Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bedankt voor de uitleg/tips @GLR89 @Louwke
Zal dus de Baltimore wel kopen en dan de Neptune naar AA omgooien. Denk dat ik ook de Fletcher en Akizuki met AA maar eens ga proberen, AA specced DD's zullen ze niet veel verwachten >:)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27
AA specced USN dds zie je regelmatig in competitive matches zoals KotS bv.
Beetje speler die YT/Twitch kijkt moet op zijn minst van het bestaan weten en indien niet een noob zijn/haar spel erop aanpassen.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:15
WG heeft vanwege Gamescom een redeem code voor 5 dragon flags uitgegeven.
claim je flags mbv de code: WGGCWOWS17

gratis dus sla je slag (:

offtopic:
inloggen op de site en dan in de rechter bovenhoek: "redeem wargaming code"

[ Voor 25% gewijzigd door GLR89 op 23-08-2017 13:30 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
SpamLame schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:01:
Als je ervan uit gaat dat het een noobplayer is.
Beetje CV speler weet wel welke schepen, zeker in het begin, te vermijden.
Ik kijk prebattle altijd naar de vijandelijke AA rating (als ik carrier speel) en concealment (als ik dd speel).

Om half vijf vanmorgen Fish and Ships afgerond door te teamen met een Montana in mijn Montana in Co-Op. Hij gaf aan ook de 150K missie te spelen. Zodra een van ons die had gehaald, niet meer schieten. Ik had AA en 2ndaries uitgezet aangezien die niet meetellen voor de main battery dmg en all AP geschoten. Collega had 151k en stopte. Ik vermorzelde twee Minotaurs. Toen was er nog een Montana over bijna full health, maar had wat k's van hem afgeschoten. Side by side citadels lekker geraakt. Toen kwam ik op 130k of zo en ik dacht dat ik niet zou halen. De Montana gebruikte zijn heal gelukkig. Ik had 168, maar geen heal en bijna dood. Ik vroeg of mijn maat het wilde afmaken. Done!
Zertaxka schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Wat zijn andere goede AA schepen op tier 8-9 (eventueel compleet AA specced/equipped)?
Wat is er mis met battleships? Ik zie dat ik op de Iowa en North Carolina nog betere average heb dan op de Atlanta! Maar veel hangt af van de samenstelling van het eigen team en of je een carrier tegen komt. Beste is dus teamen met een carrier. Kom naar ingame kanaal "Gathering of Tweakers" en er is vast wel animo om je te helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 23-08-2017 14:36 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
@Zertaxka Of het discord channel https://discordapp.com/invite/4mB4CBe

Welk schip wordt van de shop reremoved?
Gremy & Nikolai zijn haar al voorgegaan.
https://forum.worldofwars.../?page=93#comment-3240771

[ Voor 59% gewijzigd door SpamLame op 23-08-2017 14:51 ]

• Zertaxka
  • Niet online
PcDealer schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:36:
Wat is er mis met battleships? Ik zie dat ik op de Iowa en North Carolina nog betere average heb dan op de Atlanta! Maar veel hangt af van de samenstelling van het eigen team en of je een carrier tegen komt. Beste is dus teamen met een carrier. Kom naar ingame kanaal "Gathering of Tweakers" en er is vast wel animo om je te helpen.
Bismarck (4k tot de tier 9 en teveel plezier met de 2ndary build >:) ), New York (bijna bij de New Mexico) en de Nagato (nog een lange weg te gaan naar de Amagi).
En voor de komende Yamamoto missies moet je toch echt tier 8-10 hebben ;) . De helft van de missies vereist een CV (heb ik niet) dus de andere helft moet ik het dan van hebben.

Bedankt voor de tip over het GoT kanaal.
Thx ! _/-\o_

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:08
PcDealer schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:36:
[...]

Ik kijk prebattle altijd naar de vijandelijke AA rating (als ik carrier speel) en concealment (als ik dd speel).

Om half vijf vanmorgen Fish and Ships afgerond door te teamen met een Montana in mijn Montana in Co-Op. Hij gaf aan ook de 150K missie te spelen. Zodra een van ons die had gehaald, niet meer schieten. Ik had AA en 2ndaries uitgezet aangezien die niet meetellen voor de main battery dmg en all AP geschoten. Collega had 151k en stopte. Ik vermorzelde twee Minotaurs. Toen was er nog een Montana over bijna full health, maar had wat k's van hem afgeschoten. Side by side citadels lekker geraakt. Toen kwam ik op 130k of zo en ik dacht dat ik niet zou halen. De Montana gebruikte zijn heal gelukkig. Ik had 168, maar geen heal en bijna dood. Ik vroeg of mijn maat het wilde afmaken. Done!

[...]

Als ik zoek naar kanaal Gathering of Tweakers krijg ik ingame geen results?

Ben zelf vorige week begonnen met deze game als vervanger van de Battlestations games die ik altijd met veel plezier heb gespeeld en ik moet zeggen het bevalt best goed (zeker voor een gratis game)!

Ik ben begonnen met USA en speel alleen met battleships (persoonlijke voorkeur). Het valt me wel op dat veel xp verdienen in random games best lastig is omdat je als battleship toch veel op afstand blijft en ik heb nog best veel moeite met dmg doen op high range.. Nog tips om wat sneller xp te verdienen (flags en camouflage heb ik)? Ik zit nu op player lvl 12 en heb net de tier 5 New York unlocked.

Nog een laatste vraag: Hoeveel voordeel bieden gekochte extras in deze game (pay 2 win)? Kan ik met de standaard tier ships op tegen de premium ships of zijn deze altijd in het voordeel?

• GLR89
Grimmie187 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

Ben zelf vorige week begonnen met deze game als vervanger van de Battlestations games die ik altijd met veel plezier heb gespeeld en ik moet zeggen het bevalt best goed (zeker voor een gratis game)!

Ik ben begonnen met USA en speel alleen met battleships (persoonlijke voorkeur). Het valt me wel op dat veel xp verdienen in random games best lastig is omdat je als battleship toch veel op afstand blijft en ik heb nog best veel moeite met dmg doen op high range.. Nog tips om wat sneller xp te verdienen (flags en camouflage heb ik)? Ik zit nu op player lvl 12 en heb net de tier 5 New York unlocked.

