Rond de 11e minuut zeg je dat een destroyer geen "Damage Control Party" heeft, maar ieder schip heeft die toch, of ben ik nou gek?pkregting schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:52:
Ik heb er dan eindelijk maar wat werk van gemaakt en een youtube gemaakt over hoe ik denk over de IJN destroyers en de combinatie met crewskills. Zie hieronder. Mocht je lui zijn, kijk dan even onder de youtube voor een lijstje van skills (echter dan weet je de redenatie erachter niet).
[video]
Mocht het goed worden ontvangen dan zal ik doorgaan met US destroyers en andere lijnen. Dus geef aub feedback
Wacht tot je de Myogi krijgt. Die zuigt ook!Nemm schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:07:
Wat een drama gister avond. Had 6 potjes nodig om een winst te halen op de tier 3 jap BBDe schiet afstand van dat schip helpt daar ook niet bij... 8.4km..... daarnaast super sloom dus je wordt al kapot geschoten voordat je überhaupt kan terug schieten.
Ok, volledig geupgradet is deze wel te pruimen. De Kongo is naar mijn mening de eerste powerhouse van de Japanse BB's.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Het gaat hier om de damage control optie die battleships hebben en die health genereren. Of ik ben in de war met repair.Fest schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:50:
[...]
Rond de 11e minuut zeg je dat een destroyer geen "Damage Control Party" heeft, maar ieder schip heeft die toch, of ben ik nou gek?
Dat heet Repair Works. Kijk maar eens bij bij de consumables op je destroyer, dan zie je dat die ook gewoon Damage Control Party hebben.pkregting schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:20:
[...]
Het gaat hier om de damage control optie die battleships hebben en die health genereren. Of ik ben in de war met repair.
Goed om te weten, bedankt. Op zich is dan de redenatie, het gaat erom niet gespot te worden. Niet om gespot te worden en dan te repareren.Fest schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:29:
[...]
Dat heet Repair Works. Kijk maar eens bij bij de consumables op je destroyer, dan zie je dat die ook gewoon Damage Control Party hebben.
Dacht dat CC een algemene afkorting was voor cruisers, maar dat is het inderdaad niet. Net even opgezocht wat het dan wel is en blijkbaar werd deze afkorting vroeger (voor 1961) wel gebruikt voor Battlecruisers (bron).Snappie88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:40:
[...]
CC ken ik niet. CL of CA denk ik dat je bedoelt. In de volksmond light/heavy cruiser, of gewoon cruiser (daar dit spel er geen onderscheid in maakt).
Nu eerst even de update downloaden, kan ik meteen het filmpje van DeleRT83 kijken. De DD tree is best leuk als afleiding als je hoofdschip nog 'in batlle' is.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Het zijn bovendien USA only afkortingen.
Wil je dan de officiële Japanse benamingen gaan gebruiken? 
Net met m'n 球磨 twee 日本語's en een 戦艦 kunnen laten zinken, wat een potje!
Maar weer ff serieus. Vandaag een eerste potje gespeeld met wat T7 schepen erin. Afgezien van de andere maps die je later unlockt was het ook een heel andere battle. Als CL (zo goed?) wordt je vanaf enorme afstanden afgeschoten als je niet oppast en moet je veel defensiever spelen dan op lagere tiers. Verder hadden de andere spelers wel een stuk beter idee van waar ze mee bezig waren dan de merkwaardige acties die je op lagere tiers nog wel eens tegenkomt (friendly fire, mensen die tegen eilanden knallen of vol in je torps varen). Zijn jullie ook dingen anders gaan doen op hogere tiers?
Maar weer ff serieus. Vandaag een eerste potje gespeeld met wat T7 schepen erin. Afgezien van de andere maps die je later unlockt was het ook een heel andere battle. Als CL (zo goed?) wordt je vanaf enorme afstanden afgeschoten als je niet oppast en moet je veel defensiever spelen dan op lagere tiers. Verder hadden de andere spelers wel een stuk beter idee van waar ze mee bezig waren dan de merkwaardige acties die je op lagere tiers nog wel eens tegenkomt (friendly fire, mensen die tegen eilanden knallen of vol in je torps varen). Zijn jullie ook dingen anders gaan doen op hogere tiers?
Gisteren mijn tier 7 ijn CV gegeven gekocht.
Qua vliegtuigen is de stap marginaal. Maar qua reserve vliegtuigen is het een flinke stap.
