijg deze keer. Maar dat was wel een leuke meevaller, 30 dagen premium
. Waren ook wel andere waarmee ik blij was geweest (een zinvol schip bijvoorbeeld, of doubloons, met nog 1000 kan ik premium camo voor Fletcher kopen), maar deze is zeker ook niet verkeerd.
Ik moet toevoegen: op de laptop liever battleships en carriers, liever geen dd's. Dit vanwege fast paced action.fevo-1190 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 05:56:
Mijne staat op directx 9 haha .. denk dat als ik dit spel beetje vloeiend wil spelen dat ik toch wat betere laptop moet hebben.
Zat gister even op twitch te kijken en zag dat vele fps rond 70 zitten.PcDealer schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:01:
[...]
Ik moet toevoegen: op de laptop liever battleships en carriers, liever geen dd's. Dit vanwege fast paced action.
Ik ga vandaag weer even opstarten op de laptop gister namelijk op de luie bank op de ipad wow gespeeld .
Speel op ipad cruiser , maar op m’n oude account op laptop zat ik met een battleship.
Als ik het spel start staat me processor op 99%PcDealer schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:01:
[...]
Ik moet toevoegen: op de laptop liever battleships en carriers, liever geen dd's. Dit vanwege fast paced action.
Heb weer wat uitgezet en nu gaat me fps afentoe naar 22/25 alleen wel flinke drops .
[ Voor 13% gewijzigd door fevo-1190 op 03-02-2018 10:53 ]
Maar ze blijven wel in de store? En is er een overzicht van schepen die weg gaan?SpamLame schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:05:
Als je interesse hebt in een premium dan moet je er snel bij zijn.
Met update 072 zullen de meeste uit de shop in in-game techtree verdwijnen.
Post je volledige specs eens
is overigens met 071.
Met 072 is de missouri weg
Zie SpamLame in "[MMO] World of Warships"TheBrut3 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:49:
[...]
Maar ze blijven wel in de store? En is er een overzicht van schepen die weg gaan?
is overigens met 071.
[ Voor 85% gewijzigd door SpamLame op 03-02-2018 16:56 ]
Dus? Die spelen vermoedelijk niet met een budget systeem.fevo-1190 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:44:
[...]
Zat gister even op twitch te kijken en zag dat vele fps rond 70 zitten.
Je kan een post editten en meerdere quotes toevoegen zodat je niet dubbelpost.fevo-1190 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:44:
[...]
Als ik het spel start staat me processor op 99%
Heb weer wat uitgezet en nu gaat me fps afentoe naar 22/25 alleen wel flinke drops.
Wat nam dan zoveel cpu in beslag? 25% klinkt beter.
[ Voor 43% gewijzigd door PcDealer op 03-02-2018 18:03 ]
Fps is capped op 70 volgens mij. Haal ik ook met mijn GTX 1080 terwijl ik in assissins Creed 100+ haal.
Draai hem nu op 60 ivm hsync
Snap ik .PcDealer schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:00:
[...]
Dus? Die spelen vermoedelijk niet met een budget systeem.
[...]
Je kan een post editten en meerdere quotes toevoegen zodat je niet dubbelpost.
Wat nam dan zoveel cpu in beslag? 25% klinkt beter.
Mijn excuus , maar tijdens een potje schommel me cpu percentage rond 80%.
Nee want heb ik twitch ook 75/77 gezien, maar maak verder niet uit ik ga het niet redden.Louwke schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:59:
Fps is capped op 70 volgens mij. Haal ik ook met mijn GTX 1080 terwijl ik in assissins Creed 100+ haal.
Ik heb nog steeds drops naar 10fps helaas.
Ik zal er toch een keer aan moeten geloven en wat nieuwere laptop moet aanschaffen.
[ Voor 36% gewijzigd door fevo-1190 op 03-02-2018 19:04 ]
De cap staat op default 75fps, echter een aanpassing in engine_config.xml > <maxFrameRate>75</maxFrameRate> 75 omhoog/-laag aan te passen naar een waarde die voor jouw beter werkt. Wel even de game stoppen en copy van de file maken voordat je de aanpassing doorvoert.Louwke schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:59:
Note: misschien is bovenstaande al obsolete, geen idee en kan het nu niet testen.
Goed potje voor de stats vandaag, 10 wins en 2 losses 
En omdat de schepen gaan verdwijnen uit de store ook maar de Texas gekocht en de Giulio Cesare. Jammer dat Italië nog geen line heeft voor de captain.
Edit:
En omdat de schepen gaan verdwijnen uit de store ook maar de Texas gekocht en de Giulio Cesare. Jammer dat Italië nog geen line heeft voor de captain.