Nog een laatste vraag: Hoeveel voordeel bieden gekochte extras in deze game (pay 2 win)? Kan ik met de standaard tier ships op tegen de premium ships of zijn deze altijd in het voordeel?
Pay 2 win is niet aan de orde, meer pay 2 progress faster. De premium schepen zijn zeker niet beter dan de non premiums, maar sommige bieden wat extra gimmicks die het schip beter of anders maken dan de main lijn. Verder is alles wat met "gold" aka doubloons gekocht wordt ook voor ingame cash/silver te koop (enkele uitzondering daargelaten)

• SpamLame
-sneller XP, premium account, signal die XP boosten, premium schepen (geven meer FreeXP die je daan weer gebruikt om te unlocken)
-std schip kan tier v tier ook van een premium winnen.
-als je consumables bedoelt met extra's, dan kijk eerst of je silver of doubloons betaalt, liefst betaal ik met silver of ik laat de "premium" consumable schieten.
-wbt het channel, de chat server kan weleens bokken geef je ingame naam eens, stuur ik je een invite, zelf zoeken kan ook Gathering of Warships (van Got_Pcdealer)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
GLR89 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:18:
[...]

Pay 2 win is niet aan de orde, meer pay 2 progress faster. De premium schepen zijn zeker niet beter dan de non premiums, maar sommige bieden wat extra gimmicks die het schip beter of anders maken dan de main lijn. Verder is alles wat met "gold" aka doubloons gekocht wordt ook voor ingame cash/silver te koop (enkele uitzondering daargelaten)
Mwah volgens mij zijn er sommige schepen wel waar premium versie toch de voorkeur heeft. En als je uberhaupt tier X schepen wil spelen heb je volgens mij minstens premium camo, en eigenlijk premium time, nodig om er niet failliet aan te gaan. Je kan ze gewoon halen en ermee spelen, maar het kost je al snel netto je ingame geld.

Zelfde verhaal eigenlijk met consumables / camo in zijn algemeenheid: Je bent simpelweg beter als je alles de tier 2 versie neemt, maar als je dat altijd doet kosten potjes je netto.

Dat gezegd hebbende, het is echt niet zo dat als je een premium schip als tegenstander ziet dat je die uit de weg gaat omdat die zich overal een weg doorheen blaast.

• GLR89
Sissors schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:47:
[...]

Mwah volgens mij zijn er sommige schepen wel waar premium versie toch de voorkeur heeft.
Kan maar schepen 2 noemen waarvan ik met zekerheid durf te zeggen dat de premium echt sterker is als de tegenhanger op de zelfde tier:

Op tier 7:
Saipan/Ranger: de tier 9 planes van de Saipan maken zo'n enorm verschil. Fighters zijn gewoon superieur zeker door de straffeloze strafs exits. Verder 2torp bombers voor crosdrops. De ranger moet kiezen, of anti air spelen of schepen aanvallen. Dit maakt hem heel summier in de mogelijke speelstijl.

Op tier 8:
Kutuzov/Chapayev: de 1e is echt een area denial! Smoke neer ploffen en daarvanuit alles bestoken wat in de buurt komt. Range is zo goed dat je dit van grote afstand kunt doen. De chapayev kan dit niet, in is compleet afhankelijk van eilanden en andermans smoke.

Voor de rest zijn de premium tegenhangers niet beter of slechter in mijn optiek. De belfast is an zich OP, maar niet meer dan de Fiji dat is. De radar maakt de bf op momenten heel sterk, maar gebrek aan torps op de bf is weer een zwakte die de Fiji niet heeft. In mijn oogpunt even sterk met een eigen gimmick.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31
T10 Premium camo hoeft niet. Tuurlijk als je alleen T10 wilt spelen dan wel. Echter willen ze naturlijk ook wat geld verdienen aan het spel. Dus ze zorgen dat je wat geld verliest zodat je of doubloons koopt of wat lagere tiers speelt voor de credits.

Untappd: Louwke80

• Sissors
  • Niet online
GLR89 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:15:
[...]

Kan maar schepen 2 noemen waarvan ik met zekerheid durf te zeggen dat de premium echt sterker is als de tegenhanger op de zelfde tier:

Op tier 7:
Saipan/Ranger: de tier 9 planes van de Saipan maken zo'n enorm verschil. Fighters zijn gewoon superieur zeker door de straffeloze strafs exits. Verder 2torp bombers voor crosdrops. De ranger moet kiezen, of anti air spelen of schepen aanvallen. Dit maakt hem heel summier in de mogelijke speelstijl.

Op tier 8:
Kutuzov/Chapayev: de 1e is echt een area denial! Smoke neer ploffen en daarvanuit alles bestoken wat in de buurt komt. Range is zo goed dat je dit van grote afstand kunt doen. De chapayev kan dit niet, in is compleet afhankelijk van eilanden en andermans smoke.

Voor de rest zijn de premium tegenhangers niet beter of slechter in mijn optiek. De belfast is an zich OP, maar niet meer dan de Fiji dat is. De radar maakt de bf op momenten heel sterk, maar gebrek aan torps op de bf is weer een zwakte die de Fiji niet heeft. In mijn oogpunt even sterk met een eigen gimmick.
Met DD loop ik heel stuk liever tegen Fiji aan dan tegen Belfast :P.

Ik kan me erin vinden dat veel premiums anders zijn, of gewoon ronduit belabberd zijn. Maar ik kan er nog wel eentje aan toevoegen: Texas / New York. Ja Texas verliest wat secondaries tov New York. Maar die zijn toch al niet bijzonder indrukwekkend van de New York. En zijn AA gaat van 'mweh' naar 'awesome'.
Louwke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:22:
T10 Premium camo hoeft niet. Tuurlijk als je alleen T10 wilt spelen dan wel. Echter willen ze naturlijk ook wat geld verdienen aan het spel. Dus ze zorgen dat je wat geld verliest zodat je of doubloons koopt of wat lagere tiers speelt voor de credits.
Schreef toch ook niet dat het verplicht was ;). Alleen anders draai je zeer waarschijnlijk verlies op je potjes. Geen probleem, als je het ergens anders mee kan compenseren. Maar met tier X heb je toch echt betere kansen dan tier 8. (En 75% van mijn tier 8 potjes zijn tegen tier 10).

