Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:50:
Ik denk dat die niet al te lang meer wegblijven... WG wil toch centjes hebben en de premiumshop is nu wel aardig leeg :) Maar was die Atago niet 12500 gold?..ouch

Ik persoonlijk zit eigenlijk maar op 1 bootje te wachten.hint.Kriegsmarine. instabuy :)
Admiral Graf Spee? Prinz Eugen? Admiral Hipper? Scharnhorst? Derfflinger? :P

Maar ik vermoed dat je een schip dat met de B bedoelt. Die zou wel leuk zijn ja voornamelijk omdat het fysiek onmogelijk is om een granaat door het pantser in een machinekamer of magazijn te schieten.

Wat ze Germans bedachten was een systeem waarbij een granaat door twee pantserdekken of door een pantserdek en een pantsergordel heen moest. Een APCBC-HE granaat verliest zijn "caps" (dus de C in de afkorting) bij inslag met pantser en verliest daarmee vrijwel al het doorslaggevend vermogen. Na die eerste plaat brand de ontsteking van afhankelijk per marine tussen de 0.025sec (RN) 0,033-0,035sec (vrijwel iedereen) en gaat de granaat af voordat deze überhaupt de volgende plaat heeft bereikt. De meest gunstige inslag voor een granaat staat hieronder mooi geïllustreerd.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/a/img687/2283/bismarkdamaged2.jpg

Geen schijn van kans omdat je granaat zonder caps in feite een Brisantgranaat is en die gaat nooit door de 110mm plaat daar.

Ja, ik vermoed hoe dit af gaat lopen en vrolijk word ik er niet van...

Maar ik speel deze ook een paar dagen en het gaat wel lekker. Van te voren wist ik al dat ik kruiser, kruiser en nog eens kruiser zou spelen maar ik moet zeggen een torpedobootjager is ook leuk. Ik vertik het om Amerikaanse schepen te spelen because reasons dus alleen "very honabru" IJN.

I love my Kuma. *;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8h91Xn94zEi8wS9QAQb4cseH/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jrFVQ92dRclZzRD5oQCAQNYn/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hzzMFL7IYzQo7EJv1nK9dhuO/thumb.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:35:
[...]

Admiral Graf Spee? Prinz Eugen? Admiral Hipper? Scharnhorst? Derfflinger? :P
Haha ja laat die tech tree van de Duitsers maar komen..stuk voor stuk mooie schepen. Maarja, eerst de machtige Russische marine natuurlijk 8)7 Kan me daar niets bij voorstellen eigenlijk.
Maar waarom wil jij eigenlijk niet met de Ami's spelen,als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Gister een zeer lekker potje gehad met mijn IJN carrier.

Wij hadden 2 carriers en hun hadden er een. Direct aan het begin gingen we (ik en de andere carrier) voor de vijandige carrier. Het lukte ons niet om hem te laten zinken maar het lukte ons wel om vrij veel van zijn vliegtuigen de lucht uit te schieten waardoor zijn rol voor de rest van de ronde vrij beperkt was.

Wij hadden ook vrij zware verliezen vanwege de zware AA om hem heen maar ondanks de zware verliezen kon ik gewoon 4 volle squads blijven inzetten (IJN ftw).

Veel van onze schepen gingen er solo op af en werden afgemaakt waardoor het al vlug 4vs8 was en we gingen er gewoon vanuit dat we al verloren hadden.

Vanaf dat punt ging het echt absurd goed voor ons. Elk schot raak, elke bombing run flinke damage en we brachten het terug naar 2vs4 (ik en een cruiser met zware schade). Iedereen die kapot ging bleef plakken omdat ze wilden zien hoe het afliep.

Met 3 bombing runs lukte het me om 2 van hun schepen af te maken waardoor we op 2vs2 zaten. De 2 cruisers waren nog steeds bezig met hun duel. Ik weet niet hoe maar het lukte hem gewoon niet om onze cruiser af te maken, welke al zeer lang onder de 10% zat.

Dit duel vond vlak bij me plaats maar vanwege een beschadigde engine kon ik niet weg en aangezien de cruiser meer oog had voor onze cruiser maakte dit ook niet zo veel uit.

Ik stuurde toen 1 bomber om de cruiser te helpen en de andere 2 om hun bijna full health BB aan te pakken. Deze was aardig in de buurt maar er zat een eiland tussen ons 2 dus ik maakte me geen zorgen en dacht tijd te hebben voor zeker 2 runs op hem.

De bomber die ik richting hun cruiser stuurde maakte flink wat damage en de 2 cruisers maakten elkaar toen bijna tegelijk af.

Ik was net bezig mijn bombers klaar te maken voor hun run op de BB toen ik zag dat de cruiser vlak voor zijn dood wat torps op me afgeschoten had en eentje was genoeg om me te laten zinken :(

Ondanks het verlies was dit gewoon een top rondje. 21 torps raak en 4 schepen gezonken.

@Odessa
De vloot van de Russen zal geloof ik veel lijken op die van de Duitsers. Schepen die nooit gemaakt zijn, geleend/overgenomen zijn van andere landen etc.

Ooit eens iets op Discovery gezien.

Hun beste schip was een oud schip welke ze leenden van de Britten en dit schip ging na de oorlog terug naar de Britten in zeer slechte staat (volgens diverse experts waren de Russische bemanning zeer incompetent).
In de jaren 30 toen de oorlog er echt aan zat te komen waren er wel plannen om een flinke vloot te bouwen maar veel van die schepen zijn om uiteenlopende redenen nooit gemaakt.

Kleine opsomming:
Een groep schepen werd gestart maar gescrapped nadat men erachter kwam dat het gebruikte materiaal inferieur was.
Een andere groep schepen liep vertraging op omdat ze erachter kwamen dat de doks te klein waren. Aan het begin van de bouw werd de regio veroverd door de Duitsers.

Voor de rest had je dan nog flink wat schepen welke van voor de eerste wereld oorlog waren.

Maar hun top schepen zullen waarschijnlijk schepen zijn die nooit gemaakt zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsy op 06-07-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:57:
[...]

Haha ja laat die tech tree van de Duitsers maar komen..stuk voor stuk mooie schepen. Maarja, eerst de machtige Russische marine natuurlijk 8)7 Kan me daar niets bij voorstellen eigenlijk.
Maar waarom wil jij eigenlijk niet met de Ami's spelen,als ik vragen mag?
Omdat ze gigantisch overrated zijn. ;)
Ik heb mijn bachelorscriptie geschreven (studeer geschiedenis) over Amerikaanse en Japanse kruisers waardoor ik vrij diep in de materie zit. Amerikaanse schepen worden vaak als goddelijk voorgesteld terwijl de meeste middelmatig op zijn best waren. Bijvoorbeeld de Omaha-klasse was echt, echt waardeloos. Die dingen waren veel te "licht" gebouwd waarmee bedoelt wordt dat de constructie van de schepen zo weinig mogelijk staal bevatte om de schepen lichter en dus sneller te maken. In dit geval was het zo erg dat de schepen permanent lek waren. Daarnaast waren ze niet erg stabiel en een hel om in te zitten voor de bemanning. Een leuke was het sanitair dat volledig inadequaat was (veel te weinig) en waar vaak zeewater uit kwam spatten waardoor de boel onder een laag water stond samen met wat er toevallig ook in de WC zat. De fijne details bespaar ik je maar. :P

Niet dat de Japanners zo goed waren. De Mogami haar romp begon te vervormen bij haar proefvaart op snelheid waar ze bijna 37 knopen haalde. Toen kon ze alleen terug naar droogdok waarna ze snel min of meer volledig herbouwt is. Dat duurde ruim een jaar terwijl de bouw van zo'n schip twee jaar duurt en dan nog een jaar buiten droogdok om het schip af te bouwen. Dat duurde nu even wat langer voor alle vier de Mogami-klasse kruisers.