Mocht direct met een t5 CV tegen een t7 en t8 CV. Vraag me niet wat de logica is in deze mm.
De t8 was een shokaku welke flink snellere vliegtuigen heeft dan mijn CV. Zijn vliegtuigen waren vrij vlug bij mij en ik ging kansloos ten onder.
Qua vliegtuigen is de stap marginaal. Maar qua reserve vliegtuigen is het een flinke stap.
Mocht direct met een t5 CV tegen een t7 en t8 CV. Vraag me niet wat de logica is in deze mm.
De t8 was een shokaku welke flink snellere vliegtuigen heeft dan mijn CV. Zijn vliegtuigen waren vrij vlug bij mij en ik ging kansloos ten onder.
Wat dacht je van voluit carrier, battleship cruiser, destroyer of afgekort cr, bs, cs, ds?Joe_P schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:46:
Wil je dan de officiële Japanse benamingen gaan gebruiken?
Tsja, in je eerste pot denken te carryen is niet altijd realistischDeadsy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:27:
Gisteren mijn tier 7 ijn CV gegeven gekocht.
Check dezz carrier carry:
Ik had ook niet de verwachting een grote rol te spelen.PcDealer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:07:
[...]
Tsja, in je eerste pot denken te carryen is niet altijd realistisch
Maar een t5 en t7 CV versus een t7 en t8 CV is gewoon vrij idioot.
In mijn eentje (dus t7 VS t8) had ik nog begrepen.
Drie tiers verschil is wel erg zeldzaam
Happy!
Happy!
Bundles you purchased:
"Collector's Gem of the Week": 1
"5500 Doubloons": 1
"Churchill III Bundle": 1
Bundles total: 3
Hij was ook nog de enigste t5. De bulk was t7 of t8. En hij was geen lid van een bataljon (of hoe noem je het), dus hoe hij in een dergelijk rondje gekomen is.PcDealer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:24:
Drie tiers verschil is wel erg zeldzaam
Happy!
[...]
Mja ik heb ook wel eens aan de andere kant gezeten bij dergelijke matchups maar nog nooit zo extreem.
Division/Divisie.Deadsy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:45:
[...]
Hij was ook nog de enige t5. De bulk was t7 of t8. En hij was geen lid van een bataljon (of hoe noem je het), dus hoe hij in een dergelijk rondje gekomen is.
GG Matchmaking. Elke keer potjes waar wij geen CV hebben en de tegenstander één of meerdere T6+ CV's....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik ben ook erg benieuwd hoe de MM werkt op verschillende type schepen. In mijn cruisers kom ik vrijwel geen tiers hoger als +1 tegen. Echter in me BB wordt ik continue 2 tiers hoger geplaatst. Ook regelmatig potjes met 2 carriers tegenover 0 carriers.
[ Voor 7% gewijzigd door Nemm op 15-07-2015 15:28 ]
Ik zat gisteren als enige in een tier 1 tegen tier 2 en 3s. Het enige voordeel is dat ze niet gelijk op je focussen omdat je toch niets kunt doen...
Maar de mm lijkt toch sterk gebaseerd op die van WoT
[removed]
Woei net als enige CV (t7) tegen een t9.
We wonnen maar hij had zijn fighters op bepaalde plekken geparkeerd en in de buurt komen van deze plekken was gewoon zelfmoord voor mijn vliegtuigen.
We wonnen maar hij had zijn fighters op bepaalde plekken geparkeerd en in de buurt komen van deze plekken was gewoon zelfmoord voor mijn vliegtuigen.

Dit was toch wel even heel erg intens.

Helaas heeft het team echt zitten niksnutten, als ze de carrier gingen hunten was ik niet zo vaak gespot en hadden er nog wel 3 schepen gesneuveld. Iedere keer als ze mij zagen gingen ze al een andere koers aannemen.
[ Voor 13% gewijzigd door Nox op 16-07-2015 00:06 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Mooie pot man. Ik heb wel het idee dat je met een goede verliespot toch nog wel redelijk wat xp krijgt in WoWs. Verder is misschien handig als mensen de teamscore erbij posten, aangezien er zo veel multipliers zijn die je niet kunt zien (1,5x/flags).NoxiuZ schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:05:
[afbeelding]
Dit was toch wel even heel erg intens.2400xp voor een verliespot, kan je nagaan als dit mijn eerste win was geweest
Vernaait door mijn team
Helaas heeft het team echt zitten niksnutten, als ze de carrier gingen hunten was ik niet zo vaak gespot en hadden er nog wel 3 schepen gesneuveld. Iedere keer als ze mij zagen gingen ze al een andere koers aannemen.
