Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:00
Voor de gein 5 North Cape containers gehaalt;
--25 zulu + 2 emblems
--25 juliet charlie + 2 emblems
--christmas small 300 doubloons
--3 frosty fir + 2 emblems
--25 zulu + 2 emblems
--25 zulu + 2 emblems

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:49:
Ik heb een applicatie gestuurd naar de GOT clan onder de naam "Hemodis"
Fijn dat je je bij ons wilt aanmelden! Is dat [GOT] of [GOT2]? In GOT verwachten we minimaal 500 battles, 50% winrate en in elk geval 1 tier X (aantal battles daarin zijn me even ontschoten). Je bent van harte welkom in [GOT2].

We hebben ook een Discord kanaal (zie ts) en ingame is er een Gathering of Warships channel.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 11-01-2018 20:52 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je liever bots in je team hebt dan mensen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tULzLORLen0tjaFKqSPtEujz/full.jpg

Verwijderd

PcDealer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Fijn dat je je bij ons wilt aanmelden! Is dat [GOT] of [GOT2]? In GOT verwachten we minimaal 500 battles, 50% winrate en in elk geval 1 tier X (aantal battles daarin zijn me even ontschoten). Je bent van harte welkom in [GOT2].

We hebben ook een Discord kanaal (zie ts) en ingame is er een Gathering of Warships channel.
in eerste instantie [GoT] maar nu dan ook een applicatie voor [GoT2] gedaan ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb ik toch geluk dat ik erin ben gekomen voor de tier X eis :P.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:52
Blij dat ik de stage 5 van de missies af heb zeg! Man man wat een ellende, goed dat ik de Gallant had 2x de 11 torp hits gehaald en 2x de 45k XP missie.

Nu ook al stage 2 van de New years raid afgerond. Deze zijn wat makkelijker gelukkig en ook gedeeltelijk in CoOp te doen!

Untappd: Louwke80

• Sissors
  • Niet online
Ik zit bij die campaign nog steeds vast op BB missies. Heb aantal keren twee main batteries vernietigd, maar nooit de 3 gehaald. En hoewel degene waar je 120% van je HP als damage moet krijgen en overleven nog wel een keertje lukt (de twee keer voor ik die had aangezet had ik hem gekregen dus, daarna niet meer), haal ik high caliber bijna nooit. Die is denk ik makkelijkste in ranked, maar ik heb geen tier 8 BBs.

Sowieso doe ik nu nog wel soms BBs, maar ik ga niet lopen grinden :).

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:25
missie 5 is wel een taaie ja, ik heb nu 7 torp hits met mijn edinburgh (enige britse cruiser) en 8 bb's vernietigd, en ben nu met de tweede keer xp bezig, zit nu op 47k. Vandaag en morgen de laatste missies afronden en dan vanaf zondag met de new years raid beginnen. Proberen om alle tier 6 schepen te krijgen. Ben met nog niet een van die lijnen begonnen.

Ondertussen ook op 680k free xp dus Mighty Mo komt ook in zicht :)

Lekker druk op het moment dus.

• SpamLame
Missie 5 heb ik afgerond met 2 keer 90K torp dmg op BBs + de 75K XP tasks.
Torp task met de Kamikaze (R) & Shiratsuyu.
75K XP diverse schepen.

Moet nu de 45K XP final task doen, dan maar eens zien hoever ik met de andere campaign kom.

Wbt die Campaign is het mooi dat je ook COOP kan doen,maar daar zitten ook missies tussen waar je credits of xp halen moet. In COOP zijn juist die rewards minder dan Random of Ranked. Ga het wel merken einddatum zou iig van 18 jan naar 20 jan gezet worden.

Verwijderd

Sissors schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:02:
Ik zit bij die campaign nog steeds vast op BB missies. Heb aantal keren twee main batteries vernietigd, maar nooit de 3 gehaald. En hoewel degene waar je 120% van je HP als damage moet krijgen en overleven nog wel een keertje lukt (de twee keer voor ik die had aangezet had ik hem gekregen dus, daarna niet meer), haal ik high caliber bijna nooit. Die is denk ik makkelijkste in ranked, maar ik heb geen tier 8 BBs.

Sowieso doe ik nu nog wel soms BBs, maar ik ga niet lopen grinden :).
Je weet dat je missie opnieuw kunt doen voor sterren?

• Louwke
SpamLame schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:37:
Missie 5 heb ik afgerond met 2 keer 90K torp dmg op BBs + de 75K XP tasks.
Torp task met de Kamikaze (R) & Shiratsuyu.
75K XP diverse schepen.

Moet nu de 45K XP final task doen, dan maar eens zien hoever ik met de andere campaign kom.

Wbt die Campaign is het mooi dat je ook COOP kan doen,maar daar zitten ook missies tussen waar je credits of xp halen moet. In COOP zijn juist die rewards minder dan Random of Ranked. Ga het wel merken einddatum zou iig van 18 jan naar 20 jan gezet worden.
De missies in CoOp is ook in sommige gevallen, kill een cruiser/battleship en win de game. Die zijn erg eenvoudig in CoOp :D

Iets met 6 kills in een Minotaur in een CoOp game

[ Voor 3% gewijzigd door Louwke op 12-01-2018 09:58 ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:57:
[...]

De missies in CoOp is ook in sommige gevallen, kill een cruiser/battleship en win de game. Die zijn erg eenvoudig in CoOp :D

Iets met 6 kills in een Minotaur in een CoOp game
Eens, zulke tasks met die requirements zijn easy (even los van mogelijke kill steals).