Uiteindelijk is voor mij de belangrijkste reden dat er zijn nog geen Duitsers en de ultieme marine namelijk de Royal Navy kruisers zijn. Alle landen hadden gebreken maar de Amerikanen en de Japanners waren eigenlijk het ergst. De keuze voor Japan is puur omdat een kruiser torpedo's hoort te hebben. Oh en ik heb wel een zwakte voor de Kuma, Furutaka en Aboa-klasse kruisers. Die waren eigenlijk best goed. Geduchte tegenstanders bleken het ook gezien Savo Eiland.
Wikipedia: Battle of Savo Island

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
@Deadsy. Bedankt je hebt helemaal gelijk. Zit net even de wiki te bekijken...Dat worden veel copy paste schepen...

@Daniel. In de CBT was de Mogami mijn favo bootje..Ik had een hekel aan de Pepsicola( daar stopte de US grind voor mij )

Oh en ik ben nu aanbeland bij de Ijn BB Myogi :-( . Dat gaat een taaie grind worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:45:
@Deadsy. Bedankt je hebt helemaal gelijk. Zit net even de wiki te bekijken...Dat worden veel copy paste schepen...

@Daniel. In de CBT was de Mogami mijn favo bootje..Ik had een hekel aan de Pepsicola( daar stopte de US grind voor mij )

Oh en ik ben nu aanbeland bij de Ijn BB Myogi :-( . Dat gaat een taaie grind worden
Het leuke is nog dat de Russen geen carriers hadden dus ik vraag me af hoe ze dat gaan doen.

De Graf Zeppelin zal hoogstwaarschijnlijk gebruikt worden als een van de Duitse carriers maar ik heb het gevoel dat ze deze ook gewoon bij de Russen gaan gebruiken.
Aan het einde van de oorlog is dit schip in Russische handen gevallen.

Onderweg naar Rusland is het schip gezonken maar dat mag geen probleem zijn aangezien er bij de Duitsers ook aardig wat schepen zullen zitten welke nooit in dienst genomen zijn.

Maar 1 carrier is een beetje weinig dus ik vraag me af of ze er nog wat bij gaan verzinnen. Of misschien laten ze het gewoon bij 1 carrier.

Ik zit zelf ook op de Britten te wachten en had liever hun gezien dan de Russen.
Als ze de Russen erbij duwen kunnen ze net zo goed de Fransen en Italianen ook erbij duwen.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 06-07-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De Graf Zeppelin is niet gezonken maar weer drijvende gemaakt en vervolgens bewust afgezonken. Verder hadden de Duitsers ombouwprogramma's voor de Seydlitz en Lützow naar vliegdekschepen.
Graf Zeppelin was gigantisch, groter dan een Essex of een Shokaku en echt een T8 en misschien wel T9.

Mogami werd wel goed na twee zeer uitvoerige herbouwoperaties. Ibuki was in feite een Mogami die structureel deugde.

Oh en de Pensacola was ook werkelijk bagger IRL. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 01:33
Klopt het dat er nog geen EU-server is voor de Open Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:18
retspan schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:48:
Klopt het dat er nog geen EU-server is voor de Open Beta?
Nee die is er wel maar denk dat je dezelfde fout als mij gemaakt hebt en dat is de Amerikaanse versie te downloaden ipv de Europese, dan zie je inderdaad niet de Europese server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 14:11
Na een paar maanden WoWs content gezien te hebben op de Youtube kanalen van BaronVonGamez en PhlyDaily nu ook eindelijk zelf WoWs aan het spelen.

Ondertussen na een avondje spelen ondertussen een South Carolina unlocked en bijna genoeg om een Wyoming te unlocken.

Merk wel dat het best voordeel heeft dat ik ondertussen al flink wat potjes gezien heb op bovenstaande YT kanalen waardoor je wat sneller doorhebt wat je kan verwachten wat een ander gaat doen.
Zoals gister dat er 2 eilanden op 4km stuurboord van mij lagen en daarachter lag een DD.
Bakboord was ik in contact met een andere South Carolina op kleine 8km.
M'n maten die al dood waren zaten mee te kijken en een zei dat ik tussen de 2 eilanden moest om even achter die DD aan te gaan.
Gaf aan dat ik dat niet ging doen want ik verwachte dat de DD daar z'n torps zou droppen. En jahoor, nog geen 5 sec later gingen de torpedo sirene's af.

Jammer dat ik het potje daarna een DD het nodig vond stil te gaan liggen en vervolgens torpedo's af te vuren, precies op het punt dat ik erlangs kwam.
En dat 5min in het potje waar ik al 2 kills had.. Was in één klap van 80% health naar visjes tellen...

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DaniëlWW2 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:32:
De Graf Zeppelin is niet gezonken maar weer drijvende gemaakt en vervolgens bewust afgezonken. Verder hadden de Duitsers ombouwprogramma's voor de Seydlitz en Lützow naar vliegdekschepen.
Graf Zeppelin was gigantisch, groter dan een Essex of een Shokaku en echt een T8 en misschien wel T9.

Mogami werd wel goed na twee zeer uitvoerige herbouwoperaties. Ibuki was in feite een Mogami die structureel deugde.

Oh en de Pensacola was ook werkelijk bagger IRL. ;)
Klopt. Mijn verhaal was de theorie die men toen had en jouw verhaal is de waarheid die later naar boven gekomen is.

Was het niet zo dat de Graf Zeppelin voor zijn formaat vrij weinig vliegtuigen aan boord zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Deadsy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:02:
@Odessa
De vloot van de Russen zal geloof ik veel lijken op die van de Duitsers. Schepen die nooit gemaakt zijn, geleend/overgenomen zijn van andere landen etc.

Ooit eens iets op Discovery gezien.

Hun beste schip was een oud schip welke ze leenden van de Britten en dit schip ging na de oorlog terug naar de Britten in zeer slechte staat (volgens diverse experts waren de Russische bemanning zeer incompetent).
Murmansk is een Omaha geweest: http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PRSC003_Murmansk_1944 / Wikipedia: Soviet cruiser Murmansk
Bigsexy3 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:41:
[...]

;) , keuzes keuzes keuzes. Zo kan ik niet wachten tot me nieuwe PC op me bureau staat. Die 20 FPS in WoWs en 35 FPS in WoT ben ik echt zat |:(
Ik haal met een E8400 en GT730 35fps in WoWs.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:47:
Klopt. Mijn verhaal was de theorie die men toen had en jouw verhaal is de waarheid die later naar boven gekomen is.

Was het niet zo dat de Graf Zeppelin voor zijn formaat vrij weinig vliegtuigen aan boord zou hebben?
Dat is een raar verhaal.
Het idee van Graf Zeppelin was om toestellen altijd in een hangar te houden, daar ook te onderhouden en ze alleen te verplaatsen per kraan die bovenaan de hangar hing. Aangekomen bij de lift zou het toestel op een lanceerinstallatie worden geplaatst, naar het vliegdek gebracht worden en per stoomkatapult gelanceerd. Om deze reden moesten de toestellen in de hanger opgesteld worden in een rij met twee meter tussen elk toestel aan alle kanten. Hierdoor pasten er maar 42 in de hangers omdat ze in een lange rij zouden hebben gestaan. Het lanceersysteem is door de Duitsers getest op het land en werkte maar het is niet waarschijnlijk dat dit ingevoerd zou zijn.

