Hmm 'tier' 'freexp' 'standaardxp', ga het thuis toch eens goed moeten bekijken
World of tanks heb ik nooit gespeeld dus het is allemaal wel nieuw met die tech three nzo..
Ieder schip is ingedeeld op een tier. Het gaat van tier 1 (beginner schip) tot tier 10.Rubberen schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:32:
Hmm 'tier' 'freexp' 'standaardxp', ga het thuis toch eens goed moeten bekijkenWorld of tanks heb ik nooit gespeeld dus het is allemaal wel nieuw met die tech three nzo..
Wanneer je een schip speelt krijg je na ieder potje experience. Hiervan is het grootste deel specifiek voor het schip dat je speelt en niet overdraagbaar naar een volgend schip. Een klein deel van de experience is free xp, dit is vrij in te zetten op andere schepen.
Het is het beste om iedere keer als je het volgende schip vrij gespeeld hebt dit schip te kopen. Dan verkoop je je oude schip en zet je je commander over.
Er zijn een aantal schepen erg leuk om te houden (Minekaze bijvoorbeeld) terwijl je al wel in een hogere tier speelt, maar dit doe je alleen voor de lol. Niet om experience op te grinden.
Is me al een stuk duidelijker nu! (vooral het stuk over de experience) Zal dit vanavond dan maar eens toepassen.wvdveer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:37:
[...]
Ieder schip is ingedeeld op een tier. Het gaat van tier 1 (beginner schip) tot tier 10.
Wanneer je een schip speelt krijg je na ieder potje experience. Hiervan is het grootste deel specifiek voor het schip dat je speelt en niet overdraagbaar naar een volgend schip. Een klein deel van de experience is free xp, dit is vrij in te zetten op andere schepen.
Het is het beste om iedere keer als je het volgende schip vrij gespeeld hebt dit schip te kopen. Dan verkoop je je oude schip en zet je je commander over.
Er zijn een aantal schepen erg leuk om te houden (Minekaze bijvoorbeeld) terwijl je al wel in een hogere tier speelt, maar dit doe je alleen voor de lol. Niet om experience op te grinden.
Mijn haven ziet er nu zo uit:
Japan
Iwaki Alpha
Yubari
Kuma
Myogi
USSR
Aurora
Murmansk
Gremyashchy
USA
St. Louis
Omaha, Cleveland unlocked
Arkansas Beta
Wyoming
Bougue verkocht, Independence unlocked
Sims
Japan
Iwaki Alpha
Yubari
Kuma
Myogi
USSR
Aurora
Murmansk
Gremyashchy
USA
St. Louis
Arkansas Beta
Wyoming
Bougue verkocht, Independence unlocked
Sims
Ik kan je adviseren om met de cleveland te gaan spelen, dat is toch wel een van mijn favoriete schepen.PcDealer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:46:
Mijn haven ziet er nu zo uit:
USA
I know, ik zat in de Alpha en ben tot en met de Pensacola gekomen. Cleveland is win. Eerst credits grinden voor de Independence van 3,5 M.
Cleveland is zeker fijn met AA barrage. Lekker CV's trollen die 3 squads in je buurt rond laten vliegen.
bwaaaappppp, 3 squads weg.
Free xp krijg je bij ieder battle een heel klein beetje. Dit in xp die niet is gekoppeld aan een bepaald scheepje. Hoewel je hiermee complete lage tiers kan skippen, is dit niet verstandig. Behalve het leren spelen op die lage tiers is free xp ook vooral fijn wanneer je nieuwe schip zonder upgrades erg onder de maat presteert. Vanaf ongeveer tier 6 heb je al best wat xp nodig voor modules. Met free xp hoef je minder lang zonder enige upgrade te spelen.Rubberen schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:32:
Hmm 'tier' 'freexp' 'standaardxp', ga het thuis toch eens goed moeten bekijkenWorld of tanks heb ik nooit gespeeld dus het is allemaal wel nieuw met die tech three nzo..
Vind de grind van de T5 BB New york naar de T6 al vrij lang duren.
Het is dat ik nog niet dagelijks speel, anders zou ik er zeker een maandje of wat aan premium tegenaan willen gooien.
Het is dat ik nog niet dagelijks speel, anders zou ik er zeker een maandje of wat aan premium tegenaan willen gooien.
PSN: Flix20-NL
Klein vraagje over het gebruik van dd's 
Qua design lijken dd's mij vooral bedoeld om hun torpedo's af te vuren in de +-1km tussen surface detection range en de max torpedo range. Alleen... zo raak ik met mijn IJN Isokaze niet bijzonder veel. Zelfs de battleships lijken er nog in te slagen om de meeste torp's te ontwijken, om over cruisers & dd's nog maar te zwijgen.
Daarom ben ik de laatste dagen aan het afwisselen tussen kamikaze tactiek (bb of carrier bestormen) wat vaak resulteert in zelf er aan gaan maar toch aardig wat credits & xp winst vs de 'schuil achter een eiland of in een groep van boten en sla toe als het gevecht al even aan de gang is'
Welke van beide is het meest effectief, en zijn er topics buiten detection range & torpedo range waar ik nog rekening mee moet houden? Hoe werkt de camo bv in wows?
Qua design lijken dd's mij vooral bedoeld om hun torpedo's af te vuren in de +-1km tussen surface detection range en de max torpedo range. Alleen... zo raak ik met mijn IJN Isokaze niet bijzonder veel. Zelfs de battleships lijken er nog in te slagen om de meeste torp's te ontwijken, om over cruisers & dd's nog maar te zwijgen.
Daarom ben ik de laatste dagen aan het afwisselen tussen kamikaze tactiek (bb of carrier bestormen) wat vaak resulteert in zelf er aan gaan maar toch aardig wat credits & xp winst vs de 'schuil achter een eiland of in een groep van boten en sla toe als het gevecht al even aan de gang is'
Welke van beide is het meest effectief, en zijn er topics buiten detection range & torpedo range waar ik nog rekening mee moet houden? Hoe werkt de camo bv in wows?
Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208
Het hangt er een beetje vanaf, als ik een BB of CV alleen kan krijgen cirkel ik errond meestal op een 4-5km zolang je op een hoek van 90graden blijft als hij schiet kan je wel alles ontwijken.Sinty schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:50:
Klein vraagje over het gebruik van dd's
Een cruiser is al moeilijker maar alleen lijkt dat ook wel nog. Bij meerdere zie ik dat er soort vluchtweg is (door buiten bereik/rook/eiland) zodat je 1 salvo lost voordat ze je zien, juist nadat ze je zien en je al redelijk dicht bent, misschien nog 1 daarachter maar dan moet je echt wel je zien te verstoppen omdat als ze je met meerdere onder vuur nemen van verschillende hoeken het zowat onmogelijk is om alles te ontwijken.
