Altijd geinig iets te geven/krijgen maar niet te weten wat het is, maar ja mss mag het tzt al niet meer....
'K ga het meemaken
[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 22-11-2017 19:38 ]
Na anderhalf jaar heb ik World of Warships ook weer uit het vet getrokken. Er is nogal wat veranderd in de tussentijd. Waaronder clans; ik had ooit in het voorbijgaan gezien dat GoT er 1 had, dus had mij direct aangemeld bij de 'main' GOT. Uiteraard afgeschoten want ik had de clan description niet gelezen. Ik kon het knopje niet vindenSpamLame schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:15:
@iAdema
Er is de GOT clan (main) en GOT2 clan als parking space/doorstroom kanaal.
Aanmelding gaan via GOT2.
Je kan aanmelden via de ingame mogelijkheden of GLR89 vragen een invite te sturen.
Ik heb mij ondertussen braaf aangemeld bij GOT2.
Moet goedkomen, knopje zit btw onder de clan naam recht van "date created"Lord Igor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:35:
[...]
Na anderhalf jaar heb ik World of Warships ook weer uit het vet getrokken. Er is nogal wat veranderd in de tussentijd. Waaronder clans; ik had ooit in het voorbijgaan gezien dat GoT er 1 had, dus had mij direct aangemeld bij de 'main' GOT. Uiteraard afgeschoten want ik had de clan description niet gelezen. Ik kon het knopje niet vinden
Ik heb mij ondertussen braaf aangemeld bij GOT2.
@PcDealer of @GLR89 of @auroortje haal mijn naam in de beschrijving van de clan weg svp.
Discord is snellerSpamLame schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:53:
[...]
@PcDealer of @GLR89 of @auroortje haal mijn naam in de beschrijving van de clan weg svp.
Ik zal straks kijken als ik in-game ben en het niet vergeet en het niet reeds is aangepast. Je had wel mogen zeggen dat/toen je wegging. Veel plezier bij GEUS.
txPcDealer schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:10:
[...]
Discord is sneller
Ik zal straks kijken als ik in-game ben en het niet vergeet en het niet reeds is aangepast. Je had wel mogen zeggen dat/toen je wegging. Veel plezier bij GEUS.

Eens gekeken op
https://wows-numbers.com/...e_dealt__desc#leaderboard
Dmg record daar is 283k
Franse cruiser lijn bevalt me echt.
Nee 13 of zoiets juist de hull geupgrade erop gezet.GLR89 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:55:
@k995 heb je al meer dan 40 games in dat schip gespeeld? staat een melding min40 battles played voordat je mee genomen wordt in de statistieken.
Als ik echter de stats zie is mijn PR 2210 dat is in de top 20 .
Franse cruiser lijn ligt me echt goed zowat elk schip daarvan gaat zo goed voor mij.
Ja, in my defense de 2e die ik per ongeluk raakte met een torp kwam van achter een eiland aan de andere kant van het vijandige schip . Zag de torpedo van ver aankomen en repairde zichzelf nietSpamLame schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:05:
@k995 Leuk resultaat alleen jammer van dat paarse/roze kleurtje.....;)
Ik had me grote mond moeten houden, de game direct na mijn post TK ik een Grozevoik995 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:03:
Ja, in my defense de 2e die ik per ongeluk raakte met een torp kwam van achter een eiland aan de andere kant van het vijandige schip . Zag de torpedo van ver aankomen en repairde zichzelf niet
Hoe spelen die dan? Als ik jouw stats bekijk van dat spel zijn het HE spammers? Dat helpt wat bij veel damage natuurlijk, want met fire krijgt tegenstanders de tijd om te repareren (alsnog uiteraard erg indrukwekkende damage).k995 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:03:
[...]
Nee 13 of zoiets juist de hull geupgrade erop gezet.
Als ik echter de stats zie is mijn PR 2210 dat is in de top 20 .
Franse cruiser lijn ligt me echt goed zowat elk schip daarvan gaat zo goed voor mij.