De hangers zelf waren 185 en 172 meter lang, 15,8 meter breed en 6,2 en 5,8 meter hoog.

Ter vergelijking Essex had een hanger van 199,3 meter, 21,3 meter en 5,2 meter hoog terwijl de Amerikanen hier zo'n 80 toestellen in wisten de proppen en dan ook nog 30 op het vliegdek.

Ga je toestellen passen dan krijg je er zo richting de 80 in de hanger als je wilt. Iets minder, ongeveer 70 is beter omdat een overvolle hanger minder efficiënt is. Niet dat dit uitmaakt bij WioWS heb ik zo het vermoeden.

Dan als laatste hadden de Duitsers ook nog plannen om een aantal passagiersschepen om te bouwen. Dit waren:
-17.500 ton Potsdam
-18.160 ton Gneusenau
-44.000 ton Europa

Oh en een echte blauwdruk van de Graf. ;)
http://www.dreadnoughtpro...chleier_anlage_100dpi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:38:
[...]

Dat is een raar verhaal.
Het idee van Graf Zeppelin was om toestellen altijd in een hangar te houden, daar ook te onderhouden en ze alleen te verplaatsen per kraan die bovenaan de hangar hing. Aangekomen bij de lift zou het toestel op een lanceerinstallatie worden geplaatst, naar het vliegdek gebracht worden en per stoomkatapult gelanceerd. Om deze reden moesten de toestellen in de hanger opgesteld worden in een rij met twee meter tussen elk toestel aan alle kanten. Hierdoor pasten er maar 42 in de hangers omdat ze in een lange rij zouden hebben gestaan. Het lanceersysteem is door de Duitsers getest op het land en werkte maar het is niet waarschijnlijk dat dit ingevoerd zou zijn.

De hangers zelf waren 185 en 172 meter lang, 15,8 meter breed en 6,2 en 5,8 meter hoog.

Ter vergelijking Essex had een hanger van 199,3 meter, 21,3 meter en 5,2 meter hoog terwijl de Amerikanen hier zo'n 80 toestellen in wisten de proppen en dan ook nog 30 op het vliegdek.

Ga je toestellen passen dan krijg je er zo richting de 80 in de hanger als je wilt. Iets minder, ongeveer 70 is beter omdat een overvolle hanger minder efficiënt is. Niet dat dit uitmaakt bij WioWS heb ik zo het vermoeden.

Dan als laatste hadden de Duitsers ook nog plannen om een aantal passagiersschepen om te bouwen. Dit waren:
Wat is een raar verhaal?

Hoeveel de Graf Zeppelin uiteindelijk echt gehad zou hebben zullen we nooit weten. Maar de planning was geloof ik dat er flink minder op zouden zitten dan op bv de Shokaku of op de nieuwste Britse carriers van toen.

De Graf Zeppelin zal misschien iets minder vliegtuigen meekrijgen dan US of IJN carriers maar niet veel minder want anders gaan mensen moeilijk doen.

Had het er laatst nog tijdens een ronde met iemand over. Bij Wargaming maakt het niets uit of iets daadwerkelijk bestaan heeft. Als er een plan was voor iets dan is er de kans dat ze het in een spel gaan gebruiken. Dus waren er misschien plannen voor een Britse BB met lasers?

Of gaan we de Britse carrier/eiland zien gemaakt uit ijs en hout pulp?

@PcDealer
On 20 April, the ship was transferred on loan to the Soviet Northern Fleet in Murmansk. She was commissioned in the Soviet Navy as Murmansk and performed convoy and patrol duty in the Arctic Ocean for the remainder of the war. Afterward, she became a training ship and participated in the 1948 fleet maneuvers.[16] The Soviets returned the ship on 16 March 1949 in poor condition. She was filthy, and being infested with rats and cockroaches, was immediately fumigated. Being unfit for any kind of further service, Milwaukee was immediately sold for scrap to American Shipbreakers, Inc., in Wilmington, Delaware on 10 December.[3]
Als het klopt dan vraag je je toch af of ze dit expres doen of dat er gewoon een bemanning op zit die geen idee heeft waar ze mee bezig is.
Want bij andere schepen die uitgeleend zijn aan de Russen zijn er ook verhalen dat deze in zeer slechte staat terug gegeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Nog iemand last van overvolle servers momenteel? ik raak er gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:00
bij mij werkte het na 2 pogingen, maar ik kom alleen maar in achterlijke potjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Net miniupdate gehad en closedbetaserver is omgezet naar eu server.

[ Voor 50% gewijzigd door ShockWave op 07-07-2015 22:39 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joindry schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:35:
Nog iemand last van overvolle servers momenteel? ik raak er gewoon niet op.
Client crash gehad en had toen inderdaad wat problemen er weer in te komen (server busy).

Kom wel steeds vaker van die figuren tegen die irritant gaan doen wanneer ze sterven.
Zo van: l2p, noob. Dan nog iets over seksuele voorkeur en dat ik aan dingen zuig.

Ik ga er gewoon in mee en ga ze irriteren.

Nog 2 leuke rondjes en ik kan weg van de Zuiho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

FML. Net een heerlijk potje in de tier 4 japanse destroyer en dan verliezen omdat de tegenstander gecapt heeft. Ik had 14k HE dmg, 5k fire dmg, 102k torpedo dmg en 3 kills. 200k credits en 2k xp op een loss :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

PcDealer schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:19:
[...]

Ik haal met een E8400 en GT730 35fps in Wows.
Dan ga ik zeker plezier beleven aan me nieuwe pc (i7 4790K met een GTX 970)

Wilde gisteren nog even WoWs spelen maar de gene die me nieuwe pc belde of hij wat kon verbouwen aan de behuizing, dus ik ben daar maar even heen gereden om te kijken wat hij wilde doen. Mooie oplossing voor de waterkoeling gevonden nu, dus als het goed is draait alles vanavond :9.

Wel jammer dat ik niet meer even heb kunnen spelen, maar het zij zo. Kijken of het vanavond lukt, misschien wel op me nieuwe pc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
Vandaag weer 32MB mini-patch en, om 10:00 iig, de server is off-line.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Bigsexy3 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 06:54:
[...]

Dan ga ik zeker plezier beleven aan me nieuwe pc (i7 4790K met een GTX 970)
Op medium settings btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
SNAFU schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:05:
Vandaag weer 32MB mini-patch en, om 10:00 iig, de server is off-line.
Hij's weer op. Ze hebben de Warspite uit de verkoop gehaald en de RN tech tree is dus ook niet meer beschikbaar.

Net echt een superlekker potje in de Isokaze, kan niet wachten tot ik weer wat hogere tier DDs heb. :9
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tZlNPHx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Heeft het nut nu al een premium membership te nemen?
Wat ik ervan begrijp is dat je voornamelijk xp en credit boost krijgt of is er nog meer?
Behou je deze punten zodra de game uit Beta-phase gaat of komt er dan weer een whipe en heb je dus al dus betaald voor 'extra xp' wat je vervolges weer kwijt bent.