ALs je schiet moet je ook niet blindelings vertrouwen op die grijze "hint" waar je moet schieten. Kijk goed hoedat die veranderd (=waar je doel meer naartoe aan het gaan is) en meestal vuur ik daar dan een beetje voor en na. Als hij dan verder draait of terug de andere kant opgaat heb je meestal wel nog een hit)
[ Voor 9% gewijzigd door k995 op 27-07-2015 19:31 ]
Ik moet wel zeggen dat een Tier 5 solo proberen te farmen wat frustrerend kan zijn.
Vooral lastig in een carrier omdat je met regelmaat alleen komt te staan. Sund
edit:
is er eigenlijk een ingame channel die mensen vanuit GoT gebruiken?
edit:
[ Voor 19% gewijzigd door Suicyder op 27-07-2015 21:12 ]
Je hebt Gathering of Warships (en ook het WG officieel nederlands kanaal) ingame
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Ik moet een T2 crew skill voor mijn jappencruiser hebben. Iemand tips? Ik heb al de basics of survivability en basic firing training.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Heb zelf ook de isokaze en doe het doorgaans verassend goed (met af en toe een slecht potje want oh zo fragiel) Ik begin doorgaans op max range passages torpederen, met wisselend succes, maar vooral om me bezig te houden en zo min mogelijk risico te lopen om zo te overleven tot de latere stages van een potje. Toch levert dit verassend vaak een DD of torp kruiser kill op.
Later zoek ik solo schepen of kleine geisoleerde groepjes schepen op en spam torpedo's net buiten detection range op, het liefst schepen die mijn richting op varen. Heel soms wil ik dichterbij komen als een schip continu koers verandert of afgeleid is.
M'n torps schiet ik meestal in een iet aparte spread uit op enkele seconden van elkaar. De eerste 2 op de grijze indicator, de 2e iets daarvoor, de 2e iets daarachter. Dit omdat schepen vaak wat koers veranderen, maar vooral omdat de 1e torpedo's vaak opgemerkt worden waarna ze wegdraaien, als ze dat doen raken of de 2e of de 3 spread meestal wel omdat ze er recht indraaien.
Wel verdomde goed oppassen op overvliegende vliegtuigen die je miscchien kunnen detecteren. Zo heb ik standaard AA uit staan. Toch is dit de hoofdreden waarom ik schade oploop als ik net buiten detection range bezzig ben omdat ik niet snel genoeg kan vluchten.
De vijandelijke carriers tot zinken brengen is dan wel de kers op de taart natuurlijk.
Overall Results
Battles 24
Victories 14 (58%)
Battles survived 8
Damage caused 848,905
Warships destroyed 32
Average Score per Battle
Experience 1,161.13
Damage caused 35,371.04
Warships destroyed 1.33
Main battery hit ratio 36%
Torpedo hit ratio 9%
9% hitrate is natuurlijk laag, maar ik prefereer in leven te blijven en dus om op max range te torpederen.
[ Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 28-07-2015 01:43 ]
Door het afleiden van de tegenstander op deze manier (continu ontwijken van torpedo's) help je je team ook. Ze kunnen zich dan niet volledig focussen en moeten blijven uitwijken.. Ik zie teveel DD's die zich in de eerste paar minuten doodrushen. Het beste is om voorzichtig te spelen, belangrijke chokeholds te blokkeren met torpedo's en de vijand afleiden. Uiteindelijk vallen er vanzelf gaten in het veld waardoor je kunt gaan flanken.ZenTex schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 01:39:
[...]
Heb zelf ook de isokaze en doe het doorgaans verassend goed (met af en toe een slecht potje want oh zo fragiel) Ik begin doorgaans op max range passages torpederen, met wisselend succes, maar vooral om me bezig te houden en zo min mogelijk risico te lopen om zo te overleven tot de latere stages van een potje. Toch levert dit verassend vaak een DD of torp kruiser kill op.
Mijn Cleveland is nu eindelijk full AA specced. Wat een heerlijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door wvdveer op 28-07-2015 09:06 ]
Dit dus.ZenTex schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 01:39:
[...]
M'n torps schiet ik meestal in een iet aparte spread uit op enkele seconden van elkaar. De eerste 2 op de grijze indicator, de 2e iets daarvoor, de 2e iets daarachter. Dit omdat schepen vaak wat koers veranderen, maar vooral omdat de 1e torpedo's vaak opgemerkt worden waarna ze wegdraaien, als ze dat doen raken of de 2e of de 3 spread meestal wel omdat ze er recht indraaien.
Als je 2/3 salvo's torps in het grijze gebied afvuurt, dan volgen ze elkaar waardoor ze makkelijk te te dodgen zijn. Je moet er vanuit gaan dat hij je eerste salvo zal gaan ontwijken en daarop anticiperen.
Ben zelf ook T5 aan het grinden. Voornamelijk als BB en CL.Suicyder schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:10:
Ik moet wel zeggen dat een Tier 5 solo proberen te farmen wat frustrerend kan zijn.
edit:
Voeg mij anders ingame toe; Flix20
Dat is altijd zo leukFlix20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:57:
[...]
Dit dus.
Als je 2/3 salvo's torps in het grijze gebied afvuurt, dan volgen ze elkaar waardoor ze makkelijk te te dodgen zijn. Je moet er vanuit gaan dat hij je eerste salvo zal gaan ontwijken en daarop anticiperen.
Wat ik nog wel hoop is dat ze implementeren dat je xp kan krijgen voor spotten. Ik ben redelijk goed geworden in alles spotten in het begin en mij in de regio ophouden van 6/7km. Daardoor kunnen mijn BB's en CA op max afstand hun werk doen. Maar daar krijg je jammer genoeg nog niks voor
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben zelf nog niet zo goed in DD's. Speel dan ook voornamelijk met BB en CLs.
Maar niets zo irritant als een goed spelende DD die weet waar hij/zij mee bezig is. Dat je denkt de eerste torp salvo te ontwijken en dan de tweede recht voor je raap te krijgen.
Of een CV speler die het spel wel snapt en z'n torps in een X patroon dropt aan beide kanten van je BB.
Ik type dan maar alvast GG in de chat en zet de titanic muziek op want je kan er toch niets aan doen.