• PcDealer
Grimmie187 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:03:
[...]
Moest Gathering of Warships zijn :( Ik heb je net uitgenodigd.
Veel spelen :) Wat je kunt doen is om een eiland varen (duurt op die tiers in USA bb's erg lang) en broadside cruisers een pakslaag geven door ze te flanken.
Premium Ships: https://wiki.wargaming.net/en/Ship:Premium_ships
Premium Time: https://wiki.wargaming.net/en/Ship:Economy#Premium_Time
Zertaxka schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Bismarck (4k tot de tier 9 en teveel plezier met de 2ndary build >:)
11,3 km met de Tirpitz 8)7
Bedankt voor de tip over het GoT kanaal.
Ook hier geldt Gathering of Warships :)

Heb een chatban !?
Eerste chatban

[ Voor 96% gewijzigd door PcDealer op 24-08-2017 00:15 ]

• Louwke
Ok Wargaming gaat de Konig Albert uit de verkoop halen. Schijnbaar is hij te goed voor zijn tier. Dus mocht je hem willen als collector, dan welseal clubber ben er snel bij!
Ik vind het een hilarisch ding, heeft me minder als 10 euro gekost en heb er veel plezier in gehad. Gooi er een 19pt German Secondary specced BB captain op en geen DD die in de buurt komt, want lol je secondaries hebben een grotere range dan zijn torps en concealment :)

• SpamLame
Louwke schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:03:
Ok Wargaming gaat de Konig Albert uit de verkoop halen. .....
Ach die had ik al, itt de gremy & nikolai :(

• Zertaxka
  • Niet online
4C710N57AT1ON5

Code voor 5 containers, Gamescon vlag en 20 Restless Fire camo's

-edit-

Blijkbaar zijn ze al weer op :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Zertaxka op 24-08-2017 15:57 ]

• PcDealer
Ben maar niet bang, ik denk dat rond Kerst ze weer te voorschijn komen, voor een "klein" bedrag.

Over de patch van vandaag: https://eu.wargaming.net/support/news/157
Known issues 0.6.9: https://eu.wargaming.net/support/news/255

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 24-08-2017 15:46 ]

• GLR89
Zertaxka schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:19:
4C710N57AT1ON5

Code voor 5 containers, Gamescon vlag en 20 Restless Fire camo's
bedankt voor de tip, maar ik vrees dat de code al buiten gebruik is, of te vaak gebruikt. Werkt iig niet meer

• SpamLame
Graf Zeppelin cockup , aldus Notser zou het schip nog niet verkocht moeten worden/zijn
https://www.reddit.com/r/...pparently_the_ship_wasnt/
YouTube: Don't Buy Graf Zeppelin [Language]

Dat zou echt 8)7 zijn
Kijk ik op NA, Asia en RU zie ik haar niet in de shop staan.
Maar zie wel de ОКТЯБРЬСКАЯ РЕВОЛЮЦИЯ in de RU shop

[ Voor 55% gewijzigd door SpamLame op 24-08-2017 19:34 ]

• PcDealer
Gebaseerd op mijn ervaring in ST en het filmpje heb ik het volgende te melden:
- Notser faalt door de dive bombers een schip van schuin op zij te pakken, je kunt het ook zien aan de ovaal
- de fighters zijn inderdaad geen first rate, slechter dan IJN
- de vertraging op de manual drop is inderdaad groot, eenmaal set meestal niet meer te veranderen, kies auto drop

Maar als inderdaad het nog niet gereleased had moeten worden, hoort het niet in de shop.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 24-08-2017 21:47 ]

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Heb de Nelson in de haven liggen. :)

• PcDealer
Eve182 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:41:
Heb de Nelson in de haven liggen. :)
Naast de Missouri zag ik al :)

• Eve182
Yes. Is een mooi duo. :)

• PcDealer
Antwoord op ticket:
Hello GoT_PcDealer,
Thank you for contacting our Customer Support for wargaming.net. My apologies for the late response!

We are really sorry that you experience such issues.

Based on the information from our databases, you have received penalty based on in-game complaints sent by our players.
In this case, there was no report send by other players
. I hope that will clarify the situation for you ;)
Waarom dan :?

• Grimmie187
PcDealer schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Antwoord op ticket:

[...]

Waarom dan :?
Haha wut?! 'Je bent gebanned vanwege klachten van andere spelers, er zijn echter geen klachten van andere spelers ontvangen' 7(8)7

• PcDealer
Grimmie187 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:34:
[...]

Haha wut?! 'Je bent gebanned vanwege klachten van andere spelers, er zijn echter geen klachten van andere spelers ontvangen' 7(8)7
Precies en nu is de ticket gesloten met als antwoord:
You have received penalty based on in-game complaints sent by our players.

Penalty has already been completed.

Since all the information has already been sent, the subject is closed.
Je snapt dat ik de survey met plezier heb ingevuld met zeer lage cijfers.

• Louwke
Haha een division tegen gehad en toen aan het uitlokken geweest in de chat? Of wellicht iemand weg geschoten uit de division dan heb je van die sneue figuren die je reporter voor abusive language.

• Sissors
  • Niet online
Misschien bedoelen ze dat het een automatische chat ban is gebaseerd op ingame reports, en niet dat spelers op andere manieren hadden geklaagd buiten het ingame systeem om. Al is dat ook slechts gokken.

Grote vraag is dan hoe je je gedraagt in de ingame chat, of dat zou kunnen verklaren dat mensen je rapporteren ;).

• PcDealer
Sissors schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:08:
Misschien bedoelen ze dat het een automatische chat ban is gebaseerd op ingame reports, en niet dat spelers op andere manieren hadden geklaagd buiten het ingame systeem om. Al is dat ook slechts gokken.

Grote vraag is dan hoe je je gedraagt in de ingame chat, of dat zou kunnen verklaren dat mensen je rapporteren ;).
Juist die dag nog niets gezegd en zelfs meermaals karma ontvangen. De dag er voor wel en division in mijn team die vervelend was, maar zelfs toen geen minkarma.

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
PcDealer schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:25:
[...]
Juist die dag nog niets gezegd en zelfs meermaals karma ontvangen. De dag er voor wel en division in mijn team die vervelend was, maar zelfs toen geen minkarma.
have you been a bad boy lester :9

• Eve182
Rus die een standaard antwoord door een slechte google translate heeft gegooid ?
:)

• PcDealer
Weer een cc weg:

Verwijderd

Ah jammer, iChase vond ik een van de betere Warships YTers. Jammer dat hij nu geen early reviews meer kan doen. Hij deed ook een serie met achtergrond info over verschillende schepen, en videos met uitleg waar ik destijds veel aan heb gehad.

Maar ik wilde eigenlijk dit posten: Meer info over aankomende clan features
Linkje: https://thearmoredpatrol....features-pan-asian-fleet/

edit; Ik zie dat de GZ alweer uit de shop is gehaald.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2017 00:33 ]

• SpamLame
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:13:

edit; Ik zie dat de GZ alweer uit de shop is gehaald.
idd, meer op https://worldofwarships.e...eppelin-Situation-Update/
Ook over iChase.
Extended refund policy voor de GZ + perks voor de originele kopers.
Voor haar in de plaats zijn nu Graf Spee bundles gekomen

[ Voor 21% gewijzigd door SpamLame op 27-08-2017 06:47 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:08
SpamLame schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 06:43:
[...]

idd, meer op https://worldofwarships.e...eppelin-Situation-Update/
Ook over iChase.
Extended refund policy voor de GZ + perks voor de originele kopers.
Voor haar in de plaats zijn nu Graf Spee bundles gekomen
maar Ichase komt dus niet terug als CC (geeft wel aan ook echt persoonlijk excuses gehad te hebben) denk dat dit wel zn eigen keuze was ?

crap lol via de reddit link idd eigen keuze :)

https://www.reddit.com/r/...n_update_from_developers/

[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 27-08-2017 10:05 ]

• PcDealer
Wargaming: get your act together...

