Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Cleveland is heel veel beter, geweldige AA, gewoon goede overall HE spammer (of AP op broadside van cruisers). Pensa heeft significant betere AP, betere trajectorie van je schoten (betekend wel lastiger om over eilanden te schieten), maar is weer erg eenvoudig om citadel hits op te scoren. Overall vind ik voor zijn tier een Pensa slechter dan Cleveland.
Baltimore was een favoriet van me. Goede front armor en de HE en AP is erg goed.
De Moines tja de Des Moines... De RoF is gewoon ongelooflijk sterk. Al met al een leuke lijn om te spelen.
Untappd: Louwke80
Dat begrijp ik, maar als ik video's van bijvoorbeeld de Iowa zie, lijkt die toch wel wat beweeglijker en sneller.Cardinal schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:35:
De een is ook een battleship en de andere een cruiser. Het is simpel gezegd een totaal andere speelstijl en het is afhankelijk wat je voorkeur heeft.
7e container een Super Container! Nu wel weer bewaard.PcDealer schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:31:
[...]
10-15 container een Super Container! Ik maak ze gelijk open i.v.m. Oil.
25x Hydra.
100x Victor Lima
Verder nog een container via de missie voor Oktober Revolutie: 5.000 Free XP
Via de 6 containers 1 Yamamoto duplicate n 5 die ik nog niet had
Oil: 650
Doubloons: 7.994
Credits: 5.543.374
Free XP 202.087
Vacant Slots: 31/82
Vacant places in Reserve: 8/94
"Yamamoto Isoroku" Collection: 26/40
in mijn SC zat een FHD monitor, telt dat ook?
Hoeft niet, zo uit de client te halen.SpamLame schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:25:
jemig ben je van alles in een spreadsheet aan het bijhouden?
Nee, alleen >4k telt mee.in mijn SC zat een FHD monitor, telt dat ook?
- 100x Victor Lima
- 100x India Delta
Leuke pot met de Des Moines: 4 kills, 13 citadels en 153k dmg.
Ondertussen nog een tijdje doorbijten met de Gaede, tot ik eindelijk concealment expert heb en je niet DDs heb met 2km minder detection radius. Ruwweg rond dezelfde tijd als ik de volgende tier german DD kan kopen...
nee, isp problemen?Yammie74 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:41:
Humz, ik vlieg er momenteel continue uit. Jullie ook last van?

Deze battle had alles. Long range citadel hits, shells gingen raak, een close range gevecht tegen een Hood met zeer voorspelbare gevolgen, meer citadel hits, uberhaupt normale hits in plaats van random bounces, torpedobeats en natuurlijk secondary spam of doom.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het stof is bijna neergedaald, dus hopelijk binnenkort (deze week) nog eens even tijd om de bootjes uit het droogdok te halen.
Nice, was al ongerustEve182 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:22:
Door omstandigheden op privé vlak heb ik mijn pc al een week of 4 niet meer kunnen opstarten.
Het stof is bijna neergedaald, dus hopelijk binnenkort (deze week) nog eens even tijd om de bootjes uit het droogdok te halen.
Succes en sterkte.Eve182 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:07:
Mja, mijn vrouw en ik gaan uit elkaar. Ben maar meteen verhuisd ook. Is nog een beetje chaos nu, maar stilaan raak ik gesettled op mijn nieuwe stek. Tot binnenkort.
https://worldofwarships.e...s/dasha-through-the-snow/
Belangrijkste punten;
- -100% discount to respec your Commanders and demount upgrades van october 19, 08:00 CEST tot october 24, 08:00 CEST
- -smoke mechanic changes
- -en daaraan gelinkt de mogelijkheid je Perth, Kutuzov & Belfast te kunnen verkopen voor 100% doubloons tot aan update 0.6.14 (ongeveer 6 weken dus om te proberen)
- -de permanente verdwijning van Kutuzov & Belfast uit de store, dus nu kopen als je hem niet hebt uitproberen of het werkt voor jouw en zo niet doubloons terugkrijgen.