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Je weet dat je missie opnieuw kunt doen voor sterren?
Huh? Hoe bedoel je? Kan ik gewoon één missie meerdere keren doen en sterren binnenslepen? Dat wist ik niet, en dat maakt wel groot verschil :P. Nu toch te laat helaas vermoed ik (had graag tier 6 US BB gekregen).

• SpamLame
Sissors schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Huh? Hoe bedoel je? Kan ik gewoon één missie meerdere keren doen en sterren binnenslepen? Dat wist ik niet, en dat maakt wel groot verschil :P. Nu toch te laat helaas vermoed ik (had graag tier 6 US BB gekregen).
Ja, als je een taak hebt volbracht, kan je hem herhalen.
Je krijgt dan wederom de sterren, de reward krijg je maar 1 keer.
Zie ook http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Campaigns B)
Any individual task is repeatable, and players earn pins each time it's completed.

Verwijderd

Blijft verbazingwekkend hoe zo'n simpele en belangrijke feature niet wordt uitgelicht door WG...

• SpamLame
@Verwijderd Als je het hebt over het herhalen van mission tasks, die informatie is gewoon beschikbaar.
Hier dan op een wiki (game manual als je wilt) en wellicht ook in-game als je over een task hovered of elders (kan dat nu niet nagaan).

Daarnaast meermalig langgekomen hier danwel rddt danwel wows forum en ongetwijfeld ook op YT.

• Sissors
  • Niet online
Ik had iig geen flauw idee, en dit maakt een nogal enorm verschil. Ik denk dus dat het nu sowieso niet meer haal, maar voor de volgende keer is dit wel een goede om te weten :).

• Drum
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sissors schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:21:
Ik had iig geen flauw idee, en dit maakt een nogal enorm verschil. Ik denk dus dat het nu sowieso niet meer haal, maar voor de volgende keer is dit wel een goede om te weten :).
Ik wist het tot nu toe zelf ook niet, maar nu ik er over nadenk ik het eigenlijk best logisch :+

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Verwijderd

SpamLame schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:17:
@Verwijderd Als je het hebt over het herhalen van mission tasks, die informatie is gewoon beschikbaar.
Hier dan op een wiki (game manual als je wilt) en wellicht ook in-game als je over een task hovered of elders (kan dat nu niet nagaan).

Daarnaast meermalig langgekomen hier danwel rddt danwel wows forum en ongetwijfeld ook op YT.
Natuurlijk is die info beschikbaar, maar zo veel nieuwe spelers weten dit niet, dat het duidelijk niet goed is aangegeven, en dat het nodig is dat dit beter wordt uitgelicht in het spel. Dagelijks meerdere topics op Reddit hierover. Niet iedereen gaat een wiki doorlezen om een feature te vinden waarvan ze het bestaan niet eens kennen.

• SpamLame
@Sissors PSA het is toepasbaar op elke Campaing, zowel tijdelijke (als North Cape) en "permanente" zoals Honorable Service

@Verwijderd Tja in diezelfde rddt topics zie ik je argument terugkomen. Net zoals het argument dat als iemand iets niet snapt, de informatie (in deze dan) gewoon te vinden is als er maar gezocht wordt.

Nog geen maand geleden op wows.eu https://worldofwarships.eu/en/news/common/about-campaigns/ staat de herhaalbaarheid genoemt.
Wiki was al aangestipt dus idem dito.

Dan andere bronnen (wellicht een beetje tussen de regels doorlezen en als het niet recent is lees je wellicht ook niet alle berichten)
Rddt komt het langs.
wowsforum.eu meerdere topics.
Dit topic afaik meermalig langsgeweest en er staat een link naar de wiki in de TS.

Kan me niet voorstellen dat van alle bronnen een (nieuwe) speler die wil weten hoe de vork in de steel zit daar niet achter kan komen met een beetje google-fu of topic creatie/ reply, of dat nu specifiek voor de herhaalbaarheid is of meer generiek.

In die zin is dat "op zoek gaan naar info" tegenwoordig toch niet anders dan toen je nog dikke manuals bij je big box games kreeg?
Ik las die pas als ik er niet uit kon komen, nu ga ik op zoek op i-net als ik er niet uit kom.

• Sissors
  • Niet online
Het probleem bij zulk soort dingen is dat ik (en genoeg andere blijkbaar) niet weten dat we het niet weten. Dus je gaat ook niet op zoek naar informatie als je niet weet dat er meer te weten is over dat stukje.

Verwijderd

Het moet in-game veel duidelijker, dat is gewoon helder. Wie leest er de website, de manual, de wiki? Men gaat pas klagen als ze een missie niet kunnen halen, waarna blijkt dat je ze meerdere keren kunt doen. Het spel schiet gewoon tekort in duidelijkheid. Sowieso, dat is iets waar WoWs last van heeft, gebrek aan goede tutorials.

• PcDealer
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:07:
Het moet in-game veel duidelijker, dat is gewoon helder. Wie leest er de website, de manual, de wiki? Men gaat pas klagen als ze een missie niet kunnen halen, waarna blijkt dat je ze meerdere keren kunt doen. Het spel schiet gewoon tekort in duidelijkheid. Sowieso, dat is iets waar WoWs last van heeft, gebrek aan goede tutorials.
Wie leest sowieso de website? Hoeveel informatie er ook beschikbaar is, er wordt gewoon niet (goed) gelezen. Heeft niets met WoWs te maken.

Hoe vaak ik uitleg dat mijn nieuwe testschepies gewoon aangekondigd staan in de patch notes...

• Louwke
How do I select Torpedoes?

