Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:35
Des Moines vs Moskva, denk eerlijk gezegd toch de Des Moines. Zeker wanneer er carriers in de game zullen zitten. Radar duurt langer en concealment is beter. Of dat op weegt tegen de beter armor en guns? Zeker wanneer je een Conquerer tegen komt icm HE spam?

Untappd: Louwke80

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
Het is allen nog onduidelijk hoe spotting door vliegtuigen werkt als je in smoke aan het vuren bent. Nu heb je als Minotaur al last van random spotter planes / fighters die jij niet kan spotten maar jou wel. Als die je straks in de rook ook kunnen vinden zijn ze helemaal vervelend.

Ook vind ik het wel jammer dat de mogelijkheid om een cruiser te smoken in de buurt van de cap nu niet meer nuttig is. Bij maps met eilanden kan je als Des Moines wel in de buurt van de caps komen om je radar te gebruiken, maar bij de andere helft van de high tier maps kan je maar beter op lange afstand HE gaan spammen en heeft je team niet aan je radar.

[edit] Voor iedereen die zit te wachten, de patch heeft meer dan 2 uur vertraging opgelopen en zal rond 12:30 live komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Joe_P op 31-08-2017 11:47 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• BTGarmann
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 16:17
Even een vraagje tussendoor van iemand die weer een Noob is geworden.
Ik ben in het begin begonnen met spelen van WOW alleen door drukte steeds minder gaan spelen.

Nu kan ik vanaf morgen weer veel gaan spelen (ben dan werkeloos :( ).
Maar is er tegenwoordig, afgezien van goed worden, een makkelijke manier om met BB makkelijk te levelen. Zoals bv. beginnen met cruiser en dan de " free xp" gebruiken voor BB, of gewoon lekker met BB blijven spelen en zo langzaam door levelen.

Al vast bedankt voor de moeite.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Joe_P schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:45:
Het is allen nog onduidelijk hoe spotting door vliegtuigen werkt als je in smoke aan het vuren bent. Nu heb je als Minotaur al last van random spotter planes / fighters die jij niet kan spotten maar jou wel. Als die je straks in de rook ook kunnen vinden zijn ze helemaal vervelend.
Hoezo specifiek Mino? Ik heb in andere schepen ook weleens dat ik gespot word door vliegtuigen, maar zie ik ze niet. Vermoedelijk van achter een berg. Dan gewoon Defensive AA Fire aanzetten :p
BTGarmann schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:59:
Even een vraagje tussendoor van iemand die weer een Noob is geworden.
Ik ben in het begin begonnen met spelen van WOW alleen door drukte steeds minder gaan spelen.
Over WoW kun je hier babbelen: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 284
Nu kan ik vanaf morgen weer veel gaan spelen (ben dan werkeloos :( ).
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een baan heb :)
Maar is er tegenwoordig, afgezien van goed worden, een makkelijke manier om met BB makkelijk te levelen. Zoals bv. beginnen met cruiser en dan de " free xp" gebruiken voor BB, of gewoon lekker met BB blijven spelen en zo langzaam door levelen.
Wil je er geld tegenaan gooien? Free XP!
Niet? Dan met het schip grinden die je wilt upgraden.
Maar dat is niets nieuws.

LinkedIn WoT Cash Converter

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
@BTGarmann
optie 1 en de snelste methode: elite xp omzetten naar free xp mbv doubloons (kost je echte €)

alternatief 2: neem een premium account (kost je echte €) en gebruik consumable's die xp boosten (ingame te verdienen maar ook met € te koop)

alternatief 3: gaat niet snel maar je leert er wel van, grinden grinden grinden. speel een schip vaak, verdien er veel xp mee, wordt beter met het schip/sheepstype en grind je weg naar de volgende tier.

in het kader van geen vast inkomen lijken mij optie 1 en 2 minder aantrekkelijk. dus kun je het beste voor de good old grind kiezen.

mocht je hulp willen/nodig hebben dan kun je eens rondkijken op de Discord server die voor WoWs Tweakers in het leven is geroepen. (soort van TS/skype maar dan handiger) verder is er een Gathering of Warships channel waar vele mede tweakers rondhangen die je kunnen helpen of waar je divisions mee kunt spelen mocht je dat leuk vinden. Het channel is: Gathering of Warships van GOT_PcDealer (aka dezelfde persoon als de post boven mij)
PcDealer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:14:
[...]
Hoezo specifiek Mino? Ik heb in andere schepen ook weleens dat ik gespot word door vliegtuigen, maar zie ik ze niet. Vermoedelijk van achter een berg. Dan gewoon Defensive AA Fire aanzetten :p
you cant shoot what you cant see....
[...]
Over WoW kun je hier babbelen: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 284
trolling?? gezien de rest van zn vraag lijkt me duidelijk dat het om World of Warships gaat (jajaja officieel als WoWs afgekort)
[...]
congrats

[ Voor 53% gewijzigd door GLR89 op 31-08-2017 12:28 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:36
PcDealer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:14:

[...]
Tijd voor een linkedin update
GLR89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:32:

[...]

er bestaat wat onduidelijkheid over, maar vanuit NA werd gemeld
vlag van missie 1 geeft de tier 3 Bellerophon
vlag van missie 2 geeft de tier 4 Orion
vlag van missie 3 geeft de tier 5 Iron Duke

dus niet het aantal vlaggen maar een specifieke vlag geeft recht op het desbetreffende schip.
heb je dus de vlag van missie 2 dan krijg je de Orion (t4)
offtopic:
patch van NA is gisteren al online gekomen. Eu volgt vandaag (10:00) pas
Idd dat is ook wat EU meld, geen idee wanneer precies dit aangepast is, maar de gereviseerde rewards info staat al een tijdje op die pagina >> https://worldofwarships.eu/en/news/common/fish-and-ships/

[ Voor 68% gewijzigd door SpamLame op 31-08-2017 12:45 ]

• BTGarmann
@PcDealer en @SpamLame en @GLR89 bedank voor de reactie ende info, zal er na kijken en waarschijnlijk komen we elkaar nog wel eens tegen in de game.

@PcDealer En gefeliciteerd met je nieuw baan

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:37:
[...]

Tijd voor een linkedin update
Eerst met goed gevolg WFT behalen.

Masterlijke secondaries, dacht echter dat ze generfed werden :?

Heul veul citadels. Wel tweemaal een onnodige torp gevangen.