Wbt de teruggave van de doubloons voor Kutuzov & Belfast lees de patchnotes goed door misschien dat ik het verkeerd interpreteer.
Situation awareness zou ik zeggen. Dan blijft het nog steeds een knal boot.
Nerfs incoming!
Balance Corrections
Conqueror
• Changed the reloading time for the Repair Party I consumable from 120 to 180 seconds
• Changed the reloading time for the Repair Party II consumable from 80 to 120 seconds
• Changed distance of visibility and identification of the ship when observed by other ships from 14.76 km to 15.66 km
Lion
• Changed the reloading time for the Repair Party I consumable from 120 to 180 seconds
• Changed the reloading time for the Repair Party II consumable from 80 to 120 seconds
[ Voor 89% gewijzigd door PcDealer op 18-10-2017 16:52 ]
Ik denk dat ik ze ook beiden hou, al was het alleen maar omdat ze niet terug te kopen zijn.auroortje schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:48:
Ik hou mijn belfast. IN de smoke en schieten dan zou je gezien kunnen worden als er een boot binnen de 5.4km ligt. Gewoon zorgen dat je weet waar de DD's zijn en dan smoken en knallen maar.
Situation awareness zou ik zeggen. Dan blijft het nog steeds een knal boot.
Verder dacht ik dat de 1600 base XP nog wel eens een probleem zou kunnen gaan worden. "Admiraal Hipster" dacht hier heel anders over. Wat is het toch een heerlijk, heerlijk schip. Die verwoestende AP die elke kruiser op maximale afstand kan citadellen, heerlijk. Dus net even een 2000xp+ base game gehad. Tijd voor de revolutie.
edit: Ik wou de walgelijk overpowerde Kutuzov toch al eens hebben, dus die heb ik ook binnen. Morgen dan mijn kapitein maar hertrainen voor een Kutuzov build. Ik speel de Budyonny toch nooit en het is al een 10 punten kapitein, dus IFHE.
Helaas de afgelopen twee weken een paar gedaan, maar er zijn er nog die ook moeten.
edit 2: Goed dat ik gisteravond de Kutuzov kocht want er rolt nu een patch binnen, en de Belfast en Kutuzov staan niet meer in de WoWS shop. Net op tijd dus.
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-10-2017 09:17 ]
Ik had niet door dat die patch er vandaag al zou zijn.PcDealer schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:14:
Dat stond ook in de notes @DaniëlWW2 daarom heb ik met bestaande en nieuwe doobloons de Kutuzov gekocht
Maar IFHE is best grappig als ik mijn enige, rampzalig verlopen potje erbij pak.
We kunnen vanaf NU 40 dames/heren herbergen.
Ik hoop dat velen het actieve team komen ondersteunen. Mocht je moeten hebben om mensen te vinden voor Division of graag in een actievere rol meespelen dan is het zeer verstandig om Discord te gebruiken. Kan in browser, alhoewel ik zelf de client handiger vind, hierop zijn de meest actieve leden eigenlijk altijd wel te vinden.
Invite code, deze is uiteraard ook te vinden in de Topic Start: https://discordapp.com/invite/4mB4CBe
Alhoewel we het niet willen verplichten hebben Discord gebruikers toch al snel een stapje voor. Dit doordat ze wat zichtbaarder zijn voor de recruiters.
p.s. Tevens is er een nieuwe poll open voor de volgende Clan Base uitbreiding: http://www.strawpoll.me/14188510
[ Voor 6% gewijzigd door bartgoes op 23-10-2017 14:19 ]
Tijd voor een nieuwe poll? Zelf heb ik de laatste tijd zat credits dus mijn voorkeur zou uit gaan naar een van de Research Centers.bartgoes schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:15:
Zoals al eerder aangegeven is de Clan uitbreiding nu gedaan. [...]