Maar niets zo irritant als een goed spelende DD die weet waar hij/zij mee bezig is. Dat je denkt de eerste torp salvo te ontwijken en dan de tweede recht voor je raap te krijgen.
Of een CV speler die het spel wel snapt en z'n torps in een X patroon dropt aan beide kanten van je BB.
Ik type dan maar alvast GG in de chat en zet de titanic muziek op want je kan er toch niets aan doen.
Dinsdag en tijd voor een Warships video. Dit keer iets meer de nadruk op target focus, shell keuze en awareness
Oké heb dit ondertussen eens bekeken maar enkele zaken zijn me nog onduidelijk:wvdveer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:37:
[...]
Ieder schip is ingedeeld op een tier. Het gaat van tier 1 (beginner schip) tot tier 10.
1) Xp dat voor het schip is bedoeld is dus het rode (zie pic)
Maar waar kan ik zien hoeveel free xp ik heb? Wat is het doel van die free xp? Je hebt toch eindelijk al XP die je kan gebruiken voor het upgraden van schepen?
2)Om het volgende schip te kopen heb ik dus een specifiek aantal xp nodig ''2400 voor de st louis/720 voor de sampson'' (groen op de afbeelding), dus het xp die ik in een rood vierakant heb geplaatst moet ik ook gebruiken om volgende schepen aan te kopen?
2)Waarom schip verkopen? Als ik mijn schip wil verkopen krijg ik er niets voor (zie pic)
3) Dat van die commanders vind ik momenteel nergens terug.

1) https://dl.dropboxusercon...5.07.28_19.37.10-0122.jpg
Free XP bouw je op door te spelen. Bij elke match krijg je 5% free XP die rechtsboven terecht komt. Je kan ook Free XP "kopen" met doublonnen en xp van boten die "klaar" zijn omzetten. Free XP kan je gebruiken om schepen te upgraden wanneer je ze net koopt. Stel je koopt een tier 4 schip en daar heb je nog niks aan upgrades voor omdat je dat schip nog niet gespeeld hebt. Met Free XP kun je al onderdelen vrij schakelen. Dus dan hoef je niet "stock" te spelen. Ook kan je het gebruiken op de boten die je al speelt om sneller naar de volgende te kunnen.
2) Ja. Maar daar kan je dus ook Free XP voor gebruiken als je dat hebt.
2.1) Tier 1 boten zijn gratis en krijg je dus niks voor bij het verkopen. Bij een tier 2 schip (en hoger) krijg je wel credits.
3) Jij hebt geen commander op die boot zitten zo te zien. Anders zie je hem onder de boot plaatje aan de rechterkant (zie mijn plaatje). Als je rechtsklikt op de commander krijg je een menutje waar je kan kiezen wat te doen met hem.
Overigens kan je ook free xp "kopen". Stel je hebt de tier 1 boot alles unlocked en de volgende schip gekocht. Als je dan de tier 1 blijft spelen bouw je XP op terwijl je op die boot daar niks meer mee kan. Met "goud" aka Doublonnen (die dingen koop je voor echt geld) kan je XP op die boten omzetten naar Free XP die je overal kan gebruiken.
En je weet dat je op de NA server zit? De EU is nagenoeg altijd drukker en met minder lag door de afstand.
Free XP bouw je op door te spelen. Bij elke match krijg je 5% free XP die rechtsboven terecht komt. Je kan ook Free XP "kopen" met doublonnen en xp van boten die "klaar" zijn omzetten. Free XP kan je gebruiken om schepen te upgraden wanneer je ze net koopt. Stel je koopt een tier 4 schip en daar heb je nog niks aan upgrades voor omdat je dat schip nog niet gespeeld hebt. Met Free XP kun je al onderdelen vrij schakelen. Dus dan hoef je niet "stock" te spelen. Ook kan je het gebruiken op de boten die je al speelt om sneller naar de volgende te kunnen.
2.1) Tier 1 boten zijn gratis en krijg je dus niks voor bij het verkopen. Bij een tier 2 schip (en hoger) krijg je wel credits.
3) Jij hebt geen commander op die boot zitten zo te zien. Anders zie je hem onder de boot plaatje aan de rechterkant (zie mijn plaatje). Als je rechtsklikt op de commander krijg je een menutje waar je kan kiezen wat te doen met hem.
Overigens kan je ook free xp "kopen". Stel je hebt de tier 1 boot alles unlocked en de volgende schip gekocht. Als je dan de tier 1 blijft spelen bouw je XP op terwijl je op die boot daar niks meer mee kan. Met "goud" aka Doublonnen (die dingen koop je voor echt geld) kan je XP op die boten omzetten naar Free XP die je overal kan gebruiken.
En je weet dat je op de NA server zit? De EU is nagenoeg altijd drukker en met minder lag door de afstand.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oke duidelijk!wontcachme schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:54:
1) https://dl.dropboxusercon...5.07.28_19.37.10-0122.jpg
Ik kan enkel de 'wows na' server selecteren zo te zien.. Geen idee hoe dat komt.
Dan heb je een account aangemaakt op www.worldofwarships.com en daar de client gedownload. www.worldofwarships.eu is voor de eu variant. En nee, je kan je account niet van na naar eu verplaatsen. Als je naar de eu wilt gaan moet je een nieuwe account maken op de eu site en daar de client van installeren.Rubberen schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:29:
[...]
Oke duidelijk!
Ik kan enkel de 'wows na' server selecteren zo te zien.. Geen idee hoe dat komt.
95% van de spelers hier zullen op de EU server zitten. Omdat deze in Dusseldorf (of Amsterdam) staat is de ping/lag veel minder. En natuurlijk makkelijker qua tijdzone's.
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 28-07-2015 20:36 ]
Hmm update, wat is die hydroacaustic search nu eigenlijk? een boost om tijdelijk door rook te kijken en torps verder te zien afkomen?
Dit is nog de beta, eens het spel 'compleet' is, zal alles dan gereset worden?wontcachme schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:35:
[...]
Dan heb je een account aangemaakt op www.worldofwarships.com en daar de client gedownload. www.worldofwarships.eu is voor de eu variant. En nee, je kan je account niet van na naar eu verplaatsen. Als je naar de eu wilt gaan moet je een nieuwe account maken op de eu site en daar de client van installeren.
95% van de spelers hier zullen op de EU server zitten. Omdat deze in Dusseldorf (of Amsterdam) staat is de ping/lag veel minder. En natuurlijk makkelijker qua tijdzone's.
Neen, is bevestigd dat er nu geen wipe meer zal gebeuren.