Spel bevalt me wel erg goed, en dan heb ik altijd zoiets van een F2P game wil ik best wat geld gunnen dmv zo'n premium membership.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

er komt geen wipe meer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Beetje jammer dat we dat elke pagina op nieuw moeten melden ............................ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ashrah schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Beetje jammer dat we dat elke pagina op nieuw moeten melden ............................ :(
Staat het al in de TS? Misschien een idee om het daar anders ook in te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Toegevoegd aan de TS. Evenals de spelers die me een bericht hadden gestuurd maar nog niet waren toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Had het idd niet in de TS gelezen en hoewel ik wel vluchtig door het topic gesnuffeld heb is 22 pagina's aandachtig doorlezen toch een beetje teveel van het goede.

Ga binnenkort beginnen met 90dagen premium. Kijken hoe het bevalt.

@Ashrah: Zal ik ook even een PM met mijn username: Flix20 sturen?(gezien je dit hoogstwaarschijnlijk ook wel leest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Je bent toegevoegd, reden dat ik om een PM vraag is omdat ik er dan niet overheen kan lezen / het kan vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ashrah schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:18:
Toegevoegd aan de TS. Evenals de spelers die me een bericht hadden gestuurd maar nog niet waren toegevoegd.
d:)b goed bezig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Misschien een domme vraag en weet ook niet of dat hier mag/kan, zijn er nu mensen online die samen willen spelen? Ik heb een aantal uurtjes vrij en samenspel werkt wel het beste. :)

Wel de lagere tiers :p, ben nog niet verder dan tier 4, en dan alleen Destroyers en cruisers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Begin nu toch meer door te krijgen hoe ik Destroyers moet spelen. De laatste 5 dagen gemiddeld 60k+ dmg met torpedo's. Moet gewoon rondjes varen tussen de 6.1 (spotting afstand) en de 7km en maar torpedo's spammen :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
wontcachme schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:02:
Begin nu toch meer door te krijgen hoe ik Destroyers moet spelen. De laatste 5 dagen gemiddeld 60k+ dmg met torpedo's. Moet gewoon rondjes varen tussen de 6.1 (spotting afstand) en de 7km en maar torpedo's spammen :P
Het leukste blijft nog wel als je een BB richting een eiland ziet varen. Zelf naar de andere kant varen en dan vanaf 4km je torpedo's afvuren. Weinig kans om die nog te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fest schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:48:
[...]

Het leukste blijft nog wel als je een BB richting een eiland ziet varen. Zelf naar de andere kant varen en dan vanaf 4km je torpedo's afvuren. Weinig kans om die nog te ontwijken.
Jep. Laatst kwam een 45k hp hapje recht tussen een eiland door zetten en ik lag gewoon stil om de hoek :P. Op 1.1km alles afgeschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
-WarAx- schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:00:
Misschien een domme vraag en weet ook niet of dat hier mag/kan, zijn er nu mensen online die samen willen spelen? Ik heb een aantal uurtjes vrij en samenspel werkt wel het beste. :)

Wel de lagere tiers :p, ben nog niet verder dan tier 4, en dan alleen Destroyers en cruisers haha
Kom op het Gathering of Tanks TeamSpeak kanaal ts3.gatheringoftanks.nl

Ik zit ook nog op tier IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:33

madpilot0

I ain't mad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wET2Sho.jpg

2x een double strike :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 11:29
Premium geeft extra xp en credits, ook in World of Tanks trouwens. (en WoWp maar wie speelt dat nu echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik. Heb nu de Anniversary van mijn tier V (Premium) en VI USSR attackers. Geeft 200% XP en Credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Rondjes kunnen voor een CV soms bizar snel voorbij zijn als een van de 2 teams weet wat ze doen en het andere niet.

Gister een paar rondjes gehad waar ik direct aan het begin de vijandelijke CV heb laten zinken en mijn CV AA support had van 2 of meer cruisers en ik dus minimale schade opliep (paar rondjes achter elkaar 220-250k).

Nu net dus een paar potjes gehad waar ik aan de andere kant zat. De vijandelijke CV had diverse schepen om zich heen en bij mijn team moest ik blijkbaar een verzoek in drievoud indienen ofzo want zelfs na diverse keren vragen had niemand interesse wat support te geven, dus pakweg 2min na begin van het rondje was ik alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Een van de grootste problemen, naar mijn ervaring, is dat de bestuurders van CVs vaak zo ver mogelijk naar achteren varen. Daardoor zijn ze dusdanig ver van de actie verwijderd, dat iedereen die in hun buurt blijft ter bescherming, die doet ten koste van zelf helpen bij de aanval op de tegenstander.

Zelf ben ik sinds de wipe nog niet begonnen met de CV grind. Eerst eens cruiser and battleship. Met mijn beperkte ervaring uit CBT echter denk ik dat een CV altijd die balans moet vinden tussen voorzichtig blijven (niet te ver naar voren) en de aanval te kiezen (zo dicht mogelijk bij het front). Waar dat punt ligt hangt van veel factoren is, maar het is zeker niet nodig of zelfs aan te raden om maar achter een eilandje te gaan liggen zodat niemand je kan zien: je squadrons geven die positie toch wel snel genoeg weg en je hebt er alleen nog maar nadeel van. Een luchtvaart principe gaat ook hier op: speed is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Punt is dat veel spelers de vliegtuigen rechtstreeks van en naar de carrier laten vliegen. Rara waar is de carrier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vanochtend een teamgenoot die het leuk vond om 3 mensen van ons team (inclusief mij) te torpederen. Het eerste salvo kon ik nog ontwijken, maar het tweede salvo maakte me in 1 keer dood. Na wat gevloek in de chat onderling heb ik deze player gereport. Iemand enig idee of Wargaming hier wat mee doet? En of hoe vaak iemand een report moet krijgen voor er wat gebeurd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sinds een paar dagen de beta erop staan ben nu bij tier 4.. gaat niet echt snel.. wel fijn spel :) loop goed en en schiet fijn. nog nooit andere games van deze dev geprobeerd.. gaat misschien nu verandering in komen. iemand nog tips om snel te lvl'en?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:42
De eerste Japanse battleships vallen me wat tegen. Ik dacht dat de Myogi me meer zou bevallen dan de Kawachi, maar deze laatste had toch wel een machtige broadside salvo. De verspreiding van de Myogi shots is ook niet gering. Eerst maar eens wat upgraden om te zien of het me meer gaat bevallen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PcDealer schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:12:
Punt is dat veel spelers de vliegtuigen rechtstreeks van en naar de carrier laten vliegen. Rara waar is de carrier :?
Dat is de reden waarom ik het zelf nooit doe, ik stuur ze altijd naar een zijkant en stuur ze dan naar de overkant. En als de vijandelijke CV mijn aanvalt overleeft stuur ik ze eerst naar een iets centrale plek voordat ik ze naar mijn CV terug haal.

Maar op de meeste maps weet je gewoon waar de CVs spawnen en veel mensen laten hun CV staan waar hij spawnd. Bij andere maps is het dan weer de vraag of hij helemaal rechts of helemaal links zit.
Als het een map is waarvan iedereen weet waar de CVs spawnen dan stuur ik ze in een rechte lijn en verplaats de CV.

