• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:03
Louwke schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:19:
Fak so tempting! Wilde hem zo graag voor vorig Ranked seizoen, maar kwam toen nooit voor bij. Ook mis ik een US premium DD. Echter komt de Gallant er aan en heb ik net de twijfel twijfel twijfel!
Waarom zou je de Gallant willen?

LinkedIn WoT Cash Converter

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-01 13:11
premium t6 britse dd, leuke captain (re)trainer. etc. etc.

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10-2025
GLR89 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:44:
[...]
wmb mag scheeps AA zwaar generfd worden voor puur langs vliegende planes.Als ze daadwerkelijk een aanval uitvoeren mogen ze wel de volle zwaarte van AA ontvangen, maar zoals het nu is op 7km langs een schip heen vliegen en 50% van je planes zien verdampen is gewoon bullshit. Voor de carrier niet leuk, en voor de gene die de planes neer geschoten heeft is het ook niet bepaald alsof hij poepgoed is.
ben ik wel met je eens, maar hoe bepaal je of het langsvliegend of aanvallend tuig is? Dat zal deze game-engine echt niet uit elkaar houden.
Feit is dat je als carrier dondersgoed moet weten dat een NC goed tot zeer goed in AA is. En op T8 mag je dat ook wel van een Carrier speler verwachten.
Het neerhalen van vliegtuigen is desondanks een prettige bijkomstigheid voor een NC speler, niet bepaald een graadmeter dat je "poepgoed"bent... dat is nog altijd je vermogen om tanky te kunnen spelen.

Ik beschouw mij AA rol meer als bescherming voor andere schepen in mijn team. dat geeft mij althans veel meer voldoening.

• GLR89
PresidentSkroob schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:13:
[...]

ben ik wel met je eens, maar hoe bepaal je of het langsvliegend of aanvallend tuig is? Dat zal deze game-engine echt niet uit elkaar houden.
Feit is dat je als carrier dondersgoed moet weten dat een NC goed tot zeer goed in AA is. En op T8 mag je dat ook wel van een Carrier speler verwachten.
Het neerhalen van vliegtuigen is desondanks een prettige bijkomstigheid voor een NC speler, niet bepaald een graadmeter dat je "poepgoed"bent... dat is nog altijd je vermogen om tanky te kunnen spelen.

Ik beschouw mij AA rol meer als bescherming voor andere schepen in mijn team. dat geeft mij althans veel meer voldoening.
ben het wel met je eens, maar dit frustreert carrier gameplay enorm. Niet alleen de NC is een giga AA monster geworden. op dit moment is elke schip in de game belachelijk OP qua AA, zelfs dds met meer dan 10 plane kills zijn geen uitzondering meer. Tel daarbij op dat elke BB een AA rating heeft van boven de 90 (Yamato uitgezonderd, maar die heeft gruwelijke torp bescherming), de Cruisers t8-10 hoef je niet eens te proberen want iedereen vaart rond met de AA consumable (RU en USN destroyers van t9 en 10 inmiddels ook, daarbovenop zie je steeds meer carriers (waarschijnlijk door de belachelijke AA op de rest van de schepen) met een volledige fighter build. In de "leuke tijd" heb ik giga lol gehad met de Essex en Taiho, maar de Midway en Hakuryu voelen gewoon vervloekt.
Door de giga plane pool (136) van de midway gebeurt het niet zo heel snel, maar met de Haku regelmatig niks meer kunnen doen omdat al je planes kapot zijn. Zit je met een leuke t10 carrier zonder planes. En nog 5 minuten te gaan :(

• PcDealer
GLR89 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:12:
premium t6 britse dd, leuke captain (re)trainer. etc. etc.
Ik weet wel wat het is, heb hem zelf. @Louwke mag zelf antwoorden hoor :)
PresidentSkroob schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:13:
[...]

Feit is dat je als carrier dondersgoed moet weten dat een NC goed tot zeer goed in AA is. En op T8 mag je dat ook wel van een Carrier speler verwachten.[...]
Ik beschouw mijn AA rol meer als bescherming voor andere schepen in mijn team. dat geeft mij althans veel meer voldoening.
US bb's moet je zoveel mogelijk mijden indien mogelijk. Britse cruisers, mijden indien mogelijk. US cruisers mijden indien mogelijk. Atlanta en Cleveland in het bijzonder. Focus op Japanse en Duitse bb's.
GLR89 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:59:
[...]

ben het wel met je eens, maar dit frustreert carrier gameplay enorm. Niet alleen de NC is een giga AA monster geworden. op dit moment is elke schip in de game belachelijk OP qua AA, zelfs dds met meer dan 10 plane kills zijn geen uitzondering meer. Tel daarbij op dat elke BB een AA rating heeft van boven de 90 (Yamato uitgezonderd, maar die heeft gruwelijke torp bescherming) [...]
Kleine nuancering: boven de 90 indien AA specced, niet stock. De zijkant van een schip heeft de beste AA, dus met een divebomber niet van de zijkant naderen. Normaal zou ik zeggen met torpbombers van de zijkant, maar dan verdampen (vooral Enterprise) vliegtuigen. Beter om dan schuin van voren te torpen.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:15
PcDealer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:48:
[...]

Waarom zou je de Gallant willen?
Waarom niet, inderdaad zoals glr89 al zei leuke trianer. T6 DD waar ik nog geen leuke DD premiums heb die me bevallen! Gallant lijkt een goede combi te worden van torps en guns. Tel daarbij op de betere concealment dan zijn tegenhangers op 1 na. Nou dan lijkt me de keuze snel genoeg gemaakt.

Untappd: Louwke80

• PcDealer
Louwke schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:47:
[...]

Waarom niet, inderdaad zoals glr89 al zei leuke trianer. T6 DD waar ik nog geen leuke DD premiums heb die me bevallen! Gallant lijkt een goede combi te worden van torps en guns. Tel daarbij op de betere concealment dan zijn tegenhangers op 1 na. Nou dan lijkt me de keuze snel genoeg gemaakt.
Ok, dus je hebt geen voorkeur voor een van de beide dd's. Over de Sims: snelvarend, wendbaar, snelle guns, redelijke conceilment 9,2 km torps met redelijke reload.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:15
Waar je wel rekening mee moet houden is dat de Gallant mogelijk voor release nog aangepast wordt (ten goed of niet).
Wellicht beide kopen?

• GLR89
PcDealer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Ik weet wel wat het is, heb hem zelf. @Louwke mag zelf antwoorden hoor :)

[...]