• SpamLame
@Sissors je weet (wist) dan wel niet over de hehaalbaarheid van tasks, maar je hebt/had wel moeite met een onderdeel van het spel, dan kan je daar op zoeken IMO.

@Verwijderd wat pcdealer zegt. Begrijp me niet verkeerd verduidelijking is altijd mooi, maar een beetje moeite steken om iets te begrijpen kan ook geen kwaad.

Maar goed, het blijkt dat de meningen over hoe duidelijk de game moet zijn danwel hoe vindbaar de informatie behoort te zijn verschillen.
alt-f4 > confirm

• Louwke
Stond toch duidelijk in de Nieuws melding inderdaad. Deze melding wordt gegeven in game en op de website. Tja dat mensen die niet lezen. Je gaat och ook niet een game in zonder dat je weet wat het is?

@GLR89 En nu niet antwoorden met dat het gros van de mensen dat wel doet!

• SpamLame
@Louwke zo ben ik wel gestart met wows. Toen liep ik tegen een plafond op en ben gaan zoeken en ik zoek nog steeds. Net bovengemiddelde stats, kan dus best wat meer uitzoeken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 12-01-2018 12:56 ]

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
@Louwke het gros van de mensen doet dat wel :P

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Alle campaign items die ik heb gehaald zijn per ongeluk... ik lees eigenlijk ook nooit wat.
Soms doe ik wel eens wat missions als andere er mee komen, verdiep me er verder niet in.

Ik wil gewoon wat potjes spelen op een avond, ongedwongen voor de leuk.
Daarom past GOT2 ook beter bij mij denk ik.
Ik speel alleen als ik tijd over heb, ben veel te druk met vrouw en andere hobbies(3-4x per week golfen e.d.)

[ Voor 23% gewijzigd door 3xNix op 12-01-2018 15:48 ]

• Sissors
  • Niet online
Louwke schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:36:
Stond toch duidelijk in de Nieuws melding inderdaad. Deze melding wordt gegeven in game en op de website. Tja dat mensen die niet lezen. Je gaat och ook niet een game in zonder dat je weet wat het is?

@GLR89 En nu niet antwoorden met dat het gros van de mensen dat wel doet!
Je bedoelt in de launcher? Vergelijkbaar met toen ik ging uitzoeken hoe je handmatig bommen dropt in een CV, en het maar niet lukte, ik uiteindelijk een topic vond waar de starter een stel kut opmerkingen over zich heen had gekregen: Immers als hij gewoon alle patch notes had gelezen had hij geweten dat voor lage tier CVs dat eruit was gehaald waardoor veel tutorials onjuist waren.

In dit geval bleef het simpelweg dat ik niet wist dat ik het niet wist. En nee, ik ga niet Googlen elke keer als ik iets lastig vind in een spel.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:07:
Inderdaad. Nu heb ik die niet meer nodig, maar iemand moet ze daar vertellen dat een link naar een YouTube filmpje niet vergelijkbaar is met een echte ingame tutorial is.

• Louwke
Nee in de nieuws items in game. Die irritante pop up aan de linker kant boven, waar steeds het nieuwe nieuws aan gegeven wordt

Verwijderd

Mensen die dit spel al een tijdje niet hebben gespeeld kunnen beter even hun e-mail checken, want ik kreeg zojuist dit bericht van WG, de kans is groot dat iedereen die een paar maanden niet gespeeld heeft hetzelfde krijgt en het zou zonde zijn deze gift die tot 21 januari geldig is mis te lopen.

New Year gifts are waiting for you in World of Warships!

It seems you haven’t gone out to sea for quite a while. There are a lot of great gifts waiting for you, so you can make your comeback in style. Just log in to World of Warships, grab your bonus before January 21, 2018, and play again with your old and new friends—onward to victory!
Collect your reward

Your gifts:

150,000 Free XP. That’s enough to upgrade any Tier VII ship!
12,000,000 credits. Buy anything you want: ships, mods, etc.
Commander with 10 skill points. His skills will be a great help to your future victories.
100x: Zulu, Zulu Hotel, Papa Papa, India Bravo Terrathree, Equal Speed Charlie London. Get maximum profit with little effort.
Premium Tier VII battleship Ashataka and Tier VI cruiser Huanghe. They have everything needed to become your new favourites!

We wish you epic victories in the coming year!

Verwijderd

Tis je gegund, maar ik vind het zwaar over de top voor 2 maanden niet spelen (coop telde niet eens mee, helemaal lekker). Loyale spelers krijgen de roe.

• SpamLame
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:36:
Mensen die dit spel al een tijdje niet hebben gespeeld kunnen beter even hun e-mail checken, want ik kreeg zojuist dit bericht van WG, de kans is groot dat iedereen die een paar maanden niet gespeeld heeft hetzelfde krijgt en het zou zonde zijn deze gift die tot 21 januari geldig is mis te lopen.

New Year gifts are waiting for you in World of Warships!

It seems you haven’t gone out to sea for quite a while. There are a lot of great gifts waiting for you, so you can make your comeback in style. Just log in to World of Warships, grab your bonus before January 21, 2018, and play again with your old and new friends—onward to victory!
Collect your reward

Your gifts:

150,000 Free XP. That’s enough to upgrade any Tier VII ship!
12,000,000 credits. Buy anything you want: ships, mods, etc.
Commander with 10 skill points. His skills will be a great help to your future victories.
100x: Zulu, Zulu Hotel, Papa Papa, India Bravo Terrathree, Equal Speed Charlie London. Get maximum profit with little effort.
Premium Tier VII battleship Ashataka and Tier VI cruiser Huanghe. They have everything needed to become your new favourites!

