Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Zou het wel tof vinden als je ook zelf kon aimen met je AA guns, ala navyfield.
Je zou dan een switch kunnen maken tussen auto en manual. Lage accuracy als je het automatisch aanzet en hoger als je manueel richt. Geeft je tenminste nog een kleine kans als je in je BB wordt klemgezet door torp bombers. Allhoewel multitasken dan een uitdaging wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Zou mooi zijn maar die discussie is volgens mij nooit afgelopen. Cleveland, New Orleans, Baltimore, Des Moines, NC, Iowa, Montana, Myoko, Mogami, Ibuki, Zao, Fuso en hoger IJN BB's

Allemaal meer AA dan de Atlanta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
defiler1974 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:35:
Zou het wel tof vinden als je ook zelf kon aimen met je AA guns, ala navyfield.
Je kunt prio aangeven via de tactical map.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 23:16
Vandaag heb ik voor de afwisseling weer eens wat potjes gespeeld met m'n carrier (TIV Hosho), maar dat is me wel bevallen. Het is altijd even afwachten of je geluk hebt met de matchmaking, want tegen hogere tier en/of Amerikaanse carriers is het nog wel eens lastig je vliegtuigen het potje te laten overleven. Het verspreiden van je squadrons en het 'opofferen' van je fighters helpt wel een beetje maar ik ben in meerdere potjes zonder vliegtuigen komen te zitten (heb je wel weer tijd om wat te drinken te gaan pakken... :/ ).

Inmiddels begin ik ook het handmatig neergooien van torpedo's (met alt ingedrukt) aardig onder de knie te krijgen. Hiermee kun je wel echt het verschil maken als carrier kapitein. Vandaag heb ik in twee verschillende potjes zelfs een gevaarlijk dichtbij gekomen destroyer kunnen slopen (daar is gelukkig maar één torpedo voor nodig). Die gasten waren toch wel even verbaasd want zonder het handmatig droppen van torpedo's is een destroyer bijna niet te raken.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

PcDealer schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:36:
[...]

Je kunt prio aangeven via de tactical map.
Of gewoon ingame met ctrl en dan cursor erop, linkermuisknop....
Alleen mijn Cleveland doet het bar slecht als aa cruiser.....ze durven niet eens in de buurt te komen zodat ik er 1 kan neerschieten..... :F

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Dan doe je het toch juist goed? 8)

Zolang je een beetje in de buurt blijft van wat bevriende battleships worden zij in ieder geval niet geraakt door de vliegtuigen van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Of bij je carrier en long range pot shots doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
ShockWave schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:00:
[...]

Of gewoon ingame met ctrl en dan cursor erop, linkermuisknop....
Alleen mijn Cleveland doet het bar slecht als aa cruiser.....ze durven niet eens in de buurt te komen zodat ik er 1 kan neerschieten..... :F
Komen ze niet in de buurt??
Bij mij vliegt de ene na de andere torp en dive bomer groep zich kapot te grapig om te zien:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
had net een leuk potje in een carrier

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ODD8P7B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/urQ2S0j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o6sMhd1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
voor iedereen die het nog niet wist, de developers hebben het net bevestigd: de speedboost geeft je concealment net zo'n penalty als dat je schiet, dus +4km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
pkregting schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:32:
voor iedereen die het nog niet wist, de developers hebben het net bevestigd: de speedboost geeft je concealment net zo'n penalty als dat je schiet, dus +4km
Ik heb wel reacties gelezen dat het wellicht slechts +0,2 km kan zijn.
Misschien iets om eens in een trainingroom uit te vogelen?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:09
De intro van dit topic moet nou toch echt wel even worden aangepast. Het verstrekt oude informatie zoals bijvoorbeeld:

"World of Warships is de nieuwe game van Wargaming. De game is op dit moment nog in closed beta, maar je kan toegang krijgen door een pre-order te plaatsen of een invite code te krijgen."