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
Mooie pot in de Roon met een persoonlijk damage record.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QzbLwR3hEaZZPV0Z103Hr8c1/thumb.jpg

• PcDealer
Invite code voor WoWs (nieuwe accounts dus): GCWSGBB93VK2-ERY43

Laat het weten als het is gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 29-08-2017 17:14 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Begin ik na maanden weer een beetje interesse te krijgen in deze game, zo meteen in serieuze WG drama. :P

Overigens was de Graf Zeppelin maar een matig vliegdekschip geweest zoals die ontworpen was, zelfs als die af was gebouwd. Gigantisch schip, groter dan een Shokaku of een Essex, technische hoogstandjes overal, maar relatief kleine hangers, katapultsysteem had nooit fatsoenlijk gewerkt en de Me 109 was een slechte jager geweest voor een vliegdekschip. Braken al genoeg piloten door hun landingsgestel op het land. Je hebt er echt geen bewegend schip voor nodig. :P

De Ju-87C was ook problematisch geweest denk ik zo. Een absoluut verwoestende duikbommenwerper, beter dan de Amerikaanse Dauntless of de Japanse DA3 en eigenlijk de ultieme duikbommenwerper ooit ontworpen en gebruikt. De meeste duikbommenwerpers kwamen namelijk niet verder dan 50 graden duiken vanwege vervelende details zoals de bom loslaten, waarna die door je propeller heen zou vallen en dan ben je zelf de bom. De Ju-87 kon gewoon 89 graden duiken, en dan ben je extreem accuraat. Had waarschijnlijk wel enorme moeite gehad om uberhaupt op te stijgen vanaf een vliegdekschip, want opstijg baan was al snel te kort geweest voor dit toch vrij zware toestel. Opstijgen met een torpedo onder de Ju-87C kan je vergeten. Die toestellen zouden in de boeg van het schip eindigen en kaboem doen. O-)

Het is dus historisch accuraat dat de Graf Zeppelin zuigt. :+
Overigens moet je historische accuratesse soms laten varen. Wil je de Shokaku bijvoorbeeld historisch accuraat maken, dan moet je die een 95% kans geven te ontploffen als een bom van een duikbommenwerper de hangar raakt. De Japanners vonden het namelijk een goed idee om veel tankpunten voor brandstof in te bouwen in hun hangars, en om de druk hoog te houden in de leidingen gebruikten ze veel tussen verbindingen, die ook onder de dekken van de hangars liepen, en direct onder het vliegdek. Een bom erop, en dan springen er wat leidingen vol met kerosine en boem. Hebben we het nog niet over de slecht beschermde munitieliften van die schepen die direct in verbinding stonden met de magazijnen vol met explosieven. Kan een mooie steekvlam zo doorheen gaan en meer kaboem. :+

PS: hoi. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• GLR89
DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 00:09:
Begin ik na maanden weer een beetje interesse te krijgen in deze game, zo meteen in serieuze WG drama. :P

[...]

Welcome back.

:)

• Louwke
Hmm ja een fleet carrier zoals de US en IJN ze gebruikte was ook niet de insteel van de Duitsers voor het bouwen van een Carrier. Als je ziet dat ze hem als commerce raider en als platform tot bombarderen van steden wilden gebruiken dan is hij niet eens zo slecht. Dat was ook de reden voor de 203mm guns die op de Zeppelin zitten. Ook was de Stuka al lang veroudered wat ze zelf ook al door hadden aangezien ze een opvolger in gedachten hadden en al ontwikkeld hadden. Echter deze zijn nooit in gebruik genomen.

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 00:09:

Ik miste je al :) zat vorige week door je posts te scrollen of je nog leefde en voorwaar, ik zag ww2 gerelateerde posts :P

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 28-08-2017 09:29 ]

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Kan ik ook een uitnodiging krijgen voor GoT WoWs kanaal? Krijg het niet gevonden dit kanaal.

Username in game is ook "Sircuri"

Signature van nature

• PcDealer
Sircuri schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:34:
Kan ik ook een uitnodiging krijgen voor GoT WoWs kanaal? Krijg het niet gevonden dit kanaal.

Done.

• SpamLame
Sircuri schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:34:

Discord plug https://discordapp.com/invite/4mB4CBe

• PcDealer
Subs!
Q (Fourbombs): Is WG still looking into the possibility of introducing submariners in the game? Any insides to give?

A: One day; if we find out how to do it in a fashion that won't be either devastating to the gameplay, or boring, like watching the grass grow.
https://worldofwarships.e...mescom17/koi-mmunication/
Afbeeldingslocatie: https://worldofwarships.eu/static/9345fe5a34e/assets/8066215fe428d79802c75b8b9cc2c8a5.jpg

Ik zei het laatst nog op Discor, fokking tijd :)
Q (AndyHill): When can we buy consumables bulk through the inventory system?

A: Hopefully very soon. It's something we've been working on recently.
Haha! Meer opties voor losse vlaggen op NA, collectors dingie op RU...
Q (Milos__Varak): When you stop favoring the RU server and treat the EU server like a cow, which has only a cash cow?

A: We do not favour the RU server. We treat all servers equally.

[ Voor 48% gewijzigd door PcDealer op 28-08-2017 20:30 ]

• Sissors
  • Niet online
Q (Delysidus): Are u going to change totally random detonation system to someting logical? the same to fire system. like after 10X shells with 10% chance fire there will do fire on deck. and something to torps too.

A: The system is not random.
Euh, is hij zeker daarvan? Ik krijg het idee dat het toch behoorlijk random is.

• PcDealer
PcDealer schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:26:
30ste container een Super Container!
100x Victor Lima
750 Free XP en wat signalen.
11de containter een Super Container!
100x India Delta...

3 dagen Premium + Emden (had ik al dus in plaats daarvan 2,25 M credits) en port slot via Bonus Code van Gamescom :)

Free XP: 22.417
Nog 352.583 te gaan voor Nelson.

Tier X grinds:
- Des Moines, nog 11.149 Ship XP te gaan

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:56

WhySoSerious

Be the change.

PcDealer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 01:01:
[...]

100x India Delta...