Nu met tier 8 US cruiser is het beter dan Pensa (al heeft die mijn 6 kills record nog steeds), maar het blijft toch wel erg zwakke pantsering. Die lage detection radius (9.1km) is lekker, maar uiteindelijk wil je toch schieten
In het begin gebruik ik die als DD jager, snel wendbaar en deftig gepantserd, torps die je in smoke kan gooien.Sissors schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:55:
[...]
Hoe spelen die dan? Als ik jouw stats bekijk van dat spel zijn het HE spammers? Dat helpt wat bij veel damage natuurlijk, want met fire krijgt tegenstanders de tijd om te repareren (alsnog uiteraard erg indrukwekkende damage).
Nu met tier 8 US cruiser is het beter dan Pensa (al heeft die mijn 6 kills record nog steeds), maar het blijft toch wel erg zwakke pantsering. Die lage detection radius (9.1km) is lekker, maar uiteindelijk wil je toch schieten.
Daarna is het anti-CV en/of anti-BB . Als je die wedstrijd hierboven zie kan je zien dat die 2 kurfursts die mij constant probeerde raken en ik hen constant raakte amper iets gedaan hebben die wedstrijd .
AP is er ook goed bruikbaar als iemadn broadside is .
[ Voor 3% gewijzigd door k995 op 24-11-2017 14:20 ]
@SpamLame Inmiddels done.GLR89 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:45:
@PcDealer moet het regelen. Kan de description niet aanpassen.
Verwijderd
YouTube: [GEUS] Des Moines Clanbattle momentje
Altijd leuk als je zoiets kunt afstraffen. Echter ligt de speler in jullie des moines behoorlijk ver naar voren zonder cover rechts. Als daar een tegenstander had gelegen was je zelf ook het haasje geweest. Welke league is dit?Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:50:
Gisteren tijdens clanbattles komen opeens een stel kruisers broadside langs:
YouTube: [GEUS] Des Moines Clanbattle momentje
Gisteren zelf 2x een game gehad waarbij we tegen een clan uit de gale (1e) league moesten terwijl we zelf in de storm (3e) league groep 1 zitten. Verschil in niveau was nogal groot. Voor ons een overrun voor de tegenstander behoorlijk vernederend.
YouTube: How to win a world of warships clan battle with 1 salvo
3 hits op hun bb en 2 DD kills --> vrij spel voor onze DDs en het uitzitten.
Zou inderdaad nooit zo in het open gaan liggen in je eentje. Zeker wanneer jullie hoger gaan spelen gaat dat erg hard af gestraft worden. Helaas spreek ik uit ervaring op die positie in een Des Moines ook. En dan had ik nog cover van dat eiland net boven C.
Maar keep posting video's zijn altijd leuk!
En wie weet kunnen we eens een training doen tegen jullie. Leren we beide veel van!
Untappd: Louwke80
Verwijderd
Verschillende spelers met RPF gaven al aan dat het andere team over A ging trainen, dus het was een overwogen risico. Op het moment dat de video start was ik afgebroken van support geven aan de DD die C aan het cappen was om dus te helpen bij A, maar toen ik werd detected wilde ik toch even dichter bij die grote eilanden komen zodat ik met radar kon kijken om hoeveel DD's het ging. Alles wat daarna gebeurde.. pure mazzel, domme timing, etc. Match werd een win omdat ons team telkens twee cap points kon pakken want het andere team bleef strak bij elkaar.
Groetjes
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 12:02 ]
ik zit tot vrijdag voor het werk in het buitenland. Dus weer ff paar dagen inactiviteit.
Maar vrijdagavond komt de week-end warrior in mij wel weer even boven.
Wil je de special camo etc dan betaal je wat meer.
In de basis een stock Amagi met 19.9km range
Also doubloon bonus indien je betaalt met amazon pay
Gadhja kan ik kort over zijn, wat een absoluut monster op T7! Die guns zijn echt geweldig, torps genoeg range 8km. Concealment is goed 6.1km Al met al met erg veel plezier gespeeld.