Dit houdt potentiële mede Tweakers mogelijk weg van het spel :+ Dat zou zonde zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
SNAFU schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Ik heb wel reacties gelezen dat het wellicht slechts +0,2 km kan zijn.
Misschien iets om eens in een trainingroom uit te vogelen?
Klopt, lijkt er inderdaad op. ik ga uit van een extra 0.2km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
OMG i fucking love the Murmansk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik heb hem ook sinds gisteren, samen met de Aurora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Mijn god, ik had me net toch een partij lag..
M'n BB was gewoon aan het driften, reageerde nergens op, bleef 20 sec op dezelfde plek plakken maar was geen rubberbanding want ik schoot daarna niet door... Schieten werkte niet of nauwelijks. Heel vaag allemaal.
Dat was het dan maar weer voor vandaag.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
PcDealer schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:18:
Ik heb hem ook sinds gisteren, samen met de Aurora.
Nice is de Aurora ook leuk? (geld waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
sneakeye schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:59:
OMG i fucking love the Murmansk!!!!
Ik vind dat schip ook echt geweldig. Speel hem redelijk veel en kan niet wachten op andere Russische cruisers mochten die ook veel weg hebben van dit fantastisch stuk staal. Mocht je wat games willen zien, ik zit weer eens te streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
sneakeye schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:33:
[...]

Nice is de Aurora ook leuk? (geld waard)
Hetzelfde als de St. Louis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Uit een Q&A met de devs:
- Cleveland AA will be nerfed again...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!11111one |:(

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Lol het enige schip dat echt vliegtuigen op afstand kan houden en dat word generfed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Wat een avond zeg. Het begon met 5 wins in een row. Allemaal rond de 2k base xp en daarna alleen maar bergafwaarts waarin ik de teams niet meer kon carryen. Eerst het beste resultaat in een win en als tweede het "slechtste" resultaat in een loss.... meer xp dan de beste in het winnaars team :S

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7QbgVGG.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qKhiobz.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door pkregting op 23-07-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
SNAFU schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:45:
Uit een Q&A met de devs:

[...]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!11111one |:(
Ben gelukkig al op de helft voor de Pensecola. Cleveland vind ik gewoon niet leuk meer vanwege de shell travel time. Dan had ik liever een nerf op de DPM gezien. Nu is het ding nutteloos op afstanden langer dan 7 a 8 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Pens, is niet beter dan de Cleveland heur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06

ZenTex

Doet maar wat.

Na de 5e keer op rij het alleen tegen 2 vijandelijke carriers moeten vechten heb ik mezelf maar aan het begin van de game getorpedeerd. Vooral als de 2 vijandelijke carriers US carriers zijn en ik een Jap carrier heb. I'n mijn ervaring betekent dat over de hele map gejaagd te worden en zelf geen of nauwelijk schade te kunnen doen.

Sneu hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
O ik ben dus niet de enige die moeite heeft met de cleveland op groote afstanden;)

Ik vind het een leuk schip maar de slime spelers raak je niet boven de 10 km

Ik zit een beetje op een draw streak op mn cleveland nu 6 draws op een rij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 07:34:
Na de 5e keer op rij het alleen tegen 2 vijandelijke carriers moeten vechten heb ik mezelf maar aan het begin van de game getorpedeerd. Vooral als de 2 vijandelijke carriers US carriers zijn en ik een Jap carrier heb. I'n mijn ervaring betekent dat over de hele map gejaagd te worden en zelf geen of nauwelijk schade te kunnen doen.

Sneu hé?
Ik weet geeneens hoe ik hier op moet reageren. Als ik eerlijk ben hoop ik dat beide volledige teams je gereport hebben voor "poor play". Dan kun je in ieder geval een aantal dagen dit soort streken niet uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23
sneu is het juiste woord hier inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Niet bepaald de manier om je team te supporten. Je kunt altijd nog proberen om vijandelijke schepen te pakken die net even minder backup hebben. Desnoods is het even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Sney vooral als je 5 potjes na elkaar het moet opnemen tegen 2 carriers en enkel lijdzaam kan toekijken hoe de vijand je fighters en bombers neerhaalt, z'n fighters over je parkeert en je dan naar de kelder jaagt.
Het gaat hier over een IJN CV, dus m'n fighters hebben sowieso geen kans tegen US fighters laat staan 2 sqds.

Waaarde voor je team als je vecht: 0
waarde voor je team als je zelfmoord pleegt: 0

Het enige veschil is meer XP voor de vijand en 10 minuten lijdzaam toekijken voor mij. Dat 5 keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:39
http://blog.worldofwarships.eu/patch-notes-0-4-0-4/.

Ben wel benieuwd, hoewel je ze zelf nog niet kan spelen, de Bismarck eruitziet. Gevalletje Maus als bij WOT denk ik

[ Voor 49% gewijzigd door hopiconjo op 24-07-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Remove game please. Als je fighters bij elkaar houdt en dan verdedigd of aanvalt kun je meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Voor de fans van de Bismarck heeft WG samen met Italeri een modelbouwkit (1:700) met codes voor wat in-game goodies uitgebracht. Wel jammer dat je de in-game Bismarck er niet bij krijgt, anders was dat voor veel mensen waarschijnlijk al de 40 euro waard geweest.

http://www.italeri.com/sc...ria=56&idSottocategoria=0

Afbeeldingslocatie: http://www.italeri.com/gest/resize.asp?path=WoW_box_OK-LR.jpg&width=530&height=330

Ook wel opvallend dat ze niet helemaal historisch correct durven te zijn met de lege witte rondjes op een rode achtergrond (goh, wat zou daar nou in moeten staan...).