Ik ga altijd dezelfde kant op als de vloot. Afhankelijk van de map en route probeer ik ze in een lijn met mij te houden zodat de vijand gedwongen is over de vloot te vliegen als ze in een rechte lijn gaan. Probeer dan wel ervoor te zorgen dat men niet op mij kan schieten.
Op deze manier is het moeilijker voor DDs om je te besluipen etc.

edit:
Gatver, mag je tegen een 2 tier hogere US CV. Toen ik de CV eindelijk gevonden had had zijn fighter me ook gevonden en zat ook direct op mijn bombers (flink stuk sneller dan mijn bombers). En dan zie je gewoon per tik 2 vliegtuigen verdwijnen en 3 torp bombers waren na pakweg 7 of 8 seconden weg door toedoen van 1 fighter grp. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 09-07-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:26
Zo, spel al een tijdje aan het spelen, en gisteren een heerlijke shootout gehad met een andere BS. Zelf een Wyoming, tegenstander was een Myogi. Wat mij opviel was dat hij een aantal aaridge citadels raakte, terwijl ik zelf geen enkele citadel raakt, wel continu hits van rond de 7 - 10k Uiteindelijk hem wel tot zinken weten te brengen. Was een heerlijke game, die terecht in een draw eindigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 15-09 22:02
Hoe zit het nou precies met citadels. Moet je dan met AP schieten of HE?
Zelf heb ik ook vaak wel lekkere potjes. Zoals met mensen die ik ken van me wot clan hadden me een tier 5 in 10 seconden tot zinken gebracht met torpedo's. Dat is dan leuk om te doen, maar niet leuk als je het ook tegen je zelf krijgt

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gisteren kwam een bb New York weer eens door een smal straatje zetten. Dat was pijnlijk voor hem met mijn 6 torpedo's O-) O-)

De tier 5 Japanse DD is wel awesome :). Twijfel alleen nog wel over welke torpedo's ik moet gebruiken. Denk de snellere, maar minder bereik (7km) gezien die alsnog ongezien afgevuurd kunnen worden en veel minder warning geven aan tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Redeta schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:24:
Hoe zit het nou precies met citadels. Moet je dan met AP schieten of HE?
Zelf heb ik ook vaak wel lekkere potjes. Zoals met mensen die ik ken van me wot clan hadden me een tier 5 in 10 seconden tot zinken gebracht met torpedo's. Dat is dan leuk om te doen, maar niet leuk als je het ook tegen je zelf krijgt
Een citadel hit kun je zowel met HE als AP krijgen. In het algemeen geld, hoe hoger de armor van een target, hoe kleiner de kans is dat je met HE een citadel hit krijgt. Iets concreter, citadel hits op carriers en destroyers krijg je zeker af en toe met HE. Citadel hits op een battleship gebeuren vrijwel uitsluitend met AP. Cruisers is altijd een beetje 50/50, omdat sommige cruisers erg light zijn en andere tegen een battleship aanliggen.

Voor diegenen die het nog niet weten, als een algemene regel, voor een citadel hit moet je shell onder de schoorsteen komen (en voor een ammorack onder de turret).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

pkregting schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:57:
[...]

Voor diegenen die het nog niet weten, als een algemene regel, voor een citadel hit moet je shell onder de schoorsteen komen (en voor een ammorack onder de turret).
En toch ook richting de waterlijn? Dus niet dat de shells ergens halverwege de hull of bovenop terecht komen. Als ik stream bekijk mikken mensen vaak op de waterlijn en niet halverwege de hull namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
wontcachme schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:15:
[...]

En toch ook richting de waterlijn? Dus niet dat de shells ergens halverwege de hull of bovenop terecht komen. Als ik stream bekijk mikken mensen vaak op de waterlijn en niet halverwege de hull namelijk
Het liefst aim je net ietsjes boven de waterlijn en niet op de waterlijn. In combinatie met normale damage en je spread van shells kom ik zo gemiddeld op de meeste damage. Als ik precies op de waterlijn richt dan merk ik dat ook veel van mijn shells missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
spartacusNLD schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:25:
iemand nog tips om snel te lvl'en?
Premium account en het houden bij max twee schepen. Dood? -> Ander schip pakken.
Langer leven is bijna gelijk aan meer damage doen en XP ontvangen. Maak gebruik van de mogelijkheden van je accountlevel (dus cammo op 8, vlaggen op 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:00
Beetje jammer als je team niet zo goed presteert en je zelf net lekker bezig bent.. :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/N0hwin5mhr56UU0TuEn98XKr/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat is jullie advies qua grinds?

Welk land blinkt waar in uit?

En is er bekend wanneer er meer landen komen? (lees dat duitsland/rusland kom maar niet wanneer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Bekijk wat Youtubers. Japan: focus op veul torps op de destroyers en cruisers. Hun torps zijn de meest ontwikkelde qua range en dmg. Meer squadrons op de carriers
USA: focus op AA en guns op de cruisers. Krachtigere vliegtuigen op de carriers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ik denk dat ik kruisers begin door te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5tFyM1h.jpg

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Premium account en het houden bij max twee schepen. Dood? -> Ander schip pakken.
Langer leven is bijna gelijk aan meer damage doen en XP ontvangen. Maak gebruik van de mogelijkheden van je accountlevel (dus cammo op 8, vlaggen op 7).
oke bedankt, die premium accounts zijn wel duur.. heeft nu toch nog geen zin? want na de beta zal toch alles weer gewiped worden en moet je opnieuw beginnen..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Er wordt niet meer gewiped.
SNAFU schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:45:
Ik denk dat ik kruisers begin door te krijgen.
[afbeelding]
Ik heb sinds gisteren de Omaha weer :)

[ Voor 79% gewijzigd door PcDealer op 10-07-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

spartacusNLD schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:05:
[...]

oke bedankt, die premium accounts zijn wel duur.. heeft nu toch nog geen zin? want na de beta zal toch alles weer gewiped worden en moet je opnieuw beginnen..
Ashrah schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Zucht.... :X
Houdt je het topic überhaupt wel bij of lees je alleen je eigen posts met antwoorden erop???

Jouw vraag is al meerdere keren beantwoord, zelfs 1 pagina terug nog als je bent ingelogd en het is zelfs in de Topicstart benoemd..... :F ;w

[ Voor 49% gewijzigd door ShockWave op 10-07-2015 16:36 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
PcDealer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:27:
Bekijk wat Youtubers. Japan: focus op veul torps op de destroyers en cruisers. Hun torps zijn de meest ontwikkelde qua range en dmg. Meer squadrons op de carriers
USA: focus op AA en guns op de cruisers. Krachtigere vliegtuigen op de carriers.
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 11:55
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AZtcYjVl.jpg

1 cruiser en 2 carriers slopen in je eentje. Fijn bootje, kijk nu al uit naar de Minekaze met extra range. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ShockWave schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:33:
[...]

[...]

Zucht.... :X
Houdt je het topic überhaupt wel bij of lees je alleen je eigen posts met antwoorden erop???

Jouw vraag is al meerdere keren beantwoord, zelfs 1 pagina terug nog als je bent ingelogd en het is zelfs in de Topicstart benoemd..... :F ;w
excuus, niet goed gelezen. hierin is wows wel een uitzondering tegenover andere beta's.. ben er wel blij mee iig.

laatste week ging het wel aardig won eigenlijk wel elke gevecht.. vandaag wordt ik niets dan kontgeschopt.. :'( en ik zit opeens bij IV terwijl ik zelf van III ben..