Zit net aan tier 3.. Moet wel zeggen dat ik nog niets van lagg ben tegengekomen.Joindry schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:06:
Neen, is bevestigd dat er nu geen wipe meer zal gebeuren.
Zal nog zien of ik opnieuw zal beginnen.
Niet echt door rook heen kijken volgens mij. Ik heb meer het idee dat het de "proxy spot" afstand vergroot waardoor je ook door rook heen kan spotten. En je ziet de torps idd eerder op je afkomen.Joindry schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:43:
Hmm update, wat is die hydroacaustic search nu eigenlijk? een boost om tijdelijk door rook te kijken en torps verder te zien afkomen?
Zelf kies ik altijd voor de AA variant. Die search lijkt mij net iets te nutteloos met mijn speelstijl.
Het einde van een ware nagelbijter! Ik denk niet dat het voor mij ooit nog zo close gaat worden. Misschien had die ammo change er ook iets mee te maken.:P
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Schepen die ik hebben geen AA variant. Ik heb het over de nieuwe consumable die in het spel zit sinds vandaag. Jij ook?wontcachme schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:30:
[...]
Niet echt door rook heen kijken volgens mij. Ik heb meer het idee dat het de "proxy spot" afstand vergroot waardoor je ook door rook heen kan spotten. En je ziet de torps idd eerder op je afkomen.
Zelf kies ik altijd voor de AA variant. Die search lijkt mij net iets te nutteloos met mijn speelstijl.
Ja. Maar die consumable was er al voor verschillende schepen, alleen nu ook voor andere schepen. Bijvoorbeeld de Cleveland had die al. Dacht dat de AA daar dan ook zou zijn. Blijkbaar niet dus.Joindry schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:35:
[...]
Schepen die ik hebben geen AA variant. Ik heb het over de nieuwe consumable die in het spel zit sinds vandaag. Jij ook?
Ooo, Mijn schepen hebben enkel de HA optie. (Furataka en Phoenix) Kan wel handig zijn bij plotse mist en vermoeden van torpedospam. Nog even geen oordeel over kunnen vellen.
[ Voor 7% gewijzigd door Joindry op 28-07-2015 23:03 ]
Denk dat je het een en ander aan opties nog niet unlocked hebt. Free exp krijg je wanneer je level 4 (service record)Rubberen schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:55:
[...]
Oké heb dit ondertussen eens bekeken maar enkele zaken zijn me nog onduidelijk:
1) Xp dat voor het schip is bedoeld is dus het rode (zie pic)
Maar waar kan ik zien hoeveel free xp ik heb? Wat is het doel van die free xp? Je hebt toch eindelijk al XP die je kan gebruiken voor het upgraden van schepen?
2)Om het volgende schip te kopen heb ik dus een specifiek aantal xp nodig ''2400 voor de st louis/720 voor de sampson'' (groen op de afbeelding), dus het xp die ik in een rood vierakant heb geplaatst moet ik ook gebruiken om volgende schepen aan te kopen?
2)Waarom schip verkopen? Als ik mijn schip wil verkopen krijg ik er niets voor (zie pic)
3) Dat van die commanders vind ik momenteel nergens terug.
Een ship commander unlock/krijg je wanneer je lvl 5 bent.
lvl 6: Upgrades
lvl 7: signal flags etc etc
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Dat dus. Je hebt nog geen commander en free xp omdat je nog niet hoog genoeg in rank bent.
Daarnaast, voordat je volgend schip koopt, dan moet je alles in die module lijn geresearched hebben.
Je zul dus om van de Chester naar de St.Louis te gaan zowel de hull als de turrent upgrade moeten doen.
En dat is het voor de St. Louis zeker waard.
Heerlijk hufterproof bootje.
Daarnaast, voordat je volgend schip koopt, dan moet je alles in die module lijn geresearched hebben.
Je zul dus om van de Chester naar de St.Louis te gaan zowel de hull als de turrent upgrade moeten doen.
En dat is het voor de St. Louis zeker waard.
Heerlijk hufterproof bootje.
Worden er hier meer mensen een beetje zat van dat "wat zullen we drinken 7 dagen lang" achtergrond muziekje... manman
Er is wat meer Alestorm nodigRemkoDJ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:09:
Worden er hier meer mensen een beetje zat van dat "wat zullen we drinken 7 dagen lang" achtergrond muziekje... manman
Wat zullen we drinken zeven dagen lang
Wat zullen we drinken wat een dorst (2x)
Er is genoeg voor iedereen
Dus drinken we samen
Sla het vat maar aan
Ja, drinken we samen, niet alleen (2x)
Dan zullen we werken zeven dagen lang
Dan zullen we werken voor elkaar (2x)
Dan is er werk voor iedereen
Dus werken we samen 7 dagen lang
Ja, werken we samen, niet alleen (2x)
Eerst moeten we vechten
niemand weet hoelang
eerst moeten we vechten voor ons belang (2x)
Voor het geluk van iedereen
dus vechten we samen
samen staan we sterk
Ja, vechten we samen, niet alleen (2x)
Lalalala...
Wat zullen we drinken wat een dorst (2x)
Er is genoeg voor iedereen
Dus drinken we samen
Sla het vat maar aan
Ja, drinken we samen, niet alleen (2x)
Dan zullen we werken zeven dagen lang
Dan zullen we werken voor elkaar (2x)
Dan is er werk voor iedereen
Dus werken we samen 7 dagen lang
Ja, werken we samen, niet alleen (2x)
Eerst moeten we vechten
niemand weet hoelang
eerst moeten we vechten voor ons belang (2x)
Voor het geluk van iedereen
dus vechten we samen
samen staan we sterk
Ja, vechten we samen, niet alleen (2x)
Lalalala...
Hoe werkt die chat? Ik zoek in control de toets om een bericht te kunnen plaatsen, maar ik ze het nergens 
Ik kijk er vast en zeker over...

Enter ?Rubberen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:17:
Hoe werkt die chat? Ik zoek in control de toets om een bericht te kunnen plaatsen, maar ik ze het nergens
Kijk jij snapt het spel!wvdveer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:22:
Enter - 'Siema pl' - Enter.
thnx!
[ Voor 96% gewijzigd door Rubberen op 29-07-2015 15:32 ]
Omg... Speel eensmet je geluidsinstellingen ingame
Neu!RemkoDJ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:09:
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 29-07-2015 21:31 ]
Heerlijk dat de ships community ontdekt is door de toxic wot comunity. Het was eerst nog lekker rustig in de game chat maar nu begint het al met noob dit noob dat.
