Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27
GLR89 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:56:
Je kunt ze dus "verdienen" door missies, maar komen ze ook gelijktijdig uit als lijn zodat je ze zoals elke lijn kunt grinden? Indien mogelijk lijkt de laatste variant me sneller.
Nope.
069 heeft de blueprints, niet de techtree.
Als gamescon de aankondiging van de release is dan zou ik obv de missies en update cycle verwachten dat 31 aug de techtree er op zijn vroegst in gaat voor de avg. joe.
Maw speel de missies en zodra de techtree erin zit, dan kan je de eerste X BBs gelijk unlocken, waarbij X = aantal blueprints dat je hebt verdiend.

[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 10-08-2017 07:44 ]

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:49
Jup zo lees ik het ook. Geruchten zijn ook dat ze deze missies gedaan hebben omdat de lijn dus uitgesteld is tot September.

On a side note:
https://www.reddit.com/r/...g_pan_asia_t10_destroyer/

Leuke discussie over de T10 DD van de PanAsia tree. Zoals het er nu uit ziet:
5.39km concealment, met de juiste specs.
68kt torps, 13km range en 0.8km detection. Deep running dus niet handig tegen DD's maar tegen BB's
36.5kt speed.

Of te wel, waarom zou je Shimakaze spelen? Sure de 15 torps zijn leuk. Maar tegen een Gearing clone met betere concealment betere torps en betere guns. Bye bye IJN DD's

[ Voor 68% gewijzigd door Louwke op 10-08-2017 09:47 ]

Untappd: Louwke80

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
De eerste videobeelden van de Nelson zijn er:

https://www.twitch.tv/videos/165749031?t=7m19s

De prijs: 375.000 free XP. Wel redelijk veel voor een T7, maar even afwachten of het ook een leuk schip wordt om te spelen.

De actie om alvast britse BB's vrij te spelen is wel nice. Zo geven ze de vaste spelers alvast een beetje een voorsprong en krijg je niet zoveel seal clubbing voor de nieuwe spelers. Dat is altijd wel een probleem met de release van een nieuwe lijn.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Joe_P schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:30:
De eerste videobeelden van de Nelson zijn er:

https://www.twitch.tv/videos/165749031?t=7m19s

De prijs: 375.000 free XP. Wel redelijk veel voor een T7, maar even afwachten of het ook een leuk schip wordt om te spelen.

De actie om alvast britse BB's vrij te spelen is wel nice. Zo geven ze de vaste spelers alvast een beetje een voorsprong en krijg je niet zoveel seal clubbing voor de nieuwe spelers. Dat is altijd wel een probleem met de release van een nieuwe lijn.
Aaaaarg ik was aan het sparen voor de misouri en heb een 370 000 free xp.

Doorsparen of de nelson?

Iemand die me 750 free xp wil geven om ze eens beide te kunnen proberen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
k995 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Doorsparen of de nelson?
Ik zit op 705.000 Free XP, ik weet het wel! Ik ga niet het risico nemen dat de Missouri straks weg is.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Louwke
k995 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Doorsparen of de nelson?

Iemand die me 750 free xp wil geven om ze eens beide te kunnen proberen?

USS Creditprinter wil je niet missen :)

Zelfs de mindere potjes leveren al snel 600k credits op. Laatst een loss met 970k winst.

[ Voor 10% gewijzigd door Louwke op 10-08-2017 11:46 ]

• k995
Hmm als ik eens uitreken moet ik nog 500 games spelen met de vlaggen die ik momenteel heb.

Toch nog enkele maanden.

Eens zien hoe goed die nelson onthaald word.

• Joe_P
Louwke schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
USS Creditprinter wil je niet missen :)

Zelfs de mindere potjes leveren al snel 600k credits op. Laatst een loss met 970k winst.
Hmm, ik heb voorlopig wel voldoende credits. Daarnaast is de Nelson wel een stuk unieker dan een Iowa kloon met radar.

Na het bekijken van de filmpjes lijkt de Nelson wel een interessant schip. Wel een beetje apart dat die gast van WG z'n Nelson vol voor HE had gespec'd (DE en IFHE). Maar de hoeveelheid vuur en HE damage op BB's was wel hilarisch. De Britse heal is ook echt bizar goed, gekoppeld met redelijke concealment en je hebt wel een leuk hit and run schip (alhoewel, hij is redelijk log en traag).

Inmiddels is de eerste blueprint binnen, dus de T2 kan ik iig overslaan. 8)

• SpamLame
Aw Laerius bites the dust :'( (maar wel je 10secs of gfycat20 mins of YT fame, geen stream highlight op YT/Twitch gevonden ;( )
Benieuwt met wie hij in een div zat.

[ Voor 25% gewijzigd door SpamLame op 11-08-2017 08:29 ]

• Louwke
Oh lol had het niet eens gezien, never go Broadside, never go full broadside Laerius! Het meest bekende slachtoffer van de Nelson nu omdat iedereen dacht dat ze met HE gingen spammen!

• PcDealer
Louwke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:00:
Oh lol had het niet eens gezien, never go Broadside, never go full broadside Laerius! Het meest bekende slachtoffer van de Nelson nu omdat iedereen dacht dat ze met HE gingen spammen!
Ik kreeg die opmerking ook toen ik gisteren de RNBB's aan het uitlaten was: waarom gebruikt iedere tester HE? Omdat het leuk is. Maar speccen voor HE betekent niet dat AP opeens niet meer beschikbaar is.

• SpamLame
In ander nieuws/roddels, 0.6.10 krijgt mogelijk uitgebreidere Clan functies, waarmee schepen van bepaalde naties kortingen op service cost & aanschaf krijgen, XP income omhoog gaat en aantal clanmembers (max 50) omhoog gaat.
Allles is unlockable dmv van "oli/olie".