US bb's moet je zoveel mogelijk mijden indien mogelijk. Britse cruisers, mijden indien mogelijk. US cruisers mijden indien mogelijk. Atlanta en Cleveland in het bijzonder. Focus op Japanse en Russische bb's.

[...]

Kleine nuancering: boven de 90 indien AA specced, niet stock. De zijkant van een schip heeft de beste AA, dus met een divebomber niet van de zijkant naderen. Normaal zou ik zeggen met torpbombers van de zijkant, maar dan verdampen (vooral Enterprise) vliegtuigen. Beter om dan schuin van voren te torpen.
dat zijn ze allemaal... Er varen meer BBs AA specced rond dan niet AA specced dus je nuancering is niet echt aan de orde :9

Ik speel regelmatig carrier (dat doe ik niet geheel onaardig, al ben ik absoluut geen pro) dus ik weet een beetje hoe op schepen aan te vliegen. Probleem is gewoon dat je met je planes moet gaan border huggen zodat ze niet in een AA zone van welk schip dan ook komen, aangezien ze allemaal al het loodje leggen voor je in de buurt bent. begin van de week weer een leuke game in de midway waarbij een Gearing (jeweetwel een DD, dus geen BB of CA/CL) 29 plane kills maakte zonder dat ik hem 1 keer aangevallen heb. Puur doordat mijn aanvlieg route over hem heen ging waren al mijn planes al naar de knoppen. Je kunt zeggen wat je wil maar dat is gewoon een game mechaniek die absurd naar de kloten is.

• Louwke
Ja gevallen voor de Sims anders krijg ik weer spijt van. Kan ik de captain van de Fletcher weer retrainen naar de Gearing aangezien ik nu ook de z52 en shima als torpboats heb.

Gallant kan inderdaad nog wijzigen ja. Maar goed sucker for Destroyers en Cruisers..

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-01 21:58
Eve182 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:44:
Net die nieuwe missie gespeeld. Bij de eerste poging meteen 5 sterren, en ik wist niet eens goed wat er moest gebeuren. Lijkt me een stuk makkelijker dan de vorige.
(random team)
Hij is inderdaad een stuk makkelijker. Ik haalde met randoms ook meteen vijf sterren. Het zijn vooral low tier schepen waar je tegen moet spelen dus dat is goed te doen.

Het dagje premium dat je krijgt is wel fijn. Het levellen van m'n Balti gaat nu lekker hard. Nog maar een paar potjes en ik mag van mezelf de Des Moines halen met een beetje free XP.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• PcDealer
GLR89 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:31:
[...]

dat zijn ze allemaal... Er varen meer BBs AA specced rond dan niet AA specced dus je nuancering is niet echt aan de orde :9
Toch handhaaf ik die. Prebattle controleer ik altijd de AA ratings van de vijandelijke schepen. Ook wanneer ik geen carrier speel kijk ik vooral in dd's naar mijn concealment en kijk ik naar de verschillen in AA rating van bb's en carriers van beide partijen. Zo kan ik mijn carrier inlichten. Lang verhaal kort: vermelding dat doorgaans de bb's met de slechtste AA die van Japan en Duitsland zijn (hersteld).
Ik speel regelmatig carrier (dat doe ik niet geheel onaardig, al ben ik absoluut geen pro) dus ik weet een beetje hoe op schepen aan te vliegen. Probleem is gewoon dat je met je planes moet gaan border huggen zodat ze niet in een AA zone van welk schip dan ook komen, [...]
Dat probleem heb ik zelden.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 16-06-2017 14:55 ]

• GLR89
PcDealer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Dat probleem heb ik zelden.
Ook met een carrier in t8+ games gezeten?

• PcDealer
GLR89 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Ook met een carrier in t8+ games gezeten?
Uiteraard. Dan hebben die carriers het lastig. Ik ben dan veroordeeld tot scouten en dd's pesten. Gaan dan in smoke en krijgen torps hun richting toegeschoven.

• Joe_P
Zo, de Des Moines is binnen. M'n negende Tier 10:

US: Gearing, Des Moines
IJN: Zao, Yamato
KM: Hindenburg, Grosse Kurfurst
RN: Minotaur
RuN: Khaba, Moskva

Met de Des Moines kun je wel lekker DPM pompen, maar de shell arcs blijven toch wennen. Leuk dat je 10km radar heb, maar zie op die afstand maar eens een DD te raken die actief aan het ontwijken is.

• SpamLame
Het is weekend *O*

Zo ook voor mij -O- WR & PR om te :'(

• GLR89
PcDealer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:30:
[...]

Uiteraard. Dan hebben die carriers het lastig. Ik ben dan veroordeeld tot scouten en dd's pesten. Gaan dan in smoke en krijgen torps hun richting toegeschoven.
zei ik toch :+ (daarom mijn rant over de OP AA op "alle" schepen)
Joe_P schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:50:
Zo, de Des Moines is binnen. M'n negende Tier 10:

US: Gearing, Des Moines
IJN: Zao, Yamato
KM: Hindenburg, Grosse Kurfurst
RuN: Khaba, Moskva

Met de Des Moines kun je wel lekker DPM pompen, maar de shell arcs blijven toch wennen. Leuk dat je 10km radar heb, maar zie op die afstand maar eens een DD te raken die actief aan het ontwijken is.
Nice, gefeli. Zelf nu hard bezig toch de Yamato te bereiken. Balti en Des Moines volgen daarna wel een keer.
offtopic:
heb zelf op t10 nu
IJN: Hakuryu, Zao
USN: Midway, Gearing
KM: Großer Kurfürst, Hindenburg, Z-52
RuN: Moskva, Khabarovsk
SpamLame schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:15:
Het is weekend *O*

Zo ook voor mij -O- WR & PR om te :'(
ohh fack ja, altijd zin in het weekend om na 2 potjes weer tot de conclusie te komen |:(
"will the potato's unite? YES THEY WILL 8)7 "

• SpamLame
GLR89 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:30:
[...]

ohh fack ja, altijd zin in het weekend om na 2 potjes weer tot de conclusie te komen |:(
"will the potato's unite? YES THEY WILL 8)7 "
Blijf dan maar een eind uit mijn buurt, I am potato 2.

Nog niet zo erg als een myoko die van 2de linie bij een Pensa torpt zich omdraait en daarna mij bijna weg torpt.
Of een Mutsuki die 2de linie 2 torps in mijn stern gooit.......