Mja de mm is wel erg apart
Nu kan ik er in ern cruiser wel mee leven ook al word de kana om te winnen wel klein als je zelf geen carier hebt.
Maar als BB zonder carier suport is het wel heel erg vervelend
Nu kan ik er in ern cruiser wel mee leven ook al word de kana om te winnen wel klein als je zelf geen carier hebt.
Maar als BB zonder carier suport is het wel heel erg vervelend
Gisteren een draw tijdens een pot waar ik als enigste tier3 in een pot kwam met alleen tier 4 en 5. De laatste vijandelijke cruiser met nota bene 86HP konden we niet neerschieten omdat zijn range ongeveer 3km langer was en hij harder vaarde
werd het uiteindelijk een draw...
[ Voor 5% gewijzigd door Nemm op 16-07-2015 10:06 ]
pkregting schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 02:05:
[...]
Mooie pot man. Ik heb wel het idee dat je met een goede verliespot toch nog wel redelijk wat xp krijgt in WoWs. Verder is misschien handig als mensen de teamscore erbij posten, aangezien er zo veel multipliers zijn die je niet kunt zien (1,5x/flags).

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Mocht je de replay hebben en willen delen, wees vrij deze te posten in dit topic. Daar staat ook een link hoe je de replays kunt aanzetten.
Oeh geen idee. Staat hij stamdaard aan?
Welke hull gebruiken jullie op de Omaha? Ik heb net de C unlocked, maar op de AA na lijkt die qua alles minder.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Idd je krijgt meer AA maar moet voor andere zaken inleveren. Ik heb van PanzerPunisher toen tip gehad om de B te mounten en C alleen te researchenwontcachme schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:17:
Welke hull gebruiken jullie op de Omaha? Ik heb net de C unlocked, maar op de AA na lijkt die qua alles minder.
Heb hem gelukkig nog niet gekocht. De drie potjes met de B hull heb ik al genoeg vliegtuigen neergeschoten. Dan zal de C hull niet veel meer helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 16-07-2015 16:33 ]
C is het mischien waard als je echt aa cover wil geven voor een bb anders in de b hull goed genoeg voor jezelf
FML. 4 games, 4x roer kapot, 4x repaired, 4x volley erna in de fik
Nope, daar moet je een bestandje voor aanpassen, maar dat is supermakkelijkNoxiuZ schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:35:
Oeh geen idee. Staat hij stamdaard aan?
Dan euh nope tegen je savegamepkregting schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:43:
[...]
Nope, daar moet je een bestandje voor aanpassen, maar dat is supermakkelijk
Misschien maar eens aanzetten als ik weer zoveel mazzel heb kan ik hem uploaden.
Gisteren was ook niet heel best voor mij ... tja you win some you loose some ...wontcachme schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:37:
FML. 4 games, 4x roer kapot, 4x repaired, 4x volley erna in de fik![]()
Ik ben ook maar weer eens begonnen, WoT blijft toch de favoriet maar af en toe eens wat rondjes met een scheepje varen is toch ook leuk. Tactics is wel weer lastig want het is toch alweer even geleden dat ik het gespeeld heb
[removed]
Nog maar 8k tot de Cleveland! Vanavond maar eens flink schieten met de Omaha, al is het er denk ik wel eentje die ik ga houden. Het is toch leuk om af en toe torpedo's te parkeren in iemand die het niet verwacht.
Wanneer kan je nu beter met AP schieten, en wanneer met HE?
En daarnaast, hoe speel je een BB? Met CA's en DD's zat ik redelijk de frontlinie, maar geloof dat dit niet de plek is voor een BB.
En ja, ik ben nu tier 3
En daarnaast, hoe speel je een BB? Met CA's en DD's zat ik redelijk de frontlinie, maar geloof dat dit niet de plek is voor een BB.
En ja, ik ben nu tier 3
Surfin' paradise!
Ligt er heel erg aan met wat je schiet, tegen wat je schiet en vanaf hoe ver.