Maar is accountje aangemaakt op NA. Maar is kijken of er daar een beetje communicatie is in de teams.
Maar is accountje aangemaakt op NA. Maar is kijken of er daar een beetje communicatie is in de teams.
Is helaas bijna overal het zelfde en alsbiets free to play is al helemaal.
Maar gewoon leker laten lullen;)
Maar gewoon leker laten lullen;)
PcNoob, het was sarcastisch.PcDealer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:13:
[...]
Omg... Speel eensmet je geluidsinstellingen ingame
[...]
Neu!
[video]
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door wvdveer op 30-07-2015 07:44 ]
Man man wat aan drama avonden afgelopen drie dagen
Alleen maar faal teams, en ook de MM maakt soms hele vreemde combinaties. Gelukkig wel 1 potje kunnen winnen door op het laatst de cap te stoppen ten koste van mijzelf. Was me enigste winst ook die dag....
wvdveer schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:43:
[...]
PcNoob, het was sarcastisch.Achtergrondmuziek is het eerste wat ik uitzet in WoT / Wows. Ik speel met tanks en grote bootjes, niet een of andere concertvoorstelling. Wanneer gaan we weer eens platonen?
Ik heb eindelijk de Independence gekocht en heb ik de New York vrijgespeeld. Ik ben bijna elke avond on de line
Mooi, ik speel nu voornamelijk in mijn Cleveland. Tier 6 division it is.PcDealer schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:13:
[...]
Ik heb eindelijk de Independence gekocht en heb ik de New York vrijgespeeld. Ik ben bijna elke avond on de line
Vanavond nieuwe PC in elkaar schroeven, kan er eindelijk op ultra gegamed worden.

Vette shit! 
Kan ik creds sparen voor de ubertroll Cleveland
Of ik pak een Omaha zodat jij (vaak) top tier bent
Kan ik creds sparen voor de ubertroll Cleveland
Of ik pak een Omaha zodat jij (vaak) top tier bent
Ik zie veelal hier de Amerikaanse lijn voorbij komen. Zijn er ook nog mensen met wat meer ervaring van de Japanse lijn
? Zelf ben ik met de Japanners bezig en met de cruisers nu bij tier 5. Tot nu toe bevallen deze cruisers mij wel, de BB daarin tegen vind ik waardeloos. Al zeggen ze dat de tier 6 alles goed maakt.
Destroyers nog niet geprobeerd, maar wat zeggen jullie? Amerikaans of Japanse destroyers nemen?
Destroyers nog niet geprobeerd, maar wat zeggen jullie? Amerikaans of Japanse destroyers nemen?
Ik vind de IJN T5 Furutake maar een meehh cruiser. De Pen is lekker, maar de reload en traverse is echt dramatisch. Doe mij maar ene Phoenix. IJN DD's zijn echter leuk om te spelen. Dat zijn nu even de lijnen waarop ik me concentreer. Kijk ontzetten uit naar de Aoba, nu de laatste hull upgrade op de Furutaka en dan xp sparen voor de Aoba.
flickr - WOT Profile - Game PC
Japanse hebben meer stealth eigenschappen en een langere torpedo range.Nemm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:14:
Ik zie veelal hier de Amerikaanse lijn voorbij komen. Zijn er ook nog mensen met wat meer ervaring van de Japanse lijn? Zelf ben ik met de Japanners bezig en met de cruisers nu bij tier 5. Tot nu toe bevallen deze cruisers mij wel, de BB daarin tegen vind ik waardeloos. Al zeggen ze dat de tier 6 alles goed maakt.
Volens mij hebben de amerikaanse meer kanonkracht en survivability.
T4 op de japanse cruiser lijn is leuk om te spelen, T5 (furutake) is even doorbijten, probeer zo goed als mogelijk je torps te gebruiken en de lange afstand te misbruiken van je guns. Je kan hiermee een hoop andere cruisers outrangen.
T6 nog geen ervaring mee. Ik speel de IJN CC's aan de ene kant als mini-BB's en aan de andere kant als torpedoboten als iemand close combat wil.
Maar het is af en toe tandenknarsen als je een USA CC of murmansk tegenkomt. Ik hoop dat die HE spam wordt aangepakt. In ieder geval voor BB;s, die mogen wat meer resistentie hebben voor HE, ze zijn al kwetsbaar voor torpedo's.
T6 nog geen ervaring mee. Ik speel de IJN CC's aan de ene kant als mini-BB's en aan de andere kant als torpedoboten als iemand close combat wil.
Maar het is af en toe tandenknarsen als je een USA CC of murmansk tegenkomt. Ik hoop dat die HE spam wordt aangepakt. In ieder geval voor BB;s, die mogen wat meer resistentie hebben voor HE, ze zijn al kwetsbaar voor torpedo's.
Ik ben ook bestookt in mijn Wyoming door een Cleveland met HE. Moet ik maar beter wegvaren daarvan. Ik zie niet de noodzaak om te nerfen of te buffen. Een paar keer repair gebruikt, maar niet meteen. Hulp gevraagd een team maten en lekker gewonnen.
[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 30-07-2015 15:23 ]
Het ligt maar net aan je speelstijl en wat je leuk vindt welke kant je moet kiezen per type schip. Uiteindelijk zijn ze aardig aan elkaar gewaagd (met een aantal uitzonderingen). Grofweg kun je het zo typeren volgens mij (Bron):
Ik ben begonnen met de cruiser lijn van Japan, maar toch maar over gegaan naar de VS. Daarnaast speel ik voor de afwisseling met de Japanse destroyers (Minekaze
, vanaf T6 wel lastiger merk ik) en carriers (hopen op goede matchmaking of de Amerikaanse fighters proberen te ontwijken / naar bevriende AA lokken). De traagheid van de battleships kan mij niet echt bekoren dus die heb ik alleen gespeeld om de carrier vrij te spelen.