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Helemaal mee eens heb m'n bericht aangepast. De poll stond al een tijdje open maar voornamelijk via Discord gecommuniceerd. Was het vergeten hier te plaatsen.Joe_P schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:36:
Reminder: Vandaag is de laatste dag dat je captains gratis kan respeccen!
[...]
Tijd voor een nieuwe poll? Zelf heb ik de laatste tijd zat credits dus mijn voorkeur zou uit gaan naar een van de Research Centers.
http://www.strawpoll.me/14188510
De Boathouses vind ik niet echt fascinerend, aankoopkosten van een schip zijn slechts een gedeelte van de kosten van een nieuw schip (ook je upgrades nog), en het zijn eenmalige kosten. Oftewel ondanks dat ik arm ben maakt me dat niet echt veel.
Research center boost is mijn inziens te klein om relevant te zijn. Een enkele 100% bonus/vlag is evenveel als die boost over 30 potjes.
Dock is een inkomsten bonus, en ook geen schokkende hoeveelheden, maar het is wel vergelijkbaar met vlaggen. Voor mij als arme pauper helpt dat wel
[ Voor 22% gewijzigd door Louwke op 23-10-2017 15:12 ]
#cruisersruleLouwke schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:09:
DD nabs, cruisers ftw! Enne iets met meer cruisers in clanwars en meer cruisers dan DD's in de clan. Grmbl
34 container een Super Container: 100x Juliet CharliePcDealer schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:16:
[...]
7e container een Super Container! Nu wel weer bewaard.
100x Victor Lima
Verder nog een container via de missie voor Oktober Revolutie: 5.000 Free XP
Via de 6 containers 1 Yamamoto duplicate n 5 die ik nog niet had
Oil: 650
Doubloons: 7.994
Credits: 5.543.374
Free XP 202.087
Vacant Slots: 31/82
Vacant places in Reserve: 8/94
"Yamamoto Isoroku" Collection: 26/40
Oktober Revolutie missies zijn leuk: of 5.000 Free XP of een dag Premium er bij.
Oil: 1.210
Doubloons: 244
Credits: 20.292.968
Free XP 281.665
Vacant Slots: 105/31
Vacant places in Reserve: 9/98
"Yamamoto Isoroku" Collection: 34/40
De afgelopen dagen ben ik na een tijdje zonder internet (en dus WoWs) weer verder gegaan met de Z-23 grind, maar de smoke detection aanpassingen hebben dat schip geen goed gedaan. Door het hoge kaliber van de kanonnen wordt je al op 3,4 km gespot in / door rook. Omdat je hydro maar 4,4 km range heeft, heb je dus maar een km speling als je een DD uit z'n rook wilt jagen (toch een van de voordelen van de Duitse DD's). De Z-46 heeft én langere hydro range én lagere detection in rook, dus misschien ga ik er maar wat free xp tegenaan gooien.
Gisteravond kwam ik toevallig @PcDealer nog tegen in een game die we aardig hebben kunnen carrien. Hij speelde in de USS Kidd, dus ongeveer een Benson met een torp launcher minder maar mét heal.
Voor de gein ook maar even m'n statistieken:
Oil: 550 (sorry...)
Doubloon: 4550
Credits: 8.861.637
Free XP: 130.528
Vacant sluts: 81/7
Vacan places in reserve: 36/73
Karma: 214 (wat doet die PcDealer toch om zo'n lage karma te krijgen?)
"Yamamoto Isoroku" Collection: 23/40 (wel al 11 duplicates...)
[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 25-10-2017 11:16 ]
Door clanwars en de OR nu onderhand ook al ruim over de 1k qua oil
Voor clanwars heb ik deze 2 dagen niet veel tijd. In het weekend wil ik wel aanwezig zijn. Vanavond dat ik na 9 uur nog even aanschuif, mocht er een plek nodig zijn.
In de clan zijn er maar enkelen die boven de tientallen uitstijgen. Daarnaast heb ik het new skip syndrome: compliments of reports just for the sake of having a test ship. Daarnaast zijn er users in de clan die veel harder kunnen carryen dan ik.Joe_P schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:14:
Karma: 214 (wat doet die PcDealer toch om zo'n lage karma te krijgen?)