In dit filmpje wordt het wel duidelijk uitgelegd:
YouTube: \[0.4.0] World of Warships - Captain's Academy #15 - HE vs AP
In dit filmpje wordt het wel duidelijk uitgelegd:
YouTube: \[0.4.0] World of Warships - Captain's Academy #15 - HE vs AP
Zoals ik het nu aanpak schiet ik met bijna alles HE. Ook vanuit een cruiser naar een BB met HE schieten. Echter in een BB tegen een BB moet je AP gebruiken heb ik zo begrepen.
@Joe, ik ga dat filmpje maar eens kijken ook
@Joe, ik ga dat filmpje maar eens kijken ook
Ik gebruik met een battleship enkel nog AP, probeer daarbij vooral de Citadel te raken. Tik je toch al gauw 14000 HP af (Tier VI)
Ik speel Cruisers op het moment.
Standaard HE: Destroyers en Carriers.
Standaard AP: Battleships en Cruisers.
Uitzonderingen zijn echter wanneer ik er gewoon niet doorheen kom. Dan ga ik gewoon met HE schieten. Dit is in de praktijk alleen op Battleships van een flinke afstand.
Als je een beetje leert mikken dan scoor je ook citadel na citadel. Zorgen dat je shells onder de schoorstenen terecht komen net op de waterlijn. Maar dat is ook maar net afhankelijk welke hoek je hebt op het vijandige schip. Ik heb het met een filmpje geleerd, volgens mij dezelfde welke een paar posts terug gelinked werd. Al blijft het natuurlijk eigen inzicht. Het gaat er om dat je het meeste damage doet.
Standaard HE: Destroyers en Carriers.
Standaard AP: Battleships en Cruisers.
Uitzonderingen zijn echter wanneer ik er gewoon niet doorheen kom. Dan ga ik gewoon met HE schieten. Dit is in de praktijk alleen op Battleships van een flinke afstand.
Als je een beetje leert mikken dan scoor je ook citadel na citadel. Zorgen dat je shells onder de schoorstenen terecht komen net op de waterlijn. Maar dat is ook maar net afhankelijk welke hoek je hebt op het vijandige schip. Ik heb het met een filmpje geleerd, volgens mij dezelfde welke een paar posts terug gelinked werd. Al blijft het natuurlijk eigen inzicht. Het gaat er om dat je het meeste damage doet.
Verwijderd
Hi allemaal, ik speel dit heerlijke spel sinds closed beta en als premium verzamelaar heb ik de volgende schepen:
Warspite
Arkansas beta
Sims
Aurora
Gremyaschy
Murmansk
Yubari
Ishizuchi
Atago
Helaas heb ik de premium voor de Alpha test niet en ik twijfel nog of ik de Atlanta koop omdat het bereik van de guns zo belachelijk kort is.
Van de normale schepen heb ik enkel de Japanse tier-II Cruiser en Destroyer.
Warspite
Arkansas beta
Sims
Aurora
Gremyaschy
Murmansk
Yubari
Ishizuchi
Atago
Helaas heb ik de premium voor de Alpha test niet en ik twijfel nog of ik de Atlanta koop omdat het bereik van de guns zo belachelijk kort is.
Als cruiser gebruik ik alleen AP op BBs van een tier lager.
En AP op cruisers als ik rond de 8 a 10 km zit en zeker weet dat de schoten zullen raken rond het miden schip
Gaat h
Als een speer op die manier
En AP op cruisers als ik rond de 8 a 10 km zit en zeker weet dat de schoten zullen raken rond het miden schip
Gaat h
Als een speer op die manier
damn,Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:34:
Hi allemaal, ik speel dit heerlijke spel sinds closed beta en als premium verzamelaar heb ik de volgende schepen:
Warspite
Arkansas beta
Sims
Aurora
Gremyaschy
Murmansk
Yubari
Ishizuchi
Atago
ik zelf heb de atlanta en ik vind hem erg tegenval met be trekking tot de range. speel hem of als bb support of speel hem iin and out of cover
gametag: estruqiarixs
Verwijderd
De laatste tijd speel ik voornamelijk met de Gremyaschy, wat een fantastisch schip is dat zeg ik hoop komende week advanched firing training te unlocken dan kan ik vanaf een afstand van 14km battleships in de fik schieten zonder gespot te worden, ik verheug my daar nu al op.
ik ben nu bezig om de kongo de t5 BB te unlocken van de IJN. kan niet wachten tot ik hem heb.. de myogy is echt waardeloos.
gametag: estruqiarixs
Ik in een division met mijn broer... Hij een Omaha, ik een Langley, wordt ik gematched tegen een Independence EN een Bouge...