Updates doen het weer oOo

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 31-08-2017 13:05 ]

• BTGarmann
Frysk moatte jo gewoan yn it friesland sprekke (En oars is it google translate fries ;) (zegt de Fries)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
queue is laaaang 190 schepen in mn lvl range waarvan 184 BB's ....... lol

• SpamLame
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:49:
queue is laaaang 190 schepen in mn lvl range waarvan 184 BB's ....... lol
Ah de dagen van toen de KM BBs vrijkwamen zijn weer terug.
* SpamLame laat de BBs maar even links liggen en stoft de DDs weer eens af

• Wognummer
SpamLame schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Ah de dagen van toen de KM BBs vrijkwamen zijn weer terug.
* SpamLame laat de BBs maar even links liggen en stoft de DDs weer eens af
Wat een k*tschepen zijn het toch ook (DD's dan he) torpje teveel gehapt lol

• SpamLame
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:57:
[...]

Wat een k*tschepen zijn het toch ook (DD's dan he) torpje teveel gehapt lol
straitlining confirmed?

• Wognummer
lol niet eens nog veel erger lag even stil :+

pot erna 400 BB's in de queue lol

[ Voor 8% gewijzigd door Wognummer op 31-08-2017 14:13 ]

• SpamLame
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:12:
[...]

lol niet eens nog veel erger lag even stil :+
:F hehe ken net.
pot erna 400 BB's in de queue lol
nomnomnom
dadelijk maar eens de client laden

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 31-08-2017 14:25 ]

• Louwke
Kamikaze reporting in!

• SpamLame
Hmmpf clan tab broken "webserver unavailable"

• PcDealer
Art. 4.9 lid 2 en 3 Wft
https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/onderwerpen/wft-wet
https://www.afm.nl/nl-nl/...aars/thema/vakbekwaamheid
https://www.rijksoverheid...t-financieel-toezicht-wft

Ik heb geen een UK BB gekregen :(

Maar wel Pan-Asian tech tree line, Kii (IJN BB) gekregen. Komt goed uit, ik heb bb's genoeg als tegenstanders.

Helaas komen de noobs ook weer naar buiten die zonder een vijand te zien beginnen te schieten en torpen. Natuurlijk net waar ik vaar...

• Louwke
Haha gisteren ook gehad toen ik met Republiek en @bartgoes in een division zat. Algerie achter me torped op een doel 11km ver weg. Hoorde de warning komen en als ik rechtuit was blijven varen hadden ze mijn kont geraakt. Klein beetje uitgeweken om ze te laten missen. Echter... toen zag ik de score en dat we binnen 10s zouden winnen. Al met al een grote BOEM later en een teamkill voor de Algerie verder hebben we het potje gewonnen en die gast is er 5 Roze })

• Wognummer
PcDealer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:53:
[...]

Art. 4.9 lid 2 en 3 Wft
https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/onderwerpen/wft-wet
https://www.afm.nl/nl-nl/...aars/thema/vakbekwaamheid
https://www.rijksoverheid...t-financieel-toezicht-wft

Maar wel Pan-Asian tech tree line, Kii (IJN BB) gekregen. Komt goed uit, ik heb bb's genoeg als tegenstanders.

Helaas komen de noobs ook weer naar buiten die zonder een vijand te zien beginnen te schieten en torpen. Natuurlijk net waar ik vaar...
ik heb nogal de neiging om in elke BB die ik vaar net zo te varen als in mn Bis/GKF en het gebeurt me regelmatig dat ik voor de DD's uitvaar en hap ik dus ook wel eens een torp van een teamgenoot.... wel jammer elke keer weer

ook wel eens een Friendly detonation om mn oren gehad zucht lol

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:30:
Hmmpf clan tab broken "webserver unavailable"
Ik krijg een oranje "Service is unavailable".

• BTGarmann
Wognummer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:02:

ook wel eens een Friendly detonation om mn oren gehad zucht lol
Gisteren nog een vol salvo van mijn BB op een cruiser afgevuurd die bedacht dat hij er nog wel "net" voor langs kon

• Wognummer
BTGarmann schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

Gisteren nog een vol salvo van mijn BB op een cruiser afgevuurd die bedacht dat hij er nog wel "net" voor langs kon
lang geleden een cruiser die naast me voer in de chat cuiser X can i torp (zelf in tirpitz) yes you can sir 3 torps eruit hij draait en vangt ze alle 3.... owk you idiot

bleek dat ie dacht dat ik een grapje maakte want ik was een BB en die hadden geen torps

• SpamLame
O god/allah/einstein of wie dan ook, wat een droge stof.
Hé geen enkele van de 3 missies voor 3/5de kunnen afronden??

Aj

• GLR89
BTGarmann schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

Draai het maar rustig om!
Jij dacht nog "net" even te kunnen schieten terwijl hij er voor langs kwam varen. Schuld niet bij de ontvanger van het salvo leggen maar bij de gene die zo dom is zn guns of torps af te vuren terwijl er een teamgenoot voor hem/haar ligt.

Zie ingame helaas ook veel te vaak dat de schuld bij de ontvanger van de torps komt te liggen terwijl je gewoon niet moet vuren terwijl er een teamgenoot voor je ligt!!

[ Voor 21% gewijzigd door GLR89 op 31-08-2017 17:22 ]

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
GLR89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:20:
[...]

Jij dacht nog "net" even te kunnen schieten terwijl hij er voor langs kwam varen. Schuld niet bij de ontvanger van het salvo leggen maar bij de gene die zo dom is zn guns of torps af te vuren terwijl er een teamgenoot voor hem/haar ligt.

Zie ingame helaas ook veel te vaak dat de schuld bij de ontvanger van de torps komt te liggen terwijl je gewoon niet moet vuren terwijl er een teamgenoot voor je ligt!!
meeste hebben last van tunnel visie

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Had recent potje waar we beide niet echt oplette waarschijnlijk, en we tegen elkaar kwamen, dat gebeurd. Dus hij schoot zijn volgende salvo, ik stond in de fik. Nou ja, repareren meer, en proberen weg te draaien. Nog een salvo, en hij raakt me weer. Nog een salvo, en hij zet me weer in de fik, en geen repair nu dus, oftewel toen kon ik lekker uitbranden.

• PcDealer
GLR89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:20:
[...]

Het kan iets genuanceerder liggen. Ik heb mijn guns bijna klaar, ga in sniperview om goed te aimen en zie niet dat een friendly voor mij komt en schiet. Het kan vele redenen hebben: in smoke liggen en net ging je teamgenoot linksaf -niets aan het handje- en wanneer je schiet vaart ie de anderen kant op...

• GLR89
PcDealer schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:41:
[...]