3 dagen Premium + Emden (had ik al dus in plaats daarvan 2,25 M credits) en port slot via Bonus Code van Gamescom :)

Tier X grinds:
Hoe doe je dat toch man? Ik denk dat ik de afgelopen 100 containers (als het niet meer is) alleen maar 4 vlaggen had steeds, soms wat geld erbij...

[ Voor 58% gewijzigd door WhySoSerious op 29-08-2017 09:21 ]

Verwijderd

[...]

100x India Delta...

Tier X grinds:
Had gister ook een super container...volgens mij ook 100x india delta....

Hoe kwam je aan die bonuscode :P

• SpamLame
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

lucky bastards 55 containers en nog geen SC

code komt van GC/Tuccy (gezien Dealer een ST is)

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Sissors schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:13:
[...]

Euh, is hij zeker daarvan? Ik krijg het idee dat het toch behoorlijk random is.
Het ligt aan je definitie van random. Het is gebaseerd op een kans dus dan is het per definitie 'random'. De kans dat je wordt gedetonate wordt echter wel beïnvloed door een aantal factoren, zoals je armor, de plaats waar je geraakt wordt en met wat voor projectiel. Zo zie je bijvoorbeeld dat destroyers vaker gedetonate worden met gewone shells (lichtere armor) en BB's door torpedo's (splash damage houdt geen rekening met armor).

http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Detonation

Is het iedereen gelukt de laatste blueprint te verzamelen? Op zich fijn om de grind op T5 te kunnen beginnen, maar de T3 en T4 schijnen juist leukere schepen te zijn.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• GLR89
Joe_P schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:01:
[...]

Is het iedereen gelukt de laatste blueprint te verzamelen? Op zich fijn om de grind op T5 te kunnen beginnen, maar de T3 en T4 schijnen juist leukere schepen te zijn.
Yep, afgelopen reeks had ik sneller afgerond dan verwacht. Was nog in de ilusie 5bbs te moeten zinken met non-bbs tot ik ineens de melding kreeg new "blueprint flag added" ... wait whut :D bleek dus inmiddels missie 3 ook al afgerond te hebben.
De vorige reeks was een stuk lastiger, met name de 150k dmg in een cruiser en overleef en win was een behoorlijk frustrerende.

Vraag me alleen af, is de blueprint voldoende voor het unlocken van de schepen? of krijg je ze ook direct speelbaar in je haven??

• Louwke
In ieder geval unlocked. Echter als je op de NA pagina kijkt staat er dat ze een port slot en schip krijgen. Of worden we weer verwend in de EU?

NVM is nu ook aangepast op de EU site
https://worldofwarships.eu/en/news/common/fish-and-ships/
As a special reward, you will also be able to unlock special blueprint Commemorative flags for some of the new British Battleships, allowing you to unlock the ships and get them without spending any XP or Credits!
Earning blueprint 1 unlocks the Tier III Bellerophon and a Port Slot
Earning blueprint 2 unlocks the Tier IV Orion and a Port Slot
Earning blueprint 3 unlocks the Tier V Iron Duke, its commemorative flag, and a Port Slot
Lijkt er dus op dat ze in je Port liggen wanneer ze uit komen. On a side when?!!!

[ Voor 69% gewijzigd door Louwke op 29-08-2017 11:31 ]

• Joe_P
In de Q&A van Gamescom staat het volgende:

Q (dzobo30): When we have a clan wars?

A: Clan wars are just around the corner. As shown at gamescom, September's update should be bringing the most important features that all clan-lovers were waiting for. Clan base building, and reaping the benefits of those, as well as engaging in deep-sea clan-on-clan action, is all coming to your port very soon!

Dus zeker nog een weekje wachten. Tenzij ze de RN BB's unlocken zonder grote update (zoals bij bv. de Nelson ook het geval was).

• Louwke
September update is wel ruim zeker in Wargamings termen Soon™

Was het ook niet dat ze de German BB's met een micropatch er uit gegooiden?

• Grimmie187
Ugghh, wat duurt het lang voordat ik de Tier 6 New Mexico heb unlocked..

Kost mij veel moeite om 1000+ xp per potje te halen en ik moet nog 20k voor Tier 6, dat wordt nog een leuke grind voor de volgende tiers :O

• GLR89
Volgens mij zaten die in een volle update, maar de RN bbs zitten op dit moment al in de client, echter zijn ze nog niet actief speel en unlockbaar. Dus ze kunnen met een micro patch geactiveerd worden volgens mij.

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 17:50
Grimmie187 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:59:
Ugghh, wat duurt het lang voordat ik de Tier 6 New Mexico heb unlocked..

Kost mij veel moeite om 1000+ xp per potje te halen en ik moet nog 20k voor Tier 6, dat wordt nog een leuke grind voor de volgende tiers :O
De grind wordt steeds langer, voor T9 naar T10 moet je rond de 200k a 250k XP grinden (zonder de upgrades van je schip). Maar je moet het niet zien als een grind maar als het leren spelen van het spel.

Je hebt grosse mode 3 Tier gebieden in het spel
T1-4 newbie/ seal clubbing zone. Je kan max +1 tier uitkomen
T5-7 mid tier hier kan je schepen tegen komen 2 tiers hoger
T8-10 High tier

Op T8 kom je dus al uit tegen de end game schepen en je wilt tegen die tijd toch al wat games gespeeld hebben want anders kan je daar niets gaan doen. Ik heb nu een 1500 games en moet nog altijd men eerste T10 unlocken.

• SpamLame
Yup ook hier de 3 flags voor RN BBs.

@Grimmie187
FYI Los van de ship xp kan je ook de free xp gebruiken om te versnellen.
Verder;
  • indien je er geld voor over hebt, gebruik een premium account, gaat het een tikje sneller.
  • Indien je er de beschikking over hebt, gebruik economic signals en/of camo om het verder te versnellen.
  • Indien je er geld voor over hebt kan je camo of signals kopen in de webstore.

• Zertaxka
  • Niet online
GLR89 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:17:
Yep, afgelopen reeks had ik sneller afgerond dan verwacht. Was nog in de ilusie 5bbs te moeten zinken met non-bbs tot ik ineens de melding kreeg new "blueprint flag added" ... wait whut :D bleek dus inmiddels missie 3 ook al afgerond te hebben.
De vorige reeks was een stuk lastiger, met name de 150k dmg in een cruiser en overleef en win was een behoorlijk frustrerende.

Vraag me alleen af, is de blueprint voldoende voor het unlocken van de schepen? of krijg je ze ook direct speelbaar in je haven??
Gelukkig hoefde het niet in een cruiser en was een tier IV+ ship voldoende ;) .