Japan | VS | |
Destroyer | Stealth, torpedo's afvuren op lange afstand | Gunboat, aanvallen van Jap DD's en close combat |
Cruiser | Wendbaar met torpedo's, meer 'lone ranger' | Veel guns, AA en HP, support van BB en carriers |
Battleship | Sneller, nauwkeurig op lange afstand | Heel veel HP en firepower, betere AA |
Carrier | Aanvallen met kleine squadrons (bijna kamikaze) | Air superiority (fighters) en grote squadrons |
Ik ben begonnen met de cruiser lijn van Japan, maar toch maar over gegaan naar de VS. Daarnaast speel ik voor de afwisseling met de Japanse destroyers (Minekaze
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Punt is meer, dat volgens rock paper scissor model BB's superieur moeten zijn tegenover CC's. Op dit moment kan ik maar beter wegvaren als ik een CC tegenkom, want ik wordt snel kapot geschoten door de USA CC's door de HE spam. Teveel modules die kapot gaan, te hoge dps en fire chance. Daardoor kan mijn dps niet tegen een CC op, tenzij ik een lucky hit heb.PcDealer schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:23:
Ik ben ook bestookt in mijn Wyoming door een Cleveland met HE. Moet ik maar beter wegvaren daarvan. Ik zie niet de noodzaak om te nerfen of te buffen. Een paar keer repair gebruikt, maar niet meteen. Hulp gevraagd een team maten en lekker gewonnen.
Waar zijn BB's dan goed voor? Alleen maar damage tanken?

Dat heb ik nooit zo begrepen. Nu pas zie ik een dikkere pijl van de Bss naar de Crs.defiler1974 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:54:
[...]
Punt is meer, dat volgens rock paper scissor model BB's superieur moeten zijn tegenover CC's.
Als je niet van een vijand kan winnen, is weggaan altijd de beste optie toch?Op dit moment kan ik maar beter wegvaren als ik een CC tegenkom, want ik wordt snel kapot geschoten door de USA CC's door de HE spam.
Je zou met een Bs in drie salvo's een Cr kunnen killen.Teveel modules die kapot gaan, te hoge dps en fire chance. Daardoor kan mijn dps niet tegen een CC op, tenzij ik een lucky hit heb.
Op lange afstand schieten. Wat ik vaak doe is op de H lijn of zo heen en weer varen om langeafstandsschoten te doen en te spotten. In andere gevallen ga ik achter de meute aan.Waar zijn BB's dan goed voor? Alleen maar damage tanken?
Je kan met een BB op veel grotere afstand schieten en als je met AP een cruiser vol raakt dan kun je hem in één salvo kapot maken. Ik merk dat je met HE spam tegen battleships van hogere tiers niet zover meer komt, hun armour (ook van de module's) is zo dik dat een explosie weinig schade aanricht en ze hebben zoveel HP dat je met dat beetje damage dat je doet nog wel een tijdje bezig bent. Ik probeer ze dan meestal in de fik te zetten en terug te varen naar cover of bevriende BB's.
Een Cleveland is twee Tiers hoger dan een Wyoming (en z'n Citadel is moeilijk te raken) dus dan wordt het idd lastig, maar ik ben in m'n Cleveland wel eens in twee salvo's gesloopt door een New Mexico (ook T6).
Een Cleveland is twee Tiers hoger dan een Wyoming (en z'n Citadel is moeilijk te raken) dus dan wordt het idd lastig, maar ik ben in m'n Cleveland wel eens in twee salvo's gesloopt door een New Mexico (ook T6).
Momenteel heb ik aardig last van clevelands in mijn Myogi, wegvaren naar teammaten is dan de enigste optie. Als ik ze vol raak met citadel hits, dan red ik het wel. Echter die Myogi is traag in reload en heeft een flinke spread in zijn schoten. Dat maakt het wel eens frustrerend. Ik hoop maar dat het op latere tiers wat beter wordt met de BB's. Ik ga in ieder geval op de IJN BB's alle skills op secondary battery zetten. Als iets binnen de range komt van de secondaries dan krijgen ze een lading hagel over zich heen + main batteries.Joe_P schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:05:
Je kan met een BB op veel grotere afstand schieten en als je met AP een cruiser vol raakt dan kun je hem in één salvo kapot maken. Ik merk dat je met HE spam tegen battleships van hogere tiers niet zover meer komt, hun armour (ook van de module's) is zo dik dat een explosie weinig schade aanricht en ze hebben zoveel HP dat je met dat beetje damage dat je doet nog wel een tijdje bezig bent. Ik probeer ze dan meestal in de fik te zetten en terug te varen naar cover of bevriende BB's.
Ben zelf begonnen met de US maar zonder echt te kijken hoe en wat.Nemm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:14:
Ik zie veelal hier de Amerikaanse lijn voorbij komen. Zijn er ook nog mensen met wat meer ervaring van de Japanse lijn? Zelf ben ik met de Japanners bezig en met de cruisers nu bij tier 5. Tot nu toe bevallen deze cruisers mij wel, de BB daarin tegen vind ik waardeloos. Al zeggen ze dat de tier 6 alles goed maakt.
Na alles goed te bekijken ben ik nu bezig met de cruizerlijn van de jappaners te volgen, en de battleships van de US. Voor mij is dit persoonlijk de beste optie als ik de voor en nadelen afweeg van beide.
Destroyers vind ik waste of time momenteel.
Edit; Mijn ingame is RubberenRonny, dus als je me wilt toevoegen doe maar
[ Voor 8% gewijzigd door Rubberen op 30-07-2015 18:35 ]
Zojuist eindelijk weer is tijd gehad om te spelen.
Eerste potje met de New york ging best oke.

Eerste potje met de New york ging best oke.

Wat is er zo speciaal aan dit schip met specifiek embleem? (rood vierkant)
Mijn broer had even gespeeld en er een notificatie dit zou hebben verduidelijkt maar hij is het natuurlijk vergeten..
Mijn broer had even gespeeld en er een notificatie dit zou hebben verduidelijkt maar hij is het natuurlijk vergeten..

Myogi vind ik bagger. Z.s.m. naar de Kongo. Deze heeft meer turrets die je tegelijkertijd kan gebruiken en veel preciezer. Schijnt de beste in zijn tier te zijn.defiler1974 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:14:
[...]
Momenteel heb ik aardig last van clevelands in mijn Myogi, wegvaren naar teammaten is dan de enigste optie. Als ik ze vol raak met citadel hits, dan red ik het wel. Echter die Myogi is traag in reload en heeft een flinke spread in zijn schoten. Dat maakt het wel eens frustrerend. Ik hoop maar dat het op latere tiers wat beter wordt met de BB's. Ik ga in ieder geval op de IJN BB's alle skills op secondary battery zetten. Als iets binnen de range komt van de secondaries dan krijgen ze een lading hagel over zich heen + main batteries.
Ja dat kan, zie linksonder in de haven. TeamSpeak kan bijvoorbeeld via ts3.gatheringoftanks.nlRubberen schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:34:
[...]