@Joe_PSissors schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:43:
Gewoon aardig zijn helpt.
[...]
Euh, als je er echt een paar over hebt.
Dacht dat ik veel karma (146) had, ach ja #baas-boven-baas.
@Sissors sluts, leuk voor even misschien.
[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 26-10-2017 07:51 ]
Doel je nu op mijn 77 karma?Louwke schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:23:
126 karma hier. Ken een bepaald persoon die een aardige carry in huis heeft maar soms explodeert in chat. Result lage Karma. Komt omdat men eerder report dan compliments uitdeelt.
Ach, laatst had ik bijna 30, was het ook bijna kwijt in een weekendje spelen
@Sissors 'Port sluts' is een grapje van de WoWs Reddit, ik was benieuwd of het iemand op zou vallen.
Heeft er al iemand het tweede deel van het Halloween scenario geprobeerd?
Nee vandaag eens doen, mss dan, iets met vroege dienstenJoe_P schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:01:
Heeft er al iemand het tweede deel van het Halloween scenario geprobeerd?
gister te moe
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 27-10-2017 09:47 ]
http://www.strawpoll.me/14253466
note aangezien de t5/6 boathouses reletief goedkoop zijn (50/100 oil) denk dat we die niet in de poll hoeven te hebben en gewoon kopen
[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 28-10-2017 09:15 ]
Niet eens twee containers gehaald, ook te muug.
bij mij was AVG antivirus te boosdoener. Die gooide op moment dat ik die tab opende een bestandje van WOWs in quarantaine. Dat bestand herstellen en antivirus uit zetten loste het probleem niet op.
Heb het spel moeten herstellen en de antivirus is gedeïnstalleerd.
Groetjes,
Yves.
En gisteren zelfs een leuke pot in de Chapayev, 3100+ base xp en we winnen 3 seconden voor het einde. Was op Trap (domination). Spawn op C aan de westkant, enemy team capt vrij snel alle 3 de caps. Samen met een Donskoi en Amagi de vijand op C bezig gehouden en langzaam vernietigd. Was nog wel een Shimakaze tussen B en C dus de Amagi en Donskoi durfden niet naar B te pushen en werden door een Neptune in smoke vanuit B steeds gereset. Met Radar en Hydro de Shima maar gerushed, die in paniek strande en dus een makkelijke kill was. Onze duitse DD was zo slim om vanaf onze spawn de Neptune te hydro-en, AP en broadside Britse Cruisers = Citadels
Onze DD smookte zijn team daarna goed in B waardoor we hun laatste BB's konden killen. Doordat we vrij laat caps pakten lagen we wel achter met points en de tijd begon te dringen. Alleen nog een Gearing tegenover een Z-46, Donskoi, Monarch en mijn Chapayev. 2 radars dus dat zou wel goed moeten gaan zou je denken. Alleen de Donskoi was een beetje te camperig en was dus niet in radar range. Ik gebruik mijn radar met nog 2 minuten te gaan. Gearing overleeft mijn radar en verdwijnt in zijn smoke, gelukkig wel uit A gejaagd waardoor we die kunnen cappen. 30 seconden te gaan en we moeten de kill halen om te winnen of verliezen met 5 punten verschil. 12 seconden te gaan, Donskoi komt eindelijk in radar range en daar is de Gearing. 5 seconden, iemand in het andere team zegt al GG in de overtuiging dat ze winnen. 3 seconden te gaan en Britse BB HE says: Victory DENIED
Was volgens mij mijn hoogste base XP ooit.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Mooi verhaal pictures/replay or #fakenewsZertaxka schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:40:
snip
Onze DD smookte zijn team daarna goed in B waardoor we hun laatste BB's konden killen. Doordat we vrij laat caps pakten lagen we wel achter met points en de tijd begon te dringen. Alleen nog een Gearing tegenover een Z-46, Donskoi, Monarch en mijn Chapayev. 2 radars dus dat zou wel goed moeten gaan zou je denken. Alleen de Donskoi was een beetje te camperig en was dus niet in radar range. Ik gebruik mijn radar met nog 2 minuten te gaan. Gearing overleeft mijn radar en verdwijnt in zijn smoke, gelukkig wel uit A gejaagd waardoor we die kunnen cappen. 30 seconden te gaan en we moeten de kill halen om te winnen of verliezen met 5 punten verschil. 12 seconden te gaan, Donskoi komt eindelijk in radar range en daar is de Gearing. 5 seconden, iemand in het andere team zegt al GG in de overtuiging dat ze winnen. 3 seconden te gaan en Britse BB HE says: Victory DENIED.