We wish you epic victories in the coming year!
Congrats, had ik ook al op reddit gezien, altijd leuk toch zoiets te ontvangen, zelf speel ik te vaak om in aanmerking te komen.

Noot iirc las ik op rddt dat het verkrijgen van zo een gift ook een beetje random is gebeurt.
update: ik zie dat er een nieuwe ronde van zulke gifts op rddt staat, ik had het hierboven over een eerdere lichting

in ander nieuws Flamu stelt direct van WG vernomen te hebben dat Musashimi 750K XP kost https://www.reddit.com/r/...onfirmed_at_750k_free_xp/

[ Voor 11% gewijzigd door SpamLame op 12-01-2018 20:10 ]

• GLR89
@SpamLame zelfde wordt vermeld door andere bronnen (flambass, notser en nozoup) dus verwacht dat het klopt

• PcDealer
@GLR89 Betere bron:
mr_conway_

A price had never been set or agreed upon internally, so it's not that we changed our minds, we only made up our minds ;)

• JPvdB
  • Laatst online: 11:25
Mhh, zit nu op 700k free xp, maar ga denk ik toch voor Missouri.

• SpamLame
Ow ik heb de Ishi op mijn andere account gekregen, wegens afwezigheid. :D
Morgen even inloggen, gelijk ook maar de 2 santa boxes geclaimed, was dat account een beetje uit het oog verloren.

[ Voor 43% gewijzigd door SpamLame op 13-01-2018 08:52 ]

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11 12:54
Aangemeld voor GOT2, niet super actief ( 4 a 5 spelletjes per dag) speel vooral voor de fun

• SpamLame
EU mini raffle voor een santa box code > https://www.reddit.com/r/...for_a_santa_container_no/

Wees er snel bij ;)

• Louwke
https://worldofwarships.e...ommon/pl-charity-jan2018/

get your Gremmy / Kamikaze / Nikolai, hoewel het een auction is. Op dit moment 78Euro geboden op Germmy en Nikolai

• PcDealer
?
User banned from Reddit
@GLR89
Is [GOT2] vol? Ik had vannacht gedivved met een maat van een lid.

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 14-01-2018 14:07 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:42:
[...]

?

[...]

@GLR89
Quote dan de hele zin
gift the highest amount of doubloons to my accou... user was banned from reddit
ergo grapje, althans mijn interpretatie ervan.

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 14-01-2018 16:03 ]

• SpamLame
Tears of the [insert saltiness here] krijgt een update
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26231529_1998066997186304_8453147420332453028_n.jpg?oh=70138785579bfdce7fa891cf1b5bb216&oe=5AB30D3A

Spawn 90o gedraaid & meer cover.

• Louwke
Jup zag hem ziet er stukken beter uit. Helaas voor de BB's aan de Rode zijde geen map edge waar ze naar toe kunnen!

• SpamLame
BBs borderhumping......heb ik nog nooit gezien.

• PcDealer
Louwke schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:26:
Jup zag hem ziet er stukken beter uit. Helaas voor de BB's aan de Rode zijde geen map edge waar ze naar toe kunnen!
Ze kunnen tenminste wel iets raken vanwege afstand.

• Louwke

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-10 21:17

maquis

Maak je niet te sappel........

PcDealer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:42:
[...]

Hoi hoi.

Wij hadden ook nog ff geklept op wowchat. (psicrime). Daar in werd verteld dat ik nog niet genoeg was doorgelevelt voor got, en dat got2 niet bereikbaar was.

Ondertussen was ik al in een andere clan aan genomen, maar daar echo't het zo in de chat. (hallo? hallo? is daar iemand?? echo echo). Dus: Bij deze nog een poging om in got2 aan genomen te worden.

Zijn daar nog plekjes voor een casual gamer die graag met mede tweakers af en toe, in het nederlands, in teamverband, bootjes aan het zinken brengt?

GruB God

• SpamLame
@maquis
WBT samenspel
Je hoeft niet perse bij een clan te gaan als je in div spelen wilt, wil je ook meedoen aan clanbattles dan ligt dat anders.

Wil je gewoon in een div (al dan niet operation spelen) dan kan je naast de GOT discord ook terecht op de WoWs discord (of een ander open platform naar keuze).

Anders is er ook nog de look for division optie ingame.

WBT clans
Volgens wows-numbers is GOT2 idd vol (aangenomen dat de cap op 30 staat), GOT heeft nog plek maar als je direct naar daar niet lukt dan zal je even geduld moeten hebben.

In de tussentijd kan je je wel laten zien op GOT discord (link in TS) en meedoen aan divs.
Dan ontstaat er vanzelf een opening.
Tenzij je "nu" in een Clan wilt waar samenspel hoog in het vaandel staat, dan zou je even op het wows forum kunnen kijken naar Clans die leden recruten, er zijn er genoeg.

• PcDealer
maquis schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Hoi hoi.

Wij hadden ook nog ff geklept op wowchat. (psicrime). Daar in werd verteld dat ik nog niet genoeg was doorgelevelt voor got, en dat got2 niet bereikbaar was.
Hoezo niet bereikbaar? Wat ik dacht is dat GOT2 vol was en dat is inmiddels bevestigd.
Ondertussen was ik al in een andere clan aan genomen, maar daar echo't het zo in de chat. (hallo? hallo? is daar iemand?? echo echo). Dus: Bij deze nog een poging om in got2 aan genomen te worden.