Chung Mu, tja een Fletcher enough said. Hoewel een Fletcher met betere concealment, dat helpt een bult. Ook al is het 100m is het toch fijn dat je alle T10's spot voordat ze jou zien. En die torps
Gadhja word door een aantal op rddt als OP beschouwt, hoewel het vast ook afhangt van de player.
Maar goed ben zelf "bijna" bij T5.
Goed dat je het over die signals hebt, want hoewel ik er zelf over begon in de vorige post, vergeet ik meestal die dingen erop te zetten voordat ik op battle druk.
Dus mental note to self, xp signals erop zetten
6.1km op tier 7? Volgens mij hebben alle tier 7 DDs belabberde detection radius, behalve die dus. Dat is wel ruim de beste die ik ken.Louwke schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:23:
Zo de PanAsia lijn is alweer eventjes uit. Nou ja sinds donderdag dan... Maar goed zit nu op de T9 de Chung Mu, leuke bootjes als je het mij vraagt, Hoewel ik natuurlijk alleen deze en de Gadhja Mada gespeeld heb.
Gadhja kan ik kort over zijn, wat een absoluut monster op T7! Die guns zijn echt geweldig, torps genoeg range 8km. Concealment is goed 6.1km Al met al met erg veel plezier gespeeld.
Chung Mu, tja een Fletcher enough said. Hoewel een Fletcher met betere concealment, dat helpt een bult. Ook al is het 100m is het toch fijn dat je alle T10's spot voordat ze jou zien. En die torps10.5km range met een 81s reload. Eat your heart out.
En is die Chung Mu dan ook nog op een manier slechter dan de Fletcher? 5.7km concealment dan? Torps sneller reloaden, dan hoop ik toch dat hij ook op een manier slechter is.
De Torps van de Chung Mu kunnen geen Destroyers raken dus daar is hij minder in. Hoewel de smoke wellicht beter is en je kunt dat inruilen voor Radar als je wil.
Woensdag een Super Container na 19 containers te hebben geopend: Smoke Generator Modification 1PcDealer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:21:
[...]
3de container een Super Container: 50x Lá Fhéile Pádraig.
Na 11 containers weer een Super Container met:
Mutsu + 10 point captain + port slot
Ik vond het in de test een grafschip: goed tegen cruisers, slecht tegen bb's. Maar de eerste pot tegen Duck en GLR ging best aardig met een dd kill en bijna Duck
Ook de missies zijn bekend https://worldofwarships.e...ecial/sparkles-not-found/.
Mooie van de missies is dat ze ook in COOP en Operations gedan kunnen worden.
[ Voor 48% gewijzigd door SpamLame op 05-12-2017 15:25 ]
Idd wg bundles
Let wel €11.60 aan premium tijd & doubloons included, dan is het €9.49 voor alleen het scheepje.
Iets duurder dan een kale Campbeltown, waar de rest dan in modules/ 6pt capt moet zitten.
Als je om doubloons/tijd verlegen zat mss het overwegen waard.
Persoonlijk ga ik liever voor de missies.
[ Voor 39% gewijzigd door Sissors op 06-12-2017 07:49 ]
- Nieuw T7 scenario
- Twee nieuwe campaigns + collections
- Hamburg port
- Press N for horn
Hoop dat je dat kan uitzetten want dat word misbruikt kan ik je nu al vertellen. *spam_Horn*
Why?bartgoes schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:50:
hmm moet is even vaart maken met Yamamoto begrijp ik.
Btw: Texas + 10pt commander en perma camo in vorige super container.
Die Campaign is permanent itt de Bismarck bvbartgoes schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:50:
hmm moet is even vaart maken met Yamamoto begrijp ik.
Zal wel meevallen, je kan hem max 4s continue gebruiken, daarna is ie op cooldown voor 45s-ish.auroortje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:13:
Press N for Horn ???? WTF
Hoop dat je dat kan uitzetten want dat word misbruikt kan ik je nu al vertellen. *spam_Horn*
Korter gebruiken kan ook, is de cooldown ook korter.