Edit:
Nog een advies welk schip uit de lijst ik echt zou moeten hebben voor deze uit de store gaat?SpamLame schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:50:
Zie SpamLame in "[MMO] World of Warships"
is overigens met 071.
[ Voor 45% gewijzigd door TheBrut3 op 05-02-2018 10:04 ]
Verwijderd
Scharn, no question.TheBrut3 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:30:
Nog een advies welk schip uit de lijst ik echt zou moeten hebben voor deze uit de store gaat?
Verder zouden Sushi, Aktjabberskaja Rev. en Gallant mijn eerste keuzes zijn van de lijst. Warspite, Dunkek, Anshan 2e keuze. Als je voor *snip*gaat, Kaga, Saipan, Enterprise zijn allen goed in de juiste handen. Arizona is ook een goed schip, maar enorm precieze kanonnen die echt aankomen. Wel jammer van de snelheid en gebrek aan AA, maar goed
*Let een beetje op je bewoording aub...
[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 05-02-2018 21:16 ]
Verwijderd
Ik heb na alle berichten ook een paar keer de Narai gedaan, en inderdaad, met een snelle reload BB (Scharn) of dd molesters als Atlanta/Belfast is het wel prijsschieten voor XP/commander XP. Secondaries Nagato schijnt ook goed te werken. Een klassieke DD is een veel lastiger verhaal.SpamLame schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:25:
manmanman, Operation (Narai) is al uitdagend genoeg met 1 DD, zit ik in een game met 3.
Scharnhorst heb ik.
En shit... Gisteren de Texas en Giulio Cesare gekocht. Ik was nog aan het twijfelen of ik de Oktyabrskaya Revolutsiya zou kopen ipv 1 van die 2. Uiteindelijk de Texas gekozen omdat Rusland geen Battleship lijn heeft.
Verwijderd
Texas is een buitenbeentje, die echt tot z'n recht komt door z'n AA, en dus ook voor de USN cruiserlijn captains wellicht handig is. Als je daar nog wat energie insteekt, bijv. door de Cleveland te grinden, hou je straks een T8 en een T6 cruiser over na de lijnsplit dit jaar.TheBrut3 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:23:
[...]
Uiteindelijk de Texas gekozen omdat Rusland geen Battleship lijn heeft.
De details over die kado's zijn toch nog niet bekend? Volgens mij zijn het tot nu toe enkel aannames die gedaan worden op basis van eerdere splits (IJN en RU DD's). Bij WoT kreeg je in de early jaren tanks cadeau bij het leven wanneer ze weer eens wat gingen aanpassen in de tree. Tegenwoordig valt dat allemaal wel tegen.Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:28:
Als je daar nog wat energie insteekt, bijv. door de Cleveland te grinden, hou je straks een T8 en een T6 cruiser over na de lijnsplit dit jaar.
Ik heb nu iig een Cleveland (met "premium" camo) en een Pensacola, mocht ik de NO halen voor de split dan zorg ik dat ik niets verkoop. Hopen dat de premium camo op de Cleveland blijft wanneer deze naar T8 gaat. En dat de boot ook echt leuk blijft.
Zelf vind ik de Giulio Cesare een ontzettend leuk bootje (heb hem uit een kerst box) dus of hij zn geld waard is weet ik niet. Maar ik vind het voor een t5 een bijzonder leuk schip.
De Scharnhorst is een absolute aanrader, heb hem al enige tijd en mag hem graag uitlaten om de boel op stelten te zetten. Door zn snelle reload en behoorlijk goede brawl vermogen (zeker met torps) is het een leuk boot om recht op vijanden af te gaan en ze compleet te overrompelen (: Cruisers vreet je met huid en haar op, en bb's kun je erg lekker pijn doen zeker icm met eerder genoemde torps.
mocht je van CV's houden, dan is de Saipan ook een aanrader. De fighters zijn OP zeker icm met de strafe out optie. Echter heb je niet de heavy punch die andere cv's hebben (2x3 torp bombers of 1x 8/9 dive bombers) maar dit maakt hem niet minder leuk om te spelen.
Verder wordt je in credits gecompenseerd aangezien je veel hebt uitgegeven voor een schip wat nu minder kost om aan te schaffen, hetzelfde geldt dus voor de modules en de xp voor het onderzoeken.
mijn ervaring met WoWs is dat ze hier niet krenterig over doen en je goed compenseren voor mogelijk geleden schade. Oftewel je kunt er lekker aan verdienen
De Scharnhorst is een absolute aanrader, heb hem al enige tijd en mag hem graag uitlaten om de boel op stelten te zetten. Door zn snelle reload en behoorlijk goede brawl vermogen (zeker met torps) is het een leuk boot om recht op vijanden af te gaan en ze compleet te overrompelen (: Cruisers vreet je met huid en haar op, en bb's kun je erg lekker pijn doen zeker icm met eerder genoemde torps.
