Admiral Graf Spee? Prinz Eugen? Admiral Hipper? Scharnhorst? Derfflinger?Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:50:
Ik denk dat die niet al te lang meer wegblijven... WG wil toch centjes hebben en de premiumshop is nu wel aardig leegMaar was die Atago niet 12500 gold?..ouch
Ik persoonlijk zit eigenlijk maar op 1 bootje te wachten.hint.Kriegsmarine. instabuy
Maar ik vermoed dat je een schip dat met de B bedoelt. Die zou wel leuk zijn ja voornamelijk omdat het fysiek onmogelijk is om een granaat door het pantser in een machinekamer of magazijn te schieten.
Wat ze Germans bedachten was een systeem waarbij een granaat door twee pantserdekken of door een pantserdek en een pantsergordel heen moest. Een APCBC-HE granaat verliest zijn "caps" (dus de C in de afkorting) bij inslag met pantser en verliest daarmee vrijwel al het doorslaggevend vermogen. Na die eerste plaat brand de ontsteking van afhankelijk per marine tussen de 0.025sec (RN) 0,033-0,035sec (vrijwel iedereen) en gaat de granaat af voordat deze überhaupt de volgende plaat heeft bereikt. De meest gunstige inslag voor een granaat staat hieronder mooi geïllustreerd.

Geen schijn van kans omdat je granaat zonder caps in feite een Brisantgranaat is en die gaat nooit door de 110mm plaat daar.
Ja, ik vermoed hoe dit af gaat lopen en vrolijk word ik er niet van...
Maar ik speel deze ook een paar dagen en het gaat wel lekker. Van te voren wist ik al dat ik kruiser, kruiser en nog eens kruiser zou spelen maar ik moet zeggen een torpedobootjager is ook leuk. Ik vertik het om Amerikaanse schepen te spelen because reasons dus alleen "very honabru" IJN.
I love my Kuma.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.