• Louwke
SpamLame schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:15:
[...]

Aw Laerius bites the dust :'( (maar wel je 10secs of gfycat20 mins of YT fame, geen stream highlight op YT/Twitch gevonden ;( )
Even gekeken begint met een L, dus zal waarschijnlijk Lightmike geweest zijn

• PcDealer
Gisteren Witherer behaald in Montana. HE ftw!
SpamLame schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:18:
In ander nieuws/roddels, 0.6.10 krijgt mogelijk uitgebreidere Clan functies, waarmee schepen van bepaalde naties kortingen op service cost & aanschaf krijgen, XP income omhoog gaat en aantal clanmembers (max 50) omhoog gaat.
Allles is unlockable dmv van "oli/olie".
Heb liever Teambattles eerst terug!

Maar goed, dit is precies als Strongholds in WoT.

[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 11-08-2017 09:20 ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Even gekeken begint met een L, dus zal waarschijnlijk Lightmike geweest zijn
En nog 1 onderaan de teamlist Div A DD. Lijkt een R(on2U?).

Maar waar ik meer opzoek naar ben is een replay.
PcDealer schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:19:

Heb liever Teambattles eerst terug!
Hoezo?
PcDealer schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:19:
Maar goed, dit is precies als Strongholds in WoT.
Als ik https://worldoftanks.eu/en/clanwars/strongholds/ lees, ken het verder niet in WoT, dan toont strongholds gelijkenis met de wows uitbreiding maar ik vind ze niet gelijk. Het zou kunnen dat strongholds ooit een identieke start heeft gehad, maar ook dat weet ik niet
Nu is een vergelijking trekken ook niet eens zo makkelijk gezien de ontwikkeling van 0610 nog loopt.

[ Voor 56% gewijzigd door SpamLame op 11-08-2017 11:49 ]

• Louwke
SpamLame schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:20:
[...]

En nog 1 onderaan de teamlist Div A DD. Lijkt een R(on2U?).

Maar waar ik meer opzoek naar ben is een replay
Oh nog een dan is het Republiek, die waren gisteren alle 3 online dus grote kans. Ron moest werken de hele week in de avond namelijk

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Oh nog een dan is het Republiek, die waren gisteren alle 3 online dus grote kans. Ron moest werken de hele week in de avond namelijk
Ow ja.

Je ziet haar niet vaak maar de IJN T4 CL Yubari €19.99 https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/6869/ is nu te koop.

[ Voor 18% gewijzigd door SpamLame op 11-08-2017 11:40 ]

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
Louwke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Klopt.
Heb alleen Donderdagmorgen even paar potjes gedaan na de update. Verder nog niet gespeeld deze week.

• SpamLame
auroortje schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Klopt.
Heb alleen Donderdagmorgen even paar potjes gedaan na de update. Verder nog niet gespeeld deze week.
Te druk met je eigen world of warplanes ;)

• Louwke
RN Battleship repairparty: @72s krijg de link niet werkend vanaf die tijd...

[ Voor 24% gewijzigd door Louwke op 11-08-2017 14:45 ]

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:45:
RN Battleship repairparty: @72s krijg de link niet werkend vanaf die tijd...

[video]
Lijkt bij embedded video ook niet te werken als YouTube: Peter Griffin fights the amish werkt het prima op het embedded na dan

[ Voor 18% gewijzigd door SpamLame op 11-08-2017 15:28 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pfff erg irritant dat torpedos die duidelijk de boeg missen soms alsnog exploderen.

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Te druk met je eigen world of warplanes ;)
Eergisteren nog 1.800 Free XP verdiend door 10x te winnen met mijn Anniversary vliegtuig. Alleen te gebruiken binnen WoWp en WoT.
Sissors schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:52:
Pfff erg irritant dat torpedos die duidelijk de boeg missen soms alsnog exploderen.
Kan het zijn dat de bulbsteven wordt geraakt door diepe torps?

[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 12-08-2017 13:23 ]

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
World of warships Mobile :)

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 09:10
SpamLame schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:15:
[...]

Ik weet het maar wilde ook niet rammen, had gehoopt op citadels met m'n rear gun turret maar helaas.

@LightMike was pressend als backup maar dat hielp blijkbaar niet alsnog verloren. Gelukkig stonden we al wel achter en heb ik hiermee niet de pot verloren voor het team dat was al door andere gedaan.

• Louwke
Man man wat een plezier gisteren avond op Discord zeg. Goed dat het eens zo ontzettend druk was! Hilarische potjes om zo met een man of 9 tegelijkertijd in een game te komen. Ook al wist je al welke zijde er ging winnen :*)
Moeten we echt vaker doen. Ook had ik som het gevoel dat andere het ook leuk vonden in game tenminste door de opmerkingen via de general chat te lezen. Tenminste we deden er ook alles aan om elkaar te slopen dat hielp ook mee natuurlijk.

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:39:
Man man wat een plezier gisteren avond op Discord zeg. Goed dat het eens zo ontzettend druk was! Hilarische potjes om zo met een man of 9 tegelijkertijd in een game te komen. Ook al wist je al welke zijde er ging winnen :*)
Moeten we echt vaker doen. Ook had ik som het gevoel dat andere het ook leuk vonden in game tenminste door de opmerkingen via de general chat te lezen. Tenminste we deden er ook alles aan om elkaar te slopen dat hielp ook mee natuurlijk.
Eensch :Y

• PcDealer
Hilarische multiqlique :)

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Louwke schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:39:
Wat is de link voor de Discord?

