pkregting schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:27:
[...]
We zijn hier om elkaar te helpen in het spel en onderwerpen die gerelateerd zijn in het spel met elkaar te delen. Niet om te schreeuwen om aandacht door te roepen dat je gesuicide hebt. De meeste forum bezoekers hier vinden het spel leuk om te spelen en vinden het leuk om dit te delen. Verwacht dan ook niet dat iemand die het spel verziekt voor anderen een warm welkom krijgt.
Dit is een forum waar mensen dus ook hun ervaringen delen. Naast posts als "kijk eens wat een geweldig potje ik heb gehad" of "vandaag een slechte dag" dus hierbij mijn ervaring.
Dat jij het er niet mee eens bent mag, maar ik vind jouw reactie negatief gewoon opvallen naast de normale reacties die voorbij kwamen op mijn post.
Lekker volwassen om iemand onvolwassen te noemen op een actie in een spelletje.
Neem je het niet iets te serieus?
Dus ja, gisteren een slechte dag. Nu moet ik ook zeggen dat het spel me minder begint te bevallen nu ik de cleveland bereikt heb. Was het voorheen "balls to the wall" is het nu duidelijk meer aftasten aan het begin en schieten op max range. Iets wat me dus ook niet bevalt aan BB gameplay, salvo afvuren op max range en dan 30 seconden duimen draaien en bombers ontwijken. Dan is DD gameplay een stuk spannender, continu actie, maar cruiser gameplay was toch het leukst. Ik ben een beetje gung ho speelstijl gewend geraakt, midden tussen een groep vijandelijke schepen duiken, vuren alsof je leven ervan afhangt en tot mijn verbazing het er meestal levend vanaf brengen en met wat mazzel, een paar kills op m'n naam.
CV gameplay vind ik eigenlijk een slechte kopie van Navyfield. In NavyField was het echter beter geregeld aangezien je zelf kon besluiten wat voor loadout aan vliegtuigen mee kon nemen, zo kon je dus besluiten om puur voor fighters te gaan of een mix van fighters en bombers, dat mis ik hier alsook het gemis aan actieve AA, veel potjes deed ik puur voor support als AA schip en dat was verbazingwekkend effectief.
Wat betreft de Bismarck mythe: Ik vidn het ook een prachtschip. Het was gewoon een supermooie BB en eentje die flink raak kon schieten ook. Dat ik tegenstelling tot de Yamato en de Musashi die nog nooit een schot raak hebben geschoten, waar de bismarck zomaar even de trots van de RN tot zinken bracht en een ander zwaar beschadigde. Het was de strategie van de RM alsmede een flinke portie pech die haar fataal werd, en hoeveel mensen vragen zich wel niet af hoe de uitkomst geweest zou zijn als haar roer niet beschadigd geraakt was.

Ergo: Middelmatig maar modern slagschip dat op een epische wijze tenonder is gegaan, de mythe is te danken aan de Engelse media toendertijd natuurlijk.