De intensiteit neemt ook af naarmate je verder van de hornblower afkomt.
Zou je bv in je RU DD met speedboost in je eentje naar een cap gaan, dan ben je al snel uitbereik van de meeste (zo niet alle) schepen van je team.
Mogelijk ga je dan wel de horn van de tegenstander horen.
Dus kansloos press N = mogelijk positie verraden.
[ Voor 62% gewijzigd door SpamLame op 07-12-2017 13:57 ]
WG heeft een 3 strike rule ge-implementeerd.
https://worldofwarships.eu/en/news/common/three-strike-rule/
1 day premium account https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/thx-everyone/
Als je tevens WoT speelt dan krijg je ook
3 Personal Reserves: +50% XP for 2 hours
3 Personal Reserves: +100% Crew XP for 2 hours
3 Personal Reserves: +100% Free XP for 2 hours
Verzilveren voor 25 December 23:59 CET
aldus https://www.reddit.com/r/..._fill_in_with_numbers_09/
[ Voor 23% gewijzigd door SpamLame op 13-12-2017 12:31 ]
https://www.reddit.com/r/...selling_cb_slots_to_earn/
Daarnaast zou een tijdelijke doubloon conversion (35 ipv 25) ook meer dan welkom zijn.
Er schijnen Shipsmas Containers in PT0615 te zitten, niet zelf gechecktCardinal schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:15:
Ik weet eigenlijk niet of Wows nog een kerst actie pland. WoT heeft een calendar, maar WoWs helaas niet.
Daarnaast zou een tijdelijke doubloon conversion (35 ipv 25) ook meer dan welkom zijn.
Er was ook nog een andere recente thread maar die kan ik niet meer vinden.
Hoe dan ook we gaan het zien.
Ik had tweemaal 50k credits en 2x speed boost.SpamLame schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:23:
Wows Code WOWS15A7R73ELL8, krijg je een std container voor als het goed is, heb nog niet kunnen checken
aldus https://www.reddit.com/r/..._fill_in_with_numbers_09/
Secret Santa is wel leuk. De Calendar is niet spectaculair. Misschien als er iets voorbij komt die je voor veel geld wilt kopen en niet meer in de shop is zoals bij WoT. E25 of BTSV. Ik weet wat de koopprijs was, maar voorgaande jaren tegen de EUR 100,00.Cardinal schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:15:
Ik weet eigenlijk niet of Wows nog een kerst actie plant. WoT heeft een calendar, maar WoWs helaas niet.
https://eu.wargaming.net/shop/wows/premium/7662/
@Sissors Heb je geen -100% detonation signals dan?
How does fun and engaging work
TLDR; Als een magazine 0 HP heeft is de kans op detonation 10% (zonder verdere modifiers).
Een magazine heeft 1/2 HP van ships HP.
Afhankelijk van type schip is een magazine makkelijker/moeilijker te raken.
Bij DDs is het makkelijk.
In jou geval kan een 1 shot eerst je magazine op 0 HP gezet hebben met x shells en de volgende shells hadden elk 10% kans op detonation.
Persoonlijk zit er niet zo mee, detonation zorgt voor signals die weer gebruikt kunnen worden in bv CB/ranked/Scenario
[ Voor 71% gewijzigd door SpamLame op 15-12-2017 10:52 ]
Voor 67 euro heb je in wot nog nooit een jaar premiuim kunnen hebben irc.
Nvm, blijkt eigenlijk de gewone -15% prijs te zijn die wel regelmatig passeert in wot. Maar goed, als je beiden speelt is deze natuurlijk beter dan de -15% die voorbij kwam in de wot "advent calender".
Waar ik wel niet goed mee omkan is dat je deze actie niet kan kopen met dubloons. Je moet weer met echt geld gaan betalen. Waarom creëer je dan een ingame munteenheid, als je er niet alles mee kan kopen?