Zijn daar nog plekjes voor een casual gamer die graag met mede tweakers af en toe, in het nederlands, in teamverband, bootjes aan het zinken brengt?
Je bent altijd welkom in het open kanaal. Volgens mij heb ik je daarvoor uitgenodigd. We moeten kijken of we kunnen schuiven met plekken of dat GOT2 met 10 kan uitbreiden mits genoeg olie. @GLR89

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-10 21:17

maquis

Maak je niet te sappel........

PcDealer schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:40:
[...]
Hoezo niet bereikbaar? Wat ik dacht is dat GOT2 vol was en dat is inmiddels bevestigd.
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen op de chat. Lees het nu ook op het forum.
PcDealer schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Je bent altijd welkom in het open kanaal. Volgens mij heb ik je daarvoor uitgenodigd. We moeten kijken of we kunnen schuiven met plekken of dat GOT2 met 10 kan uitbreiden mits genoeg olie. @GLR89
Had geen uitnodiging gezien, maar zal eens kijken vanavond/morgenavond op discord.

Heb er geen haast mee.

In ieder geval dank voor jullie reacties.

GruB God

• GLR89
Ik wil graag toegang verlenen, echter ben ik de komende dagen niet in staat. Vriendelijk verzoek aan @Louwke om naar de mogelijkheden te kijken.

Mocht jij @maquis denken flink te gaan groeien (om snel aan de voorwaarden gesteld door @PcDealer te voldoen) dan zou je wmb ook een aplicatie kunnen indienen voor GoT, echter hanteert pcdealer een actief kickbeleid adhv activiteit.
Kan je dus zeker aanraden in discord actief te zijn. Hier vind het gros van de communicatie plaats (zowel spraak als tekstueel)

• Louwke
Zie mijn comments in het discord channel ☺️

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
@PcDealer zwaait de scepter over de club als een president in een donker afrikaans land, met strakke hand en lijfstraffen. Dus weet waar je aan begint.

Ohhh machtige president Pc dealer _/-\o_

*geintjuh* B-)

[ Voor 5% gewijzigd door auroortje op 16-01-2018 02:34 ]

• Louwke
*in regenjas geklede smiley* Cannot deny nor comfirm this

• PcDealer
auroortje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 02:33:
@PcDealer zwaait de scepter over de club als een president in een donker afrikaans land, met strakke hand en lijfstraffen. Dus weet waar je aan begint.

Ohhh machtige president Pc dealer _/-\o_
Gives spoiles of war rond Kerst O+

• SpamLame
Map updates blijven maar komen, Trap deze keer
Afbeeldingslocatie: https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/26841167_1998074650518872_7064211986850544386_o.jpg?oh=78aeee631f73587399093529d687e608&oe=5AFCD3D2

Gekke is dat de grotere eilanden om B hier opgebroken worden, maar er op de nieuwe map "Sleeping Giant" de A (of C) cap omsloten is door zowaar nog grotere eilanden.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/26758544_1998076390518698_2469170717076422329_o.jpg?oh=a0d05f4bb04be520121b3f98ae01f6bc&oe=5AF3BA97

[ Voor 44% gewijzigd door SpamLame op 16-01-2018 11:08 ]

• Louwke
Ja had het op discord ook al gezet, Trap 2.0... die linker cap gaat een grote clusterfuck worden van DD"s en Radacruisers achter de bergen.

• SpamLame
Weet niet wat je precies bedoelt met "clusterfuck".
Als de radar (zuidspawn) achter het zuideiland ligt en als enemy DD je aan de andere kant van datzelfde eiland gaat liggen ("dicht tegen de radarcruiser aan"), dan ben je als DD relatief veilig voor flanking fire.

Moet je er wel levend in & uit kunnen komen.

• PcDealer
Interessant stukje geschiedenis van Indonesië onder Nederlands bewind:
NL https://m.facebook.com/groups/2043519835860189
EN https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1037758293032007.

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 16-01-2018 12:25 ]

• SpamLame
In ander nieuws, heb je nog persoonlijke invites die je weg kan geven van https://playtogether.worldofwarships.eu/

Kijk dan eens hier https://worldofwarships.eu/en/news/common/friend-ship/ voor de voorwaarden en een kans op 4 premium schepen.

fake accounts incoming

• SpamLame
Update 070 aangekondigt https://worldofwarships.com/en/news/common/update-070/
18 Jan 0600cet

Vooraankondiging in de patchnotes
With Update 0.7.1, only the following ships will be available for purchase in-game with Doubloons, and from the Premium Shop:
  1. Alabama
  2. Tirpitz
  3. Perth
  4. Kii
  5. Duca d'Aosta
  6. Lo Yang
  7. Leningrad
  8. Atago
  9. De Grasse
  10. Hood
  11. Yubari
  12. Sims
  13. Molotov
  14. Graf Spee
  15. Blyskawica
The ships remaining on regular sale are the most popular and "comfortable" to play, while other ships are to be periodically available for purchase.
Anders gezegd
  1. Mikasa
  2. Tachibana
  3. Katori
  4. Ishizushi
  5. Mutsu
  6. Kaga
  7. Albany
  8. Smith
  9. Texas
  10. Marblehead
  11. Arizona
  12. Saipan
  13. Indianapolis
  14. Enterprise
  15. Diana
  16. Aurora
  17. Oleg
  18. Okt. Rev.
  19. Murmansk
  20. Krasny Krym
  21. Okhotnik
  22. Makarov
  23. Emden
  24. Scharnhorst
  25. Prinz Eugen
  26. Campbeltown
  27. Warspite
  28. Gallant
  29. Anshan
  30. Dunkerque
  31. Guilio Cesare
zullen naar waarschijnlijkheid verdwijnen uit de ingame techtree voor aankopen.