• PcDealer
Nieuwe vlaggen te koop: https://worldofwarships.e...p/yes-changes-are-coming/
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/6448/ EUR 17,15
15 Wyvern Signal Flags
15 Red Dragon Signal Flags
15 Ouroboros Signal Flags
15 Hydra Signal Flags
15 Dragon Signal Flags
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/6449 EUR 39,99
50 Wyvern Signal Flags
50 Red Dragon Signal Flags
50 Ouroboros Signal Flags
50 Hydra Signal Flags
50 Dragon Signal Flags
Extra Credits - Tirpitz:
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/6377/

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 16-06-2017 17:45 ]

• SpamLame
Yay nog meer pay2progress en meermeer.
Tirps staat al een tijdje in de shop >> SpamLame in "[MMO] World of Warships" maar een headsup is nooit verkeerd

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 16-06-2017 18:08 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:54:
[...]
Tirps staat al een tijdje in de shop >> SpamLame in "[MMO] World of Warships" maar een headsup is nooit verkeerd
Ze hebben weer eens een nieuwsbericht gerecycled...

• SpamLame
Nieuwe mijlpaal voor sjits-n-giggles
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d6xwOIxFtPT0oYL8ICSdTq1B/medium.jpg

& ja ik heb haar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h3fcYvQKvLKYGpok2yHkMyiy/medium.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door SpamLame op 18-06-2017 01:35 ]

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-01 17:35
@SpamLame Beetje money er tegenaan gegooid ????
Of heb je echt zoveel aan XP opgespaard ???

• SpamLame
auroortje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:21:
@SpamLame Beetje money er tegenaan gegooid ????
Of heb je echt zoveel aan XP opgespaard ???
8 maanden (waarschijnlijk meer) gespaard en conversie korting gebruikt.
Verhouding is denk ik 85/15

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 18-06-2017 09:47 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

In plaats van spelen in het weekend moet je gewoon hier naar kijken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• GLR89
In plaats van yuro kijken gewoon de V-25 van stal trekken en heerlijk trollen! Wat een geweldig bootje is dat!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 16:24
Heeft iemand de server battles gezien tussen EU vs NA?. Zeer vermakelijk. Ook geinig om te zien dat men de Benson inricht als AA DD. Was Benson met 30 kills https://www.twitch.tv/videos/152523737 op 2:04:40

[ Voor 16% gewijzigd door hopiconjo op 19-06-2017 10:31 ]

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik vond CV spelen ook altijd leuk, maar de laatste tijd echt niet meer.
Elke schip is wat mij betreft ook te sterk wat AA betreft, of de vliegtuigjes gaan te makkelijk dood.

Zouden ze niet iets kunnen doen van: op max AA range, de rating x procent doen dalen, en pas in een straal van bv 3km rond je schip is je AA op 100% van zijn rating? (met eventueel wat tussenstapen ertussen).
Want in WWII gingen ze echt niet op 9km afstand met hun AA vijandelijke vliegtuigen neerschieten. Van raketten was toen zo goed als geen sprake.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Om even de andere kant aan te stippen: DD, komt wave van 10 dive bombers aan, overdwars, draaiende, etc, 25% HP kwijt. Een paar lichte treffers van andere schepen, niks significants, volgende wave, bijna 50% HP kwijt, nog 25% over. Drie keer raden wat de laatste wave deed. En drie keer raden hoeveel vliegtuigen er door mijn AA werden neergeschoten.

Nu ben ik niet degene hier met veel ervaring, maar zou het gameplay gezien niet juist logischer zijn om de range eerder te vergroten, maar minder schade te doen? Daardoor is het effectiever om elkaar te ondersteunen met je AA.

[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 19-06-2017 13:35 ]

• SpamLame
Yay klapperende straatkast sinds gisteren 5mins Inet 10mins down sinds gisteren.
Ik zeg temp gerelateerd, want alleen tussen 1400-2000.
Xs4all zegt idd ik zie een temp warning.
KPN (via XS4All) zegt we gaan monitoren, zucht.

• SpamLame
yuuuy, server clash uitkomst goedgegokt, niks gewonnen helaas,wel een serverclash vlag gekregen (krijgt iedereen die goed gokt).

Verwijderd

Tim's tip voor 't weekend (als je je mateloos irriteerd): Speel de PT!
Snap uberhaubt niet waarom ik het normale spel nog speel, PT is bijna instant unlock van schepen en de mensen weten wat vaker wat ze doen.

Heb me prima vermaakt van't weekend daarop, en lekker kunnen oefenen met CV's (T8 / T9 / T10) zonder dat mensen helemaal uit hun stekker gaan dat hun CV zuigt en moet gaan knikkeren.
Zijn natuurlijk aanzienlijk minder spelers, en zit makkelijk 5 min in de wachtrij voor een battle mja - alles gratis!

Montana daar even geprobeerd, is toch wel erg leuk (vindt hem leuker speller als Yamato).
Wie O Wie wil met mij mee doen en de GOTT clan oprichten? (Gathering of Test Tweakers)

• Joe_P
Ik heb afgelopen week even ranked gespeeld op de PT, dat was best leuk. Sowieso speelt iedereen op de PT was 'losser' omdat je toch zat geld hebt. Het niveau is wel een stuk lager, je komt een hoop mensen tegen die schepen aan het uitproberen zijn en niet echt weten hoe ze er goed mee moeten spelen (bv. Minotaurs die altijd uit hun rook varen). Mijn PT naam is: PistolenPaultje, voeg me maar toe als je een clan of channel begint.

Na het testen op de PT kijk ik nu ook wel uit naar het nieuwe ranked seizoen. Op Tier 6 heb je een hoop leuke schepen die ook nog aardig aan elkaar gewaagd zijn. In de PT server kun je helaas geen premiums gebruiken, maar ik denk niet (itt Tier 7) dat daar enorm OP schepen tussen zitten. Op de PT is het me iig gelukt om met allerlei verschillende schepen (Fuso, NM, Bayern, Farragut, Budyonny, Leander) games te winnen.

• GLR89
Ik speel juist niet op de PT vanwege het "probeer" gehalte wat daar rondvaart. Leuk om een echt nieuw schip te leren kennen, maar het is maar even, en de meeste schepen heb ik op de live server inmiddels ook wel beschikbaar. Bovenal is de grind naar een doel toe vaak ook leuk.