[ Voor 70% gewijzigd door Joindry op 15-12-2017 11:03 ]
Overigens van wat ik lees is 10% de kans bij 0 HP, maar daarvoor is er ook al gewoon een kans op detonation. Meeste keer dat ik ontplofte was ik echt niet voldoende geraakt om helft van mijn HP kwijt te zijn.
Oftewel, die vlaggen zijn ideaal, en heb er nog wel redelijk wat, maar ik vermoed dat ik er ook redelijk snel doorheen ben als ik ze standaard ga gebruiken. De upgrade is helaas niet zo goed, maar 3x minder detonations scheelt al een hoop. Blijft imo een debiele game mechanic.
Wbt het niet ingame kunnen kopen, die komen op zijn tijd ook langs, maar aangezien het nu gebundelt is met Signals denk ik dat als argument (anders dan uitmelken) gebruikt is.
@Sissors
Je hoeft niet de 1/2 van je ship HP kwijt te zijn, het gaat erom dat elk magazine de 1/2 van de ships HP heeft, Dus ship 1000HP dan heeft elke magazine 500HP.
De formule in de link start met 0.1 (=10%) voor een magazine wat op 0 HP staat.
Onbekend is wat de start waarde is voor een magazine met 100% HP (zou 0% kunnen zijn en dan linear oplopend naar 10% kans bij 0% magazine HP).
Het RNG gedeelte zit hem dan meer in de Dispersion van diegene die op je schiet, dan dat het en jouw kant zit.
Neemt niet weg dat gedetonate worden klote is, met name aan het begin van de match of als je nog full HP bent. Aan het einde van de match danwel als het er toch naar uit ziet dat je zinkt dan maakt het minder uit, want hopelijk goede bijdrage geleverd aan het team + 10 signals tenzij de deto bijdraagt aan verlies van de match.
Of als je toch verliest/ aan het verliezen bent + deto dan heb je er net iets meer aan overgehouden.
Voor mezelf speel ik zonder de magazine upgrade en tegenwoordig meestal zonder de signals om ze te kunnen opsparen.
Met tegen de 6K games tegen 65 detonations zit ik op ~1% van de games met een detonation.
Als ik jou stats bekijk dan is het ~1600 games met 21 detonation zit jij ~1.3% .
Als ik dan kijk naar hoe de verdeling van shipclass is tussen jou en mij dan is jouw kans hoger omdat je aantal DD games ver boven de rest staan en kan ik je beslissing ook best begrijpen.
Weet je, ik vermoed dat objectief gezien ik ook bij DDs beter af ben met main armaments mod. Maar hoewel het irritant is als je perfecte torpedo salvo kan sturen en je launchers zijn vernietigd, is het nog lang niet zo irritant als een detonation. Niet alle beslissingen worden rationeel genomen
Joindry schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:55:
Is premium niet nog steeds "unified" met wot?
Geldig op alle "World of ..."-titels.SpamLame schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:41:
@Joindry Premium Account is geldig op alle WG titels AFAIK
Het is een special en niet een standaardaanbieding. Je kan prima met ingame doubloons Premium tijd aankopen.Joindry schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:55:
Waar ik wel niet goed mee omkan is dat je deze actie niet kan kopen met dubloons. Je moet weer met echt geld gaan betalen. Waarom creëer je dan een ingame munteenheid, als je er niet alles mee kan kopen?
Tip: niet geraakt worden. Ik zie aan de hand van de cijfers opgedoken door @SpamLame dat je meer detonations ontvangt dan hij en mogelijk is dat direct gekoppeld aan het genomen risico. Ik weet niet of je dmg of winrate ook evenredig hoger is dan die van hem.Sissors schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:05:
Ik heb nog wel wat vlaggen, maar als ik die er standaard in elk potje op zet ben ik er snel doorheen. Voor mij haalt het gewoon al mijn plezier eruit als je puur door de RNG wordt opgeblazen zonder dat je iets eraan kan doen. En het is ook iets wat regelmatig genoeg gebeurd, dat ik liever die kans kleiner ga maken met upgrade dan kleinere kans dat bewapening uitvalt.