[ Voor 96% gewijzigd door SpamLame op 16-01-2018 15:56 ]

• SpamLame
Louwke schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:53:
https://worldofwarships.e...ommon/pl-charity-jan2018/

get your Gremmy / Kamikaze / Nikolai, hoewel het een auction is. Op dit moment 78Euro geboden op Germmy en Nikolai
Ow ja die veiling
Weet niet waar het geeindigt is, maar voor dat geld kan je mss beter meer santa boxes kopen (zeker als je de meeste schepen uit de roll lijst al hebt) om de Imp N., Gremmy je verkrijgen.

En on that note;

Morgen de 17de, is de 'laatste' dag om nog Santa boxes te kopen (voor jezelf of als gift) (eig 18 jan 0600cet.)

Verwijderd

Veiling loopt nog paar dagen. Gremy stond op 90 euro, Nikolai op 75 ongeveer. De Fujin gaat voor 150 euro weg op dit moment, echter. Je krijgt wel een WoWs legpuzzel bij sommige schepen :).

• SpamLame
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:57:
Veiling loopt nog paar dagen. Gremy stond op 90 euro, Nikolai op 75 ongeveer. De Fujin gaat voor 150 euro weg op dit moment, echter. Je krijgt wel een WoWs legpuzzel bij sommige schepen :).
Directe link voor geintreseerden
http://aukcje.wosp.org.pl...20of%20warships&scope=all
Nog 7 dagen de tijd volgens de site

Met een wisselkoers van 1PLN ~ €0.24 zit je op ;
49.13 voor een Kamikaze (momenteel de goedkoopste)
en (duurste)
146 voor een Kamikaze R met (naar het lijkt) CotE (perma?)Camo + puzzel + bonus- + invitecodes.

071PT info Nieuwe Campain & Collection voor FR

En https://worldofwarships.X is down
Geen idee of dat alleen de sites betreft of ook de clusters raakt.

[ Voor 19% gewijzigd door SpamLame op 17-01-2018 15:45 ]

• SpamLame
En WOWS2 ligt eruit

Verwijderd

Dat is elk jaar het zelfde, WG die de boel verstiert tijdens een langdurige missie/campagne. 4 uur downtime gepland, en ook nog een micropatch etc. Leuk voor de spelers die dachten nog twee dagen te hebben voor de DoY/NYR :).

• SpamLame
en weer gefixt

Als compensatie krijg je 24h premium als je tussen january 19, 05:00 UTC en january 29, 05:00 UTC, in het speel inlogt.

[ Voor 81% gewijzigd door SpamLame op 18-01-2018 18:40 ]

• Louwke
Hoop dat ze nog even een mini patch uitbrengen na het fiasco van gisteren avond zeg. Wat een drama patch!

* Al eerst who the fuck heeft die emblems uitgevonden? Waarom wat is de functie behalve irritant in beeld komen? Hoe de fuck kan ik deze waardeloze functie uitzetten?

* Division tab update, welke malloot heeft dit verzonnen? Lijkt alsof iemand in de laatste seconden voor de patch bedacht iets in de trand van we moeten nog ff snel iets doen wat zeker fout kan gaan. Division tab in port is nu weg dus, zit in de Division chat window, erg verwarrend! Maar dat is niet alles. Gisteren dus een chat server probleem tijdens een potje. Je komt de game uit POEF alle chat windows weg. Niet zo erg zou je zeggen. Echter je kan als division commander dus niet meer op Ready drukken, aangezien je fucking chat window weg is! Rest heeft de optie dus nog om boven in op Ready te drukken, maar nee als commander lukt dit niet. En nee je kunt je niet even iemand anders commander maken want het orginele scherm is weg! Leukste komt nog! Aangezien je de division ook niet kunt verlaten, kun je dus ook niet meer spelen! Wie de fuck test deze patches?

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:57:
Hoop dat ze nog even een mini patch uitbrengen na het fiasco van gisteren avond zeg. Wat een drama patch!

* Al eerst who the fuck heeft die emblems uitgevonden? Waarom wat is de functie behalve irritant in beeld komen? Hoe de fuck kan ik deze waardeloze functie uitzetten?
uitzetten (mod) > https://www.reddit.com/r/...able_emblems_and_patches/
* Division tab update, welke malloot heeft dit verzonnen? Lijkt alsof iemand in de laatste seconden voor de patch bedacht iets in de trand van we moeten nog ff snel iets doen wat zeker fout kan gaan. Division tab in port is nu weg dus, zit in de Division chat window, erg verwarrend! Maar dat is niet alles. Gisteren dus een chat server probleem tijdens een potje. Je komt de game uit POEF alle chat windows weg. Niet zo erg zou je zeggen. Echter je kan als division commander dus niet meer op Ready drukken, aangezien je fucking chat window weg is! Rest heeft de optie dus nog om boven in op Ready te drukken, maar nee als commander lukt dit niet. En nee je kunt je niet even iemand anders commander maken want het orginele scherm is weg! Leukste komt nog! Aangezien je de division ook niet kunt verlaten, kun je dus ook niet meer spelen! Wie de fuck test deze patches?
Kan je niet gewoon een relog doen om uit de div gekickt te raken?
Op rddt gelezen dat een relog geen verschil maakt

• Louwke
eruit gekickt worden betekend uitloggen en na een bepaalde tijd wordt je uit de division getrapt dat werkt wel maar dat betekend wachten en wachten!