[ Voor 16% gewijzigd door Joe_P op 24-07-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

hopiconjo schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:44:
http://blog.worldofwarships.eu/patch-notes-0-4-0-4/.

Ben wel benieuwd, hoewel je ze zelf nog niet kan spelen, de Bismarck eruitziet. Gevalletje Maus als bij WOT denk ik
Bismarck en Tirpitz :9

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:40:
Sney vooral als je 5 potjes na elkaar het moet opnemen tegen 2 carriers en enkel lijdzaam kan toekijken hoe de vijand je fighters en bombers neerhaalt, z'n fighters over je parkeert en je dan naar de kelder jaagt.
Het gaat hier over een IJN CV, dus m'n fighters hebben sowieso geen kans tegen US fighters laat staan 2 sqds.

Waaarde voor je team als je vecht: 0
waarde voor je team als je zelfmoord pleegt: 0

Het enige veschil is meer XP voor de vijand en 10 minuten lijdzaam toekijken voor mij. Dat 5 keer achter elkaar.
En daarom heb jij een 48% winrate en ik een 63% winrate. Sommige mensen proberen het wel en proberen ook zich ook constant te verbeteren. Niet geschoten is altijd mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
pkregting schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:21:
[...]

En daarom heb jij een 48% winrate en ik een 63% winrate. Sommige mensen proberen het wel en proberen ook zich ook constant te verbeteren. Niet geschoten is altijd mis
Welke zentex met een carrier? http://worldofwarships.eu...nts/search/?search=zentex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

pkregting schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:21:
[...]

En daarom heb jij een 48% winrate en ik een 63% winrate.
Helaas kaas, verkeerde speler te pakken. Verder speel ik op de Asia server. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Helaas kaas, verkeerde speler te pakken. Verder speel ik op de Asia server. ;)
Dan is het waarschijnlijk, deze: http://worldofwarships.as.../account-tab-overview-pvp

Alle argumenten die hierboven genoemd zijn gaan nog steeds op. Overigens heb je dan 7 battles op carriers. Dus een redelijk nieuw in carriers en dan suiciden.. Het lijkt erop dat we de echte volwassene hebben gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:40:
Of je zet andere doelen dan "winnen" voor die battles:
  • die ene enemy, of minstens nog x enemies zinken voordat je zelf ten onder gaat
  • die ene ally zo lang mogelijk beschermen
  • ervaring opdoen: wat werkt wel en wat werkt niet - gelegenheid te oefenen waarbij je je niet schuldig hoeft te voelen dat je je team teleurstelt, dus je kan onorthodoxe / tijdrovende tactieken proberen en de grenzen van je skill en ship opzoeken
En daarnaast: waarom zou je je enemies de xp niet gunnen? Ze hebben niet gekozen voor die matchmaking. Jij wordt er niet slechter van als een paar man uit 40k wat meer xp krijgen, zij hebben een leuke pot, sfeer in het spel beter voor iedereen wanneer suicide geen trend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Tsja, stond vanochtend no op 68% winrate maar vandaag was dramatisch. Ik speelde ook niet elk potje goed, maar de teams waren dramatisch vandaag. Vooral met de Tier 5 IJN BB wou het me niet lukken zelfs m'n daily te doen. Als je dan in je carrier ook 5 keer achter elkaar zo'n MM krijgt is dat al snel frustrerend.un

Ik misgun de vijand de XP niet, het scheelt wel 10 minuten frustratie. De enige keer dat ik schade kon doen in een potje is toen ik met m'n laatste 2 bombers doorbrak en wel 2 torpedo's wist te plaatsen.

Leuk bugje verder, als vijandelijke fighters jouw TB's aanvallen en je offert je fighters op om de TB's te laten ontsnappen; als de fighters het loodje leggen is ook je TB groep ineens dood, al vliegen ze inmiddels 5 km verderop en hadden ze nog geen vliegtuig verloren.
pkregting schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Overigens heb je dan 7 battles op carriers. Dus een redelijk nieuw in carriers en dan suiciden.. Het lijkt erop dat we de echte volwassene hebben gevonden....
Zo'n reactie is pas sneu.