Edit; Mijn ingame is RubberenRonny, dus als je me wilt toevoegen doe maarWeet eig niet of de optie er al is om iemand ingame toe te voegen xD
Een Elite schip zoals in WoT: alles geresearched (die met een ster) en alle battle XP is te converten naar Free XP. Ik weet niet zeker of de Commander nu ook meer XP krijgt toebedeeld zoals het in WoT een optie is.Rubberen schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:53:
Wat is er zo speciaal aan dit schip met specifiek embleem? (rood vierkant)
Eerste game met de kuma, im in love!
Best veel firepower, genoeg kannonnen + goeie torp's en ontzettend snel. Battleships maken niet echt een kans.
Best veel firepower, genoeg kannonnen + goeie torp's en ontzettend snel. Battleships maken niet echt een kans.
Soms heb je van die potjes

Van de 14 torps zijn 7 hits eigenlijk geluk omdat ik niet op die schepen mikte. Eerst was ik in gevecht met een andere DD, hij ontwijkt mijn 6 torps en tich seconde later krijg ik 19k dmg en ik zink een Phoenix die een hoekje om kwam varen
. Daarna ga ik op een AFK Wyoming af, nader hem tot 4km in de flank, bleek de Wyoming toch niet afk te zijn. Maar hij misde wel alle shells
. Hem in de flank voor 25k gepakt
. Op het eind schiet ik op een Fuso vanaf 3km. Hij ontwijkt alles en 6.8km verderop raak ik een New York die van nagenoeg full health naar 1.4k gaat. Mikte niet eens op hem
. De 2e volley raakte de Fuso overigens wel voor 35k
.
Lekker potje wederom
. Als we niet de 1000 punten hadden behaald had ik nog 2x battleships te pakken kunnen nemen.....

Van de 14 torps zijn 7 hits eigenlijk geluk omdat ik niet op die schepen mikte. Eerst was ik in gevecht met een andere DD, hij ontwijkt mijn 6 torps en tich seconde later krijg ik 19k dmg en ik zink een Phoenix die een hoekje om kwam varen

Lekker potje wederom
Tip. Doe em niet weg als je de Futuraka hebt gekocht. Je zult verschillende keren weer dat gevoel van de Kuma willen hebben als je in het papieren bootje aan stukken wordt geschoten.Rubberen schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:36:
Eerste game met de kuma, im in love!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik wil hier niet beweren dat de Furutaka goed is. Zo, nu dat gezegd te hebben, moet ik hier wel aangeven dat de Furutaka bijzonder veel gamemechanic kennis verwacht van de speler. Ik denk wel een van de moeilijkst te spelen ships in het spel. Ergens in de komende maanden maak ik er weer een uitgebreide review van, maar daar heb ik ook gewoon iets meer ervaring voor nodig om alle vermoedens met zekerheid te stellen. En gewoon doorspelen met dat ding, want de Aoba erna is weer zaligPjotrStroganov schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 01:54:
[...]
Tip. Doe em niet weg als je de Futuraka hebt gekocht. Je zult verschillende keren weer dat gevoel van de Kuma willen hebben als je in het papieren bootje aan stukken wordt geschoten.
Gisteravond een potje in de Isokaze met 4 100% kills en nog wat random damage. Natuurlijk verloren.
2k xp en 225k credits voor een loss.. Dat was een leuke 1.5x win geweest..
De Cleveland is nog leuker nu graphics op very high staan. Al die AA wolkjes.
Gisteravond tegen 2 tier 7 IJN CV's iets van 35 vliegtuigen uit de lucht geschoten. BWAAAPPPPP
Het mooiste is wanneer je een CV in z'n eentje tegenkomt en hij al zijn bombers op je afstuurt ter verdediging, AA barrage aan en je kan hem rustig afschieten.

De Cleveland is nog leuker nu graphics op very high staan. Al die AA wolkjes.

[ Voor 18% gewijzigd door wvdveer op 31-07-2015 07:54 ]
Misschien tegen een noob. Maar ik schiet ze vaak genoeg af hoor.Rubberen schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:36:
Kom vanavond op TS jonge.PcDealer schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:37:
[...]
Misschien tegen een noob. Maar ik schiet ze vaak genoeg af hoor.
Mooie pot hoor! Ik had gisteren ook dat mijn cruiser torps zich uiteindelijk toch nog als verassing in een ander schip boorde
Altijd aangenaam.
Ik zal eens wat mensen toevoegen om divisions te vormen. Samen spelen in dit spel heeft wel zo zijn voordelen. Focus fire etc. Dit mis ik nog wel veel wanneer ik solo speel ( 99% van de potjes ).
Ik zal eens wat mensen toevoegen om divisions te vormen. Samen spelen in dit spel heeft wel zo zijn voordelen. Focus fire etc. Dit mis ik nog wel veel wanneer ik solo speel ( 99% van de potjes ).
Had maar ff tijd na het in elkaar zetten van PC en Windows 10 installeren. Vanavond ben ik van de partij.
In een divisie is het 3vs21 ipv 1vs23. Scheelt nogal.Nemm schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:14:
Mooie pot hoor! Ik had gisteren ook dat mijn cruiser torps zich uiteindelijk toch nog als verassing in een ander schip boordeAltijd aangenaam.
Het handigste is om op de gathering of tanks teamspeak te komen. Er is daar een world of warships kanaal.
[ Voor 16% gewijzigd door wvdveer op 31-07-2015 10:21 ]
Daar zit ik regelmatig, alleen pas vaak laat in de avondwvdveer schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:19:
In een divisie is het 3vs21 ipv 1vs23. Scheelt nogal.![]()
Het handigste is om op de gathering of tanks teamspeak te komen. Er is daar een world of warships kanaal.
Wat een heerlijk gevoel is dat toch om als el cheapo Carrier (Langley nog) een destroyer (Minekaze in dit geval) te laten zinken die je aanvalt 
Welke TeamSpeak gebruiken jullie overigens? Geen idee of hij al in mijn waslijst bookmarks voorkomt
Welke TeamSpeak gebruiken jullie overigens? Geen idee of hij al in mijn waslijst bookmarks voorkomt
[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 31-07-2015 11:17 ]
Mensen, tijd voor een gratis code (één dag premium en nog wat). Uiteraard ook te gebruiken voor WOWS (de premium dag dan). 
http://eu.alienwarearena.com/giveaways/the-world-of-tanks-bonus-code-key-giveaway
http://eu.alienwarearena.com/giveaways/the-world-of-tanks-bonus-code-key-giveaway
[ Voor 3% gewijzigd door Nemm op 31-07-2015 11:21 ]
PcDealer in "[MMO] World of Warships"Suicyder schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:16:
Wat kan je soms toch geluk hebben met matchmaking. Zojuist even de Omaha
uit de mottenballen gehaald voor een rondje Free XP en dat is wel aardig gelukt. Als top tier ingedeeld tegen wat St. Louis'en en South Carolina's. Uiteindelijk 5 kills (meer dan de rest van m'n team bij elkaar) gehaald en met minimale HP weten te overleven. Eigenlijk jammer dat we op caps wonnen want ik was alweer onderweg naar een sappige carrier voor kill nummer 6. Met alle bonussen (eerste win, premium) 5290xp
. Dat was me nooit gelukt als ik met schepen van een hogere Tier was ingedeeld.