Verwijderd

Voor de mensen die net als ik niets met anime hebben, maar wel geïnteresseerd zijn in een Yamato perma camo (-50% service cost), de HSF missie is ook te doen zonder HSF schepen, Yamato, of Musashi (T5 en hoger). Klik join op deze pagina. Let wel, je kunt of containers voor deze missie of voor Yamamoto ontvangen.

https://worldofwarships.e...al/become-a-blue-mermaid/

• SpamLame
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:10:
Voor de mensen die net als ik niets met anime hebben, maar wel geïnteresseerd zijn in een Yamato perma camo (-50% service cost), de HSF missie is ook te doen zonder HSF schepen, Yamato, of Musashi (T5 en hoger). Klik join op deze pagina. Let wel, je kunt of containers voor deze missie of voor Yamamoto ontvangen.

https://worldofwarships.e...al/become-a-blue-mermaid/
Verwarrend, de EU pagina zegt daar helemaal niks over.
Die info is wel beschikbaar op NA & SEA
https://worldofwarships.c...ommon/everything-is-fine/
https://worldofwarships.a...nd-events/hsf-collection/
The HSF Collection is only activated if you click the "I Want to Join" button below
• Once you opt in, you get your first High School Fleet Container after a single battle in any tier V+ ship
• After that, you get a single portrait in regular containers you open.
• Or you can accelerate your progress by fighting battles in HSF ships and getting mroe High School Fleet Containers
EU zal nog wel slapen dan ;)

Also; EU & SEA melden het volgende mbt de HSF & Yamamoto collectie
If you are still collecting the Isoroku Yamamoto collection, but want to receive the High School Fleet collection items from daily containers, you need to manually make it your default collection. To do so, choose the "Collect" option in the High School Fleet collection menu. You can turn off this option at any time to go back to collecting the Isoroku Yamamoto collection.
NA zegt daar niks over, wederom verwarrend, maar ook zij zullen nog wel slapen dan.

Noot; ben zelf nog niet gejoined en heb geen enkel van de schepen voor versnelde container collectie :(
Mss toch maar de Musashi unlocken...

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 19-01-2018 10:16 ]

• Louwke
Maar goed dat ik de HareKa(t)ze net gekocht heb! Giev more collections

120k tot Mushashi

[ Voor 13% gewijzigd door Louwke op 19-01-2018 10:24 ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:23:
Maar goed dat ik de HareKa(t)ze net gekocht heb! Giev more collections
Mja zou ik ook kunnen doen, maar dat is dan weer ~€36 en ik heb al teveel aan de Satan crates uitgegeven.

Verwijderd

Ik heb ook getwijfeld, maar ik kan het unique selling point van de Harekaze niet echt vinden.

• SpamLame
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:52:
Ik heb ook getwijfeld, maar ik kan het unique selling point van de Harekaze niet echt vinden.
Het is of een Kagero, of een 3/4 Akizuki (3* twin turret) met extra torp launcher of heeft de USN 5" rainbow arcs (3 * single turret). USP zou dan de veelzijdigheid kunnen zijn icm premium ship dus cmmdr trainer.

Maar misschien is de USP op dit moment, Extra Containers voor de HSF collectie.

Niet dat ik het het geld waard vind overigens en gezien je eerdere comment over anime denk ik dat je er hetzelfde overdenkt als ik.

• Louwke
5.4km concealment op een DD is het beste wat er is. En inderdaad de guns is een reden om hem te kopen voor mij dan. Speel op het moment veel plezier de Yugumo etc dus dan is een Kagero een leuke aanvulling.

Oh ja en een KAT Camouflage!

• SpamLame
Hehe mijn BotNC & NYR campaign grinds zijn over.
DoY is binnen + camo.
Shinyhorse shined nu nog meer met die Icy camo.
Yay for credits want doublures.

Dan uit satan containers;
21.5K dbl
270 dagen premium
En wat zooi aan camo, fxp, signals + de onderstaande schepen mogen verwelkomen aan de kade;
  • Huanghe (sc)
  • Mutsu (sc)
  • Perth (sc)
  • Alabama (sc)
  • De Grasse (sc)
  • Anshan (sc)
  • Molotov (sc)
  • Kamikaze (sc)
  • gekocht met dbl korting tijdens het christmas event
  • Gulio Cesare
  • Gallant
  • Lo Yang
En de HSF collectie gestart, hoop dat ik het haal in die tijd anders jammer-de-bammer.

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 19-01-2018 17:59 ]

Verwijderd

Wat is de prognose/drop rate van de portraits uit containers? Je hebt alle 35 nodig voor de Yamato camo. Ik las dat de missie eindigt op 30 april maar heb dat niet echt bevestigd gezien. Ik heb geen HSF, Yamato of Musashi, maar wil wel de permacamo proberen te halen. Ben benieuwd of dit met semicasual play te doen is.

• PcDealer
Duke of York een paar dagen binnen. Twee missies van de andere done. Nog 65.000 Free XP te gaan voor Musashi.

• SpamLame
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:24:
Wat is de prognose/drop rate van de portraits uit containers? Je hebt alle 35 nodig voor de Yamato camo. Ik las dat de missie eindigt op 30 april maar heb dat niet echt bevestigd gezien. Ik heb geen HSF, Yamato of Musashi, maar wil wel de permacamo proberen te halen. Ben benieuwd of dit met semicasual play te doen is.
Missie eindigt met de release van 0.7.5. iets van 12 weken weg.
Collectie compleet maken kan tot 30 sept 2018
2 Containers , 2 portraits, maar sample set is te klein om er iets van te zeggen en die eerste kreeg je zowiezo

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 21-01-2018 08:33 ]

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-11 11:02
Gisteren maar weer eens begonnen sinds BETA niet meer gespeeld.
Zwem nu rond in mijn Wyoming.