Het gehalte (wat doe je hier in deze game) spelers die geen flauw benul hebben van wat ze doen is op de live server wel behoorlijk hoog. In het weekend helemaal. Daarom is de Za en Zo boot voor mij de V-25 geworden. Trollen, sealclubben maar bovenal gewoon veel lol hebben. @joshje kan er over mee praten (:

Moet wel toegeven dat de fun regelmatig ver te zoeken is door het giga niveau verschil in teams. Steamroll na steamroll is helaas een veel terugkerend thema in de games. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer een game gehad waarbij de teams echt aan elkaar gewaagd waren. Tot het laatst toe erg spannend en met 10vs12 kills kunnen winnen in de laatste minuut waarbij ik met de midway gelukkig een goede bijdrage heb kunnen leveren. De pot daarvoor met de hakuryu bijna 2x zoveel damage gedaan maar wel verloren met 12vs5 kills. Doe mij dan maar liever meer van die matige maar goed gebalanceerde midway games :9

• Sissors
  • Niet online
Maar vind je het heel vreemd als je specifiek een speltype gaat kiezen waar alle nieuwe spelers zitten dat je grote niveau verschillen hebt en veel makkelijke kills?

• GLR89
Sissors schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:52:
Maar vind je het heel vreemd als je specifiek een speltype gaat kiezen waar alle nieuwe spelers zitten dat je grote niveau verschillen hebt en veel makkelijke kills?
ik neem aan dat je op mijn reactie reageert.

het niveau verschil is op elke tier aanwezig. Met steamroll bedoel ik dat het ene team zwaar ingemaakt wordt zonder zelf ook maar een merkbare prestatie te leveren.
Team groen heeft 7 kills en alle caps, team rood 2 kills en geen caps. En dit is na 7 minuten ingame (oftewel nog niet eens de helft van de mogelijke speeltijd)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6YkuPs1WjwUbYZ7WAoj1aI4s/medium.jpg

komt uit dit filmpje

Bovenstaand voorbeeld kom ik op alle tiers tegen, hoog tot laag, en in alle klasses die ik speel. Soms heb je het geluk aan de goede kant te staan, maar het komt ook regelmatig voor dat je in het verliezende team zit. Probleem met dit soort games is dat hoe goed je in theorie ook kunt carrien, de rest van het team zorgt er voor dat de game zo snel eindigt dat er gewoon niks meer van te maken is. De uitkomst had kunnen zijn dat de overgebleven 4 schepen een hele sterke positie hadden en nog best terug hadden kunnen komen, ware het niet dat er nog 15 punten resterden en met het doodgaan van de fuso verliest team rood -40 punten waardoor ze negatief komen en dus automatisch verliezen.

• Sissors
  • Niet online
Die was richting jou ja. En natuurlijk kan het op elk niveau gebeuren, maar als je specifiek de niveaus uitzoekt waar veel nieuwe spelers zitten, heb je wel grotere kans.

Daarbovenop het (zover mij bekend) gebrek aan actieve match making. En het is zeker niet het enige, maar geluk speelt toch wel een flinke rol.

Gisteren potje met vooral hogere tiers, ik vuur torpedo broadside op een cruiser, mis compleet. Halve minuut later raken 2 ervan een destroyer, huppa kill binnen. Daarna broadside op een destroyer, hij maakte bocht, miste compleet. Hij maakt bocht andere kant op, vaart rechtstreeks mijn torpedos in, en weer twee treffers. Helaas overleefde hij het net, maar hij werd even later uit zijn lijden verlost.

En door puur geluk van mijn kant is het team zo twee destroyers lichter terwijl het potje nauwelijks is begonnen. Overigens ook het enige wat ik echt heb bijgedragen in dat potje :P.

Edit: Of net. Ik was eerst volle snelheid, toen even stilgelegen (nagenoeg), daarna weer volle snelheid, toch wist ik midden in een torpedo salvo terecht te komen. Puur geluk van degene die hem afvuurde. Nou ja, niet helemaal, want er zat toch nog een hele paar meters tussen mijn schip en het punt waarop de torpedo zijn uiterste range had bereikt :P.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 20-06-2017 23:03 ]

• SpamLame
Flamu's T6 Ranked Season 7 picks

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
V-25 is gegarandeerd fun! :D Voelt aan als een trol boot en speelt er leuk.

• SpamLame
:N Pfft te warm om te spelen, lijkt wel of iedereen verstand op 0 heeft staan.

• PcDealer
Ik heb al twee dagen bijna niks gedaan.

• GLR89
PcDealer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:14:
Ik heb al twee dagen bijna niks gedaan.
zijn we van je gewend :+

>:)

offtopic:
maar door de hitte is bij mij de puf er ook wel behoorlijk uit. Gisteren met wat bier+buurmannen fijn de voortuin bevolkt. Was ook wel eens leuk

[ Voor 31% gewijzigd door GLR89 op 22-06-2017 15:52 ]

• SpamLame
GLR89 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:50:
[...]

zijn we van je gewend :+

>:)

offtopic:
maar door de hitte is bij mij de puf er ook wel behoorlijk uit. Gisteren met wat bier+buurmannen fijn de voortuin bevolkt. Was ook wel eens leuk
shots fired

• auroortje
Ben ik dan de enige die druk aan het werk is ???
Al mochten we net niks doen vanwege onweer. TIs gewoon koud invergelijking met vanmorgen. 8)7

• PcDealer
auroortje schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:13:
Ben ik dan de enige die druk aan het werk is ???
Al mochten we net niks doen vanwege onweer. TIs gewoon koud in vergelijking met vanmorgen. 8)7
Wat doe je dan zo laat?

• auroortje
Werken ;)
Mijn werk is 24/7. Staat nooit stil bij ons.

• SpamLame
auroortje schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:26:
[...]

Werken ;)
Mijn werk is 24/7. Staat nooit stil bij ons.
Yay voor aviation.

• Louwke
Soms staat het wel stil als in de vliegtuigen zelf 😂

• SpamLame
Eindelijk weer eens een supercontainer na 34* try your luck, but not getting any.
15 mei was de laatste .
inhoud spot aircraft mod1

Verder 4500FXP, signals & 75K credits

[ Voor 13% gewijzigd door SpamLame op 24-06-2017 14:38 ]

• PcDealer
20ste container een Super Container! Premium een week afgelopen en i.v.m. warmte een stuk minder gespeeld. Frequentie is nog hoog dus.
5.000.000 credits.

Resterend was 1.500 Free XP, 175.000 credits en signalen.