Was volgens mij mijn hoogste base XP ooit.
Kun je ook potjes in 2x winnen?Zertaxka schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:40:
Had gisteren en zaterdag juist een redelijk dag, bijna al mijn potjes in mijn DD's in 1x gewonnen en altijd in de top 5 (dus bonus captain xp).
Net thuis, blijkbaar heb ik alleen de 1e pagina gescreenshot (normaal doe ik ze alle 4).
Had blijkbaar wel de replays aanstaan dus bij deze : https://replayswows.com/replay/8106
Was zonder premium maar met +100% voor de win van de daily.
Jammer dat de site niet zoals de WoT replay site zelf de teamscores weergeeft.
Als je de 1e verliest wel ja.PcDealer schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:49:
Kun je ook potjes in 2x winnen?
60k damage aan BB's en top 3 xp was zo gedaan met de Chapayev (was ook gelijk voldoende geweest voor het laatste deel, kill 2 BB's en win).
Daarna met de Chapayev, Fletcher en Yugumo geprobeerd om het laatste deel te halen maar het lukte maar niet. Of de game was zo gewonnen/verloren of er waren weinig BB's. Dus tegen 23:00 maar de Scharnhorst gepakt. Zelfs het killstealen lukte niet
Zit er toch aan te denken om de Chapayev te houden dus een nieuwe captain komt dan wel van pas.
Lvl 12 captain is erg handig om te hebben als je nog geen elite captain XP hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door Sissors op 31-10-2017 11:33 ]

Intressante reddit threads
https://www.reddit.com/r/...oming_usn_cacl_split_wip/
https://www.reddit.com/r/...buy_to_prepare_for_it_if/
Tijd voor mij om die lijn verder te gaan grinden/fxpen.
T9 Buffalo lijkt torp tubes te hebben
[ Voor 15% gewijzigd door SpamLame op 02-11-2017 14:20 ]
Verwijderd
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-062/
hetzelfde gebeurde met de IJN dd split
https://worldofwarships.e...atch-notes-0515/#Japanese Destroyers
In dezelfde lijn met specifike verschillen mag je verwachten dat je huidige T6 cleve in port vervangen wordt door haar vervanger + je krijgt de t8 cleve.
Maar even wachten op het werkelijke vervangings schema.
Bedoelen ze voor New Orleans CL-22 of CA-32?
[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 03-11-2017 11:33 ]
ik snap je redenatie niet..PcDealer schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:28:
Ik snap de treesplit niet. Wel qua light en heavy cruiser, maar let op: Cleveland was commissioned in 1941, Pensacola in 1930. Toch is het tree-verschil omgekeerd... net als het caliber respectievelijk 6" versus 8".
Bedoelen ze voor New Orleans CL-22 of CA-32?
Heavy cruisers hebben 8" main guns oftewel 203mm
Light cruisers hebben 5"of 6" main guns oftwel 127mm of 152mm
Dus heavy cruiser lijn (zoals je zelf al aangeeft) en de New Orleans (van t8 -> t7 in de Heavy lijn) is dus de CA-32 zoals hij altijd geweest is alleen een tier lager, en dat is idd een schip uit 1931/1933.
Je overige verhaal qua commissioning omgekeerd kan ik niet uitkomen.