Verwijderd

Oei, Wyoming, dan heb je meteen een dieptepunt te pakken. Only way is up, lol.

Maar ik vind de US BB line niet echt inspirerend in het begin, de NY en NewMex zijn gepowercreeped inmiddels. Te traag, vooral.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2018 21:35 ]

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-11 11:02
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:33:
Oei, Wyoming, dan heb je meteen een dieptepunt te pakken. Only way is up, lol.

Maar ik vind de US BB line niet echt inspirerend in het begin, de NY en NewMex zijn gepowercreeped inmiddels. Te traag, vooral.
Moet zeggen geniet van de Wyoming dat Shotgun effect en als 7 shells raken kan heerlijk damage doen.
Daarnaast zal ik met de US line eerst verder gaan in de CV line.

Verwijderd

runner83 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:09:
[...]

Moet zeggen geniet van de Wyoming dat Shotgun effect en als 7 shells raken kan heerlijk damage doen.
Daarnaast zal ik met de US line eerst verder gaan in de CV line.
Als je Wyoming goed vindt, is er nog veel moois in petto voor je :).

CV spel is vrij pittig om goed te doen en om geen afbreuk aan je team te doen, want er is geen schip dat zoveel invloed heeft op de uitkomst. CV spelen werkt het beste als je de maps goed kent, weet wat de schepen kunnen en wat hun zwakken plekken zijn, en daarvoor is het aan te raden wat meer ervaring op te doen. Manual drop/strafe zijn essentieel om goed te leren. Genoeg video/tutorials te vinden. Succes!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Wie heeft dat uitgevonden, dat je niet meer standaard in de Port ziet welke schepen gelocked zijn in een divje - wat een onzin dit met zo'n window.

Kan je dat ergens aanpassen, tips tricks?

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

Meer mensen deze melding ontvangen? Kan me niet herinneren dat ik ergens aan heb meegedaan. Heb ook geen mail van Wargaming van 9 januari.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/eq57cm.jpg

• SpamLame
PRR schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:01:
Meer mensen deze melding ontvangen? Kan me niet herinneren dat ik ergens aan heb meegedaan. Heb ook geen mail van Wargaming van 9 januari.

[afbeelding]
WGEU oopsed > https://www.reddit.com/r/...ong_ingame_noticifaction/
3xNix schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:07:
Wie heeft dat uitgevonden, dat je niet meer standaard in de Port ziet welke schepen gelocked zijn in een divje - wat een onzin dit met zo'n window.

Kan je dat ergens aanpassen, tips tricks?
Nog niet gevonden, op rddt hebben wg cc managers al aangegeven de feedback terug te koppelen.
Stel voor dat je een support ticket in stuurt met onderbouwing met wat er in jouw ogen mis is.

bv zoals onder radar_x gezet is
https://www.reddit.com/r/...the_division_tab/dswdqo2/

[ Voor 43% gewijzigd door SpamLame op 23-01-2018 17:24 ]

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

@Spamlame bedankt voor je reactie. Heb inderdaad ook van WG nu een nieuw bericht gekregen dat het een foutje betrof. Wel weer speciale cammo's aan overgehouden :)

• SpamLame
PRR schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:29:
@Spamlame bedankt voor je reactie. Heb inderdaad ook van WG nu een nieuw bericht gekregen dat het een foutje betrof. Wel weer speciale cammo's aan overgehouden :)
Nice dat ze dat gedaan hebben.
Camo is kennelijk zo special dat ze niet hier te vinden is > http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Camouflage
Orange Is The New Black Camo?

[ Voor 18% gewijzigd door SpamLame op 24-01-2018 10:37 ]

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
PT 0.7.1

Eindelijk wordt er wat aan de high tier maps gedaan. Na een pauze van een paar maanden heb ik deze week weer wat potjes WoWs gespeeld, maar er was ondertussen (behalve cosmetische dingen) weinig veranderd.
SpamLame schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:56:
[...]
Dan uit satan containers;
[...]
>:)

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:16:
PT 0.7.1

Eindelijk wordt er wat aan de high tier maps gedaan. Na een pauze van een paar maanden heb ik deze week weer wat potjes WoWs gespeeld, maar er was ondertussen (behalve cosmetische dingen) weinig veranderd.

[...]

>:)
T7 operations zijn nieuw (afhankelijk van de duur van je afwezigheid)

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
En toeters! :*)

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• Redax
  • Laatst online: 09-10 12:38
Op het moment dat je een schip volledig van upgrades hebt voorzien hoor je normaal gesproken toch de Elite status met dat schip te krijgen, klopt dit? Als dit zo is dan klopt er iets niet in mijn spel.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Louwke
Hoe bedoel je dat? Waar merk je het aan dan?

• Redax
Schepen kunnen een Elite status krijgen op het moment dat ze zijn voorzien van alle upgrades toch? Dan krijgen ze een soort van kransje bij hun naam.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Redax schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:37:
Schepen kunnen een Elite status krijgen op het moment dat ze zijn voorzien van alle upgrades toch? Dan krijgen ze een soort van kransje bij hun naam.
Niet alleen alle upgrades, maar ook het opvolgende schip moet je onderzocht hebben.

• Redax
Fest schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:54:
[...]

Niet alleen alle upgrades, maar ook het opvolgende schip moet je onderzocht hebben.
Kijk! Dat moest ik weten! Dankje!

Pagina: 1 ... 84 ... 129 Laatste