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 24-07-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:06:

[...]
Zo'n reactie is pas sneu.
We zijn hier om elkaar te helpen in het spel en onderwerpen die gerelateerd zijn in het spel met elkaar te delen. Niet om te schreeuwen om aandacht door te roepen dat je gesuicide hebt. De meeste forum bezoekers hier vinden het spel leuk om te spelen en vinden het leuk om dit te delen. Verwacht dan ook niet dat iemand die het spel verziekt voor anderen een warm welkom krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Wat is dat toch met de hype rond de Duitse schepen, call me a Noob maarre de Bismarck heeft alleen als torpedotarget gefungeerd toen hij eindelijk het ruime sop koos voor zijn eerste operationele missie.
Hij was als schip gevreesd door de Engelsen omdat ze verwachten dat hij een menace voor de koopvaardij zou zijn dus public enemy #1.
De Tirpitz onderging hetzelfde lot en dwaalde rond in de Noorse fjorden omdat ze op zee gewoon geen kans maakten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 22:57
ShockWave schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:15:
Wat is dat toch met de hype rond de Duitse schepen, call me a Noob maarre de Bismarck heeft alleen als torpedotarget gefungeerd toen hij eindelijk het ruime sop koos voor zijn eerste operationele missie.
Hij was als schip gevreesd door de Engelsen omdat ze verwachten dat hij een menace voor de koopvaardij zou zijn dus public enemy #1.
De Tirpitz onderging hetzelfde lot en dwaalde rond in de Noorse fjorden omdat ze op zee gewoon geen kans maakten..
Hij heeft ook nog de HMS Hood tot zinken gebracht, wat het vlaggenschip was van de Britten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
QFT!!!!11

Extra leesvoer ter 'bewijsvoering':
hier
en
hier

Ik verwacht/gok dat ie in-game als Tier 7 of 8 zal komen.

[ Voor 21% gewijzigd door SNAFU op 24-07-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

pkregting schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:27:
[...]

We zijn hier om elkaar te helpen in het spel en onderwerpen die gerelateerd zijn in het spel met elkaar te delen. Niet om te schreeuwen om aandacht door te roepen dat je gesuicide hebt. De meeste forum bezoekers hier vinden het spel leuk om te spelen en vinden het leuk om dit te delen. Verwacht dan ook niet dat iemand die het spel verziekt voor anderen een warm welkom krijgt.
Dit is een forum waar mensen dus ook hun ervaringen delen. Naast posts als "kijk eens wat een geweldig potje ik heb gehad" of "vandaag een slechte dag" dus hierbij mijn ervaring.
Dat jij het er niet mee eens bent mag, maar ik vind jouw reactie negatief gewoon opvallen naast de normale reacties die voorbij kwamen op mijn post.
Lekker volwassen om iemand onvolwassen te noemen op een actie in een spelletje. 8)7
Neem je het niet iets te serieus? ;)

Dus ja, gisteren een slechte dag. Nu moet ik ook zeggen dat het spel me minder begint te bevallen nu ik de cleveland bereikt heb. Was het voorheen "balls to the wall" is het nu duidelijk meer aftasten aan het begin en schieten op max range. Iets wat me dus ook niet bevalt aan BB gameplay, salvo afvuren op max range en dan 30 seconden duimen draaien en bombers ontwijken. Dan is DD gameplay een stuk spannender, continu actie, maar cruiser gameplay was toch het leukst. Ik ben een beetje gung ho speelstijl gewend geraakt, midden tussen een groep vijandelijke schepen duiken, vuren alsof je leven ervan afhangt en tot mijn verbazing het er meestal levend vanaf brengen en met wat mazzel, een paar kills op m'n naam.

CV gameplay vind ik eigenlijk een slechte kopie van Navyfield. In NavyField was het echter beter geregeld aangezien je zelf kon besluiten wat voor loadout aan vliegtuigen mee kon nemen, zo kon je dus besluiten om puur voor fighters te gaan of een mix van fighters en bombers, dat mis ik hier alsook het gemis aan actieve AA, veel potjes deed ik puur voor support als AA schip en dat was verbazingwekkend effectief.