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 10-07-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
spartacusNLD schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:13:
[...]

excuus, niet goed gelezen. hierin is wows wel een uitzondering tegenover andere beta's.. ben er wel blij mee iig.

laatste week ging het wel aardig won eigenlijk wel elke gevecht.. vandaag wordt ik niets dan kontgeschopt.. :'( en ik zit opeens bij IV terwijl ik zelf van III ben..
1 tier verschil is vrij normaal, een verschil van 2 tiers zul je ook tegenkomen.

Sommige schepen hebben hier meer moeite mee dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Minekaze (met 7km torpedo's) en tier 7 mm ftw. Niet de daily double overigens
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot-15.07.11_19.53.21-0231.jpg

EDIT:
En ik maar denken dat WoT erg was qua spelers. Net een game verloren waar ik 300k credits, 2.2k xp, 4 kills en 138k dmg had in de Minekaze.En mijn team? 6x battleships van tier 4/5+ 5x tier 4/5 cruisers + 1x tier 4 destroyer zijn gekilled op één flank door een Myogi en Phoenix. 12 vs 2 daar en de tegenstander kwam er uit met 50%+ health 8)7 8)7. Dit is erger dan tomaten en braindead spelers :X :X

[ Voor 58% gewijzigd door wontcachme op 11-07-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
wontcachme schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:56:
Minekaze (met 7km torpedo's) en tier 7 mm ftw. Niet de daily double overigens
[afbeelding]

EDIT:
En ik maar denken dat WoT erg was qua spelers. Net een game verloren waar ik 300k credits, 2.2k xp, 4 kills en 138k dmg had in de Minekaze.En mijn team? 6x battleships van tier 4/5+ 5x tier 4/5 cruisers + 1x tier 4 destroyer zijn gekilled op één flank door een Myogi en Phoenix. 12 vs 2 daar en de tegenstander kwam er uit met 50%+ health 8)7 8)7. Dit is erger dan tomaten en braindead spelers :X :X
Ik moet ook eerlijk bekennen dat vandaag wel heel erg is met spelers... Gemiddelde xp op de account naar boven de 1400 weten te krijgen, terwijl de winrate van 72% naar 67% is gegaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Damn net een rondje afgemaakt waarna ik echt heb zitten vloeken.

Direct aan het begin van het rondje de vijandelijke CV kunnen uitschakelen (had het gevoel dat hij er geen zin in had) en heb erna een vrij lekker rondje gehad.

Het team heeft voor mij gevoel een paar keer op de verkeerde vijandelijke schepen zitten focussen waardoor ik het gevoel had dat we zouden verliezen.

Maar na een paar fouten door hun ging het lekker en uiteindelijk was het 2vs2 (ik met ik geloof een cruiser vs een Kongo en een Cleveland).
De Kongo ging na sinking damage kapot en vlak erna lukte het de Cleveland om onze cruiser uit te schakelen.
Dus het was 1vs1, ik had al alles wat ik had op de cleveland af gestuurd. Met nog minder dan 20s te gaan waren 2 torpedo bombers bij de Cleveland aangekomen.
Vanwege wat gemanoeuvreer van hem moest ik de torps herpositioneren wat weer wat tijd koste.

Uiteindelijk wist ik aan elke kant 1 grp bombers te zetten en liet ze hun zooi droppen toevallig in een perfecte positie. Hij werd geraakt door torps van 1 bomber en kreeg sinking damage (hij was net niet dood). En echt 1 seconde voordat de volgende torpedo hem ging raken was de tijd op.
Draw. Je word er bijna geweldadig van, 1 seconde eerder de zooi gedropt en we hadden gewonnen.

@de mensen hierboven
Zulke mensen zijn irritant maar ik erger me meer aan de gasten waar elke 3e woord dat ze tikken ''noob'' is.
Meestal vlak nadat ze gestorven zijn. En degene die hun afgemaakt heeft is dan de noob.

Laatst nog een irritante gast in een Cleveland gehad.
Het was het einde van de ronde en hij zat bij hun laatste BB. Als ik iets wilde doen dan moest eerst de Cleveland weg. Mijn torps waren net aan het herladen en ik wat wat dive bommenwerpers in de buurt.

Met wat pech kan een Cleveland flink wat Torp bombers uit de lucht halen dus ik besloot hem aan te vallen met de dive bombers.
Dit in de hoop dat hij zijn special ability zou gebruiken (wat hij ook deed) en het eventuele verlies van de dive bombers kon ik volledig opvangen. En ze zijn sneller dan torp bombers dus ze zouden snel weer aansluiten.

De dive bombers raakten hem niet en hij schoot ze allemaal uit de lucht.
Hierna was het van hem uit noob dit en noob dat.

Pakweg 30s later had ik 3 torp bombers en 2 dive bombers bij hem. Ik stuurde eerst de dive bombers op hem af en zoals ik hoopte ging hij draaien waardoor hij in de perfect positie kwam voor de torp bombers.
Deze schakelden hem uit en ik verloor slechts 1 vliegtuig.

Maar dit stoorde hem niet om door te gaan met zijn gezeur.

Bij mensen die niet weten wat ze doen heb je nog de kans dat ze het leren.
Maar irritante figuren zoals de bovenstaande gast mag je er vanuit gaan dat ze zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 12 juli 2015 @ 03:35:

@de mensen hierboven
Zulke mensen zijn irritant maar ik erger me meer aan de gasten waar elke 3e woord dat ze tikken ''noob'' is.
Meestal vlak nadat ze gestorven zijn. En degene die hun afgemaakt heeft is dan de noob.
Ja die ken ik ook. Ik in een cruiser samen met nog een andere cruiser en een battleship hadden net een flank gered door 6 tegenstanders naar de zeebodem te jagen. De rest van ons team de andere kant op en worden in de pan gehakt. :-( begint er eentje te janken dat het komt door"those 3 12 year old useless trash noobs on the left side".. 8)7 Deze kerel had zelf niets gepresteerd, zoals dat gewoon is met dat soort...Just another day in a WG game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een dergelijk iets kreeg ik zojuist ook te horen, al kwam ik er na vijf minuten achter dat er wel een kern van waarheid in zat (het is de tweede dag dat ik dit speel en ik had eenvoudig een verlies om kunnen zetten in winst). :+

[ Voor 14% gewijzigd door rgras op 12-07-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Clear Sky medaille behaald op de full ops Langley:
Destroy at least 30 enemy aircraf in one battle [...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Zojuist WoWs geïnstalleerd op een MacBook Air 13" 2013 (bootcamp) en het loopt best ok. Alleen met het geluid is iets mis. Het kraakt en stottert als een gek terwijl ik wel 30-50 fps haal. Ik lees op de officiële forums dat meer mensen hier last van hebben, maar ik ben nog geen oplossing tegengekomen.

Herkennen mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Neem aan (en hoop) dat al die getoonde XP's premium zijn. In mijn beste port kwam ik op 1600XP zonder premium. Anders speel ik echt belabberd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
pkregting schreef op zondag 12 juli 2015 @ 03:00:
[...]

Ik moet ook eerlijk bekennen dat vandaag wel heel erg is met spelers... Gemiddelde xp op de account naar boven de 1400 weten te krijgen, terwijl de winrate van 72% naar 67% is gegaan :S
Was gisteravond ook om te huilen.

Binnen 3 min van een potje hadden 2 tier V CV's al 3 van onze BB's(NYC,Wyoming, Kongo) uitgeschakeld. Alle 3 kregen een volle lading torps op de boeg.
Dan ben je best wel FUBAR.