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 13:39
Even een vraag, heb binnenkort 4 punten op m'n bismarck te besteden en wilde die eigenlijk in manual fire control for seconday armament doen, maar zit nu te twijfelen om adrenaline rush eerst te doen.

Nu schieten secondaries naar beide kanten, maar met manual fiore control niet meer begreep ik en dat is misschien toch wel wat minder?

wat is jullie mening daarover?

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:15
Hiawatta schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:45:
Even een vraag, heb binnenkort 4 punten op m'n bismarck te besteden en wilde die eigenlijk in manual fire control for seconday armament doen, maar zit nu te twijfelen om adrenaline rush eerst te doen.

Nu schieten secondaries naar beide kanten, maar met manual fiore control niet meer begreep ik en dat is misschien toch wel wat minder?

wat is jullie mening daarover?
die -70% dispersion is mij meer waard dan het automatisch op doelen gaan vuren. Zou het dus zeker adviseren. Komt iemand binnen 11,5km CTRL+Klik op betreffende schip en ze branden los. De kans dat er aan 2 zijdes iemand binnen secondary afstand is is vrij klein. Brawlen is ok, maar brawlen terwijl je van 2 kanten ingesloten bent is niet handig.

• Joe_P
Na het kijken van de eerste video's en streams van de RN BB's ben ik erg benieuwd hoe ze uiteindelijk de heal gaan balancen. De lijn lijkt wel interessant en sterk, maar ze zijn wat kwetsbaarder dus dan kan de extra sterke heal veel uitmaken.

De balance / power creep ten opzichte van cruisers is wel een beetje zoek lijkt het. De Conqueror heeft met een volle stealth build een km betere concealment dan een Hindenburg. :? Ik ben daardoor een beetje bang dat je als cruiser nu nog meer van afstand HE moet gaan spammen omdat er altijd ergens een Britse BB kan opduiken, zelfs binnen je concealment.
GLR89 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

De kans dat er aan 2 zijdes iemand binnen secondary afstand is is vrij klein. Brawlen is ok, maar brawlen terwijl je van 2 kanten ingesloten bent is niet handig.
De secondaries van de Bismarck zitten (net als bij veel andere schepen) ook vooral op de zijkanten. Daardoor is de kans dat je ze effectief voor meerdere schepen kunt gebruiken nog kleiner. Wat ik meestal doe is anglen naar het schip dat de grootste threat is en dan de secondaries op andere schepen zetten, dus beter in bereik van de secondaries.

Verwijderd

GLR89 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:06:

die -70% dispersion is mij meer waard dan het automatisch op doelen gaan vuren. Zou het dus zeker adviseren. Komt iemand binnen 11,5km CTRL+Klik op betreffende schip en ze branden los. De kans dat er aan 2 zijdes iemand binnen secondary afstand is is vrij klein. Brawlen is ok, maar brawlen terwijl je van 2 kanten ingesloten bent is niet handig.
Ik zou adrenaline rush niet zomaar negeren, dat is wel een boost voor je algemene DPM, main batteries EN je secondaries. Ik zou persoonlijk die eerst nemen, daarna manual firing.

• Joe_P
Voor mijn BB builds pak ik overigens nu standaard Adrenaline Rush als 2e skill. De extra dpm die je daardoor krijgt is het wat mij betreft meer waard dan die paar seconden snellere turrets. De Bismarck heeft redelijk snelle turrets dus ik heb voor AR gekozen.

• PcDealer
Als goede speler doe je altijd manual aim!

• GLR89
Adrenaline rush is sowiso een nobrainer. Voor alle BBs en menig cruiser de to go 2e captain perk. Dat je turrets sneller draaien is eigenlijk alleen bij de IJN BB's en Cruisers een musthave, maar een echte boost kun je het nou ook weer niet noemen.

Het ging mij er meer om dat je het manual fire control niet zou nemen omdat je secondaries dan niet meer zelfstandig gaan vuren. Daar doelde ik met -70% dispersion op. Als je de punten voor MFC hebt is dat een musthave op de duitse BBs. De extra nurnberg die op de zijkant van je schip is gemonteerd accuraat zien vuren is zinvoller dan dat je niet hoeft na te denken over welk schip je selecteert voor je secondaries.

• PcDealer
Gevonden op YT en niet op de WoWs.eu site:

[ Voor 27% gewijzigd door PcDealer op 15-08-2017 12:06 ]

• Hiawatta
Ok Thx allemaal, ik weet voldoende, secondaries first!

• Joe_P
Afbeeldingslocatie: https://worldofwarships.asia/dcont/fb/image/82b6f5bc-81a4-11e7-a02e-38eaa7374f3c.gif

Nieuwe effects te testen in de nieuwe PT (0.6.10)

• GLR89
Dat is echt bruut! Het enige wat het nog meer af zou maken is crew die over het schip beweegt en guns bemand. En dat je bij een zinkend schip reddingsboten en vlotten te water ziet gaan (:

• Sissors
  • Niet online
De effecten lijken vooral groter te zijn geworden, wel bruut idd. Overall zou ik overigens ook niet klagen als het grafisch opgepoetst wordt. En dan mag dat ook wel zonder teveel zwaarder te worden, want (vind ik iig) het ziet er nou niet zo geweldig uit grafisch, en desondanks is het nou ook niet dat ik zoveel FPS ervoor terug krijg.

