@
Sissors PSA het is toepasbaar op elke Campaing, zowel tijdelijke (als North Cape) en "permanente" zoals Honorable Service
@Verwijderd Tja in diezelfde rddt topics zie ik je argument terugkomen. Net zoals het argument dat als iemand iets niet snapt, de informatie (in deze dan) gewoon te vinden is als er maar gezocht wordt.
Nog geen maand geleden op wows.eu
https://worldofwarships.eu/en/news/common/about-campaigns/ staat de herhaalbaarheid genoemt.
Wiki was al aangestipt dus idem dito.
Dan andere bronnen (wellicht een beetje tussen de regels doorlezen en als het niet recent is lees je wellicht ook niet alle berichten)
Rddt komt het langs.
wowsforum.eu meerdere topics.
Dit topic afaik meermalig langsgeweest en er staat een link naar de wiki in de TS.
Kan me niet voorstellen dat van alle bronnen een (nieuwe) speler die wil weten hoe de vork in de steel zit daar niet achter kan komen met een beetje google-fu of topic creatie/ reply, of dat nu specifiek voor de herhaalbaarheid is of meer generiek.
In die zin is dat "op zoek gaan naar info" tegenwoordig toch niet anders dan toen je nog dikke manuals bij je big box games kreeg?
Ik las die pas als ik er niet uit kon komen, nu ga ik op zoek op i-net als ik er niet uit kom.