Matchmaking, je laat me zwaar in de steek
Matchmaking, je laat me zwaar in de steek
De teams
. Net een potje met 300k creds, 2k xp en 100k dmg.... op een cleveland... in een loss.... als laagste tier......
Alle vijf de BB's in ons team hadden bij elkaar 300 xp. En ik was al kreupel na anderhalve minuut omdat de eerste twee shells die mij raakte gelijk dubbele citadel waren en mij in de fik schoten. Daarna repaired en weer in de fik. Ruim 10 minuten en 90k dmg gedaan met 800 hp
Alle vijf de BB's in ons team hadden bij elkaar 300 xp. En ik was al kreupel na anderhalve minuut omdat de eerste twee shells die mij raakte gelijk dubbele citadel waren en mij in de fik schoten. Daarna repaired en weer in de fik. Ruim 10 minuten en 90k dmg gedaan met 800 hp

Dan was het wel een pro... citadels op de Cleve zijn miniem.wontcachme schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:18:
De teams![]()
. Net een potje met 300k creds, 2k xp en 100k dmg.... op een cleveland... in een loss.... als laagste tier......
Alle vijf de BB's in ons team hadden bij elkaar 300 xp. En ik was al kreupel na anderhalve minuut omdat de eerste twee shells die mij raakte gelijk dubbele citadel waren en mij in de fik schoten. Daarna repaired en weer in de fik. Ruim 10 minuten en 90k dmg gedaan met 800 hp![]()
En zeker als ie er dan nog 2 raakt ook.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Je moet eens met de St.Louis gaan spelen. Als je veel guns en veel dpm je lief is en je een veel sneller schip met torps wilt dan MOET je de Atlanta hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:34:
Verwijderd
Ik heb al de Aurora die volgens mij redelijk te vergelijken is met de ST.Louis en over de Atlanta twijfel ik nog omdat die korte range van de guns mij echt een groot nadeel lijkt.
Net trouwens verloren omdat onze twee carriers gelijk aan het begin van de battle naar voren rushten om te cappen en gelijk werden afgemaakt.
Net trouwens verloren omdat onze twee carriers gelijk aan het begin van de battle naar voren rushten om te cappen en gelijk werden afgemaakt.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 00:36 ]
Is er overigens geen teamspeak server?
Paar pagina's terug zitten bladeren maar niets kunnen vinden en in de OP staat ook niets.
Paar pagina's terug zitten bladeren maar niets kunnen vinden en in de OP staat ook niets.
PSN: Flix20-NL
Ik heb hier verder niets mee van doen maar dit is info van PcDealer eerder in dit topic. Je zou dat eens kunnen proberen..
TeamSpeak: ts3.gatheringoftanks.nl en wachten op toewijzing rechten.
Weet niet wat ik hier nog meer had moeten doen .... verloren doordat de tegenstander met zijn carriers in onze cap zat .......

4 kills, 80k damage (confederate, first strike op hun Gremyashchy) en 284 cap points reduced ...........
4 kills, 80k damage (confederate, first strike op hun Gremyashchy) en 284 cap points reduced ...........
[ Voor 23% gewijzigd door Ashrah op 18-07-2015 20:12 ]
Verwijderd
Ik had daarnet bijna hetzelfde op het laatst was ik de enigste van ons team die over was en kwamen ze allemaal achter mij aan en werd er in de chat gejankt dat de Gremlin OP is.

Wat betreft de Atlanta, 11 km range is opzich voor een kleine wendbare kruiser prima te doen, zeker als je DD's gaat hunten, want die zie je toch meestal pas op 5-7 km . En je kan nog de 20% range buff krijgen van die 4 points skill, en dan zit je op 13,3 ongeveer. Maar dat is dan ook 13 seconden travel timeVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 00:27:
Ik heb al de Aurora die volgens mij redelijk te vergelijken is met de ST.Louis en over de Atlanta twijfel ik nog omdat die korte range van de guns mij echt een groot nadeel lijkt.
Waarom is het toch een verschrikkelijk lekker gevoel wanneer je met je DD een full hp battleship vind die de andere kant op kijkt en jij vanaf 4km een complete torpedo volley in zijn zijkant loslaat
RIP tier 7 US BB
RIP tier 7 US BB

Hier een staatje over DD's en hun torpedo's in relatie tot hun acquisitietijden door het beoogde slachtoffer.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Dit is handigSNAFU schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:32:
Hier een staatje over DD's en hun torpedo's in relatie tot hun acquisitietijden door het beoogde slachtoffer.
[afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 18-07-2015 22:43 ]
Eerder op capping reageren? Ik doe dat meestal ook niet of te laat hoor.Ashrah schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:08:
Weet niet wat ik hier nog meer had moeten doen .... verloren doordat de tegenstander met zijn carriers in onze cap zat .......
Ik zat bij de cap, maar werd ook onder vuur genomen door de overgebleven battleships.
Wil iemand de OP redigeren? Staat zo vol typ- en stijlfouten dat het heel onprettig leest. Ik heb interesse in de game maar de OP nodigt niet uit tot verder lezen
.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Enkele uurtjes gespeeld heel prettig net zoals WOT hebben ze iets goed gemaakt .
Net de tier 6 Japanse DD vrijgespeeld. Laatste potje ruim 4k xp terwijl ik nog maar 11xp moest 
Nu twijfel ik alleen heel erg of ik die lijn door ga spelen of nog ff plezier hebben op tier 5. Leuke DD die Minekaze
Nu twijfel ik alleen heel erg of ik die lijn door ga spelen of nog ff plezier hebben op tier 5. Leuke DD die Minekaze
Je kunt de Minekaze natuurlijk ook gewoon houden EN verder grinden.
Kan, maar ik wil niet weer beginnen met een nieuwe commander nu
. Met een lading skill speelt toch beter
Ik zou zeggen neem contact op met wttj of Ashrah met een verbeter voorstel.Eagle Creek schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:46:
Wil iemand de OP redigeren? Staat zo vol typ- en stijlfouten dat het heel onprettig leest. Ik heb interesse in de game maar de OP nodigt niet uit tot verder lezen.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Ik houd hem alleen een beetje bij, ben niet zo goed in even een nieuwe neerpennen. Maar als je ideen hebt stuur me even een DMEagle Creek schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:46:
Wil iemand de OP redigeren? Staat zo vol typ- en stijlfouten dat het heel onprettig leest. Ik heb interesse in de game maar de OP nodigt niet uit tot verder lezen.
Voor 25 doubloons heb je een nieuwe 3-skill commander. Anders pak je een nieuwe voor het huidige schip en de oude voor de nieuwe.
Voor 25 doubloons heb je er al één met 3 skillpoints. De rest komt dan vanzelf wel.wontcachme schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:15:
Kan, maar ik wil niet weer beginnen met een nieuwe commander nu. Met een lading skill speelt toch beter
Laat maar, ik had weer eens niet tot aan de laatste post gelezen.

[ Voor 11% gewijzigd door SNAFU op 19-07-2015 20:38 ]
Als we dan toch bezig zijn met crewskills, een kleine tl;dr over ijn destroyers en de crewskills. De vorige video was duidelijk wat te lang 
Mijn TS word ook redelijk veel gebruikt. info in pm.Flix20 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 15:52:
Is er overigens geen teamspeak server?
Mijn beste game so far:

125k dmg en een bijna zekere verlies omgezet naar een winst
. Overigens zijn twee CV's op het eind een heerlijk toetje voor wat meer dmg en fikkies stoken

125k dmg en een bijna zekere verlies omgezet naar een winst
Je weet dat je tegen bots speelt? Tegen echte spelers in Random mode krijg je veel meer xp.
Ja hoor, is het niet alles tussen :: dat BOTS zijn?wontcachme schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:43:
[...]
Je weet dat je tegen bots speelt? Tegen echte spelers in Random mode krijg je veel meer xp.
Jep.k995 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:55:
[...]
Ja hoor, is het niet alles tussen :: dat BOTS zijn?
Verwijderd
Altijd leuk als de vijandige carriers niet weten wat voor schip de Yubari is en blijven komen met hun planes

Ik had vanmorgen een potje op de cleveland 24 aircraft kills.
Die aa skill is te grapig als je hem op het juiste moment gebruikt 2 groepen dive bomers en 2 groepen torps op het zelfde moment en hij kreeg er geen hit mee
Die aa skill is te grapig als je hem op het juiste moment gebruikt 2 groepen dive bomers en 2 groepen torps op het zelfde moment en hij kreeg er geen hit mee

Eerste keer dat ik Solo Warrior haal.