Na gisteren tot 98k schade te zijn gekomen voor de missie voor 100k schade + 2 kills, had ik vandaag weer een potje waar ik een eind was. 1 kill en 75k schade gedaan, ik lag met DD in smoke, en had één set torpedos recht van voren op een BB afgeschoten waarvan één treffer was, en hij repair moest gebruiken. Zonder detection moest ik even mijn smoke verlaten om hem te zien, en tweede set torpedos af te schieten. Helaas vanwege enemy DD + hij verwachtte dat blijkbaar, werd ik direct opgeblazen, maar niet voordat ik nog net torpedos kon afschieten, weer zo ongeveer recht van voren.
Resultaat: 1 treffer + flooding. Dus toen zat ik op 90k schade, en kon ik leuk afwachten of flooding genoeg zou doen voor hij weer kon repareren, en of ik die laatste kill zou krijgen. Uiteindelijk ging hij ten onder met 102k schade voor mij :).

• k995
GLR89 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:26:
Dat is echt bruut! Het enige wat het nog meer af zou maken is crew die over het schip beweegt en guns bemand. En dat je bij een zinkend schip reddingsboten en vlotten te water ziet gaan (:
Idd echter eens gelezen dat dit als gevolg zou hebben dat in de VS de leeftijd vanaf wanneer het gespeeld zou worden omhoog zou gaan en dat men het daarom niet wil.

Hoop noh altijd ooit op een mod of zo.

• GLR89
k995 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Idd echter eens gelezen dat dit als gevolg zou hebben dat in de VS de leeftijd vanaf wanneer het gespeeld zou worden omhoog zou gaan en dat men het daarom niet wil.

Hoop noh altijd ooit op een mod of zo.
klopt, dat is de Pegi registratie. War Thunder heeft een Pegi12 registratie.World of Tanks en World of Warships hebben maar een Pegi7 rating.

• Louwke
@GLR89 dan doe die PEGi12 maar wellicht scheelt dat iets in de weekenden en zoals gisterenavond :)

• SpamLame
Een rating hoeft natuurlijk niet in te houden dat men zich daaraan houd.

Verwijderd

Lootboy Reddit WoWS

Je kan een marblehead winnen. Let wel dat je hier een e-mailadres/facebook/twitter gebruikt waar je op gespamd kan worden want het waarschijnlijk wel gemined worden.

Ik heb er vier invitational codes uitgekregen (waar ik natuurlijk niks aan heb) dus als je er 1 wilt hebben stuur dan maar een berichtje voor een code.

• GLR89
SpamLame schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:18:
klopt, maar in andere landen is de wetgeving toch wel dusdanig anders dan in NL. Evenals bijbehorende boetes en strafmaat bepalingen. Mooiste voorbeeld is nog altijd de USA waar kinderen van 12 wapens mogen kopen incl munitie maar je moet het niet wagen ook maar een blikje radler aan te raken onder de 21 want dan is de hommeles niet te overzien. Bedrijven hebben zich in te dekken en dat doen content creators dmv bijvoorbeeld deze rating. Waagt iemand het onder deze leeftijdsgrens toch de content te gebruiken dan is de fabrikant ingedekt en ligt de schuld bij ouder/voogd etc.
verder zal WG zich wel in willen dekken dat tere zieltjes per ongeluk gekwetst kunnen worden dus laten ze het (ik kan op iets dat op een mens/dier lijkt schieten) er maar helemaal uit. Bovendien mogen ze hun aanbod nu legaal aan een groter publiek adverteren.

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:18:
Je doelt op de spelers? De uitgever heeft natuurlijk wel zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Ik zit op 736.000 Free XP. Gisteren was mijn internet helaas stuk bij Centerparcs :(

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 16-08-2017 16:15 ]

• SpamLame
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:20:
Lootboy Reddit WoWS

Je kan een marblehead winnen. Let wel dat je hier een e-mailadres/facebook/twitter gebruikt waar je op gespamd kan worden want het waarschijnlijk wel gemined worden.

Ik heb er vier invitational codes uitgekregen (waar ik natuurlijk niks aan heb) dus als je er 1 wilt hebben stuur dan maar een berichtje voor een code.
Zo alles gedaan wat ik kan doen.
Comics lezen.
Kaarten shredden.
Daily bonus
The works, zonder dat het geld kost.
Maar nope alleen invite codes gehad.
Denk dat ik wel 5-7 lootpack geopend heb :'(

Ook met een 2de account noppes, niks, nadaa, ik denk dat ze hun quota al gehaald hebben, nu ja jammerdebammer
PcDealer schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Je doelt op de spelers? De uitgever heeft natuurlijk wel zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Klopt bedoele idd de (wouldbe) spelers.
Dat de uitgever zich aan de regels van het land moet houden is prima, maar dat houd niet automatisch in dat spelers zich iets van die rating aantrekken.
Maar goed back to wows

[ Voor 26% gewijzigd door SpamLame op 16-08-2017 17:30 ]

Verwijderd

SpamLame schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:20:
[...]

Zo alles gedaan wat ik kan doen.
Comics lezen.
Kaarten shredden.
Daily bonus
The works, zonder dat het geld kost.
Maar nope alleen invite codes gehad.
Denk dat ik wel 5-7 lootpack geopend heb :'(
Ja bij mij hetzelfde hoor :'( kzie nou in een update op reddit staan dat ze op zijn. Dat ze 4000 codes hadden gekregen van WG.

Sorry dooie mus..

• SpamLame
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Ja bij mij hetzelfde hoor :'( kzie nou in een update op reddit staan dat ze op zijn. Dat ze 4000 codes hadden gekregen van WG.

Sorry dooie mus..
Nah valt wel mee, voor hetzelfde geld was het wel gelukt of wel nooit geschoten, geen dode mus

Toch maar weer naar dX9 wegens stutter :(

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 16-08-2017 17:59 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:35:
[...]
Toch maar weer naar dX9 wegens stutter :(
Geholpen?