mocht je van CV's houden, dan is de Saipan ook een aanrader. De fighters zijn OP zeker icm met de strafe out optie. Echter heb je niet de heavy punch die andere cv's hebben (2x3 torp bombers of 1x 8/9 dive bombers) maar dit maakt hem niet minder leuk om te spelen.
je moet het niet helemaal zien als "kado's". Je wordt gecompenseerd voor de wijziging (wat tot nu toe is gebeurd met de RU en IJN dd's) dit houdt in dat je het vervangende schip krijgt wat je al had (in geval New Orleans op t8 zal je na de switch hiervoor in de plaats de Baltimore t8 krijgen) bij de vorige splitsingen mocht je echter het oude schip op de nieuwe positie houden (in dit geval zou je dan dus de t8 Baltimore (= de nieuwe vervanger) krijgen en de t7 New Orleans (= oude schip op zn nieuwe tech tree positie))TheBrut3 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:43:
[...]
De details over die kado's zijn toch nog niet bekend? Volgens mij zijn het tot nu toe enkel aannames die gedaan worden op basis van eerdere splits (IJN en RU DD's). Bij WoT kreeg je in de early jaren tanks cadeau bij het leven wanneer ze weer eens wat gingen aanpassen in de tree. Tegenwoordig valt dat allemaal wel tegen.
Ik heb nu iig een Cleveland (met "premium" camo) en een Pensacola, mocht ik de NO halen voor de split dan zorg ik dat ik niets verkoop. Hopen dat de premium camo op de Cleveland blijft wanneer deze naar T8 gaat. En dat de boot ook echt leuk blijft.
Verder wordt je in credits gecompenseerd aangezien je veel hebt uitgegeven voor een schip wat nu minder kost om aan te schaffen, hetzelfde geldt dus voor de modules en de xp voor het onderzoeken.
mijn ervaring met WoWs is dat ze hier niet krenterig over doen en je goed compenseren voor mogelijk geleden schade. Oftewel je kunt er lekker aan verdienen
[ Voor 48% gewijzigd door GLR89 op 05-02-2018 10:58 ]
Puur speculatief maar gebaseerd op eerdere line splits:
als je op dit moment in je bezit hebt ten tijde van de US cruiser tech tree split dan krijg je daarvoor terug na de split
* waarbij ik de waarde in credits even van de huidige schepen op de betrefende tier genomen heb, kan het dus helemaal mis hebben
kleine slag om de arm. Over de split is dus nog helemaal niks bekend alleen welke schepen er op welke plek in de tier komen. Ook is nog niet aangekondigd wanneer de split gaat plaatsvinden, alleen is losgelaten dat het Q1 2018 zou moeten zijn. Echter zijn we ruim een maand onderweg in Q1 en is er nog geen aanvullende informatie geweest. Q2 of Q3 zou dus ook zomaar kunnen.
als je op dit moment in je bezit hebt ten tijde van de US cruiser tech tree split dan krijg je daarvoor terug na de split
| OUDE SITUATIE | NIEUWE SITUATIE | |
| Cleveland VI | -> | Cleveland VIII Pensacola VI Port slot |
| Pensacola VII | -> | Pensacola VI (2.950.000 credits) New Orleans VII Port slot |
| New Orleans VIII | -> | New Orleans VII (5.570.000 credits) Baltimore VIII Port slot |
| Baltimore IX | -> | Baltimore VIII (8.900.000 credits) Buffalo IX Port slot |
* waarbij ik de waarde in credits even van de huidige schepen op de betrefende tier genomen heb, kan het dus helemaal mis hebben
kleine slag om de arm. Over de split is dus nog helemaal niks bekend alleen welke schepen er op welke plek in de tier komen. Ook is nog niet aangekondigd wanneer de split gaat plaatsvinden, alleen is losgelaten dat het Q1 2018 zou moeten zijn. Echter zijn we ruim een maand onderweg in Q1 en is er nog geen aanvullende informatie geweest. Q2 of Q3 zou dus ook zomaar kunnen.
Als ik vlak voor split genoeg doubloons heb dan is premium camo voor de Cleveland kopen wel een potentieel goed idee. Werkte dat trucje bij vorige splits?
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij bleef de camo op de betreffende tier, en niet op het schip. maar wellicht dat iemand anders dat beter weet.
[ Voor 7% gewijzigd door GLR89 op 05-02-2018 11:37 ]
Info over de IJ DD split:
https://forum.worldofwars...=comments#comment-1449730
https://forum.worldofwars...=comments#comment-1449730
So while the full compensation scheme is generally a nice wall of text, it all boils down to:
You keep the tier – and get some goodies on top depending on what you already have.