598.366 Free XP staan.

• PcDealer
Goed nieuws met update 0.6.7:
[q]Each ship type gets more rewards for engaging in their priority activities:

• Carriers: Damage upon your spotting; spotting
• Battleships: Potential damage
• Cruisers: Potential damage; damage upon your spotting; spotting
• Destroyers: Damage upon your spotting; spotting; potential damage
New Content

Ships:

Premium Soviet Tier V battleship Oktyabrskaya Revoluciya, British battleships HMS Nelson, HMS King George V, Lion and Conqueror (Tiers VII-X) added to game for testing by developers, supertesters and contributors.

[ Voor 22% gewijzigd door PcDealer op 27-06-2017 23:28 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:27:
Goed nieuws met update 0.6.7:

[...]

[...]
Tegelijkertijd staat er ook
Decreased reward for potential damage by 75% for carriers, by 50% for battleships and destroyers, and by 25% for cruisers
Conflicteert met de priority activity voor een BB

• SpamLame
Enterprise is in de shop voor de CV spelers onder ons
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/6530/ @ €49.90

Duurdere bundels zijn ook beschikbaar

• SpamLame
Dikke doei!, want beviel die niet tijdens de ST periode of is het, het niet willen sponsoren van WG?

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Dikke doei!, want beviel die niet tijdens de ST periode of is het, het niet willen sponsoren van WG?
Tirpitz-achtige prijs i.c.m. tier VII vliegtuigen. Zoals ik tijdens de ST heb aangegeven vind ik de Saipan een stuk beter.

• SpamLame
Even een kattebelletje;
Zojuist ingame een 10% korting coupon gekregen want speel al 2 jaar.
6 dagen om hem te verzilveren

5012 games in die tijd (coop, rndm, team, ranked).

[ Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 30-06-2017 20:10 ]

• GLR89
Met alle respect, maar de ST is toch ook gewoon een wassen neus. Puur cijfer geneuzel. Wat STs moeten doen is de verschillen in schepen en met name verschillen in gameplay in kaart brengen en raporteren. Stats van een schip zijn X maar de stats van een speler in dat schip zijn Y over het geheel gezien presteert het schip dus Z. Zie de bismarck, meest fantastische bb op t8 maar compleet vernaggeld doordat hij totaal verkeed gebruikt wordt. Dat zou de ST aan het licht moeten brengen. Wat wss gebeurt is dat hij nu 3buffs krijgt want de stats zakken ver onder gemiddeld.
Zie montana/iowa/missouri (totaal onverdiende citadel buff)

• PcDealer
GLR89 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:49:
Met alle respect, maar de ST is toch ook gewoon een wassen neus. Puur cijfer geneuzel. Wat STs moeten doen is de verschillen in schepen en met name verschillen in gameplay in kaart brengen en raporteren. Stats van een schip zijn X maar de stats van een speler in dat schip zijn Y over het geheel gezien presteert het schip dus Z.
Daarom zijn er meerdere ST-ers aan het werk om betrouwbare gemiddeldes te kunnen geven.
Zie de bismarck, meest fantastische bb op t8 maar compleet vernaggeld doordat hij totaal verkeed gebruikt wordt. Dat zou de ST aan het licht moeten brengen. Wat wss gebeurt is dat hij nu 3buffs krijgt want de stats zakken ver onder gemiddeld.
Zie montana/iowa/missouri (totaal onverdiende citadel buff)
Niets met je eerdere betoog te maken aangezien de ingame stats aan het licht komen na uitbrengen aan het publiek en Wargaming a.d.h.v. de serverstats wijzigingen heeft aangebracht en newbies het konden verdienen.

• Louwke
Haha leukste is ze gaan de Bismarck dus nerfen. Secondaries minder firechance en minder damage per shell. Al met al gaan de noobs er nog minder mee tanken dus.

• Sissors
  • Niet online
Nu moet ik zeggen dat ik één keer besloot om binnen zijn secondaries range op een Bismarck met een DD te schieten, gezien zijn main guns toch op iets anders waren gericht. Dat doe ik nog steeds tegen elke andere BB, maar niet meer tegen een Bismarck. De schade die ik deed stond niet in verhouding tot de schade die zijn secondaries tegen mij deden.

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:54
164k damage , dat is wel een nieuw record voor mij. >:)

2 bismarcks en 1 iowa neergehaald met torpedos. Helaas was een van de bismarcks in gevecht met een andere bismarck van mijn eigen team die ik meenam in het torpedo salvo (hij had nog 1k HP over en zou het gevecht verliezen aangezien de tegenstander nog 40k had) ;w

Desondanks toch nog 4325 XP erbij :P.

[ Voor 14% gewijzigd door Bobbje op 02-07-2017 15:14 ]

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
Ranked gaat goed combinatie van fuso en La gal. Momenteel op R9.2 . Nog maar 1 match vol gescheld en op elkaar schietende team tegengekomen.

Verwijderd

Bobbje schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:12:
164k damage , dat is wel een nieuw record voor mij. >:)

2 bismarcks en 1 iowa neergehaald met torpedos. Helaas was een van de bismarcks in gevecht met een andere bismarck van mijn eigen team die ik meenam in het torpedo salvo (hij had nog 1k HP over en zou het gevecht verliezen aangezien de tegenstander nog 40k had) ;w

Desondanks toch nog 4325 XP erbij :P.
Torpen van eigen team, ook al heeft ie weinig HP: big no no. Weinig situaties waar dit verantwoord is. Ik zou hier niet trots op zijn :).
Bijv: friendly Bismarck had mogelijk nog een salvo gehad met 1k HP, had de tegenstander kunnen rammen, secondaries langer kunnen gebruiken, en de tegenstander moet een salvo/ram wijden aan het afschieten van de BM.

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:42:
[...]

Torpen van eigen team, ook al heeft ie weinig HP: big no no. Weinig situaties waar dit verantwoord is. Ik zou hier niet trots op zijn :).
Bijv: friendly Bismarck had mogelijk nog een salvo gehad met 1k HP, had de tegenstander kunnen rammen, secondaries langer kunnen gebruiken, en de tegenstander moet een salvo/ram wijden aan het afschieten van de BM.
Normaal raak ik bijna nooit een teammate maar toen helaas wel.

Mijn teamgenoot in een bismark vluchte voor de tegenstanders, ook in een bismark. Ze vaarden achter elkaar en ik zat op 2 km afstand met mijn kagero. Vuurde mijn beide torpedo buizen af en zo mikkend dat ik ongeveer 3/4 van het grijze gebied meenamam van de indicator. De kwart die over was was richting mijn teamgenoot. Aangezien ze achterelkaar vaarden met ongeveer de zelfde snelheid, dacht ik dat het wel zou goed gaan en hem misschien zelfs zou redden omdat zijn hp veel lager was.