[ Voor 25% gewijzigd door wvdveer op 20-07-2015 21:38 ]
Zo te zien is het vandaag een goede dag voor de Omaha'swvdveer schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:36:
[afbeelding]
Eerste keer dat ik Solo Warrior haal.Die 5k lijkt veel, maar het was 2.2k base xp (premium en 1e win).
EDIT: Lol. Dezelfde map en bijna dezelfde uitslagwontcachme schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:50:
Mijn beste game so far:
[afbeelding]
125k dmg en een bijna zekere verlies omgezet naar een winst. Overigens zijn twee CV's op het eind een heerlijk toetje voor wat meer dmg en fikkies stoken
Im on fire today

98k torpedoes, 13k HE, 1k fik en 15k flooding.
[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 20-07-2015 23:12 ]
Heb een record aantal van 37 vliegtuigen neergehaald met mijn Bogue in 2 fighter setup.
How das al helemaal leker.
Ik speel best wat potjes met een vriend die vaak carrier speelt en die amerikaanse fighters maken gehakt van zijn japanse zonder aa suport.
Ik speel best wat potjes met een vriend die vaak carrier speelt en die amerikaanse fighters maken gehakt van zijn japanse zonder aa suport.
Omaha.wontcachme schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:09:
[...]
Zo te zien is het vandaag een goede dag voor de Omaha's![]()
[...]
EDIT: Lol. Dezelfde map en bijna dezelfde uitslag
Im on fire today
[afbeelding]
Ik kwam gisteravond een Atlanta tegen in m'n Sims op <10km afstand. Dat was snel voorbij.
[ Voor 7% gewijzigd door wvdveer op 21-07-2015 07:51 ]
Heb jij je Minekaze uiteindelijk geüpgrade met 10km torpedo's of gebruik je de (snellere) 7km torpedo's? Op het forum van WoW zijn de meningen verdeeld. Zeker als er vliegtuigen je kunnen spotten moet je met die 7km torpedo's soms gevaarlijk dicht bij vijandelijke schepen in de buurt zijn om hits te krijgen.wontcachme schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:09:
[...]Im on fire today
[afbeelding]
Sowieso vind ik het jammer dat je alle keuze's voor uitrusting (vlaggen / camouflage / upgrades / consumables) moet maken voordat je weet op welke map en tegen welke tegenstanders je moet spelen. Op de Cleveland kun je bv. kiezen tussen Defensive AA fire (tegen vliegtuigen) en Hydro acoustic Search (tegen destroyers). Maar als je dan voor de AA kiest en je komt in een potje zonder carriers, dan heb je er helemaal niks aan.
De Omaha is idd een powerhouse. Het is een goede allround cruiser want dankzij de torpedo's kun je (als je het slim speelt) ook nog wat uitrichten tegen battleships. Ik laat 'm voorlopig nog wel even in m'n haven liggen.
7km torps gebruik ik. Heb niet gespeelt met de 10km omdat ik toen nog dacht dat de die eerder gespot werden. Ik gebruik de 7km torps idd om hun snelheid. Ook begin ik redelijk goed te worden in wat ik noem "threading the needle". Dat is mij bijna permanent ophouden in de 6 tot 7km afstand bereik. en maar torps spammen. Bij de 10km torps duurt het voor mijn gevoel te lang voordat ze aankomen. Dat geeft de tegenstander veel meer kans om te ontwijken ook al weet hij niet dat ze eraan komen.Joe_P schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:54:
[...]
Heb jij je Minekaze geüpgrade met 10km torpedo's of gebruik je de (snellere) 7km torpedo's? Op het forum van WoW zijn de meningen verdeeld. Zeker als er vliegtuigen je kunnen spotten moet je met die 7km torpedo's soms gevaarlijk dicht bij vijandelijke schepen in de buurt zijn om hits te krijgen.
Sowieso vind ik het jammer dat je alle keuze's voor uitrusting (vlaggen / camouflage / upgrades / consumables) moet maken voordat je weet op welke map en tegen welke tegenstanders je moet spelen. Op de Cleveland kun je bv. kiezen tussen Defensive AA fire (tegen vliegtuigen) en Hydro acoustic Search (tegen destroyers). Maar als je dan voor de AA kiest en je komt in een potje zonder carriers, dan heb je er helemaal niks aan.