De cleveland is een "modern" schip uit de latere oorlogsjaren, die wordt van t6 naar t8 verplaatst waar hij imho ook hoort. Wat de Pensacola in je verhaal moet is mij even onbekend aangezien dit een Heavy cruiser "CA"is en uit de periode voor de 2e wereldoorlog stamt.
Aanvulling:
| t2 | Chester, CS, 1908 | |
| t3 | St.Louis, CL, 1906 | |
| t4 | Phoenix (pre Omaha), CL, <1920 | |
| t5 | Omaha, CL, 1920 | |
| t6 | Pensacola, CA, 1929 | Dallas, CL, ???? |
| t7 | New Orleans, CA, 1933 | Helena (St.Louis class), CL, 1938 |
| t8 | Baltimore, CA, 1941 | Cleveland, CL, 1941 |
| t9 | Buffalo, CA, ???? | Seatle, CL, ???? |
| t10 | Des Moines, CA, 1948 | Worcester, CL, 1948 |
CL= lichte kruiser
CS= verkenning kruiser
@DaniëlWW2 er is zeker wel een buffalo geweest, CL-84 (cleveland klasse = niet afgebouwd) en CL-110 (Fargo klasse = ook niet afgebouwd)
[ Voor 29% gewijzigd door GLR89 op 03-11-2017 15:12 ]
Er is geen USS Buffalo geweest. Wil je een T9 introduceren, dan kom je met de Wikipedia: Oregon City-class cruiser. Nota bene een iets verbeterde Baltimore die je zo kan implementeren...
Alternatief is de Baltimore T9 te laten blijven, en de Northampton te introduceren op T6. Ook totaal papier als pantser, dus acceptabel. Letterlijk een Portland klasse, zoals de Indianapolis, maar dan zonder serieuze bepantsering.
Maar qua light cruisers ben ik het wel eens. Alleen wat is een Dallas of een Seattle? Bestonden ook niet...
USS Helena is interesant omdat dit een Wikipedia: St. Louis-class cruiser (1938) was. Ja, 15x152mm.
T10 is ook leuk. Worchester is letterlijk de Amerikaanse tegenhanger van de Minotaur, maar dan met 12x152mm.
edit: @GLR89 Niet afgebouwd = geen bootje.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2017 15:20 ]
niet afgebouwd = wel aan begonnen/naam gereserveerd (:
Zo werkte het systeem niet. De USN vernoemde slagschepen naar staten, slagkruisers naar overzeese gebieden, cruisers naar steden, en torpedobootjagers naar verdienende personen. Alles van omgekomen zeelieden, admiraals, belangrijke figuren etc.GLR89 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:21:
[...]
niet afgebouwd = wel aan begonnen/naam gereserveerd (:
Zeker voor kruisers waren de namen politiek. Niet elk lullig stadje kreeg maar een kruiser. Tegen de tijd dat je bij de Buffalo zit, zijn ze aardig door de namen heen. Vervolgens moet je er rekening mee houden dat de USN ook steeds namen van gezonken schepen pakte met meer prestige, en deze voor nieuwe schepen gebruikten. In dit systeem is het bijna ondenkbaar dat een schip, zeker het schip dat een klasse moest benoemen, vernoemd zou worden naar mindere naam.
Neemt niet weg dat WG nu wederom onzinbootjes gaat introduceren, die waarschijnlijk weer eens OP zijn, want zo gaat het elke keer als ze dit doen.
nog onbekend, maar gezien de belofte van WG (niet dat ze zich daar ooit aan houden) denk ik eind van dit jaar of begin volgend jaar.Case_C schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:40:
Met welke patch word die split verwacht? Moet namelijk nog een kleine 40k grinden op de Pepsi. Lijkt me wel handig die af te maken, anders weet je niet wat er met die xp gaat gebeuren.