Maar toen ik mij torpedoes had weg gestuurd, draaide mijn teamgenoot weg van mij. De tegenstander deed dat dus ook, en een torpedo ging net voor zijn boeg langs, en die kwam in de zijkant van mijn teamgenoot ;( . De tegenstander was ondertussen al opweg naar de zeebodem. Maar weet zeker als mijn teamgenoot rechtdoor bleef varen hij niet geraakt was.

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10-2025
Bobbje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:06:
[...] De tegenstander was ondertussen al opweg naar de zeebodem. Maar weet zeker als mijn teamgenoot rechtdoor bleef varen hij niet geraakt was.
de wereld op z'n kop... verwachten van een BB dat hij rechtdoor blijft varen omdat hij anders geraakt kan worden door een torpedo! 8)7 8)7 8)7

(dit is een grapje he...)

• PcDealer
https://worldofwarships.eu/en/news/public-test/pt-068/

Cool:
Very soon we'll be launching a new in-game event called "Dunkirk". We'll offer you the first historic operation, a whole new collection, rewards, and even a new Port!
[q]Operation Dynamo

You’re invited to join the new operation—Operation Dynamo—that was inspired by the events that occurred during the Dunkirk evacuation. The Operation will take players back to the period of the French campaign that unravelled in the vicinity of Dunkirk (Dunkerque) in France. The Operation will require players to reach (backed by allied forces) the evacuation point, carry out the evacuation, and proceed to the safety zone with minimal losses! Perils will encompass you everywhere:

• Air strikes
• High-precision fire from onshore batteries
• Torpedo boat attacks
• Even underwater you won't be safe—beware the minefields!
The Operation will be available for players who have reached Level 8 in their Service Record. We will also give two special-purpose Tier V destroyers: the Cyclone (France) and the Anthony (U.K.).
Whoop!
Quick Commands

Another new feature that will come with Update 0.6.8 is a system of Quick Commands! Select an appropriate command: bring your allies' attention to enemy aircraft, or ask for fire support or a smoke cover for your ship! You can do all this with a new radial panel with a list of commands that we've significantly extended.
Ik zou wel een command willen voor:
• Detected!
Supercontainers

At the request of players we decreased the chances of getting special upgrades in supercontainers and completely removed the 5 and 10 million-credits rewards. Credits were not perceived by the players to be a valuable reward, because it was believed that those amounts could be obtained more efficiently by selecting the "More Credits" containers.

At the same time, we added new ships, sets of camos, and standard and special signal flags to supercontainers. All rewards will be described in detail in the full list of changes to be released with the update.
Ooh ooh!
To encourage a more aggressive gameplay and to improve the competitiveness of that consumable against the Smoke Generator, the reloading time of torpedo tubes when this consumable is activated was reduced from 30 to 8 seconds for Kagero and Yūgumo.
Speciaal voor @GLR89:
Khabarovsk: unconditionally the strongest Tier X Destroyer without any weaknesses in terms of fire power. In order to reduce the versatility of its roles in a battle, the ship will now carry only one type of torpedo armament–the ET-46. The detectability range of its torpedoes was reduced from 1.1 to 0.6 km. Apart from that, players that already have Khabarovsk in their Ports will get Credits and Free XP.
Eens zien wat dit gaat zijn: https://worldofwarships.eu/en/news/special/steamy-sails/
It's simple: starting on 07 July at 07:00 CEST (UTC+2), a new discount will be revealed in this article every day offering massive discounts on ships galore with a final bundle available from 16-18 July! We're offering you some serious savings—30% off Tier VIII ships and a whopping 50% off on Tier VI-VII vessels—so keep your eyes peeled to this page to see what the day's special is.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 06-07-2017 09:56 ]

• Louwke
Nog beter heb je de module changes gezien?

http://i.imgur.com/nuSkcfI.png

Incoming world of pain voor de DD's in een T10 game met een Des Moines. Of twel geen concealment die je op hoeft te geven voor bijna 1 minuut radar, maar alleen de useless andere mod in slot 4!

Oh en natuurlijk FU alle DD's die een T8 of hoger game kunnen komen in combinatie met een RU dan wel US cruiser

[ Voor 17% gewijzigd door Louwke op 06-07-2017 11:07 ]

• GLR89
jeuj, voordeel dat de german dds hadden (enige wat ze interesant maakte) is ook op opgeheven hiermee.
waar met de module je engine en rudder er altijd al uit lagen wordt het nu zonder de module nog interesanter. Bovendien hydro mod en engine boost mod gelijktijdig op een schip is hiermee ook afgelopen. Goede keuze WG d:)b d:)b d:)b

• PcDealer
Louwke schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:06:
Nog beter heb je de module changes gezien?

http://i.imgur.com/nuSkcfI.png

Incoming world of pain voor de DD's in een T10 game met een Des Moines. Of twel geen concealment die je op hoeft te geven voor bijna 1 minuut radar, maar alleen de useless andere mod in slot 4!

Oh en natuurlijk FU alle DD's die een T8 of hoger game kunnen komen in combinatie met een RU dan wel US cruiser
Wel gezien maar niet op gelet. Zo klinkt het OP :)

• SpamLame
Summersales lijken persoonlijk te zijn, dus alleen zichtbaar na inloggen.
Voor mij bv de Saipan tegen 50%,maar ja CV he, dus nee.

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:40:
Summersales lijken persoonlijk te zijn, dus alleen zichtbaar na inloggen.
Voor mij bv de Saipan tegen 50%,maar ja CV he, dus nee.
Nice!

• useruser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-01 20:48
Operation Dynamo

You’re invited to join the new operation—Operation Dynamo—that was inspired by the events that occurred during the Dunkirk evacuation. The Operation will take players back to the period of the French campaign that unravelled in the vicinity of Dunkirk (Dunkerque) in France. The Operation will require players to reach (backed by allied forces) the evacuation point, carry out the evacuation, and proceed to the safety zone with minimal losses! Perils will encompass you everywhere:

• Air strikes
• High-precision fire from onshore batteries
• Torpedo boat attacks
• Even underwater you won't be safe—beware the minefields!
Enig idee in welke tier je dit kan doen? Als er veel airstrikes komen ga ik genieten met mijn AA Neptune O+

• k995
Ik warspite tegen 50% korting, direct eens proberen in ranked.