If you have a ship that is being moved in your port, you get both the ship in her new tier and her replacement.
All upgrades, camouflages etc. will be removed for free and put into storage.
If you have a permanent camouflage on that ship, you will get permanent camouflages both for the ship in her new tier and for her replacement.
Example: You have Hatsuharu (VII) with permanent camo. After patch, you will have Hatsuharu (VI) and Akatsuki (VII), both with respective permanent camo.
Er is toch nog geen datum geplakt op de US-CL/CH split? Want anders koop ik de Cleveland er nog even bij, puur voor de split
. Toch wel fijn, 3 nieuwe port slots, want stiekem raakt de haven steeds voller.
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 05-02-2018 12:06 ]
Cleveland is sowieso een houderdt.Case_C schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:05:
Er is toch nog geen datum geplakt op de US-CL/CH split? Want anders koop ik de Cleveland er nog even bij, puur voor de split.
@TheBrut3
Zie dat de Okhotnik nog mist in het rijtje voorstellen, Leningrad kan je ook overwegen.
Voor T8 comps (ranked mss een t8 CB ooit) zou je de LoYang kunnen doen.
Sims speelt ook wel leuk, maar al tijden niet meer aangeraakt.
Perth mss, ik vind haar wel leuk spelen, alleen zou weinig mogelijkheden verder want geen schepen in die natie.
Whoops LoYang, Lenin, Sims, Perth blijven, mss eerst mijn oudere replies lezen voordat ik klakkeloos wat op ga schrijven
Zie dat de Okhotnik nog mist in het rijtje voorstellen, Leningrad kan je ook overwegen.
Voor T8 comps (ranked mss een t8 CB ooit) zou je de LoYang kunnen doen.
Sims speelt ook wel leuk, maar al tijden niet meer aangeraakt.
Perth mss, ik vind haar wel leuk spelen, alleen zou weinig mogelijkheden verder want geen schepen in die natie.
Whoops LoYang, Lenin, Sims, Perth blijven, mss eerst mijn oudere replies lezen voordat ik klakkeloos wat op ga schrijven
Mja 2017 year of CV,meningen zijn mss verdeeld over de staat van CVs, maar over het algemeen kunnen we denk ik de term "SOONtm" aanhoudenGLR89 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:27:
......
[ Voor 58% gewijzigd door SpamLame op 05-02-2018 16:29 ]
Franse BBs eerder varen dan de release, doe dan de 2 sets van missies.
https://worldofwarships.e...mmon/vive-la-france-pt-1/
tldr, doe de missies, krijg de containers, doe de speciale quest missies en krijg je Baquette voor de 0.7.2 release
- The first set starts on 09 February, the second set starts on 16 February.
- Both sets include three parts - complete each part and receive three special containers (see rewards below).
- Complete the first set and receive an additional three containers as the final reward.
- Complete the second set of missions and receive an additional four containers.
- In total, you can earn up to 25 Vive la France containers for fully completing both mission sets.
- Rewards include camouflage, signals, collection items and missions that can give you early access to French ships!
https://worldofwarships.e...mmon/vive-la-france-pt-1/
tldr, doe de missies, krijg de containers, doe de speciale quest missies en krijg je Baquette voor de 0.7.2 release
- The first set starts on 09 February, the second set starts on 16 February.
- Both sets include three parts - complete each part and receive three special containers (see rewards below).
- Complete the first set and receive an additional three containers as the final reward.
- Complete the second set of missions and receive an additional four containers.
- In total, you can earn up to 25 Vive la France containers for fully completing both mission sets.
- Rewards include camouflage, signals, collection items and missions that can give you early access to French ships!
Verwijderd
Je hebt 17 unieke containers nodig uit 25. Kans is ongeveer 27% heeft een redditor berekend. Zoals het er naar uitziet, moet in je 3/4 van de keren dus betalen (container kopen) om de missie te completeren. Als dat zo is, twijfelachtige zet.
Je zegt missie maar bedoelt de collectie als je naar deze thread refereerd .https://www.reddit.com/r/WorldOfWarships/comments/7vo1kz/vive_la_france_collection_completion_probabilities/ .Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:16:
Je hebt 17 unieke containers nodig uit 25. Kans is ongeveer 27% heeft een redditor berekend. Zoals het er naar uitziet, moet in je 3/4 van de keren dus betalen (container kopen) om de missie te completeren. Als dat zo is, twijfelachtige zet.
Naar mijn idee heeft de redditor alleen rekening gehouden met de containers in PART 1.
Over PART 2 (waar we niet veel van weten, maar vermoedelijk ook containers droppen) wordt niks gezegt.
NA roept dat explicit, EU niet
In Parts 1 and 2 of our Vive la France event, you'll have access to a mission chains for French Containers.
[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 07-02-2018 06:51 ]