De close range battles tussen de eilanden met torpedo's en shells overal mis ik soms toch wel op de hogere Tiers.

De close range battles tussen de eilanden met torpedo's en shells overal mis ik soms toch wel op de hogere Tiers.

Was ik zeker ook niet van planPjotrStroganov schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 01:54:
[...]
Tip. Doe em niet weg als je de Futuraka hebt gekocht. Je zult verschillende keren weer dat gevoel van de Kuma willen hebben als je in het papieren bootje aan stukken wordt geschoten.
De kuma is zeker een schip die ik zal houden, aangezien dit het schip waar ik me toch het meest mee amuseer. Je kan hem bijna gebruiken als destroyer door zijn grote snelheid.. Zal wellicht 'het ' schip worden waar ik xp mee zal farmen om dan te kunnen omzetten naar free xp.
Ik weet wel niet wat het best is om te upgraden van de kuma..
-Damage control system
-propulsion
-steering gears
door met voorgaande schepen geen ernstige problemen te hebben op deze vlakken, dacht ik dat deze zaken wat overbodig waren.. Maar doordat ik nu met de kuma speel, zijn die battleschips van hogere klassen wel moordend voor alle 3 de bovenstaande zaken..
Momenteel ga ik verder in de cruiser lijn van de jappanners, en vandaag ga ik met de us beginnen aan de battleships. Eerst deze 2 lijnen afwerken en dan zien we wel..
Edit;-
-speel net met de kuma, en nog iets van 20000hitpoints, en plots 1 hit dood.. Detonation stond erbij wtf?
-Ik heb ook een hoofdtelefoon nu, die ik kan activeren met 't'. Waar is dit voor?
[ Voor 7% gewijzigd door Rubberen op 31-07-2015 15:15 ]
Ammo ontploftRubberen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:58:
-speel net met de kuma, en nog iets van 20000hitpoints, en plots 1 hit dood.. Detonation stond erbij wtf?
Die weet ik niet precies. Maar als je in de docks/garage bent, dan naar modules gaat, dan de consumable opzoekt kan je hooveren erover en zie je de functiebeschrijving.-Ik heb ook een hoofdtelefoon nu, die ik kan activeren met 't'. Waar is dit voor?
Wel thx voor de code, maar hij doet niks. Ik denk dat ze nog steeds werken met het principe dat je maar één keer kunt. Ik haalde vorig jaar ofzo daar al eens een code, dus nu niks vrees ik.Nemm schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:20:
Mensen, tijd voor een gratis code (één dag premium en nog wat). Uiteraard ook te gebruiken voor WOWS (de premium dag dan).
Kort geleden ( max 2 weken dacht ik ) hebben ze ook codes weggegeven. Als je er toen 1 had gehaald werkt degene nu niet heb ik ergens in de wandelgangen gehoord. Echter dit jaar heb ik al vaker er codes vandaan gehaald die het allemaal deden.Joindry schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:41:
[...]
Wel thx voor de code, maar hij doet niks. Ik denk dat ze nog steeds werken met het principe dat je maar één keer kunt. Ik haalde vorig jaar ofzo daar al eens een code, dus nu niks vrees ik.
Edit: probeer hem eens in te voeren via www.worldoftanks.eu > activate bonus code. Misschien dat het dan wel werkt omdat hij staat aangemerkt als WOT code. Het premium is echter account afhankelijk en niet spel afhankelijk dus zou je het ook in WOWS moeten krijgen.
Dit vergroot je zichtbereik als cruiser, voor aankomende torpedo's en destroyers in een mist wolk.Rubberen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:58:
[...]
Edit;-
-Ik heb ook een hoofdtelefoon nu, die ik kan activeren met 't'. Waar is dit voor?
[ Voor 13% gewijzigd door Nemm op 31-07-2015 15:49 ]
Of afhankelijk van je instellingen in game met Ctrl-hoover.wontcachme schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:35:
[...]
Die weet ik niet precies. Maar als je in de docks/garage bent, dan naar modules gaat, dan de consumable opzoekt kan je hooveren erover en zie je de functiebeschrijving.
Odessa schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:49:
Jongens een gratis bootje van WG..Ga naar redeem code en vul daar in
[...]
Verwijderd
Ik heb hem ook, immers gratis is gratis. 
Ok net mijn eerste battle met dit ding gehad, ik was bottem tier tegen een hele hoop St Luisen en Kawachi's bij de andere partij en aangezien de range van de gun slechts 6.3 km is en de topspeed 20.4 knots werd ik al verrot geschoten voordat ik kon terug schieten. Uiteindelijk kon ik nog een paar hits doen op een St Luis en toen was het al voorbij.
Ok net mijn eerste battle met dit ding gehad, ik was bottem tier tegen een hele hoop St Luisen en Kawachi's bij de andere partij en aangezien de range van de gun slechts 6.3 km is en de topspeed 20.4 knots werd ik al verrot geschoten voordat ik kon terug schieten. Uiteindelijk kon ik nog een paar hits doen op een St Luis en toen was het al voorbij.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 20:35 ]
Niet dat het ship me echt interesseerd (toch bedankt), maar die redeem code optie, waar vind je die ?Odessa schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:49:
Jongens een gratis bootje van WG..Ga naar redeem code en vul daar in
[...]
Verwijderd
Je moet inloggen op de site van WoWs, daarna klik je op je profielnaam rechts boven en kies je Bonus code aktiveren.
Kijk dat is geen klein bericht een gratis boot
, thanks!
Leuk zo'n gratis premium ship, maar wat is deze slecht zeg. Een range van 6.3 kilometer betekent dat je gewoon afgeslacht wordt door alle andere boten die kilometers eerder al kunnen beginnen met schieten. M'n eerste potje met dit schip is ook meteen m'n laatste.