Er is verteld dat er dit jaar 2 franse lijnen uitgebracht zouden worden, tot nu toe maar 1 gezien en nr 2 is nog niet eens aangekondigd. Wel staat de PA dd lijn op punt van uitgave. CCs zullen zo ongeveer de beschikking krijgen over de schepen en zodra dit gebeurd is zal de lijn voor het gros uitgebracht worden. Hierop volgend is nog niets anders aangekondigd, m.u.v. de US cruiser split die nu geteased/leaked is.
naar mijn idee zou er dit jaar dus nog:
- 1 klaar staande lijn uitgebracht moeten worden (pan asian dds)
- genoemde lijn (franse bbs) aangekondigd moeten worden
- carrier rework (ja 2017 zou het jaar van de carriers worden...)
USN cruiser split was aangekondigd voor 2018, maar is op de een of andere manier geteased/leaked dus
21ste container een Super Container: 50x Restless FirePcDealer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:19:
Volgende upgrade wordt dd dock.
[...]
34 container een Super Container: 100x Juliet Charlie
Oktober Revolutie missies zijn leuk: of 5.000 Free XP of een dag Premium er bij.
Oil: 1.580
Credits: 15.756.504
Free XP 307.557
Vacant Slots: 29/118
Vacant places in Reserve: 8/102
"Yamamoto Isoroku" Collection: 37/40 (twee vlaggen ftw (Alpha en ST!)
Algerie gekocht.
[ Voor 74% gewijzigd door PcDealer op 06-11-2017 23:46 ]
3de container een Super Container: 50x Lá Fhéile Pádraig.PcDealer schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:16:
[...]
21ste container een Super Container: 50x Restless Fire
Ik wachtte totdat de vloerschrobber onder de twee gekleurde kisten kwam linksonder in beeld. Eentje stond op zijn horloge te kijken zoals altijd. Luie scrub. Dit n.a.v. een post op onze Discord: https://www.reddit.com/r/...er_confirmed_by_world_of/
De torpedoguy is het niet, want ik heb zo vaak dat ie de torpedo aan het wassen is en dan geen SC heb.
Oil: 1.610
Credits: 18.399.929
Free XP 309.559
Vacant Slots: 29/118
Vacant places in Reserve: 7/102
"Yamamoto Isoroku" Collection: 37/40
Voor je ingame aankopen als schepen/premium tijd, respeccen commander etc
https://worldofwarships.e...braintree-promo-nov-2017/SpamLame schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:07:
Doubloon korting met paypal, 6000 voor de prijs van 5000 https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/7329/
Zowel die link als https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/7328/ITEM UNAVAILABLE
This item is not available for you. Please browse the shop's website to find other interesting offers.
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 08-11-2017 19:12 ]
https://battleshiptexas.org
Groetjes,
Ybes
Eve182 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:36:
Welke torpedo tubes steken jullie eigenlijk op de Shima ?
Groetjes,
Ybes
Wat Soemba zegt^^Louwke schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:26:
De 12km torps. De 20km zijn nutteloos en de f3s zijn lastig ivm de concealment en radar die er tegenwoordig is..
Zao ligt sinds zonet ook in de haven.
[ Voor 34% gewijzigd door Eve182 op 12-11-2017 11:28 ]
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/7396/
Goedkoper dan de EUR 18,17 voor 4.800 Doobloons in de tech tree.SpamLame schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:28:
Hmm de Blyska is weer eens in de shop vanan €16.14
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/7396/
Is de Blyska nog steeds overpowered in tier 7 ranked battles, zoals anderhalf jaar terug?
Of eigenlijk... gaat 'ie dat denken jullie zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Istrilyin op 20-11-2017 16:43 ]
OP was (mss) in de tijd met invisi-fire, nu is wel aardig (noot ik heb haar al maanden niet gespeelt.)
Minpunten die ik nu zie;
-geen gewone tech tree schepen, dus (nog) niet te gebruiken als cmmdr trainer
-laagste kaliber op T7 met 120mm
Als je perse een PL dd wilt, doen, anders even wachten op black friday/cyber monday sales om te zien of er iets is waar je ook je geld aan besteden kan. Blys. is nog tot 27 nov 0600cet in de aanbieding.