Wat betreft de Bismarck mythe: Ik vidn het ook een prachtschip. Het was gewoon een supermooie BB en eentje die flink raak kon schieten ook. Dat ik tegenstelling tot de Yamato en de Musashi die nog nooit een schot raak hebben geschoten, waar de bismarck zomaar even de trots van de RN tot zinken bracht en een ander zwaar beschadigde. Het was de strategie van de RM alsmede een flinke portie pech die haar fataal werd, en hoeveel mensen vragen zich wel niet af hoe de uitkomst geweest zou zijn als haar roer niet beschadigd geraakt was. :p
Ergo: Middelmatig maar modern slagschip dat op een epische wijze tenonder is gegaan, de mythe is te danken aan de Engelse media toendertijd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik was geloof ik toch duidelijk met mijn antwoord op jouw kinderachtige suicide-gedrag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Heuj Zen, zit je nog steeds in Korea joh? Gelukkig hebben we altijd de Chinees in Amersfoort nog he??! ;)

Ter referentie:
Although Bismarck followed trend in higher speed – 136,000 shp/29 knots without forcing – her design was WWI-era, with a low sloped armour deck, optimised for short-range battles.
Niet echt modern dus. ;)

Die hype in de geallieerde media kan ik dan wel begrijpen. Leg maar eens aan je bevolking uit dat hun trots, hun vlaggeschip, het neusje van de marinezalm naar de kelder gejaagd is door een overjarige badkuip (ja, dat is overdreven). Dat wil je niet.
Dus ga je'm ophypen.

[ Voor 27% gewijzigd door SNAFU op 24-07-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Hype is veel gezegd het was een enorm en redelijk goed uitgerust slagship dat heel capabel was zoals de britten gemerkt hebben.

De reden dat Tirpitz niet uitvaarde was vooral omdat ze schade had ondergaan van duikboten en omdat het grootste deel van de duitse vloot elders was en ze amper bescherming van destroyers had . Duitsland had op dat ogenblik ook nog amper genoeg brandstof om grote operaties op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:52:
[...]

Dit is een forum waar mensen dus ook hun ervaringen delen. Naast posts als "kijk eens wat een geweldig potje ik heb gehad" of "vandaag een slechte dag" dus hierbij mijn ervaring.
Dat jij het er niet mee eens bent mag, maar ik vind jouw reactie negatief gewoon opvallen naast de normale reacties die voorbij kwamen op mijn post.
Lekker volwassen om iemand onvolwassen te noemen op een actie in een spelletje. 8)7
Neem je het niet iets te serieus? ;)
Vreemd dat je het negatief vind als iemand je gewoon aanspreekt op je gedrag. Volgens mij heb je de boodschap redelijk ontvangen en ik hoop dat je na deze ervaring het spelletje voor anderen iets minder probeert te verzieken en iets meer naar jezelf kijkt. Dan kan iedereen in je omgeving er ook gewoon van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Beste tot nu toe: Isokaze bevalt me wel, zonder extra modules of upgrades en een gevecht of 4 ermee :

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/uy48j3z8t/shot_15_07_25_02_29_06_0570.jpg

3 battleships , 1 cruiser en 1 destroyer .

[ Voor 67% gewijzigd door k995 op 25-07-2015 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:09
Ik kwam er vandaag achter (iemand wees me erop) dat torpedo's richting doel gaan als je ze richt op het grijze gedeelte in je richtsysteem. Ik speel dus al even met een tier 5 Japanse cruiser en heb het nooit geweten.:P "Oooooh, daarom wisten ze altijd zo goed waar ik zou zijn op 6 km afstand."

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

PjotrStroganov schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 03:30:
Ik kwam er vandaag achter (iemand wees me erop) dat torpedo's richting doel gaan als je ze richt op het grijze gedeelte in je richtsysteem. Ik speel dus al even met een tier 5 Japanse cruiser en heb het nooit geweten.:P "Oooooh, daarom wisten ze altijd zo goed waar ik zou zijn op 6 km afstand."
En als je nog een keer op "3" drukt dan verander je de torpedo spread. Dan zie je het grijze gedeelte vergroten/verkleinen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Een paar van mijn potjes:
World of Warships
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nJtJipvclfoTD1cBb8G7nXJY/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GeDgQP0tOZLqSiT1OnfwZZHW/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YzrUbsXLdhSE3KpdaOEKXXuf/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:09
wontcachme schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 08:56:
[...]