Net even ingame gekeken, en hoewel de signals er niet bij zitten, kan je wel een 1Y premium kopen voor 20.4K doubloons ipv 24K ofwel 15% korting en dat = ong even veel korting als de shop aanbieding (signals daargelaten).Joindry schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:55:
Is premium niet nog steeds "unified" met wot?
Voor 67 euro heb je in wot nog nooit een jaar premiuim kunnen hebben irc.
Nvm, blijkt eigenlijk de gewone -15% prijs te zijn die wel regelmatig passeert in wot. Maar goed, als je beiden speelt is deze natuurlijk beter dan de -15% die voorbij kwam in de wot "advent calender".
Mogelijk is je korting nog hoger als je de doubloons ook met korting hebt gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 15-12-2017 17:28 ]
SHIPSREDDIT30K
30K limit op activatie, net nog geprobeerd en het werkte.
- This code works for NA, EU, RU and ASIA.
- It has 30 000 limits of activation, 1 per account.
- It contains one Try Your Luck (all hail RNG! It can even result in SC) box and 3 Sci-Fi Space camos (because together we're building the best gaming community and boldly going where no one has gone before).
- It is time limited until December 25.
Leuk voor erbijSpamLame schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 06:53:
En weer een nieuwe bonus code https://www.reddit.com/r/...ships_thank_you_for_your/
SHIPSREDDIT30K
30K limit op activatie, net nog geprobeerd en het werkte.
Die 24h premium is een stuk beter
@Sissors Eerste win was in ieder geval alweer verzekerd. Hoewel het potje echt taai begon. Pas na die 2 citadels op de Hindenburg (waarmee m'n damage done in een x2,5 ging.) kwam ik echt op stoom qua RNG
Verwijderd
Vampire binnen, en ook de Winter Mystery containers (5000FXP, 250D). Voor die laatste missie werd ik echt getrold met de teams, bovengemiddeld goed gespeeld voor mijn doen, maar zelden zulke weekend warriors gehad (continu 2 pinkies, een keer zelfs 3 in mijn team, en elke keer weer die roze torpedobombers
Vakantie dus, voor hoelang 2 week?Eve182 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:47:
Vampire gisteren ook binnengehaald. Vandaag geen WOWs, vanaf morgen congé!!!
Zelf vanaf a.s. vrijdag 2 week + 2 dagen vrij, maar eens even zien hoeveel tijd ik aan WoWs ga besteden
Secret Santa when?!?!
Verwijderd
Hopelijk met 0.6.15
And on that note;
Bye bye CBs, hello Ranked season 8.
Start 22/12 alles T8 verder het gebruikelijke van RBs
Verder;
-2 nieuwe Campains
-nieuwe Op
-verwijdering van de K.Albert & Atlanta in de ingame shop
-ships horns/wistles, zijn uitschakelbaar in het settings menu
Niet direct met deze update te maken, maar de Mighty Mo verdwijnt met 0.7.5 en hiervoor in de plaats komt een ander FXP T9 BB terug (Musashi ?).
Wil je de Missouri dan nog even door grinden voordat ze weg is
Je bedoelt de tech tree? Albert was reeds uit de shop.SpamLame schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:18:
[...]
-verwijdering van de K.Albert & Atlanta in de ingame shop
Ach ja die ja.PcDealer schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:32:
[...]
Je bedoelt de tech tree? Albert was reeds uit de shop.
Gratis en voor niks Cmmd skill resets en Upgrade umounts
21 December 06:00 CET tot 26 December 06:00 CET
Daily mission voor kerst 21 December 06:00 CET tot 10 January 06:00 CET
Heb je 15 van de 20 completed? Dan staan er 2 SuperContainers op je te wachten.
Shismas container RU has it frist.
Als je niet goed in Russisch bent
Als je niet goed in Russisch bent maar van een uitdaging houd, of als je gewoon goed in Russisch bent
Update is 1.07GB groot
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/
ATAGO ON SALE
VIII ATAGO;PORT SLOT.