Het kan iets genuanceerder liggen.
Niet helemaal met je eens.
Ik heb mijn guns bijna klaar, ga in sniperview om goed te aimen en zie niet dat een friendly voor mij komt en schiet.
Dan gaat er van te voren al iets mis in je besluitvorming in mijn optiek.
Ingame zitten 2 hele handige functies,
- een ding rechts onderin genaamd minimap met daarop de posities van teamgenoten
- de free look modus, rechter muisknop en je kunt onafhankelijk van je guns rondkijken, vlak voor je guns gereed zijn om te vuren even overzicht krijgen en hatseflats!
Het kan vele redenen hebben: in smoke liggen en net ging je teamgenoot linksaf -niets aan het handje- en wanneer je schiet vaart ie de anderen kant op...
Heel dicht bij elkaar in de smoke liggen kan, elkaar daarbij raken ook, maar dat zou je na de 1e hit in de gaten moeten hebben. Als reactie hierop iets van positie veranderen en je kunt weer vuren.

Langs een teamgenoot heen torpen zonder duidelijkheid over zn bestemming is gewoon een NO-GO met voice chat wil ik het nog wel eens wagen maar met de ingame typechat gaat het vaak gewoon fout.

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 09:10
Ach er zit ook iemand in onze clan die torped een friendly Cruiser die die toevallig random tegen komt in een ranked game... Terwijl we in dezelfde voice chat zaten. Weet niet meer wie het precies was volgens mij @Flyerken. Maar ondanks dat ik 2-3 torpedo's pakte toch nog gewonnen.

Tevens gebeurd mij het ook nog wel is dat je iemand perongelijk raakt met torps. Soms verwacht je geen 180 graden draait. Maar je ziet gewoon te vaak, en dat was ook in de situatie van @Louwke, dat iemand torps schiet op niks. Zijn cruiser heeft volgens mij 6km torps en enemy schip lag op minimaal 10km en was aan het weg varen...

Wat betreft de division gevechten die in september komen. Ik heb nog niet echt veel keuze wat betreft schips. Denk dat het voor onze grote handig is om eerst voor de headquarters te gaan zodat we meer man in de clan kunnen hebben. Maar moeten even kijken hoe dit precies gaat.

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 17:50
bartgoes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:35:
Ach er zit ook iemand in onze clan die torped een friendly Cruiser die die toevallig random tegen komt in een ranked game... Terwijl we in dezelfde voice chat zaten. Weet niet meer wie het precies was volgens mij @Flyerken. Maar ondanks dat ik 2-3 torpedo's pakte toch nog gewonnen.
Kan me hier niets van herinneren dus dat moet al lang geleden zijn. Of het was iemand anders natuurlijk.

• Wognummer

bij dit soort games vraag ik me af ik heb dat schip ook maar niet zo... lol

• SpamLame
Ik denk graag dit soort games te hebben gehad, maar ja mijn stats zijn lang niet zoals die van Flamu (of zijn alts). En dan is dit een above avg pot voor Flamu.

• PcDealer
Alsnog Bellerophon, Orion en Iron Duke binnen! Nelson kennelijk mogen houden :)

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-11 23:24
Invite code voor nieuwe WOW gebruiker.
Werkt alleen bij aanmaken nieuwe account.
7 dagen premium schip Emden en nog wat dingetjes.

CM274X-NZBB5-AXWHV-7HTU6

De eerste wint :-)

• GLR89
Haha ook bij IAS geweest :p

• Sissors
  • Niet online
Ik weet niet wat voor dingetjes het nog meer heeft, maar dat klinkt heel veel slechter dan het standaard invite systeem. Daar krijg je dan wel niet 7 dagen premium (met de vraag of je daar veel aan hebt in het begin), maar wel Diana premium cruiser (tier 2, no one cares :P). Emden heb ik ook, maar geen idee vanwaar ik die heb gehad.

Het grotere dingetje echter, zodra je je eerste tier 6 battle dan speelt, krijg je de tier 5 premium Texas. En 3 miljoen credits. En 80k free XP. En 25 van elke signaal vlag. Klinkt toch als een stuk betere deal :P.

• SpamLame
Sissors schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:13:
Ik weet niet wat voor dingetjes het nog meer heeft, maar dat klinkt heel veel slechter dan het standaard invite systeem. Daar krijg je dan wel niet 7 dagen premium (met de vraag of je daar veel aan hebt in het begin), maar wel Diana premium cruiser (tier 2, no one cares :P). Emden heb ik ook, maar geen idee vanwaar ik die heb gehad.

Het grotere dingetje echter, zodra je je eerste tier 6 battle dan speelt, krijg je de tier 5 premium Texas. En 3 miljoen credits. En 80k free XP. En 25 van elke signaal vlag. Klinkt toch als een stuk betere deal :P.
Je bedoelt het playtogether
Die invites zijn beperkt tot 3 stuks, eenmaal vergeven dan pech, ook als de player niet verder gaat met de game. Want niet alleen voor de nieuwe speler zitten er beter perks aan, de oude speler ktijgt ook een bonus.

Emden was eens een reward ship, je zag haar ook veel in de Santa boxes 2016.

• Sissors
  • Niet online
Ik heb alle 3 nog over, dus als iemand wil beginnen ;). Het is wel een goed punt dat mogelijk mensen ze niet meer hebben, maar in principe dus wel een betere code.

• SpamLame
Sissors schreef op zondag 3 september 2017 @ 09:42:
Ik heb alle 3 nog over, dus als iemand wil beginnen ;). Het is wel een goed punt dat mogelijk mensen ze niet meer hebben, maar in principe dus wel een betere code.
Ik heb er 0 over, het is de betere code, m.i., omdat voor beide spelers hier iets mee te krijgen valt.

Hmmm Ruler of the seas, 5 missies elke 10K bXP halen in een RN schip, rnges wat boring.

Mijlpaal 300M
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VxmexBhgGiHT3cZR2O2s2Gg2/medium.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door SpamLame op 03-09-2017 13:51 ]

• PcDealer
RM tier VI Premium bb Giulio Cesare:

3x Arsonist met 27 vuurtjes gestookt in een pot met Conqueror (oh, en 395k dmg):

[ Voor 43% gewijzigd door PcDealer op 03-09-2017 21:45 ]

• SpamLame
Indy for sale
Prijs ingame is nog steeds 7500 doubloons

• Louwke
Grote probleem met die RN BB's is die dispersion ook. Kijk simpelweg naar die horizontale dispersion. De shells vallen over de scheepslengte van een schip! Gebruik je dan HE is de kans groot dat je iets raakt met splashdamage en daardoor iets in brand zet ergo grote kans op veel brandjes per salvo.. Te daarbij op die achterlijke heal. Welke je precies zag in bovenstaande filmpje. Die Conquerer zat op een klein 5% health nog en voila presto terug naar 30%+ in 10s.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Ik vind die missies ook wat saai. Heb dit week-end enkel Nelson en Warspite gespeeld.
Heb die missies nog niet allemaal, maar ik ga nimmer verder proberen ook niet denk ik.