Daarna wel een lekker potje gehad waar ik 3 kills had.
En op close range(3km, na een eiland) een andere Wyoming tegen kwam, ik had 10% health. hij >60%
Ik dacht dus oke ik ben f*'d. Snel secondary's laten focussen en een salvo afgevuurd. 4 hits, 50% health.
Toen vuurde hij een volle broadside salvo. Raakte er maar 2, had toen nog iets van 360HP.
Toen vuurde ik een reeks, raakte ik 3 citadels en ging hij met de vissen zwemmen _/-\o_

Wat citadel hits betreft, ik heb nog nooit en te nimmer een Citadel hit gehad met HE. Wel critical hits, wanneer je een torp tube/kanon/roer uitschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik werkte goed samen met de andere carrier in mijn potjes. Gewoon via de chat afspreken samen te werken, te beginnen met de vijandelijke fighters. Dat ging er goed. Daarom ook veel wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
80% van de low tier(5<) gaan ook bomber heavy. Heb pas een enkeling gezien met wat fighters aan boord. En gezien AA op tier 5< BB en CL's best zwak is ben je als BB best wel de sjaak.

Kan zelf al een tijdje een Langley unlocken. Zit er maar aan te denken om dit te doen en dan fighter heavy te gaan om zo de andere CV's het leven zuur te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Flix20 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:40:
80% van de low tier(5<) gaan ook bomber heavy. Heb pas een enkeling gezien met wat fighters aan boord. En gezien AA op tier 5< BB en CL's best zwak is ben je als BB best wel de sjaak.

Kan zelf al een tijdje een Langley unlocken. Zit er maar aan te denken om dit te doen en dan fighter heavy te gaan om zo de andere CV's het leven zuur te maken.
Betekend dus geen torps etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Houd ze dan wel bij je carrier want bomber heavy carriers gaan meestal direct voor de vijandelijke carrier.
En als je fighter heavy gaat houd er dan rekening mee dat je weinig XP/credits verdient in rondjes waar geen vijandelijke carrier is.

@hopiconjo
Bij een echt goed rondje pak ik met mijn tier 6 CV tussen de 2500 en 3000xp.

Non premium. En het schiet dusdanig goed op richting de tier 7 dat ik er ook nog niet het nut van in zie.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 13-07-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 15-09 12:18
Gister avond een top avond gehad. Weliswaar veel potjes in me tier 3 CA, maar toch ging het goed. 3 potjes achter elkaar 4 tot 5 kills, waarvan 1 potje 1902 base exp.

Ook me schip nog weten te redden door net op tijd de brand te kunnen stoppen waardoor ik nog 86 HP overhield.... echter daarna alsnog snel naar de bodem gegaan.

Waar het in de closed beta mij nog niet meeviel moet ik zeggen dat ik het nu steeds leuker begint te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net een potje in mijn tier 5 destroyer met aan de andere kant een tier 7 Aircarft Carrier en aan onze kant 2x tier 6 carrier. Wij werden door die ene carrier compleet ingemaakt. Constant torpedo's, bommen en fighters over de hele map. Was onderhand constant gespot en had constant fighters of bombers boven mij hangen. En dan ook nog eens de Ocean map dus nergens beschutting of vluchten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:18
wontcachme schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:29:
Net een potje in mijn tier 5 destroyer met aan de andere kant een tier 7 Aircarft Carrier en aan onze kant 2x tier 6 carrier. Wij werden door die ene carrier compleet ingemaakt. Constant torpedo's, bommen en fighters over de hele map. Was onderhand constant gespot en had constant fighters of bombers boven mij hangen. En dan ook nog eens de Ocean map dus nergens beschutting of vluchten....
Haha je username deed je dus geen eer aan in dat potje :P Maar klinkt goed, ben zelf nog maar Cruiser tier 4 volledige upgraded (profiel level 5) Speel nu sinds een week op de vrije momenten maar City Skylines eist ook zijn tijd tussendoor O-), maar vind het een heerlijk spel.

Wel kan ik mij vinden in de eerdere reacties hierboven dat sommige mensen nodig volwassen moeten worden en niet gelijk de schuld bij een ander moeten leggen of met N00b hoeven te gaan roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

lubbertkramer schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:31:
[...]

Haha je username deed je dus geen eer aan in dat potje :P Maar klinkt goed, ben zelf nog maar tier 4 (speel nu sinds een week op de vrije momenten maar City Skylines eist ook zijn tijd tussendoor O-) ) maar vind het een heerlijk spel.
Nope. Dit was ook gewoon niet leuk meer. Iedereen en alles werd compleet naar de klote geholpen door de ene topedo/bomber na de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
wontcachme schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:29:
Hebben de 2 CVs aan jouw kant niet geprobeerd de andere CV direct aan het begin uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Potjes die ik gespeeld heb( 85 nu), valt het me op hoe dat juist niet gebeurd!
Vaak potjes dat de CV's tot de laatste 5 levende bestaat.
CV's vinden het nog leuker om achter de BB's aan te gaan.

Pas een enkele keer meegemaakt dat iemand zn TB's helemaal buitenom via de borders had laten vliegen om zo ineens achter iedereen tevoorschijn te komen en achter onze CV aan te gaan.
Hoewel kennelijk een effectieve tactiek vind ik 'm gehoorlijk lame. Zou dat zelf nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Deadsy schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:41:
[...]

Hebben de 2 CVs aan jouw kant niet geprobeerd de andere CV direct aan het begin uit te schakelen?
Geen idee. Ik weet alleen dat er eentje alleen maar fighters mee had en die de andere kant van de map op liet vliegen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Flix20 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:48:
Potjes die ik gespeeld heb( 85 nu), valt het me op hoe dat juist niet gebeurd!
Vaak potjes dat de CV's tot de laatste 5 levende bestaat.
CV's vinden het nog leuker om achter de BB's aan te gaan.

Pas een enkele keer meegemaakt dat iemand zn TB's helemaal buitenom via de borders had laten vliegen om zo ineens achter iedereen tevoorschijn te komen en achter onze CV aan te gaan.
Hoewel kennelijk een effectieve tactiek vind ik 'm gehoorlijk lame. Zou dat zelf nooit doen.
Is een tactiek die door veel CVs gebruikt word, vooral Japanse carriers en ik zelf gebruik hem vaak wanneer ik tegenover een US carrier sta.
De reden is vrij simpel, Japanse fighters zijn zeer zwak waardoor veel mensen geen fighters nemen en volledig voor bombers gaan.
Dus je schakelt hem uit zodat zijn fighters jouw niet continu aanvallen.

En er is de kans dat hij direct aan het begin voor jouw komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Na bijna 100 gespeelde potjes, me hier toch maar even melden (DM met m'n username General_Lack_of_Interest voor de playertable is onderweg). 8)

Het is een aardig verslavend spel. Doordat ik het leuk vind de schepen af te wisselen ben ik nog niet heel ver in de tech tree, maar toch al veel lol met de schepen tot nu toe (behalve de Furataka, daar kan ik echt niets mee dus toen maar over naar de CC tree van de Amerikanen).