Had zelf een monster pot in de Fletcher, 230k+ damage, 2700+ base xp. Full HP Montana die 8 torps pakt.
De upgrade torps maken de Fletcher zoveel beter en leuker. Heb de speed boost vervangen door de AA consumable en dat was in dit potje maar goed ook. Heeft 2x voorkomen dat de CV me kon killen, wiped gewoon het complete squadron uit voordat de CV uberhaupt kan droppen. Vond de Benson al leuk maar dit is 10x more fun !

• SpamLame
Hmm misschien m'n high tier usn dds reequipen

• GLR89
Zertaxka schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:12:
[...]

Had zelf een monster pot in de Fletcher, 230k+ damage, 2700+ base xp. Full HP Montana die 8 torps pakt.
De upgrade torps maken de Fletcher zoveel beter en leuker. Heb de speed boost vervangen door de AA consumable en dat was in dit potje maar goed ook. Heeft 2x voorkomen dat de CV me kon killen, wiped gewoon het complete squadron uit voordat de CV uberhaupt kan droppen. Vond de Benson al leuk maar dit is 10x more fun !
volgens de website uitleg wel, maar ingame werd toch echt cruiser vermeld. Had hem in de hakuryu of yamato anders allang gehad... :9

• Sissors
  • Niet online
Zertaxka schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:12:
[...]

Dat is wel heel veel schade, ik ga die 140k damage eis voor de missie deze week nog geen eens proberen te halen, met Benson ben ik blij als ik op de 100k schade zit, en met mijn cruisers ben ik er iig deze week ook nog niet gekomen.

Ik heb de XP om een Fletcher te kopen, al heb ik wel wat meer credits nodig om hem ook van upgrades te kunnen voorzien. Heb je hem dan helemaal torpedo specced, of gun specced? Wel 'jammer' dat je die keuze moet maken, en niet gewoon er twee kan kopen, ééntje voor torps en ééntje voor guns. Mijn gut feeling is om voor torpedos te gaan, omdat ik niet weet hoeveel beter de guns van de Fletcher zijn tov Benson, en hoewel base torpedos gelijk zijn, je met upgrades wel betere en meer kan hebben. Zal ook wat makkelijker zijn potjes in hoger tier schip, gezien 80% van mijn potjes in de Benson toch al tegen tier X schepen is.

Gisteren nog potje met Benson gedaan waar ik totaal van 5k schade had gedaan. En ik vond mezelf niet zo slecht spelen, maar simpelweg weinig reden gehad om te schieten. Die 5k was puur op een vijandelijke destroyer die ik toen ook vernietigde (met wat hulp dus wel). Daarna nog vooral gespot, paar torpedos afgeschoten die miste, en vijandelijke basis gecapped terwijl ik wachtte tot hun BBs zouden omkeren om de basis te redden. Maar dat deden ze nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 29-08-2017 14:52 ]

• Louwke
@Sissors Haha die game ja nog bedankt voor de spotting :) Die BB's gingen aardig aan het lopen bij het zien van een angry smoke puff terwijl ze self gespot werden en niets zagen.

Maar Fletcher all the way Torpedo specced zou ik zeggen. De reload kun je net boven een minuut krijgen. Verder zijn het gewoon weg goede torps met maar 10.5km range maar wel 19k dmg en je spot ze niet snel!
Wat betreft Speedbost, vergeet dat maar in de US lijn, Defensive fire is wat mij betreft veel nuttiger. Als is het maar om van die fighters af te komen of om de bombers een debuff te geven zodat je nog lastiger bent om te raken.

Verwijderd

Als ik nou eens een VI destroyer zou hebben dan kan ik eindelijk zo'n weekly afmaken :)

• Louwke
Ook al staat het nog niet op de world of warships pagina voor de EU. Maar Patch 0.6.10 komt er aan NA is morgen aan de beurt, dus dat betekend voor ons Donderdag.

Prepare your DD's! })

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:52:
[...]

Als ik nou eens een VI destroyer zou hebben dan kan ik eindelijk zo'n weekly afmaken :)
Als ik nou die week niet op vakantie was dan zou ik voor het eerst een weekly afmaken :P. (Ach, er zijn ergere dingen ;) ).

• Joe_P
Donderdag kom 0.6.10!

Dus toch al deze week:
- Britse BB's
- Verbeterde graphics en sound

• SpamLame
Louwke schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:57:
Ook al staat het nog niet op de world of warships pagina voor de EU. Maar Patch 0.6.10 komt er aan NA is morgen aan de beurt, dus dat betekend voor ons Donderdag.

Prepare your DD's! })
Nu wel op EU
https://worldofwarships.e...s/czech-navy-coming-next/
Eindelijk de CZ navy.

• GLR89
[...]

Mocht je echte centen willen spenderen. kan de Galant aanraden. t6 britse premium. Een leuk bootje voor zn tier.
SpamLame schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:05:
[...]

Nu wel op EU
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/czech-navy-coming-next/
Eindelijk de CZ navy.
huhhh :? niet eens 1 april 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door GLR89 op 29-08-2017 17:07 ]

• SpamLame
[...]

Zo'n weekly, valt wel mee, restricties zijn steeds anders zoals je vast al wel achter was gekomen.
En dan nog gauw even de Minekaze doorbuffelen en voila ,t6 DD voor u
GLR89 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:05:
[...]

Mocht je echte centen willen spenderen. kan de Galant aanraden. t6 britse premium. Een leuk bootje voor zn tier.

[...]

huhhh :? niet eens 1 april 8)7
Url guy troll, moest grinneken

[ Voor 37% gewijzigd door SpamLame op 29-08-2017 17:10 ]

• PcDealer
WhySoSerious schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:20:
[...]

Hoe doe je dat toch man? Ik denk dat ik de afgelopen 100 containers (als het niet meer is) alleen maar 4 vlaggen had steeds, soms wat geld erbij...
Dunno.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Gekregen zoals elk jaar op Gamescom door in de rij te wachten. World of Tanks dit jaar overgeslagen.
SpamLame schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:38:
[...]

lucky bastards 55 containers en nog geen SC

code komt van GC/Tuccy (gezien Dealer een ST is)
Was het maar zo. Ik en nog twee in de rij mochten meedoen met een quiz van Tuccy. A.d.h.v. foto's raden welk schip het is. Niks gekregen :(
GLR89 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Hoe krijg je een blueprint?
Deze schepen zitten al in de client :)
GLR89 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:59:
Volgens mij zaten die in een volle update, maar de RN bbs zitten op dit moment al in de client, echter zijn ze nog niet actief speel en unlockbaar. Dus ze kunnen met een micro patch geactiveerd worden volgens mij.
Enige wat volgens mij gebeurt is de status veranderen van test naar speelbaar zodat iedereen ze kan verkrijgen.
GLR89 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:05:
[...]