• PcDealer
Louwke schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:44:
Te daarbij op die achterlijke heal. Welke je precies zag in bovenstaande filmpje. Die Conqueror zat op een klein 5% health nog en voila presto terug naar 30%+ in 10s.
On par met Yamato toch, hoewel wat langzamer?

• SpamLame
Eve182 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:57:
Ik vind die missies ook wat saai. Heb dit week-end enkel Nelson en Warspite gespeeld.
Heb die missies nog niet allemaal, maar ik ga nimmer verder proberen ook niet denk ik.
Ik ook niet.
Bij 1k bXP per game, is dat totaal 50 games.
Dank je de koekoek, te weinig tijd en te weinig diverse schepen/cmmdrs om daar plezier uit te halen.

• GLR89
PcDealer schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:52:
[...]

On par met Yamato toch, hoewel wat langzamer?
zeker niet!

zie bij de wiki de Repair Party

voor de tier 10 battleships geldt:
Yamato = 0,5% of max hipoints per sec. voor 20 sec (97200 x 0,5% = 486hp p/sec. maakt dus max herstelbaar: 9720hp) Heeft 3 repair party consumable's maar met de premium variant en met Super intendent heb je er 5 voor een totaal van 48150hp= 50% van max hipoints te herstellen

Montana = 0,5% of max hipoints per sec. voor 20 sec (96300 x 0,5% = 481hp p/sec. maakt dus max. herstelbaar: 9630hp) Heeft 3 repair party consumable's maar met de premium variant en met Super intendent heb je er 5 voor een totaal van 48600hp= 50% van max hipoints te herstellen

Grosser Kurfürst = 0,5% of max hitpoints per sec. voor 20 sec (105800 x 0,5% = 529hp p/sec. maakt dus max herstelbaar: 10580hp) Heeft 3 repair party consumable's maar met de premium variant en met Super intendent heb je er 5 voor een totaal van 52900hp= 50% van max hipoints te herstellen

Conqueror = 2% of max hipoints per sec. voor 20 sec (82900 x 2% = 1658hp p/sec. maakt dus max herstelbaar: 33160hp) Heeft 2 repair party consumable's maar met de premium variant en met Super intendent heb je er 4 voor een totaal van 132640hp = 160% van max hipoints te herstellen

voor de 3 bb lijnen is 10% van je health te herstellen met een repair (in theorie natuurlijk) maar bij de Conq. is dit 40% per repair. Dus niet on par, maar ruim 3x zoveel herstelbaar :9

[ Voor 44% gewijzigd door GLR89 op 04-09-2017 14:25 . Reden: aanvullingen ]

Verwijderd

Hah, over de duivel gesproken.

Ik zat net nog in mn Yama tegen zo'n Conqueror. Een redelijk kort gevecht, maar het enige wat die Conq hoefde te doen was HE spammen. Daar kan je ook niet tegen anglen dus ik draaide al af op laag health, maar niet voordat ik de Conq nog eens goed raakte. Ik meende dat hij rond een kwart a 30% health zat.

Het erge is dan ook dat zon schip gewoon zon sterke concealment krijgt dat hij stopte met schieten en verdween op nog geen 12km afstand. Daarna komen ze terug met het meeste van health hersteld door die veel betere repair party en begint de ellende gewoon opnieuw. Ik stond verbaasd te kijken, maar even na de wiki checken en wat rekenen blijkt dat je de detection idd zo laag kan krijgen.

Die lijn met schepen krijgt wat te veel van het goede, denk ik.

• GLR89
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:50:
Hah, over de duivel gesproken.

Ik zat net nog in mn Yama tegen zo'n Conqueror. Een redelijk kort gevecht, maar het enige wat die Conq hoefde te doen was HE spammen. Daar kan je ook niet tegen anglen dus ik draaide al af op laag health, maar niet voordat ik de Conq nog eens goed raakte. Ik meende dat hij rond een kwart a 30% health zat.

Het erge is dan ook dat zon schip gewoon zon sterke concealment krijgt dat hij stopte met schieten en verdween op nog geen 12km afstand. Daarna komen ze terug met het meeste van health hersteld door die veel betere repair party en begint de ellende gewoon opnieuw. Ik stond verbaasd te kijken, maar even na de wiki checken en wat rekenen blijkt dat je de detection idd zo laag kan krijgen.

Indeed, er is geen goede counter tegen de britse bbs, fire doet veel damage, maar is allemaal te herstellen. Armor is te goed, zeker met een angle om voldoende damage te doen. Enige wat werkt is dev strike met torps, maar dat vergt een dd die dichtbij komt waardoor je een speler mist voor overige hulp. Tel daarbij op dat de britten op long range HE spammen en je ziet gelijk dat er bijna niks tegen ze werkt behalve masive focus...

• PcDealer
GLR89 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:06:
[...]

voor de 3 bb lijnen is 10% van je health te herstellen met een repair (in theorie natuurlijk) maar bij de Conq. is dit 40% per repair. Dus niet on par, maar ruim 3x zoveel herstelbaar :9
Ik zie dat de Yamayo heal is generfed ongeveer een jaar geleden.
GLR89 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:58:
[...]

Indeed, er is geen goede counter tegen de britse bbs, fire doet veel damage, maar is allemaal te herstellen.
Kwetsbare armor, vooral van de zijkant. Broadside afstraffen dus. Headon zeer sterk,

• Joe_P
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:50:
[...]

De Conqueror kan een betere concealment krijgen dan de Hindenburg en met de Des Moines scheelt het maar 500m... 8)7

Ik heb net de QE unlockt, maar ik merk dat veel spelers met die RN BB's gewoon HE aan het spammen zijn. Tot nu toe heb ik met AP ook wel aardige resultaten gehaald dus ik hou het voorlopig daarbij. Misschien dat je in de KGV wel meer HE moet gaan schieten, zeker als je bottom tier bent.

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Joe_P schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:45:
[...]

De Conqueror kan een betere concealment krijgen dan de Hindenburg en met de Des Moines scheelt het maar 500m... 8)7

Ik heb net de QE unlockt, maar ik merk dat veel spelers met die RN BB's gewoon HE aan het spammen zijn. Tot nu toe heb ik met AP ook wel aardige resultaten gehaald dus ik hou het voorlopig daarbij. Misschien dat je in de KGV wel meer HE moet gaan schieten, zeker als je bottom tier bent.
Verschilt idd per tier de KGV is meer HE afhankelijk AP werkt alleen tegen broadside cruisers zelfs een broadside BB is lastig... HE is dan wel ziekelijk laatst een battle met 17fires en 140k damage was me 2de game erin 8)7

• GLR89
voor de mensen die graag wat beter willen worden met carriers,
Notser heeft een behoorlijke goede guide gemaakt voor de Taiho waarin hij duidelijk omschrijft waarom hij wat doet. YouTube: Taiho First Impression z'n aanvallen zijn niet bepaald perfect, maar hij legt zn keuzes goed uit en ook het puntje overzicht houden komt aan bod. al met al is het best wel leerzaam.