-15%
ATLANTA ON SALE
VII ATLANTA;PORT SLOT.
-30%
LENINGRAD ON SALE
VII LENINGRAD;PORT SLOT.
-30%
TIRPITZ ON SALE
VIII TIRPITZ;PORT SLOT.
-15%
PRINZ EUGEN ON SALE
VIII PRINZ EUGEN;PORT SLOT.
-15%
SCHARNHORST ON SALE
VII SCHARNHORST;PORT SLOT.
-30%
DUCA D'AOSTA ON SALE
VI DUCA D'AOSTA;PORT SLOT.
-30%
DUNKERQUE ON SALE
VI DUNKERQUE;PORT SLOT.
-30%
LOYANG ON SALE
VIII LOYANG;PORT SLOT.
-15%
ALABAMA ON SALE
VIII ALABAMA;PORT SLOT.
-15%
[ Voor 98% gewijzigd door SpamLame op 21-12-2017 07:51 ]
ASIA+EU nog niet
So it has begun! Make it rain!SpamLame schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:53:
NA santa store open https://santa.worldofwarships.com/en/#/select
ASIA+EU nog niet
En santa containers, echter niet op santa.worldofwarships.eu (zoals ru en com) maar hier
https://eu.wargaming.net/shop/wows/filter/?name1=Snt
[ Voor 38% gewijzigd door SpamLame op 21-12-2017 11:43 ]
Ik zag gisteren op Discord dat het bekend is.SpamLame schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:39:
[video]0.6.15 torp bug gevonden, oppassen dus voor teamdamage.
[Video: https://thumbs.gfycat.com/WateryGaseousBrontosaurus-mobile.mp4]
[ Voor 23% gewijzigd door SpamLame op 21-12-2017 12:15 ]
The following ships are available for purchase in-game:
- Perth!
- Admiral Makarov
- Giulio Cesare
The following ships were added to the game client for testing by developers, supertesters, and contributors:
- French Tier III battleship Turenne
- French Tier IV battleship Courbet
- French Tier VIII battleship Gascogne
- French Tier IX battleship Alsace
- French Tier X battleship France
Ze zijn alleen Musashi vergeten...
Check ook de after battle costs korting op de permacammo
SpamLame schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:31:
Nu ook je free gift container te verzilveren (inloggen) >> https://santa.worldofwarships.eu/en/#/free
Voor de gratis gift en de gekregen Santa 1.300 doubloons en 50x Zulu.Congratulations!
Everything went okay. The gift is on its way.
Wow Admiral Makarov USSR VI cruiser: 3x3 150 mm met 6 seconden reload
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 21-12-2017 14:50 ]
Maar over is een Nurnberg dus laat je zijkant niet zien😂PcDealer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:41:
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/the-horn-section/
- Perth!
- Admiral Makarov
- Giulio Cesare
The following ships were added to the game client for testing by developers, supertesters, and contributors:
- French Tier III battleship Turenne
- French Tier IV battleship Courbet
- French Tier VIII battleship Gascogne
- French Tier IX battleship Alsace
- French Tier X battleship France
Ze zijn alleen Musashi vergeten...
Check ook de after battle costs korting op de permacammo
[...]
[...]
Voor de gratis gift en de gekregen Santa 1.300 doubloons en 50x Zulu.
Wow Admiral Makarov USSR VI cruiser: 3x3 150 mm met 6 seconden reload
Met korting zelfs van 50% tot ~15% afhankelijk van tierPcDealer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:41:
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/the-horn-section/
- Perth!
- Admiral Makarov
- Giulio Cesare
Dikke kortingen inderdaad. Laat die Doobs maar komenSpamLame schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:26:
[...]
Met korting zelfs van 50% tot ~15% afhankelijk van tier
+5K vooralsnogPcDealer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:57:
[...]
Dikke kortingen inderdaad. Laat die Doobs maar komen
voor de volledigheid de rest;
21/12
big santa 5pack
15 Frosty Fir Tree
15 Frosty Fir Tree
1000 doubloons
15 Frosty Fir Tree