En als je nog een keer op "3" drukt dan verander je de torpedo spread. Dan zie je het grijze gedeelte vergroten/verkleinen.
Dat van die spread wist ik dan weer wel;)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:46

madpilot0

I ain't mad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zn8ko7k.jpg

Misschien toch maar ns premium nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
SNAFU schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:25:
Heuj Zen, zit je nog steeds in Korea joh? Gelukkig hebben we altijd de Chinees in Amersfoort nog he??! ;)
Damn man dat is lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Speelt eigenlijk iemand vliegdekschepen? Wat gebeurt er met je wanneer al je vliegtuigen neergehaald zijn? Kan je dan nota bene nog iets doen? Of kan je units terug healen na een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Als je ze allemaal kwijt bent kan je niks meer

Maar in de eerste 2 carrier tiers zit zo wijnig aa dat dat niet anel zal gebeuren volgens mij

En in de latere tiers heb je er stuk of 50 ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joindry schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:39:
Speelt eigenlijk iemand vliegdekschepen? Wat gebeurt er met je wanneer al je vliegtuigen neergehaald zijn? Kan je dan nota bene nog iets doen? Of kan je units terug healen na een tijdje?
Ik speel graag carriers. Heb de Bogue verkocht om te grinden voor de Independence. Eindelijk wat knopen. Als je vliegtuigen kapot zijn, kun je niet veel meer, behalve als schietschijf/afleiding dienen voor de vijand. Zoveel mogelijk met je eigen groep mee, als ze hopelijk niet te verspreid zijn. Ik wil nog een keer de vijandelijke carriers met de secondaries kapot maken, Close Quarters medaille met een carrier ftw :P
Somath schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:39:
Maar in de eerste 2 carrier tiers zit zo weinig aa dat dat niet snel zal gebeuren volgens mij[.]
Dat kan prima hoor. Ik doe het vaak genoeg. Ik heb op de Langley al een keer Clear Sky gehaald en op de Bogue met twee fighter squadrons is het nog makkelijker. Dus ik weet niet waar je die wijsheid vandaag haalt :)

PcDealer in "[MMO] World of Warships"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Sorry mijn ervaring is puur vanuit een cruiser perspectief andere cariers verandert de zaak nogal zeker een us carier;) (aangezien die aanzienlijk stekere fichters lijken te heben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Crap, koop ik per ongeluk de Bogue weer terug, kan ik het weer verkopen en wederom grinden... Al de tweede keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ashrah schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:21:
[...]

Je wordt oud, ouwe!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

SNAFU schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:25:

Ter referentie:
[...]

Inderdaad lang geleden.
Ik woon trouwens in Hong Kong, en de Chinees was Hongkongs. Helaas hadden ze geen stokjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
ZenTex schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:14:
[...]

[...]

Inderdaad lang geleden.
Ik woon trouwens in Hong Kong, en de Chinees was Hongkongs. Helaas hadden ze geen stokjes. :(
Lol!
Mijn excuses voor mijn incorrectheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wat een tegenvaller is dit spel zeg. De speler basis is al net zo verziekt als in World of Tanks. Misschien dat het aan het weekend ligt, maar normale battles zijn er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ook sinds vandaag begonnen. Enige tips voor een goed start schip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Je moet bij Tier I beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
SNAFU schreef op zondag 26 juli 2015 @ 03:11:
[...]

Je wordt oud, ouwe!!! ;)
Haha, ach je loopt nog steeds voor PP :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Is het correct dat ik na het monteren van de Gun Modification 2 (Met fastere reload en Aim,) een reload krijg van 37 seconden op de New York, ik dacht dat ik stock 33 seconden had, dan had dit toch onder de 30 moeten zijn?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
World of Warships
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/oWmGYO4dmBQZmpCp6cDiOcAF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jkbileNVDVXh0gfoh7UkDII2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VS7UoCyLikwr1g55ReBr2o7X/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/x2XxNndDMN6B4dgZbNFlDDWr/thumb.jpg

Met de Omaha bijna niets gedaan, maar wel de vliegtuigen van onze carriers af kunnen houden en mede daarom gewonnen. 100 + hits met een Omaha is ook goed mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
Darkasantion schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:30:
Is het correct dat ik na het monteren van de Gun Modification 2 (Met fastere reload en Aim,) een reload krijg van 37 seconden op de New York, ik dacht dat ik stock 33 seconden had, dan had dit toch onder de 30 moeten zijn?
er komt + 10/15% reload bij.. dus wordt dus meer :9

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
De aim (turrets traverse) wordt wel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Harm30 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:34:
[...]

er komt + 10/15% reload bij.. dus wordt dus meer :9
Verkeer gelezen dus -.- Dan toch maar meer afstand hahaha. Bedankt voor het beantworden.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

ZenTex schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:14:
[...]

[...]

Inderdaad lang geleden.
Is het dan geen HonKongnees??? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
ShockWave schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:56:
[...]

Is het dan geen HonKongnees??? :F
Cantonees*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:39
[...]