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 09:10
GLR89 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:12:
voor de mensen die graag wat beter willen worden met carriers,
Notser heeft een behoorlijke goede guide gemaakt voor de Taiho waarin hij duidelijk omschrijft waarom hij wat doet. YouTube: Taiho First Impression z'n aanvallen zijn niet bepaald perfect, maar hij legt zn keuzes goed uit en ook het puntje overzicht houden komt aan bod. al met al is het best wel leerzaam.
Vind z'n locatie met de Carrier niet altijd even handig. Behoorlijk ver weg van z'n team & battle waardoor die makkelijk zou kunnen worden ge-snipped door de andere CV en het reloaden van planes ook langer duurt.

• GLR89
bartgoes schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:40:
[...]

Vind z'n locatie met de Carrier niet altijd even handig. Behoorlijk ver weg van z'n team & battle waardoor die makkelijk zou kunnen worden ge-snipped door de andere CV en het reloaden van planes ook langer duurt.
idd, was mij ook opgevallen (:

• SpamLame
Public Test 0.6.11

Start 7 september 18:30 CEST tot 11 september 15:00 CEST
Deelname levert je goodies op, achteraf via mail.
Om de goodies te krijgen op je EU account moeten de emailadressen van je EU en PT account gelijk zijn, username mag verschillen.

Highlight van deze PT versie
  1. Clanbases
  2. Smoke mechanics wijzigingen

• GLR89
Na het zien van deze post op reddit was ik even verrast door het feit dat de yamamoto missie of unboxing event al begonnen was. Aangezien hij bij mij nog steeds op "zwart" stond.
Na wat beter leeswerk dan poging 1 viel het kwartje dat je hem al kunt starten door 1 Yamamoto container te kopen in de premium shop. Hierna heb je in elke container kans op het vinden van een item voor de yamamoto collectie en de daarbij behorende "super" captain. Deze captain heeft dusdanige boosts dat ik hem de €3 waard vind.

Voor de gene die net zo wakker waren als ikzelf. Check de link, en koop één (of meerdere) kist(en) indien je het er voor over hebt. Daarme kun je de missie vast te kunnen starten aangezien ze pas na het afronden van alle Yamamoto missies echt van start gaan (duurt dus nog 1-2 maanden). Het betreft dus deze aankondiging: https://worldofwarships.e...ntain-er-your-excitement/

• Joe_P
Ik ben erg benieuwd naar de invloed van de smoke wijzigingen op de gameplay. De hele smoke meta zal iets verminderen, maar ik ben bang dat men er misschien ook weer voorzichtiger door gaat spelen. Natuurlijk kun je nog wel gered worden door een smokende DD (gewoon niet schieten), maar pushen zonder damage uit te kunnen delen heeft natuurlijk weinig voordelen.

Het zal in ieder geval wel schelen dat er niet meer random BB's je rook in komen varen en je uitweg blokkeren zodat jij wordt geraakt / uit je eigen rook wordt geduwd.

[opschepmodus] Nog steeds erg blij met m'n Nelson. Ik sta nu zelfs nr.1 in solo damage (min. 25 games) op warships.today 8)

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GLR89 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:43:
Na het zien van deze post op reddit was ik even verrast door het feit dat de yamamoto missie of unboxing event al begonnen was. Aangezien hij bij mij nog steeds op "zwart" stond.
Na wat beter leeswerk dan poging 1 viel het kwartje dat je hem al kunt starten door 1 Yamamoto container te kopen in de premium shop. Hierna heb je in elke container kans op het vinden van een item voor de yamamoto collectie en de daarbij behorende "super" captain. Deze captain heeft dusdanige boosts dat ik hem de €3 waard vind.

Voor de gene die net zo wakker waren als ikzelf. Check de link, en koop één (of meerdere) kist(en) indien je het er voor over hebt. Daarme kun je de missie vast te kunnen starten aangezien ze pas na het afronden van alle Yamamoto missies echt van start gaan (duurt dus nog 1-2 maanden). Het betreft dus deze aankondiging: https://worldofwarships.e...ntain-er-your-excitement/
De captain krijg je toch gewoon als "final reward" bij de missies... :?

• PcDealer
super
Fest schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:44:
[...]

De captain krijg je toch gewoon als "final reward" bij de missies... :?
Als je alle emblemen hebt.

PcDealer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 01:01:
[...]
11de container een Super Container!
100x India Delta...

Free XP: 22.417
Nog 352.583 te gaan voor Nelson.
Na 35 containers een Super Container!
Defensive AA Fire Modification 1

Zeker 9 containers waren via missies verkregen, dus niet helemaal zuiver/gekozen.

400.000 credits en 1.250 Free XP er bij.
Free XP: 80.129.
Nelson heb ik reeds gekregen.

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 06-09-2017 17:45 ]

• GLR89
Jep de yamamoto collection. Zoals bij de bismarck emblemen en de dunkirk items. Final reward voor het completeren van de collectie is volgens mij een 17p Yamamoto captain met speciale eigebschappen/skills

• Joe_P
Volgens mij niet hoor:

You earn Commander Yamamoto Isoroku in the Port and the tier I *Hashidate when you finish the final task of the last mission.

Yamamoto haal je dus met de campaign missies.

On completing the "Uniform" sub-collection, the player will be able to apply camouflage of an alternative colour to Japanese destroyers

On completing "Uniform Items" sub-collection, the player will be able to mount alternative camouflage on Japanese cruisers

On completing the full "Decorations" sub-collection containing decoration signs, the player opens an ability to mount alternative camouflage on Japanese battleships

On completing the fourth sub-collection - "Ships" - the player will be able to mount alternative camouflage on Japanese aircraft carriers

"Miscellaneous" sub-collection will let the player to mount a second flag on Japanese ships

https://worldofwarships.e.../gottabstrong-gottabfast/

[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 06-09-2017 17:04 ]

• PcDealer
In elk geval slecht gecommuniceerd.

• GLR89
Hmmm, wazig. Anyhow ik wil die captain. En €3 om eerder met een andere missie te mogen starten. No problem with that (:

• Louwke
Je krijgt voor die collectie toch alleen wat extra camouflage voor je schepen en de mogelijkheid om een 2e vlag te monteren op je schip. Die captain inderdaad wanneer je de tasks afrond.