And on that bombshell...
Tweede tier X in de haven na de Montana ->
Ship Researched: Shimakaze, 223.000 Ship XP
Ship Purchased: Shimakaze, 19.300.000 credits
Had geen commander over, dus een gerecruit en 3 skillpoints gegeven voor 25 Doubloons.

Waarom moet ik de F3 torps wederom researchen :?

735.547 Free XP!

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 17-08-2017 01:50 ]

Verwijderd

Mijn WoWs wil helemaal niet meer opstarten. Ook maar eens switchen van directX versie denk ik :/

• SpamLame
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:00:
Mijn WoWs wil helemaal niet meer opstarten. Ook maar eens switchen van directX versie denk ik :/
Ik denk dat je dat via de preferences.xml Moet doen.
De enige andere methode zou ingame via settings zijn,maar ja iets met kip-ei
zoek naar <label> GRAPHICS_API </label>
en zet hem op 0 <activeOption> 0 </activeOption>
gokje hoor even snel gekeken, maar niet geprobeerd

[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 17-08-2017 14:59 ]

• PcDealer
Via %appdata% settings verwijderen.

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:56:
Via %appdata% settings verwijderen.
Met WoT ja, met WoWs %wowsinstalldir%/preferences.xml (note %wowsinstalldir% = een placeholder var)
Althans bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 17-08-2017 16:33 ]

Verwijderd

SpamLame schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:57:
[...]

Ik denk dat je dat via de preferences.xml Moet doen.
De enige andere methode zou ingame via settings zijn,maar ja iets met kip-ei
zoek naar <label> GRAPHICS_API </label>
en zet hem op 0 <activeOption> 0 </activeOption>
gokje hoor even snel gekeken, maar niet geprobeerd
Cool thanks ga ik dat vanavond even proberen :)

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

Met WoT ja, met WoWs %wowsinstalldir%/preferences.xml (note %wowsinstalldir% = een placeholder var)
Althans bij mij.
Je hebt gelijk. Lekker consistent.

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:52:
[...]

Je hebt gelijk. Lekker consistent.
Idd , waarschijnlijk te maken met developer /publisher rollen.

• Hiawatta
Komen die stotteringen van het gebruik van de nieuwe Directx?
Ik vroeg me al af hoe dat ineens kon, iedereen in huis al uitgekafferd omdat ze misschien aan m'n pc hadden gezeten..
is dat echt alleen op te lossen door een andere versie van Directx te installeren?

• SpamLame
Hiawatta schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:59:
Komen die stotteringen van het gebruik van de nieuwe Directx?
Ik vroeg me al af hoe dat ineens kon, iedereen in huis al uitgekafferd omdat ze misschien aan m'n pc hadden gezeten..
is dat echt alleen op te lossen door een andere versie van Directx te installeren?
Niet dx (op)nieuw installeren, maar ingame het settings menu als api, dx9 selecteren.

• Hiawatta
SpamLame schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:39:
[...]

Niet dx (op)nieuw installeren, maar ingame het settings menu als api, dx9 selecteren.
Thx das een snelle oplossing!

• Louwke
Nieuwe smoke changes. Wanneer je vuurt krijg je afhankelijk van je caliber en guns een debuff die je spotting range vergroot voor 20s. Voorlopige nummers zijn als volgt:

https://www.reddit.com/r/...proxyspotting_values_for/

Arrdige Nerf voor de Kutuzov, na vuren ben je op 7.7km in de smoke zichtbaar. Smoke op de Moskva heeft 0.0 nut meer aangezien die zichtbaar is vanaf 12.6km.

RN cruisers gemiddeld zichtbaar vanaf 5.4km wat dus net buiten Hydro range valt volgens mij...

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Louwke schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:06:
Nieuwe smoke changes. Wanneer je vuurt krijg je afhankelijk van je caliber en guns een debuff die je spotting range vergroot voor 20s. Voorlopige nummers zijn als volgt:

https://www.reddit.com/r/...proxyspotting_values_for/

Arrdige Nerf voor de Kutuzov, na vuren ben je op 7.7km in de smoke zichtbaar. Smoke op de Moskva heeft 0.0 nut meer aangezien die zichtbaar is vanaf 12.6km.

RN cruisers gemiddeld zichtbaar vanaf 5.4km wat dus net buiten Hydro range valt volgens mij...
Great, dan heeft smoke helemaal geen nut meer. Ik snap waarom ze het doen maar zo maak je smoke behoorlijk waardeloos. Vooral voor kruisers en destroyers. Ze zijn al behoorlijk zwak (vooral kruisers) maar dit maakt het alleen maar erger. Dan heeft smoke alleen nog maar zin om het gezichtsveld te verliezen.

• Louwke
Oh en er is een verandering in de ST voor IFHE.
-1% firechance op light claiber dus tot 139mm en -8% voor cruisers daarboven.

Hmm Kutuzov krijgt de double nerfhammer in de face. Moet zeggen dat de hoeveelheid brandjes die ik er mee zet in combinatie met IFHE nog steeds erg goed is. Dus wellicht is die Nerf dan ook wel verdiend. Echter in combinatie met de zichtbaarheid in smoke op bijna 8Km is wellicht een beetje veel.
BUT Atlanta en Akizuki daar in tegen: BURN ALL THE THINGS!

• GLR89
Seal9 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:22:
[...]

Great, dan heeft smoke helemaal geen nut meer.
hoezo niet?