Idiote concealment en zeker i.c.m. single torps een dodelijk schip.

Verwijderd

SpamLame schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:08:
[...]

Zo'n weekly, valt wel mee, restricties zijn steeds anders zoals je vast al wel achter was gekomen.
En dan nog gauw even de Minekaze doorbuffelen en voila ,t6 DD voor u

[...]

Url guy troll, moest grinneken
ach man die minekaze....ik kan daar echt niet mee spelen haha misschien maar free xp buffelen met de isokaze...

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:10:

[...]
trolling....., if not speel de missies...? GLR bedoelde de blueprint flags voor RN BBs
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:11:
[...]

ach man die minekaze....ik kan daar echt niet mee spelen haha misschien maar free xp buffelen met de isokaze...
Mine is goed, nu ik moet mss zeggen was goed totdat reshuffle.
Geen idee nl want sinds ik heb de Kamikze R heb, is de Mine vertrokken.
Overigens zegt je WR iets anders

[ Voor 46% gewijzigd door SpamLame op 29-08-2017 17:14 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:12:
[...]

trolling....., if not speel de missies...? GLR bedoelde de blueprint flags voor RN BBs
Heb de UK missie van vorige gehaald, uiteraard bezig met de huidige.

Hood te koop in de tree.

• SpamLame
Zeker ik zie ze niet, ook niet na relog

• PcDealer
SpamLame schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:16:
[...]

Zeker ik zie ze niet, ook niet na relog
Na de update van donderdag :)

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:19:
[...]

Na de update van donderdag :)
Achso, zeg dat dan gelijk :>

Verwijderd

SpamLame schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:12:

Mine is goed, nu ik moet mss zeggen was goed totdat reshuffle.
Geen idee nl want sinds ik heb de Kamikze R heb, is de Mine vertrokken.
Overigens zegt je WR iets anders
Torps zijn nu 5,6km dus dat wordt lastig ;)
WR bedoel je winrate oid mee ? Ben nog niet zo thuis in alle afkortingen...

En waar had je die gecheckt?

• SpamLame
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:44:
[...]

Torps zijn nu 5,6km dus dat wordt lastig ;)
WR bedoel je winrate oid mee ? Ben nog niet zo thuis in alle afkortingen...

En waar had je die gecheckt?
Geen idee wat de torps nu doen, maar op de KamiR zijn ze 7km, net zoals op de minekaze, mutsuki heeft 8km. Fubuki heeft 6 (10 upgraded) gelijk aan de hatsu.
WR= winrate en check hier bv http://wows-numbers.com/player/527338503,Ploos1980/

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 29-08-2017 17:56 ]

• PcDealer
[...]

Nog 352.583 te gaan voor Nelson

Tier X grinds:
Derde tier X! oOo
Montana, Shimakaze en ->

Ship Researched: Des Moines, 237.500 Ship XP
Ship Purchased: Des Moines, 19.800.000 credits
Witherer en Dreadnaught in de derde pot :p

Free XP: 25.536
Nog 349.464 te gaan voor Nelson

• Louwke
Man gisteren een potje Grozovoi gedaan met GLR89 en Duckoftheseas, hebben we aardig snel gewonnen overigens met 3-0 in caps gaat het snel! Echter wat me het meeste irriteert is de hoeveelheid XP die ik kreeg. Ik ga dus als DD als eerste de cap in. Spot een Gearing onthoud hem de cap en wordt zelf geradard. Op dat moment vlucht ik richting de edge van de cap en smoke mijn division en wat BB's die er bij liggen. Gearing vlucht en ik kan de cap weer in en pak een solo cap. Ik blijf daarna spotten en mijn team ook smoken. Game eindigd uiteindelijk dus redelijk snel. Heb niet veel damage gedaan maar toch wel een aardige contributie geleverd aan het team. En wat zie je je staat ergens onderaan de lijst met XP verdiend als stank voor dank. Waarom zou je eigenlijk nog gaan cappen als DD zijnde? De reward is er niet voor je verliest een hoop health en smoken en spotten waarom zou je dat doen aangezien pure damage dus veel meer rewards geeft..

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:50:
Man gisteren een potje Grozovoi gedaan met GLR89 en Duckoftheseas, hebben we aardig snel gewonnen overigens met 3-0 in caps gaat het snel! Echter wat me het meeste irriteert is de hoeveelheid XP die ik kreeg. Ik ga dus als DD als eerste de cap in. Spot een Gearing onthoud hem de cap en wordt zelf geradard. Op dat moment vlucht ik richting de edge van de cap en smoke mijn division en wat BB's die er bij liggen. Gearing vlucht en ik kan de cap weer in en pak een solo cap. Ik blijf daarna spotten en mijn team ook smoken. Game eindigd uiteindelijk dus redelijk snel. Heb niet veel damage gedaan maar toch wel een aardige contributie geleverd aan het team. En wat zie je je staat ergens onderaan de lijst met XP verdiend als stank voor dank. Waarom zou je eigenlijk nog gaan cappen als DD zijnde? De reward is er niet voor je verliest een hoop health en smoken en spotten waarom zou je dat doen aangezien pure damage dus veel meer rewards geeft..
Tja assisting your team word niet echt gewaardeerd ie;
-spotting
-smoking
krijg je naar mijn weten 0 xp mee.

Zuur als je zelf niet veel dmg hebt gedaan of niet meerdere caps hebt kunnen pakken.
Extra zuur als het je first win was en/of je had +X (f)xp signals.

Een reward mechanisme zou dan + X karma (plays well) zijn, maar ja anders dan een nummertje is het niet.
Even los van de reward want victory.

• Zertaxka
  • Niet online
Toevallig gisteren hetzelfde in de Minsk. Nieuwe Captain (6 punten) omdat de oude al in de Kiev zit, dus vol met XP/Crew XP vlaggen. Cappen redelijk snel alle 3 de caps en voordat ik het doorhad was het game over. Waren er al zoveel DD's en cruisers van de tegenstander dood dat ze zonder punten zaten. Klaar binnen 5 minuten met waardeloze xp als gevolg.
Geloof dat ik met XP vlaggen en camo iets van 2.7k had als dubbel (zonder Premium) }:|

• Eve182
Mmmh, ik hen geen enkele blueprint gehaald. :-)

• SpamLame
Eve182 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:38:
Mmmh, ik hen geen enkele blueprint gehaald. :-)
oops then its grinding up the tree for you.