• SpamLame
Louwke schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:29:
Je krijgt voor die collectie toch alleen wat extra camouflage voor je schepen en de mogelijkheid om een 2e vlag te monteren op je schip. Die captain inderdaad wanneer je de tasks afrond.
Wbt collectie klopt, camo + flag, te verkrijgen middels de (super)containers.
15pts cmmdr krijg je bij de final task van mission 5 van de Yamamoto Campaign.

• Flyerken
https://www.reddit.com/r/...pen/totally_not_abusable/

Blijbaar kan je div members niet meer complimenten.

• SpamLame
Als ik de thread goed begrijp heeft dit nooit gewerkt mbt het karma systeem.
Ergo jij -1 compliment/report die je nuttig uitgeven kan en de ontvanger +/- null karma.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Minotaur & Shimakaze unlocked.

Op naar de yamato & Zao

• SpamLame
@k995 en ook gekocht?
Mijn pad naar Yammi en Zao is nog lang*.
Heb de Amagi maar 0 games, heb de Mogami (155) maar moet nog meer dan de helft aan XP.

*lang als in ik speel beide niet veel

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 23:49
Inmiddels bijna de VII Colorado unlocked en begin eindelijk mijn draai te vinden met de battleships..

Ondanks zijn beperkingen speelt de VI New York toch best lekker met de juiste captain skills. Waar ik eerst met moeite de 1000 xp per ronde haalde zit ik nu regelmatig op 4000-5000xp dus dat schiet een stuk beter op!

Ik ga nog wel af en toe de mist in door bij de start van de game een bepaalde richting te kiezen op de map. Vervolgens ben ik zo druk met gevechten dat ik te laat merk dat al mijn collega's zijn vertrokken naar een andere plek en ik in range lig van de helft van de tegenpartij.. :+

• GLR89
k995 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:16:
Minotaur & Shimakaze unlocked.

Op naar de yamato & Zao
allebij zeer de moeite waard, zelf helaas geen geluk met de teams, aangezien je in beide schepen niet bepaald kunt carrien ben je zo afhankelijk van hoe het team presteert. Zeker in de Zao kun je een flank vertragen, maar echt pushen wil gewoon niet. Als het team vervolgens passief is dan is het helaas vaak gewoon over en uit. (verklaart mn 40-45% wr in beide schepen |:( )
SpamLame schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:08:
@k995 en ook gekocht?
Mijn pad naar Yammi en Zao is nog lang*.
Heb de Amagi maar 0 games, heb de Mogami (155) maar moet nog meer dan de helft aan XP.

*lang als in ik speel beide niet veel
Gas op die lollie dan :P
Vind de mogami met 155mm guns veel fijner dan de 203mm de 15tov10 guns zijn zo'n merkbaar beter verschil. + het feit dat ze veel accurater voelen, zeker icm. met IFHE een to-go wmb.

• SpamLame
@GLR89 Gas op die lollie voelt teveel als werk, lees beleef ik geen plezier (meer) aan.. Hoewel ik graag verder zou willen komen in beide, maar ook andere scheepslijnen, heb ik de laatste tijd meer de funships gespeelt.

Ben de laatste 2 dagen wel bezig geweest met m'n mogami capt. in de ARP schepen & S. Dragon en de Yamamoto campaign. Mss dat ik dat even doorzet, ik zie wel.

Oops vergeten dat PT beschikbaar komt, misschien dat ik dat eerst ga doen

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 07-09-2017 12:40 . Reden: pt ]

• PcDealer
Nooit gekunt.
Grimmie187 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:29:
Inmiddels bijna de VII Colorado unlocked en begin eindelijk mijn draai te vinden met de battleships..

Ondanks zijn beperkingen speelt de VI New York toch best lekker met de juiste captain skills. Waar ik eerst met moeite de 1000 xp per ronde haalde zit ik nu regelmatig op 4000-5000xp dus dat schiet een stuk beter op!
Dat is geen Base XP, dus nietszeggend zonder te weten welke modifiers (first win, vlaggen, premium) je gebruikt.

[ Voor 51% gewijzigd door PcDealer op 07-09-2017 18:13 ]

• Flyerken
Mensen, ik heb wat advies nodig. Ik zit momenteel tot op de independence in de amerikaanse carrier tree. Nu vraag ik me af of het nog de moeite is om in deze tree verder te gaan daar alle amerikaanse carriers slechter presteren als hun japanse tegenhangers. Ik kan nu de ranger kopen.
Is der enige hoop dat ze de amerikaanse tree gaan buffen? Of kan ik beter beginnen met de Japanse tree?
Ik heb wel de Saipan als captain trainer.

• SpamLame
@Flyerken
Geen idee of de CV binnenkort verder gebalanced gaan worden.
Na de Saipan was WGs statement dat er geen premium CV meer zouden komen totdat CV gameplay goed zou zijn. (kan geen bron vinden) .
Inmiddels zijn er 3 premium CVs bijgekomen (+1 pull), wat dan zou inhouden dat CV gameplay momenteel goed genoeg is in WGs ogen.

Los van of bovenstaande correct is. Als je kijkt vanuit de competatieve insteek, dan zijn het IJN CVs die de boventoon voeren, ok af en toe zag je een Saipan in het laatste ranked seizoen.

Dan advies;
Je moet jezelf afvragen waarom je wel of niet met USN CVs verder wilt.
-Heb je jezelf een persoonlijk doel gestelt een bepaalde natie of scheepslijn volledig te krijgen, dan gewoon doorzetten
-Denk je dat je met de IJN CVs een betere bijdrage aan je team leveren kan stap dan gewoon over.

En vergeet niet dat je altijd later de lijn weer oppakken kan indien er buffs/nerfs plaatsvinden, die Indy of Ranger gaat nergens heen.

• GLR89
@Flyerken
In mijn ogen zijn de USN Carriers prima. Ze zijn niet zo flexibel als de IJN lijn, maar net zo sterk, en in bepaalde opzichten veel sterker. Fighters zijn vanaf de t7 beter dan de IJN tegenhangers. Verder doen de torps meer schade en door de grotere hoeveelheid planes per squad is de kans dat er werkelijk schade gedaan wordt, en de totale hoeveelheid gemaakte schade groter.
Daarentegen hebben ze wel minder squads waardoor ze dus minder flexibel zijn. Groot gemis bij de US is de voor geselecteerde loadouts. Geen van alle hebben een goede loadout (muv de Midway). Kies je voor strike dan kom je fighters tekort, kies je voor fighters dan mis je de strike capaciteit.
De IJN lijn is wat beter gebalanceerd, maar vergt enorm veel overzicht. Je fighters zijn in gevecht, ondertussen moet je met je bombers droppen en ben je met inkomende vijanden aan het stoeien. Gooi er dan ook nog de leuke "spot voor je team" combi bij in en het is net een georganiseerde chaos. Dat is bij de USN een stuk minder omdat je niet EN EN maar OF OF moet spelen op de lagere tiers. + het feit dat je op t9-10 bij de USN lijn 5 squads aan moet sturen en bij de IJN 7-8 squads.

al met al is de US lijn voor mij dus een prima GO-TO aangezien hij stukken makkelijker te spelen is dan de Japanse tegenhanger.