De Omaha is idd een powerhouse. Het is een goede allround cruiser want dankzij de torpedo's kun je (als je het slim speelt) ook nog wat uitrichten tegen battleships. Ik hou 'm nog wel even in m'n haven liggen.
Als het ff kan dan schiet ik de torps het liefst pas op 4/5 km van de target. Maar dan moet de boot wel in gevecht zijn de andere kant op
En op de Amerikanen neem ik altijd AA. De AA is zo lekker op die boten
Tsja, dat is bijna altijd zo. Je moet het beste compromis in jouw voordeel nemen. Net zoals de plane layout op carriers.Joe_P schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:54:
[...]
Goh, verfrissend. Een replay van iemand die wel durft te laten zien dat hij fouten maakt. Keep it up.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Hey Sap, harstikke bedankt. Ik ben weer een avondje aan het streamen dus mocht iemand zin hebben om te joinen, feel free!
Gristus, wat een teams gisteravond. 7 potjes, 0 wins.
Meerdere potjes met 3-4 kills en dan alsnog verliezen omdat de gemiddelde speler te dom is om te poepen.

Ja soms zit je echt met teams die het gewoon écht niet lijken te snappen waardoor je zelf head first tegen een muur aan wilt rennen!
Had maandag een potje in m'n New york(ik was hoogste tier. Verder allemaal 3/4)
Was op die map met het vaste land aan één zijde en daar net naast eilanden(dus met torp alley).
Direct bij het begin zie ik onze hele vloot koers zetten richting die alley dus ik geef al aan ga alsjeblieft niet met je BB's die gang in. Niet luisteren. Resultaat: binnen 3 min van het potje waren wij al 3 BBs, 2CL en een DD kwijt tegenover 0 van hun...
Had maandag een potje in m'n New york(ik was hoogste tier. Verder allemaal 3/4)
Was op die map met het vaste land aan één zijde en daar net naast eilanden(dus met torp alley).
Direct bij het begin zie ik onze hele vloot koers zetten richting die alley dus ik geef al aan ga alsjeblieft niet met je BB's die gang in. Niet luisteren. Resultaat: binnen 3 min van het potje waren wij al 3 BBs, 2CL en een DD kwijt tegenover 0 van hun...
PSN: Flix20-NL
Ik moet zeggen dat het ondanks de hoeveelheid potjes die ik pas heb gespeeld (nog niet zoveel), het toch redelijk gaat. Het is in ieder geval niet zoals WoT waarbij de eerste 4k potje Yolo waren
So far so good.
Dat is ook wel een voordeel van dit spel he, door de snelheid t.o.v. WoT heb je ook niet zo snel de neiging om naar voren te rushen. Of je moet in een destroyer zitten, maar dat leer je ook snel af 
Gisteren toch maar die Murmansk gekocht (tnx Delert
) maar wat een fun
Met de range van dat ding loop je gewoon constant shells te spammen, prachtig!
Gisteren toch maar die Murmansk gekocht (tnx Delert
Met de range van dat ding loop je gewoon constant shells te spammen, prachtig!
[ Voor 29% gewijzigd door themaxter op 22-07-2015 10:54 ]
is de tier 8 ijp Premium waard om te kopen?
Zeker wel, de Atago is zeer veelzijdig, goede guns, prima penetration met AP (Citaldels yay!), relatief snel, goede range. stukken beter dan de Atlanta iig maar wel een hele andere rol.
Atago is jack of all trades, Atlanta is pure destroyer killer.
Is Atlanta ook niet prima als Anti-Air support? die guns kunnen aardig wat schade doen tegen vliegtuigjesAshrah schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:31:
Zijn reguliere schepen die daar beter in zijn aangezien de main guns van de Atlanta welke dual purpose waren ingame niet gebruikt worden voor AA.
Juist wel toch? Ik had ergens gelezen dat ze nog steeds dual purpose zijn. Je kan er zelf mee schieten en op het moment dat er vliegtuigen in de buurt zijn, dat er automatisch met dezelfde mian guns op hun wordt geschoten?Ashrah schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:40:
Zijn reguliere schepen die daar beter in zijn aangezien de main guns van de Atlanta welke dual purpose waren ingame niet gebruikt worden voor AA.
http://forum.worldofwarsh...-graphics-and-the-5-guns/
Your main batteries will not visibly aim and shoot at aircraft, but they ARE applying their DPS to squadrons in the area.
[ Voor 39% gewijzigd door wvdveer op 22-07-2015 14:07 ]