[ Voor 7% gewijzigd door SpamLame op 20-11-2017 17:48 ]
Afgelopen seizoen was ranked Tier 6. Het is dus maar even afwachten welke tier het komende ranked seizoen zal zijn. Wel iets om rekening te houden als je 'm speciaal daarvoor wilt kopen.Istrilyin schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:42:
Interessant!
Is de Blyska nog steeds overpowered in tier 7 ranked battles, zoals anderhalf jaar terug?
Tja.. maar voor Tier 6 heb ik de Fuso en Budy, en voor tier 8 de Bismarck en Amagi... Belfast toch maar verzilverd voor goud (jaja, ik weet het. maar ik speelde 'm niet vaak - wel goed/niet boeiend). De Blyz was altijd heel goed.Joe_P schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:12:
[...]
Afgelopen seizoen was ranked Tier 6. Het is dus maar even afwachten welke tier het komende ranked seizoen zal zijn. Wel iets om rekening te houden als je 'm speciaal daarvoor wilt kopen.
Verwijderd
Toen Ranked tier 7 was, (twee of drie seizoenen terug?) was de winnaar typisch het team met meer Belfasts en de Saipan. Ik denk niet dat we weer een Ranked tier 7 seizoen zullen zien.Joe_P schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:12:
[...]
Afgelopen seizoen was ranked Tier 6. Het is dus maar even afwachten welke tier het komende ranked seizoen zal zijn. Wel iets om rekening te houden als je 'm speciaal daarvoor wilt kopen.
Je bedoelt die dd die ik van een mijl zag met mijn IJN dd zonder dat ik gespot werd en mijn teamgenoten die dd uit het water schotenIstrilyin schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:42:
Interessant!
Er is de GOT clan (main) en GOT2 clan als parking space/doorstroom kanaal.
Aanmelding gaan via GOT2.
Je kan aanmelden via de ingame mogelijkheden of GLR89 vragen een invite te sturen.
Als je niet op zoek bent naar clanbattles/divmates maar wel graag gebruik wilt maken van de clanbase perks dan zijn er ook zogenaamde "Lone Wolf" clans waar je lid van worden kan.
Wil je actief zoeken naar clans die om members vragen kan je ook op https://forum.worldofwarships.eu/forum/508-clan-recruitment/ kijken
Als je een afwachtende houding wilt aannemen kan je je opgeven in het volgende subforum https://forum.worldofwars...m/509-looking-for-a-clan/
Kijk, dat is wel een heel mooi compleet antwoord! Ik ga zeker even kijken als mijn werk voor vandaag af isSpamLame schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:15:
@iAdema
Er is de GOT clan (main) en GOT2 clan als parking space/doorstroom kanaal.
Aanmelding gaan via GOT2.
Je kan aanmelden via de ingame mogelijkheden of GLR89 vragen een invite te sturen.
Als je niet op zoek bent naar clanbattles/divmates maar wel graag gebruik wilt maken van de clanbase perks dan zijn er ook zogenaamde "Lone Wolf" clans waar je lid van worden kan.
Wil je actief zoeken naar clans die om members vragen kan je ook op https://forum.worldofwarships.eu/forum/508-clan-recruitment/ kijken
Als je een afwachtende houding wilt aannemen kan je je opgeven in het volgende subforum https://forum.worldofwars...m/509-looking-for-a-clan/
Er staan een aantal premiums tussen die niet verkrijgbaar zijn in de web prem shop, zoals de Katori/Yubari.
En voor diegene die het zich afvragen, NEE geen Nikolai/Kutuzov/Payfast/Gremy/Perth
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 22-11-2017 10:30 ]
Zie wel dat in de techtrees een aantal prem schepen los te koop zijn met korting, maar lang niet allen (lees die die *onlangs* gereleased zijn betaal je het volle pond voor).
Denk dat ik dit aan me voorbij laat gaan en is op Steam ga kijken.