Smoke doet nog perfect wat het moet doen. Namelijk je concealment enorm verbeteren. Als je in de smoke ligt en je guns vuurt wordt je nog steeds niet gespot, TENZIJ een vijand te dichtbij ligt, dan wordt je gespot INDIEN je je guns vuurt. Een beetje map awareness is dus op zn plaats, opletten waar en wanneer je kunt smoken. (en nou is map awereness een groot gebrek bij het gros van de spelers)

Smoke heeft nog steeds nut, zeer veel zelfs. Je moet alleen wat beter opletten en niet in tunnelvisie blijven hangen. Verder zie je ook in de smoke wanneer je detected bent. Dus je opmerking is niet op zn plaats. :9

Enige die er geen baat meer bij hebben zijn de smoke hijackers. De bbs die je uit de smoke rammen, de greedy cruisers die te ver vooruit gaan en gefocust worden en de zware cruisers die prima in staat zijn zonder smoke goed te kunnen presteren. Oplossing hiervoor is achter de smoke te gaan liggen ipv er in. Dit geeft als nadeel dat je makkelijk door planes gespot wordt, maar je kunt je ook afvragen als je smoke nodig hebt of je niet gewoon te ver naar voren bent gegaan zonder support.
Ik snap waarom ze het doen maar zo maak je smoke behoorlijk waardeloos. Vooral voor kruisers en destroyers.
Vooral dds hebben er nauwelijks last van. Detection in de smoke was altijd al 2km, die wordt nu 0,4-0,8km meer. Dus je statement is kul!
En voor de cruisers, diegene die er noodzaak van hebben worden nauwelijks generfd, (britse dus) als je op 6km afstand van iemand gaat smoken in een britse dd ben je in mijn optiek al veel te dichtbij. Bovendien heb je torps en kun je ze chargen indien noodzakelijk, britten worden dus zeker niet benadeeld. De enige die wel slecht er af komt is de kutuzov, maar dat schip was al belachelijk OP dus de nerf zal het schip minder OP maken. Verder is de range op de kutu zo goed dat je ook wel van verder af kunt spammen
Ze zijn al behoorlijk zwak (vooral kruisers) maar dit maakt het alleen maar erger.
geen idee waar je dit op baseert, maar juist kruisers zijn heel veelzijdig, in veel gevallen veel beter dan battleships ondanks de lichtere guns die minder damage per salvo doen. (voorbeelden van hele sterke cruisers op hun tier: Aoba, Cleveland, Atago, Kutuzov, Baltimore, Dmitri Donskoi...)
Dan heeft smoke alleen nog maar zin om het gezichtsveld te verliezen.
Dat was het altijd al. Dat je er vanuit kunt spammen is een broken system (is ook zelf toegegeven door WG , zeker gezien de aangekondigde nerf, die nu gelukkig heel wat minder generfd wordt)

• Seal9
GLR89 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

hoezo niet?

Smoke doet nog perfect wat het moet doen. Namelijk je concealment enorm verbeteren. Als je in de smoke ligt en je guns vuurt wordt je nog steeds niet gespot, TENZIJ een vijand te dichtbij ligt, dan wordt je gespot INDIEN je je guns vuurt. Een beetje map awareness is dus op zn plaats, opletten waar en wanneer je kunt smoken. (en nou net map awereness een groot gebrek aan zijn bij het gros van de spelers)

Smoke heeft nog steeds nut, zeer veel zelfs. Je moet alleen wat beter opletten en niet in tunnelvisie blijven hangen. Verder zie je ook in de smoke wanneer je detected bent. Dus je opmerking is niet op zn plaats. :9

Enige die er geen baat meer bij hebben zijn de smoke hijackers. De bbs die je uit de smoke rammen, de greedy cruisers die te ver vooruit gaan en gefocust worden en de zware cruisers die prima in staat zijn zonder smoke goed te kunnen presteren. Oplossing hiervoor is achter de smoke te gaan liggen ipv er in. Dit geeft als nadeel dat je makkelijk door planes gespot wordt, maar je kunt je ook afvragen als je smoke nodig hebt of je niet gewoon te ver naar voren bent gegaan zonder support.

[...]

Vooral dds hebben er nauwelijks last van. Detection in de smoke was altijd al 2km, die wordt nu 0,4-0,8km meer. Dus je statement is kul!
En voor de cruisers, diegene die er noodzaak van hebben worden nauwelijks generfd, (britse dus) als je op 6km afstand van iemand gaat smoken in een britse dd ben je in mijn optiek al veel te dichtbij. Bovendien heb je torps en kun je ze chargen indien noodzakelijk, britten worden dus zeker niet benadeeld in mijn optiek. De enige die wel slecht er af komt is de kutuzov, maar dat schip was al belachelijk OP dus de nerf zal het schip minder OP maken. Verder is de range op de kutu zo goed dat je ook wel van verder af kunt spammen

[...]

geen idee waar je dit op baseert, maar juist kruisers zijn heel veelzijdig, in veel gevallen veel beter dan battleships ondanks de lichtere guns die minder damage per salvo doen. (voorbeelden van hele sterke cruisers op hun tier: Aoba, Cleveland, Atago, Kutuzov, Baltimore, Dmitri Donskoi...)

[...]

Dat was het altijd al. Dat je er vanuit kunt spammen is een broken system (is ook zelf toegegeven door WG , zeker gezien de aangekondigde nerf, die nu gelukkig heel wat minder generfd wordt)
Als DD zijnde heeft smoke dan alleen nog maar nut voor jezelf. Ik ben een teamplayer dus probeer zoveel mogelijk de bb's te smoken zodat zij de damage kunnen doen. Dit zal door deze verandering compleet waardeloose gemaakt worden aangezien bb's gewoon blijven vuren in de smoke.

Kruisers zijn zwak, dat is algemeen bekent. En dan heb ik het over de hull. Vaak genoeg gezien dat een goede hit van een bb een citadel raakt, en dan maakt het niet eens uit waar je geraakt wordt. Ze hebben goede guns en kunnen veel vuurtjes maken, maar nu met deze smoke verandering zal er veel meer gelet moeten worden op wanneer je gaat vuren. Dit zal een gigantische impact hebben op veel spelers.