• auroortje
Ik log net in maar geen aanbieding. :|
Of moet je eerst rondje spelen?? Rondje gedaan, niks nothing niemandal aanbieding.

of bedoelde je de summersale aanbieding op de site???
Saipan for me. EN IK SPEEL NOOIT CV !!!!!!!

[ Voor 55% gewijzigd door auroortje op 07-07-2017 10:44 ]

• GLR89
jep, hier ook saipan 50% korting....

offtopic:
maar die heb ik al

• auroortje
GLR89 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:15:
jep, hier ook saipan 50% korting....

offtopic:
maar die heb ik al
Raar.
Jij hebt Saipan al

• GLR89
auroortje schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:17:
[...]

Raar.
Jij hebt Saipan al
klopt, maar op reddit werd wel wat grappigs gezegd
schijnt dus een universele aanbieding te zijn voor de hele EU server. (waarom @k995 dus een warspite aanbieding heeft ontgaat mij even.

tip als je dus doubloons will kopen voor weinig en je de saipan al hebt. voor €17 krijg je 9500 doubloons. Normale prijs voor doubloons zou ~€34 zijn.

• SpamLame
O je kan de Smith winnen
https://worldofwarships.e...ommon/i-call-shenanigans/
useruser schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Enig idee in welke tier je dit kan doen? Als er veel airstrikes komen ga ik genieten met mijn AA Neptune O+
T5 zeker (mss ook 6 zoals in de huidige setup) > https://worldofwarships.eu/en/news/public-test/pt-068/
GLR89 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:43:

tip als je dus doubloons will kopen voor weinig en je de saipan al hebt. voor €17 krijg je 9500 doubloons. Normale prijs voor doubloons zou ~€34 zijn.
Heb niet ingame gekeken, maar als ie daar 4750 doubloons is krijg je dat dan niet gewoon?

[ Voor 29% gewijzigd door SpamLame op 07-07-2017 12:15 ]

• k995
GLR89 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:43:
[...]

klopt, maar op reddit werd wel wat grappigs gezegd
schijnt dus een universele aanbieding te zijn voor de hele EU server. (waarom @k995 dus een warspite aanbieding heeft ontgaat mij even.

Misschien was het toevallig ? Af en toe krijg je aanbiedingen.

Soit geniet ervan, 3e match 145 dmg in ranked.

• GLR89
SpamLame schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:14:

[...]

Heb niet ingame gekeken, maar als ie daar 4750 doubloons is krijg je dat dan niet gewoon?
Nope de Saipan is 9500 volgens opgave van de wiki. normaal gesproken wordt je gecompenseerd voor de volle "aanschaf"waarde. Bij het zelf verkopen van schepen krijg je maar de helft (als ik het goed heb).

offtopic:
zie bijvoorbeeld dit stukje van Yuro YouTube: Based Flamu hier krijgt hij een 2e Lo-Yang dus ipv het schip krijgt hij 8000 doubloons. En als je dan de prijs van de Lo-Yang ziet klopt mijn theorie weer (:
k995 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:20:

Misschien was het toevallig ? Af en toe krijg je aanbiedingen.
Vermoed het wel, de saipan komt vanuit de summersale aanbieding. elke dag een andere. Staat los van de persoonlijke ingame aanbiedingen. (20 port slots voor.... doubloons bijv.)

[ Voor 16% gewijzigd door GLR89 op 07-07-2017 12:41 . Reden: aanvulling ]

• k995
GLR89 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Nope de Saipan is 9500 volgens opgave van de wiki. normaal gesproken wordt je gecompenseerd voor de volle "aanschaf"waarde. Bij het zelf verkopen van schepen krijg je maar de helft (als ik het goed heb).
Gedaan en het is idd zo 9500 doubloons + 200 vlaggen en 30 dagen premium voor het pakket.

Leuke sale.

• SpamLame
k995 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:51:
[...]

Gedaan en het is idd zo 9500 doubloons + 200 vlaggen en 30 dagen premium voor het pakket.

Leuke sale.
A dat doe je idd goed

Verwijderd

Had tot nu toe geen interesse in Saipan, maar WG heeft me overtuigd met deze deal :). Plus nog 40x 3xXP op de Saipan erbovenop (als je beide deals neemt).

• GLR89
Ik verwacht nog meer deals deze week. Wacht zelf wel tot de kutuzov komt en laat me dan verleiden *O*

• k995
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:05:
Had tot nu toe geen interesse in Saipan, maar WG heeft me overtuigd met deze deal :). Plus nog 40x 3xXP op de Saipan erbovenop (als je beide deals neemt).
SAipan is wel OP, zelfs ik die echt niet goed ben in CV's doe daar bovengemiddeld goed in.

De "break out of strafe zonder vlichtuig te verliezen" is echt wel heel sterk. Je kan in principe blijven strafen tot de ander vernietigd is of je munitie op is.

• auroortje
k995 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:57:
[...]

SAipan is wel OP, zelfs ik die echt niet goed ben in CV's doe daar bovengemiddeld goed in.

De "break out of strafe zonder vlichtuig te verliezen" is echt wel heel sterk. Je kan in principe blijven strafen tot de ander vernietigd is of je munitie op is.
Nou vanmiidag potje met saipan maar die gozer ging verkeerde boten aanvallen en was binnen notime door ze planes. Iedereen gooide hem op report. Zo kan het dus ook hihihihhihihi

• auroortje
GLR89 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:11:
Ik verwacht nog meer deals deze week. Wacht zelf wel tot de kutuzov komt en laat me dan verleiden *O*
Me too >:)
Volgens mij komen er nog meer leuke dingen. Hoop Hoop Hoop 8)

Edit->
mijn edit wilde vandaag niet editen dus werd er niet ge-edit vandaag met de edit knop.

[ Voor 15% gewijzigd door auroortje op 07-07-2017 18:54 ]

• PcDealer
auroortje schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:02:
[...]

Me too >:)
Volgens mij komen er nog meer leuke dingen. Hoop 8) Hoop Hoop
Er is een edit-knop :)

PcDealer schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:52:
[...]

20ste container een Super Container! Premium een week afgelopen en i.v.m. warmte een stuk minder gespeeld. Frequentie is nog hoog dus.
5.000.000 credits.

Resterend was 1.500 Free XP, 175.000 credits en signalen.

598.366 Free XP staan.
20ste container een Super Container!
Weer 5 miljoen credits :( Heb maar 90 staan.
Voor de rest 125.000, 750 Free XP en signalen.