Vergeet ook niet dat de US vanaf de t8 de 1000lbs bommen krijgen. deze doen aanzienlijk meer schade dan de 500lbs van de t4-7. een DiveBomber strike van 10-14k zie je bij de Essex of Midway regelmatig voorbij komen. + als je ze stapelt heb je ook nog het vuurtjes stook gehalte wat aanzienlijk veel dmg oplevert.

[ Voor 11% gewijzigd door GLR89 op 08-09-2017 11:50 ]

• PcDealer
Flyerken schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:11:
Mensen, ik heb wat advies nodig. Ik zit momenteel tot op de independence in de amerikaanse carrier tree. Nu vraag ik me af of het nog de moeite is om in deze tree verder te gaan daar alle amerikaanse carriers slechter presteren als dan hun japanse tegenhangers. Is er enige hoop dat ze de amerikaanse tree gaan buffen?
Op basis van wat denk je dat? Verder zie GLR89 in "[MMO] World of Warships"
SpamLame schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:48:
@Flyerken
Geen idee of de CV binnenkort verder gebalanced gaan worden.
Na de Saipan was WGs statement dat er geen premium CV meer zouden komen totdat CV gameplay goed zou zijn. (kan geen bron vinden) .
Inmiddels zijn er 3 premium CVs bijgekomen (+1 pull), wat dan zou inhouden dat CV gameplay momenteel goed genoeg is in WGs ogen.
Is er iets aan balance gedaan dan sinds die uitspraak? Volgens mij is dat plan niet uitgevoerd of gewijzigd.
Dan advies;
Je moet jezelf afvragen waarom je wel of niet met USN CVs verder wilt.
-Heb je jezelf een persoonlijk doel gestelt een bepaalde natie of scheepslijn volledig te krijgen, dan gewoon doorzetten
-Denk je dat je met de IJN CVs een betere bijdrage aan je team leveren kan stap dan gewoon over.
Dat dus

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:48:

Is er iets aan balance gedaan dan sinds die uitspraak? Volgens mij is dat plan niet uitgevoerd of gewijzigd.
Ik doe geen uitspraak over of er gebalanced is of niet en ik speel te weinig CV er iets over te kunnen zeggen.

Ik stel alleen dat de release van premium CVs inhoud dat WG het goed genoeg vind (er van uitgaande dat die uitspraak no premium cv until cv gmeplay = fixed/balanced/whatevered in het beginsel al klopte).

• GLR89
enige carrier rework die ik voorbij heb zien komen zijn:
- op t4-5 de Manual drop/strafe verwijderen.
- de game vol plempen met premium cv's (Saipan, Kaga, Enterprise en "Graf ellende"

• SpamLame
GLR89 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:15:
enige carrier rework die ik voorbij heb zien komen zijn:
- op t4-5 de Manual drop/strafe verwijderen.
- de game vol plempen met premium cv's (Saipan, Kaga, Enterprise en "Graf ellende"
Rework ja verbetering imo nee.

-Verwijderen van manual zorgt er nu voor dat je als lerend speler pas bij t6 manual thinghs oefenen kan.
-Premiums is dat echt rework te noemen, maar ok, imo draagt verder niet bij aan het CV (of welke lijn dan ook) vak leren. Ik zie ze meer als leuk/handig cmmdr trainer of credit/xp printer.

Hmm in de post battle result op PT zie je niet je oil income. Zie je alleen als notification.
Geen idee waar de hoeveelheid dan op gebaseerd is.
Kan alleen de Rostral Colomn nog kopen a 10M oil, zal mijn tijd wel duren. :+
Max clansize 50, aantal member 1 :P

[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 08-09-2017 15:27 ]

• PcDealer
PcDealer schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:52:

Na 35 containers een Super Container!

Zeker 9 containers waren via missies verkregen, dus niet helemaal zuiver/gekozen.

400.000 credits en 1.250 Free XP er bij.
Free XP: 80.129.
8ste container (6 via missies niet meegenomen) een Super Container, met:
Ja, alweer.

Verder:
750 Free XP

Yamamoto collection
Ik had reeds:
- Japanese Imperial Naby Pilot, Flying Suit, 1925

Ontvangen via overige containers:
- Kaigun-Taishō (Full Admiral), White Uniform, 1943
- Shōwa Enthronement Commemorative Medal
- Aircraft Carrier Akagi
- Battleship Yamato

Free XP: 92.399
Credits: 13.484.438
Vacant slots: 16/99
Vacant Reserve slots: 25/94

• SpamLame
Na +70 gewone TYL containers 1000 doubloons in een SC "gevonden".

• Joe_P
Na vier potjes in m'n nieuwe KGV merk je wel waarom iedereen HE aan het spammen is met dat ding. Tegen cruisers zal AP nog wel wat sterker zijn, maar voor DD's en BB's kun je met HE en fires echt veel schade aanrichten. De reload is ook lekker snel, maar er zit net genoeg tijd tussen voor de tegenstander om te repairen. Dus je eerste salvo start wat vuurtjes, de tegenstander repairt en een minuut later branden er weer wat vuurtjes op hem. Het laatste potje had ik bijna 70k fire damage (en dus witherer) en dat zonder dat de tegenstander er iets tegen had kunnen doen.

Dat maakt het wel iets té makkelijk om deze schepen te spelen. Je moet alleen zelf een beetje oppassen met je positie en angle, maar gewoon een beetje in de richting van je tegenstander schieten is voldoende om damage binnen te harken. Bij de Conqueror schijnt het ook zo erg te zijn want ik lees een hoop geklaag op Reddit. WG zal nog wel even afwachten met data verzamelen totdat ze gaan nerfen dus voorlopig lekker door spammen. :O

Wel fijn om daar met de Nelson tegen te spelen. Kunnen ze leuk spammen en fikkies stoken, maar een heal later en je bent weer helemaal de oude.

Yamamoto collection: 5/40 (wel al een duplicatie :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Joe_P op 12-09-2017 10:51 ]

• PcDealer
Flamu - Conqueror - AP Only "Challenge":

Still pretty damn over powered.