Ik keek altijd al om me heen als ik in smoke ging liggen. Altijd ervoor zorgen dat je ver genoeg van de vijand bent zodat je niet gespot wordt door sonar of radar. Dit gaat zeker een impact hebben wanneer het komt op teamplay. Ik zal dus minder vriendelijke spelers gaan smoken aangezien zij misschien niet in de gaten hebben dat ze daarmee de smoke naar de goten helpen.

• Seal9
Louwke schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:40:
Oh en er is een verandering in de ST voor IFHE.
-1% firechance op light claiber dus tot 139mm en -8% voor cruisers daarboven.

Hmm Kutuzov krijgt de double nerfhammer in de face. Moet zeggen dat de hoeveelheid brandjes die ik er mee zet in combinatie met IFHE nog steeds erg goed is. Dus wellicht is die Nerf dan ook wel verdiend. Echter in combinatie met de zichtbaarheid in smoke op bijna 8Km is wellicht een beetje veel.
BUT Atlanta en Akizuki daar in tegen: BURN ALL THE THINGS!
Oh dat is lekker dan, een dubbele aanpassing voor de Kutuzov :(. Dit is een heerlijk schip en jazeker OP maar geweldig om veel credits te maken. Hmm moet maar eens zien hoe dit allemaal afloopt.

• PcDealer
Dan kunnen we makkelijker samen spelen tegen anderen. Een div is leuk, maar net te klein naar mijn smaak.
PcDealer schreef op maandag 24 juli 2017 @ 00:11:
[...]

14de container een Super Container!
SBM1
1.500 Free XP, cammo en wat signalen
Free XP: 651.136
Nog 98.864 te gaan :)
Nog geen SC en daarom na 25 containers alles open gemaakt.
4x 750 Free XP :p
741.279 Free XP staan. Nog 360 Doubloons of 8.721 Free XP :)

Shinonome binnen!

• PcDealer
Convert XP
Added: Free XP 4.875
Deducted: Doubloons 195

Ship Researched: Missouri, 750.000 Free XP
Ship Purchased: Missouri, 1 credits

Nieuwe Free XP grind!
Free XP: 10

PcDealer schreef op maandag 24 juli 2017 @ 00:11:
[...]

14de container een Super Container!
SBM1
1.500 Free XP, cammo en wat signalen
Free XP: 651.136
Nog 98.864 te gaan :)
PcDealer schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 02:46:
[...]

Nog geen SC en daarom na 25 containers alles open gemaakt.
4x 750 Free XP :p
741.279 Free XP staan. Nog 360 Doubloons of 8.721 Free XP :)
30ste container een Super Container!
100x Victor Lima
750 Free XP en wat signalen.

[ Voor 74% gewijzigd door PcDealer op 20-08-2017 23:15 ]

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 17:50
Veel plezier ermee, ik zit nog maar aan de 490K free XP dus heb nog even te gaan.

• Louwke
https://worldofwarships.a...nts/ver-06_91-patchnotes/

Nelson op de ASIA server op de 23e. Bij ons is de update op Donderdag meestal toch? Dus vanaf de 24e beschikbaar waarschijnlijk.

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:37:
https://worldofwarships.a...nts/ver-06_91-patchnotes/

Nelson op de ASIA server op de 23e. Bij ons is de update op Donderdag meestal toch? Dus vanaf de 24e beschikbaar waarschijnlijk.
Ja maar dan op de 22ste ;) https://worldofwarships.eu/en/news/updates/full-nelson/
375K FXP

• Louwke
Oh eerder zelfs, hoe krijg je 200k FreeXP in een avond?

• SpamLame
Louwke schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:47:
[...]

Oh eerder zelfs, hoe krijg je 200k FreeXP in een avond?
Heb je doubloons....
Calc.exe > 200K = 8000doubloons = €29.15
375K = 15000doubloons = €52.09

Moet zelf nog iets van 140K

[ Voor 20% gewijzigd door SpamLame op 21-08-2017 18:52 ]

• Louwke
:)

• PcDealer
Moet je wel wat om te converteren hebben ;)

• SpamLame
PcDealer schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:44:
Moet je wel wat om te converteren hebben ;)
Eens, maar lijkt me sterk dat Soemba geen (te converteren) ship/cmmdr XP heeft.

• Louwke
Nou een kleine 3M te converteren dus daar gaat het niet aan liggen 😂

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Missouri: check
Nelson: check
325k free XP: check

:*)

Zonder doubloons te gebruiken overigens.

[ Voor 26% gewijzigd door Fest op 22-08-2017 20:10 ]

• Joe_P
Ik ben fan:

Afbeeldingslocatie: https://y2p4la-am3pap001.files.1drv.com/y4mIo44kklXeK27vrdTT7n0-XnGfUkDx-ysk7PLeaXLdVx--vr2CFDjv0FJCC-HhNuno_SZ2NPqAjdSKSMu3wEPUey6kbiHCLwScOzndaeunVM6qlMF1bwmS4RNKdJ_ZgE8ws68kKuSEOPJDzm2vuySLEK65xmGkUy7vNGptyAEKUmMuHAkcMJHntU6yQ7Lb_BJ12TScRH-7bcayraa93vp5A?width=500&height=209&cropmode=none

Die heal is echt hilarisch. Vuurtjes gewoon uit laten branden en dan hup hup hup al je hp weer terug. In het bovenstaande potje heb ik 117k damage geïncasseerd. Dat is bijna twee keer de hp van het schip. In T9 battles is je range net aan de korte kant en je moet hopen dat er geen carrier bij zit, maar verder een heel fijn schip tot nu toe.