Free XP: 619.758

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 08-07-2017 01:32 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:11:

Weer 5 miljoen credits :( Heb maar 90 staan.
Niet voor lang meer, 5M & 10M SCs verdwijnen in 6.8

Summer Sale, Belfast met 50% korting.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 08-07-2017 08:04 ]

• Sissors
  • Niet online
Ik zou een stuk liever credits hebben (ben nogal arm), dan weer een smoke system modification of iets soortgelijks.

Edit: Er zou een full-house award moeten zijn. Net potje waar hun carrier ineens in de buurt bleek te zijn, en dus dode carrier. Er was naast hem een battleship, maar met een semi-zelfmoord actie vanuit rook dicht genoeg bij hem gekomen om met laatst beschikbare torpedos hem te flooden, waarnaar hij ook dood was. Daarna toen cruiser recht voor me ging achter smoke rondje gedraaid, waardoor toen we elkaar zagen zijn guns verkeerde kant op stonden, en mijne niet alleen goede kant op stonden, maar die kant had ik nog een set torpedos beschikbaar. En als finishing touch, een 300HP Sim versus mijn 500HP Mahan, waarbij we allebei een treffer van de ander overleefde, en uiteindelijk ik hem als eerst raakte :D. (Helaas trof hij zijn laatste schot mij ook :P).

[ Voor 76% gewijzigd door Sissors op 08-07-2017 10:23 ]

• PcDealer
https://worldofwarships.eu/en/news/special/steamy-sails/
Day 2: No naval-gazing, get it Belfast befoar it's knot available! (Belfast 50% off)
Day 3: Thunderbolt and lightning; Very, very frightening me...Blyskawica 50% off)

• SpamLame
HSF schepen zijn uitgebracht, kopen in de shop. Geen missies gezien :( Geen aankondiging gevonden.

Dan de Duca D'aosta als special
Sissors schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:09:
Ik zou een stuk liever credits hebben (ben nogal arm), dan weer een smoke system modification of iets soortgelijks.
Kennelijk zien spelers die feedback hebben gegeven dat anders.
Maar je kan die special mods ook verkopen voor 625K elk.
Ok minder dan de 5/10M in de SCs, maar nog altijd meer dan 0.
ICM de credits containers en/of wat premium tijd en/of schepen moet je toch een aardig inkomen kunnen opbouwen.

[ Voor 77% gewijzigd door SpamLame op 10-07-2017 08:18 ]

• Sissors
  • Niet online
Met premium wel ja. Maar ik heb normaal geen premium account. Overigens dat is mijn eerste vraag: Ik had rank 11 gehaald in ranked, dus een dagje premium, lekker cashen in het weekend :). En toen kreeg ik nog een dag premium. Maar ik heb geen idee waarvan*. En toen weer een dag premium. Dus ik heb tot vannacht premium.

* Met wat googlen erop uit gekomen dat het compensatie was voor toen ik van server werd gegooid door een storing, maar dat verklaard maar één van de twee dagen extra premium, ach ja ik klaag niet, met premium is het inderdaad geld binnen harken en zal je het nooit tekort komen.

Dat andere er anders over denken geloof ik wel ;). Ik maak nu zonder premium een redelijke winst elk regulier potje, maar ik heb nu bijvoorbeeld 8M credits, en voor een Benson heb ik nog wel redelijk wat miljoenen nodig om het ook uit te kunnen rusten. Maar ik heb geen haast, ben erg tevreden met de Mahan :). Alleen daardoor kan ik nu nauwelijks met IJN tier 5 DD van de torpedo line spelen. Wat een belabberde proppenschieters zitten daar op zeg.

En die Belfast sale heb ik al wel gemerkt: ik heb heel snel geleerd dat dat ding radar heeft. En momenteel zodra eentje in de buurt komt is mijn taktiek in een DD: Omkeren, en zodra hij zijn radar aan zet ook nog engine boost erbij om weg te komen.

• PcDealer
World of Warships - scheduled maintenance

Greetings Captains!

On the 13/07/2017 at 05:00 UTC, the World of Warships Game server will be unavailable for approximately 90 minutes as we perform maintenance work.

Thank you for your understanding and patience.

Action Stations!

Your Customer Service Team
https://eu.wargaming.net/support/news/56

• Louwke
0.6.8 incoming?

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is de Duca de moeite waard ? Is het een degelijke cruiser voor ranked ?
Ben wel een fan van de Leander in ranked, ben wat minder met de Cleveland. Nurnberg/Aoba vind ik minder voor ranked, Galli vond ik al minder dan de tier 5 dus lijkt mij ook al niet fijn voor ranked.
Dus als ie een beetje bij de Leander/Cleveland in de buurt komt zit ik toch wel te twijfelen om de Duca te halen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Louwke
Duca is leuk, maar voor ranked gebruiken geen idee. Ze is wat tankier dan de rest, lange torps ook. Maar vrees dat met de huidige hoeveelheid BB's je er weinig aan zult hebben op een snelle terugkeer naar de port na dan.

• SpamLame
Sissors schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:44:
Met premium wel ja. Maar ik heb normaal geen premium account. Overigens dat is mijn eerste vraag: Ik had rank 11 gehaald in ranked, dus een dagje premium, lekker cashen in het weekend :). En toen kreeg ik nog een dag premium. Maar ik heb geen idee waarvan*. En toen weer een dag premium. Dus ik heb tot vannacht premium.
Missie?
* Met wat googlen erop uit gekomen dat het compensatie was voor toen ik van server werd gegooid door een storing, maar dat verklaard maar één van de twee dagen extra premium, ach ja ik klaag niet, met premium is het inderdaad geld binnen harken en zal je het nooit tekort komen.

Dat andere er anders over denken geloof ik wel ;). Ik maak nu zonder premium een redelijke winst elk regulier potje, maar ik heb nu bijvoorbeeld 8M credits, en voor een Benson heb ik nog wel redelijk wat miljoenen nodig om het ook uit te kunnen rusten. Maar ik heb geen haast, ben erg tevreden met de Mahan :). Alleen daardoor kan ik nu nauwelijks met IJN tier 5 DD van de torpedo line spelen. Wat een belabberde proppenschieters zitten daar op zeg.

En die Belfast sale heb ik al wel gemerkt: ik heb heel snel geleerd dat dat ding radar heeft. En momenteel zodra eentje in de buurt komt is mijn taktiek in een DD: Omkeren, en zodra hij zijn radar aan zet ook nog engine boost erbij om weg te komen.
Radar en sonar, dus oppassen

• SpamLame
PT068 loopt nog tm vandaag en dan donderdag releasen....
Pagina: 1 ... 73 ... 129 Laatste