Misschien weer een keer doen ;) . Toevallig van de vorige maand met wat vrienden naar ShabuShabu geweest in Amersfoort en was uitstekend bevallen. Vond hem ieder geval leuker en beter dan die in Amsterdam.

Overigens pas van de week kwam ik er pas achter dat mijn WOT premium kan inzeeten voor Wows dus xp's verdienen gaat nu hard. Ik vind trouwens nog wel moeilijk om mijn winrate boven de 50 te houden

[ Voor 21% gewijzigd door hopiconjo op 26-07-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Aziatisch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

I *; Minekaza

Net een game met twee holy shit momenten in 10 seconde: https://dl.dropboxusercon..._NA_fault_line.wowsreplay

De holy shit momenten komen nadat ik probeer A te cappen (in het begin). Eerst een reeeeaaaaalllyyy close call met een lading torpedoes en daarna een rrrreeeeaaaaalllllyyyy close call met een ramming.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Ik heb een probleem gevonden, veel in een korte video stoppen kost veel tijd :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6hcGoJnLkSs=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

:( servers zijn weer te druk bezet. Ik raak er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
idd irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Btw log net weer eens in WoWp en zie een verjaardags special (1jaar geleden gekochte vliegtuigen)
Nu kan ik doormiddel van een win per vliegtuig 1500/3000 free xp behalen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Joindry schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:51:
:( servers zijn weer te druk bezet. Ik raak er niet in.
Server is er nu helemaal uitgeklapt.... _O-

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 26-07-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik werd er zojuist uitgegooid midden in een potje. Lijkt me sterk dat de server vol zitten en dat spelers er dan zomaar uitgeggooid worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Waarschijnlijk moesten er wat russen bij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Server is temporarily unavailable, ze zullen wel problemen hebben. Onderhoud voor de patch is pas over 2 dagen namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Server is weer up and running!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
Ik heb me nu toch ook positief laten verrassen door deze game.
Mis soms nog een beetje de tactische overwegingen, maar dat zal ook zijn omdat ik toch wel regelmatig solo speel.

Ik ben er alleen nog niet achter welke stijl het beste bij me past. Carrier/BS/cruiser (destroyer is leuk maar ik ben te lomp :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
ZenTex schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:52:
[...]
Dus ja, gisteren een slechte dag. Nu moet ik ook zeggen dat het spel me minder begint te bevallen nu ik de cleveland bereikt heb. Was het voorheen "balls to the wall" is het nu duidelijk meer aftasten aan het begin en schieten op max range. Iets wat me dus ook niet bevalt aan BB gameplay, salvo afvuren op max range en dan 30 seconden duimen draaien en bombers ontwijken. Dan is DD gameplay een stuk spannender, continu actie, maar cruiser gameplay was toch het leukst.
[...]
Helemaal mee eens. Gelukkig kan je met een Cleveland nog een beetje helpen met AA en destroyers hunten, maar zeker met de Furutake ben je op de max range battle aangewezen wat mij niet echt kan bekoren.

Net maar weer even m'n Omaha van stal gehaald om wat free xp te verdienen. Maar toen ik in een potje een achteruit varende Myogi van de tegenstander even onder handen had genomen (ik kon 91 hits krijgen voordat ik de aanval af moest breken) kreeg ik me toch een paar leuke verwensingen naar m'n hoofd geslingerd. Blijkbaar kon hij er niet zo goed tegen dat ik elke keer zijn schoten ontweek (gewoon een kwestie van tellen en op tijd van richting veranderen). Helaas kon ik niet dichtbij genoeg komen om m'n torpedo's te gebruiken anders had ie me vast nog wat extra ziektes toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:17
Zit nu met het beginschip opgescheept.. Is het mogelijk om gewoon schepen te researchen zonder ze te kopen en toch een verder schip schip te researchen en WEL te kopen?

Of moet je echt ieder schip researchen + kopen om tot het volgende schip te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Grouchy

meep meep

Alleen researchen is genoeg (met free experience)

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 09:07
Rubberen schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:51:
Zit nu met het beginschip opgescheept.. Is het mogelijk om gewoon schepen te researchen zonder ze te kopen en toch een verder schip schip te researchen en WEL te kopen?

Of moet je echt ieder schip researchen + kopen om tot het volgende schip te raken?
Waarom zou je dit willen doen?

Behalve een paar schepen zijn hogere tiers leuker om te spelen en daarnaast is het ook een stuk efficiënter qua tijd. Schepen unlocken met free xp is een kostbare zaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Zit nu met het beginschip opgescheept. Is het mogelijk om gewoon schepen te researchen zonder ze te kopen en toch een verder schip schip te researchen en WEL te kopen?