• PcDealer
Joe_P schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:42:
Dat is bijna twee keer de hp van het schip. In T9 battles is je range net aan de korte kant en je moet hopen dat er geen carrier bij zit, maar verder een heel fijn schip tot nu toe.
Ik kan aardig wat planes kapot schieten hoor :)

• SpamLame
Zij die nog portslot nodig hebben om wat voor een reden dan ook.
Ingame @ $now
-tegen 50% korting, ie 150 doubloons
-T6 en hoger premiums met korting
-T8 en hoger silver ships met korting

Daarnaast
-de Zeppelin in de shop 1 4 bundles, base ships €48.90
-en wat gamescon gerelateerde bundles.

[ Voor 44% gewijzigd door SpamLame op 23-08-2017 07:16 ]

• Louwke
Gezien de Tasks die unlocken en de verkoop van de Graf Zeppelin, wordt het een feestmaaltijd voor de Grozovoi, Minotaur en Des Moines komende dagen })

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:12:
Gezien de Tasks die unlocken en de verkoop van de Graf Zeppelin, wordt het een feestmaaltijd voor de Grozovoi, Minotaur en Des Moines komende dagen })
:'( 404 not found

• Joe_P
Mooizo, ik moet voor een Yamamoto missie nog 35 vliegtuigen neerschieten in één game. Het levellen van m'n Kagero stel ik dan maar even uit.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Louwke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:12:
Nu heb ik zelf geen van de 3. Wat zijn andere goede AA schepen op tier 8-9 (eventueel compleet AA specced/equipped) ?
Kan de Baltimore/Ibuki/Roon halen, heb de Chapa/Charles/Neptune. Van de 3 die ik heb is de Neptune de "beste" met AA denk ik.
Verder heb ik nog de Akizuki/Fletcher (kan de Benson terughalen of de Kiev/Yugumo). Niet echt een idee of de Benson/Fletcher goed zijn met AA als ze er voor specced/equiped zijn. Akizuki is dat wel.

Jammer dat ik de CV zo lang links heb laten liggen (bijna tier 7 IJN), en ook geen zin om een premium CV te halen.

Denk zelf dat het wel Neptune > Baltimore > Roon > Fletcher > Akizuki zal worden.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• SpamLame
Als je ervan uit gaat dat het een noobplayer is.
Beetje CV speler weet wel welke schepen, zeker in het begin, te vermijden.

• Sissors
  • Niet online
Joe_P schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:48:
Mooizo, ik moet voor een Yamamoto missie nog 35 vliegtuigen neerschieten in één game. Het levellen van m'n Kagero stel ik dan maar even uit.
Ik ben nog nooit tier 8+ game tegen gekomen waar twee carriers waren. En lijkt me wel heel lastig tegen een enkele carrier. Mijn PR is met cleveland, op lagere tiers zie ik meer carriers, en die weten ook minder vaak welke schepen ze moeten ontwijken. Toen had ik iets van 26 plane kills (en vijandelijke Cleveland had er 25).

Op lagere tiers is het bij carriers ook wel vaak dat ze in elkaars fighters suiciden, en dan beide kanten niet tot nauwelijks fighters over hebben om hun team te beschermen, en ze sowieso vooral druk zijn met het bombarderen van de tegenstander.

• Louwke
Record voor mij is 55 in de Des Moines. Lag in het midden van de map en die gast bleef zijn planes maar over me heen sturen. Vond het niet erg eindelijk die 35 planekills in een game te pakken voor de Honorable Service :)

@Zertaxka Neptune is veruit het beste in dat geval. Zeker full AA specced met alle range en Manual AA er op is het een beest. Geen defensive fire maar zeker een grote No Fly Zone. Dat zeggende misschien maar eens terug kopen weer!

• GLR89
Zertaxka schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Nu heb ik zelf geen van de 3. Wat zijn andere goede AA schepen op tier 8-9 (eventueel compleet AA specced/equipped) ?
Kan de Baltimore/Ibuki/Roon halen, heb de Chapa/Charles/Neptune. Van de 3 die ik heb is de Neptune de "beste" met AA denk ik.
Verder heb ik nog de Akizuki/Fletcher (kan de Benson terughalen of de Kiev/Yugumo). Niet echt een idee of de Benson/Fletcher goed zijn met AA als ze er voor specced/equiped zijn. Akizuki is dat wel.

Jammer dat ik de CV zo lang links heb laten liggen (bijna tier 7 IJN), en ook geen zin om een premium CV te halen.

Denk zelf dat het wel Neptune > Baltimore > Roon > Fletcher > Akizuki zal worden.
- US cruisers zijn enorm sterk (zeker met AA consumable)

- Britse Cruisers idem, hierop is Manual AA een zeer aan te raden captain skill. Zeker de Neptune en -Minotaur, die vreten planes binnen 8km op.

- IJN cruisers zijn niet verkeerd maar ook weer niet super goed.

- RU cruisers hebben long range AA maar zijn niet enorm goed. De kans dat je bij een strike op je schip alle planes neer haalt is bijna 0. Zeker een aantal planes zullen sneuvelen, maar ga er maar vanuit dat er genoeg bommen en torps alsnog afgeworpen worden.

- KM cruisers, hebben allemaal zeer slechte AA m.u.v. de Hindenburg.

- franse durf ik niet te zeggen, hebben wel de AA consumable maar hoe de AA is geen idee.

voor de rest zijn de Grozovoi, Fletcher en Gearing schepen met belachelijke AA, Duitse DDs hebben ook niet onaardige AA, maar zijn niet de moeite waard om AA te speccen.
Pagina: 1 ... 76 ... 129 Laatste