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 12-09-2017 12:45 ]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Zeker wel dat je je eigen division members kon complimenten...
Gewoon zorgen dat je uit de division ging voordat de battle over was, hierna kon je in het eindoverzicht na de battle gewoon iedere speler complimenten geven ook die van je eigen clan en waar je net daarvoor mee in division zat..
Werkte uiteraard alleen als je voor het eind van de battle leavde en je in de haven even uit de division stapte voordat de pot over was.

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 12-09-2017 21:26 ]

Star Citizen referralcode

• PcDealer
ShockWave schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:25:
[...]

Zeker wel dat je je eigen division members kon complimenten...
Gewoon zorgen dat je uit de division ging voordat de battle over was, hierna kon je in het eindoverzicht na de battle gewoon iedere speler complimenten geven ook die van je eigen clan en waar je net daarvoor mee in division zat..
Werkte uiteraard alleen als je voor het eind van de battle leavde en je in de haven even uit de division stapte voordat de pot over was.
Wat ik zeg, je hebt geen divisionmaten meer als je leaved.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

PcDealer schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:40:
[...]

Wat ik zeg, je hebt geen divisionmaten meer als je leaved.
Maar je moet toegeven dat het wel zeker een bug was en daardoor je eigen clanmates flink van + punten kon voorzien....
Dit is inmiddels verleden tijd..

Star Citizen referralcode

• SpamLame
ShockWave schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:02:
[...]

Maar je moet toegeven dat het wel zeker een bug was en daardoor je eigen clanmates flink van + punten kon voorzien....
Dit is inmiddels verleden tijd..
Vreemd idd, maar uiteindelijk wat heb je er aan elkaar een veer in de reet te steken...kan je ineens 11 reports/compliments per dag uitdelen, whooptiedoo.

Als die veer verdient was mja ok misschien, maar puur ++ omdat het kan.

• PcDealer
WoWs is 2 jaar!
https://worldofwarships.e...es/happy-birthday-to-you/

[q]• Win 1 Random, Co-op or Scenario battle on any Tier IV+ from 15 September to 18 September and get 1 day of Premium Account and 25 World of Warships Anniversary consumable camouflages.

• Play at least one battle on any Tier I-IX ship starting from 14 September till 28 September to get delicious bonuses on your account! All players who have played 1,000 or more battles in World of Warships will receive 10 World of Warships Anniversary consumable camouflages and 10 of each special signal flag (Blue Dragon, Wyvern, Red Dragon, Ouroboros, Hydra) for each thousand battles played in World of Warship, up to 150 items each.

• There's still more to come! Play one battle with a Tier X ship and get a Supercontainer as a bonus. Supercontainer can be earned once per ship, however players can complete the task and earn the reward on each Tier X ship you have.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Beetje jammer dat je dan weer tier 10 moet zijn voor een supercontainer.

Signature van nature

• Louwke
Oh nice ff snel Montana unlocken en dan 14 supercontainers pakken 🤣

• GLR89
14inc hier (: Grozo, Henri en Conq zijn nog iets te ver weg

• PcDealer
PcDealer schreef op zondag 10 september 2017 @ 18:49:
[...]

8ste container (6 via missies niet meegenomen) een Super Container, met:
Ja, alweer.

Verder:
750 Free XP

Yamamoto collection
Ik had reeds:
- Japanese Imperial Naby Pilot, Flying Suit, 1925

Ontvangen via overige containers:
- Kaigun-Taishō (Full Admiral), White Uniform, 1943
- Shōwa Enthronement Commemorative Medal
- Aircraft Carrier Akagi
- Battleship Yamato

Free XP: 92.399
Credits: 13.484.438
6e container een Super Container!
25x Dragon

Overig:
750 Free XP

Yamamato:
- Imperial Japanese Navy Officer's Sword, 1930
- Imperial Naval Academy Cadet, Summer Uniform, 1901
- Order of the Golden Kite, 1st Class

Stand:
Free XP: 104.903
Credits: 14.507.861

• Louwke
Voor de achievement collectors onder ons. Hier een link naar de reddit.com pagina met de info hoe ze te halen.
https://www.reddit.com/r/...y_achievement_megathread/

• SpamLame
Louwke schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:13:
Voor de achievement collectors onder ons. Hier een link naar de reddit.com pagina met de info hoe ze te halen.
https://www.reddit.com/r/...y_achievement_megathread/
Helaasch geen Shinonome hier...

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Update m.b.t gifts etc.:

The prize campaigns will start on 15/09 instead of 14/09
To get the goodies you need to play 2 battles on any tier I-IX ship instead of 1.
To get the supercontainers for playing on tier 10, you need to play 2 battles per ship, instead of 1.
All other giveaways and rewards will stay available under the same conditions as announced on the portal.

• SpamLame
Fest schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:45:
Update m.b.t gifts etc.:

The prize campaigns will start on 15/09 instead of 14/09
To get the goodies you need to play 2 battles on any tier I-IX ship instead of 1.
To get the supercontainers for playing on tier 10, you need to play 2 battles per ship, instead of 1.
All other giveaways and rewards will stay available under the same conditions as announced on the portal.
Ach EU loopt weer eens achter, NA/ASIA zijn updated wbt de requirements & start , RU ben ik niet zeker van.
Maar manmanman blijkt toch moeilijk te zijn om het de eerste keer juist te publiceren :F

Hmm MrConway heeft een update geplaatst in de comments op https://worldofwarships.e...es/happy-birthday-to-you/
MrConway16 hours ago
Unfortunately we need to announce a few small changes regarding our 2nd Anniversary giveaway event!

Due to some technical limitations that we uncovered with the release of 0.6.10, the following changes needed to be made:

- The prize campaigns will start on 15/09 instead of 14/09
- To get the goodies you need to play 2 battles on any tier I-IX ship instead of 1.
- To get the supercontainers for playing on tier 10, you need to play 2 battles per ship, instead of 1.
+0-0
Show all replies (3)
Diezelfde technical difficulties maken het ook kennelijk ook onmogelijk de originele aankondiging bij te werken :N
Tevens een forum bericht https://forum.worldofwars...-2nd-anniversary-rewards/

Auw
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/7STaQ6mIiF71yxmAZ8KuDJwOmlNr8m2hDRN42sztp2s.png?w=847&s=93edae4840bda631e1de50c93992115c
https://www.reddit.com/r/...of_satan_spoiler_we_lost/

PT0.6.11 2de ronde de tweede ronde
https://worldofwarships.eu/en/news/public-test/base-builder/

[ Voor 47% gewijzigd door SpamLame op 14-09-2017 15:15 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 129 Laatste