Iedereen begint met tier I...
Dat is wel de snelste manier in het begin. Je hebt immers geen noemenswaardige Free XP (wat een percentage is van je zelf behaalde battle XP). Je hoeft trouwens niet alle modules te researchen en te kopen. Meestal wordt je schip echter wel (een stuk) beter als je het wel doet. Schip verkopen is 50% van het aankoopbedrag (inclusief gekochte upgrades/modules).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Je kan met Free XP gewoon schepen unlocken zonder de voorgaande te spelen. Maar ik raad je aan zeker de eerste grinds dit niet te doen. Simpelweg omdat dit spel nieuw is en je stapje voor stapje in de lagere tiers dit spel onder de knie krijgt. En je krijgt ook stapje voor stapje nieuwe maps en nieuwe game modes. Anders wordt je echt compleet in het diepe gegooid en wil menig teammember je het liefst kielhalen omdat je op een idiote positie terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
wontcachme schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Je kan met Free XP gewoon schepen unlocken zonder de voorgaande te spelen. Maar ik raad je aan zeker de eerste grinds dit niet te doen. Simpelweg omdat dit spel nieuw is en je stapje voor stapje in de lagere tiers dit spel onder de knie krijgt. En je krijgt ook stapje voor stapje nieuwe maps en nieuwe game modes. Anders wordt je echt compleet in het diepe gegooid en wil menig teammember je het liefst kielhalen omdat je op een idiote positie terecht komt.
QFT!
De 1e tiers leer je de game kennen, controls, schieten op bewegende targets etc. Later komen er dan ook carriers etc bij wat de game ook weer anders maakt.
Ik maak het nog vaak genoeg mee dat er kamikazepiloten zijn in tier 4+. Zelf heb ik ook nog niet altijd de positionering, vooral gebrek aan communicatie in teams kan je opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
PcDealer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Iedereen begint met tier I...
Dat is wel de snelste manier in het begin. Je hebt immers geen noemenswaardige Free XP (wat een percentage is van je zelf behaalde battle XP). Je hoeft trouwens niet alle modules te researchen en te kopen. Meestal wordt je schip echter wel (een stuk) beter als je het wel doet. Schip verkopen is 50% van het aankoopbedrag (inclusief gekochte upgrades/modules).
wvdveer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:27:
[...]

Waarom zou je dit willen doen?

Behalve een paar schepen zijn hogere tiers leuker om te spelen en daarnaast is het ook een stuk efficiënter qua tijd. Schepen unlocken met free xp is een kostbare zaak..
Ik ben momenteel enkel geïnteresseerd in schepen die beschikken over torpedo's dus wil ik mijn XP en $$$ enkel gebruiken voor dit soort schepen :)

Speel ook niet superveel, wat betekent dat ik geen 100+ uur wil spelen vooraleer ik eens met een schip kan spelen waar ik echt mee 'wil' spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Met welke wil je spelen? Verkoop de schepen die je niet wilt en volg de Japanse destroyerlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
PcDealer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:22:
Met welke wil je spelen? Verkoop de schepen die je niet wilt en volg de Japanse destroyerlijn.
Weet de namen niet van buiten, maar eigenlijk alles die torpedo's gebruikt.

Ik heb enkel het beginschip, dus kan helemaal niets verkopen :p enkel het 2de schip in lijn heb ik geresearched omdat ik dacht dat je ieder schip volgens de lijn moet researchen om het volgende te kunnen researchen (niet dus). Al een geluk dat ik die niet heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 09:07
Rubberen schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Weet de namen niet van buiten, maar eigenlijk alles die torpedo's gebruikt.

Ik heb enkel het beginschip, dus kan helemaal niets verkopen :p enkel het 2de schip in lijn heb ik geresearched omdat ik dacht dat je ieder schip volgens de lijn moet researchen om het volgende te kunnen researchen (niet dus). Al een geluk dat ik die niet heb gekocht :)
Je kan het tier 3 schip alleen researchen met free xp. Niet met de standaard XP die je op je tier 1 schip krijgt.

Ik snap niet waarom je niet gewoon naar tier 2 gaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Hoezo geluk?

Je begint met tier I. Behaalt XP middels het spelen. Je upgradet je schip. Je gebruikt verworven XP voor het unlocken van de nieuwe tier. Je koopt een nieuw schip. Je verkoopt je oude en neemt je crew mee naar het nieuwe. Repeat.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 27-07-2015 12:33 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 129 Laatste