In ander nieuws, onlangs in 1 game 2 keer iemand laten detonaten O_O. No pictures, it didnt happen, move along nothing to see

[ Voor 24% gewijzigd door SpamLame op 30-08-2017 15:11 ]

• Joe_P
Louwke schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:50:
[..]
Waarom zou je eigenlijk nog gaan cappen als DD zijnde? De reward is er niet voor je verliest een hoop health en smoken en spotten waarom zou je dat doen aangezien pure damage dus veel meer rewards geeft..
Cappen zelf levert (vrijwel) geen xp op, maar het geldt als een multiplier voor de rest van de xp die je hebt gekregen. Alleen cappen en spotten kan heel nuttig zijn voor je team, maar levert helaas op zichzelf heel weinig xp op.

Helaas is damage doen de enige betrouwbare vorm van xp verdienen. Altijd frustrerend als de snipende Yamato die aan het einde nog over is meer xp haalt dat jij, die actief met de caps bezig was en daardoor eerder dood ging.

• PcDealer
PcDealer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:10:
[...]
Heb een aantal vlaggen met voorkant, zijkant, etc :)

• Louwke
Clan battles in de Super test vanaf 0.6.11
https://www.reddit.com/r/...&utm_name=WorldOfWarships

Clanbattles met Clan rules, 7v7 op jawel T10!

• Wognummer
Weet iemand hoe die blueprints werken

ik heb alleen de laatste gehaald van de Iron duke

krijg je dan de iron duke of toch stiekum de T3 omdat je maar een vlag gehaald hebt? (zit op het werk kleine discussie met een collega)

• GLR89
Louwke schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:26:
Clan battles in de Super test vanaf 0.6.11
https://www.reddit.com/r/...&utm_name=WorldOfWarships

Clanbattles met Clan rules, 7v7 op jawel T10!
qua schepen de leukste tier, maar compleet in onbalans! Mino, Des Mo combi en succes met de rest.... nee gaat hem niet of nauwelijks worden vrees ik :|
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:08:
Weet iemand hoe die blueprints werken

ik heb alleen de laatste gehaald van de Iron duke

krijg je dan de iron duke of toch stiekum de T3 omdat je maar een vlag gehaald hebt? (zit op het werk kleine discussie met een collega)
er bestaat wat onduidelijkheid over, maar vanuit NA werd gemeld
vlag van missie 1 geeft de tier 3 Bellerophon
vlag van missie 2 geeft de tier 4 Orion
vlag van missie 3 geeft de tier 5 Iron Duke

dus niet het aantal vlaggen maar een specifieke vlag geeft recht op het desbetreffende schip.
heb je dus de vlag van missie 2 dan krijg je de Orion (t4)
offtopic:
patch van NA is gisteren al online gekomen. Eu volgt vandaag (10:00) pas

[ Voor 3% gewijzigd door GLR89 op 31-08-2017 10:34 ]

• Wognummer
GLR89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

qua schepen de leukste tier, maar compleet in onbalans! Mino, Des Mo combi en succes met de rest.... nee gaat hem niet of nauwelijks worden vrees ik :|

[...]
TNX voor de duidelijkheid

enne gewoon 7 GKF!

Met een secondary berserkerspec hydro aan en gaan. (en dan hopen dat je tegenstander niet teveel DD's mee heeft die torps blijven gewoon vervelend op je duitse BB)

• GLR89
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:38:
[...]

TNX voor de duidelijkheid

enne gewoon 7 GKF!

Met een secondary berserkerspec hydro aan en gaan. (en dan hopen dat je tegenstander niet teveel DD's mee heeft die torps blijven gewoon vervelend op je duitse BB)
YW,

2x mino, 2x Des Mo, 1x Gearing, 1x Conq en 1x Haku

Radar/smoke vlek waar torps uit komen. spotting in de vorm van haku planes om inkomende torps etc te vinden. Radar voor overige fun en Conq als de ultime vlammenwerper met mega heal.. Gearing voor de ambushes. zou evt ook een Z-52 kunnen zijn.

• Louwke
Gearing/Mino/Des Moines is een mooie combi lijkt me. Of wellicht de Z52 ipv de Gearing ivm torp spam en Hydro!
Echter de vraag os hoe is de Mino in competitive gameplay? Een verkeerde salvo en *BOOM"
BB's zouden hoogstwaarschijnlijk de Conquerer zijn, goede heal en insane HE dmg.

Set up zou kunnen zijn :
Hakuryu
Conquerer
Conquerer
Gearing
Z52
Des Meme
Minotaur

• Joe_P
Het probleem met T10 is denk ik ook dat je iemand moet hebben met een T10 carrier Hakuryu.

Daarnaast ben ik erg benieuwd wat ze gaan doen met de aanpassingen aan de concealment bij vuren in rook. Zoals het er nu uit ziet heeft het weinig zin meer om BB's te smoken (alleen zodat ze veilig kunnen healen). Wat mij betreft een goede ontwikkeling (want minder statische smoke meta), maar het beperkt wel het voordeel dat teamplay kan bieden.

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Louwke schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:46:
Gearing/Mino/Des Moines is een mooie combi lijkt me. Of wellicht de Z52 ipv de Gearing ivm torp spam en Hydro!
Echter de vraag os hoe is de Mino in competitive gameplay? Een verkeerde salvo en *BOOM"
BB's zouden hoogstwaarschijnlijk de Conquerer zijn, goede heal en insane HE dmg.

Set up zou kunnen zijn :
Hakuryu
Conquerer
Conquerer
Gearing
Z52
Des Meme
Minotaur
Zou de Moskva niet vergeten met advanced Radar is die echt awsome en goede armor! en awsome guns (is eigenlijk een BB met Radar :9~

• GLR89
sneakeye schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:49:
[...]

Zou de Moskva niet vergeten met advanced Radar is die echt awsome en goede armor! en awsome guns (is eigenlijk een BB met Radar :9~
idd moskva ipv des moines zie ik ook nog plaatsvinden.
Joe_P schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:47:
Het probleem met T10 is denk ik ook dat je iemand met hebben moet een T10 carrier Hakuryu.
check
GLR89.midway.hakuryu
Daarnaast ben ik erg benieuwd wat ze gaan doen met de aanpassingen aan de concealment bij vuren in rook. Zoals het er nu uit ziet heeft het weinig zin meer om BB's te smoken (alleen zodat ze veilig kunnen healen). Wat mij betreft een goede ontwikkeling (want minder statische smoke meta), maar het beperkt wel het voordeel dat teamplay kan bieden.
Ja wmb een zeer welkom zijnde nerf. De smoke spam meta is als uitdelende partij semi leuk, maar als tegenstander echt verschrikkelijk. Alles wordt mega passief en er zit nauwelijks flexibiliteit in de gameplay. Gooi in de mino een smokje neer en de kans is groot dat er +3 man bij je komt liggen, ware het niet dat de meeste idioten je er gewoon uit drukken.
Pagina: 1 ... 77 ... 129 Laatste