Net nog een mooie battle gespeeld met m'n Phoenix (4 kills, 3.621 xp en twee missies gehaald (met premium)). Al vroeg in het potje tussen de eilanden een DD kunnen slopen voordat deze bij onze BB's in de buurt kon komen (kill 1). Toen een CC kunnen lokken naar onze flank en samen met de BB's kapot geschoten (kill 2). Inmiddels werd onze CV bedreigt door oprukkende BB's van de tegenstander dus ben ik daarheen gesneld om hulp te bieden. Toen die schepen gesloopt waren (helaas geen kill van mij) naar de andere kant van de map gevaren (lang leve de snelheid van de Phoenix) omdat daar de carrier van de tegenstander gespot was zonder al teveel dekking. Onderweg een CC kunnen afslaan (kill 3) en op naar de ongedekte CV (kill 4). Helaas werd het laatste bootje van de tegenstander net voor mijn volley afgeschoten anders was het helemaal een mooi potje geweest. Weer eens wat anders dan al na 5 minuten zinken door torpedo's van het eigen team. :+

Ik vraag me daarom wel af hoe je in de toekomst met clans e.d. kan gaan werken, want doordat het een vrij tactisch spel is merk je dat je met een beetje goed team en samenwerken veel makkelijker wint. Ik heb verder geen ervaring met WoT dus ik heb geen idee hoe het daar zit.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joe_P schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:48:

Ik vraag me daarom wel af hoe je in de toekomst met clans e.d. kan gaan werken, want doordat het een vrij tactisch spel is merk je dat je met een beetje goed team en samenwerken veel makkelijker wint. Ik heb verder geen ervaring met WoT dus ik heb geen idee hoe het daar zit.
tactiek maakt een groot verschil.
Random is random. Maar als de mensen aan het begin van de ronde een simpele tactiek afspreken (en deze volgen) en communiceren tijdens het gevecht dan maakt dit een groot verschil.

Moet er uiteraard wel wat skill zijn.

Laatst nog een ronde waar ons team allemaal 1 kant op gingen en het andere team splitste zich in 2 groepen en toch gingen we vies onderuit omdat niemand raakt schiet.

Mja nog 5k vandaag en morgen nog 15k en dan heb ik mijn Hiryu. Een extra bomber groep maar qua vliegtuigen geloof ik slechts een kleine stap vooruit.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 13-07-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wow. 5 games vandaag, 5 verloren.....

Nu was de game goed en wel 6 minuten bezig en on waren er aan mijn kant al 8 schepen dood.... Het helpt ook dat de tegenstander 2 tier 5 carriers had en wij geen 8)7

En dan kan ik eindelijk iets schieten met de destroyer en zijn de torpedo's 8 seconde voor inslag, is het rondje over omdat met gecapped heeft....

Ik denk dat ik het voor vandaag maar opgeef. Af en toe heb je van die dagen dat je gewoon niet mag winnen...

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 13-07-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
welke cv line is leuker japan of amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Hoe zijn de premium schepen? Ik heb de Murmansk gekocht en dat is echt een geweldig exemplaar. Heb er al een paar heerlijke potjes mee gespeeld. Morgen komen de hogere tier premiums weer beschikbaar, hoe zijn de Atago en de Atlanta?

Ik hoorde zowel positieve als negatieve verhalen over de Atlanta, haar bereik is nogal aan de lage kant, terwijl je echt enorme vuurshow kan geven aan schepen die in bereik komen. Heeft een van jullie de Atago al geprobeerd? Ik ben aan het twijfelen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Atlanta is de ultieme Destroyer killer. Atago is een Myoko maar dan een tier hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
@hopiconjo: lol at your nick
80% van de low tier(5<) gaan ook bomber heavy. Heb pas een enkeling gezien met wat fighters aan boord.
Heb ik niet meegemaakt. Altijd een mix.
En gezien AA op tier 5< BB en CL's best zwak is ben je als BB best wel de sjaak.
Hangen met je cruisers matties en zodra een bomber er aankomt, meteen er naartoe of wegdraaien.
Je hebt geen keus op de Langley, pas een tier hoger.
-WarAx- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:14:
Hoe zijn de premium schepen? Ik heb de Murmansk gekocht en dat is echt een geweldig exemplaar. Heb er al een paar heerlijke potjes mee gespeeld. Morgen komen de hogere tier premiums weer beschikbaar, hoe zijn de Atago en de Atlanta?
Ik heb de trio, en alleen de Sims springt er tussenuit. De rest is gewoon een Iwaki of Omaha equivalent in mijn beleving. Gewoon trainingscherpen dus.
Ik hoorde zowel positieve als negatieve verhalen over de Atlanta, haar bereik is nogal aan de lage kant, terwijl je echt enorme vuurshow kan geven aan schepen die in bereik komen. Heeft een van jullie de Atago al geprobeerd? Ik ben aan het twijfelen namelijk
De Atlanta is een snelle St. Louis :) maar zonder armor.
sneakeye schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:46:
welke cv line is leuker japan of amerika?
USA heeft vliegtuigen met meer HP, Japan heeft meer squadrons.

[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 14-07-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Wat een drama gister avond. Had 6 potjes nodig om een winst te halen op de tier 3 jap BB :( De schiet afstand van dat schip helpt daar ook niet bij... 8.4km..... daarnaast super sloom dus je wordt al kapot geschoten voordat je überhaupt kan terug schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Gebruikmaken van cover of dat nu bergen of andere schepen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

CC ken ik niet. CL of CA denk ik dat je bedoelt. In de volksmond light/heavy cruiser, of gewoon cruiser (daar dit spel er geen onderscheid in maakt).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ik heb nu de Cleveland en kan een upgrade voor de main battery researchen.
Voor 7200xp krijg ik dan 1,5 schoten per minuut meer maar 180 graden draaien van de turrets duurt 10 seconden langer.
Naar mijn idee is dat het niet waard maar ben benieuwd of er een reden is om het juist wel te doen.

Unrelated: Atlanta en Atago zijn terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
SNAFU schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:49:
Ik heb nu de Cleveland en kan een upgrade voor de main battery researchen.
Voor 7200xp krijg ik dan 1,5 schoten per minuut meer maar 180 graden draaien van de turrets duurt 10 seconden langer.
Naar mijn idee is dat het niet waard maar ben benieuwd of er een reden is om het juist wel te doen.

Unrelated: Atlanta en Atago zijn terug.
Hangt erg van je playstyle af.

Ga je volgas in de aanval waardoor je jezelf ineens omsingeld bent, zou ik voor de turrent turn speed gaan.
Ben je meer afwachtender, blijf je meer als BB support achter, dan is de kans groot dat je voornamlijk op één kant aan het focussen bent waardoor je weer meer profeit hebt aan de hogere DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
PcDealer schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:36:
Gebruikmaken van cover of dat nu bergen of andere schepen zijn.
I know, maar het zat gewoon niet mee die avond :P Team mates die opeens vluchten waardoor je er alleen ervoor staat etc...

Vanavond nieuwe kansen! Als er mensen zijn die zin hebben om een team te vormen, add me: Nemesis3z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik zal er zijn vanaf ~20:00 via Gathering of Warships kanaal en als GoT_PcDealer.
TeamSpeak: ts3.gatheringoftanks.nl en wachten op toewijzing rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Ik heb er dan eindelijk maar wat werk van gemaakt en een youtube gemaakt over hoe ik denk over de IJN destroyers en de combinatie met crewskills. Zie hieronder. Mocht je lui zijn, kijk dan even onder de youtube voor een lijstje van skills (echter dan weet je de redenatie erachter niet).

Mocht het goed worden ontvangen dan zal ik doorgaan met US destroyers en andere lijnen. Dus geef aub feedback ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 129 Laatste